2848 job i Sønderjylland
2848 job i Sønderjylland

top job

Vurderingsekspert søges til Sønderjyllands største billeasingselskab
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Fleggaard Leasing er på en ambitiøs vækstrejse. Vi har travlt og søger derfor en ny kollega til vores Valuation-afdeling. Har du lysten, evnen og gejsten til at indgå i et kompetent team, hvor omdrejningspunktet er alt omkring værdifastsættelse af biler og afgifter? Så læs videre her!


Hvorfor skal du søge ved Fleggaard Leasing?

Som Sønderjyllands største billeasing har vi en stærk markedsposition. Dette bunder i at vi har en fantastisk medarbejderstab, som er vores vigtigste aktiv. Vi ”spiller hinanden gode”, og sørger for at vores medarbejdere udvikler sig – både individuelt og som del af et team. Vi har en flad organisation, hvor dialogen er tæt, konstruktiv og ikke mindst meget agil – og derfor er der ikke langt fra tanke til en velovervejet handling. Valuation-afdelingen er en forholdsvis ny afdeling, som i dag tæller 5 medarbejdere.

Stillingen som Bilvurderingsekspert indebærer mange afvekslende opgaver, hvoraf de primære er:

• Værdifastsættelse af nye og brugte biler
• Genberegning af afgifter efter tre måneder
• Beregning af fremtidige restværdier
• Kontrol af forhandleraftaler
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-05-2022 15:30:03
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Fast chauffør til ophalerbil
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til kørsel med ophalerbil med forvogn og anhænger – udkørsel fra Kolding.
Arbejdstiden ligger mandag-fredag mellem klokken 05.00-17.00.
Det er en ”delebil”, så den køres af 2 chauffører på skift (Bilen kører nat mandag til torsdag af en anden chauffør).
Det er et krav at du har CE kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Ud over CE kørekort, skal du være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis. Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef
Jacob Mensel Dohlmann på tlf. 74 33 73 76 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 7. juni 2022. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-05-2022 14:35:43
Ansøgningsfrist: 07-06-2022 23:59:00
Praktik i Arkil Fundering i Middelfart
Arkil A/S
Fyn
5500 Middelfart
Arkil i Middelfart søger ingeniør- og bygningskonstruktørstuderende i praktik i efteråret 2022. Mulighederne er mange i vores afdeling i Middelfart, hvor vores kompetencer inden for efterfundering og borede konstruktioner, ramning af pæle og tunnelering samt spuns- og kombinationsprojekter er samlet.


Vær med til at bygge fundamentet

Arkil bygger på mere end 40 års erfaring med alle former for funderings- og efterfunderingsopgaver i Danmark og Nordtyskland. Ud over rene funderingsopgaver udfører vi også byggegrubeafstivninger, spunsarbejder og forureningsoprensning med storformatboringer. Vi har mandskab og materiel til at løse en lang række pælefunderingsopgaver med både borede og rammede pæle. Vi leverer og installerer jernbetonpæle i alle dimensioner og længder. Desuden er ramning af spuns, byggegruber og efterfundering kernen i vores arbejdsopgaver i funderingsafdelingen.


Du bliver introduceret til alle vores kompetencer:

Byggegruber, spuns og sekantpæle
Borede pæle, Perma-pæle og Permafortrængningspæle
Rammede minipæle
Pressede pæle i forbindelse med efterfundering af fejlfunderede bygninger
Stræk og forankring med indborede anker


Du bliver bl.a. inddraget i følgende arbejdsområder:

Kalkulation og tilbudsafgivelse
Ansvar for egne kunder og byggepladser
Entrepriseledelse, opstart af entrepriser herunder fokus på sikkerhed
Design af byggegruber. Brug af Spooks samt Optum
Statiske beregninger af borede pæle samt rammede pæle
Udarbejdelse af tegninger i AutoCad
Bæreevneeftervisning af rammede pæle vha. den danske rammeformel
Løbende produktionsopfølgning, kvalitetssikring, dokumentation m.m.
Byggemøder
Økonomi, fakturering


Du bliver tilknyttet en fast mentor, som sikrer dig en god opstart. I sparrer løbende undervejs i praktikperioden, hvor I har fokus på din udvikling og dine opgaver. Du får rig mulighed for at netværke med fagligt dygtige kollegaer i funderingsafdelingen og på projektet. Derudover kan du i "Ung i Arkil" netværke med unge entrepriseledere og projektchefer på tværs af faglighed og geografi.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 16-05-2022 10:16:21
Ansøgningsfrist: 15-06-2022 23:59:00
Junior Controller med interesse for analyser og kreditvurderinger
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Motiveres du af at omsætte økonomiske analyser og KPI'er til kernebeslutninger for forretningen? Har du lyst til at være med på en vækstrejse, hvor dine analyser er med til at sætte retningen? Så søg stillingen her og grib muligheden for at blive en del af en spændende og vækstorienteret leasingvirksomhed.


Om Accounting & Controlling afdelingen hos Fleggaard Leasing

I vores afdeling har vi ansvaret for bogholderiet i Fleggaard Leasing samt vores datterselskaber Focus Flex Leasing og Forza Leasing. Vores virksomhed og opgaverne i vores afdeling vokser, så vi har brug for en ny kollega, som har lyst til at blive en del af vores team. Vi er i dag 14 medarbejdere bestående af bogholdere, controllere og elever, heraf er vi pt. 4 controllere. Vi er et ungt team, som til sammen har en bred faglig viden.

Hvorfor skal du arbejde for os?
"Du vil møde ind til en virksomhed, som oplever en utrolig vækstperiode med en controlling afdeling, som understøtter hinanden, men et sted, hvor vi samtidig også kan have det sjovt. Du har også muligheden for at udvikle dig fagligt med opbakning af dine kollegaer, din chef og virksomhedens ledergruppe.” – Wiebke Poppek - Controller i afdelingen

Hos Fleggaard Leasing ”spiller vi hinanden gode”. Vi har en flad organisation, hvor dialogen er tæt og konstruktiv. Ud over sparring med kolleger og leder, samt en grundig oplæringsplan tilbyder vi dig muligheden for at få ansvar. Vi prioriterer desuden arbejdsglæde, samarbejde samt involvering og udvikling af vores medarbejdere.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 13-05-2022 08:00:24
Ansøgningsfrist: 01-08-2022 23:59:00
Holdformand til Vejdrift i Syd- og Sønderjylland
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Arkil Vejservice i Hammelev har travlt og søger derfor en holdformand.


Sæt dit aftryk på vejdrift i Syd- og Sønderjylland

Du bliver en del af Arkil Vejservice, der er førende inden for privat vejservice. Vi udfører services på statslige og kommunale vejstrækninger i hele landet ved bl.a. at holde grønne områder rene og ryddelige samt vedligeholde veje og mindre entreprenør opgaver m.v.


En afvekslende og ansvarsfuld hverdag

I forbindelse med dit eget daglige arbejde kommer du til at assistere formanden med udførsel af daglige opgaver, hjælpe med disponering af opgaver, daglig kontakt til personale og opfølgning på udført arbejde indenfor vejdrift, skilte m.m. samt mindre entreprenøropgaver.


Om dig:

- Du har relevant praktisk erfaring inden for området (vejdrift, grøn drift, anlægsgartner eller entreprenørbranchen).
- Du har talent for planlægning og prioritering.
- Du kan motivere dine medarbejdere og er en dygtig planlægger med godt overblik.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 12-05-2022 10:54:02
Ansøgningsfrist: 06-06-2022 23:59:00
Bogholder med kundeflair til debitor opgaver
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Er du uddannet bogholder og har lyst til at prøve kræfter med debitorbogholderi i Sønderjyllands største leasingselskab? Vil du gerne være en del af et kompetent team, hvor vi sparrer og hjælper hinanden, så vi sammen skaber gode resultater. Hvis ja, så læs videre her!

Om Accounting & Controlling afdelingen hos Fleggaard Leasing

I vores afdeling har vi ansvaret for bogholderiet i Fleggaard Leasing samt vores datterselskaber Focus Flex Leasing og Forza Leasing. Vores virksomhed og opgaverne i afdelingen vokser, så vi har brug for en ny kollega, som har lyst til at blive en del af vores team. Vi er i dag 14 medarbejdere bestående af bogholdere, controllere og elever. Du vil komme til at samarbejde tæt med 2 andre debitor bogholdere, så der vil være rig mulighed for grundig oplæring, sparring og hjælp i dagligdagen.


Vi tilbyder

Hos Fleggaard Leasing ”spiller vi hinanden gode”. Vi sørger for at vores medarbejdere udvikler sig – både individuelt og som del af et team. Vi har en flad organisation, hvor dialogen er tæt og konstruktiv. Udover daglig sparring med kolleger og leder, samt en grundig oplæringsplan, tilbyder vi også muligheden for ansvar, hvis du har lysten og evnerne. Derudover er her altid plads til et godt grin - også når det går stærkt.


Om jobbet

Som bogholder hos os vil du i samarbejde med dine to nærmeste kolleger få ansvar for den fulde proces i forbindelse med debitorbogholderi for en kundegruppe.


Dine arbejdsopgaver vil bl.a. indeholde:

Fakturering og daglig bogføring
Kundeoprettelse
Opfølgning på vores debitorer
Besvarelse af kundehenvendelse pr. telefon og mail
Koordinering og opfølgning på inkasso- og rykkersager


Om dig

Du har en baggrund som bogholder eller lignende. Du kan godt være nyuddannet eller ikke have erfaring med debitorbogholderi fra tidligere. Det afgørende er derimod at talhåndtering falder dig både nemt og naturligt. Du eksekverer på dine opgaver med høj kvalitet inden for de fastsatte deadlines. Du arbejder struktureret og systematisk og er god til at følge op. Du er god til at kommunikere og samarbejde på en professionel måde og evner konstruktivt at formidle også til kunder i f.eks. inkassosager.

Er du desuden god til at tænke i optimeringsmuligheder og bidrage konstruktivt til forandringsprocesser er det et plus.


Spørgsmål

Vi håber at høre fra dig. Så grib chancen, og send os allerede i dag et par ord om dig selv - og hvorfor vi skal vælge dig. Vi afholder samtaler løbende og lukker stillingen, så snart vi har fundet det rette match.

Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Accounting og Controlling Manager Kenneth Knudsen på tlf.: +45 7213 2035
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 12-05-2022 10:50:07
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Mellemledere til Fleggaard Harrislee
Fleggaard
Andet
99999 Grænsejob
Nu har du chancen for at komme ombord som mellemleder i grænsehandlens største og mest toneangivende supermarkedskæde. Vi søger en lederprofil, der med erfaring indenfor personaleledelse og stærkt købmandskab er klar til nye udfordringer hos os.


Om stillingen

Vi er på udkig efter en mellemleder til vores Foodafdeling og en til vores Udleveringsafdeling. Alt afhængig af sæson, får du ansvaret for et team på 30-35 engagerede medarbejdere, som bestræber sig på hele tiden at udvikle afdelingen. Hos os er der ikke langt fra gennemtænkte ideer til implementering i butikken, og derfor er evnen til tænke nyt samt at sikre en succesfuld implementering en vigtig del af jobbet.


I samarbejde med afdelingslederen bliver du bl.a. ansvarlig for:

Lede, træne og motivere medarbejderne i afdelingen
Indfri økonomiske nøgletal for afdelingen
Optimere og udvikle afdelingen
Sparre med indkøbsafdelingen
Bestille varer


Din person

Du har en stærk personlighed, der er i stand til at motivere dine medarbejdere til at yde den bedst mulige indsats. Du lægger vægt på, at der er styr på tingene og prioriterer at have en præsentabel afdeling. Som ledertype er du inspirerende, og formår at skabe salgsresultater sammen med dit team. Du trives i rollen som hands-on leder, der går forrest og tager fat, når opgaverne skal løses. Samtidig har du overblikket over afdelingens daglige drift og sikrer struktur i samarbejde med afdelingslederen.


Vi tilbyder dig

Vi tilbyder dig en selvstændig og udfordrende stilling i en spændende og vækstorienteret virksomhed med en udpræget vinderkultur. Stillingen indebærer en høj grad af frihed under ansvar, og der er rig mulighed for personlig udvikling og dermed at avancere.

Du vil få arbejdsplads ved Flensborg i Tyskland, og du vil opleve en meget dansk præget organisation. Vi taler primært dansk med hinanden, dog er engelsk- og tyskkundskaber et krav. Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke, og har stor erfaring i at ansætte danskere på tysk kontrakt. Så tøv ikke med at søge, selvom du bor i Danmark - vi skal nok hjælpe dig alt, det vi kan.


Spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt butikschef Heiko Lisker på: +49 461 7730 2801

Vi holder samtaler løbende og lukker stillingen, så snart vi har fundet det rette match. Så send os allerede i dag et par ord om dig selv - og hvorfor vi skal vælge dig.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 12-05-2022 10:47:41
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Renovationsarbejder (Både fast og afløser) til Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Kolding søger vi både faste og afløsere.

Vi tilbyder en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Derudover får du et frit job, hvor du vil have borgerkontakt og hvor du vil kunne yde en god service.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 2. juni 2022.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 12-05-2022 09:18:29
Ansøgningsfrist: 02-06-2022 23:59:00
Development Engineer, Mechanics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® and CARELINE® is looking for a development engineer with a creative mindset who is used to complex problems and who is enthusiastic about making a difference to other people. You will become part of a technically strong development department consisting of 25 colleagues who work as either project manager, CAD designer or development engineer. The focus of the department is global development of new actuator solutions for some of the worlds’ leading manufacturers of anything from patient lifts to hospital beds.

Your main tasks will have focus on development of actuators including design, dimensioning, and test. As part of the project team you will become part of a cross-functional project group with team members from sales, purchase and production and you will be working closely together with electronics and software engineers who convert technical skills to new ideas to tomorrow’s solutions.


Primary tasks:

- Idea and concept development
- Use of technical theory to ensure a strong basis for design
- Mechanical calculation and design tasks
- Design in accordance with existing requirements from customers and authorities
- Co-operation with suppliers and toolmakers
- Ensure high quality and assembly-friendliness in the newly developed products
- Practical implementation of test and analysis of the new products
- Co-operation with production technicians among other things during production preparation
- General documentation of own work throughout the entire project process


You:

- are a trained mechanical engineer, mechatronics engineer or similar
- have preferably 3-5 years’ experience with similar development tasks
- have preferably knowledge about material design in injection moulded plastic material
- have a positive and creative approach to problems
- work goal-oriented and structured
- have good overview and can keep several balls in the air at the same time
- speak and write Danish and English
- have a motivating and inspiring effect on your surroundings and have a good mood
- are able to make things work in practice


We offer:

- You will experience continuous technical development through relevant courses and qualifying tasks so that you are always updated on the technological front
- You will become part of a global organisation with development departments in Denmark, China and in the US with co-operation across the borders
- You will become part of a team of enthusiastic colleagues who have great passion for developing new actuator solutions by testing and pushing the boundaries of what is technically possible today.
- Taking part in the development of new actuator solutions, you will make a difference which affects people all over the world, as our actuators are included in many applications such as hospital beds, operating desks, and wheelchairs


We live to create innovative actuator solutions that improve people's quality of life and working environment. We focus on understanding and listening to what the customer's needs are, creating a basis for us with creative ideas to develop world-class quality products with the latest technology. We want to keep the workplaces local and make an extra effort to develop products that can be profitably produced in Denmark via automation. Our culture is based on enthusiastic employees, where we provide space for you to try out your creative ideas hands on. We quickly turn decisions into action.



If you have any questions, please contact R&D Senior Manager Michael Laursen, phone 0045 50771094.



Applications are evaluated continuously, and the position will be closed when we find the right candidate. (Potential application deadlines are system generated and not determined by LINAK).



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-05-2022 16:26:35
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Deltidschauffør
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du nogle timer tilovers, hvor du kunne tænke dig et meningsfyldt og vigtigt job?

HPT har brug for deltidschauffører med stort kørekort, som er fortrolige med at køre en kølelastbil.

Du skal også være kundemindet og lide Hurtig Præcis Transport.

Du bliver kollega med de 5 seniorchauffører, som allerede kører for os, som deltidschauffør.

Timeantal aftaler vi.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt straks:

Mogens Therkelsen på 4028 1454 eller Jan Sørensen på 7367 5172
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-05-2022 13:14:11
Ansøgningsfrist: 24-05-2022 23:59:00
Anlægsstruktørlærlinge
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Brænder du for godt håndværk og vil du være med til at skabe fremtidens Danmark?
Vil du være en del af en stor koncern, der giver dig gode muligheder for udvikling og et stærkt netværk, så er det dig vi står og mangler.

Vi mangler anlægsstruktørlærlinge som bliver tilknyttet projekter i henholdvis Vejle, Kolding og Haderslev området.
Hos Arkil kan du blive faglært superhåndværker i entreprenørbranchen på ca. 3 ½ år. Hvis du har interessen og viljen – har vi pladsen til dig.


Som lærling i Arkil A/S kan du forvente:

Du får din egen mentor, som følger og vejleder dig, giver dig faglige udfordringer og solid fokus på din uddannelse. Du bliver tilknyttet vores afdeling i Kolding, som er en del af anlægsdivisionen i Arkil.
Afdelingen består af ca. 115 medarbejdere og uddanner lige nu 5 struktørlærlinge.

Du kommer blandt andet til at lære en masse om infrastruktur, belægning, udskiftning af kloakering og forsyningsledninger samt byggemodninger.

Jobbet kræver fleksibilitet, da arbejdsstederne blandt andet kan strække sig lige fra Haderslev, Vejen, Fredericia og til Horsens.
Det er derfor en fordel, at du som minimum har kørekort til personbil og selv kan komme fra A til B.


Vi forventer til gengæld af dig at:

Du har afsluttet folkeskolen, og har som minimum traktorkørekort
Du er robust og ansvarsbevidst.
Du er loyal og holder dine aftaler.

Er du indstillet på at arbejde udendørs i al slags vejr og kan du lide til tider fysisk hårdt arbejde? Er du lærenem og villig til at påtage dig nye opgaver, positiv af natur og i besiddelse af et godt humør, så er du måske Arkils næste lærling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-05-2022 12:56:34
Ansøgningsfrist: 07-06-2022 23:59:00
Forretningsudvikler med stærke kompetencer indenfor projektledelse
Fleggaard Holding
Syddanmark
6330 Padborg
Brænder du for at arbejde med strategi, forretningsanalyser, CSR og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Vil du være med til at udvikle én af Danmarks største familieejede koncerner med 14 forskellige datterselskaber i 10 lande? Så er det dig vi søger til vores Forretningsudvikling, Risk & CSR-team på koncernens hovedkontor i Kollund i Sønderjylland.

Forretningsudviklingsafdelingen er placeret under koncernledelsen. Den er bl.a. støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Sparring med både koncernledelsen og koncernens datterselskaber er således en vigtig del af jobbet. Udover forretningsudvikling beskæftiger vi os med Risk og CSR for hele Fleggaard koncernen.


Om stillingen

Du vil få en bred vifte af opgaver indenfor strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Du vil få dine egne projekter som skal styres, udvikles, afleveres og implementeres indenfor en aftalt projektplan. Det kan være lige fra projekter indenfor forretningsudvikling på datterselskabsniveau eller udvikling af vores CSR strategi for hele koncernen. Du vil samtidig agere aktiv sparringspartner på afdelingens øvrige projekter. Udover det ligger rollen som direktionsassistent også i vores team. Der vil med tiden være mulighed for at du får lov at prøve kræfter med denne opgave.


Vi tilbyder

Du vil få en projektorienteret stilling med store karrieremuligheder i et dynamisk og innovativt miljø. Forretningsudviklingsafdelingen er koncernens ”rugekasse” for nye talenter, og en lang række af vores tidligere forretningsudviklere er således i dag ansat i ledende eller specialist stillinger andre steder i koncernen. I og med Fleggaard koncernen er et konglomerat vil du dagligt stifte bekendtskab med mange spændende brancher og du vil få rig mulighed for at bringe dine kompetencer i spil og bidrage til udviklingen.


Om dig

Du har formentlig gennemført en længere videregående uddannelse som HD, Cand. merc. eller lignende og opnået gode resultater på dit studie. Alternativt har du en kortere uddannelse men praktisk erfaring med forretningsudvikling og projektledelse og kan se dig udvikle dig i denne retning. Vi ser gerne at du har nogle få års relevant erhvervserfaring, men du kan også være nyuddannet med erfaring fra relevant studiejob. Det er afgørende, at du har en analytisk tilgang til problemstillinger, og at du kan arbejde struktureret i en kreativ proces. Det forventes, at du behersker Office-pakken på et højt niveau, især PowerPoint er vigtigt. Derudover er dine mundtlige og skriftlige sprogkundskaber på engelsk og dansk på højt niveau. Kan du tysk er det et plus. Har du desuden erfaring med eller interesse for CSR er det en fordel.

Som person er du engageret og villig til at yde en stærk indsats for at nå afdelingens og koncernens målsætninger. Du er god til at arbejde selvstændigt, men også til at bidrage med dine ideer og meninger til teamets opgaver, da vi kun i fællesskab får success. Du er relationsskabende, god til at skabe tillid og nysgerrig på at lære de forskellige spændende selskaber og brancher at kende og følger med på udviklingen i markedet.


Arbejdssted

Du vil som udgangspunkt være på hovedkontoret i Kollund, hvor du vil indgå i et nyt mindre team af forretningsudviklere. I forbindelse med projektarbejde i koncernens datterselskaber vil det kunne forventes, at du i perioder har andet arbejdssted i Fleggaard koncernen, dog liggende i nærområdet.


Kontakt

Har du lyst til, at være med på holdet og få en spændende og udfordrende stilling med gode kollegaer, så send os din ansøgning via ansøgerfunktionen i højre side af stillingsopslaget. Vi indkalder løbende kandidater til samtale og ansætter, så snart vi har rette kandidat til stillingen. Vi anbefaler derfor, at du sender din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Business Development, Risk & CSR Morten Ryholl Skjerning på telefon + 45 72 30 30 42 eller mail msj@fleggaard.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 09-05-2022 15:35:50
Ansøgningsfrist: 01-08-2022 23:59:00
Arbejdsleder til Montageafdeling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Produktlinien LA31 søger en arbejdsleder, der med fokus på udvikling af medarbejderne skal lede produktionen, der er baseret på LEAN og produktionsteams. Produktlinien LA31 har i alt ca. 60 medarbejdere, som producerer aktuatorer, der hovedsageligt bruges indenfor hospitals- og plejesektoren. Produktionen kører på 2 holds skift (dag- og aftenhold)

Du får reference til Director, Operations, TECHLINE & LA31 og vil indgå i et driftsteam, der varetager arbejdsledelse, ordrebehandling/planlægning, sikkerhed & arbejdsmiljø, kvalitet, logistik, udvikling, produktionsteknik og vedligehold.


Medarbejdere i LA31 er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en leder, der forstår at inddrage dem i beslutninger og i forandringer.

Vi har brug for en arbejdsleder, som vil trives med en foranderlig hverdag, kan lide den menneskelige kontakt, kan sætte retning for produktionen og driftsteamet, og som sætter klare rammer og forventninger – og følger op på dem.



Primære arbejdsopgaver:

Daglig ledelse af produktionen i samarbejde med driftsteamet
Fokus på opnåelse af resultatmål - gennem synlighed, prioritering og hurtig beslutningstagning
Personaleledelse, udvikling af produktionsteams og af den enkelte medarbejder
Ansvarlig for videreudvikling af LEAN i afdelingen
Drive forandringsprojekter, herunder LEAN-, udviklings- og produktionsprojekter
Håndtering af administrative rutiner


Du

- har ledererfaring og succes fra en lignende stilling i en produktionsvirksomhed
- har kendskab til LEAN værktøjerne (erfaring er et plus)
- har teknisk indsigt og er analytisk i din tilgang
- kan håndtere samspillet mellem mennesker og avancerede/komplekse fremstillingsprocesser
- brænder for at coache, lede og motivere mennesker gennem teamudvikling
- har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
- viser vilje og engagement til at nå resultater
- har en åben, fleksibel og uhøjtidelig stil, som skaber respekt
- har gode IT kundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 09-05-2022 14:25:36
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Tekniker med styr på indmåling
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Kolding, som har travlt og bl.a. udfører projekter indenfor byggemodning, etablering af ny kloak, kloakseparering, kloakrenovering, LAR-anlæg, klimatilpasningsprojekter, fjernvarme, vejanlæg og jordarbejder i Koldingområdet. Afdelingen løser også vejsaneringsopgaver på mindre veje og cykelstier samt udfører brolægningsarbejde, jordflytning og afvandingsprojekter. Kort sagt alt inden for anlægsarbejde og infrastruktur. Afdelingen vækster, og vi har derfor behov for flere folk til at nå målene for de næste mange år.


Bliv en del af et stærkt team

Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelsen. Der er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.

Der er et stærkt samarbejde i Arkil både internt i afdelingen, men også på tværs af afdelingerne. Du får et spændende, selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og et positivt, professionelt samarbejdsklima.


Tekniker med lyst til kvalitetssikring

Hos os får du et selvstændigt job med en afvekslende hverdag, hvor du tager ansvar for kvalitetssikring, og du er tæt sparringspartner til entrepriselederen, som du assisterer f.eks. med ind-/opsamling af data til KS og mængdeberegninger. Dine arbejdsopgaver vil overvejende omfatte databehandling, indmåling, maskinstyring og kvalitetssikring. Som teknikeren i afdelingen, bliver du eksperten i GPS, koter og koordinator, hvor formænd kan få råd og assistance til landmåling,

Kvalifikationer

- Du er uddannet landmålingstekniker, konstruktør, ingeniør eller tilsvarende
- Du arbejder struktureret og har god ordenssans
- Du bidrager til, at opgaverne afsluttes ordentligt
- Du har flair for IT
- Du er fleksibel og har gode samarbejdsevner
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 09-05-2022 14:22:18
Ansøgningsfrist: 17-06-2022 23:59:00
Formand til anlægsprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi vækster og har behov for flere medarbejdere til at nå vores mål for de kommende år.
Er du kvalitetsbevidst, samarbejdsorienteret og god til at bevare overblikket, så er du måske vores nye formand i Kolding?

Sæt dit tydelige aftryk på anlægsarbejde og infrastruktur
Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Kolding, som har travlt og bl.a. udfører projekter indenfor byggemodning, etablering af ny kloak, kloakseparering, kloakrenovering, LAR-anlæg, klimatilpasningsprojekter, fjernvarme, vejanlæg og jordarbejder. Afdelingen løser også vejsaneringsopgaver på mindre veje og cykelstier samt udfører brolægningsarbejde, jordflytning og afvandingsprojekter. Kort sagt alt inden for anlægsarbejde og infrastruktur.


Kendskab til anlægsarbejde og kloakering

Det er en fordel, hvis du har kendskab til udførelse af anlægsarbejder og kloak, men har du en anden jobfunktion inden for entreprenørbranchen og går med en ”leder” i maven, har du her muligheden for i et trygt miljø at afprøve lederevnerne.


Vigtigst er, at du er:

Kvalitetsbevidst
Samarbejdsorienteret
God til at bevare det store overblik
God til at lede og motivere folkene på pladserne.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 09-05-2022 14:19:43
Ansøgningsfrist: 17-06-2022 23:59:00
Projektchef til anlægsafdeling
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Du bliver som projektchef ansat i Arkil anlæg i Kolding med reference til afdelingens ledelse, hvor du får det tekniske, økonomiske og kvalitetsmæssige ansvar for projekter. Du leder samarbejdet på byggepladser, og du får en stor kontaktflade både internt og eksternt i forhold til kunder og samarbejdspartnere. Du arbejder selvstændigt og er i stand til at drive din egen hverdag samtidig med, at du arbejder tæt sammen med både kunder og kolleger. Derudover bidrager du til at sikre fremtidige opgaver til afdelingen, og du indgår i arbejdet med videreudvikling af vores projekter og kompetencer i afdelingen.


Projektchefens arbejdsopgaver

- Daglig projektledelse, herunder økonomisk, kvalitets- og tidsmæssigt ansvar for gennemførelsen af projekterne
- Koordinering af interne og eksterne interessenter, herunder myndigheder
- Koordinering og samarbejde med øvrige projektdeltagere
- Deltagelse i tilbudsfasen og projekteringsfasen for at opnå optimal pris og rigtige løsninger for kunden
- Sikring af overholdelse af kvalitet samt miljø- og sikkerhedskravene
- Deltagelse i byggemøde m.v.

Sæt dit aftryk på anlægsprojekter i Trekantområdet og Haderslev
I Arkils anlægsafdeling i Kolding udfører vi mange forskellige projekter inden for traditionelle anlægsopgaver, men også de mere komplekse projekter som kloakering, kloakseparering og byggemodning. Vi går ikke på kompromis med arbejdsmiljø, sikkerhed og kvalitet. Vores geografiske dækningsområde er Trekantområdet og Haderslev, hvor vi har mange spændende og alsidige projekter i pipelinen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 09-05-2022 14:17:39
Ansøgningsfrist: 15-06-2022 23:59:00
Chaufførafløser til forvogn/hænger i weekender
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Meldgaard Miljø A/S Erhverv søger chaufførafløser til kørsel med forvogn/anhænger i weekender, udkørsel fra Sønderborg
Har du erfaring med kørsel af forvogn/anhænger?

I Meldgaard Miljø A/S Erhverv ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
• 3 akslet forvogn med anhænger
• Udkørsel fra Sønderborg
• Weekendkørsel som afløser
• Løn efter gældende overenskomst

Om dig
• Kørekort CE, førerkort samt EU chaufførbevis er et krav
• Erfaring fra branchen er en fordel
• Da der er tale om meget afvekslende opgaver, er der brug for, at du er fleksibel med hensyn til de forskellige arbejdesopgaver
• Du er omstillingsparat samt en positiv og god kollega


Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Jacob Mensel Dohlmann på telefon 7433 7376 mellem kl. 8.00-16.00 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 29. maj 2022. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 06-05-2022 13:39:11
Ansøgningsfrist: 29-05-2022 23:59:00
Fast chauffør til fast tip-sættevogn - Udkørsel fra Aabenraa eller Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores kommende chauffør i Meldgaard Transport A/S?

Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. I dag varetager vi hovedsagligt tømning af containere, transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver.

Vi søger en fast chauffør til en fast bil med tipsættevogn til kørsel med sand, grus, jord m.m.

• Sættevognstræk af nyere dato – Vognparken opdateres hele tiden
• Erfaring med tipkørsel er en fordel.
• Kørekort CE og EU chaufførbevis er et krav.
• Enkelte udedøgn kan forekomme
• Aflønning ift. overenskomst DIO I (ATL) og 3F.

Hør mere om jobbet som chauffør i denne video: https://www.youtube.com/watch?v=5IBuNddd7hE

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent
Rasmus Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest
den 29. maj 2022. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 06-05-2022 12:08:40
Ansøgningsfrist: 29-05-2022 23:59:00
Asfaltmedarbejdere Esbjerg
Arkil A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Synes du også, det er spændende at udføre et stykke arbejde, som dem, der færdes på Danmarks veje, cykelstier og fortove, har glæde af i mange år? Så er du måske vores nye kollega?

I vores asfaltafdeling mangler vi nye kollegaer, der brænder for at skabe belægninger så dem, der færdes i trafikken, både gående, cyklende og trafikanter, får en god oplevelse, når de skal fra A til B.


Dine kolleger

Du bliver tilknyttet afdelingen i Skrydstrup ved Vojens, hvor du får ca. 50 kollegaer, der arbejder ud fra vores asfaltværk på forskellige maskinhold og på vores kontor. Du bliver en del af et maskinhold/håndhold, hvor vi er 4-5 kollegaer, der sammen kører ud til de enkelte opgaver.


Hvad forventer vi af dig

- at du skal have lyst og gå-på-mod og brænder for at prøve kræfter med nye udfordringer.
- at du sætter pris på udendørs arbejde.
- at du har kørekort til alm. personbil.
- at du vil bidrage til, at du sammen med dine kollegaer får en god og sikker arbejdsdag.


Hos os får du


- Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning.
- Vi giver dig en god introduktion og oplæring og den uddannelse, der er nødvendig for at du kan udføre dit arbejde.
- En arbejdsplads, der giver plads til alle og hvor vi har stort fokus på miljøet, din sikkerhed og arbejdsmiljøet.
- Mulighed for at uddanne dig som Vej-asfaltør.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 06-05-2022 08:58:16
Ansøgningsfrist: 01-06-2022 23:59:00
Project Coordinator, Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Project Coordinator der vil få fokus på analyse af vareflow og ansvar for egen leverandør kategori i samarbejde med indkøb og disponenter på vores LINAK fabrikker.

Du vil blive en del af Inbound Logistics under LINAK Supply Chain funktionen. Inbound Logistics består af 7 medarbejdere med fokus på inbound processer og systemer. Du vil indgå i et team på 3 medarbejdere, der har fokus på at sikre og videreudvikle leverandørrelaterede logistikløsninger.


Primære arbejdsopgaver:

- Følge op på leverandørens KPI-målinger og koordinere evt. indsats overfor leverandøren med indkøb og disponenter. (Herunder koordinere input til leverandørevalueringer og lignende til indkøb).
- Sikre vi har aftalt logistik kravspecifikationer hos udvalgte leverandører, samt ansvarlig for vedligeholdelse af disse
- I samarbejde med leverandørerne finde optimeringsmuligheder og efterfølgende følge op på handlingsplaner
- Bistå disponenterne med problemstillinger ifm. disponering/manglende leverandørperformance
- Medvirke ved implementering af automatiseringsløsninger der understøtter LINAK digitaliseringsmålsætninger
- Ansvarlig for afholdelse af månedlige kapacitets-, og KPI-opfølgningsmøder med udvalgte leverandører
- Bistå indkøb med logistikaftaler og opfølgning når dette ønskes, herunder evt. deltagelse i leverandørbesøg
- Deltage i udarbejdelse af transportløsninger


Du

- har erfaring med leverandørkontakt – gerne erfaring med asien leverandører
- har gerne en relevant faglig baggrund, bachelor- eller masteruddannelse. Det kunne være indenfor business eller Value Chain eller lignende
- har gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed
- er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig
- er udadvendt og evner at kommunikere i en global hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere/interessenter
- er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften
- behersker dansk og engelsk i skrift og tale
- trives med stor selvstændighed indenfor givne rammer
- er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Inbound Logistics, Janne Skovgaard Nørr på 73151514.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-05-2022 14:40:06
Ansøgningsfrist: 31-08-2022 23:59:00
International Controller
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en controller, der selvstændigt kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomifunktionen.

Økonomifunktionen ved LINAK består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i controller teamet, sammen med 5 andre dedikerede controllere.

Controller teamet har ansvaret for økonomistyringen i hele koncernen, herunder rapportering fra 30 datterselskaber. Vi udarbejder interne og eksterne regnskaber, ABC analyser, transfer pricing dokumentation, og har ansvaret for moms og afgifter. Endelig har vi en meget aktiv rolle i udrulning af Microsoft D365 til alle selskaber.

Du kommer til at indgå i et rutineret team, som lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring samt faglige udfordringer. Vi forsøger konstant at forbedre vores effektivitet ved at udnytte de muligheder der er indenfor IT systemer, som f.eks. RPA



Det bliver en del af dine opgaver, sammen med de andre controllere at deltage i

intern audit/controlling af vores datterselskaber
udarbejdelse af transfer pricing dokumentation
månedsafslutning af moderselskab samt månedligt koncernregnskab
løbende gennemgang af koncern dækningsgrader
analyser og opdatering af interne afregningspriser
udrulning af rejseafregningssystem til datterselskaber
udrulning af ERP systemet, D365, til datterselskaber
implementering af procesautomatisering
sikring af at forskellige afgifter mv. afregnes korrekt
etablering af ESG rapportering


Det er ikke et krav, at du har erfaring med alle typer opgaver. Vi lægger dog vægt på, at du har erfaring enten som revisor eller fra en økonomifunktion.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-05-2022 14:36:44
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Technical Writer - nyuddannet kommunikation
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du interesse i faglig formidling, kan du tage ansvar og vil du gerne være med til at gøre en forskel? Så er det dig vi leder efter til at styrke vores tekniske litteratur.

Vi er et mindre team med en lav hierarkisk struktur samt kort procesvej og vi giver dig mulighed for selv at sætte præg på arbejdet. Mellem kollegaerne er der god stemning med kort til grin.

I TECHLINE leverer vi aktuatorløsninger til industrikunder i hele verden, og vores kunder spænder fra store globale virksomheder til mindre lokale kunder. Vores produkter bliver anvendt mange spændende steder f.eks. inden for landbrugsmaskiner, ventilationsanlæg og selvkørende robotter.

For at sikre vores høje succes, er det vigtigt at alle vores kunder, uanset størrelse, oplever den samme høje service, og får værdiskabende løsninger til netop deres applikation. En essentiel del af dette er at sikre, at teknisk viden bringes så tæt på kunden som muligt. Derfor er din primære arbejdsopgave at holde vores litteratur på et konstant højt niveau.

Du vil opleve, at interne og eksterne kollegaer gennem løbende input hjælper dig godt på vej til at sikre den bedste tekniske litteratur.



Primære arbejdsopgaver:

- Opdatering og tilretning af vores tekniske litteratur, herunder intern salgsdokumentation samt eksterne instruktioner og datablade
- Samarbejde med vores Technical Product Managers omkring at skabe verdensklasse teknisk litteratur
- Vi står overfor at implementere et nyt litteraturhåndteringssystem, hvor du bliver en af nøglepersonerne der skal forberede og implementere de nødvendige data
- På sigt vil det være muligt at overtage ansvar for en del af vores tekniske dokumentation


Du:

- er f.eks. nyuddannet inden for kommunikation eller kommer fra en lignende stilling med nogle års erfaring – der er ingen krav til en teknisk baggrund
- er ansvarsbevidst, struktureret og med fokus på detaljer
- kan arbejde i teams og selvstændigt
- kommunikerer professionelt både skriftligt og mundtligt
- behersker engelsk i skrift og tale
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-05-2022 14:34:08
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Kundeservicemedarbejder
Helsam
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for at yde den optimale kundeservice? Har du mod på og lyst til at gøre en positiv forskel i hverdagen for Mecindo´s og Helsams kunder og dine kollegaer? Har du erfaring med opgaver i en kundeserviceafdeling, og kan du styre opgaverne sikkert i mål? Så læs videre her…

Til vores Kundeservice B2C og B2B afdeling søger vi en engageret medarbejder, som kan yde førsteklasses kundeservice via telefon og mail. Du bliver en del af et professionelt team i en virksomhed, der lægger stor vægt på at være kendt for kvalitet, faglighed og god kundeservice.

DINE HOVEDOPGAVER VIL VÆRE 

• Servicering af vores kunder primært via mail og telefon

• Koordinere og håndtere ordrer samt fragthåndtering

• Reklamationsbehandling, herunder håndtering og kreditering af returvarer

LIDT MERE OM JOBBET?

Vi har travlt, det er derfor vigtigt, at du kan bevare roen og overblikket – også når indbakken vokser. Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling, ligesom kompetencer inden for salg og service er et plus.

Du er bruger af Office-pakken, og du må gerne beherske Excel og have kendskab til Navision samt Zendesk. It-mæssigt er du vant til at navigere rundt i flere forskellige systemer, og du skal have en høj datadisciplin.

Som person gør du en positiv forskel, og du elsker at snakke i telefon, er positiv og serviceminded. Det giver dig energi at mærke, at dine opgaver bliver løst professionelt og hurtigt. 

Du kan lide at få opgaverne af vejen, og du er ikke bange for at give en hånd med, hvor der er behov. Du tager ansvar, og du er god til at se nye muligheder. Du er indstillet på travle perioder, hvor du og teamet må yde en ekstra indsats.

Du får succes ved at smile i telefonen og få afsluttet dine opgaver til aftalt deadline. Du nyder at have travlt og kunne arbejde med mange forskellige opgaver ad gangen. 

Du har det godt med at arbejde selvstændigt, men trives også i et team, hvor vi løfter i flok.

Du trives i en omskiftelig hverdag, hvor der handles hurtigt, og hvor beslutninger ikke sættes i udvalg.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til Kundeservicechef  Anders Pico på 73 40 71 17

VI TILBYDER

En fuldtidsstilling på 37 timer pr. uge med ønsket tiltrædelse hurtigst muligt.



Vi ser frem til at modtage din ansøgning.  
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 04-05-2022 10:35:24
Ansøgningsfrist: 18-05-2022 23:59:00
Project Coordinator, Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Project Coordinator der vil få fokus på analyse af vareflow og ansvar for egen leverandør kategori i samarbejde med indkøb og disponenter på vores LINAK fabrikker.

Du vil blive en del af Inbound Logistics under LINAK Supply Chain funktionen. Inbound Logistics består af 7 medarbejdere med fokus på inbound processer og systemer. Du vil indgå i et team på 3 medarbejdere, der har fokus på at sikre og videreudvikle leverandørrelaterede logistikløsninger.



Primære arbejdsopgaver:

- Følge op på leverandørens KPI-målinger og koordinere evt. indsats overfor leverandøren med indkøb og disponenter. (Herunder koordinere input til leverandørevalueringer og lignende til indkøb).
- Sikre vi har aftalt logistik kravspecifikationer hos udvalgte leverandører, samt ansvarlig for vedligeholdelse af disse
- I samarbejde med leverandørerne finde optimeringsmuligheder og efterfølgende følge op på handlingsplaner
- Bistå disponenterne med problemstillinger ifm. disponering/manglende leverandørperformance
- Medvirke ved implementering af automatiseringsløsninger der understøtter LINAK digitaliseringsmålsætninger
- Ansvarlig for afholdelse af månedlige kapacitets-, og KPI-opfølgningsmøder med udvalgte leverandører
- Bistå indkøb med logistikaftaler og opfølgning når dette ønskes, herunder evt. deltagelse i leverandørbesøg
- Deltage i udarbejdelse af transportløsninger



Du

- har erfaring med leverandørkontakt – gerne erfaring med asien leverandører
- har gerne en relevant faglig baggrund, bachelor- eller masteruddannelse. Det kunne være indenfor business eller Value Chain eller lignende
- har gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed
- er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig
- er udadvendt og evner at kommunikere i en global hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere/interessenter
- er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften
- behersker dansk og engelsk i skrift og tale
- trives med stor selvstændighed indenfor givne rammer
- er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-05-2022 14:25:13
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Asfaltmedarbejdere
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Synes du også det kunne være spændende at udføre et stykke arbejde, som trafikanter på Danmarks veje, cykelstier og fortove har glæde af i mange år? Så er du måske vores nye kollega?

I vores asfaltafdeling i Syddanmark mangler vi nye kollegaer, der brænder for at skabe belægninger, så dem, der færdes i trafikken, både gående, cyklende og trafikanter, får en god oplevelse når de skal fra A-B.

Har du tidligere beskæftiget dig med asfaltfaget kan det være en fordel, men vi tilbyder også jobbet til dig, der har ikke tidligere har stiftet bekendtskab med branchen og faget. Er du den rette tilbyder vi, at du kan starte på den toårige uddannelse som vej-asfaltør.


Dine kolleger

I afdelingen er der ca. 50 kollegaer, der arbejder på vores asfaltværk, på forskellige maskinhold og på vores kontor. Du bliver en del af et vores maskinhold/håndhold, hvor vi er 4-5 kollegaer, der sammen kører ud til de enkelte opgaver.


Hvad forventer vi af dig

- at du skal have lyst og gå-på-mod og brænder for at prøve kræfter med nye udfordringer
- at du sætter pris på udendørs arbejde
- at du er fleksibel og trives med en afvekslende arbejdsdag
- at du har kørekort til personbil, dette er ufravigeligt
- at du vil bidrage til, at du sammen med dine kollegaer får en god og sikker arbejdsdag


Hos os får du

- Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning
- Vi giver dig en god introduktion og oplæring og den uddannelse, der er nødvendig for, at du kan udføre dit arbejde
- En arbejdsplads der giver plads til alle og hvor vi har stort fokus på miljøet, din sikkerhed og arbejdsmiljøet
- Mulighed for at uddanne dig som vej-asfaltør

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 02-05-2022 13:21:46
Ansøgningsfrist: 31-05-2022 23:59:00
PROCESOPERATØR TOFTLUND
Andels-Kartoffelmelsfabrikken Sønderjylland
Syddanmark
6520 Toftlund
AKD søger en procesoperatør til fremstilling af kartoffelstivelse og protein på vores produktionsanlæg i Toftlund. Fabrikken producerer 24-7 fra sidst i august til januar (kaldet kampagnen). I kampagnen arbejder du i skiftehold, med 12-timers vagter hver anden uge og fri hver anden uge. Arbejdet omfatter også weekendvagter.

Udenfor kampagnen vil du arbejde med vedligehold og forberedelse til næste kampagne, fortrinsvist på daghold. Du vil også skulle indgå i vores derivatproduktion, der kører 5 dage om ugen på 3-holdsskift.

Du indgår i et team, der arbejder tæt sammen med kollegaerne i de andre afdelinger og du vil referere til afdelingslederen.


Din uddannelse, erfaringer og person

• Du har god procesforståelse og har gerne en baggrund som procesoperatør/industrioperatører, mejerist eller anden håndværksmæssig baggrund med erfaring inden for fødevareindustrien
• Du værdsætter at have orden i dine arbejdsopgaver, og udfører dine opgaver med en høj grad af ansvarlighed
• Du skal være meget fleksibel, og have lyst til drift - men samtidig også befinde dig godt med, at du i ca. 7 måneder har mange andre opgaver, der knytter sig til vedligehold af fabrikken.
• Du er systematisk, kan bevare overblikket når der opstår driftsproblemer, og du forstår vigtigheden af sikkerhed i hverdagen.
• Du har gode samarbejdsevner og kan lide at arbejde i et team.
• Du har PC-færdigheder, gerne erfaring med SCADA-styring og har fysik til at deltage i vedligeholdelsesopgaver
• Du udviser god sikkerhedsadfærd
• Du behersker dansk i såvel skrift som tale


Vi tilbyder

• Grundig oplæring
• Et selvstændigt job i en moderne virksomhed, der er i konstant udvikling
• Et frit og uformelt miljø
• Mulighed for uddannelse som en del af jobbet
• Meget fritid i form af afspadsering fra kampagneperioden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 28-04-2022 15:54:26
Ansøgningsfrist: 31-08-2022 23:59:00
Financial Controller
JKS A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
Er du en erfaren controller eller revisor med god økonomisk sans og forretningsmæssig forståelse, gerne fra en produktionsvirksomhed? Har du en systematisk tilgang og er stærk analytisk i din måde at arbejde på? Er du en dygtig kommunikator på tværs af alle niveauer, der evner at formidle økonomiske problemstillinger på en enkel og forståelig måde? Så er det dig vi mangler i vores team.

Kohberg Bakery Group søger en Financial Controller til økonomifunktionen, der er fysisk placeret på hovedsædet i Bolderslev. Økonomifunktionen servicerer udover hovedkontoret også H.C. Andersen Bagergården i Haderslev og bageriet i Taastrup.

Afdelingen består af Financial / Business Controlling, regnskabsafdeling / bogholderi og IT; i alt er der tilknyttet 15medarbejdere til CFO’ens område. Afdelingen har generelt et højt fagligt niveau med både nye og erfarne kolleger, som vil kunne hjælpe med sparring og ”oplæring”.

Om stillingen

Der er tale om en relativ bred generalistrolle med opgaver på tværs af virksomhedens afdelinger og af funktionen. Sammen med resten af teamet får du ansvar for overordnet at sikre en korrekt og gennemskuelig rapportering og en værdiskabende controlling på de tre nævnte lokationer.

Med reference til CFO, Thorbjørn Bruhn, og i samarbejde med de øvrige controllere, vil dine primære opgaver indbefatte følgende:

CaPex controlling og rapportering
Bidrage til udarbejdelse af måneds-, kvartals- og årsrapportering
Definere, beskrive og håndtere processer og procedurer
Deltage i optimeringsprojekter med fokus på at skabe ensartede processer for både bogholderi og controlling
Være sparringspartner for de interne afdelinger ift. at opnå gode økonomiske løsninger
Understøtte ledelsen med analyser, beregninger og generelle finansielle informationer
Generelt udvikle og forbedre processer og værktøjer, der sikrer kvalitet samt rettighed i økonomirapporteringen og compliance på tværs af diverse opgaver

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 28-04-2022 14:42:04
Ansøgningsfrist: 01-06-2022 23:59:00
Økonomiassistent, Billund
JKS A/S
Syddanmark
7190 Billund
Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en erfaren bogholder med flair for tal samt god økonomisk sans og forretningsmæssig forståelse.

Dine primære opgaver vil være debitorbogholderi, men der vil selvfølgelig også være andre ad hoc-opgaver. Vikariatet er på 25-30 timer alt efter aftale. Løn efter kvalifikationer.

Arbejdsopgaver
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:

Registrering og bogføring af kreditorbilag
Bogføring af rejseafregninger
Betalinger
Bogføring og afstemning af bank
Diverse ad hoc bogholderiopgaver


Faglige kompetencer

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi
Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
Du har erfaring med IT på brugerniveau


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 28-04-2022 14:40:25
Ansøgningsfrist: 28-05-2022 23:59:00
Medarbejder med epoxybevis
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Har du epoxybevis, og vil du arbejde med overfladebehandling af brønde i Vejle?

Har du kendskab til overfladebehandling med epoxy og er du kvalitetsbevidst i dit arbejde? Så er her måske en mulighed for dig.

Vi søger for vores kunde beliggende i Vejle Kommune en medarbejder med kendskab til overfladebehandling. Der er tale om et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse for rette kandidat.



Om jobbet

Du bliver tilknyttet et team, hvor du vil være beskæftiget inden for følgende områder:

Overfladebehandling af betonbrønde og rør
Coating, spartling, pudsning og rensning
Fejlopretning og kvalitetskontrol



Om dig

Vi forestiller os, at du tidligere har arbejdet med overfladebehandling, eller eventuelt har erfaring med maler eller murerarbejde. Du skal have epoxybevis og kunne arbejde i små rum.


Desuden ligger vi vægt på, at du:

Har håndelag og er grundig i dit arbejde
Kan arbejde selvstændigt med opgaverne
Er kvalitetsbevidst i dit arbejde
Er villig til at lære nye arbejdsområder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 28-04-2022 14:36:22
Ansøgningsfrist: 01-06-2022 23:59:00
Medarbejdere med elbaggrund
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Vi søger medarbejdere til montage til vindmølleindustrien i Esbjerg til både daghold og nathold snarest.

Det er en fordel, hvis du har en baggrund eller erfaring indenfor jern-/metal- eller el-branchen.

Vigtigt at dine hænder er skruet godt på.

Jobbet er onshore, og arbejdsrotationen er 6 dage/nætter à 12 timer og herefter fri 8 dage, eller 37 timer ugentlig.


Arbejdsopgaver:

Samle- og montagearbejde


Faglige kompetencer:

Du har en faglært eller tillært mekanisk eller el-baggrund.
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere et godt stykke håndværk
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du er fokuseret på sikkerhed
GWO sikkerhedskurser er en fordel
Truck og Kran D kursus er en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 28-04-2022 14:35:05
Ansøgningsfrist: 30-05-2022 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland