2557 job i Sønderjylland 238 job i dette område
2557 job i Sønderjylland 238 job i dette område

top job

Experienced Embedded Software Developer
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Are you interested in working with the latest technologies in an organization that supports innovation, creativity and quality? Do your ambitions include the ability to integrate your current experience in specifying and designing connected embedded products with external development partners?

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our IOT gateway - an integral part of the future Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.
Indrykket: 17-05-2021 16:04:38
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Contract Manager til Sydbanks IT Sourcingafdeling
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Du har nu en unik mulighed for at blive Contract Manager i IT i Sydbank, hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen og opbygge funktionen fra bunden.

Sydbank er i en spændende udvikling, hvor vi hele tiden arbejder med at omstille os til fremtidens bank. I den forbindelse er professionel aftaleindgåelse samt løbende overvågning og kontrol med bankens IT-leverandører afgørende for, at Sydbank fortsat kan være konkurrencedygtig. Vi har derfor stor fokus på at optimere og forbedre bankens håndtering af IT-kontrakter.


Om jobbet

Som Contract Manager bliver du ansvarlig for den kontraktmæssige implementering, styring og drift af bankens IT-kontrakter. Det betyder, at du deltager i kontraktforhandlinger og fornyelser af vores eksisterende aftaler. Du skal også være med til at sikre, at de kontraktuelle vilkår i eksisterende kontrakter håndteres samt at der sker en tilstrækkelig opfølgning. Sydbank er ved at købe et nyt Contract Management System, og du skal sammen med resten af teamet implementere dette og sikre nye forbedrede processer til aftalehåndtering i hele Sydbank. Vi søger en Contract Manager med erfaring fra lignende stilling, der kan bidrage med etablering af fagområdet og som samtidig har lyst til at sætte sit eget præg på stillingen.
Indrykket: 13-05-2021 11:29:02
Ansøgningsfrist: 15-06-2021 23:59:00
Montagemedarbejdere til Gråsten
JKS A/S
Syddanmark
6300 Gråsten
Til vores kunde i Gråsten søger vi dygtige, alsidige og robuste montagemedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:

Montage af mekaniske og elektriske komponenter
Test af komponenter
Kvalitetskontrol
Opfyldning

Faglige kompetencer:

Du har hænderne rigtigt skruet på og arbejder effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er i stand til at læse og forstå skriftlige instruktioner
Har du truckcertifikat, er det et plus
Indrykket: 12-05-2021 15:11:11
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Pensionsrådgiver til Sydbank
Sydbank A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for at rådgive kunder om deres muligheder indenfor pension samt at støtte resten af teamet i at nå de fastsatte mål på pension? Så er du måske vores nye kollega i pensionsteamet i Sydbank.

Vi kan tilbyde et arbejdsmiljø med en god, direkte og uhøjtidelig omgangstone, men samtidig et stærkt fagligt miljø med sparring i hverdagen. Du får muligheden for at samarbejde med dygtige og ambitiøse kolleger i en bank, hvor kunden altid er i centrum.


Om jobbet

Du skal indgå i et stærkt samarbejde med område Sønderborgs Private Banking afdeling med det formål at skabe gode kundeoplevelser. Derudover skal du deltage på web-møder med bankens private kunder i hele landet. Du vil få arbejdssted i Sønderborg men, der kan i beskedent omfang forekomme kørsel til andre filialer. Som pensionsrådgiver skal du:

Deltage i kundemøder med private kunder ift. afdækning af kundernes ønsker og behov samt planlægning af pensionisttilværelsen
Deltage i kundemøder omkring planlægning af optimalt nedsparingsforløb
Deltage i kundemøder med mindre erhvervskunder omkring firmapension og 30%-ordning.
Være proaktiv ift. at opretholde et højt aktivitetsniveau på kundemøder
Være god til at skabe og bevare langvarige relationer med både kunder og kollegaer
Være med til at opretholde et højt kompetenceniveau hos dine kollegaer
Være med til at sikre at banken og området opnår de fastsatte mål på pensionsområdet, og at pension er i fokus hele året
Implementere nye regler på pensionsområdet og oplære privatrådgiverne i bankens pensionsværktøjer, herunder Letpension
Bidrage med henvisning af nye kunder til Sydbank.
Indrykket: 11-05-2021 16:01:37
Ansøgningsfrist: 30-05-2021 23:59:00
Erfarne produktions- og lagermedarbejdere
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi har vokseværk på LINAK i Guderup, så derfor søger vi dygtige produktionsmedarbejdere inden for mekanisk montage til daghold, aftenhold og nathold.

Det går rigtig godt hos LINAK, og derfor søger vi nu dig til at hjælpe os i produktionen, så vi kan fortsætte med at levere elektriske aktuatorsystemer, der forbedrer folks livskvalitet over hele verden.

Arbejdet udføres som regel i et team bestående af 3-5 kollegaer, der regner med dig som en del af teamet. Arbejdet foregår stående og kræver ofte en god del fingerfærdighed, da mange aktuatordele er ganske små. Samtidigt kan arbejdet også kræve en god fysik, når man skal pakke og flytte produkter på 6-8 kg.

Du:

har erfaring inden for mekanisk montage
er præcis og fingernem
kan kommunikere og sparre med kollegaer
er kvalitetsbevidst og har erfaring inden for produktionsarbejde
er villig til at tage fat og hjælpe dine kollegaer
er fysisk robust og kan håndtere en travl hverdag
har godt humør og er forandringsparat
kan læse og forstå dansk
Indrykket: 11-05-2021 15:59:48
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Disponent søges til indenrigsafdeling
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
På grund af travlhed og øget aktivitet søger HPT en engageret disponent, der kan
yde en exceptionel service overfor vore kunder. Har det vakt din interesse?
Så kontakt os gerne.,

Dine kvalifikationer:

- Indgående kendskab til godsdisponering.
- Uddannet indenfor transportbranchen/speditør.
- Godt købmandskab, samt beslutningskompetence.
- Kendskab til køl/frys stykgodsdisponering er en klar fordel.
- Overblik / ”holde mange bolde” i luften på samme tid.
- Gode evner til at kommunikere mundtligt, såvel som skriftligt på dansk, tysk
og engelsk.
- Motiveret for samarbejde.
- Habil IT bruger.
Indrykket: 10-05-2021 14:49:12
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Studiejob til Forretningsudvikling Privat
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for at kick starte din karriere? Og ønsker du at supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring? Så er jobbet som studentermedhjælper i Sydbank noget for dig.

I afdelingen ”Forretningsudvikling – Privat” mangler vi dig på holdet til at trække, strukturere og analysere data for dine kolleger. Dataen bruger vi til at udvikle de bedste løsninger til Sydbanks privatkunder – både nu og i fremtiden.
Om jobbet

Som studentermedhjælper bliver dine opgaver blandt andet at:

Indsamle og strukturere data primært via udtræk i SQL
Bestille større dataopgaver i IT
Omsætte data til beslutningsoplæg og analyser
Vedligeholde og udvikle Power BI rapporter
Sammen med andre forretningsudviklere at udvikle og tilpasse produkter og processer.


Vi forventer, at du:

Er analytisk og har flair for tal
Er god til IT-systemer – gerne erfaring med SQL og Power BI
Har lyst til og mod på forretningsudviklingsopgaver
Har en systematisk og struktureret tilgang til opgaver
Tager initiativ og stiller spørgsmål ud fra din viden og tilgang.
Indrykket: 10-05-2021 11:26:33
Ansøgningsfrist: 30-05-2021 23:59:00
Privatrådgiver til Sydbank, Sønderborg
Sydbank A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du arbejde et sted, hvor du kan gøre det, du er god til og ikke alt muligt andet? I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Bare bank – helt enkelt. Vi tror, at det er en af årsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere i branchen. Nu mangler vi dig som en del af teamet i område Sønderborg.


Brænder du også for at give unikke kundeoplevelser? Helt grundlæggende handler jobbet om at være en dygtig rådgiver, der kan skabe tætte relationer og en høj kundetilfredshed. Det gør du ved at levere nærværende og proaktiv rådgivning med forståelse for den enkelte kundes situation og aktuelle behov. Du gør en forskel for vores kunder – helt enkelt og ordentligt. Dine primære opgaver bliver at:

have ansvaret for egen kundeportefølje via en struktureret og proaktiv indsats
præsentere kunder for nye muligheder som fx låneomlægninger eller investering
efterbehandle og følge op på kundemøder
arbejde med nye kunder for løbende at udvide din kundeportefølje
planlægge og deltage i rådgivnings- og kundeaktiviteter, fx gå hjem møder og events
indgå i løbende dialog om din personlige plan for din fortsatte udvikling.
Indrykket: 10-05-2021 11:25:02
Ansøgningsfrist: 27-05-2021 23:59:00
Entrepriseleder til Arkil Asfalt i Skrydstrup
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Du bliver tilknyttet vores asfaltdivision, der udfører alle former for asfaltbelægninger og vedligeholdelsesarbejder på motorveje, landeveje, kommuneveje, lufthavne, parkeringspladser, industriarealer m.m. Herudover sælges asfalt direkte fra vores asfaltfabrikker, og vi har eget laboratorie, hvor der konstant arbejdes på at forbedre eksisterende asfaltprodukter og udvikle nye typer af asfalt og belægninger. Læs mere om vores arbejde her


Du får udgangspunkt fra vores afdeling i Skrydstrup, som består af i alt ca. 60 medarbejdere. I dagligdagen vil du opleve et godt samarbejde i afdelingen, hvor vi sparrer aktivt med hinanden til gavn for både projekterne og vores faglige videreudvikling. Tonen er uformel, og der er kort afstand mellem medarbejdere og ledelse, hvilket betyder korte beslutningsveje.


Du får rig mulighed for at præge jobbets indhold og bliver en nøgleperson i vores afdeling, når vi skal gennemføre vores mange spændende asfaltprojekter. Blandt dine hovedopgaver vil være at:

Forhandle, samarbejde og koordinere opgaverne med bygherrer, myndigheder, rådgivere, leverandører og underentreprenører.
Koordinering, planlægning og opfølgning i tæt samarbejde med formanden.
Planlægge arbejdet, så tidsplanen holder og resultatet er i top. Du skal kunne planlægge både dit eget og andres arbejde hensigtsmæssigt.
Styre økonomien i projekterne. Opgørelser, fakturering og beregninger på nye opgaver hører til jobbet og er ét af succeskriterierne i projektet.
Administrere fordokumentation i opstart af nye projekter til færdig kvalitetssikring.

Indrykket: 10-05-2021 11:23:29
Ansøgningsfrist: 24-05-2021 23:59:00
Process Manager - Cand.merc, int. Business Development ell. lign.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du mod på at arbejde med processer på tværs i organisationen? Optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle? Udfordre vanetænkningen, undersøge alternative metoder og teknologier til at opnå den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger?

Så er jobbet som Process Manager indenfor materialedisponering noget for dig.

Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores materialedisponering
Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
Udarbejde performance målinger (KPI’er)
Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
Deltage i projekter på tværs af organisationen
Fokus på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)
Indrykket: 07-05-2021 14:56:40
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Dygtig receptionist til Hotel og Restaurant
Fakkelgaarden
Syddanmark
6340 Kruså

Fakkelgaarden søger en dygtig og smilende receptionist, som kan levere service i verdensklasse!

Som receptionist er du som regel både den første og sidste gæsten møder i forbindelse med sit ophold på Fakkelgaarden. Derfor er det afgørende, at dit servicegen er udover det sædvanlige, at du ALTID sætter gæsten i centrum og at du først er tilfreds, når gæsten er det.

Om Fakkelgaarden

Fakkelgaarden er smukt beliggende direkte ud til Flensborg Fjord og er et af landets mest traditionsrige og anerkendte hotel- og spisesteder. Vores gæster kommer fra mange forskellige lande, men fælles for gæsterne er, at de er kvalitetsbevidste og forventer en høj standard. Vi er kendt for ”Fakkelgaarden-ånden” der betyder, at vi alle hjælper hinanden, og at vi er et team med et fladt hierarki og en passion for det vi laver. Alt dette tilsammen gør bl.a., at vi har opnået den højeste tilfredshedsscore blandt hoteller i Sønderjylland.

Om dig

Du har let til smil, du er vant til mange daglige kontakter og har en bred erfaring med forskellige administrative opgaver. Det er en fordel, hvis du er uddannet receptionist eller har en administrativ baggrund kombineret med nogle års erfaring indenfor faget.

Vigtigst af alt er dog, at du:

Er positiv, udadvendt og har et godt humør
Udviser god, nærværende service og vægter det gode værtskab højt
Er løsningsorienteret, fleksibel og samarbejdsvillig
Er vant til at arbejde selvstændigt, effektivt og bevarer overblikket i alle situationer
Kan kommunikere og formidle positivt såvel mundtligt som skriftligt
Behersker dansk i både skrift og tale samt gerne tysk og/eller engelsk
Indrykket: 07-05-2021 14:39:39
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 23:59:00
Disponent
Meldgaard Holding A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Disponent til Bulk-Transport A/S

Vi søger snarest muligt en disponent med erfaring indenfor pallegods/stykgods

Bulk-Transport A/S er et speditionsselskab, der disponerer kørsel af alle slags bulk og palle varer. Kvalitet, service og højt aktivitets niveau er nøgleordene hos os.

Jobbet
Vi løser stort set alle former for transport af pallegods/stykgods. Geografisk dækker vi hele Danmark, og der er kun få transportopgaver, som rækker ud over landets grænser.

Vi er en afdeling med stor aktivitet, derfor søger vi snarest en disponent, der skal være med til at disponere biler samt have kontakt til chauffører og samarbejdspartnere. Du bliver en del af et energisk og godt team, som i fællesskab disponerer og løser afdelingens opgaver.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør indenfor kørsel med pallegods/stykgods. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder, med mange bolde i luften i et hektisk miljø. Du skal kunne bevare overblikket, samle trådene og stadig bevare den positive tilgang.
Du kan bringe dine faglige kompetencer i spil, og gøre en forskel for vores kunder.

Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT/Navision og Office pakken – vi sørger for oplæring
• Er en god kollega og en god teamspiller
• Har godt styr på Danmarks geografien

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorleder Lene Christensen på tlf. 20337356 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 25. maj 2021.Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.



Indrykket: 07-05-2021 08:01:14
Ansøgningsfrist: 25-05-2021 23:59:00
Indkøber med et teknisk mindset
JKS A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
Hamag A/S har travlt og søger en indkøber med et teknisk mindset. Det er en stilling med mulighed for at kombinere din tekniske viden med dit kommercielle gen.

Hamag A/S er kendt for fleksibilitet, kvalitet og et højt serviceniveau, som du skal være med til at fremtidssikre med dine kompetencer.

Din hovedopgave vil ganske naturligt ligge inden for det operationelle indkøbs- og logistikarbejde. Det drejer sig både om indkøb af tekniske artikler til handels- og serviceafdelingen og metalplader og elektronik til produktionen, som vil kræve din tekniske snilde og din kommercielle forståelse. Her vil arbejdet med planlægningskladder, produktionsstyklister mm. være en naturlig del af processen.

Du vil være i tæt dialog og samarbejde med leverandørerne. Udover de bestående produkter vil du også source nye varer, hvorfor indhentning og sammenligning af tilbud samt efterfølgende kontrakt- og prisforhandlinger er en vigtig del af opgaven. Deltagelse på relevante messer hører med til jobbet. Det kræver desuden et indgående kendskab til varerne, hvorfor produkttræning vil blive vægtet højt.

Leverandørerne er internationale, ligger dog primært i Europa, hvorfor det også kræver, at du behersker engelsk på forhandlingsniveau og meget gerne også tysk. Implementering af nye komponenter eller varer vil bl.a. også indebære oprettelse og vedligeholdelse af leverandøraftaler i ERP-systemet.

Du vil opleve et team bestående af dygtige og loyale kollegaer omkring dig.
Indrykket: 06-05-2021 15:09:39
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 23:59:00
Serviceminded receptionist
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du prøve kræfter i en international virksomhed med danske rødder, og er du den fødte receptionist, der brænder for at supporte både gæster og resten af organisationen – så søg endelig denne spændende stilling!

JKS søger en administrativ receptionist, der selvstændigt og proaktivt løser de daglige opgaver, til en virksomhed beliggende i Sønderborg kommune.

Din fornemste opgave bliver at være virksomhedens første indtryk udadtil. Du får din arbejdsplads i receptionen, og herfra vil du løse de daglige og mangeartede opgaver en receptionist bliver mødt med.

Udover at modtage gæster, både fysisk og i telefonen, kommer du til at supportere økonomiafdelingen med lettere bogholderiopgaver og andre administrative ad hoc-opgaver.

Det er en international virksomhed med aktiviteter i mange forskellige lande, så du vil komme i kontakt med mange forskellige nationaliteter, hvorfor det er en forudsætning, at du er stærk i engelsk, både mundtligt og skriftligt.


Indrykket: 06-05-2021 15:07:57
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Quality Area Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Quality Area Manager som med kundefokus formår at løse kundens udfordringer, i samarbejde med både interne og eksterne samarbejdspartnere. Vi søger dig, der formår at omsætte selv de mest komplekse udfordringer til løsninger og muligheder, i en international hverdag med fokus på dialog, kommunikation og dokumentation.
Kvalitetsafdelingen hos LINAK har 27 medarbejdere, der håndterer forskellige kvalitetsopgaver for hele LINAK koncernen.
Du bliver en del af et team bestående af fem Quality Area Managers, som koordinerer håndteringen af kvalitetsproblemer i tæt samarbejde med datterselskaber og Key Accounts rundt om i verden og i de involverede afdelinger hos LINAK A/S.


Primære arbejdsopgaver

Ansvarlig for håndtering af reklamationer og produktproblemer
Kontakt til LINAK kunder (datterselskaber og Key Accounts) omkring kvalitetsopgaver
Ansvarlig for at igangsætte og afslutte korrigerende handlinger
Ansvarlig for at forfølge kvalitetssager gennem hele organisationen
Deltage i kundebesøg både ved LINAK og hos kunden i forbindelse med reklamationer eller som led i den daglige afklaring og opfølgning på opgaver
Statistiske tilbagemeldinger og dokumentation
Deltage i interne Proces Audits
Indrykket: 06-05-2021 15:03:04
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Økonomielev
JKS A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
For en af vores gode samarbejdspartnere beliggende i Rødekro søger vi en ansvarsbevidst og engageret økonomielev til start efter den forestående sommer

Som økonomielev vil du i løbet af din 2-årige uddannelse blive stillet forskellige og alsidige opgaver, som løbende vil blive tilpasset dit uddannelsesforløb og din personlige udvikling.

Stillingen er en god mulighed for dig, som gerne vil beskæftige dig med tal i en virksomhed i vækst, som har mange år på bagen, og hvor der er rig mulighed for personlig og faglig udvikling.

Du vil blive placeret i bogholderi- og administrationsteamet med gode kollegaer, som alle vil bidrage til en god, faglig udvikling under hele dit uddannelsesforløb.

Indrykket: 04-05-2021 16:04:38
Ansøgningsfrist: 18-05-2021 23:59:00
Procesoperatør
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Til en af vores gode kunder i Aabenraa søger vi en procesoperatør/blandemester, der vil få det daglige ansvar for kundebetjening, kørselsplanlægning og betjening af blandingsmaskiner.

Der er tale om en afvekslende stilling, som består både af betjening af blandemaskine, kundekontakt og administrative opgaver, og du kan derfor have flere forskellige indgangsvinkler til stillingen.

Arbejdstiden er 7.00-15.10 og 7.00-14.30 fredag. Stillingen er et vikariat med henblik på fastasættelse - for den rigtige kandidat måske direkte fastansættelse.


Primære arbejdsopgaver:

Ordremodtagelse pr. telefon og mail
Kørselsplanlægning af betonbiler i samarbejde med øvrige fabriksbeton-afdelinger
Blanding af fabriksbeton
Besvarelse og rådgivning til kunder ifm. spørgsmål


Din person

Du har gerne kendskab til betonbranchen
Du arbejder systematisk, struktureret og kan bevare overblikket i pressede situationer
Du tager ansvar og er kvalitetsbevidst
Du taler og skriver dansk
Du har gode samarbejdsevner og kan arbejde såvel selvstændigt som i teams
Du er fleksibel, positiv, åben, ærlig og har et godt humør
Indrykket: 04-05-2021 16:02:26
Ansøgningsfrist: 18-05-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program - IT and Business Processes
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run, because we are sure that we want to continue working together for many years.

Depending on your background and preference, there are different directions within IT that you can be involved with during your Program – e.g. ERP, CRM, PLM, Digital Production, BI/Big Data/AI. In all cases, you will have close contact and interaction with all our business units and global subsidiaries.
Indrykket: 04-05-2021 16:00:23
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program – R&D
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.
Indrykket: 04-05-2021 15:54:29
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program – Marketing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run, because we are sure that we want to continue working together for many years.
Indrykket: 04-05-2021 15:52:37
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
raaco A/S oplever vækst i salg af bilindretning i Danmark og ønsker at udvikle salg til bilforhandlere i Nordtyskland. Motiveres du af selvstændig sal
raaco A/S
Andet
99999 Grænsejob
raaco A/S oplever vækst i salg af bilindretning i Danmark og ønsker at udvikle
salg til bilforhandlere i Nordtyskland. Motiveres du af selvstændig salgsudvikling af dit eget geografiske ansvarsområde? Taler du flydende tysk og har bopæl i Sønderjylland? Ønsker du et yderst kompetent backoffice i ryggen, når du åbner døren til nye kunder, så kan det være dig raaco A/S mangler…

Vi tilbyder en spændende og udfordrende nyoprettet fuldtidsstilling i en international virksomhed.

Du bliver en del af det nordiske salgsteam, som består af meget engagerede og kompetente kolleger med en positiv tilgang. Du kommer til at referere til den nordiske salgschef, som du kan sparre med dagligt. Vi klæder dig på med en grundig introduktion og oplæring i vores systemer og produkter, som vil foregå på vores hovedkontor i Nykøbing F. Din hverdag foregår ude ved kunderne med udgangspunkt fra din egen bopæl og der må påregnes 15-20 rejsedage.

Du tilbydes en fast løn med bonus- og pensionsordning samt varebil med bilindretning, sundhedsordning, bærbar pc, tablet og mobiltelefon.
Indrykket: 03-05-2021 11:04:43
Ansøgningsfrist: 28-05-2021 23:59:00
Kunde- og personalekonsulent
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
JKS søger en proaktiv og analytisk kunde- og personalekonsulent til Region Sønderjylland, hvorfra vi servicerer en lang række store og små virksomheder med såvel danske som udenlandske medarbejdere. JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Du vil blive en del af et engageret team på en meget dynamisk arbejdsplads, med glade kollegaer, loyale kunder og tilfredse medarbejdere.


Jobbeskrivelse:

Din fornemste opgave vil være gennem troværdighed og ordholdenhed at servicere vores kunder og skabe merværdi for kunderne i form af JKS-konceptløsninger inden for fleksibel bemanding.

Aktiv pleje og servicering af kunder via dialog omkring behovsafklaring er en selvfølge for dig. Screening efter nye medarbejdere i vores database og hos andre relevante kilder vil høre til dine daglige opgaver.

Herudover vil samtaler med nye medarbejdere for afdækning af jobkompetencer og kvalifikationer samt udvælgelse og præsentation af kandidater til kunden være er en stor del af din hverdag, ligesom servicering af de eksisterende og kommende medarbejdere falder dig naturlig.

Du kommer til at styre selve bemandingslisten over de medarbejdere der er i arbejde hos kunderne. Det indbefatter videreformidling og udlevering af relevant information, arbejdstøj, arbejdsinstrukser, kontrakt osv. Dette vil ske i tæt samarbejde med dine teamkolleger.

På sigt kan der også blive tale om en koordinerende rolle til vores kundeteams, dette inkluderer ansvaret for udsendelse af diverse rapporter og opfølgning på KPI’er.

Din base vil være på vores kontorer i det Sønderjyske, som p.t. indbefatter Vojens, Aabenraa og Sønderborg. Ved kundebesøg køres der i egen bil til statens gældende kilometertakst.

Indrykket: 03-05-2021 07:48:55
Ansøgningsfrist: 01-06-2021 23:59:00
Analytikere til modeludvikling
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at blive en del af et stærkt team af engagerede og dygtige kolleger, hvor du får mulighed for at anvende din teoretiske baggrund til at udvikle avancerede risikomodeller? Og brænder du for kvantitative metoder og risikostyring? Så er dette spændende job på hovedsædet i Aabenraa måske noget for dig.

Risikomodeller udvikler statistiske modeller ved hjælp af avancerede kvantitative metoder til styring af bankens kreditrisiko. Afdelingen vokser og er i en spændende udvikling som følge af bankens ambition om at øge anvendelsen af avancerede risikomodeller samt nye regulatoriske krav på området. Vi søger derfor dygtige og gerne erfarne analytikere.

Arbejdet i afdelingen har stor ledelsesmæssig fokus og du får en central rolle i forhold til udviklingen og anvendelsen af bankens modeller samt den løbende interne og eksterne evaluering og dialog omkring modellerne. Du vil derfor få en bred berøring med en stor del af organisationen og et detaljeret indblik i data og processer på tværs af banken.
Indrykket: 26-04-2021 16:18:13
Ansøgningsfrist: 01-06-2021 23:59:00
Risikoanalytiker til Validering og modelrisiko
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Interesserer du dig for kvantitative modeller og finansiel regulering? Har du lyst til at være en del af et velfungerede team af engagerede og dygtige medarbejdere, hvor du får mulighed for at arbejde med modelrisikostyring og validering af bankens modeller? Så har vi et rigtig spændende job til dig.

Validering og modelrisiko er forankret i bankens Område Risiko. Afdelingen anvender statistiske modeller og datadrevne løsninger til at understøtte risikostyring. Vi bruger avancerede kvantitative metoder i valideringen af bankens kreditrisiko- og kapitalkravsmodeller. Derudover står afdelingen overfor at skulle opbygge et framework for Model Risk Management, som skal bruges til vurdering og kvantificering af bankens modelrisiko. For at øge fokus på området indenfor validering og modelrisiko udvider vi vores team og søger en dygtig og engageret risikoanalytiker.

Arbejdet i afdelingen har stor ledelsesmæssig fokus, og du får en central rolle i forhold til anvendelsen af bankens modeller samt den løbende interne og eksterne evaluering og dialog omkring modellerne.

Afhængig af din baggrund kan der være forskellige indgange til jobbet - hvilket også kan være med til at præge dit jobindhold. Du kan få mulighed for at:

Udvikle robust kvantitativ valideringsmetode til kvalificering af modeller for at bekræfte validiteten af den konceptuelle tilgang til teori og implementering
Opbygning af Model Risk Management framework til vurdering og kvantificering af modelrisiko
Vurdere compliance mellem bankens modeller og de danske og internationale standarder på området
Rapportering til bankens ledelse
Videreudvikle bankens stresstest modeller med henblik på opgørelse af bankens kreditrisiko under stressede scenarier
Anvende bankens modeller til solvensberegning
Indrykket: 26-04-2021 16:17:09
Ansøgningsfrist: 21-05-2021 23:59:00
Industriteknikere
Pehama A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Pehama Productions A/S søger 2 Industriteknikere til henholdsvis CNC fræsning og CNC drejning


Virksomheden:

Pehama Productions A/S udvikler og producerer specialmaskiner og automatiserings-udstyr til internationale industrivirksomheder. Virksomheden er grundlagt i 1965 og har 35 engagerede medarbejdere.


Arbejdsområder:

Du skal arbejde i en bearbejdningsafdeling, som hovedsagelig har til opgave at fremstille emnedele til vores egen produktion af specialmaskiner. Dog vil der af og til også blive fremstillet emnedele efter mindre kundespecifikke opgaver.


Kvalifikationer:

• Du er uddannet industritekniker eller maskinarbejder og har en god erfaring med CNC drejning eller fræsning. Og endda gerne en erfaring med begge bearbejdningsformer.
• Du har kendskab til Mastercam eller lignede Cam programmering.
• Du har god tegningsforståelse.


Din profil:

• Du kan tilrettelægge eget arbejde og arbejde selvstændig, men samtidig også samarbejde i et team
• Du er struktureret i dit arbejde og har kvalitetsforståelse.
• Du har en konstruktiv adfærd og kan omgås kolleger og kunder


Pehama tilbyder:

• Du tilbydes en stilling i en udviklingsorienteret virksomhed i vækst, hvor du bliver involveret i spændende projekter.
• Der tilbydes fleksible arbejdsvilkår, der aflønnes i henhold til kvalifikationer
• Faglige, tekniske og menneskelige kvalifikationer vægtes lige højt
• Beslutningsvejene er meget korte i en uformel organisation, og der arbejdes med frihed under ansvar


Hos Pehama har du muligheder for at udvikle dig, da der næsten altid arbejdes med nye opgaver. Både i tæt sammenarbejde med de øvrige kollegaer, afdelinger, kunden samt eksterne leverandører.

Du kan være med til at gøre en forskel og præge en dynamisk udvikling – vi ser frem til at høre fra dig.


Ansøgning:

Skriftlig ansøgning, mærket ”Industritekniker” og vedlagt relevante data, bedes fremsendt hurtigst muligt

Pehama Productions A/S
Kvanløkke 1-3
6430 Nordborg
att. Jan Christensen

eller direkte pr. e-mail jc@pehama.dk
Indrykket: 10-05-2021 14:19:47
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Faglig stærk og dynamisk kalkulatør
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed
Arkil er blandt Danmarks største entreprenørkoncerner. Vi har cirka 2.000 medarbejdere og en omsætning på 3 mia. kroner i Danmark og udlandet. Med 80 års erfaring fra branchen bliver du en del af en stærk og succesrig virksomhed.

Din base bliver i vores Koldingafdeling, som står for en del af vores entreprenøraktiviteter og beskæftiger sig med alle former for anlægsarbejde. Vores primære arbejdsområde er Trekantområdet – typisk i en afstand af cirka 50 km fra Kolding. Læs mere HER.


Du får opgaverne i hus

Du kommer til at stå i spidsen for at udforme og gennemføre tilbud på baggrund af det foreliggende udbudsmateriale. Som kalkulatør får du en vigtig rolle i afdelingen, hvor du er med til at sikre fremtidige opgaver, som dine kollegaer skal føre ud i livet.


Du har overblik

Hos os får du et selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau. Du er god til at granske, risikoafdække, gennemskue tidsplaner, se løsninger, skabe et godt overblik over indhentede / forhandlede priser og til at beskrive dine forudsætninger for prisen.


Du er god til at netværke

Vi lægger desuden vægt på, at du har gode kontaktskabende evner, og at du i det hele taget trives med at have en stor kontaktflade, da dit arbejde udføres i tæt dialog med samarbejdspartnere og leverandører på tværs af vores afdelinger. Som kalkulatør vil du være en vigtig nøgleperson på kontoret i Kolding, hvor vi arbejder i et positivt og professionelt samarbejdsklima.
Indrykket: 20-04-2021 10:24:49
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Lawyer for International Group
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
You now have the opportunity to become part of our legal team where you will be a key employee in supporting the global LINAK organisation.

We are looking for a lawyer who will join our legal team at LINAK Headquarters in Guderup, Denmark.

You will be supporting the business with a variety of legal tasks with a primary focus on drafting and negotiating commercial contracts with suppliers and customers as well as providing advice to our commercial departments. It is therefore important that you have an excellent understanding of the business as part of integration of legal considerations.

This is a good opportunity for you to obtain close cooperation with the managers in our commercial teams across the countries where LINAK is represented, as well as being in dialogue with our external advisors.

You will be in contact with many colleagues in the various departments at LINAK Headquarters and you must be able to navigate in many different legal topics. You will encounter legal challenges at various levels, and you have influence on the solutions as well as proactive actions. We value your ability to communicate complex matter in a simple way.
Indrykket: 15-04-2021 16:26:17
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Ingeniør til Produktansvar, Mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være ansvarlig for et af vores teknisk udfordrende produkter og sikre funktionaliteten gennem hele produktets levetid? Hvis du har styr på teknikken, kan lide at bruge din mekaniske viden og synes det er spændende med nye udfordringer, så er du måske vores nye kollega.

I MEDLINE er der 30 produktansvarlige og testteknikere, og du vil indgå i et team af 8 personer. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter -både lokalt og globalt. Produkterne ændres løbende, når der f.eks. skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer samt oprettes nye varer og specialvarer. Teamet deltager desuden også i udviklingsprojekter, og er derved på forkant med de produkter, der rammer afdelingen.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og har i samarbejde med teknisk salg en del kontakt til datterselskaber og kunder. Du vil desuden også deltage i audits af leverandører samt være ansvarlig for godkendelsen af nye komponenter til produkterne.
Indrykket: 14-04-2021 15:44:14
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
LAGERASSISTENTER - FULDTID og DELTID
Helsam
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kan du lide at have et fysisk arbejde i et hektisk miljø? Og drømmer du om at arbejde på et stort lager, hvor vi står sammen og værner om den gode stemning? Så læs mere her….

Hos Helsam har vi travlt. Der er vækst i vores butikker og netbutikker, og det betyder aktivitet på vores lager i Sønderborg, som består af 40 engagerede medarbejdere. Derfor søger vi friske og energiske kollegaer til vores lager.

Vi søger både fuldtids- og deltidsmedarbejdere samt studentermedhjælpere til vores Søndagshold. Vi har brug for medarbejdere der er indstillet på fleksible arbejdsuger.

Er du i god form og sprængfyldt af energi? Og kan du stolt fortælle, at du tager ansvar og spiller dine kollegaer gode? Så tror vi, at du vil passe godt ind her på vores fantastiske arbejdsplads!

Dine opgaver bliver plukning af varer via lagerautomater og håndscannere. Derudover skal du pakke ordrer og gøre dem klar til transport og udføre andet forefaldende arbejde på lagret. Din succes i jobbet bliver bl.a. målt på, om du når de fastlagte mål for antal pluk pr. time, og om din adfærd afspejler forståelse for kunderne, samspil med kollegaerne og ejerskab for vores fælles mål.
Indrykket: 14-04-2021 15:42:28
Ansøgningsfrist: 28-05-2021 23:59:00
Erfarne produktions- og lagermedarbejdere
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi har vokseværk på LINAK i Guderup, så derfor søger vi dygtige produktionsmedarbejdere til daghold, aftenhold og nathold.

Det går rigtig godt hos LINAK, og derfor søger vi nu dig til at hjælpe os i produktionen, så vi kan fortsætte med at levere elektriske aktuatorsystemer, der forbedrer folks livskvalitet over hele verden.

Arbejdet udføres som regel i et team bestående af 3-5 kollegaer, der regner med dig som en del af teamet. Arbejdet foregår stående og kræver ofte en god del fingerfærdighed, da mange aktuatordele er ganske små. Samtidigt kan arbejdet også kræve en god fysik, når man skal pakke og flytte produkter på 6-8 kg.

Vi søger timelønnede ufaglærte til fastansættelse inden for 2 områder: mekanisk montage og lager.

Fælles for begge områder er, at du:

er kvalitetsbevidst og har erfaring inden for produktionsarbejde
er villig til at tage fat og hjælpe dine kollegaer
er fysisk robust og kan håndtere en travl hverdag
har godt humør og er forandringsparat
kan læse og forstå dansk
Indrykket: 13-04-2021 14:50:07
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland