1696 job i Sønderjylland
1696 job i Sønderjylland

topjob

Produktionsmedarbejder til frørenseri og opsækkerlinje
JKS
Syddanmark
6500 Vojens
Erfaren produktionsmedarbejder til frørenseri og opsækkerlinje søges

Brænder du for at være en dygtig produktionsmedarbejder, har du kendskab til natur / avlsprodukter og kvalitetsproduktion?

Så er det lige dig vi søger!

DLF er en danskejet global frøvirksomhed med 1.963 ansatte i 22 lande verden over. DLF er global markedsleder inden for foder- og plænegræsfrø og eksporterer frø til mere end 100 lande. DLF har en komplet værdi-kæde inden for foder- og plænefrø samt opformering af grøntsagsfrø. Læs mere på www.dlf.dk

DLF søger en engageret og ansvarsbevidst produktionsmedarbejder til deres frøproduktionsteam, i Rødding afdelingen. Her får du mulighed for tage med på en rejse ind i en verden, hvor små frø gør en stor forskel – både bogstaveligt og i overført betydning – og i et team, hvor faglighed, udvikling og samarbejde går hånd i hånd.

Om jobbet
Som produktionsmedarbejder bliver du en nøgleperson af den daglige drift i deres frørenseri, samt deres globale lager i Rødding. Dine opgaver vil blandt andet omfatte:

Stå for / have ansvar for deres renselinjen – af frø og industriafgrøder der kommer direkte fra danske landmænd.
Betjening af rensemaskine
Overvågning af kvalitet og dokumentation af produktionsdata
Løbende samarbejde med kolleger i produktionen, lageret og ledelsen
Har interesse og erfaring med rensning af frø, korn eller kendskab til landbrugsproduktion, planteavl, høst med mejetærsker.
Trives med både selvstændigt arbejde og teamwork
Har teknisk forståelse og et godt kendskab til IT
Er fleksibel, kvalitetsbevidst og har godt et humør med på arbejde.
Har truckcertifikat og erfaring i truckkørsel

Som en del af vores team, får du:

En spændende hverdag med varierende opgaver og sæsonpræg
Mulighed for faglig udvikling og uddannelse
Et stærkt fællesskab med passionerede kolleger
Attraktiv løn og gode arbejdsforhold
Ansættelse snarest muligt – eller senest 1.1.2026
Mulighed for gode ferier i skolernes ferieperioder
En rolle hvor du får ansvar, frihed og mulighed for at udvikle dig fagligt i en virksomhed i vækst.

Der forventes af dig:

Du har truckcertifikat
Erfaring med rensning af frø, korn eller kendskab til landbrugsproduktion, planteavl, høst med mejetærsker.
Kan tale, forstå og læse/skrive dansk
Du er mødestabil
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Deltidsbogholder
JKS
Syddanmark
6000 Kolding
For en af vores kunder, søger JKS i Kolding en dygtig og energisk kreditorbogholder til en stilling på ca. 20 timer om ugen. Attraktiv timeløn og gode arbejdsvilkår.

Arbejdsopgaverne består primært af kreditoropgaver som eksempelvis:

Håndtering af købsfakturaer
Korrespondance med kreditorer
Bogføring
Betaling af kreditorer
Afstemning af kontoudtog
Håndtering af udlæg

Derudover er der følgende opgaver:

Bogføring af finansbilag
Bogføring af øvrige bankbilag
Løbende afstemning af bankkontoe
Håndtere indkomne mails.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vil du arbejde med skadeservice?
JKS
Fyn
5672 Broby
Vi søger sanitører til stærkt team inden for skadeservice
For en af vores samarbejdspartnere på Fyn leder vi efter flere sanitører, der har lyst til at blive en del af et dedikeret team. Her får du en hverdag med varierende opgaver, hvor du både arbejder selvstændigt og tæt sammen med dygtige kolleger.

Om virksomheden
Virksomheden er veletableret og specialiseret i skadeservice. De håndterer alt fra vandskader, brandskader og skimmelsvamp til rengøring af løsøre og oprydning efter akutte skader. Med døgnberedskab og fokus på kvalitet er de en betroet samarbejdspartner for både private og erhverv.

Dine opgaver som sanitør

Rengøring og oprydning efter brand-, vand- og fugtskader
Behandling og rengøring af løsøre
Afhjælpning af akutte skader
Dokumentation af opgaver og samarbejde med kolleger og kunder

Vi forventer, at du

Er ansvarsbevidst, fleksibel og serviceminded
Har erfaring med rengøring eller skadeservice (erfaring er en fordel, men ikke et krav)
Behersker dansk i skrift og tale
Har kørekort (B) og kan indgå i vagtordning
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Administrativ medarbejder
JKS
Syddanmark
6230 Rødekro
JKS søger en dygtig og serviceminded administrativ medarbejder til et fuldtidsvikariat i Rødekro. Du får en hverdag med faste rammer, hvor arbejdstiden er mandag–torsdag kl. 7.00–15.00 og fredag med tidligere fri. Vi lægger vægt på fleksibilitet, da opgaverne kan variere, og du bliver en vigtig del af en lille, travl administration med mange forskellige funktioner.

Du bliver en del af en virksomhed inden for maskin- og mandskabsudlejning, der leverer medarbejdere og maskiner til entreprenør- og anlægsbranchen i hele landet. Administrationen er lille, uformel og travl – og du vil have en central rolle i både drift, planlægning og kontakt til medarbejdere.

Arbejdsopgaver:

Fakturahåndtering og andre lette bogholderiopgaver
Opfølgning på time-, ferie- og sygdomsregistrering
Klargøring til løn og refusion
Bestilling af overnatning, arbejdstøj og kurser
Oprettelse og tildeling af opgaver i internt system
Daglige administrative opgaver og telefonisk support.

Dine kompetencer:

Erfaring med administration - gerne indenfor bogholderi
God systemforståelse og nysgerrighed på nye systemer (Visma e-conomic, Mobilplan, Danløn, Outlook og Ecxel )
Talforståelse og evne til at arbejde struktureret og detaljeret
Du skal kunne tale, skrive og forstå dansk
Serviceminded, ansvarsbevidst og god i telefonen
Mødestabil
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Administrativ blæksprutte, Vamdrup
JKS
Syddanmark
6580 Vamdrup
For en af vores kunder i Vamdrup-området søger vi en alsidig og engageret Office Clerk, der trives i en varieret hverdag. Stillingen er ideel for dig, der har erfaring med lønadministration og ønsker en rolle med både administrative og praktiske opgaver – og som har lyst til at lære endnu mere.

Du får en varieret hverdag, hvor du både arbejder selvstændigt og som en del af et team. Opgaverne spænder bredt, og det er vigtigt, at du har lyst til at arbejde i et miljø, hvor der er mange forskellige typer opgaver – fra lønadministration til praktiske ad hoc-opgaver.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

Lønadministration og tidsregistrering
Administrative opgaver
Bestilling af arbejdstøj, vinterbeklædning og sikkerhedsudstyr
Let referatskrivning
Mindre regnskabs- og dokumentationsopgaver
Praktiske ad hoc-opgaver – både kontorrelaterede og små opgaver i hverdagen, når der er brug for det

Vi søger dig, som:

Har erfaring med løn for timelønnede eller lignende
Er vant til administrative systemer og har lyst til at lære nye
Er struktureret, hjælpsom og god til at skabe overblik
Arbejder grundigt og med fokus på kvalitet
Er fleksibel og trives med afvekslende opgaver
Kommunikerer flydende på dansk (engelsk er en fordel)
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Truckfører
JKS
Fyn
5492 Vissenbjerg
Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust medarbejder til varehåndtering hos Stena Recycling i Vissenbjerg. Du bliver en del af en virksomhed, der er førende inden for håndtering og genvinding af affald. Stillingen indebærer forskellige lager- og logistikopgaver med fokus på varemodtagelse og truckkørsel. Det er et krav, at du har gyldigt truckcertifikat og kørekort B, da truckkørsel indgår som en naturlig del af arbejdet.

Arbejdsopgaver:

Varemodtagele
Kørsel med truck
Håndtering og flytning af materialer
Forefaldende lagerarbejde

Faglige kompetencer:

Erfaring fra lignende job er en fordel
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst, pålidelig og mødestabil

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du trives i en til tider travl hverdag med mange bolde i luften
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejder til vaskeriet
JKS
Syddanmark
6800 Varde
Er du en engageret og stabil medarbejder med godt humør, så er det måske lige dig vi står og mangler til en stilling i vaskeriet.

Til hurtig opstart søger JKS en engageret og stabil medarbejder til vaskeri, hvor du bliver en vigtig del af et stærkt og velfungerende team.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er varierende indenfor følgende områder:

Sortering af indkommet vasketøj
Indstilling og betjening af maskiner
Bidrage til orden og struktur i afdelingen
Samarbejde på tværs af teamet
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Erfaring fra produktion, industri, lager eller lignende — ikke et krav, men en fordel
Kan arbejde struktureret og følge faste arbejdsgange
Har fysisk overskud til at stå og gå i løbet af dagen
Kan arbejde i et tempo, der matcher en travl hverdag
Mødestabil og ansvarsbevidst

Personlige egenskaber:

En teamplayer, der bidrager til et godt samarbejde
Møder ind med godt humør og en positiv attitude
Ser muligheder for forbedringer i hverdagen
Kan bevare overblikket og holde fokus
Trives i et miljø med god stemning og stærkt fællesskab
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Controller med fokus på data og processer
Career
Fyn
5600 Faaborg
På vegne af Marius Pedersen A/S søger Career | a JKS Company en struktureret og analytisk controller med god forretningsforståelse til hovedkontoret i Ferritslev. Stillingen er nyoprettet, på fuld tid og har fokus på kvalitetssikring, kontrol af data og processer.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som controller får du en nøglerolle i at sikre datakvalitet og korrekt dataflow i det daglige arbejde med det udvidede producentansvar på emballage.

Du fungerer som bindeled mellem flere af virksomhedens afdelinger og arbejder både selvstændigt og tæt sammen med kolleger på tværs af virksomheden. Stillingen giver dig mulighed for at fordybe dig i komplekse dataopgaver og samtidig bevare overblikket, så du sikrer, at data og processer hænger sammen.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:

Kontrol af fakturering, stamdata, tildelinger og datahåndtering i forbindelse med kompensationsansøgninger
Upload af data og håndtering af data til kollektive ordningers systemer
Tæt samarbejde med bogholderi, salg og projektafdeling
Vedligeholdelse af stamkartoteker samt øvrige administrative ad hoc-opgaver
Løbende dialog til de kollektive ordninger
Tilmelding til kompensationsordningen

Om dig
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og har erfaring med kontrol af store datamængder, faktureringsprocesser, ERP-systemer og administrative processer.

Som person trives du i et miljø med god energi, og hvor samarbejde, ansvar og handlekraft går hånd i hånd. Du arbejder selvstændigt og har en løsningsorienteret tilgang og motiveres af at optimere processer og skabe overblik også i pressede situationer.

Derudover lægger vi vægt på, at du:

Er serviceminded og trives med kundekontakt
Har gode samarbejdsevner og teamplayer
Har solide IT-kundskaber og stærke Excel-kompetencer
Kommunikerer klart og korrekt på dansk, både skriftligt og mundtligt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder for Løn
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
På vegne af Arkil A/S søger Moment Search & Selection en teamleder til løn i en nyoprettet stilling. Her får du chancen for at kombinere dit faglige overblik og din erfaring med lønadministration med ansvaret for at lede og udvikle et mindre, erfarent lønteam i en stor og dynamisk virksomhed. Rollen giver dig samtidig mulighed for at tage næste skridt mod ledelsesansvar, mens du fortsat har fingeren på pulsen.

En central rolle i en veldrevet virksomhed

Som teamleder får du ansvaret for hele lønprocessen – fra indsamling og kvalitetssikring af data til udbetaling, indberetning og afstemning. Sammen med teamet sikrer du, at Arkils medarbejdere (både måneds- og 14-dageslønnede) får korrekt løn til tiden – og at alt sker i overensstemmelse med gældende lovgivning, overenskomster og interne retningslinjer.

Udover driftsopgaverne leder og udvikler du teamets tre dygtige lønassistenter, skaber trivsel og optimerer processer. Dermed bliver du en central spiller i HR- og personaleadministrationen med reel indflydelse på arbejdsgange og samarbejde på tværs af organisationen.

Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder:

Udarbejdelse af løn til virksomhedens medarbejdere
Daglig ledelse og udvikling af lønassistenter
Sikre overblik og trivsel i lønteamet
Kvalitetssikring og godkendelse af løndata
Sikre korrekte og rettidige indberetninger til SKAT, ATP, pension, feriepenge, barsel mv.
Månedlig afstemning af lønkonto samt udarbejdelse af lønstatistikker
Vedligeholdelse og løbende forbedring af lønsystem samt processer

I denne rolle refererer du til Arkils HR-direktør og får din daglige gang på hovedkontoret i Vojens, hvor du bliver en del af et respektfuldt arbejdsmiljø med hjælpsomme kollegaer – og med plads til faglig sparring.

Du er selvdreven og trives med frihed under ansvar

Vi forestiller os, at du har solid og relevant erfaring med lønadministration samt kendskab til løn- og ansættelsesret, pension og feriepenge. Du er rutineret bruger af lønsystemer, har erfaring med proces og systemforbedringer og føler dig tryg ved opgaver som afstemning, rapportering og datakvalitet.

Personligt trives du i en selvstændig og koordinerende rolle, hvor du kan motivere og udvikle dine kollegaer. Du arbejder struktureret og detaljeorienteret, samtidig med at du bevarer overblikket i travle perioder. Du kommunikerer klart på dansk og engelsk, samarbejder naturligt på tværs af organisationen og er nysgerrig på at forbedre arbejdsgange samt dele ud af din viden og erfaring.

Er det dig, vi leder efter???

Moment Search &?Selection?varetager rekrutteringen af Arkil’s nye teamleder til løn. Vi evaluerer løbende ansøgninger, og når rette kandidat er fundet, lukker vi rekrutteringsprocessen ned. Send os derfor din ansøgning med det samme!??

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Senior Recruitment Consultant, Jørn Skarregaard på tlf. +45 2892 8674.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bulk-Transport A/S søger en erfaren chauffør til kørsel med sugetrailer
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Da en af vores dygtige chauffør har valgt at prøve nye udfordringer, søger vi en fast chauffør til kørsel med sugetrailer – er du vores nye chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med sugetrailer
• Er i besiddelse af chaufførbevis, førerkort og kørekort CE
• Kan tiltræde hurtigst muligt

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Ansøg senest den 28. november 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Håndværker med teknisk forståelse og koordinationsevner
JKS
Fyn
5000 Odense C
Er du håndværksmæssigt uddannet, har teknisk flair og trives med at koordinere og prioritere opgaver i en dynamisk serviceafdeling? Så er det måske dig, vi søger!

Vi søger på vegne af vores kunde i Odense C en håndværksmæssigt uddannet medarbejder til en tidsbegrænset stilling til serviceafdeling i 6 måneder. Du vil få en central rolle i at koordinere opgaver, sikre kvalitet og optimere arbejdsgange ude i værkstedet. Vi leder efter en medarbejder, der er klar til at træde ind og bidrage til vores team med det samme, da vi har behov for tiltrædelse snarest.

Arbejdsopgaver:

Koordinering og prioritering af opgaver og ressourcer i serviceafdelingen
Servicering af produkter i værkstedet
Sikring af høj kvalitet i udførelsen af serviceopgaver
Teknisk sparring og rådgivning internt og eksternt
Kommunikation med kunder, leverandører og kolleger og samarbejde om tilrettelæggelse af arbejdsopgaver på tværs af serviceafdelingen
Håndtering af ad hoc-opgaver og akut opståede situationer, hvor fleksibilitet og evnen til hurtigt at finde løsninger er vigtig

Kvalifikationer:

Håndværksmæssig uddannelse (fx mekaniker, elektriker eller lignende)
Teknisk flair og god forståelse for systemer og processer
IT-kompetencer og erfaring med relevante IT-systemer
Kompetent til udførelse af service på produkter i værkstedet
Evne til at koordinere, prioritere og arbejde struktureret med flere opgaver samtidig
Gode kommunikationsfærdigheder og en serviceminded tilgang
Erfaring med og interesse for at tage ansvar i teamledelse er en fordel, men ikke et krav.

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du trives med en omskiftelig arbejdsdag
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fører til stor fejemaskine
JKS
Fyn
5000 Odense C
Har du erfaring med at køre større køretøjer og trives du i et job, hvor du tager ansvar og er med til at holde byen ren og præsentabel? Så søger vi lige nu en stabil og pålidelig medarbejder til at køre fejemaskine i Odense-området.

Du vil blive en del af et team, der sørger for rengøring og vedligeholdelse af byens gader og områder. De har brug for ekstra hjælp vinterperioden, men der kan være mulighed for forlængelse.

Arbejdsopgaverne indebærer:

Kørsel med større fejemaskiner i Odense og omegn
Pasning og lettere vedligehold af maskinerne
Sikre at arbejdet udføres sikkert og ordentligt

Vi søger dig, der:

Har kørekort C (stort kørekort)
Har gyldigt kursusbevis: "Vejen som arbejdsplads"
Har en stabil og ansvarlig indstilling til arbejdet
Kan starte hurtigst muligt

Det er en fordel hvis du tidligere har erfaring med fejemaskiner, men det er ikke et krav.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Faglært tømrer
JKS
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du en tømrer med tommestokken i orden, vaterpasset korrekt indstillet og humøret højt? Så har vi skruet det helt rigtige job sammen til dig! For kunde i Haderslev søger vi en dygtig tømrer til indendørs tømrerarbejde. - til opgaver med gulve, lofter, paneler og alt derimellem.

For kunde søger vi i JKS Haderslev en faglært tømrer, der ikke går i panik over en skæv vinkel og som hellere bruger vaterpasset end at "skyde den fra hoften".

Vi lover:

Døre der skal sættes i
Vinduer der længes efter dig
Paneler der drømmer om at blive lige
Loftsplader, der bare vil op!

Det er indendørs arbejde, så du slipper for regn i nakken og sne i skoene :-)

Løn efter aftale med kunden - og efter dine kvalifikationer.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
El-faglige profiler
JKS
Fyn
5700 Svendborg
Er du faglært elektriker eller el-tekniker og trives du med at bygge el-tavler i høj kvalitet?

Vi søger lige nu to dygtige el-faglige profiler til en produktionsvirksomhed på Sydfyn, som et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse.

Om jobbet:

Du bliver en del af et velfungerende team, hvor du får ansvar for:

Opbygning og montage af el-tavler
Samarbejde på tværs af produktionsteamet
Bidrag til et godt og sikkert arbejdsmiljø med fokus på præcision og kvalitet

Der er tale om fast daghold med fleksibel mødetid mellem kl. 06:00 og 08:00, så du kan tilpasse arbejdsdagen efter din rytme.

Vi forestiller os, at du:

Er uddannet elektriker, automatiktekniker eller har tilsvarende el-faglig baggrund
Har erfaring med opbygning af el-tavler – gerne fra industrien
Arbejder struktureret og har sans for detaljer
Er stabil, samarbejdsorienteret og har en positiv tilgang til hverdagen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Faglært klejnsmed Sydfyn
JKS
Fyn
5700 Svendborg
Vores kunde har travlt og søger en dygtig klejnsmed til deres team. Du bliver en del af en virksomhed, hvor vi sætter pris på kvalitet, samarbejde og en uformel omgangstone.

Om virksomheden
Der er tale om en internationalt orienteret produktionsvirksomhed med base på Sydfyn. Her bliver du en del af en moderne arbejdsplads med fokus på kvalitet, innovation og samarbejde, samt hvor man værner om både det gode håndværk og den gode kollegiale kultur.

Dine primære opgaver

Udføre traditionelt smedearbejde
Svejsning og montage ud fra tegninger og opmålinger
Arbejde med høj præcision og sans for kvalitet
Bidrage til et godt og sikkert arbejdsmiljø

Vi forventer, at du

Er faglært klejnsmed eller har tilsvarende erfaring
Har erfaring med svejsning
Arbejder selvstændigt, struktureret og kvalitetsbevidst
Er fleksibel, mødestabil og trives i et team med fokus på samarbejde
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Studiepraktikant søges til HR- og rekrutteringsopgaver
JKS
Fyn
5000 Odense C
Leder du efter praktikplads i Odense i forbindelse med dit studie? Fortvivl ej! Vi søger en praktikant til vores Odense-team, som har energien og kan tage ansvar for at tage imod alle slags kunder med et smil, samt udføre de opgaver der dukker op løbende.

Vi søger en praktikant til vores Odense-team med opstart i starten af 2026. Du skal kunne arbejde selvstændig og struktureret, samt være omstillingsparat. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en del af holdet med passion og dedikation samt blive klogere på bemandingsområdet.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
AD-Hoc opgaver

Om dig:
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikant til vikar- og rekrutteringsopgaver
JKS
Syddanmark
6000 Kolding
Vil du have mulighed for at omsætte teori til praksis og få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Ønsker du at være en del af en ambitiøs organisation, der kan styrke både dine personlige og faglige kompetencer?

En af dine opgaver vil være at finde de dygtigste og mest kompetente kandidater på markedet for vores kunder. Dine opgaver vil desuden inkludere håndtering af indkomne ansøgninger samt kommunikation med relevante kandidater om åbne stillinger, der annonceres gennem JKS. Dette inkluderer løbende fokus på nye netværk, portaler og trends.

Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
Ad hoc-opgaver

Om dig: Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende; det vigtigste er, at du har lysten til at blive en del af JKS med passion, dedikation og en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Du arbejder selvstændigt og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lyst til at lære
Du er fortrolig med IT og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til Tiptrailer i Bulk-Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør, der skal køre med tiptrailer.
Vi søger også chauffører der kan køre med både tiptrailer og trucktrailer.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med tiptrailer, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE.

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller Kørselsleder Jesper Hansen på
tlf. 2042 7227 eller send din ansøgning via Ansøg stillingen senest den 20. november 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Administrativ medarbejder
JKS
Syddanmark
6740 Bramming
Til spændende stilling hos en af vores samarbejdspartnere søger vi en fleksibel administrativ medarbejder til en 30 timers stilling. I jobbet er der mulighed for en 4 dags arbejdsuge.

Arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

Bankafstemning
Bogføring af indbetalinger
Kontrol af fakturaer
Bestiling af transport
Forefaldende kontorarbejde


Faglige kompetencer:

Du er uddannet indenfor kontor og har gerne erfaring fra lignende stilling
Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
Du er rutineret IT-bruger
Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne


Om dig:

Erfaring med bestilling af transport
Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til ERP Monitor
Du kan arbejde selvstændigt og er struktureret
Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT og SCADA-programmør
Career
Syddanmark
6300 Gråsten
Vil du kombinere din passion for automatik, teknik og programmering med en hverdag i et stærkt team, hvor både faglighed og trivsel er i centrum?

Stillingen
Career | a JKS Company søger på vegne af vores kunde Industri-Automatik A/S i Gråsten en IT og SCADA-programmør.

Hos Industri-Automatik A/S bliver du en del af et stærkt fagligt team, hvor opgaverne varierer meget i størrelse og kompleksitet – og spænder bredt mellem serviceopgaver og projektopgaver. Opgaverne ligger inden for styrings- og procesautomatik og der indgår bl.a. nye styringer, kundetilpassede ændringer, dataopsamling og overvågning.

Langt størstedelen af dit arbejde foregår på firmaet i Gråsten, dog kan der forekomme enkelte rejseaktiviteter – f.eks. i forbindelse med idriftsættelser.

Dine primære opgaver bliver

Drift og optimering af industrielt server-/PC-udstyr (SQL, Windows Server, VMware m.m.)
Udvikling af SCADA-software som WinCC, Wonderware/Indusoft, FactoryTalk View, BOS m.m.
Opsætning og installation af SQL-database og rapportering
Udvikling i .NET samt vedligeholdelse af applikationer
Online og onsite support samt fejlfinding hos kunder

Derudover kommer du til at arbejde med både grafik, scripting i Visual Basic og hardwareintegration.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Smed
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at blive en del af vores værkstedsteam?

Vi søger en smed der kan indgå i vores værkstedsteam.

Det er vigtigt for os, at vognparken (lastbiler, trailere, skraldebiler mm.) er i god stand. Vi prioriterer trivsel, det gode samarbejde og den interne værkstedsservice højt.

Jobbet

vil være med fokus på servicering, vedligeholdelse og reparation af vores materiel. Du kommer i et team, hvor I sammen varetager vedligehold og reparation af vores samlede vognpark på vores værksted.
Du får arbejdstøj og mulighed for madordning.

Om dig

vi forventer at du:
• Er uddannet smed eller lignende – vigtigst af alt er, at du har et godt håndelag
• Er i besiddelse af kørekort B + gerne C
• Kan arbejde selvstændigt
• Er fleksibel ift. arbejdsopgaver og mødetider
• Er positiv og en god kollega

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
værkfører Polle Nielsen på tlf. 27 75 20 99, og send din ansøgning via Ansøg senest den 23. november 2025. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
QHSE-koordinator, Fredericia
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
Career | a JKS Company søger på vegne af LS Intertank en dedikeret QHSE-koordinator, der brænder for at kombinere detaljer, dokumentation og praktisk hands-on arbejde. Her tilbydes du en nøglefunktion, hvor dit bidrag er afgørende for både LS Intertanks certificeringer, kundernes tillid – og den løbende udvikling af virksomhedens kvalitets- og sikkerhedskultur.


Dine primære arbejdsopgaver

Som QHSE-koordinator bliver du bindeled mellem den daglige drift, ledelse og myndigheder. Du får en bred rolle, hvor du både arbejder i ”gummistøvler” i vaskehallen og ved skrivebordet med dokumentation og audits. Blandt dine opgaver er:

Prøvetagning og analyser
Dokumentation og vedligeholdelse af ISO 22000 og SQAS-systemer
Kommunikation og samarbejde med myndigheder som Fødevarestyrelsen og Miljøstyrelsen
Deltagelse i interne og eksterne audits
Arbejdsmiljø og sikkerhed på tværs af værksteder, garage og ejendomme


Din profil

For at lykkes i rollen er det vigtigt, at du kombinerer faglig indsigt med praktisk sans og et robust drive. Du kan navigere sikkert i de gældende regler og sikre, at de bliver efterlevet i praksis – også når der er pres på. Du formår desuden at kommunikere klart med både kollegaer, ledelse og myndigheder.
Du er detaljeorienteret og grundig i dit arbejde, så prøver, analyser og dokumentation konsekvent er af højeste kvalitet. Samtidig har du flair for kommunikation, så dine kollegaer kan omsætte regler og standarder til en tryg og sikker hverdag.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftscontroller assistent, Ferritslev
Marius Pedersen
Fyn
5000 Odense C
På vegne af Marius Pedersen A/S søger Career en driftscontroller assistent til virksomhedens tekniske afdeling i Ferritslev. Stillingen har fokus på kvalitetssikring, kontrol af data og processer samt bidrag til arbejdet med producentansvaret på emballage.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

Som driftscontroller assistent hos Marius Pedersen får du en central rolle i at sikre kvalitet og korrekt dataflow i arbejdet med producentansvaret på emballage. Du bliver bindeled mellem flere afdelinger og får en hverdag, hvor du både arbejder selvstændigt og i tæt samarbejde med kolleger i teknisk afdeling, bogholderi, salg, marketing og driften i alle virksomhedens afdelinger. Stillingen giver dig mulighed for at fordybe dig i komplekse dataopgaver og samtidig bevare overblikket, så du kan sikre, at de mange data og processer spiller sammen.


Dine opgaver vil bl.a. omfatte:

Kontrol af fakturering, stamdata og tildelinger i forbindelse med kompensationsansøgninger
Kontrol og upload af data til kollektive ordningers systemer
Håndtering af dokumentation og overholdelse af tidsfrister
Samarbejde med debitorbogholderi om afstemninger, udbetalinger og rykkere
Vedligeholdelse af stamkartoteker samt øvrige administrative ad hoc-opgaver
Samarbejde med salg og projektafdeling om tilmelding til kompensationsordningen


Om dig

Vi forestiller os, at du har en administrativ baggrund som f.eks. kontorassistent, driftsassistent, controller eller lignende – gerne kombineret med erfaring fra en rolle, hvor du har arbejdet med kontrol af data, fakturering, ERP-systemer og administrative processer. Du har flair for tal og økonomi og trives med at arbejde struktureret og detaljeorienteret.

For at få succes i rollen er det vigtigt, at du kan holde overblikket også i eventuelle pressede situationer og samtidig bevare fokus på detaljerne. Du arbejder selvstændigt, men sætter også pris på et tæt samarbejde med dine kolleger og bidrager positivt til fælles løsninger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Infrastrukturspecialist med fokus på teknologi, rådgivning og fordybelse
Zantio IT
Syddanmark
7000 Fredericia
Reqt Consulting A/S

Infrastrukturspecialist med fokus på teknologi, rådgivning og fordybelse

Fredericia

Brænder du for IT-infrastruktur, cloud-teknologier og teknisk fordybelse? Og vil du være en del af en arbejdsplads, hvor godt samarbejde, kvalitet og personlig service er i centrum?

Du arbejder dybt i infrastrukturen og sikrer stabile, moderne og sikre IT-miljøer ? både gennem drift, optimering samt via din nysgerrighed på nye teknologier.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Rådgiver til vores kartoffel-team
Sagro I/S
Syddanmark
7190 Billund
Sagro I/S

Rådgiver til vores kartoffel-team

Billund eller Herning og mulighed for hjemmearbejde

Forestil dig en hverdag, hvor planterådgivning og specifikt kartoflers vækst, udbytte og kvalitet er i centrum ? og hvor du får lov til at gøre en reel forskel for Danmarks dygtigste kartoffelavlere.

Vi er et team på seks specialiserede planterådgivere. Vi bruger hinandens styrker og fagligheder aktivt ? sammen kommer vi godt i mål, så vi kan yde den bedste rådgivning for vore kunder.

Sagro I/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Botilbud Lindholm søger vågne nattevagter
Botilbud Lindholm ApS
Syddanmark
6100 Haderslev
Botilbud Lindholm ApS

Botilbud Lindholm søger vågne nattevagter

Haderslev

Er du uddannet pædagog, eller har du anden relevant faglig uddannelse, og brænder du for at gøre en forskel for borgere med autisme?

Vi søger ansvarlige og omsorgsfulde personer, der brænder for at skabe en positiv forskel for vores beboere. Du forstår vigtigheden i at arbejde med faglige metoder som Low Arousal og har en anerkendende tilgang.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Botilbud Lindholm søger engagerede og dygtige medarbejdere, som søger et meningsfuldt arbejde
Botilbud Lindholm ApS
Syddanmark
6100 Haderslev
Botilbud Lindholm ApS

Botilbud Lindholm søger engagerede og dygtige medarbejdere, som søger et meningsfuldt arbejde

Haderslev

Botilbud Lindholm opnormerer personaleteamet med faste medarbejdere. Derfor søger vi uddannede pædagoger eller personer med anden relevant faglig uddannelse, der ønsker at blive en del af et fantastisk kollegaskab og en hverdag fyldt med mening. Hos os gør vi hver dag en forskel ? sammen.

Vi tilbyder en arbejdsplads med fokus på høj faglighed og et godt arbejdsmiljø.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Serviceleder
Petrowsky A/S
Syddanmark
7100 Vejle
PULS Human Relations

Serviceleder

Vejle

Vil du stå i spidsen for et stærkt team af montører og sikre høj kvalitet i VVS-serviceprojekter?

Som VVS Serviceleder får du det faglige og ledelsesmæssige ansvar for vores serviceafdeling. Du bliver en nøgleperson i hverdagen ? både på kontoret og ude hos vores kunder.

PULS Human Relations
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsleder
Montana Furniture A/S
Fyn
5683 Haarby
PeopleLink

Produktionsleder

Haarby

Trives du i rollen som synlig og operationel leder, hvor arbejdet med mennesker og resultater går hånd i hånd?

Motiveres du af at drive indsatser, som løfter effektiviteten samt forbedrer miljø, arbejdsmiljø, kvalitet og leveringstid?

Vil du gerne være på en arbejdsplads med god trivsel og fokus på bæredygtighed? Så får du her muligheden som Produktionsleder hos Montana.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Er du vores nye erfarne fysioterapeut?
RCT
Syddanmark
6100 Haderslev
RCT

Er du vores nye erfarne fysioterapeut?

Haderslev

Vi søger dig med erfaring indenfor psykosomatisk fysioterapi ? meget gerne i interkulturel sammenhæng.

Stillingen er på 32 timer ugentligt fra 1. februar 2026 til varetagelse af den fysioterapeutiske udredning og behandling af voksne flygtninge med PTSD. Der er tale om mennesker, som bl.a. lider under senfølgerne af krigsoplevelser, tortur, overgreb og flugt.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland