2113 job i Sønderjylland 89 job i dette område
2113 job i Sønderjylland 89 job i dette område

topjob

Mekaniker
JKS & Career
Syddanmark
6700 Esbjerg
Har du hænderne godt skruet på? Trives du i en alsidig hverdag? Vil du være med til at holde esbjergenserne godt kørende, og har du en god portion værkstedshumor? Så er det lige dig, vi mangler!

Vi søger en dygtig og erfaren automekaniker med sans for kvalitet, engagement og godt samarbejde.

Bliv en del af et værksted fuld af charme og med en god potion værkstedshumor og plads til forskellighed.

Arbejdstid er 7.30-16.00, og du har 15 minutters pause om formiddagen samt 30 minutter til middag.

Der er madordning, så madpakken skal du heller ikke tænke på!

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Reparationer
Vedligeholdelse
Klargøring
Kontrol
Service

Faglige kompetencer:

Du er faglært automekaniker og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbsassistent
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S en engageret indkøbsassistent til deres dedikerede indkøbsteam inden for brugskunst og indretningsartikler.

Du bliver en del af et team på 7 kollegaer, hvis overordnede opgave består i at bidrage til målet om at sikre bestilling og levering af varer, i de rette mængder, til den rigtige pris og til rette tid.

Jobbet

Dine primære arbejdsområder vil typisk ligge inden for det operationelle indkøb. Det er lige fra bestilling af vareprøver, vareoprettelse og placering af ordrer, samt opfølgning til levering og varekontrol. I denne sammenhæng må du forvente daglig leverandørkontakt, hovedsageligt med Asien.

Du vil typisk få ansvaret for nogle udvalgte produktgrupper som du vil følge helt til dørs, også mht. import og søfragt delen. Igangsætning og opfølgning af trykfiler på emballage, hører også naturligt til dine opgaver.

Praktiske opgaver i forbindelse med deres showrooms og når de er på messer vil også forekomme.

Du vil opleve afvekslende og spændende opgaver i et dedikeret team. Du referer til Indkøbschefen.

Vi søger dig, der:

er en god købmand, og behersker at have mange bolde i luften
har et stort drive, arbejder struktureret, systematisk og har sans for detaljerne
er indstillet på en vis grad af fleksibilitet i forhold til placering af arbejdstid, da der arbejdes med sæson- og kampagnevarer
forstår at yde en optimal kundeservice
kan begå dig på flydende engelsk
evt. kender til Navision C5, det er en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbschef
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career | a JKS company søger på vegne af Det Gamle Apotek A/S en dygtig og engageret indkøbschef til at styrke teamet og varetage en spændende og alsidig stilling.

Du bliver leder for et team på 7 kollegaer i indkøbsafdelingen og refererer til Indkøbs-/Logistikdirektøren. Dit overordnede ansvarsområde vil være at sikre, at vi får de rigtige varer bestilt og leveret, i de rette mængder, til den rigtige pris og til den rette tid. Dette sker selvfølgelig i et tæt internt samarbejde i indkøbsteamet og med salgs- og produktteamet.

Jobbet

Sammen med vores indkøbs- og logistikdirektør står du i spidsen for afdelingen, hvor ledelse og motivation af medarbejderne i et dynamisk, engageret og professionelt miljø vil være en vigtig opgave. Du er med til at sikre de bedste indkøbs­betingelser og igennem din indsats vil du få indflydelse på virksomhedens strategi og resultater.

Du bliver en del af hele indkøbsprocessen fra den lovgivningsmæssige dokumentation, varens oprettelse inkl. HS koder, selve ordreplaceringen, produktion, kvalitetskontrol og til varen afskibes og leveres.

I samarbejde med produktudviklingen sikrer du samtidig overholdelse af lovgivning inden for fødevaresikkerhed, REACH, Eprel mm. og sikrer dermed også pålidelige produkter til vores kunder. Størstedelen af varerne bliver produceret i Asien og dermed kan du forvente daglig leverandørkontakt i Asien i tæt samarbejde med dit team.

Stillingen er dermed en god blanding af både ledelses- og driftsmæssige opgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior HR Business Partner
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Would you like to join a global HR Business Partnering community focused on enabling business strategies and proactive strategic partnerships? Are you a strategic thinker with a strong interest in translating business needs into HR? Do you excel at building strong relationships as a trusted advisor to leaders?

If yes, you might be the HR Business Partner for Fill & Finish Expansions we are looking for!


The position

You will be the HR Business Partner to leaders at Director and VP level and their business areas in Fill Finish Expansions at our new site in Tietgenbyen, Odense. This also means that you will be based in Odense.

Your main focus will be to establish the new site and build up a project organization. You must understand the business priorities and translate strategy into relevant and impactful HR actions, which include driving:

Organisational development and effectiveness
Strategic workforce management
Change management
Diversity & Inclusion
Talent management & development
Culture and engagement
Annual P&O cycle


Alongside your HR Business Partner colleagues as well as executive support functions, you will be in charge of continuously reviewing, assessing, and evolving the business to drive organizational efficiency and agility. Furthermore, you will be shaping and fostering an engaging, diverse, and inclusive employee environment, rooted in our values - the Novo Nordisk Way.

As a trusted advisor, you will build solid relationships with the business and the P&O organisation, identify challenges, and play an advisory role in addressing them. You will be working closely with Centres of Excellence within P&O in defining and executing initiatives identified to improve the business areas’ ability to seize business opportunities and overcome challenges.


Qualifications

You are characterized by being a strong and pragmatic executor with a strategic can-do mindset. A person people want to work with and who is respected by stakeholders because you drive things forward and because you have high personal integrity, which allows you to offer your perspectives respectfully.

To succeed in the role, you:

Have 8+ years of experience as an HR Business Partner within a large, international, and culturally diverse environment with change management and organizational development.
Can think strategically and translate business into HR actions, based on a thorough understanding of the challenges and future outlook.
Have experience in a start-up environment (Beneficial – not a must)
Know how to remove people and organisation-related roadblocks, ensuring strong support for strategy implementation.
Hold a relevant academic degree within HR, Organisation, Business Psychology, or similar.
Are fluent in English, both written and spoken.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til forvogn-hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
Vi søger en fast chauffør, til 7-akset forvogn/hænger træk med bagmonteret 16 ton Palfinger kran.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran. Kranen er med nakkebetjening og manuel håndtag (Gryde funktion)
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til komprimatorbil – udkørsel Esbjerg
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Da vores dygtige chauffør går på pension efter mange års arbejde hos os, søger vi nu en ny stabil og omhyggelig chauffør.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til en komprimatorbil med udkørsel fra Esbjerg.
Jobbet består i at tømme minicontainere hos vores erhvervskunder.

Arbejdstiden er en 5-dags uge.
Det er et krav du har C kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Du skal udover kørekort kategori C, være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis. Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Disponent Tina Kornbeck på tlf. 74 33 73 72 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 2. maj 2024. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejder til brolægning
Arkil A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Har du lyst til at være en del af spændende belægningsopgaver, hvor du kan bruge din faglighed og sætte dit aftryk i gadebilledet.

Har du lyst til at høre mere om jobbet så kontakt Formand Lars Jytzler på telefon 26887820.


Sæt dit aftryk

Du vil blive en del af vores afdeling i Esbjerg, som bl.a. udfører projekter indenfor byggemodning, kloakering, forsyningsledninger og vejanlæg.

Dine arbejdsopgaver kommer til at spænde bredt. Du vil komme til at udføre alt fra små brolægningsopgaver ved private kunder, til større opgaver ved kommuner og boligselskaber.


Den rette kandidat

Du er uddannet som brolægger eller har solid erfaring med belægningsarbejde.
Du kunne evt. være en del af et sjak, der ønsker nye udfordringer.
Du kan køre minigraver og minilæsser.
Du er kvalitetsbevidst og mødestabil.
Du har gode samarbejdsevner og humor.
Du har kørekort til personbil og gerne B/E.
Du vægter et godt og sikkert arbejdsmiljø højt


Bidrag til et stærkt team
Du får et spændende og selvstændigt job i en virksomhed, der har gode værdier og er kendt for sit høje kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og positive

Som ny medarbejder bliver du introduceret og oplært, så du kommer godt fra start i jobbet. Vi tilbyder muligheder for videreudvikling og efteruddannelse. Du får løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning


Dit næste skridt

Kan du se dig selv i denne stilling, så ring endelig til formand Lars Jytzler på telefon 26887820 eller send os dit CV.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Faste chauffører til tip- eller forvogn hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider butikken, og søger derfor faste chauffører – til tiptrailer og til forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tip- eller forvogn/hænger kørsel, og erfaring inden for kørsel med korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE samt evt. truckcertifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører til miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører til vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af plads, maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring med kørsel af entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B – og også gerne kategori C
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Connie Westphal på tlf. 52 18 71 23.

Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kollegaer til specialbelægninger - hele Danmark
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Asfaltsæsonen skydes snart i gang, og vi søger derfor flere kolleger til at indgå i vores team , der udføre opgaver med specialbelægninger i hele Danmark.

Som en del af vore afdeling, der udføre specialbelægninger, bliver du samtidig en del af et fag og et håndværk der har stor betydning for infrastrukturen i Danmark.

Du behøver ikke skrive en lang ansøgning, du kan blot ringe til Konduktør Jannich Buch på tlf. 60802045.


Bliv en del af et stærkt team
Du bliver en del af Arkil asfalts specialafdeling i Hasselager. Alt afhængig af din faglighed, kommer du til at arbejde i et hold på typisk 5-7 specialarbejdere på opgaver lige fra brobelægning, densiphalt, bitumenfuger og andre opgaver inden for asfalt. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kolleger og ledelsen, hvorfor der også er kort vej fra tanke til handling.


Vi forestiller os, at du:

Har branchekendskab og gerne erfaring med asfaltarbejde
Er kvalitetsbevidst, fleksibel og samarbejdsorienteret
Som minimum har kørekort til alm. personbil.
Har et stor fokus på arbejdsmiljø og sikkerhed.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
En virksomhed med stærke værdier
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sommerferievikar til Danfoss i Gråsten, Tinglev og Rødekro
DANFOSS
Syddanmark
6092 Sønder Stenderup
Til opstart i sommerferieperioden søger JKS flere stabile og robuste produktions- og lagermedarbejdere, som har mod på at tage fat. Har du erfaring med at køre truck, er det en fordel.

Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Kvalitetskontrol
Pakning, plukning, truckkørsel
Håndtering
Etikettering
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du skal kunne tale flydende dansk og engelsk

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Student Assistant in Business Development at H.P. Therkelsen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Are you passionate about Digitalization, data analysis and a data-oriented projects? H.P. Therkelsen, is seeking a dedicated and talented student assistant to support our Business Development department on our digitalization journey.

As a student assistant, you will be a part of our journey towards enhancing our BI setup, data analysis and much more. You will engage in developing our Data Warehouse with the opportunity to dive into simulations, predictive analytics, AI, and the implementation of new systems and apps. Your work will contribute significantly to transforming us into a more data-driven company.

Your Responsibilities:
• Support the development of state-of-the-art BI setup, data analysis and reporting tools
• Engage in the development and optimization of our Data Warehouse
• Collaborate on projects involving simulations, predictive analytics and AI
• Contribute to process optimization and the automation of KPIs across the organization
• Analyze and process data, supporting the Business with insights
• Help to optimize and automate processes while maintaining data quality and integrity.

About You:
• You are currently pursuing a relevant higher education e.g. innovation & business engineering, Data technical studies, economics or similar fields
• A data-driven mindset with the ability to apply it in your daily work
• Strong analytical skills with the capability to analyze and interpret data
• Experience with SQL or other coding languages
• Power BI and SSAS competences is a plus
• Curious, Independent, proactive, and willing to take initiative
• Fluent in English or Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Vikarer til produktion, Ribe
JKS & Career
Syddanmark
6760 Ribe
JKS søger stabile og robuste produktionsmedarbejdere, som har mod på at tage fat.

Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Kvalitetskontrol
Pakning
Håndtering
Etikettering
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du er fleksibel og omstillingsparat.
Du må meget gerne kende til produktionsarbejde, men det er ikke et krav.
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montører til vindmølleindustrien
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
JKS søger dygtige montører til en virksomhed i Haderslev-området. Hvis du har erfaring med samling af stålkonstruktioner, evnen til at læse tegninger i målestoksforhold 1/100, og er fortrolig med brugen af montageværktøj, så er det dig, vi leder efter. Arbejdet vil primært omfatte montage af stålelementer til vindmølleindustrien. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor der arbejdes i grupper med forskellige montageopgaver. Dette er en ansættelse med henblik på fastansættelse efter prøveperiode hos kunden.

Ansvarsområder:

Samlemontage af stålelementer i henhold til tegninger i målestoksforhold 1/100 og styklister
Kvalitetskontrol af de samlede konstruktioner
Udførelse af andet metalarbejde efter behov

Faglige kompetencer:

Erfaring med montagearbejde, ideelt gerne inden for vindmølleindustrien, industriteknikker, mekaniker, maskinmester udd. eller lign.
Evne til at håndtere forskellige værktøjer
Tegningsforståelse og erfaring med at arbejde efter specifikationer
Kvalitetsbevidsthed og omhyggelighed, samt god til at følge gældende sikkerhedsregler mv.
Selvkørende og aktiv deltagelse i arbejdsopgaverne

Personlige egenskaber:

Selvstændig, struktureret og effektiv i arbejdet
Omgængelig og imødekommende
Fleksibel og villig til at arbejde lidt ekstra i travle perioder
Engageret og pålidelig
Stabil, mødestabil og pligtopfyldende
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SUPPORTMEDARBEJDER
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger supportmedarbejder
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende arbejde ved siden af dine studier, så søger vi en supportmedarbejder til speditionen.

Dine primære opgaver er
• Håndtering og sortering af papirer fra vores største kunder
• ”Pakning” af ture (dokumenter) til vores chauffører
• Udfærdige aflæsser- samt læsselister til vores lager

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Skal kunne begå sig på dansk eller tysk
• Har lyst til ”pligterne”, som er en naturlig del af at fungere på en arbejdsplads
• Skal kunne kommunikere og samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere
• Klar på at lære nye ting
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
UNGARBEJDER CO-PACK
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger unge deltidsmedarbejdere til pakkeafdeling
Leder du efter dit første job, og er du under 18 år, så søger vi kolleger, som kan indgå i et team af dygtige medarbejdere, der ompakker og ekspederer forskellige produkter for vores kunder. Det er VIGTIGT, at du har lyst til at arbejde og kan tage fat.

Dine primære opgaver er
• Pakning af forskellige varer
• Lettere oprydning
• Der arbejdes i en selvkørende afdeling, som stiller krav til moden indstilling til arbejdet

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Skal kunne begå sig på dansk eller tysk
• Har lyst til ”pligterne”, som er en naturlig del af at fungere på en arbejdsplads
• Skal kunne kommunikere og samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Specialist (d/m/f) in the catering industry
Areas Danmark ApS
Syddanmark
6430 Nordborg
To strengthen our team for the new opening of CenterParcs, Park Nordborg in Denmark, we are looking for a HR Specialist in the catering industry.

Would you like a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love to host and welcome our guests with an inviting and modern catering experience.

For more than 55 years, our partner Center Parcs has been the place where you can experience unforgettable moments with your loved ones. With cosy holiday homes surrounded by beautiful nature.


WHAT WE OFFER:

Above-average salary : Fair pay.
Bonus payments : Special payments.
Friendly team atmosphere : Great colleagues.
Flexible working hours : Working hours that suit you.
Stability and security : Reliable international company.
Company canteen : Delicious and affordable food.
Free access to the swimming pool : Free swimming.
Free parking : Free parking spaces.
CenterParcs discounts : Relax with our discounts.
Restaurant discounts : Enjoy 20% cheaper.
Development opportunities : Your career, your future.


YOUR TASKS:

You will play a proactive role in building our new team and organising the HR department and be responsible for recruitment
You will be responsible for the entire administrative support of employees from joining to leaving, e.g. contracts, time recording (Atoss), labour
law, etc. and organise the HR office
You will take care of the preparatory payroll accounting for the external payroll office
You advise and support our specialists and managers in all HR-related matters and are the point of contact for our employees
You are a reliable point of contact for authorities, social insurance providers, pension funds and other external contacts
You organise and document employee training courses
You prepare reports and personnel statistics
You will work closely with the park manager and other internal contacts


YOUR EXPERIENCE:

Several years of relevant professional experience in the field of human resources
First experience in employee management desirable
Good knowledge of Danish labour, social security and payroll tax law
Very good written and spoken Danish
Good knowledge of German and/or English
Structured way of working, strong communication skills, assertiveness and a positive attitude
Hands-on mentality and enthusiasm for helping to shape the new development of the park
Good knowledge of common MS Office programmes, especially Excel
Experience in recruitment, ideally also abroad
Ideally knowledge of the Atoss time recording system


We look forward to getting to know you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form through "Se jobbet" in the blue box below.



Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Strategic Purchaser
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Hvis du brænder for strategisk indkøb og har lyst til at hjælpe en af de mest succesfulde danske industrivirksomhed på rejsen mod Category Management, så har du nu chancen. En af vores strategiske indkøbere har besluttet at gå på pension og derfor søger vi nu en ny kollega til vores team i Guderup.

Godt købmandskab, god forretningsforståelse og strategisk tænkning er fundamentet for vores indkøbsfunktion og vores Strategiske Indkøbere. Du bliver ansvarlig for at drive og udforme indkøbsstrategien for dit eget område. Du forbereder og gennemfører avancerede forhandlinger ved at bruge din solide indkøbsværktøjskasse og din indsigt i markedstendenser og leverandører, samt hjælper kollegaer på tværs af organisationen i diverse projekter.

Du kommer til at rapportere til Corporate Vice President, Purchasing for LINAK og vil blive en del af en afdeling på samlet 9 medarbejdere med dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.


Primære arbejdsopgaver:

Håndtering af sine egne leverandører samt ansvarlig for kost optimeringer:
Forberede og gennemføre forhandlinger med årlige kost reduktioner hos leverandører
Gennemføre jævnlige benchmarking i markedet
Indgående kendskab til markedstendenser og videregivelse af relevant information til interne interessenter
Deltage i eller sikre ressourcer til gennemførelse af optimerings projekter
Udvikling og implementering af globale strategier for at sikre løbende forbedringer:
Evaluering og styring af en robust forsyningskæde
Udvikling og implementering af vækststrategier for foretrukne leverandører
Udarbejde udfasning plan for udvalgte leverandører
Gennemføre market survey, udvælge og evaluere leverandører, der understøtter LINAKs overordnede strategier.
Gennemføre kontraktforhandlinger med nye og eksisterende leverandører
Indgående kendskab til egne leverandører
Være aktiv sparringspartner internt i LINAK og eksternt ved leverandører


Du:

har sandsynligvis en teknisk uddannelse som eksempelvis ingeniør, gerne suppleret med en økonomisk uddannelse. Alternativt kan du komme fra en mere kommerciel baggrund med en del teknisk erfaring.
har gerne et par års erfaring – også gerne med Category Management
er en stærk forhandler som motiveres af at nå sine mål
tænker strategisk og formår at formidle dine budskaber til resten af organisationen
har et udpræget drive og tager ejerskab for at følge tingene til dørs
bevarer strukturen og kan finde kreative problemløsninger i en travl hverdag
har en god forretningsforståelse og kan prioritere dine opgaver
har evnen til at kommunikere på skrift og i tale på alle niveauer
kan udfordre kollegaer og samarbejdspartnere konstruktivt
motiveres af samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og kulturer
har humor og lyst til at være en del af et velfungerende team
behersker engelsk og gerne tysk på forhandlingsniveau
er indstillet på rejseaktivitet ca. 10 til 20 dage om året

Tiltrædelse hurtigst muligt. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Vice President, Purchasing, Pia Fastrup Rasmussen på tlf. +45 2443 5082
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for UX/UI Design
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for UX/UI Design! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet team. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK pris på vores praktikanter!


Vil du gerne designe produkter og digitale løsninger, lave brugerundersøgelser, lave markedsanalyser, have direkte kontakt til kunder og leverandører, og arbejde med den nyeste teknologi? Så er du kommet til rette sted!


"I min tid hos LINAK har der været rig mulighed for læring og udvikling. Her fik jeg både støtte og frihed til at udforske nye kompetencer, og jeg følte mig som en værdifuld del af holdet." – Rie, tidligere praktikant i UI/UX Design



Eksempler på arbejdsopgaver

Design af brugergrænseflader til en bred vifte af digitale platforme, herunder apps og hjemmesider. Vi anvender værktøjer som Figma til at skabe intuitive og æstetisk tiltalende brugeroplevelser.
Forbedring og styrkelse af brugeroplevelsen i vores digitale produkter. Dette indebærer at identificere og adressere brugernes behov og smertepunkter gennem løbende feedback og designoptimeringer.
Udvikle prototyper og skabe wireframes som led i processen med at visualisere og teste nye designkoncepter. Dette vil hjælpe med at guide vores designbeslutninger og sikre en problemfri implementering
Arbejde med personas for at opnå indsigt i målgruppen. Efterfølgende analysere indsamlet brugerdata efter brugertests for at trække værdifulde indsigter og forbedre produktet yderligere.



Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør-, design- eller IT-uddannelse fx Interationdesign, IT Product Design, Digital Design
tidligere har arbejdet med Figma eller har lysten til at lære
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regional Sales Engineer, Singapore
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you ready to become a major player in the development of our business in the Asia Pacific region? Do you have in-depth knowledge of the market, customers and competitors within the appliance/cooling industry? Do you have a commercial mindset oriented to results on value-based selling and solution selling (BTB)? Then, you may be the Regional Sales Engineer that we are looking for to strengthen our APAC sales team!

AGRAMKOW is highly focused on delivering high-end solutions and customer service.

You will be responsible for developing the market within the appliance industry, focused on the Cooling/Air-conditioning, Refrigeration and Heat Pumps applications.

Sales of Solutions and Services around the APAC region
With reference to the Managing Director of AGRAMKOW Asia Pacific PTE LTD, you will become responsible for identifying customers’ needs and converting them into business opportunities. You are able to translate and explain technical information of AGRAMKOW process and software solutions to customers. Furthermore, you will stay abreast of the latest developments and breakthroughs, and pass this vital knowledge on to others.

You will be responsible for Account Management within AGRAMKOW CRM system, you must identify the potential competitors and local demands in the APAC region. Your market knowledge will be fundamental to reach the sales target.

Your focused work on prospecting, where your commercial mindset with a technical flair is demanded, for selling AGRAMKOW process and software solution, and services, will lead you to success in terms of highly satisfied customers.

Technical skills and Experience
You have a relevant technical education, such as a Technical Engineer with an equivalent BSc in Engineering or similar. It is a demand that you have preferable 2-3 years’ experience in supporting sales activities in the region, preferably within HVAC, Refrigeration and/or Vacuum industry. You are professionally skilled, focused on value-based selling and solution selling – Business to Business (BTB).

You work systematically and structurally, in addition to having good knowledge on MS Office package and CRM tools, preferably Salesforce.

Proficient in written and spoken English is mandatory. Other languages such as Chinese will be an advantage.

We invite candidates for interview on an ongoing basis and close the position once we have found the right person for the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to contribute to pushing digital transformation at the HQ of a global company? Do you have the competencies and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our venture into the implementation of Microsoft Power Apps, Power Automate, Azure Logic Apps, and UiPath RPA software at LINAK.



Our global production and sales organisation are supported by a complex IT landscape of integrated systems that share data internally and with external stakeholders. We continuously strive to build more efficient support for our processes while simultaneously governing our technical complexity and ensuring our applications are ready for updates. Our process automation team enables us to integrate and complement our enterprise applications in an efficient manner, allowing us to accommodate the needs of business and IT.



The process automation team is a cross-functional IT/business organisation responsible for governing the setup and for implementing new solutions through an agile process. We want to strengthen and expand the IT team, and we are thus looking for a third technical resource who can help us design and develop optimal solutions in close collaboration with fellow technical colleagues and the business. Our current toolbox consists of solutions that target both API and UI levels, and your primary responsibility will be to understand and support need scenarios with optimal solutions. Now is a very exciting time to join our small organisation.



In this job you will

Engage with business to uncover, challenge and map needs relevant for automation support
Develop solutions in Power Apps, Power Automate, Azure Logic Apps and UIpath
Participate in agile processes for change management
Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
Contribute with technical support, operation, and optimisation of implemented solutions
Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikant søges til JKS International Staffing
JKS & Career
Syddanmark
6200 Aabenraa
Søger du praktikplads i forbindelse med din uddannelse, og interesserer du dig for vikar – og rekrutteringsbranchen? Den gode arbejdsoplevelse begynder som praktikant hos JKS! Vil du med på holdet?

Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team, som rekrutterer internationale medarbejdere?


Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Telefonscreening af kandidater fra udlandet, både herboende og tilrejsende
Skrivning af stillingsannoncer på engelsk og andre sprog, som du mestrer
Forefaldende kontorarbejde.
Ad-hoc opgaver


Om dig:

Vi forstiller os, at du er i gang med en relevant uddannelse, og at du har lysten til at blive en rigtig JKS’er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er nysgerrig, proaktiv og du kan lide dialogen med mennesker
Du er engageret og har lysten til at lære
Du befinder dig i et internationalt miljø og er bekendt med forskellige kulturer
Du taler og skrive dansk, engelsk og en gerne en tredje sprog
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.


Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer


Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.

Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbsassistent
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career

Indkøbsassistent

Tønder

Trives du med en bred vifte af forskelligartede opgaver og udfordringer inden for indkøb?

Vil du være en del af en arbejdsplads med et fladt hierarki og en fri jargon? Brugskunst der spreder hygge ? lyder det godt i dine ører?

Du bliver en del af et team på 7 kollegaer, hvis overordnede opgave består i at bidrage til målet om at sikre bestilling og levering af varer, i de rette mængder, til den rigtige pris og til rette tid.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøbschef
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Career

Indkøbschef

Tønder

Vil du være en vigtig brik i indkøbsteamet, hvor der er høj aktivitet og et hav af forskelligartede opgaver inden for indkøb? Er du dedikeret til at levere kvalitetsprodukter inden for brugskunst, der spreder hygge?

Du bliver leder for et team på 7 kollegaer i indkøbsafdelingen og refererer til Indkøbs-/Logistikdirektøren. Dit overordnede ansvarsområde vil være at sikre, at vi får de rigtige varer bestilt og leveret, i de rette mængder, til den rigtige pris og til den rette tid.

Sammen med vores indkøbs- og logistikdirektør står du i spidsen for afdelingen, hvor ledelse og motivation af medarbejderne i et dynamisk, engageret og professionelt miljø vil være en vigtig opgave.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR-udviklingskonsulent
Tønder Kommune
Syddanmark
6270 Tønder
Tønder Kommune

HR-udviklingskonsulent

Tønder

Brænder du for strategisk udvikling og kan du skabe varige forandringer?

Som udviklingskonsulent træder du nu ind i processen og driver den fortsatte udvikling indenfor definerede udviklingsopgaver, samtidig med at du hjælper os med at implementere de eksisterende koncepter. Her er du særligt opmærksom på, hvordan vi understøtter hele ledelseskædens behov og får skabt varige kulturforandringer med udgangspunkt i vores leveregler.

Vi arbejder ud fra Tønder Kommunes fælles sæt af leveregler, der sætter rammen for et sundt og godt arbejdsmiljø, med mulighed for personlig og faglig udvikling.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejdere til DAT-Schaub
DAT-Schaub A/S
Syddanmark
6780 Skærbæk
DAT-Schaub A/S

Produktionsmedarbejdere til DAT-Schaub

Skærbæk

Er du fyldt 25 år, er du kvalitetsbevidst, og kan du lide at bruge dine hænder til at skabe resultater? Har du samtidig lyst til et job med uddannelse undervejs i en international fødevarevirksomhed?

Vi tilbyder et interessant job, hvor du kommer til at være med i afdeling bestående af 15 medarbejdere. Dine primære arbejdsopgaver bliver sortering, rensning og forarbejdning af grisetarme til pølsefremstilling og medicinalindustrien.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Corporate FP&A Intern
ECCO Sko A/S
Syddanmark
6261 Bredebro
ECCO Sko A/S

Corporate FP&A Intern

Bredebro

Se video om ECCO Sko A/S som arbejdspladsWe?re always on the lookout for talented new students. Always learning, always improving. Come test your strengths, broaden your skills, share your input and pursue your passion with an internship at our team.

The Corporate FP&A team is a talent hub. We promise that you?ll never be bored as you get to work with different parts of the value chain, from product development to production and sales.

? Jakob Stig Hedensted, VP Corporate FP&A
ECCO Sko A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Category Lead Global Procurement ? Professional Services & HR
ECCO Sko A/S
Syddanmark
6261 Bredebro
ECCO Sko A/S

Category Lead Global Procurement ? Professional Services & HR

Bredebro

Se video om ECCO Sko A/S som arbejdspladsAre you ready to be responsible for the quality of our global procurement activities within Professional Services and HR? And do you want to set the commercial scene for how we work with our suppliers and internal stakeholders within PS & HR globally?

You really make an impact because of the significant spend and complexity within your category. And you won?t just have to settle into a set of processes ? you?ll be an important part of forming them yourself

? Thomas Haumann Christensen, VP Group Procurement
ECCO Sko A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland