2095 job i Sønderjylland 64 job i dette område
2095 job i Sønderjylland 64 job i dette område

topjob

er du vores nye Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Meldgaard Miljø A/S søger nye kollegaer
Vi søger snarest muligt nye afløsere til dagrenovationskørsel i vores Tønder afdeling – med udkørsel fra Løgumkloster.
Du vil skulle afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Er du interesseret i et fleksibelt job, hvor du vil få borgerkontakt og vil skulle yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Kørekort kategori C og EU chaufførbevis er en fordel, men ikke et krav.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er mødestabil, omstillingsparat og fleksibel
• Kan lide at stå tidligt op om morgenen
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 25. februar 2025.
Vil du gerne høre mere om stillingen, så kontakt vores formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende. Opstart snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Blandemester søges til betonelementproduktion
Industri Beton
Syddanmark
6534 Agerskov
På vegne af Industri Beton i Agerskov søger Career | a JKS Company en engageret blandemester, som vil spille en central rolle i produktionen af beton.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som blandemester hos Industri Beton får du ansvaret for produktionen af færdigblandet beton og for at sikre en høj kvalitet. Blandingen styres ved hjælp af IT-systemer, hvilket kræver en god teknisk forståelse og evnen til at betjene en computer effektivt. Du vil også være ansvarlig for kalibrering af udstyr, håndtering af laboratorieopgaver, registrering af data samtidig med, at du deltager aktivt i produktionen. Desuden skal du bestille råvarer og kemi, udføre modtagekontrol og dokumentation samt træne og oplære dit team i betonrecepter.

I samarbejde med de øvrige receptansvarlige på Industri Betons fire fabrikker får du en central rolle i udvikling og vedligeholdelse af betonrecepter og indgår som sparringspartner i denne proces.

Som blandemester hos Industri Beton vil du have følgende ansvarsområder:

Ansvar for den daglige produktion af beton og overholdelse af gældende regler og kvalitetskrav
Ansvar for blanderen, kalibrering af udstyr samt aktiv deltagelse i produktionen
Håndtering af laboratorieopgaver og registrering af relevante data
Bestilling af råvarer og kemi til betonproduktionen samt modtagekontrol og dokumentation
Behandling af afvigelser og rapportering af kvalitetsproblemer
Udvikling og vedligeholdelse af betonrecepter
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Emballagekoordinator
Kohberg Bakery Group A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
På vegne af Kohberg Bakery Group A/S søger Career | a JKS company en emballagekoordinator til et tidsbegrænset barselsvikariat på 1 år.

Hvad kan du forvente af jobbet?
Du bliver en del af Kohbergs marketingafdeling og kommer til at arbejde tæt sammen med en kollega, der har en tilsvarende rolle som din.

Jeres fornemmeste opgave er både at færdiggøre Kohbergs nye emballager til tryk samt at implementere evt. ændringer på allerede eksisterende – alt sammen på baggrund af oplæg fra eksterne samarbejdspartnere. Emballagerne består af poser og pap til både friske brød og frostvarer. Opmåling af brødets omfang samt den fysiske pakketest og dialogen med bl.a. de forskellige bageriafdelinger, varesikring og indkøb bliver en naturlig del af dit ansvarsområde. Det er derfor ret afgørende, at du trives i at skabe relationer med andre mennesker.

Jobbet indebærer en række varierende opgaver inden for Kohbergs eget brand og private labels. Herunder bl.a. oprettelse af nye etiketter og implementering af ændringer på eksisterende i et internt etiketsystem. Dette kræver korrekturlæsning og evt. dialog med kunder og interne kollegaer i Kohberg, herunder også i forbindelse med koordinering af overgangen til nye emballager.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montør/Mekaniker/Tekniker
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for god service og har hænderne skruet godt på?

I Meldgaard Handel A/S har vi siden starten af 90’erne specialiseret os i anlæg til nedbrydning, knusning og sortering af nedbrydningsmaterialer, affald og naturmaterialer. Løbende er vores udvalg af maskiner til industrien blevet opdateret og udvidet, så vi i dag har nogle af de mest innovative og professionelle agenturer indenfor branchen. Om det er et sorteringsanlæg til kompost, muld, brokker, asfalt, slagge, sten og grus eller affald generelt har vi en løsning. Hvis opgaven er at knuse eller neddele armeret beton, asfalt, tegl, skærver, natursten, affaldstræ, have/park affald mv. er vi ligeledes specialiserede i at tilbyde den rigtige løsning. Vi har maskiner til ethvert behov.

Om jobbet
Vi søger en teknisk kyndig medarbejder - der både skal klargøre maskiner på lageret i Aabenraa samt være udekørende montør, der udfører service og reparationer på leverede maskiner i hele Danmark.
Du skal beskæftige dig med følgende områder:
• Klargøre maskiner inden levering
• Igangsætning og indkøring af leverede maskiner
• Lageropgaver i forbindelse med eget lager af slid- og reservedele
• Servicering og reparation af maskiner efter levering
• Garantibehandling

Du får egen servicebil og vil indgå i et team af 8 dedikerede medarbejdere på kontoret i Aabenraa.

Om dig
Den ideelle kandidat:
• Har erfaring fra at arbejde med landbrugsmaskiner, lastbiler eller entreprenørmaskiner
• Brænder for at yde vores kunder den bedste service
• Er god til at fejlfinde og komme med gode tekniske løsninger
• Har en positiv og konstruktiv tilgang til opgaverne
• Er fleksibel og kan tænke alternative løsninger
• Har gerne erfaring med El/hydrauliske diagrammer
• Kan arbejde selvstændigt og i et team

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Klaus Meldgaard på telefon
20 33 72 04 eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. februar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt ca. 800 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er miljø, transport og handel. Hovedkontor: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til forvogn-hænger med kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk med bagmonteret kran. (Det er ikke bilen på billedet vi søger til)

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran.
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. februar 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medlem af opvasketeamet, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Scullery jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Scullery Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Scullery employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning activities in the kitchen and storage area
- Sorting and storing crockery

Your profile:
- Ideally initial professional experience in a comparable position (career starters or career -changers are also very welcome)
- Time flexibility, also on weekends and public holidays
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is a plus

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenassistent Team Member, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Kitchen jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as kitchen employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Kitchen employee (d/m/f) for the grand opening CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Assisting in the preparation and presentation of cold and hot dishes
- Presentation of dishes
- Execution of kitchen hygiene according to HACCP guidelines
- General cleaning tasks
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning tasks in the kitchen and storage areas
- Sorting and storing dishes

Your profile:
- Ideally, completed training in the catering / hospitality industry
- First work experience in a large kitchen is desirable
- Time flexibility, including weekends and holidays
- Entry-level or career changers are also welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also appreciated

Do you want a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Service Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Service jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a service employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Service employee (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Serving guests in the restaurant area
- Sale and billing of our food & beverage range
- Advising our guests
- Preparing delicious snacks and drinks
- Preparatory and follow-up tasks during the shift
- Cleaning and maintenance of the workplace
- Replenishing the goods carriers
- Cash register duties with responsibility for money

Your profile:
- Ideally first professional experience as a service employee or in a comparable job, career starters are also welcome
- Ideally initial experience in the condition of cash register systems
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Friendly, communicative and open manner
- Positive attitude and enjoy working with people
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries around the world are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts, and welcome our guests with inviting and delicious food.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sales Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Sales jobs at Nordborg Resort


Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Sales Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Sales employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Selling goods and serving our guests
- Cashier activities
- Replenishing and maintaining the product displays
- Presenting goods
- Ordering goods

Your profile:
- Ideally completed vocational training in retail
- Relevant work experience desirable
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Career starters or career changers are also very welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Warehouse logistics specialist / warehouse clerk!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Warehouse logistics specialist / warehouse clerk (f/m/d) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting May 2025

- Full-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Inventory management (orders, receipt, issue, checks, inventories, etc.)
- Close cooperation with the warehouse manager
- Quality management in compliance with hygiene guidelines
- Care and maintenance of technical equipment
- Control of all obligations arising from laws, contracts, etc.

Your profile:
- Completed training in the warehouse sector, e.g. as a warehouse logistics specialist, warehouse clerk, etc. desirable
- Ideally professional experience in the hotel and catering industry or retail trade
- Experience in working with inventory management systems
- Good MS Office skills
- Flexibility and physical resilience
- Very good Danish and English language skills, German is an advantage


Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniør til Meldgaard Gruppen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vil du være en del af et dedikeret team og bidrage til at løse miljømæssige udfordringer og udvikle alternative og bæredygtige løsninger inden for håndtering af forbrændingsslagge, så søger vi en passioneret ingeniør eller lignende til vores afdeling i Kolding.

Meldgaard har i mere end 40 år sorteret og håndteret affald, jord og forbrændingsslagge. Vi er Danmarks førende inden for slaggehåndtering og afsætter disse til bygge- og anlægsopgaver som erstatning for naturlige materialer som sand og grus. Vi har ambitioner om stærke faglige standarder og prioriterer udvikling højt, derfor leder vi efter dig, der vil med på rejsen.

Jobbet
Du skal:
• Stå i spidsen for udviklingsprojekter inden for slagge i nye produkter
• Styrke vores afdeling fagligt og hjælpe med at håndtere nuværende og kommende miljømæssige udfordringer og udvikling, herunder spildevand
• Bidrage til afdelingens faglige udvikling med din ekspertise inden for miljø- og eller byggelovgivning, herunder myndighedskrav og standarder
• Kunne argumentere for vores faglige synspunkter, fx overfor offentlige instanser
• Supportere både vores drift og kommercielle afdeling med din viden på området

Om dig
Vi søger dig, der:
• Har en interesse i at lære alt om slaggen og lysten til at arbejde med det hver dag
• Er udviklingsorienteret og klar til at tackle nye faglige udfordringer
• Har en god teknisk og praktisk forståelse
• Er løsningsorienteret og resultatskabende
• Kan udøve myndighed, hvad angår lovgivningen, men med en venlig tone
• Har gode formuleringsevner og trives i arbejdet med forskellige mennesker
• Er initiativrig, positiv og bidrager til den gode stemning

Kvalifikationer
• Relevant uddannelse som bygningsingeniør, miljøingeniør, eller lignende
• Du behøver ikke nødvendigvis at have erfaring fra branchen, så længe du har et ønske om at blive ekspert på området
• Evne til at håndtere interessemodsætninger og finde løsninger gennem dialog
• Have stærke analytiske og problemløsningskompetencer
• Evne til at læse og tolke lovgivningsstof
• Risikovurdere og sikre kvalitet og selvstændig varetagelse af udviklingsprojekter

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 01.03.25. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kontorelev til Meldgaard Miljø A/S – Dagrenovation
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores kommende kontorelev med speciale i administration?

Meldgaard MILJØ søger vi en kontorelev med speciale i administration til hovedkontoret i Aabenraa.

Du får en spændende uddannelse, hvor du bliver en del af en afdeling, hvor der både er administrationsopgaver, telefonbetjening og IT-opgaver. Du vil skulle supportere og have dagligt kontakt med dine kolleger som kører dagrenovation, driftsledere og samarbejdspartnere.

Du tilbydes
• Et spændende uddannelsesforløb med en fri omgangstone og frihed under ansvar
• Egne opgaver med personlig og faglig udvikling indenfor kommuneprojekter
• Elevnetværk med deltagelse i planlægning af firmaarrangementer
• Deltagelse i mandskabs- og driftsmøder

Hvem er du
• Du har lyst til at lære, stiller spørgsmål og er fleksibel
• Du er udadvendt og interesseret
• Du kan arbejde selvstændigt og tager initiativ
• Du har erfaring med Office pakken, især Excel
• Du har kørekort B

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med mere end 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Meldgaard Gruppen har pt. mere end 20 elever ansat – fordelt på hovedkontoret samt på lokationer i Jylland og på Fyn.

Uddannelseskrav
STX, HTX eller HF student skal også have fem ugers EUD Student forløb med fagretning kontor.
HHX og EUX giver direkte adgang til elevforløbet.

Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole nær dig med henblik på, at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

Har du uddybende spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte oplæringsansvarlig Helle Gregersen Hoi på tlf. 7433 7345. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt, dog senest den 14. februar 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye elev.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025
- Fuldtid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok!

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Fuldtid

Dine opgaver:
- Tilberedning af à la carte-menuer og retter buffet
- Kreativ tilberedning med både friske råvarer og convenience-produkter
- Planlægning og organisering af indkøb og opbevaring

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende kvalifikation inden for branchen
- Erfaring inden for ovennævnte områder, f.eks. kantine, restaurant, systemgastronomi eller
hotel
- Du er kvalitetsbevidst, ambitiøs og tager ansvar for dit arbejde
- Du bevarer roen og overblikket i pressede situationer, samtidig med at du har sans for
detaljerne
- Du trives med at arbejde i teams
- Du nyder at tilberede retter fra forskellige nationale køkkener og er kreativ i din madlavning
- Du er fleksibel og klar til at arbejde både i weekender og på helligdage
- Du har gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Smed, Industritekniker, Automatiktekniker, Toftlund
AKD Danmark
Syddanmark
6520 Toftlund
Brænder du for at arbejde med vedligehold og optimering, så er du måske vores kommende kollega i vedligehold?


Stillingen

AKD er inde i en positiv udvikling, og søger derfor en dygtig og engageret medarbejder som reparatør til vedligehold i Toftlund med snarlig tiltrædelse. Vedligeholdsafdelingen foretager vedligehold i alle afdelinger hos AKD i Toftlund.


Opgaver

• udføre reparation og fejlfinding på processer og udstyr
• deltage i optimering af udstyr
• deltage i renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
• opdatere dokumentation efter afsluttet opgave
• deltage i projekter med indkøring og opstart
• deltage i vagtturnus under kampagnen. (tidsrummet 05.00 til 18.00)


Vi tilbyder:

• et professionelt team af dygtige kollegaer
• stor indflydelse på din dagligdag
• et job i en moderne virksomhed i konstant udvikling
• en konkurrencedygtig løn og ansættelsesforholdet i øvrigt er omfattet af gældende overenskomst.

Hertil kommer sundhedsforsikring, andre personalegoder og i øvrigt gode velordnede personaleforhold.


Vi forventer, at:

• du er uddannet, indenfor metalområdet. (Smed, Industritekniker, Automatik tekniker)
• du har solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
• du har gode analyseevner
• du har gode samarbejdsevner, men samtidig også kan arbejde selvstændigt
• du er ansvarlig og har en positiv indstilling til ting
• du er kendt med El og automatik, eller klar til at blive efter uddannet.
• er kendt med systemer til forebyggende vedligehold.

Ingen henvendelser uden uddannelser inden for Metal området.


Send dit CV til E mail CHL@akddanmark.dk

Du må også gerne ringe til Vedligeholdschef Christian Lagoni tlf. 51160853 Se vores hjemmeside www.akddanmark.dk, og vores præsentations video AKS 2021
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Se cauta macelari cu experien?a pentru un proiect în abator de porci din Danemarca!
JKS & Career
Syddanmark
6600 Vejen
Angajam macelari cu experien?a pentru a se alatura clientului nostru din Danemarca! Daca sunte?i pasionat de prepararea carnii ?i de?ine?i abilita?ile potrivite, vrem sa va cunoa?tem!

Clientul nostru î?i extinde spa?iile de produc?ie ?i cauta macelari cu experien?a care sa se alature echipei sale.

Daca ave?i experien?a în prelucrarea de calitate a carnii ?i dori?i sa face?i parte dintr-o companie aflata în ascensiune care pre?uie?te competen?a, contacta?i-ne!

Candidatul ideal vrem sa aiba experien?a anterioara la cu?it într-o fabrica de prelucrarea carnii - lucrând la banda sau la masa - ori experien?a în taiere/ dezosare/ tran?are/ fasonare.

E?ti interesat sa afli mai multe? Va rugam sa ne contacta?i la 0040 734 537 443 - Simona, 0040 734 537 444 - Miki sau prin e-mail, la office@jks.ro .
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Assistant Manager für neues Restaurantteam
Sunset Boulevard
Andet
99999 Grænsejob
Im Auftrag von Sunset Boulevard sucht Career | a JKS Company engagierte und erfahrene Assistant Manager, die gemeinsam mit dem Restaurantleiter das neue Restaurant etablieren sollen – sowohl durch herausragende Betriebsstandards als auch durch das Ermöglichen eines unvergesslichen Erlebnisses für alle Gäste.

Sunset Boulevard ist eine innovative Restaurantkette, die auf Qualität, Kundenzufriedenheit, nachhaltige Initiativen sowie eine positive Unternehmenskultur setzt, bei der die Mitarbeiterzufriedenheit im Mittelpunkt steht. Hier liegt der Fokus auf Verhalten anstelle von Ergebnissen, um eine gute Arbeitsumgebung zu schaffen, was letztlich auch zu erfolgreichen Ergebnissen führt. Engagierte Teams arbeiten zusammen, um ein außergewöhnliches kulinarisches Erlebnis zu bieten und neue Erinnerungen für ihre Gäste zu schaffen, damit sie gerne wiederkommen.

Wenn du mehr über Sunset Boulevard erfahren möchtest, kannst du den hier angegebenen Link verwenden.


Aufgaben in dieser Position:

Als Führungskraft bei Sunset Boulevard gibst du den Ton an, indem du präsent und an vorderster Front agierst. Du behältst den Überblick und stellst die richtige Besetzung des Restaurants sicher. Die Aufgaben sind vielfältig und reichen von der Überprüfung und Wartung der Geräte bis hin zur Warenbestellung und Schulung des Personals. Du bist verantwortlich für den täglichen Betrieb des Restaurants, was die Personalführung, die Dienstplanung und die Kennzahlen umfasst.

Die Führung wird von einem Team von vier Managern geteilt, wobei immer mindestens ein Manager im Dienst ist. Das bedeutet, dass du flexibel bist und zu allen Zeiten der Woche, einschließlich Wochenenddiensten, arbeiten kannst.

Die Öffnungszeiten werden je nach Saison variieren und sich nach dem benachbarten Warenhaus richten.


Wir suchen eine/n Kandidat/in mit:

Erfahrung in einer ähnlichen Position in der Gastronomie.
Führungskompetenz und der Fähigkeit, ein Team zu motivieren und zu entwickeln.
Einem guten Verständnis von Finanzmanagement und Verkaufsprognosen.
Engagement für die Bereitstellung eines hervorragenden Kundenservice.
Der Fähigkeit, schnelle Entscheidungen zu treffen und herausfordernde Situationen zu meistern.

Darüber hinaus solltest du ein ausgeprägtes Servicebewusstsein besitzen, Engagement zeigen und in der Lage sein, sowohl dich selbst als auch andere zu motivieren. Eine wichtige Eigenschaft ist es, dass du in einer schnelllebigen Umgebung gut zurechtkommst, den Überblick behältst und auch unter Druck serviceorientiert bleibst.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Programmedarbejder
Løgumkloster Refugium
Syddanmark
6240 Løgumkloster
Løgumkloster Refugium

Programmedarbejder

Løgumkloster

Se video om Løgumkloster Refugium som arbejdspladsHar du erfaring med at være med i hele processen fra ide til planlægning, gennemførelse og opfølgning på programmer, foredrag og projekter? Kan du lide at have med mennesker at gøre? Er du iderig? Ved du, hvad der rører sig i det folkelige og kirkelige Danmark?

Din primære funktion er at udvikle programdage i samarbejde med en bred kreds af mennesker, der brænder for forskellige emner bl.a. litteratur, musik, filosofi, samfundsanliggender, tro, historie og meget mere.

Løgumkloster Refugium
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsassistent med procesansvar
Unicon A/S
Syddanmark
6270 Tønder

Produktionsassistent med procesansvar

Tønder

Trives du med et selvstændigt arbejde som indeholder både kundekontakt, planlægning og overvågning af anlæg, lettere reparationer samt arbejde med analyser og prøver i vores laboratorium?

Du får ansvaret for at overvåge anlægget og processen, der efter teknikernes recepter, sørger for præcis den beton, kunderne efterspørger. Med et godt overblik, teknisk snilde og tekniske kompetencer sørger du for, at alting kører på skinner.

Career
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Proces- og applikationsingeniør
Hydro
Syddanmark
6270 Tønder
Hydro Precision Tubing Tønder a.s.

Proces- og applikationsingeniør

Tønder

Er du passioneret omkring udviklingen af banebrydende teknologier, der forandrer bilindustrien og andre sektorer?

Se video om Hydro som arbejdsplads

Hos os får du muligheden for at gøre en forskel og arbejde tæt sammen med både kunder og et dynamisk salgsteam, mens du er med til at udvikle innovative løsninger, der sætter standarden for fremtidens elektriske kabler og komponenter.

Hydro Precision Tubing Tønder a.s.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
JCB-klargøringsmedarbejder
Brøns Maskinforretning ApS
Syddanmark
6780 Skærbæk
Brøns Maskinforretning ApS

JCB-klargøringsmedarbejder

Skærbæk

Vi er inde i en positiv udvikling med øget aktivitet og fortsat vækst. Som en del af vores interne kvalitetskontrol gennemgår vi maskinerne inden levering ? og vi søger nu en ny kollega til at varetage denne opgave.

Din rolle

  • Modtage og kontrollere nye maskiner iht. bestillinger
  • Vaske, klargøre og registrere maskiner

Vi tilbyder bl.a. et spændende job i en virksomhed med en familiær atmosfære og stærk kultur.

Brøns Maskinforretning ApS
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
VI SØGER DIG! - vores butik i Havneby på Rømø mangler en energisk Butikschef!
NY FORM A/S
Syddanmark
6792 Rømø
NY FORM A/S

VI SØGER DIG! - vores butik i Havneby på Rømø mangler en energisk Butikschef!

Motiveres du af at drive butik samt sætter en ære i, at butikken står snorlige og salgsklar, og formår du at få det bedste frem i dine medarbejdere, kan du være vores Butikschef til vores nye butik på Rømø.

Som den ansvarlige styrer du din ?egen? butik i henhold til virksomhedens koncept og visioner. Du har det fulde ansvar for butikken samt ansvar for personalet, herunder udarbejdelse af vagtplaner ansættelse/oplæring, motivering samt udvikling af personalet.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Entrepriseleder/Byggeleder søges til tømrerfirma!
Gånsager Tømrer- og Snedkerforretning A/S
Syddanmark
6780 Skærbæk
Gånsager Tømrer- og Snedkerforretning A/S

Entrepriseleder/Byggeleder søges til tømrerfirma!

Skærbæk

Er du en erfaren entrepriseleder eller byggeleder, der ønsker at være en del af et dynamisk og kompetent team?

Vi søger en ansvarlig og engageret person, der kan være med til at lede og sikre gennemførelsen af vores byggeprojekter fra start til slut.

Primære opgaver:

  • Ledelse af byggeprojekter fra idé til færdigt byggeri.
  • Planlægning og koordinering af arbejdsopgaver og ressourcer.

Vi tilbyder bl.a. en konkurrencedygtig løn samt gode arbejdsforhold.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Servicechauffør søges til kørsel ud fra Løgumkloster
Elis Danmark A/S
Syddanmark
6240 Løgumkloster
Elis Danmark A/S

Servicechauffør søges til kørsel ud fra Løgumkloster

Kom ikk? til Elis, hvis du ikke kan lide gode kunderelationer! Men hvis du er klar til at tage udfordringen op, hvis du ønsker at udvikle dine færdigheder, samtidig med, at du er ambassadør for vores brand, så venter vi på dig i Elis.

Se video om Elis Danmark A/S som arbejdsplads

Hos Elis Løgumkloster er vi et vaskeri, der servicerer faste kunder med beklædning og linned samt måtter i Sønderjylland. Her bliver du en del af en fælles værdikæde, bestående af produktion, service og distribution, der står sammen om at levere en god kvalitet til vores faste kunder.

Elis Danmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Planlægnings- og personaleansvarlig for Vikarservicesyd i Sønderjylland
Vikarservicesyd ApS
Syddanmark
6520 Toftlund
Vikarservicesyd ApS

Planlægnings- og personaleansvarlig for Vikarservicesyd i Sønderjylland

Toftlund

Kan du se dig selv spille en nøglerolle i samarbejdet mellem kunder, vikarer og kolleger i et større regionalt vikarbureau, der er markedsledende indenfor flere af sine markedssegmenter?

Og kan du bevare overblikket, når puslespillet skal lægges, men søger nye udfordringer hvor du kan udfolde dit fulde potentiale? Så er du måske vores nye planlægnings- og personaleansvarlige for Sønderjylland med kontor i Toftlund.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Manufacturing Technology Engineer
Hydro
Syddanmark
6261 Bredebro
Hydro Extrusion Denmark A/S

Manufacturing Technology Engineer

Bredebro

Er du en ingeniør, tekniker eller lignende med en passion for automatisering, optimering og udvikling?

Se video om Hydro som arbejdsplads

Vi søger en dedikeret Manufacturing Technology Engineer til vores team, der får ansvaret for at styre projekter indenfor automatisering, produktionsoptimering og udvikling af tekniske løsninger, der skaber værdi i vores produktionsprocesser og forbedrer vores produktkvalitet og effektivitet.

Hydro Extrusion Denmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operations Engineering Specialist - Branderup Mejeri
Arla Foods amba
Syddanmark
6535 Branderup J
Arla Foods amba

Operations Engineering Specialist - Branderup Mejeri

Branderup J

Vil du være med til at optimere og videre udvikle Europas største Mozzarella mejeri?

Er du klar til at tage ansvar for, produkt optimering, linjeeffektivitet, og implementering af ny teknologi, samt hjælpe med den løbende udvikling af et progressivt mejeri i kraftig vækst?

Så er du måske vores nye kollega.

Arla Foods amba
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Servicekonsulent til Syd- og Sønderjylland
Elis Danmark A/S
Syddanmark
6240 Løgumkloster
Elis Danmark A/S

Servicekonsulent til Syd- og Sønderjylland

Løgumkloster

Trives du i en dynamisk hverdag med kundeservice og salg?

Se video om Elis Danmark A/S som arbejdspladsVi er netop nu på udkig efter en ny kollega til vores team i Løgum. Hos Elis skaber vores servicemedarbejdere unikke serviceoplevelser, hvor kvalitet, tryghed og bæredygtighed er i højsædet.

Vores servicekonsulenter varetager relationen til kunderne gennem kundebesøg og daglig dialog med vores kunder, i samspil med vores kundeservice.

Elis Danmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Handlekraftig og udviklingsorienteret jurist til den grønne omstilling
Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø
Syddanmark
6270 Tønder
Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø

Handlekraftig og udviklingsorienteret jurist til den grønne omstilling

Tønder

Har du interesse for EU-ret og lyst til at bruge din juridiske faglighed til at understøtte den grønne omstilling?

Vi søger en jurist til understøttelse af vores administration af projekttilskud indenfor EU?s fælles landbrugspolitik, hvor vi til dagligt administrerer en række vand, natur- og skovtilskudsordninger. De mange forskelligartede opgaver, du vil møde, vil kræve din juridiske såvel som dine forretningsmæssige og personlige kompetencer.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fart på karrieren ? Tønder Kommune søger to nye dygtige kontorelever med start 1. september 2025
Tønder Kommune
Syddanmark
6270 Tønder
Tønder Kommune

Fart på karrieren ? Tønder Kommune søger to nye dygtige kontorelever med start 1. september 2025

Tønder

Er du nysgerrig og engageret? Og vil du have en spændende og alsidig uddannelse? Så er du måske en af vores nye kontorelever.

Som kontorelev hos os får du en spændende, attraktiv og alsidig uddannelse med speciale i offentlig administration. Du får lov til at prøve kræfter med opgaver inden for sagsbehandling, HR, økonomi, kommunikation, digitale selvbetjeningsløsninger og generel administration.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ambitiøs, erfaren og anerkendende leder, der brænder for drifts- og personaleledelse
Gældsstyrelsen
Syddanmark
6270 Tønder
Gældsstyrelsen

Ambitiøs, erfaren og anerkendende leder, der brænder for drifts- og personaleledelse

Tønder

Er du en dygtig og engageret personaleleder, og evner du at inspirere dine medarbejdere til løbende udvikling og optimering af opgaver og processer?

Vi søger en funktionsleder til en af 7 enheder i vores kontaktcenter, hvor vi løser opgaver med henvendelser fra borgere og virksomheder, som har gæld til det offentlige. Kontaktcentret varetager flere forskelligartede opgaver med en klar hovedvægt på telefonisk kontakt med borgere og virksomheder.

Gældsstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland