2622 job i Sønderjylland 446 job i dette område
2622 job i Sønderjylland 446 job i dette område

top job

Pumpeingeniør til projektering af pumper til procesanlæg
JKS A/S
Syddanmark
6580 Vamdrup
Er du innovativ, analytisk og en teknisk ildsjæl, der trives med at finde den helt rigtige løsning til kunderne? Motiveres du af at bidrage med dine tekniske færdigheder til både kunder og kollegaer, og ønsker du at supportere med alt lige fra teknisk problemløsning til udarbejdelse af tilbud og undervisning i nye produkter? Så er det dig, vi søger til en spændende og bred stilling hos Lobe Aps.

Lobe ApS er med hovedsæde i Vamdrup en attraktiv og dynamisk ingeniør- og handelsvirksomhed, der tager miljø og den grønne omstilling alvorligt. Som nichevirksomhed med ekspertise inden for fortrængningspumper og procesudstyr leverer de produkter og løsninger til food og farma, energi og miljø, biogas og øvrig industri, til et bredt udsnit af kunder så som industrivirksomheder og offentlige institutioner.

Om jobbet
I pumpeafdelingen sidder man med intern support til sælgere samt support til kunder. Du kommer til at sidde i en afdeling med stærk faglig sparring fra kompetente kollegaer, der kan bidrage med stor viden om arbejdsgange og produkter, kunder og leverandører.

I jobbet sidder man med følgende arbejdsopgaver:

Udarbejdelse af løsningsforslag/teknisk afklaring i tæt dialog med kunden og leverandører
Udlægning af pumper ved hjælp af diverse selekteringsprogrammer, herunder:
Tryktabsberegninger
Dimensionering af motorer og frekvensomformere m.m.
Afklaring af materiale og dokumentationskrav
Udarbejdelse og opfølgning af tilbud
Ansvar for specifikke leverandører, herunder:
Teknisk specialist og backup for eksterne sælgere
Information og undervisning af sælgere i produktnyheder m.m.
Vedligehold af dokumentation, priser og brochurer
Kontaktperson til leverandører
Ordrebehandling
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 17:48:29
Ansøgningsfrist: 21-02-2022 23:59:00
servicetekniker/elektriker til Sønderjylland
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Actulux A/S ønsker at være den foretrukne partner inden for projektering og levering af ABV-anlæg og relaterede løsninger. Vi vækster og har travlt, og derfor er ønsket at udvide vores organisation med endnu en dygtig tekniker til servicering af vores kunder i Sønderjylland og Fyn.

Du får en spændende arbejdsdag, hvor du kommer til at arbejde med service, installation og idriftsættelse af åbningssystemer inden for komfort, brandventilation og røgudluftningsanlæg af ovenlysvinduer og glas/alufacader.

Dine arbejdsopgaver bliver eks.:

Servicering og årligt eftersyn på eksisterende anlæg – både pneumatiske og elektriske
Installation og idriftsætning af brandventilation og røgudluftningsanlæg samt komfortåbninger
Fejlfinding samt teknisk kundesupport
Salg og vedligehold af serviceaftaler.

Om dig

Du er uddannet elektriker og har lyst og mod på at arbejde med brandventilation og sammenkoblede sikringsanlæg. Måske du allerede har erfaring med brandventilation, men hvis ikke, sørger vi for en grundig og fyldestgørende oplæring. Da Actulux A/S er en kendt spiller på markedet inden for høj kvalitet og service, er det derfor altafgørende, at du som person er udadvendt, velkommunikerende og brænder for altid at levere professionel rådgivning hos både nye og eksisterende kunder. Din entusiasme og positive indstilling til teamwork er en væsentlig drivkraft for din succes i jobbet.

Du bor centralt i Sønderjylland, evt. omkring Vejle, Kolding eller Fredericiaområdet.

Actulux A/S løser opgaver i hele Danmark, og du kan derfor forvente et mindre antal rejsedage i løbet af året. Det er derfor vigtigt, at du som person er fleksibel i forhold til arbejdstider. Vi har i dag produktion og administration på vores adresse i Hadsund, men flytter ultimo 2022 til nye lokaler i Støvring syd for Aalborg.

Du tilbydes
En arbejdsplads, hvor servicearbejdet udføres med udgangspunkt fra din bopæl, og hvor du samtidig er tilknyttet det interne serviceteam på vores hovedkontor.

Du bliver en del af en virksomhed, hvor fokus er på høj kundetilfredshed og kvalitet. Vores organisationsstruktur er flad, og derfor er engagement og faglig stolthed en stor del af hverdagen blandt vores dygtige og dedikerede medarbejdere.

Der stilles servicebil, PC og mobiltelefon til rådighed. Vi tilbyder løn efter dine kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 17:38:42
Ansøgningsfrist: 19-02-2022 23:59:00
Fast chauffør til forvogn og anhænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider og får en bil mere. Derfor søger vi en fast chauffør til forvogn og anhænger til korn og foderstoffer.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tipkørsel, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af chaufførbevis og kørekort CE

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte transportleder Jesper Hansen på tlf. 20 42 72 27 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 13. februar 2022.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 14:05:22
Ansøgningsfrist: 13-02-2022 23:59:00
Medarbejder til Teknisk Dokumentation
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til at understøtte AGRAMKOW Fluid Systems positive udvikling søges en fagligt dygtig medarbejder til teknisk dokumentation. Du vil få ansvaret for, sammen med resten af teamet, at løfte vores tekniske dokumentation/brugerdokumentation til det næste niveau. Kontaktfladerne er mange, og der er tæt dialog og samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 19-01-2022 14:55:12
Ansøgningsfrist: 02-02-2022 23:59:00
Udviklingsmotiveret Product Manager
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som Product Manager står du sammen med dine kollegaer i Product Management i spidsen for udvikling og innovation af et stort produkt program. I har som team det overordnede produktansvar, og skal sikre kvaliteten i hele processen, fra idéerne skabes hos vores kunder eller i vores egen udviklingsafdeling, til kundernes forventninger bliver indfriet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 18-01-2022 15:40:47
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Formand til fjernvarmeprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi har travlt og søger endnu en formand, der kan lede vores dygtige mandskab, når vi udfører spændende fjernvarmeprojekter i trekantområdet.

Har du lyst til en hverdag i en stabil virksomhed med gode kollegaer og udviklingsmuligheder, så har vi jobbet til dig.


Sæt dit aftryk på vores afdeling

Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Kolding, hvor vi har travlt og bl.a. udfører projekter inden for byggemodning, kloakrenovering, vejanlæg og jordarbejder. Afdelingen løser også genopretningsopgaver på både mindre og større veje. Mange opgaver løser vi selv i vores egen afdeling, andre løses i samarbejde med vores kollegaer, der bidrager med miljø, asfalt, spuns/fundering, beton og grundvandssænkning.


Bidrag til et stærkt team

Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelse. Der er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.

Du får et spændende, selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og et positivt, professionelt samarbejdsklima.

Du får ansvaret for at lede egenproduktionen på dine projekter, herunder den daglig planlægning af opgaver samt sikkerhed og arbejdsmiljø i forbindelse med udførelsen af arbejdet.

Som ny medarbejder i Arkil bliver du introduceret og oplært i vores systemer, så du kommer godt fra start i jobbet. Du får gode muligheder for efteruddannelse, god pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 14:57:04
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Erfaren formand / kloakmester til anlægsprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi har travlt og søger en erfaren formand, der brænder for at lede dygtige medarbejdere og udføre alsidige anlægsprojekter i Sønderjylland.


Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed

Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Sønderborg, som har travlt og bl.a. udfører projekter inden for byggemodning, kloakrenovering, fjernvarme, vejanlæg og jordarbejder.

I øjeblikket arbejder vi på flere store projekter, bl.a. kloakrenoveringsopgaver i Sønderborg, Broager, Løjt, Nordborg og Skærbæk. Derudover er vi i gang med udrulning af Fjernvarme på Nordals. Vi har flere rammeaftaler med forsyningsselskaber og mange gode, faste samarbejdspartnere. Afdelingen løser også vejsaneringsopgaver på mindre veje og cykelstier samt udfører brolægningsarbejde, jordflytning og afvandingsprojekter.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver en vigtig del af vores dygtige hold på ca. 15 funktionærer og 85 dygtige timelønnede kollegaer i marken. Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelsen. Der er kort fra tanke til handling, og vi har smidige beslutningsprocesser.

Du får et spændende, selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, godt arbejdsmiljø og et positivt, professionelt samarbejdsklima.

Du får ansvaret for at lede egenproduktionen på dine projekter, herunder den daglig planlægning af opgaver samt sikkerhed og arbejdsmiljø i forbindelse med udførelsen af arbejdet.

Som ny medarbejder i Arkil bliver du introduceret og oplært i vores systemer, så du kommer godt fra start i jobbet. Du får gode muligheder for efteruddannelse, god pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 14:54:39
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Chef til Bulk Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Chef til Bulk-Transport A/S
Vil du stå i spidsen for at lede og styre den fortsatte udvikling i selskabet?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over 80-140 biler på dagsbasis. Der er tale om forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi tilbyder alt inden for vognmandskørsel og læsning med egen læssemaskine – vi kører med foderstoffer, træpiller, byggematerialer m.m. alt efter behov. For nærmere information se linket www.bulk-transport.dk.

Jobbet
Bulk-Transport har over de seneste fire år gennemgået en fantastisk udvikling. Med en omsætning på den gode side
af 200 mio., har selskabet nået en størrelse, hvor vi mener, det er rette tid til at ansætte en ny chef til selskabet.

Vi søger derfor en chef, med relevant lederuddannelse og mangeårig erfaring med ledelse, der med stor gennemslagskraft, empati og vilje vil stå for den daglige drift og den fortsatte udvikling af selskabet.
Fundamentet er godt – med et stærkt hold af medarbejdere (19 funktionærer, og 65 egne chauffører), velfungerende processer, langvarige samarbejdspartnere, spændende og bred kundeportefølje.

Bulk-Transport er en del af Meldgaard Gruppen, hvor der bl.a. er fælles stabsfunktion med HR, Økonomi, IT m.m. Her vil du også blive en del af chefgruppen, hvor der er rig mulighed for sparring med koncernens øvrige afdelingschefer.

Om dig
Du har stor erfaring med ledelse og udvikling af en virksomhed. Branchekendskab vil være en fordel, men absolut ikke et krav.

Endvidere forventer vi, at du:
• Personligt er du visionær og strategisk funderet med blik for helheden
• Har gode forhandlingsevner
• Brænder for ledelse
• Har erfaring med organisationsudvikling
• Har et godt drive og er stærk på økonomi og forretningsforståelse
• Har kendskab til ISO-certificering

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, m.m.

Send din ansøgning via Søg stillingen – senest den 7. februar 2022. Tiltrædelse snarest muligt.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Johan Nielsen på tlf. 20337319.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 10:30:34
Ansøgningsfrist: 07-03-2022 23:59:00
Formand i Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Er du vores kommende formand i Vejen?

Meldgaard Miljø A/S søger snarest muligt en kørende formand med gode leder egenskaber og gennemslagskraft til at koordinere dagrenovationsopgaver i Vejen.

Jobbet

Udover at køre på en fast tur, er der følgende arbejdsområder:
• Sørge for bemanding, herunder planlægning af ferie og fridage, udfylde ugeplanerne og registrere fravær
• Ansættelse og oplæring af nye medarbejdere
• Give instruktioner og informationer til mandskab vedr. betjening af bil, kærre og udfyldning af sedler m.m.
• Være behjælpelig ved nedbrud af biler
• Indrapportering af mangler
• Løbende information og samarbejde med driftslederen samt kontoret, hvor det er påkrævet
• Koordinering af materiel ved nedbrud og helligdage i samarbejde med driftslederen

Om dig
Vi forventer at du:
• Har gode IT-kundskaber (Office pakken)
• Har C kørekort og EU kvalifikationsbevis
• Er robust og har en god fysik
• Er klar i din kommunikation
• Er positiv og en god kollega/leder

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Daniel Broders på telefon 20 33 73 49 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 7. februar 2022.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 10:22:01
Ansøgningsfrist: 07-02-2022 23:59:00
Fast chauffør til sugeblæs tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Bulk-Transport A/S søger chauffør til suge/blæs tiptrailer

Vores chauffør går på pension, og vi mangler derfor en chauffør til en Suge/blæs tiptrailer

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Bilen:
• Suge/blæs tiptrailer – fuldt renoveret
• Nyt trækker cirka d. 1. april 2022
• Bilen kører fast for DLG

Stillingen:
• Mulighed for afløser/oplæring allerede fra nu
• Fastansættelse fra d. 10. februar 2022
• Udedøgn skal påregnes
• Kørsel i hele landet - mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med suge/blæs-kørsel
• Er i besiddelse af chaufførbevis, førerkort og kørekort CE

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 20 42 72 27 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 6. februar 2022.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 14-01-2022 10:15:02
Ansøgningsfrist: 06-02-2022 23:59:00
Intern sælger
JKS A/S
Fyn
5500 Middelfart
Har du erfaring som intern sælger og teknisk flair? Og motiveres du af at have kundekontakt og samarbejde med kunderne? Så er det lige netop dig, vi leder efter.

Hos Heléns - Nordens førende leverandør af industrielle stålrørsløsninger - tilbydes du spændende udviklingsmuligheder og varierende arbejdsopgaver, ansvar og internationale karrieremuligheder. Du får spillerum og mulighed for at forme din egen karriere.

Du kommer til at indgå i et dynamisk og engageret team af interne og eksterne sælgere og med reference til teamlederen for internt salg. I en kultur, som er præget af engagement, nysgerrighed og stor viden.

Som intern sælger er du bindeleddet imellem kunder, sælgere, indkøb, produktion og planlægning. Du driver ordreflowet fra udarbejdelse af tilbud til levering af det endelige produkt, med ansvaret for en række salgsadministrative opgaver.


Dine arbejdsopgaver

Daglig kundekontakt via telefon og mail
Beregning og udarbejdelse af tilbud
Behandling af ordrer og forespørgsler - indtaste, bekræfte og opfølgning
Validering af tegninger og produkter i samarbejde med kunder og sælgere
Kalkulation af produktionsordrer i samarbejde med produktion og planlægning
Være proaktiv i forhold til at pleje og vedligeholde kunderelationer
Opdatere og vedligeholde data i SAP og Salesforce (CRM)

Der vil herudover være sambesøg med sælgere og deltagelse i arbejdsrelaterede kurser.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 13-01-2022 14:32:41
Ansøgningsfrist: 15-02-2022 23:59:00
Head of Global Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to be part of a success story and lead a customer focused and agile Supply Chain, that has a strategic impact and gives your company a competitive advantage.

We are looking for a Senior Supply Chain leader to take responsibility for driving supply chain activities across the LINAK group.

LINAK is one of the world’s leading suppliers of actuator systems, and we serve more than 12.000 active customers that buy over 24.000 different standard and customer specific products either direct or through our 25+ sales subsidiaries. We have factories in Denmark, Slovakia, USA, China and Thailand, and suppliers from across the world.

You will be responsible for driving a global matrix organisation covering all factories, where you will be responsible for our LINAK end-to-end Global Supply Chain and order fulfillment process. You will have direct report from employees (Global Process Owners, Supply Chain Specialist, Data/System Experts, and project employees) and the leader for our central Customer Service team.
You will be an active part of the LINAK A/S (factory in Denmark) Operations Management Team, the Corporate Operations Committee and you report to the COO for the LINAK group.

Our customers recognise LINAK as a reliable and value adding supplier. We interact with customers and suppliers, and we continuously aim to improve performance in everything we do – speed, flow, service, and cost. To stay ahead of competition, it is decisive that we continuously

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 17:22:11
Ansøgningsfrist: 28-02-2022 23:59:00
Fast chauffør
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. I dag varetager vi hovedsagligt tømning af containere, transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver.

Vi søger en fast chauffør til en fast bil med blandet kørsel: Tip, fortrinsvist jord, sand, grus og asfalt. Der vil også være kørsel med blokvogn/sengetrailer. Udedøgn må påregnes.

• Erfaring med tip- og blokvognskørsel er en fordel.
• Kørekort CE og EU chaufførbevis er et krav.
• Du skal have lyst til afvekslende opgaver, og er fleksibel mht. arbejdstider.
• Aflønning ift. overenskomst DIO I (ATL) og 3F.

Hør mere om jobbet som chauffør i denne video: https://www.youtube.com/watch?v=5IBuNddd7hE

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent Rasmus Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. januar 2022. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 07:38:44
Ansøgningsfrist: 30-01-2022 23:59:00
Produktionsmedarbejdere/klæbemontører
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Dygtige klæbemontører/produktionsmedarbejdere med teknisk flair søges til hurtigst muligt tiltrædelse. Du vil blive oplært i maskinbetjening, samt overvågning af maskinen.

Har du hænderne skruet godt på, og er du frisk på fysisk arbejde, så er det dig vi søger til vores gode samarbejdspartner Smufit Kappa, som er blandt Europas førende producenter indenfor bølgepap og papemballage.

Smurfit Kappa sætter en stor ære i at tage godt imod nye medarbejdere, så der er bl.a. stor fokus på oplæring - og ligeledes på både faglig og personlig udvikling.


Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Kvalitetskontrol
Pakning og håndtering
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er lærenem og ikke bange for at kaste dig ud i ny opgaver
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-01-2022 15:40:12
Ansøgningsfrist: 29-01-2022 23:59:00
Lagermedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Har du mange års erfaring indenfor lagerarbejde og truckkørsel? Så er det måske dig vi søger til vores samarbejdspartner i Vejle. Arbejdet foregår på et kølelager og arbejdsopgaverne varierer meget fra dag til dag. Dog vil der være meget truckkørsel og læsning af lastbiler og containere.

Erfaren lagermedarbejder med truckcertifikat søges til try&hire i Vejle

Du skal være en meget omhyggelig person, der nøje kan følge instrukser. Der er tale om et try&hire-forløb, hvor den rette vil være ansat gennem JKS i de første 12 uger og derefter vil kunne fastansættes på arbejdsstedet. Der er tale om fast aftenhold på en 4 dages uge.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Kørsel med truck - af-/pålæsning af både lastbiler og containere
Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde
Scanne varer


Faglige kompetencer:

Du har meget erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på brugerniveau
Hygiejnebevis er en fordel, men ikke et krav
Truckcertifikat
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-01-2022 15:38:27
Ansøgningsfrist: 29-01-2022 23:59:00
Operatør til produktion i Taulov
JKS A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust produktionsmedarbejder, som har mod på at tage fat. Har du erfaring med at køre truck, er det en fordel. Det er et længerevarende vikariat med henblik på fastansættelse.

Arbejdstid: Mandag til torsdag kl. 7:00-14:30, fredag kl. 7:00-14:00.

Arbejdsopgaver:
Du kommer til at arbejde på lige fod med virksomhedens øvrige operatører og arbejdsopgaverne er indenfor følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Du skal betjene produktionsanlæg der tørrer fejlproduktioner og restprodukter fra fødevarevirksomheder
Du kommer til at føre en hjullæsser og gerne en truck
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du har teknisk snilde
Erfaring fra et procesmiljø
Godt overblik i den daglige drift

Der vil være oplæring i at betjene produktionsanlæget, så det vigtigste er, at du har mod på opgaven og kan se dig selv i ovenstående.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-01-2022 15:35:55
Ansøgningsfrist: 29-01-2022 23:59:00
Renovationsarbejder til Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Vi søger en fast renovationsarbejder i Vejen til dagrenovationskørsel.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et frit job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 26. januar 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-01-2022 10:28:10
Ansøgningsfrist: 26-01-2022 23:59:00
Management assistant
Famoba
Andet
99999 Grænsejob
We are rapidly growing and so is our need for coordinating our administrative tasks. Therefore, we are looking for an energized and social skilled colleague with a global mindset to a new established position as Management assistant to the top management.

Our company trades within FMCG on the global market within food and beverages. We are active in more than 45 countries and have a strong growth strategy, which includes further strengthening of our team. Therefore, we are keen on welcoming new members to our professional Famobra family.

The Management Assistant is an important partner for the top management. With a great deal of organizational talent and foresight, you will coordinate and prioritize the appointments and travel planning for the top management team, planning of meetings, project-management and internal and external communication. This position of trust requires a very good knowledge of running projects, procedures and stakeholder management, hence this is a truely cross functional role with many global tasks.

As our management assistant the following responsibilities must be covered:

- Actively organize and overseeing management scheduling
- Attend executive meetings internal and external, hense travel activity must be expected
- Participating in strategic projects across divisions
- Be the strengthening link between organization and management
- Prepare presentations for management
- Plan and facilitate events and communication

Skills needed in order to succeed:

- High social skills
- Excellent organizational skills and have an eye for details
- Expert in Office especially Power Point
- Danish and English language at a high level (German is an advantage)
- Service orientated
- Outspoken team player


We offer

The position in a financially strong company, where the development of our employees is paramount. We are always challenging ourselves and constantly striving to grow our company. You contain the opportunity to achieve knowledge sharing with the groups other companies in the ongoing project strategy.

Your primarily place of work will be our head office placed in Harrislee, Flensburg – Germany. If you live outside of Germany, we will offer you professional support, in questions about tax, regulatory requirements, etc. and a salary package that matches your qualifications. You will report directly to the CEO in Famobra.


Start

As soon as possible, but we will wait for the right candidate with the right skills, personality and experience.


Questions

If you have any questions, plese reach out to CEO Jeppe Lund Groth on telephone: + 45 22 65 56 11 or read more about us at www.famobra.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 10:32:25
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Servicemontør søges til Strøm Hansen i Vejle
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Drives du af travlhed og teamwork, og motiveres du af spændende opgaver? Ser du muligheder og løsninger frem for begrænsninger, og sætter du en ære i at udføre dit håndværk med omhu og omtanke? Så er det helt sikkert dig, vi søger til vores gode samarbejdspartner Strøm Hansen i Vejle.

Vi søger en kvalitetsbevidst og engageret elektriker med en alsidig erfaring til en fast stilling.

Arbejdsopgaver:

El- og teknikinstallation
Drift og vedligehold af netværksinstallation
Indgå i vagtordning


Faglige kompetencer:

Du er faglært elektriker og har gerne praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere et godt stykke håndværk
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du har erfaring med drift og vedligehold af netværksinstallation
Du har gode IT-kundskaber og gerne egenskaber indenfor netværksopsætning
Du kan håndtere en hverdag med opgaver af vekslende karakter uden af miste overblik og motivation
Du har kørekort til bil (kategori B)
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:54:54
Ansøgningsfrist: 29-01-2022 23:59:00
Bogholder til Lobe i Vamdrup
JKS A/S
Syddanmark
6580 Vamdrup
Brænder du for at blive en vigtig del af en velkonsolideret handels- og ingeniørvirksomhed, hvor dit ansvar vil være at skabe en kompetent og effektiv økonomiafdeling? Vil du være den, der leverer analyser og tal, som bl.a. danner grundlag for ledelsens beslutning samt indgår i den daglige drift af bogholderiet? Så læs med her.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Ansvarlig for udarbejdelse og rapportering af månedsregnskaber
Medvirke ved udarbejdelse af analyser af salget i segmenter/regioner (Danmark, Norge og Sverige)
Medvirke ved udarbejdelse af budgetter og regnskaber
Styring af anlægsaktiver
Momsafregning
Afstemninger af debitorer/kreditorer/finans
Administrering af dokumenter/aftaler f.eks.
NDA aftaler
Bankgarantier
Leverandøraftaler
Rapportering af afgifter/Intrastat
Implementering af diverse ERP-moduler f.eks. Payment management
Likviditetsstyring
Administration af forsikrings- og fragtaftaler
Strategisk udvikling og optimering af forretningsgange og processer i virksomheden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:53:19
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Mechanical engineer for FEM simulation
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to become part of the Danish corporate culture!
At LINAK, we rely on trust which is a natural part of who we are. We believe in freedom with responsibility and that a flat organisational structure makes the best circumstances for innovative thinking. This creates a short distance from idea to action.

LINAK is located near Sønderborg, close to the Danish/German border and Flensburg, allowing for flexible living possibilities. We are an international company with several different nationalities including employees from Italy, Poland, Germany, China and many more. Currently, we are looking for enthusiastic employees who want to make a difference for our customers, company, colleagues, and themselves.

We are looking for a simulation expert with a well-founded theoretical knowledgebase for our R&D department in the TECHLINE© segment. You will be part of a group of development engineers, where your role will be simulation of design concepts to be used in selecting end-solutions and validating final design concepts.


Your primary tasks

LINAK sees simulation as an important element in saving valuable time in the development process thus allowing us to create viable solutions much faster and therefore, we would like to expand this discipline. You will have the opportunity to solve simulation problems from other departments and in so doing aid in the spread of simulation techniques and methods across the organisation.

Tasks involve:

- Simulation of static machine constructions
- Simulation of dynamic conditions, including impact of vibrations
- Simulation of thermal conditions
- Engage in close dialogue with other development engineers about simulation tasks
- It is expected that you continuously keep your simulation knowledge up to date and actively follow developments in the field


Your qualifications

It is important that you’re independently able to understand and gain deep insight into various specific problems by yourself. This will require that you have a fair amount of technical ingenuity and insight. It is also important that you are able make critical evaluation of your own results and at the same time, be able to communicate these results in a comprehensible manner and with the necessary care and consideration for the applied conditions.


Furthermore, you:

- are educated as a mechanical engineer, minimum B.Sc. level
- have an in-depth and solid theoretical knowledge about dimensioning
- have solid experience with the multi-physic simulation tools, Comsol or Ansys (we use Comsol)
- have experience with building simple models in 3D tools (we use Creo)
- have knowledge of using MathCad and Matlab
- work systematically and focused
- are flexible and thrive in a dynamic environment
- like to interact with many internal stakeholders
- are committed, enterprising and have a good sense of humour
- speak and write Danish and English


If you have any questions about the position, you are welcome to contact Director, R&D TECHLINE, Claus H Sørensen, phone no.: +45 7315 1376.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:41:19
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Softwareudvikler/arkitekt - Embedded
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at designe Software til vores produkter i MEDLINE & CARELINE forretningsområder?
Har du lyst til at arbejde i en dansk familieejet virksomhed, som er globalt førende på sit felt? Så er du måske vores nye udvikler inden for Embedded software.

Vi leder efter en ny kollega til vores softwareafdeling i MEDLINE & CARELINE segmentet, hvor du bliver en del af et team på 7 personer af software specialister, der udvikler embedded software til vores produkter.

I MEDLINE & CARELINE leverer vi aktuatorløsninger til hospitals- og plejesektoren i hele verden – herunder hospitalssenge, patientløftere, tandlægestole mv. Du vil få en bred kontaktflade på tværs af LINAK, og vil i det daglige have kontakt til kolleger i bl.a. softwareafdelingen, elektronikafdelingen samt kvalitet og salg. Her får du muligheden for at dele din viden med kompetente softwareudviklere på tværs af hele LINAK koncernen.

Det er afgørende for vores succes, at vores løsninger er værdiskabende for den enkelte kundes system, og giver dem en oplevelse af kompetent service. Software har en stor påvirkning på denne oplevelse.

Primære arbejdsopgaver:

- Software design for embedded systemer, der evt. fungerer i et større kunde system
- Omsætte system og produkt krav til software krav
- Definering af arkitekturen på nye produkter og designe moduler
- Omsætte generiske system krav til interface specifikationer mm.
- Definere og udføre teknologi projekter
- Udvikle og teste software til nye produkter
- Sparring og vidensdeling med kolleger omkring softwareløsninger

Du:

- er uddannet ingeniør eller tilsvarende
- er helst en erfaren person, men en frisk og lærenem nyuddannet er også en mulighed
- har også forståelse for hardware
- har erfaring med driftssikker C programmering
- har kendskab til forskellige protokoller (f.eks. CAN, UDS, LIN)
- har evt. kendskab til Python/Robot Framework
- behersker struktureret design, med fokus på stabilitet og kvalitet
- arbejder systematisk og evner at skabe overblik for dig selv og andre
- er af natur rolig, vedholdende og kommunikerende
- er målrettet, fleksibel og forandringsvillig
- trives med at arbejde i et internationalt team, hvor vi i fællesskab løser en opgave
- er nysgerrig og har et godt humør
- taler og skriver engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:36:13
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Operational Excellence Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to plant the seed in creating value and to facilitate continuous development of our lean agile roadmap? Do you want to make visible impact by improving processes and facilitating kaizens? Do you enjoy working in a team-oriented environment and like to be challenged? Can you imagine yourself achieving extraordinary results and having a stimulating daily work experience?

Then this can be the job for you!

Operational Excellence is an organisation which aims at having a common operating system for LINAK which is built in our best practices across the plants and ensures continuous improvement behaviors and results. For the right candidate, this is a unique opportunity to grow, learn across LINAK factories and work closely with all levels of the organisation.

Primary tasks

- Drive and facilitate kaizens & ensure operations metrics are continuously improving
- Support VSM activities, problem solving and gemba
- Support operations in developing productivity improvement roadmaps and lean transformation projects
- Perform lean compass partner review with the purpose of learning and unifying the direction of our lean journey
- Process owner of lean tools, processes and systems. You will also be responsible for training and coaching the organisation


Experience/Qualifications

- Minimum 5 years of experience in operations
- Experienced within process excellence, change management, optimising business metrics and problem solving
- Bachelor or master within electronic or mechanical or manufacturing engineering
- Ability to facilitate workshops and kaizens by creating meaning to the group, managing the process to achieve desired outcome and asking good questions
- Committed to self-growth, independent with energy, down to earth, structured, has a good sense of humor and drive
- Ability to challenge the way we do things and encourage the team to think out of the box. To be successful in this position, you must be able to communicate at all levels of the organisation and get the buy in of stake holders

If you have any questions about the position, you are welcome to contact Senior Manager, Operational Excellence, Kristy E. Rasmussen, phone no.: +45 51565735.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:33:00
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Personlig assistent søges til vikariat i Billund
JKS A/S
Syddanmark
7190 Billund
Brænder du for at blive en del af en global virksomhed, som hver dag gør en forskel ved at gøre hverdagen lettere for andre? Trives du med at skabe struktur på andres vegne, og motiveres du af at levere høj kvalitet i tæt samarbejde med ledelsen? Så er det dig, vi søger som vores nye personlige assistent.


Jobbet

Din overordnede rolle bliver at strukturere, effektivisere og udføre administrative opgaver. Dine opgaver vil være alsidige og indbefatter bl.a.:

- Kalenderstyring og mailhåndtering
- HR-relatererede opgaver
- Opbygning af PowerPoint præsentationer
- Booking af rejser og hotel
- Koordineringsopgaver
- Administrative ad hoc-opgaver


Hvem er du?

Du er kommunikativt stærk skriftligt og mundtligt på både dansk og engelsk, og du har en struktureret tilgang til opgaveløsning.

Du bevarer overblikket, og du prioriterer både dine arbejdsopgaver og arbejdstid på en effektiv måde.

Du motiveres i rollen som supporter og trives med at yde administrativ støtte af forskellig karakter professionelt i en omskiftlig hverdag, hvor to dage sjældent er ens.

Som person er du serviceminded, proaktiv og imødekommende. Du arbejder selvstændigt, er på forkant og tager ejerskab over dine opgaver. Derudover er du en erfaren bruger af Office-pakken, har en god IT-forståelse samt erfaring fra en lignende stilling.


Virksomheden tilbyder

En stilling i en virksomhed som kendetegnes ved et uformelt arbejdsmiljø og et godt socialt sammenhold blandt kollegaerne. Vi værner om vores dygtige medarbejdere og lægger vægt på, at der skabes en god balance mellem arbejdsliv og familieliv.


Vikariat på 7 måneder.

Der tilbydes en lønpakke efter kvalifikationer.

Opstart 3 januar men vi venter gerne på den rigtige.

Ved spørgsmål kontaktes afdelingschef Tina Jørgensen på telefon 76 17 94 05
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 08-12-2021 14:44:24
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Udviklingsingeniør – Embedded elektronik (HW)
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for udvikling af hardware, og kunne du forestille dig en hverdag med konstruktionsopgaver, PCB-layout, EMC, simulering, test, dokumentation og samarbejde med leverandører? Så er du måske vores kommende kollega. Vi søger en udviklingsingeniør til udvikling af nye produkter inden for DESKLINE® og HOMELINE® segmenterne.

Du bliver en del af en afdeling med 15 elektronikudviklere, der sammen med 14 softwarespecialister arbejder med udvikling af embedded elektronik til motorstyring og reguleringer i vores produkter. Et område, der vokser støt og bliver en stadig større del af vores produkter.

Elektronik produktudvikling hos LINAK omfatter alle kendte discipliner som konstruktion, simulering, PCB-layout, EMC, test, dokumentation, leverandørsamarbejde m.m.
De produkter vi udvikler indeholder typisk en SMPS, effektelektronik, motorstyringer og mikroprocessorer samt i nogle tilfælde bluetooth-baserede sender/modtagere. Du vil således kunne komme til at beskæftige dig med forskellige former for switch komponenter, FET H-bro motorudgange, SMPS forsyninger m.m.

Da vi arbejder projektorienteret, vil HW udviklingen ske i tæt samarbejde med SW ingeniører og delvis i samarbejde med mekanisk udvikling, produktion og indkøb. Du vil opleve en hverdag, hvor der arbejdes selvstændigt og målrettet, samtidig med at du altid har kollegaer at sparre med, da jobbet også kræver evnen til at kunne samarbejde og gøre brug af erfaringsudveksling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 30-11-2021 18:23:31
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Koncern HR i Dagrofa søger personalejurist
Dagrofa ApS
Syddanmark
7100 Vejle
Dagrofa aps
Koncern HR i Dagrofa søger personalejurist

Dagrofa aps, Vejle

Drømmer du om en stilling, hvor du gennem din høje faglighed kan være med til at skabe forretningsorienterede løsninger?

Som vores nye personalejurist får du en unik mulighed for at arbejde med mange tværfaglige opgaver inden for ansættelsesret. Du bliver en del af Koncern HR-jura og -support med base i Vejle. Teamet består af 6 kolleger og afdelingens samlede opgaver spænder bredt lige fra rådgivning og support til koncernens ledere og HR-kolleger inden for ansættelsesret og personalejura til HR-systemer og ?processer samt bred HR-administration.

Dit primære ansvarsområde bliver at rådgive i ansættelsesretlige og overenskomstmæssige spørgsmål. Opgaver vil bl.a. være:

  • Ledelsesrådgivning og -sparring i personalejuridiske og overenskomstmæssige spørgsmål
  • Rådgivning af og sparring med HR-kolleger
  • Bistå tværgående personalejuridiske opgaver som fx fortolkning og implementering af overenskomster, love og retningslinjer
Dagrofa aps
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 24-01-2022 10:45:33
Ansøgningsfrist: 21-02-2022 00:00:00
Assisterende salgsledere til Food & Beverage
Billund Lufthavn A/S
Syddanmark
7190 Billund
Billund Lufthavn A/S Assisterende salgsledere til Food & Beverage

Billund Lufthavn A/S

Til at assistere vores salgsledere i Food & Beverage søger vi ambitiøse og udadvendte kolleger, der kan være med til at sikre, at de rejsende får en god oplevelse.

Sammen med de forskellige teams i Food & Beverage bliver dit vigtigste fokus at sørge for, at de rejsende oplever en positiv og professionel kundebetjening.

Det er yderst vigtigt, at du har et godt overblik på salgsgulvet for at kunne varetage jobbet som assisterende salgsleder.

I rollen som assisterende salgsleder får du til opgave, i samarbejde med salgslederen, at sikre bemandingen i afdelingen bl.a. ved sygdom samt sparre med salgslederen omkring optimering af driften, udvikling af teamet og at bidrage til et inspirerende arbejdsklima. Derudover skal du bl.a. udarbejde floorplaner, lave kvalitetssikring samt udvikle de øvrige medarbejdere i salg, mersalg og ?den gode gæsteoplevelse?.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 24-01-2022 10:45:33
Ansøgningsfrist: 06-02-2022 00:00:00
Brænder du for softwareudvikling og for at have ansvar, så er det dig vi mangler, som vores nye Senior software developer
Bankdata
Syddanmark
7000 Fredericia
Bankdata Brænder du for softwareudvikling og for at have ansvar, så er det dig vi mangler, som vores nye Senior software developer

Bankdata, Fredericia

Som vores nye Senior software udvikler får du mulighed for at skabe en karriere inden for en organisation som arbejder agilt og har stort fokus på DevOps. Bankdata er stor nok til at sikre dig fremtidige muligheder og lille nok til at have en familiær stemning. Og så kommer du til at sætte dit præg på morgendagens digitale løsninger, hvor du er du med til at sikre, at Bankdatas kunder arbejder på velfungerende og fremtidssikrede platforme.

Du kan se frem til at sparre og samarbejde med dygtige udviklere og arkitekter med både stor teknisk og forretningsmæssig indsigt.

Dine hovedopgaver vil bestå primært af softwareudvikling i Java, afdækning og nedbrydning af krav i samarbejde med teamets Product Owner, design af services, automatiseret test, deployment samt driftsopgaver.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 24-01-2022 08:47:24
Ansøgningsfrist: 20-02-2022 00:00:00
Automationsprogrammører
VELUX A/S
Syddanmark
7323 Give
Pay-Back specialist rekruttering ApS Automationsprogrammører

Pay-Back specialist rekruttering ApS søger for VELUX A/S

Er du en erfaren softwareudvikler eller automationsprogrammør med en opdateret værktøjskasse, og ønsker du en udfordrende stilling i en attraktiv virksomhed med egenproduktion? Så er muligheden der nu i VELUX? produktionsfaciliteter i Thyregod ved Give.

Vi søger automationsprogrammører til attraktive stillinger, med få interne rejsedage, i en spændende og ekspansiv virksomhed. Afdelingen er firstmover på ny teknologi til produktionen. Når teknologien er færdigudviklet, bliver den implementeret på andre produktionssites i koncernen.

Du bliver en del af automationsteamet, der p.t. består af tre automationsteknikere, som vedligeholder og optimerer virksomhedens eksisterende produktionslinjer og indkører nye maskiner i produktionen. Organisationen rummer yderligere interne PLC-kompetencer bl.a. i engineeringteamet, så opgaveløsningen altid kan baseres på kvalificeret sparring med erfarne kollegaer.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 10:04:42
Ansøgningsfrist: 20-02-2022 00:00:00
Erfaren projekteringsleder for broer og anlægskonstruktioner, vest
Banedanmark
Syddanmark
7000 Fredericia
Banedanmark
Erfaren projekteringsleder for broer og anlægskonstruktioner, vest

Banedanmark, Fredericia eller Aarhus

Vi søger en projekteringsleder med solid erfaring til at hjælpe os i den praktiske realisering af Infrastrukturplan 2035 ? den politiske vision for en grøn og bæredygtig bane.

  • Har du lyst til at sætte dit eget præg på samfundskritiske anlægsprojekter?
  • Kan dine kompetencer skubbe Banedanmark i en endnu grønnere retning?
  • Vil du være den faglige drivkraft i udviklingen af vores nye projekteringsafdeling?
Banedanmark

Hvis du kan svare ja på bare ét af ovenstående spørgsmål, er rollen som projekteringsleder i Banedanmark noget du bør overveje.

Banedanmark
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 22-01-2022 18:45:33
Ansøgningsfrist: 13-02-2022 00:00:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland