2557 job i Sønderjylland
2557 job i Sønderjylland

top job

Experienced Embedded Software Developer
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Are you interested in working with the latest technologies in an organization that supports innovation, creativity and quality? Do your ambitions include the ability to integrate your current experience in specifying and designing connected embedded products with external development partners?

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our IOT gateway - an integral part of the future Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.
Indrykket: 17-05-2021 16:04:38
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Afløsere til dagrenovationskørsel i Kolding
Meldgaard Holding A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores kommende medarbejder i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Kolding søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 6. juni 2021.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt driftsleder Kaj Jørgensen på
tlf. 20 33 73 29. Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse snarest muligt.

Indrykket: 17-05-2021 13:10:02
Ansøgningsfrist: 06-06-2021 23:59:00
Contract Manager til Sydbanks IT Sourcingafdeling
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Du har nu en unik mulighed for at blive Contract Manager i IT i Sydbank, hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen og opbygge funktionen fra bunden.

Sydbank er i en spændende udvikling, hvor vi hele tiden arbejder med at omstille os til fremtidens bank. I den forbindelse er professionel aftaleindgåelse samt løbende overvågning og kontrol med bankens IT-leverandører afgørende for, at Sydbank fortsat kan være konkurrencedygtig. Vi har derfor stor fokus på at optimere og forbedre bankens håndtering af IT-kontrakter.


Om jobbet

Som Contract Manager bliver du ansvarlig for den kontraktmæssige implementering, styring og drift af bankens IT-kontrakter. Det betyder, at du deltager i kontraktforhandlinger og fornyelser af vores eksisterende aftaler. Du skal også være med til at sikre, at de kontraktuelle vilkår i eksisterende kontrakter håndteres samt at der sker en tilstrækkelig opfølgning. Sydbank er ved at købe et nyt Contract Management System, og du skal sammen med resten af teamet implementere dette og sikre nye forbedrede processer til aftalehåndtering i hele Sydbank. Vi søger en Contract Manager med erfaring fra lignende stilling, der kan bidrage med etablering af fagområdet og som samtidig har lyst til at sætte sit eget præg på stillingen.
Indrykket: 13-05-2021 11:29:02
Ansøgningsfrist: 15-06-2021 23:59:00
Montagemedarbejdere til Gråsten
JKS A/S
Syddanmark
6300 Gråsten
Til vores kunde i Gråsten søger vi dygtige, alsidige og robuste montagemedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:

Montage af mekaniske og elektriske komponenter
Test af komponenter
Kvalitetskontrol
Opfyldning

Faglige kompetencer:

Du har hænderne rigtigt skruet på og arbejder effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er i stand til at læse og forstå skriftlige instruktioner
Har du truckcertifikat, er det et plus
Indrykket: 12-05-2021 15:11:11
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Montagemedarbejdere til Nordborg
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Til vores kunde i Nordborg søger vi dygtige, alsidige og robuste montagemedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:

Montage af mekaniske og elektriske komponenter
Test af komponenter
Kvalitetskontrol
Opfyldning

Faglige kompetencer:

Du har hænderne skruet rigtigt på og arbejder effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er i stand til at læse og forstå skriftlige instruktioner
Har du truckcertifikat, er det et plus
Indrykket: 12-05-2021 15:10:09
Ansøgningsfrist: 01-06-2021 23:59:00
Dygtig lagermedarbejder med truckcertifikat
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger en dygtig og erfaren lagerarbejder med truckkort, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdstid: Søndag - Onsdag: 22.00 - 7.00

Vi tilbyder et længerevarende vikariat, hos en større kunde i Koldingområdet. Attraktive løn- og ansættelsesforhold i et team af dygtige og erfarne kolleger.

Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Pakning
Plukning
Forefaldende lagerarbejde


Indrykket: 12-05-2021 15:09:15
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Ufaglærte montagemedarbejdere
JKS A/S
Fyn
5260 Odense S
Vi søger 2 dygtige, alsidige og robuste montagemedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaverne er meget varierende og kan være inden for følgende områder:

Samle- og montageopgaver med håndværktøj
Lettere svejseopgaver
Kvalitetskontrol
Truckkørsel
Forefaldende arbejde
Indrykket: 12-05-2021 15:08:07
Ansøgningsfrist: 21-05-2021 23:59:00
Erfaren pladsarbejder
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger en dygtig og alsidig medarbejder, som har erfaring med gummiged, truck og har kørekort C.
Du indgår i fast vagtskema på 37 timer om ugen på daghold (evt. mulighed for fast fredag, lørdag, søndag)

Faglige kvalifikationer:

Du har truckcertifikat
Du har praktisk erfaring med kørsel af gummiged
Du har stort kørekort C
Erfaring med teleskoplæsser en fordel, men ikke et krav
Indrykket: 12-05-2021 15:06:54
Ansøgningsfrist: 28-05-2021 23:59:00
Dækmontør
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger en dygtig og erfaren automekaniker eller mekaniker, som er klar til at arbejde struktureret i et større team.

Vi tilbyder en attraktiv løn, og et Try & Hire forløb, med fastansættelse for den rette kandidat.

Arbejdsopgaver:

Dækmontering
Afbalancering
Diverse andet arbejde på værksted


Faglige kompetencer:

Du har erfaring med montering af enten dæk, eller andre større objekter.
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Indrykket: 12-05-2021 15:05:30
Ansøgningsfrist: 27-05-2021 23:59:00
GKN i Nagbøl søger produktionsmedarbejdere
GKN Wheels Nagbol A/S
Syddanmark
6640 Lunderskov
Kunne du tænke dig at arbejde i en spændende produktionsvirksomhed, så skynd dig og se nærmere ved at klikke på Se jobbet
Indrykket: 12-05-2021 14:39:23
Ansøgningsfrist: 02-06-2021 23:59:00
Driftsleder - Syddanmark
Meldgaard Holding A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Jobbet
Du kommer til at referere til driftschefen, og vil blive en del af vores driftslederteam. Driftslederne arbejder alle ude i de områder, hvor vi varetager indsamling af husholdningsaffald. Dit område vil være Syddanmark.

Du vil løbende have kontakt til kommuner og hovedkontoret i Aabenraa. Du skal varetage ledelsen af blandt andet Vejen afdelingen.

Der er bl.a. følgende opgaver:
• Koordinering og planlægning af ressourcer ift. bemanding ved ferie, kurser, sygdom m.m.
• Indrapportering af ugesedler til brug for lønkørsel
• Indberetning af skader og godkendelse af fakturaer
• Løsning af problemer ift. tømninger og kørsel af tilsyn
• Indberetning til vores kunder vedr. forhold hos deres borgere
• Planlægning af vask, vedligehold og tilsyn med biler i samarbejde med materiel afdeling
• Driftsoptimering og effektivisering ift. materiel, lønomkostninger, skader, reparationer m.m
• Opfølgning på nøgletal og budget for området samt optimering af resultater

Om dig
Den person vi søger:
• Har bred og flere års erfaring med ledelse, samt relevant erfaring indenfor miljø-/transportområdet
• Er god til at planlægge opgaver, følge op og arbejde selvstændigt
• Er inde i arbejdsmiljøreglerne
• Er god til at samarbejde, og er ikke bange for at træffe ledelsesmæssige beslutninger
• Værdsætter samarbejde med vores kunder højt, finder løsninger - leverer høj kvalitet og service
• Kan håndtere pressede situationer og have mange bolde i luften
• Har en struktureret tilgang til opgaverne og kan planlægge egen arbejdsdag
• Har god forståelse for regnskaber og budgetter samt hvad der er med til at skabe den gode forretning
• Er en god medarbejderleder, der bl.a. er vant til at afholde samtaler (sundhed, skader m.m.)
• Har flair for administration og har gode IT kundskaber

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familie virksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, du vil møde glade, motiverede og engagerede kolleger og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftschef Martin Borgersen på
tlf. 20 33 73 23 eller afdelingschef Freddy Fogh Sørensen på tlf. 20 33 73 21 eller send din ansøgning via
Søg stillingen senest den 10. juni 2021. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse hurtigst muligt.
Indrykket: 12-05-2021 11:38:33
Ansøgningsfrist: 10-06-2021 23:59:00
Pensionsrådgiver til Sydbank
Sydbank A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for at rådgive kunder om deres muligheder indenfor pension samt at støtte resten af teamet i at nå de fastsatte mål på pension? Så er du måske vores nye kollega i pensionsteamet i Sydbank.

Vi kan tilbyde et arbejdsmiljø med en god, direkte og uhøjtidelig omgangstone, men samtidig et stærkt fagligt miljø med sparring i hverdagen. Du får muligheden for at samarbejde med dygtige og ambitiøse kolleger i en bank, hvor kunden altid er i centrum.


Om jobbet

Du skal indgå i et stærkt samarbejde med område Sønderborgs Private Banking afdeling med det formål at skabe gode kundeoplevelser. Derudover skal du deltage på web-møder med bankens private kunder i hele landet. Du vil få arbejdssted i Sønderborg men, der kan i beskedent omfang forekomme kørsel til andre filialer. Som pensionsrådgiver skal du:

Deltage i kundemøder med private kunder ift. afdækning af kundernes ønsker og behov samt planlægning af pensionisttilværelsen
Deltage i kundemøder omkring planlægning af optimalt nedsparingsforløb
Deltage i kundemøder med mindre erhvervskunder omkring firmapension og 30%-ordning.
Være proaktiv ift. at opretholde et højt aktivitetsniveau på kundemøder
Være god til at skabe og bevare langvarige relationer med både kunder og kollegaer
Være med til at opretholde et højt kompetenceniveau hos dine kollegaer
Være med til at sikre at banken og området opnår de fastsatte mål på pensionsområdet, og at pension er i fokus hele året
Implementere nye regler på pensionsområdet og oplære privatrådgiverne i bankens pensionsværktøjer, herunder Letpension
Bidrage med henvisning af nye kunder til Sydbank.
Indrykket: 11-05-2021 16:01:37
Ansøgningsfrist: 30-05-2021 23:59:00
Erfarne produktions- og lagermedarbejdere
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi har vokseværk på LINAK i Guderup, så derfor søger vi dygtige produktionsmedarbejdere inden for mekanisk montage til daghold, aftenhold og nathold.

Det går rigtig godt hos LINAK, og derfor søger vi nu dig til at hjælpe os i produktionen, så vi kan fortsætte med at levere elektriske aktuatorsystemer, der forbedrer folks livskvalitet over hele verden.

Arbejdet udføres som regel i et team bestående af 3-5 kollegaer, der regner med dig som en del af teamet. Arbejdet foregår stående og kræver ofte en god del fingerfærdighed, da mange aktuatordele er ganske små. Samtidigt kan arbejdet også kræve en god fysik, når man skal pakke og flytte produkter på 6-8 kg.

Du:

har erfaring inden for mekanisk montage
er præcis og fingernem
kan kommunikere og sparre med kollegaer
er kvalitetsbevidst og har erfaring inden for produktionsarbejde
er villig til at tage fat og hjælpe dine kollegaer
er fysisk robust og kan håndtere en travl hverdag
har godt humør og er forandringsparat
kan læse og forstå dansk
Indrykket: 11-05-2021 15:59:48
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Teamleder til Lager
Automatic Syd A/S
Syddanmark
6310 Broager
Vi søger en faglært lager- og logistikoperatør eller tilsvarende til vores lager.

Som Teamleder vil du være ansvarlig for planlægning, koordinering og opfølgning af de daglige opgaver. Din indsats vil være med til at gøre en forskel i virksomheden, da vores materialeflow er styret elektronisk, og dine arbejdsfunktioner vil have direkte indvirkning på vores produktionsflow.


Vi tilbyder dig

• Et afvekslende job på et lager, hvor der er mange bolde i luften
• En bred kontaktflade og stor indflydelse på planlægning af opgaverne
• Mulighed for faglig og personlig udvikling
• Et job hvor medarbejdernes trivsel og en god omgangstone er i fokus
• 37 timer på daghold

Løn forhandler vi individuelt, så den modsvarer dine kvalifikationer. Vi tilbyder flekstid, pensionsordning, daghold og adgang til sundhedsforsikring.


Din faglige baggrund

Du er en person, som

• altid har overblikket, og er god til at koordinere opgaverne løbende
• stiller krav til dine kollegaer, og sikrer at arbejdet udføres i højeste kvalitet
• har erfaring med arbejde på et lager, gerne med elkomponenter
• har et godt humør, er fleksibel og ikke bange for at tage fat
• interesserer dig for at effektivisere arbejdsgangene og gerne med LEAN brillerne på
• er erfaren IT-bruger, gerne i C5
• er ansvarsbevidst og har en god ordenssans, arbejder selvstændigt og trives i en travl hverdag


Vi glæder os til at høre fra dig

Har du spørgsmål vedr. din fremtid hos os eller vores virksomhed, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder, Lars B. Hübschmann på 7344 2120.

Tiltrædelse er snarest muligt og ansøgningsfristen er den 17. maj 2021. Send din ansøgning til job@automatic-syd.dk. Husk at anføre ”Teamleder” i emnefeltet.

Ansøgninger vurderes efterhånden, som de modtages, og relevante kandidater bliver løbende indbudt til samtale.

Vi glæder os meget til at modtage din ansøgning.
Indrykket: 11-05-2021 12:36:25
Ansøgningsfrist: 11-06-2021 23:59:00
Disponent søges til indenrigsafdeling
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
På grund af travlhed og øget aktivitet søger HPT en engageret disponent, der kan
yde en exceptionel service overfor vore kunder. Har det vakt din interesse?
Så kontakt os gerne.,

Dine kvalifikationer:

- Indgående kendskab til godsdisponering.
- Uddannet indenfor transportbranchen/speditør.
- Godt købmandskab, samt beslutningskompetence.
- Kendskab til køl/frys stykgodsdisponering er en klar fordel.
- Overblik / ”holde mange bolde” i luften på samme tid.
- Gode evner til at kommunikere mundtligt, såvel som skriftligt på dansk, tysk
og engelsk.
- Motiveret for samarbejde.
- Habil IT bruger.
Indrykket: 10-05-2021 14:49:12
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Studiejob til Forretningsudvikling Privat
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for at kick starte din karriere? Og ønsker du at supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring? Så er jobbet som studentermedhjælper i Sydbank noget for dig.

I afdelingen ”Forretningsudvikling – Privat” mangler vi dig på holdet til at trække, strukturere og analysere data for dine kolleger. Dataen bruger vi til at udvikle de bedste løsninger til Sydbanks privatkunder – både nu og i fremtiden.
Om jobbet

Som studentermedhjælper bliver dine opgaver blandt andet at:

Indsamle og strukturere data primært via udtræk i SQL
Bestille større dataopgaver i IT
Omsætte data til beslutningsoplæg og analyser
Vedligeholde og udvikle Power BI rapporter
Sammen med andre forretningsudviklere at udvikle og tilpasse produkter og processer.


Vi forventer, at du:

Er analytisk og har flair for tal
Er god til IT-systemer – gerne erfaring med SQL og Power BI
Har lyst til og mod på forretningsudviklingsopgaver
Har en systematisk og struktureret tilgang til opgaver
Tager initiativ og stiller spørgsmål ud fra din viden og tilgang.
Indrykket: 10-05-2021 11:26:33
Ansøgningsfrist: 30-05-2021 23:59:00
Privatrådgiver til Sydbank, Sønderborg
Sydbank A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du arbejde et sted, hvor du kan gøre det, du er god til og ikke alt muligt andet? I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank – helt enkelt. Vi tror, at det er en af årsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere i branchen. Nu mangler vi dig som en del af teamet i område Sønderborg.


Brænder du også for at give unikke kundeoplevelser? Helt grundlæggende handler jobbet om at være en dygtig rådgiver, der kan skabe tætte relationer og en høj kundetilfredshed. Det gør du ved at levere nærværende og proaktiv rådgivning med forståelse for den enkelte kundes situation og aktuelle behov. Du gør en forskel for vores kunder – helt enkelt og ordentligt. Dine primære opgaver bliver at:

have ansvaret for egen kundeportefølje via en struktureret og proaktiv indsats
præsentere kunder for nye muligheder som fx låneomlægninger eller investering
efterbehandle og følge op på kundemøder
arbejde med nye kunder for løbende at udvide din kundeportefølje
planlægge og deltage i rådgivnings- og kundeaktiviteter, fx gå hjem møder og events
indgå i løbende dialog om din personlige plan for din fortsatte udvikling.
Indrykket: 10-05-2021 11:25:02
Ansøgningsfrist: 27-05-2021 23:59:00
Entrepriseleder til Arkil Asfalt i Skrydstrup
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Du bliver tilknyttet vores asfaltdivision, der udfører alle former for asfaltbelægninger og vedligeholdelsesarbejder på motorveje, landeveje, kommuneveje, lufthavne, parkeringspladser, industriarealer m.m. Herudover sælges asfalt direkte fra vores asfaltfabrikker, og vi har eget laboratorie, hvor der konstant arbejdes på at forbedre eksisterende asfaltprodukter og udvikle nye typer af asfalt og belægninger. Læs mere om vores arbejde her


Du får udgangspunkt fra vores afdeling i Skrydstrup, som består af i alt ca. 60 medarbejdere. I dagligdagen vil du opleve et godt samarbejde i afdelingen, hvor vi sparrer aktivt med hinanden til gavn for både projekterne og vores faglige videreudvikling. Tonen er uformel, og der er kort afstand mellem medarbejdere og ledelse, hvilket betyder korte beslutningsveje.


Du får rig mulighed for at præge jobbets indhold og bliver en nøgleperson i vores afdeling, når vi skal gennemføre vores mange spændende asfaltprojekter. Blandt dine hovedopgaver vil være at:

Forhandle, samarbejde og koordinere opgaverne med bygherrer, myndigheder, rådgivere, leverandører og underentreprenører.
Koordinering, planlægning og opfølgning i tæt samarbejde med formanden.
Planlægge arbejdet, så tidsplanen holder og resultatet er i top. Du skal kunne planlægge både dit eget og andres arbejde hensigtsmæssigt.
Styre økonomien i projekterne. Opgørelser, fakturering og beregninger på nye opgaver hører til jobbet og er ét af succeskriterierne i projektet.
Administrere fordokumentation i opstart af nye projekter til færdig kvalitetssikring.

Indrykket: 10-05-2021 11:23:29
Ansøgningsfrist: 24-05-2021 23:59:00
Process Manager - Cand.merc, int. Business Development ell. lign.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du mod på at arbejde med processer på tværs i organisationen? Optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle? Udfordre vanetænkningen, undersøge alternative metoder og teknologier til at opnå den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger?

Så er jobbet som Process Manager indenfor materialedisponering noget for dig.

Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores materialedisponering
Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
Udarbejde performance målinger (KPI’er)
Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
Deltage i projekter på tværs af organisationen
Fokus på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)
Indrykket: 07-05-2021 14:56:40
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Dygtig receptionist til Hotel og Restaurant
Fakkelgaarden
Syddanmark
6340 Kruså

Fakkelgaarden søger en dygtig og smilende receptionist, som kan levere service i verdensklasse!

Som receptionist er du som regel både den første og sidste gæsten møder i forbindelse med sit ophold på Fakkelgaarden. Derfor er det afgørende, at dit servicegen er udover det sædvanlige, at du ALTID sætter gæsten i centrum og at du først er tilfreds, når gæsten er det.

Om Fakkelgaarden

Fakkelgaarden er smukt beliggende direkte ud til Flensborg Fjord og er et af landets mest traditionsrige og anerkendte hotel- og spisesteder. Vores gæster kommer fra mange forskellige lande, men fælles for gæsterne er, at de er kvalitetsbevidste og forventer en høj standard. Vi er kendt for ”Fakkelgaarden-ånden” der betyder, at vi alle hjælper hinanden, og at vi er et team med et fladt hierarki og en passion for det vi laver. Alt dette tilsammen gør bl.a., at vi har opnået den højeste tilfredshedsscore blandt hoteller i Sønderjylland.

Om dig

Du har let til smil, du er vant til mange daglige kontakter og har en bred erfaring med forskellige administrative opgaver. Det er en fordel, hvis du er uddannet receptionist eller har en administrativ baggrund kombineret med nogle års erfaring indenfor faget.

Vigtigst af alt er dog, at du:

Er positiv, udadvendt og har et godt humør
Udviser god, nærværende service og vægter det gode værtskab højt
Er løsningsorienteret, fleksibel og samarbejdsvillig
Er vant til at arbejde selvstændigt, effektivt og bevarer overblikket i alle situationer
Kan kommunikere og formidle positivt såvel mundtligt som skriftligt
Behersker dansk i både skrift og tale samt gerne tysk og/eller engelsk
Indrykket: 07-05-2021 14:39:39
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 23:59:00
Disponent
Meldgaard Holding A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Disponent til Bulk-Transport A/S

Vi søger snarest muligt en disponent med erfaring indenfor pallegods/stykgods

Bulk-Transport A/S er et speditionsselskab, der disponerer kørsel af alle slags bulk og palle varer. Kvalitet, service og højt aktivitets niveau er nøgleordene hos os.

Jobbet
Vi løser stort set alle former for transport af pallegods/stykgods. Geografisk dækker vi hele Danmark, og der er kun få transportopgaver, som rækker ud over landets grænser.

Vi er en afdeling med stor aktivitet, derfor søger vi snarest en disponent, der skal være med til at disponere biler samt have kontakt til chauffører og samarbejdspartnere. Du bliver en del af et energisk og godt team, som i fællesskab disponerer og løser afdelingens opgaver.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør indenfor kørsel med pallegods/stykgods. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder, med mange bolde i luften i et hektisk miljø. Du skal kunne bevare overblikket, samle trådene og stadig bevare den positive tilgang.
Du kan bringe dine faglige kompetencer i spil, og gøre en forskel for vores kunder.

Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT/Navision og Office pakken – vi sørger for oplæring
• Er en god kollega og en god teamspiller
• Har godt styr på Danmarks geografien

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorleder Lene Christensen på tlf. 20337356 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 25. maj 2021.Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.



Indrykket: 07-05-2021 08:01:14
Ansøgningsfrist: 25-05-2021 23:59:00
Indkøber med et teknisk mindset
JKS A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
Hamag A/S har travlt og søger en indkøber med et teknisk mindset. Det er en stilling med mulighed for at kombinere din tekniske viden med dit kommercielle gen.

Hamag A/S er kendt for fleksibilitet, kvalitet og et højt serviceniveau, som du skal være med til at fremtidssikre med dine kompetencer.

Din hovedopgave vil ganske naturligt ligge inden for det operationelle indkøbs- og logistikarbejde. Det drejer sig både om indkøb af tekniske artikler til handels- og serviceafdelingen og metalplader og elektronik til produktionen, som vil kræve din tekniske snilde og din kommercielle forståelse. Her vil arbejdet med planlægningskladder, produktionsstyklister mm. være en naturlig del af processen.

Du vil være i tæt dialog og samarbejde med leverandørerne. Udover de bestående produkter vil du også source nye varer, hvorfor indhentning og sammenligning af tilbud samt efterfølgende kontrakt- og prisforhandlinger er en vigtig del af opgaven. Deltagelse på relevante messer hører med til jobbet. Det kræver desuden et indgående kendskab til varerne, hvorfor produkttræning vil blive vægtet højt.

Leverandørerne er internationale, ligger dog primært i Europa, hvorfor det også kræver, at du behersker engelsk på forhandlingsniveau og meget gerne også tysk. Implementering af nye komponenter eller varer vil bl.a. også indebære oprettelse og vedligeholdelse af leverandøraftaler i ERP-systemet.

Du vil opleve et team bestående af dygtige og loyale kollegaer omkring dig.
Indrykket: 06-05-2021 15:09:39
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 23:59:00
Serviceminded receptionist
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du prøve kræfter i en international virksomhed med danske rødder, og er du den fødte receptionist, der brænder for at supporte både gæster og resten af organisationen – så søg endelig denne spændende stilling!

JKS søger en administrativ receptionist, der selvstændigt og proaktivt løser de daglige opgaver, til en virksomhed beliggende i Sønderborg kommune.

Din fornemste opgave bliver at være virksomhedens første indtryk udadtil. Du får din arbejdsplads i receptionen, og herfra vil du løse de daglige og mangeartede opgaver en receptionist bliver mødt med.

Udover at modtage gæster, både fysisk og i telefonen, kommer du til at supportere økonomiafdelingen med lettere bogholderiopgaver og andre administrative ad hoc-opgaver.

Det er en international virksomhed med aktiviteter i mange forskellige lande, så du vil komme i kontakt med mange forskellige nationaliteter, hvorfor det er en forudsætning, at du er stærk i engelsk, både mundtligt og skriftligt.


Indrykket: 06-05-2021 15:07:57
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Leder til privat daginstitution
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Bommerhaven i Vejle søger en pædagogisk ambitiøs og inspirerende leder. Har du lyst til at lede en værdidrevet institution, der kendetegnes ved hjerterum og høj faglighed? Er du visionær, og kan du se dig selv stå i spidsen for en dedikeret personalegruppe samt dennes trivsel og udvikling?

Vores institution, Bommerhaven, blev til i 2011, da fire forældrepar besluttede at skabe et alternativ i mindre rammer.
Det har været en spændende rejse og Bommerhaven har undergået flere forandringer, hvoraf de seneste par år har været fysiske, grundet nye lokaler til børnehaven.
Med disse forandringer bag os, har vi nu brug for en leder, der kan forankre den udvikling vores institution har gennemgået, og vha. nytænkning og faglig udvikling fortsætte vores mission om at sikre nærhed og tryghed hos vores børn.
Du vil få ansvaret for at skabe et trygt, sjovt og ikke mindst udviklende læringsmiljø og du vil gå forrest i udviklingen af de pædagogiske læreplaner og praksis. Vi forventer, at du vil sikre et tæt og inkluderende samarbejde med personalegruppen, så de kan tage ejerskab når nye initiativer implementeres.
Du får ligeledes ansvaret for, at dagligdagen i Bommerhaven har sit udgangspunkt i en ambitiøs pædagogisk praksis, og at du til enhver tid ved, hvad der foregår i praksis omkring børnene.
Indrykket: 06-05-2021 15:06:51
Ansøgningsfrist: 12-06-2021 23:59:00
Planlægger og disponent
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Lachenmeier Monsun A/S søger en ny hovedplanlægger til logistikafdelingen da vores nuværende kollega går på velfortjent pension.

Med reference til logistikchefen bliver du et vigtigt bindeled i den daglige drift imellem de ordrer, der bliver udskrevet og de behov det skaber i vores ERP-system. Udover at være hovedplanlægger er prisforhandling, indkøb og disponering på egen vareportefølje af fittings og komponenter også en naturlig del af dine opgaver.

Du vil i samarbejde med resten af logistikteamet med fire kollegaer indgå i et fælles team, hvis opgave består i at sikre kundernes behov. Stillingen og vores produkter kræver, at du rent teknisk har et velfunderet kendskab til flere typer fittings fra boltevarer til elektriske følere. Alternativt kræver det en nysgerrighed samt interesse og flair for at sætte sig ind i de tekniske udfordringer, der kan ligge i den ene model frem for den anden.

Vores primære redskab til at disponere efter er vores ERP-system Dynamics-AX (Axapta-2009). Der bliver ud over det foretaget en del simple analyser og fremskrivninger i excel.
Indrykket: 06-05-2021 15:05:20
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Quality Area Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Quality Area Manager som med kundefokus formår at løse kundens udfordringer, i samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere. Vi søger dig, der formår at omsætte selv de mest komplekse udfordringer til løsninger og muligheder, i en international hverdag med fokus på dialog, kommunikation og dokumentation.
Kvalitetsafdelingen hos LINAK har 27 medarbejdere, der håndterer forskellige kvalitetsopgaver for hele LINAK koncernen.
Du bliver en del af et team bestående af fem Quality Area Managers, som koordinerer håndteringen af kvalitetsproblemer i tæt samarbejde med datterselskaber og Key Accounts rundt om i verden og i de involverede afdelinger hos LINAK A/S.


Primære arbejdsopgaver

Ansvarlig for håndtering af reklamationer og produktproblemer
Kontakt til LINAK kunder (datterselskaber og Key Accounts) omkring kvalitetsopgaver
Ansvarlig for at igangsætte og afslutte korrigerende handlinger
Ansvarlig for at forfølge kvalitetssager gennem hele organisationen
Deltage i kundebesøg både ved LINAK og hos kunden i forbindelse med reklamationer eller som led i den daglige afklaring og opfølgning på opgaver
Statistiske tilbagemeldinger og dokumentation
Deltage i interne Proces Audits
Indrykket: 06-05-2021 15:03:04
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Automatiktekniker til GKN i Nagbøl
GKN Wheels Nagbol A/S
Syddanmark
6640 Lunderskov
Søger du gode udviklingsmuligheder og har en baggrund som automatiktekniker, så er her muligheden. Du kommer til at arbejde sammen med fagligt dygtige og kompetente kollegaer og får mange spændende arbejdsdage. Vil du vide mere, så klik på Se jobbet.
Indrykket: 06-05-2021 07:21:43
Ansøgningsfrist: 03-06-2021 23:59:00
Dygtig ufaglært medarbejder til finmontage
JKS A/S
Fyn
5260 Odense S
Vi søger en dygtig og erfaren montør/montrice der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Fremstilling af kabelsæt
Krympning og afisolering
Diagramlæsning og fejlfinding

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring med alle ovenstående områder
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Indrykket: 05-05-2021 15:40:54
Ansøgningsfrist: 19-05-2021 23:59:00
Rørlægger søges til Arkil i Kolding
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi mangler en rørlægger til vores partneringprojekt med Vejle Spildevand. Har du hænderne skruet rigtigt på, og har du lyst til at være en del af åbent og uformelt team? Så er det måske dig, vi søger.

Sæt dit aftryk

Du vil blive tilknyttet vores anlægsafdeling i Kolding, der beskæftiger ca. 114 medarbejdere. Vi udfører projekter inden for kloakerings- og forsyningsledninger samt traditionelle anlægsopgaver. Du vil komme til at arbejde med separering af regn- og spildevand og evt. byggemodninger i og omkring Vejle.

Den rette kandidat

Du har en bred erfaring inden for entreprenørbranchen.
Du er udannet rørlægger.
Du forstår vigtigheden i veludført arbejde.
Du har som minimum kørekort til alm. personbil.
Indrykket: 05-05-2021 10:17:11
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Tømrersvend
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Erfaren tømrersved søges til Tømrerfirmaet Hansen & Ustrup

Vi søger en dygtig og erfaren tømrersvend, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Nybyggeri
Tilbygninger
Ombygning
Renovering
Vinduer/døre
Renovering
Vægge/lofter
Tag

Faglige kompetencer:

Du er faglært tømrer og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Indrykket: 04-05-2021 16:05:28
Ansøgningsfrist: 18-05-2021 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland