1982 job i Sønderjylland 17 job i dette område
1982 job i Sønderjylland 17 job i dette område

topjob

Projektchef til store infrastrukturprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Vil du være med til at forme fremtidens infrastruktur i Danmark – og samtidig lede engagerede teams i en organisation, hvor samarbejde, udvikling og balance går hånd i hånd? Så er Arkil klar med dit næste karriereskridt!

Om afdelingen og projekterne

Som projektchef bliver du en del af Arkils anlægsdivision, hvor vi løfter nogle af Danmarks største infrastrukturprojekter – fra motorveje og jernbaner til store forsyningsanlæg og datacentre. Projekterne er landsdækkende og ofte komplekse, med mange interessenter og store budgetter.

Du får base i en afdeling, der både driver store nationale projekter og yder faglig sparring på mindre og mellemstore opgaver i lokalområdet. Her samarbejder vi på tværs af fagligheder og niveauer og prioriterer både faglig udvikling, en inkluderende kultur og et arbejdsmiljø med plads til forskellighed.

Arkil tilbyder

En betydningsfuld rolle med stor indflydelse og medmenneskelig ledelse
Mulighed for at sætte dit præg på projekter, der udvikler Danmarks infrastruktur
En attraktiv lønpakke inkl. sundhedsforsikring, fritvalgsordning og 13 % arbejdsgiverbetalt pension
Mulighed for firmabil og fleksible arbejdsforhold, hvor der tages højde for din fritid
Faglig og personlig udvikling i en organisation med hjertet på rette sted

Din rolle

Du bliver ansvarlig for ledelsen og gennemførelsen af større anlægsprojekter, og samtidig en vigtig stemme i afdelingens udvikling og trivsel. Dine opgaver vil blandt andet være:

Ledelse og udvikling af entrepriseledere og projektteams
Kalkulation og tilbudsgivning på hoved- og totalentrepriser
Økonomi-, tids- og risikostyring
Kvalitetssikring samt arbejdsmiljø og sikkerhed
Nært samarbejde med bygherrer, myndigheder og samarbejdspartnere
Faglig sparring og støtte til kolleger på mindre projekter

Dine kvalifikationer

For at lykkes i jobbet, lægger Arkil særlig vægt på, at du:

Fagligt:

Har 5-10 års erfaring som projektchef eller projektleder på store anlægsprojekter
Har ledet teams og entrepriseledere på komplekse projekter
Har erfaring med tilbudsgivning og kalkulation
Er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller har en tilsvarende teknisk uddannelse

Socialt/personligt:

Er en engagerende og anerkendende leder, der skaber tryghed og fremdrift i teamet
Bevarer overblikket, lytter og bidrager til at finde helhedsorienterede løsninger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til forvogn/hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk med bagmonteret kran. (Det er ikke bilen på billedet vi søger til)

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran - erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 18. juni 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til Walking Floor
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores nye chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, der skal køre med Walking Floor.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med Walking Floor, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort kategori CE

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. juni 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Speditørelev
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores speditørelever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S

Vil du lære alt om godt købmandskab, transport, logistik og håndtering af temperaturfølsomme produkter på køl og frost til hele Europa? Så er du garanteret lige dén speditørelev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En speditør fungerer som bindeled mellem leverandøren og slutbrugeren. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i alle afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Speditøruddannelsen
Speditørelevuddannelsen er en 2-årig kontoruddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC Kolding.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX eller EUX (det studie kompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Handelselev med speciale logistik
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores elever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S

Vil du lære alt om godt købmandskab, logistikydelser og -services, digitalisering af lager samt håndtering af temperaturfølsomme produkter på køl og frost ind og ud af lager? Så er du garanteret lige dén handelselev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En handelselev med speciale logistik fungerer som bindeled mellem vores lagre og kunderne. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Handelsuddannelse med speciale logistik
Logistikelevuddannelsen er en 2-årig handelsuddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX, EUX eller EUD (det studiekompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomielev
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores økonomielever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S
Vil du lære alt om økonomistyring, regnskab, debitor-, kreditor- og finansbogholderi og skat, moms og afgifter og meget mere i en moderne virksomhed, som arbejder internationalt? Så er du garanteret lige dén økonomielev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En økonomielev støtter kolleger og ledere med at skabe et stærkt talbaseret beslutningsgrundlag for de daglige opgaver. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i alle afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Økonomiuddannelsen
Økonomielevuddannelsen er en 2-årig kontoruddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC Kolding.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX eller EUX (det studiekompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supportmedarbejder til TEAM DOCUMENT
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vil du med på vores stærke team?
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende arbejde ved siden af dine studier, så søger vi en supportmedarbejder til vores stærke team Document.
Dine opgaver
• Håndtering og sortering af dokumenter fra vores kunder
• ”Pakning” af ture (dokumenter) til chaufførerne
• Udfærdige aflæsser- samt læsselister til lageret
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger

Forventninger til dig
• Du er mødestabil, positiv og forudseende
• Du kan begå dig på dansk og meget på tysk
• Du har lyst til at udføre dine opgave ordentligt
• Du kan kommunikere og samarbejde med teamets andre medlemmer
• Du er klar på at lære nye ting


Vi tilbyder
• En stærk oplæringsplan, hvor du lærer virksomheden at kende
• Konstruktiv feedback på dine opgaver i hverdagen
• Fast arbejdsplan, der sikrer at du også kan passe din skole – der er mulighed for at arbejde: mandag – fredag kl. 15.30 – 21.00 og lørdag kl. 11.00 – 18.00
• Der arbejdes efter 5 ugers plan og i gennemsnit minimum 8 timer pr. uge. Der er mulighed for ekstra timer i ferieperioder
• Indflydelse og frihed under ansvar i en forretning i konstant udvikling og som investerer i den nyeste IT og digitalisering
• En plads i ”familien”, hvor vi lægger vægt på stærke værdier, høj kundeservice/-loyalitet og høj medarbejdertrivsel og Work Life balance
• Sociale goder, som en aktiv personaleforening,
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til TEAM FTL / CROSS TRADE
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du en professionel og personlig kundetilgang?
Motiveres du af, at have frihed under ansvar i dagligdagen samtidig med at dine professionelle kolleger i teamet og leder kan bruges til at give dig kompetent og udviklende sparring.
Er det tiden, hvor du skal afprøve dine evner i en transport- og logistikvirksomhed med fokus på kundekontakt. Kan du svare Ja og Ja og er disponent i dag, så søg jobbet.

Dine opgaver
• Disponere FTL og Cross trade ordrer i samarbejde med vores stykgods-grupper
• Daglig opfølgning på dine ordrer og kunder/samarbejdspartnere
• Sikre at kvalitet og økonomi i din disponering er på plads
• Udvikle og arbejde med at dine produkter og områder er ”best in class”
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger

Forventninger til dig
• Du er positiv, forudseende og handler proaktivt
• Du kan lide en afvekslende hverdag og have mange bolde i luften
• Du er ”købmand” og kan lide at finde den bedste løsning
• Du har erfaring med FTL / Cross trade
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgsspecialist til Meldgaard Sustain A/S
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du god til mennesker, har gåpåmod og trives med en selvstændig hverdag på landevejen?

Meldgaard Sustain A/S har stor erfaring og mange projekter, hvor anvendelse af slaggen har været en succes. Slagge er et restprodukt ved forbrænding, som nyttiggøres 100%, og har en god bæreevne på højde med sand og grus. Slaggen bliver sorteret, hvor værdifulde genanvendelige metaller udsorteres. Vi har slaggepladser i hele landet, hvor vi håndterer slagge fra flere kraftvarmeværker.

Om jobbet
Som salgsspecialist bliver dit arbejdsområde hele Danmark med hovedansvar for at opsøge og pleje både nye og eksisterende kunder på Sjælland. Din vigtigste opgave bliver at opbygge stærke relationer, afdække kundebehov og sikre de bedst mulige løsninger. Du indgår i et tæt samarbejde med vores salgsteam, og bliver en del af et uformelt og støttende arbejdsmiljø med gode kolleger. Du vil få en selvstændig rolle med stor frihed, ansvar og mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Dine primære opgaver:
• Opsøgende salg og kundebesøg på Sjælland
• Opbygning af egen kundeportefølje
• Opfølgning og dokumentation i CRM-system
• Samarbejde med det interne team for at sikre kundetilfredshed
• Løbende tilegnelse af produktviden om slagge og dets anvendelse

Du får stillet firmabil, telefon og øvrige nødvendige værktøjer til rådighed, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i rollen.

Om dig
Vi arbejder professionelt med CRM, og du skal derfor være disciplineret i at følge op skriftligt på alle møder, aftaler og salgsaktiviteter. Det er klart en fordel, hvis du har erfaring med B2B-salg og/eller har kendskab til entreprenør-, bygge, eller miljøbranchen. Dette er dog ikke afgørende for os, hvis du er den rigtige kandidat.

Vi forestiller os, at du:
• Er opsøgende og trives med at tage kontakt til nye kunder
• Har lyst til at bygge nye relationer op fra bunden
• Er nysgerrig og god til at sætte dig ind i nye produkter og brancher
• Er glad, positiv og har en stærk vilje til at lykkes
• Arbejder loyalt sammen med resten af teamet og bidrager til fælles succes
• Arbejder struktureret

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send os din ansøgning via linket senest den 15. juni 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret ansøgning– Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Uopfordret ansøgning – Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling

- Fuldtid / deltid -

I sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter.

Vi søger motiverede medarbejdere, der ønsker at blive en del af vores gastronomiske univers – både i køkkenet og i restauranten.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten?
Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt! 
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Vi søger dig, som...
- Har interesse for madlavning, service og gæstekontakt
- Har erfaring eller uddannelse inden for gastronomi, catering, hotel og restauration – eller blot lysten til at lære
- Er fleksibel og kan arbejde i weekender, på helligdage og i ferier
- Er serviceminded, smilende og trives i et travlt arbejdsmiljø
- Taler dansk – og gerne også engelsk eller tysk
- Har lyst til at udvikle dig fagligt i en international virksomhed
- Har sans for orden, kvalitet og god hygiejne (HACCP)

Lyder det som noget for dig?
Send os din uopfordrede ansøgning og CV – og fortæl, hvorfor netop du passer ind i vores team. Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold. 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Nordborg Resort – fast stilling med start hurtigst muligt
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
STOR NY ÅBNING: Job som kok på Nordborg Resort

Leder du efter et spændende job i cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rette mulighed for dig!

I juni 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en bred vifte af gastronomiske koncepter, og vi søger dig til at blive en del af vores team som kok! Vi søger en langvarig medarbejder – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter en ny karrieremulighed? Uanset om det er i service, i køkkenet eller i administrationen, vil du helt sikkert finde dit nye job hos os.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort – fast stilling
- Fuldtid / Deltid -

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes.
- Godt arbejdsmiljø: Fantastiske kolleger og en venlig teamånd.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Stabilitet og sikkerhed: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt – ikke kun sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd fordelene ved rabatterede måltider i alle vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, herunder morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lagerføring.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring inden for branchen.
- Første erhvervserfaring, f.eks. i en kantine, er en fordel – erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarlig.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljer.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Passion for at tilberede forskellige køkkener og stor kreativitet.
- Begejstring for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Gode danskkundskaber; engelske eller tyske sprogkundskaber er også velkomne.

Leder du efter et job, hvor du kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande verden over er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende gastronomi.

Vi glæder os til at møde dig! Ansøg nu på få minutter via vores online ansøgningsformular!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Schichtleiter:in für neues Restaurantteam, Harrislee
Sunset Boulevard
Andet
99999 Grænsejob
Im Auftrag von Sunset Boulevard sucht Career | a JKS Company engagierte und erfahrene Schichtleiter:in, die gemeinsam mit dem Restaurantleiter das neue Restaurant etablieren sollen – sowohl durch herausragende Betriebsstandards als auch durch das Ermöglichen eines unvergesslichen Erlebnisses für alle Gäste.

Sunset Boulevard ist eine innovative Restaurantkette, die auf Qualität, Kundenzufriedenheit, nachhaltige Initiativen sowie eine positive Unternehmenskultur setzt, bei der die Mitarbeiterzufriedenheit im Mittelpunkt steht. Hier liegt der Fokus auf Verhalten anstelle von Ergebnissen, um eine gute Arbeitsumgebung zu schaffen, was letztlich auch zu erfolgreichen Ergebnissen führt. Das bedeutet auch, dass man den Fokus auf Work-Life-Balance legt und in diesem Zusammenhang die Möglichkeit hat, jede zweite Woche als Bonus eine 4-Tage-Arbeitswoche zu haben.

Engagierte Teams arbeiten zusammen, um ein außergewöhnliches kulinarisches Erlebnis zu bieten und neue Erinnerungen für ihre Gäste zu schaffen, damit sie gerne wiederkommen.

Wenn du mehr über Sunset Boulevard erfahren möchtest, kannst du den hier angegebenen Link verwenden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenassistent Team Member, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Kitchen jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as kitchen employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Kitchen employee (d/m/f) for the grand opening CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Assisting in the preparation and presentation of cold and hot dishes
- Presentation of dishes
- Execution of kitchen hygiene according to HACCP guidelines
- General cleaning tasks
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning tasks in the kitchen and storage areas
- Sorting and storing dishes

Your profile:
- Ideally, completed training in the catering / hospitality industry
- First work experience in a large kitchen is desirable
- Time flexibility, including weekends and holidays
- Entry-level or career changers are also welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also appreciated

Do you want a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chef (d/m/w), Nordborg Resort – long-term position
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Jobs as a chef at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In june 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a chef! We are looking for a long-term team member, not just for one season.

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.


Chef (d/m/w) for the new Center Parcs Nordborg Resort – long-term position
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company and a permanent contract – not just seasonal!
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Preparation of dishes, including for the breakfast buffet.
- Creative work with fresh and conveniencefood products.
- Planning and organising purchases and storage.
- Preparation à la carte menus.

Your profile:
- Completed vocational training as a chef or equivalent experience in the field.
- First professional experience, e.g., in a canteen, desirable, experienced chefs are also welcome.
- Quality-conscious, ambitious, and responsible.
- You keep a clear head in stressful situations and have an eye for detail.
- You enjoy working in a team.
- Passion for preparing various cuisines and creativity.
- Enthusiasm for great tasting experiences and sustainable production.
- Flexibility in terms of working hours and willingness to work on weekends and public holidays.
- Good knowledge of Danish; English or German language skills are also welcome.

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes via the online application form!

We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Assistant Manager til nyt restaurantteam
Sunset Boulevard
Andet
99999 Grænsejob
På vegne af Sunset Boulevard søger Career | a JKS Company nogle dedikerede og erfarne Assistant Manager der i samarbejde med restaurantchefen skal etablere den nye restaurant - både med enestående driftsstandarder og ved at skabe en fantastisk oplevelse for alle gæsterne.

Sunset Boulevard er en innovativ restaurantkæde, der tænker og arbejder med kvalitet, gæstetilfredshed, bæredygtige tiltag samt en positiv arbejdskultur, hvor medarbejdertilfredsheden er i højsædet. Her er fokus på adfærd over resultater, for netop at skabe den gode arbejdsplads og som følge af det de gode resultater. Dedikerede teams arbejder sammen for at levere en uovertruffen spiseoplevelse og skabe nye minder for deres gæster, så de kommer igen.

Hvis du vil vide mere om Sunset Boulevard, kan du benytte linket her.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vi anbefaler

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland