2108 job i Sønderjylland 226 job i dette område
2108 job i Sønderjylland 226 job i dette område

topjob

IT Projektleder med interesse for Portfolio Management
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en erfaren og dygtig IT-projektleder med interesse for både store og små IT-projekter, og har du lyst til at arbejde i en global produktionsvirksomhed med store ambitioner. Kan du samarbejde med både interne og eksterne kolleger på en tillidsskabende og professionel måde?



Så er du sandsynligvis den projektleder, der kan styrke vores arbejde med IT-projekter og IT portfolio management.



Vi er en global virksomhed i vækst, hvor IT er afgørende i mange aspekter på tværs af vores virksomhed. Vi har stor fokus på data, digitaliseringen af forretningen og optimering af IT-landskabet, hvilket stiller krav om øget fokus på vores tilgang til og styring af projekter.



Du vil opleve, at vi arbejder globalt og på tværs af virksomhedens funktioner, hvilket giver en bred sammensætning af projekt typer. Der er stor berøringsflade på tværs af forretningen, så dygtig håndtering af stakeholder management er afgørende for at lykkedes i jobbet.



Du får direkte reference til Vice President, IT og du vil arbejde som projektleder på projekter af varierende størrelse og kompleksitet – lige fra Proof of Concept projekter, udviklingsprojekter til større projekter med fokus på data, digitalisering, eller systemimplementeringer og opgraderinger af IT-platforme eller -systemer.



I forhold til projektledelse indeholder jobbet alle de typiske opgaver og ansvar som projektleder af IT-projekter – ved større projekter vil det være i samarbejde med en forretningsprojektleder.



Derudover vil du arbejde med at professionalisere vores tilgang til portfolio management, hvor du vil være en drivkraft i at etablere processer og tilgange, der professionaliserer vores portfolio management. Det vil ske i tæt samarbejde med forretningen og ledelsen. En del af dette arbejde vil også være at skabe fælles projektledelsesmodeller og værktøjer på tværs af IT.



Du har en relevant videregående uddannelse og din projektlederprofil må gerne være baseret på en IT-teknisk uddannelse.



Derudover har du:

minimum 5 års relevant erfaring med IT-projektledelse
erfaring med styring af 3. parts leverandører til IT
erfaring med IT-forretningsudvikling og digitalisering
en forretningsmæssig indgangsvinkel til IT og befinder dig godt i krydsfeltet mellem forretning og IT
gode kommunikationsevner og kan formidle tekniske problemstillinger og løsninger til forretningen og ledelsen
sprog: behersker både dansk og engelsk på forretningsniveau

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamkoordinator til Intern VVS Salg
G.K.M. A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
Kan du se dig selv arbejde med et bredt udvalg af kvalitetsprodukter og betjene B2B-kunder med topprofessionel service? Brænder du for salg? Så bliv en del af G.K.Ms dedikerede team og gør en forskel i en virksomhed, der sætter standarden i branchen.

Career | a jks company søger på vegne af G.K.M. A/S en frisk, proaktiv og imødekommende ny kollega til at stå i spidsen for det interne salgsteam indenfor VVS-artikler.

G.K.M. A/S er et landsdækkende engrosfirma inden for Stål, Værktøj, VVS, Tekniske artikler og Landbrugsmaskiner, samt reservedele og tilbehør. Vi betjener udelukkende B2B-kunder og har et bredt sortiment af produkter inden for vores specialområder. Virksomheden er dedikeret til at levere kvalitetsprodukter og professionel service til vores kunder.


Du tilbydes:

G.K.M. A/S tilbyder en alsidig stilling, hvor du kommer til at arbejde med en bred vifte af produkter og interagere med kunder fra hele Danmark. De værdsætter deres medarbejdere og investerer i deres udvikling. Virksomheden opererer i et positivt og dynamisk miljø, hvor samarbejde og dedikation er nøgleord.

Som Intern VVS Teamkoordinator kan du tilbydes en hverdag, hvor du sammen med teamet har ansvaret for afdelingens kundeportefølje. Du vil indgå i et fagligt stærkt team, der har til opgave at øge salget og sammen skal løse hverdagens udfordringer og løfte hverdagens muligheder i samarbejde med resten af organisationen. Du vil opleve stor frihed under ansvar og der er aldrig langt fra tanke til handling. Organisationen er flad og alle har mulighed for at bidrage og blive hørt.


Til din hverdag hører derudover:

Teknisk rådgivning til kunder
Identificere mulige nye behov hos kunden - mersalg
Deltage i møder med indkøbsforeninger
Tage aktiv del i produktudvikling
Indkøb af enkelte artikler
Oprettelse af varer


Dine kvalifikationer:

Du er uddannet inden for VVS-grossist eller VVS generelt og besidder fagligt knowhow, der gør dig i stand til at rådgive og sparre med virksomhedens kunder og kollegaer. Du har et godt salgsgen og brænder for at koordinere opgaverne. Du er ambitiøs, ligesom du sætter en ære i at yde en god kundeservice og gå langt for at sætte dig ind i kundens behov og indfri deres forventninger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ansvarlig for vaskehal
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Synes du også godt om rene og nyvaskede lastbiler?
Hos Meldgaard søger vi en medarbejder som skal stå for vores vaskehal/-anlæg på Askelund i Aabenraa.

Jobbet
Selve jobbet vil omfatte:
• vask af lastbiler i vores flotte vaskehal
• al betjening af vaskehallens anlæg
• vask af affaldscontainere i vaskehallens sidebygning
• ledelse i jobbet, da der om fredagen er ekstra bemanding

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden primært forventes at ligge fra tirsdag til lørdag.

Om dig:
Vi forventer at du:
• er i besiddelse af kørekort CE
• er i god fysisk form
• har ordenssans
• har en fleksibel indstilling
• har teknisk forståelse
• er god til at omgås mennesker

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Johan Nielsen på tlf. 20 33 73 19 eller send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 16. juni 2024.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører til miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører til vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af plads, maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring med kørsel af entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B – og også gerne kategori C
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Connie Westphal på tlf. 52 18 71 23.
Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 12. juni 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
PAS-X Professional
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about maintaining quality and compliance in pharmaceutical manufacturing? We are seeking a proficient PAS-X Professional to join our team at Novo Nordisk.
If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

PAS-X is a Manufacturing Execution System (MES) software used at Novo Nordisk to optimize the process of making raw materials into finished products by controlling, tracking, monitoring and documenting the entire process. PAS-X controls manufacturing with Generic Master Batch Records (GMBR) and data from SAP, an Enterprise Resource Planning (ERP) system.


As a PAS-X Professional in our department, you will:
• Support project groups with the design of new GMBRs.
• Assist project groups with tests and validations.
• Act as a bridge between Digital, Data & IT department and the FPTI project group.
• Maintain and update GMBRs after projects are completed.


Qualifications

To succeed in this role you have:

• An academic degree in Engineering, Computer Science, or a related field.
• Experience with PAS-X or SAP is an advantage but not a requirement.
• Excellent communication and collaboration skills.
• Ability to work independently and manage multiple tasks simultaneously.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT System Engineer, Endpoint Management
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til vores IT Operations afdeling søges en IT System Engineer, der kan bidrage til den fortsatte udvikling og drift af IT hos LINAK både OnPrem og i Cloud. I positionen vil du indgå i et tæt samarbejde med resten af IT Operations for at sikre løbende optimering af setup og af processer. Du bliver en del af et team på 11 kolleger, hvor du vil blive ansvarlig for Endpoint managment systemerne/klientværktøjerne SCCM og Intune inklusiv implementering, drift og vedligehold af disse.


Primære opgaver

Drift og vedligehold af infrastruktur
Support og administration af Office 365, Exchange Online, Teams, Azure, Windows-/Citrix-miljøer, AD m.m.
Sikkerhed og monitorering
Deltagelse i diverse IT-projekter
2nd level support af hardware og software i ind- og udland
Forbedringsindsatser af processer og løsninger
Dokumentation af setup og processer
Ad hoc

Som en del af jobbet vil du skulle indgå i en vagtordning med tilkaldevagt i tidsrummet 16.00-07.00 hverdag samt hele weekenden.



Du:

har en IT-faglig uddannelse, såsom IT-datatekniker, datamatiker, IT-teknolog, IT-ingeniør eller lignende
har meget gerne 3-5 års relevant erfaring med drift af et større IT-miljø, SCCM og Intune
har erfaring med nogle af følgende områder:
Et indgående kendskab til Microsoft produkter - både på server- og klientsiden
Azure og O365 Services
Teams - inklusiv telefoni og Video Conference
VMware og Citrix
Powershell
Aruba netværksinfrastruktur
Backup/Restore
Sikkerhedsløsninger
ITIL
OT udstyr/netværk
er serviceminded og formår at kommunikere effektivt med kollegaer internt og eksternt med forskellige kulturer
er god til at arbejde i team og trives i et dynamisk miljø
er nysgerrig og ivrig efter at lære og dele viden med kolleger
behersker såvel dansk som engelsk på højt niveau


Ønsker du flere oplysninger, så kontakt Corporate Senior Manager, IT Operations Jan Strunk Nielsen på tlf. 73 15 16 89 for yderligere information.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT System Engineer, IT Security
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du passioneret omkring IT-sikkerhed og ønsker at blive en central spiller i udviklingen af sikkerhedssetup hos LINAK? Vi leder efter en dygtig IT System Engineer til vores IT Operations afdeling, hvor du vil samarbejde tæt med et dedikeret team for at optimere vores IT-sikkerhed og -infrastruktur.



Primære opgaver:

IT sikkerhedssetup: Du vil (i samarbejde med vores eksterne sikkerhedspartner) være ansvarlig for at forbedre og vedligeholde vores IT-sikkerhedsstrukturer, hvilket er afgørende for beskyttelsen af vores data og systemer.
Drift af IT-infrastruktur: Aktiv deltagelse i den daglige drift og vedligeholdelse af vores omfattende IT-infrastruktur. IT-sikkerhed er integreret i alle aspekter af denne proces, og du vil spille en nøglerolle i at sikre, at vores systemer er robuste og sikre.
Udvikling af IT-setup: Du vil være central i processen med kontinuerligt at evaluere og forbedre vores eksisterende IT-setup for at sikre optimal ydeevne og sikkerhed.
Projektarbejde: Du vil bidrage til og ofte lede projekter relateret til nye IT-infrastrukturløsninger, der understøtter virksomhedens vækst og effektivitet.

Som en del af jobbet vil du indgå i en vagtordning med tilkaldevagt i tidsrummet 16.00-07.00 hverdag og weekend.



Du:

har en IT faglig uddannelse bag dig med en stærk teoretisk indsigt og forståelse for IT-sikkerhed
har solid erfaring med at drive og udvikle IT-sikkerhed i et global IT-miljø
har med fordel erfaring med:
Microsoft sikkerhedsprodukter/services
Microsoft 365 og Azure og gerne solide færdigheder og teoretisk viden om
Cloud security – Office, PaaS og IaaS services og sikring heraf i Azure
VMware og Windows Server
Powershell
Aruba netværks infrastruktur
trives med at samarbejde i teams for at løse opgaver, men er også dygtig til at tage ansvar og arbejde selvstændigt på andre opgaver
har en åben kommunikationsform, og kan formidle dine budskaber på en kompetent og pålidelig facon til forskellige niveauer
behersker dansk og engelsk på forretningsniveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Validation Responsible
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about validation and building relationships across the organization? Are you interested in being a part of something bigger than yourself and contribute to the health of millions of people worldwide?

We are seeking a detail-oriented and experienced professional to fill the combined role of Validation Responsible and Operational Responsible to join our exciting new project . Apply now and join us!


The Position

As a Validation Responsible, you will establish an overview of validation activities and priorities and ensure that our commissioning/qualification/validation documentation complies with Good Manufacturing Practices (GMP).

This position will involve overseeing validation activities as well as ensuring operational efficiency within our project organization. Your primary responsibilities will be:

E xecuting documentation and procedures to support standardization efforts.
Developing and executing validation protocols and reports.
Ensuring alignment of documents and templates with NN validation process, from Science- and Risk-based approach to validation.
Ensuring compliance with industry standards and regulations.
Driving the implementation of documentation standards across our projects.
Training other colleagues in different quality standards used in the project.

You will also be responsible for communicating efficiently with stakeholders at all levels to ensure alignment and transparency and c ollaborating with cross-functional teams to streamline processes and workflows.

The position as validation responsible can give opportunity to become area specialist, based on the experience of the candidate.

You will be working from both Høje Taastrup and Odense.


Qualifications


To succeed in this position, we expect you to have:

An academic degree in a relevant field e.g., engineering, pharmaceutical sciences, or related disciplines
5+ years of experience of validation and commissioning/qualification/validation from a pharmaceutical company.
Excellent communication skills with experience of working cross functionally and building relations with stakeholders at all organizational levels.
Full proficiency in written and spoken English. Danish will be advantageous.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SVØMMESKOLELEDER
Svømmeklubben Sønderborg
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en svømmeskoleleder med tiltrædelse snarest muligt. Stillingen er en deltidsstilling på gennemsnitligt 20-25 timer ugentligt alt efter ansøgerens kvalifikationer og ønsker.

Vores nye svømmeskoleleder har det daglige ledelsesansvar for vores instruktører. Det betyder at du rekrutterer, leder og udvikler klubbens timelønnede instruktører, så de fungerer pædagogisk, menneskeligt og sportsfagligt godt som instruktører. Som svømmeskoleleder agerer du selv underviser på enkelte hold, som aftales nærmere. Derudover skal svømmeskolelederen i samarbejde med bestyrelsen og svømmeklubbens cheftræner være primus motor for at udvikle svømmeskolen og fortsat sikre den høje faglige kvalitet og bredde. 


Dine arbejdsopgaver vil blandt andet være:

Eksempler på andre opgaver er sæsonplanlægning og-bemanding, tilmeldinger og mailkorrespondance samt instruktørmøder. Klubben ønsker at udvikle sig og herunder ønskes nye projekter/hold startet op.

Udover undervisningstimerne i svømmehallen, kan de fleste af ovennævnte opgaver varetages frit i dagtimerne og/eller weekender, så længe deadlines overholdes. Vi stiller dog krav om en vis synlighed i svømmehallen, når børneholdene finder sted (ofte kl.15-18 i hverdage).
Jobbet kan godt tilpasses lidt i timer. Det vigtigste for os er dit engagement og tilgang til de beskrevne opgaver mere end det færdige antal timer. Jobbet er timeaflønnet. Forventelig afholdelse af ferie 6-8 uger årligt i forb. med skoleferie.

Der er ikke tilknyttet en fast kontorplads, men der er brug for tilstedeværelse på forskellige tidspunkter, når svømmeklubben har booket svømmehallen. En del af tiden vil foregå i svømmehallen, i nærliggende lokaler og resten som planlægning derhjemme.


Om Svømmeklubben Sønderborg

Svømmeklubben Sønderborg har eksisteret siden 1953 og er Sønderjyllands største, mest attraktive og mest vindende svømmeklub.
Vi har ca. 700 aktive medlemmer fordelt på ca. 70 hold. Vi tilbyder svømmetræning på stort set alle niveauer - både motions-, begynder- og konkurrenceniveau, og både for børn og voksne.
Svømmeklubben tæller ca. 40 unge konkurrence- og talentsvømmere fordelt på 4 konkurrencehold og 1 talenthold. Dertil kommer en stor undervisnings- og motionsafdeling, som udgør rygraden i hele klubbens arbejde.


Vi forventer:

At du har et godt overblik og formår at sætte struktur på dig selv og i organisationen.
At du rekrutterer, leder og udvikler klubbens unge instruktører til at dygtiggøre sig på bassinkanten.
Har erfaring med undervisning og selv har lyst til at undervise i svømning – hold aftales nærmere. Du har eller kan bestå en livredderprøve.
At du bidrager til udviklingen af SKS almenafdeling via egne forslag og åbenhed overfor bestyrelsens ønsker og beslutninger.
At du kan være bindeleddet mellem medlemmer, instruktører og bestyrelsen.
At du er et godt forbillede for både instruktører, men også klubben udadtil.


Vi tilbyder:

En kombineret stilling mellem undervisning, administration og daglig ledelse.
En arbejdsplads med mange ildsjæle og plads til udvikling.
Udover undervisningen, er de administrative timer ikke tidsbestemte, nogle dog med deadlines.
Relevant uddannelse og kurser indenfor undervisning og/eller ledelse.
Løn efter kvalifikationer.


Sådan søger du:

Ansøgning og cv sendes til formand Claus Træger på sks-formand@sks-svoem.dk.
Ansættelse pr 1. august 2024 eller efter aftale. Samtalerne vil blive afholdt løbende.
 

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Finance Manager
Tønder Biogas A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Vil du være med på rejsen til den grønne omstilling og samtidig prøve kræfter i en international virksomhed? Trives du i et job, hvor opgaverne er meget selvstændige og med en bred kontaktflade både intern og ekstern? Så søg endelig denne stilling…

Career | a JKS company søger på vegne af Copenhagen Infrastructure Service Company (CISC) en Finance Manager til teamet på sitet i Jejsing ved Tønder.

Om stillingen

Du vil sidde lokalt på stedet for Tønder-projektet ”Tønder Biogas A/S” og rapportere til områdets CFO. Dit hovedansvar består af de overordnede daglige regnskabsaktiviteter samt udførelse af månedlige, kvartalsvise og årlige afslutninger for de tildelte ansvarsområder. Dette sker i overensstemmelse med de aftalte procedurer og deadlines. Det bliver dig der faciliterer de interne revisioner og reviews, udvikler finansopsætningen og er tæt involveret i de forskellige arbejdsgange omkring Tønder Biogas - en rolle, der vil tillade dig at sætte dit eget aftryk samt udfordre dine analytiske færdigheder og kompetencer i håndtering af forskellige interessenter.

Selve den daglige bogføring er outsourcet.

Ansvarsområderne vil yderligere bestå af:

Planlægning, controlling, rapportering
Udføre revisionsprocedurer og compliance test
Månedlige momsafregninger
Regnskabsaktiviteter for tildelte områder månedligt, kvartalsvis og årligt
Finansiel afstemning af konti
Samarbejde med eksterne revisorer
Forberede dokumenter, herunder dataindsamling, analyser, afstemninger, beregninger og andre relevante oplysninger
Forberede regnskabsmateriale, detaljeret revisionsdokumentation, noter og rapporter, der lovgivningsmæssigt kræves
Organisere og analysere data
Udvikle og opretholde et godt samarbejde med det lokale projektteam samt interne (CISC / CIP) og eksterne interessenter og bidrage til forberedelse af præsentationer til ledelsen
Arbejde med underentreprenøren og ansvarlig for P2P-processen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regional Sales Engineer / Manager, India
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg


As our new Regional Sales Engineer / Manager you will be responsible for expanding our footprint in our markets in India, while showcasing your specialization within the technical field. You work independently as well as collaboratively with your world-wide colleagues.

Your open-minded and helpful approach shines, especially during on-site customer visits, where you comprehend and advise costumers in any matter regarding solutions and services.

Knowledge of Industry 4.0 and IIoT for production - and manufacturing environment is appreciated, since you will have to consider this conversion in your work.


Responsibilities:

As a Sales Engineer, you will play a crucial role in developing the Indian market within the appliance industry, and more specific within cooling - and air conditioning segments. Your primary responsibilities will involve setting and achieving order entry targets, managing accounts in the AGRAMKOW CRM system, staying ahead of industry movements and developments. You will be successful in this role if you understand market potential, competitors, and local demands in India. You are upholding a customer excellence score (NPS) of over 55%.


Requirements:

Education: We are looking for candidates with technical education paired with commercial flair, such as a Technical Engineer with a commercial MBA, or those with a commercial education coupled with technical insight, like a Master or Bachelor of Science within International Business or a related field.
Experience: The ideal candidate will have 3-10 years of experience within the HVAC or Refrigeration Industry and must possess knowledge of value-based and solution selling in a B2B context.
Market Understanding: Depth knowledge of the Indian market, customers, competitors, and local demands, as well as the ability to stay ahead and understand the trends within the appliance industry.
Skills: Your proficiency in client engagement, communication, and value based selling will be crucial in achieving success in this role.
Language: Proficiency in English, both written and spoken, is mandatory.


The candidate

We seek individuals with a commercial mindset and technical proficiency, capable of engaging with clients and driving B2B sales. Your ability to sell equipment, software, and services, backed by a structured work approach and competence in MS Office and CRM tools (Sales Force preferred), will be essential to your success.


What we offer

We offer an exciting workplace, within a fast-growing industry, where we honor a positive mindset and find high collaboration a natural part of the day. We foster a culture that values individual well-being and encourages a healthy work-life-balance. We support each other and embraces creativity. We offer opportunities for personal growth and professional development, that not only values your contributions, but also invests in your continuous development, making work an enjoyable journey.
We believe that with your expertise, you will be a valuable addition to our Indian sales department based in Noida, contributing to our growth and success.

We invite candidates for interview on an ongoing basis and close the position once we have found the right Candidate for the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project Manager
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about project management and building relationships across the organisation? Are you interested in being a part of something bigger than yourself and contributing to the health of millions of people worldwide?

Then this is your chance. We are looking for a new Project Manager, to join our exciting new project within Biotech and Rare Disease (BRD). Apply now and become our Project Manager!


The position

As our Project Manager, you will be working from both Høje Taastrup and Odense and will have the opportunity to:

Drive projects independently throughout their entire lifecycle.

Work on diverse projects related to IT, equipment, and validation.
Plan, execute, and follow up on all related tasks/processes related to scope, schedule, resources, cost, quality, and project risk.
As a natural part of your projects, you will be in close dialogue with line of business and all levels of management on our production site, as well as external vendors.

You will actively contribute with learnings and experiences with rest of the project team to mature and strengthen our ability to run projects more efficiently.

By joining Novo Nordisk, you will have the opportunity to lead exciting and impactful projects and grow a team culture based on collaboration, curiosity, and high ambitions. We believe in talent development tailored to your needs and ambitions and will continuously invest in you and your professional development!


Qualifications

Educated to degree level with some years of experience as a Project Manager or equivalent within a production environment, GMP regulated environment will be considered an advantage.
Excellent communication skills and the ability to work cross functionally and building relations with stakeholders at all organisational levels.
IT experience such as SAP/ Tableau, equipment and/ or validation experience knowledge is desirable.
Experiences/ knowledge of LEAN processes is desirable.

While prior experience in project management is highly valued, we recognise that there are numerous paths that may lead to excelling in this role. Therefore, we encourage candidates from diverse backgrounds to apply.

On a personal level, you are proactive and thrive with driving tasks independently to the finish line. You have a structured approach to your work, and you can handle multiple tasks while optimally prioritising your efforts to align with the project goals. Also, you are adaptable and able to work efficiently in dynamic and changing environment. As see yourself as a team player, and can quickly build strong and meaningful relationships with your stakeholders.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sommerferievikarer, Padborg
JKS & Career
Syddanmark
6330 Padborg
Søger du et spændende sommerjob? JKS søger dygtige sommervikarer til tekstilager i Padborg. Vi har ledige stillinger i forskellige afdelinger, og vi har helt sikkert også noget for dig!

Sommeren nærmer sig, og vi søger entusiastiske og pålidelige sommerferievikarer til vores velrenommerede tekstillager i Padborg! Hvis du leder efter en dynamisk og spændende mulighed for at få erfaring og tjene ekstra penge i sommermånederne, er dette jobbet for dig.

Arbejdsopgaver:

Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde
Truckkørsel (ikke et krav)

Vi forventer at du:

Du arbejder effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst
Du birdrager til et godt arbejdsmiljø

Kompetencer:

Evne til at tale og forstå engelsk
Basisforståelse for IT
Evnen til at arbejde en 8 timersvagt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til team FTL / Cross Trade
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du en professionel og personlig kundetilgang
Motiveres du af, at have frihed under ansvar i dagligdagen samtidig med at dine professionelle kolleger i teamet og leder kan bruges til at give dig kompetent og udviklende sparring.
Er det tiden, hvor du skal afprøve dine evner i en transport- og logistikvirksomhed med fokus på kundekontakt.
Kan du svare Ja og Ja og er disponent i dag, så søg jobbet.

Dine opgaver
• Disponere FTL og Cross trade ordrer i samarbejde med vores stykgods-grupper
• Daglig opfølgning på dine ordrer og kunder/samarbejdspartnere
• Sikre at kvalitet og økonomi i din disponering er på plads
• Udvikle og arbejde med at dine produkter og områder er ”best in class”
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Revisortrainee
Sønderjyllands Revision
Syddanmark
6330 Padborg
Bliv revisortrainee i et stærkt team, hvor vi arbejder tæt sammen med vores kunder ved at være engagerede, tilgængelige, nærværende og ikke mindst skabe tryghed. Vi søger en trainee til vores Padborg-kontor med opstart pr. 1. september 2024.


Opgaver som trainee 
Vi kan allerede nu fortælle dig, at en revisor ikke tilbringer hele dagen med hovedet begravet i et Excel-ark. Revisorfaget handler i høj grad om mennesker, da vi er i tæt dialog med vores kunder for at løse deres udfordringer, og det kommer du naturligvis også til at være. 

Lige fra start får du dine egne opgaver med hjælp og sparring fra din tilknyttede mentor. Du får et hav af spændende opgaver, der er tilpasset netop dig, så vi er sikre på, at du bliver udfordret og udvikler din faglighed. Dine opgaver ændrer sig i løbet af din uddannelse, efterhånden som du får mere erfaring. Du kommer til at arbejde med bogføring og regnskaber, men også lagerkontrol og revision hos kunderne.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejdere
JKS & Career
Syddanmark
6330 Padborg
For en virksomhed søger vi friske vikarer til lagerarbejde. Vi søger både til dag, aften og nattehold. Erfaring er ikke et krav. Lyder det som noget for dig?

Om du har erfaring eller ikke, har ikke det store betydning - vi hører gerne fra dig uanset.
Det vigtigste er, at du har lyst til at arbejde på et lager og er positivt indstillet og mødestabil.


Arbejdsopgaverne kan variere alt fra:

Pluk og pak
Kvalitetskontrol
Pakkeri opgaver
Containertømning
Truckkørsel



Efter du har sendt en ansøgning, vil du blive kontaktet af en af vores dygtige konsulenter, der vil vejlede dig i det videre forløb.


Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT udviklingskonsulent
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vil du være med til at forme fremtiden med os
Hos H. P. Therkelsen skal vi have sat endnu mere strøm til og fart i digitalisering af vores lager, terminal og 3. partsløsninger. Vi søger derfor en IT udviklingskonsulent med fokus på Lager og Terminal.
Det gælder både i nuværende IT-løsninger, samt i udvikling af et helt nyt WMS-setup med scanningsløsning og yard management, sikring af vores datakvalitet og processer m.m., som skal implementeres før vi rykker i helt nye lager- og terminalbygninger i Padborg.
Opgaverne er, opgradering af systemet, ASTRO, udvikle stærke datadrevne processer, stabile systemer og implementering af forretningsintegrationer med kunder og samarbejdspartnere.

Dine opgaver
• Kan bidrage til overblik af vores nuværende IT-arkitektur, og kan bidrage til den mellemlangt-sigtede IT strategiske retning for IT-løsninger på vores lager- og terminal
• Er drevet af at forstå og formidle forretningens behov og krav
• Kan udarbejde eller godkende den kommende løsningsarkitektur på lager og terminal
• Er en dygtig kommunikator som i samarbejde med interessenter kan sikre afklaringer, der beskriver løsningernes integrationer og snitflader
• Kan danne partnerskab med Product owner og/eller projektledelse og daglige lager- og terminalledelse, så løsninger leveres rettidigt og i tilfredsstillende kvalitet
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til suge/blæsbil
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores nye selvstændige og konstruktive chauffør?
Bilen bliver disponeret af, og kører fast ved DLG.

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør til en suge/blæse bil (Forvogn/hænger), hvor ikke to dage er ens.
Stillingen
• Fastansættelse snarest muligt
• Fast kørsel for DLG (og bliver disponeret af DLG)
• Overenskomstmæssig løn + sugetillæg
• Udedøgn mandag-fredag skal påregnes
• Kørsel i hele landet - mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du geografisk bor rigtigt.

Vi forventer at du
• Har erfaring med suge/blæse-kørsel
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE
• Kan tiltræde hurtigst muligt

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 26. maj 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montører
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
JKS søger dygtige medarbejdere til produktions området inden for montage - ufaglært er også ok. Hvis du har erfaring med samlemontage, eller du god til at håndtere værktøj generelt, så er det lige dig vi står og mangler, til en virksomhed i Haderslev-området

Du vil indgå i et dynamisk team, hvor der arbejdes i grupper med forskellige montageopgaver. Dette er en ansættelse med henblik på fastansættelse efter prøveperiode hos kunden.

Tøv ikke med at kontakte os.

Ansvarsområder:

Samlemontage af skinne montage og samlemontage
Kvalitetskontrol af de samlede konstruktioner
Udførelse af andet metal arbejde efter behov

Faglige kompetencer:

Evne til at håndtere forskellige værktøjer
Tegningsforståelse og erfaring med at arbejde efter specifikationer
Kvalitetsbevidsthed og omhyggelighed, samt god til at følge gældende sikkerhedsregler mv.
Selvkørende og aktiv deltagelse i arbejdsopgaverne

Personlige egenskaber:

Selvstændig, struktureret og effektiv i arbejdet
Omgængelig og imødekommende
Fleksibel og villig til at arbejde lidt ekstra i travle perioder
Engageret og pålidelig
Stabil, mødestabil og pligtopfyldende
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Digital Marketing Trainee
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for digital marketing og salgsarbejde, og kan du se dig selv være en del af en dynamisk international virksomhed? Så er du måske vores nye trainee inden for Digital Marketing.

Som Digital Marketing trainee hos LINAK får du en enestående chance for at få en 2-årig uddannelse i en succesfuld international virksomhed med en kontaktflade til hele verden. Under uddannelsen bliver du en del af vores marketing afdeling og vores ”LINAK International” salgsafdeling. Marketing består af 13 kolleger, der blandt andet arbejder med Google Ads, sociale medier, website, SEO mv. I LINAK international bliver du en del af et team på 8 kolleger, der arbejder med en bred vifte af internationale kunder fra hele verden. Som trainee vil du opbygge et bredt netværk til kolleger og kunder, og du vil kunne udfordre dig selv både personligt og fagligt.

Sammen med dig vil vi sammensætte et elevforløb, hvor du kommer igennem følgende:


Primære arbejdsområder

Digital marketing:
Assistere med paid advertising kampagner på forskellige platforme (f.eks. Google Ads, Meta Ads, LinkedIn annoncer mv.)
Assistere med organisk indhold på sociale medier
Udarbejde effektivitetsmålinger for kampagner
Supportere kolleger med forskellige annonceringsbehov
Diverse website (Wordpress, Umbraco, Sitecore) og SEO opgaver
Salg:
Håndtere salgsprocessen ved salg til mindre kunder, herunder udarbejde tekniske løsninger og fremsende tilbud
Behandle forespørgsler fra vores hjemmeside


Du:

har bestået grundforløbet til digital handel, HHX eller anden relevant uddannelse eller forventes færdig inden for nærmeste fremtid
er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre mennesker
har en passion for at lære og være up-to-date med udviklingen på digitale marketing platforme
er analytisk anlagt, god til at forstå og skabe overblik over kvantitative data og evner at omsætte det til handling
er serviceminded og synes marketing og salgsarbejde er sjovt
er fleksibel og har gå-på-mod
trives i et internationalt arbejdsmiljø
behersker dansk og engelsk – har du kendskab til spansk, er det en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfahrener Maurer für Restaurierungsarbeiten
JKS & Career
Syddanmark
6270 Tønder
Wir suchen einen erfahrenen Restaurierungsmaurer oder einen talentierten Maurerarbeiter mit Erfahrung in der Baubranche, der Wert auf Qualität und gutes Handwerk legt.

Es ist wichtig, dass du kein Maurer bist, der auf Akkord arbeitest, sondern stolz darauf bist, die Arbeit gründlich und nach den Wünschen des Kunden zu erledigen.

Arbeitsaufgaben:

Die Aufgaben sind sehr vielfältig und umfassen folgende Bereiche:

Renovierung
Verputzen
Wasserdichtmachen
Mauerwerk
Anfallende Aufgaben

Fachliche Kompetenzen:

Du bist ausgebildeter oder angelernter Maurer mit praktischer Erfahrung.
Du arbeitest selbstständig und nimmst aktiv an den Aufgaben teil.
Du bist sorgfältig und qualitätsbewusst.
Du bist verantwortungsbewusst und zuverlässig.

Persönliche Eigenschaften:

Du bist umgänglich und zuvorkommend.
Du bist engagiert und flexibel.
Du bist stabil und kommst immer pünktlich. Du kannst ein polizeiliches Führungszeugnis vorlegen.
Du wirst von JKS zu den tariflichen Bedingungen eingestellt.


Weitere Informationen: Petra Büchmann-Rhila, Telefon +45 73 32 37 55
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regnskabsassistent
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Vil du være en del af en solid, dansk virksomhed med danske rødder og mange år på bagen, og ligger dine kompetencer inden for regnskab/bogholderi? Vil du arbejde i et fantastisk univers af julepynt, brugskunst, interiør og gaver til mærkedage og højtider? Så søg endelig denne faste stilling…

Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S, en regnskabsassistent med tiltrædelse hurtigst muligt, da virksomheden vækster og investerer i medarbejdere.


Jobbet

Du vil indgå i tæt samarbejde med regnskabschefen og en anden regnskabsassistent og derudover vil du have en stor berøringsflade med hele organisationen. Økonomiafdelingen varetager en bred vifte af funktioner i virksomheden, herunder: Daglig bogføring af flere selskaber, kontoafstemning, betalinger, regnskabsrapportering, opfølgning på debitorer, afstemning og opfølgning af lagerkartotek, samt diverse administrative ad hoc-opgaver.

Du vil få dit eget ansvarsområde, men vil også skulle vikariere i andre områder ved f.eks. sygdom og ferie.


Vi søger dig, der:

har flere års erfaring med bogholderi samt en god regnskabsmæssig forståelse
som person er ansvarsfuld og struktureret
arbejder selvstændigt og fokuserer på gode løsninger
har et godt humør og evner at arbejde sammen med hele organisationen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Student Job, eLearning and Content Creation
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for a student job within communication, digital learning, and content creation? Do you want to make an impact on our newly established digital learning platform? Are you seeking a student job that combines your skills for thorough communication, digital content creation, and interactive learning? If you are an enthusiastic, highly motivated individual who thrives on working with creative solutions, we want you to join us at AGRAMKOW.



At AGRAMKOW we are implementing a new digital learning platform, and therefor on the lookout for a highly motivated and driven student. Join us, if you are eager to test your knowhow and theoretical experience in a real-life context.

As an eLearning Content Creator, you will be a key player in creating innovative and engaging learning content for both internal and external use. Your task entails creating exciting digital content such as videos, interactive elements, and graphical elements for our eLearning courses.



What’s in it for you?
Your main tasks will be to assist our learning team creating learning content for intern and extern use. This could for instance be creating videos and interactive elements for our learning platform.

Your responsibilities will include:

Creating engaging eLearning content.
Developing and designing interactive elements such as digital games, and product tours.
Creating videos and animations
Creating graphical elements that are professional, informative, and engaging.
Completing ad-hoc assignments as required.

About you:

You are a Bachelor level student or higher.
Creativity is in your nature, and you're not afraid to share your ideas and take initiatives.
You are open minded and understand the user’s perspective.
You have experience in video production and graphical design.
Good English language skills are required, and Danish or other languages are beneficial.

This position is part-time, and we are happy to work around your class schedule, with approximately 8-10 hours per week.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbsassistent
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S en engageret indkøbsassistent til deres dedikerede indkøbsteam inden for brugskunst og indretningsartikler.

Du bliver en del af et team på 7 kollegaer, hvis overordnede opgave består i at bidrage til målet om at sikre bestilling og levering af varer, i de rette mængder, til den rigtige pris og til rette tid.

Jobbet

Dine primære arbejdsområder vil typisk ligge inden for det operationelle indkøb. Det er lige fra bestilling af vareprøver, vareoprettelse og placering af ordrer, samt opfølgning til levering og varekontrol. I denne sammenhæng må du forvente daglig leverandørkontakt, hovedsageligt med Asien.

Du vil typisk få ansvaret for nogle udvalgte produktgrupper som du vil følge helt til dørs, også mht. import og søfragt delen. Igangsætning og opfølgning af trykfiler på emballage, hører også naturligt til dine opgaver.

Praktiske opgaver i forbindelse med deres showrooms og når de er på messer vil også forekomme.

Du vil opleve afvekslende og spændende opgaver i et dedikeret team. Du referer til Indkøbschefen.

Vi søger dig, der:

er en god købmand, og behersker at have mange bolde i luften
har et stort drive, arbejder struktureret, systematisk og har sans for detaljerne
er indstillet på en vis grad af fleksibilitet i forhold til placering af arbejdstid, da der arbejdes med sæson- og kampagnevarer
forstår at yde en optimal kundeservice
kan begå dig på flydende engelsk
evt. kender til Navision C5, det er en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbschef
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S en dygtig og engageret indkøbschef til at styrke teamet og varetage en spændende og alsidig stilling.

Du bliver leder for et team på 7 kollegaer i indkøbsafdelingen og refererer til Indkøbs-/Logistikdirektøren. Dit overordnede ansvarsområde vil være at sikre, at vi får de rigtige varer bestilt og leveret, i de rette mængder, til den rigtige pris og til den rette tid. Dette sker selvfølgelig i et tæt internt samarbejde i indkøbsteamet og med salgs- og produktteamet.

Jobbet

Sammen med vores indkøbs- og logistikdirektør står du i spidsen for afdelingen, hvor ledelse og motivation af medarbejderne i et dynamisk, engageret og professionelt miljø vil være en vigtig opgave. Du er med til at sikre de bedste indkøbs­betingelser og igennem din indsats vil du få indflydelse på virksomhedens strategi og resultater.

Du bliver en del af hele indkøbsprocessen fra den lovgivningsmæssige dokumentation, varens oprettelse inkl. HS koder, selve ordreplaceringen, produktion, kvalitetskontrol og til varen afskibes og leveres.

I samarbejde med produktudviklingen sikrer du samtidig overholdelse af lovgivning inden for fødevaresikkerhed, REACH, Eprel mm. og sikrer dermed også pålidelige produkter til vores kunder. Størstedelen af varerne bliver produceret i Asien og dermed kan du forvente daglig leverandørkontakt i Asien i tæt samarbejde med dit team.

Stillingen er dermed en god blanding af både ledelses- og driftsmæssige opgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Testingeniør til Elektronikproduktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Trives du i en dynamisk og spændende virksomhed, hvor hver dag bringer nye og spændende udfordringer? Så er du måske vores nye kollega.

Som testingeniør i elektronik bliver du en del af et team på otte personer. Vi arbejder med testudstyr til produktionen som både er print, kontrolbokse og håndbetjeninger til LINAK produkter. Vi bruger Labview samt Teststand i dagligdagen og arbejder ud fra LEAN tankegangen for kontinuerligt at forbedre og optimere og sikre høj kvalitet i den daglige drift.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med både udviklingen og produktionsingeniørerne, da vi løbende har nye produkter, der skal indføres og samtidig servicere produktionen.

Udover vores eget produktionsområde servicerer testteamet flere af de øvrige produktionsområder hos LINAK – herunder produktionen på vores udenlandske fabrikker og underleverandører (EMS’er).


Primære arbejdsopgaver:

Være en del af den løbende drift i produktionen
Arbejde tæt sammen med udvikling, produktion og leverandører i forbindelse med udvikling af test til nye produkter
Designe testudstyr ud fra testspecifikationer fra udvikling
Designe, udvikle, specificere, indkøbe og implementere nyt testudstyr til produktionen
Dokumentere eget arbejde gennem testrapporter
Give teknisk support i forbindelse med udførelse af tests i produktionen
Løbende optimere testprocesserne – f.eks. reduktion af testtid
Bidrage til udvikling af testplatform ved løbende at være opdateret på nyeste teknologi inden for området


Du:

har en uddannelse som ingeniør eller er en erfaren tekniker
er struktureret, systematisk, analytisk og har mod til at tænke og handle nyt
er ambitiøs og brænder for at udvikle dit fagområde
har gerne erfaring med at specificere test, skrive test cases, afvikle test, rapportere resultaterne inklusive konklusioner fra testen på en overskuelig måde
har god forretningsforståelse og erfaring med volumenproduktion fra både udvikling og drift
er en god teamplayer
har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, PT Electronics Tove Bjerringgaard på tlf.: 20881878.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniør til Produktansvar, Mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være ansvarlig for ét af vores teknisk udfordrende produkter og sikre funktionaliteten gennem hele produktets levetid? Hvis du har styr på teknikken, kan lide at bruge din mekaniske viden og synes det er spændende med nye udfordringer, så er du måske vores nye kollega.

Du vil indgå i et team på syv, hvor du i høj grad selv er med til at forme din rolle. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter – både lokalt og globalt. Produkterne videreudvikles løbende, når der f.eks. skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer samt oprettes nye varer og specialvarer. Teamet deltager desuden også i udviklingsprojekter og er derved på forkant med de produkter, der rammer afdelingen.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og samarbejder med teknisk salg omkring kundeprojekter. Du vil desuden også deltage i audits af leverandører samt være ansvarlig for godkendelsen af nye komponenter til produkterne.


Primære arbejdsopgaver

Sikre løbende produktion
Gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og deltage i reklamationsbehandling
Oprette nye special- og standardvarer efter kundens ønsker
Analysere, gennemføre og dokumentere tekniske forbedringer på produkter
Gennemføre kostoptimeringer med tilhørende investeringer i værktøjer, så produktet bibeholder sin konkurrencedygtighed
Udsende teknisk information vedr. forbedringer eller ændringer af produkter
Optimere samleprocesser og FPY i produktlinjen, f.eks. klargøring af komponenter til robotmontage
Deltage i projekter inden for f.eks. nyudvikling, optimering mv.
Test af produkternes funktionalitet og ydeevne


Du

er (ny)uddannet maskin-/mekatronikingeniør eller en erfaren produktionsteknolog/tekniker
har gerne erfaring fra en masseproducerende virksomhed og forståelse for mekaniske sammenhænge
er engageret, idérig og tager initiativ
er struktureret, kvalitetsbevidst og god til at se problemer fra forskellige vinkler
er god til at samarbejde og kan lide kontakten til mange interessenter
kan lide når det går stærkt og formår at holde overblikket – også når der er skiftende prioriteringer
trives med variationen mellem ad hoc opgaver og mindre projekter
kan selvstændigt drive egne projekter fra start til slut
har humor, godt humør og trives i et team
taler og skriver dansk og engelsk


Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed, en fornuftig balance mellem arbejde og fritid i et miljø præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Operations EP, Carsten Rygaard Madsen på tlf. +45 73 15 19 91.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Pulverlakerer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du vores nye kollega, som har lyst til at arbejde i en fantastisk virksomhed med et nyt topmoderne pulverlakeringsanlæg og indgå i et team af ca. 10 dygtige kolleger på hvert skift?



Vi forestiller os, at du har en relevant faglig uddannelse og/eller erfaring inden for overfladebehandling/lakering. Jobbet er baseret på 5-dages uge på nathold. Arbejdstiden er fra søndag kl. 22:30 - 06:10 og mandag til torsdag kl. 22:50 - 06:10. Du vil gennemgå oplæring på daghold og gennemføre nødvendige kurser.



Dine opgaver er primært

Styring af anlægget, herunder farveskift
Foretage målinger
Diverse registreringer
Medvirke til implementering af Lean processer



Du er/har

kendskab til pulverlakering i høj kvalitet i et gennemløbsanlæg med forbehandling, opvarmning, pulverpåførsel og afhærdning, der giver et flot resultat og et højt kvalitetsniveau
kvalitetsbevidst, ansvarlig og struktureret
fleksibel og villig til at give en ekstra hånd med, når det er nødvendigt
selvstændig og en teamplayer
positiv med en god indstilling og et godt humør
fokuseret og omhyggelig
stabil og har en høj arbejdsmoral
truckcertifikat - og hvis ikke, tilbyder vi dette
et godt overblik i en til tider travl og spændende arbejdsdag



Vi tilbyder

Vi er en arbejdsplads med fokus på godt arbejdsmiljø og god stemning, og du vil møde ind til smilende kollegaer med positiv attitude, og hvor alle hjælper hinanden. Derudover tilbyder vi:

Ordentlige løn- og ansættelsesforhold
Bonusordning
Sundhedsordning
Halvårlige firmaarrangementer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vært/værtinde/tjener til Sandbjerg Gods
Sandbjerg Gods P/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til vores møde- og konferencecenter søger vi til en nyoprettet stilling en kvalitetsbevidst vært/værtinde/tjener, der har en bred viden inden for at sammensætte mad og vin og samtidig vil agere i en værtsrolle som tjener. Der vil være stor mulighed for at forme og sætte sit præg på dagligdagen.

Sammen med dine kollegaer er din kerneopgave at få vores mange gæster til at føle sig velkomne. Vi har gæster fra både universiteter, offentlige myndigheder, private virksomheder og eksempelvis private gæster på et ophold som par.


Vi tilbyder følgende

Et spændende og varieret job med frihed under ansvar.
En arbejdsplads med grønne omgivelser og historisk vingesus.
Engagerede kollegaer.
Ordnede forhold, herunder pension, sundhedssikring, massageordning og tandforsikring.
En 37-timers stilling efter vagtplan – overvejende i eftermiddags- og aftentimer.
Løn efter kvalifikationer.


Vi forventer…

At du har brancheerfaring, brænder for dit fag og har let til godt humør og smil.
At du er udadvendt.
At du taler minimum dansk og engelsk.
At du kan lære fra dig og inspirere vores serveringspersonale.
At du arbejder struktureret, har humor og kan jonglere med de berømte mange bolde.

Det er en forudsætning, at du enten er faglært tjener, eller at du minimum har erfaring fra en længere periodes ansættelse på et større hotel eller restaurant. Andre profiler kommer ikke i betragtning.

Synes du jobbet lyder spændende, så send en ansøgning og dit cv til:

Køkkenchef Anders Blaudzun: abl@sandbjerg.dk

Stilling er til besættelse snarest muligt, og samtaler afholdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Om Sandbjerg Gods

Sandbjerg Gods er et møde- og konferencecenter, der er ejet af Aarhus Universitets Forskningsfond. Stedet ligger i naturskønne omgivelser lige ud til Alssund. Gæsterne kommer både fra Aarhus Universitet, men vi har også en lang række lokale, nationale og internationale gæster. Dertil danner vi rammerne for private fester og selskaber med overnatning. Vi har op mod 9.000 overnatninger om året, og dertil kommer en lang række af endagsmøder og andre aktiviteter på godset. Vi har i perioden september 2021 til marts 2023 bygget om og istandsat vores værelser. Stedet rummer alt fra gamle palæbygninger, bindingsværkshuse og nye moderne værelser, små mødelokaler og store auditorier.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland