3004 job i Sønderjylland 300 job i dette område
3004 job i Sønderjylland 300 job i dette område

top job

Erfaren arbejdsleder til DESKLINE® - Nathold
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en erfaren arbejdsleder, der kan bidrage til, at vi fortsætter vores høje vækstrater. Vi er pt. ca. 160 medarbejdere i DESKLINE produktionen, der arbejder på 3 skift. Du vil få ansvaret for de ca. 40 produktionsmedarbejdere og 2 lagermedarbejdere på natholdet i DESKLINE på to lokationer på vores hovedkontor i Guderup.



For den rigtige kandidat er det et udfordrende og spændende job i et produktionsmiljø, der er baseret på LEAN og produktionsteams, og hvor man har stor indflydelse og skal have fokus på vores evne til at levere varer rettidigt til kunderne.



Medarbejdere i DESKLINE er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en leder, der forstår at inddrage dem i beslutninger og i forandringer.



Vi har brug for en arbejdsleder, som vil trives med en foranderlig hverdag, kan lide den menneskelige kontakt, og som ikke er bange for at sætte klare forventninger op for medarbejdernes adfærd – og følge op på dem. I jobbet vil der være en høj grad af frihed under ansvar, hvor du får mulighed for at træffe selvstændige beslutninger inden for givne rammer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Murer til serviceafdelingen
SIB Byggeri A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en dygtig murer til vores serviceafdeling i Sønderborg området.

Du får indflydelse på tilrettelæggelse af din hverdag og har selv den direkte kontakt til kunden.

Vi forventer, du er uddannet inden for faget, er omhyggelig og kompetent. Du kommer til at arbejde tæt sammen med øvrige fag i serviceafdelingen. SIB tilbyder spændende udfordringer
samt gode kollegaer, løn- og ansættelsesvilkår.

Ring på tlf. 74 42 49 19 og aftal tid for evt. samtale
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Speditionsassistent til serviceafdelingen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger en professionel og servicemindet speditionsassistent, som er det effektive bindeled mellem vores vognafdeling, spedition og chauffører.

Vi sikrer, at chaufførerne kommer afsted med alle dokumenter og instruktioner. Og du er med til at overvåge deadlines og hjælper med at finde gode løsninger til chaufførerne, hvor der er afvigelser i ruter, trafik eller ved læsning/losning.

Der er fart på, da vi arbejder med fødevarer med kort holdbarhed. Det er derfor vigtigt, at du har overblik og kan holde mange bolde i luften. Og gribe dem sikkert.

Du skal have et godt kendskab til logistik og international transport. Du er struktureret og sætter en ære i, at transport udføres korrekt og til tiden. Du er en holdspiller, som har en ærlig og tæt dialog med kolleger i hele transportkæden.

Dine primære opgaver vil være:
• Chaufførinstruktion ved overdragelse af ture
• Modtagelse og udlevering af dokumenter til chauffører
• Afgangs- og modtagekontrol på tid, bil og chauffør
• Administrative opgaver knyttet til International vejtransport
• 1. support til chauffører på deres ruter
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operational Excellence Manager, Global Operations
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to plant the seed in creating value and to facilitate continuous development of our lean agile roadmap? Do you want to make visible impact by improving processes and facilitating kaizens? Do you enjoy working in a team-oriented environment and like to be challenged? Can you imagine yourself achieving extraordinary results and having a stimulating daily work experience?


Then this can be the job for you! Apply and be part of the Global Operational Excellence team at LINAK.


Operational Excellence is an organisation which aims to have a common operating system for LINAK which is built in our best practices across the plants and ensure continuous improvement behaviors and results. For the right candidate, this is a unique opportunity to grow, learn across LINAK factories and work closely with all levels of the organisation.


Primary tasks

- Drive and facilitate kaizens & ensure operations metrics are continuously improving
- Support VSM activities, problem solving and gemba
- Support operations in developing policy deployment quarter plans, productivity improvement roadmaps and lean transformation projects
- Perform lean compass partner review with the purpose of learning and unifying the direction of our lean journey
- Globally responsible for lean tools & processes. You will also be responsible for training and coaching the organisation
- Actively participate in global best practice sharing and global summits.


Experience/Qualifications

- There are many paths for this position. You can either be a newly graduate engineer or an experienced engineer within operations
- Ability to facilitate workshops and kaizens by creating meaning to the group, managing the process to achieve desired outcome and asking good questions
- Confident, committed to self-growth, independent with energy, down to earth, structured, has a good sense of humor and drive
- Ability to challenge the way we do things and encourage the team to think out of the box. To be successful in this position, you must be able to communicate at all levels of the organisation and can get the buy in of stake holders
- It will be an advantage if you have TWI (Training within Industry) knowledge or experience.


If you have any questions about the position, you are welcome to contact Senior Manager, Operational Excellence, Kristy E. Rasmussen, phone no.: +45 51565735.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.


LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teknisk medarbejder til elektronik udviklingsafdeling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en teknisk medarbejder med et kvalitetsbevidst mindset, og som er systematisk, struktureret og trives i en international virksomhed med en bred kontaktflade. Hvis du kan nikke genkendende til det, er du måske vores kommende kollega!


Som teknisk medarbejder i udviklingsafdelingen er det din opgave at deltage i projekter og bidrage til procesaktiviteterne i forbindelse med produktfrembringelsen. En del af vores produkter baseres på genbrug af konstruktionselementer fra tidligere udviklinger, hvor det bliver din opgave at sikre, at integration og specifikation i den nye anvendelse lever op til kravene.


Et typisk eksempel kunne være konstruktion af en ny aktuator, hvor det elektriske kredsløb er genbrug fra tidligere konstruktioner, men det skal nu tilpasses de mekaniske og elektriske forhold i den nye aktuator. Her vil opgaven være at deltage i udviklingsprocessen, og stå for alle elektronikaktiviteter lige fra diagram til underleverandørens leverancer er godkendt.


Som teknisk medarbejder får du muligheden for at bidrage til at sætte rammerne for den mest effektive arbejdsgang i afdelingen, og du får stor indflydelse på implementeringen ift. vores evne til at levere nyudvikling til tiden.


Du er (ny)uddannet elektronikteknolog, elektronik-, mekatronikingeniør el.lign eller har på anden måde opnået en vis forståelse af elektronik
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder til Customer Service
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Teamleder til Customer Service i MEDLINE® & CARELINE®, der brænder for at støtte vores medarbejdere i at give vores kunder den bedste kundeoplevelse.

Du vil blive en del af vores centrale Customer Service afdeling, hvor du får personaleansvar for 7 customer service-medarbejdere. Udover den ledelsesmæssige opgave vil du også blive nøgleperson i forbindelse med den løbende tilretning og optimering af de administrative processer i afdelingen. Det er vigtigt, at du formår at skabe overblik over indkomne opgaver, og sammen med afdelingen finder de bedst mulige løsninger for vores kunder. Som teamleder vil du få en koordinerende og analytisk rolle, hvor det er en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet, skal du trives med at skabe overblik i indkomne kundeordrer og have en analytisk tilgang til problemløsning.

Du vil opleve en travl hverdag, hvor der til tider skal træffes hurtige beslutninger, hvorfor det er væsentligt, at du kan holde mange bolde i luften og skabe struktur. Til gængæld får du en bred kontaktflade til kolleger i flere dele af verden og får ansvar og mulighed for at præge udformningen af jobbet og afdelingen.


Primære arbejdsopgaver

Sikre høj leveringsevne i tæt samarbejde med produktionsområder samt datterselskaber og kunder
Sparringspartner for medarbejderne der arbejder med ordrebehandling, leveringstider og forecastopgaver
Analyse af data i forbindelse med kundeordrer, forecast etc.
Løbende tilretning og optimering af administrative processer i samarbejde med supply chain organisationen
Håndtering af kundeaftaler – herunder opfølgning på lagerstatus
Daglig ledelse, motivation og udvikling af medarbejdere
Aktiv del af afdelingens opgaver – især ved spidsbelastninger
Deltage i tværfaglige projekter
Diverse ad hoc-opgaver


Du

er uddannet inden for supply chain, logistik, produktion el.lign. og/eller har erfaring med supply chain – gerne fra en produktionsvirksomhed
har erfaring med ledelse samt team- og medarbejderudvikling
har evne og lyst til at arbejde analytisk med problemstillinger
er rolig og kan tage hurtige fornuftige beslutninger
har en tillidsvækkende lederstil, er en dygtig kommunikator og god til at lytte
er omstillingsparat og trives i et omskifteligt arbejdsmiljø
har erfaring med Office-pakken (herunder primært Excel) og ERP-systemer
behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Tysk er en fordel


Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Customer Logistics, Henrik Elkjær på tlf. 73 15 17 67.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Director, Strategic Business Unit - DESKLINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you searching for the opportunity to use your leadership experience in sales management of technical products to take one of the most successful manufacturing companies in Denmark even further?

We are among the leaders in the global market for height adjustable office desks. Our global market is growing fast, and we have great opportunities to increase our business even further in the coming years. We are now searching for a new SBU Director to take responsibility for aligning sales, product portfolio and marketing of our DESKLINE products globally in cooperation with our global sales organisation and departments at LINAK headquarters.

You will report to the EVP & Division President for the DESKLINE division and have direct report from 8 experienced and highly motivated employees here at our headquarters in Guderup. But you will also hold matrix responsibility for all business activities performed by dedicated DESKLINE salespeople globally.

For the right person this is the opportunity to make a difference and build your career. Your motivation should be to work in the intersection between our customers and market needs on the one hand, and our technical solutions and business results on the other. Being a global company in a growing business, this job can also be your opportunity to seek other challenges within LINAK in the future.


You will

Define and execute the DESKLINE sales strategy
Define and communicate the global sales strategy
Prepare sales activity plans and follow-up on execution
Define and optimize pricing strategies
Meet the goals as regards turnover and margin
Responsible for observance of your cost budget
Take responsibility for sales globally
Cooperate with dedicated sales staff in our subsidiaries globally to drive sales
Visit OEM customers to ensure a joint strategy with Power Sponsors
Manage the introduction of new products/systems to the global sales organisation
Together with Marketing ensure optimal marketing of products and systems
Ensure regular coaching of employees and contribute to progress in projects
Ensure use of existing tools in the daily work (CRM, LEAN Sales tools)
Ensure that our product portfolio matches market demands
Competitor monitoring
Structured collection of market information with a view to be able to offer the right products within our DESKLINE business, and input to R&D



You:

probably hold at least a technical or business bachelor’s degree or a combination of the two
have significant sales experience from a technical B2B manufacturing environment and sales management experience as well
have a strong sense of business and can handle conflicting demands from customers and sales colleagues
are a strong communicator and are able to find the right balance in listening and communicating
are able to help people grow and are naturally respected by your colleagues and costumers
work with a systematic approach and are able to handle a high degree of complexity
speak, read and write English at a professional level, German is an advantage



If you have questions to the position, please contact Division President and Executive Vice President John Hansen Frost by phone + 45 73 15 15 33.



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
DK-6430 Nordborg
www.linak.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sales Manager
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
As our new Sales Manager for the BSS – Basic Safety & Survival Training division in Esbjerg, we see you as someone who is enthusiastic to sell products, understands the discipline of product selling, possesses excellent verbal and written communication skills, have strong commercial acumen, financially literate and is skilled at networking, lead generation and closing in a high paced sales environment. As our BSS Sales Manager you will be a part of a new established and dynamic commercial team. You will be given the account responsibility for companies within the Maritime, Wind or Oil & Gas industries. For the right candidate this position offers remarkable career opportunities.



Key Responsibilities

You will be directly reporting to the Head of Commercial DK and generally execute the below tasks.

- Sell Basic Safety & Survival training products to companies in the Maritime, Wind or Oil & Gas Industry
- Build a strong relation with customers through an understanding of their business to map out their needs, proactively suggest training products from our MT Product Portfolio and draft proposals/frame agreements accordingly
- Analyzing market opportunities and identifying potential customers
- Carefully planning and executing sales calls and – meetings / Cover the many customer touch points via a Hybrid Sales Approach
- Drafting, negotiating, and signing offers and contracts
- Providing excellent support to your customers
- Initiating and carry out marketing campaigns – push single seat sales
- Establish strong, multi-level, win/win relationships with new and existing customers

You will be working in Esbjerg, Denmark, but you will spend 10-15 days per month visiting customers. You can expect 10-20 overnight travelling days per year.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sales Manager
JKS A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Are you our new Sales Manager at Esbjerg? A great opportunity to join a dynamic team.

As our new Sales Manager for the BSS – Basic Safety & Survival Training division in Esbjerg, we see you as someone who is enthusiastic to sell products, understands the discipline of product selling, possesses excellent verbal and written communication skills, have strong commercial acumen, financially literate and is skilled at networking, lead generation and closing in a high paced sales environment. As our BSS Sales Manager you will be a part of a new established and dynamic commercial team. You will be given the account responsibility for companies within the Maritime, Wind or Oil & Gas industries. For the right candidate this position offers remarkable career opportunities.



Key Responsibilities

You will be directly reporting to the Head of Commercial DK and generally execute the below tasks.

Sell Basic Safety & Survival training products to companies in the Maritime, Wind or Oil & Gas Industry
Build a strong relation with customers through an understanding of their business to map out their needs, proactively suggest training products from our MT Product Portfolio and draft proposals/frame agreements accordingly
Analyzing market opportunities and identifying potential customers
Carefully planning and executing sales calls and – meetings / Cover the many customer touch points via a Hybrid Sales Approach
Drafting, negotiating, and signing offers and contracts
Providing excellent support to your customers
Initiating and carry out marketing campaigns – push single seat sales
Establish strong, multi-level, win/win relationships with new and existing customers

You will be working in Esbjerg, Denmark, but you will spend 10-15 days per month visiting customers. You can expect 10-20 overnight travelling days per year.



Who are we looking for?

We are looking for a graduate with +3 years of experience in a sales function; preferably within the Maritime, Wind or Oil & Gas industry. You have a commercial mind-set and a strong drive to achieve your goals and working for a training/consulting organization is a bonus. You thrive in a proactive and hands-on role, and you are motivated by creating tangible results and are comfortable pitching and selling in both a physical – and virtual environment.

We anticipate that you generally have the following qualifications:

Highly self-driven and result oriented
A Challenger with a Hunter mindset
Outgoing with excellent communication skills
Enjoy working in a fast-paced environment
Work in a structured way and manage to meet deadlines
A commercial education (preferable BSc or similar)
A structured way of working, showing attention to detail in the sales process
Field sales experience
Fluent in English and Danish both verbally and in writing
Preferable industry standard knowhow – OPITO, STCW and GWO standards



About us

Maersk Training focuses on solutions for clients in oil & gas, maritime and wind industries. The company have invested heavily in building advanced simulators to provide realistic training and deliver more than textbook theory. Maersk Training plan and tailor training to the reality of the people they train. And as we live in a dynamic, progressing world, we believe in constant development and continuously improving our solutions. Today, Maersk Training is an independent business unit with worldwide training facilities open to all companies.



We are looking forward to hearing from you
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supply Chain - Supplier relationship og optimering
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en kollega der vil få fokus på optimering af vores leverandørsamarbejde og ansvar for egen leverandør kategori. Du skal være god til at skabe relationer til både interne og eksterne samarbejdspartnere, da du vil få en bred kontaktflade.

Du vil blive en del af Inbound Logistics under LINAK Supply Chain funktion. Inbound Logistics består af 7 medarbejdere med fokus på inbound processer og systemer. Du vil indgå i et team med 3 kollegaer der har fokus på at sikre og videreudvikle leverandørrelaterede logistikløsninger, både i samarbejde med disponenter, indkøbsafdelingen og LINAK øvrige fabrikker.



Primære arbejdsopgaver:


Følge op på leverandørens KPI-målinger og koordinere evt. indsats overfor leverandøren i samarbejde med indkøb og disponenter (herunder koordinere input til leverandørevalueringer og lignende til indkøb)

Sikre at vi har aftalt logistik kravspecifikationer hos udvalgte leverandører, samt ansvarlig for vedligeholdelse af disse

I samarbejde med leverandørerne finde optimeringsmuligheder og efterfølgende følge op på handlingsplaner

Bistå disponenterne med problemstillinger ifm. disponering/manglende leverandørperformance

Bistå omkring logistikken ved leverandørskifte i samarbejde med disponenter og indkøbsafdelingen

Ansvarlig for afholdelse af månedlige kapacitets-, og KPI-opfølgningsmøder med udvalgte leverandører

Bistå indkøbsafdelingen med logistikaftaler og opfølgning når dette ønskes, herunder evt. deltagelse i leverandørbesøg

Deltage i udarbejdelse af transportløsninger



Du

har erfaring med leverandørkontakt – gerne erfaring med leverandører fra Asien

er god til at skabe relationer

har gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed

er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig

er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften

behersker dansk og engelsk i skrift og tale

har drive i en hverdag med stor selvstændighed indenfor givne rammer

har en relevant faglig baggrund

er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året



Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Inbound Logistics, Janne Skovgaard Nørr på 73151514.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Tønder søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 13. juli 2022.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektleder med konstruktionsbaggrund
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til Projektafdelingen søger Lachenmeier Monsun A/S en dygtig og selvstændig projektleder med konstruktionsbaggrund til at styre og drive forskelligartede projekter.

Lachenmeier Monsun har et mål om at være de bedste i branchen. Vi udvikler os konstant, investerer i fremtiden og vokser stødt - både organisatorisk, systemmæssigt og produktionsteknologisk. Projekt- og konstruktionsafdelingen har en bærende og central funktion i denne udvikling. Der er behov for at udvide afdelingen med en kollega til projekt- og konstruktionsarbejde i forbindelse med anlæg til korn- og foderstofindustrien, havneterminaler samt anlæg til håndtering af biobrændsel.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Digital Process Automation Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help push the digital transformation in the HQ of a global company, and do you have the competences and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our early ventures into the implementation of the Microsoft Power Platform, Azure LogicApps and UIpath RPA software at LINAK.

Our immediate focus is to establish a small and efficient team of competent IT consultants who connect business needs with best-fit solutions for integrations and automation of processes. The current toolbox consists of solutions that target API and UI level, and our job is to understand the need scenarios to pick, develop and implement optimal solutions. Now is a very exciting time to onboard our small organisation and we need your help to build momentum.

The current department activities match the characteristics of a typical start-up - establishing an organisation and processes, enhancing our value proposal, and engaging with opportunities. We are currently implementing an agile methodology to help us govern our solutions, prioritise our efforts and optimise process and progress.


- Engage with business to uncover and map processes relevant for automation support
- Develop solutions in Automate flow, Desktop flow, Power Apps, LogicApps and UIpath
- Participate in agile processes for change management
- Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
- Contribute with technical support, operation, and maintenance of implemented solutions
- Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context


You:

- hold a relevant bachelor’s degree as a minimum, and a combined focus on IT and business is preferred
- have a solid technical understanding of digitalisation and the tools mentioned above
- have a flair for process optimisation and a desire to help people work smarter
- could have a background in web development and have experience working with REST APIs
- speak, read and write Danish and English at a professional level


For additional information regarding the job please contact Senior Manager, BI & Process Automation, Thomas F B Damsgaard, phone: 7315 1736.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Automatikfagtekniker
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en serviceminded automatikfagtekniker til vedligeholdelsesafdelingen i Bearbejdning, hvor vi i dag har syv vedligeholdere, der står for vedligehold, planlagt service og løbende forbedringer af produktionsudstyret.

Vi er inde i en konstant udvikling, hvor der lægges vægt på LEAN, optimering af bestående processer samt et godt samarbejde. Derfor er det vigtigt, at du er serviceminded, resultatorienteret, kvalitetsbevidst og en stabil arbejdskraft.

Hos LINAK forventes det derudover, at man bidrager til et værdifuldt samarbejde og en god teamånd, der afspejles i afdelingens attitude og væremåde, samtidig med at du er et forbillede for kundeorienteret adfærd.


Primære arbejdsopgaver

- Systematisk vedligehold af LINAK produktionsudstyr
- Fejlfinding og fejlretning af PLC-styrede anlæg og CNC maskiner ved brug af PC
- Produktionsoptimering af udstyr i samarbejde med produktionsteknikere og operatører
- Systematisk fejlsøgning, fejlretning og reparation af pneumatiske/elektriske anlæg og styringer
- Udarbejdelse af teknisk dokumentation, instruktioner og vejledninger
- Medvirke ved køb af produktionsudstyr



Du

er automatikfagtekniker og har et godt kendskab til produktionsudstyr
har kendskab til fejlsøgning vha. pc
fungerer som den tekniske ekspert, der konstruktivt bidrager i forbindelse med indkøb, indkøring og forbedringer af udstyret
er selvstændig, opsøgende og kan holde hovedet koldt i pressede situationer
kan være fleksibel og er indstillet på at løse en bred vifte af opgaver når arbejdet kræver det
udviser faglig stolthed og er på forkant med produktionsudstyrets tilstand, så det inden for dit område til enhver tid er optimalt vedligeholdt og løbende forbedres
kan begå dig på engelsk og gerne tysk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Technical Sales Application Engineer - CARELINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger en energisk og udadvendt Application Engineer, der kan arbejde i en dynamisk hverdag og være spiller i et team, hvor målet er at øge vores markedsandele globalt.

Du vil indgå i et team med 12 kolleger, der via vores datterselskaber sælger systemer til hospitalssenge, plejesenge og andre applikationer inden for det globale Medical marked. Vores opgave er at supportere vores sælgere og teknikere med tekniske og kommercielle argumenter og løsninger, således at kunderne vælger LINAK som den foretrukne leverandør. Du vil dagligt møde mange spændende og udfordrende opgaver.

Du brænder for at få tingene til at ske og stræber efter at blive den bedste rådgiver for dine kolleger og samarbejdspartnere, så der bliver fundet den mest optimale tekniske løsning, der matcher kundens behov.


Primære arbejdsopgaver:

- Drive kundeprojekter i tæt samarbejde med kolleger i datterselskaberne
- Deltage i udviklingsprojekter fra start til implementering i kundeapplikationer
- Give teknisk og kommerciel rådgivning og support til vores datterselskaber
- Beregne priser og udarbejde tilbud
- Følge op på igangsatte aktiviteter
- Udarbejde informations- og salgsmateriale
- Ad hoc opgaver inden for salgsorganisationen


Du:

- er (ny)uddannet maskin-, elektronik- eller mekatronikingeniør, maskinmester eller har på anden vis opnået en god teknisk indsigt
- har forståelse for både mekaniske og elektriske konstruktioner
- har erfaring med teknisk support på systemniveau fra en salgsrelateret funktion
- er udadvendt og trives med en bred kontaktflade
- er systematisk, har overblik og kan arbejde selvstændigt
- er initiativrig, handlingsorienteret og har god forretningsforståelse
- er service- og kundeminded og kan begå dig på tværs i organisationen
- er god til at kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale (og gerne tysk)
- har erfaring med Office pakken og MRP-systemer
- er indstillet på 10 - 20 dages rejseaktivitet pr. år
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Programmør til Product Configurator
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at fortsætte LINAKS Digitale rejse?

Hjælpe kolleger og kunder med hurtigere at få svar på deres forespørgsler?

Så er jobbet som Programmør til produkt konfigurator måske noget for dig


Vi søger en ny kollega til vores Product Configurator team, som består af 4 personer.

Vi arbejder med at automatisere processen fra kundens ønsker til oprettelse af produkters styklister og arbejdsgange. Vi leverer data til sidestående systemer og produkt dokumentation.

I samarbejde med produkt/projekt teams eller produktansvarlige analyserer vi produkters egenskaber og vurderer implementeringsmåde i produktmodellerne.

Du vil få en stor kontaktflade til både vores sælgere og teknisk ansvarlige i hele verden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktansvarlig maskiningeniør
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at have ansvar for et af de hurtigst voksende produkter i en global virksomhed, samt bruge dine analytiske evner, så er dette jobbet til dig!



Vi søger en faglig stærk kollega, som med sin faglighed og indsigt formår at tage det globale ansvar for udvalgte produkter i TECHLINE. Med dine analytiske evner vil du være med til at finde problemer før de opstår og sikre produkternes funktionalitet gennem deres levetid. Derudover har du også en vigtig rolle med at lede mindre projekter herunder nyudvikling, optimering og lignende.

I TECHLINE leverer vi aktuatorløsninger til industrikunder i hele verden, og vores kunder spænder fra store globale virksomheder til mindre lokale kunder. Vores produkter bliver anvendt mange spændende steder f.eks. inden for landbrugsmaskiner, ventilationsanlæg og selvkørende robotter. Produkterne bliver produceret i både Danmark, Kina og USA, og derfor er en af dine primære opgaver også at sikre, at eventuelle ændringer i produktet bliver implementeret på tværs.

Du

- er uddannet maskiningeniør (eller mekatronikingeniør med mekanik erfaring), har du materialekendskab indenfor aluminium og sinter dele er det en fordel
- har en datadrevet og analytisk tilgang til dit arbejde
- er struktureret, kvalitetsbevidst og god til at se problemet fra forskellige vinkler
- er god til at samarbejde og skabe resultater på tværs af forskellige niveauer i organisationen
- er omstillingsparat og kan lide variationen mellem projekter og dagligdagsopgaver
- taler og skriver dansk og engelsk

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Job til sabbatår - Produktionsmedarbejdere på LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Mangler du et godt job til dit sabbatår? LINAK søger produktionsmedarbejdere.



Det går rigtig godt hos LINAK, og derfor søger vi nu dig, der mangler et godt job til dit sabbatår. Dit job bliver at være en del af vores produktionsteams, så vi kan fortsætte med at levere elektriske aktuatorsystemer, der forbedrer folks livskvalitet over hele verden.



Arbejdet udføres som regel i teams bestående af 3-5 kollegaer, der regner med dig som en del af teamet. Arbejdet foregår stående og kræver ofte en god del fingerfærdighed, da mange aktuatordele er ganske små. Samtidigt kan arbejdet også kræve en god fysik, når man skal pakke og flytte produkter på 6-8 kg.



Du:

er villig til at tage fat og hjælpe dine kollegaer
har godt humør og er forandringsparat
er præcis og fingernem
er fysisk robust og kan håndtere en travl hverdag
kan kommunikere og sparre med kollegaer
kan læse og forstå dansk
er kvalitetsbevidst og pligtopfyldende



Du vil få muligheden for at blive en del af et solidt firma med en positiv og uformel omgangstone, og hvor der ikke er langt fra tanke til handling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejder til Bearbejdningsafdelingen
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Produktionsmedarbejder søges til Bearbejdningsafdelingen til skifteholds- og nat arbejde på LINAK – vil du være en del af holdet?


Det går rigtig godt hos LINAK, og derfor søger vi nu dig til at hjælpe os i produktionen, så vi kan fortsætte med at levere elektriske aktuatorsystemer, der forbedrer folks livskvalitet over hele verden.



Dit arbejde vil foregå i spindelområdet, som består af flere fuldautomatiserede produktionslinjer. Det er nødvendigt at have et godt overblik og være ansvarsbevidst, samt at kunne samarbejde med de øvrige kollegaer i vores velfungerende spindelteam. Vi søger medarbejder til skiftehold og nathold.



Du:

har CNC erfaring (krav)
er klar på at arbejde på skiftehold
er kvalitetsbevidst og har erfaring inden for produktionsarbejde
er villig til at tage fat og hjælpe dine kollegaer
er fysisk robust til en travl hverdag
har godt humør og er forandringsparat
kan læse og forstå dansk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Embedded Software Developer
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want new challenges in the development and design of embedded software solutions? Are you a skilled engineer with a flair for innovation software solutions and architecture? And are you ready for a fantastic opportunity in a world-leading company that cares for its employees with a beautiful location in an active business- and cultural city in the Southern Denmark? Whether you are experienced or recently educated and wish to start a carrier at AGRAMKOW A/S, we hope to hear from you!

AGRAMKOW A/S in Sønderborg is a growing, international company with a solid and leading position in the market. We are the world’s leading supplier of sustainable solutions within automation, software, and service to our customers within e.g., cooling and climate segments.

At AGRAMKOW we are passionate about our dedicated employees and wish to give them great career progression opportunities, flexibility, and influence when it comes to organizing your time and schedule. We believe in trust and mutual respect to create the best results together.


Your role

You will refer to the Director of Digitalization, but in your daily work, you will be part of interdisciplinary project teams, where you will be responsible for our embedded software solutions in close cooperation with project managers and other project members.


Your responsibilities will include:

Development, test, and integration of new solutions into AGRAMKOW's product range
Maintenance and quality assurance of AGRAMKOW's existing product range
Design and integration of AGRAMKOW’s future embedded IoT architecture
Participation in the selection of new technologies, including future software platforms and architecture
Specification of solutions, tasks, and processes

In addition, in areas that are within your area of expertise, you will be responsible for disseminating your knowledge to colleagues as well as teaching customers.


What we prefer

You have a relevant technical education, such as Engineering degree in software development or similar. Most important is your motivation and passion for working with embedded solutions and IoT. You are professionally skilled, especially in embedded software design and implementation, and you have experience with embedded C/C++/C#.

Personally, you are a team player who makes decisions based on your own and others' analyses. You possess an innovative mindset with focus on high quality. You work systematically, disciplined, and keep an overview – even when things are going fast. Proficient English in writing and speech is a requirement.


We want to hear from you

Career handles the recruitment process for AGRAMKOW A/S. Please apply directly at the link below by uploading your resume both under ‘application’ and ‘resume’.

We do not receive resumes and applications by e-mail.

For further information regarding to the position, please contact Senior Recruiter Vibeke Winberg on +45 73 325 756.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Allround IT-tekniker
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Lachenmeier Monsun A/S søger en ny kollega til IT-afdelingen i en nyoprettet stilling.

Du bliver en vigtig del af teamet, og får hands on på nuværende og kommende projekter, herunder:

Implementering af nyt projektstyringsværktøj, field service værktøj og officepakke
Softwareudvikling af API’er - bl.a. op imod vores Axapta 2009 ERP
Kontinuerlig forbedring af firmaets IT-sikkerhed
Sparring med afdelingslederne før, under og efter nye digitaliseringsprojekter

Derudover har vi ca. 80 brugere der har brug for alm. IT-support, og der er løbende vedligeholdelsesopgaver med drift af in-house servere og infrastruktur.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kontorassistent, Taulov
JKS A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Trives du i den koordinerende rolle og vil du sammen med et stærkt og erfarent team hjælpe med at servicere disponenter og chauffører?

For en af vores gode kunder i Taulov søger vi lige nu en struktureret og serviceminded person, der kan hjælpe med at servicere chauffører og disponenter, samt koordinere på deres store terminal.

Du er som udgangspunkt god til IT og engelsk i skrift og tale.

Der er tale om fuldtid på 37 timer/uge mødetid kl. 9-17 evt. 10-18.


Dine opgaver bliver blandt andet:

Modtagelse og registrering af gods
Mail- og telefonkorrespondance
Daglig dialog med chauffører, disponenter og terminalen
Udarbejdelse af dokumenter

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Application Engineer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du til store maskiner på hjul? Brænder du for at skabe tilfredse kunder og at omsætte deres behov til stærke værdiskabende løsninger? – så er her muligheden for at blive en del af et godt team i en global virksomhed med succes.

I TECHLINE® leverer vi aktuatorløsninger til industrikunder i hele verden, lige fra store globale koncerner til mindre lokale virksomheder. Vores produkter anvendes i mange forskellige applikationer bl.a. i landbrugs- og entreprenørmaskiner, ventilationsanlæg og inden for vedvarende energi, som f.eks. solcelleanlæg og vindmøller.



Det er afgørende for vores succes, at vores kunder oplever en kompetent service og får værdiskabende løsninger til lige netop deres applikation. En del af dette foregår i vores Key Account team, hvor vi sikrer at vores største landbrugskunder får den rette rådgivning og de bedste løsninger. Som Application Engineer vil det være din opgave at sikre, at det kunderne efterspørger, bliver specificeret, produceret og leveret til tiden og til alles tilfredshed.

Du bliver en del af et team på 3 mand, der er en del af et større salgsteam på 15 medarbejdere, hvor der ikke er langt fra idé til handling – du vil ligeledes få en stor berøringsflade til lokale og globale stakeholders.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Nyuddannet? Gør karriere som forretningsudvikler i Fleggaard koncernen
Fleggaard Holding
Syddanmark
6340 Kruså
Er du klar til at kickstarte din karriere og blive en del af en international koncern? Drømmer du om at arbejde med strategi, forretningsanalyser og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Så er det måske dig, vi søger.


Om stillingen

Som forretningsudvikler hos Fleggaard, vil din arbejdsdag variere en del. Som støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, er vi en aktiv medspiller, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Du kommer derved til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Din arbejdsdag veksler f.eks. mellem analysearbejde, udarbejdelse af materiale til workshops og projektarbejde. Med tiden du vil få ansvar for dine egne projekter, som skal udvikles, afleveres og implementeres inden for en aftalt projektplan. En del af kernen i vores funktion er sparring med koncernledelsen, koncernens datterselskaber samt med hinanden i teamet. Derudover ligger rollen som direktionsassistent i vores team. En rolle, som du også kan få lov at prøve kræfter med.

En af vores nuværende forretningsudviklere har fået andre spændende opgaver i koncernen og derfor søger vi en ny kollega til at joine vores team. Kan du lave skarpe analyser, have mange bolde i luften og motiveres du af at føre projekter fra start til implementering? Så søg stillingen nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Analytisk Produktionsingeniør
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kan du lide at arbejde med forbedringer gennem tekniske løsninger, herunder automatiseringsløsninger, optimere ud fra lean tankegangen, samt sikre en vedvarende høj kvalitet i den daglige drift, så er drømmejobbet her til dig.

Du får reference til Director, Operations, TECHLINE og vil arbejde tæt sammen med en bred vifte af kolleger indenfor produktionsteknik, produktdesign, arbejdsledelse, lean, kvalitet og logistik, der alle arbejder på, at vi når vores fælles mål om at levere den rette kundeoplevelse og kvalitet.

Du vil opleve en hverdag med højt til loftet, hvor vi udfordrer, optimerer, tænker nyt og er nysgerrige i vores bestræbelser på at skabe bedst mulige produktionsforhold. Der er mange spændende opgaver og udfordringer, og du får ansvar for at drive implementeringen af nye teknologier og emner i produktionen.


Primære arbejdsopgaver

Drift, produktionsoptimering og gennemførelse af leantiltag
Driftsansvarlig for udvalgte produktionsområder – herunder sikre produktionsgrundlag, support til produktionen og problemløsning
Drive optimeringsopgaver i forhold til den daglige drift – herunder forbedre og indkøbe udstyr, automatisere, og udarbejde business case og projektplaner


Du:

er uddannet maskin-, mekatronik-, produktionsingeniør eller tilsvarende teknisk uddannelse
er resultatorienteret og drives af at udfordre det eksisterende
er systematisk og struktureret og kan lede projekter fra start til slut
er udadvendt, imødekommende og har en tillidsvækkende udstråling
du trives i et forretningsorienteret og dynamisk miljø med fokus på både drift og fornyelser
er god til at kommunikere på tværs af organisationen
kan kommunikere på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Product Manager – nyuddannet med videregående merkantil/kommerciel baggrund
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at arbejde for en globalt førende virksomhed med fuld fart på? Vi har rigtig travlt og søger derfor en Product Manager, der har lyst til at have indflydelse på vores fremtidige produkter i vores MEDLINE/CARELINE segment.

Vi udvider vores team af Product Managers med en ny kollega, der i tæt samarbejde med salgsingeniører, udviklingsingeniører, marketing- og SBU-managers udvikler kundevenlige løsninger til forskellige medicinske markeder. Du bliver en del af et internationalt miljø, hvor 14 kolleger arbejder på at afdække og omsætte kundebehov til konkrete produkter samt bidrager til, at kunderne oplever kompetent service og værdiskabende produkter. Dine kunder findes over hele verden, og din kontakt er enten via vores datterselskaber eller direkte til den enkelte kunde.


LINAK har stor fokus på konstant at være konkurrencedygtig i et attraktivt marked. Der er hele tiden fokus på at udvikle nyt, være på forkant med udviklingen og sikre, at kundernes stemme bliver hørt i udviklingsprojekterne. Samtidig skal vores eksisterende produktprogram vedligeholdes, så det er profitabelt.

En af dine vigtige opgaver bliver derfor at følge og dokumentere produktets kommercielle udvikling fra vugge til grav. Der vil være mange forskelligartede udfordringer i jobbet, og der er stor mulighed for at skabe sig en stilling med masser af ansvar og selvstændighed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Administrativ medarbejder til Sønderjyllands største leasingselskab
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Har du sans for detaljen, og er du god til at skabe struktur? Vil du være med til yde en god service i vores administrationsafdeling, så alt går op i en højere enhed? Hvis ja, så er det dig vi har brug for på Fleggaard Leasings hovedkontor i Padborg.

Som vores nye medarbejder i administrationsafdelingen skal du bl.a. være med til at sikre, at vi smidigt får oprettet og forlænget vores leasingaftaler. Når leasingaftalen er forhandlet i hus af vores sælgere, er det bl.a. afdelingens vigtigste opgave at stå for den administrative proces og dermed sikre, at vores kunder oplever den bedste service.

I dag er vi 17 medarbejdere i afdelingen, hvor du vil blive en del af et team på 7 kolleger og en teamleder. Her har vi fokus på, at vi løfter vi i flok, hvilket bl.a. betyder, at vi har fokus på hjælpsomhed og sparring. Med andre ord spiller vi hinanden gode for at lykkes som afdeling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfarne asfaltmedarbejdere
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
I vores asfaltafdeling i Syddanmark mangler vi erfarne kollegaer, der brænder for at skabe belægninger, så dem, der færdes i trafikken, får en god oplevelse når de skal fra A-B.


Dine kolleger

I afdelingen er der ca. 50 kollegaer, der arbejder på vores asfaltværk, på forskellige maskinhold og på vores kontor. Du bliver en del af et vores store maskinhold, hvor vi er 7 kollegaer, der sammen kører ud til de enkelte opgaver.


Om dig

Du har erfaring med asfaltarbejder.
Du kan betjene et strygejern.
Du skal have lyst og gå-på-mod og du sætter pris på udendørs arbejde.
Du har kørekort til personbil, dette er ufravigeligt.
Du vil bidrage til, at du sammen med dine kollegaer får en god og sikker arbejdsdag.


Hos os får du

Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning
Vi giver dig mulighed for uddannelse og udvikling.
En arbejdsplads der giver plads til alle og hvor vi har stort fokus på miljøet, din sikkerhed og arbejdsmiljøet
Er du den rette tilbyder vi også, at du på sigt kan starte på den toårige uddannelse som vejasfaltør.

Har du lyst til at høre mere
så ring endelig til projektchef Allan Bay på telefon 4187 0568.

Du er også velkommen til at sende os din ansøgning og CV ved at trykke på ”Ansøg”.

Vi opfordrer alle, uanset køn og etnicitet, til at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Mekanikudvikler til produktudvikling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for mekanikudvikling, og har du lyst til at være en del af en global virksomhed, hvor der ikke er langt fra beslutning til handling? Så er du måske vores nye kollega!

Vi har travlt med at udvikle nye produkter og søger derfor en dygtig kollega, der kan bidrage til vores fortsatte succes. Du vil arbejde med alle faser af udviklingsprocessen fra idéfasen til løbende produktion. Teknisk bliver du involveret bredt, idet vi arbejder med mange forskellige teknologier og fremstillingsprocesser, blandt andet inden for motorer, gear, plast, metaller og kapsling.

Vi er 16 kolleger i mekanisk udvikling, og vi arbejder tæt sammen med vores kolleger i elektronik og software udvikling. Du vil hovedsageligt komme til at arbejde i projektteams og vil indgå i en stærk udviklingsafdeling med ca. 55 engagerede og kompetente ingeniører, teknikere og projektledere.

Du bliver en del af vores segmenter DESKLINE® og HOMELINE®, der leverer aktuatorsystemer til blandt andet arbejds- og kontorborde samt komfortmøbler.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Application Engineer til KAM team
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du til store maskiner på hjul? Brænder du for at skabe tilfredse kunder og at omsætte deres behov til stærke værdiskabende løsninger? – så er her muligheden for at blive en del af et godt team i en global virksomhed med succes.

I TECHLINE® leverer vi aktuatorløsninger til industrikunder i hele verden, lige fra store globale koncerner til mindre lokale virksomheder. Vores produkter anvendes i mange forskellige applikationer bl.a. i landbrugs- og entreprenørmaskiner, ventilationsanlæg og inden for vedvarende energi, som f.eks. solcelleanlæg og vindmøller.

Det er afgørende for vores succes, at vores kunder oplever en kompetent service og får værdiskabende løsninger til lige netop deres applikation. En del af dette foregår i vores Key Account team, hvor vi sikrer at vores største landbrugskunder får den rette rådgivning og de bedste løsninger. Som Application Engineer vil det være din opgave at sikre, at det kunderne efterspørger, bliver specificeret, produceret og leveret til tiden og til alles tilfredshed.

Du bliver en del af et team på 3 mand, der er en del af et større salgsteam på 15 medarbejdere, hvor der ikke er langt fra idé til handling – du vil ligeledes få en stor berøringsflade til lokale og globale stakeholders.

Du er uddannet ingeniør, tekniker, eller har en anden teknisk baggrund som f.eks. mekaniker. Et par års erfaring er et plus
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland