2622 job i Sønderjylland 282 job i dette område
2622 job i Sønderjylland 282 job i dette område

top job

servicetekniker/elektriker til Sønderjylland
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Actulux A/S ønsker at være den foretrukne partner inden for projektering og levering af ABV-anlæg og relaterede løsninger. Vi vækster og har travlt, og derfor er ønsket at udvide vores organisation med endnu en dygtig tekniker til servicering af vores kunder i Sønderjylland og Fyn.

Du får en spændende arbejdsdag, hvor du kommer til at arbejde med service, installation og idriftsættelse af åbningssystemer inden for komfort, brandventilation og røgudluftningsanlæg af ovenlysvinduer og glas/alufacader.

Dine arbejdsopgaver bliver eks.:

Servicering og årligt eftersyn på eksisterende anlæg – både pneumatiske og elektriske
Installation og idriftsætning af brandventilation og røgudluftningsanlæg samt komfortåbninger
Fejlfinding samt teknisk kundesupport
Salg og vedligehold af serviceaftaler.

Om dig

Du er uddannet elektriker og har lyst og mod på at arbejde med brandventilation og sammenkoblede sikringsanlæg. Måske du allerede har erfaring med brandventilation, men hvis ikke, sørger vi for en grundig og fyldestgørende oplæring. Da Actulux A/S er en kendt spiller på markedet inden for høj kvalitet og service, er det derfor altafgørende, at du som person er udadvendt, velkommunikerende og brænder for altid at levere professionel rådgivning hos både nye og eksisterende kunder. Din entusiasme og positive indstilling til teamwork er en væsentlig drivkraft for din succes i jobbet.

Du bor centralt i Sønderjylland, evt. omkring Vejle, Kolding eller Fredericiaområdet.

Actulux A/S løser opgaver i hele Danmark, og du kan derfor forvente et mindre antal rejsedage i løbet af året. Det er derfor vigtigt, at du som person er fleksibel i forhold til arbejdstider. Vi har i dag produktion og administration på vores adresse i Hadsund, men flytter ultimo 2022 til nye lokaler i Støvring syd for Aalborg.

Du tilbydes
En arbejdsplads, hvor servicearbejdet udføres med udgangspunkt fra din bopæl, og hvor du samtidig er tilknyttet det interne serviceteam på vores hovedkontor.

Du bliver en del af en virksomhed, hvor fokus er på høj kundetilfredshed og kvalitet. Vores organisationsstruktur er flad, og derfor er engagement og faglig stolthed en stor del af hverdagen blandt vores dygtige og dedikerede medarbejdere.

Der stilles servicebil, PC og mobiltelefon til rådighed. Vi tilbyder løn efter dine kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 17:38:42
Ansøgningsfrist: 19-02-2022 23:59:00
Arbejdsleder til DESKLINE® - nathold
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en arbejdsleder, der kan bidrage til, at vi fortsætter vores høje vækstrater. Vi er pt. ca. 190 medarbejdere i DESKLINE produktionen, der arbejder på 3 skift. Du vil få ansvaret for de ca. 40-50 produktionsmedarbejdere og 2 lagermedarbejdere på natholdet i DESKLINE på to lokationer på vores hovedkontor i Guderup.

For den rigtige kandidat er det et udfordrende og spændende job i et produktionsmiljø, der er baseret på LEAN og produktionsteams, og hvor man har stor indflydelse og skal have fokus på vores evne til at levere varer rettidigt til kunderne.
Medarbejdere i DESKLINE er fleksible, ansvarsbevidste og kompetente. De forventer derfor et højt informationsniveau og en leder, der forstår at inddrage dem i beslutninger og i forandringer.

Vi har brug for en arbejdsleder, som vil trives med en foranderlig hverdag, kan lide den menneskelige kontakt, og som ikke er bange for at sætte klare forventninger op for medarbejdernes adfærd – og følge op på dem. I jobbet vil der være en høj grad af frihed under ansvar, hvor du får mulighed for at træffe selvstændige beslutninger inden for givne rammer.

Du får reference til Senior Director Operations og vil indgå i et arbejdslederteam bestående af tre andre ledere (2 daghold, 1 aftenhold).

Arbejdslederne er en del af et driftsteam, der varetager arbejdsledelse, ordrebehandling/planlægning, sikkerhed & arbejdsmiljø, kvalitet, logistik, udvikling, produktionsteknik og vedligehold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 15:42:58
Ansøgningsfrist: 01-04-2022 23:59:00
Fast chauffør til forvogn og anhænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider og får en bil mere. Derfor søger vi en fast chauffør til forvogn og anhænger til korn og foderstoffer.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tipkørsel, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af chaufførbevis og kørekort CE

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte transportleder Jesper Hansen på tlf. 20 42 72 27 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 13. februar 2022.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 14:05:22
Ansøgningsfrist: 13-02-2022 23:59:00
Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Tønder søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 13. februar 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 10:09:29
Ansøgningsfrist: 13-02-2022 23:59:00
Medarbejder til Teknisk Dokumentation
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til at understøtte AGRAMKOW Fluid Systems positive udvikling søges en fagligt dygtig medarbejder til teknisk dokumentation. Du vil få ansvaret for, sammen med resten af teamet, at løfte vores tekniske dokumentation/brugerdokumentation til det næste niveau. Kontaktfladerne er mange, og der er tæt dialog og samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 19-01-2022 14:55:12
Ansøgningsfrist: 02-02-2022 23:59:00
Struktureret indkøbsassistent
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Lægger du vægt på grundighed og overblik i dagligdagen, har du erfaring med indkøb, og trives du med en bred kontaktflade, så er jobbet her måske noget for dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 18-01-2022 15:42:56
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Udviklingsmotiveret Product Manager
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som Product Manager står du sammen med dine kollegaer i Product Management i spidsen for udvikling og innovation af et stort produkt program. I har som team det overordnede produktansvar, og skal sikre kvaliteten i hele processen, fra idéerne skabes hos vores kunder eller i vores egen udviklingsafdeling, til kundernes forventninger bliver indfriet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 18-01-2022 15:40:47
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Mekanisk Konstruktør med solid procesforståelse
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du erfaring med mekanisk konstruktion indenfor automation og kunne du tænke dig at være med til at løfte mekanisk produktudvikling til nye højder? Vi søger lige nu en dygtig mekanisk konstruktør med god procesforståelse og med solid erfaring indenfor mekanisk kontruktion, dimensionering af maskinelementer, samt D-FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) som skal bidrage til en effektiv eksekvering af udviklings og kundeprojekter af høj kvalitet samt vedligeholdelse af vores nuværende produktplatform.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 18-01-2022 12:00:57
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Robot og Automationsingeniør med passion for udvikling
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du klar til nye udfordringer inden for udvikling og design af robot og automationssystemer? Er du en stærk tekniker med flair for robot- og visionsystemer? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den ingeniør vi søger til vore robot og automationsløsninger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 18-01-2022 11:58:13
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Erfaren formand / kloakmester til anlægsprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi har travlt og søger en erfaren formand, der brænder for at lede dygtige medarbejdere og udføre alsidige anlægsprojekter i Sønderjylland.


Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed

Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Sønderborg, som har travlt og bl.a. udfører projekter inden for byggemodning, kloakrenovering, fjernvarme, vejanlæg og jordarbejder.

I øjeblikket arbejder vi på flere store projekter, bl.a. kloakrenoveringsopgaver i Sønderborg, Broager, Løjt, Nordborg og Skærbæk. Derudover er vi i gang med udrulning af Fjernvarme på Nordals. Vi har flere rammeaftaler med forsyningsselskaber og mange gode, faste samarbejdspartnere. Afdelingen løser også vejsaneringsopgaver på mindre veje og cykelstier samt udfører brolægningsarbejde, jordflytning og afvandingsprojekter.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver en vigtig del af vores dygtige hold på ca. 15 funktionærer og 85 dygtige timelønnede kollegaer i marken. Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelsen. Der er kort fra tanke til handling, og vi har smidige beslutningsprocesser.

Du får et spændende, selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, godt arbejdsmiljø og et positivt, professionelt samarbejdsklima.

Du får ansvaret for at lede egenproduktionen på dine projekter, herunder den daglig planlægning af opgaver samt sikkerhed og arbejdsmiljø i forbindelse med udførelsen af arbejdet.

Som ny medarbejder i Arkil bliver du introduceret og oplært i vores systemer, så du kommer godt fra start i jobbet. Du får gode muligheder for efteruddannelse, god pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 14:54:39
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Chef til Bulk Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Chef til Bulk-Transport A/S
Vil du stå i spidsen for at lede og styre den fortsatte udvikling i selskabet?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over 80-140 biler på dagsbasis. Der er tale om forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi tilbyder alt inden for vognmandskørsel og læsning med egen læssemaskine – vi kører med foderstoffer, træpiller, byggematerialer m.m. alt efter behov. For nærmere information se linket www.bulk-transport.dk.

Jobbet
Bulk-Transport har over de seneste fire år gennemgået en fantastisk udvikling. Med en omsætning på den gode side
af 200 mio., har selskabet nået en størrelse, hvor vi mener, det er rette tid til at ansætte en ny chef til selskabet.

Vi søger derfor en chef, med relevant lederuddannelse og mangeårig erfaring med ledelse, der med stor gennemslagskraft, empati og vilje vil stå for den daglige drift og den fortsatte udvikling af selskabet.
Fundamentet er godt – med et stærkt hold af medarbejdere (19 funktionærer, og 65 egne chauffører), velfungerende processer, langvarige samarbejdspartnere, spændende og bred kundeportefølje.

Bulk-Transport er en del af Meldgaard Gruppen, hvor der bl.a. er fælles stabsfunktion med HR, Økonomi, IT m.m. Her vil du også blive en del af chefgruppen, hvor der er rig mulighed for sparring med koncernens øvrige afdelingschefer.

Om dig
Du har stor erfaring med ledelse og udvikling af en virksomhed. Branchekendskab vil være en fordel, men absolut ikke et krav.

Endvidere forventer vi, at du:
• Personligt er du visionær og strategisk funderet med blik for helheden
• Har gode forhandlingsevner
• Brænder for ledelse
• Har erfaring med organisationsudvikling
• Har et godt drive og er stærk på økonomi og forretningsforståelse
• Har kendskab til ISO-certificering

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, m.m.

Send din ansøgning via Søg stillingen – senest den 7. februar 2022. Tiltrædelse snarest muligt.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Johan Nielsen på tlf. 20337319.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 10:30:34
Ansøgningsfrist: 07-03-2022 23:59:00
Ingeniør til produktansvar (Mekanik)
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en ingeniør, som trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed.

Er det dig?

Som produktansvarlig vil du indgå i et team af 5 produkt- og produktionsansvarlige, hvor sparring og vidensdeling på tværs er i højsædet. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter, både lokalt og globalt. Produkterne ændres løbende. Der skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer, samt oprettes nye varer og specialvarer. Du vil desuden agere sparringspartner til udviklingsafdelingen ved design af nye produkter.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og har sammen med teknisk salg en del kontakt til datterselskaber og kunder.


Primære arbejdsopgaver

Oprettelse af nye special- og standardvarer efter kundens ønsker
Gennemføre kostoptimeringer med tilhørende investeringer i værktøjer, så produktet bibeholder sin konkurrencedygtighed
Sikre produktets funktionalitet for kunden igennem hele produktets levetid
Gennemføre og dokumentere tekniske forbedringer på produkter
Gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og deltage i reklamationsbehandling
Være projektleder på mindre projekter så som nyudvikling, optimering og lign.
Udforme teknisk info vedr. forbedringer eller ændringer af produkter


Du

er (ny-) uddannet maskin-/mekatronikingeniør eller en erfaren maskinteknolog/tekniker
har gerne erfaring fra en masseproducerende virksomhed
er engageret, iderig og tager initiativ
er struktureret, kvalitetsbevidst og god til at se problemet fra forskellige vinkler
er god til at samarbejde og skabe resultater på tværs af organisationen
er omstillingsparat og kan lide variationen mellem projekter og dagligdagsopgaver
kan selvstændigt drive egne projekter fra start til slut
har humor, godt humør og trives i et team
taler og skriver dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 14-01-2022 14:30:52
Ansøgningsfrist: 31-03-2022 23:59:00
Koordinator søges til Teknisk afdeling
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Har du interesse for biler og måske endda kendskab til de fleste bilmærker, modeller og udstyrsvarianter? Motiveres du af opgaver, hvor der skal være struktur og orden på tingene samtidig med, at du har en stor kontaktflade både internt og eksternt? Hvis ja, så har vi en spændende og udfordrende stilling til dig på vores hovedkontor i Padborg.

I teknisk afdeling har vi ansvaret for at aftaler med vore samarbejdspartnere bliver overholdt, når vores biler er på værksted. Det er derfor en klar fordel, hvis du har en baggrund fra bilbranchen, men det er ikke et krav. Hvis bare du har en smule kendskab til biler samt vilje og lyst til at lære noget nyt, så skal vi nok lære dig op.

Dine opgaver bliver bl.a.

- Håndtering af værkstedsrekvisitionssystem
- Fakturakontrol
- Dialog med leverandører omkring reparationer.
- Tage imod serviceopkald fra kunder og leverandører
- Opdatere bil- og udstyrspriser i interne systemer.
- Håndtering af aftaler indenfor service, dæk, glas, forsikring og vejhjælp

Indgangsvinklen til jobbet kan være mange. Du kommer måske fra en stilling som indskriver, værkførerassistent eller teknisk rådgiver og uddannet automekaniker, eller har erfaring fra en administrativ stilling inden for bilbranchen. Din baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har teknisk indsigt og interesse for biler, er udadvendt samt god til at samarbejde og kommunikere – både internt og eksternt. Derudover er du som person bevidst om vigtigheden af at afslutte sager med leverandører og kunder på en god og professionel måde, ligesom du er kvalitetsbevidst. Udover at du som person har fokus på, at overholde deadline, så har du

- Gode tysk- og engelsk kundskaber
- God tal forståelse
- Erfaring med office-pakken
- God teknisk viden og mekanisk forståelse.

Om Fleggaard leasing
Fleggaard Leasing er Danmarks største privatejede og uafhængige leasingselskab. Vi arbejder konstant på at identificere nye muligheder og udvikle løsninger til at understøtte vores leasingforretning. Du bliver en del af en stærk og innovativ forretningskultur, hvor du sammen med talentfulde og engagerede kollegaer får mulighed for at sætte dagsordenen på markedet for leasing af køretøjer i Danmark.

Vi holder samtaler løbende og lukker stillingen, så snart vi har fundet den perfekte kandidat. Så send os allerede i dag et par ord om dig selv - og hvorfor vi skal vælge dig.

Hvis du har uddybende spørgsmål til stillingen, så er du velkommen til at kontakte Office Manager Paul Lindemann på tlf.:72132065
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 14-01-2022 14:27:32
Ansøgningsfrist: 28-02-2022 23:59:00
Fast chauffør til sugeblæs tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Bulk-Transport A/S søger chauffør til suge/blæs tiptrailer

Vores chauffør går på pension, og vi mangler derfor en chauffør til en Suge/blæs tiptrailer

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Bilen:
• Suge/blæs tiptrailer – fuldt renoveret
• Nyt trækker cirka d. 1. april 2022
• Bilen kører fast for DLG

Stillingen:
• Mulighed for afløser/oplæring allerede fra nu
• Fastansættelse fra d. 10. februar 2022
• Udedøgn skal påregnes
• Kørsel i hele landet - mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med suge/blæs-kørsel
• Er i besiddelse af chaufførbevis, førerkort og kørekort CE

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 20 42 72 27 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 6. februar 2022.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 14-01-2022 10:15:02
Ansøgningsfrist: 06-02-2022 23:59:00
CNC operators
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Our client is busy and needs more machine operators in their production department where they produce different sizes elements.

We are looking for operators that can work on following shifts:

1. nightshifts from 22:00 - 06:00

2. day and eveningsshift (1 week on dayshifts from 06:00 - 14:00 + 1 week og eveningshift 14:00 - 22:00)

3. weekendshift ( Saturday 12 hours + Sunday 12 hours)

For the right worker, there is work for minimum rest of the year.


Working assignments:

operating 1-2 CNC machines


Requirements:

Experience as a machine operator or from metal industry
You are quality minded and thorough
You are responsible, stable, independent worker who can also work in teams
You must communicate in English or Danish


We Offer:

Legal employment by a Danish working agency
Temporary work on Danish working conditions
Salary paid every 2 weeks
Additional holiday pay 12,5 %
Possibility for long term cooperation
We provide administrative help with tax cards, health insurance

Application: If you are interested in the job offer, fill out the application form and attach your CV and relevant documents as soon as possible!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 17:59:35
Ansøgningsfrist: 05-02-2022 23:59:00
Operatør til procesovervågning
JKS A/S
Syddanmark
6300 Gråsten
il Chr. Hansen, nærmere betegnet enzymfabrikken i Gråsten, søger vi en dygtig og fleksibel operatør. Fabrikken spiller en central rolle i fremstillingen og forsyning af enzymer til hele verden.


Om jobbet

Med reference til teamlederen bliver du en del af et engageret og selvstyrende team, der alle arbejder ud fra den samme vision om at være verdens bedste fabrik for ekstraktion af enzymer. Vi er ambitiøse, forstår dog samtidig værdien af, at det skal være sjovt at komme på arbejde. Derfor vil du også opleve en afslappet og uformel tone samtidig med en respekt for hinandens forskelligheder.

Hovedopgaven som operatør består i den daglige overvågning og betjening af procesanlæg.

Derudover omfatter arbejdsopgaverne

Medvirke til at gældende hygiejne- og sikkerhedsprocedurer overholdes
Kontinuerlig sikring af kvalitet samt produktivitet af vores ekstraktionslinje
Foretage prøveudtagning af sterile prøver
Løbende forbedringer og procesoptimeringer
Rengøring af udstyr og lokaler
Dokumentere og arbejde efter GMP-regler
Bidrage til et godt arbejdsmiljø


Din profil

Vi ser gerne, at du har en solid baggrund som operatør, og som den ideelle kandidat stammer din erfaring fra en fødevarevirksomhed. Da fabrikken er ISO/HACCP og Miljøcertificeret og vi arbejder efter GMP regler, ville det klart være en fordel at du er fortroligt med disse standarder.

Du er lærenem, kan arbejde både selvstændigt og i teams og bidrager med din kvalitets- og ansvarsbevidsthed. Du trives med at engagere dig i dit arbejde og samtidig motiveres du af de rutinemæssige opgaver der ligger i jobbet.

Besidder du et truckcertifikat er det kun en fordel.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 17:57:55
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Elektronikfagteknikerlærling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at arbejde med elektronik? Og har du lyst til at hjælpe med at løse tekniske problemer, som kan være med til at sikre og forbedre kvaliteten i LINAK produkter? Så er det måske lige dig, vi leder efter.

Som Elektronikfagteknikerlærling på LINAK får du en enestående chance for at få en uddannelse i en succesfuld international virksomhed. Afhængigt af om du tager uddannelsen som EUD eller EUX, tager uddannelsen 3½-4 år, og varierer mellem skoleophold og praktikforløb hos LINAK.

Du vil komme til at arbejde tæt sammen med analyse teamet i Kvalitetsafdelingen. Arbejdet vil foregå i et dynamisk miljø, hvor udfordringerne er mange og variationen i opgaverne er stor. Størstedelen af din læretid vil foregå i Kvalitetsafdelingen, som er central og dækker alle LINAK produkterne. Derudover vil du også igennem læretiden blive stationeret i andre afdelinger for at imødekomme kravene til uddannelsesplanen og give dig en bred viden indenfor elektronikfagtekniker feltet.


Kvalitetsafdelingen består af 25 funktionærer, som er klar til at give den kommende lærling en hjælpende hånd og mange spændende opgaver.

Primære arbejdsopgaver

Fejlfinding og analyser på returnerede produkter
Konstruktion og opbygning af testudstyr til internt brug
Opbygning af testopstillinger
Test, afprøvning og dokumentering af nye produkter
Udførelse af forefaldende teknisk arbejde

Du:

har bestået grundforløbet (EUD eller EUX)
har lysten og viljen til at lære nyt
er positiv, imødekommende og kan lide at kommunikere med andre
er fleksibel og har gå-på-mod
er god til at samarbejde, men kan også arbejde selvstændigt
er serviceminded og kvalitetsbevidst

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 17:26:15
Ansøgningsfrist: 29-04-2022 23:59:00
Kontorelev med speciale i Administration
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Hos LINAK A/S får du som kontorelev:

- en bred 2-årig kontoruddannelse indenfor kundeservice, disponering, shipping og økonomi, som du kan gøre brug af hele livet
- erhvervserfaring i en global virksomhed, hvor udvikling og vækst er på dagsordenen
- et introforløb og hjælp fra erfarne kollegaer, som står klar til at byde dig velkommen
- et socialt netværk til øvrige elever, lærlinge og praktikanter hos LINAK A/S

Som kontorelev på LINAK får du en enestående chance for at få dig en 2-årig uddannelse i en succesfuld international virksomhed. Du vil starte din elevtid i vores Customer Service afdeling og vil i løbet af din elevtid stifte bekendtskab med andre spændende afdelinger.

Du vil møde både faglige og personlige udfordringer, og der vil blive lagt vægt på din vilje, evne og lyst til at lære noget.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 17:24:35
Ansøgningsfrist: 29-04-2022 23:59:00
Head of Global Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to be part of a success story and lead a customer focused and agile Supply Chain, that has a strategic impact and gives your company a competitive advantage.

We are looking for a Senior Supply Chain leader to take responsibility for driving supply chain activities across the LINAK group.

LINAK is one of the world’s leading suppliers of actuator systems, and we serve more than 12.000 active customers that buy over 24.000 different standard and customer specific products either direct or through our 25+ sales subsidiaries. We have factories in Denmark, Slovakia, USA, China and Thailand, and suppliers from across the world.

You will be responsible for driving a global matrix organisation covering all factories, where you will be responsible for our LINAK end-to-end Global Supply Chain and order fulfillment process. You will have direct report from employees (Global Process Owners, Supply Chain Specialist, Data/System Experts, and project employees) and the leader for our central Customer Service team.
You will be an active part of the LINAK A/S (factory in Denmark) Operations Management Team, the Corporate Operations Committee and you report to the COO for the LINAK group.

Our customers recognise LINAK as a reliable and value adding supplier. We interact with customers and suppliers, and we continuously aim to improve performance in everything we do – speed, flow, service, and cost. To stay ahead of competition, it is decisive that we continuously

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 17:22:11
Ansøgningsfrist: 28-02-2022 23:59:00
Fast chauffør
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. I dag varetager vi hovedsagligt tømning af containere, transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver.

Vi søger en fast chauffør til en fast bil med blandet kørsel: Tip, fortrinsvist jord, sand, grus og asfalt. Der vil også være kørsel med blokvogn/sengetrailer. Udedøgn må påregnes.

• Erfaring med tip- og blokvognskørsel er en fordel.
• Kørekort CE og EU chaufførbevis er et krav.
• Du skal have lyst til afvekslende opgaver, og er fleksibel mht. arbejdstider.
• Aflønning ift. overenskomst DIO I (ATL) og 3F.

Hør mere om jobbet som chauffør i denne video: https://www.youtube.com/watch?v=5IBuNddd7hE

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent Rasmus Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. januar 2022. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 07:38:44
Ansøgningsfrist: 30-01-2022 23:59:00
CNC operators
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Are you skilled machine operator or have experience from metal industry?

Our client is busy and needs more machine operators in their production department where they produce different sizes elements.

We are looking for operators that can work on following shifts:

1. nightshifts from 22:00 - 06:00

2. day and eveningsshift (1 week on dayshifts from 06:00 - 14:00 + 1 week og eveningshift 14:00 - 22:00)

3. weekendshift ( Saturday 12 hours + Sunday 12 hours)

For the right worker, there is work for minimum rest of the year.



Working assignments:

operating 1-2 CNC machines

Requirements:

Experience as a machine operator or from metal industry
You are quality minded and thorough
You are responsible, stable, independent worker who can also work in teams
You must communicate in English or Danish

We Offer:

Legal employment by a Danish working agency
Temporary work on Danish working conditions
Salary paid every 2 weeks
Additional holiday pay 12,5 %
Possibility for long term cooperation
We provide administrative help with tax cards, health insurance

Application: If you are interested in the job offer, fill out the application form and attach your CV and relevant documents as soon as possible!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 07-01-2022 14:12:57
Ansøgningsfrist: 05-02-2022 23:59:00
Salgsassistent
Elvstrøm Sails A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for salg og kundeservice, så har vi brandet og produktet !

Hvis du endda har lidt saltvand i blodet, gør det bestemt ikke noget.

Vi søger en profil, der i høj grad bliver et omdrejningspunkt i salgsafdelingen. Du kommer til at indgå i salgsafdelingen som back-up til vores Key Account Managers – naturligvis med dine egne selvstændige områder, ligesom du får en stor berøring med vores forhandlere og til opgave at supportere dem også. For dig betyder god kundeservice alt! Du arbejder struktureret, bevarer overblikket og det gode humør og sætter en ære i at følge opgaverne til dørs. Og så har du ikke noget imod at give et nap med, hvor der er behov. Vi arbejder meget internationalt og du skal derfor kunne begå dig på engelsk og tysk.


Jobbet

• Ordrebehandling i Axapta
• Håndtering af webshop ordrer på merchandise
• Forhandler kontakt, kunde - og værftskontakt og support
• Oprettelse og vedligeholdelse af prislister til værftskunder
• Udarbejdelse af nøgletal til salgsafdelingen
• Håndtering af info-mail samt personlige og telefoniske kundehenvendelser
• Ad hoc opgaver i afdelingen, men også for hele huset


Hvad har du

Du har sikkert en kommerciel baggrund og/eller erfaring med salg og kundeservice fra tidligere jobs, gerne i et internationalt miljø. Du har sans for tal og et godt øje til excel. Og så har du et open-minded sind og en evne til at omstille dig. Vi er et lille team, der i høj grad arbejder efter devisen, frihed under ansvar. Det kræver, at du er en selvstændig type, der ikke er bleg for at tage initiativ og sætte en ære i at følge dine opgaver til dørs.


Vi tilbyder

Vi tør godt love, at du kommer til at arbejde med mange forskellige opgaver inden for salg og kundeservice.
Vi tør også godt love, at du selv får rig mulighed for at være med til at præge dagligdagen, og de områder, du kommer til at arbejde med. Er du selv sejler hjælper det dig naturligvis til hurtigere at kunne sætte dig ind i tingene. Ellers så får du med tiden styr på det - med hjælp fra kolleger.


Arbejdssted og lønpakke

Det primære arbejdssted er vores hovedsæde i Aabenraa, men der vil kunne forekomme nogen rejseaktivitet, fx. i forbindele med udstillinger. Du tilbydes en lønpakke, som svarer til kvalifikationer og ansvar.

Ansøgning og spørgsmål

Venligst send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter mærket ”Salgsassistent” til:

Elvstrøm Sails A/S
Paul Elvstrøms Vej 4
6200 Aabenraa

Også gerne på mail til cdh@elvstromsails.com.

Ansøgningsfristen er 30. januar 2022, men vi afholder løbene samtaler, idet vi sigter mod opstart pr. 1 marts 2022.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte salgschef, Christian Due Hammershøy på telefon 2080 6201. Vi glæder os til at høre fra dig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 07-01-2022 13:46:29
Ansøgningsfrist: 30-01-2022 23:59:00
Teknisk Assistent til udviklingsafdelingen
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en ny kollega, der skal bidrage til at vi løbende sikrer kvalitet i vores produkter og effektivitet i vores udviklingsproces.
Som Teknisk Assistent bliver det din opgave at støtte vores udviklingsafdeling med datahåndtering i vores PLM system. Du kommer til at understøtte arbejdet med udvikling af nye produkter. Vi forventer derfor, at du har viden om og/eller en stor interesse for databehandling.

Du bliver en del af et team på 16 personer i elektronikudviklingen i DESKLINE & HOMELINE segmentet, og vil ligeledes have en supporterende rolle til vores mekanikudvikling. Teamet, som du vil blive en del af, varetager al produktudvikling af nye produkter. Det betyder, at der vil være tæt samarbejde med de tekniske funktioner inden for elektronik og mekanik omkring diverse dokumentationsarbejde, samt vores indkøbsafdeling omkring tilbudsprocesser til vore leverandører.


Primære arbejdsopgaver

- Vedligeholde vores PLM database på diverse produkter i DESKLINE & HOMELINE
- Gennemføre implementering af ændringer på produkter i vores PLM system
- Være nøgleperson i samarbejdet mellem udviklingsafdelingen og eksterne leverandører
- Administrere dokumentation til vores underleverandører
- Koordinere konkrete interne og eksterne aktiviteter på tværs af organisationen ifm. gennemførelse af diverse projekter


Du

- har en teknisk baggrund/uddannelse
- har gerne erfaring med PLM og ERP systemer (vi anvender Windchill og AX2012)
- er udadvendt og trives med en bred kontaktflade både internt og eksternt
- er god til at arbejde i teams og har godt humør
- er omhyggelig og ansvarsbevidst og sætter en ære i at have styr på detaljer
- har en struktureret, systematisk og selvstændig arbejdsform
- kan lide mange bolde i luften og kan holde hovedet koldt – også når det går stærkt
- trives i en alsidig hverdag med en variation mellem daglige driftsopgaver og projekter
- taler og skriver dansk og engelsk



Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, R&D Electronics, Bent Geismar på tlf. 73151723.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 06-01-2022 16:27:16
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Administrationselev til august 2022
Helsam
Syddanmark
6400 Sønderborg
Helsam Gruppen A/S søger administrationselev til august 2022

Har du lyst til at være en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor vi har det sjovt og er gode til at lære fra os? Er du klar til at starte din erhvervskarriere med en solid kontoruddannelse med speciale i administration i en spændende branche med fokus på sundhed? Så kan du blive vores nye kontorelev!

I Helsamgruppen får du et varieret toårigt elevforløb, fyldt med udfordringer, muligheder og fællesskab. Du kommer til at prøve kræfter med flere afdelinger, hvor du får et bredt kendskab til administration indenfor kundeservice, indkøb, marketing, ecommerce og salg. Du får en alsidig stilling i en virksomhed med højt til loftet, og hvor vi brænder for at gøre hverdagen sundere for alle.

Du vil bl.a. komme til at arbejde med:

Telefonisk og skriftlig kundekontakt med både B2B og B2C-kunder
Varebestilling og ordrehåndtering
Kontakt med leverandører
Kampagneaktiviteter både online og offline
Ad hoc projekter og opgaver selvstændigt og sammen med kolleger
Bliver du elev hos os, tilbyder vi

muligheden for at blive en del af en spændende og dynamisk virksomhed
individuelt tilrettelagte elevplaner
samtaler og opfølgning under hele uddannelsesforløbet
konkret og relevant erhvervserfaring
engagerede og motiverede kolleger i en god atmosfære
Hvem er du?

I Helsam Gruppen vil vi gerne have elever som:

• Tager medansvar for egen læring og uddannelse
• Viser engagement, selvstændighed og er målrettede
• Har godt humør og er udprægede holdspillere

Du skal opfylde adgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart, det vil sige du skal have bestået din EUX eksamen eller HHX – evt. med bestået grundforløb

Forventet start: August 2022

Ansøgning

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at ringe til Susanne Schou telefon 74 48 81 40.

Samtaler foregår løbende og annoncering stoppes, når den rette kandidat er fundet.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 06-01-2022 12:37:03
Ansøgningsfrist: 25-02-2022 23:59:00
Content writer with good technical communication skills
JKS A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you have the ability to quickly grasp complex technical concepts and translate them into easily understandable, compelling and engaging content? Do you thrive in a role with varied tasks that cover all aspects of content? Do you have excellent English writing skills? Then you might be our new content writer.

At DAMM we have developed radio communication solutions for the past 40 years, positioning us as one of the leading providers in the market. Our products have gained a strong reputation of being easy to deploy and expand, and we are now looking for a content writer who is able to communicate the features and benefits of these products and solutions.

As our new content writer you will create and maintain high-quality content and documentation to use for promotion towards end-customers as well as to support partners worldwide promoting DAMM’s products, services and solutions. The job requires you to work both independently and as part of a team, taking responsibility for developing stories around our products and services and successfully launching these in close collaboration with the team.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-01-2022 15:37:36
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Talstærk og kvalitetsbevidst bogholder
Dangaard
Syddanmark
6330 Padborg
Er du ferm til debet/kredit, afstemninger og andre opgaver i den boldgade? Motiveres du af et tæt samarbejde med forretningen, hvor din support ofte er påkrævet her og nu? Hvis ja, så er det måske dig, der skal være vores næste tal-jonglør i regnskabsafdelingen.

Nu har du mulighed for at komme til at arbejde med afvekslende og spændende bogholderiopgaver i et team, hvor omgangstonen er fri, fagligheden er høj, og hjælpsomheden er stor.

Opgaverne rummer bl.a.:

• Håndtering af indkommende fakturaer (Verify)
• Håndtering og bogføring af fragtfakturaer
• Indbetalinger fra kædekunder
• Udbetalinger via bank
• Registrering, kontering og bogføring af fakturaer
• Bankafstemning, delvist assisteret af RPA (Robot)
• Kunde- og kreditoroprettelser
• Administration af kreditansøgninger og kreditforsikring
• Rejseafregninger
• Diverse ad hoc-opgaver inden for bogholderiet.

Vi sørger selvfølgelig for en grundig introduktion til jobbet, så du får en god og tryg indkøring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 04-01-2022 09:52:53
Ansøgningsfrist: 15-02-2022 23:59:00
Teknisk salgsspecialist
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Som salgsspecialist besidder du en central position, idet du er bindeled mellem kunder, teknik, produktion og planlægning. Tantaline forædler kundernes egne produkter, så de får en længere levetid. Koordinering og marketing handler blandt andet om sikring af rette brochure, igangsætning af messematerialer med Tantalines’ samarbejdspartnere samt koordinering af messer, som på nuværende tidspunkt udgør to om året. Stillingen refererer til Operations Manager Paul Egginton, der også står for den tekniske introduktion og oplæring til stillingen.

Opgaver og ansvarsområder

Kontakt til nye og eksisterende kunder
Medvirke til pleje og vedligehold af kunderelationer
Besvarelser af telefoniske og webrelaterede forespørgsler
Opfølgning på allerede udsendt materiale samt udsendelse af tilbud
Forstå og sætte sig ind i kundernes behov
Sikre teknisk support til kunderne
Tovholder for produktionsteams DK/USA
Sikre prioriteringer og assistere med den dokumentation der kræves

Arbejdsstedet vil være hos Tantaline i Nordborg med få kundebesøg på sigt, og derudover vil man naturligvis skulle stå for messedeltagelse. Da Tantalines’ ejerselskab er beliggende i USA, og der er tale om internationale kunder, skal man påregne fleksible arbejdstider.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 16:40:51
Ansøgningsfrist: 24-01-2022 23:59:00
vedligeholder/automatikfagtekniker
JKS A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Til bælgfabrikken og køleventilfabrikken hos Danfoss i Nordborg søger vi en dygtig initiativrig vedligeholder til skiftehold – dag/aften.


Om jobbet

Med reference til vedligeholdelseschefen bliver du en del af et engageret og selvstyrende team af teknikere med 30 kollegaer, som forestår fejlfinding, vedligehold og optimering af vores produktionsudstyr på bælgfabrikken og køleventilfabrikken.

Dine primære arbejdsopgaver

- Udføre systematisk og forebyggende vedligehold samt reparation, herunder dokumentation/opdatering af vedligeholdelsessystemet.

- Fejlfinding på mekanisk, pneumatisk og elektrisk udstyr samt diverse testudstyr, herunder Helium læksøgning og højtryk test.

- Deltage i projekter i forbindelse med procesoptimering, forsøgskørsel og indkøring af nyt udstyr, igennem etablerede metoder og standarder.

- Registrering af data.

- Holde maskiner og området rent og i sikkerhedsmæssig forsvarlig stand for derigennem at sikre optimal sikkerhed, kvalitet og drift.

- Hjemkøb af dele.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 16:37:01
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Management assistant
Famoba
Andet
99999 Grænsejob
We are rapidly growing and so is our need for coordinating our administrative tasks. Therefore, we are looking for an energized and social skilled colleague with a global mindset to a new established position as Management assistant to the top management.

Our company trades within FMCG on the global market within food and beverages. We are active in more than 45 countries and have a strong growth strategy, which includes further strengthening of our team. Therefore, we are keen on welcoming new members to our professional Famobra family.

The Management Assistant is an important partner for the top management. With a great deal of organizational talent and foresight, you will coordinate and prioritize the appointments and travel planning for the top management team, planning of meetings, project-management and internal and external communication. This position of trust requires a very good knowledge of running projects, procedures and stakeholder management, hence this is a truely cross functional role with many global tasks.

As our management assistant the following responsibilities must be covered:

- Actively organize and overseeing management scheduling
- Attend executive meetings internal and external, hense travel activity must be expected
- Participating in strategic projects across divisions
- Be the strengthening link between organization and management
- Prepare presentations for management
- Plan and facilitate events and communication

Skills needed in order to succeed:

- High social skills
- Excellent organizational skills and have an eye for details
- Expert in Office especially Power Point
- Danish and English language at a high level (German is an advantage)
- Service orientated
- Outspoken team player


We offer

The position in a financially strong company, where the development of our employees is paramount. We are always challenging ourselves and constantly striving to grow our company. You contain the opportunity to achieve knowledge sharing with the groups other companies in the ongoing project strategy.

Your primarily place of work will be our head office placed in Harrislee, Flensburg – Germany. If you live outside of Germany, we will offer you professional support, in questions about tax, regulatory requirements, etc. and a salary package that matches your qualifications. You will report directly to the CEO in Famobra.


Start

As soon as possible, but we will wait for the right candidate with the right skills, personality and experience.


Questions

If you have any questions, plese reach out to CEO Jeppe Lund Groth on telephone: + 45 22 65 56 11 or read more about us at www.famobra.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 10:32:25
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Shippingassistent med eksportopgaver inden for FMCG
JKS A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
Er du en af de servicemindede ildsjæle med shippingbaggrund? Brænder du for teamindsatsen, og følger du opgaverne til dørs? Trives du med at opsøge ny viden? Så hører vi meget gerne fra dig snarest.

Kohberg Bakery Group A/S er fortsat i en positiv udvikling med et øget aktivitetsniveau, og til eksportteamet søger vi derfor en skarp og serviceminded shippingassistent.


Om jobbet

Som shippingassistent kommer du til at arbejde med en bred portefølje af opgaver. De spænder lige fra kundeservice generelt over tilbudsgivning og indtastning af ordrer og data i systemet til booking af transport.

Du vil varetage både registrering og intern koordinering af vareprøver til kunder lige fra bestilling til forsendelse. Det kan være både færdigvarer og nye produkter, og det vil typisk dreje sig om varer til EU, EØS og tredjelande. Opfølgningen på ordrer, varelager og på planlægning af produktion samt opfølgning på transport hos speditører og vognmænd vil naturligt ligge inden for dit ansvarsområde.

Jobbet indebærer i særdeleshed også sikring og håndtering af den krævede dokumentation, diverse certifikater, korrekte etiketter og kontrol af toldkoder. Behandling af evt. reklamationer kan også forekomme. Det vil generelt være en naturlig del af din hverdag at skulle følge op og koordinere mellem kunde, sælger, ordrekontor og transportør.

Derudover vil opdateringer af GS1 på både tysk og engelsk høre til dine opgaver, hvorfor dine sproglige kundskaber er vigtige. Dette gælder selvfølgelig også for kundeservicedelen. Og sidst men ikke mindst står fakturering, månedsafslutning på transport og håndtering af reklamationer på din to-do-liste.

Det betyder, at du vil få en stor berøringsflade internt med eksport- og produktchefer, produktudvikling, kundeservice, produktion, planlægning, varesikring og kvalitet og ikke mindst frostlagerne i Haderslev og Bolderslev.

Du vil blive en af del af eksportteamet med 4 kollegaer, der til dagligt sidder i Haderslev, og du vil referere til eksportchefen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:57:50
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland