1219 job i Sønderjylland 127 job i dette område
1219 job i Sønderjylland 127 job i dette område

topjob

Kontorassistent med overblik
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S (erhverv)

I Meldgaard Miljø A/S ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald og med den nye handlingsplan for cirkulær økonomi - med fokus på genbrug og genanvendelse, vil der ske en kraftig vækst i aktiviteter i vores branche. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.
Vi er et stærkt team, hvor vi fejrer succeser og hjælper hinanden. I vores afdeling er vi proaktive med et højt energiniveau. Vi er et team med mange års erfaring og vores ambition er altid tilfredse kunder – vi elsker at servicere vores kunder. Her har vi en uformel omgangstone, med gensidig respekt for hinanden såvel på kontoret som ude i marken. Vigtigst af alt: Vi tager ansvar og lader ikke stå til.

Om jobbet
Vi søger en kontorassistent til vores kontor i Aabenraa. Du skal varetage følgende opgaver:
• Fakturering/kreditering
• Være administrativ backup for miljøkonsulenter og salg
• Varetage koordinering af levering og hjemtagelser af affaldsløsninger
• Telefonbetjening
• Daglige ad hoc opgaver i forbindelse med kundebetjening/daglige driftsopgaver herunder support til vores chauffører pr. telefon/mail

Om dig
Du er faglært kontorassistent, økonomi assistent eller har anden relevant erhvervserfaring - gerne i en driftsafdeling, salgsafdeling eller lignende.
Endvidere er du:
• Serviceminded, udadvendt og ”smilende” i telefonen
• Selvstændig og struktureret
• Initiativrig og tager ansvar
• Åben over for nye tiltag
• Positiv indstillet i forhold til mennesker og opgaver
• God til koordinering af fælles opgaver

Det er en fordel, hvis du har erfaring med, men ikke et krav:
• Anvendelse af Navision på brugerniveau
• Kundekontakt via telefon og mail
• ISO 9001, 14001 og 45001
• Salgsbackup

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Allan Jacobsen på tlf. 20337375 eller send din ansøgning via linket senest den 15. august 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Barselsvikariat lønmedarbejder med administrative HR opgaver
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en erfaren lønmedarbejder, der brænder for løn og HR

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Om jobbet
Som barselsvikar vil du blive en del af et stærkt HR og Løn team, der i fælleskab løser alle opgaver indenfor området. Der er tale om en fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt, forventet startdato 1. september, senest 1. oktober 2025.

Dine primære arbejdsopgaver vil være:
• Ansvarlig back-up på lønnen, der er tale om time-, akkord- og månedslønnede
• Lønafstemning og bogføring i Navision
• Ansvarlig for søgning af refusion (NemRefusion, AUB, VEU m.m.)
• Oprettelse af stillingsopslag samt udarbejdelse af ansættelsesaftaler til timelønnede
• Administrative opgaver ifm. on- og offboarding
• Opfølgning på sygemeldinger
• Forskellige administrative opgaver med fokus på opfølgning og strukturering af data

Om dig
Vi søger dig, der har erfaring i arbejdet med løn, og som har en god IT viden. Du har kendskab til overenskomsterne, gerne inden for Transport og Logistik, 3F, Metal og HK.

Derudover forventer vi at du:
• Er erfaren i brugen af Excel og lønsystemer
• Har god forståelse og indsigt i regnskaber samt finansopsætning i løn
• Har god indsigt i ferie- og barselslovgivning samt skatteregler
• Er meget omhyggelig og vedholdende ved løsning af opgaverne
• Har fokus på god service, er positiv og har godt humør
• Er struktureret, god til at følge sagerne til dørs samt overholde deadlines

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Personalechef Bodil Søllingvraa på telefon 20 33 72 16 eller send din ansøgning via linket senest den 3. august 2025.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinreparatør/Mekaniker
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores kommende kollega til vores fabrik i Kolding?

Meldgaard Recycling A/S er verdensførende indenfor slagge sortering, og vi har fokus på udvikling inden for området. Vi arbejder inden for et nicheområde, som vi er allerbedst til, nemlig genbrug og sortering af restprodukter.

Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Denne proces har udlandet også fået øjnene op for, og Meldgaard har i dag anlæg flere steder i verden, bl.a. har vi anlæg kørende i USA.
I Kolding har vi en metaloparbejdningsfabrik, der sorterer metallerne fra slaggen op i fraktioner som aluminium og kobber, der leveres til smelteværker.

Jobbet
Til vores fabrik i Kolding, søger vi en maskinreparatør/mekaniker til en fuldtidsstilling i aftenskiftet og weekendarbejde.
Du bliver en del af en afdeling med i alt 30 medarbejdere, hvor vi lægger stor vægt på at have en god arbejdsdag sammen med gode kollegaer, der hjælper hinanden med det daglige arbejde.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er godt skruet på, og det er et krav, at du har erfaring som maskinreparatør/mekaniker. Du elsker nye udfordringer, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job, og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort B
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel og mødestabil
• Kan tale og forstå dansk og engelsk

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 15. juli 2025.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Operations Director Lars Kristiansen på tlf. 2033 7239.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Truckfører til Aabenraa
JKS
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du klar til at tage fat og har truckcertifikat? Så har vi jobbet til dig!

Infomartion om vikariatet

Vi søger: 3 stabile og erfarne truckførere
Område: Aabenraa
Arbejdstid: Daghold
Opstart: Hurtigst muligt
Varighed: Hen over sommeren
Løn: 160 kr./timen + fritvalgskonto

Opgaver

Pluk og pak
Truckkørsel
Modtagelse af vare
Registreing i lagersystem

Krav:

Truckcertifikat
Du taler og forstår dansk
Du er mødestabil og kan arbejde selvstændigt

Interesseret? Ring til os på 73 32 57 50 og hør mere! Eller smid dit CV og ansøgning via linket. Vi holder samtaler løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Tandslet Lægehus søger en dygtig og erfaren lægesekretær
Tandslet Lægehus
Syddanmark
6470 Sydals
Tandslet Lægehus søger pr 1.oktober eller snarest muligt , en dygtig og erfaren lægesekretær. Vi er et lille lægehus med fokus på god patientbehandling og et positivt arbejdsmiljø.


Om jobbet:

32-34 timer pr uge
Du vil være med til at sikre en smidig og effektiv drift af vores lægehus.
Du vil arbejde tæt sammen med læger, sygeplejerske og patienter.


Vi søger dig der:

Er venlig, imødekommende og har gode kommunikationsevner.
Er dygtig til at arbejde selvstændigt og effektivt.
Har et godt it-kendskab og er vant til at arbejde med computerprogrammer.
Kan have mange bolde i luften og trives i et dynamisk miljø.
Har erfaring med laboratoriearbejde.
Har egen bil.


Vi tilbyder:

Et spændende og varieret job i et hyggeligt team.
Gode arbejdsvilkår.
Muligheder for personlig og faglig udvikling.
Løn efter overenskomst (PLA)


Er du interesseret ?

Send din ansøgning med CV til tandsletlaegehus@gmail.com eller aflever ansøgning til Tandslet Lægehus, Mommarkvej 259 B, 6470 Sydals senest den 15.august 2025
Vi glæder os til at høre fra dig !


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Nordborg Resort – fast stilling (d/m/k)
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
99999 Grænsejob
STOR NY ÅBNING: Jobs som kok på Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk arbejdsmiljø? Så har vi den helt rigtige mulighed for dig!

I juni 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter – og vi leder efter dig som kok! Vi søger et fast medlem til vores team – ikke kun for én sæson.

Er du klar til et nyt skridt i din karriere? Uanset om det er i service, i køkkenet eller på kontoret, har vi en stilling, der passer til dig.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort – fast stilling
Fuldtid / Deltid

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge udviklingen og succesen.
- Godt arbejdsmiljø: Dygtige og venlige kolleger.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Tryghed og stabilitet: En fast kontrakt i et internationalt, pålideligt firma – ikke blot sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd godt af rabat på alle måltider i vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere – din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, bl.a. til morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med både friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lager.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring.
- Første erhvervserfaring – f.eks. fra en kantine – er ønskeligt; erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarsfuld.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljen.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Brænder for at tilberede forskellige typer køkkener og er kreativ i dit arbejde.
- Har entusiasme for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibel med arbejdstider og villig til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Godt kendskab til dansk; kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel.

Leder du efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en vigtig rolle i gæsteoplevelsen og være med fra begyndelsen af et spændende eventyr? Så bliv en del af vores team!

Over 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende catering.

Vi glæder os til at møde dig!
Ansøg nu – det tager kun få minutter via vores online ansøgningsformular.

Vi opfordrer alle interesserede – uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund – til at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Nordborg Resort – fast stilling (d/m/k)
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
STOR NY ÅBNING: Jobs som kok på Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk arbejdsmiljø? Så har vi den helt rigtige mulighed for dig!

I juni 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter – og vi leder efter dig som kok! Vi søger et fast medlem til vores team – ikke kun for én sæson.

Er du klar til et nyt skridt i din karriere? Uanset om det er i service, i køkkenet eller på kontoret, har vi en stilling, der passer til dig.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort – fast stilling
Fuldtid / Deltid

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge udviklingen og succesen.
- Godt arbejdsmiljø: Dygtige og venlige kolleger.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Tryghed og stabilitet: En fast kontrakt i et internationalt, pålideligt firma – ikke blot sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd godt af rabat på alle måltider i vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere – din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, bl.a. til morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med både friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lager.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring.
- Første erhvervserfaring – f.eks. fra en kantine – er ønskeligt; erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarsfuld.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljen.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Brænder for at tilberede forskellige typer køkkener og er kreativ i dit arbejde.
- Har entusiasme for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibel med arbejdstider og villig til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Godt kendskab til dansk; kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel.

Leder du efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en vigtig rolle i gæsteoplevelsen og være med fra begyndelsen af et spændende eventyr? Så bliv en del af vores team!

Over 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende catering.

Vi glæder os til at møde dig!
Ansøg nu – det tager kun få minutter via vores online ansøgningsformular.

Vi opfordrer alle interesserede – uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund – til at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Nordborg Resort – fast stilling (d/m/k)
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6560 Sommersted
STOR NY ÅBNING: Jobs som kok på Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk arbejdsmiljø? Så har vi den helt rigtige mulighed for dig!

I juni 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter – og vi leder efter dig som kok! Vi søger et fast medlem til vores team – ikke kun for én sæson.

Er du klar til et nyt skridt i din karriere? Uanset om det er i service, i køkkenet eller på kontoret, har vi en stilling, der passer til dig.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort – fast stilling
Fuldtid / Deltid

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge udviklingen og succesen.
- Godt arbejdsmiljø: Dygtige og venlige kolleger.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Tryghed og stabilitet: En fast kontrakt i et internationalt, pålideligt firma – ikke blot sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd godt af rabat på alle måltider i vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere – din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, bl.a. til morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med både friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lager.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring.
- Første erhvervserfaring – f.eks. fra en kantine – er ønskeligt; erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarsfuld.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljen.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Brænder for at tilberede forskellige typer køkkener og er kreativ i dit arbejde.
- Har entusiasme for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibel med arbejdstider og villig til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Godt kendskab til dansk; kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel.

Leder du efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en vigtig rolle i gæsteoplevelsen og være med fra begyndelsen af et spændende eventyr? Så bliv en del af vores team!

Over 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende catering.

Vi glæder os til at møde dig!
Ansøg nu – det tager kun få minutter via vores online ansøgningsformular.

Vi opfordrer alle interesserede – uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund – til at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til pallegods i Bulk-Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest muligt en dygtig disponent med erfaring inden for pallegods

Bulk-Transport A/S er et speditions- og transportselskab, der disponerer kørsel af bulk-varer og pallevarer med trucklevering. Kvalitet, service og højt aktivitets niveau er nøgleordene i Bulk-Transport A/S.

Jobbet
Vi søger en erfaren disponent, der har kendskab til disponering af gardintrailere med medbringer trucks og kranbiler.

Du bliver en del af et team, som i fællesskab disponerer biler samt har kontakt til kunder, chauffører og samarbejdspartnere. Du vil også skulle afgive priser til nye kunder, og der kan forekomme kundebesøg.

Vi løser stort set alle former for transport af byggematerialer, træpiller m.m. Geografisk dækker vi hele Danmark, og der er kun få transportopgaver, der rækker ud over landets grænser.

På IT siden er Navision det system, som vi bruger mest. Vi sørger for oplæring, og dermed er et forudgående kendskab til Navision ikke et krav.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør inden for kørsel med pallegods. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder i et hektisk miljø.

Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT og gerne kenskab til Navision
• Har kendskab til pallegodstransport
• Besidder stærk geografisk viden om hele landet
• Er en god teamspiller

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 2042 7227 eller send din ansøgning via linket senest den 4. juli 2025.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til Walking Floor
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Da vi øger vores vognpark, søger vi en fast chauffør til kørsel med Walking Floor. Er det dig?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, der skal køre med Walking Floor.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med Walking Floor, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort kategori CE

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 6. juli 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Restaurantchef, Harrislee
Sunset Boulevard
Andet
99999 Grænsejob
Er du en passioneret leder med styr på drift, medarbejderudvikling og gæsteoplevelser? Så er det måske dig, vi leder efter!

På vegne af Sunset Boulevard søger Career | a JKS company en engageret og målrettet restaurantchef til en af deres spritnye restauranter i Tyskland.


Din mission

Som restaurantchef får du en central rolle i at styre og udvikle driften i restauranten. Du får det overordnede ansvar for den daglige drift og bliver en vigtig spiller i at sikre, at både gæster og medarbejdere får en førsteklasses oplevelse – hver dag. Det indebærer blandt andet:

Ledelse og motivation af teamet – både mellemledere og medarbejdere
Sikring af en rentabel drift med fokus på omsætning, lønstyring og svind
Overholdelse af alle gældende standarder, fødevaresikkerhed og driftsmanualer
Implementering af nye koncepter og strategier
Planlægning af vagtplaner og sikring af bemanding – også ved sygdom
Tæt samarbejde med din dine Assistent Managers, Area Managers og andre funktioner i organisationen

Du har ansvaret for, at restauranten altid er klar til besøg fra myndigheder og lever op til Sunset Boulevards krav til kvalitet, service og renlighed.


Hvad forventer vi af dig?

Vi leder efter dig, der naturligt træder i front og ikke er bange for at tage ansvar – heller ikke når der er travlt. Du har solid ledelseserfaring, gerne fra restaurant-, hotel- eller detailbranchen, men det er ikke et krav. Derudover har du en struktureret tilgang til både drift og økonomi.

Du brænder for at rekruttere, træne og udvikle dine medarbejdere og ved, hvordan man motiverer et team og skaber sammenhold. Du taler dansk og/eller engelsk - og hvis du også kan tysk, er det en ekstra fordel.

Din forretningsforståelse er stærk, og du er vant til at arbejde målrettet med performance og nøgletal. Og vigtigst af alt: Du er typen, der træder til og tager ansvar, når det kræves.


Det tilbyder Sunset dig

Hos Sunset Boulevard får du en arbejdsplads, hvor kvalitet, udvikling og arbejdsglæde går hånd i hånd. Vi klæder dig godt på til rollen og sørger for, at du får støtte til at lykkes.

Fastansættelse i vores tyske datterselskab
Fuldtid med fleksibel arbejdstid (dag/aften/weekend)
Mulighed for 4-dages arbejdsuge
God onboarding og løbende udvikling via e-læring og coaching


Arbejdstid og vagtplan

Vi ved, at ledelse kræver tilstedeværelse – og fleksibilitet. Derfor vil du indgå i en fast vagtrotation sammen med dine Assistent Managers (herunder hver anden weekend), og der forventes tilstedeværelse i nøgleperioder.

I samarbejde med øvrige leder vil du dække nøgleperioder: mandag–torsdag i tidsrummet mellem kl. 8-19 og fredag kl. 12–20


Vi glæder os til at høre fra dig!

Career | a JKS company er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende din ansøgning med CV samt relevante bilag. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores kommende maskinfører til vores fabrik i Kolding?

Meldgaard Recycling A/S er verdensførende indenfor slagge sortering, og vi har fokus på udvikling inden for området. Vi arbejder inden for et nicheområde, som vi er allerbedst til, nemlig genbrug og sortering af restprodukter.

Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Denne proces har udlandet også fået øjnene op for, og Meldgaard har i dag anlæg flere steder i verden, bl.a. har vi anlæg kørende i USA.
I Kolding har vi en metaloparbejdningsfabrik, der sorterer metallerne fra slaggen op i fraktioner som aluminium og kobber, der leveres til smelteværker.

Jobbet
Til vores fabrik i Kolding, søger vi en maskinfører til fast dagarbejde. Din dagligdag vil bestå af kørsel med gummiged/gravemaskine.
Du bliver en del af en afdeling med i alt 30 medarbejdere, hvor vi lægger stor vægt på at have en god arbejdsdag sammen med gode kollegaer, der hjælper hinanden med det daglige arbejde.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er godt skruet på, og det er et krav, at du har erfaring som maskinfører (gummiged/gravemaskine). Du elsker nye udfordringer, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job, og brænder for at gøre en forskel.

Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort B
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel og mødestabil
• Kan tale og forstå dansk

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 2. juli 2025.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Production Manager Karl Harren på tlf. 2033 7244.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Da vi øger vores vognpark, søger vi en fast chauffør, der skal køre med tiptrailer.
Vi søger også chauffører, der kan køre med både tiptrailer og trucktrailer.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med tiptrailer, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller Kørselsleder Jesper Hansen på
tlf. 2042 7227 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 6. juli 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sommerferieafløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Vi har travlt og søger derfor sommerferieafløsere til dagrenovationskørsel i Tønder.
Du vil du få et fleksibelt job, hvor du skal afløse i ferieperioden samt ved sygdom og spidsbelastninger.
Der vil være varierende antal timer fra uge til uge, og mulighed for fastansættelse efterfølgende for den rette kandidat.
Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer samt gode løn- og personalevilkår.

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har det din interesse, så send omgående din ansøgning direkte via Søg stillingen, dog senest
den 6. juli 2025.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende. Start hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til løsgods
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest muligt en dygtig disponent med erfaring inden for løsgods

Bulk-Transport A/S er et speditions- og transportselskab som disponerer kørsel af alle slags løs- og pallevarer. Kvalitet, service og højt aktivitets niveau er nøgleordene i Bulk-Transport A/S.

Jobbet
Du bliver en del af et team, som i fællesskab disponerer biler, samt har kontakt til kunder, chauffører og samarbejdspartnere.
Vi løser stort set alle former for transport af løsgods. Geografisk dækker vi hele Danmark, og der er kun få transportopgaver, som rækker ud over landets grænser.
På IT siden er Navision det system, vi bruger mest. Vi sørger for oplæring, og dermed er et forudgående kendskab til Navision ikke et krav.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør inden for kørsel med løsgods. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder med mange bolde i luften i et hektisk miljø.
Du skal kunne bevare overblikket, samle trådene og stadig bevare den positive tilgang. Herudover skal du kunne bringe dine faglige kompetencer i spil, og gøre en forskel for vores kunder.

Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT – blandt andet Office pakken
• Har en god geografi inden for landets grænser
• Er en god kollega og teamspiller

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 2042 7227 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 6. juli 2025.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren truckfører søges til fuldtidsstilling
JKS
Syddanmark
6360 Tinglev
Er du dygtig på en truck og søger nye udfordringer? Så har JKS stillingen for dig!

Vi søger en erfaren og pålidelig truckfører til et længerevarende vikariat med opstart hurtigst muligt. Arbejdstiden er mandag til fredag med mødetid kl. 07:00.


Arbejdsopgaver

Modtagelse og registrering af vare
Plukning og pakning
Håndtering af ukurent og tungt gods
Lagerstyring og logistik
Truckkørsel


Krav

Gyldigt truckcertifikat
Erfaring med truckkørsel
Evne til at læse og forstå ord og tal
Kan kommunikere på både dansk og engelsk
Har en grundlængede forståelse for IT


Det er en fordel, hvis du:

Har erfaring med håndtering af ukurant gods (Godset spænder fra personlige plejeprodukter til store komponenter, der anvendes i driften på boreplatforme)
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har en god fyisk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til lager og pakkeri
JKS
Syddanmark
6100 Haderslev
Til BESTSELLER i Haderslev søger vi ansvarsbevidste medarbejdere til forskellige lager- og pakkeriopgaver. Vil du med på holdet?

På vegne af vores gode samarbejdspartner BESTSELLER søger vi netop nu medarbejdere til lager- og pakkeriopgaver. Der er tale om vikariater på lager, og der kan arbejdes på dag-, aften- og nathold. Typisk vil vagterne fordeles fra dag-til-dag, hvilket du skal være indstillet på, da det kræver en del fleksibilitet. Vi kan derfor ikke garantere fuldtids- eller fast arbejde.

Arbejdsopgaver:
Opgaverne kan være variende indenfor

Containertømning af tøj
Pakning af tøj
Sortering af tøj
Læsning af lastbiler
Sortering af pakker eller lign.

Arbejdstiden:
Du afgiver selvfølgelig selv ønske omkring, hvilket skiftehold du helst vil på. Jo flere skift du kan, jo større muligheder er der for job. Der bookes vikarer fra dag til dag eller uge til uge.
Primetime, hvor behovet er størst, vil være fra medio juli måned og frem til november ca. Der kan være enkelte vagter inden. Skifteholdene fordeler sig således:

Daghold: 7.00-15.00 – Mødetid 10 min før, så man overholder alle sikkerhedsregler.
Aftenhold: 15.00-23.00 – Mødetid 10 min før, så man overholder alle sikkerhedsregler.
Nathold 23.00-07.00 – Mødetid 10 min før, så man overholder alle sikkerhedsregler.

Arbejdstiderne er helt faste- og kan ikke undviges herfra, da man går samlet ind på lageret. Man skal kunne være til rådighed - så man kan flyttes rundt i flere afdelinger pr. vagt alt efter hvor behovet er.

Vagterne er i dagene søndag til fredag. Vi ved på nuværende tidspunkt endnu ikke, om der kan forekomme weekendvagter.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til stort lager i Padborg
JKS
Syddanmark
6330 Padborg
Er du klar til at tage fat og være en del af et godt team? Vi søger vikarer til vores samarbejdspartner i Padborg – opgaverne er pakning, plukning og andet lagerarbejde.

JKS søger engagerede og fleksible lagermedarbejdere til vores store lagerkunde i Padborg. Her er der plads til både nye og erfarne kræfter - uanset baggrund.

Arbejdsopgaver:

Pakning
Plukning
Kvaliteskontrol
Containertømning
Forefaldende lagerarbejde

Vi tilbyder:

Arbejde på dag-, aften- eller nathold
Mulighed for både kortere og længerevarende vikariater
Et godt og rummeligt arbejdsmiljø
Truckopgaver for dem, der har truckcertifikat – men det er ikke et krav

Vi forventer, at du:

Kan arbejde effektivt og struktureret
Er mødestabil og ansvarsbevidst
Bidrager positivt til det gode arbejdsmiljø

Krav:

Kan tale og forstå engelsk
Har basisforståelse for IT
Kan arbejde 8-timers vagter.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektchef til store infrastrukturprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Vil du være med til at forme fremtidens infrastruktur i Danmark – og samtidig lede engagerede teams i en organisation, hvor samarbejde, udvikling og balance går hånd i hånd? Så er Arkil klar med dit næste karriereskridt!

Om afdelingen og projekterne

Som projektchef bliver du en del af Arkils anlægsdivision, hvor vi løfter nogle af Danmarks største infrastrukturprojekter – fra motorveje og jernbaner til store forsyningsanlæg og datacentre. Projekterne er landsdækkende og ofte komplekse, med mange interessenter og store budgetter.

Du får base i en afdeling, der både driver store nationale projekter og yder faglig sparring på mindre og mellemstore opgaver i lokalområdet. Her samarbejder vi på tværs af fagligheder og niveauer og prioriterer både faglig udvikling, en inkluderende kultur og et arbejdsmiljø med plads til forskellighed.

Arkil tilbyder

En betydningsfuld rolle med stor indflydelse og medmenneskelig ledelse
Mulighed for at sætte dit præg på projekter, der udvikler Danmarks infrastruktur
En attraktiv lønpakke inkl. sundhedsforsikring, fritvalgsordning og 13 % arbejdsgiverbetalt pension
Mulighed for firmabil og fleksible arbejdsforhold, hvor der tages højde for din fritid
Faglig og personlig udvikling i en organisation med hjertet på rette sted

Din rolle

Du bliver ansvarlig for ledelsen og gennemførelsen af større anlægsprojekter, og samtidig en vigtig stemme i afdelingens udvikling og trivsel. Dine opgaver vil blandt andet være:

Ledelse og udvikling af entrepriseledere og projektteams
Kalkulation og tilbudsgivning på hoved- og totalentrepriser
Økonomi-, tids- og risikostyring
Kvalitetssikring samt arbejdsmiljø og sikkerhed
Nært samarbejde med bygherrer, myndigheder og samarbejdspartnere
Faglig sparring og støtte til kolleger på mindre projekter

Dine kvalifikationer

For at lykkes i jobbet, lægger Arkil særlig vægt på, at du:

Fagligt:

Har 5-10 års erfaring som projektchef eller projektleder på store anlægsprojekter
Har ledet teams og entrepriseledere på komplekse projekter
Har erfaring med tilbudsgivning og kalkulation
Er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller har en tilsvarende teknisk uddannelse

Socialt/personligt:

Er en engagerende og anerkendende leder, der skaber tryghed og fremdrift i teamet
Bevarer overblikket, lytter og bidrager til at finde helhedsorienterede løsninger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetstekniker til Kohberg Bakery Group
Kohberg Bakery Group
Syddanmark
6392 Bolderslev
Brænder du for fødevaresikkerhed, kvalitet og laboratoriearbejde? Har du lyst til at blive en del af et stærkt kvalitetsteam i en spændende virksomhed? Så er du måske vores nye kollega.

Career | a JKS company søger på vegne af Kohberg Bakery Group A/S en barselsvikar som kvalitetstekniker til vores afdeling.

Om jobbet
Som kvalitetstekniker vil du indgå i kvalitetsafdelingen, hvor du får en alsidig og vigtig rolle i den daglige kvalitetskontrol og kvalitetssikring. Dine opgaver vil spænde bredt og give dig mulighed for at arbejde både praktisk og administrativt.

I kvalitetsafdelingen løftes der i flok og er et tæt samarbejde omkring opretholdelse og videreudvikling af kvalitetsniveauet hos Kohberg Bakery Group.

Du vil blandt andet komme til at arbejde med:

Analyser og aflæsning af mikrobiologiske prøver
Udførelse af kimfaldsanalyser og holdbarhedsaflæsninger
Kalibrering og vedligeholdelse af måleudstyr
Inspektioner og rengøringskontroller i produktionen
Oprettelse og håndtering af prøver til eksterne laboratorier
Dokumentation, rapportering og opfølgning på afvigelser og reklamationer
Skadedyrsbekæmpelse
Kvalitetsstyring og opgaver relateret til IPW
Indkøb af materialer til laboratorieopgaver

Derudover vil du kunne bidrage med viden og erfaring i arbejdet med standarder som BRC eller andre fødevaresikkerhedsstandarder. Har du erfaring som intern auditor, er det en fordel – men ikke et krav.

Din profil
Vi forventer, at du har erfaring med fødevarer og/eller laboratoriearbejde og har en grundlæggende forståelse for kvalitetsstyring. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Excel og IPW, samt tidligere har arbejdet med analyser og fødevaresikkerhed.

Som person er du struktureret og grundig med sans for detaljen. Du er vant til at arbejde selvstændigt, men trives også i samarbejdet med kolleger. Du tager ansvar for dine opgaver, og du har lyst til at bidrage til et velfungerende og engageret team.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetskoordinator til Kohberg Bakery Group
Kohberg Bakery Group
Syddanmark
6392 Bolderslev
Er du ansvarsbevidst, struktureret og har øje for detaljen, samtidig med at du er en god kommunikator? Har du fødevarefaglig baggrund og er vant til at begå dig i et produktionsmiljø? Motiveres du af effektive processer? Så har vi måske dit nye job.

Career | a JKS company søger på vegne af Kohberg Bakery Group A/S en selvkørende og samtidig teamorienteret kvalitetskoordinator til at styrke teamet i kvalitetsafdelingen.

Om jobbet og afdelingen
Som kvalitetskoordinator bliver du en nøglespiller i vores kvalitetsafdeling med direkte reference til vores Senior Quality Manager. Din rolle bliver at sikre, at vores kvalitetsstandarder overholdes og løbende udvikles. Du vil have stor indflydelse på dagligdagen og et tæt samarbejde med kolleger på tværs af organisationen samt eksterne myndigheder og samarbejdspartnere.

I kvalitetsafdelingen løfter vi i flok og har et tæt samarbejde omkring opretholdelse og videreudvikling af kvalitetsniveauet hos Kohberg Bakery Group.

Dine ansvarsområder
Stillingen byder på en bred vifte af opgaver, som blandt andet inkluderer:

Deltagelse i BRC- og RSPO-audit samt andre audits indenfor fødevaresikkerhed
Ledelse af HACCP-team samt hygiejne- og linjekontrol
Dokumentation, rapportering og opfølgning på afvigelser, reklamationer og kundehenvendelser
Udvikling, verificering og vedligeholdelse af procedurer og instruktioner i kvalitetsstyringssystemet
Planlægning og udførelse af interne audits og inspektioner i produktionen og på lagerområder samt rapportering
Rådgivning og træning af medarbejdere inden for fødevaresikkerhed og kvalitet
Kendskab til udvidet producentansvar

Du vil også være kontaktperson vedrørende detektionsudstyr og risikovurdering af nyt eller ændret produktionsudstyr.

Din profil
Vi forestiller os, at du har en fødevarefaglig baggrund som f.eks. procesteknolog eller levnedsmiddeltekniker. Du har erfaring fra fødevareindustrien og kendskab til fødevaresikkerhed og kvalitetsstyring. Derudover ser vi gerne, at du:

Har erfaring med kvalitetsstyringssystemer
Er stærk i brugen af MS Office, IPW og har generel IT-forståelse
Behersker dansk og engelsk flydende - kendskab til tysk er en fordel

Personligt er du struktureret, omhyggelig og har et naturligt blik for detaljen. Du har gode kommunikationsevner, formår at skabe tillid og respekt, og du trives med at være en synlig og ansvarlig sparringspartner i organisationen. Desuden er du passioneret, teamorienteret og forandringsparat.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Speditørelev
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores speditørelever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S

Vil du lære alt om godt købmandskab, transport, logistik og håndtering af temperaturfølsomme produkter på køl og frost til hele Europa? Så er du garanteret lige dén speditørelev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En speditør fungerer som bindeled mellem leverandøren og slutbrugeren. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i alle afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Speditøruddannelsen
Speditørelevuddannelsen er en 2-årig kontoruddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC Kolding.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX eller EUX (det studie kompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Handelselev med speciale logistik
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores elever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S

Vil du lære alt om godt købmandskab, logistikydelser og -services, digitalisering af lager samt håndtering af temperaturfølsomme produkter på køl og frost ind og ud af lager? Så er du garanteret lige dén handelselev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En handelselev med speciale logistik fungerer som bindeled mellem vores lagre og kunderne. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Handelsuddannelse med speciale logistik
Logistikelevuddannelsen er en 2-årig handelsuddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX, EUX eller EUD (det studiekompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomielev
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores økonomielever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S
Vil du lære alt om økonomistyring, regnskab, debitor-, kreditor- og finansbogholderi og skat, moms og afgifter og meget mere i en moderne virksomhed, som arbejder internationalt? Så er du garanteret lige dén økonomielev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En økonomielev støtter kolleger og ledere med at skabe et stærkt talbaseret beslutningsgrundlag for de daglige opgaver. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i alle afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Økonomiuddannelsen
Økonomielevuddannelsen er en 2-årig kontoruddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC Kolding.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX eller EUX (det studiekompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supportmedarbejder til TEAM DOCUMENT
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vil du med på vores stærke team?
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende arbejde ved siden af dine studier, så søger vi en supportmedarbejder til vores stærke team Document.
Dine opgaver
• Håndtering og sortering af dokumenter fra vores kunder
• ”Pakning” af ture (dokumenter) til chaufførerne
• Udfærdige aflæsser- samt læsselister til lageret
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger

Forventninger til dig
• Du er mødestabil, positiv og forudseende
• Du kan begå dig på dansk og meget på tysk
• Du har lyst til at udføre dine opgave ordentligt
• Du kan kommunikere og samarbejde med teamets andre medlemmer
• Du er klar på at lære nye ting


Vi tilbyder
• En stærk oplæringsplan, hvor du lærer virksomheden at kende
• Konstruktiv feedback på dine opgaver i hverdagen
• Fast arbejdsplan, der sikrer at du også kan passe din skole – der er mulighed for at arbejde: mandag – fredag kl. 15.30 – 21.00 og lørdag kl. 11.00 – 18.00
• Der arbejdes efter 5 ugers plan og i gennemsnit minimum 8 timer pr. uge. Der er mulighed for ekstra timer i ferieperioder
• Indflydelse og frihed under ansvar i en forretning i konstant udvikling og som investerer i den nyeste IT og digitalisering
• En plads i ”familien”, hvor vi lægger vægt på stærke værdier, høj kundeservice/-loyalitet og høj medarbejdertrivsel og Work Life balance
• Sociale goder, som en aktiv personaleforening,
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til TEAM FTL / CROSS TRADE
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du en professionel og personlig kundetilgang?
Motiveres du af, at have frihed under ansvar i dagligdagen samtidig med at dine professionelle kolleger i teamet og leder kan bruges til at give dig kompetent og udviklende sparring.
Er det tiden, hvor du skal afprøve dine evner i en transport- og logistikvirksomhed med fokus på kundekontakt. Kan du svare Ja og Ja og er disponent i dag, så søg jobbet.

Dine opgaver
• Disponere FTL og Cross trade ordrer i samarbejde med vores stykgods-grupper
• Daglig opfølgning på dine ordrer og kunder/samarbejdspartnere
• Sikre at kvalitet og økonomi i din disponering er på plads
• Udvikle og arbejde med at dine produkter og områder er ”best in class”
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger

Forventninger til dig
• Du er positiv, forudseende og handler proaktivt
• Du kan lide en afvekslende hverdag og have mange bolde i luften
• Du er ”købmand” og kan lide at finde den bedste løsning
• Du har erfaring med FTL / Cross trade
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regnskabsmedarbejder med flair for IT
Torben Rafn A/S
Syddanmark
6560 Sommersted
Vil du have en hverdag med variation, ansvar og godt samarbejde? Har du styr på debitorstyring, anlægskartotek og rapportering, og trives du med at være limen, der får hverdagen til at hænge sammen? Så er det måske dig, vi søger!

På vegne af Torben Rafn A/S i Sommersted søger Career | a JKS company en alsidig og selvkørende økonomimedarbejder, der har lyst til at blive en del af en ærlig, direkte og praktisk arbejdskultur. Du bliver en vigtig del af en mindre administration, hvor alle kender hinanden, og gerne tager flere kasketter på, når der er behov.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Du får en central rolle i økonomifunktionen, hvor du bl.a. håndterer

Debitorstyring og fakturering
Vedligehold og opdatering af anlægskartotek
Månedlig rapportering og årsafslutning
Momsafstemning og assistance til regnskabschefen
Diverse statistikker

Samtidig er du den, dine kolleger går til, når teknikken driller – især chauffører, som du hjælper med opsætning af telefoner og mindre IT-udfordringer. Du vil også være involveret i datatræk og analyser, der understøtter beslutninger på tværs af virksomheden.

Når der er sygdom eller ferie i teamet, er det naturligt for dig at træde til og hjælpe – fx i:

Lønbehandling (chauffører jf. 3F-overenskomst), bogføring af bilag eller bankposteringer
Afstemninger og bilagskontrol
Assistance med fakturering og andre driftsrelaterede opgaver

Du indgår som en vigtig medspiller, også i spidsbelastningsperioder, hvor det kræver overblik og handlekraft.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret ansøgning– Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Uopfordret ansøgning – Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling

- Fuldtid / deltid -

I sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter.

Vi søger motiverede medarbejdere, der ønsker at blive en del af vores gastronomiske univers – både i køkkenet og i restauranten.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten?
Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt! 
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Vi søger dig, som...
- Har interesse for madlavning, service og gæstekontakt
- Har erfaring eller uddannelse inden for gastronomi, catering, hotel og restauration – eller blot lysten til at lære
- Er fleksibel og kan arbejde i weekender, på helligdage og i ferier
- Er serviceminded, smilende og trives i et travlt arbejdsmiljø
- Taler dansk – og gerne også engelsk eller tysk
- Har lyst til at udvikle dig fagligt i en international virksomhed
- Har sans for orden, kvalitet og god hygiejne (HACCP)

Lyder det som noget for dig?
Send os din uopfordrede ansøgning og CV – og fortæl, hvorfor netop du passer ind i vores team. Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold. 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland