1788 job i Sønderjylland
1788 job i Sønderjylland

topjob

Pladsmedarbejder til dagrenovationsplads i Varde
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6800 Varde
Er du klar til at tage fat og trives med en alsidig arbejdsdag?

Meldgaard Miljø A/S – dagrenovation har eksisteret siden 1976. Kvalitet og service er blot nogle af nøgleordene hos Meldgaard, og derfor søger vi en engageret pladsmedarbejder til at hjælpe på vores dagrenovationsplads i Varde.

Om jobbet:
Som pladsmedarbejder vil dine primære opgaver omfatte:
• Kørsel med entreprenørmaskiner (Kørekort kategori C er et krav)
• Vedligehold og renholdelse af pladsen, lageret og udearealerne
• Alt forefaldende arbejde på pladsen

Om dig:
• Du har erfaring med entreprenørmaskiner, eller er villig til at lære
• Du er fleksibel, pålidelig og klar til at tage fat
• Du arbejder selvstændigt, men trives også med at være en del af et team

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send omgående din ansøgning direkte via Søg stillingen, dog senest
den 26. september 2024.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt driftsleder Mads Sørensen på
tlf. 20 33 73 06. Samtaler vil blive afholdt løbende. Start hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til vores anlægsafdeling i Kolding søger vi en erfaren og kompetent maskinfører til gravemaskiner fra 1,5 tons op til 24 tons. Kontakt afdelingschef Helgi Snæbjørnsson på telefon 41 87 05 61 for yderligere oplysninger.


Om os

Du bliver en del af vores anlægsafdeling i Kolding, hvor vi udfører projekter inden for fjernvarme, byggemodning, kloakrenovering, vejanlæg og jordarbejder.

Vi er en velfungerende afdeling med i alt 170 fagligt dygtige ansatte, der bakker hinanden op og har et godt fællesskab. I Arkil har vi en kultur med stærke værdier, hvor vi prioriterer høj faglighed, en god dialog og ordentlig behandling af hinanden og det samfund vi er en del af. Her er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.


Om dig

Du har erfaring indenfor branchen, gerne med anlægs- og fjernvarmeopgaver
Du har en høj faglighed og brænder for dit arbejde som maskinfører
Du har erfaring med betjening af gravemaskiner og gerne andre typer maskiner
Du bidrager til et godt og sikkert arbejdsmiljø
Du har kørekort
Du har hænderne godt skruet på og trives med fysisk arbejde i den friske luft
Du er mødestabil, positiv og har et godt humør
Du er fleksibel i forhold til arbejdstider


Vi tilbyder:

Ansættelse i en virksomhed med gode værdier og høj fokus på sikkerhed og godt arbejdsmiljø.
Løn fastsættes efter gældende overenskomst og efter kvalifikationer.
God pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Mulighed for efter- og videreuddannelse.
Grundig introduktion og oplæring til jobbet, så du kommer godt fra start
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Specialarbejdere til fjernvarmeprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Har du erfaring med anlægsopgaver indenfor fjernvarme og trives du med at arbejde i alt slags vejr, så kontakt afdelingschef Henrik Skafte på telefon 5138 6787.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver en del af Arkil´s anlægsafdeling i Kolding med 170 kolleger og kommer til at indgå i et team på 5-10 kolleger. Dine arbejdsopgaver bliver primært anlægs- og ledningsprojekter.


Derudover forestiller vi os, at du:

har kendskab til maskiner som jordloppe, dumper og lignende, dog ikke et krav.
evt. har kendskab til anlægsopgaver indenfor fjernvarme eller anden branche-kendskab.
er mødestabil og pligtopfyldende.
har kørekort til alm. personbil.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed, der vægter arbejdsmiljø og sikkerhed højt.
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv pensionsordning og sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren Asfaltmedarbejder
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
I vores asfaltafdeling i Syddanmark mangler vi en erfaren kollega, der brænder for at skabe belægninger, så dem, der færdes i trafikken, får en god oplevelse, når de skal fra A-B.


Dine kolleger

Du bliver en del af et lille team på 2, der sammen kører ud til de enkelte opgaver. Der er også mulighed for at hjælpe på andre hold i hele landet.


Om dig

Du har mulighed for at overnatte ude.
Du har erfaring med asfaltarbejder.
Du er fortrolig med strygejern og / eller tromle.
Du har lysten til at køre med en stor fræser.
Du gør dit, for at levere en god kvalitet.
Du skal have lyst og gå-på-mod og du sætter pris på udendørs arbejde.
Du har kørekort til personbil, dette er ufravigeligt.
Du vil bidrage til, at du sammen med dine kollegaer får en god og sikker arbejdsdag.

Hos os får d
u

Nogle fantastiske kolleger.
Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning.
Mulighed uddannelse og udvikling.
En arbejdsplads der giver plads til alle og hvor vi har stort fokus på miljø, sikkerhed og arbejdsmiljø.
Åben og ærlig dialog.

Er du ikke allerede vej-asfaltør, så tilbyder vi, at du på sigt kan starte på den toårige vejasfaltør-uddannelse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejder med truckcertifikat
JKS & Career
Syddanmark
6700 Esbjerg
Til vores samarbejdspartner i Esbjerg søger vi en alsidig og robust produktionsmedarbejder med gåpåmod, og som er kvalitetsbevidst og har hænderne skruet rigtigt på. Virksomheden er Europas førende leverandør af løfteudstyr med mere end 130 års erfaring i branchen. En sund og international virksomhed i udvikling. Stillingen er en Try & Hire vikariat med henblik på fastansættelse. Det er en fuldstidsstilling på daghold fra kl. 06.45-15.00.

Jobbet:

Fremstilling af wire til løfteudstyr
Kvalitetskontrol
Eftersyn af løftegrej
Store og små spoleopgaver
Forefaldende produktionsopgaver
Hårdt fysisk arbejde forekommer
Rotation mellem produktionsafdelinger kan forekomme
IT-registrering - kan læres
Travl og afvekslende hverdag
Truckkørsel
Løn efter kvalifikationer

Faglige kompetencer:

Om du er faglært eller erfaren ufaglært er ikke afgørende
Du har flair for IT
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Truckcertifikat er et krav
Gyldigt kørekort er et krav
Forstår engelsk på brugerniveau
Dansk i skrift og tale

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret, energisk og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektleder med ingeniørtilgang
URETEK
Fyn
5580 Nørre Aaby
Er du personen, der kan favne projektledelse og samtidig spille dine kollegaer gode? Hos Uretek bliver du del af et tæt team, hvor alle bidrager til at komme i mål. Her er ingen vigtigere end andre, og de inkluderer og bakker op om hinanden. Hvis du samtidig er den nysgerrige, ihærdige type, der sætter sig grundigt ind i opgaverne, så er Uretek stedet for dig.

I Uretek er de kendt for at skubbe på udviklingen af mere fremtidssikre og ansvarlige løsninger i byggebranchen. Så brænder du også for at gøre en forskel på daglig basis? Så venter der måske en spændende fremtid i Uretek.

I samarbejde med dine kollegaer vil du som projektleder primært beskæftige dig med at udvikle og gennemføre projekter inden for skruepæle-fundering (ScrewFast Skruepæle®), stabilisering med Uretek Geoplus® i hele Danmark samt bygherrerådgivning. Efter et succesfuldt generationsskifte i ledelse/ejerkreds og en ny forretningsstrategi, er Uretek klar til at fortsætte vækstrejsen og imødekomme markedets behov for skånsomme og mere klimabevidste løsninger. Du kan med fordel læse mere om Uretek her.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
Stræber du efter altid at finde de bedste løsninger til loyale og engagerede kunder, og har du ambitioner om at vokse og udvikle dig i en familieejet virksomhed, der værdsætter deres medarbejdere? Så er du det nye medlem, vi leder efter til LS Intertank-familien!

Career | a JKS Company søger på vegne af vores stærke samarbejdspartner LS Intertank en disponent, som ønsker at være en del af et team, hvor man støtter og hjælper hinanden med at komme i mål med de daglige opgaver.

Hos LS Intertank leverer de fuldservice transportløsninger og er i øjeblikket frontløbere inden for deres felt, nemlig transport af flydende gods. I løbet af 70 år har LS Intertank imødekommet kundernes efterspørgsel, hvilket bl.a. har været en succes på grund af den dedikation og det engagement, der ligger indlejret i virksomhedens DNA og medarbejdere. Du kan læse mere om LS Intertank her.

Om stillingen:
Du bliver en del af et dedikeret team, bestående af 17 kolleger, som alle er professionelt stolte, og ansvarlige for at disponere omkring 200 tankvogne og 600 tankcontainere. Du vil få tildelt din egen portefølje af kunder, ordreprocesser og planlægning af vogne. Der vil blive sørget for den nødvendige oplæring, hvis du bringer dit engagement og dine gode planlægningsevner med dig.

Selvom hver disponent er ansvarlig for egne kunder, bidrager alle til et tæt og støttende samarbejde på tværs af teamet. Sammen arbejdes der effektivt for at sikre, at tanktransport med flydende varer når kunderne i Skandinavien og Europa til tiden, så kunderne er tilfredse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder, Aarup
JKS & Career
Fyn
5560 Aarup
Har du erfaring med lagerarbejde? Og har du måske siddet i forsendelsen? Så er her en spændende jobmulighed.

Til hurtig opstart søger JKS på vegne af kunde en stabil lagermedarbejder til forsendelsen

Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Finde de rette varer i overenstemmelse med ordrebekræftelse
Plukning
Kontrol
Booke forsendelser via Consigner


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde og gerne siddet med forsendelser
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er stærk i brugen af IT og har måske tidligere erfaring med Consigner
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Erfaring med håndscanner en fordel
Truckcertifikat et krav
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Procesmedarbejdere
JKS & Career
Fyn
5000 Odense C
På vegne af Dantonit A/S i Odense, som er en del af NCC Industry A/S, søger JKS en erfaren medarbejder til 4-dages daghold. Du skal have truckcertifikat, og kan du køre en gummiged, er det et stort plus.

Dantonit er et selvstændigt forretningsområde i NCC koncernen, som forarbejder bentonit (plastisk ler) inden for følgende fire hovedområder:

Membraner og bassiner
Brønde og boringer
Varmeafledning
Tætninger

Du vil indgå på et fast daghold som arbejder mandag til torsdag fra kl. 6 - 16.

Din primære opgave består i at betjene og vedligeholde Dantonits produktionsudstyr. Du vil dog også have andre praktiske og forefaldende opgaver. Som nævnt er det et plus, hvis du har kørt gummiged tidligere, eller som minimum skal du have mod på at lære det. Har du erfaring fra råstofindustrien, er det en klar fordel, men ikke et krav. Du vil få en grundig oplæring af kollegerne, både i arbejdsopgaverne og i sikkerhedsforanstaltningerne.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører til vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af plads, maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring med kørsel af entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B – og også gerne kategori C
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
driftsleder Connie Westphal på tlf. 52 18 71 23.
Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 22. september 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Cost Controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Would you like to become an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Cost Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our greenfield project in Odense. If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.



The Position
As a Cost Controller at Novo Nordisk, the candidate will:
• Drive project controls in the areas of cost management, earned value, and project cost reporting.
• Be responsible for their project area, ensuring robust controlling and delivering reliable data.
• Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
• Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost analysis.
• Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.

The workplace is both at our project office in Høje Taastrup and in Tietgenbyen, Odense.



Qualifications
To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:
• Bachelor's degree or higher in economics or from a technical university.
• Experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
• Knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
• Experience using project management software and tools.
• Strong analytical and problem-solving skills are essential in this role.
• Good communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.

As a person, you are curious to learn and attentive to details. You are structured and work independently and proactively across a broad stakeholder landscape. Your structured approach allows you to maintain a broad overview while keeping an eye for the details. You have the flair for translating complex issues into communication easily absorbed by upper management. You thrive in an environment with a large stakeholder landscape.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Finance Controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you looking for a great opportunity to be a subject matter expert in a role as a Senior Finance Controller? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Senior Finance Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our greenfield project in Odense. If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.



The Position
As a Senior Finance Controller at Novo Nordisk, you will:
• Drive budget processes and monthly follow-ups.
• Support the monthly closing process and ensure high-quality accounting practices.
• Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost analysis and monthly reporting to management and the steering group.
• Collaborate closely with project cost controllers and be responsible for monthly controlling documentation.
• Drive optimizations and streamline processes within cost controlling.
• Collaborate closely with the other Project Control disciplines to ensure effective project management and control.


The workplace is both at our project office in Høje Taastrup and in Tietgenbyen, Odense.



Qualifications
To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:
• Financial background with a master’s degree or bachelor’s degree within Finance, Business Administration, Economics or similar.
• 3-5 years of experience in cost controlling and working with financial analysis.
• In-depth knowledge of cost control principles, budgeting and forecasts. Previous experience with large scale projects is an advantage.
• Knowledge of earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and change management.
• Knowledge of project management software and tools, and advanced skills in Microsoft Excel and Power BI. Knowledge of SAP is an advantage.
• Strong analytical and problem-solving skills are essential in this role.


As a person, you have excellent communication and stakeholder managements skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams. You are expected to be structured and analytical and able to keep an overview, drive tasks and projects forward independently, manage your own time and deliverables, pay timely and appropriate attention to details when needed and be a team player.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Automatiktekniker eller mekaniker
JKS & Career
Syddanmark
6400 Sønderborg
For vores samarbejsdpartner på Als søger vi en dygtig og erfaren automatikfagtekniker eller automekaniker


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Samle anlæg ud fra tegninger
Kvalitetskontrol
Afprøvning af det færdige produkt


Faglige kompetencer:

Du er faglært automatikfagtekniker, automekaniker eller lignende og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har tegningsforståelse


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lønbogholder
JKS & Career
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til spændende stilling hos en af vores gode samarbejdspartnere søger vi en erfaren lønbogholder. Vikariatet forventes at vare to til tre måneder. Arbejdstid efter aftale (fuldtid eller deltid).


Arbejdsopgaver:

Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:

Løn
Refusion af sygedagpenge
Timeregistrering
Statistikker til DK
Rapportering
Øvrige regnskabsmæssige opgaver


Faglige kompetencer

Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og meget gerne erfaring indenfor regnskab, bogholderi eller økonomi.
Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision


Om dig:

Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen
Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer
Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Pladsmedarbejder
JKS & Career
Fyn
5000 Odense C
Til opstart hurtigst muligt søger JKS en rutineret pladsmedarbejder til virksomhed i Odense. Har du erfaring med at arbejde på et lager, herunder varehåndtering, C5 ERP system og truckkørsel? Så er det måske dig, vi leder efter.


Arbejdsopgaverne er varierende, men vil være indenfor følgende:

Varemodtagelse i C5 ERP system
Lager-/pladsoptimering
Proces- og slutkontrol og forsende
Truckkørsel
Af- og pålæsning af fragtbiler


Faglige kompetencer

Du har flair for varehåndtering
Du er selvkørende og ansvarsbevidst
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du har et truckcertifikat
Kendskab til C5 ERP system.

Personlige egenskaber

Du er omgængelig og imødekommende
Du er mødestabil og fleksibel i forhold til arbejdsopgaver
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejdere i træindustrien
JKS & Career
Syddanmark
6760 Ribe
På vegne af vores samarbejdspartner søger vi dygtige ufaglærte produktionsmedarbejdere til at styrke deres produktionsteam. Som en del af deres team vil dine hovedopgaver omfatte:

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende inden for følgende områder:

Håndtering og bearbejdning af træmaterialer til fremstilling af bygningstømmer og snedkeriartikler
Samle trækomponenter i henhold til produktionskrav
Inspektion og kvalitetskontrol af færdige træprodukter
Bidrage til at opretholde et sikkert og effektivt produktionsmiljø

Faglige kompetencer:

Ingen tidligere erfaring kræves; villig til at lære og arbejde med træ
Dygtig med hænderne og evnen til at arbejde nøjagtigt
Teamspiller med en positiv arbejdsmoral
Fysisk i stand til at udføre opgaver, der kræver løft og at bære træmaterialer

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Administrativ medarbejder
Østergaard A/S
Syddanmark
7100 Vejle
På vegne af Østergaard A/S i Vejle søger Career | a JKS company en dygtig administrativ medarbejder, som kan supportere og støtte projektlederne i hverdagen.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

I stillingen vil du beskæftige dig med koordinering og planlægning af en bred vifte af opgaver, bl.a.:

Assistance ved kalkulation
Indhentning af tilbud
Print af tegninger
Kvalitetssikring samt udarbejdelse af referencer
Markedsføringsaktiviteter

Derudover vil du agere support ifm. digitale løsninger, såsom systematisering af LER-søgninger (ledningsregistrering), gravetilladelser samt skilteplaner.

Stillingen kan både være på deltid og fuldtid, så vi tager en snak om hvad der passer bedst ind din hverdag.


Din ekspertise og personlighed

Din baggrund er ikke afgørende, men vi ser gerne du har solid administrativ erfaring fra tidligere. Du har altid styr på tingene og kan holde overblikket blandt dine mange berøringsflader. Du har erfaring med dokumentation, og er en haj til at planlægge og koordinere.

Du trives med rutineprægede opgaver, men kan samtidigt lide at påtage dig ansvaret for arrangementer og mærkedage, som ikke afholdes hver dag.

Ideelt har du erfaring med tegnebehandlingsprogrammet, LER, men det er dog ikke et krav.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektassistent med styr på kvalitetssikring
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til vores afdeling i Kolding søger vi en struktureret projektassistent med gode kommunikative egenskaber samt styr på kvalitetssikring, dokumentation, samarbejde og detaljer.


Bliv en del af en afdeling i udvikling

Du bliver en del af vores anlægsafdeling i Kolding, der udfører projekter inden for byggemodning, kloakrenovering, vejanlæg, jordarbejde og fjernvarme. Mange opgaver løser vi selv i vores egen afdeling, andre løses i samarbejde med vores kollegaer fra andre afdelinger i Arkil.

Rollen som projektassistent er et vigtig led. Du bliver sparringspartner for projektledelsen og du får en stor berøringsflade med dine kollegaer, myndigheder, tilsyn, bygherre og rådgiver.

Du får din daglige gang på projekterne i Syd- og Midtjylland, hvor du bliver en del af et velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vores kultur er uformel og du er tæt på dine kollegaer og ledelsen. Du får et spændende, selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og professionelle samarbejdsklima.


Om dig:

Har du erfaring indenfor bygge- og anlægsbranchen er det et kæmpe plus.
Du er uddannet byggetekniker, byggekoordinator, teknisk assistent eller lignende.
Du er struktureret, systematisk, detaljeorienteret og har erfaring med dokumentation og kvalitetssikring.
Du føler ansvar for, at dine opgaver afsluttes ordentligt og indenfor evt. deadlines.
Du har gode samarbejdsevner, er serviceminded og fleksibel.
Du har flair for it og en positiv tilgang til at lære nye it-programmer og systemer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR-konsulent
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Brænder du for at gennemføre succesfulde rekrutteringer? Og er du nysgerrig på trends og fremtidens arbejdsmarked? Så er du måske vores nye kollega?


Du får en varieret hverdag med en bred kontaktflade

Som HR-konsulent får du din daglige gang på vores hovedkontor i Hammelev v. Vojens, lige ved motorvejen, og du vil derudover besøge vores mange lokationer når opgaven kræver det.

Som vores rekrutteringsekspert er det vigtigt, at du kan balancere de mange forskellige opgaver, der ligger i rekrutteringsprocessen, herunder udvikling og implementering af nye rekrutteringsprojekter og rekrutteringsstrategier. Måske er du også nysgerrig på, hvordan AI kan understøtte vores rekrutteringsprocesser fremover?

Du motiveres af den udadvendte rolle, hvor du er i tæt kontakt med vores øvrige afdelinger. En del af jobbet er at gennemføre test af kandidater og give feedback. Du bliver ansvarlig for indgåelse af aftaler med vikar- og rekrutteringsbureauer, planlægning og deltagelse i job- og uddannelsesmesser, og være superbruger på vores interne rekrutteringsplatform samt mange andre spændende opgaver, der understøtter hele rekrutteringsprocessen.


Din profil

Du har en relevant uddannelse inden for HR og har nogle års erfaring med rekruttering, gerne fra en mellemstor organisation, hvor du også har opnået kendskab til øvrige HR-processer. Du er rigtig god til at formidle budskaber, der kan vække interesse hos potentielle kandidater. Du har evt. search og LinkedIn Recruiter som en del af din værktøjskasse.

Du har god forretningsforståelse og møder mennesker i øjenhøjde. Du trives med hands-on aktiviteter og administrative processer. Du er en god og troværdig sparringspartner, der tager ansvar for egne projekter. Ikke mindst er du en teamplayer, der bidrager med løsning af øvrige opgaver i HR-afdelingen.

Situationsfornemmelse og en ydmyg tilgang til opgaverne falder dig naturligt. Du taler let med alle og er god til at skabe relationer i og udenfor organisationen. Herudover er du stærk i kommunikation og skriftlig formulering på dansk og gerne engelsk.

Vi bliver særligt begejstrede, hvis du ligesom resten af teamet naturligt bidrager til udviklingen af teamet og til vores HR-agenda. Vi vægter et lærende miljø og sætter pris på, at vi kan udfordre hinanden konstruktivt og lære af hinanden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til forvogn hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi har travlt, og søger derfor en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med forvogn/hænger kørsel, og erfaring inden for kørsel med korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE samt evt. truckcertifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 20. september 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Technical Writer
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about regulatory compliance and document management? Do you want to play a crucial role in ensuring our products meet the highest standards?



We are looking for a dedicated Technical Writer to join our Operation Readiness team at Novo Nordisk. Read more and apply today for a life-changing career.



The position

As a Technical Writer, you will be responsible for:

Participating in activities such as development of training plans, standard operational procedures, job instructions, risk management, regulatory impact assessment and implementation plans.

Supporting, executing and coordinating validation of processes in project/small changes as Technical Writer.

Providing support for development on manufacturing changes, line extensions, compliance with, and interpretation of applicable regulations.

Ensuring documentation meet regulatory requirements and ensure timely approval of internal documents and procedural changes.

Independently addressing daily tasks within the work area, including working proactively with quality and collaborating across Novo Nordisk department to achieve optimal solutions.

Participating in problem solving and active use of cLEAN tools in daily life, audits and inspections.

Contributing to process improvement as a Technical Writer and within project teams, and participating in process improvements and implementation.



Qualifications

We are looking for a candidate with the following qualifications:

BSc/MSc education within natural or technical science, such as mechanical, manufacturing engineer or related field. As a minimum, it is required to have a technical education.

2 years of experience in the pharmaceutical or biotechnology industry.

Experience working within a production area and familiarity with electronic records.

Good Communication skills, and ability to create transparency for colleagues in own team.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arkil Vejservice søger specialarbejder
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Nyder du friheden ved at være udenfor og har du lyst til, at det skal være en del af dit arbejde, så send os en ansøgning.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver tilknyttet vores afdeling i Vejservice Hammelev, der udfører en bred vifte af praktiske opgaver inden for entreprenørbranchen.

Du kommer til at indgå i et fællesskab, som du både kommer til at samarbejde- og sparre med om hverdagens opgaver. Din hverdag kommer til at bestå af mindre og større arbejdsopgaver inden for belægning, afspærring, trærydning, opsætning af vildthegn og maskinopgaver samt diverse forefaldende arbejde.


Derudover forestiller vi os, at du:

Har erfaring med at køre gravemaskine og øvrige maskiner.
Kan bruge motorsav
Trives i at have en omskiftelig hverdag
Er kvalitetsbevidst og mødestabil
Har som minimum kørekort til alm. personbil og trailer – gerne til lastbil.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedssikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejder til brøndboring
JKS & Career
Fyn
5560 Aarup
Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust medarbejder, som har mod på at tage fat og trives med at arbejde udendørs. Hvis du har lastbilkørekort (C), krankort op til 30 t og truckcertifikat, er det en stor fordel. det er dog ikke et krav. Du og en kollega kører sammen og kan dermed skiftes og hjælpe hinanden med betjening af de forskellige maskiner.

Hos Fyns Grundvandssænkning og Brøndboring tror vi på frihed under ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er selvstændig og ansvarsbevidst. Ligeledes anses vi i branchen for at være en virksomhed, hvor kvaliteten af vores arbejde er i højsæde, og vi vægter derfor højt, at du også motiveres af at udføre 'et godt stykke arbejde' Du behøver ikke at komme med en masse viden om området - bare den rigtige indstilling, så skal vi nok lære dig resten.

Der er tale om et Try & Hire forløb. Det vil sige, at du ansættes af JKS i opstartsperioden, hvorefter der efter gensidig aftale vil være tale om fastansættelse for den rette.


Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne er meget varierende inden for følgende områder:

Opstilling og montering af sugespidsanlæg ved både store og små byggeprojekter
Opsætning af overpumpningsgrej
Nedspuling/nedboring af af sugespidser
Etablering af filterboringer
Transport af materiel mellem byggepladser


Faglige kompetencer:

Det er en fordel men ikke et krav, at du har erfaring med anlægsarbejde, måske med en baggrund som landmand
Du har kørekort B, og hvis du også har til lastbil er det en fordel
Du har truckcertifikat eller er villig til at tage det
Du taler og skriver dansk på højt niveau
Du har en god fysik
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Specialarbejdere til asfalthold
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Har du erfaring med asfaltarbejde og er du selvstændig og mødestabil, så har vi måske et job til dig. Kontakt afdelingschef Henrik Guldberg Sørensen på telefon 21 27 72 12.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver en del af Arkils asfaltafdeling i Skrydstrup, hvor du kommer til at arbejde tæt sammen med 6-7 andre specialarbejdere på et stort maskinhold, primært på asfaltprojekter i Sydjylland. Dine arbejdsopgaver tilpasses dine tidligere erfaringer, så vi sætter et stærkt hold.


Vi forestiller os, at du:

er uddannet vejasfaltør eller har bred erfaring fra asfaltbranchen eller entreprenørbranchen.
er mødestabil og selvstændig.
har kørekort til alm. personbil kategori B og gerne trailer, men ikke et krav.


Vi tilbyder

ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau.
god mulighed for videreudvikling og efteruddannelse.
løn efter kvalifikationer.
attraktiv sundhedssikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Asfaltformand til stort maskinhold
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
I jobbet som asfaltformand har du medarbejderansvar samtidig med at du selv er praktisk udførende? Har du solid erfaring med asfaltarbejde og erfaring som formand, så kontakt afdelingschef Henrik Guldberg Sørensen på telefon 21 27 72 12.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver en del af Arkils asfaltafdeling i Skrydstrup. Du får ansvaret for et asfalthold på 6-7 specialarbejdere, til større og mindre asfaltprojekter, for både offentlige og private kunder, primært i Sydjylland.

Du får ansvaret for at lede dine egne projekter, herunder den daglige planlægning af opgaver samt sikkerhed og arbejdsmiljø i forbindelse med udførelsen af arbejdet.

Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kolleger og ledelsen, og hvor der er kort vej fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau.
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse.
Løn efter kvalifikationer.
Attraktiv sundhedssikring og pensionsordning.


Derudover forestiller vi os, at du:

Har erfaring fra asfaltbranchen eller entreprenørbranchen.
Er proaktiv, kvalitetsbevidst og samarbejdsorienteret.
Har erfaring som formand og med at lede egne projekter.
Har en åben og kommunikativ ledelsesstil.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Mejerister og procesoperatører
Lactosan A/S
Fyn
5750 Ringe
På vegne af Lactosan A/S i Ringe søger Career | a JKS company dygtige mejerister/procesoperatører, som kan sikre en effektiv produktion og høj kvalitet.

Hos Lactosan A/S vil du indgå i et team af fagligt dygtige operatører/mejerister, der har ansvaret for driften 24/7. Du får mulighed for at præge dit eget job, idet ledelsen på Lactosan A/S inddrager medarbejderne i løsning af problemstillinger og opgaver.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

Som mejerist/procesoperatør vil du få ansvaret for driften som enten tårnoperatør, operatør til hak og mix eller afsækningslinjer. Her vil du sikre, at der produceres den helt rigtige kvalitet på produkterne, ved løbende at udføre maskine- og kvalitetskontrol, procesjusteringer samt opfølgning af produktionsparametre. Du vil altså overvåge produktionsflowet, fra mixning af ostefeed, pasteurisering og tørring, til pakning af færdigvarer. Produktionsudstyret styres og overvåges via SCADA Ifix og Dynamics 365.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Production Engineer
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en passioneret og erfaren Production Engineer, der brænder for at skabe sikre og effektive produktionsmiljøer? Vi søger en engageret kollega til at varetage rollen som Production Engineer med det overordnede formål at udvikle og opretholde sikkerhed og effektivitet i vores produktionsprocesser.

Med reference til Manager of Assembly, bliver du en drivkraftig nøglespiller i denne nyoprettede stilling. Med afsæt i din praktiske LEAN-erfaring, får du ansvaret for at optimere på en bred vifte af parametre, der alle medvirker til en driftssikker produktion, særligt med fokus på effektivitet, udvikling, kvalitet og output.


Ansvarsområder

Din hverdag vil have et naturligt flow, hvor du analyserer data, identificerer tendenser og udfordringer, og omsætter dem til handlingsplaner, som du driver gennem projektledelse. Du trives i en struktureret hverdag, hvor planlægning og kontrol af dine indsatser i produktionsområdet er afgørende. Du har en solid indsigt i at drive projekter og forandringsprocesser med det formål at øge produktiviteten og reducere omkostningerne.

Sammen med din leder skal du koordinere tværfaglige projekter med andre teams i organisationen, herunder Purchase, Warehouse, vores Production Engineering Center, Quality og Technology. Du er erfaren i at samarbejde med flere fagområder, og du indtræder naturligt i en faglig stærk og troværdig rolle under hele processen.


Om dig

Vi leder efter en kandidat med en bachelor- eller kandidatgrad inden for ingeniørfaget, produktionsteknologi eller tilsvarende, samt 3-10 års erfaring inden for produktion, ideelt set inden for projektmontage.

Du skal have erfaring med procesoptimering, problemanalyse samt implementering af forbedrende indsatser. Det er afgørende, du har erfaring med LEAN. Erfaring med Six Sigma vil være en fordel, men ikke et krav.
Vi forventer, du har gode kommunikationsevner, er udadvendt og lyttende med naturlige evner til at inddrage dine kollegers input på en konstruktiv måde. Du tager ejerskab og træffer tydelige beslutninger baseret på en holistisk forståelse for en produktionsvirksomhed med et globalt marked.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Entrepriseleder
Arkil A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Har du en passion for at lede forskellige projekter indenfor det grå og grønne område og befinder du dig samtidig godt i en rolle, hvor du skal levere kvalitet til tiden? Så har vi en spændende stilling til dig.


Sæt dit aftryk

Arkil er en danskejet entreprenørvirksomhed, som er dedikeret i at levere højkvalitetsløsninger og service til vores kunder, og vi stræber altid efter at være branchens foretrukne partner.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver tilknyttet vores afdeling og kontor i Tønder med højt engagerede kolleger. Som entrepriseleder skal du stå i spidsen for forskellige typer af opgaver. Du får medansvar for alt fra tilbudsgivning, kontraktforhandling til planlægning af den overordnede drift af kontrakterne.

Det er derfor en fordel, hvis du har et godt kendskab til forskellige kontrakttyper. I afdelingen udfører vi en bred vifte af praktiske opgaver inden for både det grå og grønne område for Tønder kommune.

I hverdagen vil du i samarbejde med en formand have det daglige ansvar for at projekterne gennemføres indenfor de fastlagte rammer herunder økonom, tid og kvalitet samt at der altid er et stort fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø.


Flere indgangsvinkler til jobbet

Du har f.eks. en baggrund som anlægsgartner eller tekniker, skov- og landskabsingeniør eller have- og parkingeniør som du evt. har suppleret med en videregående uddannelse, eller du har erfaring fra lignende stillinger. Du har arbejdet inden for vejdrift, vejskilte, grøn drift, anlægsarbejde eller andre relevante driftsopgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Automatisierungstechniker, Elektromaschinenbauer oder Elektrotechniker
Syd Elektro ApS
Syddanmark
6400 Sønderborg
Syd Elektro ApS expandiert und sucht zur Verstärkung unseres Teams einen engagierten und erfahrenen Automatisierungstechniker oder Elektromechaniker. Sie haben die Möglichkeit, mit fortschrittlicher Technologie und komplexen Systemen sowie Dynamik und innovativer Technologie zu arbeiten. Wenn Sie Dänisch auf Anfängerniveau sprechen, lesen Sie hier mehr über den Job.


Qualifikationen

• Ausbildung: gelernter Automatisierungstechniker, Elektromaschinenbauer oder Elektrotechniker o.ä.
• Erfahrung: Praktische Erfahrung in der Fehlerbehebung, Reparatur und Wartung automatisierter Systeme und elektromechanischer Geräte.
• Technische Fähigkeiten: Ausgeprägtes Verständnis elektrischer Schaltkreise, Steuerungssysteme und mechanischer Komponenten.
• Handwerkskunst: Sinn für Präzision und Qualität in der Handwerkskunst.
• EDV: Grundlegende Informationen zu Computern und Software für Diagnose und Berichterstellung.


Arbeitsaufgaben

• Reparaturen von Getrieben, Motoren, Pumpen und dergleichen. Wartung und Reparatur von automatischen und elektromechanischen Systemen.
• Fehlerbehebung und Optimierung von Maschinen und Anlagen.
• Zusammenarbeit mit Kollegen bei der Projektor- und Problemlösung.
• Sicherstellung der Einhaltung von Sicherheitsstandards und Qualitätsanforderungen.


Persönliche Eigenschaften

• Verantwortungsbewusst: Fähigkeit zum selbstständigen Arbeiten und Verantwortung für eigene Aufgaben übernehmen.
• Kooperativ: Gute Fähigkeiten zur Zusammenarbeit und Lust auf Teamarbeit.
• Problemlöser: Kreative Aufgabenlösungen und wirksame Lösungen erstellen.
• Detailorientiert: Fokus auf Präzision und Details bei der Arbeit.


Was wir Anbieten

• Spannende und herausfordernde Stelle in innovatives Unternehmen.
• Gute Möglichkeiten zur beruflichen und persönlichen Weiterentwicklung.
• Gutes Arbeitsklima mit kompetenten und engagierten Kollegen
• Attraktive Lohn- und Arbeitsbedingungen.


Wenn Sie der Meinung sind, dass Sie die richtige Person für einer der Stellen, mailen Sie Ihre Bewerbung und Ihren Lebenslauf an uns so schnell wie möglich, spätestens jedoch bis zum 10. September 2024. Es finden fortlaufende Einstellungsgespräche.

Wir freuen uns auf Ihre E-Mail.

Sydelektro ApS
Kirkevej 4, Ulkebøl
6400 Sønderborg

Telefon: +45 96 18 18 18
E-Mail: bogholderi@sydelektro.dk

www.sydelektro.dk
Sie finden uns auf LinkedIn und Facebook
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Automatiktekniker / elektromekaniker
Syd Elektro ApS
Syddanmark
6400 Sønderborg
Syd Elektro ApS udvider og søger en engageret og dygtig automatiktekniker eller elektromekaniker til at indgå i vores team. Du vil få mulighed for at arbejde med avanceret teknologi og komplekse systemer i et dynamisk og innovativt miljø.


Kvalifikationer

• Uddannelse: Uddannet automatiktekniker, elektromekaniker eller lignende.
• Erfaring: Praktisk erfaring med fejlfinding, reparation og vedligeholdelse af automatiserede systemer og elektromekanisk udstyr.
• Tekniske færdigheder: Stærk forståelse for elektriske kredsløb, styresystemer og mekaniske komponenter.
• Håndværk: Sans for præcision og kvalitet i håndværket.
• IT-kundskaber: Grundlæggende kendskab til brug af computer og software til diagnosticering og rapportering.


Arbejdsopgaver

• Reparation af transmissioner, motorer, pumper og lignende.
• Vedligeholdelse og reparation af automatik- og elektromekaniske systemer.
• Fejlfinding og optimering af maskiner og udstyr.
• Samarbejde med kolleger om projekter og problemløsning.
• Sikre overholdelse af sikkerhedsstandarder og kvalitetskrav.


Personlige egenskaber

• Ansvarsbevidst: Evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for egne opgaver.
• Samarbejdsvillig: Gode samarbejdsevner og lyst til at arbejde i team.
• Problemløser: Kreativ tilgang til udfordringer og evne til at finde effektive løsninger.
• Detaljeorienteret: Fokus på præcision og detaljer i arbejdet.


Hvad vi tilbyder

• En spændende og udfordrende stilling i en innovativ virksomhed.
• Gode muligheder for faglig og personlig udvikling.
• Et godt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kolleger.
• Attraktiv løn og arbejdsforhold.

Hvis du mener, at du er den rette kandidat til stillingen som automatiktekniker eller elektromekaniker hos Syd Elektro ApS, så send din ansøgning og CV til os snarest muligt og senest 10.09.2024 – vi holder samtaler løbende.


Vi ser frem til at høre fra dig!

Sydelektro ApS
Kirkevej 4, Ulkebøl
6400 Sønderborg

Telefon: 96 18 18 18
Mail: bogholderi@sydelektro.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland