2557 job i Sønderjylland 100 job i dette område
2557 job i Sønderjylland 100 job i dette område

top job

Experienced Embedded Software Developer
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Are you interested in working with the latest technologies in an organization that supports innovation, creativity and quality? Do your ambitions include the ability to integrate your current experience in specifying and designing connected embedded products with external development partners?

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our IOT gateway - an integral part of the future Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.
Indrykket: 17-05-2021 16:04:38
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Contract Manager til Sydbanks IT Sourcingafdeling
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Du har nu en unik mulighed for at blive Contract Manager i IT i Sydbank, hvor du selv kan være med til at sætte dagsordenen og opbygge funktionen fra bunden.

Sydbank er i en spændende udvikling, hvor vi hele tiden arbejder med at omstille os til fremtidens bank. I den forbindelse er professionel aftaleindgåelse samt løbende overvågning og kontrol med bankens IT-leverandører afgørende for, at Sydbank fortsat kan være konkurrencedygtig. Vi har derfor stor fokus på at optimere og forbedre bankens håndtering af IT-kontrakter.


Om jobbet

Som Contract Manager bliver du ansvarlig for den kontraktmæssige implementering, styring og drift af bankens IT-kontrakter. Det betyder, at du deltager i kontraktforhandlinger og fornyelser af vores eksisterende aftaler. Du skal også være med til at sikre, at de kontraktuelle vilkår i eksisterende kontrakter håndteres samt at der sker en tilstrækkelig opfølgning. Sydbank er ved at købe et nyt Contract Management System, og du skal sammen med resten af teamet implementere dette og sikre nye forbedrede processer til aftalehåndtering i hele Sydbank. Vi søger en Contract Manager med erfaring fra lignende stilling, der kan bidrage med etablering af fagområdet og som samtidig har lyst til at sætte sit eget præg på stillingen.
Indrykket: 13-05-2021 11:29:02
Ansøgningsfrist: 15-06-2021 23:59:00
Montagemedarbejdere til Gråsten
JKS A/S
Syddanmark
6300 Gråsten
Til vores kunde i Gråsten søger vi dygtige, alsidige og robuste montagemedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:

Montage af mekaniske og elektriske komponenter
Test af komponenter
Kvalitetskontrol
Opfyldning

Faglige kompetencer:

Du har hænderne rigtigt skruet på og arbejder effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er i stand til at læse og forstå skriftlige instruktioner
Har du truckcertifikat, er det et plus
Indrykket: 12-05-2021 15:11:11
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Disponent søges til indenrigsafdeling
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
På grund af travlhed og øget aktivitet søger HPT en engageret disponent, der kan
yde en exceptionel service overfor vore kunder. Har det vakt din interesse?
Så kontakt os gerne.,

Dine kvalifikationer:

- Indgående kendskab til godsdisponering.
- Uddannet indenfor transportbranchen/speditør.
- Godt købmandskab, samt beslutningskompetence.
- Kendskab til køl/frys stykgodsdisponering er en klar fordel.
- Overblik / ”holde mange bolde” i luften på samme tid.
- Gode evner til at kommunikere mundtligt, såvel som skriftligt på dansk, tysk
og engelsk.
- Motiveret for samarbejde.
- Habil IT bruger.
Indrykket: 10-05-2021 14:49:12
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Studiejob til Forretningsudvikling Privat
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for at kick starte din karriere? Og ønsker du at supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring? Så er jobbet som studentermedhjælper i Sydbank noget for dig.

I afdelingen ”Forretningsudvikling – Privat” mangler vi dig på holdet til at trække, strukturere og analysere data for dine kolleger. Dataen bruger vi til at udvikle de bedste løsninger til Sydbanks privatkunder – både nu og i fremtiden.
Om jobbet

Som studentermedhjælper bliver dine opgaver blandt andet at:

Indsamle og strukturere data primært via udtræk i SQL
Bestille større dataopgaver i IT
Omsætte data til beslutningsoplæg og analyser
Vedligeholde og udvikle Power BI rapporter
Sammen med andre forretningsudviklere at udvikle og tilpasse produkter og processer.


Vi forventer, at du:

Er analytisk og har flair for tal
Er god til IT-systemer – gerne erfaring med SQL og Power BI
Har lyst til og mod på forretningsudviklingsopgaver
Har en systematisk og struktureret tilgang til opgaver
Tager initiativ og stiller spørgsmål ud fra din viden og tilgang.
Indrykket: 10-05-2021 11:26:33
Ansøgningsfrist: 30-05-2021 23:59:00
Process Manager - Cand.merc, int. Business Development ell. lign.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du mod på at arbejde med processer på tværs i organisationen? Optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle? Udfordre vanetænkningen, undersøge alternative metoder og teknologier til at opnå den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger?

Så er jobbet som Process Manager indenfor materialedisponering noget for dig.

Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores materialedisponering
Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
Udarbejde performance målinger (KPI’er)
Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
Deltage i projekter på tværs af organisationen
Fokus på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)
Indrykket: 07-05-2021 14:56:40
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Dygtig receptionist til Hotel og Restaurant
Fakkelgaarden
Syddanmark
6340 Kruså

Fakkelgaarden søger en dygtig og smilende receptionist, som kan levere service i verdensklasse!

Som receptionist er du som regel både den første og sidste gæsten møder i forbindelse med sit ophold på Fakkelgaarden. Derfor er det afgørende, at dit servicegen er udover det sædvanlige, at du ALTID sætter gæsten i centrum og at du først er tilfreds, når gæsten er det.

Om Fakkelgaarden

Fakkelgaarden er smukt beliggende direkte ud til Flensborg Fjord og er et af landets mest traditionsrige og anerkendte hotel- og spisesteder. Vores gæster kommer fra mange forskellige lande, men fælles for gæsterne er, at de er kvalitetsbevidste og forventer en høj standard. Vi er kendt for ”Fakkelgaarden-ånden” der betyder, at vi alle hjælper hinanden, og at vi er et team med et fladt hierarki og en passion for det vi laver. Alt dette tilsammen gør bl.a., at vi har opnået den højeste tilfredshedsscore blandt hoteller i Sønderjylland.

Om dig

Du har let til smil, du er vant til mange daglige kontakter og har en bred erfaring med forskellige administrative opgaver. Det er en fordel, hvis du er uddannet receptionist eller har en administrativ baggrund kombineret med nogle års erfaring indenfor faget.

Vigtigst af alt er dog, at du:

Er positiv, udadvendt og har et godt humør
Udviser god, nærværende service og vægter det gode værtskab højt
Er løsningsorienteret, fleksibel og samarbejdsvillig
Er vant til at arbejde selvstændigt, effektivt og bevarer overblikket i alle situationer
Kan kommunikere og formidle positivt såvel mundtligt som skriftligt
Behersker dansk i både skrift og tale samt gerne tysk og/eller engelsk
Indrykket: 07-05-2021 14:39:39
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 23:59:00
Indkøber med et teknisk mindset
JKS A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
Hamag A/S har travlt og søger en indkøber med et teknisk mindset. Det er en stilling med mulighed for at kombinere din tekniske viden med dit kommercielle gen.

Hamag A/S er kendt for fleksibilitet, kvalitet og et højt serviceniveau, som du skal være med til at fremtidssikre med dine kompetencer.

Din hovedopgave vil ganske naturligt ligge inden for det operationelle indkøbs- og logistikarbejde. Det drejer sig både om indkøb af tekniske artikler til handels- og serviceafdelingen og metalplader og elektronik til produktionen, som vil kræve din tekniske snilde og din kommercielle forståelse. Her vil arbejdet med planlægningskladder, produktionsstyklister mm. være en naturlig del af processen.

Du vil være i tæt dialog og samarbejde med leverandørerne. Udover de bestående produkter vil du også source nye varer, hvorfor indhentning og sammenligning af tilbud samt efterfølgende kontrakt- og prisforhandlinger er en vigtig del af opgaven. Deltagelse på relevante messer hører med til jobbet. Det kræver desuden et indgående kendskab til varerne, hvorfor produkttræning vil blive vægtet højt.

Leverandørerne er internationale, ligger dog primært i Europa, hvorfor det også kræver, at du behersker engelsk på forhandlingsniveau og meget gerne også tysk. Implementering af nye komponenter eller varer vil bl.a. også indebære oprettelse og vedligeholdelse af leverandøraftaler i ERP-systemet.

Du vil opleve et team bestående af dygtige og loyale kollegaer omkring dig.
Indrykket: 06-05-2021 15:09:39
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 23:59:00
Økonomielev
JKS A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
For en af vores gode samarbejdspartnere beliggende i Rødekro søger vi en ansvarsbevidst og engageret økonomielev til start efter den forestående sommer

Som økonomielev vil du i løbet af din 2-årige uddannelse blive stillet forskellige og alsidige opgaver, som løbende vil blive tilpasset dit uddannelsesforløb og din personlige udvikling.

Stillingen er en god mulighed for dig, som gerne vil beskæftige dig med tal i en virksomhed i vækst, som har mange år på bagen, og hvor der er rig mulighed for personlig og faglig udvikling.

Du vil blive placeret i bogholderi- og administrationsteamet med gode kollegaer, som alle vil bidrage til en god, faglig udvikling under hele dit uddannelsesforløb.

Indrykket: 04-05-2021 16:04:38
Ansøgningsfrist: 18-05-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program - IT and Business Processes
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run, because we are sure that we want to continue working together for many years.

Depending on your background and preference, there are different directions within IT that you can be involved with during your Program – e.g. ERP, CRM, PLM, Digital Production, BI/Big Data/AI. In all cases, you will have close contact and interaction with all our business units and global subsidiaries.
Indrykket: 04-05-2021 16:00:23
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program – R&D
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.
Indrykket: 04-05-2021 15:54:29
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program – Marketing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run, because we are sure that we want to continue working together for many years.
Indrykket: 04-05-2021 15:52:37
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
raaco A/S oplever vækst i salg af bilindretning i Danmark og ønsker at udvikle salg til bilforhandlere i Nordtyskland. Motiveres du af selvstændig sal
raaco A/S
Andet
99999 Grænsejob
raaco A/S oplever vækst i salg af bilindretning i Danmark og ønsker at udvikle
salg til bilforhandlere i Nordtyskland. Motiveres du af selvstændig salgsudvikling af dit eget geografiske ansvarsområde? Taler du flydende tysk og har bopæl i Sønderjylland? Ønsker du et yderst kompetent backoffice i ryggen, når du åbner døren til nye kunder, så kan det være dig raaco A/S mangler…

Vi tilbyder en spændende og udfordrende nyoprettet fuldtidsstilling i en international virksomhed.

Du bliver en del af det nordiske salgsteam, som består af meget engagerede og kompetente kolleger med en positiv tilgang. Du kommer til at referere til den nordiske salgschef, som du kan sparre med dagligt. Vi klæder dig på med en grundig introduktion og oplæring i vores systemer og produkter, som vil foregå på vores hovedkontor i Nykøbing F. Din hverdag foregår ude ved kunderne med udgangspunkt fra din egen bopæl og der må påregnes 15-20 rejsedage.

Du tilbydes en fast løn med bonus- og pensionsordning samt varebil med bilindretning, sundhedsordning, bærbar pc, tablet og mobiltelefon.
Indrykket: 03-05-2021 11:04:43
Ansøgningsfrist: 28-05-2021 23:59:00
Kunde- og personalekonsulent
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
JKS søger en proaktiv og analytisk kunde- og personalekonsulent til Region Sønderjylland, hvorfra vi servicerer en lang række store og små virksomheder med såvel danske som udenlandske medarbejdere. JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Du vil blive en del af et engageret team på en meget dynamisk arbejdsplads, med glade kollegaer, loyale kunder og tilfredse medarbejdere.


Jobbeskrivelse:

Din fornemste opgave vil være gennem troværdighed og ordholdenhed at servicere vores kunder og skabe merværdi for kunderne i form af JKS-konceptløsninger inden for fleksibel bemanding.

Aktiv pleje og servicering af kunder via dialog omkring behovsafklaring er en selvfølge for dig. Screening efter nye medarbejdere i vores database og hos andre relevante kilder vil høre til dine daglige opgaver.

Herudover vil samtaler med nye medarbejdere for afdækning af jobkompetencer og kvalifikationer samt udvælgelse og præsentation af kandidater til kunden være er en stor del af din hverdag, ligesom servicering af de eksisterende og kommende medarbejdere falder dig naturlig.

Du kommer til at styre selve bemandingslisten over de medarbejdere der er i arbejde hos kunderne. Det indbefatter videreformidling og udlevering af relevant information, arbejdstøj, arbejdsinstrukser, kontrakt osv. Dette vil ske i tæt samarbejde med dine teamkolleger.

På sigt kan der også blive tale om en koordinerende rolle til vores kundeteams, dette inkluderer ansvaret for udsendelse af diverse rapporter og opfølgning på KPI’er.

Din base vil være på vores kontorer i det Sønderjyske, som p.t. indbefatter Vojens, Aabenraa og Sønderborg. Ved kundebesøg køres der i egen bil til statens gældende kilometertakst.

Indrykket: 03-05-2021 07:48:55
Ansøgningsfrist: 01-06-2021 23:59:00
Analytikere til modeludvikling
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at blive en del af et stærkt team af engagerede og dygtige kolleger, hvor du får mulighed for at anvende din teoretiske baggrund til at udvikle avancerede risikomodeller? Og brænder du for kvantitative metoder og risikostyring? Så er dette spændende job på hovedsædet i Aabenraa måske noget for dig.

Risikomodeller udvikler statistiske modeller ved hjælp af avancerede kvantitative metoder til styring af bankens kreditrisiko. Afdelingen vokser og er i en spændende udvikling som følge af bankens ambition om at øge anvendelsen af avancerede risikomodeller samt nye regulatoriske krav på området. Vi søger derfor dygtige og gerne erfarne analytikere.

Arbejdet i afdelingen har stor ledelsesmæssig fokus og du får en central rolle i forhold til udviklingen og anvendelsen af bankens modeller samt den løbende interne og eksterne evaluering og dialog omkring modellerne. Du vil derfor få en bred berøring med en stor del af organisationen og et detaljeret indblik i data og processer på tværs af banken.
Indrykket: 26-04-2021 16:18:13
Ansøgningsfrist: 01-06-2021 23:59:00
Risikoanalytiker til Validering og modelrisiko
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Interesserer du dig for kvantitative modeller og finansiel regulering? Har du lyst til at være en del af et velfungerede team af engagerede og dygtige medarbejdere, hvor du får mulighed for at arbejde med modelrisikostyring og validering af bankens modeller? Så har vi et rigtig spændende job til dig.

Validering og modelrisiko er forankret i bankens Område Risiko. Afdelingen anvender statistiske modeller og datadrevne løsninger til at understøtte risikostyring. Vi bruger avancerede kvantitative metoder i valideringen af bankens kreditrisiko- og kapitalkravsmodeller. Derudover står afdelingen overfor at skulle opbygge et framework for Model Risk Management, som skal bruges til vurdering og kvantificering af bankens modelrisiko. For at øge fokus på området indenfor validering og modelrisiko udvider vi vores team og søger en dygtig og engageret risikoanalytiker.

Arbejdet i afdelingen har stor ledelsesmæssig fokus, og du får en central rolle i forhold til anvendelsen af bankens modeller samt den løbende interne og eksterne evaluering og dialog omkring modellerne.

Afhængig af din baggrund kan der være forskellige indgange til jobbet - hvilket også kan være med til at præge dit jobindhold. Du kan få mulighed for at:

Udvikle robust kvantitativ valideringsmetode til kvalificering af modeller for at bekræfte validiteten af den konceptuelle tilgang til teori og implementering
Opbygning af Model Risk Management framework til vurdering og kvantificering af modelrisiko
Vurdere compliance mellem bankens modeller og de danske og internationale standarder på området
Rapportering til bankens ledelse
Videreudvikle bankens stresstest modeller med henblik på opgørelse af bankens kreditrisiko under stressede scenarier
Anvende bankens modeller til solvensberegning
Indrykket: 26-04-2021 16:17:09
Ansøgningsfrist: 21-05-2021 23:59:00
Projektkoordinator til Udviklingsafdeling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at være en del af holdet, som løbende introducerer nye og succesfulde produkter? Brænder du for at sætte dit fingeraftryk på leverancerne af fremtidsorienterede og brugervenlige produkter, og trives du i en dynamisk og spændende global virksomhed, der sætter udvikling højt på dagsordenen? Så er du måske vores nye kollega i vores team, der ud over dig består af 4 dygtige kolleger.

Teamet er en del af en stor udviklingsafdeling, og du vil derfor arbejde med en række forskellige udviklingsprojekter fra ide til produktionsopstart, hvor både software, mekaniske og elektroniske komponenter indgår.

Du vil have en stor kontaktflade og arbejde sammen med kolleger i produktudvikling, produktion, logistik og vores datterselskaber i udlandet samt leverandører i ind- og udland.

Dit primære ansvar er at sikre, at alt i det nye produkt fungerer systemmæssigt i vores IT-systemer, fra idefasen til endeligt produkt er klar til produktion, det kræver bl.a.:

At være bindeled til varemodtagelse, lager, kvalitet, produktion og forsendelse
Deltagelse i tværfaglige udviklingsprojekter (i Danmark, Kina, USA og Slovakiet) fra start til slut
Oprettelse af nye varer i Axapta og håndtering af disse
Skabe overblik over forecast
Aflevere klargjorte og godkendte varer i Axapta til kolleger i logistik
Leverandørkontakt og -samarbejde
Være med til at sikre at alle de rigtige varer er til stede ved prototypekørsel og produktionsstart


Du:

har erfaring med lignende opgaver
arbejder selvstændigt, systematisk og er god til at planlægge og prioritere egne opgaver
er serviceorienteret og vedholdende
er en energisk selvstarter og afslutter, der trives med mange bolde i luften og i en dynamisk hverdag
er en teamplayer, der kan give mod- og medspil
trives med mange kontaktflader internt og eksternt
har et godt humør og humoristisk sans
behersker dansk og engelsk i skrift og tale og også gerne tysk
Indrykket: 23-04-2021 14:49:12
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Lawyer for International Group
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
You now have the opportunity to become part of our legal team where you will be a key employee in supporting the global LINAK organisation.

We are looking for a lawyer who will join our legal team at LINAK Headquarters in Guderup, Denmark.

You will be supporting the business with a variety of legal tasks with a primary focus on drafting and negotiating commercial contracts with suppliers and customers as well as providing advice to our commercial departments. It is therefore important that you have an excellent understanding of the business as part of integration of legal considerations.

This is a good opportunity for you to obtain close cooperation with the managers in our commercial teams across the countries where LINAK is represented, as well as being in dialogue with our external advisors.

You will be in contact with many colleagues in the various departments at LINAK Headquarters and you must be able to navigate in many different legal topics. You will encounter legal challenges at various levels, and you have influence on the solutions as well as proactive actions. We value your ability to communicate complex matter in a simple way.
Indrykket: 15-04-2021 16:26:17
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Medarbejder til kantbukning
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger en dygtig og erfaren kantbukker, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt til vores kunde i Kolding.

Har du erfaring med kantbukning, og er du klar til en mulig fastansættelse, kan det være vi har jobbet til dig.

Der er tale om et try & hire forløb.

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne er mange, men primært vil det være kantbukning.


Faglige kompetencer:

Du har tegneforståelse
Truckkort er ikke et krav, men en fordel.
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Indrykket: 14-04-2021 15:50:08
Ansøgningsfrist: 30-05-2021 23:59:00
Ingeniør til Produktansvar, Mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være ansvarlig for et af vores teknisk udfordrende produkter og sikre funktionaliteten gennem hele produktets levetid? Hvis du har styr på teknikken, kan lide at bruge din mekaniske viden og synes det er spændende med nye udfordringer, så er du måske vores nye kollega.

I MEDLINE er der 30 produktansvarlige og testteknikere, og du vil indgå i et team af 8 personer. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter -både lokalt og globalt. Produkterne ændres løbende, når der f.eks. skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer samt oprettes nye varer og specialvarer. Teamet deltager desuden også i udviklingsprojekter, og er derved på forkant med de produkter, der rammer afdelingen.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og har i samarbejde med teknisk salg en del kontakt til datterselskaber og kunder. Du vil desuden også deltage i audits af leverandører samt være ansvarlig for godkendelsen af nye komponenter til produkterne.
Indrykket: 14-04-2021 15:44:14
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Lawyer for International Group
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
You now have the opportunity to become part of our legal team where you will be a key employee in supporting the global LINAK organisation.

We are looking for a lawyer who will join our legal team at LINAK Headquarters in Guderup, Denmark.

You will be supporting the business with a variety of legal tasks with a primary focus on drafting and negotiating commercial contracts with suppliers and customers as well as providing advice to our commercial departments. It is therefore important that you have an excellent understanding of the business as part of integration of legal considerations.

This is a good opportunity for you to obtain close cooperation with the managers in our commercial teams across the countries where LINAK is represented, as well as being in dialogue with our external advisors.

You will be in contact with many colleagues in the various departments at LINAK Headquarters and you must be able to navigate in many different legal topics. You will encounter legal challenges at various levels, and you have influence on the solutions as well as proactive actions. We value your ability to communicate complex matter in a simple way.

LINAK is based on Als in Southern Denmark and is an international success story. We have delivered strong results throughout many years. Being a company in constant growth, your responsibilities and your tasks will also evolve as LINAK meets new challenges.

LINAK is a good workplace and you will experience a positive working relationship with your colleagues at all levels in the organisation. The tone at LINAK is very informal and we value initiative, independent thinking, and a good portion of humor.
Indrykket: 12-04-2021 16:17:01
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Fleggaard Leasing søger studentermedhjælper
Fleggaard Leasing
Andet
99999 Grænsejob
Til vores hovedkontor i Padborg søger vi en dygtig, energisk og struktureret studentermedhjælper. Som studentermedhjælper skal du varetage en lang række forskellige administrative arbejdsopgaver for vores tre forretningsben Fleggaard Leasing, Fleggaard Auto og Focus Flex Leasing.
Indrykket: 09-04-2021 15:16:22
Ansøgningsfrist: 28-06-2021 23:59:00
Studiejob i Aabenraa
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi tilbyder

En mulighed for at kickstarte din karriere under studiet med et studiejob i Sydbanks hovedsæde i Aabenraa. Her kan du dygtiggøre dig og supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring.

I Sydbank tror vi på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne – og dermed banken. Vi fokuserer på at få dygtige kandidater, der ser en mulighed for at tage første skridt på en spændende karrierevej i Sydbank.
Om jobbet

Vi søger løbende kandidater til studiejobs indenfor regnskabsanalyse, procesoptimering, forretningsudvikling, kommunikation og marketing, økonomi, kapitalforvaltning, IT, jura og HR.

Opgaveindholdet vil være forskelligt afhængigt af, hvor i Sydbank studiejobbet tilbydes. Fælles er, at dygtiggørelse, udvikling og feedback vil være en del af din hverdag. Du vil opleve et selvstændigt ansvar for opgaveløsningen og en forventning om, at du bringer din teoretiske og metodiske faglighed i spil.

Arbejdstiden kan variere, men forventes i gennemsnit at være mellem 8 og 15 timer pr. uge. Vi er fleksible i forhold til studier og eksaminer og forventer det samme den anden vej. Der vil også i nogle studiejobs være mulighed for at arbejde fuldtid. Dette vil udelukkende være i perioder, som er undervisnings- og eksamensfrie, da Sydbanks holdning er, at dit studie har første prioritet.
Indrykket: 02-03-2021 15:33:47
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Automatiktekniker
Simon Moos Maskinfabrik A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Automatiktekniker

Simon Moos Maskinfabrik A/S oplever en stigende ordretilgang og en masse spændende projekter.

Vi søger derfor en dygtig og erfaren automatiktekniker, der sammen med det øvrige team kan udføre
den elektriske opbygning af vores løsninger og maskiner.
Du vil indgå i et team med vores el– og maskinmontører. Du skal foretage den komplette el-montage
på anlæggene, deltage i test, justering og indkøring af disse.

Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:

Opbygge styringer til anlæg, fordelt på vores komplette produktprogram.
Forbedre, opdatere og implementere ændringer på vores eksisterende produktprogram.
Et tæt samarbejde med vores udviklingsafdeling og produktion.
Sikre, at kvalitetskrav og dokumentation i relation til vores anlæg er opdaterede.


Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har kompetencer indenfor nedenstående punkter.

Du har erfaring med el-montage på maskiner.
Du har et godt materiale– og komponentkendskab.
Du har god mekanisk forståelse og gerne flair for mekanisk montage.
Du er struktureret, omhyggelig og kvalitetsbevidst.
Du har kendskab til eller erfaring med Omron
Du taler dansk, og du kan gøre dig forståelig på engelsk, og gerne tysk, i skrift og tale.
At du er selvstændig med et godt humør og er fleksibel indstillet


Det får Du
Vi har attraktive ansættelsesforhold, konkurrencedygtig løn, pensionsordning med
Sundhedsforsikring og et godt arbejdsklima der er præget af godt humør.

Løn forhandles individuelt modsvarende dine kvalifikationer.



Ansøgninger bedes sendt pr. mail til: job@simonmoos.com.
Indkomne ansøgninger vil blive behandlet løbende.
Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte:
Værkfører Gert Asmussen, mobil 25 37 25 61, e-mail: GA@simonmoos.com
Indrykket: 12-02-2021 10:40:08
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
El-tekniker i Bredebro/Bedsted
Hydro
Syddanmark
6240 Løgumkloster
Hydro Precision Tubing Tønder a.s.
El-tekniker i Bredebro/Bedsted

Hydro Precision Tubing Tønder a.s.

Som et led i vores udvikling som leverandør til bilindustrien, ønsker vi at styrke det el-tekniske område på vores fabrikker i Bredebro og Bedsted. Er du interesseret i at idriftsætte nye produktionslinjer og på sigt få det el-faglige ansvar i en afdeling? Så har vi stillingen til dig!

Hydro Vi søger to ansvarsbevidste og nytænkende kollegaer, der har lyst til at præge udviklingen i en moderne produktionsvirksomhed, og som samtidig sætter en ære i at sikre produktionsstabilitet.

De daglige arbejdsopgaver vil blandt andet være:
  • Definering og installering af nyt udstyr, herunder robotter
  • Forebyggende vedligehold
  • Fejlfinding/reparation
Hydro Precision Tubing Tønder a.s.
Indrykket: 17-05-2021 01:05:53
Ansøgningsfrist: 24-05-2021 00:00:00
Tarmrenserlærlinge, Skærbæk
DAT-Schaub A/S
Syddanmark
6780 Skærbæk
DAT-Schaub A/STarmrenserlærlinge, Skærbæk

DAT-Schaub A/S

Er du kvalitetsbevidst og har du lyst til at lære et stolt og traditionsrigt håndværk i en international fødevarevirksomhed? Så er du måske en af de nye tarmrenserlærlinge, vi søger til vores fabrik i Skærbæk.

Uddannelsen tager to år og tre måneder og indeholder i alt 20 ugers skoleophold, der varer to til fire uger ad gangen inkl. grundforløb. I forbindelse med uddannelsen, får du undervisning i blandt andet:

  • Førstehjælp og brandbekæmpelse
  • Værktøjs- og maskinlære
  • Hygiejne og egenkontrol
Indrykket: 14-05-2021 09:13:28
Ansøgningsfrist: 10-06-2021 00:00:00
Alsidig kontorfunktionær til Landbrugsstyrelsen i Tønder
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri
Syddanmark
6270 Tønder
Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og FiskeriAlsidig kontorfunktionær til Landbrugsstyrelsen i Tønder

Ministeriet for Fødevarer, Landbrug og Fiskeri

Kan du håndtere opgaver med sagsbehandling og kundebetjening? Og trives du med en varieret og omskiftelig hverdag? Så er du måske vores nye medarbejder i Team Landbrugslov.

Du bliver en del af et team, der består af i alt 12 medarbejdere og udgør et stærkt fagligt miljø. Vi er en bred blanding af jurister, landinspektører, biologer, forstkandidater og en masse andre baggrunde. Vi har en uhøjtidelig tone, lægger vægt på at det skal være rart at gå på arbejde, og at der skal være en god balance mellem arbejdsliv og privatliv.

Du kommer til at indgå i en gruppe på tre medarbejdere, der håndterer en bred vifte af opgaver i forbindelse med kundebetjeningen. Det er alt lige fra betjening af en hurtig voksende postkasse, til oprettelse af sager, sagsbehandling, gæstemodtagelse og generel kundekontakt.

Indrykket: 11-05-2021 18:10:51
Ansøgningsfrist: 27-05-2021 00:00:00
Virksomhedskonsulent til Quick Care Tønder - Genopslag
Falck Danmark A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Falck Danmark A/S
Virksomhedskonsulent til Quick Care Tønder - Genopslag

Falck Danmark A/S

Vil du være med til at hjælpe borgere videre på arbejdsmarkedet og have kontakt til lokale virksomheder?

Til vores afdeling i Tønder søger vi en stærk og kommunikativ virksomhedskonsulent, hvor det er en fordel at have baggrund inden for beskæftigelsesområdet og erfaring med etablering af ordinært jobs, løntilskud og lønnede timer. Vi søger en som har erfaring fra anden aktør-branchen, fra et rekrutteringsbureau, jobcenter eller lignende, til en fast stilling på 37 timer med tiltrædelse snarest muligt.

Falck Danmark A/S
Indrykket: 10-05-2021 15:55:32
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 00:00:00
Logistikassistent / Speditør
Brødrene Hartmann A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Brødrene Hartmann A/SLogistikassistent / Speditør

Brødrene Hartmann A/S, Tønder

Hos Brødrene Hartmann A/S i Tønder søger vi en Logistikassistent / Speditør til vores speditionsafdeling. Du bliver en del af vores dygtige og dedikerede team, der sikrer, at vores transportafvikling af færdigvarer foregår på den mest optimale måde og til vores kunders fulde tilfredshed.

Som Logistikassistent / Speditør får du ansvaret for afviklingen af transporter til (og fra) bestemte geografiske områder.

Arbejdsopgaverne vil blandt andet omfatte:

  • Daglig kontakt med transportørerne
  • Afstemning af ordrebehandling ifm. med transportplanlægningen
  • Sende og modtage ordrelinjer i datafiler til transport-samarbejdsparterne
  • Udarbejde plukkelister på baggrund af de returnerede og disponerede ordrelinjer
Indrykket: 10-05-2021 13:45:32
Ansøgningsfrist: 07-06-2021 00:00:00
Junior Category Manager
ECCO Sko A/S
Syddanmark
6270 Tønder
ECCO Sko A/S
Junior Category Manager

ECCO Sko A/S, Tønder

Do you want to work with some of the most innovative and comfortable design products within an international footwear brand? And are you ready to help us work on promising new collections, listening to the needs of our consumers?

You will join our Men?s team consisting of dedicated colleagues who are responsible for a brand-relevant and profitable commercial collection.

Together, we are responsible for the global market, and besides that, you will specifically act as the go-to person to ECCO?s Global Marketing team with regard to marketing activities/campaigns, digital marketing and marketing intelligence

ECCO Sko A/S
Indrykket: 07-05-2021 12:13:28
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 00:00:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland