1999 job i Sønderjylland 187 job i dette område
1999 job i Sønderjylland 187 job i dette område

topjob

Afløsere til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Tønder – med udkørsel fra Løgumkloster søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kan du tænke dig et fleksibelt job, hvor du vil få borgerkontakt og vil skulle yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Kørekort kategori C og EU chaufførbevis er en fordel, men ikke et krav.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er mødestabil, omstillingsparat og fleksibel
• Kan lide at stå tidligt op om morgenen
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 12. juli 2024.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt vores formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende. Opstart hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Noida, India: Accounts Manager
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you an independent and qualified accountant with a bent towards varied tasks? Can you perform timely within financial reporting and is meticulousness one of your virtues? We are looking for a responsible and experienced accountant to join our team in India.

Tasks and Responsibilities
With references to our Sales & Managing Director, India, you will be responsible for securing and maintaining our accounting system, handling transactions and invoicing, managing our payroll, and providing excellent service to our organization. You will have a wide breadth and variation of tasks, ranging from bookkeeping, financial controlling to travel reimbursement and payroll.

You have experience with accounting software and detail-oriented work, as this role requires precision and a focus on all facts and details. In addition, it is important that you are familiar with rules and regulations related to accounting.

Strong communication skills in English, both in writing and in speech, are also a must, as you will communicate regularly with our Headquarter in Denmark.

Skills and Experience
The right candidate for the job has a CA (Chartered Accountant) or equivalent degree within accounting. Or you com with a Bachelor of Commerce with 10.15 years of experience. You have a minimum of five years experience in a MNC environment.

In addition, the following prerequisites will be required:

Handling of financial documentation, including recording transactions and invoices
Maintaining an accurate and up-to-date accounting system
Handling payroll and related tasks, including tax filing
Generating and communicating financial reports
Analyzing performance and developing financial and operational goals
Knowledge of relevant laws, tax rules, that are applicable for India
Experience with SAP
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Truckfører og stablerfører
LINDAB
Syddanmark
6100 Haderslev
Én af Danmark bedste arbejdspladser er fortsat i vækst og JKS søger derfor til Lindab, dygtige medarbejdere, der sætter en ære i, at udføre et godt stykke arbejde. Lindab har stor fokus på sikkerhed og sikker adfærd på arbejdspladsen, og vi tilrettelægger arbejdet, så ingen risikerer at komme til skade på jobbet. Vi – JKS, forventer derfor, at du både tager ansvar for din egen sikkerhed og dine kollegers sikkerhed.

JKS søger en god og stabil lagermedarbejder til Lindab i Haderslev, med erfaring i at køre med truck og stabler. Du skal have et godt lager optimerings øje og god til at tænke tretris i lager opgaverne og lager optimeringen.

Én af Danmark bedste arbejdspladser er fortsat i vækst og søger derfor dygtige medarbejdere, der sætter en ære i, at udføre et godt stykke arbejde.

Lindab har stor fokus på sikkerhed og sikker adfærd på arbejdspladsen, og vi tilrettelægger arbejdet, så ingen risikerer at komme til skade på jobbet. Vi – JKS, forventer derfor, at du både tager ansvar for din egen sikkerhed og dine kollegers sikkerhed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Maintenance Engineer
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you have a background in the maintenance of manufacturing equipment? Is maintenance engineering something you’re passionate about? Would you like to play a key role in driving performance improvement projects?


If so, we have an exciting opportunity for you to join our team as a Senior Maintenance Engineer at Novo Nordisk. Apply today and take the next step in your career!


The position
As a Senior Maintenance Engineer at Novo Nordisk, you will have the opportunity to lead and coordinate maintenance performance improvement projects and initiatives as well as participate in the development and evolution of new or next-generation equipment to ensure their alignment with maintenance and reliability strategies. You will also be responsible for driving the development, implementation, and improvement of equipment and systems maintenance plans during operation, and to write and review maintenance plans, specifications, and instructions.


On top of that, you will be expected to support production support teams to ensure maintenance compliance, participate in equipment/system design reviews and support equipment installation, commissioning, and qualifications, and collaborate effectively with cross-functional teams to develop future maintenance strategies.


Qualifications
To be successful in this role, you should possess the following qualifications:

Solid experience within maintenance of manufacturing equipment.
Strong knowledge and experience in maintenance projects.
Proven ability to develop and implement equipment and systems maintenance plans.
Bachelor’s or Master’s in a relevant field would be an advantage.
Pharma experience would be a plus.



Other than that, as a person, you are known for having excellent written and verbal communication skills. You thrive in a global and cross-cultural environment and have strong collaboration and problem-solving skills.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Financial controller trainee i Meldgaard Holding A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Kunne du tænke dig et stærkt afsæt ind i fremtiden?

Vi søger en controller trainee, gerne nyuddannet financial controller, med start den 1. september 2024. Der er tale om ansættelse i økonomiafdelingen med stort fokus på vores dagrenovationsafdeling. Arbejdstiden bliver delt på de to afdelinger.

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
Til vores hovedkontor i Aabenraa søger vi en financial controller trainee, gerne nyuddannet financial controller med ansættelse 1. september 2024.

Du får en spændende hverdag, hvor du kommer du til at arbejde sammen med dygtige kolleger, bliver involveret i mange spændende opgaver og hurtigt får egne ansvarsområder.

Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i:
• Assistance ved månedsafslutninger og budgettering
• Analyse af månedsregnskaber
• Controlling af timelønninger
• Sammen med de øvrige controllere i afdelingen udvikle automatiseringer
• Udarbejdelse af statistikker
• Driftsoptimeringer
• Ad hoc analyser

Om dig
Med en uddannelse som financial controller forventer vi at du:
• Er nysgerrig og god til at undre dig
• Har en god forretningsforståelse og analytisk sans
• Kan arbejde struktureret og bevare overblikket
• Har flair for IT-sammenhænge og Data udtræk
• Er god til Excel
• Er god til at kommunikere

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Martin Nørgaard Bruhn på telefon 20 33 72 56 eller send din ansøgning via linket senest den 7. juli 2024. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vikarer til lager og pakkeri
BESTSELLER
Syddanmark
6100 Haderslev
Til BESTSELLER i Haderslev søger vi ansvarsbevidste lager- og pakkerifolk til forskellige lager- og pakkeriopgaver. Vil du med på holdet?

På vegne af vores gode samarbejdspartner BESTSELLER søger vi netop nu medarbejdere til lager- og pakkeriopgaver. Der er tale om vikariater på lager, og der kan arbejdes på dag-, aften- og nathold. Typisk vil vagterne fordeles fra dag-til-dag, hvilket du skal være indstillet på, da det kræver en del fleksibilitet. Vi kan derfor ikke garantere fuldtids- eller fast arbejde.


Arbejdsopgaver:

Opgaverne kan være varierende indenfor

Containertømning af tøj
Pakning af tøj
Sortering af tøj
Læsning af lastbiler
Sortering af pakker eller lign.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Head of Global Procurement
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
AGRAMKOW er netop blevet købt, hvilket betyder, vi skal skrive et nyt spændende kapitel, hvor vi intensiverer vores fokus på det globale marked. Bliv vores nye Head of Global Procurement og kom med på udviklingsrejsen.

Da vores indkøbsleder går på velfortjent pension, søger vi nye, erfarne kræfter.

Ledelsesansvar og drift af vareindkøb med globalt udsyn
Som Head of Global Procurement bliver du ansvarlig for den overordnede ledelse af fire dygtige medarbejdere i vores indkøbsafdeling i Sønderborg. Hertil skal du udvikle og understøtte indkøbsfunktionerne globalt, bl.a. ved at udvikle og implementere strategier, formulere standardiseringer og procesoptimere forsyningskæden. Dette indebærer, at du på den globale skala kan:

udvikle og optimere vareindkøb og disponering.
strukturere stamdata på tværs af AGRAMKOWs internationale afdelinger.
forhandle indkøbsaftaler for de lande, vi er repræsenteret i.
sikre leveringssikkerheden.
være en nærværende, loyal og støttende personaleleder for dit team.

Med reference til Director of Operations & Delivery, bliver du en naturlig del af vores dynamiske mellemledergruppe. Sammen har vi fokus på synlig ledelse, motivation og medarbejderinvolvering. Vi samarbejder bredt og er i tæt dialog med de øvrige afdelinger i AGRAMKOW, hvilket betyder, du får en vigtig, tværgående rolle i hele organisationen.

Dine ansvarsområder:

Ledelse af indkøbsafdelingen i Sønderborg.
Koordinering af indkøbsaktiviteter i AGRAMKOWs globale enheder og sikring af, enhederne er i overensstemmelse med gældende indkøbsprocesser og lovgivning.
Udvikling og implementering af vareindkøb, disponering og indkøbsstrategi, herunder procesoptimeringer i forsyningskæden.
Koordinering af elektronisk box build ved EMS’er
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supportmedarbejder til lagerkontoret
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du et sabbatår og vil arbejde fuldtid?
Vi mangler en kollega, som i samarbejde med vores dygtige team på lager/lagerkontoret, kan supplere
teamet i at løse forskelligartede opgaver.
Dine opgaver
• Diverse administrative opgaver på lagerkontor
• Pakke opgaver på lager
• Forskellige AD-HOC opgaver
Forventninger til dig
• Mødestabil, positiv og fleksibel
• Lyst til en dagligdag med forskelligartede opgaver
• Skal kunne kommunikere på dansk og gerne på tysk
• Gode IT-kundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Global IT Manager
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en passioneret og erfaren IT-Manager med en stærk vision for at etablere fremtidssikrede IT-systemer på globalt niveau? Kan du lede og opbygge en driftssikker IT-afdeling, som understøtter AGRAMKOWs vækststrategi? Hvis du brænder for at udfordre dig selv i en rolle, der kræver stor IT-faglighed, projektledelseserfaring og global forretningsforståelse, er den nyoprettede stilling som Global IT Manager noget for dig.

I AGRAMKOW har vi en ambitiøs vækststrategi, som stiller store krav til en pålidelig, sikker og agil IT-infrastruktur. Vi leder efter en erfaren Global IT Manager, som kan føre organisationens IT-systemer sikkert igennem transformationen.

Som en nærværende leder, indgår du i vores dynamiske mellemledergruppe, hvor fokus er på synlig ledelse, motivation og medarbejderinvolvering. Du får direkte ledelsesansvar for fire medarbejdere i Sønderborg, og du er ikke bleg for at deltage aktivt i de daglige driftsopgaver.

Som IT Manager i AGRAMKOW bliver du ansvarlig for udvikling, overvågning og drift af IT i den globale organisation. Med egne datterselskaber i seks lande fordelt over hele verden, vil den daglige support foregå gennem outsourcing partnere, som du forhandler og laver aftaler med.

Ansvarsområder:

Ledelse af medarbejdere og IT-projekter samt tilhørende it-budgetter.
Implementering af Cyber Security protokoller.
Etablering af outsourcing af 24/7 supportfunktion.
Opbygning og vedligeholdelse af cloud løsninger via partner.
Ansvar for SAP og CRM-systemer.

IT Manageren hos AGRAMKOW får en central rolle som sparringspartner for både vores softwareafdeling og vores R&D-afdeling. Sammen sikrer I fremtidens produkter med stort fokus på cyber security. Praktisk erfaring med Microsoft Defender og andre cyber security tools er dermed afgørende for at lykkes i rollen.

Kvalifikationer:

Du besidder en forretningsorienteret tilgang til IT-styring og strategiudvikling, og du evner at forbinde IT med de overordnede strategiske og globale forretningsmål.
Du kan forhandle og indgå licensaftaler med IT- og softwareleverandører.
Du har indblik i og forståelse for nyeste tendenser inden for cyber security, så virksomhedens IT-systemer opererer driftssikkert.
Du er en tydelig kommunikator, som begår dig flydende i skrift og tale på engelsk.

Erfaringer

Du har en faglig baggrund fra områder som it-supporter, datamatiker eller lignende med relevant efteruddannelse.
Du har minimum 10 års erfaring med IT Support og IT-administration, ideelt set med erfaring inden for it-projektledelse.
Du har stærke kompetencer og praktisk erfaring med PowerShell scripting.
Du er ekspert i at bruge Microsoft 365 services.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Database Specialist
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you a software developer with a passion for databases? Can you architect databases, create data models of high quality and implement software solutions seamlessly? We are on the lookout for a Database Specialist, who is ready for new challenges and eager to navigate complex databases putting your own expertise into action!

You will become part of a dedicated team of highly experienced system developers, that contribute to the efficient execution and development of high-quality projects and products. In addition, you will be in near contact with more than 10 highly skilled software engineers. Therefore, the right candidate will face exciting opportunities for both personal growth and professional development.

A newly established position within the fields of databases and software development
With references to the IT Manager in AGRAMKOW, you will be responsible for all software related database activities. This includes the development of database architecture and data models, primarily using MS SQL Server and Analysis Services.

Your main purpose is to create solutions for both external sales and our own internal it-systems. Therefore, the responsibilities will include the following on both an internal and external scale:

Developing data models for our MES system, PLIS Smart Suite, using Microsoft Products.
Developing database strategies including backup, user authorization and cybersecurity strategy.
Database design and optimization of design in cooperation with the rest of the software team.
Development and maintenance of databases and tool stack used for powering our PLIS Smart Suite Systems.

In addition, in areas that are within your area of expertise, you will be responsible for planning, organizing, and conducting user/application training of colleagues as well as teaching customers.

Skills and interests within database design and data modelling
Whether you are a seasoned pro or fresh graduate, your ability and hunger to craft innovative solutions, that meet a specific costumer’s needs, is the key to your success.

You have a relevant technical education, such as BSc/MSc in software and/or database design or Computer Science. Most important is your motivation and passion for working with database design and development, utilization of database tools and SQL Programming.

The primary coding languages used will be T-SQL and C#.

You thrive in an environment where you can make an impact on the future technologies of the company. You possess a curious nature and are not afraid to ask questions. You must be ready to learn new skills since we will provide you with all necessary training and education to manage the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kommunikation, digital learning og content creation
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du på udkig efter et studiejob inden for kommunikation, digital learning og content creation? Ønsker du at gøre en forskel i vores nyoprettede digitale læringsplatform, hvor du kan bringe dine kompetencer fra multimediedesign i spil i professionelle rammer? Så har vi studiejobbet til dig.

Hos AGRAMKOW implementerer vi en ny digital læringsplatform og er derfor på udkig efter en motiveret og ambitiøs studerende. Som eLearning Content Creator vil du spille en central rolle i at skabe innovativt og engagerende læringsindhold til både internt og eksternt brug. Din opgave inkluderer bl.a. oprettelse af spændende digitalt indhold, såsom videoer, interaktive - samt grafiske elementer til vores e-læringskurser.
Dit fokus vil være at assistere vores eLearning team med at skabe motiverende og givende læringsindhold. Dette kan også indebære at filme og redigere videoer, udvikle grafiske elementer, skabe små animationer eller skrive mindre tekststykker til undervisning.


Dine ansvarsområder vil omfatte:

Skabe engagerende indhold på eLearningsplatformen.
Udvikle og designe interaktive elementer.
Filme og redigere læringsvideoer.
Skabe små animationer.
Skabe grafiske elementer, der er professionelle, informative og engagerende.
Udføre ad-hoc opgaver efter behov.


Om dig:

Du er godt i gang med din videregående uddannelse – f.eks. multimediedesign eller en kandidatgrad. Det er et krav, at du kan arbejde fysisk på vores hovedkontor i Sønderborg.
Du er naturligt kreativ, og er ikke bange for at dele dine ideer og tage initiativer.
Du er åbensindet og forstår brugerens perspektiv.
Du har erfaring inden for videoproduktion og grafisk design.
Gode engelskkundskaber er påkrævet, og dansk eller andre sprog er en fordel.

Der er tale om en deltidsstilling fra ca. 12 timer om ugen. Vi bestræber os på at tilpasse arbejdet din undervisning på studiet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT Projektleder
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en erfaren og dygtig IT-projektleder med interesse for både store og små IT-projekter, og har du lyst til at arbejde i en global produktionsvirksomhed med store ambitioner. Kan du samarbejde med både interne og eksterne kolleger på en tillidsskabende og professionel måde?



Så er du sandsynligvis den projektleder, der kan styrke vores arbejde med IT-projekter og IT portfolio management.



Vi er en global virksomhed i vækst, hvor IT er afgørende i mange aspekter på tværs af vores virksomhed. Vi har stor fokus på data, digitaliseringen af forretningen og optimering af IT-landskabet, hvilket stiller krav om øget fokus på vores tilgang til og styring af projekter.



Du vil opleve, at vi arbejder globalt og på tværs af virksomhedens funktioner, hvilket giver en bred sammensætning af projekt typer. Der er stor berøringsflade på tværs af forretningen, så dygtig håndtering af stakeholder management er afgørende for at lykkedes i jobbet.



Du får direkte reference til Vice President, IT og du vil arbejde som projektleder på projekter af varierende størrelse og kompleksitet – lige fra Proof of Concept projekter, udviklingsprojekter til større projekter med fokus på data, digitalisering, eller systemimplementeringer og opgraderinger af IT-platforme eller -systemer.



I forhold til projektledelse indeholder jobbet alle de typiske opgaver og ansvar som projektleder af IT-projekter – ved større projekter vil det være i samarbejde med en forretningsprojektleder.



Derudover vil du arbejde med at professionalisere vores tilgang til portfolio management, hvor du vil være en drivkraft i at etablere processer og tilgange, der professionaliserer vores portfolio management. Det vil ske i tæt samarbejde med forretningen og ledelsen. En del af dette arbejde vil også være at skabe fælles projektledelsesmodeller og værktøjer på tværs af IT.



Du har en relevant videregående uddannelse og din projektlederprofil må gerne være baseret på en IT-teknisk uddannelse.



Derudover har du:

minimum 5 års relevant erfaring med IT-projektledelse
erfaring med styring af 3. parts leverandører til IT
erfaring med IT-forretningsudvikling og digitalisering
en forretningsmæssig indgangsvinkel til IT og befinder dig godt i krydsfeltet mellem forretning og IT
gode kommunikationsevner og kan formidle tekniske problemstillinger og løsninger til forretningen og ledelsen
sprog: behersker både dansk og engelsk på forretningsniveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT Projektleder med interesse for Portfolio Management
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en erfaren og dygtig IT-projektleder med interesse for både store og små IT-projekter, og har du lyst til at arbejde i en global produktionsvirksomhed med store ambitioner. Kan du samarbejde med både interne og eksterne kolleger på en tillidsskabende og professionel måde?



Så er du sandsynligvis den projektleder, der kan styrke vores arbejde med IT-projekter og IT portfolio management.



Vi er en global virksomhed i vækst, hvor IT er afgørende i mange aspekter på tværs af vores virksomhed. Vi har stor fokus på data, digitaliseringen af forretningen og optimering af IT-landskabet, hvilket stiller krav om øget fokus på vores tilgang til og styring af projekter.



Du vil opleve, at vi arbejder globalt og på tværs af virksomhedens funktioner, hvilket giver en bred sammensætning af projekt typer. Der er stor berøringsflade på tværs af forretningen, så dygtig håndtering af stakeholder management er afgørende for at lykkedes i jobbet.



Du får direkte reference til Vice President, IT og du vil arbejde som projektleder på projekter af varierende størrelse og kompleksitet – lige fra Proof of Concept projekter, udviklingsprojekter til større projekter med fokus på data, digitalisering, eller systemimplementeringer og opgraderinger af IT-platforme eller -systemer.



I forhold til projektledelse indeholder jobbet alle de typiske opgaver og ansvar som projektleder af IT-projekter – ved større projekter vil det være i samarbejde med en forretningsprojektleder.



Derudover vil du arbejde med at professionalisere vores tilgang til portfolio management, hvor du vil være en drivkraft i at etablere processer og tilgange, der professionaliserer vores portfolio management. Det vil ske i tæt samarbejde med forretningen og ledelsen. En del af dette arbejde vil også være at skabe fælles projektledelsesmodeller og værktøjer på tværs af IT.



Du har en relevant videregående uddannelse og din projektlederprofil må gerne være baseret på en IT-teknisk uddannelse.



Derudover har du:

minimum 5 års relevant erfaring med IT-projektledelse
erfaring med styring af 3. parts leverandører til IT
erfaring med IT-forretningsudvikling og digitalisering
en forretningsmæssig indgangsvinkel til IT og befinder dig godt i krydsfeltet mellem forretning og IT
gode kommunikationsevner og kan formidle tekniske problemstillinger og løsninger til forretningen og ledelsen
sprog: behersker både dansk og engelsk på forretningsniveau

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT System Engineer, Endpoint Management
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til vores IT Operations afdeling søges en IT System Engineer, der kan bidrage til den fortsatte udvikling og drift af IT hos LINAK både OnPrem og i Cloud. I positionen vil du indgå i et tæt samarbejde med resten af IT Operations for at sikre løbende optimering af setup og af processer. Du bliver en del af et team på 11 kolleger, hvor du vil blive ansvarlig for Endpoint managment systemerne/klientværktøjerne SCCM og Intune inklusiv implementering, drift og vedligehold af disse.


Primære opgaver

Drift og vedligehold af infrastruktur
Support og administration af Office 365, Exchange Online, Teams, Azure, Windows-/Citrix-miljøer, AD m.m.
Sikkerhed og monitorering
Deltagelse i diverse IT-projekter
2nd level support af hardware og software i ind- og udland
Forbedringsindsatser af processer og løsninger
Dokumentation af setup og processer
Ad hoc

Som en del af jobbet vil du skulle indgå i en vagtordning med tilkaldevagt i tidsrummet 16.00-07.00 hverdag samt hele weekenden.



Du:

har en IT-faglig uddannelse, såsom IT-datatekniker, datamatiker, IT-teknolog, IT-ingeniør eller lignende
har meget gerne 3-5 års relevant erfaring med drift af et større IT-miljø, SCCM og Intune
har erfaring med nogle af følgende områder:
Et indgående kendskab til Microsoft produkter - både på server- og klientsiden
Azure og O365 Services
Teams - inklusiv telefoni og Video Conference
VMware og Citrix
Powershell
Aruba netværksinfrastruktur
Backup/Restore
Sikkerhedsløsninger
ITIL
OT udstyr/netværk
er serviceminded og formår at kommunikere effektivt med kollegaer internt og eksternt med forskellige kulturer
er god til at arbejde i team og trives i et dynamisk miljø
er nysgerrig og ivrig efter at lære og dele viden med kolleger
behersker såvel dansk som engelsk på højt niveau


Ønsker du flere oplysninger, så kontakt Corporate Senior Manager, IT Operations Jan Strunk Nielsen på tlf. 73 15 16 89 for yderligere information.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT System Engineer, IT Security
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du passioneret omkring IT-sikkerhed og ønsker at blive en central spiller i udviklingen af sikkerhedssetup hos LINAK? Vi leder efter en dygtig IT System Engineer til vores IT Operations afdeling, hvor du vil samarbejde tæt med et dedikeret team for at optimere vores IT-sikkerhed og -infrastruktur.



Primære opgaver:

IT sikkerhedssetup: Du vil (i samarbejde med vores eksterne sikkerhedspartner) være ansvarlig for at forbedre og vedligeholde vores IT-sikkerhedsstrukturer, hvilket er afgørende for beskyttelsen af vores data og systemer.
Drift af IT-infrastruktur: Aktiv deltagelse i den daglige drift og vedligeholdelse af vores omfattende IT-infrastruktur. IT-sikkerhed er integreret i alle aspekter af denne proces, og du vil spille en nøglerolle i at sikre, at vores systemer er robuste og sikre.
Udvikling af IT-setup: Du vil være central i processen med kontinuerligt at evaluere og forbedre vores eksisterende IT-setup for at sikre optimal ydeevne og sikkerhed.
Projektarbejde: Du vil bidrage til og ofte lede projekter relateret til nye IT-infrastrukturløsninger, der understøtter virksomhedens vækst og effektivitet.

Som en del af jobbet vil du indgå i en vagtordning med tilkaldevagt i tidsrummet 16.00-07.00 hverdag og weekend.



Du:

har en IT faglig uddannelse bag dig med en stærk teoretisk indsigt og forståelse for IT-sikkerhed
har solid erfaring med at drive og udvikle IT-sikkerhed i et global IT-miljø
har med fordel erfaring med:
Microsoft sikkerhedsprodukter/services
Microsoft 365 og Azure og gerne solide færdigheder og teoretisk viden om
Cloud security – Office, PaaS og IaaS services og sikring heraf i Azure
VMware og Windows Server
Powershell
Aruba netværks infrastruktur
trives med at samarbejde i teams for at løse opgaver, men er også dygtig til at tage ansvar og arbejde selvstændigt på andre opgaver
har en åben kommunikationsform, og kan formidle dine budskaber på en kompetent og pålidelig facon til forskellige niveauer
behersker dansk og engelsk på forretningsniveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SVØMMESKOLELEDER
Svømmeklubben Sønderborg
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en svømmeskoleleder med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en deltidsstilling på gennemsnitligt 20-25 timer ugentligt alt efter ansøgerens kvalifikationer og ønsker.

Vores nye svømmeskoleleder har det daglige ledelsesansvar for vores instruktører. Det betyder at du rekrutterer, leder og udvikler klubbens timelønnede instruktører, så de fungerer pædagogisk, menneskeligt og sportsfagligt godt som instruktører. Som svømmeskoleleder agerer du selv underviser på enkelte hold, som aftales nærmere. Derudover skal svømmeskolelederen i samarbejde med bestyrelsen og svømmeklubbens cheftræner være primus motor for at udvikle svømmeskolen og fortsat sikre den høje faglige kvalitet og bredde. 


Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

Eksempler på andre opgaver er sæsonplanlægning og-bemanding, tilmeldinger og mailkorrespondance samt instruktørmøder. Klubben ønsker at udvikle sig og herunder ønskes nye projekter/hold startet op.

Udover undervisningstimerne i svømmehallen, kan de fleste af ovennævnte opgaver varetages frit i dagtimerne og/eller weekender, så længe deadlines overholdes. Vi stiller dog krav om en vis synlighed i svømmehallen, når børneholdene finder sted (ofte kl.15-18 i hverdage).
Jobbet kan godt tilpasses lidt i timer. Det vigtigste for os er dit engagement og tilgang til de beskrevne opgaver mere end det færdige antal timer. Jobbet er timeaflønnet. Forventelig afholdelse af ferie 6-8 uger årligt i forb. med skoleferie.

Der er ikke tilknyttet en fast kontorplads, men der er brug for tilstedeværelse på forskellige tidspunkter, når svømmeklubben har booket svømmehallen. En del af tiden vil foregå i svømmehallen, i nærliggende lokaler og resten som planlægning derhjemme.


Om Svømmeklubben Sønderborg

Svømmeklubben Sønderborg har eksisteret siden 1953 og er Sønderjyllands største, mest attraktive og mest vindende svømmeklub.
Vi har ca. 700 aktive medlemmer fordelt på ca. 70 hold. Vi tilbyder svømmetræning på stort set alle niveauer - både motions-, begynder- og konkurrenceniveau, og både for børn og voksne.
Svømmeklubben tæller ca. 40 unge konkurrence- og talentsvømmere fordelt på 4 konkurrencehold og 1 talenthold. Dertil kommer en stor undervisnings- og motionsafdeling, som udgør rygraden i hele klubbens arbejde.


Vi forventer:

At du har et godt overblik og formår at sætte struktur på dig selv og i organisationen.
At du rekrutterer, leder og udvikler klubbens unge instruktører til at dygtiggøre sig på bassinkanten.
Har erfaring med undervisning og selv har lyst til at undervise i svømning – hold aftales nærmere. Du har eller kan bestå en livredderprøve.
At du bidrager til udviklingen af SKS almenafdeling via egne forslag og åbenhed overfor bestyrelsens ønsker og beslutninger.
At du kan være bindeleddet mellem medlemmer, instruktører og bestyrelsen.
At du er et godt forbillede for både instruktører, men også klubben udadtil.


Vi tilbyder:

En kombineret stilling mellem undervisning, administration og daglig ledelse.
En arbejdsplads med mange ildsjæle og plads til udvikling.
Udover undervisningen, er de administrative timer ikke tidsbestemte, nogle dog med deadlines.
Relevant uddannelse og kurser indenfor undervisning og/eller ledelse.
Løn efter kvalifikationer.


Sådan søger du:

Ansøgning og cv sendes til formand Claus Træger på sks-formand@sks-svoem.dk.
Ansættelse pr 1. august 2024 eller efter aftale. Samtalerne vil blive afholdt løbende.
 

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regional Sales Engineer / Manager, India
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg


As our new Regional Sales Engineer / Manager you will be responsible for expanding our footprint in our markets in India, while showcasing your specialization within the technical field. You work independently as well as collaboratively with your world-wide colleagues.

Your open-minded and helpful approach shines, especially during on-site customer visits, where you comprehend and advise costumers in any matter regarding solutions and services.

Knowledge of Industry 4.0 and IIoT for production - and manufacturing environment is appreciated, since you will have to consider this conversion in your work.


Responsibilities:

As a Sales Engineer, you will play a crucial role in developing the Indian market within the appliance industry, and more specific within cooling - and air conditioning segments. Your primary responsibilities will involve setting and achieving order entry targets, managing accounts in the AGRAMKOW CRM system, staying ahead of industry movements and developments. You will be successful in this role if you understand market potential, competitors, and local demands in India. You are upholding a customer excellence score (NPS) of over 55%.


Requirements:

Education: We are looking for candidates with technical education paired with commercial flair, such as a Technical Engineer with a commercial MBA, or those with a commercial education coupled with technical insight, like a Master or Bachelor of Science within International Business or a related field.
Experience: The ideal candidate will have 3-10 years of experience within the HVAC or Refrigeration Industry and must possess knowledge of value-based and solution selling in a B2B context.
Market Understanding: Depth knowledge of the Indian market, customers, competitors, and local demands, as well as the ability to stay ahead and understand the trends within the appliance industry.
Skills: Your proficiency in client engagement, communication, and value based selling will be crucial in achieving success in this role.
Language: Proficiency in English, both written and spoken, is mandatory.


The candidate

We seek individuals with a commercial mindset and technical proficiency, capable of engaging with clients and driving B2B sales. Your ability to sell equipment, software, and services, backed by a structured work approach and competence in MS Office and CRM tools (Sales Force preferred), will be essential to your success.


What we offer

We offer an exciting workplace, within a fast-growing industry, where we honor a positive mindset and find high collaboration a natural part of the day. We foster a culture that values individual well-being and encourages a healthy work-life-balance. We support each other and embraces creativity. We offer opportunities for personal growth and professional development, that not only values your contributions, but also invests in your continuous development, making work an enjoyable journey.
We believe that with your expertise, you will be a valuable addition to our Indian sales department based in Noida, contributing to our growth and success.

We invite candidates for interview on an ongoing basis and close the position once we have found the right Candidate for the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sommerferievikarer, Padborg
JKS & Career
Syddanmark
6330 Padborg
Søger du et spændende sommerjob? JKS søger dygtige sommervikarer til tekstilager i Padborg. Vi har ledige stillinger i forskellige afdelinger, og vi har helt sikkert også noget for dig!

Sommeren nærmer sig, og vi søger entusiastiske og pålidelige sommerferievikarer til vores velrenommerede tekstillager i Padborg! Hvis du leder efter en dynamisk og spændende mulighed for at få erfaring og tjene ekstra penge i sommermånederne, er dette jobbet for dig.

Arbejdsopgaver:

Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde
Truckkørsel (ikke et krav)

Vi forventer at du:

Du arbejder effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst
Du birdrager til et godt arbejdsmiljø

Kompetencer:

Evne til at tale og forstå engelsk
Basisforståelse for IT
Evnen til at arbejde en 8 timersvagt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejdere
JKS & Career
Syddanmark
6330 Padborg
For en virksomhed søger vi friske vikarer til lagerarbejde. Vi søger både til dag, aften og nattehold. Erfaring er ikke et krav. Lyder det som noget for dig?

Om du har erfaring eller ikke, har ikke det store betydning - vi hører gerne fra dig uanset.
Det vigtigste er, at du har lyst til at arbejde på et lager og er positivt indstillet og mødestabil.


Arbejdsopgaverne kan variere alt fra:

Pluk og pak
Kvalitetskontrol
Pakkeri opgaver
Containertømning
Truckkørsel



Efter du har sendt en ansøgning, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige konsulenter, der vil vejlede dig i det videre forløb.


Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Digital Marketing Trainee
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for digital marketing og salgsarbejde, og kan du se dig selv være en del af en dynamisk international virksomhed? Så er du måske vores nye trainee inden for Digital Marketing.

Som Digital Marketing trainee hos LINAK får du en enestående chance for at få en 2-årig uddannelse i en succesfuld international virksomhed med en kontaktflade til hele verden. Under uddannelsen bliver du en del af vores marketing afdeling og vores ”LINAK International” salgsafdeling. Marketing består af 13 kolleger, der blandt andet arbejder med Google Ads, sociale medier, website, SEO mv. I LINAK international bliver du en del af et team på 8 kolleger, der arbejder med en bred vifte af internationale kunder fra hele verden. Som trainee vil du opbygge et bredt netværk til kolleger og kunder, og du vil kunne udfordre dig selv både personligt og fagligt.

Sammen med dig vil vi sammensætte et elevforløb, hvor du kommer igennem følgende:


Primære arbejdsområder

Digital marketing:
Assistere med paid advertising kampagner på forskellige platforme (f.eks. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn annoncer mv.)
Assistere med organisk indhold på sociale medier
Udarbejde effektivitetsmålinger for kampagner
Supportere kolleger med forskellige annonceringsbehov
Diverse website (Wordpress, Umbraco, Sitecore) og SEO opgaver
Salg:
Håndtere salgsprocessen ved salg til mindre kunder, herunder udarbejde tekniske løsninger og fremsende tilbud
Behandle forespørgsler fra vores hjemmeside


Du:

har bestået grundforløbet til digital handel, HHX eller anden relevant uddannelse eller forventes færdig inden for nærmeste fremtid
er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre mennesker
har en passion for at lære og være up-to-date med udviklingen på digitale marketing platforme
er analytisk anlagt, god til at forstå og skabe overblik over kvantitative data og evner at omsætte det til handling
er serviceminded og synes marketing og salgsarbejde er sjovt
er fleksibel og har gå-på-mod
trives i et internationalt arbejdsmiljø
behersker dansk og engelsk – har du kendskab til spansk, er det en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Automatiktekniker til Bearbejdning
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en serviceminded automatiktekniker til vedligeholdelsesafdelingen i bearbejdningen. Du vil blive en del af et ungt team på fem vedligeholdere, der står for vedligehold, planlagt service og løbende forbedringer af produktionsudstyret. Afdelingen består af en topmoderne maskinpark med CNC og robotteknologi i fokus. Du vil indgå i en turnusordning på aftenhold hver femte uge.


Vi er inde i en konstant udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer samt et godt samarbejde. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded, resultatorienteret, kan kommunikere på alle niveauer, er kvalitetsbevidst og en stabil arbejdskraft. Der er mulighed for efteruddannelse.


Hos LINAK forventes det derudover, at man bidrager til en god teamånd, der afspejles i afdelingens attitude og væremåde, samtidig med at du er et forbillede for kundeorienteret adfærd og derved medvirker til et værdifuldt samarbejde.


Primære arbejdsopgaver

Systematisk vedligehold af vores produktionsudstyr (vi benytter Maintplan)
Fejlfinding og fejlretning af PLC-styrede anlæg og maskiner
Produktionsoptimering af udstyr i samarbejde med produktionsteknikere og operatører
Systematisk fejlsøgning, fejlretning og reparation af pneumatiske/elektriske anlæg og styringer
Bidrage til udarbejdelse af teknisk dokumentation, instruktioner og vejledninger
Medvirke ved køb af produktionsudstyr



Du

er faglært automatiktekniker eller har anden relevant uddannelse og har et godt kendskab til produktionsudstyr og fejlsøgning
er selvstændig, opsøgende og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
har mod på udfordringer, er fleksibel og indstillet på at springe fra den ene opgave til den anden, når arbejdet kræver det, samt indstillet på at påtage dig opgaver, der ikke falder ind under værkstedets normale arbejdsområde
udviser faglig stolthed og er på forkant med produktionsudstyrets tilstand, så det inden for dit område til enhver tid er optimalt vedligeholdt og løbende forbedres
fungerer som den tekniske ekspert, der konstruktivt bidrager ifm. indkøb, indkøring og forbedringer af udstyret
kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsleder Renè Seidelmann tlf. 50771045.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arbejdsleder, TECHLINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en arbejdsleder på daghold, der kan bidrage til, at vi fortsætter vores høje vækst. Vi er pt. ca. 75 medarbejdere i produktionen, der arbejder på 2 skift, som du og en arbejdslederkollega vil have ansvaret for.

Du bliver en del af vores TECHLINE segment, der leverer aktuatorløsninger til industrielt brug. Området består af ca. 130 medarbejdere inden for produktion, salg, kvalitet, produktionsteknik, planlægning og udvikling.

For den rigtige kandidat er det et udfordrende og spændende job i et produktionsmiljø, der er baseret på LEAN og produktionsteams, og hvor man har stor indflydelse på vores evne til at levere varer til kunderne.

Medarbejderne i TECHLINE er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en leder, der forstår at inddrage dem i beslutninger og i forandringer.

Vi har brug for en arbejdsleder, som vil trives med en foranderlig hverdag, kan lide den menneskelige kontakt, og som ikke er bange for at sætte klare forventninger op for medarbejdernes adfærd – og følge op på dem.

Du får reference til Director Operations og vil indgå i et driftsteam, der varetager arbejdsledelse, ordrebehandling/planlægning, sikkerhed & arbejdsmiljø, kvalitet, logistik, udvikling, produktionsteknik og vedligehold.


Primære arbejdsopgaver:

Daglig ledelse af produktionen i samarbejde med en arbejdslederkollega og driftsteamet
Fokus på opnåelse af resultatmål - gennem synlighed, prioritering og hurtig beslutningstagning
Personaleledelse, udvikling af produktionsteams og den enkelte medarbejder
Ansvarlig for videreudvikling af LEAN i afdelingen
Drive forandringsprojekter i produktionen, herunder LEAN, udviklings- og produktionstekniske projekter
Håndtering af administrative rutiner


Du

har erfaring med LEAN værktøjerne
har teknisk indsigt og er analytisk i din tilgang
kan håndtere samspillet mellem mennesker og avancerede/komplekse fremstillingsprocesser
brænder for at coache, lede og motivere mennesker gennem teamudvikling
har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
viser vilje og engagement til at nå resultater
har en åben, fleksibel og uhøjtidelig stil, som skaber respekt
har gode IT kundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
EL-ingeniør til R&D
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en dygtig El-ingeniør med flair for produktudvikling med afsæt i det el-tekniske område? Driver du dine egne opgaver og går gerne foran i projekt teams og byder ind med dine faglige kompetencer? Så er du måske den ingeniør vi søger til vores Hardware Technology team.
Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet, herunder udvikling af nye produkter. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.

Udvikling og kvalitetssikring af elektriske konstruktioner
Du kommer til at referere til Technology Manager, Hardware men i dit daglige arbejde kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med projektledere og øvrige projektmedlemmer vil stå for den EL-tekniske del af projekterne, herunder udvikling og test af prototyper i forbindelse med eksekverings- og udviklingsprojekter. Derudover har vi et ambitiøst roadmap, som skal videreudvikle hele vores produktprogram og du vil få en central rolle i realiseringen af dette roadmap.

Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Overdragelse af projekter til produktion
Specificering af udstyr, opgaver og processer
Udvikling og vedligehold af elektrisk konstruktion i EPLAN
kvalitetsdokumentation og test specifkationer

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertise område, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger samt undervisning af kunder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for UX/UI Design
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for UX/UI Design! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet team. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK pris på vores praktikanter!


Vil du gerne designe produkter og digitale løsninger, lave brugerundersøgelser, lave markedsanalyser, have direkte kontakt til kunder og leverandører, og arbejde med den nyeste teknologi? Så er du kommet til rette sted!


"I min tid hos LINAK har der været rig mulighed for læring og udvikling. Her fik jeg både støtte og frihed til at udforske nye kompetencer, og jeg følte mig som en værdifuld del af holdet." – Rie, tidligere praktikant i UI/UX Design



Eksempler på arbejdsopgaver

Design af brugergrænseflader til en bred vifte af digitale platforme, herunder apps og hjemmesider. Vi anvender værktøjer som Figma til at skabe intuitive og æstetisk tiltalende brugeroplevelser.
Forbedring og styrkelse af brugeroplevelsen i vores digitale produkter. Dette indebærer at identificere og adressere brugernes behov og smertepunkter gennem løbende feedback og designoptimeringer.
Udvikle prototyper og skabe wireframes som led i processen med at visualisere og teste nye designkoncepter. Dette vil hjælpe med at guide vores designbeslutninger og sikre en problemfri implementering
Arbejde med personas for at opnå indsigt i målgruppen. Efterfølgende analysere indsamlet brugerdata efter brugertests for at trække værdifulde indsigter og forbedre produktet yderligere.



Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør-, design- eller IT-uddannelse fx Interationdesign, IT Product Design, Digital Design
tidligere har arbejdet med Figma eller har lysten til at lære
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Indkøb
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik i indkøb! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Projekter kan være at videreudvikle og medvirke til global implementering af vores Category Management platform. Derudover kan du komme til at udvikle værktøjer til håndtering af Risk Management i supply chain, eller du kan være med til at udvikle værktøjer til SRM. Du vil som praktikant dermed få hands-on erfaring og blive en integreret del af teamet.


Eksempel på tidligere projekt - projekter varierer efter kvalifikationer og interesser:

Undersøge mulighederne for at etablere category management, som kan bruges som en fælles platform, for at koordinere og afstemme beslutninger til alle BU. Det skal vurderes hvorvidt category management kan være med til at sikre, at LINAK har den rigtige leverandørportefølje for kapacitet, risiko og leverandørudvikling.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business uddannelse fx Purchasing Management, Global Business, Marketing og Indkøb B2B
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder
har et positivt og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for supply chain! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som gerne vil være del af et dynamisk og dedikeret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter, reelle problemstillinger, og arbejde med både større og mindre opgaver.

Projekter inden for supply chain vil omhandle håndtering af den interne logistik. Du vil være med til at sikre løbende udvikling og forbedring af processer og opgaver med fokus på LEAN. Dine arbejdsopgaver kan fx omhandle produktivitetsforbedring og optimering af lager, varehåndtering og vareflow. Har du erfaring inden for simulering, kan disse kompetencer også komme i spil og blive udfordret.

Ved alle arbejdsopgaver er det en naturlig del af dagligdagen også at forstå organisationens behov og overføre dem til løsninger inden for dit område.


Eksempler på tidligere projekter - projekter varierer efter kvalifikationer og interesser:

Kortlægning af vores emballageforbrug og afdækning af kostreduktionsmuligheder i samarbejde med produktionsafdelingerne og leverandører.
Flow analyse af transport mellem bygninger og efterfølgende optimering af kørselsmønster
Layoutændring af nyt lager med analyse af vareflow fra lager til produktion med efterfølgende optimering af flowet.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Operations and Supply Chain Management, Cand.merc. el. lignende
har kendskab til LEAN management og finder det spændende at optimere og se muligheder
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Produktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for produktion! Vi søger dig, som har gå-på-mod, har lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet produktlinje. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK sætter vi stor pris på vores praktikanter!

Vil du gerne være med til at udvikle, specificere, indkøbe og igangsætte fremtidens proces- og produktionsudstyr er du kommet til rette sted. Som praktikant kan du være med til at kvalitetssikre, rationalisere, automatisere og optimere produktionen, og du vil være med til, at løse opgaver som ugentlige registreringer af forskellige produktionsdata. Derudover vil dagligdagen være præget af større og mindre projekter, spændende diskussioner, vidensdeling og nytænkning.


Eksempler på tidligere projekter - projekterne varierer efter kvalifikationer og interesser:

Flowoptimering i en produktionscelle. Analysere optimeringsmuligheder, inkl. trimning for at kunne producere flere emner pr. time. Analyse af materialeflow til en celle ift. placering af materialer fsva. arbejdets udførsel, samt hvordan man minimere antallet af stop. Undersøge, træne, indføre og oplære medarbejdere i det nye setup.

Re-designe en produktionscelle. Herunder at undersøge current state, se/beregne forbedringer, designe et nyt layout, flytte maskiner og implementere nyt layout, træne medarbejdere og lave en opfølgning på det.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant uddannelse; ingeniør, maskinmester, produktions teknolog el.lign.
brænder for optimering af produktion
ser muligheder frem for begrænsninger
skaber engagement og samtidig er imødekommende
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
kan grundlæggende dansk i tale og skrift
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Design & Produktudvikling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Design & Produktudvikling! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet team. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK sætter vi stor pris på vores praktikanter!

Vil du gerne designe produkter, lave forbrugerundersøgelser, lave markedsanalyser, have direkte kontakt til kunder og leverandører, og arbejde med den nyeste teknologi? Så er du kommet til rette sted!

”Hos LINAK der har jeg fået lov til at fordybe mig i ét projekt, og har oplevet at få rigtig meget ansvar og opbakning, både fra mine kollegaer, kontaktperson og min chef” – Torben, tidligere praktikant i Design & Produktudvikling


Eksempler på tidligere projekter - projekterne varierer efter kvalifikationer og interesser:

Arbejde med den interaktive designproces af nye produkter. Dette indeholder både at tegne sketches, lave low-fidelity prototyper og afprøve koncepterne med slutkunder. For at lære vores kunder endnu bedre at kende og forstå værdikæden kan det også være nyttigt at tage ud og lave interviews, etnografiske studier eller andet research ude i feltet.
Re-design af en håndbetjening. Herunder visuelle designkoncepter og udvikle nye koncepter til funktionaliteten af betjeningen. Koncepterne skal sættes i kontekst, og der udarbejdes en mellemvej mellem designet, og de restriktioner der opstår i processen f.eks. produktionsomkostninger.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business uddannelse fx Innovation and Business, Global Business, Interactiondesign, IT Product Design
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Kvalitet og Bæredygtighed
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for kvalitet! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som gerne vil være del af et dynamisk og engageret team.

Vi søger praktikanter inden for flere områder: Q-test, Leverandørkvalitet og bæredygtighed eller Produktionskvalitet.

I Q-test arbejder vi blandt med at teste nye systemer/softwareløsninger til LINAK kunder. Q-test består af et lille team, man som praktikant bliver en del af. I teamet er der en uformel omgangstone og motiverende arbejdsstruktur, og der er ikke langt til nærmeste leder, hvilket gør det nemt og rart at være praktikant i afdelingen. Primære opgave i afdelingen er at teste nye systemer/softwareløsninger.


Som praktikant i Q-test vil du bl.a.:

Teste kundespecifikke software og herved sikre kvaliteten i softwaren/løsningen til kunden

Få en bred kontaktflade, idet en stor del af dit arbejde vil være at kommunikere med software udviklere samt teknisk salg i udenlandske datterselskaber. Hermed får du en vigtig rolle ift. at afklare eventuelle fejl, mangler eller optimeringer til en systemløsning til en kundeapplikation

Derudover vil der være mulighed for at snuse til DFMA og Testplans møder ved udvikling af nye LINAK hardware
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland