2097 job i Sønderjylland 332 job i dette område
2097 job i Sønderjylland 332 job i dette område

topjob

Teamleder søges til administrationen
United Group Manufacturing A/S
Syddanmark
7100 Vejle
United Group er en familiejet produktionsvirksomhed, som fremstiller kosttilskud og plejeprodukter til humant samt veterinært brug. Hos United Group udvikler og producerer de selv deres produkter, som eksporteres til mange europæiske lande, ligesom de også leverer ud over EU’s grænser. United Group’s produkter sælges via deres 2 salgsselskaber www.kurmpharma.dk og www.diafarm.dk. I dag er de ca. 28 medarbejdere, heraf er ca. 20 produktionsmedarbejdere.

Som teamleder hos United Group får du ansvaret for pt. 3 administrative medarbejdere, med direkte reference til produktionschefen. Du vil fungere som daglig leder, hvor du bliver ansvarlig for planlægning af produktionen i samarbejde med koordinatorer og indkøber, samt forskelligartede administrative opgaver.


Dine primære opgaver inkluderer:

Behandling af salgsordrer, montageordrer/produktionsordrer (opsætning af produktion i NAV)
Planlægning af produktionen med øje for synergier
Vedligeholdelse af stamdata og kundemanualer i NAV
Kontrol/frigivelse af analyser og produkter før afsendelse
Håndtering af dokumenter til myndigheder, COA og kunder
Fakturering og fragtbestilling
Koordinering af ad hoc-opgaver og projekttavle/møder
Ansvar for kontinuerlig opdatering af SOP'er på kontoret


Ansvarsbevidst og empatisk ildsjæl med produktionserfaring

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke af stor betydning, det vigtigste er, at du kommer med erfaring fra en produktionsvirksomhed, gerne inden for fødevarer/farmaceutisk industri. Det vil være en fordel hvis du har kendskab til og forståelse for LEAN-principper, og at du har erfaring med montage, produktion og styklister.

Du har flair for IT, og det vil være en fordel hvis du er fortrolig med NAV og har kendskab til BC365. United Group står overfor implementering af nyt ERP-system i efteråret 2024, hvor du vil spille en vigtig rolle.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektleder søges til anlægsprojekter
Østergaard A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Er du drevet af at planlægge og lede anlægsprojekter fra konceptualisering til fuldendelse? Besidder du en naturlig evne til at håndtere både menneskelige og tekniske aspekter af projektledelse? Så er du måske den nye projektleder, Østergaard A/S leder efter til afdelingen for styret underboring.


Hvem mangler de hos Østergaard?

Dig med en teknisk eller byggeteknisk uddannelse; såsom ingeniør, bygningskonstruktør eller byggetekniker. Erfaring indenfor anlægsprojekter er ikke et krav, men det forventes, at du så ønsker at få en god og solid erfaring, som Østergaard vil give dig, gennem grundig oplæring i deres metoder, herunder ”No-Dig” teknikker.

For at være en succes hos Østergaard, går du selvstændigt til dit arbejde. Du ved, at det er vigtigt du griber tingene systematisk an for at lykkes, og du kan tilmed håndtere flere projekter på samme tid.
Der bruges ofte engelsk i skift og tale, og det er derfor vigtigt at du er fortrolig med det.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Process Consultant - Digitalization and Data analyst,
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for the opportunity to use your knowledge of processes, data, and Supply Chain in a global company? We are looking for a Process Consultant for our Global Upstream Supply Chain team that can take our order process to the next level.



You will become a part of a Global Upstream Team currently consisting of 6 colleagues, as part of LINAK´s Global Supply Chain which consists of 21 colleagues. You will get the opportunity to put a significant mark on both efficiency improvements through digitalization of administrative processes using EDI and through data analysis to identify areas for improvement.



This position will bring both support and day-to-day tasks as well as new projects/tasks where you will be responsible for collecting, validating, and transforming the collected data into specific tasks to achieve the LINAK goals for upstream efficiency.





Your primary tasks:

Process owner for our processes within the EDI set up, including:
Initiate and run new EDI projects with customers including test of set up, documentation and training of users.
day-to-day routines to ensure the process is under control.
Keep track of the process through KPI´s.
Responsible for our documentation regarding EDI

Monitor stock levels and take appropriate action if needed.
Ad hoc tasks within data analysis to support decisions in our upstream supply chain.
Future tasks could include being responsible for our continuous improvement of our Supply Chain data communication with our suppliers and customers.



You:

take control and responsibility for your field of work, are self-driven and excellent at coordinating and planning.
thrive with tasks where you can work structured and “hands-on”.
can define goals and results but at the same time keep focus on the process.
have broad experience of processes, data collection, data processing and preferably an understanding of value chains within a manufacturing company.
enjoy working together with others on complex tasks.
are good at gathering global stakeholders in a positive work environment to complete the task.
are curious and like to work and laugh in an informal environment.
have a relevant education either within Supply Chain e.g. Cand.Merc int. Business Development or Global Business Engineer. You could also hold a degree from a relevant IT field or have some years of experience within Supply Chain
We expect you to be an experienced user of Microsoft programs, be a Superuser in Excel and preferably have experience with Microsoft Dynamics 365 F&O.
You are fluent in Danish and English (oral and written).
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bygningskonstruktør
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Har du en relevant uddannelse som bygningskonstruktør, teknisk designer fra byggelinjen eller tilsvarende samt solid erfaring med Revit-programmet? Så er det dig, vi søger.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en dygtig og erfaren bygningskonstruktør med ekspertise inden for Revit.

Dine opgaver som bygninskonstruktør vil være meget varierende, og du vil blive udfordret på din faglige viden og kompetencer.


Faglige kompetencer:

En relevant uddannelse som bygningskonstruktør, teknisk designer fra byggelinjen eller tilsvarende
Solid erfaring med Revit-programmet.
Stærke IT-færdigheder og evnen til hurtigt at tilegne sig ny teknologi og software
En omhyggelig og struktureret tilgang til arbejdsopgaver med fokus på kvalitet og detaljer


Om dig:

En proaktiv tilgang til arbejdet med et stærkt fokus på resultater og problemløsning
Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
Du trives med at have ansvar og tage selvstændige beslutninger
Fremragende kommunikationsevner og evnen til at samarbejde effektivt med et tværfagligt team
Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Er du vores nye administrationselev i marketing/receptionen?
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en kontorelev med speciale i administration til vores marketingafdeling

Du får en spændende uddannelse, hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af en afdeling, hvor der både er varierende administrationsopgaver, marketingopgaver, lettere økonomiopgaver samt opgaver i vores reception.
Du får en central plads i marketingafdelingen med stor kontakt til kollegaer og i receptionen vil du skulle tage imod vores mange gæster med et smil på læben.

Typiske opgaver kan være
• Vedligehold af hjemmesider
• Online annoncer
• Opgaver i powerpoint, word og excel
• Opdatering af tekster
• Afløsning i receptionen
• Ad hoc opgaver i økonomiafdelingen

Vi forventer at du
• Er sprudlende og glad men samtidig har roen til fordybelse når du ”nørder” på computeren
• Er stærk i skriftlig dansk
• Brænder for god service og kan smile i telefonen
• Er fleksibel og interesseret i at lære nyt

Du tilbydes
• Et spændende og varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Frihed under ansvar
• Kantineordning, fitness og mange andre personalegoder
• Fri omgangstone
• Samarbejde med eleverne i vores elevnetværk

Som administrationselev skal du opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et forløb (EUX, HHX, HG2, HGV, HGS) fra en handelsskole, hvor der øverst på beviset står kontor med speciale administration. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX), skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Disse forløb foregår på handelsskolen. Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have lavet en realkompetencevurdering, som en handelsskole nær dig, kan lave for dig.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Line Meldgaard på tlf. 74 33 72 11. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt dog senest den 15. marts 2024.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.




Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Tillært eller faglært tømrer
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Har du erfaring med tømrerarbejde? Trives du med selvstændige arbejdsopgaver i en alsidig hverdag?

Til flere af vores kunder søger JKS positive og engagerede tømrere, der har gåpåmod, og som kan være en teamplayer.

Vores kunder er alle placeret i Trekantområdet, og har alle forskellige arbejdsopgaver.


Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Nybyg
Vinduer/døre
Renovering
Vægge/lofter
Tag
Forefaldende opgaver


Faglige kompetencer:

Du er faglært eller tillært tømrer og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Carpenters to Vamdrup
JKS & Career
Syddanmark
6580 Vamdrup
Are you a skilled OR experienced carpenter that is looking for work? If yes - look here ! Our client, that is located in Vamdrup 6580 , is busy and looking for more carpenters.

Working hours are in daytime, from Monday to Friday - 37 hours/week.


Tasks:

builds pavilions - in a hall - it's a kind of "assembly line" work - always indoors

Requirements:

You are an experienced carpenter.
You can work in teams.
You are precise and have high quality standards.
You speak English OR Danish.
You have a car to be able to transport yourself to and from work.


We Offer:

Legal employment by a Danish working agency.
Temporary work on Danish conditions with good possibility for permanent employment.
Salary paid every 2 weeks .
Holiday pay + 12,5% + SH pay (Sunday and holiday).
Possibility for long cooperation.
We provide administrative help with tax card, health insurance.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Will you become an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Project Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our multi-billion-dollar projects. If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

As a Project Controller at Novo Nordisk, the candidate will:

Drive project controls in the areas of cost management, earned value, and project cost reporting.
Be responsible for their project area, ensuring robust controlling and delivering reliable data.
Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost analysis.
Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.



Qualifications

To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:

Bachelor's degree or higher in economics or from a technical university.
Experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
Knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Knowledge of project management software and tools.
You have experience using project management software and tools.
Strong analytical and problem-solving skills are essential in this role.
Good communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Salg & Business Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Salg & Business Development! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Til efteråret 2024 søger vi praktikanter inden for følgende områder:

Market research med afsæt i et udvalgt forretningsområde, hvor vi øjner en vækstmulighed. I tæt samarbejde med en medpraktikant eller kollega, vil du få til opgave at indsamle viden, som i sidste ende kan bruges til at definere go-to-market strategien. Det kræver en analytisk tilgang og kommerciel forståelse for at skabe gode resultater. Du får en bred kontaktflade: både internt på LINAK (globalt), samt interesserenter i ind- og udland.

Der vil ud over være ad-hoc opgaver som eksempelvis content til internt materiale. Som ekspert inden for det specifikke forretningsområde er det nærliggende, at du hjælper til at fastholde og formidle den viden, du har oparbejdet – særligt til salgsorganisationen. Der vil også være øvrige ad-hoc opgaver med afsæt i dine kompetencer.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Forretningsudvikling, Global Business, Innovation and Business, Cand. Merc.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Elektronik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for elektronik! Vi søger dig, som har vilje, lysten til at lære og drive til at blive en del af et dynamisk og engageret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter og reelle problemstillinger, og deriblandt arbejde med både større og mindre opgaver.



Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products og R&D



I Existing Products kan du arbejde med analyse og gennemføre tekniske forbedringer på produkter, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøgleperson for produktets fremtidige levetid! Se videoen her om hvordan det er at være i Existing Products (elektronik) hos LINAK.

I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra idé til løbende produktion. Opgaver kan indebære, at du skal tegne, analysere, teste og implementere komplekse kredsløbsdesign som en del af større udviklingsprojekter samt dokumentere eget arbejde igennem hele udviklingsforløbet.


Vi søger dig, som:

er i gang med en relevant ingeniøruddannelse og brænder for elektronik
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og en fagligt stejl læringskurve
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Klargøringsmedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger en stabil og robust medarbejder med sans for kvalitet, engagement og godt samarbejde. Der er tale om et barselsvikariat på daghold på 9 uger med opstart 26.2.2024.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Klargøring og vedligeholdelse af div. entreprenørmaskiner, store som små
Evt. mindre reparationsopgaver
Kontrol
Service

Faglige kompetencer:

Du har relevant praktisk erfaring og god erfaring med div. værktøj
Du har truckcertifikat og meget gerne trailerkørekort, sidstnævnte er ikke et krav
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kranførere
Ib Andresen Industri
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger dygtige og erfarne kranførere (Kran Basis), som har det sorte bælte i traverskraner.

Er du teamplayer, omhyggelig og stabil, så kan vi tilbyde dig gode kollegaer samt en virksomhed, som går op i kvalitet frem for kvantitet.


Faglige kvalifikationer:

Du har som minimum kranbasisuddannelsen (Kran C eller Basis)
Du har praktisk erfaring som kranfører
Pakke og klargøring
Overvågning af produktionslinjen
Du har med fordel truckcertifikat, dog ikke et krav
Du kan tale, læse og forstå dansk


Om dig:

Du er mødestabil og trives med at arbejde selvstændigt
Du er stærk til planlægning og koordinering
Du er omhyggelig og har sans for ordentlighed
Du har en god fysik, da jobbet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til vedligeholdelse af grønne områder
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger medarbejdere til vedligeholdelse af grønne områder, herunder hækklipning, lugning og græsslåning. Hvis du har grønne fingre og lidenskab for at skabe smukke udendørs miljøer, så er dette noget for dig.

Der er tale om et længerevarende vikariat i Vejle.

Som ideel kandidat skal du elske arbejde i det fri, have en positiv indstilling til dit arbejde og kollegaer samt være i stand til at arbejde både selvstændigt og i teams.
Have kendskab til facility service og erfaring med at køre mindre maskiner er afgørende.

Arbejdet forventes at starte i slutningen af marts og fortsætte frem til efteråret 2024, primært på daghold


Arbejdsopgaverne er meget varierende inden for følgende områder:

Vedligeholdelse af grønne områder
Hækklipning
Græsslåning
Beplantning
Belægningsarbejde
Luge ukrudt
Rette af til belægning
Rullegræs
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arkil søger ingeniør- og bygningskonstruktørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm.

Vi arbejder ud fra at:

Kulturen i Arkil er baseret på menneskelige værdier
Medarbejderne er vores vigtigste ressource
Vi har brug for dine input for at blive endnu klogere

Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”
Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet
Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Er du klar til at indfri dit potentiale og udfolde dine kompetencer?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Temporary warehouse associates
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
We are currently seeking dedicated individuals to order picking and packing operations. There will also be container unloading. This is a good opportunity for you, If you're looking for an interesting and challenging temporary position

On behalf of one of our cusotmers in Vejle, JKS is looking for warehouse workers.

Please note that it is a temporary position.

Work Hours:
Day shift: 06:00 - 15:00 Evening shift: 15:00 - 23:00

Job Responsibilities:

Picking and Packing
Quality control
General warehouse tasks
Container unloading
Collaborate with team members to achieve daily operational goals.
Operate warehouse equipment, such as pallet jacks, in a safe and responsible manner.
Maintain tidiness and orderliness in the warehouse space.
Follow instructions from supervisors and contribute to a positive team dynamic.

Required Skills:

Practical experience with warehouse work
Structured and efficient approach
Independent and self-driven
Detail-oriented and quality-conscious
Responsible and dependable
Basic computer skills
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
UK Equipment Support Engineer
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you a technical enthusiast with a passion for trouble shooting and problem-solving? Do you thrive on providing top-notch support and assistance to ensure smooth equipment operations? Can you troubleshoot with finesse and communicate technical solutions effectively? If you are service-minded, technically adept, and ready to work globally, you might be our new Equipment Support Engineer.


Tasks and Responsibilities

With references to the Service Supervisor in AGRAMKOW, UK, you will be responsible for securing urgent support, maintenance advice and breakdown repairs when needed, both telephonically, during online support and by being physically on-site.

You work independently as well as collaboratively with other personnel in the company, while showcasing your specialization within the technical field, as you help on the installation and commissioning of existing and new machinery and equipment. Your open-minded and helpful approach shines, especially during on-site customer visits, where you support and advise costumers in any matter between maintenance of equipment to promoting sale of spare parts and scheduled services.

You have strong interpersonal and communicative skills and bring them into play, as you also face the responsibility of training, teaching, and guiding customer personnel on both operations and maintenance. You do this in an ambassadorial manner, being aware of company procedures regarding safety, professionalism and needed documentations.

The position is located in the York area, and you will work out of our York based facility. You mainly support our customers within the UK and Europe, but worldwide travel will also be required. The role involves at least 79 – 90 days of travelling per year.

You must be willing to provide stand-by cover, that may require attendance to costumer site outside of normal working hours.


Skills and Experience

The right candidate for the job has a relevant technical education, such as Electro-mechanical Engineer, a mechatronics related subject level 4 and above or similar.

In addition, the following will be required:



You are competent in completing site assessments and risk assessments
You are able and willing to work in confined space with sufficient training.
You easily enter into collaboration with people of all levels both within and outside of the company.
You have high technical skills and read PI and E-plan drawings. You understand Pneumatic and Hydraulic diagrams and read 2D and 3D mechanical drawings.
Some experience of air conditioning or refrigeration industry would be desirable, but not essential. You will receive thorough training and education to become world class Support Engineer within our field.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftstekniker
TEKUM
Syddanmark
7100 Vejle
Har du erfaring med driftsanlæg? Og vil du arbejde med tekniske løsninger? Så læs med her.

For vores kunde Tekum søger vi en dygtig driftstekniker til fastansættelse.


Om jobbet

Du vil komme til at arbejde med drift og vedligehold af produktionsanlæg til fødevareindustrien. Det kan være lige fra indkøring og montage af nyt udstyr, såvel som daglig vedligehold og drift af eksisterende anlæg.


Primære arbejdsopgaver:

At holde anlægget og produktionen kørende
Fejlfinding og fejlretning under drift
Udføre alle former for reparations- og vedligeholdelsesopgaver


Om dig:

Vi søger en profil der har god forståelse for teknik og anlægsprocesser og har erfaring med både el og mekanik. Du kan blandt andet være faglært automatiktekniker, smed, mekaniker, eller være en faglig stærk operatør. Du er omstillingsparat, da ikke to dage er ens.

Derudover ser vi gerne, at du kan nikke genkendende til følgende:

Kunde- og serviceorienteret
Godt og bredt IT-kendskab
Kan kommunikere på engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Project Manager
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you an experienced project manager with a background in energy supply solutions? Are you ready to take on the challenge of establishing a new Site Energy Hub within sustainable solutions? If so, we have an exciting opportunity for you to join our team as a Senior Project Manager. Read on and apply today for a life-changing career.


The Position

As a Senior Project Manager at Novo Nordisk, you will:

Lead the establishment of a new Site Energy Hub, ensuring the successful delivery of the project within the ambitious timeline.
Utilize your expertise in energy supply solutions to design and implement efficient and sustainable energy systems.
Collaborate with cross-functional teams to ensure seamless integration of the Site Energy Hub with existing infrastructure.
Manage project budgets, timelines, and resources to ensure successful project completion.
Manage Execution and oversee the procurement of necessary equipment and services for the Site Energy Hub.
Monitor and mitigate risks throughout the project lifecycle to ensure project success.


Qualifications

To excel in this role, we are looking for a candidate with the following qualifications:

A degree within mechanical engineering, high voltage engineering or equivalent knowledge, with 5- 8 years of experience.
Proven experience as a project manager, preferably in fast-track projects, you will build a team of around 5 people over the next 12 months.
Strong knowledge and experience in energy supply solutions.
Ability to manage multiple stakeholders and drive collaboration.
Strong problem-solving and decision-making abilities.
Proven track record of delivering projects on time and within budget.
Excellent leadership and communication skills.

You are fluent in English, and Danish is an advantage.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Data Engineer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK is a leading international B2B production company and we are on an ambitious digital transformation journey. We are shaping and implementing the future of our data and integrations platforms, and we invite you on the journey with us!

We are looking for a talented and ambitious Data Engineer, who is passionate about data engineering but also driven to lead and innovate. You will join our Data Platform team and play a pivotal role in designing and implementing robust solutions that streamline and simplify our system landscape.


Key Responsibilities

Contribute to the strategic planning and architecture of our state-of-the-art, cloud-based data and integrations platforms
Design, build, maintain and optimize data pipelines e.g. ETL/ELT
Support the digitalization roadmap, by delivering data integration and automation solutions
Work with our Business Intelligence and Data Science teams to enable seamless delivery of analytics and AI solutions
Continuously evaluate and implement best practices, technologies and framework, to maximize the value we deliver


What we’re looking for

A relevant bachelor degree
Proven experience as a Data Engineer or similar role
Proficient in ETL/ELT processes and data modelling using SQL or Python
Excellent problem-solving and teamwork skills
Experience working with complex data sets and relational databases
Some experience with or knowledge of Azure Services related to data and integrations e.g. Synapse, Data Factory, Service Bus, Function Apps & Logic Apps. The same goes for tools such as Git, VS Code, Azure DevOps and Terraform
Excellent skills in English, both oral and written. Danish is also preferred


Do you have questions please contact Vice President, IT, John C. Westergaard, +45 73 15 13 00.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Project Controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Senior Project Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our multi-billion-dollar projects.
If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

As a Senior Project Controller at Novo Nordisk, the candidate will:

Drive project controls in the areas of cost management, earned value, planning and scheduling, risk management, and scope and change management.
Be responsible for their project area, ensuring robust control and delivering reliable data.
Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost, schedule, and risk analysis.
Identify and mitigate project risks, ensuring projects are delivered on time and within budget.
Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.


Qualifications

To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:

Bachelor's degree or higher in economics or from a technical University.
Proven experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
Strong knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Proficient in project management software and tools.
Excellent analytical and problem-solving skills.
Strong communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Will you become an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Project Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our multi-billion-dollar projects. If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

As a Project Controller at Novo Nordisk, the candidate will:

Drive project controls in the areas of cost management, earned value, and project cost reporting.
Be responsible for their project area, ensuring robust controlling and delivering reliable data.
Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost analysis.
Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.


Qualifications

To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:

Bachelor's degree or higher in economics or from a technical university.
Experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
Knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Knowledge of project management software and tools.
You have experience using project management software and tools.
Strong analytical and problem-solving skills are essential in this role.
Good communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.

You can leverage your knowledge and skills to provide project controls support in a large-scale project environment. You should be familiar with cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
VVS–tekniker
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Har du erfaring med VVS-opgaver - gerne fra industrien? Og vil du arbejde med tekniske løsninger? Så læs mere her

TIl kunde beliggende ved Vejle søger vi en engageret og erfaren VVS-tekniker, der har interesse for industriopgaver.


Om jobbet

Du vil komme til at arbejde med drift og vedligehold af produktionsanlæg til fødevareindustrien samt virksomhedens generelle VVS-installationer. Det kan være alt lige fra indkøring og montage af nyt udstyr til daglig vedligehold og drift af eksisterende anlæg og installationer.


Primære arbejdsopgaver:

At holde anlægget og produktionen kørende
Fejlfinding og fejlretning under drift
Udføre alle former for reparations- og vedligeholdelsesopgaver


Om dig:

Vi søger en profil, der har god forståelse for teknik og anlægsprocesser og er uddannet VVS-tekniker. Du er omstillingsparat, da ikke to dage er ens.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til Unicon, Region Sønderjylland
Unicon
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du udadvendt og serviceminded, og trives du med et selvstændigt job på landevejen - og er du mere end bare en "ratholder" på vejen?

Har du kørt så mange kilometer, at du kan navigere under selv de trangeste forhold med lukkede øjne? Er du betonens uovervindelige beskytter og en mester i at håndtere den, når den skal leveres? Eller har du lyst til at være betonens nye ven?

Vi søger en rutineret og selvstændig chauffør med stort kørekort og EU førerbevis.

På vegne af Unicon, er JKS på udkig efter en stjerne som dig til at blive en del af Unicons unikke hold af betonchauffører. Vi søger ikke blot chauffører - vi søger Unicon-chauffører, dem der er respekterede, når den blå- og hvidstribede lastbil ruller ind på byggepladsen, samt når du ikke kører lastbil, er villig til at være Unicon laboratoriets best man - og køre ud og tage betonprøver via Unicons laboratoriebil.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Manager, Production Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for the opportunity to use your management skills as well as your technical skills to help one of Denmark's most successful production companies succeed with our automation and digitisation journey within production? We are looking for a Production Development Manager, who will help lift our production to world class. We have worked with automation and digitisation in production for many years. In the coming years, we will continue to focus on our smart integrated factory, flexible lean automation, and design for manufacturing strategy.


We are looking for a skilled and professional engineer who can take the lead in developing our production technical processes, systems, and competences in Operations globally. You will be operating and co-operating cross-organisationally - using your skills to execute improvement projects and create Best Practice – and you will focus on the implementation of these across our product lines and other factories in Denmark, USA, China, Thailand, and Slovakia.


You will be reporting directly to our COO. Together with a team of professional colleagues, you will be given an exciting opportunity to challenge the existing, generate concrete ideas and implement technical development projects within our core competences - particularly including further digitalisation, automation, and other relevant initiatives which contribute to maintaining a strong competitive production.



For the right person this is the perfect opportunity to use your skills to make a difference in an exciting position. You will become part of an increasingly growing company and have the opportunity to influence and learn from your highly skilled colleagues across the organisation.



Tasks:

Daily leadership and development of the Production Development department consisting of 2 technical project managers and typically two graduate engineers
In collaboration with product lines, initiate production development projects within automation and digitisation that create competitiveness for LINAK factories globally
Search for and introduce the newest knowledge about production processes, automation, and digitalisation to LINAK, including maintaining our production development technology roadmap.
Create business cases related to Digital Production and participate in the Change Advisory Board related to Operations IT
Global Process Owner on production technology related processes, including best practice on purchasing new equipment, production transfer, 3P Operational Assessment, etc.
Responsible for improving various applications (OEE, PDHS, MES, Guide Online, Digital Cells, our AGV fleet, etc.) in collaboration with production and IT
Conduct relevant competency development and mentoring across the organisation
Responsible for Production Technician development globally
Develop and implement the LINAK production strategy in co-operation with the Production Management



You:

have relevant experience from a major industrial company
probably hold a position as either Operations Manager, Production Engineering Manager or Project Manager in a major manufacturing company
have the ability to drive innovation projects through strong relationship skills
have the ability and desire to deal with technology innovation projects and are able to participate in technical development work together with experts
have the ability to work with implementation of new products and processes, including very strong skills in building competencies locally
have a distinct analytic sense, an interest in experimenting and to explore problems in depths in order to generate the best solutions
able to create a vision of the future, even when it is uncertain and abstract
are result-oriented and able to maintain focus on important issues
probably hold a degree in engineering supplemented with another relevant education
speak and write English, and preferably have some knowledge of Danish
are willing to settle down in the area close to LINAK A/S



If you would like further information regarding the position, please do not hesitate to contact COO Egon Jensen, phone +45 7315 1410.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Servicetekniker, Horsens
Burcharth Rampe Sluse Teknik
Syddanmark
7100 Vejle
Har du erfaring med, eller mod på, servicering af porte, ramper og sluser? Kan du samtidig se dig selv i en virksomhed med højt til loftet, og som vægter udviklingsmuligheder, familielivet og kvalitet højt? Så er det netop dig Burcharth Rampe Sluse Teknik søger!


Om jobbet:

Som servicetekniker hos Rampe Sluse vil du være ansvarlig for servicering, vedligehold og reparation af tekniske løsninger på kundens lokationer. Dine primære opgaver vil omfatte følgende:

Udføre regelmæssig vedligeholdelse og inspektion af eksisterende installationer
Identificere og udbedre tekniske fejl og problemer
Sikre, at kvalitetsstandarder overholdes både hvad arbejdsprocessen og produkterne angår
Levere god kundeservice og opbygge stærke relationer med kunderne
Større eller mindre montageopgaver vil kunne forekomme

Du vil køre ud fra egen adresse og arbejdsdagen vil slutte ligeledes.
Arbejdstiderne planlægger du selv i samarbejde med kunder.


Om dig:

Har du erfaring med vedligehold af porte er dette en fordel, men ikke et krav. Alternativt har du en relevant teknisk uddannelse eller erfaring inden for montage- og servicearbejde – Du kan bl.a. være uddannet smed, mekaniker eller lignende. Derudover:

Har du kørekort (Kat. B)
Trives du i en selvstændig rolle med frihed under ansvar
Er du serviceorienteret og kan møde kunder i øjenhøjde
Værdsætter du ordentlighed og kan holde den gode tone, selv når det går stærkt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren kreditorbogholder
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Vi søger netop nu en erfaren kreditorbogholder på vegne af vores gode samarbejdspartner. Der er tale om et vikariat af ca. 4 måneders varighed. Positionen er en deltidsstilling ca. 3 dage om ugen á 4 timer.

Arbejdsopgaver:

Håndtering af kreditorbogholderi
Indtastning af fakturaer og bilag
Afstemning af kontooplysninger
Kommunikation med leverandører og interne interessenter
Deltagelse i månedsafslutning og rapportering
Generel support til økonomiafdelingen

Kvalifikationer:

Erfaring inden for kreditorbogholderi
Grundlæggende kendskab til regnskabssystemer
Evne til at arbejde selvstændigt og struktureret
Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk (skrift og tale)
Fleksibilitet i forhold til arbejdstid

Personlige egenskaber:

Præcis og detaljeorienteret
Teamorienteret og proaktiv
Evne til at håndtere travle perioder og deadlines
Interesse for maskinbranchen og byggeri
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Mekaniker
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Trives du i arbejdet med servicering af maskiner og materiel? Så kontakt værkfører Finn Lautrup på tlf. 40 33 82 30, da vi mangler lige netop dig.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver tilknyttet Arkils anlægsafdeling i Kolding, der beskæftiger ca. 160 engagerede medarbejdere. Vi udfører projekter inden for kloakerings- og forsyningsledninger samt traditionelle anlægsopgaver.

Som vores nye mekaniker bliver du en del af vores værkstedsteam, der reparerer, servicerer og vedligeholder afdelingens maskiner og materiel, både på værkstedet og ude i marken.


Derudover forestiller vi os, at du:

Har erfaring i reparation og vedligeholdelse af entreprenørmaskiner
Har kendskab til hydraulik og fejlretning samt entreprenørmateriel, men det er ikke et krav
Har en selvstændig tilgang til dine opgaver


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedssikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Rørlægger i Kolding
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Trives du i arbejdet udenfor og har du erfaring fra anlæg- eller entreprenørbranchen, så kontakt afdelingschef Helgi Snæbjørnsson på tlf.: 41 87 05 61, da vi mangler lige netop dig.

Bidrag til et stærkt team
Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Kolding med 160 kolleger, hvor mange har været ansat i Arkil i adskillige år, samtidig med at du får mulighed for at samarbejde og sparre med kolleger på tværs af afdelinger. Du kommer til at indgå i et team på 5-10 kolleger, hvor I har et tæt samarbejde. Dine arbejdsopgaver bliver primært mindre og større kloakeringsopgaver.


Derudover forestiller vi os, at du:

er uddannet struktør eller som minimum rørlægger
er mødestabil
har kørekort til alm. personbil.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedssikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Specialarbejder til fjernvarmeprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Trives du i arbejdet udenfor og har du erfaring med fjernvarme, så kontakt afdelingschef Helgi Snæbjørnsson på tlf.: 41 87 05 61, da vi mangler lige netop dig.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Kolding med 160 kolleger, hvor mange har været ansat i Arkil i adskillige år, samtidig med at du får mulighed for at samarbejde og sparre med kolleger på tværs af afdelinger.

Du kommer til at indgå i et team på 5-10 kolleger, hvor I har et tæt samarbejde. Dine arbejdsopgaver bliver primært anlægs- og ledningsprojekter.


Derudover forestiller vi os, at du:

har kendskab til maskiner som jordloppe, dumper og lignende, men ikke noget krav
er mødestabil
har kørekort til alm. personbil.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedssikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører med styr på GPS
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Trives du i arbejdet udenfor og har du erfaring med at betjene gravemaskiner med GPS, så kontakt afdelingschef Helgi Snæbjørnsson på tlf.: 41 87 05 61, da vi mangler lige netop dig.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Kolding med 160 kolleger, hvor mange har været ansat i Arkil i adskillige år, samtidig med at du får mulighed for at samarbejde og sparre med kolleger på tværs af afdelinger.

Du kommer til at indgå i et team på 5-10 kolleger, hvor I har et tæt samarbejde. Dine arbejdsopgaver bliver primært kloak, fjernvarme og andre ledningsprojekter.


Derudover forestiller vi os, at du:

har erfaring som maskinfører
har styr på GPS
er mødestabil
har kørekort til alm. personbil.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedssikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland