2108 job i Sønderjylland 380 job i dette område
2108 job i Sønderjylland 380 job i dette område

topjob

Teamkoordinator til Intern VVS Salg
G.K.M. A/S
Syddanmark
6230 Rødekro
Kan du se dig selv arbejde med et bredt udvalg af kvalitetsprodukter og betjene B2B-kunder med topprofessionel service? Brænder du for salg? Så bliv en del af G.K.Ms dedikerede team og gør en forskel i en virksomhed, der sætter standarden i branchen.

Career | a jks company søger på vegne af G.K.M. A/S en frisk, proaktiv og imødekommende ny kollega til at stå i spidsen for det interne salgsteam indenfor VVS-artikler.

G.K.M. A/S er et landsdækkende engrosfirma inden for Stål, Værktøj, VVS, Tekniske artikler og Landbrugsmaskiner, samt reservedele og tilbehør. Vi betjener udelukkende B2B-kunder og har et bredt sortiment af produkter inden for vores specialområder. Virksomheden er dedikeret til at levere kvalitetsprodukter og professionel service til vores kunder.


Du tilbydes:

G.K.M. A/S tilbyder en alsidig stilling, hvor du kommer til at arbejde med en bred vifte af produkter og interagere med kunder fra hele Danmark. De værdsætter deres medarbejdere og investerer i deres udvikling. Virksomheden opererer i et positivt og dynamisk miljø, hvor samarbejde og dedikation er nøgleord.

Som Intern VVS Teamkoordinator kan du tilbydes en hverdag, hvor du sammen med teamet har ansvaret for afdelingens kundeportefølje. Du vil indgå i et fagligt stærkt team, der har til opgave at øge salget og sammen skal løse hverdagens udfordringer og løfte hverdagens muligheder i samarbejde med resten af organisationen. Du vil opleve stor frihed under ansvar og der er aldrig langt fra tanke til handling. Organisationen er flad og alle har mulighed for at bidrage og blive hørt.


Til din hverdag hører derudover:

Teknisk rådgivning til kunder
Identificere mulige nye behov hos kunden - mersalg
Deltage i møder med indkøbsforeninger
Tage aktiv del i produktudvikling
Indkøb af enkelte artikler
Oprettelse af varer


Dine kvalifikationer:

Du er uddannet inden for VVS-grossist eller VVS generelt og besidder fagligt knowhow, der gør dig i stand til at rådgive og sparre med virksomhedens kunder og kollegaer. Du har et godt salgsgen og brænder for at koordinere opgaverne. Du er ambitiøs, ligesom du sætter en ære i at yde en god kundeservice og gå langt for at sætte dig ind i kundens behov og indfri deres forventninger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ansvarlig for vaskehal
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Synes du også godt om rene og nyvaskede lastbiler?
Hos Meldgaard søger vi en medarbejder som skal stå for vores vaskehal/-anlæg på Askelund i Aabenraa.

Jobbet
Selve jobbet vil omfatte:
• vask af lastbiler i vores flotte vaskehal
• al betjening af vaskehallens anlæg
• vask af affaldscontainere i vaskehallens sidebygning
• ledelse i jobbet, da der om fredagen er ekstra bemanding

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden primært forventes at ligge fra tirsdag til lørdag.

Om dig:
Vi forventer at du:
• er i besiddelse af kørekort CE
• er i god fysisk form
• har ordenssans
• har en fleksibel indstilling
• har teknisk forståelse
• er god til at omgås mennesker

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Johan Nielsen på tlf. 20 33 73 19 eller send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 16. juni 2024.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører til miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører til vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af plads, maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring med kørsel af entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B – og også gerne kategori C
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Connie Westphal på tlf. 52 18 71 23.
Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 12. juni 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montør/værkstedsmontør
HYDREMA
Syddanmark
6000 Kolding
På vegne af Hydrema i Kolding søger Career en erfaren udekørende montør/værkstedsmontør, med passion for entreprenørmaskiner. I din nye rolle, vil du komme til at dække Fyn samt Syd- og Midtjylland, hvor du vil spille en vigtig rolle i et dynamisk team.

Hydrema er en familieejet virksomhed, som er førende inden for udvikling og produktion af entreprenørmaskiner – dumpere, hjulgravere og rendegravere. Stoltheden over disse produkter gennemsyrer kulturen hos Hydrema, og er et resultat af snart 65 års dedikation – måske er det dig, de tager med på den videre rejse?

”Hvad skal jeg så lave?” – det kommer her!
Som udekørende værkstedmontør hos Hydrema, vil du håndtere opgaver indenfor fejlfinding, el, hydraulik og meget mere. Din ekspertise vil blive anvendt i forbindelse med:

Reparation
Service
Vedligeholdelse
Klargøring

Du vil få muligheden for at bruge dine kompetencer på alle de forskellige Hydrema maskiner.

Hvad kommer du med?
Vi ser gerne at du har:

En uddannelse som entreprenør- og/eller landbrugs-maskinmekaniker
Erfaring med fejlfinding
Godt kendskab til motorer, hydraulik, el og IT generalt samt i forbindelse med fejlsøgning.
Stor interesse for at rode i motorer/maskiner, måske fordi du har brugt en del af din fritid på det
Evnen til at arbejde selvstændigt
Kørekort C

Uanset om du kan sætte flueben ved alle ovenstående punkter eller ej, hører vi meget gerne fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
PAS-X Professional
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about maintaining quality and compliance in pharmaceutical manufacturing? We are seeking a proficient PAS-X Professional to join our team at Novo Nordisk.
If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

PAS-X is a Manufacturing Execution System (MES) software used at Novo Nordisk to optimize the process of making raw materials into finished products by controlling, tracking, monitoring and documenting the entire process. PAS-X controls manufacturing with Generic Master Batch Records (GMBR) and data from SAP, an Enterprise Resource Planning (ERP) system.


As a PAS-X Professional in our department, you will:
• Support project groups with the design of new GMBRs.
• Assist project groups with tests and validations.
• Act as a bridge between Digital, Data & IT department and the FPTI project group.
• Maintain and update GMBRs after projects are completed.


Qualifications

To succeed in this role you have:

• An academic degree in Engineering, Computer Science, or a related field.
• Experience with PAS-X or SAP is an advantage but not a requirement.
• Excellent communication and collaboration skills.
• Ability to work independently and manage multiple tasks simultaneously.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Validation Responsible
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about validation and building relationships across the organization? Are you interested in being a part of something bigger than yourself and contribute to the health of millions of people worldwide?

We are seeking a detail-oriented and experienced professional to fill the combined role of Validation Responsible and Operational Responsible to join our exciting new project . Apply now and join us!


The Position

As a Validation Responsible, you will establish an overview of validation activities and priorities and ensure that our commissioning/qualification/validation documentation complies with Good Manufacturing Practices (GMP).

This position will involve overseeing validation activities as well as ensuring operational efficiency within our project organization. Your primary responsibilities will be:

E xecuting documentation and procedures to support standardization efforts.
Developing and executing validation protocols and reports.
Ensuring alignment of documents and templates with NN validation process, from Science- and Risk-based approach to validation.
Ensuring compliance with industry standards and regulations.
Driving the implementation of documentation standards across our projects.
Training other colleagues in different quality standards used in the project.

You will also be responsible for communicating efficiently with stakeholders at all levels to ensure alignment and transparency and c ollaborating with cross-functional teams to streamline processes and workflows.

The position as validation responsible can give opportunity to become area specialist, based on the experience of the candidate.

You will be working from both Høje Taastrup and Odense.


Qualifications


To succeed in this position, we expect you to have:

An academic degree in a relevant field e.g., engineering, pharmaceutical sciences, or related disciplines
5+ years of experience of validation and commissioning/qualification/validation from a pharmaceutical company.
Excellent communication skills with experience of working cross functionally and building relations with stakeholders at all organizational levels.
Full proficiency in written and spoken English. Danish will be advantageous.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Truckfører med reachtruck erfaring
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Er du mester i at køre reachtruck? Så er dette jobbet for dig.

Lige nu søger vi byens bedste truckfører til kørsel med reachtruck på fryselager hos en af byens førende lagervirksomheder.

På vegne af vores samarbejdspartner søger vi en erfaren truckfører til kørsel med reachtruck til at styrke et velfungerende team. Som truckfører vil du være ansvarlig for sikker og effektiv håndtering af frostvareprodukter samt opretholdelse af lagerets orden og sikkerhed.

Ansvarsområder:

Betjening af reachtruck til plukning, lasting og aflæsning af varer.
Sikring af korrekt opbevaring af produkter i overensstemmelse med gældende procedurer.
Overvågning af lagerbeholdning og rapportering af eventuelle afvigelser.
Samarbejde med andre teammedlemmer for at sikre effektiv arbejdsflow.

Kvalifikationer:

Erfaring med kørsel af reachtruck, herunder gyldigt certifikat.
Mødestabil med en pålidelig arbejdsetik.
Evne til at arbejde selvstændigt og håndtere opgaver effektivt.
Teamspiller med gode kommunikationsevner.
Kendskab til frostvarebranchen er en fordel, men ikke påkrævet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren lagermedarbejder
Carl Stahl A/S
Syddanmark
7000 Fredericia
Har du solid erfaring inden for lagerarbejde og en naturlig interesse for håndværksmæssige opgaver? På vegne af Carl Stahl A/S i Fredericia søger Career | a JKS Company en dedikeret og alsidig lagermedarbejder – måske er det lige netop dig, vi søger?

Dine arbejdsopgaver
I rollen som lagermedarbejder vil du være ansvarlig for en bred vifte af opgaver, herunder:

Plukning og pakning af varer
Håndtering af indgående og udgående forsendelser
Produktion af kundespecifikke løsninger
Truckkørsel

Udover de traditionelle lageropgaver vil du også få mulighed for at deltage i mere håndværksmæssige opgaver såsom samling af kædesæt og reparation af løftegrej. Den sidste del vil du blive lært op i, og det vil være noget, der kommer når det vurderes, at du er klar til det.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regional Sales Engineer / Manager, India
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg


As our new Regional Sales Engineer / Manager you will be responsible for expanding our footprint in our markets in India, while showcasing your specialization within the technical field. You work independently as well as collaboratively with your world-wide colleagues.

Your open-minded and helpful approach shines, especially during on-site customer visits, where you comprehend and advise costumers in any matter regarding solutions and services.

Knowledge of Industry 4.0 and IIoT for production - and manufacturing environment is appreciated, since you will have to consider this conversion in your work.


Responsibilities:

As a Sales Engineer, you will play a crucial role in developing the Indian market within the appliance industry, and more specific within cooling - and air conditioning segments. Your primary responsibilities will involve setting and achieving order entry targets, managing accounts in the AGRAMKOW CRM system, staying ahead of industry movements and developments. You will be successful in this role if you understand market potential, competitors, and local demands in India. You are upholding a customer excellence score (NPS) of over 55%.


Requirements:

Education: We are looking for candidates with technical education paired with commercial flair, such as a Technical Engineer with a commercial MBA, or those with a commercial education coupled with technical insight, like a Master or Bachelor of Science within International Business or a related field.
Experience: The ideal candidate will have 3-10 years of experience within the HVAC or Refrigeration Industry and must possess knowledge of value-based and solution selling in a B2B context.
Market Understanding: Depth knowledge of the Indian market, customers, competitors, and local demands, as well as the ability to stay ahead and understand the trends within the appliance industry.
Skills: Your proficiency in client engagement, communication, and value based selling will be crucial in achieving success in this role.
Language: Proficiency in English, both written and spoken, is mandatory.


The candidate

We seek individuals with a commercial mindset and technical proficiency, capable of engaging with clients and driving B2B sales. Your ability to sell equipment, software, and services, backed by a structured work approach and competence in MS Office and CRM tools (Sales Force preferred), will be essential to your success.


What we offer

We offer an exciting workplace, within a fast-growing industry, where we honor a positive mindset and find high collaboration a natural part of the day. We foster a culture that values individual well-being and encourages a healthy work-life-balance. We support each other and embraces creativity. We offer opportunities for personal growth and professional development, that not only values your contributions, but also invests in your continuous development, making work an enjoyable journey.
We believe that with your expertise, you will be a valuable addition to our Indian sales department based in Noida, contributing to our growth and success.

We invite candidates for interview on an ongoing basis and close the position once we have found the right Candidate for the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør med CE kørekort
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Er du udadvendt og serviceminded, og trives du med et selvstændigt job på landevejen? Har du CE kørekort, og er du klar på et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse efter endt vikariat? Så har vi jobbet til dig.

Til opstart hurtigst muligt søger vi en morgenfrisk og serviceminded chauffør med CE kørekort.

Hos vores kunde er du ansigtet udadtil. Det gælder på vejene og ved kunderne. De ønsker at hele leveringsforløbet spiller optimalt, så kunderne får de rigtige ordrer indenfor aftalte tidsintervaller, ligesom de ønsker, at de får en tilsvarende god oplevelse med kørsel, parkering, aflæsning med mere.

Du skal være morgenfrisk, da jobbet starter fra kl 04.00 om morgenen. Kørslen vil være hos faste kunder i Danmark.

Der er tale om et længerevarende vikariat med mulighed for fastansættelse.

Kvalifikationer:

Mødestabil og trives med at arbejde selvstændigt
Praktisk erfaring som chauffør
Evnen til at indgå i et team og samarbejde med kolleger
Du er serviceminded, præsentabel og god til at kommunikere
Du har praktisk erfaring som chauffør
Du har stort kørekort CE
Du er omhyggelig og forstår at passe på både biler og gods
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SMD-operatø, Egtved
JKS & Career
Syddanmark
6040 Egtved
Vi søger en engageret og pålidelig SMD-operatør til elektronikproduktionen for virksomhed i Egtved. Som SMD-operatør vil du være ansvarlig for at betjene SMD-maskiner og loddestationer. Erfaring inden for området er en fordel, men ikke et krav.

Arbejdsopgaver:

Betjening af SMD-maskiner og loddestationer
Kontrol af produktkvalitet
Overvågning af produktionsprocessen

Krav:

Du er stabil, møder til tiden og trives i travle miljøer
Interesse og flair for tekniske processer
Villig til at arbejde på skiftende tidspunkter og tage ekstra timer ved behov
Dansk- eller engelsktalende

Vi tilbyder et dynamisk arbejdsmiljø med gode udviklingsmuligheder. Dette vikariat har potentiale for fastansættelse, og vi søger en person, der kan starte hurtigt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project Manager
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you passionate about project management and building relationships across the organisation? Are you interested in being a part of something bigger than yourself and contributing to the health of millions of people worldwide?

Then this is your chance. We are looking for a new Project Manager, to join our exciting new project within Biotech and Rare Disease (BRD). Apply now and become our Project Manager!


The position

As our Project Manager, you will be working from both Høje Taastrup and Odense and will have the opportunity to:

Drive projects independently throughout their entire lifecycle.

Work on diverse projects related to IT, equipment, and validation.
Plan, execute, and follow up on all related tasks/processes related to scope, schedule, resources, cost, quality, and project risk.
As a natural part of your projects, you will be in close dialogue with line of business and all levels of management on our production site, as well as external vendors.

You will actively contribute with learnings and experiences with rest of the project team to mature and strengthen our ability to run projects more efficiently.

By joining Novo Nordisk, you will have the opportunity to lead exciting and impactful projects and grow a team culture based on collaboration, curiosity, and high ambitions. We believe in talent development tailored to your needs and ambitions and will continuously invest in you and your professional development!


Qualifications

Educated to degree level with some years of experience as a Project Manager or equivalent within a production environment, GMP regulated environment will be considered an advantage.
Excellent communication skills and the ability to work cross functionally and building relations with stakeholders at all organisational levels.
IT experience such as SAP/ Tableau, equipment and/ or validation experience knowledge is desirable.
Experiences/ knowledge of LEAN processes is desirable.

While prior experience in project management is highly valued, we recognise that there are numerous paths that may lead to excelling in this role. Therefore, we encourage candidates from diverse backgrounds to apply.

On a personal level, you are proactive and thrive with driving tasks independently to the finish line. You have a structured approach to your work, and you can handle multiple tasks while optimally prioritising your efforts to align with the project goals. Also, you are adaptable and able to work efficiently in dynamic and changing environment. As see yourself as a team player, and can quickly build strong and meaningful relationships with your stakeholders.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til team FTL / Cross Trade
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du en professionel og personlig kundetilgang
Motiveres du af, at have frihed under ansvar i dagligdagen samtidig med at dine professionelle kolleger i teamet og leder kan bruges til at give dig kompetent og udviklende sparring.
Er det tiden, hvor du skal afprøve dine evner i en transport- og logistikvirksomhed med fokus på kundekontakt.
Kan du svare Ja og Ja og er disponent i dag, så søg jobbet.

Dine opgaver
• Disponere FTL og Cross trade ordrer i samarbejde med vores stykgods-grupper
• Daglig opfølgning på dine ordrer og kunder/samarbejdspartnere
• Sikre at kvalitet og økonomi i din disponering er på plads
• Udvikle og arbejde med at dine produkter og områder er ”best in class”
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Revisortrainee
Sønderjyllands Revision
Syddanmark
6330 Padborg
Bliv revisortrainee i et stærkt team, hvor vi arbejder tæt sammen med vores kunder ved at være engagerede, tilgængelige, nærværende og ikke mindst skabe tryghed. Vi søger en trainee til vores Padborg-kontor med opstart pr. 1. september 2024.


Opgaver som trainee 
Vi kan allerede nu fortælle dig, at en revisor ikke tilbringer hele dagen med hovedet begravet i et Excel-ark. Revisorfaget handler i høj grad om mennesker, da vi er i tæt dialog med vores kunder for at løse deres udfordringer, og det kommer du naturligvis også til at være. 

Lige fra start får du dine egne opgaver med hjælp og sparring fra din tilknyttede mentor. Du får et hav af spændende opgaver, der er tilpasset netop dig, så vi er sikre på, at du bliver udfordret og udvikler din faglighed. Dine opgaver ændrer sig i løbet af din uddannelse, efterhånden som du får mere erfaring. Du kommer til at arbejde med bogføring og regnskaber, men også lagerkontrol og revision hos kunderne.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Ønsker du at blive en del af et energisk team med alsidige arbejdsopgaver? Trives du på et lagergulv, hvor dagene ikke er ens, og hvor vi hele tiden fokuserer på at optimere vores arbejdsprocesser? Så er der en gylden mulighed foran dig her.

Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust lagermedarbejder, som har mod på at tage fat. Truckcertifikat er et krav.

Fuldtidsstilling på enten dag- eller aftenhold.


Arbejdsområder:

Plukning, pakning, udlevering og registrering af varer (inklusive truck- og stabelkørsel)
Udførelse af lageroptællinger
Pakning og forsendelse af varer
Diverse ad hoc-opgaver


Krav til ansøgeren:

Truckcertifikat B og erfaring med truckkørsel
Evne til at kommunikere på både dansk og engelsk


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Klargøringsmedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger en dedikeret klargøringsmedarbejder til Kolding. Som klargøringsmedarbejder vil du være ansvarlig for vedligeholdelse og rengøring af entreprenørmaskiner.


Arbejdsopgaver:

Rengøring af maskiner ved hjælp af højtryksrenser.
Udskiftning af maskinernes olie og sikring af deres præsentation inden udlejning til nye kunder.
Generel vedligehold af entreprenørmaskinerne


Faglige kvalifikationer:

Vi søger en kandidat med gå-på-mod, pålidelighed og praktisk erfaring.


Personlige kvalifikationer:

Vi værdsætter en positiv tilgang til arbejdet og en vilje til at levere kvalitet til vores kunder.


Særlige forhold:

Vi tilbyder en arbejdsplads med en stærk etisk kodeks og konkurrencedygtig løn.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT udviklingskonsulent
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vil du være med til at forme fremtiden med os
Hos H. P. Therkelsen skal vi have sat endnu mere strøm til og fart i digitalisering af vores lager, terminal og 3. partsløsninger. Vi søger derfor en IT udviklingskonsulent med fokus på Lager og Terminal.
Det gælder både i nuværende IT-løsninger, samt i udvikling af et helt nyt WMS-setup med scanningsløsning og yard management, sikring af vores datakvalitet og processer m.m., som skal implementeres før vi rykker i helt nye lager- og terminalbygninger i Padborg.
Opgaverne er, opgradering af systemet, ASTRO, udvikle stærke datadrevne processer, stabile systemer og implementering af forretningsintegrationer med kunder og samarbejdspartnere.

Dine opgaver
• Kan bidrage til overblik af vores nuværende IT-arkitektur, og kan bidrage til den mellemlangt-sigtede IT strategiske retning for IT-løsninger på vores lager- og terminal
• Er drevet af at forstå og formidle forretningens behov og krav
• Kan udarbejde eller godkende den kommende løsningsarkitektur på lager og terminal
• Er en dygtig kommunikator som i samarbejde med interessenter kan sikre afklaringer, der beskriver løsningernes integrationer og snitflader
• Kan danne partnerskab med Product owner og/eller projektledelse og daglige lager- og terminalledelse, så løsninger leveres rettidigt og i tilfredsstillende kvalitet
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kørende mekaniker til servicering af vores entreprenørmaskiner og -materiel
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Som mekaniker på vores værksted i Kolding skal du servicere vores maskiner og materiel, både ude på de enkelte projekter og hjemme på værkstedet. Du skal trives med en hverdag, hvor du ikke altid kender opgaverne på forhånd og hvor du med et smil og godt humør skal få opgaven løst, så dine kollegaer bliver ”kørende” så hurtig som muligt.

Har du lyst til at høre mere om jobbet, så ring gerne til værkfører Finn Lautrup på telefon 40 33 82 30.

Hvem er vi:

En spændende arbejdsplads med udgangspunkt fra vores afdeling i Kolding. Afdelingen består af både funktionærer og timelønnede, der i fællesskab bidrager med godt kollegaskab og en spændende hverdag med mange forskellige opgaver inden for kloakerings – og forsyningsledninger, byggemodninger og øvrige traditionelle anlægsopgaver.

Vi tilbyder:

Ansættelse i en virksomhed med gode værdier og stort fokus på et sikkert arbejdsmiljø
Gode muligheder for efteruddannelse og opkvalificering
God sidemandsoplæring
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
Egen servicevogn (som du sætter en ære i er ryddelig og præsentabel)

Vi forestiller os, at du:

Måske er uddannet maskinentreprenørmekaniker eller har tilsvarende erfaring
Har hænderne godt skuet på og har erfaring/kendskab til reparation og vedligeholdelse af entreprenørmaskiner og forskelligt materiel
Har kendskab til hydraulik og fejlretning, men det er ikke et krav
Har et godt overblik, godt humør og løser alle typer af opgaver med et smil
Har kørekort (min. kat. B)
Er serviceminded og har altid fokus på sikkerheden i forbindelse med dine opgaveløsninger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til suge/blæsbil
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores nye selvstændige og konstruktive chauffør?
Bilen bliver disponeret af, og kører fast ved DLG.

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør til en suge/blæse bil (Forvogn/hænger), hvor ikke to dage er ens.
Stillingen
• Fastansættelse snarest muligt
• Fast kørsel for DLG (og bliver disponeret af DLG)
• Overenskomstmæssig løn + sugetillæg
• Udedøgn mandag-fredag skal påregnes
• Kørsel i hele landet - mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du geografisk bor rigtigt.

Vi forventer at du
• Har erfaring med suge/blæse-kørsel
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE
• Kan tiltræde hurtigst muligt

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 26. maj 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montører
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
JKS søger dygtige medarbejdere til produktions området inden for montage - ufaglært er også ok. Hvis du har erfaring med samlemontage, eller du god til at håndtere værktøj generelt, så er det lige dig vi står og mangler, til en virksomhed i Haderslev-området

Du vil indgå i et dynamisk team, hvor der arbejdes i grupper med forskellige montageopgaver. Dette er en ansættelse med henblik på fastansættelse efter prøveperiode hos kunden.

Tøv ikke med at kontakte os.

Ansvarsområder:

Samlemontage af skinne montage og samlemontage
Kvalitetskontrol af de samlede konstruktioner
Udførelse af andet metal arbejde efter behov

Faglige kompetencer:

Evne til at håndtere forskellige værktøjer
Tegningsforståelse og erfaring med at arbejde efter specifikationer
Kvalitetsbevidsthed og omhyggelighed, samt god til at følge gældende sikkerhedsregler mv.
Selvkørende og aktiv deltagelse i arbejdsopgaverne

Personlige egenskaber:

Selvstændig, struktureret og effektiv i arbejdet
Omgængelig og imødekommende
Fleksibel og villig til at arbejde lidt ekstra i travle perioder
Engageret og pålidelig
Stabil, mødestabil og pligtopfyldende
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kontorassistent
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du selvstændig, omhyggelig og serviceminded, og god til at holde mange bolde i luften? Så er det dig vi er på udkig efter. Vi tilbyder et spændende job som kontorassistent i en landsdækkende entreprenørvirksomhed, lokalt forankret i Kolding.

Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed
I vores anlægsafdeling i Kolding udfører vi store og små opgaver indenfor anlæg og vedligeholdelse af veje, kloak- og forsyningsanlæg m.v.


Om jobbet:

På kontoret får du, sammen med vores nuværende kontorassistenter, en central rolle, hvor I i fællesskab har ansvaret for de administrative opgaver i relation til driften, vores 30 funktionærer og 140 timelønsansatte samt igangværende entreprisesager.

Din dagligdag vil i høj grad være præget af selvledelse og egetansvar for opgaverne, ligesom du vil få en stor kontaktflade, både internt i afdelingen i Kolding, men også ud i hele Arkil-organisationen i Danmark.


Dine arbejdsområder og opgave vil bl.a. være:

Kørsel af løn for timelønnede medarbejdere og formænd
Debitorbehandling
Kreditorregistreringer
Oprettelse af entreprisesager
Afregning af maskiner på entreprisesager
Udarbejdelse af skadesanmeldelser
Håndtering af garantier
Bestilling og udlevering af arbejdstøj
Telefonpasning og modtagelse af gæster
Ad hoc kontoropgaver


Vores forventninger til dig, er at:

Du er selvstændig og ansvarsbevidst
Du er omstillingsparat og bidrager positivt til en organisation i udvikling
Du har ordenssans og er god til at organisere, koordinere og prioritere dine opgaver
Du trives med en kombination af opgaver, som er rutineprægede, deadline-bestemte og ad hoc
Du er venlig, serviceminded og trives i kontakten med mange forskellige mennesker
Du kan holde mange bolde i luften og bevare overblikket i pressede situationer
Du har gode it-kundskaber og arbejder rutineret i Word, Excel, Outlook og Navision
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfahrener Maurer für Restaurierungsarbeiten
JKS & Career
Syddanmark
6270 Tønder
Wir suchen einen erfahrenen Restaurierungsmaurer oder einen talentierten Maurerarbeiter mit Erfahrung in der Baubranche, der Wert auf Qualität und gutes Handwerk legt.

Es ist wichtig, dass du kein Maurer bist, der auf Akkord arbeitest, sondern stolz darauf bist, die Arbeit gründlich und nach den Wünschen des Kunden zu erledigen.

Arbeitsaufgaben:

Die Aufgaben sind sehr vielfältig und umfassen folgende Bereiche:

Renovierung
Verputzen
Wasserdichtmachen
Mauerwerk
Anfallende Aufgaben

Fachliche Kompetenzen:

Du bist ausgebildeter oder angelernter Maurer mit praktischer Erfahrung.
Du arbeitest selbstständig und nimmst aktiv an den Aufgaben teil.
Du bist sorgfältig und qualitätsbewusst.
Du bist verantwortungsbewusst und zuverlässig.

Persönliche Eigenschaften:

Du bist umgänglich und zuvorkommend.
Du bist engagiert und flexibel.
Du bist stabil und kommst immer pünktlich. Du kannst ein polizeiliches Führungszeugnis vorlegen.
Du wirst von JKS zu den tariflichen Bedingungen eingestellt.


Weitere Informationen: Petra Büchmann-Rhila, Telefon +45 73 32 37 55
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Student Job, eLearning and Content Creation
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for a student job within communication, digital learning, and content creation? Do you want to make an impact on our newly established digital learning platform? Are you seeking a student job that combines your skills for thorough communication, digital content creation, and interactive learning? If you are an enthusiastic, highly motivated individual who thrives on working with creative solutions, we want you to join us at AGRAMKOW.



At AGRAMKOW we are implementing a new digital learning platform, and therefor on the lookout for a highly motivated and driven student. Join us, if you are eager to test your knowhow and theoretical experience in a real-life context.

As an eLearning Content Creator, you will be a key player in creating innovative and engaging learning content for both internal and external use. Your task entails creating exciting digital content such as videos, interactive elements, and graphical elements for our eLearning courses.



What’s in it for you?
Your main tasks will be to assist our learning team creating learning content for intern and extern use. This could for instance be creating videos and interactive elements for our learning platform.

Your responsibilities will include:

Creating engaging eLearning content.
Developing and designing interactive elements such as digital games, and product tours.
Creating videos and animations
Creating graphical elements that are professional, informative, and engaging.
Completing ad-hoc assignments as required.

About you:

You are a Bachelor level student or higher.
Creativity is in your nature, and you're not afraid to share your ideas and take initiatives.
You are open minded and understand the user’s perspective.
You have experience in video production and graphical design.
Good English language skills are required, and Danish or other languages are beneficial.

This position is part-time, and we are happy to work around your class schedule, with approximately 8-10 hours per week.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Serviceassistenter til rengøringsopgaver
JKS & Career
Syddanmark
7190 Billund
Vil du have et job, hvor du er glad for at gå på arbejde, og hvor vi tilbyder tryghed via grundig oplæring og mulighed for kurser og uddannelse?

Forenede Service søger serviceorienterede assistenter til rengøringsopgaver i Billund. Som serviceassistent indgår du i et solidt team af engagerede medarbejdere som brænder for at gøre en forskel, både for brugere men også for hinanden igennem faglig opbakning.


Om stillingerne

Stillingerne er på mellem 30-37 timer ugentligt med opstart løbende. Der er mulighed for stillinger med samme faste mødetider eller skiftende vagter, mandag til fredag, og hver anden weekend.
Som rengøringsassistent sørger du for, at bygningen fremstår pæn og ren for gæster og medarbejdere, samt opfyldt med de nødvendige forbrugsvarer.
Opgaverne er alsidige, og to dage er aldrig ens. Det er en dynamisk arbejdsplads, hvor hver enkel medarbejder spiller en stor rolle, i den fælles opgave. Du bliver en del af et stærkt team, hvor man kan søge støtte og vejledning.


Hvem er du?

Du arbejder selvstændigt og serviceminded
Du er villig til at lære og udvikle dig i rengøringsfaget, erfaring med rengøring er en fordel
Du kan kommunikere på dansk eller engelsk
Kørekort er en fordel
Du har følgende: opholdstilladelse og dokumentation for dine beskæftigelser i løbet af de seneste 5 år; og der vil blive indhentet aktuel straffeattest


Vi tror også, at følgende kan gøre dig glad

Løn ifølge Serviceoverenskomsten
Pensionsordning 8,15/4% og sundhedsforsikring
Grundig oplæring og mulighed for bl.a. danskkursus og uddannelse med løn
En arbejdsplads, hvor vi hylder forskelligheden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Specialist (d/m/f) in the catering industry
Areas Danmark ApS
Syddanmark
6430 Nordborg
To strengthen our team for the new opening of CenterParcs, Park Nordborg in Denmark, we are looking for a HR Specialist in the catering industry.

Would you like a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love to host and welcome our guests with an inviting and modern catering experience.

For more than 55 years, our partner Center Parcs has been the place where you can experience unforgettable moments with your loved ones. With cosy holiday homes surrounded by beautiful nature.


WHAT WE OFFER:

Above-average salary : Fair pay.
Bonus payments : Special payments.
Friendly team atmosphere : Great colleagues.
Flexible working hours : Working hours that suit you.
Stability and security : Reliable international company.
Company canteen : Delicious and affordable food.
Free access to the swimming pool : Free swimming.
Free parking : Free parking spaces.
CenterParcs discounts : Relax with our discounts.
Restaurant discounts : Enjoy 20% cheaper.
Development opportunities : Your career, your future.


YOUR TASKS:

You will play a proactive role in building our new team and organising the HR department and be responsible for recruitment
You will be responsible for the entire administrative support of employees from joining to leaving, e.g. contracts, time recording (Atoss), labour
law, etc. and organise the HR office
You will take care of the preparatory payroll accounting for the external payroll office
You advise and support our specialists and managers in all HR-related matters and are the point of contact for our employees
You are a reliable point of contact for authorities, social insurance providers, pension funds and other external contacts
You organise and document employee training courses
You prepare reports and personnel statistics
You will work closely with the park manager and other internal contacts


YOUR EXPERIENCE:

Several years of relevant professional experience in the field of human resources
First experience in employee management desirable
Good knowledge of Danish labour, social security and payroll tax law
Very good written and spoken Danish
Good knowledge of German and/or English
Structured way of working, strong communication skills, assertiveness and a positive attitude
Hands-on mentality and enthusiasm for helping to shape the new development of the park
Good knowledge of common MS Office programmes, especially Excel
Experience in recruitment, ideally also abroad
Ideally knowledge of the Atoss time recording system


We look forward to getting to know you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form through "Se jobbet" in the blue box below.



Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for UX/UI Design
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for UX/UI Design! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet team. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK pris på vores praktikanter!


Vil du gerne designe produkter og digitale løsninger, lave brugerundersøgelser, lave markedsanalyser, have direkte kontakt til kunder og leverandører, og arbejde med den nyeste teknologi? Så er du kommet til rette sted!


"I min tid hos LINAK har der været rig mulighed for læring og udvikling. Her fik jeg både støtte og frihed til at udforske nye kompetencer, og jeg følte mig som en værdifuld del af holdet." – Rie, tidligere praktikant i UI/UX Design



Eksempler på arbejdsopgaver

Design af brugergrænseflader til en bred vifte af digitale platforme, herunder apps og hjemmesider. Vi anvender værktøjer som Figma til at skabe intuitive og æstetisk tiltalende brugeroplevelser.
Forbedring og styrkelse af brugeroplevelsen i vores digitale produkter. Dette indebærer at identificere og adressere brugernes behov og smertepunkter gennem løbende feedback og designoptimeringer.
Udvikle prototyper og skabe wireframes som led i processen med at visualisere og teste nye designkoncepter. Dette vil hjælpe med at guide vores designbeslutninger og sikre en problemfri implementering
Arbejde med personas for at opnå indsigt i målgruppen. Efterfølgende analysere indsamlet brugerdata efter brugertests for at trække værdifulde indsigter og forbedre produktet yderligere.



Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør-, design- eller IT-uddannelse fx Interationdesign, IT Product Design, Digital Design
tidligere har arbejdet med Figma eller har lysten til at lære
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regional Sales Engineer, Singapore
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you ready to become a major player in the development of our business in the Asia Pacific region? Do you have in-depth knowledge of the market, customers and competitors within the appliance/cooling industry? Do you have a commercial mindset oriented to results on value-based selling and solution selling (BTB)? Then, you may be the Regional Sales Engineer that we are looking for to strengthen our APAC sales team!

AGRAMKOW is highly focused on delivering high-end solutions and customer service.

You will be responsible for developing the market within the appliance industry, focused on the Cooling/Air-conditioning, Refrigeration and Heat Pumps applications.

Sales of Solutions and Services around the APAC region
With reference to the Managing Director of AGRAMKOW Asia Pacific PTE LTD, you will become responsible for identifying customers’ needs and converting them into business opportunities. You are able to translate and explain technical information of AGRAMKOW process and software solutions to customers. Furthermore, you will stay abreast of the latest developments and breakthroughs, and pass this vital knowledge on to others.

You will be responsible for Account Management within AGRAMKOW CRM system, you must identify the potential competitors and local demands in the APAC region. Your market knowledge will be fundamental to reach the sales target.

Your focused work on prospecting, where your commercial mindset with a technical flair is demanded, for selling AGRAMKOW process and software solution, and services, will lead you to success in terms of highly satisfied customers.

Technical skills and Experience
You have a relevant technical education, such as a Technical Engineer with an equivalent BSc in Engineering or similar. It is a demand that you have preferable 2-3 years’ experience in supporting sales activities in the region, preferably within HVAC, Refrigeration and/or Vacuum industry. You are professionally skilled, focused on value-based selling and solution selling – Business to Business (BTB).

You work systematically and structurally, in addition to having good knowledge on MS Office package and CRM tools, preferably Salesforce.

Proficient in written and spoken English is mandatory. Other languages such as Chinese will be an advantage.

We invite candidates for interview on an ongoing basis and close the position once we have found the right person for the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Salg & Business Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Salg & Business Development! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Til efteråret 2024 søger vi praktikanter inden for følgende områder:

Market research med afsæt i et udvalgt forretningsområde, hvor vi øjner en vækstmulighed. I tæt samarbejde med en medpraktikant eller kollega, vil du få til opgave at indsamle viden, som i sidste ende kan bruges til at definere go-to-market strategien. Det kræver en analytisk tilgang og kommerciel forståelse for at skabe gode resultater. Du får en bred kontaktflade: både internt på LINAK (globalt), samt interesserenter i ind- og udland.

Der vil ud over være ad-hoc opgaver som eksempelvis content til internt materiale. Som ekspert inden for det specifikke forretningsområde er det nærliggende, at du hjælper til at fastholde og formidle den viden, du har oparbejdet – særligt til salgsorganisationen. Der vil også være øvrige ad-hoc opgaver med afsæt i dine kompetencer.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Forretningsudvikling, Global Business, Innovation and Business, Cand. Merc.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for mekanik! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som gerne vil være del af et dynamisk og dedikeret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter, reelle problemstillinger, og arbejde med både større og mindre opgaver.

Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products, R&D og Produktionsteknik.

I Existing Products kan du arbejde med analyse, gennemgå tekniske produktforbedringer, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøglepersonen for produktets fremtidige levetid!

I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra ide til løbende produktion. Opgaver kan være mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver, praktisk gennemførelse af test og analyse relateret til egne opgaver og dokumentation af eget arbejde gennem udviklingsforløbet.

Inden for Produktionsteknik er du med til at specificere og udvikle produktionsudstyr, som både kan være traditionelt udstyr, men også automatisering med collaborative robotter m.v.. Arbejdet sker i tæt samarbejde med medarbejderne i produktionen og eksterne leverandører og du får derfor en bred kontaktflade kombineret med tekniske udfordringer.


Vi søger dig, som:

er i gang med en relevant ingeniøruddannelse el. lign.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og en fagligt stejl læringskurve
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland