2778 job i Sønderjylland 264 job i dette område
2778 job i Sønderjylland 264 job i dette område

topjob

IT-support elev
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en dygtig IT-support elev til vores hovedkontor i Aabenraa
Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
Du bliver ekspert i vedligeholdelse og support på vores forretningskritiske systemer og IT-udstyr – via mail. telefon og personlig henvendelse. Du kommer til at arbejde på tværs af forskellige platforme såsom Microsoft, Android, IOS, porte og kameraovervågningsudstyr på vores eksterne pladser.

Dine primære opgaver:
• Yde support på forskellige systemer og platforme
• Installere og opsætte Pc’er, printer, netværk m.m.
• Håndtere brugeradministration og brugernes IT-udstyr
• Udarbejde samt vedligeholde dokumentation og brugervejledninger
• Servicere eksterne pladser efter behov

Om dig
Ud over dine tekniske kompetencer vægter vi dine personlige kvaliteter højt. Vi opfatter IT-teamet som et servicecenter, hvilket fordrer, at du arbejder løsnings- og samarbejdsorienteret med høj grad af fleksibilitet og omstillingsparathed.
Det er en fordel, at du har kørekort B samt kørselserfaring.

Det er kendetegnende for dig at:
• Du brænder for IT og er nysgerrig efter at udvikle og udfordre din viden
• Du kan arbejde og kommunikere på alle niveauer i en organisation
• Du er fleksibel i din tilgang til opgaver og arbejdstider
• Du har flair for at sætte dig ind i nye systemer og forskellige IT-områder
• Du er drevet af gå-på mod, godt humør og har en god situationsfornemmelse
• Du er åben, imødekommende og kan godt lide at yde god service

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os pr. telefon 74 33 72 00 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Datamatiker/softwareudvikler
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Kan du bevare overblikket og omsætte forretningsønsker?

Vi søger snarest en nyuddannet datamatiker/sofwareudvikler, der er god til at bevare overblikket og har evnerne til at omsætte ønsker fra kunderne til krav til systemerne. Stillingen er en stabsfunktion, hvor du skal supportere de forskellige selskaber/afdelinger.

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
I jobbet som datamatiker kommer du til at samarbejde med 6 kollegaer i IT, du vil blive en del af udviklingsteamet på 3 kollegaer. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i udvikling og vedligeholdelse/support af Dynamics NAV og andre udviklingsprojekter, samt udvikling af Webapplikationer.

Om dig
I din rolle som datamatiker/softwareudvikler skal du:

• Have stærke faglige kompetencer
• Være god til at programmere og systemudvikle
• Have erfaring med SQL, Net og C#
• Gerne have erfaring med administration/udvikling i SharePoint
• Ttrives med skiftet mellem at arbejde tæt sammen med andre og løse opgaver alene.
• Have en god forretningsforståelse
Samtidig skal du kunne trives med travlhed og ad hoc-opgaver i en hektisk hverdag, hvor tingene går stærkt.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os pr. telefon 74 33 72 00 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.




Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
In-Company Projects
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
In-Company Projects for Engineering, Innovation & Business, Electronics, and Mechatronics Engineers

LINAK is looking for enthusiastic students who are interested in having an in-company project at LINAK while studying. We are searching for individuals with a can-do attitude who will be part of our dynamic and engaged team, regardless of the department they will work in. As a student, you will have a supervisor who will guide you throughout the project.


In-Company projects at LINAK:

Generating and testing new ideas

Building and evaluating prototypes

Taking on diverse projects with increased responsibility

Professional development


You

see possibilities rather than limitations

create engagement and positivity

find technical challenges motivating

have a can-do attitude and can see things from multiple perspectives

speak and understand basic Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
LEDER TIL VEDLIGEHOLDELSESAFDELINGEN
Steel Products DFT A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
LEDER TIL VEDLIGEHOLDELSESAFDELINGEN

OM STILLINGEN
Steel Products DFT søger en dygtig lederkollega, som kan drive et erfarent og professionelt team af 14 dygtige medarbejdere. Teamet består af 5 teknikere, 7 værktøjsmagere og 2 lærlinge, som sammen har ansvaret for vedligeholdelse af en omfattende maskinpark og tilhørende emnespecifikke værktøjer. Maskinparken består af 15 hydrauliske presser (150 -2000 T), 10 stansemaskiner, 13 CNC-maskiner samt diverse trinpresser og mekaniske presser m.m.
Du vil blive en drivende kraft i vedligeholdelsesafdelingen, der har til opgave at holde maskinpark og værktøjer klar til altid at kunne producere optimalt.

DINE KERNEOPGAVER VIL VÆRE
• At udvikle medarbejderne i din afdeling.
• At bidrage til at maksimere optimal driftstid på alle produktionslinjer.
• At sikre reparationer ved nedbrud vha. interne og eksterne ressourcer.
• Sourcing af sliddele til værktøjer og maskiner.
• At bidrage til udvikling og optimering af produktionsudstyr og værktøjer.
• Idéudvikling og vidensdeling med medarbejdere og kollegaer i hele virksomheden.

NYOPRETTET STILLING I NORDBORG
Steel Products A/S beskæftiger 330 medarbejdere på vores to fabrikker, hhv. i Nordborg (DFT) og i Horsens (Aage Østergaard). Vi er en af Europas førende underleverandøre inden for koldformningsprocesser såsom flydepresning, dybtræk og pladebearbejdning.
De to fabrikker arbejder tæt sammen, men fungerer som to selvstændige enheder. Stillingen er i Nordborg, hvor vi tilbyder dig et selvstændigt og fleksibelt arbejde med god sparring fra hele firmaet. Stillingen er nyoprettet, så der er gode muligheder for selv for at sætte sit præg på indsatsen. Organisationen har korte kommandoveje og en kammeratlig omgangstone.

OM DIG
Som person er du vant til at samarbejde med operatører, interne teknikere og eksterne håndværkere. Du kan holde “hovedet koldt” ved nedbrud og bidrage til et godt samarbejde på tværs af organisationen. Du er god til at få et overblik og tager ansvar for at få løst opgaverne effektivt og omkostningsbevidst.
Du har en relevant uddannelse som maskinmester, værktøjsmager, mekaniker eller lignende.
Du har erfaring med vedligeholdelsesarbejdet i en industriel produktionsvirksomhed.
Du evner at sætte dig ind i, hvordan maskiner og værktøjer virker og forstår sammenhængen mellem maskinen og produktionsprocessen.
Du er indstillet på at tage ansvar, er fleksibel, pligtopfyldende, mødestabil og har god ordenssans.
Du taler og skriver dansk og taler gerne engelsk og tysk.

SØG STILLINGEN
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og dit CV senest den 14. april til hr@steelproducts.dk (skriv ”Leder vedligehold” i emnefeltet).
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte COO Svend Lycke på mobil 40 86 44 67 eller på mail sly@steelproducts.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teknisk Assistent og koordinator med interesse for maskiner og dokumentation
Steel Products DFT A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
TEKNISK ASSISTENT OG KOORDINATOR MED INTERESSE FOR MASKINER OG DOKUMENTATION

Som vores nye tekniske assistent vil du få en nøglerolle i forhold til at dokumentere, forbedre og ajourføre komponenter og sliddele for værktøjer og anlæg.

DINE KERNEOPGAVER BLIVER BL.A. AT:
• Udforme tekniske tegninger af komponenter og sliddele
• Indkøbe sliddele og reservedele til værktøjer og maskiner
• Udarbejde tegninger, styklister og operationer til produktionen
• Have ansvar for strømlining af vores tekniske dokumentation
• Stå for systemsupport ved implementering af nye produkter, processer og udstyr i produktionen

VI FORESTILLER OS, AT DU HAR:
En teknisk baggrund Det kunne fx være som teknisk designer, maskintekniker, produktionsteknolog eller lignende. Du kan også have en anden faglig baggrund, hvor du har arbejdet med teknik og/eller produktion, herunder udarbejdelse af tekniske tegninger.
Erfaring med CAD Det vigtigste er ikke din baggrund, men at du er stærk i CAD – og at du nyder at arbejde med teknisk dokumentation og har lyst til at optimere denne del af vores virksomhed endnu mere.
Gode kommunikationsevner Stillingen kræver, at du som person er serviceminded, har gode kommunikationsevner og forstår vigtigheden af at gøre en ekstra indsats, når det er nødvendigt. Du er er i stand til at koordinere med flere interessenter og bidrage til, at dine kollegers arbejde bliver optimeret og ensrettet i hele afdelingen.
Strukturerede arbejdsmetoder Du er kvalitetsbevidst, har sans for detaljer og arbejder struktureret og grundigt – og sætter en ære i at overholde dine deadlines. Derudover evner du at videreformidle og beskrive oplysninger på en entydig og præcis måde.

HVAD KAN DU FORVENTE I DIN NYE STILLING?
Dine nærmeste kolleger mestrer alle vores processer, så der er god erfaring at trække på. Du får et alsidigt job med en bred kontaktflade i hele Steel Products DFT. Stillingen er nyoprettet, og der er fine muligheder for dig til at forme stillingen. Vi har en meget flad organisation, hvor der ikke er langt fra ord til handling, og hvor alles idéer har værdi. Der er en god stemning i afdelingen og dine kommende kollegaer ser frem til at arbejde sammen med dig.

SØG STILLINGEN
Vil du gerne arbejde i en virksomhed med høj grad af medarbejderinvolvering, og trives du i et uformelt, rummeligt og humørfyldt arbejdsmiljø, hvor der er plads til dine behov og din udvikling? Så vil vi opfordre dig til at søge stillingen som teknisk assistent ved Steel Products.
Arbejdsstedet er Steel Products DFT A/S, Nordborgvej 81, Nordborg.
Tiltrædelse snarest muligt. Der er ikke sat nogen ansøgningsfrist, da vi venter på den rette kandidat. Vi ser frem til at modtage din, gerne korte, ansøgning og dit CV snarest muligt på hr@steelproducts.dk mrk. Teknisk designer. Ansøgningerne behandles løbende.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte COO Svend Lycke
på mobil 40 86 44 67 eller på mail sly@Steelproducts.dk.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HSEQ Koordinator
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vil du være en del af en global vækstrejse i en markedsledende virksomhed og trives du i en virksomhed med fokus på arbejdsmiljø og kort vej til beslutningerne? Så er det dig vi søger til nyoprettet stilling i vores HSEQ afdeling.

Meldgaard Recycling A/S Vi arbejder inden for et nicheområde, nemlig sortering og genbrug af restprodukter, samt oparbejdning af metaller på vores fabrik i Kolding. Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi i Danmark er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Vi har mobile anlæg der sorterer flere steder i Europa, derudover har vi anlæg kørende i USA.

Vi har en flad og uformel organisation med korte kommunikationsveje. Vi tilrettelægger vores arbejde, så alle har mulighed for en god work-life balance, og vi lægger vægt på muligheden for at påvirke egne arbejdsopgaver.

Jobbet Som HSEQ Koordinator bliver du en del af et team med ansvar for at vedligeholde og optimere vores ledelsessystem og sørge for, at vi lever op til gældende ISO-standarder (ISO45001, ISO14001 samt ISO9001).

Desuden vil du være ansvarlig for at;
- Planlægge og afholde interne audits
- Følge op på løbende forbedringer, afvigelser og audits
- Håndtere korrigerende handlinger i forbindelse med kundeklager
- Videreudvikle auditproces og rapporteringsværktøjer
- Styre aktiviteter indenfor HSE-området
- Deltage i rejseaktivitet ca. 10 dage årligt

Din profil

Professionelle kvalifikationer:
Vi søger en profil med god HSE forståelse. Vi forestiller os at du minimum har 2 års erfaring fra en lignende stilling. Du trives med struktur, og din sans – og interesse – for detaljer er stor. Erfaring med ISO-certificeringer er afgørende. Desuden skal du have gennemgået lovpligtig arbejdsmiljøuddannelse eller være villig til at tage den.

Personlige kvalifikationer:
Du er åben og har en udadvendt personlighed, og formår at kommunikere klart og tydeligt på både dansk og engelsk. Du arbejder selvstændigt, struktureret og er resultatorienteret og har derudover en proaktiv og løsningsorienteret tilgang til tingene, hvor du til enhver tid, har fokus på arbejdsmiljø og løbende forbedringer.

Hos Meldgaard Recycling A/S tilbydes du en spændende stilling i en markedsledende, global vækstvirksomhed med stærke visioner. Du vil blive en del af et erfarent og stærkt team, der arbejder med ambitiøse mål og skaber resultater. Der vil være store muligheder for personlig og faglig udvikling, med gode muligheder for at præge egen hverdag og udvikling af rolle. Der vil vente dig en spændende og udfordrende hverdag, hvor der er frihed under ansvar.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HSEQ Manager Mia Bigum på tlf. 20 33 72 05/mail mbn@meldgaard.com eller sende os din ansøgning via Søg stillingen senest den 20. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Head of Quality
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en dygtig forandringsagent, der sætter kvalitet og miljø i højsædet? Har du en solid indsigt i forretningsprocesser og formår du at holde hovedet koldt – også når det går stærkt? Til at understøtte AGRAMKOWs positive udvikling søger vi en Head of Quality med teknisk indsigt og forretningsmæssigt know-how. Du bliver en naturlig del af virksomhedens dynamiske Operations & Delivery Team med reference til Director of Operations & Delivery.

Din hovedopgave bliver at udvikle og sikre en kvalitetsstruktur i AGRAMKOW organisationen, som stræber efter løbende at forbedre organisationens processer og derigennem kundens oplevelse og AGRAMKOWs bundlinje. Det indebærer udvikling og optimering af alle forretningsprocesser, hvori din rolle bliver helt central, således at vi får en optimeret og fleksibel Supply Chain. Dine opgaver bliver, men er ikke begrænset til:

Auditering af nye leverandører
Audit af produktioner, der er outsourcet til underleverandører
Undersøgelse af kvalitetsafvigelser og opfølgning med vore leverandører
KPI’er vedrørende energi, miljø og bæredygtighed

Du får ansvaret for at sikre et sundt samarbejde mellem egen afdeling, resten af virksomheden og vore leverandører. Kontaktfladerne er mange, og der er tæt dialog og samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgschef
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Her hos os i SCANPACKAGING søger vi dig, der har godt kendskab til salg til danske industrikunder. Du må gerne være en erfaren med stor drivkraft og lysten til at arbejde med alsidige salgsopgaver gerne med en teknisk baggrund.


Du får:

En stilling med alsidige og udfordrende opgaver, der løses på kontoret i Tørring:

Du tager teten i et tæt samspil med både dine kollegaer og kunder.
Du er med til at afholde kundemøder, specificere udviklingsopgaven, præsentere idéoplæg, skabe rammerne for salgsprojektet og vurdere den tekniske gennemførelse.
Du arbejder fokuseret med udvikling af kunderelationer,
Du planlægger messer og driver langvarige salgsprocesser med stor vedholdenhed.


Du er:

Med fordel uddannet ingeniør med speciale i maskinteknik, konstruktion og mekanik, design og innovation el.lign. kombineret med minimum 3 års erfaring efter endt uddannelse.

Du har erfaring og kompetencer inden for udvikling af komplekse løsninger
Du er vant til at have kundekontakten og kan præsentere idéoplæg og afholde workshops.
Du foretrækker et udfordrende og afvekslende arbejde, der virkelig stiller krav til at identificere problemets kerne og tænke flere skridt frem.
Du har flair for teknik, er praktisk anlagt og har teorien i orden. Du arbejder systematisk og veksler mellem sund fornuft og avancerede metoder.
Du har økonomisk sans og lægger vægt på at overholde både tidsplaner og budgetter.
Du har lyst til at være en del af en lille dynamisk og beslutsom enhed, hvor alle kender hinanden.
Du mestrer flydende dansk og engelsk og har gode kommunikative evner.
Du har gerne kendskab til Auto CAD.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supply Chain Analyst
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Brænder du for supply chain management, lageroptimering og udviklingsopgaver, og er du en holdspiller, der stortrives med tal og analyser, så har du nu chancen for at komme med i vores dygtige supply chain team. Vi sørger for at du får en stærk onboarding med indgående kendskab til vores supply chain, organisation og strategi.

Til vores indkøbsafdeling på hovedkontoret i Aabenraa søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig Supply Chain Analyst. Du er analytisk stærk og har en teoretisk baggrund og/eller praktisk erfaring inden for supply chain management med fokus på forecasting, parameterstyring, varedisponering og rapportering.

Du vil i tæt samarbejde med vores team, bestående af disponenter og analytikere, optimere vores forsyningskæde og være med til at sikre, at indkøbsafdelingen har det bedst mulige grundlag til at træffe beslutninger ud fra.


I samarbejde med dine nye kollegaer bliver dine primære opgaver

Udarbejdelse af og opfølgning på salgsforecast baseret på analyse af efterspørgselsmønstre.
Optimering af vareplacering på forskellige lagerlokationer.
Analyse og opfølgning på indkøbsflow og lagerudvikling.
Samarbejde med disponenter og analytikere omkring udvikling af arbejdsgange.
Rapportering og opfølgning på nøgletal såsom lageromsætningshastighed, kundeleveringsgrad mv.
Deltagelse i tværgående projektgrupper.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Head of Sales
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Er du klar til at stå i spidsen for en 3-cifret million omsætning? Er du en rutineret leder, der trives med at udvikle og eksekvere salgsplaner sammen med dit hold? Samtidigt formår du at navigere i jobbet på baggrund af markedsudviklingen og evner samtidig at finde vej i komplekse kontrakter.

Til den Offentlige Division søger vi en faglig stærk Head of Sales, som har fokus på at lede, drive og udvikle vores salgsorganisation, så vi styrker vores professionelle tilgang til det offentlige marked.


Du sætter retning og får ansvar

Du er med, hvor beslutningerne tages, og du har mulighed for både at sætte dit fingeraftryk på strategiudviklingen i hele divisionen, den daglige opgaveløsning samt fremtidens salg til det offentlige. Du har det overordnede ansvar for salg på alle kundeniveauer, og sammen med dit dedikerede team udvikler du samarbejdet med de større indkøbsfællesskaber i kommunerne.

Dit team består af 15 Salgskonsulenter og Key Account Managers samt to Markedsudviklere, som sammen dækker hele Danmark.
Med reference direkte til Divisionsdirektøren indgår du i en division, der er organiseret med høj grad af frihed og stor indflydelse, hvor du bliver en del af et lederteam med ni andre lederkollegaer.

På en helt almindelig arbejdsdag vil du opleve et tæt samarbejde med alle dele af organisationen, og din arbejdsdag foregår både ude hos dine medarbejdere og kunder, fra hjemmekontoret samt på vores lokationer i Kolding, Høje Taastrup og hovedsædet i Aabenraa.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsprogrammør / PTA
Career
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som vores nye produktionsprogrammør/ PTA bliver du medansvarlig for at Lachenmeier Monsun opnår et optimalt produktionsgrundlag. Din hovedopgave består i at være ansvarlig for programmering, korrigering af programfejl og optimering af allerede udarbejdede programmer i CADMAN, som styrer en del af vores automatiserede anlæg.

Det er dig, der driver produktionsprocessen fra tegning til færdig produkt/komponent på bl.a. vores laserskærer og kantbukker, og du vil dermed være en essentiel brik i vores produktionsforberedelse. Samtidig sikrer du, at processer og arbejdsgange er afstemt med interessenter i virksomheden.

Du vil ligeledes stå for at opdatere, implementere og vedligeholde procedurer og programmer for test af produkter og komponenter. Det er dig, der er med til at sikre en høj kvalitet af både anlæg, test og færdige produkter/komponenter.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomiassistent
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest en erfaren økonomiassistent, der brænder for økonomiopgaver og regnskaber

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
I jobbet som økonomiassistent kommer du til at arbejde sammen med 7 dygtige kolleger, der i fælleskab løser alle opgaver indenfor Meldgaards økonomifunktion.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
• Daglige økonomiopgaver – herunder bankafstemning, kreditorafstemning og betalinger mm.
• Udarbejdelse af månedsregnskaber
• Ad hoc/support opgaver for hele Meldgaard Gruppen
• Oplæring af trainee

Om dig
Du har en relevant uddannelse og god erfaring som økonomiassistent - det forventes at du:
• Har erfaring med at udarbejde månedsregnskaber
• Gerne har erfaring fra internationale forretningsområder - moms/skat udlandet
• Er en dygtig og alsidig IT bruger – gerne har kendskab til Navision – er dygtig til Excel
• Er serviceminded, fleksibel, positiv og vægter samarbejde og dialog højt
• Har en stor forståelse for økonomi og forretning
• Er i stand til at prioritere opgaver i en travl hverdag og er i besiddelse af god orden og struktur

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, du vil møde glade, motiverede og engagerede kolleger og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Martin Nørgaard Bruhn. på telefon 20 33 72 56 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. april 2023.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Global Content- og Copywriter
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vil du være en del af marketingteamet, som arbejder for at skabe en ”Brighter Future” globalt for alle dem, der arbejder i plejesektoren - professionelle eller private? Målet er en værdig pleje, livskvalitet for den enkelte og et godt arbejdsliv.

Vi søger en barselsvikar for vores content- og copywriter, som hver dag forvandler tør produktinformation og kundeindsigter til værdiskabende tekster på engelsk (US) til alle vores Healthcare målgrupper.

Trives du i en dynamisk virksomhed, hvor du kan prøve kræfter med de fleste discipliner inden for Content- og Copywriting, og hvor du har stor indflydelse på udførelsen af dit arbejde i tæt dialog med alle dine kollegaer verden over? Så spids den digitale blyant - for vi glæder os, til at sige velkommen til det Globale Team Healthcare i marketingafdelingen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Servicemontør
Career
Syddanmark
6400 Sønderborg
For Dan.doors som er ekspert og specialiseret i at udvikle samt producere adgangsløsninger, søger vi en dedikeret servicemontør til at servicere kunder i Syd- og Sønderjylland.


Om jobbet

Som servicemontør vil opgaverne indeholde mange forskelligartede opgaver ude hos kunderne, hvor dine primære opgaver er at servicere, montere, fejlfinde og reparere kundernes produkter. Med udgangspunkt fra din bopæl kører du direkte ud til kunderne, det er derfor et vigtigt element, at du trives med at arbejde selvstændigt og med stor kundekontakt.

Udgangspunktet er at alt kan lade sig gøre, og ingen lader sig begrænse.


Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Service og montage af produkter
Eftersyn og reparation af produkter
Installation af nye produkter
Vejledning af kunder i henhold til nye produkter
Forebyggende vedligehold, reparation og fejlfinding på eksisterende produkter
Planlægning og udførelse af service og montage i samarbejde med kunden og kontoret
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montagemedarbejdere
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Vi søger montagemedarbejdere m/truckcertifikat til Danfoss. Hvis du er på udkig efter længerevarende vikariat så ansøg via denne annonce.

Faglige kvalifikationer:

Du skal have erfaring med montage.
Du skal have et truckcertifikat.
Du skal have sans for detaljer, "fingersnilde" og være meget omhyggelig.

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er hjælpsom og pligtopfyldende
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Du skal være dansktalende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektleder med konstruktionsbaggrund
Career
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til Projektafdelingen søger Lachenmeier Monsun A/S en dygtig og selvstændig projektleder med konstruktionsbaggrund til at styre og drive forskelligartede projekter.

Lachenmeier Monsun har et mål om at være de bedste i branchen. Vi udvikler os konstant, investerer i fremtiden og vokser stødt - både organisatorisk, systemmæssigt og produktionsteknologisk. Projekt- og konstruktionsafdelingen har en bærende og central funktion i denne udvikling. Der er behov for at udvide afdelingen med en kollega til projekt- og konstruktionsarbejde i forbindelse med anlæg til korn- og foderstofindustrien, havneterminaler samt anlæg til håndtering af biobrændsel.

Det er en fordel, at du har en faglært baggrund som f.eks. smed og har arbejdet som det i et par år. Efterfølgende har du taget en videregående uddannelse til enten maskintekniker, produktionsteknolog eller lignende, med baggrund fra maskin- og projektverdenen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til komprimatorbil - udkørsel fra Trekantsområdet
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en chauffør til at køre komprimatorbil – med udkørsel fra Trekantsområdet.
Jobbet består i at tømme containere hos vores erhvervskunder. Du vil være garanteret 37 timer om ugen, og være hjemme hver dag.
Arbejdstiden er en 5-dags uge mellem klokken 05.00-17.00.
Det er et krav du har C kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Du skal udover kørekort kategori C, være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis.
Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Disponent Tina Kornbeck på tlf. 74 33 73 72 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 10. april 2023. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftschef til vores miljøcentre i Kolding, Aabenraa og Klintholm på Fyn
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for at arbejde med mennesker, ledelse og driftsoptimering?

Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/ modtageanlæg i hhv. Kolding, Aabenraa og vores nye plads i Klintholm på Fyn.

Jobbet
Vi søger en driftschef, som vægter samarbejdet højt. Du vil få den koordinerende rolle og have overblikket over alle vores miljøcentre. Derudover skal du beskæftige dig med følgende områder:

Personaleledelse
• Sikre, at medarbejderne udvikler sig og bliver løftet både personligt og fagligt
• Skabe gode muligheder for at samarbejdet i afdelingen fungerer
Driftsledelse
• Få ansvaret for styring og planlægning af pladsens aktiviteter
• Sikre et godt samarbejde mellem salg og drift
Økonomi
• Sikre, at miljøcentrene er en rentabel forretning
Administration
• Optimere arbejdsgange og sikre ensartede procedurer og processer
• Sikre, at vores kvalitets-, miljø- og arbejdsmiljøcertificering vedligeholdes og lever op til gældende krav

Om dig
Vi forventer, at du:
• Er løsningsorienteret og resultatskabende
• Er god til at kommunikere dine budskaber klart og præcist
• Er god til at skabe tillid og arbejdsglæde blandt medarbejderne
• Har gennemslagskraft og ledelseserfaring
• Er en god købmand og har økonomisk forståelse
• Har god teknisk og praktisk forståelse
• Har gode IT kundskaber – vi bruger Navision og Officepakken

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 15.04.23. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
CEO til Meldgaard Recycling A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger snarest en engageret CEO

Vi arbejder inden for et nicheområde, som vi er allerbedst til, nemlig sortering og genbrug af restprodukter, samt oparbejdning af metaller på vores fabrik i Kolding. Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi i Danmark er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Denne proces har udlandet også fået øjnene op for, og Meldgaard Recycling A/S har i dag mobile anlæg der sorterer flere steder i Europa, derudover har vi anlæg kørende i USA. Du kan se meget mere her https://recycling.meldgaard.com/

Jobbet
Vi er på en vækstrejse, som over de seneste år har medført en fordobling af omsætningen. For at kunne fortsætte den positive trend, ser vi et behov for at styrke organisationen. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du med reference til ejerkredsen, vil få ansvaret for den daglige drift. Indsatserne sker med udgangspunkt fra hovedkontoret i Aabenraa, og der skal påregnes en del rejseaktivitet. Du kan se frem til god sparring, idet vores nuværende CEO Anders Hedegaard fortsætter i en rolle som CTO. Derudover vil der også være rig mulighed for god sparring og støtte fra de øvrige godt 55 kolleger i Meldgaard Recycling.

Vi har en ret flad organisationsstruktur, og som typer er vi ret jordbundne. Vi har et fantastisk hold hvor kompetencerne spænder bredt, og du kommer til at arbejde sammen med nogle energiske og fagligt dygtige kollegaer. Kan tilføje, at vi her primo 2023 har opnået ISO certificering på områderne arbejdsmiljø, kvalitet, miljø, med vores HQSE kollega som tovholder.

Udover det daglige ledelsesansvar, er følgende et udpluk af de vigtige ansvarsområder:
• Overordnet, strategisk ansvar for drifts- og salgsaktiviteter
• Struktureret indsatsstyring og målrettet kommercielle indsatser
• Ledelse af mellemledere
• Deltage i kontraktforhandling (internationale)
• Ledelsesansvaret for vores aktiviteter i USA

Om dig
Som person er du en ydmyg og ambitiøs leder, som naturligt inddrager, udvikler og motiverer både medarbejdere og omgivelser. Alt dette gør du med respekt for virksomhedens DNA og kultur.
Dertil forventer vi, at du
• kommer med en solid ledelseserfaring i bagagen og at du har stor empati
• har en teoretisk ballast og en kommerciel profil som matcher jobbet
• som person er struktureret og detaljeorienteret
• har teoretisk ballast, som matcher et job som dette
• har solide forhandlingsevner, og herunder erfaring med kontraktforhandling på internationalt niveau
• har gode sprogkundskaber (engelsk mundtligt/ skriftligt er et must, og tysk mundtlig vil bestemt være en fordel)
• har produktions/ procesforståelse, og gerne med erfaring
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Hedegaard på tlf. 20 33 72 33 eller sende os din ansøgning via Søg stillingen senest den 19. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 650 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT-supporter/administrator
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en dygtig IT-supporter/administrator til vores hovedkontor i Aabenraa

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
Overordnet kommer du til at beskæftige dig med løbende drift, implementering, videreudvikling af vores Intranet (SharePoint), sikkerhed/opdateringer, netværk, IT-projekter, vedligeholdelse, support m.m.

Øvrige arbejdsopgaver:
• Drift, udvikling, opdateringer, fejlfinding/problemløsning /Platform Microsoft, android, IOS
• Brugersupport
• Administration SharePoint

Om dig
Ud over dine tekniske kompetencer vægter vi dine personlige kvaliteter højt. Vi opfatter IT-teamet som et servicecenter, hvilket fordrer, at du arbejder løsnings- og samarbejdsorienteret med høj grad af fleksibilitet og omstillingsparathed.
Du kan være en erfaren IT-supporter, der gerne vil bevæge dig mod mere drift frem for support.

Det er kendetegnende for dig at:
• Du har en bred IT-support erfaring
• Du er nysgerrig og brænder for konstant at udvikle og lære nye ting
• Du er struktureret, kvalitetsbevidst, proaktiv og kender værdien af detaljen
• Du har kendskab til almen Server Management, Microsoft, SharePoint og netværk
• Du har flair for at sætte dig ind i nye systemer og forskellige IT-områder
• Du er drevet af gå-på mod, godt humør og har en god situationsfornemmelse

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os vedr. stillingen pr. telefon 74 33 72 00 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 14. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 770 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
International Area Sales Manager
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vil du bruge din salgserfaring på at udvikle og udbygge omsætningen på vores eksportmarkeder? Har du lyst til at være ansvarlig for salg og indtjening på ofte mangeårige og strategiske kunderelationer? Så er jobbet som International Area Sales Manager måske noget for dig.

Med reference til direktøren for ABENA International vil du få ansvaret for at udbygge salget af primært healthcare produkter på eksportmarkeder. Dit fokus vil være at udbygge forretningen inden for retail samt være med til at starte salget på globale online markedspladser op.
Som Area Sales Manager bliver du en del af ledergruppen i ABENA International.


Sammen har vi de globale briller på og er i kontakt med hele verden

I ABENA International vil du indgå i et team bestående af ca. 25 kolleger, der sætter en stor ære i at levere førsteklasses service til vores 100+ internationale grossister i ca. 80 lande. Fælles for os alle er, at vi motiveres af at være i dialog med vores kunder og at skabe gode resultater og vækst i markedsandele.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til Indkøbsafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Til vores indkøbsafdeling på hovedkontoret i Aabenraa søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig disponent.

Du er processtærk og trives både med rutineprægede opgaver og forskelligartet problemløsning i hverdagen. Som disponent i vores indkøbsafdeling vil du i tæt samarbejde med produktchefer, logistik og salgsafdelingen være med til at løfte den operationelle drift og styring af vores forsyningskæde.

Det er vigtigt, at du er struktureret og systematisk i din tilgang til dit arbejde, så vi sikrer en stabil og god kundeoplevelse. Med reference til afdelingschefen for disponering og forecasting bliver du en del af et team, hvor alle hjælper hinanden. Det er derfor vigtigt, at du er en holdspiller, der er dygtig til samarbejde og kommunikation både internt i teamet og eksternt ud mod leverandører.


Dine primære opgaver vil være

Oprettelse af indkøbsordrer og styring af vareflowet gennem forsyningskæden
Opfølgning på åbne indkøbsordrer og løbende optimering af vareflow
Vedligeholde stamdata relateret til varedisponering
Bogføring af leverandørfakturaer
Løbende dialog med produktchefen omkring udvikling i aktuel og forventet lagerbeholdning
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Global Solution Engineer med teknisk knowhow og kommercielt fokus
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst og drive til at bringe teknisk salg og rådgivning om tekniske produktionsløsninger til det næste niveau? Kan du gå forrest og rådgive kunder samtidig med, at du har styr på kalkulationerne? Så er du måske netop den Global Solution Engineer, vi søger til vores team. Vi tilbyder en stilling med mange spændende udfordringer i en global virksomhed i vækst og indenfor en industri i enorm udvikling.
Du bliver en del af et team af Global Solution Engineers, som sammen er ansvarlige for de daglige salgsunderstøttende aktiviteter i form af tekniske salgsspecifikationer og rådgivning af kunder og sælgere. Det er desuden din opgave at stå i spidsen for at AGRAMKOW øger synligheden hos kunderne, så det gennem et perfekt internt samarbejde bliver lettere at vinde komplekse projekter worldwide.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Servicemontør
Career
Syddanmark
6400 Sønderborg
For vores kunde, som er ekspert og specialiseret i at udvikle samt producere adgangsløsninger, søger vi en dedikeret servicemontør til servicerer kunder i Syd- og Sønderjylland.

Som servicemontør vil opgaverne indeholde mange forskelligartede opgaver ude hos kunderne, hvor dine primære opgaver er at servicere, montere, fejlfinde og reparere kundernes produkter. Med udgangspunkt fra din bopæl kører du direkte ud til kunderne, det er derfor et vigtigt element at du trives med at arbejde selvstændigt og med stor kundekontakt.

Udgangspunktet er at alt kan lade sig gøre, og ingen lader sig begrænse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
EL-Konstruktør
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en stærk tekniker med flair for EL konstruktioner, der gerne tager ansvar? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den konstruktør vi søger til vore elektriske konstruktioner.
Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.

Udvikling og kvalitetssikring af elektriske konstruktioner
Du kommer til at referere til Technology Manager, Hardware, men i dit daglige arbejde kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med projektledere og øvrige projektmedlemmer vil stå for den EL-tekniske del af projekterne, herunder udvikling og test af prototyper i forbindelse med eksekverings- og udviklingsprojekter. Derudover skal du være med til at vedligeholde og kvalitetssikre vores eksisterende produktprogram. Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Overdragelse af projekter til produktion
Specificering af udstyr, opgaver og processer
Udvikling og vedligehold af elektrisk konstruktion i EPLAN
Udvikling og vedligehold af styklister og Produktionsgrundlag - herunder kvalitetsdokumentation og test specifikationer

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertise område, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger samt undervisning af kunder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Indkøb
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik indkøb! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Projekter kan være at videreudvikle og medvirke til global implementering af vores Category Management platform. Derudover kan du komme til at udvikle værktøjer til håndtering af Risk Management i supply chain eller du kan være med til at udvikle værktøjer til SRM. Du vil som praktikant dermed få hands-on erfaring og blive en integreret del af teamet.

Eksempel på tidligere projekt - projekter varierer efter kvalifikationer og interesser:

Undersøge mulighederne for at etablere category management, som kan bruges som en fælles platform, for at koordinere og afstemme beslutninger til alla BU. Der skal vurderes hvorvidt category management kan være med til at sikre, at LINAK har den rigtige leverandør portefølje for kapacitet, risiko og leverandør udvikling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Salg & Business Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Salg & Business Development! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Til efteråret 2023 søger vi praktikanter inden for følgende områder:



Market research her vil fokus være på vores nye løftesøjle og udviklingen af konceptet hertil. Vi skal have identificeret markedsbehov, forretningsområder, applikationer, potentialet samt go-to-market strategien. Det kræver teknisk interesse og kommerciel forståelse og du vil få mulighed for at få direkte kontakt til eksisterende kunder i ind og udland.



Som Key Account praktikant vil du indgå i et team af forretningsudviklere. Her vil dine opgaver blandt andet bestå af at mappe kunder gennem desk research, hvormed du får en bred kontaktflade i vores globale organisation. Du vil også arbejde med identificering af stakeholders og mulige fokusområder samt at skulle lave en overordnet segmentering af virksomhederne.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Produktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for produktion! Vi søger dig, som har gå-på-mod, har lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet produktlinje. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK sætter vi stor pris på vores praktikanter!



Vil du gerne være med til at udvikle, specificere, indkøbe og igangsætte fremtidens proces- og produktionsudstyr er du kommet til rette sted. Som praktikant kan du være med til at kvalitetssikre, rationalisere, automatisere og optimere produktionen, og du vil være med til, at løse opgaver som ugentlige registreringer af forskellige produktionsdata. Derudover vil dagligdagen være præget af større og mindre projekter, spændende diskussioner, vidensdeling og nytænkning.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniør eller datamatikerpraktik inden for IT
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til ingeniør eller datamatikerpraktik! Vi søger dig, som har drive, lysten til at lære og som gerne vil være en del af vores IT-organisation. Du vil blive inddraget i tværgående optimeringsprojekter med fokus på processer og/eller applikationer.



”Rent fagligt fik jeg virkelig styrket de kompetencer jeg allerede havde med i bagagen fra skolen. Det var bl.a. mine skills i .NET universet, hvor jeg fik lov til at arbejde meget mere med MVC, API’er og Entity Framework, som var teknologier jeg kun kendte begrænset til. Derudover fik jeg også bedre kendskab til clouduniverset, og indsigt i hvordan man kan bruge Azure og DevOps til udrulning af ens software.” – siger tidligere praktikant, Lukas, om at være i praktik hos LINAK IT.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Elektronik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for elektronik! Vi søger dig, som har vilje, lysten til at lære og drive til at blive en del af et dynamisk og engageret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter og reelle problemstillinger, og deriblandt arbejde med både større og mindre opgaver.



Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products og R&D



I Existing Products kan du arbejde med analyse og gennemføre tekniske forbedringer på produkter, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøgleperson for produktets fremtidige levetid! Se videoen her om hvordan det er at være i Existing Products (elektronik) hos LINAK.



I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra idé til løbende produktion. Opgaver kan indebære, at du skal tegne, analysere, teste og implementere komplekse kredsløbsdesign som en del af større udviklingsprojekter samt dokumentere eget arbejde igennem hele udviklingsforløbet.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland