2684 job i Sønderjylland 361 job i dette område
2684 job i Sønderjylland 361 job i dette område

top job

Arbejdsleder til Lagerfunktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du på udkig efter muligheden for et spændende og udviklende lederjob, hvor du har stor indflydelse på vores evne til at levere varer til kunderne og kan være en bærende kraft i automatiseringsrejsen på lageret?

Vi søger en arbejdsleder til vores lagerfunktion på fabrikkerne på hovedkontoret i Guderup. Lagerfunktionen har pt. 54 medarbejdere fordelt i 3 bygninger inkl. transport mellem bygningerne.

Medarbejdere i lagerfunktionen er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en dygtig leder, der forstår at sætte retning og samtidig inddrager dem i beslutninger og i forandringer.

Dit ansvar består af varemodtagelse, forsendelse og lager på de 3 fabrikker. Afdelingen håndterer ca. 5.000 ordrer til produktionen pr. uge og er delvist automatiseret med AGV’er og lagerautomater.

Vi søger hele tiden at optimere og effektivisere vores processer og automatiseringsrejsen fortsætter derfor over de kommende år. Det bliver din opgave, at understøtte den forandring i samarbejde med dine kolleger og medarbejdere. Du får reference til Senior Manager, Logistics & Production Development.
Indrykket: 18-10-2021 15:56:29
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Kreditkonsulent til Sydbank i Sønderjylland
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Motiveres du af at bidrage til høj kunde- og medarbejdertilfredshed? Og er du skarp til kreditsparring med privatrådgivere og Private Bankere? Så har du mulighed for at blive en del af kreditteamet i Sydbanks område Sønderjylland, der har hovedkontor på Storegade i Aabenraa.

Vi søger en kreditkonsulent til et kreditteam på 3, hvor du får en aktiv rolle i at sikre en langtidsholdbar forretningsforståelse på kreditområdet. Her får du rig mulighed for at omsætte ord til handlinger.

Som vores nye kreditkonsulent bliver du en del af et stærkt fagligt og humørfyldt fællesskab. I Sydbank har vi fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Vi tror det er en af hovedårsagerne til, at vi har nogle af de mest tilfredse medarbejdere og kunder i branchen.


I jobbet som kreditkonsulent:

- Varetager du behandling af låneindstillinger fra rådgiverne i Privat og Private Banking i Sydbanks område Sønderjylland.
- Sparrer du med rådgiverne om at finde optimale løsninger for kunderne.
- Indstiller du større sager til bevilling hos bankens centrale kreditafdeling.
- Er du med til at sikre, at bankens kreditpolitik efterleves.
- Medvirker du til at fastholde en høj kvalitet i kreditgivningen.
- Har du medansvar for undervisning af rådgiverne i området.

Der er tale om et ansvarsfuldt og selvstændigt job, hvor du selvfølgelig vil få en grundig introduktion og oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet.

For den rette kan jobbet på sigt åbne op for yderligere karrieremuligheder i Sydbank.
Indrykket: 15-10-2021 15:05:33
Ansøgningsfrist: 12-11-2021 23:59:00
Datateknikerelev
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Brænder du for IT, og vil du være en del af én af Danmarks største entreprenørvirksomheder, så er det måske dig, vi søger til vores IT-afdeling i Vojens.

I Arkil IT er vi 8 medarbejdere, der servicerer knap 700 PC-brugere fordelt på 20 afdelinger og mere end 50 byggepladser fra vores hovedkontor i Vojens.

Målet for afdelingen er
at ”Levere IT, der gør en forskel for brugerne”. Vi har derfor et stort fokus på processer og værdien af den service, vi leverer. Vi prioriterer at have et godt og positivt arbejdsmiljø, hvor man hjælper hinanden.

Som datateknikkerelev bliver du
en del af vores support team, der modtager og håndterer alle henvendelser fra brugerne. Teamet arbejder systematisk på at dokumentere løsninger, så vi kan løse størstedelen af henvendelserne som et ”First Time Fix”.

Vi tager medansvar for din uddannelse, og vi vil derfor udfordre dig med forskellige projekter, hvor du selvstændigt skal levere et godt resultat. Vi vil give dig studierelevante opgaver du skal løse i vores testmiljø – et sikkert miljø du selvstændigt opbygger med sparring og support fra dine kollegaer.

Hvis du tør sige ja til udfordringer, kan tage ejerskab for en opgave, og ikke er bange for at lege med nye teknologier kan du være netop den elev vi søger.
Indrykket: 15-10-2021 12:48:53
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Lagermedarbejdere til weekendarbejde / dag og nat
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende weekendarbejde, så søger vi kollegaer, der kan indgå i et team af dygtige medarbejdere på terminalen.
Vi søger mødestabile personer med godt humør, der er bekendt med arbejde på lager eller gerne vil lære det. Vi ser gerne du har truck- eller stabler certifikat. Har du erfaring med lagerarbejde indenfor køl/frys, er det en fordel. Det er vigtigt, at du er kvalitetsbevidst, fleksibel og kan tage fat.

Dine primære opgaver vil være:
• Læsning- og losning af trailere
• Der arbejdes i en meget selvkørende afdeling, hvorfor vi ønsker en kollega, der er meget omgængelig, og som sætter store krav til kvalitet
• At du kan arbejde selvstændigt men også indgå i team
Indrykket: 15-10-2021 11:51:09
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Automatikfagteknikerlærling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Ønsker du et afvekslende job med mange forskellige typer opgaver inden for vedligehold? Et job, hvor dagene ikke er ens, men byder på nye spændende udfordringer. Så skal du blive automatikfagteknikerlærling hos os.

Som lærling på LINAK får du en enestående chance for at få en uddannelse i en succesfuld international virksomhed. Uddannelsen tager 3½ år, hvoraf 40 uger er på skole.
Du vil komme til at arbejde sammen med ca. 25 medarbejdere, som er meget fokuseret på systematisk vedligehold, optimering af processer, LEAN og godt samarbejde. Vi planlægger og fordeler selv vores opgaver og servicerer på 3 skift. I løbet af din læretid vil du komme i flere forskellige afdelinger og arbejde med mange forskellige teknologier, herunder robotter. Hvis du er dygtig og har mod på udfordringen, så har vi også mulighed for kortere udveksling til andre virksomheder eller til en af vores fabrikker i udlandet.

Primære arbejdsopgaver

Driftssikring af produktionsudstyr. Herunder systematisk vedligehold samt fejlfinding på mekaniske-, pneumatiske-, hydrauliske- og elektriske maskiner
Fremstilling af mindre styringsaggregater til produktions- og testudstyr
Opstilling og indkøring af nye maskiner

Du

har lysten og viljen til at lære nyt
er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
kan holde fast i det gode humør og har et roligt overblik i pressede situationer
er fleksibel og har gå-på-mod
er god til at samarbejde, men kan også arbejde selvstændigt
er serviceminded
har bestået grundforløbet
Indrykket: 14-10-2021 15:16:37
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
ALSIK SØGER KONFERENCE & SELSKABSKOORDINATOR
Alsik Hotel
Syddanmark
6400 Sønderborg
Steigenberger Alsik Hotel & Spa i Sønderborg søger en salgs- og serviceorienteret konference- & selskabskoordinator. Vi søger dig, der har erfaring i at booke og koordinere møder, konferencer og større selskaber - gerne fra lignende virksomhed.


Om jobbet

I jobbet arbejder du målrettet med at planlægge og skabe unikke oplevelser for gæsterne – fra mindre møder, til store konferencer eller uforglemmelige fester. Du følger gæsteoplevelsen fra start ved indsalg og frem til afslutningen, hvor du sikrer en effektiv evaluering. Du har overblikket, kan aflæse gæsternes behov og finder løsninger, der harmonerer med hotellets unikke ramme og muligheder. I hele indsalget fremtræder du inspirerende og tillidsfuld og sikrer, at der hele tiden er øje for detaljen og kvaliteten.

De løsninger du har aftalt med gæsten, skal fungere med husets faciliteter, bemanding og øvrige afdelinger. Jobbet kræver derfor en eminent samarbejdsvilje, forhandlingsevne og forståelse både overfor gæster og kollegaer.

Stillingen er på 37 timer, overvejende hverdage i dagtimerne, men weekend- og aftenarbejde kan forekomme, hvor du fungerer som vært.


Om dig

• Du har erfaring med booking af og koordinering af møder, konferencer og events.
• Du har styr på detaljerne og kan skabe tryghed samtidig med, at du forstår at skræddersy ethvert arrangement præcis efter gæstens behov og ønsker.
• Som koordinator er du planlæggende, struktureret og forstår at kommunikere arrangementerne til dine kollegaer på hotellet.
• Vores kunder findes på begge sider af grænsen, så gode engelsk og tyskkundskaber er en fordel.
• Du har et enestående servicegen og sætter en ære i at skabe en positiv oplevelse for vores gæster.

Vi tilbyder
• Et dynamisk arbejdsmiljø med god energi og stærkt fællesskab
• En varierende, udfordrende og spændende hverdag
• Grundig oplæring, faglig udvikling og spændende karrieremuligheder
• Ordnede overenskomstmæssige løn-, ferie- og pensionsforhold samt gode personaleforhold


Ansøgning

Du bedes sende din ansøgning, CV samt et vellignende billede til Anne Sørensen på mail: anne.sorensen@alsik.steigenberger.com

Har du uddybende spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Anne Sørensen på 51434298.

Ansøgning sendes snarest muligt. Stillingen ønskes besat snarest. Ansøgninger vil blive behandlet løbende.
Indrykket: 14-10-2021 11:01:01
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Account manager med stor kundeforståelse
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Som vores nye Account manager bliver din opgave at videreudvikle din egen kundeportefølje, sikre den i forvejen høje kundetilfredshed samtidig med, at du afsøger markedet for nye potentielle kunder. Du vil være en vigtig bidragsyder til at sikre Fleggaard Leasings fortsatte vækst i erhvervssegmentet.

Der er tale om en stilling, hvor drift og kommerciel kundeudvikling er de ord som bedst beskriver vejen til succes. Kundernes fokus er seriøs rådgivning og konkurrencedygtige priser og her er Fleggaard Leasings knowhow og markedsposition afgørende parametre.

Teamet, som du vil indgå i, er kompetent og har mange års erfaring med leasing til erhverv. Her ”spiller vi hinanden gode” og sparrer med hinanden, så kunderne får den bedst mulige oplevelse.

Du skal tage et lead på

- Udarbejdelse af leasingtilbud
- Rådgivning af erhvervskunder i forbindelse med leasingaftaler
- Din egen kundeportefølje og udvikling af denne
- De administrative opgaver som forlængelser og udløb på leasingaftaler

Vi søger en profil med forretnings- og kundeforståelse som har erfaring med vedholdende opsøgende salgsarbejde og har en god og professionel forretnings-, markeds- og kundeforståelse. Dette gerne fra en lignende stilling indenfor leasing, men det er ikke et krav. Som noget af det vigtigste har du fremragende kommunikative evner samtidig med, at du mestrer det administrative arbejde der er forbundet med stillingen.

Du er som person:

- Lyttende og sætter dig i kundens sted
- Analytisk
- God til Office pakken
- Vedholdende på den gode måde
- En der kan gøre sig forståelig på tysk eller engelsk
Indrykket: 13-10-2021 11:05:00
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Trade Finance-specialist
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at være en vigtig partner for Sydbanks gode erhvervskunder, og brænder du for udenlandshandel? Så har vi jobbet til dig.

Vi tilbyder et spændende og udviklende job som Trade Finance-specialist i Sydbanks Trade Finance-afdeling i Aabenraa. Afdelingen er en vigtig del af det værditilbud, som vores erhvervskunder har adgang til som kunde i Sydbank. Afdelingen blev i 2019 kåret som Danmarks bedste Trade Finance-udbyder af magasinet Global Finance. Din fornemmeste opgave bliver at servicere bankens gode erhvervskunder med relevante løsninger fra Trade Finance-produktpaletten.

Som specialist i Trade Finance skal du:

- Være med til at give bankens internationalt orienterede virksomheder kompetent service og rådgivning på Trade Finance-området
- Sikre den optimale håndtering af kundernes import- eller eksportforretninger i samarbejde med kunden, kundens cash manager og erhvervsrådgiver
- Sagsbehandle de dokumenter, som er nødvendige for kundens import- eller eksportforhold som f.eks. at håndtere remburser, dokumentinkasso og udenlandske garantier
- Afholde kundemøder med rådgivning om Trade Finance-produkter
- Udvikle samt drive værktøjer, koncepter og produkter indenfor Trade Finance
- Hjælpe med at optimere arbejdsgange og sætte strøm til relevante Trade Finance processer.
Indrykket: 12-10-2021 08:20:53
Ansøgningsfrist: 31-10-2021 23:59:00
Serviceleder til el-afdelingen
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Vi søger en kompetent el-serviceleder med godt overblik til at indgå i et tværfagligt ledelsesteam hos en af Caverions store tekniske outsourcing aftaler ved Danfoss i Nordborg. Du vil få base i Caverions afdeling på Danfoss og refererer til site manageren samme sted. En afdeling med en god tone, hvor arbejdsmiljøet er uformelt og sikkerheden er i fokus.

Ledelse, kundekontakt og beregning af tilbud
Dit overordnede ansvar vil være at lede et stærkt team på 12 elektrikere på sitet.

Et udpluk af dine opgaver er:

Mandskabs- og opgaveplanlægning
Kundekontakt og samarbejde med kollegaer på tværs af faggrupper
Beregning af tilbud samt opfølgning på disse
Projektstyring
Udarbejdelse af dokumentation

Din arbejdsdag vil være meget varieret og de mangeartede opgaver vil du selv have mulighed for at have indflydelse på.

Dine kompetencer er:

- Du kan være uddannet el-installatør, maskinmester eller have anden relevant el-teknisk baggrund.
- Du har minimum 5 års erfaring
- Du har erfaring med ledelse og udvikling af teams med fagligt dygtige teknikere
- Udadvendt med lyst til kundekontakt
- Økonomisk forståelse og erfaring med tilbudsgivning
- Dygtig holdspiller med fokus på godt samarbejde med kolleger fra andre fag

Du er kendt for din evne til at samarbejde, dit gode overblik og din positive tilgang til opgaverne i dagligdagen. Du er god til at kommunikere med både kunder, kollegaer og medarbejdere og stiller høje krav til kvaliteten i det arbejde, som du og dit team leverer.
Indrykket: 11-10-2021 14:55:22
Ansøgningsfrist: 09-11-2021 23:59:00
Industritekniker, værktøjsmager, maskinarbejder eller lign.
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Der er stor efterspørgsel af komponenter fra Danfoss og for at kunne imødekomme og servicere den kraftige efterspørgsel, søger vi en medarbejder til fast weekendskift på daghold i bearbejdningsområdet. Vi forestiller os, at du har solid erfaring med maskinbearbejdning og evt. har en uddannelse som maskinarbejder, værktøjsmager, industritekniker eller evt. en anden faglig relevant bagrund.

I afdelingen er der et godt arbejdsmiljø, og du vil få nogle dygtige og kvalificerede kollegaer, der har været i afdelingen i mange år. Du vil blive lært op, før du kommer til at stå selvstændigt på weekendskift. Oplæringen vil tage cirka 3 måneder, og dette vil foregå på daghold i hverdagene.


Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

- Opstilling og betjening af bearbejdsningsudstyr
- At foretage målinger i forhold til kontrolinstruktioner
- At reagere ved afvigelser
- Holde maskiner og området rent og i sikkerhedsmæssig forsvarlig stand, for derigennem at sikre optimal drift, kvalitet og produktivitet

Der er omkring 3-6 omstillinger i løbet af en weekend, det er større serieproduktioner ad gangen.
Indrykket: 11-10-2021 14:53:31
Ansøgningsfrist: 01-11-2021 23:59:00
Produktionsplanlægger
Steel Products DFT
Syddanmark
6430 Nordborg
Vil du sikre vores kunder får deres varer til den aftalte tid og den aftalte mængde og trænger du til nye udfordringer, så har vi måske et job til dig.

Vi har travlt og derfor søger Steel Products DFT A/S i Nordborg en produktionsplanlægger, som kan indgå i et stærkt team bestående af 2 produktionsplanlæggere, 2 arbejdsledere og en produktionschef.

Vi tilbyder
Et job i en organisation, hvor du vil blive en meget vigtig del af vores ”maskin rum”, hvor opgaverne løses hurtigt i samarbejde med mange gode kolleger.

Vi investerer i vores medarbejdere og er imødekommende overfor karriereønsker. Steel Products er en organisation med muligheder for personlig udvikling, for medarbejdere med den rette indstilling. Vi arbejder med en stor grad af fleksibilitet i jobbet, og du tilrettelægger selv din arbejdsdag sammen med din nærmeste leder.

Hvad drejer jobbet sig om?
Du vil få ansvaret for at håndtere de indkomne ordrer og forecasts fra kunderne og sikre høj kvalitet i indtastning i vores ERP-system; NAV 2015. Derudover vil du følge op på spørgsmål vedrørende ordrer overfor bl.a. kunderne og vores salgsafdeling.

Som vores nye planlægger må du gerne have ambitioner om løbende at kunne påtage dig et bredere ansvar i produktionsplanlægningen samt være forandringsvillig, og klar til at finde smartere måder at gøre tingene på.

Udover dialog med kunder, vil du også få til opgave at koordinere med underleverandører af ydelser for at sikre rettidig levering mod kunder.

Hvad skal der til for at ansøge?
Det vil være en fordel hvis du har erfaring fra en lignende stilling, men vigtigst er at du er detaljeorienteret og sætter pris på kvaliteten i dit arbejde.

Du skal være god til at samarbejde på alle niveauer og prioritere opgaverne i driften.

Du behersker engelsk i skrift og tale. Tysk er også en fordel, men ikke et krav.

IT- kundskaber vil være en fordel, herunder kendskab til Office-pakken og ERP-systemer; eksempelvis NAV 2015, D365 F&O eller Axapta.

Tiltrædelse snarest muligt. Der er ikke sat nogen ansøgningsfrist, da vi venter på den rette kandidat.

Send gerne din ansøgning snarest muligt til HR@steelproducts.dk - ansøgningerne behandles løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Claus Jensen, Manager of Operations, på telefonnummer 41 24 77 85.
Indrykket: 11-10-2021 14:48:31
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Produktionstekniker
Steel Products DFT
Syddanmark
6430 Nordborg
Vi optimerer og automatiserer konstant på vores processer og produktions set-up. Det gør vi for at være de bedste indenfor vores teknologier. Hvis du gerne vil bruge din tekniske viden til at forbedre, automatisere og optimere produktionsprocesser og hvis du vil gøre en forskel,-så har vi måske et job til dig.


Vi tilbyder

Du bliver en del af et stærkt team, som har produktionsteknisk ansvar for produktionen.
Du bliver en del af en produktionsteknisk afdeling, hvor du bliver fjerde mand i et team der rummer både ingeniører og teknikere. De samarbejder med produktionen, værkstedet og eksterne leverandører om de projekter der skal løses.

Vi investerer i vores medarbejdere og er imødekommende overfor karriereønsker. Steel Products er en organisation med muligheder for personlig udvikling, for medarbejdere med den rette indstilling. Vi arbejder med en stor grad af fleksibilitet i jobbet, og du tilrettelægger selv din arbejdsdag sammen med din nærmeste leder.

Hvad drejer jobbet sig om?
Som del af vores produktionstekniske afdeling har du to vigtige opgaver: Sikre optimale produktionstekniske løsninger og processer, og yde produktionsteknisk støtte til den daglige drift.


Arbejdsområder

Tekniske optimeringer af hovedsageligt bearbejdningsafdelingen, men også andre områder.
Produktionsoptimering, herunder produktions flow
Automatisering af nye og eksisterende maskiner
Projektdeltagelse i nye kundeprojekter
Du har blandt andet ansvaret for at produktionen forløber så gnidningsfrit som muligt, så faglige forståelse er vigtigt i jobbet, da du vil være en ”go to guy” for teknisk sparring, derfor er det vigtig du er synlig i produktionen.


Hvad skal der til for at ansøge?

Du kan være uddannet industritekniker eller maskinarbejder og hvis du har suppleret din faglige baggrund med en teknisk/akademisk uddannelse er det en fordel, men ikke et krav. Vi modtager dog også gerne din ansøgning, hvis du netop har afsluttet din uddannelse. Vi vil sørge for at du får oplæring og hjælp, til at varetage opgaverne.

Du skal være god til at samarbejde på alle niveauer og prioritere opgaverne i driften. Du skal vide, at de bedste løsninger findes gennem involvering af andre og deres kompetencer, og du tør at udfordre tingenes tilstand, træffe en beslutning og følge den til dørs. Du kan lide teknisk komplicerede løsninger, men også være fleksibel i forhold til hvad der kan lade sig gøre.

Du behersker engelsk i skrift og tale. Tysk er også en fordel, men ikke et krav.

IT- kundskaber vil være en fordel, herunder kendskab til CAD-programmer, Office-pakken og gerne ERP systemer; eksempelvis NAV 2015, D365 F&O eller Axapta.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Head of Production Engineering Jimmy Astrup på mail jas@steelproducs.dk eller mobil 2016 6442.

Tiltrædelse snarest muligt. Der er ikke sat nogen ansøgningsfrist, da vi venter på den rette kandidat.

Send gerne din ansøgning snarest muligt til HR@steelproducts.dk - ansøgningerne behandles løbende. Arbejdssted: Nordborg
Indrykket: 11-10-2021 14:45:08
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Sagsbehandlere til Sydbank Flensborg
Sydbank A/S
Andet
99999 Grænsejob
Vi søger selvstændige sagsbehandlere til områderne Kredit eller Kundeservice, som skal varetage:

- udfærdigelse af kredit- og sikkerhedsdokumenter
- kundeserviceopgaver
- betalingsformidlingsopgaver, telefonbetjening og afstemninger
- hvidvask opgaver/ AML
- ad hoc opgaver i Backoffice


Vi forventer, at du:

- er teamplayer og har gode samarbejdsevner
- har erfaring fra lignende jobs
- er serviceminded, kvalitetsbevidst og forandringsvillig.
Indrykket: 11-10-2021 14:28:27
Ansøgningsfrist: 31-10-2021 23:59:00
IT-medarbejder til Sydbank Flensborg
Sydbank A/S
Andet
99999 Grænsejob
Vi tilbyder et arbejdsmiljø der er kendetegnet ved frihed under ansvar, og hvor vi står sammen for at få opgaverne løst samt gode muligheder for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer.


Du skal bl.a. arbejde med:

E-Banking, herunder administration og servicering af kunder og kolleger
de tyske systemer, i samarbejde med afdelingens øvrige 3 medarbejdere
implementering af nye tyske programmer
projektopgaver, både ang. hardware og software
at være en ”IT blæksprutte”
ad hoc opgaver i IT, i samarbejde med Sydbank Danmark og eksterne tyske samarbejdspartnere

Du:

er teamplayer og har gode samarbejdsevner
har IT erfaring og mestrer at have mange forskellige bolde i luften
er serviceminded, kvalitetsbevidst og forandringsvillig
trives godt i et til tider hektisk miljø.
Indrykket: 11-10-2021 14:26:10
Ansøgningsfrist: 31-10-2021 23:59:00
Investeringskonsulent til Sydbank
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du passioneret omkring investeringsrådgivning og brænder du for at bringe din faglighed og viden i spil? Så er du måske vores nye kollega i Sydbank. Vi tilbyder et spændende job som investeringskonsulent, hvor du får mulighed for at arbejde med Sydbanks forretningskoncepter og værktøjer indenfor investeringsområdet.

Vi har brug for en dygtig medarbejder der vil tage ansvaret for at være bindeled mellem bankens rådgivere og fagkontoret. Vi løfter som team, og du vil med baggrund i en relativ lille organisation få mulighed for at blive udfordret i at løse mange forskellige opgavetyper inden for både uddannelse af bankens rådgivere, drift, produktudvikling, lovimplementering og meget mere. Et udpluk af dine arbejdsopgaver vil være:

- Udvikle og deltage i aktiviteter rettet mod decentrale enheder f.eks. investeringsuddannelse, implementeringsopgaver og temadage for investeringsrådgivere
- Holde dig opdateret i forhold til ny viden og trends ved at deltage på faglige konferencer og seminarer
- Yde faglig sparring til bankens investeringsrådgivere og privatrådgivere omkring brugen af forretningskoncepter og produkter
- Udvikle og drifte forretningskoncepter og værktøjer til bankens investeringsrådgivere og privatrådgivere.
Indrykket: 11-10-2021 09:19:03
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
IT System konsulent
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
IT System konsulent, MFG/PLM (Manufacturing/Product Lifecycle Management)

Digitaliseringen af LINAKs produktion er i fuld gang, og vi har derfor brug for en IT-konsulent, der, som bindeled mellem procesejerne og udviklere, sikrer stabil drift og udvikling af vores digitale produktionsplatform.

Digital produktion har naturligt integration til vores PLM platform, hvor produktionsdokumentation, såsom styklister, tegninger, proces beskrivelser mm. håndteres.

Opgaver som PLM/MFG-konsulent

Den tætte integration mellem PLM og MFG-platformen i vores strategi gør, at du naturligt bliver en del af både vores PLM og MFG-teams, hvor du vil deltage i projekter, ændringer og support. Dit fokus vil især være på de områder, hvor der er snitflader mellem digital produktion og PLM. Du vil arbejde tæt sammen med både interne og eksterne specialister fra IT og forretningssiden.

MFG-platformen består primært af: PTC ThingWorx, PTC KepWare, og MS SQL-databaser. PLM-platformen består primært af PTC Windchill og MS PowerApps.

MFG-løsningen er stadig i projektfasen og indtil videre kun rullet ud til enkelte produktionsområder i Guderup og LINAK US, så du vil få indflydelse på platformens udvikling og udrulning til LINAKs fabrikker i Danmark og udlandet (USA, Kina, Thailand og Slovakiet).

Hovedopgaverne er:

Analyse af ønsker og krav til ændringer.
Designbeskrivelse af ændringer.
Afstemme specifikationer og estimater med interne og eksterne udviklere.
QA & release management.
Input til procesoptimering.
Håndtering/styring af ændringer og sikkerhed.
Håndtering af systemdokumentation (i samarbejde med forretningskonsulent)
Support til procesejere superbrugere og slutbrugere.
Indrykket: 08-10-2021 15:03:43
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Mødestabil medarbejder til produktionen
Skærtoft Mølle
Syddanmark
6440 Augustenborg
Vi søger en kollega til produktionen.

Vi forventer, at du mødestabil, at du har teknisk snilde, en god fysik og ikke er bange for at tage fat. Vi forventer også, at du taler og skriver dansk, at du kan køre en truck og en gummiged - og så skal du have styr på de forskellige kornsorter.

Vi forestiller os, at du har erfaring fra lignende stillinger, og er du landbrugsmedhjælper eller har en baggrund/eller erfaring fra landbruget, vil det være en klar fordel, men ikke et krav. Derimod vægter vi din indstilling og tilgang til tingene højt.

Omvendt tilbyder vi gode ansættelsesvilkår med løn, der modsvarer dine kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring - og et team med rigtig gode kolleger.
Indrykket: 08-10-2021 14:50:50
Ansøgningsfrist: 22-10-2021 23:59:00
Nyuddannet eller erfaren mekanikingeniør
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Mekanikudvikler til produktudvikling i TECHLINE

Brænder du for mekanikudvikling og synes du at det vil være spændende at udvikle nye produkter fra start til slut til et af vores hurtigst voksende markeder? Så er dette job noget for dig.

Vores TECHLINE forretning vokser og derfor udvider vi nu vores produktudviklingsteam. Du vil arbejde med alle faser af udviklingsprocessen fra idéfasen til projektet overgår til løbende produktion og dit arbejde vil få stor indflydelse på vores fremtidige produkt program. Vores produkter bruges i meget forskellige og krævende applikationer, hvilket resulterer i mange spændende og varierende udfordringer i udviklingsarbejdet.

Du vil hovedsageligt komme til at arbejde i projektteams og vil indgå i en stærk udviklingsafdeling med 11 andre engagerede og kompetente ingeniører, teknikere og projektledere.

Primære arbejdsopgaver:

- Idé- og konceptudvikling
- Mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver
- Konstruktion i henhold til gældende kunde- og myndighedskrav
- Tegne egne konstruktioner i CREO
- Samarbejde med eksterne leverandører
- Sikring af høj kvalitet og montagevenlighed i de udviklede produkter
- Praktisk gennemførelse af test og analyse af de nye produkter
- Samarbejde med underleverandører og produktionsteknikere, bl.a. ved produktionsforberedelse
- Generel dokumentation af eget arbejde igennem hele projektforløbet

Du:

- er nyuddannet eller erfaren mekanikingeniør eller har en teknisk baggrund med stor mekanisk erfaring
- har erfaring med 3D CAD, gerne CREO
- har en positiv og teamorienteret tilgang til problemstillinger
- arbejder målrettet og struktureret, men ved også hvornår du skal tænke ud af boksen
- er vedholdende og kan argumentere for dine valg og ideer
- er kreativ og udadvendt
- virker motiverende og inspirerende på dine omgivelser og har et godt humør
- taler og skriver dansk og engelsk
Indrykket: 07-10-2021 15:32:45
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Technical Product Manager, TECHLINE Electronics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at TECHLINE bliver ved med at være vores hurtigst voksende segment? Brænder du for elektronik og har lyst til en dynamisk hverdag i en global organisation? Så er dette job sandsynligvis noget for dig.

Vi vokser kraftigt i TECHLINE og derfor har vi brug for endnu en Technical Product Manager, som kan påtage sig ansvaret for elektronikdelen af nogle af vores bedst sælgende produkter i TECHLINE segmentet. Du vil komme til at indgå i et team med ca. 20 kollegaer der overtager ansvaret for produkterne når de er færdigudviklede og sættes i løbende produktion. Produkterne masseproduceres og der sker løbende ændringer (nye komponenter, nye funktionaliteter og kostoptimeringer) i produktets levetid.

Du vil få en stor kontaktflade i virksomheden og vil også have en del ekstern kontakt,til vores datterselskaber og leverandører - i samarbejde med teknisk salg og kvalitetsafdelingen. Du vil også få en stor grad af indflydelse på dine egne opgaver og dagligdag hvor man selv forventes at styre det meste.


Primære arbejdsopgaver:

- Sikre produktets funktionalitet og konkurrenceevne gennem hele produktets levetid
- Gennemføre kostoptimeringer og kvalitetsoptimeringer, herunder in- og outsourcing
- Udvikle kundetilpassede løsninger med udgangspunkt i eksisterende produkter
- Gennemføre og dokumentere tekniske produktoptimeringer, samt vedligeholde disse
- Bidrage til problemløsning i produktionen og ved kundereklamationer
- Være projektleder på mindre projekter, såsom nyudvikling, optimering og lignende.

Du:

- Er uddannet elektronikingeniør med mere end 5 års erfaring eller en meget dygtig tekniker med en masse relevant elektronikerfaring
- Sidder måske i dag i en udviklingsafdeling, men har lyst til at prøve en lidt mere dynamisk hverdag hvor der sker lidt flere uforudsigelige ting
- Har lidt mekanisk forståelse og interesse
- Trives med en stor kontaktflade og kan lide variationen mellem dagligdags opgaver og mindre projekter
- Er udadvendt, positiv, fleksibel, god til at arbejde i teams og har lidt humor
- Kan lide at følge procedurer, men ved også hvornår vi kan tænke ud af boksen og måske afvige en smule
Indrykket: 07-10-2021 15:30:17
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Cand.merc int. Business Development, Global Business Engineer eller lign.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som global procesejer inden for materialedisponering har du ansvaret for vores globale disponeringsproces. Du skal optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle. Du skal udfordre vanetænkningen, undersøge alternative metoder og teknologier til at opnå den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger.

Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

- Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores materialedisponering
- Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
- Udarbejde performance målinger (KPI’er)
- Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
- Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
- Deltage i projekter på tværs af organisationen
- Fokus på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
- Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)

Du

- har erfaring indenfor forskellige dele af Supply chain, eks. disponering, planlægning eller lignende
- har gerne en stærk faglig baggrund, eks. Cand.merc int. Business Development, Global Business Engineer eller lignende uddannelse med et fagligt fokus indenfor supply chain
- er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig
- er udadvendt og evner at kommunikere i en global hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere/interessenter
- er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften
- behersker engelsk i skrift og tale
- har drive i en hverdag hvor du betros og trives med stor selvstændighed indenfor givne rammer
- er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året
Indrykket: 07-10-2021 15:27:55
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Resultatorienteret Service Manager
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du klar til at tage ansvar og sætte dit præg på udvikling af Service forretningen i en innovativ og fremadrettet industrivirksomhed, hvor kvalitet og kundetilfredshed er i højsædet? Er kundetilfredshed og levering af en effektiv og værdiskabende service til vores kunder vigtige KPI’er for dig? Er struktur og kvalitet nøgleord der passer på dig og forstår du at skabe et godt fundament for udvikling og forandringer? Så er du måske vores nye Service Manager, til vores EMEA marked.
Indrykket: 07-10-2021 11:55:29
Ansøgningsfrist: 21-10-2021 23:59:00
Purchaser with a holistic view (f/m/w)
Famoba
Andet
99999 Grænsejob
Are you a commercial thinking profile with a “go getter attitude”? Do you have experience in purchasing, can balance between internal/external suppliers and make sure things are done correctly with high quality standards? If it appeals to you, then Famobra is looking for you.


Your responsibilities

In this role you will lead buying activities from our internal companies in the Fleggaard Group combined with purchasing from external suppliers. Additional to this, you will handle the operational side of process optimization between the internal companies and secure smoothly operations. Finally yet importantly being responsible for an extension of the product portfolio, is also a part of the role. On top of all this, a focus on administration tasks, deliverables, follow-up on purchasing activities, forecasting and trend reporting is waiting for you.

To add value to Famobra and become successfully in this role, you possess the following desired skills

• Minimum 3 years of experience from a similar position
• Super user of the office 360
• You both write and speak either English or German on a high level
• Experience from the food industry or within wine and spirits category is an advantage
• Experience with Axapta is an advantage

Besides these skills, we aim for a person who is

• Structured and analytical in daily working routine
• Talented in handling numbers and working in systems
• Able to build relationships and nurture them
• Energetic and enthusiastic
• Honest and reliable


About Famobra

We are a specialist in global FMCG commerce, focusing on the purchase and distribution of beverages, confectionery, wines, spirits, groceries, dry food and baby food. In our large international network of first-class suppliers, we have a unique portfolio with direct access to some of the world’s most sought-after brands. As a global company, we distribute goods from our own warehouse in Northern Germany to over 200 customers in 45 countries throughout the world. Our many years of expertise in global commerce and logistics, as well as our dedicated team which is always ready to make a great deal, makes Famobra a reliable partner for suppliers as well as customers.


Are you interested in this career position?

Until we find the right candidate, we will hold interviews ongoing. Therefore, do not hesitate to send us your CV and application as soon as possible. Please notice, we will only accept applications sent through the link. Please send your CV and application in English.
Indrykket: 07-10-2021 11:05:47
Ansøgningsfrist: 29-10-2021 23:59:00
Forretningsorienteret Business Controller
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
AGRAMKOW Fluid Systems A/S søger en Business Controller med SAP erfaring.
Virksomheden er i stærk vækst og for den rette person er her muligheden for et særdeles godt job med udfordringer og udvikling. Vi søger lige nu til vores økonomiafdeling en positiv og forretningsorienteret Business Controller med brede regnskabsmæssige kompetencer.
Indrykket: 07-10-2021 11:08:39
Ansøgningsfrist: 21-10-2021 23:59:00
Buyer til Global Sourcing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Trives du med en dynamisk arbejdsdag, og har du evnerne til at skabe struktur i et omskifteligt arbejdsmiljø? Har du erfaring med sourcing af materialer fra en produktionsvirksomhed og en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde? Så er det måske dig, vi leder efter. Som ny kollega i vores logistikteam kan du bidrage til at sikre høj service, leveringsniveau og den kontinuerlige vækst hos LINAK!

Du bliver en del af vores DESKLINE segment, hvor logistikteamet består af tre buyers og fem Customer Service medarbejdere. Du vil være en central del af vores daglige drift, så du vil få et tæt samarbejde med såvel Customer Service, produktionen og vores leverandører.
Vi er inde i konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på optimering af bestående processer, kunde- og leverandørnærhed samt godt samarbejde. For at kunne håndtere den stigende vækst søger vi en ny kollega, der sætter en ære i at sikre optimalt vareflow til vores produktion.

For at lykkedes i jobbet skal du kunne lide at arbejde ud fra faste rutiner i vores AXAPTA system samt brænde for at skabe et overblik over indkomne leverancer og kommunikere med vores leverandører, Customer Service og produktionen for at få afklaring af leveringstider og produktionsafvikling. Vigtigt er det at du bevarer overblikket i et omskifteligt miljø og travl hverdag.
Indrykket: 06-10-2021 15:54:15
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Automatikfagtekniker
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en automatikfagtekniker til vores vedligeholdelsesområde i DESKLINE, hvor vi i dag er 8 på dagholdet og 1 på fast aftenhold og 1 på fast nathold. Vedligeholdelsesområdet står for vedligehold, planlagt service og forbedringer af vores udstyr i DESKLINE. Vi er pt. 165 timelønnede, der arbejder i tre skift.

Der søges en medarbejder til enten fast aften eller fast natarbejde.

DESKLINE er inde i en konstant udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer samt godt samarbejde. De seneste 7 år har vi ligeledes investeret massivt i robotter og automatisering og denne tendens fortsætter


Primære arbejdsopgaver

- Systematisk vedligehold af LINAK produktionsudstyr
- Fejlfinding og fejlretning af PLC-styrede anlæg, robotceller og diverse maskiner
- Produktionsoptimering af udstyr i samarbejde med produktionsteknikere og operatører
- Systematisk fejlsøgning, fejlretning og reparation af pneumatiske/elektriske anlæg og styringer


Du

- er automatikfagtekniker og har et godt kendskab til produktionsudstyr og gerne robotteknologi
- er analytisk i din tilgang til fejlrettelser og forbedringer
- er serviceminded, selvstændig, resultatorienteret, kvalitetsbevidst og en stabil arbejdskraft
- bidrager til et værdifuldt samarbejde og en god teamånd, der afspejles i afdelingens attitude og væremåde over for operatører, funktionærer og leverandører
- udviser faglig stolthed og er på forkant med produktionsudstyrets tilstand, så det inden for dit område til enhver tid er optimalt vedligeholdt og løbende forbedres
- kan forvente et udfordrende arbejde med særdeles gode kolleger og stor berøringsflade
Indrykket: 06-10-2021 15:53:05
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Regnskabsanalytiker til Sydbank i Aabenraa
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Motiveres du af at arbejde med tal og analysere regnskaber? Er du samtidig omhyggelig og har fokus på kvalitet? Så er du måske vores kommende kollega i Sydbanks centrale regnskabsanalyseafdeling.

Vi tilbyder et job, hvor du får muligheden for at videreudvikle dine kompetencer inden for regnskabsområdet. I jobbet vil du få en bred kontaktflade til kolleger i rådgivningsfunktioner og til de øvrige kolleger i Kredit.

Regnskabsanalyse har i øjeblikket 19 medarbejdere, og vi arbejder med regnskabsanalyse for erhvervskunder. Vi sikrer, at analyserne udarbejdes på et kvalitativt højt niveau, jf. bankens regler og forretningsgange. Opgaverne løses i tæt samarbejde med bankens kundevendte områder.


Din vigtigste opgave bliver at udarbejde regnskabsanalyser for bankens afdelinger inden for primært mellemstore erhverv, herunder tillige Tyskland og Landbrug. En anden vigtig opgave i jobbet er at være sparringpartner for bankens centrale kreditchefer i regnskabsmæssige forhold og for bankens rådgivere og andre kolleger, som har spørgsmål til regnskabsanalyser.

Vigtigst er, at du har lysten til og forudsætninger for at udarbejde analyser af regnskaber med forskellig kompleksitet. Du har en god økonomisk forståelse og flair for tal og regnskaber. Dette kan være suppleret med en relevant videregående regnskabsmæssig uddannelse, fx på HD eller kandidatniveau. Det vil være en fordel, hvis du har en baggrund som bogholder, revisor eller anden erfaring med analyse af regnskaber. Du holder dig også løbende ajour med ændringer i regnskabsmæssige forhold.

Du er analytisk og et udpræget ordensmenneske med fokus på kvalitet i dit arbejde. Du er klar og præcis i din skriftlige kommunikation. Derudover går vi efter at få en teamplayer med på vores stærke hold, der har et godt humør og samtidig er fleksibel og villig til at yde en ekstra indsats, når der er behov for det.
Indrykket: 06-10-2021 10:00:57
Ansøgningsfrist: 25-10-2021 23:59:00
Erhvervsjurist til Sydinvest i Åbenraa
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en engageret og faglig stærk cand.merc. jur. eller jurist til Jura & Risiko i Sydinvest i Åbenrå. Med direkte reference til afdelingsdirektøren kommer du til at samarbejde tæt med både kolleger i afdelingen og den øvrige organisation i Sydinvest.

I Sydinvest vil vi altid gerne være bedre i morgen, end vi var i dag. Vi forvalter flere investeringsforeninger og værdipapirfonde. Vi har over 70 mia. kr. under forvaltning og er inde i en rivende udvikling.

Vi har brug for en dygtig cand.merc. jur./jurist, der vil tage ansvaret for de juridiske og compliancemæssige udfordringer, der opstår i alt fra mindre driftsopgaver til større transaktioner og projekter samt compliance- og kontrolopgaver. Vi løfter som team, og du vil med baggrund i en relativ lille organisation, få mulighed for at blive udfordret i at løse forskellige opgavetyper inden for både drift, produktudvikling, lovimplementering og meget mere.

Et udpluk af dine arbejdsopgaver:

- Være med til at udarbejde og revidere dokumenter for Syd Fund Management A/S* og de investeringsenheder vi administrerer, herunder forretningsgange, politikker, vedtægter og prospekter m.v.
- Bidrage til at teknikker og processer er passende og effektive i forhold til kompleksiteten i selskabet og de administrerede foreninger.
- Kommunikation med myndigheder og samarbejdspartnere i Danmark og udlandet.
- Kontrol vedr. overholdelse af lovens, vedtægternes og investeringsinstruksernes rammer.
- Kontrol af bogføring, herunder emission og indløsning, køb og salg af værdipapirer m.m.
Indrykket: 06-10-2021 08:31:54
Ansøgningsfrist: 05-11-2021 23:59:00
Buyer til Global Sourcing – DESKLINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Trives du med en dynamisk arbejdsdag, og har du evnerne til at skabe struktur i et omskifteligt arbejdsmiljø? Har du erfaring med sourcing af materialer fra en produktionsvirksomhed og en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde? Så er det måske dig, vi leder efter. Som ny kollega i vores logistikteam kan du bidrage til at sikre høj service, leveringsniveau og den kontinuerlige vækst hos LINAK!

Du bliver en del af vores DESKLINE segment, hvor logistikteamet består af tre buyers og fem Customer Service medarbejdere. Du vil være en central del af vores daglige drift, så du vil få et tæt samarbejde med såvel Customer Service, produktionen og vores leverandører.
Vi er inde i konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på optimering af bestående processer, kunde- og leverandørnærhed samt godt samarbejde. For at kunne håndtere den stigende vækst søger vi en ny kollega, der sætter en ære i at sikre optimalt vareflow til vores produktion.

For at lykkedes i jobbet skal du kunne lide at arbejde ud fra faste rutiner i vores AXAPTA system samt brænde for at skabe et overblik over indkomne leverancer og kommunikere med vores leverandører, Customer Service og produktionen for at få afklaring af leveringstider og produktionsafvikling. Vigtigt er det at du bevarer overblikket i et omskifteligt miljø og travl hverdag.
Indrykket: 01-10-2021 15:34:36
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Buyer til Global Sourcing – TECHLINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Trives du med en dynamisk arbejdsdag, og har du evnerne til at skabe struktur i et omskifteligt arbejdsmiljø? Har du erfaring med disponering fra en produktionsvirksomhed og en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde? Så er det måske dig, vi leder efter. Som ny kollega i vores logistikteam kan du bidrage til at sikre høj service, leveringsniveau og den kontinuerlige vækst hos LINAK!

Du bliver en del af vores TECHLINE segment, der leverer aktuatorløsninger til industrielt brug. Området består af ca. 130 medarbejdere inden for produktion, salg, kvalitet, produktionsteknik, planlægning og udvikling.

Du vil indgå i et team bestående af 6 medarbejdere. Disponentfunktionen er en central del af vores daglige drift, så du vil arbejde tæt sammen med produktionen, vores produktansvarlige og vores leverandører. Vi er inde i konstant vækst og udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer, kunde- og leverandørnærhed samt godt samarbejde. For at kunne håndtere den stigende mængde opgaver søger vi en ny kollega, der sætter en ære i at sikre optimalt vareflow til vores produktion.

For at lykkedes i jobbet skal du kunne lide at gå i detaljerne og forfølge manglende leverancer m.m. via faste rutiner i vores AXAPTA system. Samtidigt skal du brænde for at skabe et overblik over indkomne leverancer og kommunikere med såvel salg/planlægning som produktionen for at få en afklaring af leveringstider og produktionsafvikling. Vigtigt er det at du bevarer overblikket i et omskifteligt miljø og travl hverdag.
Indrykket: 01-10-2021 15:31:07
Ansøgningsfrist: 30-11-2021 23:59:00
Faste chauffører søges
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger chauffører til vores lastbiler med:
Trucktrailer
Forvogn/Hænger
Tiptrailer

Du vil få en spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens.
Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor geografisk
rigtigt. Udedøgn skal påregnes.

Vi forventer at du:
• Har erfaring som chauffør – med kørsel af en af ovenstående kategorier
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE og førerkort

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode
løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Disponent Claus Skøtt på tlf. 74 33 73 59 eller mail claus@bulk-transport.dk eller
Disponent Jens Christian Thomsen på tlf. 74 33 73 58 eller mail jet@bulk-transport.dk.

Send din ansøgning via Søg stillingen senest den 24. oktober 2021. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Indrykket: 30-09-2021 16:32:08
Ansøgningsfrist: 24-10-2021 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland