

















Trives du med ansvaret for økonomifunktionen og har du omfattende erfaring med drift og optimering?
I rollen som Finance Manager vil du have det overordnede ansvar for økonomifunktionen samt det faglige ansvar for en regnskabsmedarbejder, som bl.a. sidder med kreditorer, lønninger og gager.

Er du typen, der elsker at få ting til at gå op i en højere enhed ? og som altid møder mennesker med et smil og en løsningsorienteret tilgang?
Dine opgaver bliver bl.a. at give beboerne en god oplevelse både på telefonen og når de møder op samt at hjælpe beboerdemokratiet på vej ? fx med dagsordener.
Vi tilbyder fleksibilitet omkring placering af timerne på ugen, samt plads til familie/privatliv.

Som lagermedarbejder bliver du en central del af vores lagerfunktion og deltager i alle daglige opgaver for at sikre korrekt og rettidig håndtering af varer. Du vil arbejde tæt sammen med dine kolleger og bidrage til en effektiv drift og et godt arbejdsmiljø.
Dine primære arbejdsopgaver:


Leder du efter en karriere hos en virksomhed, som ser medarbejderne som deres vigtigste aktiv?
Vi tilbyder et spændende job i vores PSV-team i fast stilling i vores onshore GMC-workshop, eller kombineret med offshore-arbejde, i Olie & Gas industrien i dansk sektor.
Du vil indgå i et team af topmotiverede, fagligt kompetente kollegaer der altid har fokus på sikkerhed først.


Er du en ambitiøs butiks-og eventchef med drive, energi og vindermentalitet?
Du vil være den overordnede chef på adressen med dit primære fokus på drift af vinbutikken, vinbaren samt eventafdelingen.
Udover den daglige drift af adressen forventes det også, at du indgår i den almindelige vagtplan samt kan tage aktiv del i afholdelse af smagninger og andre events.

Er du passioneret omkring PLC-programmering og er en stærk teamplayer? Har du erfaring med programmering samt el-teknisk indsigt?
Stillingen som Service Programmer hos os spænder bredt og vores nye programmør vil bl.a. skulle varetage opgaver på maskiner og komplekse automationsanlæg ude hos vores kunder.

Har du fremragende tidsstyringsevner, en stærk sans for hurtig eksekvering og en evne til effektivt at prioritere det gode samarbejde?
Dit primære fokus vil være på daglige planlægningsopgaver, hvor du spiller en aktiv rolle i at sikre, at vores produktion forløber så gnidningsfrit som muligt. Du er en vigtig del af at sikre det bedst mulige flow af varer til, i og fra fabrikkerne.

Motiveres du af et produktionsmiljø med korte beslutningsveje, dedikerede kollegaer, en uformel omgangstone og en aflønningsform baseret på akkord og kvalitet?
Du bliver en del af en virksomhed med mere end 200 års erfaring, med en stolt tradition for at producere tobakspastiller af højeste kvalitet.
Dine primære opgaver er bl.a. at udføre akkordarbejde på maskiner.

Brænder du for at arbejde tæt sammen med borgere i midlertidige forløb?
Og har du lyst til at blive en del af Skibet ? Billund Kommunes akut- og afklaringstilbud til borgere med psykiske, psykiatriske, dobbeltdiagnostiske og/eller sociale problemstillinger.
Du får mulighed for at tilrettelægge og udføre målrettet, udviklingsorienteret eller vedligeholdende pædagogisk og sundhedsfagligt arbejde.

Som En del af noget særligt tilbyder vi et udfordrende forløb med muligheder for personlig og faglig udvikling samt individuelle mentorforløb.
Som finanstrainee hos os får du en 15-måneders periode, hvor du bliver tilknyttet et rådgivningscenter og bliver en integreret del af vores rådgivningsteam.


I din daglige funktion kommer du til at fungere som bindeled imellem de administrative opgaver omkring lager, kunder og vores logistikfunktion som sørger for at sætte kørsler af udgående materialer op.
Jobbet indebærer ansvar for den daglige kontakt med produktionsfaciliteter, kunder og transportører samt disponeringer og registreringer af transporter i vores systemer.

Som leder af Formuleringsteamet får du både det faglige og strategiske ansvar for optimering af færdigfoder, tilskudsfoder og mineralsk foder i Danmark og Sverige.
Du bliver en central figur i det tværgående samarbejde med indkøb, kvalitetsafdelingen, salgs- og kundesupport samt interne specialister. Du skal drive en moderne ledelsesstil i en branche i konstant udvikling.
Vil du være en del af et stærkt rådgivningscenter, hvor både du og dine kollegaer udvikler jer sammen og samtidig bidrage til Andelskassens vækst i en by med masser af potentiale?
Du får base på Seminarievej 8 i nyindrettede lokaler, centralt placeret blandt historiske brosten og byens puls ? tæt på de kunder, du hver dag møder med nærvær og solid ekspertise.