1981 job i Sønderjylland 550 job i dette område
1981 job i Sønderjylland 550 job i dette område

topjob

Montør søges
JKS
Syddanmark
6100 Haderslev
Elsker du at montere og er du en dygtig medarbejder - gerne med truck ? Har du et skarpt øje for detaljer og passion for præcision i dit arbejde? Så er det dig, vi leder efter til denne spændende, alsidige stilling som svejser/montør/truckfører hos kunde i Haderslev.
Montør med humor søges – Skruet rigtigt sammen?

Try & Hire stilling til daghold eller aftenhold - med opstart hurtigtst muligt !

Er du den type, der altid har en umbrakonøgle i lommen, og som kan fikse alt – fra skæve hylder til verdenssituationen?
Så har vi jobbet til dig!

Hvem er du?
? Du kan skille ting ad – og vigtigst af alt: samle dem igen!
? Du har hænderne skruet rigtigt på (gerne begge hænder).
? Du kan finde ud af at bruge værktøj – uden at Google det først.
? Du har humor! (Ellers bliver du hurtigt træt af os...)

Hvad får du?
Et job, hvor hver dag er forskellig – ligesom vores kunder.
Fantastiske kollegaer (hvis vi selv skal sige det).
Mulighed for at blive en del af et team, hvor vi både arbejder hårdt og griner meget.

Krav:
Kørekort B (du får en firmabil, men du skal selv køre den).
Erfaring med montagearbejde (eller et talent for at lære hurtigt).
Gode armkræfter – en skruetrækker kræver mere end tankekraft.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til løsgods
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest muligt en dygtig disponent med erfaring inden for løsgods

Bulk-Transport A/S er et speditions- og transportselskab som disponerer kørsel af alle slags løs- og pallevarer. Kvalitet, service og højt aktivitets niveau er nøgleordene i Bulk-Transport A/S.

Jobbet
Du bliver en del af et team, som i fællesskab disponerer biler, samt har kontakt til kunder, chauffører og samarbejdspartnere.
Vi løser stort set alle former for transport af løsgods. Geografisk dækker vi hele Danmark, og der er kun få transportopgaver, som rækker ud over landets grænser.
På IT siden er Navision det system, vi bruger mest. Vi sørger for oplæring, og dermed er et forudgående kendskab til Navision ikke et krav.

Om dig
Du har erfaring som disponent eller chauffør inden for kørsel med løsgods. Du lægger vægt på høj service og kvalitet, er omstillingsparat og kan håndtere travle perioder med mange bolde i luften i et hektisk miljø.
Du skal kunne bevare overblikket, samle trådene og stadig bevare den positive tilgang. Herudover skal du kunne bringe dine faglige kompetencer i spil, og gøre en forskel for vores kunder.

Endvidere forventer vi at du:
• Er struktureret og har ordenssans
• Har gennemslagskraft og kan arbejde selvstændigt
• Har flair for IT – blandt andet Office pakken
• Har en god geografi inden for landets grænser
• Er en god kollega og teamspiller

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, efteruddannelse m.m.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273 eller kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 2042 7227 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 6. juli 2025.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til lager og pakkeri
JKS
Syddanmark
6100 Haderslev
Til BESTSELLER i Haderslev søger vi ansvarsbevidste medarbejdere til forskellige lager- og pakkeriopgaver. Vil du med på holdet?

På vegne af vores gode samarbejdspartner BESTSELLER søger vi netop nu medarbejdere til lager- og pakkeriopgaver. Der er tale om vikariater på lager, og der kan arbejdes på dag-, aften- og nathold. Typisk vil vagterne fordeles fra dag-til-dag, hvilket du skal være indstillet på, da det kræver en del fleksibilitet. Vi kan derfor ikke garantere fuldtids- eller fast arbejde.

Arbejdsopgaver:
Opgaverne kan være variende indenfor

Containertømning af tøj
Pakning af tøj
Sortering af tøj
Læsning af lastbiler
Sortering af pakker eller lign.

Arbejdstiden:
Du afgiver selvfølgelig selv ønske omkring, hvilket skiftehold du helst vil på. Jo flere skift du kan, jo større muligheder er der for job. Der bookes vikarer fra dag til dag eller uge til uge.
Primetime, hvor behovet er størst, vil være fra medio juli måned og frem til november ca. Der kan være enkelte vagter inden. Skifteholdene fordeler sig således:

Daghold: 7.00-15.00 – Mødetid 10 min før, så man overholder alle sikkerhedsregler.
Aftenhold: 15.00-23.00 – Mødetid 10 min før, så man overholder alle sikkerhedsregler.
Nathold 23.00-07.00 – Mødetid 10 min før, så man overholder alle sikkerhedsregler.

Arbejdstiderne er helt faste- og kan ikke undviges herfra, da man går samlet ind på lageret. Man skal kunne være til rådighed - så man kan flyttes rundt i flere afdelinger pr. vagt alt efter hvor behovet er.

Vagterne er i dagene søndag til fredag. Vi ved på nuværende tidspunkt endnu ikke, om der kan forekomme weekendvagter.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sommerferieafløser til Arla Taulov
JKS
Syddanmark
7000 Fredericia
Har du erfaring med at passe/betjene maskiner og er du rutineret truckfører? Så har vi måske jobbet til dig!

Om jobbet:
Vi søger en engageret og ansvarsbevidst medarbejder til et sommerferievikariat som operatør i deres pakkeri. Du bliver en vigtig del af produktionen, hvor dine primære opgaver vil være:

Betjening og overvågning af pakkeriets maskiner
Truckkørsel i forbindelse med intern logistik
Sikring af en stabil og effektiv drift i løbet af natholdet

Arbejdstid:
Nathold mandag til fredag kl. 22.00–06.00
Vikariatet løber fra uge 26 til og med uge 32.

Vi forventer, at du:

Har et gyldigt truckcertifikat
Har erfaring med at betjene og passe produktionsmaskiner
Har teknisk forståelse og kan hurtigt sætte dig ind i nye systemer
Har et godt overblik og arbejder struktureret – også i et højt tempo
Er vant til at arbejde om natten og trives med natarbejde
Er mødestabil, samarbejdsvillig og kvalitetsbevidst

Vi tilbyder:

Et godt arbejdsmiljø med dygtige og hjælpsomme kolleger
Grundig oplæring i opgaver og processer
???????Mulighed for relevant erfaring i en moderne produktionsvirksomhed
Løn efter overenskomst

Lyder det som noget for dig? Så send dit CV til os hurtigst muligt – vi indkalder til samtaler løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagerchef
JKS
Syddanmark
7000 Fredericia
Er du en engageret og struktureret leder, der trives med ansvar og daglig koordinering? Har du erfaring fra lagerarbejde og et naturligt flair for samarbejde og kommunikation? Så er det måske dig, vi søger som vores nye lagerchef hos vores kunde i Fredericia.

Om stillingen:
Som lagerchef får du ansvaret for et team på 9 dedikerede medarbejdere. Du bliver en central person i den daglige drift og får en udadvendt rolle, hvor du både leder, koordinerer og deltager i arbejdet på gulvet.

Kunden tilbyder et bredt udvalg af paller, herunder europaller, pallerammer, letvægts- og engangspaller, samt specialfremstillede løsninger.

Dine primære opgaver:

Modtage og håndtere ordrer – og videreformidle disse til teamet
Koordinere med chauffører og sikre effektiv varemodtagelse og -forsendelse
Planlægge arbejdsopgaver og sikre optimal bemanding
Deltage i lagerarbejdet og hjælpe til med truckkørsel ved behov
Sikre god kommunikation og samarbejde på tværs af afdelinger

Vi forventer, at du:

Har truckcertifikat og er klar til at tage fat, når det kræves
Taler og skriver både dansk og engelsk
Har erfaring med Business Central eller et lignende ERP-system
Gerne har erfaring med personaleledelse eller teamkoordination
Er udadvendt, struktureret og god til at holde overblik i en travl hverdag
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til kranbil i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard Miljø A/S (Erhverv) søger en fast chauffør til en kranbil med udkørsel fra Kolding.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder og kommuner med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
• Forskellig kørsel med både grab og tømning molokker i kranbil
• Udkørsel fra Kolding
• Du er hjemme hver dag
• Løn efter gældende overenskomst
Herudover vil du få et selvstændigt chaufførjob med attraktive personalevilkår og et godt arbejdsmiljø sammen med dygtige og engagerede kollegaer.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Ud over erfaring med kørsel af lastbil, skal du være i besiddelse af:
• Krancertifikat minimum 8-30 tm.
• Kørekort CE samt EU chaufførbevis og Førerbevis

Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent Martin Hansen på tlf. 20 33 73 70 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 25. juni 2025.
Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektchef til store infrastrukturprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Vil du være med til at forme fremtidens infrastruktur i Danmark – og samtidig lede engagerede teams i en organisation, hvor samarbejde, udvikling og balance går hånd i hånd? Så er Arkil klar med dit næste karriereskridt!

Om afdelingen og projekterne

Som projektchef bliver du en del af Arkils anlægsdivision, hvor vi løfter nogle af Danmarks største infrastrukturprojekter – fra motorveje og jernbaner til store forsyningsanlæg og datacentre. Projekterne er landsdækkende og ofte komplekse, med mange interessenter og store budgetter.

Du får base i en afdeling, der både driver store nationale projekter og yder faglig sparring på mindre og mellemstore opgaver i lokalområdet. Her samarbejder vi på tværs af fagligheder og niveauer og prioriterer både faglig udvikling, en inkluderende kultur og et arbejdsmiljø med plads til forskellighed.

Arkil tilbyder

En betydningsfuld rolle med stor indflydelse og medmenneskelig ledelse
Mulighed for at sætte dit præg på projekter, der udvikler Danmarks infrastruktur
En attraktiv lønpakke inkl. sundhedsforsikring, fritvalgsordning og 13 % arbejdsgiverbetalt pension
Mulighed for firmabil og fleksible arbejdsforhold, hvor der tages højde for din fritid
Faglig og personlig udvikling i en organisation med hjertet på rette sted

Din rolle

Du bliver ansvarlig for ledelsen og gennemførelsen af større anlægsprojekter, og samtidig en vigtig stemme i afdelingens udvikling og trivsel. Dine opgaver vil blandt andet være:

Ledelse og udvikling af entrepriseledere og projektteams
Kalkulation og tilbudsgivning på hoved- og totalentrepriser
Økonomi-, tids- og risikostyring
Kvalitetssikring samt arbejdsmiljø og sikkerhed
Nært samarbejde med bygherrer, myndigheder og samarbejdspartnere
Faglig sparring og støtte til kolleger på mindre projekter

Dine kvalifikationer

For at lykkes i jobbet, lægger Arkil særlig vægt på, at du:

Fagligt:

Har 5-10 års erfaring som projektchef eller projektleder på store anlægsprojekter
Har ledet teams og entrepriseledere på komplekse projekter
Har erfaring med tilbudsgivning og kalkulation
Er uddannet ingeniør, bygningskonstruktør eller har en tilsvarende teknisk uddannelse

Socialt/personligt:

Er en engagerende og anerkendende leder, der skaber tryghed og fremdrift i teamet
Bevarer overblikket, lytter og bidrager til at finde helhedsorienterede løsninger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren truckfører
JKS
Syddanmark
6000 Kolding
Er du erfaren truckfører, og søger du nye udfordringer? Skal du med på holdet hos vores samarbejdspartner? Så læs med her!

Vi søger på vegne af vores samarbejdspartner i Kolding-området en erfaren og stabil truckfører til et længerevarende vikariat med opstart hurtigst muligt. For den rette kandidat vil der være mulighed for fastansættelse.

Om jobbet:

Du bliver en del af et travlt og struktureret lager, hvor hovedopgaverne består af kørsel med store trucks med lange gafler, læsning af biler og andet forefaldende lagerarbejde. Det er derfor vigtigt, at du har solid erfaring med truckkørsel og kan arbejde sikkert og effektivt i et miljø med tunge og lange emner.

Arbejdstider:

Ulige uger: 09.15 – 18.00

Lige uger: 06.00 – 12.00
Der arbejdes skiftevis hver uge.

Løn:

Timeløn: 173,60 kr.

Vi forventer, at du:

Har erfaring med store trucks og lange gafler
Har kendskab til læsning af biler
Taler og forstår dansk
Møder stabilt og kan arbejde i skiftehold
Er ansvarsbevidst, fleksibel og arbejder selvstændigt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montagemedarbejder
JKS
Syddanmark
6100 Haderslev
For virksomhed en Haderslev søger vi en dygtig og selvstændig montagemedarbejder til et længere vikariat, med opstart hurtigst muligst og mulighed for fastansættelse.

Engagerede produktionsmedarbejdere søges til montageopgaver til flere virksomheder i Haderslev.

Har du hænderne godt skruet på, og trives du i en travl og dynamisk produktion? Så har vi en spændende mulighed til dig!

På vegne af vores samarbejdspartner søger vi netop nu produktionsmedarbejdere til forskellige montageopgaver på fast aftenhold. Der er derfor gode muligheder – med mulighed for fastansættelse for rette kandidat.

Vi mangler bl.a.:

1 medarbejdere til aftenhold med Truck certifikat - til fast vikariat , med mulighed for fastansættelse
2 medarbejdere til aftenhold - try & hire forløb

Arbejdstider:

Aftenhold: Mandag–torsdag kl. 15.15 - 00.05 eller 13.30 - 23.30

Om dig:

Vi forestiller os, at du:

Er en teamplayer med godt humør
Har erfaring med produktionsarbejde – og montage
Er lærevillig og trives med at arbejde effektivt og kvalitetsbevidst
Er mødestabil og tager ansvar
Kan læse, skrive og tale dansk og engelsk
Er fleksibel og omstillingsparat ift. forskellige arbejdsopgaver
Har lyst til at arbejde med LEAN og forbedringer i hverdagen

Vi tilbyder:

Et spændende job i en stabil og anerkendt virksomhed
Mulighed for fastansættelse
Et stærkt og engageret kollegafællesskab
En arbejdsplads med ordnede forhold og god stemning
Fokus på værdier som grundighed, engagement og gensidig respekt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinoperatør
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har mange års erfaring med håndtering af affald, jord og genbrug. Vi driver miljøcentre i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning, Tarm og Aalborg. Vores afdelinger har gennemgået en stor udvikling og tilbyder i dag en bred vifte af aktiviteter.

De primære opgaver er modtagelse og håndtering af jord, have-/parkaffald, organisk affald og øvrige fraktioner. Vi har en uformel og respektfuld tone, og arbejder tæt sammen fra kontoret i Kolding og hovedkontoret i Aabenraa. Vi er et stærkt team med fokus på kvalitet og kundetilfredshed.

Jobbet
Vi søger en maskinoperatør, gerne med gummigedserfaring, til primært at håndtere vores glas/metal fraktion i Tarm/Kolding. Frem til d. 1. oktober 2025 vil du primært komme til at være på vores plads i Tarm, derefter rykker fabrikken ind i nye omgivelser og med nye maskiner på vores plads i Kolding.
Det betyder at du skal kunne se dig selv starte på pladsen i Tarm og derefter flytte med til pladsen i Kolding.

Du vil primært komme til at beskæftige dig med sortering og vask af glas/metal fraktionen. Fraktionen skal sorteres og udskilles i rene fraktioner, så de kan genanvendes og igen indgå i den cirkulere økonomi.
Opgaven spænder vidt, lige fra sortering igennem en Harken Splitter, udskillelse af metaller over en hvirvelstrøms magnet, vask af glas samt forefaldende opgaver.

Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mandag-fredag mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring eller interesse for kørsel af entreprenør eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B
• Har erfaring med entreprenør maskiner og især gummiged
• Procesforståelse
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Er fleksibel hvad arbejdsopgaver og arbejdstid angår

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Bent Andersen på
tlf. 2775 2206. Eller send os din ansøgning via: Søg stillingen senest den 22. juni 2025.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til forvogn/hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk med bagmonteret kran. (Det er ikke bilen på billedet vi søger til)

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran - erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 18. juni 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til Walking Floor
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores nye chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, der skal køre med Walking Floor.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med Walking Floor, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort kategori CE

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. juni 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetstekniker til Kohberg Bakery Group
Kohberg Bakery Group
Syddanmark
6392 Bolderslev
Brænder du for fødevaresikkerhed, kvalitet og laboratoriearbejde? Har du lyst til at blive en del af et stærkt kvalitetsteam i en spændende virksomhed? Så er du måske vores nye kollega.

Career | a JKS company søger på vegne af Kohberg Bakery Group A/S en barselsvikar som kvalitetstekniker til vores afdeling.

Om jobbet
Som kvalitetstekniker vil du indgå i kvalitetsafdelingen, hvor du får en alsidig og vigtig rolle i den daglige kvalitetskontrol og kvalitetssikring. Dine opgaver vil spænde bredt og give dig mulighed for at arbejde både praktisk og administrativt.

I kvalitetsafdelingen løftes der i flok og er et tæt samarbejde omkring opretholdelse og videreudvikling af kvalitetsniveauet hos Kohberg Bakery Group.

Du vil blandt andet komme til at arbejde med:

Analyser og aflæsning af mikrobiologiske prøver
Udførelse af kimfaldsanalyser og holdbarhedsaflæsninger
Kalibrering og vedligeholdelse af måleudstyr
Inspektioner og rengøringskontroller i produktionen
Oprettelse og håndtering af prøver til eksterne laboratorier
Dokumentation, rapportering og opfølgning på afvigelser og reklamationer
Skadedyrsbekæmpelse
Kvalitetsstyring og opgaver relateret til IPW
Indkøb af materialer til laboratorieopgaver

Derudover vil du kunne bidrage med viden og erfaring i arbejdet med standarder som BRC eller andre fødevaresikkerhedsstandarder. Har du erfaring som intern auditor, er det en fordel – men ikke et krav.

Din profil
Vi forventer, at du har erfaring med fødevarer og/eller laboratoriearbejde og har en grundlæggende forståelse for kvalitetsstyring. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Excel og IPW, samt tidligere har arbejdet med analyser og fødevaresikkerhed.

Som person er du struktureret og grundig med sans for detaljen. Du er vant til at arbejde selvstændigt, men trives også i samarbejdet med kolleger. Du tager ansvar for dine opgaver, og du har lyst til at bidrage til et velfungerende og engageret team.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetskoordinator til Kohberg Bakery Group
Kohberg Bakery Group
Syddanmark
6392 Bolderslev
Er du ansvarsbevidst, struktureret og har øje for detaljen, samtidig med at du er en god kommunikator? Har du fødevarefaglig baggrund og er vant til at begå dig i et produktionsmiljø? Motiveres du af effektive processer? Så har vi måske dit nye job.

Career | a JKS company søger på vegne af Kohberg Bakery Group A/S en selvkørende og samtidig teamorienteret kvalitetskoordinator til at styrke teamet i kvalitetsafdelingen.

Om jobbet og afdelingen
Som kvalitetskoordinator bliver du en nøglespiller i vores kvalitetsafdeling med direkte reference til vores Senior Quality Manager. Din rolle bliver at sikre, at vores kvalitetsstandarder overholdes og løbende udvikles. Du vil have stor indflydelse på dagligdagen og et tæt samarbejde med kolleger på tværs af organisationen samt eksterne myndigheder og samarbejdspartnere.

I kvalitetsafdelingen løfter vi i flok og har et tæt samarbejde omkring opretholdelse og videreudvikling af kvalitetsniveauet hos Kohberg Bakery Group.

Dine ansvarsområder
Stillingen byder på en bred vifte af opgaver, som blandt andet inkluderer:

Deltagelse i BRC- og RSPO-audit samt andre audits indenfor fødevaresikkerhed
Ledelse af HACCP-team samt hygiejne- og linjekontrol
Dokumentation, rapportering og opfølgning på afvigelser, reklamationer og kundehenvendelser
Udvikling, verificering og vedligeholdelse af procedurer og instruktioner i kvalitetsstyringssystemet
Planlægning og udførelse af interne audits og inspektioner i produktionen og på lagerområder samt rapportering
Rådgivning og træning af medarbejdere inden for fødevaresikkerhed og kvalitet
Kendskab til udvidet producentansvar

Du vil også være kontaktperson vedrørende detektionsudstyr og risikovurdering af nyt eller ændret produktionsudstyr.

Din profil
Vi forestiller os, at du har en fødevarefaglig baggrund som f.eks. procesteknolog eller levnedsmiddeltekniker. Du har erfaring fra fødevareindustrien og kendskab til fødevaresikkerhed og kvalitetsstyring. Derudover ser vi gerne, at du:

Har erfaring med kvalitetsstyringssystemer
Er stærk i brugen af MS Office, IPW og har generel IT-forståelse
Behersker dansk og engelsk flydende - kendskab til tysk er en fordel

Personligt er du struktureret, omhyggelig og har et naturligt blik for detaljen. Du har gode kommunikationsevner, formår at skabe tillid og respekt, og du trives med at være en synlig og ansvarlig sparringspartner i organisationen. Desuden er du passioneret, teamorienteret og forandringsparat.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfarne truckfører til Taulov og Fredericia
JKS
Syddanmark
7000 Fredericia
Har du et truckcertifikat i lommen, der brænder for at blive brugt? Leder du efter nye udfordringer? Vi søger lige nu truckfører-afløsere til forskellige virksomheder i Taulov og Fredericia. Skal du med på det bedste hold?

Vi har løbende brug for dygtige og stabile truckførere til kortere og længerevarende vikariater hos vores samarbejdspartnere i området ved Fredericia og Taulov. Så er du en erfaring truckfører, og søger du fleksibelt arbejde som afløser? Så er det en gylden mulighed for dig! Det er ikke nødvendigt at skrive en motiveret ansøgning for at komme i betragtning til jobbet. Følg instrukserne nedenfor.

Vi leder efter dig, der:

Har gyldigt truckcertifikat
Har et godt humør og bidrager til det gode arbejdsmiljø
Er omhyggelig og engageret
Er mødestabil, pålidelig og fleksibel
Kan arbejde både selvstændigt og i teams


Vi tilbyder:

Gode arbejdepladser hos vores samarbejdspartnere
Fleksible arbejdstider
Mulighed for både dag-, aften- og nathold
God løn efter overenskomst

Lyder det som noget for dig, så ring gerne til os: 76201750 dagligt mellem kl. 8-16, så tager vi en snak om, hvordan vi kan hjælpe dig i gang. Ellers kan du også ansøge ved at følge linket og besvare spørgeskemaet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Advokat til Arkil A/S’ hovedkontor
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Trives du i et dynamisk miljø, der værdsætter din juridiske ekspertise og hvor du er med til at skabe værdi i anlægsbranchen? – Så har Arkil jobbet til dig!

Arkil A/S tilbyder en nyoprettet fuldtidsstilling som advokat på hovedkontoret i Hammelev. Her deler du kontor med din advokatkollega, der på egen hånd har drevet afdelingen de seneste 3½ år. Som følge af forretningens vækst og en ambition om fortsat at være på forkant med sagerne, er der nu behov for at øge Arkils interne juridiske ressourcer.


Arkil tilbyder

En fast stilling på fuldtid
Attraktive vilkår m. fritvalgsordning, sundhedsforsikring og en høj pensionssats
Gode muligheder for faglig specialisering og udvikling.
Et rart kontorfællesskab med en bred kontaktflade til hele organisationen
Fleksibilitet og en sund balance mellem arbejde og fritid


Din rolle

Du arbejder i et lille juridisk team på kontoret i Hammelev, som primært fokuserer på entrepriseret og andre relevante regler for branchen. Her består dine typiske opgaver af:

Entrepriseretlig rådgivning og juridisk sparring vedr. projektspecifikke forhold
Generel juridisk rådgivning vedr. tilbud, kontrakter, udbudsret, forsikringsforhold, mv.
Fast juridisk støtte til udvalgte projekter
Håndtering af mindre retssager og voldgiftsprocesser
Deltagelse i forligs- og forhandlingsforløb
Kontakt med eksterne advokater vedr. rådgivning og verserende sager
Intern undervisning, opfølgning på ny lovgivning og bidrag til interne politikker


Dine kvalifikationer

For at lykkes i jobbet, lægger Arkil særlig vægt på at du…

Er uddannet advokat og har flere års erfaring med lignende opgaver
Har erfaring med entrepriseret
Trives med selvstændigt arbejde og at være en del af et lille juridisk team
Trives med rejseaktivitet ifm. møder i hele landet
Kan formidle og kommunikere jura til forskellige fagligheder
Har en positiv indstilling og ser muligheder frem for begrænsninger


Det lyder interessant!

Kontakt Kristina S. Andersen på tlf. 40410805, for at høre mere om jobbet, eller send dit CV med en kort beskrivelse af din motivation for jobbet, direkte via ansøgningsknappen, hurtigst muligt.

Arkil er en mangfoldig og inkluderende arbejdsplads, og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen. Samtaler til stillingen afholdes løbende, indtil rette kandidat er fundet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Speditørelev
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores speditørelever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S

Vil du lære alt om godt købmandskab, transport, logistik og håndtering af temperaturfølsomme produkter på køl og frost til hele Europa? Så er du garanteret lige dén speditørelev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En speditør fungerer som bindeled mellem leverandøren og slutbrugeren. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i alle afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Speditøruddannelsen
Speditørelevuddannelsen er en 2-årig kontoruddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC Kolding.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX eller EUX (det studie kompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Handelselev med speciale logistik
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores elever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S

Vil du lære alt om godt købmandskab, logistikydelser og -services, digitalisering af lager samt håndtering af temperaturfølsomme produkter på køl og frost ind og ud af lager? Så er du garanteret lige dén handelselev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En handelselev med speciale logistik fungerer som bindeled mellem vores lagre og kunderne. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Handelsuddannelse med speciale logistik
Logistikelevuddannelsen er en 2-årig handelsuddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX, EUX eller EUD (det studiekompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomielev
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores økonomielever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S
Vil du lære alt om økonomistyring, regnskab, debitor-, kreditor- og finansbogholderi og skat, moms og afgifter og meget mere i en moderne virksomhed, som arbejder internationalt? Så er du garanteret lige dén økonomielev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En økonomielev støtter kolleger og ledere med at skabe et stærkt talbaseret beslutningsgrundlag for de daglige opgaver. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i alle afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Økonomiuddannelsen
Økonomielevuddannelsen er en 2-årig kontoruddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC Kolding.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX eller EUX (det studiekompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supportmedarbejder til TEAM DOCUMENT
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vil du med på vores stærke team?
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende arbejde ved siden af dine studier, så søger vi en supportmedarbejder til vores stærke team Document.
Dine opgaver
• Håndtering og sortering af dokumenter fra vores kunder
• ”Pakning” af ture (dokumenter) til chaufførerne
• Udfærdige aflæsser- samt læsselister til lageret
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger

Forventninger til dig
• Du er mødestabil, positiv og forudseende
• Du kan begå dig på dansk og meget på tysk
• Du har lyst til at udføre dine opgave ordentligt
• Du kan kommunikere og samarbejde med teamets andre medlemmer
• Du er klar på at lære nye ting


Vi tilbyder
• En stærk oplæringsplan, hvor du lærer virksomheden at kende
• Konstruktiv feedback på dine opgaver i hverdagen
• Fast arbejdsplan, der sikrer at du også kan passe din skole – der er mulighed for at arbejde: mandag – fredag kl. 15.30 – 21.00 og lørdag kl. 11.00 – 18.00
• Der arbejdes efter 5 ugers plan og i gennemsnit minimum 8 timer pr. uge. Der er mulighed for ekstra timer i ferieperioder
• Indflydelse og frihed under ansvar i en forretning i konstant udvikling og som investerer i den nyeste IT og digitalisering
• En plads i ”familien”, hvor vi lægger vægt på stærke værdier, høj kundeservice/-loyalitet og høj medarbejdertrivsel og Work Life balance
• Sociale goder, som en aktiv personaleforening,
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til TEAM FTL / CROSS TRADE
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du en professionel og personlig kundetilgang?
Motiveres du af, at have frihed under ansvar i dagligdagen samtidig med at dine professionelle kolleger i teamet og leder kan bruges til at give dig kompetent og udviklende sparring.
Er det tiden, hvor du skal afprøve dine evner i en transport- og logistikvirksomhed med fokus på kundekontakt. Kan du svare Ja og Ja og er disponent i dag, så søg jobbet.

Dine opgaver
• Disponere FTL og Cross trade ordrer i samarbejde med vores stykgods-grupper
• Daglig opfølgning på dine ordrer og kunder/samarbejdspartnere
• Sikre at kvalitet og økonomi i din disponering er på plads
• Udvikle og arbejde med at dine produkter og områder er ”best in class”
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger

Forventninger til dig
• Du er positiv, forudseende og handler proaktivt
• Du kan lide en afvekslende hverdag og have mange bolde i luften
• Du er ”købmand” og kan lide at finde den bedste løsning
• Du har erfaring med FTL / Cross trade
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kantinemedhjælper
JKS
Syddanmark
6100 Haderslev
Er du den næste stjerne i vores kantine? For Lindab søger JKS en kantinemedhjælper på deltid.

Lindab i Haderslev søger en ny kantinemedhjælper til at holde vores kollegaer glade og mætte.

Hvorfor Lindab?
En af Danmark bedste arbejdspladser, Lindab, er fortsat i vækst og JKS søger derfor dygtige medarbejdere, der sætter en ære i at udføre et godt stykke arbejde. Lindab har stor fokus på sikkerhed og sikker adfærd på arbejdspladsen, og vi tilrettelægger arbejdet, så ingen risikerer at komme til skade på jobbet. Vi – JKS – forventer derfor, at du tager ansvar for både din egen og dine kollegers sikkerhed.

Dine opgaver
Dine primære opgaver vil inkludere:

Tilberedning af mad og snacks til næste dag
Sørge for, at kantinen ser præsentabel ud.
Hjælpe med praktiske opgaver og opdækning
Rengøring og oprydning efter måltider.

Vi forestiller os, at du:

Er efterlønner eller ikke har brug for så mange timer ugentligt.
Kan lide at arbejde med mad og er kreativ i køkkenet.
Har let til smil og er glad for at være i kontakt med andre.
Er ansvarlig og pålidelig – vi regner med dig!
Kan holde hovedet koldt i en travl kantine.
Kan tale og forstå dansk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgsspecialist til Meldgaard Sustain A/S
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du god til mennesker, har gåpåmod og trives med en selvstændig hverdag på landevejen?

Meldgaard Sustain A/S har stor erfaring og mange projekter, hvor anvendelse af slaggen har været en succes. Slagge er et restprodukt ved forbrænding, som nyttiggøres 100%, og har en god bæreevne på højde med sand og grus. Slaggen bliver sorteret, hvor værdifulde genanvendelige metaller udsorteres. Vi har slaggepladser i hele landet, hvor vi håndterer slagge fra flere kraftvarmeværker.

Om jobbet
Som salgsspecialist bliver dit arbejdsområde hele Danmark med hovedansvar for at opsøge og pleje både nye og eksisterende kunder på Sjælland. Din vigtigste opgave bliver at opbygge stærke relationer, afdække kundebehov og sikre de bedst mulige løsninger. Du indgår i et tæt samarbejde med vores salgsteam, og bliver en del af et uformelt og støttende arbejdsmiljø med gode kolleger. Du vil få en selvstændig rolle med stor frihed, ansvar og mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Dine primære opgaver:
• Opsøgende salg og kundebesøg på Sjælland
• Opbygning af egen kundeportefølje
• Opfølgning og dokumentation i CRM-system
• Samarbejde med det interne team for at sikre kundetilfredshed
• Løbende tilegnelse af produktviden om slagge og dets anvendelse

Du får stillet firmabil, telefon og øvrige nødvendige værktøjer til rådighed, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i rollen.

Om dig
Vi arbejder professionelt med CRM, og du skal derfor være disciplineret i at følge op skriftligt på alle møder, aftaler og salgsaktiviteter. Det er klart en fordel, hvis du har erfaring med B2B-salg og/eller har kendskab til entreprenør-, bygge, eller miljøbranchen. Dette er dog ikke afgørende for os, hvis du er den rigtige kandidat.

Vi forestiller os, at du:
• Er opsøgende og trives med at tage kontakt til nye kunder
• Har lyst til at bygge nye relationer op fra bunden
• Er nysgerrig og god til at sætte dig ind i nye produkter og brancher
• Er glad, positiv og har en stærk vilje til at lykkes
• Arbejder loyalt sammen med resten af teamet og bidrager til fælles succes
• Arbejder struktureret

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send os din ansøgning via linket senest den 15. juni 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regnskabsmedarbejder med flair for IT
Torben Rafn A/S
Syddanmark
6560 Sommersted
Vil du have en hverdag med variation, ansvar og godt samarbejde? Har du styr på debitorstyring, anlægskartotek og rapportering, og trives du med at være limen, der får hverdagen til at hænge sammen? Så er det måske dig, vi søger!

På vegne af Torben Rafn A/S i Sommersted søger Career | a JKS company en alsidig og selvkørende økonomimedarbejder, der har lyst til at blive en del af en ærlig, direkte og praktisk arbejdskultur. Du bliver en vigtig del af en mindre administration, hvor alle kender hinanden, og gerne tager flere kasketter på, når der er behov.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Du får en central rolle i økonomifunktionen, hvor du bl.a. håndterer

Debitorstyring og fakturering
Vedligehold og opdatering af anlægskartotek
Månedlig rapportering og årsafslutning
Momsafstemning og assistance til regnskabschefen
Diverse statistikker

Samtidig er du den, dine kolleger går til, når teknikken driller – især chauffører, som du hjælper med opsætning af telefoner og mindre IT-udfordringer. Du vil også være involveret i datatræk og analyser, der understøtter beslutninger på tværs af virksomheden.

Når der er sygdom eller ferie i teamet, er det naturligt for dig at træde til og hjælpe – fx i:

Lønbehandling (chauffører jf. 3F-overenskomst), bogføring af bilag eller bankposteringer
Afstemninger og bilagskontrol
Assistance med fakturering og andre driftsrelaterede opgaver

Du indgår som en vigtig medspiller, også i spidsbelastningsperioder, hvor det kræver overblik og handlekraft.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regnskabsmedarbejder med flair for IT
JKS
Syddanmark
6560 Sommersted
Vil du have en hverdag med variation, ansvar og godt samarbejde? Har du styr på debitorstyring, anlægskartotek og rapportering, og trives du med at være limen, der får hverdagen til at hænge sammen? Så er det måske dig, vi søger!

På vegne af Torben Rafn A/S i Sommersted søger Career | a JKS company en alsidig og selvkørende økonomimedarbejder, der har lyst til at blive en del af en ærlig, direkte og praktisk arbejdskultur. Du bliver en vigtig del af en mindre administration, hvor alle kender hinanden, og gerne tager flere kasketter på, når der er behov.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Du får en central rolle i økonomifunktionen, hvor du bl.a. håndterer

Debitorstyring og fakturering
Vedligehold og opdatering af anlægskartotek
Månedlig rapportering og årsafslutning
Momsafstemning og assistance til regnskabschefen
Diverse statistikker

Samtidig er du den, dine kolleger går til, når teknikken driller – især chauffører, som du hjælper med opsætning af telefoner og mindre IT-udfordringer. Du vil også være involveret i datatræk og analyser, der understøtter beslutninger på tværs af virksomheden.

Når der er sygdom eller ferie i teamet, er det naturligt for dig at træde til og hjælpe – fx i:

Lønbehandling (chauffører jf. 3F-overenskomst), bogføring af bilag eller bankposteringer
Afstemninger og bilagskontrol
Assistance med fakturering og andre driftsrelaterede opgaver

Du indgår som en vigtig medspiller, også i spidsbelastningsperioder, hvor det kræver overblik og handlekraft.

Hvem er du?
Du har erfaring med regnskab, rapportering og debitorstyring og du trives med at tage ansvar – både for dine egne opgaver og for helheden. Du motiveres af at gøre en forskel i en praktisk virksomhed, hvor man hjælper hinanden og løfter i flok.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Reparatør med snilde for vedligehold og optimering
AKD
Syddanmark
6520 Toftlund
Har du et godt blik for optimering? Finder du ofte løsninger, der forebygger, at problemerne overhovedet opstår? Så er du måske den helt rette reparatør, som AKD i Toftlund lige nu søger.

På vegne af AKD i Toftlund søger Career | a JKS Company en dygtig reparatør til deres vedligeholdsafdeling, som en udvidelse af det eksisterende team.


Om AKD

Andels-Kartoffelmelsfabrikken Danmark, AKD, er en unik kombination af moderne og veletableret. Selvom AKD officielt blev dannet i 2022, da AKM og AKS fusionerede, har disse to andelsvirksomheder tilsammen mere end 195 års branchekendskab med sig. Du vil derfor ikke blot blive en del af et innovativt foretagende, men du vil derudover få muligheden for at træde ind i et velfunderet og historisk fællesskab.

I forlængelse af dette er AKD en arbejdsplads, hvor personaleforholdene generelt prioriteres højt. I praksis betyder det, at du som ansat tilbydes en konkurrencedygtig løn, sundhedsforsikring, samt andre personalegoder. Ansættelsesforholdet er desuden omfattet af den til enhver tid gældende overenskomst.


Om rollen

I samarbejde med resten af vedligeholdsafdelingen, vil du være ansvarlig for al vedligeholdelse, i alle afdelinger, hos AKD i Toftlund.

Mere konkret vil dine arbejdsopgaver inkludere:

Reparationer og fejlfinding på processer og udstyr
Optimering af udstyr
Renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
Opdatering af dokumentation efter afsluttede opgaver
Projekter med indkøring og opstart
Vagtturnus under kampagnen (i tidsrummet 05.00 til 18.00)


Hvem er du?

For at opnå succes i rollen ser vi gerne, at du:

Er uddannet indenfor metalområdet, med en baggrund som smed, industritekniker, automatiktekniker eller lign.
Har et solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
Har gode analyseevner
Har gode samarbejdsevner, men samtidig evner at arbejde selvstændigt
Har en ansvarlig og positiv indstilling
Er uddannet og erfaren i el og automatik – eller klar til at blive efteruddannet
Er kendt med systemer til forebyggende vedligehold


Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du klar til at tage næste skridt? Career | a JKS Company varetager rekrutteringsprocessen. Send din ansøgning og dit CV via "Søg Stillingen" nedenfor. Vi kigger løbende på de indkomne ansøgninger, og stillingen tages ned, når den rette kandidat er fundet – så skynd dig at sende din ansøgning!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikant til vikar- og rekrutteringsopgaver
JKS
Syddanmark
7000 Fredericia
Søger du praktikplads i forbindelse med din videregående uddannelse, og interesserer du dig for vikar- og rekrutteringsbranchen? Den gode arbejdsoplevelse begynder som praktikant hos Danmarks største bemandingsvirksomhed, JKS! Vil du med på holdet?

Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis samt få hands-on erfaring inden for administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer – så er det lige dig vi søger!

Dine opgaver
Din vigtigste opgave vil være at finde de dygtigste og mest kompetente kandidater på markedet for vores kunder. Dine opgaver vil desuden inkludere håndtering af indkomne ansøgninger samt kommunikation med relevante kandidater om åbne stillinger. Dette inkluderer løbende fokus på nye netværk, portaler og trends. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Administrative opgaver

Om dig
Vi forestiller os at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke afgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS’er med passion og dedikation. Mest af alt, har du en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende opgaver
Du behersker dansk på skrift og i tale
Du er engageret og har lysten til at lære
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret ansøgning– Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Uopfordret ansøgning – Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling

- Fuldtid / deltid -

I sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter.

Vi søger motiverede medarbejdere, der ønsker at blive en del af vores gastronomiske univers – både i køkkenet og i restauranten.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten?
Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt! 
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Vi søger dig, som...
- Har interesse for madlavning, service og gæstekontakt
- Har erfaring eller uddannelse inden for gastronomi, catering, hotel og restauration – eller blot lysten til at lære
- Er fleksibel og kan arbejde i weekender, på helligdage og i ferier
- Er serviceminded, smilende og trives i et travlt arbejdsmiljø
- Taler dansk – og gerne også engelsk eller tysk
- Har lyst til at udvikle dig fagligt i en international virksomhed
- Har sans for orden, kvalitet og god hygiejne (HACCP)

Lyder det som noget for dig?
Send os din uopfordrede ansøgning og CV – og fortæl, hvorfor netop du passer ind i vores team. Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold. 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland