2097 job i Sønderjylland 380 job i dette område
2097 job i Sønderjylland 380 job i dette område

topjob

Teamleder søges til administrationen
United Group Manufacturing A/S
Syddanmark
7100 Vejle
United Group er en familiejet produktionsvirksomhed, som fremstiller kosttilskud og plejeprodukter til humant samt veterinært brug. Hos United Group udvikler og producerer de selv deres produkter, som eksporteres til mange europæiske lande, ligesom de også leverer ud over EU’s grænser. United Group’s produkter sælges via deres 2 salgsselskaber www.kurmpharma.dk og www.diafarm.dk. I dag er de ca. 28 medarbejdere, heraf er ca. 20 produktionsmedarbejdere.

Som teamleder hos United Group får du ansvaret for pt. 3 administrative medarbejdere, med direkte reference til produktionschefen. Du vil fungere som daglig leder, hvor du bliver ansvarlig for planlægning af produktionen i samarbejde med koordinatorer og indkøber, samt forskelligartede administrative opgaver.


Dine primære opgaver inkluderer:

Behandling af salgsordrer, montageordrer/produktionsordrer (opsætning af produktion i NAV)
Planlægning af produktionen med øje for synergier
Vedligeholdelse af stamdata og kundemanualer i NAV
Kontrol/frigivelse af analyser og produkter før afsendelse
Håndtering af dokumenter til myndigheder, COA og kunder
Fakturering og fragtbestilling
Koordinering af ad hoc-opgaver og projekttavle/møder
Ansvar for kontinuerlig opdatering af SOP'er på kontoret


Ansvarsbevidst og empatisk ildsjæl med produktionserfaring

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke af stor betydning, det vigtigste er, at du kommer med erfaring fra en produktionsvirksomhed, gerne inden for fødevarer/farmaceutisk industri. Det vil være en fordel hvis du har kendskab til og forståelse for LEAN-principper, og at du har erfaring med montage, produktion og styklister.

Du har flair for IT, og det vil være en fordel hvis du er fortrolig med NAV og har kendskab til BC365. United Group står overfor implementering af nyt ERP-system i efteråret 2024, hvor du vil spille en vigtig rolle.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektleder søges til anlægsprojekter
Østergaard A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Er du drevet af at planlægge og lede anlægsprojekter fra konceptualisering til fuldendelse? Besidder du en naturlig evne til at håndtere både menneskelige og tekniske aspekter af projektledelse? Så er du måske den nye projektleder, Østergaard A/S leder efter til afdelingen for styret underboring.


Hvem mangler de hos Østergaard?

Dig med en teknisk eller byggeteknisk uddannelse; såsom ingeniør, bygningskonstruktør eller byggetekniker. Erfaring indenfor anlægsprojekter er ikke et krav, men det forventes, at du så ønsker at få en god og solid erfaring, som Østergaard vil give dig, gennem grundig oplæring i deres metoder, herunder ”No-Dig” teknikker.

For at være en succes hos Østergaard, går du selvstændigt til dit arbejde. Du ved, at det er vigtigt du griber tingene systematisk an for at lykkes, og du kan tilmed håndtere flere projekter på samme tid.
Der bruges ofte engelsk i skift og tale, og det er derfor vigtigt at du er fortrolig med det.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for UX/UI Design
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for UX/UI Design! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet team. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK pris på vores praktikanter!


Vil du gerne designe produkter og digitale løsninger, lave brugerundersøgelser, lave markedsanalyser, have direkte kontakt til kunder og leverandører, og arbejde med den nyeste teknologi? Så er du kommet til rette sted!


"I min tid hos LINAK har der været rig mulighed for læring og udvikling. Her fik jeg både støtte og frihed til at udforske nye kompetencer, og jeg følte mig som en værdifuld del af holdet." – Rie, tidligere praktikant i UI/UX Design



Eksempler på arbejdsopgaver

Design af brugergrænseflader til en bred vifte af digitale platforme, herunder apps og hjemmesider. Vi anvender værktøjer som Figma til at skabe intuitive og æstetisk tiltalende brugeroplevelser.
Forbedring og styrkelse af brugeroplevelsen i vores digitale produkter. Dette indebærer at identificere og adressere brugernes behov og smertepunkter gennem løbende feedback og designoptimeringer.
Udvikle prototyper og skabe wireframes som led i processen med at visualisere og teste nye designkoncepter. Dette vil hjælpe med at guide vores designbeslutninger og sikre en problemfri implementering
Arbejde med personas for at opnå indsigt i målgruppen. Efterfølgende analysere indsamlet brugerdata efter brugertests for at trække værdifulde indsigter og forbedre produktet yderligere.



Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør-, design- eller IT-uddannelse fx Interationdesign, IT Product Design, Digital Design
tidligere har arbejdet med Figma eller har lysten til at lære
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Process Consultant - Digitalization and Data analyst,
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for the opportunity to use your knowledge of processes, data, and Supply Chain in a global company? We are looking for a Process Consultant for our Global Upstream Supply Chain team that can take our order process to the next level.



You will become a part of a Global Upstream Team currently consisting of 6 colleagues, as part of LINAK´s Global Supply Chain which consists of 21 colleagues. You will get the opportunity to put a significant mark on both efficiency improvements through digitalization of administrative processes using EDI and through data analysis to identify areas for improvement.



This position will bring both support and day-to-day tasks as well as new projects/tasks where you will be responsible for collecting, validating, and transforming the collected data into specific tasks to achieve the LINAK goals for upstream efficiency.





Your primary tasks:

Process owner for our processes within the EDI set up, including:
Initiate and run new EDI projects with customers including test of set up, documentation and training of users.
day-to-day routines to ensure the process is under control.
Keep track of the process through KPI´s.
Responsible for our documentation regarding EDI

Monitor stock levels and take appropriate action if needed.
Ad hoc tasks within data analysis to support decisions in our upstream supply chain.
Future tasks could include being responsible for our continuous improvement of our Supply Chain data communication with our suppliers and customers.



You:

take control and responsibility for your field of work, are self-driven and excellent at coordinating and planning.
thrive with tasks where you can work structured and “hands-on”.
can define goals and results but at the same time keep focus on the process.
have broad experience of processes, data collection, data processing and preferably an understanding of value chains within a manufacturing company.
enjoy working together with others on complex tasks.
are good at gathering global stakeholders in a positive work environment to complete the task.
are curious and like to work and laugh in an informal environment.
have a relevant education either within Supply Chain e.g. Cand.Merc int. Business Development or Global Business Engineer. You could also hold a degree from a relevant IT field or have some years of experience within Supply Chain
We expect you to be an experienced user of Microsoft programs, be a Superuser in Excel and preferably have experience with Microsoft Dynamics 365 F&O.
You are fluent in Danish and English (oral and written).
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bygningskonstruktør
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Har du en relevant uddannelse som bygningskonstruktør, teknisk designer fra byggelinjen eller tilsvarende samt solid erfaring med Revit-programmet? Så er det dig, vi søger.

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en dygtig og erfaren bygningskonstruktør med ekspertise inden for Revit.

Dine opgaver som bygninskonstruktør vil være meget varierende, og du vil blive udfordret på din faglige viden og kompetencer.


Faglige kompetencer:

En relevant uddannelse som bygningskonstruktør, teknisk designer fra byggelinjen eller tilsvarende
Solid erfaring med Revit-programmet.
Stærke IT-færdigheder og evnen til hurtigt at tilegne sig ny teknologi og software
En omhyggelig og struktureret tilgang til arbejdsopgaver med fokus på kvalitet og detaljer


Om dig:

En proaktiv tilgang til arbejdet med et stærkt fokus på resultater og problemløsning
Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
Du trives med at have ansvar og tage selvstændige beslutninger
Fremragende kommunikationsevner og evnen til at samarbejde effektivt med et tværfagligt team
Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Er du vores nye administrationselev i marketing/receptionen?
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en kontorelev med speciale i administration til vores marketingafdeling

Du får en spændende uddannelse, hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af en afdeling, hvor der både er varierende administrationsopgaver, marketingopgaver, lettere økonomiopgaver samt opgaver i vores reception.
Du får en central plads i marketingafdelingen med stor kontakt til kollegaer og i receptionen vil du skulle tage imod vores mange gæster med et smil på læben.

Typiske opgaver kan være
• Vedligehold af hjemmesider
• Online annoncer
• Opgaver i powerpoint, word og excel
• Opdatering af tekster
• Afløsning i receptionen
• Ad hoc opgaver i økonomiafdelingen

Vi forventer at du
• Er sprudlende og glad men samtidig har roen til fordybelse når du ”nørder” på computeren
• Er stærk i skriftlig dansk
• Brænder for god service og kan smile i telefonen
• Er fleksibel og interesseret i at lære nyt

Du tilbydes
• Et spændende og varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Frihed under ansvar
• Kantineordning, fitness og mange andre personalegoder
• Fri omgangstone
• Samarbejde med eleverne i vores elevnetværk

Som administrationselev skal du opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et forløb (EUX, HHX, HG2, HGV, HGS) fra en handelsskole, hvor der øverst på beviset står kontor med speciale administration. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX), skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Disse forløb foregår på handelsskolen. Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have lavet en realkompetencevurdering, som en handelsskole nær dig, kan lave for dig.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Line Meldgaard på tlf. 74 33 72 11. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt dog senest den 15. marts 2024.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.




Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regional Sales Engineer, Singapore
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you ready to become a major player in the development of our business in the Asia Pacific region? Do you have in-depth knowledge of the market, customers and competitors within the appliance/cooling industry? Do you have a commercial mindset oriented to results on value-based selling and solution selling (BTB)? Then, you may be the Regional Sales Engineer that we are looking for to strengthen our APAC sales team!

AGRAMKOW is highly focused on delivering high-end solutions and customer service.

You will be responsible for developing the market within the appliance industry, focused on the Cooling/Air-conditioning, Refrigeration and Heat Pumps applications.

Sales of Solutions and Services around the APAC region
With reference to the Managing Director of AGRAMKOW Asia Pacific PTE LTD, you will become responsible for identifying customers’ needs and converting them into business opportunities. You are able to translate and explain technical information of AGRAMKOW process and software solutions to customers. Furthermore, you will stay abreast of the latest developments and breakthroughs, and pass this vital knowledge on to others.

You will be responsible for Account Management within AGRAMKOW CRM system, you must identify the potential competitors and local demands in the APAC region. Your market knowledge will be fundamental to reach the sales target.

Your focused work on prospecting, where your commercial mindset with a technical flair is demanded, for selling AGRAMKOW process and software solution, and services, will lead you to success in terms of highly satisfied customers.

Technical skills and Experience
You have a relevant technical education, such as a Technical Engineer with an equivalent BSc in Engineering or similar. It is a demand that you have preferable 2-3 years’ experience in supporting sales activities in the region, preferably within HVAC, Refrigeration and/or Vacuum industry. You are professionally skilled, focused on value-based selling and solution selling – Business to Business (BTB).

You work systematically and structurally, in addition to having good knowledge on MS Office package and CRM tools, preferably Salesforce.

Proficient in written and spoken English is mandatory. Other languages such as Chinese will be an advantage.

We invite candidates for interview on an ongoing basis and close the position once we have found the right person for the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Tillært eller faglært tømrer
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Har du erfaring med tømrerarbejde? Trives du med selvstændige arbejdsopgaver i en alsidig hverdag?

Til flere af vores kunder søger JKS positive og engagerede tømrere, der har gåpåmod, og som kan være en teamplayer.

Vores kunder er alle placeret i Trekantområdet, og har alle forskellige arbejdsopgaver.


Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Nybyg
Vinduer/døre
Renovering
Vægge/lofter
Tag
Forefaldende opgaver


Faglige kompetencer:

Du er faglært eller tillært tømrer og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Carpenters to Vamdrup
JKS & Career
Syddanmark
6580 Vamdrup
Are you a skilled OR experienced carpenter that is looking for work? If yes - look here ! Our client, that is located in Vamdrup 6580 , is busy and looking for more carpenters.

Working hours are in daytime, from Monday to Friday - 37 hours/week.


Tasks:

builds pavilions - in a hall - it's a kind of "assembly line" work - always indoors

Requirements:

You are an experienced carpenter.
You can work in teams.
You are precise and have high quality standards.
You speak English OR Danish.
You have a car to be able to transport yourself to and from work.


We Offer:

Legal employment by a Danish working agency.
Temporary work on Danish conditions with good possibility for permanent employment.
Salary paid every 2 weeks .
Holiday pay + 12,5% + SH pay (Sunday and holiday).
Possibility for long cooperation.
We provide administrative help with tax card, health insurance.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Will you become an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Project Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our multi-billion-dollar projects. If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

As a Project Controller at Novo Nordisk, the candidate will:

Drive project controls in the areas of cost management, earned value, and project cost reporting.
Be responsible for their project area, ensuring robust controlling and delivering reliable data.
Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost analysis.
Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.



Qualifications

To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:

Bachelor's degree or higher in economics or from a technical university.
Experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
Knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Knowledge of project management software and tools.
You have experience using project management software and tools.
Strong analytical and problem-solving skills are essential in this role.
Good communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Salg & Business Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Salg & Business Development! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Til efteråret 2024 søger vi praktikanter inden for følgende områder:

Market research med afsæt i et udvalgt forretningsområde, hvor vi øjner en vækstmulighed. I tæt samarbejde med en medpraktikant eller kollega, vil du få til opgave at indsamle viden, som i sidste ende kan bruges til at definere go-to-market strategien. Det kræver en analytisk tilgang og kommerciel forståelse for at skabe gode resultater. Du får en bred kontaktflade: både internt på LINAK (globalt), samt interesserenter i ind- og udland.

Der vil ud over være ad-hoc opgaver som eksempelvis content til internt materiale. Som ekspert inden for det specifikke forretningsområde er det nærliggende, at du hjælper til at fastholde og formidle den viden, du har oparbejdet – særligt til salgsorganisationen. Der vil også være øvrige ad-hoc opgaver med afsæt i dine kompetencer.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Forretningsudvikling, Global Business, Innovation and Business, Cand. Merc.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for mekanik! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som gerne vil være del af et dynamisk og dedikeret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter, reelle problemstillinger, og arbejde med både større og mindre opgaver.

Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products, R&D og Produktionsteknik.

I Existing Products kan du arbejde med analyse, gennemgå tekniske produktforbedringer, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøglepersonen for produktets fremtidige levetid!

I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra ide til løbende produktion. Opgaver kan være mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver, praktisk gennemførelse af test og analyse relateret til egne opgaver og dokumentation af eget arbejde gennem udviklingsforløbet.

Inden for Produktionsteknik er du med til at specificere og udvikle produktionsudstyr, som både kan være traditionelt udstyr, men også automatisering med collaborative robotter m.v.. Arbejdet sker i tæt samarbejde med medarbejderne i produktionen og eksterne leverandører og du får derfor en bred kontaktflade kombineret med tekniske udfordringer.


Vi søger dig, som:

er i gang med en relevant ingeniøruddannelse el. lign.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og en fagligt stejl læringskurve
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniør eller datamatikerpraktik inden for IT
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til ingeniør eller datamatikerpraktik! Vi søger dig, som har drive, lysten til at lære og som gerne vil være en del af vores IT-organisation. Du vil blive inddraget i tværgående optimeringsprojekter med fokus på processer og/eller applikationer.

”Rent fagligt fik jeg virkelig styrket de kompetencer jeg allerede havde med i bagagen fra skolen. Det var bl.a. mine skills i .NET universet, hvor jeg fik lov til at arbejde meget mere med MVC, API’er og Entity Framework, som var teknologier jeg kun kendte begrænset til. Derudover fik jeg også bedre kendskab til clouduniverset, og indsigt i hvordan man kan bruge Azure og DevOps til udrulning af ens software.” – siger tidligere praktikant, Lukas, om at være i praktik hos LINAK IT.


Projekter kan involvere

at du i samarbejde med vores IT-arkitekter og R&D afdelinger planlægger og vurderer hvilke applikationer fra vores Application Portfolio der skal anvendes i udviklingsprocessen for LINAK produkterne.
at du i samarbejde med vores Produktions IT arbejder med at planlægge og koordinere applikationer og integrationer for at få skabt et fundament for det videre arbejde med AI og ML i dette område.
at du involveres i programmeringsopgaver i vores Development Team

Derudover vil dagligdagen være præget af spændende diskussioner, vidensdeling og nytænkning. Du bliver inddraget i opgaver som planlægning og facilitering af workshops, behovsafklaring, interviews, forventningsafstemning, procesdefinering, implementering af processer og guidelines og meget mere. LINAK IT er på en digitaliseringsrejse, og vi vil gerne have dig med ombord!


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør eller datamatikeruddannelse og brænder for IT
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og vil være del af en afdeling i fuld udvikling
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Embedded Software udvikling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for softwareudvikling! Vi søger dig, som har drive, lysten til at lære og som gerne vil være del af et dynamisk og engageret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter, reelle problemstillinger, og arbejde med både større og mindre opgaver.

Opgaver kan fx være, at du er med til at definere arkitekturen i nye moduler, udvikle, skrive, teste og dokumentere software til nye produkter, tilføre nye features i eksisterende produkter og vurdere HW i forhold til softwaremuligheder.

LINAK benytter egen kodestandard for C og C++, derfor kan du komme til at udføre krav/design/kode review eller lave statisk analyse, versionstyrer med SVN (Subversion) eller unittester med GoogleTest og FFF. Produktkvalificering udføres primært med Robot Framework auto test og manuelle test. Indenfor SW-udvikling vil du arbejde Scrum, hvor udviklere groomer indhold og estimat, JIRA holder styr på opgaver og leveringer ind i V-model produktprojekter. Du vil blive en del af et stærkt team i en større afdeling med mange forskellige nationaliteter.


Eksempler på tidligere projekter - projekter varierer efter kvalifikationer og interesser:

Bygge/udbygge testudstyr for automatisering af produkttest via Robot Framework og lignende, som igen forkorter testtiden betydeligt
Designe, bygge og idriftsættelse af specielt bordben test setup (10 søjler) for kvalificering/fejlfinding på IDS – Internal Desk Sensor og DeskFrame2. Inklusiv analyse og rapport samt udbedring af embedded SW fejl/features.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniøruddannelse og brænder for embedded software, C/C++, reviewet og versionsstyret samt unittestet.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og en fagligt stejl læringskurve
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Marketing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger studerende til praktik inden for marketing som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Der kan være flere muligheder inden for marketing, alt efter hvad du brænder for. Vi har en praktikplads til dig, som har en projektleder gemt i maven, og er igang med en marketing-relevant uddannelse. Eller til dig der er en haj til digital marketing, har en innovativ og kreativ tankegang eller har grafisk flair. Uanset hvor dine spidskompetencer ligger, har vi en praktikplads, som vil udfordre dig fagligt.


Projekter og opgaver inden for marketing kan fx være, at du hjælper med at udarbejde marketingplaner, digitaliserings materiale, CMS, sikre værdibaseret og kundeorienteret kommunikation, online marketing, UX/UI, producere visuelt og kommunikativt marketingmateriale, som bare er nogle af områderne.


Eksempel på tidligere projekt - projekterne varierer efter kvalifikationer og interesser:

Udvikling af nye funktioner til vores website der forbedrer brugeroplevelsen for vores eksisterende og potentielle kunder. Vores CMS er Sitecore og kodesproget er C#.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant universitetsuddannelse fx Multimediedesign, International Business, Innovation and Marketing, Interaction Design, IT Product Design, Multimediegrafiker, Digital Marketing, Communication el.lign.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Elektronik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for elektronik! Vi søger dig, som har vilje, lysten til at lære og drive til at blive en del af et dynamisk og engageret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter og reelle problemstillinger, og deriblandt arbejde med både større og mindre opgaver.



Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products og R&D



I Existing Products kan du arbejde med analyse og gennemføre tekniske forbedringer på produkter, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøgleperson for produktets fremtidige levetid! Se videoen her om hvordan det er at være i Existing Products (elektronik) hos LINAK.

I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra idé til løbende produktion. Opgaver kan indebære, at du skal tegne, analysere, teste og implementere komplekse kredsløbsdesign som en del af større udviklingsprojekter samt dokumentere eget arbejde igennem hele udviklingsforløbet.


Vi søger dig, som:

er i gang med en relevant ingeniøruddannelse og brænder for elektronik
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og en fagligt stejl læringskurve
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to contribute to pushing digital transformation at the HQ of a global company? Do you have the competencies and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our venture into the implementation of Microsoft Power Apps, Power Automate, Azure Logic Apps, and UiPath RPA software at LINAK.



Our global production and sales organisation are supported by a complex IT landscape of integrated systems that share data internally and with external stakeholders. We continuously strive to build more efficient support for our processes while simultaneously governing our technical complexity and ensuring our applications are ready for updates. Our process automation team enables us to integrate and complement our enterprise applications in an efficient manner, allowing us to accommodate the needs of business and IT.



The process automation team is a cross-functional IT/business organisation responsible for governing the setup and for implementing new solutions through an agile process. We want to strengthen and expand the IT team, and we are thus looking for a third technical resource who can help us design and develop optimal solutions in close collaboration with fellow technical colleagues and the business. Our current toolbox consists of solutions that target both API and UI levels, and your primary responsibility will be to understand and support need scenarios with optimal solutions. Now is a very exciting time to join our small organisation.



In this job you will

Engage with business to uncover, challenge and map needs relevant for automation support
Develop solutions in Power Apps, Power Automate, Azure Logic Apps and UIpath
Participate in agile processes for change management
Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
Contribute with technical support, operation, and optimisation of implemented solutions
Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kommunikationskonsulent
Kohberg Bakery Group A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
Career | a JKS company søger på vegne af Kohberg Bakery Group A/S en Kommunikationskonsulent, der kan spille en afgørende rolle for udviklingen af Kohbergs fremtidige Employer Branding og sikre, at alle de gode historier om Kohberg bliver fundet, formidlet og kommer ud over rampen.

Kohberg er Danmark største dansk- og familieejede bageri, og virksomheden står midt i en rivende udvikling. Det kommende år byder på arbejdet med en ny strategi, herunder også en lang række helt nye initiativer i forhold til Employer Branding. En nylig foretaget trivselsmåling viste, at trivslen blandt Kohbergs medarbejdere ligger langt over den gennemsnitlige trivsel ikke bare i branchen, men også generelt. Dén historie fortjener at blive fortalt.

Om jobbet

Du kommer med en spændende rejse, hvor du får Kohbergs DNA helt ind under huden, og det bliver din opgave at omsætte strategi og visioner til kommunikation og gode historier i øjenhøjde med de mange forskellige målgrupper. De overordnede linjer, ønsker og behov er allerede skitseret, men som Kohbergs nye kommunikationskonsulent får du mulighed for at sætte dit helt eget præg på både proces og resultat.

Som Kohbergs nye kommunikationskonsulent vil ekstern og intern kommunikation naturligt høre til dit arbejdsområde, og du får en meget bred kontaktflade i hele organisationen. Det kræver en nysgerrig og umiddelbar tilgang, og at du har det godt med at møde nye mennesker i mange forskellige situationer.

De daglige opgaver kan variere fra driftsopgaver som korrektur og besvarelser af henvendelser fra forbrugere, over udarbejdelse af opslag til LinkedIn eller de interne infoskærme, til opdatering af forbrugersiderne på Kohbergs hjemmeside. Men der vil også være hektiske dage, hvor hvert ord skal vejes, og du skal bevare ro og overblik, når du med sikker hånd udsender pressemeddelelser og informationer til vigtige kunderelationer. De mere langsigtede opgaver består i videreudviklingen af Kohbergs Employer Brand i henhold til Kohbergs strategi, og i arbejdet med at udvikle Kohbergs CSR-strategi og tilhørende CSR-rapport frem mod ESG.

Opgaverne er mangeartede og du kan glæde dig til at blive en del af et fantastisk og passioneret marketingteam. Du vil referere direkte til Head of Marketing, Innovation & Communication.

Om dig

Vores ønske er, at du er kommunikations- eller journalistuddannet og har minimum tre års erfaring. En kommerciel tankegang og kendskab til fødevarebranchen vil være en bonus, men er ikke afgørende.

Vi har brug for en kommunikationskonsulent, der trives i en dynamisk hverdag, og som ubesværet kan jonglere med forskellige opgaver og med mange interessenter - en person, der kan holde hovedet koldt under pres, sige nej til dårlige idéer og træde i arbejdstøjet for at få tingene til at ske. Du skal være menneskekender, ansvarlig og ikke mindst fordomsfri.

Vi forventer, at du er en kompetent kommunikatør, at du hviler i din faglighed og brænder for mundtlig og skriftlig kommunikation med forskellige interessenter på alle niveauer. Samtidig trives du også med administrative opgaver, og den strukturerede tilgang stillingen kræver.

Hvis du vil være med til at forme Kohbergs kommunikation og sætte vores historier på landkortet, så send din ansøgning nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftsleder – Miljøcentre
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Brænder du for ledelse og drift?

Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Aabenraa, Aalborg, Klintholm og Fasterholt ved Herning. Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser. Du vil gå langt for, at vores kunder og samarbejdspartnere får den bedste service, når de arbejder sammen med os.

Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores kontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Du kommer til at referere til drifts- og produktionschefen og vil blive en del af vores driftslederteam. Driftslederen har det daglige ansvar for pladserne, hvilket bl.a. indebærer følgende:
• Koordinering og planlægning af ressourcer, så de udnyttes optimalt
• Sikre at pladserne lever op til kravene beskrevet i ledelsessystemet, herunder at procedurer er opdateret og bliver fulgt
• Sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø, herunder overholdelse af gældende arbejdsmiljøregler
• Sikre et optimalt vare flow på pladsen fra modtagelse, over behandling til afsendelse
• Driftsoptimering og effektivisering ift. materiel, lønomkostninger og behandling af varer
• Sikre at pladsens miljøgodkendelse bliver overholdt
• Fuldt ledelsesansvar for timelønnede medarbejdere på pladsen
De pladser du kan forvente at få ansvaret for ligger i Syddanmark og Midtjylland, og jobbet indebærer kørsel til/mellem pladserne, der er i rivende udvikling og klar til næste skridt.

Om dig
Den person vi søger:
• Har bred og flere års erfaring med ledelse og er en god medarbejderleder, der bl.a. er vant til at afholde samtaler (ansættelse, fravær, skader m.m.)
• Er god til at planlægge opgaver, følge op og arbejde selvstændigt
• Er inde i arbejdsmiljøreglerne
• Har grundlæggende maskinteknisk kendskab til rullende materiel
• Er god til at samarbejde, og er ikke bange for at træffe ledelsesmæssige beslutninger
• Har god forståelse for regnskaber og budgetter, samt hvad der er med til at skabe den gode forretning
• Har flair for administration og har gode IT kundskaber
• Kendskab til ISO certificeringer
• Har gerne bopæl i trekandsområdet
• Har gerne kendskab til branchen samt håndtering af jord og have-/parkaffald

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, du vil møde glade, motiverede og engagerede kolleger, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte drifts- og produktionschef Niels Thomasen på tlf. 2033 7215 eller send din ansøgning via linket senest den 3. marts 2024. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem og lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arkil søger ingeniør- og bygningskonstruktørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm.

Vi arbejder ud fra at:

Kulturen i Arkil er baseret på menneskelige værdier
Medarbejderne er vores vigtigste ressource
Vi har brug for dine input for at blive endnu klogere

Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”
Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet
Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Er du klar til at indfri dit potentiale og udfolde dine kompetencer?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Temporary warehouse associates
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
We are currently seeking dedicated individuals to order picking and packing operations. There will also be container unloading. This is a good opportunity for you, If you're looking for an interesting and challenging temporary position

On behalf of one of our cusotmers in Vejle, JKS is looking for warehouse workers.

Please note that it is a temporary position.

Work Hours:
Day shift: 06:00 - 15:00 Evening shift: 15:00 - 23:00

Job Responsibilities:

Picking and Packing
Quality control
General warehouse tasks
Container unloading
Collaborate with team members to achieve daily operational goals.
Operate warehouse equipment, such as pallet jacks, in a safe and responsible manner.
Maintain tidiness and orderliness in the warehouse space.
Follow instructions from supervisors and contribute to a positive team dynamic.

Required Skills:

Practical experience with warehouse work
Structured and efficient approach
Independent and self-driven
Detail-oriented and quality-conscious
Responsible and dependable
Basic computer skills
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
UK Equipment Support Engineer
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you a technical enthusiast with a passion for trouble shooting and problem-solving? Do you thrive on providing top-notch support and assistance to ensure smooth equipment operations? Can you troubleshoot with finesse and communicate technical solutions effectively? If you are service-minded, technically adept, and ready to work globally, you might be our new Equipment Support Engineer.


Tasks and Responsibilities

With references to the Service Supervisor in AGRAMKOW, UK, you will be responsible for securing urgent support, maintenance advice and breakdown repairs when needed, both telephonically, during online support and by being physically on-site.

You work independently as well as collaboratively with other personnel in the company, while showcasing your specialization within the technical field, as you help on the installation and commissioning of existing and new machinery and equipment. Your open-minded and helpful approach shines, especially during on-site customer visits, where you support and advise costumers in any matter between maintenance of equipment to promoting sale of spare parts and scheduled services.

You have strong interpersonal and communicative skills and bring them into play, as you also face the responsibility of training, teaching, and guiding customer personnel on both operations and maintenance. You do this in an ambassadorial manner, being aware of company procedures regarding safety, professionalism and needed documentations.

The position is located in the York area, and you will work out of our York based facility. You mainly support our customers within the UK and Europe, but worldwide travel will also be required. The role involves at least 79 – 90 days of travelling per year.

You must be willing to provide stand-by cover, that may require attendance to costumer site outside of normal working hours.


Skills and Experience

The right candidate for the job has a relevant technical education, such as Electro-mechanical Engineer, a mechatronics related subject level 4 and above or similar.

In addition, the following will be required:



You are competent in completing site assessments and risk assessments
You are able and willing to work in confined space with sufficient training.
You easily enter into collaboration with people of all levels both within and outside of the company.
You have high technical skills and read PI and E-plan drawings. You understand Pneumatic and Hydraulic diagrams and read 2D and 3D mechanical drawings.
Some experience of air conditioning or refrigeration industry would be desirable, but not essential. You will receive thorough training and education to become world class Support Engineer within our field.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftstekniker
TEKUM
Syddanmark
7100 Vejle
Har du erfaring med driftsanlæg? Og vil du arbejde med tekniske løsninger? Så læs med her.

For vores kunde Tekum søger vi en dygtig driftstekniker til fastansættelse.


Om jobbet

Du vil komme til at arbejde med drift og vedligehold af produktionsanlæg til fødevareindustrien. Det kan være lige fra indkøring og montage af nyt udstyr, såvel som daglig vedligehold og drift af eksisterende anlæg.


Primære arbejdsopgaver:

At holde anlægget og produktionen kørende
Fejlfinding og fejlretning under drift
Udføre alle former for reparations- og vedligeholdelsesopgaver


Om dig:

Vi søger en profil der har god forståelse for teknik og anlægsprocesser og har erfaring med både el og mekanik. Du kan blandt andet være faglært automatiktekniker, smed, mekaniker, eller være en faglig stærk operatør. Du er omstillingsparat, da ikke to dage er ens.

Derudover ser vi gerne, at du kan nikke genkendende til følgende:

Kunde- og serviceorienteret
Godt og bredt IT-kendskab
Kan kommunikere på engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Udekørende Servicetekniker
TEKUM
Syddanmark
6230 Rødekro
Kunne du tænke dig at arbejde som servicetekniker, hvor du kommer rundt til flere kunder, hvor du skal kunne tage de rigtige beslutninger om, hvordan opgaven skal løses?

Vores kunde Tekum søger til fastansættelse en dygtig servicetekniker med erfaring med rustfast stål til opgaver i det østlige Sønderjylland.

Om Tekum:

Tekum laver service, vedligehold og montage af produktions- og distributionsudstyr, hvor en del kunder er inden for fødevareindustrien. Tekum har eget værksted i Rødekro, hvor du også vil have din daglig gang.

Kvalifikationer:

God faglig baggrund indenfor metalfaget
Erfaring med rustfast stål
Du kan lave mindre svejseopgaver i TIG rør/plade
Du kan lave mekanisk montage og reparationsopgaver.

Om dig:

Vi ser gerne, at du har en baggrund fra metalfaget, gerne uddannet klejnsmed eller lign.
Har gode evner for at arbejde selvstændigt.
Det er et krav, at du har alm. kørekort B.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montører og 1 Teamleder
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
JKS søger en dygtig teamleder og dygtige montører til en virksomhed i Haderslev-området. Hvis du har erfaring med samling af stålkonstruktioner, evnen til at læse tegninger, og er fortrolig med brugen af værktøj, er det dig, vi leder efter. Arbejdet vil primært omfatte montage af stålelementer til vindmølleindustrien. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor der arbejdes i grupper med forskellige montageopgaver. Dette vikariat tilbyder mulighed for fastansættelse efter en prøveperiode hos kunden. Vi skal bruge seks montører. Så tøv ikke med at søge.

Har du evt. teamledererfaring inden for montageområdet, så hører vi gerne dette, da vi også skal bruge en teamleder til montageteamet. Her er det vigtigt, at du har dokumenteret erfaring.


Ansvarsområder:

Samlemontage af stålelementer i henhold til tegninger og styklister
Kvalitetskontrol af de samlede konstruktioner
Udførelse af andet metalarbejde efter behov


Faglige kompetencer:

Erfaring med montagearbejde, ideelt gerne inden for vindmølleindustrien, industriteknikker, mekaniker eller generel montage erfaring inden for metalindustrien
Evne til at håndtere forskellige værktøjer
Tegningsforståelse og erfaring med at arbejde efter specifikationer
Kvalitetsbevidsthed og omhyggelighed, samt god til at følge gældende sikkerhedsregler mv.
Selvkørende og aktiv deltagelse i arbejdsopgaverne


Teamleder kompetencer:

Erfaring inden for produktionsledelse
Er dygtig til at lede, fordele og kunne samarbejde med dit team
Være villig til at gå ind i produktionen sammen med dit team - skal kunne gå forrest
God til kommunikere på dansk, tysk og engelsk
God til at kommunikere og være et godt bindeld mellem din leder og dit team
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arkil søger asfaltformand
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Trives du i at have medarbejder ansvar samtidig med, at du selv er praktisk udførende? Så kontakt afdelingschef Henrik Guldberg Sørensen på tlf.: 21 27 72 12 eller mail: hgs@arkil.dk

Bidrag til et stærkt team
Du bliver en del af Arkils asfaltafdeling i Skrydstrup med 50 kolleger samtidig med, at du får mulighed for at samarbejde og sparre med kolleger på tværs af afdelinger og geografi. Du får ansvaret for et hold på 4-5 specialarbejdere til større og mindre asfaltprojekter for både offentlige og private kunder, primært i det sydjyske område.

Du får ansvaret for at lede dine egne projekter, herunder den daglige planlægning af opgaver samt sikkerhed og arbejdsmiljø i forbindelse med udførelsen af arbejdet. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kolleger og ledelsen, hvorfor der også er kort vej fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedssikring og pensionsordning.


Derudover forestiller vi os, at du:

Har branchekendskab
Er proaktiv, kvalitetsbevidst og samarbejdsorienteret
Har en åben og kommunikativ ledelsesstil.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Project Manager
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you an experienced project manager with a background in energy supply solutions? Are you ready to take on the challenge of establishing a new Site Energy Hub within sustainable solutions? If so, we have an exciting opportunity for you to join our team as a Senior Project Manager. Read on and apply today for a life-changing career.


The Position

As a Senior Project Manager at Novo Nordisk, you will:

Lead the establishment of a new Site Energy Hub, ensuring the successful delivery of the project within the ambitious timeline.
Utilize your expertise in energy supply solutions to design and implement efficient and sustainable energy systems.
Collaborate with cross-functional teams to ensure seamless integration of the Site Energy Hub with existing infrastructure.
Manage project budgets, timelines, and resources to ensure successful project completion.
Manage Execution and oversee the procurement of necessary equipment and services for the Site Energy Hub.
Monitor and mitigate risks throughout the project lifecycle to ensure project success.


Qualifications

To excel in this role, we are looking for a candidate with the following qualifications:

A degree within mechanical engineering, high voltage engineering or equivalent knowledge, with 5- 8 years of experience.
Proven experience as a project manager, preferably in fast-track projects, you will build a team of around 5 people over the next 12 months.
Strong knowledge and experience in energy supply solutions.
Ability to manage multiple stakeholders and drive collaboration.
Strong problem-solving and decision-making abilities.
Proven track record of delivering projects on time and within budget.
Excellent leadership and communication skills.

You are fluent in English, and Danish is an advantage.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Data Engineer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK is a leading international B2B production company and we are on an ambitious digital transformation journey. We are shaping and implementing the future of our data and integrations platforms, and we invite you on the journey with us!

We are looking for a talented and ambitious Data Engineer, who is passionate about data engineering but also driven to lead and innovate. You will join our Data Platform team and play a pivotal role in designing and implementing robust solutions that streamline and simplify our system landscape.


Key Responsibilities

Contribute to the strategic planning and architecture of our state-of-the-art, cloud-based data and integrations platforms
Design, build, maintain and optimize data pipelines e.g. ETL/ELT
Support the digitalization roadmap, by delivering data integration and automation solutions
Work with our Business Intelligence and Data Science teams to enable seamless delivery of analytics and AI solutions
Continuously evaluate and implement best practices, technologies and framework, to maximize the value we deliver


What we’re looking for

A relevant bachelor degree
Proven experience as a Data Engineer or similar role
Proficient in ETL/ELT processes and data modelling using SQL or Python
Excellent problem-solving and teamwork skills
Experience working with complex data sets and relational databases
Some experience with or knowledge of Azure Services related to data and integrations e.g. Synapse, Data Factory, Service Bus, Function Apps & Logic Apps. The same goes for tools such as Git, VS Code, Azure DevOps and Terraform
Excellent skills in English, both oral and written. Danish is also preferred


Do you have questions please contact Vice President, IT, John C. Westergaard, +45 73 15 13 00.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Project Controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Senior Project Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our multi-billion-dollar projects.
If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

As a Senior Project Controller at Novo Nordisk, the candidate will:

Drive project controls in the areas of cost management, earned value, planning and scheduling, risk management, and scope and change management.
Be responsible for their project area, ensuring robust control and delivering reliable data.
Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost, schedule, and risk analysis.
Identify and mitigate project risks, ensuring projects are delivered on time and within budget.
Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.


Qualifications

To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:

Bachelor's degree or higher in economics or from a technical University.
Proven experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
Strong knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Proficient in project management software and tools.
Excellent analytical and problem-solving skills.
Strong communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Will you become an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Project Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our multi-billion-dollar projects. If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

As a Project Controller at Novo Nordisk, the candidate will:

Drive project controls in the areas of cost management, earned value, and project cost reporting.
Be responsible for their project area, ensuring robust controlling and delivering reliable data.
Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost analysis.
Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.


Qualifications

To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:

Bachelor's degree or higher in economics or from a technical university.
Experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
Knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Knowledge of project management software and tools.
You have experience using project management software and tools.
Strong analytical and problem-solving skills are essential in this role.
Good communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.

You can leverage your knowledge and skills to provide project controls support in a large-scale project environment. You should be familiar with cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland