2302 job i Sønderjylland 375 job i dette område
2302 job i Sønderjylland 375 job i dette område

topjob

Insulator for Stripping
JKS A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
We are looking for an experienced insulator to participate in an exciting project on Fyn. Company specializes in insulation and cladding of industrial plants, and we have an exciting opportunity for you.


Your primary duties will include:

• Stripping of existing insulation

• Insulation of the tank

• Cladding with steel and bending (Cladding)

• Work in accordance with safety standards/scaffolding is used

• Work closely with a team of experienced professionals

• Ensure that the work is carried out satisfactorily and in accordance with the project specifications


Qualifications:

• Experience as an insulator is necessary

• Ability to work at heights without fear of heights

• Ability to communicate in English

• Basic knowledge of insulation materials and techniques

• Tool knowledge and ability to operate relevant equipment
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Forretningsorienteret jurist
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Motiveres du af en arbejdsdag, som er fyldt med spændende juridiske opgaver i et område, som er af afgørende strategisk karakter? Og brænder du for at have en central rolle, hvor du dagligt kan gøre en forskel med din juridiske erfaring og høje faglighed?

Så er det lige dig, vi er på udkig efter….

Vi udvider vores juridiske kompetencer, og vi søger derfor en ny kollega, som kan indgå i ABENA Danmark's professionelle udbuds- og kontraktteam, hvor der bydes på mindst et udbud om ugen, og ikke to dage er ens. Teamet er ansvarlig for udbudsstyring, tilbudsgivning samt det juridiske og økonomiske kontraktarbejde for et trecifret millionbeløb.

Vi er et team, der løfter i flok, vi er stærke sammen og arbejder benhårdt på kontinuerligt at blive bedre til at styre og udvikle de offentlige udbud og kontrakter, og hvor vores arbejde danner grundlag for ABENAs forretningsmæssige succes på det offentlige marked.

Vi sikrer dig selvfølgelig oplæring, og du vil have et tæt samarbejde med vores nuværende erfarne jurist.

Derudover vil du også få en tværgående rolle som juridisk rådgiver i hele den danske organisation, hvor du bl.a. vil løse opgaver og være sparringspartner for andre afdelinger såsom Indkøb og Kundeservice.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører til gummihjulsmaskine i Trekantområdet
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi har travlt og søger erfaren maskinfører til spændende anlægsopgaver i Trekantområdet.


Om os

Du bliver en del af vores anlægsafdeling i Kolding, hvor vi udfører projekter inden for fjernvarme, byggemodning, kloakrenovering, vejanlæg og jordarbejder.

Vi er et stærkt og velfungerende team, der bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelse. Der er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.


Om dig

Du har erfaring indenfor branchen, gerne med anlægs- og fjernvarmeopgaver
Du har erfaring med betjening af gravemaskiner
Du har kørekort
Du er selvkørende og kan lide at tage aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har hænderne godt skruet på og trives med fysisk arbejde i den friske luft
Du kan arbejde både selvstændigt og i teams
Du er mødestabil, positiv og har et godt humør


Vi tilbyder:

Ansættelse som timelønnet medarbejder.
Løn fastsættes efter gældende overenskomst og efter kvalifikationer.
God pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Mulighed for efter- og videreuddannelse.
God introduktion op oplæring til jobbet, så du kommer godt fra start.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftsleder dagrenovation Vejen/Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Driftsleder dagrenovation - Vejen / Kolding Brænder du for ledelse og drift?

Jobbet
Du kommer til at referere til driftschefen, og vil blive en del af vores driftslederteam. Driftslederne arbejder alle ude i de områder, hvor vi varetager indsamling af husholdningsaffald. Dit område vil være Vejen/Kolding. Du vil løbende have kontakt til kommuner og hovedkontoret i Aabenraa.

Der er bl.a. følgende opgaver:
• Koordinering og planlægning af ressourcer ift. bemanding ved ferie, kurser, sygdom m.m.
• Indberetning af skader og godkendelse af fakturaer
• Løsning af problemer ift. tømninger og kørsel af tilsyn
• Indberetning til vores kunder vedr. forhold hos deres borgere
• Planlægning af vask, vedligehold og tilsyn med biler i samarbejde med materiel afdeling
• Driftsoptimering og effektivisering ift. materiel, lønomkostninger, skader, reparationer m.m.
• Opfølgning på nøgletal og budget for området samt optimering af resultater

Om dig
Den person vi søger:
• Har bred og flere års erfaring med ledelse, samt gerne (ikke et krav) relevant erfaring inden for miljø-/transportområdet
• Er god til at planlægge opgaver, følge op og arbejde selvstændigt
• Er inde i arbejdsmiljøreglerne
• Er god til at samarbejde, og er ikke bange for at træffe ledelsesmæssige beslutninger
• Værdsætter samarbejde med vores kunder højt, finder løsninger - leverer høj kvalitet og
service
• Kan håndtere pressede situationer og have mange bolde i luften
• Har en struktureret tilgang til opgaverne og kan planlægge egen arbejdsdag
• Har god forståelse for regnskaber og budgetter samt hvad der er med til at skabe den gode forretning
• Er en god medarbejderleder, der bl.a. er vant til at afholde samtaler (fravær, skader m.m.)
• Har flair for administration og har gode IT kundskaber

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, du vil møde glade, motiverede og engagerede kolleger og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftschef Martin Borgersen på tlf. 20 33 73 23 eller afdelingschef Freddy Fogh Sørensen på tlf. 20 33 73 21 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 15. oktober 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Koordinator med stærke formidlingskompetencer
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du god til at skabe struktur i en kreativ og hektisk hverdag? Er du limen i teamet? Kan du effektivt styre projekter og kommunikationen med vores globale marketingkollegaer og produktansvarlige?
Så er dette vikariat lige noget for dig, og vi har brug for din hjælp hurtigst muligt, for vi har travlt.
Stillingen er et 6 måneder vikariat med mulighed for forlængelse.


Vi leverer globale kreative løsninger hver dag
Som marketingkoordinator bliver du en del af vores innovative og kreative univers. Du kommer til at indgå i Abena Group Digital & Marketing, hvor du sammen med dit team leverer høj service til ABENA i hele verden.
I tæt samarbejde med dine kollegaer løser du opgaver, hvor du bl.a.:

Koordinerer og styrer en bred vifte af marketingopgaver
Skaber overblik og fremdrift i Healthcare marketingaktiviteter sammen med vores Workforce Manager
Står for projektledelse, - indsamler input og briefer vores multimedia designer og content writer
Er ansvarlig for udvikling af marketingmaterialer, mindre scopes og ad hoc-opgaver
Evaluerer udvalgte marketingindsatser
Implementerer globale kampagner og er go-to-person


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Manager, Service & After Sales
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Globalt ansvarlig for etablering og udrulning af serviceforretning i markedsledende virksomhed.

Du får ansvaret for at udvikle den globale Service og After Sales-forretning. Du får direkte personaleansvar for serviceforretningen i Danmark, hvorfra du sikrer udvikling, etablering og udrulning af globale servicekoncepter gennem en global matrix organisation. Nøgleopgaver vil bestå af:

Ansvarlig for etablering og udrulning af globale servicekoncepter med afsæt i EMEA, for dernæst at sikre udrulning via øvrige selskaber.
Global ansvarlig for koordinering og facillitering af serviceaftaler, hvor ansvaret for eksekvering og installationer ligger i regionerne
Ansvarlig for opkvalificering og udvikling af Service Engineers – herunder særligt fokus på SW-support
Global ansvarlig for etablering af Service Hotline
Ansvarlig for etablering af globalt kompetencecenter
Globalt ansvar for bearbejdelse og godkendelse af garantisager

Du skal samle serviceorganisationen globalt og du skal kunne omsætte koncepter til implementerbare services, som skal rulles ud i hele verden. Vi ser et stort potentiale for vores serviceforretning og det er ambitionen, at Service og After Sales indenfor en kortere årrække skal stå for min. 30% af virksomhedens samlede forretning.

Du bliver en del af AGRAMKOWs mellemledergruppe og skal udvikle servicekoncepter i samarbejde med bl.a. Sales, Technology og Digitalisering. Global Service består af medarbejdere i Danmark såvel som i resten af verden og du bliver leder for en organisation på pt. 7 medarbejdere i Danmark, dertil kommer en matrixorganisation bestående af 25 medarbejdere i forskellige regioner med ”dotted line”. Det vil medføre en del rejseaktivitet – særligt i en opstartsfase, indtil organisationen er etableret og velfungerernde. Der er forventeligt ca. 40 rejsedage om året.

Vi forventer, at du har deltaget i udvikling og drift af en international serviceorganisation. Måske refererer du i dag til en direktør med ansvar for en stor serviceforretning og du brænder for selv at vise dit værd som ansvarlig for din egen serviceforretning. Du har ledelseserfaring og du har et kommercielt mindset og gerne en baggrund fra en global organisation med OEM-kunder og salg af serviceydelser. Da jobbet er globalt, skal du have god interkulturel forståelse med gode kommunikationsevner og fokus på kunder og på forretning. Det er vigtigt, at din tilgang er analytisk og struktureret med et datadrevet mindset. Som person er du robust og resultatorienteret med et stort drive. Du formår at tænke holistisk samtidig med, at du evner at dykke i detaljen og være hands-on.

Vi forventer at du har en teknisk eller kommerciel uddannelse, gerne på kandidatniveau. Koncernsproget er engelsk. AGRAMKOW ligger i Sønderborg og er en moderne virksomheds med god fleksibilitet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
EL-Ingeniør
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en stærk tekniker med flair for EL konstruktioner, der gerne tager ansvar? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den konstruktør vi søger til vore elektriske konstruktioner.

Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.


Udvikling og kvalitetssikring af elektriske konstruktioner

Du kommer til at referere til Director of Technology men i dit daglige arbejde kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med projektledere og øvrige projektmedlemmer vil stå for den EL-tekniske del af projekterne, herunder udvikling og test af prototyper i forbindelse med eksekverings- og udviklingsprojekter. Derudover skal du være med til at vedligeholde og kvalitetssikre vores eksisterende produktprogram. Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Overdragelse af projekter til produktion
Specificering af udstyr, opgaver og processer
Udvikling og vedligehold af elektrisk konstruktion i EPLAN
Udvikling og vedligehold af Produktionsgrundlag - herunder tegningsmateriale og styklister
kvalitetsdokumentation og test specifkationer

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertise område, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger samt undervisning af kunder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren asfaltmedarbejder
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Vi har travlt og søger derfor hurtigst muligt en dygtig medarbejder til vores asfalt-afdeling i Hammelev. Har du erfaring med at skabe belægninger, så dem der færdes i trafikken, får en god oplevelse, så er det dig, vi leder efter.


Om os:

I afdelingen er der 50 kolleger, der arbejder på vores asfaltværk, forskellige maskinhold og på vores kontor. Du bliver en del af et stærkt og veletableret team på 7 medarbejdere, der sammen kører ud til de enkelte opgaver.


Om dig

Du har erfaring med asfaltarbejder.
Du gør dit, for at levere en god kvalitet
Du skal have lyst og gå-på-mod og du sætter pris på udendørs arbejde.
Du har kørekort til personbil.
Du vil bidrage til, at du sammen med dine kollegaer får en god og sikker arbejdsdag.


Hos os får du

Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning
Vi giver dig mulighed for uddannelse og udvikling
En arbejdsplads der giver plads til alle og hvor vi har stort fokus på miljøet, din sikkerhed og et godt arbejdsmiljø.

Er du ikke allerede vej-asfaltør, så tilbyder vi, at du på sigt kan starte på den toårige uddannelse.

Kan du se sig selv i jobbet, så send os straks din ansøgning, CV og relevante bilag ved at trykke på ”send ansøgning” eller kontakt projektchef Allan Bay på tlf. 41 87 05 68.

Ansættelse: Snarest muligt eller efter aftale.

Vi afholder løbende samtaler og stillingsopslaget fjernes, når stillingen er besat.

Alle kvalificerede opfordres til at søge, uanset køn og etnicitet.

Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT-Supporter
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
I Arkil IT er vi 9 medarbejdere, der fra hovedkontoret i Vojens servicerer 700 PC-brugere fordelt på 22 afdelinger og mere end 50 byggepladser i hele Danmark.

Vores mål for afdelingen er at "Levere IT, som gør en forskel for brugerne''. Vi er en afdeling, hvor der er en uformel omgangstone, og hvor alle gør en indsats for, at det skal være rart at komme på arbejde.


Om jobbet

Som IT-Supporter i Arkil IT vil du blive en del af vores First Line Support med direkte kontakt til brugere på alle niveauer, og det er derfor vigtigt, at du kan navigere i dette. Du vil indgå i et team med 4 medarbejdere og en teamleder fordelt på 1st og 2nd line support med meget høj faglighed og anciennitet. Teamet arbejder systematisk på at dokumentere henvendelser, så vi kan løse størstedelen som et "First Time Fix" og leve op til Arkils motto - "Kvalitet til tiden".


Dine arbejdsopgaver vil bl.a inkludere:

1st og 2nd level support - telefonisk, fysisk og via Tickets.
Overvågning af Helpdesk system og tildeling af Tickets.
Dokumentation af løsninger og processer.
Brugeradministration.
Fejlfinding på PC, mobiler, printere og tablets.
Projektledelse af mindre projekter.
Indkøb, bestilling og klargøring af IT-udstyr.


Om dig

Der er flere måder at komme ind i stillingen på, om du er nyuddannet, har tilegnet dig lignende erfaring andetsteds eller har flere års erfaring med IT-Support, spiller ingen rolle. Vi forestiller os, at du:

har en naturlig evne til effektiv kommunikation via telefon, og formår at skabe en positiv oplevelse for brugerne.
yder en god service.
er proaktiv, selvkørende og tager ansvar for egne opgaver.
har kendskab til Windows-, iOS- og Androidoperativsystemer.
har kendskab til Active Directory.
har kendskab til Office365.
taler og skriver dansk og engelsk (Tysk er en fordel, men ikke et krav).
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Entrepriseleder
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Arkil søger entrepriseleder til anlægsopgaver i Trekantområdet

Brænder du for at lede spændende anlægsprojekter, hvor du løbende bliver udfordret, lærer nyt og får udvidet dine ansvarsområder? Så er det dig vi søger.


Stå for forhandling og koordinering

Du bliver ansat i Arkil Anlæg i Kolding, hvor du som entrepriseleder får en spændende og meget varieret stilling. Du står blandt andet for forhandling og samarbejde med bygherrer, myndigheder og rådgivere, og du sikrer en optimal gennemførelse af entrepriser frem til aflevering. Du laver også kalkulationer i forbindelse med tilbudsgivning og har et nært samarbejde med produktionschefen for entreprisearbejder.


Lede projekter og udvikle vores kompetencer

Du har det ledelsesmæssige ansvar for dine egne projekter og entrepriser, og i samarbejde med vores formænd sørger du for koordineringen af underentreprenører. Samtidig er du med til at sikre fremtidige opgaver og udvikle vores kompetencer. Vores opgaver kan være alt lige fra kloaksepareringer til vejanlæg eller byggemodninger mm.


Få en varieret hverdag og faglig udvikling

Hos os får du et selvstændigt og udviklende arbejde i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau og positive, professionelle samarbejde. Derudover kan du se frem til gode fremtidige muligheder, hvis du ønsker at bidrage til at udbygge og vedligeholde Danmarks infrastruktur og forsyningssikkerhed.

Vi tilbyder også gode muligheder for opkvalificering og efteruddannelse, da vi har vores eget akademi, hvor du kan videreudvikle dine kompetencer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR konsulent
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi har fuld fart på vores digitale agenda i ABENA, og det er dig skal vi bruge for at finde og rekruttere bl.a. de skarpeste og dygtigste IT talenter inden for bl.a. eCommerce, ERP/WMS, Support, Projektledelse, Arkitektur og IT Sikkerhed.

Din vigtigste opgave bliver, gennem rekruttering og search, at sikre det rette match mellem kandidat og team. ABENAs fortsatte udvikling afhænger af, at vi har de helt rigtige talenter med på holdet, og derfor søger vi dig, som brænder for rekruttering af specialister og ledere. Du vil høre til i vores Group HR afdeling og være i tæt samarbejde med ledelsen i dit daglige arbejde.

Group HR består i dag af tre medarbejdere, og vi udvider afdelingen med dig som den fjerde. Vi har det overordnede HR ansvar og supporterer alle ABENA selskaber med den nødvendige HR ekspertise. Derfor spænder opgavefeltet også bredt, og du vil udover rekruttering med tiden blive indblandet i andre spændende HR projekter afhængigt af dine kompetencer og interesser. Som udgangspunkt starter du med at overtage rekrutteringsansvaret med særligt fokus på IT profiler.


Dig og dine kvalifikationer

Vigtigst af alt er, at du brænder for rekruttering og search, at du er interesseret i både mennesker og forretning, samt at du trives i et miljø, hvor der ikke er langt fra idé til handling.


Derudover forventer vi, at du:

har mindst tre års erfaring med rekruttering og search af specialister og ledere
har erfaring med at bruge personprofiler i rekrutteringer (vi bruger Extended DISC)
har en relevant bachelor- eller kandidatuddannelse inden for HRM eller lignende
behersker dansk og engelsk flydende i både skrift og tale
er hurtig til at sætte dig ind i nyt stof, er fleksibel og får tingene gjort
trives i et dynamisk miljø, hvor der er behov for at arbejde effektivt, struktureret og selvstændigt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Murer eller arbejdsfolk med murererfaring
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
JKS søger hurtigst muligt 2 murere eller 2 arbejdsfolk med mureerfaring. Arbejdsopgaverne vil f.eks. være afhugning af puds, vandskuring, støbning osv.

Trænger du til en forandring? JKS søger en dygtig faglært eller tillært murer til spændende udfordringer!

Opstart hurtigst muligt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er varierende indenfor følgende områder:

Renovering
Afhugning af puds
Vandskuring
Støbningsarbejde
Forefaldende opgaver

Praktisk viden om vikariatet

Uddannet murer eller har erfaring inden for murerfaget
Længden på vikariatet er 3-4 uger
37 timer. Mandag til torsdag 07:00-16:00 fredag 07:00-12:30
Lokationen er omegn af Aabenraa
Du kan kommunikere på dansk eller tysk
Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
El-teknisk medarbejder
Career
Syddanmark
6500 Vojens
Har du en baggrund inde for den El-tekniske verden, samt har du erfaring med produktionsarbejde, så søger PP Techniq i Vojens en ny kollega.

En kollega som er kompetent med el-montage af udstyr anvendt i et hårdt miljø og kan hjælpe med alt elektrisk arbejde relateret produktion af PP Techniq’s vinge platforme, som bruges til vedligeholdelse eller større reparationer at vindmøller - en kollega som vil være med til at videreudvikle af PP Techniq elektroniske udstyr og meget mere.
Så hvis du kan se dig selv i en dynamisk virksomhed, hvor der kan være højt til loftet, samt hvor fagligheden og den personlige kompetenceudvikling er høj, så er PP Techniq måske noget for dig.


Arbejdsopgaver:

El-montage fra A-Z
Kabelføring på bevægelige platforme
Elektronisk fejlsøgning
Test af udstyr
FAT-teste
IO – teste


Faglige kompetencer:

Har en EL-teknisk baggrund
Kan læse El-diagrammer
Har erfaring med fejlsøgning og tegningsforståelse
Have kendskab til IO-test og FAT test
Erfaring med kabelføring
Begår dig på engelsk i både tale og læse
Hvis du har erfaring med PLC software, er det kun en fordel men intet krav
Kan arbejde systematisk
Har kendskab med Office pakken og generelt basis IT-kundskaber
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
PDM Specialist
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at strømline AGRAMKOWs Product Data Management (PDM) og produktionsdata-flow? Brænder du for at sikre solide og ensartede processer og procedurer for produkt- og produktionsdata? Har du solid erfaring med SAP R3 og med integration mellem flere systemer? Så er du måske den PDM ERP Specialist, vi søger til en nyoprettet stilling.

Hos AGRAMKOW leverer vi produktions og testløsninger til nogle af verdens førende brands inden for kølesegmentet i applianceindustrien. Det stiller høje krav til interne processer, dokumentation og data.

Integration mellem PDM systemer og SAP
Virksomheden er i stærk vækst og vi udvider derfor med denne helt nye funktion under vores Product Engineering Centre (PEC). Du vil få en central rolle med ansvar for sikring af datakvalitet og integration mellem PDM systemer og SAP.


Dine opgaver omfatter blandt andet:

Konfigurering, opsætning og vedligehold af PDM-funktioner i SAP
Sikring af effektiv integration mellem PDM-systemer og SAP
Etablering og håndhævelse af procedurer/standarder for datastyring, til sikring af ensartetede produktdata. (Nomenklatur etc.)
Identificere og gennemføre procesoptimeringer
Sikre nødvendige SAP-kompetencer i organisationen.
Etablering af KPI-mål og målinger for SAP-processer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Formand til driftsteam inden for restprodukter i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du maskinfører med administrative færdigheder?

Meldgaard har i mere end 40 år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter.
Vi er Danmarks førende inden for slagge håndtering og afsætter disse til bygge- og anlægsopgaver som erstatning for naturlige materieler som sand og grus.

I dag har vi modtageanlæg for slagge i hhv. Køge, Stigsnæs Aalborg, Aulum, Marstrup og Kolding. I Kolding har vi et stationært sorteringsanslæg til slagge mens der på de øvrige anlæg sorteres slagge via et mobilt anlæg. Sorteringen af slagge drives i samarbejde med Recycling
(Se mere på https://slagger.meldgaard.com/ )

Jobbet
Vi søger en formand til vores modtagepladser i Jylland (afdeling Vest), men du kan forvente også at skulle afløse i Øst, men dit primære arbejde er i Vest. Du får stillet bil til rådighed og skal også forvente at kunne køre ud hjemmefra. Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Du vil få ansvaret for:
• De administrative funktioner som registrering i driftsjournaler
• Planlægning af driften
• Vedligeholdelse af pladserne,
• Kontrol af belægning, vandtanke osv.
• Medvirke til overholdelse af miljøkrav
• Ajourføring af slagge mængderne på pladserne i samarbejde med driftslederen

Om dig
Vi forestiller os, at du er en erfaren maskinfører. Har teknisk flair og har gode administrative færdigheder samt flair for IT-systemer og Office pakken. I dit arbejde har du en positiv indstilling til dine arbejdsopgaver, har gode samarbejdsevner og du er god til at skabe overblik ligesom du er løsningsorienteret.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Jens Rasmussen på tlf. 20 33 73 07.
Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 3. oktober 2023.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Renovationsarbejder i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Vi har travlt, og søger derfor både en fast renovationsarbejder samt afløsere til dagrenovation i Kolding.

Som fastansat er du garanteret 37 timer, og du er hjemme hver dag.
Som afløser vil du få et fleksibelt job med gode personalevilkår.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et frit job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

For begge stillinger er det et krav, at du har kørekort C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 1. oktober 2023.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Martin Jensen Friis på
tlf. 52 18 72 20. Samtaler vil blive afholdt løbende. Start hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Assistent til Kvalitetsafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Hos Abena Produktion A/S søger vi en ny kollega til vores Kvalitetsafdeling. Vil du være en del af en international virksomhed, der er præget af aktivitet og travlhed, så er det måske dig vi søger.

Vi søger en dygtig og struktureret medarbejder, der kan understøtte vores kvalitetschef i arbejdet med de processer og ændringer, der er nødvendige for at opretholde vores mange forskellige certifikater og mærkninger som f.eks. ISO 9001, ISO 13485, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001, Svanemærket, Astma og Allergi, IFS og BRC mv.

Vores nye kollega har gerne erfaring i at arbejde med kvalitetsstyring. Kendskab til ISO- og andre certificeringer en fordel, men ikke et krav.

Som assistent i Kvalitetsafdelingen bliver du en del af et lille, men effektivt team, hvor tempoet er højt. I din rolle skal du kunne arbejde fokuseret og resultatorienteret, ligesom du skal være dygtig til at eksekvere selvstændigt. Dine vigtigste arbejdsopgaver er:

At understøtte vores kvalitetschef i at sikre, at vores ledelsessystem og vores certificeringer lever op til gældende standarder og overholder de myndighedskrav samt den lovgivning, Abena Produktion A/S er underlagt, heriblandt interne audits.
Systemafvigelser
Ansøgninger til blandt andet Svanemærket, Astma- og Allergi-ordningen
Korrespondance med leverandører i forbindelse med ansøgning til Svanemærkning, Astma- og Allergi-ordningen m.m.
Årlige opgørelser ifm. Svanemærkning af leverandører, Astma- og Allergi-ordningen samt dermatologisk mærkning
Backup til afdelingens andre opgaver i SAP og Axapta
Diverse administrative opgaver

Vi forestiller os, at du kommer fra en lignende stilling og har erfaring inden for kvalitetsstyring. Er åben og udadvendt, da du får en bred kontaktflade i organisationen. Du er af person hjælpsom og opsøgende i forhold til opgaveløsning, både i teamet som i hele organisationen. Er en dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk og er god til at tilrettelægge og arbejde systematisk.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Assistent til Produktafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Hos Abena Produktion A/S søger vi en ny kollega til vores Produktafdeling. Vil du være en del af en international virksomhed, der er præget af aktivitet og travlhed, så er det måske dig vi søger.

I jobbet som produktassistent vil du have mange snitflader med flere afdelinger i organisationen, her iblandt indkøb, udvikling, Supply og Business Services. Det er derfor vigtigt, at du har diversitet, imødekommenhed og det kommunikative aspekt for øje.

I jobbet skal man være proaktiv, håndtere daglige henvendelser og skabe grundlaget for, at sagerne kommer godt i mål. Der er tale om en faglig bred rolle og dine vigtigste ansvarsområder er:

Oprettelse af varer i SAP, ajourføre varestamdata og datablade
Vedligehold af styklister og kalkuler
Opdateringer og forbedringer
Palletering

Som produktassistent bliver du en del af et lille, men effektivt team, hvor tempoet er højt. I din rolle skal du kunne arbejde fokuseret og resultatorienteret, ligesom du skal være dygtig til at eksekvere selvstændigt. Dine opgaver kan variere da ikke to dage er ens.

Vi forventer at du har

En HHX uddannelse eller anden relevant uddannelse.
Du har kendskab til SAP systemet.
Du har kendskab til Office pakken.
Du kan kommunikere ubesværet på dansk i både skift og tale. Kan du tysk og engelsk er dette en fordel.

Vi forestiller os, at du udover erfaring fra lignende stillinger er drevet af at skabe resultater og gerne bidrager med nye ideer.

Fælles for os alle er, at vi lægger vægt på ordentlighed, vi skal nå vores mål og vi har en positiv tilgang til samarbejdet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Assistent til Udviklingsafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Abena Produktion A/S søger en produktassistent til Udviklingsafdelingen, som brænder for at være serviceminded, samt arbejde med vedligeholdelse af data, koordinering af nye varer i sortimentet med interne og eksterne kunder.

Du kommer til at sidde i Udviklingsafdelingen, hvor du udover at få en stor berøringsflade i organisationen, også vil få til opgave at koordinere design og priser ud af huset.

Struktureret, selvstændig tilgang
Som produktassistent bliver din primære opgaver at sørge for, at vi har de rigtige data i vores systemer. Du indgår i et tæt samarbejde med produktionen, indkøb og planlægning omkring nye produkter og tests. Via din strukturerede tilgang og med stort overblik, arbejder du med løbende forbedring af kvalitet og konkurrencedygtighed.

Jobbet indeholder ydermere:

Vedligeholde data på udvalgte varer
Vedligeholde priser
Vedligeholde kalkuler på kunder og prislister i Ax. og evt. SAP
Koordinere ændringer i design med udenlandske kunder
Koordinere ændringer i design med udenlandske leverandører
Videreformidle ændringer internt i Abena
Udarbejde udbud og tilbud

Du trives med en travl arbejdsdag, hvor der både er administrative og koordinerende opgaver.

Vores nye kollega har gerne erfaring med at arbejde i SAP og AX og er en dygtig kommunikator både skriftligt og mundtligt på dansk, engelsk og gerne tysk. Vi ser gerne, at du har kendskab til ISO 9001, men det er ikke et krav.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Reparatør til drift og vedligehold
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Vi søger en dygtig kollega, som kan varetage rollen som reparatør og stå for den daglige drift af egne produktionslinjer, herunder omstillinger, vedligehold og problemløsning på maskinerne.
Du vil referere til den tekniske chef og indgå i en afdeling med seks øvrige kollegaer, som du vil kunne sparre med i dagligdagen. Din hverdag vil bestå af alsidige og til tider uforudsigelige opgaver, som kan føre til travlhed i perioder.

Rul-let er en produktionsvirksomhed med 40 medarbejdere, men som datterselskab af ABENA har vi et stort fagligt netværk. Vores afdeling er kendetegnet ved et rart og uformelt miljø med positive og kompetente kollegaer. For den rette kandidat er der gode muligheder for at skabe et indflydelsesrigt job, hvor man gennem sine kompetencer og erfaringer kan skabe resultater for virksomhedens drift og udvikling.

Dine ansvarsområder er:

maskinvedligehold, udskiftning af lejer, remme, aksler og andre mekaniske komponenter
fejlsøgning på mekanik, elektriske komponenter, sensorer og pneumatik
svejsning, drejning og andet værkstedsarbejde
brug af lager- og vedligeholdssystemer (vi bruger PM5) og meget gerne Excel på brugerniveau
introduktion af nye medarbejdere til maskinerne
komme med nye ideer til optimering af maskinerne

Du:

har en uddannelse som maskinmester, automatiktekniker, elektriker, smed, mekaniker, el. lign.
har evnen til at finde løsningen i de små detaljer og har god ordenssans
har overblikket over de andre maskiner, når du er alene på aftenvagt og tilkaldevagt i weekenderne, hvilket foregår i rotation (ca. hver 5. uge)
har gode danskkundskaber, og det er en fordel, hvis du kan begå dig på engelsk eller tysk

Rejseaktivitet er begrænset. Du vil primært besøge maskinleverandører og deltage på messer samt udstillinger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SAP FI Consultant
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Do you want end-to-end responsibility, major impact, and work life balance?

Do you have experience from SAP roll outs? Are you at the same time looking for a place where you can be your very best and be trusted with responsibility for business-critical projects with a global perspective? If so, we have just the right job for you.

When joining Abena, you will be part of a highly successful company where SAP is the key system in our journey towards building a truly global organisation. As a privately-owned company, we stand on a very solid foundation of sound values, and we benefit from the privilege to think and work with a long-term horizon and to make fast decisions.

Drive own roll outs to implement SAP across subsidiaries
To put it short, your focus is to bringing SAP to the business/subsidiaries and by that contribute to taking the business to the next level based on global, best practise standards. You will do so by managing own end-to-end tasks and bridging the business and external developers. Simultaneously, you contribute to re develop our SAP template to match the increased global focus. Your primary tasks will be to:

Contribute to SAP roll outs across subsidiaries in the growing global organization
Identify needs and wishes via close dialogue with local managers and teams – interviews, workshops etc.
Turn gained knowledge into useful requirement specifications for developers
Oversee development to ensure high quality deliverables
Handle customization tasks as well as tests and hypercare
Be go-to person for the business in regards to more complex support and operational tasks.


Proactive driver with experience from implementing SAP
To succeed, you must thrive in a role where you are the one that drives things forward. As such, it is natural for you to be the one that proactively reaches out, and you have no problems being facilitator and natural turning point for various teams in the business. Additionally, you are used to taking full responsibility for own tasks, and you know when to raise the flag and ask for help if necessary (and help you will get).

As you will work as change agent and bring the global agenda to local organizations, you will need all of your pragmatic and solution-oriented approach – you base your results on a constructive dialogue with a respectful and holistic perspective. As part of this, you have the skills to explain Why, How, Who, and When with additional highlighting of the benefits gained. Additionally, your CV comprises:

Some years of experience from implementing SAP S/4
Skills within FI and maybe others
Good English skills, written and spoken
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejder med teknisk snilde
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Har du teknisk snilde, og er du vant til at bruge værktøj? Så er det måske dig, vi er på jagt efter.

Til montage og klargøringsopgaver hos kunde i Kolding Syd søger vi en medarbejder med teknisk flair og hænderne skruet godt på - gerne en smed, mekaniker eller lignende. Du behøver ikke at være uddannet, men det er vigtigt, at du har teknisk forståelse og er vant til at bruge værktøj. Desuden er det et krav, at du har truckcertifikat.

Opgaverne består i tilpasning, montage og klargøring af virksomhedens produkter. Virksomheden har et godt og kendt brand.

Din profil:

Du har teknisk snilde og er vant til at bruge værktøj
Du har gerne snust til mekaniker- eller smedeopgaver men det er ikke et krav
Du er mødestabil
Du er ansvarsbevidst og mødestabil
Du er en god kollega
Du er kvalitetsbevidst
Du har lyst til at udvikle dig og lære nyt
Du har truckcertifikat
Du taler og forstår dansk

Du tilbydes et godt og afvekslende job i en international virksomhed i et team af dygtige og engagerede kolleger og attraktive løn og ansættelsesforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teknisk designer
Career
Syddanmark
6230 Rødekro
Vil du være med til at holde Danmark kørende, og brænder du for den grønne omstilling? Vil du prøve kræfter i en god og solid dansk virksomhed i vækst og med produkter af høj teknisk kompleksitet? Så søg endelig denne spændende stilling!

Hamag A/S er Danmarks førende specialist i udstyr inden for olie, smøremidler og brændstofhåndtering. Vi forhandler, servicerer og udvikler el- og brændstofstandere, registrerings- og betalingssystemer samt udstyr til opbevaring, håndtering og salg af brændstof, olie og smøremidler.

Du har sandsynligvis en relevant uddannelse som teknisk designer, produktionsteknolog eller lign. og fortrinsvis en håndværksmæssig baggrund. Du har gerne 3-5 års erfaring med industriel produktudvikling.

Derudover er du:

Selvkørende og dynamisk i hverdagen
Ambitiøs, resultatorienteret og har en høj grad af ansvarlighed
Kvalitetsbevidst og arbejder struktureret og procesorienteret
Bruger af Inventor
Kendskab til 3D print
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Værkfører
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en værkfører til vores værksted i Aabenraa

Vi søger en værkfører til at stå i spidsen for vores værkstedsteam. Det er vigtigt for os, at vognparken (lastbiler, trailere, trucks, mm.) er i god stand. Vi prioriterer den interne værkstedsservice højt.

Jobbet:
Som værkfører vil du have ansvaret for den daglige drift og planlægning af opgaver (reparation, vedligehold, syn mm.) Du skal sikre det gode interne samarbejde med vores transportafdelinger, samt udføre selvstændige klassiske mekaniske opgaver. Herunder sikre at værkstedet leverer den bedste kundeservice ud fra en høj maskinfaglig kompetence og med forståelse for, at vores biler skal køre med maksimal oppetid.

Som værkfører bliver du en del af en virksomhed i vækst, og du vil med dine kompetencer og erfaring være med til at forme virksomheden, arbejdsprocesserne og din egen hverdag. Vi har investeret i en del ”ekstra materiel”, for at vi kan centrere arbejdsopgaverne til primært at foregå i hverdagene fra mandag til fredag.

Om dig:
Der kan være flere indgange til stillingen. Måske er du allerede værkfører eller teamleder i dag? Og måske du er klar til at prøve kræfter med nye udfordringer. Det vigtigste er, at du har den rigtige udstråling, og har flair for ledelse med fokus på det gode arbejdsmiljø. Du skal være serviceminded og dine faglige og tekniske kompetencer skal være i top.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde dig en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Johan Nielsen på tlf. 2033 7319, og send din ansøgning via Søg stillingen senest den 12. oktober 2023.

Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt ca. 770 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Miljø, Transport og handel. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Contract Warranty Assistant
Carrier Transicold Scandinavia A/S
Syddanmark
6330 Padborg
Carrier er en førende leverandør af varme-, ventilations-, klimaanlæg- og kølesystemer samt brand- og sikkerhedssystemer, der fører til sikrere, smartere, mere bæredygtige og højt ydende bygninger.

Carrier Transicold hjælper med at forbedre transport og forsendelse af temperaturkontrollerede laster med en komplet serie af udstyr og tjenester til køletransport og kølekædesynlighed. I mere end 50 år har Carrier Transicold været førende i branchen og forsynet kunder over hele verden med avancerede, energieffektive og miljømæssigt bæredygtige containerkølesystemer og generatorsæt, direkte drevne og diesel lastbilenheder og trailerkølesystemer. Carrier Transicold er en del af Carrier Global Corporation, en førende global leverandør af sunde, sikre og bæredygtige bygge- og kølekædeløsninger.
Om rollen
I dit daglige arbejde vil du være i kontakt med kunder og servicepartnere. Du vil sikre dig, at servicekontrakter og garantikrav håndteres korrekt. Stillingen bliver fast placeret i hovedkontoret i Padborg

Primære ansvarsområder:

• Afgivning af tilbud DK/NO/SE – delvis i samarbejde med Contract/Service Manager.
• Udfærdigelse af dokumenter til underskrift DK/NO/SE
• Vedligeholde og oprettelse af kontrakter i databasen.
• Klargøring af fakturering
• Fakturering af kontrakter
• Tjekke op på forlængelse af servicekontrakt
• Oprettelse af serviceplan.
• Systemadministrator/Key user interne systemer
• Håndtering af garantisager

Kvalifikationer:

• Du er flydende i dansk og engelsk, både mundtligt og skriftligt
• Du har et solidt kendskab til Microsoft Office
• Kundeserviceorienteret og stærk arbejdsmoral
• Du er velformuleret, positiv, energisk, serviceminded og udadvendt
• Du kan arbejde selvstændigt og i team, har ordenssans og overblik
• Kendskab til serviceaftaler
Vi tilbyder:
• En varieret arbejdsdag i tæt samarbejde med vores nordiske team
• Et uformelt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
• Gode kollegaer med stor faglig viden og en hverdag med en uformel omgangstone i et internationalt miljø
• Gode løn, ansættelse og arbejdsvilkår

Vores forpligtelse over for dig

Vores største aktiver er vores medarbejderes ekspertise, kreativitet og passion. Vi stræber efter at levere et godt sted at arbejde, der tiltrækker, udvikler og fastholder de bedste talenter, fremmer medarbejderengagement, fremmer teamwork og i sidste ende driver innovation til gavn for vores kunder. Vi stræber efter at skabe et miljø, hvor du føler, at du hører til, med mangfoldighed og inklusion som drivkraft for vækst og innovation. Vi udvikler og implementerer Best-in-class projekter og praksis, der giver karrieremuligheder, lytter til medarbejderfeedback og altid udfordrer os selv til at gøre det bedre. Dette er The Carrier Way.

Slut dig til os og gør en forskel.

For yderligere oplysninger kan Flemming Kehlet kontaktes på +45 40170002

Ansøg nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Intern sælger/eksportmedarbejder – Danmark/Tyskland
Career
Syddanmark
6700 Esbjerg
Bliver du motiveret af at understøtte og supportere kunder, tage ansvaret og sammen med dine kollegaer komme i mål med kundespecifikke løsninger? Er du en haj til at kalkulere, kommunikere og at forstå hvordan tingene teknisk hænger sammen? Så skal du endelig læse videre.

Vi søger en dynamisk og engageret intern sælger/eksportmedarbejder til vores salgsafdeling i Esbjerg. Som en vigtig del af vores team vil du være med til at støtte og supportere vores danske kunder, samt underbygge vores fortsatte vækst på det tyske marked. Du vil spille en central rolle i at sikre, at alle processer og kommunikation forløber gnidningsfrit og professionelt.

Om stillingen:
Som intern sælger/eksportmedarbejder vil dine primære ansvarsområder omfatte ordrebehandling, support/servicering samt tilbudsberegning til vores danske kunder. Du vil have tæt kommunikation med kunderne angående levering, forecast og rammeordrer, hvilket vil være en integreret del af din daglige rutine.
En vigtig del af din rolle vil være de administrative produktionsforberedelser og kontinuerlig vedligeholdelse af stamdata. Du vil have ansvaret for at sikre, at alt er i orden og klar til produktionen samt opretholde nøjagtige og ajourførte oplysninger.
I forhold til vores eksportkunder vil du have tæt kontakt med vores forhandlere. Dette indebærer at opretholde et stærkt samarbejde og koordinere aktiviteterne for at sikre en smidig og effektiv handel med vores tyske kunder. Du vil analysere markedet og kortlægge forhandlings- og distributionsmuligheder til nye tyske kundeemner i samarbejde med vores tyske forhandler.

Derudover:

- Deltage på messer i både ind- og udland
- Sparre med dine kollegaer omkring markedsindsigt og viden, både i Esbjerg og i Ålborg
- Vil der være omkring 20-40 rejsedage om året, i Danmark og Tyskland
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Servicemontør til Vejle og omegn
Career
Syddanmark
7100 Vejle
Kan du arbejde selvstændigt, og har du hjertet med i din indsats - både overfor kunder, men også overfor kollegaer? Trives du med at planlægge din egen hverdag, hvor du kan løse opgaverne fornuftigt i forhold til dit arbejde og din fritid? Og har du lyst til at være en del af et team, hvor humøret er højt, og omgangstonen er uformel? Så er det sikkert dig, som vi søger hos Strøm Hansen.

I Strøm Hansens serviceafdeling søger vi en ny kollega til vores dygtige team, gerne med hurtig tiltrædelse - ellers kan vi godt vente på den rette.

Vi forestiller os, at du:

Er uddannet elektriker og gerne har 3 års erfaring
Har erfaring med drift og vedligeholdelse af netværksinstallationer
Er kvalitetsbevidst, omhyggelig og struktureret
Er serviceminded og professionel overfor både kunder og kollegaer
Har lyst til at indgå i et strålende vagtteam
Kan fremvise straffeattest samt har kørekort B (kørekort BE er en fordel, men ikke et krav)

Dine arbejdsopgaver:

Serviceopgaver og mindre entrepriseprojekter
Reparationer, montage, fejlfinding og lovpligtig service for vores B2B kunder
Selvstændige opgaver og service
Og meget mere

Vi tilbyder:

At du bliver en del af et stærkt team, hvor fagligheden er i top
Mulighed for at udvikle dig på vores 8 forskellige forretningsområder
En spændende hverdag med gode kolleger og afvekslende opgaver
At du bliver en del af en landsdækkende virksomhed, som er i stærk vækst
Mulighed for personlig og faglig udvikling
God løn, der modsvarer stillingens krav og dine kvalifikationer samt erfaring
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Deltidsmedarbejdere til pakkeafdeling / under 18 år
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Leder du efter dit første job, og er du under 18 år, så søger vi kolleger, som kan indgå i et team af dygtige medarbejdere, der ompakker og ekspederer forskellige produkter for vores kunder. Det er VIGTIGT, at du har lyst til at arbejde og kan tage fat.

Dine primære opgaver er
• Pakning af forskellige varer
• Lettere oprydning
• Der arbejdes i en selvkørende afdeling, som stiller krav til moden indstilling til arbejdet

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Skal kunne begå sig på dansk eller tysk
• Har lyst til ”pligterne”, som er en naturlig del af at fungere på en arbejdsplads
• Skal kunne kommunikere og samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere

Vi tilbyder dig
• En god løn, ordnede forhold. Herunder arbejdsbeklædning
• Grundig og god oplæring
• Fast arbejdsplan, der sikrer du kan ”passe din skole”
• En sikker arbejdsplads, uden tunge løft
• Gode og hjælpsomme kolleger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SENIORCHAUFFØRER SØGES
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du nogle timer tilovers, hvor du kunne tænke dig et meningsfyldt og vigtigt job?

H. P. Therkelsen A/S har brug for deltidschauffører/afløsere med stort kørekort, som er fortrolige med at køre en kølelastbil.

Du skal også være kundemindet og lide Hurtig Præcis Transport.

Du bliver kollega med de 5 seniorchauffører, som allerede kører for os, som deltidschauffør/afløser.

Timeantal aftaler vi.

Hvis du er interesseret i at høre mere, så kontakt straks:

Andreas Carstens på 7367 5193 eller Jan Sørensen på 7367 5172

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
BOGHOLDER,
Career
Syddanmark
6092 Sønder Stenderup
Dansk Revision i Sønderborg søger en dygtig og selvkørende bogholder med nogle års erfaring inden for alle bogholderifunktioner.


Om jobbet

Du bliver en del af teamet i en mindre virksomhed, får gode kollegaer, og et fantastisk, uformelt arbejdsmiljø i en flad organisation, hvor vi lægger vægt på at du kan balancere din tid mellem familie, fritid og arbejde, selvom vi er revisorer.

Jobbet som bogholder omfatter en bred vifte af opgaver indenfor bogholderi i samarbejde med vores kunder og hos os får du den direkte kontakt til kunderne. Vi har kunder indenfor stort set alle brancher, og med meget forskellige behov. Vi er den lokale partner med et godt kendskab til kundens forretning, og har ansvaret for deres daglige bogholderiopgaver, som bl.a. omfatter:

Finans-, debitor-, kreditor- og lønbogholderi
Indberetninger til myndigheder mv.
Udarbejdelse af periodevis afstemninger, rapportering, klargøring af materiale til årsregnskab
Diverse ad hoc-opgaver
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland