1684 job i Sønderjylland 155 job i dette område
1684 job i Sønderjylland 155 job i dette område

topjob

Medarbejdere til dagrenovationskørsel i Varde
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6800 Varde
1. september 2024 starter vi dagrenovationskørsel i Varde kommune, hvor vi
også får brug for dig - som vores gode nye kollega i Meldgaard Miljø A/S

Vil du med på vognen, hvor vi tilbyder en aktiv hverdag, fantastiske kollegaer samt gode løn- og personalevilkår?
Kan du lide at have borgerkontakt og synes du, at god service er en selvfølge - så er det dig
vi søger.

Det er et krav, at du har kørekort C samt EU chaufførbevis.

Vi forventer, at du:
• Synes om at starte dagen tidligt på jobbet
• Er mødestabil og trives med at arbejde udendørs
• Er i god fysisk form
• Er fleksibel og omstillingsparat
• Er en god og loyal kollega

Som fastansat er du garanteret 37 timer ugentligt
Som afløser får du et fleksibelt job, hvor du skal afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Er du interesseret, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 23. august 2024
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt driftschef Martin Borgersen på tlf. 2033 7323.
Samtaler vil blive afholdt løbende og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollegaer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til dagrenovationskørsel i Horsens
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S Vi har travlt og søger derfor både faste medarbejdere samt afløsere.
Vi tilbyder en aktiv hverdag, fantastiske kollegaer samt gode løn- og personalevilkår. Kan du lide at have borgerkontakt og synes du at god service er en selvfølge, så er det dig vi søger.

Det er et krav, at du har kørekort C samt EU chaufførbevis.

Vi forventer, at du:
? Er mødestabil og trives med at arbejde udendørs
? Er i god fysisk form
? Er fleksibel og omstillingsparat
? Er en god og loyal kollega

Som fastansat er du garanteret 37 timer ugentligt
Som afløser får du et fleksibelt job, hvor du skal afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Er du interesseret, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 23. august 2024 Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Jan Andersen på tlf. 52 18 72 00. Samtaler vil blive afholdt løbende og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollegaer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT- supporter
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Trives du med at have mange opgaver kørende på samme tid og samtidig yde en god service, hvor du har fokus på opgaven og selvstændigt kan ta' ansvar for løsninger, dette gælder såvel egne opgaver som de opgaver der lander i teamet, så er du måske vores nye kollega?

Sæt dit tydelige aftryk på IT-support i Arkil

I Arkil IT er vi 9 medarbejdere, som servicerer knap 700 PC-brugere fordelt på 20 afdelinger og mere end 50 byggepladser fra vores hovedkontor på Søndegård Alle, i Vojens.

Målet for afdelingen er at “Levere IT som gør en forskel for brugerne”.

Vi har fokus på processer og værdien af den service, vi leverer, men ønsker at blive endnu bedre og søger derfor en ny 2'nd level supporter til vores IT-support.

Som 2'nd level supporter bliver du en del af vores supportteam, der modtager og håndterer alle henvendelser fra brugerne. Teamet arbejder systematisk på at dokumentere løsninger, så vi kan løse størstedelen af henvendelserne ved første dialog, i et såkaldt “First Time Fix”. Din vigtigste rolle bliver at støtte 1'st level ved at overtage de opgaver de ikke kan løse og træne dem så de kan løse dem næste gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Global Support Manager
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you ready to provide customer satisfaction at our newly established Global Sales & Customer Support Center? If you are service-minded, process-driven, and ready to work with global sales and customer support, you might be our new Global Support Manager.

The new Global Support Manager at AGRAMKOW, will have the chance to form a new position within the company. Your enthusiasm and fresh ideas will be highly valued, and you're not afraid to come up with innovative solutions. As a binding bridge between sales and costumers your focus is to deliver efficient customer and sales support on a global scale. Interacting with a wide range of contacts across the global organization, this role requires a deep understanding of our business and exceptional English communication skills, both written and spoken.


Key Responsibilities:

Ensure seamless implementation and maintenance of master data globally.
Oversee order handling, standard/off-standard projects, and service orders, including quotation of standard spare parts and services.
Uphold high data quality in our ERP system and integrate it into our CRM.
Provide daily support for sales, lead handling, and follow-up.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior validation IT QA
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you want to join a newly established Quality Assurance (QA) organization of a new production site? Are you interested in supporting the expansion of assembly and packaging capacity for Novo Nordisk?



We are seeking a proactive and motivated IT QA Professional with a strong quality mindset, great interpersonal skills, an innovative mindset, and the ability to thrive in a constantly changing and challenging environment.



You will also be part of a global quality organization that supports production expansions across Novo Nordisk. If you find this opportunity exciting, we encourage you to apply.



The position

As IT QA Professional you will become part of a newly established QA team supporting a new production site for assembly and packaging of finished products. We value a great working environment, team spirit and empowerment as well as good development opportunities. Along with the rest of the team you will have the responsibility of QA review and oversight of many types of documents, primarily related to validation and qualification. You will also ensure quality and compliance with the current GMP rules and guidelines.



Your main tasks will be to:

Collaborate with stakeholders to develop and execute test plans, test cases, and test scripts to ensure the quality of our products and services.
Review different types of documents, mainly validation and qualification in the beginning.
Collaborate with development teams to identify and resolve defects and issues.
Participate in design and code reviews to ensure quality standards are met.



You will work with stakeholders to document requirements and acceptance criteria, develop and maintain test documentation, including test plans, test cases, and test scripts as well as participate in performing functional, regression, and performance testing.



Qualifications

The ideal candidate will have:

Bachelor’s degree in computer science, Software Engineering, or a related field.
Experience in QA, with a focus on automation and AI & familiarity with artificial intelligence and machine learning concepts.
Min. 2 years of experience with GMP guidelines and regulations, and a good understanding of regulatory compliance requirements.
Understanding of IT infrastructure, including networking, databases, and operating systems.
Proficiency in English.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior validation QA
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
re you interested in starting an exciting journey for Quality Assurance (QA) organization of a new production site that will support the expansion of assembly and packaging capacity for Novo Nordisk? We are seeking a QA Professional to join our newly established QA Team. Apply today!



The position

As validation QA Professional you will become part of a newly established QA team supporting a new production site for assembly and packaging of finished products. We value a great working environment, team spirit and empowerment as well as good development opportunities. Alongside the rest of the team, you will have the responsibility of QA review and oversight of many types of documents, primarily related to validation and qualification.

Furthermore, you will ensure quality and compliance with the current GMP rules and guidelines.



Your main tasks include:

Collaborating with stakeholders on developing & executing test plans, test cases, and test scripts to ensure the quality of our products and services.
Collaborating with development teams to identify and resolve defects and issues.
Working with stakeholders to document requirements and acceptance criteria, developing and maintaining test documentation, including test plans, and test cases.



Qualifications

To succeed in this role, you:

Hold an MSc in Pharmacy, Biology, Chemistry, Engineering or similar.
Have around 3 years of experience with quality assurance and/or production.
Preferably have experience within assembly and packaging processes and the pharmaceutical industry.
Possess experience with qualification/validation in the pharmaceutical industry.
Are proficient in English.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project Manager within Energy Systems
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you a Project Manager with a background in plant, electrical or civil engineering? Are you looking for an opportunity to join the team in leading a major greenfield project within site development? If yes, we have the perfect role for you. Join our team as an Associated Project manager for Site Energy Hub and be a part of designing and delivery our sites energy needs while supporting our future for our patients. Apply today for a life-changing career!



The Position

As an Associated Project Manager within Energy Systems, you will support the Senior Project Manager in various areas from current basic design throughout to final handover.



The key responsibilities of this position include:

Project Planning and Execution: Assist the Senior Project Manager in developing comprehensive project plans, timelines, and budgets. Ensure all project milestones are met on time and within budget.

Detailed Engineering: Oversee and coordinate detailed engineering activities, ensuring all designs and specifications meet project requirements and industry standards.

Collaboration with Engineering Partners: Work closely with external engineering partners to ensure seamless integration of their work with our project goals. Facilitate effective communication and collaboration between all stakeholders.

Risk Management: contribute in managing project risks and develop mitigation strategies to ensure project success.

Quality Assurance: Ensure all project deliverables meet the highest standards of quality and compliance. Conduct regular reviews and audits to maintain project integrity.

Documentation and Reporting: Work within the project team in maintaining comprehensive project documentation, including progress reports, technical specifications, and regulatory compliance records. Provide regular updates to the Senior Project Manager and other stakeholders.



Qualifications

To be successful in this role, you should possess the following qualifications:

An academic degree in Plant, Mechanical, Civil, or Electrical Engineering, or an equivalent field, is required.

5+ years of experience in plant, electrical or building, preferably in major pharmaceutical projects. Your background and skill set will be part of determining your specific areas of work.

Knowledge of engineering design, project management, and construction management.

Familiarity with climate adaptation and sewer master planning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Experienced Automation Engineer
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you have a background in automation and experience with intralogistics and warehouse processes? Are you passionate about driving innovation? Would you thrive in a regulated industry and in global, cross-functional team environment? We are looking for an Experienced Automation Engineer to join our growing Fill and Finish Expansions team at Novo Nordisk. Apply today for a life-changing career!



The Position

As an Automation Engineer at Novo Nordisk, you will have the opportunity to participate in equipment and system design for a fully automated intralogistics and warehouse process and support equipment installation, commissioning, and qualifications.



You will contribute to the development and evolution of next-generation equipment, ensuring alignment with intralogistics and warehouse strategies and standards. You will be expected to establish and maintain proactive positive working relationships with internal and external engineering and operations stakeholders and support knowledge sharing with local and global facilities.



Qualifications

To excel in this role, we are looking for a candidate with the following qualifications:

Minimum of 5 years of experience working directly with intralogistics and warehouse processes.

Experience working in SAP EWM and with Traffic Control Systems for AGV fleet management.

Experience working in a pharmaceutical manufacturing environment with cGMP requirements or other regulated industry or manufacturing environment preferred.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Quality Engineer
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Would you like to bring your experience and a strong quality mindset to our Fill & Finish Expansions (FFEX) department at Novo Nordisk? Do you consider yourself to be passionate about ensuring quality in manufacturing processes? Are you ready for a next role in pharmaceutical industry?



Then this could be the perfect opportunity to become our next Senior Quality Engineer. Read on and apply today for a life-changing career!


The Position

As a Senior Quality Engineer, you will join a team in a fast-paced environment. The team is responsible for building and implementing a Quality Management System for a new manufacturing site. We are defining requirements based on risk assessment and ensuring compliance with Good Manufacturing (GMP) standards.


The main tasks will be to:

• Develop and implement a Quality Management System (QMS) ensuring compliance with Novo Nordisk QMS and Regulatory requirements.
• Support, plan, and execute validation activities.
• Utilize experience within regulated processes to drive improvements and ensure quality assurance.
• Develop a robust setup for facility, utility, and equipment compliance together with colleagues.
• Manage stakeholders and maintain effective communication throughout the project.


To be considered for this position, you should:

• Hold a master’s degree.
• Have solid experience working within quality and risk management in regulated processes, preferably within the pharmaceutical industry.
• Have experience in defining requirements based on risk assessment.
• Have knowledge of GMP standards and quality assurance principles.
• Be fluent in written and spoken English.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supervisor/montør - levér kvalitet til tyske kunder
Dan-doors
Andet
99999 Grænsejob
Er du klar til at tage styringen og levere kvalitet til kunder i hele Tyskland? På vegne af DAN-doors søger Career | a JKS company en engageret og dygtig supervisor, der kommer til at spille en central rolle i at servicere virksomhedens kunder i Tyskland, primært indenfor frostsegmentet.

DAN-doors producerer industriporte og -døre til alle områder indenfor industri, køl, frost og brand, og netop nu er de på udkig efter kollegaer til teamet i Tyskland. Med udgangspunkt fra din egen adresse er du typisk i Tyskland hele ugen - enten på montage eller serviceopgaver - og sikrer optimalt afvikling af opgaverne.

Du bliver ansvarlig for ledelsen af ufaglært personale og skal kunne kommunikere effektivt med både kunder og personale på pladserne.

Da du har ansvaret for at planlægge din egen dag/uge, vil ting som hotelbookninger og lignende være en del af dit arbejde. Det er meget vigtigt, at du kan arbejde selvstændigt, og at du er opfindsom og kreativ i din problemløsning, når du er ude hos kunderne.


Vi leder efter dig, der:

Har erfaring med montering af porte eller lignende
Har erfaring med ledelse af ufaglært personale samt pladsledelse
Har el-teknisk viden
Er fysisk robust og klar til at tage fat
Har stærke kommunikationsevner og er vant til at tale med forskellige kunder
Er flydende i tysk og gerne engelsk


DAN-doors tilbyder:

En attraktiv lønpakke og et godt arbejdsmiljø
Dygtige og engagerede kollegaer
En fleksibel ansættelsesform tilpasset dine behov
Et stærkt team der sikrer, at både DAN-doors og kundernes behov opfyldes
En spændende rolle i en niche virksomhed med fokus på kvalitet

Hos DAN-doors værdsætter de det rigtige DNA, og de søger derfor en supervisor, der ikke blot har de rette kvalifikationer, men også passer ind i deres team og virksomhedskultur.


Ansøgning og spørgsmål

Career varetager rekrutteringsprocessen for DAN-doors. Hvis du ønsker at søge stillingen, vil det glæde os at modtage din ansøgning samt CV via ansøgningsknappen nederst på siden. Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale og tager stillingen ned, så snart den er besat.

Har du spørgsmål til stillingen, som ikke fremgår af annoncen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Stine Thyregod Nielsen (holder ferie i uge 28, 29 & 30), på tlf. +45 6163 0704. I ugerne 28, 29 & 30 kan du i mellemtiden kontakte, Sourcing Specialist, Frederikke Brokmann, på telefon +45 30 85 12 89.

Bemærk venligst, at ansøgninger, der sendes direkte på mail, ikke behandles og besvares grundet persondataforordningen.

Vi ser frem til at høre fra dig!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til kranbil - udkørsel Vejle eller Horsens
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Meldgaard Miljø A/S (erhverv) søger fast chauffør til kørsel med nyere kranbil og udkørsel fra Vejle eller Horsens.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet

Erfaren chauffør til nyere kranbil med udkørsel fra Vejle eller Horsens
Fast rutekørsel med tømning af igloer og molokker
Du er hjemme hver dag
Mulighed for at få bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk
Løn efter gældende overenskomst


Om dig

Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.

Ud over erfaring med kørsel af lastbil, skal du være i besiddelse af:

Krancertifikat
Kørekort CE samt EU chaufførbevis og Førerbevis
Gerne erfaring med hænger kørsel
Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.

Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Rasmus H. Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 4. august 2024. Tiltrædelse snarest muligt.

Kørekort:
CE Stor lastbil med stort påhængskøretøj, TM Traktor og motorredskab

Der er 1 ledig stilling
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til sættevogn (Trækker trailer)
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Fast chauffør til kørsel med sættevogn (trækker trailer) - udkørsel fra Odense eller Kolding
Er du vores kommende chauffør i Meldgaard Transport A/S?

Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. I dag varetager vi hovedsagligt tømning af containere, transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til en fast bil med tipsættevogn til kørsel med sand, grus, jord m.m.
Der er udkørsel fra Odense eller Kolding.
Udedøgn må påregnes.

Aflønning ift. overenskomst DIO I (ATL) og 3F.
Hør mere om jobbet som chauffør i denne video: https://www.youtube.com/watch?v=5IBuNddd7hE

Om dig
Vi forventer du er fleksibel, positiv og en god kollega. Herudover skal du have:
• Kørekort CE, EU chaufførbevis samt førerkort
• Erfaring med tipkørsel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Rasmus H. Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 4. august 2024. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Managing Director, South Carolina US
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you an experienced leader in the manufacturing industry ready to take on the next step in your career? Then join AGRAMKOW US Inc. in Greenville, SC!

To support AGRAMKOW’s growth in North America, we are looking for a highly motivated and experienced Managing Director to lead and grow the North American organization, including Mexico. The successful candidate will be responsible for driving strategic growth initiatives, managing the day-to-day operations and ensuring the business' overall success.

Reporting to the CEO in Denmark, the Managing Director will play a crucial role in shaping the company’s future, maintaining strong financial performance and fostering a collaborative culture of innovation and operational excellence. The ideal candidate will be structured and organized and have proven experience from a leadership position in the appliance industry.


Key Responsibilities

As Managing Director, your overall responsibility is to ensure the financial performance and growth of the company while promoting a positive and collaborative culture. Your responsibilities include:

Develop and execute strategic plans to achieve business goals and objectives
Manage the full P&L for the US organization
Provide leadership and guidance to employees, fostering a positive work culture
Oversee all operational activities, including service, sales and administrative functions
Ensure compliance with regulatory standards and company policies
Drive initiatives to enhance operational efficiency and profitability
Build and maintain strong relationships with key stakeholders, internally and externally
Monitor financial performance and make recommendations for improvement
Evaluate and mitigate risks to ensure the long-term sustainability of the business


Qualifications

Advanced degree in Engineering or similar (MBA preferred)
Proven experience in a leadership role in a similar industry; experience in the appliance industry is an advantage
Experience managing a sales budget and/or P&L
Strong understanding of corporate finance and performance management principles
Excellent communication and interpersonal skills with the ability to inspire and motivate teams
Strategic thinker with a demonstrated ability to drive business results
Experience building and managing intercultural teams
Process- and detail-oriented
Self-driven with an entrepreneurial spirit
Proficient in software programs such as CRM and ERP systems


About AGRAMKOW US Inc.

AGRAMKOW US Inc. is a company under the Danish company AGRAMKOW A/S founded in Denmark in 1977. AGRAMKOW specializes in innovative technology solutions for refrigeration and automation. Our systems serve automotive, HVAC and appliance manufacturing industries worldwide. We prioritize data-driven production to enhance quality, productivity and decision-making for our customers.


Location: Greenville, SC

Start date: As soon as possible
Compensation: Competitive compensation and benefits package
Travel: Approx. 20%
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Service Manager, South Carolina US
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you a Service Manager with experience in appliance manufacturing who enjoys leading a team? If so, join AGRAMKOW US Inc. in Greenville, SC!

To support AGRAMKOW’s growth in North America, we are looking for a highly motivated and experienced Service Manager to oversee our service operations. In this role, you will manage a team of skilled service technicians, ensuring a smooth and efficient service delivery to our valued customers.

You will collaborate closely with other departments internationally and domestically to maintain high service quality standards, promptly resolve customer issues, and implement strategies to enhance overall customer satisfaction. The ideal candidate will have solid experience with line production, preferably from the appliance, refrigeration industries, or sensor technology.


Key Responsibilities

As Service Manager, your overall responsibility is ensuring high-quality service delivery to our customers. Your responsibilities include:

Lead and supervise service technicians, guiding them to achieve departmental goals
Coordinate service operations for timely resolution of customer inquiries and technical issues
Develop and implement service policies to streamline operations and improve service delivery
Conduct regular performance evaluations and provide ongoing training and development opportunities for team members
Collaborate with sales to identify opportunities for service expansion and improvement
Handle escalated customer concerns and ensure resolutions are achieved on time
Attend customer visits and support the team hands-on in the field
Stay updated on industry trends and best practices to drive continuous improvement in service operations


Qualifications

Bachelor’s degree or equivalent work experience
Hands-on electrical and mechanical experience; software application knowledge is a plus
Proven leadership in line production, preferably within the appliance industry
Strong motivational and coaching skills
Team player fostering a collaborative culture
Inter-cultural experience
Excellent communication and problem-solving skills
Proficiency in Microsoft Office and ERP systems
Experience with order handling in SAP is an advantage, but not a must


About AGRAMKOW US Inc.

AGRAMKOW US Inc. is a company under the Danish company AGRAMKOW A/S, which was founded in Denmark in 1977. AGRAMKOW specializes in innovative technology solutions for refrigeration and automation. Our systems serve automotive, HVAC, and appliance manufacturing industries worldwide. We prioritize data-driven production to enhance quality, productivity, and decision-making for our customers.


Location: Greenville, SC

Start date: As soon as possible
Compensation: Competitive compensation and benefits package
Travel: Approx. 25%
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Head of Global Procurement
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
AGRAMKOW er netop blevet købt, hvilket betyder, vi skal skrive et nyt spændende kapitel, hvor vi intensiverer vores fokus på det globale marked. Bliv vores nye Head of Global Procurement og kom med på udviklingsrejsen.

Da vores indkøbsleder går på velfortjent pension, søger vi nye, erfarne kræfter.

Ledelsesansvar og drift af vareindkøb med globalt udsyn
Som Head of Global Procurement bliver du ansvarlig for den overordnede ledelse af fire dygtige medarbejdere i vores indkøbsafdeling i Sønderborg. Hertil skal du udvikle og understøtte indkøbsfunktionerne globalt, bl.a. ved at udvikle og implementere strategier, formulere standardiseringer og procesoptimere forsyningskæden. Dette indebærer, at du på den globale skala kan:

udvikle og optimere vareindkøb og disponering.
strukturere stamdata på tværs af AGRAMKOWs internationale afdelinger.
forhandle indkøbsaftaler for de lande, vi er repræsenteret i.
sikre leveringssikkerheden.
være en nærværende, loyal og støttende personaleleder for dit team.

Med reference til Director of Operations & Delivery, bliver du en naturlig del af vores dynamiske mellemledergruppe. Sammen har vi fokus på synlig ledelse, motivation og medarbejderinvolvering. Vi samarbejder bredt og er i tæt dialog med de øvrige afdelinger i AGRAMKOW, hvilket betyder, du får en vigtig, tværgående rolle i hele organisationen.

Dine ansvarsområder:

Ledelse af indkøbsafdelingen i Sønderborg.
Koordinering af indkøbsaktiviteter i AGRAMKOWs globale enheder og sikring af, enhederne er i overensstemmelse med gældende indkøbsprocesser og lovgivning.
Udvikling og implementering af vareindkøb, disponering og indkøbsstrategi, herunder procesoptimeringer i forsyningskæden.
Koordinering af elektronisk box build ved EMS’er
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Database Specialist
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you a software developer with a passion for databases? Can you architect databases, create data models of high quality and implement software solutions seamlessly? We are on the lookout for a Database Specialist, who is ready for new challenges and eager to navigate complex databases putting your own expertise into action!

You will become part of a dedicated team of highly experienced system developers, that contribute to the efficient execution and development of high-quality projects and products. In addition, you will be in near contact with more than 10 highly skilled software engineers. Therefore, the right candidate will face exciting opportunities for both personal growth and professional development.

A newly established position within the fields of databases and software development
With references to the IT Manager in AGRAMKOW, you will be responsible for all software related database activities. This includes the development of database architecture and data models, primarily using MS SQL Server and Analysis Services.

Your main purpose is to create solutions for both external sales and our own internal it-systems. Therefore, the responsibilities will include the following on both an internal and external scale:

Developing data models for our MES system, PLIS Smart Suite, using Microsoft Products.
Developing database strategies including backup, user authorization and cybersecurity strategy.
Database design and optimization of design in cooperation with the rest of the software team.
Development and maintenance of databases and tool stack used for powering our PLIS Smart Suite Systems.

In addition, in areas that are within your area of expertise, you will be responsible for planning, organizing, and conducting user/application training of colleagues as well as teaching customers.

Skills and interests within database design and data modelling
Whether you are a seasoned pro or fresh graduate, your ability and hunger to craft innovative solutions, that meet a specific costumer’s needs, is the key to your success.

You have a relevant technical education, such as BSc/MSc in software and/or database design or Computer Science. Most important is your motivation and passion for working with database design and development, utilization of database tools and SQL Programming.

The primary coding languages used will be T-SQL and C#.

You thrive in an environment where you can make an impact on the future technologies of the company. You possess a curious nature and are not afraid to ask questions. You must be ready to learn new skills since we will provide you with all necessary training and education to manage the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SVØMMESKOLELEDER
Svømmeklubben Sønderborg
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en svømmeskoleleder med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en deltidsstilling på gennemsnitligt 20-25 timer ugentligt alt efter ansøgerens kvalifikationer og ønsker.

Vores nye svømmeskoleleder har det daglige ledelsesansvar for vores instruktører. Det betyder at du rekrutterer, leder og udvikler klubbens timelønnede instruktører, så de fungerer pædagogisk, menneskeligt og sportsfagligt godt som instruktører. Som svømmeskoleleder agerer du selv underviser på enkelte hold, som aftales nærmere. Derudover skal svømmeskolelederen i samarbejde med bestyrelsen og svømmeklubbens cheftræner være primus motor for at udvikle svømmeskolen og fortsat sikre den høje faglige kvalitet og bredde. 


Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

Eksempler på andre opgaver er sæsonplanlægning og-bemanding, tilmeldinger og mailkorrespondance samt instruktørmøder. Klubben ønsker at udvikle sig og herunder ønskes nye projekter/hold startet op.

Udover undervisningstimerne i svømmehallen, kan de fleste af ovennævnte opgaver varetages frit i dagtimerne og/eller weekender, så længe deadlines overholdes. Vi stiller dog krav om en vis synlighed i svømmehallen, når børneholdene finder sted (ofte kl.15-18 i hverdage).
Jobbet kan godt tilpasses lidt i timer. Det vigtigste for os er dit engagement og tilgang til de beskrevne opgaver mere end det færdige antal timer. Jobbet er timeaflønnet. Forventelig afholdelse af ferie 6-8 uger årligt i forb. med skoleferie.

Der er ikke tilknyttet en fast kontorplads, men der er brug for tilstedeværelse på forskellige tidspunkter, når svømmeklubben har booket svømmehallen. En del af tiden vil foregå i svømmehallen, i nærliggende lokaler og resten som planlægning derhjemme.


Om Svømmeklubben Sønderborg

Svømmeklubben Sønderborg har eksisteret siden 1953 og er Sønderjyllands største, mest attraktive og mest vindende svømmeklub.
Vi har ca. 700 aktive medlemmer fordelt på ca. 70 hold. Vi tilbyder svømmetræning på stort set alle niveauer - både motions-, begynder- og konkurrenceniveau, og både for børn og voksne.
Svømmeklubben tæller ca. 40 unge konkurrence- og talentsvømmere fordelt på 4 konkurrencehold og 1 talenthold. Dertil kommer en stor undervisnings- og motionsafdeling, som udgør rygraden i hele klubbens arbejde.


Vi forventer:

At du har et godt overblik og formår at sætte struktur på dig selv og i organisationen.
At du rekrutterer, leder og udvikler klubbens unge instruktører til at dygtiggøre sig på bassinkanten.
Har erfaring med undervisning og selv har lyst til at undervise i svømning – hold aftales nærmere. Du har eller kan bestå en livredderprøve.
At du bidrager til udviklingen af SKS almenafdeling via egne forslag og åbenhed overfor bestyrelsens ønsker og beslutninger.
At du kan være bindeleddet mellem medlemmer, instruktører og bestyrelsen.
At du er et godt forbillede for både instruktører, men også klubben udadtil.


Vi tilbyder:

En kombineret stilling mellem undervisning, administration og daglig ledelse.
En arbejdsplads med mange ildsjæle og plads til udvikling.
Udover undervisningen, er de administrative timer ikke tidsbestemte, nogle dog med deadlines.
Relevant uddannelse og kurser indenfor undervisning og/eller ledelse.
Løn efter kvalifikationer.


Sådan søger du:

Ansøgning og cv sendes til formand Claus Træger på sks-formand@sks-svoem.dk.
Ansættelse pr 1. august 2024 eller efter aftale. Samtalerne vil blive afholdt løbende.
 

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sommerferievikarer, Padborg
JKS & Career
Syddanmark
6330 Padborg
Søger du et spændende sommerjob? JKS søger dygtige sommervikarer til tekstilager i Padborg. Vi har ledige stillinger i forskellige afdelinger, og vi har helt sikkert også noget for dig!

Sommeren nærmer sig, og vi søger entusiastiske og pålidelige sommerferievikarer til vores velrenommerede tekstillager i Padborg! Hvis du leder efter en dynamisk og spændende mulighed for at få erfaring og tjene ekstra penge i sommermånederne, er dette jobbet for dig.

Arbejdsopgaver:

Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde
Truckkørsel (ikke et krav)

Vi forventer at du:

Du arbejder effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst
Du birdrager til et godt arbejdsmiljø

Kompetencer:

Evne til at tale og forstå engelsk
Basisforståelse for IT
Evnen til at arbejde en 8 timersvagt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HSE Specialist
Bedsted Lø Grusværker ApS
Syddanmark
6230 Rødekro
Bedsted Lø Grusværker ApS

HSE Specialist

Rødekro og Mariager

Syntes du at sikkerhedsarbejde og arbejdsmiljø er spændende og vigtigt?

Du arbejder tæt sammen med virksomhedens ledergruppe samt koncernens øvrige Health and Safety kollegaer om at implementere koncernens Health and Safety-politikker og -procedurer på virksomhedens to udvindingsområder i Rødekro hhv. Gunderup.

Råstofvirksomhederne Gunderup Grus- og Stenleje samt Bedsted Lø Grusværker A/S er en del af CRH Materials.

Bedsted Lø Grusværker ApS
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgsmedarbejder med godt kendskab til VVS- og el-artikler - til Rødekro
VVS-EKSPERTEN A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
VVS-EKSPERTEN A/S

Salgsmedarbejder med godt kendskab til VVS- og el-artikler - til Rødekro

Vil du bruge din faglige viden til at give vores kunder den bedste rådgivning?

Sammen med dine kolleger betjener du en bredtfavnende kundegruppe. Din faglige viden bruger du til at rådgive kunden om gode håndværksløsninger og gør-det-selv-projekter.

Vi forestiller os, at du er uddannet inden for VVS eller måske som elektriker, men det kan også være, du har erfaring fra en grossistvirksomhed eller et byggemarked.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Engageret industrielektriker
CBRE Teknisk Servicepartner
Syddanmark
6230 Rødekro
CBRE Teknisk Servicepartner

Engageret industrielektriker

Rødekro

Er du passioneret indenfor elektrikerfaget?

Så søger vi lige nu en engageret elektriker til service og vedligehold af industriinstallationer hos vore kunder i Syd- og Sønderjylland. Du får en afvekslende og udfordrende hverdag med stor frihed og selvstændig opgaveløsning. Vi har plads til dig, så længe du har passion for elektrikerfaget og har lyst til at arbejde med installationer indenfor industrien.

CBRE Teknisk Servicepartner
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Talstærk kollega til backoffice-opgaver
Rimeco Aktieselskab
Syddanmark
6200 Aabenraa
Rimeco Aktieselskab

Talstærk kollega til backoffice-opgaver

Aabenraa
Se video om Rimeco Aktieselskab som arbejdsplads

Kan du lide at arbejde med data og processer ? og har du kendskab til lager og produktion?

Som backoffice-medarbejder bliver du bindeleddet mellem produktion og afregning, og du hjælper med registrering af data på indgående og udgående aktiviteter samt miljørapporteringer i forbindelse med genvinding af jern og metal.

Vær med til at finde løsninger, der kan optimere processen gennem hele værdikæden - søg jobbet nedenfor

Rimeco Aktieselskab
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Weekendmedarbejder til Dagrofa Foodservice Aabenraa
Dagrofa Foodservice
Syddanmark
6200 Aabenraa
Dagrofa Foodservice

Weekendmedarbejder til Dagrofa Foodservice Aabenraa

Aabenraa

Dagrofa Foodservice Aabenraa søger deltidsmedarbejder til weekendarbejde. Du bliver en del af et engageret team, hvor vi sætter en ære i, at vores kunder får den bedste service.

I Dagrofa Foodservice arbejder vi som et team og hjælper hinanden, hvor der er brug for det. Du skal være klar til at tage aktiv del i de mange og forskelligartede opgaver, der følger med, når man er ansat hos os ? med alt fra vareopfyldning og kundebetjening til modtagelse af tom emballage.

Dagrofa Foodservice
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejder til recycling-anlæg
Rimeco Aktieselskab
Syddanmark
6200 Aabenraa
Rimeco Aktieselskab

Produktionsmedarbejder til recycling-anlæg

Aabenraa

Kan du betjene industrianlæg/-maskiner, og vil du have spændende opgaver, lære nyt og en hverdag blandt rigtig gode kolleger?

De konkrete opgaver består typisk af: varemodtagelse, sortering, klargøring af udstyr, overvågning af processer, samt rengøring af udstyr og fabriksområder.

Arbejdstiden er primært daghold, men da vi arbejder i to-holds drift, vil der også være mulighed for dette.

Rimeco Aktieselskab
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgskonsulent
AK Trading
Syddanmark
6330 Padborg
PULS Human Relations

Salgskonsulent

Padborg

Er du klar til at spille en central rolle i et ungt, dynamisk salgsteam?

AK Trading består af 12 engagerede medarbejdere, som med stor passion og professionalisme, hver dag distribuerer innovative designprodukter inden for kategorierne køkken, hvidevarer, små-el og gaveartikler til det nordiske marked.

Som salgskonsulent vil du være ansvarlig for dit eget geografiske område, samt egne salgsbudgetter. Du driver og eksekverer kampagner, rettet mod specifikke kunder og produkter.

PULS Human Relations
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Head of Global Marketing
SourceByNet PTE Ltd. Denmark
Syddanmark
6200 Aabenraa
Hansen Toft A/S

Head of Global Marketing

Aabenraa

Lead the development and implementation of all marketing activities.

With reference to the Group CEO in Singapore, you will be responsible for all marketing activities with the aim of creating and implementing effective plans focused on achieving the business goals of the company.

Your primary task will be to lead the development and implementation of a marketing strategy by working closely with internal and external stakeholders.

Hansen Toft A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagerformand (afd. Byggebjerg i Agerskov)
Industri Beton A/S
Syddanmark
6534 Agerskov
Industri Beton A/S

Lagerformand (afd. Byggebjerg i Agerskov)

Agerskov

Industri Betons afdeling i Agerskov i Sønderjylland søger en lagerformand, som har bevis til betjening af traverskran over 8 T, kørekort B og truckcertifikat samt erfaring med læsning af lastbiler.

Arbejdsopgaverne er hovedsageligt disponering af lagerpladsen, læsning af elementer i kranbane samt læsning af lastbiler med truck.

Du har flair for IT, da det kan komme på tale, at du også skal træde til i planlægning af læs/ændringer til læssetidspunkter og øvrige aftaler med vognmændene.

Industri Beton A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Accountant
Maersk Container Industry (MCI)
Syddanmark
6360 Tinglev
Maersk Container Industry (MCI)

Accountant

Tinglev

As our new Accountant you will become a part of our Finance department. You will work closely with colleagues across MCI within Finance and Controlling, as well as many other departments. As a part of the MCI Accounting and Reporting team you are based in our HQ in Tinglev. The team include a total of 5 supportive colleagues.

At MCI we want to benefit from the opportunities that digitalization bring. Our ambition is to continue to automatize our administrative processes. You will have the opportunity to be part of this journey.

Maersk Container Industry (MCI)
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejdere
Industri Beton A/S
Syddanmark
6534 Agerskov
Industri Beton A/S

Produktionsmedarbejdere

Agerskov

Industri Betons afdeling i Agerskov i Sønderjylland søger produktionsmedarbejdere til vores betonelementproduktion. Aktuelt mangler vi medarbejdere til både armering og støbning.

Hvis du har specialviden på armeringsområdet, kan der blive tale om et formandsjob, og for den rette medarbejder til støbehallen kan der evt. aftales en uddannelse som betonmager.

Det er en fordel, hvis du har erfaring med præfabrikerede betonelementer, men det er ikke et krav. Anden relevant håndværksmæssig erfaring er meget velkommen, men vi sørger naturligvis for grundig oplæring. Dine arbejdstider forventes at være på daghold.

Industri Beton A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Opfølgningskoordinator til Julemærkehjemmet Fjordmark
Julemærkefonden
Syddanmark
6340 Kruså
Julemærkefonden

Opfølgningskoordinator til Julemærkehjemmet Fjordmark

Kruså

Du skal være med til at sikre en god overgang og brobygning i barnets tid efter opholdet på Julemærkehjemmet og har et tæt samarbejde med hjemkommunerne, skolerne og øvrige tilbud som barnet kan have glæde af.

Stillingen er på 33 timer ugentligt med opstart den 01.10.2024.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland