2283 job i Sønderjylland
2283 job i Sønderjylland

topjob

Maskinoperatør søges til Elvstrøm Sails
Elvstrøm Sails A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du til unik teknik, har du flair for det tekniske og søger du en stilling med fantastiske udviklingsmuligheder? Så har Elvstrøm Sails i Aabenraa jobbet til dig! Vi er blandt Europas absolut førende producenter af sejl, og er i indkøringsfasen med et top-tunet produktionsapparat og -teknologi, hvortil vi søger en maskinoperatør.

Da vi er i indkøringsfasen med en ny maskine, er det samtidigt din chance for at være med fra start. Kort sagt, et job med stort udviklingspotentiale. Produktionen hos Elvstrøm Sails er kendetegnet ved at være et miks af skræddersyede produkter og standardvarer. Du kommer til at være med i produktionen af begge dele i en virksomhed, der i disse år er midt i en rivende udvikling med stadig flere storkunder, større efterspørgsel og nye behov.


Om dig:

Vi søger en ny kollega med indsigt i teknik både hvad angår maskiner og computere. Måske er du maskinoperatør, eller måske har du tidligere erfaringer, der peger i den retning.

Men vigtigst er at du er en selvstændigt tænkende kandidat, som har teknisk flair, er god til produktionsapparater og fremfor alt har mod på at dykke ind i en verden af sejl, hvor ingen opgaver er ens.
Det er ikke en forudsætning, at du er sejler.


Om stillingen:

Vi tilbyder en spændende hverdag med gode muligheder for at skabe resultater og med mange spændende opgaver. Jobbet er med fast mødested på Elvstrøm Sails A/S, Paul Elvstrøms Vej 4 i Aabenraa. Jobbet er på fuld tid, 37 timer i ugen, og vil på sigt blive en fast fuldtidsstilling på vores aftenhold med en firedages arbejdsuge. På aftenholdet er arbejdstiden fra klokken 14.30 til 00.48 mandag-torsdag.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til komprimatorbiler med udkørsel fra Aabenraa
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til at afløse på vores komprimatorbiler – med udkørsel fra Aabenraa.
Jobbet består i at tømme minicontainere hos vores erhvervskunder. Du vil være garanteret 37 timer om ugen, men springe/afløse mellem forskellige komprimatorbiler/ture.
Arbejdstiden er en 5-dags uge mellem klokken 04.00-16.00.
Det er et krav du har C kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Du skal udover kørekort kategori C, være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis. Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Disponent Tina Kornbeck på tlf. 74 33 73 72 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 21. juni 2023. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teknisk Assistent med flair for EL konstruktioner
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en stærk teknisk assistent med flair for EL konstruktioner, der gerne tager ansvar? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den tekniske assistent, vi søger til vores team af EL-konstruktører.
Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering, vedligehold og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til løsgods
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest muligt en dygtig disponent med erfaring indenfor løsgods

Bulk-Transport A/S er et speditions- og transportselskab der disponerer kørsel af alle slags løs- og pallevarer. Kvalitet, service og højt aktivitetsniveau er nøgleordene i Bulk-Transport A/S.

Jobbet
Du bliver en del af et team, der i fællesskab disponerer biler, samt har kontakt til kunder, chauffører og samarbejdspartnere.
Vi løser stort set alle former for transport af løsgods. Geografisk dækker vi hele Danmark, og der er kun få transportopgaver, som rækker ud over landets grænser.

Vi er i kraftig vækst og derfor søger vi snarest en dygtig disponent (opnormering), der skal være med til at disponere biler i vores løsgods afdeling samt have kontakt til chauffører og samarbejdspartnere.
Du bliver en del af et energisk og dygtigt team, der vægter fællesskab og teamånd.

På IT siden er Navision det system, vi bruger mest. Vi sørger for oplæring, og dermed er et forudgående kendskab til Navision ikke et krav.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør inden for kørsel med løsgods. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder, med mange bolde i luften i et hektisk miljø.
Du skal kunne bevare overblikket, samle trådene og stadig bevare den positive tilgang.
Du kan bringe dine faglige kompetencer i spil, og gøre en forskel for vores kunder.

Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT - blandt andet Office pakken
• Er en god kollega og teamspiller
• Har godt styr på Danmarks geografi

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller økonomidirektør Johan Nielsen på tlf. 2033 7319 eller send din ansøgning via linket senest den 18. juni 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arkil søger projektassistent
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi har travlt og søger en struktureret projektassistent med gode kommunikative egenskaber samt styr på dokumentation og kvalitetssikring. Pt. er der tale om en stilling på ca. 25-30 timer om ugen i en tidsbegrænset periode på 2 år, hvor der på sigt kan være mulighed for fastansættelse.


Du bliver en del af vores anlægsafdeling i Kolding, hvor vi har travlt og bidrager til den grønne omstilling på fjernvarmeprojekter i Trekantområdet. Derudover udfører vi projekter inden for byggemodning, kloakrenovering, vejanlæg og jordarbejder. Mange opgaver løser vi selv i vores egen afdeling, andre løses i samarbejde med vores kollegaer, der bidrager med miljø, asfalt, spuns/fundering, beton og grundvandssænkning.

Du får din daglige gang på projekterne, hvor du bliver en del af et velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelse.


Dine daglige opgaver

Som projektassistent i Arkil får du en central koordinerende og administrativ rolle, hvor:

Du har ansvar for billede dokumentation
Du har ansvar for kvalitetssikring
Du følger op på tidsplaner
Du søger for en god kommunikation med borgere i områder, hvor vi arbejder
Du er det koordinerende led mellem kollegaer, samarbejdspartnere og borgere
Du søger for indsamling af tilfredshedsundersøgelser og opfølgning på disse
Du har ansvar for ansøgning af gravetilladelser og ledningsoplysninger


Dine kvalifikationer

Du er f.eks. uddannet byggetekniker, byggekoordinator, teknisk assistent eller lignende og har gerne erfaring inden for entreprenørbranchen.


Derudover er det vigtigt for os, at:

Du har ordenssans
Du har flair for IT
Det er en fordel, hvis du har kendskab til anlægsarbejder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR-konsulent med speciale i rekruttering
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du nysgerrig og har flair for rekruttering og nye tendenser inden for employer branding, og har du lyst til at være med til at udvikle medarbejdere og HR-processer, er du måske vores nye HR-konsulent.


Du får en central rolle

Som HR-konsulent i vores HR-afdeling får du din daglige gang på hovedkontoret i Hammelev, der er beliggende mellem Vojens og Haderslev. Du bliver en del af HR-teamet på 3, som løfter alle HR-relaterede opgaver i Arkil koncernen.


Du får en varieret hverdag med en bred kontaktflade

Du trives med hele paletten indenfor HR-opgaver. Du vil i din hverdag have en bred kontaktflade med både kandidater, medarbejdere og ledelse, hvor dit arbejde kommer til at bestå af:

- Koordinering af rekrutteringsprocesser
- Udarbejdelse af velskrevne annoncer og jobopslag
- Sparring med lederne om kandidatprofiler
- Sikre en positiv og professionel kandidatoplevelse gennem hele rekrutteringsprocessen
- Udvikling af indsats omkring studerende og praktikanter
- Planlægning og deltagelse i messer og karrieredage
- Koordinere og udføre administrative opgaver i forbindelse med medarbejderudvikling
- Bidrage til implementering af HR-strategi, -processer og -politikker i koncernen
- Onboarding af medarbejdere
- Superbruger på vores rekrutteringsportal Emply samt vores HR-platform Planorama
- Herudover diverse HR relaterede opgaver


Din profil

Din uddannelsesmæssige baggrund kan være en bachelor i HR, eller andre beslægtede uddannelser og du har solid erfaring med rekruttering og øvrige HR-opgaver. Vi sætter pris på følgende kvalifikationer:

- Viden om jobmarkedet, kompetenceforståelse, kandidatprofiler og nye tendenser
- Flair for at skrive fængende annoncer med et grundigt korrektur-blik
- Detaljeorientering af de administrative processer i forbindelse med medarbejderudvikling
- At du arbejder struktureret og selvstændigt og har et positivt mindset
- At du trives med at være hands-on og er løsningsorienteret, samt har øje for, hvordan vi kontinuerligt kan optimere vores arbejdsprocesser og måder at arbejde på
- Du har erfaring med implementering af HR-processer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagerarbejde / kørsel m/gårdtrækker m/skiftende arbejdstider
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger en kollega, som kan indgå i vores team af gode medarbejdere på terminalen. Vi ansætter gerne en mødestabil medarbejder med godt humør, som er bekendt med arbejde på lager samt kørsel med lastbil. Har du erfaring indenfor lagerarbejde med køl/frost, er det en fordel! Du skal være opmærksom på, at der også er tale om lørdagsarbejde. Der arbejdes i en meget selvkørende afdeling.

Dine primære opgaver er
• Flytning af trailere på terminalen
• Læsning og losning af trailere
• Andet lagerarbejde

Dine kvalifikationer
• Du behersker kørsel m/lastbil, og det er derfor vigtigt, at du har C/E kørekort, samt har
kendskab til lagerarbejde
• Kvalitetsbevidst og sans for detaljer
• Mødestabil og let til smil
• Du er en teamplayer, som har fokus på samarbejde og fælles mål
• Du skal kunne begå dig på dansk i skrift og tale, men også gerne på tysk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Serviceminded tjener
Arkil A/S
Syddanmark
6630 Rødding
Til et af Danmarks smukkeste golfresorts med bl.a. paddel, minigolf, spahuse, cafe, fine dining, udeservering m.m., beliggende i naturskønne omgivelser med kort afstand til motorvejen, søger vi en serviceminded tjener med erfaring fra branchen, overblik og humor. Vi er et dygtigt team af kokke og pt. ufaglærte tjenere – vi søger en god kollega, gerne faglært - er det dig?


Dine arbejdsopgaver

Du vil i tæt samarbejde med vores resortchef, kokke og tjenere bidrage til den daglige drift og planlægning, herunder optimering af restaurant, bar samt selskabsarrangementer. Du trives med at skabe relationer mellem mennesker og har fokus på inddragelse og udvikling.

Vi forventer, at du er struktureret og ansvarsfuld, god til planlægning og har kendskab til udarbejdelse af vagtplaner. Du skal ligeledes koordinere og sikre vellykket afholdelse og afvikling af arrangementer og medvirke til ansættelser samt udvikling og træning af restaurantens medarbejdere.

Hos Royal Oak går vi op i god service, god tone og sørger for, at vores gæster får den bedst mulige oplevelse.


Vi tilbyder:

Ansættelse i et golfresort, der er i en spændende udvikling
Et spændende, selvstændigt og ansvarsfuldt job med både faglige og personlige udfordringer, hvor du selv definerer din arbejdsdag
En dynamisk arbejdsplads – hvor vi løfter i flok
Et professionelt og uformelt samarbejdsklima
Gode muligheder for opkvalificering og efteruddannelse
En arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi har stort fokus på gæster, medarbejdere, arbejdsmiljø og sikkerhed
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører til 8-14T gravemaskine
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi har travlt og søger erfaren maskinfører til spændende fjernvarmeopgaver i Trekantområdet.


Sæt dit tydelige aftryk

Du bliver en del af vores anlægsafdeling i Kolding, hvor vi har travlt og bl.a. udfører projekter inden for fjernvarme, byggemodning, kloakrenovering, vejanlæg og jordarbejder.

Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelse. Der er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.


Din adgangsbillet til jobbet

Du har erfaring indenfor branchen, gerne med anlægs- og fjernvarmeopgaver
Du har erfaring med betjening af 2--14T gravemaskine
Du er selvkørende og kan lide at tage aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har hænderne godt skruet på og trives med fysisk arbejde i den friske luft
Du har grundlæggende kendskab til entreprenørfaget
Du prioriterer orden og renhold af plads
Du kan arbejde både selvstændigt og i teams
Du har gode samarbejdsevner og godt humør

I Arkil er det gode samarbejde med vores kunder en central del af vores kultur. Det er derfor vigtigt, at du også har øje for det gode samarbejde.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Håndfolk til fjernvarmeprojekter i Trekantområdet
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Du bliver ansat i vores anlægsafdeling i Kolding, hvor vi udfører projekter inden for fjernvarme, vejsanering på både mindre veje samt cykelstier, brolægningsarbejde, jordflytning og afvandingsprojekter. Derudover er kloakerings- og forsyningsledninger, kloakrenovering, samt udgravning til regnvandsbassiner blandt vores kernekompetencer.

Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelse. Der er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.


Din adgangsbillet til jobbet

Du har en bred erfaring inden for entreprenørbranchen
Du har som minimum kørekort til alm. personbil
Du er mødestabil og løsningsorienteret
Du trives med udendørs arbejde i alt slags vejr
Du arbejder kvalitetsbevidst og forstår vigtigheden i veludført arbejde
Du er god til at samarbejde, du bidrager til den gode stemning og har en positiv livsindstilling
Du har respekt for de omgivelser, du arbejder i
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Drifts- og produktionschef til vores miljøcentre i Jylland og på Fyn
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du den motiverende leder med fokus på at udvikle og forbedre driften?

Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i hhv. Kolding, Aabenraa og vores nye plads i Klintholm på Fyn.

Vi er i rivende udvikling og søger derfor en drifts- og produktionschef, der kan sætte sit aftryk på driftsoptimering og få medarbejderne med på rejsen. Du vil få det overordnede ansvar for alle vores miljøcentre i et hektisk miljø med korte deadlines og høje forventninger til resultaterne.

Jobbet
Du bliver en central person i den daglige drift, hvor der er mange interessenter. Du vil få ansvaret for regnskabet, optimering af arbejdsgange og implementering af vores ISO-standarder. Derfor skal du:
• Sikre den rigtige bemanding – både i faglighed og i antal
• Sikre optimal pladsudnyttelse og at terminer overholdes
• Sikre fokus på kvalitet, miljø og arbejdsmiljø
• Inspirere til løbende forbedringer
• Gennemføre kompetenceudvikling
• Sikre en rentabel produktions- og ressourceplanlægning
• Løbende optimere og udvikle produktionen med henblik på at øge produktiviteten
• Samarbejde med salg og give præcise svar og klare retningslinjer, der spiller sælgerne gode

Om dig
Vi forventer, at du har flere års erfaring fra lignende stilling, er teknisk velfunderet og har en relevant uddannelse indenfor teknik og produktion, f.eks. som maskintekniker, ingeniør eller tilsvarende.

Du har erfaring med at lede og drive en forandringsproces, og er en tydelig leder med stærke kommunikative evner overfor alle typer medarbejdere og kollegaer. Du går analytisk til værks ved at oversætte strategien til tydelige mål over for dine medarbejdere, så opgaverne løses hurtigt, sikkert og effektivt.

Du har erfaring med LEAN-værktøjer og stræber efter at optimere eksisterende processer og arbejdsgange, så du sammen med dine medarbejdere formår at optimere og effektivisere produktionen, så vi forbliver konkurrencedygtige på kvalitet, pris og leveringstid.

Du er imødekommende, struktureret og har begge ben solidt plantet på jorden. Du kendes på dit gode humør og positive tilgang til nye tiltag. Du er god i modvind og dygtig til at motivere dine medarbejdere, så der skabes en god teamånd.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send din ansøgning via linket senest den 1. juli 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Pædagog til bostedet Sommerfuglen Fyn, Årslev
Sommerfuglen Fyn
Fyn
5792 Årslev
Pædagog søges til bostedet Sommerfuglen med 32-37 timer ugentlig.


Om Bostedet:

Sommerfuglen er et bosted for 15 voksne med nedsat psykisk funktionsevne samt psykiatriske udfordringer. Vi har 2 afdelinger, som ligger i Årslev på Fyn. Vi har eksisteret i 20 år og er en dynamisk arbejdsplads med plads til det hele menneske. Bostedet er oprettet som en almennyttig fond med en bestyrelse og har borgere på både midlertidigt og permanent ophold iht §§107 og 108.


Tilgang og metoder:

På Sommerfuglen gør vi os stor umage for at leve op til at have fokus på det hele menneske og bevare nysgerrigheden i det nære relationsarbejde. Det er vores hjertesag at arbejde med psykisk sårbare og udviklingshæmmede mennesker, hvor vi i hverdagen benytter Gentle Teaching og følgende tre elementer: praktisk botræning, kærlighed og neuropædagogik, som du kan læse mere om på vores hjemmeside som du finder med linket "Se jobbet" nedenfor.


Om jobbet:

Lige nu søger vi en ny medarbejder til 32 timer ugentlig, men hvis det er meget afgørende for dig at få fuld tid, kan vi sagtens prøve at komme dig i møde. Du vil have primær tilknytning til en afdeling, hvor der pt er 7 beboere i egne lejligheder. Vi er et team på 5 medarbejdere inkl. leder samt yderligere 3 medarbejdere, der indgår i begge afdelinger. Arbejdstiden vil være dag, aften og 2 dage i weekendvagt pr måned.


Vi lægger vægt på du:

• Er uddannet pædagog
• Har erfaring i at arbejde med psykisk sårbare voksne med nedsat psykisk funktionsevne.
• Har et holistisk livssyn og et positivt sind.
• Kan arbejde både dag, aften og weekend.
• Har gyldigt kørekort til bil
• Er mødestabil, psykisk og fysisk robust samt reel og loyal.


Som pædagog og kontaktperson for beboere, vil du indgå i personalemøder 2 gange om måneden, herudover supervision og temadage samt mulighed for faglig relevant efteruddannelse.


Ansøgningsfrist og samtaler:

Ansøgningsfristen er torsdag den 8. juni inden kl 12.
Samtaler forventes afholdt løbende og senest tirsdag 13. juni og med ansættelse efter aftale.

Samtalerne foregår i en uformel og afslappet atmosfære, hvor vi fortæller lidt mere om vores bosted, og hvor du får rig mulighed for at fortælle om dig selv, og stille uddybende spørgsmål til dine mulige fremtidige kolleger.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning på karina@sommerfuglen.nu


De bedste hilsner

Bostedet Sommerfuglen
Karina Rogren
Afdelingsleder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskin-makeover til Abena Produktion A/S
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Kunne du tænke dig en spændende hverdag med ansvaret for maskinrengøring af vores højteknologiske maskiner?

Abena Produktion A/S søger en dygtig, fleksibel og engageret kollega til følgende opgaver

Ekstra rengøring af maskinerne ved vedligeholdsstop
Daglig rengøring af produktionsområdet
Højderengøring med lift
Sørger for at der altid er opryddet og fyldt op i ren-Abena skabene


Jobbet er på daghold.

Mandage-onsdag kl. 6.00-14.35
Torsdag Kl. 6.00-14.20
Fredag kl. 06.00-13:00


Vi forventer at

Du er robust
Du kan arbejde i højden
Du ikke er bange for at tage fat, når det er nødvendigt

Derudover skal du have følgende kompetencer

Hygiejne kurser/bevis
Arbejde ansvarsbevidst
Have ordenssans
Kommunikere ubesværet på dansk både skriftligt og mundtligt
Truckcertifikat er ikke et krav, men en fordel

Det forventes, at medarbejderne deltager i løbende kompetenceudvikling, således at de relevante kompetencer altid er til stede
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøber til Rul-let
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Rul-let med ca. 50 medarbejdere er en del af ABENA koncernen og fremstiller emballage til madvarer, som bl.a. sælges i dagligvarebutikker og industrikøkkener over hele verden. Rul-lets har lokal produktion med 14 produktionslinjer og ca. 300 færdigvarenumre. Som indkøber hos Rul-let vil du få berøring med alle kolleger både fra produktionen, på kontoret samt kollegaer i de øvrige ABENA selskaber.

Vi leder efter dig, som trives med at have ansvar, en alsidig hverdag og en stor kontaktflade for at få tingene til at lykkes. Du skal kunne lide at sætte dig ind i nye problemstillinger og have ansvaret for, at produkterne overholder den nyeste EU-lovgivning. Derudover vil du som indkøber spille en central rolle i at sikre, at Rul-let har de nødvendige emballager og råvarer til produktionen ved at indkøbe og udvikle emballager samt at finde nye leverandører i hele verden.

Hertil skal du både bruge din sans for detaljer, men også kreativitet, når du i dialog med stakeholders og kunder udvikler nye emballagedesigns.

For at lykkes i denne stilling skal du have gode samarbejdsevner og trives med ansvar. Du vil have en stor kontaktflade til forskellige stakeholders i dagligdagen, herunder ABENA Detail, ABENA A/S og ABENA International. Du vil også arbejde tæt sammen med Rul-lets egen produktion med henblik på kvalitetssikring af indkøbte varer. Din nærmeste kollega bliver den nuværende indkøber, som vil stå for at give dig en grundig oplæring og fremadrettet agere som sparringspartner i dagligdagen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Handelselev til kunderådgivning
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Drømmer du om en uddannelse, som kan åbne dørene for en fremtid indenfor salg og kundekontakt? Som handelselev hos Abena kan du se frem til et spændende og kompetencegivende uddannelsesforløb. Vi sørger for, at du kommer godt fra start og udvikler dig både personligt og fagligt.

Abena er en international virksomhed i stor vækst. Vi har travlt, og hverdagen er præget af høj aktivitet og godt humør. Omgangstonen er uformel, og vi har et godt arbejdsklima.

Du bliver en del af et team på 40 medarbejdere, som består af koordinatorer, salgssupportere og kundeservicerådgivere, der hver dag har fokus på den gode kundeoplevelse. Du vil blive oplært i at yde god service til vores kunder og til vores stab af salgskonsulenter. Vi lægger stor vægt på at kunne rådgive kunderne om vores kvalitetsprodukter, så du vil få en professionel produkttræning.

Vi tilbyder dig en bred 2-årig uddannelse indenfor salg, salgskoordinering og service, hvor dine primære opgaver vil være:

Modtage og registrere kundeordrer
Deltage i salgsmøder
Deltage i opstart af nye store kunder
Udarbejde tilbud
Koordinere opgaver og afstemme deadlines
Rådgive konsulenter og kunder
Sikre effektiv håndtering af daglige forespørgsler fra kunder og konsulenter
Være medvirkende til at yde vores kunder den bedste service
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgskoordinator
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Som vores nye kollega i vores Detail Team i Salg Privat vil du komme til at sidde i en koordinerende rolle, hvor du løser forskellige administrative opgaver og supporterer salgsorganisationen og forretningen. I den forbindelse vil du få en del opgaver, der indbefatter Excel, formler og store datamængder.

Du vil blive en del af et team, som består af 40 dygtige og engagerede medarbejdere, som alle arbejder med salg og salgssupport i den private sektor. I dit daglige arbejde er du en del af vores detail business serviceteam på 6 medarbejdere. Du refererer til Kundeservicechefen og Teamlederen for Detail.

I rollen som Salgskoordinator vil du få en bred kontaktflade på tværs af organisationen. Det er derfor vigtigt, at du er udadvendt og imødekommende, samtidig med at du sikrer, at kunder og salgskollegaer modtager det rette materiale på rette tidspunkt.

Din primære opgave vil være at supportere dine salgskolleger, hvor du med din sans for struktur og overblik holder styr på alle backoffice opgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Application for "First job guarantee" at SDU Sønderborg
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is an opportunity for the students applying at LINAK through the "First Job Guarantee" to send their application directly.


SDU Sønderborg and LINAK, together with other companies from southern Denmark, collaborated to offer a scheme called "First Job Guarantee" to new graduates.

Under this scheme, eligible graduates who have not yet landed their first job will be offered six months of employment.

This scheme applies to students who start their BEng or MSc of Engineering degree at the Faculty of Engineering at SDU Sønderborg from September 2020.


When you apply

To be eligible for the scheme, you must fulfill the following requirements:

- You must collaborate with a Danish company on the In-Company Project and/or Thesis during your studies

- You must complete your degree without delay

- You must acquire Danish language skills equivalent to level B1 on the CERF scale (Requires certification)

- Participation in career activities offered during your study. Some activities will be mandatory


The application must contain your motivation for applying and field of interest.
The CV must contain your previous workplaces and internships.


About LINAK

The LINAK group holds a leading position as a manufacturer of electric linear actuator technology, renowned worldwide for its high-quality products, advanced techniques, and innovative solutions.

The success LINAK has achieved over the years is rooted in its core values, which define the organisation's identity. To ensure that they remain aligned with their goals, LINAK conducts a review of their performance every other year.

LINAK operations are organised into four different segments, each with its own individual business area: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE, and HOMELINE.

If you would like to have more information, please contact SDU in Sønderborg or click on this link .


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Golfresortet Royal Oak søger sekretær
Arkil A/S
Syddanmark
6630 Rødding
Har du lyst til at være en del af et golfmiljø, hvor du jonglerer med mange forskellige typer af arbejdsopgaver, og hvor to arbejdsdage sjældent er ens? Så er du måske den nye sekretær, vi leder efter?

Vi søger en sekretær til varetagelse af opgaver i Royal Oak, et eksklusivt resorthotel med golfbane, tilknyttet Arkil Holding koncernen.


Om stillingen

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden forventes at være fordelt ca. 50/50 mellem Royal Oak og andre aktiviteter relateret til Arkil Holding koncernen. Ansættelsesstedet er Royal Oak, beliggende i Jels.

Du skal forvente, at dine opgaver vil være meget alsidige, hvorfor du af natur trives i en hverdag med mange forskellige arbejdsopgaver. Som sekretær for ledelsen skal du, i samarbejde med den øvrige administration, varetage kundebetjening via telefon og e-mail, dokumenthåndtering, kommunikation på sociale medier, modtagelse af gæster samt praktisk medvirken ved gennemførelse af aktiviteter og events for medlemmer og medlemsvirksomheder.

Aktiviteten på Royal Oak er sæsonbetonet, hvorfor der især i vinterhalvåret vil være lavere aktivitet på Royal Oak, men hvor Arkil Holding koncernen vil få brug for de samme kompetencer til planlægning og gennemførelse af blandt andet kunde- og netværksarrangementer i anden sammenhæng.


Vores forventninger til dig:

- Du har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse og gerne erfaring med ovenstående arbejdsopgaver.
- Du kommer til at indgå i vagtplanlægningen for Royal Oak, hvor du skal være indstillet på at arbejde hver anden weekend i sommerhalvåret samt dække aftenvagter efter behov og nærmere aftale.
- Du er glad og udadvendt og kan arbejde i et miljø, hvor der er mange aktiviteter.
- Du kan arbejde selvstændigt, du er målrettet og fleksibel.
- Du besidder evnen til at tænke analytisk og har erfaring i anvendelse af grundlæggende IT-systemer.
- Du er dygtig til dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt, og det vil være en fordel, hvis du besidder gode mundtlige tyskkundskaber.
- Du har evt. erfaring med lettere bogholderiopgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ansvarsfuld montør/mekaniker/tekniker med kontoropgaver
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Meldgaard Handel A/S er en af de største leverandører i Danmark til råstof, miljø, nedbrydning og genbrugs- industrien og har agenturer såsom Finlay,Terex Ecotec, Rockster, Portafill, Backers, Terex MDS.
I Meldgaard Handel A/S har vi igennem de seneste år haft vækst med salg, service, rådgivning og udlejning af beton knusere, sorteringsanlæg, træ-neddelere, stakkebånd osv.

Jobbet
Vi søger en teknisk kyndig medarbejder - der både skal være udekørende montør, som udfører service og reparationer på leverede maskiner i hele Danmark, og som skal arbejde på kontor samt klargøre maskiner på lageret i Aabenraa.
Du skal beskæftige dig med følgende områder:
• Klargøre maskiner inden levering
• Igangsætning og indkøring af leverede maskiner
• Lageropgaver i forbindelse med eget lager af slid- og reservedele
• Servicering og reparation af maskiner efter levering
• Telefon back up til vores kunder samt salg af slid- og reservedele
• Garantibehandling

Du får egen servicebil og vil indgå i et team af 5 dedikerede medarbejdere på kontoret i Aabenraa.

Om dig
Vi forestiller os, du har erfaring fra at arbejde med landbrugsmaskiner, lastbiler eller entreprenørmaskiner.

Vi forventer at du kan begå dig nogenlunde på tysk og engelsk, uden at det på nogen måde skal være perfekt. Du har kendskab til at bruge computer og IT systemer, det system vi bruger i vores arbejde er Navision samt Office pakken Excel, Word og Outlook. Oplæring finder sted.

Vi forventer at du tænker positivt og konstruktivt, er fleksibel og både kan arbejde selvstædigt og i et team – og sidst men ikke mindst, at du brænder for at yde vores kunder den bedste service.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Klaus Meldgaard på telefon
20 33 72 04 eller send din ansøgning via linket senest den 11. juni 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til vores Fleggaard og Calle Butikker
Fleggaard
Andet
99999 Grænsejob

Vi søger nye medarbejdere til vores Fleggaard og Calle Butikker
Til vores butikker søger vi fleksible medarbejdere på fuldtid, deltid eller som afløser. Vi søger både lagermedarbejdere, butiksmedarbejdere og kasseekspedienter.


Opgaver

Afhængig af hvilken stilling du er interesseret i, så vil dine opgaver være forskellige. Det kan f.eks. være lageropgaver, kundeservice, kasseekspeditions og vareopfyldning.


Vi tilbyder

Gode arbejdsforhold, rigtig gode kollegaer samt mange forskellige personalegoder. Du får en alsidig arbejdsdag, hvor dagene sjældent er ens. Desuden har vi gode udviklingsmuligheder på tværs af koncernen.


Vi forventer

Det er ikke et krav, at du har erfaring med opgaverne, så længe du har en positiv indstilling og er motiveret for at prøve noget nyt. Det er vigtigt for os, at du er mødestabil, serviceminded, en teamplayer og altid har et smil på læben. Det er desuden en fordel, hvis du taler tysk.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kontorassistent til kontoret i Aabenraa (Miljø dagrenovation)
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Lægger du vægt på høj service og kvalitet?

Meldgaard Miljø A/S – dagrenovation har eksisteret siden 1976. I dag står vi for indsamling af dagrenovation hos ca. 23 % af alle husstande i Danmark og beskæftiger ca. 400 renovationsmedarbejdere fordelt over hele landet.
Kvalitet og service er blot nogle af nøgleordene hos Meldgaard, hvorfor du oftest vil møde din skraldemand med et smil på læben.

Jobbet
Til vores hovedkontor i Aabenraa søger vi en kontorassistent. På kontoret er der ansat 9 administrative medarbejdere.

Du vil få ansvaret for egne kommuner, herunder kontakten mellem kommuner/forsyninger og renovationschauffører. Samtidig vil du skulle foretage overlap på dine kollegers opgaver.

Der er følgende arbejdsområder
• Telefonbetjening
• Indtastninger i forskellige datasystemer
• Opfølgning på reklamationer – kvalitetskontrol
• Forefaldende kontorarbejde

Om dig
Du er faglært kontorassistent eller lignende, administrativt stærk og lægger vægt på høj service og kvalitet. Du er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder. Det er vigtigt, at du har en konstruktiv tilgang til tingene, og er god til at rådgive.

Endvidere forventer vi at du:
• Har gode IT-kundskaber (Office pakken) og gerne erfaring med Navision, oplæring vil finde sted
• Er struktureret og har orden i dine opgaver
• Er god til at formulere dig mundtligt og skriftligt

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Freddy Fogh Sørensen på tlf. 20 33 73 21 eller send din ansøgning via linket senest den 11. juni 2023 - samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse hurtigst muligt.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Electrical Engineer
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en stærk tekniker med flair for EL konstruktioner, der gerne tager ansvar? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den konstruktør vi søger til vore elektriske konstruktioner.
Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.

Udvikling og kvalitetssikring af elektriske konstruktioner
Du kommer til at referere til Technology Manager, Hardware, men i dit daglige arbejde kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med projektledere og øvrige projektmedlemmer vil stå for den EL-tekniske del af projekterne, herunder udvikling og test af prototyper i forbindelse med eksekverings- og udviklingsprojekter. Derudover skal du være med til at vedligeholde og kvalitetssikre vores eksisterende produktprogram. Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Overdragelse af projekter til produktion
Specificering af udstyr, opgaver og processer
Udvikling og vedligehold af elektrisk konstruktion i EPLAN
Udvikling og vedligehold af styklister og Produktionsgrundlag - herunder kvalitetsdokumentation og test specifikationer

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertise område, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger samt undervisning af kunder.

Teknisk velfunderet EL konstruktør
Du har en relevant teknisk uddannelse som f.eks. EL Ingeniør, maskinmester eller lign. Du kan være nyuddannet, vigtigst er din motivation og passion for at arbejde med konstruktion og kvalitetssikring inden for EL området. Du er fagligt dygtig og er velfunderet inden for elektrisk konstruktion. Du har et solidt kendskab til standarder og regulativer inden for elektrisk konstruktion og er velbevandret i EPLAN. Erfaring med automatiseringsløsninger og robotter er ønskeligt, men ikke et must.

Som person er du en teamplayer, der træffer beslutninger på baggrund af egne og andres analyser. Du tænker holistisk og er en dygtig kommunikator. Du arbejder systematisk og disciplineret og bevarer overblikket – også når det går stærkt.

Dansk og engelsk i skrift og tale er et krav.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Electronics Engineer
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at udvikle avanceret elektronik på højt fagligt niveau?

AGRAMKOW Fluid Systems er en international virksomhed, som udvikler og markedsfører højteknologisk måle- og testudstyr til Appliance industrien. Vore produkter er med til at sikre at vore kunder leverer høj kvalitet og vi gør det World Wide. Til at sikre vores fortsatte position som markedsleder, søger vi en dygtig Electronics Engineer.

Om jobbet

Du bliver en del af en ambitiøs udviklingsafdeling, bestående af blandt andre systemarkitekter, Electronics-, Hardware-, firmware og softwareingeniører. Din primære opgave bliver at udvikle avanceret elektronik med høje krav til performance, kvalitet og pris.
Du vil lave produktdesigns med de seneste teknikker inden for analog/digital elektronik. Du vil ligeledes være en del af hele processen, fra initial idefase, udvikling, produktions opstart hos vores underleverandør til løbende produktvedligehold.

Kvalifikationer & erfaring

Du har en baggrund som Electronik ingeniør, svagstrøms ingeniør eller tilsvarende og har erfaring med design af elektroniske komponenter. Desuden er det en fordel hvis du har erfaring med et eller flere af følgende emner:

Low Power Design
Schematic og PCB layout
EMC design kendskab, krav, test og deltage i godkendelsesforløb
Analog og digital interfacing
Simuleringsteknikker: PSpice, Simulink
Filterdesign: aktive, passive
Sensorfrontend for: Temperatur, flow, vejecelle, tryk, afstand, lys, m.m
Sensor-signal-konditionering og linearisering
CANbus, Ethernet, Modbus, WiFi
Kredsløbsdesign i henhold til ATEX direktivet
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder med truckcertifikat
JKS A/S
Syddanmark
6300 Gråsten
Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust lagermedarbejder, som har mod på at tage fat. Truckcertifikat er et krav.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Kørsel med truck
Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på brugerniveau, gerne SAP
Truckcertifikat

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Dynamisk og udviklingsorienteret centerleder
JKS A/S
Fyn
5580 Nørre Aaby
Kan du se dig selv drifte og udvikle en spændende virksomhed, hvor service overfor brugerne er i hovedsædet?

Vi søger lige nu en dedikeret og udviklingsorienteret centerleder, som vil tage ansvar for at skabe inspirerende og aktive rammer for centerets brugere og favne de mange foreningers idræts- og kulturliv.

Kan du udvikle Vestfyns Kultur- og Idrætscenter til stedet for møder, konferencer og events? Ønsker du ledelsesansvar, driftsansvar og praktiske arbejdsopgaver samt en stor grad af frihed til selv at kunne tilrettelægge din arbejdstid?

Er svaret et rungende "JA"? Så er du måske den nye centerleder for VKI!


Om os

Vestfyns Kultur- og Idrætscenter er en selvejende institution i Middelfart Kommune, der har til formål at virke til gavn for idræts-, fritids- og kulturlivet i området. Vestfyns Kultur- og Idrætscenter er en spændende virksomhed, hvor service overfor brugerne er i hovedsædet. Der er glade og livlige brugere i huset året rundt, som giver en inspirerende daglig kontakt og mange forskellige samarbejder, og der er dygtige medarbejdere til at løse de udfordrende opgaver i tider med knappe ressourcer.

Vestfyns Kultur- og Idrætscenter er inde i en omstillingsperiode, hvor der i samarbejde med bestyrelsen skal gennemføres en udvikling af centerets faciliteter og tilbud.
Stillingen indebærer særlig fokus på udvikling, men samtidig stabil økonomisk drift og god personaleledelse i forhold til de p.t. 4 ansatte i faste stillinger og ca. 8 afløsere.


Centerlederens opgaver:

Centerlederen har det overordnede ansvar for centerets drift, herunder:

Udvikling af centrets faciliteter og tilbud
Effektiv drift gennem budgetopfølgning, økonomistyring og regnskabsaflæggelse
Samarbejde med klubber, foreninger, skoler, daginstitutioner og andre brugere
Sikre myndighedskrav og brugertryghed m.v.
Personaleledelse, herunder sikre tilstedeværelse af personaleressourcer
Personalepleje, herunder sikre personalets samlede kompetenceniveau
Sikre et velfungerende arbejdsmiljø
Proaktiv sparring med bestyrelsen i forhold til udvikling og fornyelse, salg og markedsføring samt opnåelse af en effektiv drift.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operatør til biogasanlæg
Career
Syddanmark
6270 Tønder
Har du lyst til at være del af en international og bæredygtig virksomhed, hvor du kan gøre en forskel i den grønne omstilling? Trives du med processer og overvågning? Har du en bred teknisk baggrund/erfaring? Vil du med på en spændende vækstrejse? Så læs endelig videre:

Biogas Toender A/S søger en engageret og selvstændig operatør til deres biogasanlæg i Jejsing.

Dit primære ansvar som operatør vil samme med teamet være at sikre driften og overvågningen af selve anlægget. Det indebærer monitorering af processen via et Scada system, kontrol af alarmer og iværksætte nødvendige tiltag. Oprettelse og tjek af logfiler hører lige så meget til dine opgaver, som påfyldning af råstoffer og materialer og indsamling af prøver fra råvaretest i laboratoriet.


Til dine opgaver hører også:

Fejlfinding og vedligeholdelse af udstyr
Mindre reparationer og vedligeholdelse af udstyr
Overvågning af processen ved direkte inspektion og regelmæssige runderinger og dataindsamling
Arbejde sikkert i overensstemmelse med SOP'er og arbejdsmiljøreglerne
Rapportere eventuelle farer eller farlige situationer til nærmeste tilsyn
Modtagelse af råstof via transportleverancer
Betjening af frontlæsser og udstyr ved modtagelse af råstoffer
Generel rengøring af anlægget
Diverse ad hoc-opgaver


Vores forventning til dig og dine kompetencer:

Vi ser gerne, at du har erfaring med drift og overvågning af biogasanlæg eller andre lignende anlæg.

Du har en god teknisk forståelse og evnen til at fejlfinde og udføre mindre reparationer
Du besidder evnen til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for driften
Kendskab til SCADA-systemer og laboratorieteknikker er en fordel
Fleksibilitet med hensyn til arbejdstid og til at arbejde i skiftende arbejdsforhold
Gode kommunikations- og samarbejdsevner
Gode engelskkundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Farm-Feedstock Coordinator
Career
Syddanmark
6270 Tønder
Har du lyst til at være del af en international og bæredygtig virksomhed, hvor du kan gøre en forskel i den grønne omstilling? Har du erfaring med eller arbejdet inden for landbrug? Trives du med den koordinerende rolle, hvor du har en stor kontaktflade? Så er det måske dig vi søger.

Biogas Toender A/S søger en erfaren og motiveret Farm Feedstock Coordinator, der har passionen for at sikre en høj kvalitet af biomasse og have den tætte kontakt med de landmænd vi har aftaler med. Du vil få en central rolle i den logistiske koordinering af både afhentning og levering af landbrugsrelateret biomasse.


Dine primære arbejdsopgaver:

Kontakt til landmænd og sikre en smidig proces for indsamling af biomasse
Kende til de kontraktlige forhold hos den enkelte landmand
Koordinere transport og levering af biomasse fra leverandør til vores anlæg
Monitorere hele processen og sikre en altid høj kvalitet
Overvåge og opretholde opbevaringsfaciliteterne
Udvikle og implementere strategier for effektiv og bæredygtig håndtering af biomasse
Rapportere testresultater videre
Opspore ”best practice” og dele denne både med dine leverandører og teamet
Have tæt kontakt til operations-teamet
Være komfortabel med at arbejde i Excel og have kendskab til Grain IT (er en fordel)
Holde øje med trends i markedet

Vores forventninger til dig og dine kompetencer:

God forståelse af landbrugsdrift og håndtering af biomasse
Kendskab til lovgivningsmæssige krav til opbevaring og håndtering af biomasse
Erfaring med koordinering af logistikprocesser og kontakt med landmænd.
Evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver.
Stærke kommunikationsevner og evnen til at opbygge gode relationer.
Erfaring med at arbejde med Excel og Grain IT (er en fordel).
Erfaring med at monitorere kvaliteten af biomasse.
Evne til at arbejde effektivt i en hektisk arbejdsdag og holde hovedet koldt under pres.
Gode engelskkundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Feedstock Administrator til biogasanlæg
Career
Syddanmark
6270 Tønder
Har du lyst til at være del af en international og bæredygtig virksomhed, hvor du kan gøre en forskel i den grønne omstilling? Brænder du for tal, data og IT? Så er det måske dig vi søger…

Biogas Toender A/S søger en dedikeret Feedstock Administrator til screening og formidling af data ifm. aftaler omkring levering af biomasse til vores biogasanlæg i Jejsing.

Som Feedstock Administrator vil du have ansvaret for at kontrollere, at vi får leveret den rette mængde biomasse fra vores forskellige leverandører i henhold til deres kontrakter. Kontrol og indberetning af leveret biomasse samt udarbejdelse af datamateriale er en vigtig del af dit arbejde, da dette også danner grundlag for vores certificeringer. Du vil være ansvarlig for at matche alle data fra leverancerne op mod faktureringen, tjekke dataenes validitet, foretage fakturakontrol.

Herudover vil der være andre opgaver af administrativ karakter, såsom f.eks. udarbejdelse af kørselskontrol, månedlige massebalancer med mere.

Vores forventning til dig og dine kompetencer:

Vi forestiller os du måske er uddannet indenfor agrarområdet, miljø-/ressourceområdet eller lignende. Du kan også være kontoruddannet. Det er ikke den specifikke uddannelse der er vigtigst, men en systematisk tilgang med flair for tal, data og IT generelt er nødvendigt. Kendskab til biogasbranchen er en fordel, men ikke et krav.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kollega til fabriksrengøring
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Hos Abena Produktions A/S søger vi en ny kollega til vores fabriksrengøring. Vil du være en del af en virksomhed, der er præget af aktivitet og travlhed, så er det måske dig vi søger.

Stillingen er en kombination af arbejde med fabriksrengøring og miljø, hvor dine primære opgaver vil bestå af:

Gulvvask med maskine ved lokationerne Abena Produktion og Abena Logistik
Vask i produktions- og lager faciliteter
Forefaldende rengøringsarbejde
Diverse ad hoc opgaver

I spidsbelastninger vil der også være mulighed for opgaver i miljøafdelingen.

Arbejdsopgaver i miljø

Presning af bleer og pap
Presning af plastik
Sørge for at affald kommer i de rigtige containere
Læsning af biler med affaldsprodukter
Afhentning af gitterbure med bleer, plastic og pap mm.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Speditionsassistent til Serviceafdelingen - aften
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger en professionel og servicemindet speditionsassistent, som er det effektive bindeled mellem vores vognafdeling, spedition og chauffører.

Vi sikrer, at chaufførerne kommer afsted med alle dokumenter og instruktioner. Og du er med til at overvåge deadlines og hjælper med at finde gode løsninger til chaufførerne, hvor der er afvigelser i ruter, trafik eller ved læsning/losning.

Der er fart på, da vi arbejder med fødevarer med kort holdbarhed. Det er derfor vigtigt, at du har overblik og kan holde mange bolde i luften. Og gribe dem sikkert.

Dine primære opgaver er:
• Chaufførinstruktion ved overdragelse af ture
• Modtagelse og udlevering af dokumenter til chauffører
• Afgangs- og modtagekontrol på tid, bil og chauffør
• Administrative opgaver knyttet til International vejtransport
• 1. support til chauffører på deres ruter
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland