2557 job i Sønderjylland 450 job i dette område
2557 job i Sønderjylland 450 job i dette område

top job

Experienced Embedded Software Developer
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Are you interested in working with the latest technologies in an organization that supports innovation, creativity and quality? Do your ambitions include the ability to integrate your current experience in specifying and designing connected embedded products with external development partners?

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our IOT gateway - an integral part of the future Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.
Indrykket: 17-05-2021 16:04:38
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Erfaren pladsarbejder
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger en dygtig og alsidig medarbejder, som har erfaring med gummiged, truck og har kørekort C.
Du indgår i fast vagtskema på 37 timer om ugen på daghold (evt. mulighed for fast fredag, lørdag, søndag)

Faglige kvalifikationer:

Du har truckcertifikat
Du har praktisk erfaring med kørsel af gummiged
Du har stort kørekort C
Erfaring med teleskoplæsser en fordel, men ikke et krav
Indrykket: 12-05-2021 15:06:54
Ansøgningsfrist: 28-05-2021 23:59:00
Disponent søges til indenrigsafdeling
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
På grund af travlhed og øget aktivitet søger HPT en engageret disponent, der kan
yde en exceptionel service overfor vore kunder. Har det vakt din interesse?
Så kontakt os gerne.,

Dine kvalifikationer:

- Indgående kendskab til godsdisponering.
- Uddannet indenfor transportbranchen/speditør.
- Godt købmandskab, samt beslutningskompetence.
- Kendskab til køl/frys stykgodsdisponering er en klar fordel.
- Overblik / ”holde mange bolde” i luften på samme tid.
- Gode evner til at kommunikere mundtligt, såvel som skriftligt på dansk, tysk
og engelsk.
- Motiveret for samarbejde.
- Habil IT bruger.
Indrykket: 10-05-2021 14:49:12
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Studiejob til Forretningsudvikling Privat
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for at kick starte din karriere? Og ønsker du at supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring? Så er jobbet som studentermedhjælper i Sydbank noget for dig.

I afdelingen ”Forretningsudvikling – Privat” mangler vi dig på holdet til at trække, strukturere og analysere data for dine kolleger. Dataen bruger vi til at udvikle de bedste løsninger til Sydbanks privatkunder – både nu og i fremtiden.
Om jobbet

Som studentermedhjælper bliver dine opgaver blandt andet at:

Indsamle og strukturere data primært via udtræk i SQL
Bestille større dataopgaver i IT
Omsætte data til beslutningsoplæg og analyser
Vedligeholde og udvikle Power BI rapporter
Sammen med andre forretningsudviklere at udvikle og tilpasse produkter og processer.


Vi forventer, at du:

Er analytisk og har flair for tal
Er god til IT-systemer – gerne erfaring med SQL og Power BI
Har lyst til og mod på forretningsudviklingsopgaver
Har en systematisk og struktureret tilgang til opgaver
Tager initiativ og stiller spørgsmål ud fra din viden og tilgang.
Indrykket: 10-05-2021 11:26:33
Ansøgningsfrist: 30-05-2021 23:59:00
Entrepriseleder til Arkil Asfalt i Skrydstrup
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Du bliver tilknyttet vores asfaltdivision, der udfører alle former for asfaltbelægninger og vedligeholdelsesarbejder på motorveje, landeveje, kommuneveje, lufthavne, parkeringspladser, industriarealer m.m. Herudover sælges asfalt direkte fra vores asfaltfabrikker, og vi har eget laboratorie, hvor der konstant arbejdes på at forbedre eksisterende asfaltprodukter og udvikle nye typer af asfalt og belægninger. Læs mere om vores arbejde her


Du får udgangspunkt fra vores afdeling i Skrydstrup, som består af i alt ca. 60 medarbejdere. I dagligdagen vil du opleve et godt samarbejde i afdelingen, hvor vi sparrer aktivt med hinanden til gavn for både projekterne og vores faglige videreudvikling. Tonen er uformel, og der er kort afstand mellem medarbejdere og ledelse, hvilket betyder korte beslutningsveje.


Du får rig mulighed for at præge jobbets indhold og bliver en nøgleperson i vores afdeling, når vi skal gennemføre vores mange spændende asfaltprojekter. Blandt dine hovedopgaver vil være at:

Forhandle, samarbejde og koordinere opgaverne med bygherrer, myndigheder, rådgivere, leverandører og underentreprenører.
Koordinering, planlægning og opfølgning i tæt samarbejde med formanden.
Planlægge arbejdet, så tidsplanen holder og resultatet er i top. Du skal kunne planlægge både dit eget og andres arbejde hensigtsmæssigt.
Styre økonomien i projekterne. Opgørelser, fakturering og beregninger på nye opgaver hører til jobbet og er ét af succeskriterierne i projektet.
Administrere fordokumentation i opstart af nye projekter til færdig kvalitetssikring.

Indrykket: 10-05-2021 11:23:29
Ansøgningsfrist: 24-05-2021 23:59:00
Process Manager - Cand.merc, int. Business Development ell. lign.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du mod på at arbejde med processer på tværs i organisationen? Optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle? Udfordre vanetænkningen, undersøge alternative metoder og teknologier til at opnå den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger?

Så er jobbet som Process Manager indenfor materialedisponering noget for dig.

Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores materialedisponering
Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
Udarbejde performance målinger (KPI’er)
Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
Deltage i projekter på tværs af organisationen
Fokus på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)
Indrykket: 07-05-2021 14:56:40
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Dygtig receptionist til Hotel og Restaurant
Fakkelgaarden
Syddanmark
6340 Kruså

Fakkelgaarden søger en dygtig og smilende receptionist, som kan levere service i verdensklasse!

Som receptionist er du som regel både den første og sidste gæsten møder i forbindelse med sit ophold på Fakkelgaarden. Derfor er det afgørende, at dit servicegen er udover det sædvanlige, at du ALTID sætter gæsten i centrum og at du først er tilfreds, når gæsten er det.

Om Fakkelgaarden

Fakkelgaarden er smukt beliggende direkte ud til Flensborg Fjord og er et af landets mest traditionsrige og anerkendte hotel- og spisesteder. Vores gæster kommer fra mange forskellige lande, men fælles for gæsterne er, at de er kvalitetsbevidste og forventer en høj standard. Vi er kendt for ”Fakkelgaarden-ånden” der betyder, at vi alle hjælper hinanden, og at vi er et team med et fladt hierarki og en passion for det vi laver. Alt dette tilsammen gør bl.a., at vi har opnået den højeste tilfredshedsscore blandt hoteller i Sønderjylland.

Om dig

Du har let til smil, du er vant til mange daglige kontakter og har en bred erfaring med forskellige administrative opgaver. Det er en fordel, hvis du er uddannet receptionist eller har en administrativ baggrund kombineret med nogle års erfaring indenfor faget.

Vigtigst af alt er dog, at du:

Er positiv, udadvendt og har et godt humør
Udviser god, nærværende service og vægter det gode værtskab højt
Er løsningsorienteret, fleksibel og samarbejdsvillig
Er vant til at arbejde selvstændigt, effektivt og bevarer overblikket i alle situationer
Kan kommunikere og formidle positivt såvel mundtligt som skriftligt
Behersker dansk i både skrift og tale samt gerne tysk og/eller engelsk
Indrykket: 07-05-2021 14:39:39
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 23:59:00
Leder til privat daginstitution
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Bommerhaven i Vejle søger en pædagogisk ambitiøs og inspirerende leder. Har du lyst til at lede en værdidrevet institution, der kendetegnes ved hjerterum og høj faglighed? Er du visionær, og kan du se dig selv stå i spidsen for en dedikeret personalegruppe samt dennes trivsel og udvikling?

Vores institution, Bommerhaven, blev til i 2011, da fire forældrepar besluttede at skabe et alternativ i mindre rammer.
Det har været en spændende rejse og Bommerhaven har undergået flere forandringer, hvoraf de seneste par år har været fysiske, grundet nye lokaler til børnehaven.
Med disse forandringer bag os, har vi nu brug for en leder, der kan forankre den udvikling vores institution har gennemgået, og vha. nytænkning og faglig udvikling fortsætte vores mission om at sikre nærhed og tryghed hos vores børn.
Du vil få ansvaret for at skabe et trygt, sjovt og ikke mindst udviklende læringsmiljø og du vil gå forrest i udviklingen af de pædagogiske læreplaner og praksis. Vi forventer, at du vil sikre et tæt og inkluderende samarbejde med personalegruppen, så de kan tage ejerskab når nye initiativer implementeres.
Du får ligeledes ansvaret for, at dagligdagen i Bommerhaven har sit udgangspunkt i en ambitiøs pædagogisk praksis, og at du til enhver tid ved, hvad der foregår i praksis omkring børnene.
Indrykket: 06-05-2021 15:06:51
Ansøgningsfrist: 12-06-2021 23:59:00
Tømrersvend
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Erfaren tømrersved søges til Tømrerfirmaet Hansen & Ustrup

Vi søger en dygtig og erfaren tømrersvend, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Nybyggeri
Tilbygninger
Ombygning
Renovering
Vinduer/døre
Renovering
Vægge/lofter
Tag

Faglige kompetencer:

Du er faglært tømrer og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Indrykket: 04-05-2021 16:05:28
Ansøgningsfrist: 18-05-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program - IT and Business Processes
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run, because we are sure that we want to continue working together for many years.

Depending on your background and preference, there are different directions within IT that you can be involved with during your Program – e.g. ERP, CRM, PLM, Digital Production, BI/Big Data/AI. In all cases, you will have close contact and interaction with all our business units and global subsidiaries.
Indrykket: 04-05-2021 16:00:23
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program – R&D
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.
Indrykket: 04-05-2021 15:54:29
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program – Marketing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run, because we are sure that we want to continue working together for many years.
Indrykket: 04-05-2021 15:52:37
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
raaco A/S oplever vækst i salg af bilindretning i Danmark og ønsker at udvikle salg til bilforhandlere i Nordtyskland. Motiveres du af selvstændig sal
raaco A/S
Andet
99999 Grænsejob
raaco A/S oplever vækst i salg af bilindretning i Danmark og ønsker at udvikle
salg til bilforhandlere i Nordtyskland. Motiveres du af selvstændig salgsudvikling af dit eget geografiske ansvarsområde? Taler du flydende tysk og har bopæl i Sønderjylland? Ønsker du et yderst kompetent backoffice i ryggen, når du åbner døren til nye kunder, så kan det være dig raaco A/S mangler…

Vi tilbyder en spændende og udfordrende nyoprettet fuldtidsstilling i en international virksomhed.

Du bliver en del af det nordiske salgsteam, som består af meget engagerede og kompetente kolleger med en positiv tilgang. Du kommer til at referere til den nordiske salgschef, som du kan sparre med dagligt. Vi klæder dig på med en grundig introduktion og oplæring i vores systemer og produkter, som vil foregå på vores hovedkontor i Nykøbing F. Din hverdag foregår ude ved kunderne med udgangspunkt fra din egen bopæl og der må påregnes 15-20 rejsedage.

Du tilbydes en fast løn med bonus- og pensionsordning samt varebil med bilindretning, sundhedsordning, bærbar pc, tablet og mobiltelefon.
Indrykket: 03-05-2021 11:04:43
Ansøgningsfrist: 28-05-2021 23:59:00
Kunde- og personalekonsulent
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
JKS søger en proaktiv og analytisk kunde- og personalekonsulent til Region Sønderjylland, hvorfra vi servicerer en lang række store og små virksomheder med såvel danske som udenlandske medarbejdere. JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Du vil blive en del af et engageret team på en meget dynamisk arbejdsplads, med glade kollegaer, loyale kunder og tilfredse medarbejdere.


Jobbeskrivelse:

Din fornemste opgave vil være gennem troværdighed og ordholdenhed at servicere vores kunder og skabe merværdi for kunderne i form af JKS-konceptløsninger inden for fleksibel bemanding.

Aktiv pleje og servicering af kunder via dialog omkring behovsafklaring er en selvfølge for dig. Screening efter nye medarbejdere i vores database og hos andre relevante kilder vil høre til dine daglige opgaver.

Herudover vil samtaler med nye medarbejdere for afdækning af jobkompetencer og kvalifikationer samt udvælgelse og præsentation af kandidater til kunden være er en stor del af din hverdag, ligesom servicering af de eksisterende og kommende medarbejdere falder dig naturlig.

Du kommer til at styre selve bemandingslisten over de medarbejdere der er i arbejde hos kunderne. Det indbefatter videreformidling og udlevering af relevant information, arbejdstøj, arbejdsinstrukser, kontrakt osv. Dette vil ske i tæt samarbejde med dine teamkolleger.

På sigt kan der også blive tale om en koordinerende rolle til vores kundeteams, dette inkluderer ansvaret for udsendelse af diverse rapporter og opfølgning på KPI’er.

Din base vil være på vores kontorer i det Sønderjyske, som p.t. indbefatter Vojens, Aabenraa og Sønderborg. Ved kundebesøg køres der i egen bil til statens gældende kilometertakst.

Indrykket: 03-05-2021 07:48:55
Ansøgningsfrist: 01-06-2021 23:59:00
Kunderådgiver - lokal erhverv
Sydbank A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Brænder du for at give unikke kundeoplevelser til mindre erhvervskunder? Har du lyst til og kompetencer til at favne to fagben?


Som Kunderådgiver - lokal erhverv skal du yde professionel rådgivning til selvstændige erhvervsdrivende og dermed sikre, at samspillet imellem erhvervsøkonomi og privatøkonomi er i højsædet. Din relation til kunderne bliver afgørende, og du vil naturligt blive en aktiv sparringspartner i mange af deres forretningsmæssige beslutninger.

Helt grundlæggende handler jobbet om at være en dygtig rådgiver, der kan skabe tætte relationer og en høj kundetilfredshed hos mindre erhvervsvirksomheder og privatkunder. Det gør du ved at levere nærværende og proaktiv rådgivning med forståelse for den enkelte kundes situation og aktuelle behov samt ved at forstå både privat-og erhvervskundeområdet.
Indrykket: 28-04-2021 18:25:49
Ansøgningsfrist: 23-05-2021 23:59:00
Sommerferieafløser til pakkeri
JKS A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Arbejdsopgaverne er pakkeri af oste på linje.

Der er tale om fuldtidsarbejde i ugerne 29, 31, 32 og 32 på hhv. daghold (kl. 06:00 - 14:00) og aftenhold (kl. 14:00 - 23:00 man-tors)

OBS. Arbejdsstedet kan ikke tilgåes via off. transport. Kræver bil eller scooter.


Faglige kompetencer:

Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du er lærenem og kan få noget fra hånden


Der er følgende krav fra kunden af hygiejnisk grunde:

Ingen neglelak og kunstige negle
Ingen smykker /ure og telefoner i produktions lokale
Indrykket: 27-04-2021 14:50:52
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Lagermedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
For kunde i Taulov søger vi 2 lagermedarbejdere til fast aftenhold.

Jobbet består primært af pluk og pak samt forefaldende lagerarbejde. Stillingen er med arbejdstid inden for tidsrummet kl. 10:00 til kl. 18:00 fra mandag til torsdag og fredag kl. 09:00 til kl. 16:30. Aftenholdet har en arbejdsuge på 4 dage med 34 timer og en rullende ugentlig fridag.

Erfaring med håndtering af stålemner er en fordel, men ikke et krav.


Det er vigtigt, at du:

Er mødestabil, fleksibel og har et godt humør
Har krancertifikat eller er villig til at erhverve det
Har IT-færdigheder på brugerniveau
Det vigtigste er dog interessen og viljen
Truckcertifikat er ikke et krav, men en fordel


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Indrykket: 27-04-2021 14:49:48
Ansøgningsfrist: 28-05-2021 23:59:00
Projektkoordinator til Udviklingsafdeling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at være en del af holdet, som løbende introducerer nye og succesfulde produkter? Brænder du for at sætte dit fingeraftryk på leverancerne af fremtidsorienterede og brugervenlige produkter, og trives du i en dynamisk og spændende global virksomhed, der sætter udvikling højt på dagsordenen? Så er du måske vores nye kollega i vores team, der ud over dig består af 4 dygtige kolleger.

Teamet er en del af en stor udviklingsafdeling, og du vil derfor arbejde med en række forskellige udviklingsprojekter fra ide til produktionsopstart, hvor både software, mekaniske og elektroniske komponenter indgår.

Du vil have en stor kontaktflade og arbejde sammen med kolleger i produktudvikling, produktion, logistik og vores datterselskaber i udlandet samt leverandører i ind- og udland.

Dit primære ansvar er at sikre, at alt i det nye produkt fungerer systemmæssigt i vores IT-systemer, fra idefasen til endeligt produkt er klar til produktion, det kræver bl.a.:

At være bindeled til varemodtagelse, lager, kvalitet, produktion og forsendelse
Deltagelse i tværfaglige udviklingsprojekter (i Danmark, Kina, USA og Slovakiet) fra start til slut
Oprettelse af nye varer i Axapta og håndtering af disse
Skabe overblik over forecast
Aflevere klargjorte og godkendte varer i Axapta til kolleger i logistik
Leverandørkontakt og -samarbejde
Være med til at sikre at alle de rigtige varer er til stede ved prototypekørsel og produktionsstart


Du:

har erfaring med lignende opgaver
arbejder selvstændigt, systematisk og er god til at planlægge og prioritere egne opgaver
er serviceorienteret og vedholdende
er en energisk selvstarter og afslutter, der trives med mange bolde i luften og i en dynamisk hverdag
er en teamplayer, der kan give mod- og medspil
trives med mange kontaktflader internt og eksternt
har et godt humør og humoristisk sans
behersker dansk og engelsk i skrift og tale og også gerne tysk
Indrykket: 23-04-2021 14:49:12
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Lagermedarbejdere
JKS A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Til Salling Groups kølelager i Vejle, søger vi friske og energiske vikarer til pluk og pak af ordrer.

Arbejdstiden vil være dagshold, og nogle enkle dage er der mulighed for aftenhold. Antal timer pr. uge kan variere og vagterne kan ligge spredt over hele ugen fra mandag til søndag.


Arbejdsopgaver:

Pluk og pak af ordre via headset (Pick by voice) på engelsk
Kørsel med el-hund/palleløfter
Sikre at varerne bliver pakket pænt



Personlige egenskaber:

Du trives med lagerarbejde
Du er stabil
Du kan tale og forstå engelsk på basis-niveau
God humor
Indrykket: 22-04-2021 18:06:59
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Lagermedarbejder med stor truckerfaring
JKS A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Har du stor erfaring med truckkørsel og IT flair, har vi jobbet til dig.

Arbejdstid er på fast aftenhold mandag til fredag.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Kørsel med truck (kræver stor erfaring da lastbiler skal pakkes med mange forskellige varer)
Pakning
Plukning
Forefaldende lagerarbejde

Faglige kompetencer:

Du har stor praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på brugerniveau
Truckcertifikat

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Indrykket: 22-04-2021 18:02:58
Ansøgningsfrist: 28-05-2021 23:59:00
Praktikant til JKS Fredericia
JKS A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Ønsker du at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team og styrke dine personlige og faglige kompetencer? Så er JKS måske stedet for dig.

Som studiepraktikant ved JKS vil du blive en vigtig del af vores engagerede team i Fredericia og de mangfoldige opgaver, som vi løser for vores kunder. Ved JKS tilbyder vi dig en spændende og varierende hverdag med masser af personligt ansvar og udvikling.

I dit praktikforløb vil du få et unikt indblik i rekrutteringsbranchen, hvor du får mulighed for at prøve kræfter med rekruttering og administration, samt varetage en bred kontaktflade. Du vil få mulighed for at præge dit praktikforløb, da vi ud fra din studieretning i samarbejde vil fastlægge et relevant forløb som matcher dine kompetencer.



Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Indrykket: 21-04-2021 15:47:37
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Praktikant til JKS Kolding
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi mangler en praktikant til et længerevarende praktikophold.

Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder

Om dig:
Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer

Indrykket: 20-04-2021 15:07:39
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Lawyer for International Group
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
You now have the opportunity to become part of our legal team where you will be a key employee in supporting the global LINAK organisation.

We are looking for a lawyer who will join our legal team at LINAK Headquarters in Guderup, Denmark.

You will be supporting the business with a variety of legal tasks with a primary focus on drafting and negotiating commercial contracts with suppliers and customers as well as providing advice to our commercial departments. It is therefore important that you have an excellent understanding of the business as part of integration of legal considerations.

This is a good opportunity for you to obtain close cooperation with the managers in our commercial teams across the countries where LINAK is represented, as well as being in dialogue with our external advisors.

You will be in contact with many colleagues in the various departments at LINAK Headquarters and you must be able to navigate in many different legal topics. You will encounter legal challenges at various levels, and you have influence on the solutions as well as proactive actions. We value your ability to communicate complex matter in a simple way.
Indrykket: 15-04-2021 16:26:17
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Produktionsmedarbejdere
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger for en kunde i Kolding 1-2 produktionsmedarbejdere.

Vikariatet er længerevarende og er med opstart hurtigst muligt.


Arbejdstider:

07:00-16:00 mandag-torsdag
07:00-11:55 fredag

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Kvalitetskontrol
Forefaldende arbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Indrykket: 14-04-2021 15:51:13
Ansøgningsfrist: 20-05-2021 23:59:00
Lawyer for International Group
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
You now have the opportunity to become part of our legal team where you will be a key employee in supporting the global LINAK organisation.

We are looking for a lawyer who will join our legal team at LINAK Headquarters in Guderup, Denmark.

You will be supporting the business with a variety of legal tasks with a primary focus on drafting and negotiating commercial contracts with suppliers and customers as well as providing advice to our commercial departments. It is therefore important that you have an excellent understanding of the business as part of integration of legal considerations.

This is a good opportunity for you to obtain close cooperation with the managers in our commercial teams across the countries where LINAK is represented, as well as being in dialogue with our external advisors.

You will be in contact with many colleagues in the various departments at LINAK Headquarters and you must be able to navigate in many different legal topics. You will encounter legal challenges at various levels, and you have influence on the solutions as well as proactive actions. We value your ability to communicate complex matter in a simple way.

LINAK is based on Als in Southern Denmark and is an international success story. We have delivered strong results throughout many years. Being a company in constant growth, your responsibilities and your tasks will also evolve as LINAK meets new challenges.

LINAK is a good workplace and you will experience a positive working relationship with your colleagues at all levels in the organisation. The tone at LINAK is very informal and we value initiative, independent thinking, and a good portion of humor.
Indrykket: 12-04-2021 16:17:01
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Fleggaard Leasing søger studentermedhjælper
Fleggaard Leasing
Andet
99999 Grænsejob
Til vores hovedkontor i Padborg søger vi en dygtig, energisk og struktureret studentermedhjælper. Som studentermedhjælper skal du varetage en lang række forskellige administrative arbejdsopgaver for vores tre forretningsben Fleggaard Leasing, Fleggaard Auto og Focus Flex Leasing.
Indrykket: 09-04-2021 15:16:22
Ansøgningsfrist: 28-06-2021 23:59:00
Robuste medarbejdere til containertømning
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til kunde i Kolding søger vi friske vikarer til containertømning, med opstart hurtigst muligt.



Faglige kompetencer:

Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest

Indrykket: 02-03-2021 15:38:39
Ansøgningsfrist: 06-06-2021 23:59:00
Studiejob i Aabenraa
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi tilbyder

En mulighed for at kickstarte din karriere under studiet med et studiejob i Sydbanks hovedsæde i Aabenraa. Her kan du dygtiggøre dig og supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring.

I Sydbank tror vi på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne – og dermed banken. Vi fokuserer på at få dygtige kandidater, der ser en mulighed for at tage første skridt på en spændende karrierevej i Sydbank.
Om jobbet

Vi søger løbende kandidater til studiejobs indenfor regnskabsanalyse, procesoptimering, forretningsudvikling, kommunikation og marketing, økonomi, kapitalforvaltning, IT, jura og HR.

Opgaveindholdet vil være forskelligt afhængigt af, hvor i Sydbank studiejobbet tilbydes. Fælles er, at dygtiggørelse, udvikling og feedback vil være en del af din hverdag. Du vil opleve et selvstændigt ansvar for opgaveløsningen og en forventning om, at du bringer din teoretiske og metodiske faglighed i spil.

Arbejdstiden kan variere, men forventes i gennemsnit at være mellem 8 og 15 timer pr. uge. Vi er fleksible i forhold til studier og eksaminer og forventer det samme den anden vej. Der vil også i nogle studiejobs være mulighed for at arbejde fuldtid. Dette vil udelukkende være i perioder, som er undervisnings- og eksamensfrie, da Sydbanks holdning er, at dit studie har første prioritet.
Indrykket: 02-03-2021 15:33:47
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Økonomielev til ADP A/S i Fredericia - hurtigst muligt
Associated Danish Ports A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Associated Danish Ports A/S
Økonomielev til ADP A/S i Fredericia - hurtigst muligt

Associated Danish Ports A/S

Drømmer du om en fremtid inden for regnskab og økonomi? Er du kvalitetsbevidst, energisk og klar til at tage hul på din karriere i en spændende og dynamisk virksomhed? Så har vi måske den perfekte elevplads til dig.

Som vores nye Økonomielev bliver du en del af en velfungerende økonomiafdeling, hvor regnskab, økonomi, controlling og digitalisering er i højsædet. Du bliver hurtigt en fast del af afdelingen og vil på lige fod med dine kolleger tage del i de daglige opgaver.

Dit forløb vil strække sig over to spændende og udfordrende år, hvor du får en bred indsigt i økonomifunktionens arbejdsområder. Du får konkrete opgaver inden for bogføring, månedsafslutning, fakturering og indberetning.

Associated Danish Ports A/S
Indrykket: 17-05-2021 16:53:14
Ansøgningsfrist: 03-06-2021 00:00:00
Projektering af bro- og konstruktionsopgaver på jernbanen
Banedanmark
Syddanmark
7000 Fredericia
Banedanmark
Projektering af bro- og konstruktionsopgaver på jernbanen

Banedanmark, Fredericia

Vi søger projekteringsledere, erfarne såvel som mindre erfarne, til at sikre kvaliteten fra start til slut, når vi projekterer bro- og konstruktionsopgaver ? af og til med hjælp fra rådgiver.

Med fortsat mange store projekter i pipeline, har vi skærpet fokus på, at vores projekter bliver projekteret på det rette grundlag. Derfor mander vi op på projekteringsområdet.

Vi har spændende opgaver, både hvis du trives med selv at være med i projekteringen, men også hvis du har evnerne til at lede og koordinere, når rådgivere projekterer for os.

Banedanmark
Indrykket: 17-05-2021 14:45:33
Ansøgningsfrist: 06-06-2021 00:00:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland