2848 job i Sønderjylland 30 job i dette område
2848 job i Sønderjylland 30 job i dette område

top job

Vurderingsekspert søges til Sønderjyllands største billeasingselskab
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Fleggaard Leasing er på en ambitiøs vækstrejse. Vi har travlt og søger derfor en ny kollega til vores Valuation-afdeling. Har du lysten, evnen og gejsten til at indgå i et kompetent team, hvor omdrejningspunktet er alt omkring værdifastsættelse af biler og afgifter? Så læs videre her!


Hvorfor skal du søge ved Fleggaard Leasing?

Som Sønderjyllands største billeasing har vi en stærk markedsposition. Dette bunder i at vi har en fantastisk medarbejderstab, som er vores vigtigste aktiv. Vi ”spiller hinanden gode”, og sørger for at vores medarbejdere udvikler sig – både individuelt og som del af et team. Vi har en flad organisation, hvor dialogen er tæt, konstruktiv og ikke mindst meget agil – og derfor er der ikke langt fra tanke til en velovervejet handling. Valuation-afdelingen er en forholdsvis ny afdeling, som i dag tæller 5 medarbejdere.

Stillingen som Bilvurderingsekspert indebærer mange afvekslende opgaver, hvoraf de primære er:

• Værdifastsættelse af nye og brugte biler
• Genberegning af afgifter efter tre måneder
• Beregning af fremtidige restværdier
• Kontrol af forhandleraftaler
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-05-2022 15:30:03
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Fast chauffør til ophalerbil
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til kørsel med ophalerbil med forvogn og anhænger – udkørsel fra Kolding.
Arbejdstiden ligger mandag-fredag mellem klokken 05.00-17.00.
Det er en ”delebil”, så den køres af 2 chauffører på skift (Bilen kører nat mandag til torsdag af en anden chauffør).
Det er et krav at du har CE kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Ud over CE kørekort, skal du være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis. Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef
Jacob Mensel Dohlmann på tlf. 74 33 73 76 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 7. juni 2022. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-05-2022 14:35:43
Ansøgningsfrist: 07-06-2022 23:59:00
Junior Controller med interesse for analyser og kreditvurderinger
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Motiveres du af at omsætte økonomiske analyser og KPI'er til kernebeslutninger for forretningen? Har du lyst til at være med på en vækstrejse, hvor dine analyser er med til at sætte retningen? Så søg stillingen her og grib muligheden for at blive en del af en spændende og vækstorienteret leasingvirksomhed.


Om Accounting & Controlling afdelingen hos Fleggaard Leasing

I vores afdeling har vi ansvaret for bogholderiet i Fleggaard Leasing samt vores datterselskaber Focus Flex Leasing og Forza Leasing. Vores virksomhed og opgaverne i vores afdeling vokser, så vi har brug for en ny kollega, som har lyst til at blive en del af vores team. Vi er i dag 14 medarbejdere bestående af bogholdere, controllere og elever, heraf er vi pt. 4 controllere. Vi er et ungt team, som til sammen har en bred faglig viden.

Hvorfor skal du arbejde for os?
"Du vil møde ind til en virksomhed, som oplever en utrolig vækstperiode med en controlling afdeling, som understøtter hinanden, men et sted, hvor vi samtidig også kan have det sjovt. Du har også muligheden for at udvikle dig fagligt med opbakning af dine kollegaer, din chef og virksomhedens ledergruppe.” – Wiebke Poppek - Controller i afdelingen

Hos Fleggaard Leasing ”spiller vi hinanden gode”. Vi har en flad organisation, hvor dialogen er tæt og konstruktiv. Ud over sparring med kolleger og leder, samt en grundig oplæringsplan tilbyder vi dig muligheden for at få ansvar. Vi prioriterer desuden arbejdsglæde, samarbejde samt involvering og udvikling af vores medarbejdere.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 13-05-2022 08:00:24
Ansøgningsfrist: 01-08-2022 23:59:00
Mellemledere til Fleggaard Harrislee
Fleggaard
Andet
99999 Grænsejob
Nu har du chancen for at komme ombord som mellemleder i grænsehandlens største og mest toneangivende supermarkedskæde. Vi søger en lederprofil, der med erfaring indenfor personaleledelse og stærkt købmandskab er klar til nye udfordringer hos os.


Om stillingen

Vi er på udkig efter en mellemleder til vores Foodafdeling og en til vores Udleveringsafdeling. Alt afhængig af sæson, får du ansvaret for et team på 30-35 engagerede medarbejdere, som bestræber sig på hele tiden at udvikle afdelingen. Hos os er der ikke langt fra gennemtænkte ideer til implementering i butikken, og derfor er evnen til tænke nyt samt at sikre en succesfuld implementering en vigtig del af jobbet.


I samarbejde med afdelingslederen bliver du bl.a. ansvarlig for:

Lede, træne og motivere medarbejderne i afdelingen
Indfri økonomiske nøgletal for afdelingen
Optimere og udvikle afdelingen
Sparre med indkøbsafdelingen
Bestille varer


Din person

Du har en stærk personlighed, der er i stand til at motivere dine medarbejdere til at yde den bedst mulige indsats. Du lægger vægt på, at der er styr på tingene og prioriterer at have en præsentabel afdeling. Som ledertype er du inspirerende, og formår at skabe salgsresultater sammen med dit team. Du trives i rollen som hands-on leder, der går forrest og tager fat, når opgaverne skal løses. Samtidig har du overblikket over afdelingens daglige drift og sikrer struktur i samarbejde med afdelingslederen.


Vi tilbyder dig

Vi tilbyder dig en selvstændig og udfordrende stilling i en spændende og vækstorienteret virksomhed med en udpræget vinderkultur. Stillingen indebærer en høj grad af frihed under ansvar, og der er rig mulighed for personlig udvikling og dermed at avancere.

Du vil få arbejdsplads ved Flensborg i Tyskland, og du vil opleve en meget dansk præget organisation. Vi taler primært dansk med hinanden, dog er engelsk- og tyskkundskaber et krav. Vi tilbyder en konkurrencedygtig lønpakke, og har stor erfaring i at ansætte danskere på tysk kontrakt. Så tøv ikke med at søge, selvom du bor i Danmark - vi skal nok hjælpe dig alt, det vi kan.


Spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt butikschef Heiko Lisker på: +49 461 7730 2801

Vi holder samtaler løbende og lukker stillingen, så snart vi har fundet det rette match. Så send os allerede i dag et par ord om dig selv - og hvorfor vi skal vælge dig.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 12-05-2022 10:47:41
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Renovationsarbejder (Både fast og afløser) til Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Kolding søger vi både faste og afløsere.

Vi tilbyder en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Derudover får du et frit job, hvor du vil have borgerkontakt og hvor du vil kunne yde en god service.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 2. juni 2022.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 12-05-2022 09:18:29
Ansøgningsfrist: 02-06-2022 23:59:00
Development Engineer, Mechanics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® and CARELINE® is looking for a development engineer with a creative mindset who is used to complex problems and who is enthusiastic about making a difference to other people. You will become part of a technically strong development department consisting of 25 colleagues who work as either project manager, CAD designer or development engineer. The focus of the department is global development of new actuator solutions for some of the worlds’ leading manufacturers of anything from patient lifts to hospital beds.

Your main tasks will have focus on development of actuators including design, dimensioning, and test. As part of the project team you will become part of a cross-functional project group with team members from sales, purchase and production and you will be working closely together with electronics and software engineers who convert technical skills to new ideas to tomorrow’s solutions.


Primary tasks:

- Idea and concept development
- Use of technical theory to ensure a strong basis for design
- Mechanical calculation and design tasks
- Design in accordance with existing requirements from customers and authorities
- Co-operation with suppliers and toolmakers
- Ensure high quality and assembly-friendliness in the newly developed products
- Practical implementation of test and analysis of the new products
- Co-operation with production technicians among other things during production preparation
- General documentation of own work throughout the entire project process


You:

- are a trained mechanical engineer, mechatronics engineer or similar
- have preferably 3-5 years’ experience with similar development tasks
- have preferably knowledge about material design in injection moulded plastic material
- have a positive and creative approach to problems
- work goal-oriented and structured
- have good overview and can keep several balls in the air at the same time
- speak and write Danish and English
- have a motivating and inspiring effect on your surroundings and have a good mood
- are able to make things work in practice


We offer:

- You will experience continuous technical development through relevant courses and qualifying tasks so that you are always updated on the technological front
- You will become part of a global organisation with development departments in Denmark, China and in the US with co-operation across the borders
- You will become part of a team of enthusiastic colleagues who have great passion for developing new actuator solutions by testing and pushing the boundaries of what is technically possible today.
- Taking part in the development of new actuator solutions, you will make a difference which affects people all over the world, as our actuators are included in many applications such as hospital beds, operating desks, and wheelchairs


We live to create innovative actuator solutions that improve people's quality of life and working environment. We focus on understanding and listening to what the customer's needs are, creating a basis for us with creative ideas to develop world-class quality products with the latest technology. We want to keep the workplaces local and make an extra effort to develop products that can be profitably produced in Denmark via automation. Our culture is based on enthusiastic employees, where we provide space for you to try out your creative ideas hands on. We quickly turn decisions into action.



If you have any questions, please contact R&D Senior Manager Michael Laursen, phone 0045 50771094.



Applications are evaluated continuously, and the position will be closed when we find the right candidate. (Potential application deadlines are system generated and not determined by LINAK).



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-05-2022 16:26:35
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Deltidschauffør
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du nogle timer tilovers, hvor du kunne tænke dig et meningsfyldt og vigtigt job?

HPT har brug for deltidschauffører med stort kørekort, som er fortrolige med at køre en kølelastbil.

Du skal også være kundemindet og lide Hurtig Præcis Transport.

Du bliver kollega med de 5 seniorchauffører, som allerede kører for os, som deltidschauffør.

Timeantal aftaler vi.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt straks:

Mogens Therkelsen på 4028 1454 eller Jan Sørensen på 7367 5172
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-05-2022 13:14:11
Ansøgningsfrist: 24-05-2022 23:59:00
Forretningsudvikler med stærke kompetencer indenfor projektledelse
Fleggaard Holding
Syddanmark
6330 Padborg
Brænder du for at arbejde med strategi, forretningsanalyser, CSR og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Vil du være med til at udvikle én af Danmarks største familieejede koncerner med 14 forskellige datterselskaber i 10 lande? Så er det dig vi søger til vores Forretningsudvikling, Risk & CSR-team på koncernens hovedkontor i Kollund i Sønderjylland.

Forretningsudviklingsafdelingen er placeret under koncernledelsen. Den er bl.a. støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Sparring med både koncernledelsen og koncernens datterselskaber er således en vigtig del af jobbet. Udover forretningsudvikling beskæftiger vi os med Risk og CSR for hele Fleggaard koncernen.


Om stillingen

Du vil få en bred vifte af opgaver indenfor strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Du vil få dine egne projekter som skal styres, udvikles, afleveres og implementeres indenfor en aftalt projektplan. Det kan være lige fra projekter indenfor forretningsudvikling på datterselskabsniveau eller udvikling af vores CSR strategi for hele koncernen. Du vil samtidig agere aktiv sparringspartner på afdelingens øvrige projekter. Udover det ligger rollen som direktionsassistent også i vores team. Der vil med tiden være mulighed for at du får lov at prøve kræfter med denne opgave.


Vi tilbyder

Du vil få en projektorienteret stilling med store karrieremuligheder i et dynamisk og innovativt miljø. Forretningsudviklingsafdelingen er koncernens ”rugekasse” for nye talenter, og en lang række af vores tidligere forretningsudviklere er således i dag ansat i ledende eller specialist stillinger andre steder i koncernen. I og med Fleggaard koncernen er et konglomerat vil du dagligt stifte bekendtskab med mange spændende brancher og du vil få rig mulighed for at bringe dine kompetencer i spil og bidrage til udviklingen.


Om dig

Du har formentlig gennemført en længere videregående uddannelse som HD, Cand. merc. eller lignende og opnået gode resultater på dit studie. Alternativt har du en kortere uddannelse men praktisk erfaring med forretningsudvikling og projektledelse og kan se dig udvikle dig i denne retning. Vi ser gerne at du har nogle få års relevant erhvervserfaring, men du kan også være nyuddannet med erfaring fra relevant studiejob. Det er afgørende, at du har en analytisk tilgang til problemstillinger, og at du kan arbejde struktureret i en kreativ proces. Det forventes, at du behersker Office-pakken på et højt niveau, især PowerPoint er vigtigt. Derudover er dine mundtlige og skriftlige sprogkundskaber på engelsk og dansk på højt niveau. Kan du tysk er det et plus. Har du desuden erfaring med eller interesse for CSR er det en fordel.

Som person er du engageret og villig til at yde en stærk indsats for at nå afdelingens og koncernens målsætninger. Du er god til at arbejde selvstændigt, men også til at bidrage med dine ideer og meninger til teamets opgaver, da vi kun i fællesskab får success. Du er relationsskabende, god til at skabe tillid og nysgerrig på at lære de forskellige spændende selskaber og brancher at kende og følger med på udviklingen i markedet.


Arbejdssted

Du vil som udgangspunkt være på hovedkontoret i Kollund, hvor du vil indgå i et nyt mindre team af forretningsudviklere. I forbindelse med projektarbejde i koncernens datterselskaber vil det kunne forventes, at du i perioder har andet arbejdssted i Fleggaard koncernen, dog liggende i nærområdet.


Kontakt

Har du lyst til, at være med på holdet og få en spændende og udfordrende stilling med gode kollegaer, så send os din ansøgning via ansøgerfunktionen i højre side af stillingsopslaget. Vi indkalder løbende kandidater til samtale og ansætter, så snart vi har rette kandidat til stillingen. Vi anbefaler derfor, at du sender din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Business Development, Risk & CSR Morten Ryholl Skjerning på telefon + 45 72 30 30 42 eller mail msj@fleggaard.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 09-05-2022 15:35:50
Ansøgningsfrist: 01-08-2022 23:59:00
Chaufførafløser til forvogn/hænger i weekender
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Meldgaard Miljø A/S Erhverv søger chaufførafløser til kørsel med forvogn/anhænger i weekender, udkørsel fra Sønderborg
Har du erfaring med kørsel af forvogn/anhænger?

I Meldgaard Miljø A/S Erhverv ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
• 3 akslet forvogn med anhænger
• Udkørsel fra Sønderborg
• Weekendkørsel som afløser
• Løn efter gældende overenskomst

Om dig
• Kørekort CE, førerkort samt EU chaufførbevis er et krav
• Erfaring fra branchen er en fordel
• Da der er tale om meget afvekslende opgaver, er der brug for, at du er fleksibel med hensyn til de forskellige arbejdesopgaver
• Du er omstillingsparat samt en positiv og god kollega


Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftschef Jacob Mensel Dohlmann på telefon 7433 7376 mellem kl. 8.00-16.00 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 29. maj 2022. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 06-05-2022 13:39:11
Ansøgningsfrist: 29-05-2022 23:59:00
Fast chauffør til fast tip-sættevogn - Udkørsel fra Aabenraa eller Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores kommende chauffør i Meldgaard Transport A/S?

Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. I dag varetager vi hovedsagligt tømning af containere, transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver.

Vi søger en fast chauffør til en fast bil med tipsættevogn til kørsel med sand, grus, jord m.m.

• Sættevognstræk af nyere dato – Vognparken opdateres hele tiden
• Erfaring med tipkørsel er en fordel.
• Kørekort CE og EU chaufførbevis er et krav.
• Enkelte udedøgn kan forekomme
• Aflønning ift. overenskomst DIO I (ATL) og 3F.

Hør mere om jobbet som chauffør i denne video: https://www.youtube.com/watch?v=5IBuNddd7hE

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent
Rasmus Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest
den 29. maj 2022. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 06-05-2022 12:08:40
Ansøgningsfrist: 29-05-2022 23:59:00
Manager, R&D Digital Products
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
We are looking for an R&D Manager for our R&D Digital Products Team within the DESKLINE® and HOMELINE® business units. You will become part of an innovative team of software specialists who develop apps for Android, iOS and Windows applications interfacing with our physical products. You will become part of the DESKLINE and HOMELINE R&D Management team and will have great impact on the future strategy for Digital Products. This will be achieved through your leadership, input to the digital strategy, and through your sharing of technical knowledge of app development with your colleagues in the team.

You will experience a dynamic workday with many challenges related to the development of new products and ongoing modifications/optimisations of existing products.

You will hold the overall responsibility of our digital products ranging from end user apps to apps for internal use throughout the full lifecycle from idea to new product development and maintenance after release.

The job offers you the opportunity to bring your technical competences into play whether this is UI/UX development, web development (HTML and CSS) or software architecture.

Your main interfaces will be with your colleagues in the embedded software department, sales departments, customers, and end users.


Primary tasks

- Lead the Digital Products Team
- Maintain a high product rating in App stores by continuous improvement of released apps
- Negotiate requirements to future product portfolio
- Bring your technical background into play (e.g. UI/UX development, Web development: HTML, CSS, or development of software architecture)
- Ensure the high LINAK quality in our digital products
- Collaboration with external suppliers (digital agencies)


You

- have a background within App development, Web development or Software Architecture
- already have management experience or are ready to take the next step in your career and take up the challenge of leading a small team
- have strong people skills
- are visionary within the world of digital products
- set an honor in keeping your deadlines through your own contribution and through your team members
- have an entrepreneurial mindset and understand that the customer and end user experience is the most important factor
- thrive in a dynamic environment
- enjoy working in teams solving tasks through collaboration
- speak and write Danish and English


We offer a job in a global company that has experienced solid growth for many years - and we expect the growth to continue in the coming years. We also offer a good work/life balance in an environment characterised by openness, honesty, and a will to always do better.

For additional information regarding the job please contact Director, R&D Software and Projects, Kenneth Jessen, phone +45 9139 9688.


We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.


LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg
www.linak.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 27-04-2022 16:15:52
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Automatikfagtekniker
Simon Moos Maskinfabrik a/s
Syddanmark
6400 Sønderborg
Simon Moos Maskinfabrik A/S oplever en stigende ordretilgang og en masse spændende projekter.

Vi søger derfor en dygtig og erfaren automatikfagtekniker, der sammen med det øvrige team kan udføre den elektriske opbygning af vores løsninger og maskiner.

Du vil indgå i et team med vores el– og maskinmontører. Du skal foretage den komplette el-montage på anlæggene, deltage i test, justering og indkøring af disse.


Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:

• Opbygge styringer til anlæg, fordelt på vores komplette produktprogram.
• Forbedre, opdatere og implementere ændringer på vores eksisterende produktprogram.
• Et tæt samarbejde med vores udviklingsafdeling og produktion.
• Sikre, at kvalitetskrav og dokumentation i relation til vores anlæg er opdaterede.


Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har kompetencer indenfor nedenstående punkter.

• Du har erfaring med el-montage på maskiner.
• Du har et godt materiale– og komponentkendskab.
• Du har god mekanisk forståelse og gerne flair for mekanisk montage.
• Du er struktureret, omhyggelig og kvalitetsbevidst.
• Du har kendskab til, og erfaring med, PLC (gerne Omron)
• Du taler dansk, og du kan gøre dig forståelig på engelsk, og gerne tysk, i skrift og tale.
• At du er selvstændig med et godt humør og er fleksibel indstillet


Det får du:

Vi har attraktive ansættelsesforhold, konkurrencedygtig løn, pensionsordning med
Sundhedsforsikring og et godt arbejdsklima der er præget af godt humør.
Løn forhandles individuelt modsvarende dine kvalifikationer.


Ansøgninger bedes sendt pr. mail til: job@simonmoos.com. Indkomne ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte: Værkfører Gert Asmussen, mobil 25 37 25 61, e-mail: GA@simonmoos.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 26-04-2022 15:24:54
Ansøgningsfrist: 30-06-2022 23:59:00
Manager, R&D Digital Products
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
We are looking for an R&D Manager for our R&D Digital Products Team within the DESKLINE® and HOMELINE® business units. You will become part of an innovative team of software specialists who develop apps for Android, iOS and Windows applications interfacing with our physical products. You will become part of the DESKLINE and HOMELINE R&D Management team and will have great impact on the future strategy for Digital Products. This will be achieved through your leadership, input to the digital strategy, and through your sharing of technical knowledge of app development with your colleagues in the team.

You will experience a dynamic workday with many challenges related to the development of new products and ongoing modifications/optimisations of existing products.

You will hold the overall responsibility of our digital products ranging from end user apps to apps for internal use throughout the full lifecycle from idea to new product development and maintenance after release.

The job offers you the opportunity to bring your technical competences into play whether this is UI/UX development, web development (HTML and CSS) or software architecture.

Your main interfaces will be with your colleagues in the embedded software department, sales departments, customers, and end users.


Primary tasks

- Lead the Digital Products Team
- Maintain a high product rating in App stores by continuous improvement of released apps
- Negotiate requirements to future product portfolio
- Bring your technical background into play (e.g. UI/UX development, Web development: HTML, CSS, or development of software architecture)
- Ensure the high LINAK quality in our digital products
- Collaboration with external suppliers (digital agencies)


You

- have a background within App development, Web development or Software Architecture
- already have management experience or are ready to take the next step in your career and take up the challenge of leading a small team
- have strong people skills
- are visionary within the world of digital products
- set an honor in keeping your deadlines through your own contribution and through your team members
- have an entrepreneurial mindset and understand that the customer and end user experience is the most important factor
- thrive in a dynamic environment
- enjoy working in teams solving tasks through collaboration
- speak and write Danish and English


We offer a job in a global company that has experienced solid growth for many years - and we expect the growth to continue in the coming years. We also offer a good work/life balance in an environment characterised by openness, honesty, and a will to always do better.

For additional information regarding the job please contact Director, R&D Software and Projects, Kenneth Jessen, phone +45 9139 9688.


We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup,
6430 Nordborg
www.linak.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 26-04-2022 15:12:05
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Head of Operations til Fleggaard Leasing
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
En af vores dygtige ledere har valgt at takke ja til nye udfordringer internt, og vi er nu på jagt efter hans afløser.

Som Head of Operations bliver du del af den øverste ledergruppe i Fleggaard Leasing, og får det overordnede ansvar for afdelingerne Technical, Remarketing, Valuation samt det digitale bilhus Fleggaard Auto. Afdelingerne håndterer tilsammen alt, hvad der har med selve bilen at gøre – lige fra værdifastsættelse til værkstedsbesøg og salg af returbiler efter endt leasingperiode - enten via vores digitale bilhus eller på bilauktion.


Om jobbet

Med reference til direktionen i Fleggaard Leasing får du en central rolle i den fortsatte udvikling af virksomheden. I tæt samarbejde med den øvrige ledergruppe bliver du ansvarlig for, at vi fastholder vores stærke markedsposition inden for leasing af biler, og at vi når vores strategiske mål. Du får det daglige ansvar for fire afdelinger med hver sin mellemleder og tilsammen 15 medarbejdere samt en bred kontaktflade til en række forskellige interessenter og kundetyper.


Om dig

Du er en motiverende og forretningsorienteret leder, som trives i en dynamisk og performance-orienteret kultur. Du er proces- og projektorienteret, arbejder analytisk med stort overblik og tager ejerskab for dine ansvarsområder. Du formår at tænke strategisk og har et holistisk mindset, men kan samtidig fordybe dig i detaljen, når situationen kræver det. Som person er du proaktiv og engageret, og formår at følge tingene til dørs.

Din uddannelsesmæssige baggrund er formentlig en mellemlang eller lang videregående uddannelse, kombineret med nogle års ledererfaring. Vi forestiller os at du enten har:

- Afsluttet en bachelor, HD, Akademiøkonom, Kandidat eller lign. eller
- Afsluttet en uddannelse inden for banksektoren/forsikringsbranchen med speciale indenfor fx bilfinansiering, bilsalg eller bilimport.

Din uddannelse har du kombineret med nogle års erfaring fra fx leasingbranchen eller bilbranchen, hvor du har arbejdet med ledelse, opgaver relateret til værdikæden i et kunde-/virksomhedsperspektiv samt gerne projektledelse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 26-04-2022 12:01:32
Ansøgningsfrist: 01-06-2022 23:59:00
Embedded Software Developer with passion for IoT and architecture
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you ready for new challenges in the development and design of Embedded Software Solutions? Are you a skilled engineer with a flair for innovative software solutions and architecture? Do you manage your own tasks and are happy to join a highly motivated and professional software team, and do you offer your professional skills, while at the same time involve and motivate your colleagues? Then you may be the engineer we are looking for our software team.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 22-04-2022 15:34:43
Ansøgningsfrist: 31-05-2022 23:59:00
Faste chauffører til Bulk-Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger dygtige chauffører til vores fremragende chaufførteam til vores lastbiler med:

Walking Floor
Trucktrailer
Forvogn/Hænger
Tiptrailer

Du vil få en spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens.
Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor geografisk
rigtigt. Udedøgn skal påregnes.

Vi forventer at du:
• Er en dygtig og erfaren chauffør – i kørsel af en af ovenstående kategorier
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE og førerkort
• Du behersker dansk i både skrift og tale
• Du kan arbejde selvstændig og er mødestabil

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode
løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 20 42 72 27 eller mail jesper@bulk-transport.dk eller Disponent Claus Skøtt på tlf. 74 33 73 59 eller mail claus@bulk-transport.dk. Send din ansøgning via Søg stillingen senest den 18. maj 2022.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-04-2022 09:10:47
Ansøgningsfrist: 18-05-2022 23:59:00
PARTTIME WAREHOUSE WORKERS
JKS A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Are you in Denmark and are looking for part time work ? If yes then look here! We are looking for warehouse workers in Vojens!

Our client is busy and therefore needs more flexible workers in their warehouse.

We offer work when our client needs extra help. It can be 1 or 4 days a week.


Tasks:

Pick and pack, loading and unloading containers
Helping out where it is needed.


Requirements

you speak English or Danish
you are flexible and motivated for work
it is a plus if you have experience form warehousework but it is not a must


We offer:

Legal employment by a Danish working agency
Temporary work on Danish working conditions
Salary every 2 weeks
Holiday pay 12,5 %
Possibility for long term cooperation
We provide administrative help with tax card, health insurances

Application: If you are interested in the job offer, fill out the application form and attach your CV as soon as possible.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 20-04-2022 16:18:04
Ansøgningsfrist: 30-05-2022 23:59:00
Werde Reinigungskraft bei Esmark in Blåvand
Esmark Administration Blåvand
Syddanmark
6700 Esbjerg
Esmark Feriehusudlejning ist ein Unternehmen in rasanter Entwicklung und obwohl unser Alltag oft in einem hohen Tempo vor sich geht, sind wir ganz bodenständig. Wir haben immer ein Lächeln im Gesicht, sind kontaktfreudig, engagiert und machen unsere Arbeit mit Begeisterung. Wir freuen uns immer auf neue Herausforderungen und legen großen Wert auf das Soziale, damit sich alle Esmakker wohlfühlen. Bei uns bekommst du nicht nur eine ganze Reihe toller Kollegen, sondern auch einen spannenden und bunten Alltag vollgepackt mit neuen Herausforderungen und positiven Erfahrungen.


Aufgaben einer Reinigungsfachkraft umfassen:

das Reinigen von Ferienhäusern und Ferienwohnungen (Reinigen von Fenstern, Staubwischen, Kehren, Staubsaugen, Wischen, Reinigen der Toiletten usw.)
das Reinigen von Büroräumen
Durchführen von schwierigen Reinigungsarbeiten und Sonderprojekten (z. Bsp. Hauptreinigung eines Ferienhauses)

Wir bieten dir

- Teil des Esmark Dream Teams zu werden.
- deutschsprachige Ansprechpartner.
- einen Stundenlohn von 170 Kronen.
- Kilometerpauschale nach höchstem staatlichen Tarif.
- alle notwendigen Reinigungsmittel und Utensilien.
- eine gründliche Einarbeitung.
- die Möglichkeit das ganz Jahr über zu arbeiten, nicht nur Saisonarbeit.
- die Möglichkeit die Häuser als Team zu reinigen.


Das bringst du mit

- du bist fleißig, belastbar und zuverlässig.
- du begrüsst unsere Gäste und Eigentümer immer mit einem Lächeln.
- du reinigst jede Ecke des Hauses und hinterlässt es einladend für unsere Gäste.
- du hast Zugang zu einem Auto, einen Führerschein und ein Smartphone.
- du bist bereit, hauptsächlich am Wochenende (Freitag-Sonntag) zu arbeiten.


Jetzt bewerben

Bitte gib deine Daten über unser Online-Formular ein oder sende deine Bewerbung direkt an job@esmark.dk und informiere uns gern auch direkt, für welches Esmark-Büro du arbeiten möchtest. Wir laden regelmäßig neue Mitarbeiter zu einem Vorstellungsgespräch ein – du findest unsere Büros in: Søndervig, Bjerregård, Houstrup, Henne, Blåvand og Vejers.
Hast du Fragen?

Bei Fragen kannst du uns gern jederzeit kontaktieren, wir sprechen deutsch. Wir freuen uns, von dir zu hören. Kontaktperson: Annmette Knudsen tel. +45 31 75 15 21
Pendeln oder Auswandern nach Dänemark?

Du kannst bei uns als Pendler arbeiten, wenn du zum Beispiel nahe Flensburg oder der deutsch-dänischen Grenze wohnst, viele nützliche Informationen dazu findest du auf pendlerinfo.org

Oder vielleicht möchtest du sogar ganz nach Dänemark auswandern? Auf der deutschen Seite flytmodvest.dk der Ringkøbing-Skjern Kommune, findest du Ansprechpartner und kannst dich über das Auswandern nach Dänemark informieren.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 20-04-2022 10:09:21
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Esmark søger rengøringsmedarbejder til Blåvand
Esmark Administration Blåvand
Syddanmark
6700 Esbjerg
Esmark Feriehusudlejning er en virksomhed i rivende udvikling og selvom vores hverdag ofte foregår i højt tempo, er vi helt nede på jorden. Vi har altid et smil på læben, vi er udadvendte, engagerede og vi brænder for vores arbejde.

Vi er altid friske på nye udfordringer og lægger stor vægt på det sociale, så alle esmakkere har det godt.

Hos os får du ikke kun et helt bundt fantastiske kolleger, men også en spændende og farverig hverdag spækket med nye udfordringer og positive oplevelser.


Vi vil gerne give dig:

- En plads på Esmarks dream-team
- En timeløn på 170 kroner
- Kilometerpenge efter statens højeste takst
- Rengøringsmidler og de nødvendige redskaber
- Mulighed for timer hele året rundt
- Grundig oplæring


Vi tror på dig og på at du:

- Er arbejdsom og ansvarsfuld
- Sætter en ære i at få vores huse til at være indbydende
- Altid møder vores gæster og husejere med et smil
- Kommer i alle kroge i huset, inden du kører videre til det næste
- Har egen bil samt en smartphone
- Muligvis har en god ven eller bekendt, der vil gøre rent sammen med dig (det er en fordel at være to)
- Er indstillet på, at de fleste rengøringsopgaver ligger fredag og lørdag


Spørgsmål?

Vi glæder os til at høre fra dig, så tast endelig dine oplysninger via vores online ansøgningsformular, hvor du også angiver, hvilken afdeling du er interesseret i at arbejde for.

Vi inviterer løbende nye medarbejdere ind til introduktionsmøde – vi har afdelinger i: Søndervig, Bjerregård, Houstrup, Henne, Blåvand og Vejers.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til os på 69 15 96 12, så viderestiller vi dig til den rette kontaktperson for den ønskede afdeling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 20-04-2022 10:09:31
Ansøgningsfrist: 30-09-2022 23:59:00
Speditørelever
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger speditørelever, som vil lære alt om godt købmandskab, transport og logistik af temperaturfølsomme produkter på køl og frost til hele Europa.

Du bliver en del af en familieejet virksomhed, hvor vi har et godt samarbejdsklima, og lægger vægt på høj kundeservice samt medarbejderloyalitet. Vi sætter en ære i den daglige personlige kontakt med vores kunder og kolleger. Alle opgaver udføres med et smil, ansvar og ekspertise. Det ligger simpelthen i vores DNA.


Din forudsætning:

- HHX, EUX – eller HTX, STX eller HF, (suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen).


Personprofil:

- Du er positiv, forudseende og handler proaktiv
- Du kan lide en afvekslende hverdag og kommer i mål med dine opgaver
- Du er en teamplayer og kan lide at finde den bedste løsning sammen med kunder og kolleger
- Du er smilende, servicemindet og udadvendt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 13-04-2022 09:54:55
Ansøgningsfrist: 31-05-2022 23:59:00
Ambitiøs indkøbselev med udpræget handelstalent
Dangaard
Syddanmark
6330 Padborg
Brænder du for at få en indkøbsuddannelse i en international handelsvirksomhed, hvor der er fart over feltet og samtidig masser af plads til at have det sjovt? Er du den udadvendte type, som elsker at gøre en god handel? Så er du måske vores nye indkøbselev.

I Dangaard kommer du til at handle med stærke mærkevarer indenfor bl.a. smartphones, spillekonsoller, TV, køkkenmaskiner og computere. Du kommer til at arbejde med alle aspekter af indkøbsprocessen og får gennem direkte dialog mulighed for at opbygge samarbejdsrelationer til vores leverandører i hele Europa.


Om stillingen

Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af frihed under ansvar, dvs. du kan selv være med til at sætte dit præg på stillingen. Blandt de mange opgaver, der venter på dig er:

Vareoprettelse og vedligehold af stamdata
Håndtere indkøbsordrer samt opfølgning på leverancer
Kontakt til vores datterselskaber samt leverandører i ind- og udland
Disponering af varer til sortiment og kampagner
Udarbejde salgsoplæg
Deltagelse i leverandørmøder og messer
Trend og markedsanalyser

Du kommer til at prøve kræfter med stort set alle opgaver i indkøbsafdelingen, og du vil få en meget praktisk orienteret handelsuddannelse. I takt med at du "vokser" i stillingen, får du gradvist mere ansvar og flere selvstændige arbejdsområder, som du selv skal varetage og udvikle.


Om dig

Vi forestiller os, at du er færdig med HHX til sommer eller måske dimiterede i 2021 og netup nu er i gang med et overgangs-/sabbatår. Som person er det vigtigt, at du er udadvendt og selvstændig. Hvis du samtidig kan nikke genkendende til nedenstående, er det helt perfekt:

Du har en naturlig interesse for elektronik samt at spotte nye trends
Du er pligtopfyldende og detaljeorienteret
Du ønsker at udvikle dig personligt og fagligt
Du har let til smil og er humørfuld
Du taler og skriver dansk, engelsk samt meget gerne tysk


Hvem er vi, og hvad tilbyder vi?

Kort og godt er vi Europas bedste købmænd - det synes vi i hvert fald selv. Du bliver del af et internationalt handelshus, hvor der er høj aktivitet og masser af dygtige og entusiastiske medarbejdere, der har et højt drive. Vi har fokus på sammenhold, udvikling og at gøre det umulige muligt. Her i dette miljø får du mulighed for at skabe din egen karriere, og hvis du har viljen, gejsten og lysten, er der masser af muligheder for at gøre karriere i koncernen efter endt elevtid.


Spørgsmål

Har du spørgsmål til stillingen, er du mere end velkommen til at kontakte Product Manager, Mads Handke.


Tiltrædelse

Vi søger som udgangspunkt stillingen besat pr. 1. august 2022 eller tidligere efter aftale.

Da vi afholder samtaler løbende, opfordrer vi dig at sende din ansøgning samt CV - gerne med et vellignende - hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 07-04-2022 12:06:57
Ansøgningsfrist: 29-07-2022 23:59:00
Operational Excellence Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to plant the seed in creating value and to facilitate continuous development of our lean agile roadmap? Do you want to make visible impact by improving processes and facilitating kaizens? Do you enjoy working in a team-oriented environment and like to be challenged? Can you imagine yourself achieving extraordinary results and having a stimulating daily work experience?

Then this can be the job for you!


Operational Excellence is an organisation which aims at having a common operating system for LINAK which is built in our best practices across the plants and ensures continuous improvement behaviors and results. For the right candidate, this is a unique opportunity to grow, learn across LINAK factories and work closely with all levels of the organisation.


Primary tasks


Drive and facilitate kaizens & ensure operations metrics are continuously improving
Support VSM activities, problem solving and gemba
Support operations in developing productivity improvement roadmaps and lean transformation projects
Perform lean compass partner review with the purpose of learning and unifying the direction of our lean journey
Process owner of lean tools, processes and systems. You will also be responsible for training and coaching the organisation


Experience/Qualifications

Minimum 5 years of experience in operations
Experienced within process excellence, change management, optimising business metrics and problem solving
Bachelor or master within electronic or mechanical or manufacturing engineering
Ability to facilitate workshops and kaizens by creating meaning to the group, managing the process to achieve desired outcome and asking good questions
Committed to self-growth, independent with energy, down to earth, structured, has a good sense of humor and drive
Ability to challenge the way we do things and encourage the team to think out of the box. To be successful in this position, you must be able to communicate at all levels of the organisation and get the buy in of stake holders


If you have any questions about the position, you are welcome to contact Senior Manager, Operational Excellence, Kristy E. Rasmussen, phone no.: +45 51565735.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 31-03-2022 15:03:03
Ansøgningsfrist: 31-08-2022 23:59:00
Operational Excellence Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to plant the seed in creating value and to facilitate continuous development of our lean agile roadmap? Do you want to make visible impact by improving processes and facilitating kaizens? Do you enjoy working in a team-oriented environment and like to be challenged? Can you imagine yourself achieving extraordinary results and having a stimulating daily work experience?


Then this can be the job for you!

Operational Excellence is an organisation which aims at having a common operating system for LINAK which is built in our best practices across the plants and ensures continuous improvement behaviors and results. For the right candidate, this is a unique opportunity to grow, learn across LINAK factories and work closely with all levels of the organisation.


Primary tasks

Drive and facilitate kaizens & ensure operations metrics are continuously improving
Support VSM activities, problem solving and gemba
Support operations in developing productivity improvement roadmaps and lean transformation projects
Perform lean compass partner review with the purpose of learning and unifying the direction of our lean journey
Process owner of lean tools, processes and systems. You will also be responsible for training and coaching the organisation


Experience/Qualifications

Minimum 5 years of experience in operations
Experienced within process excellence, change management, optimising business metrics and problem solving
Bachelor or master within electronic or mechanical or manufacturing engineering
Ability to facilitate workshops and kaizens by creating meaning to the group, managing the process to achieve desired outcome and asking good questions
Committed to self-growth, independent with energy, down to earth, structured, has a good sense of humor and drive
Ability to challenge the way we do things and encourage the team to think out of the box. To be successful in this position, you must be able to communicate at all levels of the organisation and get the buy in of stake holders


If you have any questions about the position, you are welcome to contact Senior Manager, Operational Excellence, Kristy E. Rasmussen, phone no.: +45 51565735.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 30-03-2022 18:50:08
Ansøgningsfrist: 31-08-2022 23:59:00
Quality Area Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
We are looking for a Quality Area Manager who is able to solve our customers’ challenges in cooperation with both internal and external co-operation partners. Our new colleague must be good at turning even the most complex challenges into solutions and opportunities in an international setting with focus on dialogue, communication and documentation.

The LINAK A/S quality department has 27 employees who handle various quality tasks for the entire LINAK group.

You will become part of a team consisting of four Quality Area Managers who coordinate the handling of quality issues in close co-operation with LINAK subsidiaries and global Key Accounts and the concerned departments at LINAK A/S.


Primary tasks

- Responsible for handling complaints and product issues
- Contact to selected LINAK customers (subsidiaries and Key Accounts) regarding quality issues
- Responsible for initiating and completing corrective actions
- Responsible for pursuing quality issues throughout the organization
- Participate in customer visits both at LINAK and at the customer in connection with complaints or as part of the daily clarification and follow-up of tasks
- Statistical feedback and documentation
- Participate in internal process audits
- Participate in roll-out and training of ERP and quality control systems at LINAK subsidiaries


You

- are a (newly) educated engineer, technical engineer, or technician (mechanics/electronics)
- have preferably experience with quality tools (e.g. 8D, CAPA)
- have preferably experience with project work
- are preferably trained within Six Sigma (green-belt) and Auditor
- have preferably experience with CRM, Windchill and AX365
- are enterprising, take responsibility and work independently
- are good at creating relations, co-operation and you can associate with colleagues across the organization
- thrive in a busy working environment and enjoy having more than one task at the same time
- are robust and have punch
- speak and write Danish and English fluently

For additional information regarding the job please contact Corporate Senior Manager, Quality Technics, Torben K. Rasmussen, phone +45 4190 4614.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is found (potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK).


LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8 Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 01-03-2022 18:58:29
Ansøgningsfrist: 29-07-2022 23:59:00
LINAK Graduate Program – IT and Business Processes
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and an action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and lets your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey, you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full-time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run because we are sure that we want to continue working together for many years.

Depending on your background and preference, there are different directions within IT that you can be involved with during your Program – e.g. ERP, CRM, PLM, Digital Production, BI/Big Data/AI. In all cases, you will have close contact and interaction with all our business units and global subsidiaries.


You

- dream of a career as a project manager or as a system consultant with responsibility for selected systems
- are interested in system integration and configuration, business processes, data, flow and quality
- have an understanding of enterprise platforms that support business processes
- are motivated by founding relationships and creating strong networks
- with internal and external business partners – both globally and locally
- are motivated by taking the lead and motivating your team members
- hold a bachelor’s or master’s degree in IT, engineering or similar
- have practical experience from internships or student jobs
- have the drive and energy to take initiative and solve challenges
- are analytical and can approach problems in-depth methodologically while keeping an overview of the strategic direction
- are ambitious, outgoing and are driven by motivating people
- speak English and Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 16-02-2022 15:10:12
Ansøgningsfrist: 01-07-2022 23:59:00
Produktionsmedarbejder
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du hænderne skruet rigtigt på og lyst til at arbejde med produktion af løsninger til appliance industrien? Trives du samtidig med selvstændigt ansvar, variation i dit arbejde, og vil du arbejde i en global virksomhed, hvor kvalitet og udvikling er i højsædet? Så er en stilling i AGRAMKOWs produktion måske noget for dig.

Du bliver en del at et fagligt kompetent team, men med en bred berøringsflade i hele organisationen. Vi lægger vægt på, at vi har en god stemning i teamet, og du bidrager hertil med dit gode humør, en positiv holdning og masser af energi. For den rette person er der mulighed for personlig og faglig udvikling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 12-02-2022 08:19:49
Ansøgningsfrist: 31-05-2022 23:59:00
Nyuddannet Product Compliance Engineer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Product Compliance Engineer, der ønsker at være med til at sikre, at vores produkter kan leve op til både interne krav, myndighedskrav og kundekrav.

Kvalitetsafdelingen hos LINAK har ca. 30 medarbejdere, der håndterer forskellige kvalitetsopgaver for hele LINAK koncernen. Du bliver en del af vores Compliance og Sustainability team, som koordinerer og gennemfører vores opgaver i samarbejde med kunder, leverandører, datterselskaber, samt vores andre kolleger rundt omkring på LINAK.


Primære arbejdsopgaver

- Ansvarlig for et compliance system, som kan håndtere leverandørdeklarationer for udvalgte regulativer heriblandt REACH, RoHS, Conflict Minerals m.v.
- Koordinere indsamlingen af compliancedeklarationer på indkøbte varer hos leverandøren. Heriblandt opstille processer som sikrer compliance på nyoprettede varer
- Være med til at præge den overordnede compliancestrategi på LINAK
- Supportere udfasningen af farlige stoffer i komponenter
- Deltagelse i projekter omkring nye kundekrav eller lovkrav
- Træne interessenter i complianceprocesserne – både internt og eksternt
- Sikre at LINAK lever op til vores Conflict Minerals politik



Du

er (ny)uddannet ingeniør indenfor eks. Value Chain Management, Sundhedsteknologi eller anden relevant uddannelse.
har gerne kendskab til ERP og PLM
har gerne kendskab til RoHS og REACH regulativerne
er rutineret bruger af Microsoft Office-pakken
har gode engelskkundskaber både i skrift og tale
kan arbejde med mennesker på tværs af forskellige kulturer og faglige egenskaber
brænder for at forbedre hverdagen for mennesker og miljø
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 11-02-2022 16:51:20
Ansøgningsfrist: 30-05-2022 23:59:00
Medarbejder til Teknisk Dokumentation
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til at understøtte AGRAMKOW Fluid Systems positive udvikling søges en fagligt dygtig medarbejder til teknisk dokumentation. Du vil få ansvaret for, sammen med resten af teamet, at løfte vores tekniske dokumentation/brugerdokumentation til det næste niveau. Kontaktfladerne er mange, og der er tæt dialog og samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 19-01-2022 14:55:12
Ansøgningsfrist: 31-05-2022 23:59:00
Robot og Automationsingeniør med passion for udvikling
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du klar til nye udfordringer inden for udvikling og design af robot og automationssystemer? Er du en stærk tekniker med flair for robot- og visionsystemer? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den ingeniør vi søger til vore robot og automationsløsninger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 18-01-2022 11:58:13
Ansøgningsfrist: 31-05-2022 23:59:00
Trailermekanikere
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Pga. travlhed og udvidelse af trailerflåden søger vi 2 trailermekanikere, som vil indgå i vores værkstedsteam.

Dine primære opgaver vil være:

• Servicering, vedligehold af trailere og herunder specielt køletrailere, idet vi laver alt lige fra dæk, skader og syn på eget værksted
• Indgå i vores vagtordning på værkstedet og i kølevagter i weekenderne, som kører i turnus


Dine kvalifikationer:

• Du har kendskab til trailere og specielt køletrailere og har fået en uddannelse og bred viden indenfor specielt dette felt
• Tysk- og engelskkundskaber er en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-05-2022 10:45:09
Ansøgningsfrist: 03-06-2022 23:59:00
Vi anbefaler

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland