2113 job i Sønderjylland 210 job i dette område
2113 job i Sønderjylland 210 job i dette område

topjob

Erfahrener Maurer für Restaurierungsarbeiten
JKS & Career
Syddanmark
6270 Tønder
Wir suchen einen erfahrenen Restaurierungsmaurer oder einen talentierten Maurerarbeiter mit Erfahrung in der Baubranche, der Wert auf Qualität und gutes Handwerk legt.

Es ist wichtig, dass du kein Maurer bist, der auf Akkord arbeitest, sondern stolz darauf bist, die Arbeit gründlich und nach den Wünschen des Kunden zu erledigen.

Arbeitsaufgaben:

Die Aufgaben sind sehr vielfältig und umfassen folgende Bereiche:

Renovierung
Verputzen
Wasserdichtmachen
Mauerwerk
Anfallende Aufgaben

Fachliche Kompetenzen:

Du bist ausgebildeter oder angelernter Maurer mit praktischer Erfahrung.
Du arbeitest selbstständig und nimmst aktiv an den Aufgaben teil.
Du bist sorgfältig und qualitätsbewusst.
Du bist verantwortungsbewusst und zuverlässig.

Persönliche Eigenschaften:

Du bist umgänglich und zuvorkommend.
Du bist engagiert und flexibel.
Du bist stabil und kommst immer pünktlich. Du kannst ein polizeiliches Führungszeugnis vorlegen.
Du wirst von JKS zu den tariflichen Bedingungen eingestellt.


Weitere Informationen: Petra Büchmann-Rhila, Telefon +45 73 32 37 55
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Restaureringsmurer/murerarbejdsmand
JKS & Career
Syddanmark
6270 Tønder
Har du hænderne godt skruet på, og er du vant til at arbejde på byggepladser og god til det grundige arbejde, så er det lige netop dig, vi søger.

Vi søger en erfaren restaureringsmurer eller dygtig murerarbejdsmand med erfaring inden for byggebranchen, som læggArbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Renovering
Pudsning
Vandskuring
Opmuring
Forefaldende opgaver

Faglige kompetencer:

Du er faglært eller tillært murer og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
er vægt på kvalitet og godt håndværk.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regnskabsassistent
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Vil du være en del af en solid, dansk virksomhed med danske rødder og mange år på bagen, og ligger dine kompetencer inden for regnskab/bogholderi? Vil du arbejde i et fantastisk univers af julepynt, brugskunst, interiør og gaver til mærkedage og højtider? Så søg endelig denne faste stilling…

Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S, en regnskabsassistent med tiltrædelse hurtigst muligt, da virksomheden vækster og investerer i medarbejdere.


Jobbet

Du vil indgå i tæt samarbejde med regnskabschefen og en anden regnskabsassistent og derudover vil du have en stor berøringsflade med hele organisationen. Økonomiafdelingen varetager en bred vifte af funktioner i virksomheden, herunder: Daglig bogføring af flere selskaber, kontoafstemning, betalinger, regnskabsrapportering, opfølgning på debitorer, afstemning og opfølgning af lagerkartotek, samt diverse administrative ad hoc-opgaver.

Du vil få dit eget ansvarsområde, men vil også skulle vikariere i andre områder ved f.eks. sygdom og ferie.


Vi søger dig, der:

har flere års erfaring med bogholderi samt en god regnskabsmæssig forståelse
som person er ansvarsfuld og struktureret
arbejder selvstændigt og fokuserer på gode løsninger
har et godt humør og evner at arbejde sammen med hele organisationen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Student Job, eLearning and Content Creation
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for a student job within communication, digital learning, and content creation? Do you want to make an impact on our newly established digital learning platform? Are you seeking a student job that combines your skills for thorough communication, digital content creation, and interactive learning? If you are an enthusiastic, highly motivated individual who thrives on working with creative solutions, we want you to join us at AGRAMKOW.



At AGRAMKOW we are implementing a new digital learning platform, and therefor on the lookout for a highly motivated and driven student. Join us, if you are eager to test your knowhow and theoretical experience in a real-life context.

As an eLearning Content Creator, you will be a key player in creating innovative and engaging learning content for both internal and external use. Your task entails creating exciting digital content such as videos, interactive elements, and graphical elements for our eLearning courses.



What’s in it for you?
Your main tasks will be to assist our learning team creating learning content for intern and extern use. This could for instance be creating videos and interactive elements for our learning platform.

Your responsibilities will include:

Creating engaging eLearning content.
Developing and designing interactive elements such as digital games, and product tours.
Creating videos and animations
Creating graphical elements that are professional, informative, and engaging.
Completing ad-hoc assignments as required.

About you:

You are a Bachelor level student or higher.
Creativity is in your nature, and you're not afraid to share your ideas and take initiatives.
You are open minded and understand the user’s perspective.
You have experience in video production and graphical design.
Good English language skills are required, and Danish or other languages are beneficial.

This position is part-time, and we are happy to work around your class schedule, with approximately 8-10 hours per week.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SUPPORTMEDARBEJDER
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi mangler en kollega, som i samarbejde med vores dygtige team på lager/lagerkontoret, kan supplere teamet i at løse forskelligartede opgaver. Kan du til tider have flere bolde i luften på en gang og samtidigt holde hovedet koldt? Så er det lige dig vi søger.

Dine primære opgaver er
• Diverse administrative opgaver på lagerkontor
• Pakke opgaver på lager
• Forskellige AD-HOC opgaver

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Lyst til en dagligdag med forskelligartede opgaver
• Fleksibel
• Skal kunne kommunikere på dansk og gerne på tysk
• Gode IT-kundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbsassistent
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S en engageret indkøbsassistent til deres dedikerede indkøbsteam inden for brugskunst og indretningsartikler.

Du bliver en del af et team på 7 kollegaer, hvis overordnede opgave består i at bidrage til målet om at sikre bestilling og levering af varer, i de rette mængder, til den rigtige pris og til rette tid.

Jobbet

Dine primære arbejdsområder vil typisk ligge inden for det operationelle indkøb. Det er lige fra bestilling af vareprøver, vareoprettelse og placering af ordrer, samt opfølgning til levering og varekontrol. I denne sammenhæng må du forvente daglig leverandørkontakt, hovedsageligt med Asien.

Du vil typisk få ansvaret for nogle udvalgte produktgrupper som du vil følge helt til dørs, også mht. import og søfragt delen. Igangsætning og opfølgning af trykfiler på emballage, hører også naturligt til dine opgaver.

Praktiske opgaver i forbindelse med deres showrooms og når de er på messer vil også forekomme.

Du vil opleve afvekslende og spændende opgaver i et dedikeret team. Du referer til Indkøbschefen.

Vi søger dig, der:

er en god købmand, og behersker at have mange bolde i luften
har et stort drive, arbejder struktureret, systematisk og har sans for detaljerne
er indstillet på en vis grad af fleksibilitet i forhold til placering af arbejdstid, da der arbejdes med sæson- og kampagnevarer
forstår at yde en optimal kundeservice
kan begå dig på flydende engelsk
evt. kender til Navision C5, det er en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbschef
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S en dygtig og engageret indkøbschef til at styrke teamet og varetage en spændende og alsidig stilling.

Du bliver leder for et team på 7 kollegaer i indkøbsafdelingen og refererer til Indkøbs-/Logistikdirektøren. Dit overordnede ansvarsområde vil være at sikre, at vi får de rigtige varer bestilt og leveret, i de rette mængder, til den rigtige pris og til den rette tid. Dette sker selvfølgelig i et tæt internt samarbejde i indkøbsteamet og med salgs- og produktteamet.

Jobbet

Sammen med vores indkøbs- og logistikdirektør står du i spidsen for afdelingen, hvor ledelse og motivation af medarbejderne i et dynamisk, engageret og professionelt miljø vil være en vigtig opgave. Du er med til at sikre de bedste indkøbs­betingelser og igennem din indsats vil du få indflydelse på virksomhedens strategi og resultater.

Du bliver en del af hele indkøbsprocessen fra den lovgivningsmæssige dokumentation, varens oprettelse inkl. HS koder, selve ordreplaceringen, produktion, kvalitetskontrol og til varen afskibes og leveres.

I samarbejde med produktudviklingen sikrer du samtidig overholdelse af lovgivning inden for fødevaresikkerhed, REACH, Eprel mm. og sikrer dermed også pålidelige produkter til vores kunder. Størstedelen af varerne bliver produceret i Asien og dermed kan du forvente daglig leverandørkontakt i Asien i tæt samarbejde med dit team.

Stillingen er dermed en god blanding af både ledelses- og driftsmæssige opgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior HR Business Partner
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Would you like to join a global HR Business Partnering community focused on enabling business strategies and proactive strategic partnerships? Are you a strategic thinker with a strong interest in translating business needs into HR? Do you excel at building strong relationships as a trusted advisor to leaders?

If yes, you might be the HR Business Partner for Fill & Finish Expansions we are looking for!


The position

You will be the HR Business Partner to leaders at Director and VP level and their business areas in Fill Finish Expansions at our new site in Tietgenbyen, Odense. This also means that you will be based in Odense.

Your main focus will be to establish the new site and build up a project organization. You must understand the business priorities and translate strategy into relevant and impactful HR actions, which include driving:

Organisational development and effectiveness
Strategic workforce management
Change management
Diversity & Inclusion
Talent management & development
Culture and engagement
Annual P&O cycle


Alongside your HR Business Partner colleagues as well as executive support functions, you will be in charge of continuously reviewing, assessing, and evolving the business to drive organizational efficiency and agility. Furthermore, you will be shaping and fostering an engaging, diverse, and inclusive employee environment, rooted in our values - the Novo Nordisk Way.

As a trusted advisor, you will build solid relationships with the business and the P&O organisation, identify challenges, and play an advisory role in addressing them. You will be working closely with Centres of Excellence within P&O in defining and executing initiatives identified to improve the business areas’ ability to seize business opportunities and overcome challenges.


Qualifications

You are characterized by being a strong and pragmatic executor with a strategic can-do mindset. A person people want to work with and who is respected by stakeholders because you drive things forward and because you have high personal integrity, which allows you to offer your perspectives respectfully.

To succeed in the role, you:

Have 8+ years of experience as an HR Business Partner within a large, international, and culturally diverse environment with change management and organizational development.
Can think strategically and translate business into HR actions, based on a thorough understanding of the challenges and future outlook.
Have experience in a start-up environment (Beneficial – not a must)
Know how to remove people and organisation-related roadblocks, ensuring strong support for strategy implementation.
Hold a relevant academic degree within HR, Organisation, Business Psychology, or similar.
Are fluent in English, both written and spoken.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Testingeniør til Elektronikproduktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Trives du i en dynamisk og spændende virksomhed, hvor hver dag bringer nye og spændende udfordringer? Så er du måske vores nye kollega.

Som testingeniør i elektronik bliver du en del af et team på otte personer. Vi arbejder med testudstyr til produktionen som både er print, kontrolbokse og håndbetjeninger til LINAK produkter. Vi bruger Labview samt Teststand i dagligdagen og arbejder ud fra LEAN tankegangen for kontinuerligt at forbedre og optimere og sikre høj kvalitet i den daglige drift.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med både udviklingen og produktionsingeniørerne, da vi løbende har nye produkter, der skal indføres og samtidig servicere produktionen.

Udover vores eget produktionsområde servicerer testteamet flere af de øvrige produktionsområder hos LINAK – herunder produktionen på vores udenlandske fabrikker og underleverandører (EMS’er).


Primære arbejdsopgaver:

Være en del af den løbende drift i produktionen
Arbejde tæt sammen med udvikling, produktion og leverandører i forbindelse med udvikling af test til nye produkter
Designe testudstyr ud fra testspecifikationer fra udvikling
Designe, udvikle, specificere, indkøbe og implementere nyt testudstyr til produktionen
Dokumentere eget arbejde gennem testrapporter
Give teknisk support i forbindelse med udførelse af tests i produktionen
Løbende optimere testprocesserne – f.eks. reduktion af testtid
Bidrage til udvikling af testplatform ved løbende at være opdateret på nyeste teknologi inden for området


Du:

har en uddannelse som ingeniør eller er en erfaren tekniker
er struktureret, systematisk, analytisk og har mod til at tænke og handle nyt
er ambitiøs og brænder for at udvikle dit fagområde
har gerne erfaring med at specificere test, skrive test cases, afvikle test, rapportere resultaterne inklusive konklusioner fra testen på en overskuelig måde
har god forretningsforståelse og erfaring med volumenproduktion fra både udvikling og drift
er en god teamplayer
har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, PT Electronics Tove Bjerringgaard på tlf.: 20881878.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniør til Produktansvar, Mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være ansvarlig for ét af vores teknisk udfordrende produkter og sikre funktionaliteten gennem hele produktets levetid? Hvis du har styr på teknikken, kan lide at bruge din mekaniske viden og synes det er spændende med nye udfordringer, så er du måske vores nye kollega.

Du vil indgå i et team på syv, hvor du i høj grad selv er med til at forme din rolle. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter – både lokalt og globalt. Produkterne videreudvikles løbende, når der f.eks. skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer samt oprettes nye varer og specialvarer. Teamet deltager desuden også i udviklingsprojekter og er derved på forkant med de produkter, der rammer afdelingen.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og samarbejder med teknisk salg omkring kundeprojekter. Du vil desuden også deltage i audits af leverandører samt være ansvarlig for godkendelsen af nye komponenter til produkterne.


Primære arbejdsopgaver

Sikre løbende produktion
Gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og deltage i reklamationsbehandling
Oprette nye special- og standardvarer efter kundens ønsker
Analysere, gennemføre og dokumentere tekniske forbedringer på produkter
Gennemføre kostoptimeringer med tilhørende investeringer i værktøjer, så produktet bibeholder sin konkurrencedygtighed
Udsende teknisk information vedr. forbedringer eller ændringer af produkter
Optimere samleprocesser og FPY i produktlinjen, f.eks. klargøring af komponenter til robotmontage
Deltage i projekter inden for f.eks. nyudvikling, optimering mv.
Test af produkternes funktionalitet og ydeevne


Du

er (ny)uddannet maskin-/mekatronikingeniør eller en erfaren produktionsteknolog/tekniker
har gerne erfaring fra en masseproducerende virksomhed og forståelse for mekaniske sammenhænge
er engageret, idérig og tager initiativ
er struktureret, kvalitetsbevidst og god til at se problemer fra forskellige vinkler
er god til at samarbejde og kan lide kontakten til mange interessenter
kan lide når det går stærkt og formår at holde overblikket – også når der er skiftende prioriteringer
trives med variationen mellem ad hoc opgaver og mindre projekter
kan selvstændigt drive egne projekter fra start til slut
har humor, godt humør og trives i et team
taler og skriver dansk og engelsk


Vi tilbyder et spændende job i en global virksomhed, en fornuftig balance mellem arbejde og fritid i et miljø præget af åbenhed, ærlighed og en vilje til altid at gøre det bedre.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Operations EP, Carsten Rygaard Madsen på tlf. +45 73 15 19 91.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Innovativ CAD designer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en teknisk designer, som kan støtte vores Product Maintenance team med datahåndtering i vores Product Lifecycle Management (PLM) system og udarbejdelse af CAD-tegninger i Creo. I tæt samarbejde med teamet bliver det din opgave at bidrage til, at vi løbende sikrer kvalitet og effektivitet i vores produkter og produktion.



Du kommer til at understøtte ingeniørarbejdet til optimering af løbende produkter og kunde projekter, samt ved ændringer af eksisterende produkter og kostbesparelser. Vi forventer derfor, at du har viden og/eller en stor interesse for udvikling og optimering.



Du bliver en del af et team i MEDLINE® segmentet. Teamet, som du vil blive en del af, varetager alt vedligeholdelse og udvikling af eksisterende produkter. Det betyder, at der vil være tæt samarbejde med de tekniske funktioner som elektronik, mekanik samt produktionsteknik mht. vareoprettelser samt diverse test- og dokumentationsarbejde.



Primære arbejdsopgaver

Lave CAD tegninger 2D/3D til egen produktion, men også ekstern samt folie modeller
Leverandørkontakt og godkendelse af emner
Udarbejde dokumentation til vores underleverandører på færdige produkter
Bestilling af prototyper – både internt og eksternt



Du

har en teknisk baggrund/uddannelse som teknisk tegner, hvorfra du gerne har erfaring med CAD tegninger i 2D/3D, PLM og ERP systemer (vi anvender Windchill og AX2012)
er udadvendt, god til at arbejde i teams og har godt humør
har en struktureret, systematisk og selvstændig arbejdsform
har en positiv og kreativ tilgang til problemstillinger
formår at holde overblikket – også når der er skiftende prioriteringer
er dynamisk og trives med en bred kontaktflade både internt og eksternt
taler og skriver dansk og engelsk – tysk er en fordel



Vi tilbyder:

Du vil være i kontinuerlig faglig udvikling gennem relevante kurser og kompetenceskabende opgaver, så du altid er opdateret inden for hvad der rører sig
Du bliver del af en global organisation med produktion i Danmark og udlandet
Du får fagligt kompetente kollegaer med mange års erfaring inden for produktudvikling og en arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra dit skrivebord til prototypeværksted og testområde



Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager, Operations EP, Mechanics, Kirsten Skrumsager på tlf. 73 15 16 21.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operatør til LINAK Profiles
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en dygtig og engageret medarbejder til fast arbejde på vores nye fuldautomatiske save- og palleteringsanlæg til aluminiums profiler, som vi begynder at implementere i sommeren 2024. Du får en spændende mulighed for at være med helt fra starten, og du skal forvente oplæring og træning hos vores danske leverandør.



Vi forventer, at du har en faglig uddannelse inden for metalområdet som industrioperatør, CNC-tekniker eller har tilsvarende erfaring. Jobbet er baseret på 5 dages uge på daghold. Arbejdstiden er fra mandag til torsdag kl. 06:00 – 13:50 og fredag fra kl. 06:00 – 14:35. Du vil gennemgå oplæring og deltage i nødvendige kurser.



Dine opgaver er primært

Skære profiler til produktion af løftesøjler
Indkøring og verificering af programmer og værktøjer til eksisterende og nye produkter
Udføre mindre vedligeholdsopgaver på saveanlægget
Diverse kvalitetskontrol og registreringer
Medvirke til implementering af Lean processer



Du er/har

faglig uddannelse inden for metalområdet
måleteknisk forståelse
teknisk indsigt i CNC og bearbejdningsmaskiner
kendskab til systematisk forbyggende vedligehold
positiv, med en god indstilling og et godt humør
fokuseret og omhyggelig
stabil og har en høj arbejdsmoral
et godt overblik i en til tider travl og spændende arbejdsdag
truckcertifikat - og hvis ikke, tilbyder vi dette
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Pulverlakerer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du vores nye kollega, som har lyst til at arbejde i en fantastisk virksomhed med et nyt topmoderne pulverlakeringsanlæg og indgå i et team af ca. 10 dygtige kolleger på hvert skift?



Vi forestiller os, at du har en relevant faglig uddannelse og/eller erfaring inden for overfladebehandling/lakering. Jobbet er baseret på 5-dages uge på nathold. Arbejdstiden er fra søndag kl. 22:30 - 06:10 og mandag til torsdag kl. 22:50 - 06:10. Du vil gennemgå oplæring på daghold og gennemføre nødvendige kurser.



Dine opgaver er primært

Styring af anlægget, herunder farveskift
Foretage målinger
Diverse registreringer
Medvirke til implementering af Lean processer



Du er/har

kendskab til pulverlakering i høj kvalitet i et gennemløbsanlæg med forbehandling, opvarmning, pulverpåførsel og afhærdning, der giver et flot resultat og et højt kvalitetsniveau
kvalitetsbevidst, ansvarlig og struktureret
fleksibel og villig til at give en ekstra hånd med, når det er nødvendigt
selvstændig og en teamplayer
positiv med en god indstilling og et godt humør
fokuseret og omhyggelig
stabil og har en høj arbejdsmoral
truckcertifikat - og hvis ikke, tilbyder vi dette
et godt overblik i en til tider travl og spændende arbejdsdag



Vi tilbyder

Vi er en arbejdsplads med fokus på godt arbejdsmiljø og god stemning, og du vil møde ind til smilende kollegaer med positiv attitude, og hvor alle hjælper hinanden. Derudover tilbyder vi:

Ordentlige løn- og ansættelsesforhold
Bonusordning
Sundhedsordning
Halvårlige firmaarrangementer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til forvogn-hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
Vi søger en fast chauffør, til 7-akset forvogn/hænger træk med bagmonteret 16 ton Palfinger kran.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran. Kranen er med nakkebetjening og manuel håndtag (Gryde funktion)
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Faste chauffører til tip- eller forvogn hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider butikken, og søger derfor faste chauffører – til tiptrailer og til forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tip- eller forvogn/hænger kørsel, og erfaring inden for kørsel med korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE samt evt. truckcertifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vært/værtinde/tjener til Sandbjerg Gods
Sandbjerg Gods P/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til vores møde- og konferencecenter søger vi til en nyoprettet stilling en kvalitetsbevidst vært/værtinde/tjener, der har en bred viden inden for at sammensætte mad og vin og samtidig vil agere i en værtsrolle som tjener. Der vil være stor mulighed for at forme og sætte sit præg på dagligdagen.

Sammen med dine kollegaer er din kerneopgave at få vores mange gæster til at føle sig velkomne. Vi har gæster fra både universiteter, offentlige myndigheder, private virksomheder og eksempelvis private gæster på et ophold som par.


Vi tilbyder følgende

Et spændende og varieret job med frihed under ansvar.
En arbejdsplads med grønne omgivelser og historisk vingesus.
Engagerede kollegaer.
Ordnede forhold, herunder pension, sundhedssikring, massageordning og tandforsikring.
En 37-timers stilling efter vagtplan – overvejende i eftermiddags- og aftentimer.
Løn efter kvalifikationer.


Vi forventer…

At du har brancheerfaring, brænder for dit fag og har let til godt humør og smil.
At du er udadvendt.
At du taler minimum dansk og engelsk.
At du kan lære fra dig og inspirere vores serveringspersonale.
At du arbejder struktureret, har humor og kan jonglere med de berømte mange bolde.

Det er en forudsætning, at du enten er faglært tjener, eller at du minimum har erfaring fra en længere periodes ansættelse på et større hotel eller restaurant. Andre profiler kommer ikke i betragtning.

Synes du jobbet lyder spændende, så send en ansøgning og dit cv til:

Køkkenchef Anders Blaudzun: abl@sandbjerg.dk

Stilling er til besættelse snarest muligt, og samtaler afholdes løbende.

Vi glæder os til at høre fra dig.


Om Sandbjerg Gods

Sandbjerg Gods er et møde- og konferencecenter, der er ejet af Aarhus Universitets Forskningsfond. Stedet ligger i naturskønne omgivelser lige ud til Alssund. Gæsterne kommer både fra Aarhus Universitet, men vi har også en lang række lokale, nationale og internationale gæster. Dertil danner vi rammerne for private fester og selskaber med overnatning. Vi har op mod 9.000 overnatninger om året, og dertil kommer en lang række af endagsmøder og andre aktiviteter på godset. Vi har i perioden september 2021 til marts 2023 bygget om og istandsat vores værelser. Stedet rummer alt fra gamle palæbygninger, bindingsværkshuse og nye moderne værelser, små mødelokaler og store auditorier.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører til miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører til vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af plads, maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring med kørsel af entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B – og også gerne kategori C
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Connie Westphal på tlf. 52 18 71 23.

Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Automatiktekniker til Bearbejdning
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en serviceminded automatiktekniker til vedligeholdelsesafdelingen i bearbejdningen. Du vil blive en del af et ungt team på fem vedligeholdere, der står for vedligehold, planlagt service og løbende forbedringer af produktionsudstyret. Afdelingen består af en topmoderne maskinpark med CNC og robotteknologi i fokus. Du vil indgå i en turnusordning på aftenhold hver femte uge.


Vi er inde i en konstant udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer samt et godt samarbejde. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded, resultatorienteret, kan kommunikere på alle niveauer, er kvalitetsbevidst og en stabil arbejdskraft. Der er mulighed for efteruddannelse.


Hos LINAK forventes det derudover, at man bidrager til en god teamånd, der afspejles i afdelingens attitude og væremåde, samtidig med at du er et forbillede for kundeorienteret adfærd og derved medvirker til et værdifuldt samarbejde.


Primære arbejdsopgaver

Systematisk vedligehold af vores produktionsudstyr (vi benytter Maintplan)
Fejlfinding og fejlretning af PLC-styrede anlæg og maskiner
Produktionsoptimering af udstyr i samarbejde med produktionsteknikere og operatører
Systematisk fejlsøgning, fejlretning og reparation af pneumatiske/elektriske anlæg og styringer
Bidrage til udarbejdelse af teknisk dokumentation, instruktioner og vejledninger
Medvirke ved køb af produktionsudstyr



Du

er faglært automatiktekniker eller har anden relevant uddannelse og har et godt kendskab til produktionsudstyr og fejlsøgning
er selvstændig, opsøgende og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
har mod på udfordringer, er fleksibel og indstillet på at springe fra den ene opgave til den anden, når arbejdet kræver det, samt indstillet på at påtage dig opgaver, der ikke falder ind under værkstedets normale arbejdsområde
udviser faglig stolthed og er på forkant med produktionsudstyrets tilstand, så det inden for dit område til enhver tid er optimalt vedligeholdt og løbende forbedres
fungerer som den tekniske ekspert, der konstruktivt bidrager ifm. indkøb, indkøring og forbedringer af udstyret
kan begå dig på dansk, engelsk og gerne tysk


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsleder Renè Seidelmann tlf. 50771045.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montører søges til montage i vindmølleindustrien
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
KS søger dygtige montører til en virksomhed i Haderslev-området. Hvis du har erfaring med samling af stålkonstruktioner, evnen til at læse tegninger i målestoksforhold 1/100, og er fortrolig med brugen af montageværktøj, så er det dig, vi leder efter. Arbejdet vil primært omfatte montage af stålelementer til vindmølleindustrien. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor der arbejdes i grupper med forskellige montageopgaver. Dette er en ansættelse med henblik på fastansættelse efter prøveperiode hos kunden.


Ansvarsområder:

Samlemontage af stålelementer i henhold til tegninger i målestoksforhold 1/100 og styklister
Kvalitetskontrol af de samlede konstruktioner
Udførelse af andet metalarbejde efter behov


Faglige kompetencer:

Erfaring med montagearbejde, ideelt gerne inden for vindmølleindustrien, industriteknikker, mekaniker, maskinmester udd. eller lign.
Evne til at håndtere forskellige værktøjer
Tegningsforståelse og erfaring med at arbejde efter specifikationer
Kvalitetsbevidsthed og omhyggelighed, samt god til at følge gældende sikkerhedsregler mv.
Selvkørende og aktiv deltagelse i arbejdsopgaverne


Personlige egenskaber:

Selvstændig, struktureret og effektiv i arbejdet
Omgængelig og imødekommende
Fleksibel og villig til at arbejde lidt ekstra i travle perioder
Engageret og pålidelig
Stabil, mødestabil og pligtopfyldende
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sommerferievikar til Danfoss i Gråsten, Tinglev og Rødekro
DANFOSS
Syddanmark
6092 Sønder Stenderup
Til opstart i sommerferieperioden søger JKS flere stabile og robuste produktions- og lagermedarbejdere, som har mod på at tage fat. Har du erfaring med at køre truck, er det en fordel.

Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Kvalitetskontrol
Pakning, plukning, truckkørsel
Håndtering
Etikettering
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du skal kunne tale flydende dansk og engelsk

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arbejdsleder, TECHLINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en arbejdsleder på daghold, der kan bidrage til, at vi fortsætter vores høje vækst. Vi er pt. ca. 75 medarbejdere i produktionen, der arbejder på 2 skift, som du og en arbejdslederkollega vil have ansvaret for.

Du bliver en del af vores TECHLINE segment, der leverer aktuatorløsninger til industrielt brug. Området består af ca. 130 medarbejdere inden for produktion, salg, kvalitet, produktionsteknik, planlægning og udvikling.

For den rigtige kandidat er det et udfordrende og spændende job i et produktionsmiljø, der er baseret på LEAN og produktionsteams, og hvor man har stor indflydelse på vores evne til at levere varer til kunderne.

Medarbejderne i TECHLINE er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en leder, der forstår at inddrage dem i beslutninger og i forandringer.

Vi har brug for en arbejdsleder, som vil trives med en foranderlig hverdag, kan lide den menneskelige kontakt, og som ikke er bange for at sætte klare forventninger op for medarbejdernes adfærd – og følge op på dem.

Du får reference til Director Operations og vil indgå i et driftsteam, der varetager arbejdsledelse, ordrebehandling/planlægning, sikkerhed & arbejdsmiljø, kvalitet, logistik, udvikling, produktionsteknik og vedligehold.


Primære arbejdsopgaver:

Daglig ledelse af produktionen i samarbejde med en arbejdslederkollega og driftsteamet
Fokus på opnåelse af resultatmål - gennem synlighed, prioritering og hurtig beslutningstagning
Personaleledelse, udvikling af produktionsteams og den enkelte medarbejder
Ansvarlig for videreudvikling af LEAN i afdelingen
Drive forandringsprojekter i produktionen, herunder LEAN, udviklings- og produktionstekniske projekter
Håndtering af administrative rutiner


Du

har erfaring med LEAN værktøjerne
har teknisk indsigt og er analytisk i din tilgang
kan håndtere samspillet mellem mennesker og avancerede/komplekse fremstillingsprocesser
brænder for at coache, lede og motivere mennesker gennem teamudvikling
har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
viser vilje og engagement til at nå resultater
har en åben, fleksibel og uhøjtidelig stil, som skaber respekt
har gode IT kundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Shippingkoordinator
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Trives du i en uformel og international virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dit job? Kan du have mange bolde i luften uden at miste overblikket? Er du samtidig detaljeorienteret og har en stærk forretningsforståelse?

Vi søger en erfaren og kompetent shippingkoordinator eller speditør til vores logistik- og forsendelsesafdeling til at varetage alle processer omkring leveringen af AGRAMKOWs løsninger til kunder i hele verden. Du får en varieret hverdag, gode samarbejdspartnere og ikke mindst engagerede og kompetente kollegaer.


Koordinerende rolle i global industrivirksomhed

Med reference til virksomhedens Director of Operations & Delivery, skal du sikre, at alle forsendelser planlægges og koordineres med de samarbejdspartnere, der benyttes inden for sø-, luft-, og vejtransporter. Du bliver ansvarlig for alle forsendelsesdokumenter, herunder håndtering af komplekse betalingsformer, såsom remburser. Du bliver en del af vores dynamiske shippingteam bestående af dig selv og en kollega. Du tilbydes et selvstændigt og alsidigt job, hvor der er mulighed for personlig indflydelse og udvikling.


Organisering af internationale forsendelser:

Som Shippingkoordinator i AGRAMKOW, bliver du ansvarlig for alle processer omkring levering, samt planlægning og koordinering af forsendelser. Dette inkluderer:

Ansvar for forsendelsesdokumenter
Booking og fakturering af salgsordrer
Booking og fakturering af projektordrer
Behandling og håndtering af remburser
Daglig dialog med speditører, udenlandske datterselskaber, agenter m.fl.


Struktureret teamplayer med sans for detaljen

Du har en speditør-, logistik- eller shippinguddannelse, kommer fra en tilsvarende stilling og har solid erfaring med eksport, gerne globalt. Du er stærk i billingplaner og fakturering og det ville være en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med remburser. Kendskab til SAP er en fordel, men heller ikke et krav, men det er vigtigt at du er stærk i brugen af IT. Har du kendskab til farligt gods, vil dette også være en fordel. Vi forventer, at du behersker engelsk i skrift og tale, og med fordel også tysk.

Som person er du service-, og løsningsorienteret. Du er proaktiv og god til at prioritere og planlægge dine opgaver. Det er vigtigt, at du tager ansvar og har evnen til at arbejde selvstændigt.


International rolle med gode udviklingsmuligheder

En spændende og fleksibel stilling i en international virksomhed med højt til loftet og en uformel tone. AGRAMKOW kerer sig om sine medarbejdere og har fokus på work-life-balance, hvorfor du også har mulighed for at sætte præg på, hvornår det passer dig bedst at arbejde. Derudover vil du også opleve, at der er fokus på både din personlige og faglige udvikling. Stillingen er en fuldtidsstilling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kloakhåndværker
Arkil A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi mangler lige nu en medarbejder, der har erfaring med drifts- og reparationsopgaver på vand- og kloaknettet. Arbejdsopgaverne vil være afvekslende og skal udføres i og omkring Tønder Kommune, hvor du bliver den ene halvdel af et kørende to-mandshold med bil og minigraver.


Hos os får du

Arbejde i en spændende virksomhed, der er kendt for sin faglighed, ordentlighed og hvor fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø vægtes højt og hvor vi tilbyder en alsidig hverdag med varierende arbejdsopgaver. I Arkil investerer vi i vores medarbejderes udvikling og efteruddannelse så du løbende får mulighed for at opdatere din viden indenfor dit arbejdsområde.

Som den ene part i et team på to vægtes samarbejde og hjælpsomhed meget højt. Du aflønnes efter dine kvalifikationer og får sundhedsforsikring samt god pensionsordning.


Om dig

Du har erfaring fra lignende job i entreprenørbranchen
Du er evt. uddannet som anlægsstruktør
Du har erfaring med vand og kloak
Du har rutine i kørsel med minigraver
Du er mødestabil
Du sætter en ære i vedudført arbejde
Du har gode samarbejdsevner og en positiv indstilling
Du har som minimum kørekort til alm. personbil kategori B eventuelt suppleret med trailerkort kategori E
Du vægter sikkerhed og arbejdsmiljø højt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Student Assistant in Business Development at H.P. Therkelsen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Are you passionate about Digitalization, data analysis and a data-oriented projects? H.P. Therkelsen, is seeking a dedicated and talented student assistant to support our Business Development department on our digitalization journey.

As a student assistant, you will be a part of our journey towards enhancing our BI setup, data analysis and much more. You will engage in developing our Data Warehouse with the opportunity to dive into simulations, predictive analytics, AI, and the implementation of new systems and apps. Your work will contribute significantly to transforming us into a more data-driven company.

Your Responsibilities:
• Support the development of state-of-the-art BI setup, data analysis and reporting tools
• Engage in the development and optimization of our Data Warehouse
• Collaborate on projects involving simulations, predictive analytics and AI
• Contribute to process optimization and the automation of KPIs across the organization
• Analyze and process data, supporting the Business with insights
• Help to optimize and automate processes while maintaining data quality and integrity.

About You:
• You are currently pursuing a relevant higher education e.g. innovation & business engineering, Data technical studies, economics or similar fields
• A data-driven mindset with the ability to apply it in your daily work
• Strong analytical skills with the capability to analyze and interpret data
• Experience with SQL or other coding languages
• Power BI and SSAS competences is a plus
• Curious, Independent, proactive, and willing to take initiative
• Fluent in English or Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montører til vindmølleindustrien
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
JKS søger dygtige montører til en virksomhed i Haderslev-området. Hvis du har erfaring med samling af stålkonstruktioner, evnen til at læse tegninger i målestoksforhold 1/100, og er fortrolig med brugen af montageværktøj, så er det dig, vi leder efter. Arbejdet vil primært omfatte montage af stålelementer til vindmølleindustrien. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor der arbejdes i grupper med forskellige montageopgaver. Dette er en ansættelse med henblik på fastansættelse efter prøveperiode hos kunden.

Ansvarsområder:

Samlemontage af stålelementer i henhold til tegninger i målestoksforhold 1/100 og styklister
Kvalitetskontrol af de samlede konstruktioner
Udførelse af andet metalarbejde efter behov

Faglige kompetencer:

Erfaring med montagearbejde, ideelt gerne inden for vindmølleindustrien, industriteknikker, mekaniker, maskinmester udd. eller lign.
Evne til at håndtere forskellige værktøjer
Tegningsforståelse og erfaring med at arbejde efter specifikationer
Kvalitetsbevidsthed og omhyggelighed, samt god til at følge gældende sikkerhedsregler mv.
Selvkørende og aktiv deltagelse i arbejdsopgaverne

Personlige egenskaber:

Selvstændig, struktureret og effektiv i arbejdet
Omgængelig og imødekommende
Fleksibel og villig til at arbejde lidt ekstra i travle perioder
Engageret og pålidelig
Stabil, mødestabil og pligtopfyldende
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SUPPORTMEDARBEJDER
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger supportmedarbejder
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende arbejde ved siden af dine studier, så søger vi en supportmedarbejder til speditionen.

Dine primære opgaver er
• Håndtering og sortering af papirer fra vores største kunder
• ”Pakning” af ture (dokumenter) til vores chauffører
• Udfærdige aflæsser- samt læsselister til vores lager

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Skal kunne begå sig på dansk eller tysk
• Har lyst til ”pligterne”, som er en naturlig del af at fungere på en arbejdsplads
• Skal kunne kommunikere og samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere
• Klar på at lære nye ting
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
UNGARBEJDER CO-PACK
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger unge deltidsmedarbejdere til pakkeafdeling
Leder du efter dit første job, og er du under 18 år, så søger vi kolleger, som kan indgå i et team af dygtige medarbejdere, der ompakker og ekspederer forskellige produkter for vores kunder. Det er VIGTIGT, at du har lyst til at arbejde og kan tage fat.

Dine primære opgaver er
• Pakning af forskellige varer
• Lettere oprydning
• Der arbejdes i en selvkørende afdeling, som stiller krav til moden indstilling til arbejdet

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Skal kunne begå sig på dansk eller tysk
• Har lyst til ”pligterne”, som er en naturlig del af at fungere på en arbejdsplads
• Skal kunne kommunikere og samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
EL-ingeniør til R&D
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en dygtig El-ingeniør med flair for produktudvikling med afsæt i det el-tekniske område? Driver du dine egne opgaver og går gerne foran i projekt teams og byder ind med dine faglige kompetencer? Så er du måske den ingeniør vi søger til vores Hardware Technology team.
Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet, herunder udvikling af nye produkter. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.

Udvikling og kvalitetssikring af elektriske konstruktioner
Du kommer til at referere til Technology Manager, Hardware men i dit daglige arbejde kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med projektledere og øvrige projektmedlemmer vil stå for den EL-tekniske del af projekterne, herunder udvikling og test af prototyper i forbindelse med eksekverings- og udviklingsprojekter. Derudover har vi et ambitiøst roadmap, som skal videreudvikle hele vores produktprogram og du vil få en central rolle i realiseringen af dette roadmap.

Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Overdragelse af projekter til produktion
Specificering af udstyr, opgaver og processer
Udvikling og vedligehold af elektrisk konstruktion i EPLAN
kvalitetsdokumentation og test specifkationer

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertise område, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger samt undervisning af kunder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Specialist (d/m/f) in the catering industry
Areas Danmark ApS
Syddanmark
6430 Nordborg
To strengthen our team for the new opening of CenterParcs, Park Nordborg in Denmark, we are looking for a HR Specialist in the catering industry.

Would you like a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love to host and welcome our guests with an inviting and modern catering experience.

For more than 55 years, our partner Center Parcs has been the place where you can experience unforgettable moments with your loved ones. With cosy holiday homes surrounded by beautiful nature.


WHAT WE OFFER:

Above-average salary : Fair pay.
Bonus payments : Special payments.
Friendly team atmosphere : Great colleagues.
Flexible working hours : Working hours that suit you.
Stability and security : Reliable international company.
Company canteen : Delicious and affordable food.
Free access to the swimming pool : Free swimming.
Free parking : Free parking spaces.
CenterParcs discounts : Relax with our discounts.
Restaurant discounts : Enjoy 20% cheaper.
Development opportunities : Your career, your future.


YOUR TASKS:

You will play a proactive role in building our new team and organising the HR department and be responsible for recruitment
You will be responsible for the entire administrative support of employees from joining to leaving, e.g. contracts, time recording (Atoss), labour
law, etc. and organise the HR office
You will take care of the preparatory payroll accounting for the external payroll office
You advise and support our specialists and managers in all HR-related matters and are the point of contact for our employees
You are a reliable point of contact for authorities, social insurance providers, pension funds and other external contacts
You organise and document employee training courses
You prepare reports and personnel statistics
You will work closely with the park manager and other internal contacts


YOUR EXPERIENCE:

Several years of relevant professional experience in the field of human resources
First experience in employee management desirable
Good knowledge of Danish labour, social security and payroll tax law
Very good written and spoken Danish
Good knowledge of German and/or English
Structured way of working, strong communication skills, assertiveness and a positive attitude
Hands-on mentality and enthusiasm for helping to shape the new development of the park
Good knowledge of common MS Office programmes, especially Excel
Experience in recruitment, ideally also abroad
Ideally knowledge of the Atoss time recording system


We look forward to getting to know you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form through "Se jobbet" in the blue box below.



Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland