2778 job i Sønderjylland 14 job i dette område
2778 job i Sønderjylland 14 job i dette område

topjob

In-Company Projects
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
In-Company Projects for Engineering, Innovation & Business, Electronics, and Mechatronics Engineers

LINAK is looking for enthusiastic students who are interested in having an in-company project at LINAK while studying. We are searching for individuals with a can-do attitude who will be part of our dynamic and engaged team, regardless of the department they will work in. As a student, you will have a supervisor who will guide you throughout the project.


In-Company projects at LINAK:

Generating and testing new ideas

Building and evaluating prototypes

Taking on diverse projects with increased responsibility

Professional development


You

see possibilities rather than limitations

create engagement and positivity

find technical challenges motivating

have a can-do attitude and can see things from multiple perspectives

speak and understand basic Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HSEQ Koordinator
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vil du være en del af en global vækstrejse i en markedsledende virksomhed og trives du i en virksomhed med fokus på arbejdsmiljø og kort vej til beslutningerne? Så er det dig vi søger til nyoprettet stilling i vores HSEQ afdeling.

Meldgaard Recycling A/S Vi arbejder inden for et nicheområde, nemlig sortering og genbrug af restprodukter, samt oparbejdning af metaller på vores fabrik i Kolding. Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi i Danmark er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Vi har mobile anlæg der sorterer flere steder i Europa, derudover har vi anlæg kørende i USA.

Vi har en flad og uformel organisation med korte kommunikationsveje. Vi tilrettelægger vores arbejde, så alle har mulighed for en god work-life balance, og vi lægger vægt på muligheden for at påvirke egne arbejdsopgaver.

Jobbet Som HSEQ Koordinator bliver du en del af et team med ansvar for at vedligeholde og optimere vores ledelsessystem og sørge for, at vi lever op til gældende ISO-standarder (ISO45001, ISO14001 samt ISO9001).

Desuden vil du være ansvarlig for at;
- Planlægge og afholde interne audits
- Følge op på løbende forbedringer, afvigelser og audits
- Håndtere korrigerende handlinger i forbindelse med kundeklager
- Videreudvikle auditproces og rapporteringsværktøjer
- Styre aktiviteter indenfor HSE-området
- Deltage i rejseaktivitet ca. 10 dage årligt

Din profil

Professionelle kvalifikationer:
Vi søger en profil med god HSE forståelse. Vi forestiller os at du minimum har 2 års erfaring fra en lignende stilling. Du trives med struktur, og din sans – og interesse – for detaljer er stor. Erfaring med ISO-certificeringer er afgørende. Desuden skal du have gennemgået lovpligtig arbejdsmiljøuddannelse eller være villig til at tage den.

Personlige kvalifikationer:
Du er åben og har en udadvendt personlighed, og formår at kommunikere klart og tydeligt på både dansk og engelsk. Du arbejder selvstændigt, struktureret og er resultatorienteret og har derudover en proaktiv og løsningsorienteret tilgang til tingene, hvor du til enhver tid, har fokus på arbejdsmiljø og løbende forbedringer.

Hos Meldgaard Recycling A/S tilbydes du en spændende stilling i en markedsledende, global vækstvirksomhed med stærke visioner. Du vil blive en del af et erfarent og stærkt team, der arbejder med ambitiøse mål og skaber resultater. Der vil være store muligheder for personlig og faglig udvikling, med gode muligheder for at præge egen hverdag og udvikling af rolle. Der vil vente dig en spændende og udfordrende hverdag, hvor der er frihed under ansvar.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HSEQ Manager Mia Bigum på tlf. 20 33 72 05/mail mbn@meldgaard.com eller sende os din ansøgning via Søg stillingen senest den 20. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomiassistent
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest en erfaren økonomiassistent, der brænder for økonomiopgaver og regnskaber

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
I jobbet som økonomiassistent kommer du til at arbejde sammen med 7 dygtige kolleger, der i fælleskab løser alle opgaver indenfor Meldgaards økonomifunktion.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
• Daglige økonomiopgaver – herunder bankafstemning, kreditorafstemning og betalinger mm.
• Udarbejdelse af månedsregnskaber
• Ad hoc/support opgaver for hele Meldgaard Gruppen
• Oplæring af trainee

Om dig
Du har en relevant uddannelse og god erfaring som økonomiassistent - det forventes at du:
• Har erfaring med at udarbejde månedsregnskaber
• Gerne har erfaring fra internationale forretningsområder - moms/skat udlandet
• Er en dygtig og alsidig IT bruger – gerne har kendskab til Navision – er dygtig til Excel
• Er serviceminded, fleksibel, positiv og vægter samarbejde og dialog højt
• Har en stor forståelse for økonomi og forretning
• Er i stand til at prioritere opgaver i en travl hverdag og er i besiddelse af god orden og struktur

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, du vil møde glade, motiverede og engagerede kolleger og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Martin Nørgaard Bruhn. på telefon 20 33 72 56 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. april 2023.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Aløser til dagrenovation i Vejen og Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Vejen og Kolding søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Kørekort kategori C samt EU chaufførbevis er en fordel, men ikke et krav.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 13. april 2023.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til komprimatorbil - udkørsel fra Trekantsområdet
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en chauffør til at køre komprimatorbil – med udkørsel fra Trekantsområdet.
Jobbet består i at tømme containere hos vores erhvervskunder. Du vil være garanteret 37 timer om ugen, og være hjemme hver dag.
Arbejdstiden er en 5-dags uge mellem klokken 05.00-17.00.
Det er et krav du har C kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Du skal udover kørekort kategori C, være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis.
Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Disponent Tina Kornbeck på tlf. 74 33 73 72 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 10. april 2023. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
CEO til Meldgaard Recycling A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger snarest en engageret CEO

Vi arbejder inden for et nicheområde, som vi er allerbedst til, nemlig sortering og genbrug af restprodukter, samt oparbejdning af metaller på vores fabrik i Kolding. Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi i Danmark er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Denne proces har udlandet også fået øjnene op for, og Meldgaard Recycling A/S har i dag mobile anlæg der sorterer flere steder i Europa, derudover har vi anlæg kørende i USA. Du kan se meget mere her https://recycling.meldgaard.com/

Jobbet
Vi er på en vækstrejse, som over de seneste år har medført en fordobling af omsætningen. For at kunne fortsætte den positive trend, ser vi et behov for at styrke organisationen. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du med reference til ejerkredsen, vil få ansvaret for den daglige drift. Indsatserne sker med udgangspunkt fra hovedkontoret i Aabenraa, og der skal påregnes en del rejseaktivitet. Du kan se frem til god sparring, idet vores nuværende CEO Anders Hedegaard fortsætter i en rolle som CTO. Derudover vil der også være rig mulighed for god sparring og støtte fra de øvrige godt 55 kolleger i Meldgaard Recycling.

Vi har en ret flad organisationsstruktur, og som typer er vi ret jordbundne. Vi har et fantastisk hold hvor kompetencerne spænder bredt, og du kommer til at arbejde sammen med nogle energiske og fagligt dygtige kollegaer. Kan tilføje, at vi her primo 2023 har opnået ISO certificering på områderne arbejdsmiljø, kvalitet, miljø, med vores HQSE kollega som tovholder.

Udover det daglige ledelsesansvar, er følgende et udpluk af de vigtige ansvarsområder:
• Overordnet, strategisk ansvar for drifts- og salgsaktiviteter
• Struktureret indsatsstyring og målrettet kommercielle indsatser
• Ledelse af mellemledere
• Deltage i kontraktforhandling (internationale)
• Ledelsesansvaret for vores aktiviteter i USA

Om dig
Som person er du en ydmyg og ambitiøs leder, som naturligt inddrager, udvikler og motiverer både medarbejdere og omgivelser. Alt dette gør du med respekt for virksomhedens DNA og kultur.
Dertil forventer vi, at du
• kommer med en solid ledelseserfaring i bagagen og at du har stor empati
• har en teoretisk ballast og en kommerciel profil som matcher jobbet
• som person er struktureret og detaljeorienteret
• har teoretisk ballast, som matcher et job som dette
• har solide forhandlingsevner, og herunder erfaring med kontraktforhandling på internationalt niveau
• har gode sprogkundskaber (engelsk mundtligt/ skriftligt er et must, og tysk mundtlig vil bestemt være en fordel)
• har produktions/ procesforståelse, og gerne med erfaring
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Hedegaard på tlf. 20 33 72 33 eller sende os din ansøgning via Søg stillingen senest den 19. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 650 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Global Solution Engineer med teknisk knowhow og kommercielt fokus
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst og drive til at bringe teknisk salg og rådgivning om tekniske produktionsløsninger til det næste niveau? Kan du gå forrest og rådgive kunder samtidig med, at du har styr på kalkulationerne? Så er du måske netop den Global Solution Engineer, vi søger til vores team. Vi tilbyder en stilling med mange spændende udfordringer i en global virksomhed i vækst og indenfor en industri i enorm udvikling.
Du bliver en del af et team af Global Solution Engineers, som sammen er ansvarlige for de daglige salgsunderstøttende aktiviteter i form af tekniske salgsspecifikationer og rådgivning af kunder og sælgere. Det er desuden din opgave at stå i spidsen for at AGRAMKOW øger synligheden hos kunderne, så det gennem et perfekt internt samarbejde bliver lettere at vinde komplekse projekter worldwide.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fleggaard Leasing søger ambitiøs og ansvarsfuld salgselev
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Har du lyst til at prøve kræfter med salgsopgaver inden for erhvervsleasing eller Flex leasing af premium biler med stor fokus på kundepleje? Vi tilbyder en af leasingbranchens bedste uddannelser med et højt personligt og fagligt niveau. Så hvis du kunne tænke dig en attraktiv og spændende elevtid blandt dedikerede medarbejdere, som støtter dig i hele elevforløbet, så læs videre her!


Hvad bliver du en del af?

Du bliver en del af en virksomhed, hvor teamwork, nytænkning og kundesucces er nøgleord. Vores kultur er kendetegnet ved et fladt hierarki med korte beslutningsveje, en vindermentalitet ud over det sædvanlige og en lyst til at gøre en positiv forskel for vores leasingkunder.

Som elev hos Fleggaard Leasing lægger vi vægt på, at du er en person, som tager ansvar for din uddannelse og forfølger dine mål. Omvendt skal vi nok klæde dig rigtig godt på til din fremtidige karriere. Hvis du har viljen, gejsten og lysten, er der mulighed for at gøre karriere i en af områdets største og mest spændende koncerner efter endt elevtid.

En elevtid, hvor du lærer at mestre både salg og kundeservice
Dine arbejdsopgaver vil bestå af en række salgsopgaver kombineret med opgaver inden for kundepleje og administration. Du vil have daglig kontakt med kunder, følge op på aftaler og sammen med dine kollegaer bidrage til vores i forvejen høje kundetilfredshed. Med tiden vil du desuden have mulighed for at komme med ud til kundemøder og få ansvar for dine egne opgaver. Dine praktiske opgaver hos os suppleres med en række skoleophold, der afrunder din uddannelse med teoretisk viden.


Om dig

Som salgselev hos os er det vigtigt, at du er struktureret og har ordenssans samtidig med at du er imødekommende og tillidsvækkende i din omgang med kunder. Derudover er du:

Motiveret af faglig udvikling
Tillidsvækkende og seriøs i tilgangen til dit arbejde
Nysgerrig på leasingbranchen
En person der ser muligheder

Du har inden ansættelsesstart gennemført en EUX, HHX eller STX/HTX med en EUS. Alternativ har du nogle års erhvervserfaring og er i gang med en EUD.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomielev med højt servicegen og flair for tal
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Motiveres du af at arbejde med tal og økonomi? Kunne du godt tænke dig en attraktiv og spændende elevtid blandt dedikerede kollegaer, som støtter dig i hele elevforløbet? Så kickstart din karriere med en 2-årig elevuddannelse i Sønderjyllands største leasingselskab? Læs videre her!


Vi tilbyder

Som økonomielev hos Fleggaard Leasing vil du få en god start på din karriere inden for bogholderi. Vi garanterer en alsidig og afvekslende elevtid, hvor opgaverne spænder bredt. Du får en række forskellige arbejdsområder, hvor du med tiden også vil få ansvar for nogle af dem. Du vil naturligvis få en grundig oplæring af dine fagligt dygtige kollegaer, som bakker dig op og sørger for den nødvendige sparing og hjælp til opgaverne.

Som elev lægger vi vægt på, at du er en person, som tager ansvar for din uddannelse og forfølger dine mål. Du bliver en vigtig spiller på holdet, og vi sætter en ære i at klæde dig bedst muligt på til fremtiden. Derudover får du foden inden for i en af områdets største og mest spændende koncerner, hvor du efter endt elevtid har gode muligheder for at skabe en karriere.


Om stillingen

Gennem din elevtid vil du komme rundt om alle områder i bogholderiet, som styrker dine kompetencer. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

Daglige bogholderiopgaver, både debitor-, kreditor- og finansbogholderi
Opgaver i forbindelse med udarbejdelse af årsregnskab
Opgaver omkring skat, moms og afgifter
Håndtering af fællesmail
Telefonpasning i receptionen

Dine praktiske opgaver hos os suppleres med en række skoleophold, der afrunder din uddannelse med teoretisk viden.


Om dig

Du har flair for tal med godt kendskab til Microsoft Office-pakken og har let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer. Du tager initiativ, er struktureret og viser ansvar for dit daglige arbejde. Du går til dine opgaver med et åbent sind, og har lyst til at lære nyt. Du har desuden gode kommunikationsevner, både i tale og på skrift.

Du har inden ansættelsesstart gennemført en EUX, HHX eller STX/HTX med en EUS.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Elevuddannelse i en international handelsvirksomhed
Dangaard
Syddanmark
6330 Padborg
Til opstart sommer 2023 søger vi to salgselever og en indkøbselev, som har lyst til at prøve kræfter med opgaver inden for salg, indkøb og handel i en international handelsvirksomhed. Drømmer du om en praktisk uddannelse, hvor du får en alsidig hverdag og selv kan være med til at sætte dit præg, så læs videre her!


Hvem er vi, og hvad tilbyder vi?

I Dangaard bliver du gennem din elevtid tilknyttet en af vores afdelinger. Afhængig af dine interesserer og kompetencer bliver du enten en del af vores Value Business team, som er specialiseret i brand building og strategisk distribution. Alternativt bliver du en del af vores salgs- og indkøbsteam, hvor vi handler med stærke mærkevarer bl.a. smartphones, gamingprodukter, TV og køkkenmaskiner. Du kommer til at arbejde med alle aspekter af salgs-/indkøbsprocessen og får gennem direkte dialog mulighed for at opbygge samarbejdsrelationer til vores kunder og leverandører i hele verden. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af frihed under ansvar, hvor du kan selv være med til at sætte dit præg på din elevtid.

Vi tilbyder en attraktiv og spændende elevtid blandt engagerede kollegaer, som støtter dig under hele forløbet og klæder dig godt på til din fremtidige karriere. Hvis du har viljen, gejsten og lysten, er der mulighed for at gøre karriere i koncernen efter endt elevtid.


Om stillingerne

Som salgselev vil din elevtid bestå af en række salgsopgaver kombineret med kundepleje. Blandt de mange opgaver, der venter på dig er:

At håndtere salgsordrer og sikre at vores kunder får de ønskede varer til tiden
At servicere kunder på diverse henvendelser
At medvirke til at få kundeaftaler i ind- og udland i hus
Kundeoprettelser

Som indkøbselev vil dine opgaver bl.a. bestå af:

At håndtere indkøbsordrer samt opfølgning på leverancer
Kontakt til vores datterselskaber samt leverandører i ind- og udland
Disponering af varer til sortiment og kampagner
Deltagelse i leverandørmøder og messer

Fælles for stillingerne er, at du vil prøve kræfter med en bred vifte af forskellige opgaver. I takt med at du "vokser" i stillingen, får du gradvist mere ansvar og flere selvstændige arbejdsområder, som du selv skal varetage og udvikle.


Om dig

Du har enten gennemført en EUX, HHX eller STX/HTX med EUS. Alternativ har du nogle års erhvervserfaring og er i gang med en EUD. Vigtigst er, at du har afsluttet grundforløbet inden ansættelsesstart.

Som person er du udadvendt og selvstændig. Du er nysgerrig på handelsbranchen og kan se dig selv i branchen også på længere sigt. Derudover kan du nikke genkendende til nedenstående.

Du har en naturlig interesse for handel
Du er pligtopfyldende og detaljeorienteret
Du ønsker at udvikle dig personligt og fagligt
Du har let til smil og er humørfuld
Du taler og skriver dansk og engelsk. Kan du tysk er det et plus
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Mechanical Engineer
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you have experience with mechanical engineering and would you like to join us taking mechanical product development to new heights. We are currently looking for a Mechanical Engineer with a flair for business processes and with experience in mechanical engineering, scaling machine elements, as well as D-FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) which will contribute to the efficient execution of high-quality development and customer projects as well as maintenance of our current product platform.

The company is growing rapidly and for the right person this is a very good job with the opportunity for professional and personal development. We wish to strengthen our business with a skilled Mechanical Engineer with flair for processes and solid theoretical foundation. You will be part of our Technology team and you will help increase the competences within mechanical engineering.

Engineering and product development of industrial solutions
You will refer to our Director of Technology, but in your daily tasks, you will become part of cross-functional project teams, where you, in close cooperation with the project manager and other project team members, will become responsible for the mechanical part of our development and customer projects. This includes the development and testing of prototypes, but also the maintenance of the current product platform. In addition, your tasks will include:

Specification of equipment and tasks
Sizing, documentation and mechanical analysis of new structures
Documentation and preparation of constructions and 3D design in Solidworks
Preparation and maintenance of quality documents and test specifications
Preparation and maintenance of component specifications
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Embedded Software Developer
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you ready for new challenges in the development and design of Embedded Software Solutions? Are you a skilled engineer with a flair for innovative software solutions? Do you manage your own tasks and are happy to join a highly motivated and professional software team, and do you offer your professional skills, while at the same time involve and motivate your colleagues? Then you may be the engineer we are looking for our software team.

You will become part of a dedicated team of more than 10 experienced software engineers that contribute to the efficient execution and development of high-quality projects and products. For the right candidate, there is the opportunity for both personal and professional development.

Specialist in embedded software development
You will refer to the Software Manager, but in your daily work, you will be part of interdisciplinary project teams, where you will be responsible for our embedded software solutions in close cooperation with project managers and other project members. Your responsibilities will include:

Development, test and integration of new solutions into AGRAMKOW's product range
Maintenance and quality assurance of AGRAMKOW's existing product range
Participate in the design and integration of AGRAMKOW’s future embedded IoT architecture
Participation in the selection of new technologies, including future software platforms and architecture
Specification of solutions, tasks and processes

In addition, in areas that are within your area of expertise, you will be responsible for disseminating your knowledge to colleagues as well as teaching customers.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Database & BI Specialist
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
With reference to the Software Manager in AGRAMKOW, you will be responsible for the development of architecture, implementation and maintenance of all software related database activities – both for on-premise solutions, Cloud solutions as well as for embedded solutions. This includes the development of BI data models and methods primarily using MS SQL Server, Analysis Services and Power BI.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Speditørelever
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores speditørelever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. THERKELSEN A/S
Vil du lære alt om godt købmandskab, transport, logistik og håndtering af temperaturfølsomme produkter på køl og frost til hele Europa? Så er du garanteret lige dén speditørelev, som vi leder efter hos HPT i Padborg.

En speditør fungerer som bindeled mellem leverandøren og slutbrugeren. Det er en vigtig funktion – og hos HPT klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i alle afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores tidligere speditørelev Kaare, der nu er en fast del af medarbejderstaben, som disponent i eksportafdelingen med egne kunder og områder, siger dette om sin elevtid hos os:
”Jeg har bestemt ikke fortrudt mit valg om at arbejde i transportbranchen. Det er en spændende branche med fart på. Det skal bare fungere – ellers mangler der varer på hylderne, og samfundet går i stå.”
Din forudsætning:
• Bestået HHX eller EUX (det studiekompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen

Speditørelevuddannelsen:
Speditørelevuddannelsen er en 2-årig kontoruddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i HPT. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC Kolding.

Vi forestiller os, at du …
… er positiv, forudseende og handler proaktivt
… kan lide en afvekslende hverdag og have mange bolde i luften
… kan lide at finde den bedste løsning sammen med kunder og kolleger
… er smilende og udadvendt

Vi tilbyder:
• Gode elev-kollegaer (vi har pt. 12 elever) og en aktiv personaleforening
• Konstruktiv feedback på dine opgaver i hverdagen fra din leder og kolleger
• En stærk oplæringsplan for din elevtid, hvor du lærer hele virksomheden at kende på 2 år
• Indflydelse og udviklingsmuligheder i en forretning i rivende udvikling
• Et godt samarbejdsklima i en familieejet virksomhed, der lægger vægt på stærke værdier
og høj kundeservice og kunde- og medarbejderloyalitet
• Mulighed for karriere i HPT efter din elevtid

Det praktiske:
Arbejdsstedet er H.P. Therkelsen A/S, Eksportvej 1, 6330 Padborg.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge.

Send din motiverede ansøgning og dit CV til job@hpt.dk. Skriv ’speditørelev’ i emnefeltet.
Har du spørgsmål til elevforløbet, er du velkommen til at kontakte Driftschef, Flemming Radoor på tlf.nr. 7367 5200 eller HR-chef, Jan Sørensen på tlf.nr. 7367 5172.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vi anbefaler

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland