1694 job i Sønderjylland 298 job i dette område
1694 job i Sønderjylland 298 job i dette område

topjob

Praktikant søges til JKS International Staffing
JKS & Career
Syddanmark
6200 Aabenraa
Søger du praktikplads i forbindelse med din uddannelse, og interesserer du dig for vikar – og rekrutteringsbranchen? Den gode arbejdsoplevelse begynder som praktikant hos JKS! Vil du med på holdet?

Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team, som rekrutterer internationale medarbejdere?


Arbejdsopgver:

Administrative opgaver
Telefonscreening af kandidater fra udlandet, både herboende og tilrejsende
Skrivning af stillingsannoncer på engelsk og andre sprog, som du mestrer
Forefaldende kontorarbejde.
Ad-hoc opgaver


Om dig:

Vi forstiller os, at du er i gang med en relevant uddannelse, og at du har lysten til at blive en rigtig JKS’er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er nysgerrig, proaktiv og du kan lide dialogen med mennesker
Du er engageret og har lysten til at lære
Du befinder dig i et internationalt miljø og er bekendt med forskellige kulturer
Du taler og skrive dansk, engelsk og en gerne en tredje sprog
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Rengøringsjob ved Toftlund
JKS & Career
Syddanmark
6520 Toftlund
Er du på udkig efter en fleksibel arbejdsdag og en stabil løn? Vi søger en dygtig rengøringsassistent til at gøre kundens kontorfaciliteter skinnende rene – og du får friheden til selv at planlægge din tid!

Du vil arbejde 30 timer om ugen, men det bedste af det hele er, at du selv får lov til at planlægge din arbejdsdag, så det passer ind i netop din hverdag. Lønnen er særdeles attraktiv og giver dig god værdi for dit arbejde. I starten vil du blive ansat gennem et Try&Hire-forløb, hvilket betyder, at du har mulighed for at bevise dit værd over en prøveperiode på 3 måneder. Hvis alt går godt, vil det føre til en fast stilling.

Arbejdsopgaver:

Rengøring af kontorer og mødefaciliteter
Rengøring af kantine og frokostområde
Rengøring af omklædning samt toilet- og badefaciliteter
Rengøring af sluser
Oprydning og andre forefaldende opgaver

Kvalifikationer:

Taler og forstår dansk
Har erfaring med rengøring
Er ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt

Hvad kan vi tilbyde dig:

Fleksibel arbejdstid: Planlæg din dag, som det passer dig
Attraktiv løn: Få 171 kr. i timen for dit engagement og indsats
Prøveperiode: 3 måneder til at vise dit værd
Stabilitet på sigt: Mulighed for fastansættelse gennem et Try&Hire-forløb
Opstart hurtigst muligt: Vi har brug for dig nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger en produktionsmedarbejder til vores fabrik i Kolding

Meldgaard Recycling A/S er verdensførende indenfor slagge sortering, og vi har fokus på udvikling inden for området. Vi arbejder inden for et nicheområde, som vi er allerbedst til, nemlig genbrug og sortering af restprodukter.

Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Denne proces har udlandet også fået øjnene op for, og Meldgaard har i dag anlæg flere steder i verden, bl.a. har vi anlæg kørende i USA.
I 2018 kunne vi indvie vores fabrik i Kolding, hvor vi sorterer slagger og efterfølgende oparbejder jern og metal.

Jobbet
Til vores fabrik i Kolding, søger vi en fast produktionsmedarbejder.
Du vil blive del af et lille team, der arbejder med maskiner som oparbejder metaller. I afdelingen lægger vi stor vægt på at have en god arbejdsdag sammen med gode kollegaer, der hjælper hinanden med det daglige arbejde.
• Løn efter kvalifikationer
• Pensionsordning
• Mulighed for madordning

Om dig
Du er engageret, tager ansvar og ser en stor ære i, at maskinerne og produktionen kører optimalt. Du har et godt overblik og trives med travlhed. Du har det godt med nøjagtighed og er omhyggelig med dine rutiner.
Endvidere forventer vi at du:
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør, er fleksibel og mødestabil
• Ikke er bange for at blive beskidt.
• Har truckcertifikat

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 23. oktober 2024.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt produktionsleder Karl-Wilhelm Harren på tlf. 20 33 72 44.
Samtaler vil blive afholdt løbende. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til forvogn-hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en chauffør, der skal køre forvogn/hænger
Vi forventer at du:
• Har erfaring med forvogn/hænger. Gerne erfaring inden for korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 23. oktober 2024
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bæredygtig forretningsudvikler
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Vil du tage ansvar for forretningsudvikling og bæredygtighed indenfor miljø og klima i en milliard-koncern? Vil du arbejde tværorganisatorisk med projekter, der giver et konkret bidrag, og vil du være bidragsyder i tilbud på store projekter? Så får du muligheden her i en nyoprettet stilling.


Du får ansvar for bæredygtig forretningsudvikling fra strategi til lokal forankring

Med udgangspunkt i lovgivningen og kundernes krav/behov får du ansvaret for at drive bæredygtighedsdagsordenen i hele koncernen. Hos ARKIL ses bæredygtighed også som en stor mulighed for forretningsudvikling. Du spiller derfor en central rolle i at videreudvikle bæredygtighedsstrategier og -politikker primært med fokus på miljø og klima, samtidig med at du arbejder med konkrete forretningsudviklingsprojekter. I arbejdet har du blik for både de konkrete bidrag, værdiskabelsen for kunden og de langsigtede muligheder. Du fungerer som sparringspartner for direktionen, og du arbejder bl.a. med at:

Videreudvikle nuværende og allerede igangsatte bæredygtighedsplaner/strategier og politikker
Identificere, udvikle og implementere nye forretningsmuligheder og tiltag på tværs af organisationen
Bidrage til, at ESG-krav i udbud og projekter opfyldes, og at inspirere kunden med nye muligheder
Bidrage til virksomhedens bæredygtighedsrapportering og -kommunikation

Du får også ansvar for compliance ift. lovgivning/retningslinjer indenfor bæredygtighed. Som en naturlig del af rollen er der masser af forandringsledelse, formidling og samarbejde på tværs af hele organisationen.

Med reference til Divisionsdirektøren for forretningssupport får du et bredt samarbejde på alle niveauer i organisationen. Den endelig succes er, når tiltagene er forankret hos dine kolleger, der er udførende indenfor de forskellige specialer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder med truckcertifikat
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Har du erfaring med lagerarbejde, og har du truckcertifikat?, så har vi jobbet til dig.

Er du en erfaren lagermedarbejder med truckcertifikat, og leder du efter nye udfordringer? Vi søger dygtige og engagerede lagermedarbejdere til Kolding og omegn.

Vi har ledige stillinger på dag-, aften- og nathold, og vi har brug for medarbejdere, der kan sikre, at lagerprocesser kører effektivt og problemfrit.

Arbejdsopgaver:

Kørsel med truck
Plukning og pakning af varer
Modtagelse og afsendelse af varer
Lageroptælling og kontrol af varer
Sørge for, at lageret holdes ryddeligt og organiseret

Kvalifikationer:

Gyldigt truckcertifikat er et krav
Erfaring med lagerarbejde er en fordel
Fleksibilitet til at arbejde på dag-, aften- eller nathold
Evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar
Gode samarbejdsevner og positiv indstilling
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Strategic Sales Support
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Can you combine sales excellence and marketing development in a strategic and global manner? Are you capable of managing a clear and ambitious game plan while ensuring well-defined sales processes? Do you have talent for leading and inspiring a team?

Your strong communication skills and visionary leadership will strengthen and connect the support functions, sales excellence, marketing, sales processes, and market intelligence, setting a clear and motivating direction for the team.


Global Strategic Sales Support

Based on excellent strategic skills, you understand and decode the market from both an analytical and political point of view. This means, you understand the customers, the customers’ markets and the movements and tendencies from their perspectives. You translate trends and data into strategic sales initiatives and processes in a manner that the global sales team can support and follow.
You have experience in transitioning from technical sales to a value-based sales approach, which reflects your understanding of customer’s needs and demands. You effectively understand customer-based data and use it to develop the sales force competences and capabilities.


Social, Strategical

As a leader, you are described as motivating and inspiring, setting clear, well-structured, and understandable standards. You challenge status quo and encourage your team to embrace new approaches and incorporate wider perspectives in sales situations. Overall, you appear as a role model for your team, forming a work culture characterized by teamwork and responsibility.

Your success in this role relies on your ability to leverage strong social media platforms in your development plan, driving high customer involvement with creative and informative content. Key responsibilities will be:

Leading the Strategic Sales Team in an inspiring and clear manner
Ensure marketing material and activities are meeting global and local demands, always aligned with AGRAMKOW strategies.
Oversee knowledge of market trends and legislations on a global scale.
Develop and execute strategic sales initiatives to achieve company goals.
Analyze global market trends and customer behavior to identify opportunities for growth and expansion.
Inspire and train the global sales organization.


Market strategist with excellent communicative skills:

With your analytical mind and experience, you will develop a visionary go to market strategy centered around value-based information, gathering crucial insights to ensure AGRAMKOW remains an important player in our customers' journeys. Your broad understanding of market movements and upcoming trends will also guide the preparation of global and local marketing material in alignment with AGRAMKOW's sales and product strategies.


Qualifications:

You probably hold a bachelor’s degree in business development, or related field or a Master's degree that is related to sales.
Solid experience from Market Analysis and Strategic Sales
Minimum of five years’ experience of people management.
Strategic and innovative business mindset
Excellent communication and interpersonal skills. You are fluent in English, both written and spoken.
Ability to think strategically and develop innovative sales and go to market plans.
Ability to inspire and motivate a global sales team in new directions.
Holistic understanding of a global organization.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Mekaniker
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du lyst til at blive en del af vores værkstedsteam?

Vores samlede vognpark vokser, og vi oplever travlhed på vores værksted i Aabenraa.

Vi søger derfor en mekaniker som kan indgå i vores værkstedsteam. Det er vigtigt for os, at vognparken (lastbiler, trailere, skraldebiler mm.) er i god stand. Vi prioriterer den interne værkstedsservice højt.

Jobbet vil være med fokus på servicering, vedligeholdelse og reparation af vores materiel. Du kommer i et team hvor I sammen varetager vedligehold og reparation af vores samlede vognpark på vores værksted.

Om dig – vi forventer at du:
• Er uddannet mekaniker
• Kan læse og forstå dansk
• Er i besiddelse af kørekort B + gerne C
• Kan arbejde selvstændigt
• Er fleksibel ift. arbejdsopgaver og mødetider.
• Er positiv og en god kollega

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Økonomidirektør Johan Nielsen på tlf. 20 33 73 19, og send din ansøgning via Søg stillingen senest den 13. oktober 2024.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til forvogn-hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
Vi søger en fast chauffør, til 7-akset forvogn/hænger træk med bagmonteret 16 ton Palfinger kran.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran. Kranen er med nakkebetjening og manuel håndtag (Gryde funktion)
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 13. oktober 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Flammeskærer søges ved Hammelev
JKS & Career
Syddanmark
6640 Lunderskov
Søger du nye udfordringer? Har du erfaring som flammeskærer og har du truckcertifikat? Så led ikke længere. Vi har jobbet til dig her hos BSB Lunderskov ved Hammelev.

Er du vild med ild og store maskiner? Vi leder efter en smed, der kan tæmme flammerne og skære sig igennem massivt stål som en varm kniv gennem smør! Hvis du har erfaring med flammeskærer og et truckcertifikat, så er det her jobbet, hvor du får brug for begge dele – hver dag! Der er tale om et Try&Hire forløb.

Hvad skal du lave?

Flammeskæring – Store, tunge stålkomponenter til vindmøller. Det er ikke småting, vi taler om – det er stål i størrelse XXL.
Truckkørsel – Du skal kunne håndtere stål, og store elementer, og vi skal bruge dig til at flytte dem som en ægte truckmester.

Hvad skal du have med i værktøjskassen?

Flammeskærer-erfaring – Du ved præcis, hvordan man styrer en skarp ildstråle, og du elsker duften af brændt metal om morgenen.
Truckcertifikat – Har du det ikke, er det som at gå til fest uden invitation. Vi skal bruge dig bag rattet på en truck, og det skal gå stærkt!

Faglige kompetencer:

Om du er faglært eller erfaren ufaglært er ikke afgørende - vigtigst er at du har erfaring med flammeskæring.
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operational Responsible
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you experienced in design and construction of new production facilities? Do you have strong communication skills and a solid technical background? Are you ready to transform technical knowledge into practical solutions? Join us as our new Operational Responsible and be a part of our exciting expansion project. Apply today and embark on a life-changing career!



The Position

As an Operational Responsible, you will be part of a newly established team that supports our project department in designing technical solutions.



Your responsibilities will include:

Making suggestions within design, equipment, components, and physical construction based on process requirements.

Contributing to all aspects of design, layout, supplier selection, purchasing, construction, qualification, validation, and documentation.

Implementing GMP standards and ensuring technical, quality, and safety input are adjusted and implemented.

Collaborating with internal and external stakeholders to ensure high quality, efficiency, reliability, and stability in our production facility.



You will work closely with various stakeholders and have the opportunity to make a significant impact on our expansion project.

Currently, the workplace will be at our project office in Høje Taastrup, as well as our office in Odense.



Qualifications

To excel in this role, you should have the following:

An academic degree in Natural Science, Engineering, Robotics or a related field.

At least 3-5 years of experience in project work or production, with a focus on equipment and installation design, validation, and qualification.

Strong competencies in production equipment, preferably within a regulated industry.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til asfaltafdeling
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Er du Vej-asfaltør eller bare nysgerrig på asfaltbranchen? – Asfaltbranchen byder på spændende opgaver, gode fællesskaber og høj faglighed.

Er du nysgerrig efter at høre mere, så kontakt afdelingschef Henrik Guldberg Sørensen på telefon 21277212 - måske er det lige dig, vi leder efter?

Sammen med 5-6 gode kolleger, er du tilknyttet vores afdeling i Skrydstrup ved Vojens. Du bliver en del af en afdeling, der udfører alle typer af asfaltopgaver fra motorveje til cykelstier, parkeringspladser og asfaltramper. På holdet og i resten af afdelingen vægter vi arbejdsmiljø og godt humør kombineret med vores faglige stolthed meget højt.

Vi forestiller os, at du:

Har erfaring med asfaltarbejde eller gå på mod til at lære en ny branche at kende
Har flair for planlægning og tilrettelæggelse af arbejde
Er fleksibel mht. arbejdstid og arbejdssted
Som minimum har kørekort til alm. personbil (B)
Har et stort fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø
Er nysgerrig og har et godt humør

Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed, som er kendt for fokus på faglighed, ordentlighed og stort fokus på det gode arbejdsmiljø
God sidemandsoplæring
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Formand til stort asfalthold i Skrydstrup
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Du bliver en afgørende kollega vores store maskinhold sammen med de øvrige 5-6 fagligt dygtige kollegaer, der alle er tilknyttet vores afdeling i Skrydstrup ved Vojens. Du bliver en del af en afdeling der udfører alle typer af asfaltopgaver fra motorveje til cykelstier, parkeringspladser og asfaltramper. På holdet og i resten af afdelingen har vi stort fokus på sikkerhed og et godt arbejdsmiljø. Vi har høj grad af faglig stolthed, godt humør, fokus på at hjælpe hinanden og elsker frisk luft og duften af asfalt.

Vi forestiller os, at du:

Har erfaring med asfaltarbejde og evt. tidligere arbejdet som holdleder
Har eventuelt en uddannelse som Vej-asfaltør
Har flair for planlægning og tilrettelæggelse af asfaltarbejder
Er fleksibel mht. arbejdstid- og sted
Som minimum har kørekort til alm. personbil (B)
Har stort fokus på sikkerhed og godt arbejdsmiljø

Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
Et job hvor der er højt til loftet, frisk luft, stort fællesskab og engagerede kollegaer
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftsleder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Brænder du for ledelse, produktion og drift?

Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg. Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.
Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.

Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Du får ansvar for den nye afdeling på Kolding pladsen, hvor vi er i gang med byggeri af hal nummer 2, som får en ny ballepresse installeret samt pladsen ved Aabenraa. Du kommer til at referere til drifts- og produktionschefen og vil blive en del af vores driftslederteam.
Som driftsleder får du det daglige ansvar for pladserne, hvilket bl.a. indebærer følgende:
• Koordinering og planlægning af ressourcer, så de anvendes optimalt
• Sikre at pladserne lever op til kravene beskrevet i ledelsessystemet, herunder at procedurer er opdateret og bliver fulgt
• Sikre et godt fysisk og psykisk arbejdsmiljø, herunder overholdelse af gældende sikkerhedsregler
• Sikre et optimalt vare flow på pladsen fra modtagelse, over behandling til afsendelse
• Driftsoptimering og effektivisering ift. materiel, lønomkostninger og behandling af varer
• Sikre at pladsens miljøgodkendelse bliver overholdt
• Sørge for effektiv og optimal drift, rengøring og vedligehold af ballepresserne
• Fuldt ledelsesansvar for timelønnede medarbejdere på pladsen

Om dig
Den person vi søger:
• Har bred og flere års erfaring med ledelse og er en god medarbejderleder, der bl.a. er vant til at afholde samtaler (ansættelse, fravær, skader m.m.)
• Er god til at planlægge opgaver, følge op og arbejde selvstændigt
• Er inde i arbejdsmiljøreglerne
• Har grundlæggende maskinteknisk kendskab til rullende materiel
• Er god til at samarbejde, og er ikke bange for at træffe ledelsesmæssige beslutninger
• Har god forståelse for regnskaber og budgetter, samt hvad der er med til at skabe den gode forretning
• Har flair for administration og har gode IT kundskaber
• Har kendskab til ISO certificeringer
• Gerne har kendskab til branchen samt håndtering af jord og have-/parkaffald
• Gerne har kendskab til en ballepresse eller er lærenem; både maskinelt og produktmæssigt

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, du vil møde glade, motiverede og engagerede kolleger og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte drifts- og produktionschef Niels Thomasen på tlf. 2033 7215 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 7. oktober 2024. Tiltrædelse hurtigst muligt.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 770 medarbejdere. Virksomheden består af 14 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne
er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca.150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Investor Relations Manager
Udviklingsråd Sønderjylland
Syddanmark
6200 Aabenraa
I UdviklingsRåd Sønderjylland vil vi arbejde aktivt for at tiltrække mere investeringskapital til Sønderjylland for at styrke attraktiviteten, væksten og arbejdspladserne i vores landsdel.
Vi har derfor brug for en Investor Relations Manager, der skal arbejde systematisk med at kortlægge investeringsmuligheder med potentiale til at tiltrække ekstern kapital, herunder også pensionsmidler.

Har du erfaringer med at analysere virksomheder og forretningscases med henblik på ekstern medinvestering? Har du indsigt i og relationer til sønderjyske virksomheder, kapitalejere og eventuelt ejendoms- og forretningsudviklere?


Får du energi af at netværke og levere resultater? Og kan du løfte adgangen til kapital i hele Sønderjylland?

Så kan det blive dig, der skal opbygge et nyt Investor Relations indsatsområde i foreningen UdviklingsRåd Sønderjylland. Det sker i tæt samarbejde med topledere fra vores forening, sønderjyske virksomheder, fonde og kommuner og deres igangværende indsatser. Sammen vil vi sætte turbo på at styrke adgangen til kapital. Og du får en nøglerolle i at identificere og opsamle business cases fra landsdelen og styrke formidlingen af mulighederne til kapitaludbydere.


Du får ansvaret for styrke adgangen til kapital i hele Sønderjylland ved bl.a. at:

- styrke kendskabet til relevante investeringsmuligheder, der vil stå stærkere med mere kapital i ryggen
- styrke relationerne mellem udbud og efterspørgsel af privat-, pensions- og fondskapital, med særligt fokus på partnerskabsinvesteringer
- formidle og fremme realisering af investeringer med fremmedkapital, herunder også pensionskapital
- udvikle investor relations aktiviteter og værktøjer som fx et årligt kapitalmøde, opbygge portefølje af investeringsmuligheder samt øvrigt understøttende analysemateriale

Derudover skal du deltage i positioneringen af Business Region Sønderjylland som investeringsmiljø og medvirke til at styrke rammebetingelserne for adgang til ekstern investeringskapital.


Vi forestiller os at du:

- har en relevant finansiel uddannelse og baggrund samt indsigt i markedet for pensionskapital og institutionelle investeringer
- har arbejdet med og realiseret større partnerinvesteringer. Fx indenfor industri- og produktionsvirksomheder, erhvervsejendomme, infrastruktur, den grønne omstilling mm.
- trives med at samarbejde, skabe og udbygge en bred vifte af relationer
- har ild i øjnene ved udsigten til at bidrage til vækst og udvikling i Sønderjylland


Vi tilbyder en løn der matcher dine kvalifikationer – også når du udvikler dig i jobbet. Vi er fire ansatte i det sekretariat, der betjener UdviklingsRåd Sønderjylland fra vores kontor i Rødekro, tæt ved E45. Vi driver stærke partnerskaber med private og offentlige aktører og har et højt fagligt niveau.

Vil du med på holdet, så send din ansøgning med CV til cs@soenderjylland.dk senest den 13. oktober. For yderligere oplysninger kan du ringe til direktør Claus Schmidt på 29 68 50 76.

Læs mere om vores forening, medlemmer og indsatsområder på www.soenderjylland.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Entrepriseleder, Gram
Otto Chrestensen A/S
Syddanmark
6510 Gram
Har du erfaring med projektledelse og kalkulationer? Har du god forretningssans og trives du med store selvstændighed og indflydelse på din hverdag? Så er du måske den nye entrepriseleder ved Otto Chrestensen…

Career | a jks company søger på vegne af Entreprenør Otto Chrestensen A/S en Entrepriseleder, da en deres nuværende medarbejdere har meddelt datoen for hans pension.

Om jobbet:

Som Entrepriseleder er dit fornemste mål at styrke, videreudvikle og vedligeholde virksomhedens udførende driftsorganisation i samarbejde med ledelsen.

Du har det overordnede ansvar for kalkulation, tilbudsberegning, planlægning, koordinering, gennemførsel og opfølgning på egne projekter. Dit ansvar omfatter også indkøb, økonomi, sikkerhed samt kvalitetssikring.

Projekterne er typisk inden for kloakering, byggemodning, trafiksanering, belægning og naturoprettelse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Landmåler, Gram
JKS & Career
Syddanmark
6510 Gram
Har du erfaring som landmåler fra entreprenørbranchen og trives du med en rolle, hvor du styrer din hverdag selvstændigt? Så kunne dette job være noget for dig…

Career | a jks company søger på vegne af Entreprenør Otto Chrestensen A/S en Landmåler til at arbejde sammen med deres nuværende kollega der bestrider posten. Der vil derfor være god mulighed for en grundig oplæring i opgaverne.

Om jobbet:
Som Landmåler hos Otto Chrestensen A/S vil dine opgaver primært bestå af både udekørende samt administrative arbejdsopgaver.

Du vil blive en vigtig del af teamet, hvor du i tæt samarbejde med entrepriselederne tager ansvar for kvalitetssikring og dokumentation.

Dine opgaver vil helt naturligt omfatte databehandling og udarbejdelse af as-built dokumentation, afsætning og opmåling med GPS og total station, udarbejdelse af 3D tegninger for maskinstyring samt kort og planer. Det er dig der bliver vores ekspert på disse områder.

Om dig:
Vi forestiller os at du har en håndværksmæssig baggrund som struktør el.lign., er uddannet kort- og landmålingstekniker, konstruktør, ingeniør eller tilsvarende.

Du har gerne erfaring indenfor branchen
Du trives med selvstændige opgaver og formår at planlægge din dag
Du arbejder struktureret og har god ordenssans
Du bidrager til, at opgaverne afsluttes ordentligt
Du har en naturlig flair for IT
Du har gode kommunikationsevner
Du har kørekort B
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til Walking Floor med truck
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores nye chauffør?

Vi søger en fast chauffør, til kørsel med Walking Floor trailer med sidedøre og medbringende truck.
Der vil både være kørsel med løsvarer samt kørsel med pallevarer.

Du vil få en spændende hverdag, hvor to dage ikke er ens.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med Walking Floor & medbringer truck
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerkort

Da der er kørsel i hele landet, vil der være mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273.
Send din ansøgning via Søg stillingen senest den 8. oktober 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til trucktrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

Vi søger en fast chauffør, der skal køre med trucktrailer.

Vi forventer:
• Erfaring som chauffør og kørsel med truck er påkrævet
• Du er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort CE samt truck certifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf.20427227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 20337273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 8. oktober 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektleder søges til anlægsprojekter
Østergaard A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Er du drevet af at planlægge og lede anlægsprojekter fra start til slut? Besidder du en naturlig evne til at håndtere både menneskelige og tekniske aspekter af projektledelse? Så er du måske den nye projektleder, Østergaard A/S leder efter til afdelingen for styret underboring.

På vegne af Østergaard A/S søger Career | a JKS company en projektleder, som har lysten og evnerne til at lede anlægsprojekter hos dem.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
I rollen som projektleder vil du stå i spidsen for gennemførelsen af diverse anlægsprojekter, med særligt fokus på underboring til kabler og ledninger. Du vil få det overordnede ansvar for projektplanlægning, med en bred vifte af arbejdsopgaver, såsom:

At lede projekterne fra start til slut, herunder både hoved- og underentrepriser
Økonomistyring, opfølgning af budgetter og slutafregning
Planlægning af tidsrammer og overholdelse af deadlines
Kontakt til både bygherrer og Østergaards mandskab på byggepladserne
Kvalitetssikring, arbejdsmiljø og overholdelse af sikkerhedskrav
Diverse ad hoc-opgaver
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Entrepriseleder til Arkil asfalt
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Søger du en lederstilling i en vækstende entreprenørvirksomhed, hvor du udfordres, lærer nyt og får mulighed for at få udvidet dine ansvarsområder? Så har vi et spændende job til dig som entrepriseleder hos Arkil Asfalt i Skrydstrup.

Sæt dit aftryk på Danmarks infrastruktur
Du bliver tilknyttet vores asfaltdivision, der udfører alle former for asfaltbelægninger og vedligeholdelsesarbejder på motorveje, landeveje, kommuneveje, lufthavne, parkeringspladser, industriarealer m.m. Herudover sælges asfalt direkte fra vores asfaltfabrikker, og vi har eget laboratorie, hvor der konstant arbejdes på at forbedre eksisterende asfaltprodukter og udvikle nye typer af asfalt og belægninger. Læs mere om vores arbejde her

Bidrag til et fagligt stærkt team
Du får udgangspunkt fra vores afdeling i Skrydstrup, som består af ca. 60 medarbejdere. I dagligdagen vil du opleve et godt samarbejde i afdelingen, hvor vi sparrer aktivt med hinanden til gavn for både projekterne og vores faglige videreudvikling. Tonen er uformel, og der er kort afstand mellem medarbejdere og ledelse, hvilket betyder korte beslutningsveje.

Dine arbejdsopgaver
Du får rig mulighed for at præge jobbets indhold og bliver en nøgleperson i vores afdeling, når vi skal gennemføre vores mange spændende asfaltprojekter. Blandt dine hovedopgaver vil være at:

Forhandle, samarbejde og koordinere opgaverne med bygherrer, myndigheder, rådgivere, leverandører og underentreprenører.
Koordinering, planlægning og opfølgning i tæt samarbejde med formanden.
Planlægge arbejdet, så tidsplanen holder og resultatet er i top. Du skal kunne planlægge både dit eget og andres arbejde hensigtsmæssigt.
Styre økonomien i projekterne. Opgørelser, fakturering og beregninger på nye opgaver hører til jobbet og er ét af succeskriterierne i projektet samtidig med at der skal være et stort fokus på et godt og sikkert arbejdsmiljø.
Kvalitetssikring af opgaver
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Process Supporter Pipeline
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
We are looking for Process Supporters who have an interest in understanding pharmaceutical processes, developing monitoring tools and analysing data for recommendations for improvements and development. Furthermore, you have an interest in business impact and understanding how interconnected decisions play a crucial role when manufacturing pharmaceuticals.



Specifically, you will:

Analyse large amounts of data for extracting correlation and causation for process understanding.

Examine and understand data from quality control (QC) analyses.

Develop, maintain, and recommend statistical process control charts for process monitoring.

Use a science, data-based approach for quantifying process deviations.

Utilize a team-based approach for recommending process improvements-optimizations.



This position gives you a great opportunity to play a part in shaping the future of manufacturing across the organization, in close collaboration with teach-transfer in Novo Nordisk.



Qualifications for Process Supporter (Scientist or Engineer) roles

Process Supporter candidates should have the following or developing qualifications:

PhD or master’s degree in chemical engineering, industrial engineering, mechanical engineering (or a bachelor’s degree with some professional experience).

Ability to independently understand scientific principles required for manufacturing pharmaceutical substances related to the interaction of chemistry and equipment.

Proficiency in independently extracting information by monitoring and analysing data.

A desire to link process science with product quality, combined with a passion for resolving intricate issues through a systems-based approach to managing complexity, that ultimately leads to the development of practical and effective solutions.

Professional proficiency in written and spoken English. Knowledge of Danish or other languages is considered a plus.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Back Office medarbejder
RIMECO
Syddanmark
6200 Aabenraa
Til vores samarbejdspartner Rimeco i Aabenraa søger Career | a JKS company en medarbejder, der kan favne bredt inden for administrative opgaver.

Rimeco er en familieejet virksomhed i 4 generationer, så her er både tradition og helt sikkert også nytænkning i spil. Med genbrug som omdrejningspunkt er Rimeco, med deres 130 års erfaring, en stærk partner inden for deres felt. Læs mere om Rimeco her.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder

Stillingen som Back Office medarbejder vil være en fuldtidsstilling, hvor fleksibilitet er nøgleordet. Du får mulighed for at arbejde mellem kl. 07 og 17, så du kan tilpasse din arbejdsdag efter dine behov.


Du vil bl.a. sidde med følgende opgaver:

Oprettelse af salgs- og købsordrer
Bogføring af kreditorfakturaer
Opgaver vedr. månedsluk
Momsindberetning
Bogføring af personale- og rejseomkostninger
Diverse ad hoc bogholderiopgaver

Udover de faste opgaver, er det vigtigt, at du trives med at tage telefonerne og god til at kommunikere og samarbejde med både kunder og kollegaer. Du vil blive en del af et team, der løfter i flok, og hvor det ligger naturligt, at du er med til at bidrage til et positivt arbejdsmiljø.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Controller
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
I Arkil ønsker vi at styrke vores ESG-indsats yderligere som en del af vores overordnede strategi for bæredygtighed og ansvarlig virksomhedsdrift. Hertil har vi oprettet en stilling som controller med opgaver inden for hhv. ESG og treasury og søger en analytisk stærk og engageret Controller, der kan bidrage til at føre vores ambitioner ud i livet.

Har du erfaring med treasury, herunder likviditet, garantier, kreditforsikring, leasing mv., samt ESG-rapportering? Så er det dig, vi søger som vores nye Controller.


Om jobbet

Som Controller vil du referere til økonomidirektøren og have ansvar for en række nøgleområder, der understøtter virksomhedens bæredygtigheds- og finansielle mål.


Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte

Arbejdsopgaverne vil være todelt med treasury på den ene side og CSRD-rapportering på den anden side.

I rollen som Controller vil du være ansvarlig for koordinering og rapportering i tæt samarbejde med både stabschefer og vores ESG-ansvarlige. Du vil udarbejde CSRD-rapporteringen, hvor du sørger for, at nøgletal, politikker, mål og processer bliver korrekt dokumenteret. Dit ansvar vil også omfatte at sikre korrekt regnskabspraksis for ESG-rapporteringen og udarbejde detaljerede rapporteringsmanualer samt beskrive processer.

Du vil spille en central rolle i koordineringen og kvalitetssikringen af data fra både interne og eksterne kilder, inklusive vores udenlandske afdelinger i Tyskland og Irland. Din evne til at holde struktur, overholde deadlines, samt præsentere og opstille rapporter på en klar og overskuelig måde vil være afgørende. Derudover vil du være ansvarlig for at holde dig opdateret om nye regler og retningslinjer inden for ESG, så virksomheden altid er på forkant med de nyeste krav og bedste praksis.

Herudover vil du bidrage til at sikre virksomhedens likviditet ved arbejde med kapitalstruktur, kreditrammer, arbejdskapital mv.. Du vil udføre analyser og rapportere om likviditet, og du vil håndtere garantier og kreditforsikringer på et overordnet niveau med hensyn til rammer og priser.

Du vil være ansvarlig for at forhandle og administrere leasingaftaler og optimere vores forsikringsprogrammer. Derudover vil du gennemføre drift- og rentabilitetsanalyser af virksomhedens ejendomme for at sikre maksimal effektivitet og økonomisk udbytte.

Kvalifikationer

Vi søger en kandidat med solid erfaring inden for finansielle forhold, treasury og økonomistyring. Det er essentielt, at du har en dyb forståelse for regnskab og økonomi, og at du arbejder struktureret og detaljeorienteret, samt arbejde selvstændigt med input fra og krav til den øvrige organisation. Din evne til at sætte dig ind i og anvende lovgivning og regler vil være afgørende for din succes i denne rolle. Erfaring med ESG-rapportering og bæredygtighedsinitiativer vil være en stor fordel og hjælpe dig med at navigere de komplekse krav og forventninger inden for bæredygtighed.
Du har formentlig en uddannelsesmæssig baggrund som cand.merc., HD eller lignende og formentlig med en erfaring inden for controlling eller den finansielle sektor.

Det meste arbejde vil foregå på dansk, men da koncernen er repræsenteret i udlandet, er en forudsætning for arbejde gode sprogkundskaber i engelsk - og gerne i tysk.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indkøber til Kohberg Bakery Group A/S
Kohberg Bakery Group A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
Career | a jks company søger på vegne af Kohberg Bakery Group A/S en Indkøber til teamet i Bolderslev, da en af deres egne dygtige kollegaer har fået nye udfordringer internt i Kohberg. Indkøbsfunktionen servicerer udover hovedkontoret også H.C. Andersen Bagergården i Haderslev og bageriet i Taastrup.

Om stillingen
Som indkøber hos Kohberg, bliver du del af et mindre team, hvor du i tæt samarbejde med dine kollegaer, leverandører og andre interne afdelinger i Kohberg er med til at sikre leveringssikkerhed, kvalitet og pris på både råvarer og emballager. Du får ansvar for udvalgte indkøbsrelaterede drifts- og disponeringsopgaver.

Indkøbsteamet er en vigtig del af såvel driften i dagligdagen, som projekter der skal bidrage til deres målsætninger på længere sigt.

Tonen i teamet er uformel, humoristisk og åben. Det overordnede fokus er altid at finde de bedste løsninger for Kohberg som helhed.

Du vil referere direkte til Indkøbsdirektøren.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Internship / Project, Sønderborg
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you studying Engineering within the field of i.e. Mechatronics, Electronics, Software, IT, or Robotics & Automation, and are you looking for an internship or a case for your thesis?


We want to be best in class – do you?

At AGRAMKOW we are always on the lookout for highly motivated students and graduates, who are eager to test their knowhow and theoretical experience in real life. You are recognized as a creative problem solver, and you are not afraid of taking responsibility and decisions. At the same time, you are a good listener, and you are able to communicate on all levels in an organization.


What’s in it for you?

You will get the opportunity to get a good insight into an exciting branch, and to test your theoretical knowledge within your field of interest. We offer projects within i.e. test and verification, product development, prototype design, and many other exciting fields.


How to apply

Send us your application including your suggestion for your project, your transcript and your CV.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projektchef for større anlægsopgaver
EnviDan A/S
Syddanmark
6000 Kolding
EnviDan A/S

Projektchef for større anlægsopgaver

Silkeborg, Aarhus V eller Kolding

Se video om EnviDan A/S som arbejdspladsVil du være med til at præge fremtidens bæredygtige vandløsninger? Er du passioneret omkring forretningsudvikling indenfor afløb og klimatilpasning? Og vil du være med til at præge din egen stilling og hverdag, imens du arbejder i en virksomhed, hvor der er fokus på medarbejdertrivsel?

Hos os træder du ind i en kultur med stor medindflydelse og en flad ledelsesstruktur. En kultur hvor vi har hinandens ryg. Vi har en uformel omgangstone, højt til loftet og korte beslutningsveje.

EnviDan A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Pædagogisk afdelingsleder til Starup-Øsby Skole
Haderslev Kommune
Syddanmark
6100 Haderslev
Haderslev Kommune

Pædagogisk afdelingsleder til Starup-Øsby Skole

Haderslev

Starup-Øsby Skole søger en engageret afdelingsleder med erfaring inden for såvel det specialiserede som almenområdet, som vil tage et medansvar for at hjælpe børn godt på vej, så de kan leve op til deres fulde potentiale.

Som pædagogisk leder bliver dine vigtigste opgaver at tage ansvar for en bred vifte af ledelsesopgaver, pædagogiske- såvel som administrative opgaver. Det er derfor vigtigt, at du er alsidig og trives med en høj grad af kompleksitet i arbejdsdagen.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lead Category Buyer
SCHOU COMPANY A/S
Syddanmark
6000 Kolding
GML-HR A/S

Lead Category Buyer

Kolding

Som Lead Category Buyer får du ansvaret for indkøb af et bredt varesortiment hos Nordens største non-food leverandør.

Din væsentligste opgave bliver ledelse af dit indkøbsteam og i tæt samarbejde med dit team og salgsafdeligen at udvikle og eksekvere på en produktstrategi, der imødekommer kundernes behov.

Du får engagerede og kompetente kollegaer, og du kommer til at arbejde i et inspirerende miljø med en klar vækststrategi.

GML-HR A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Altiden Landerupgaard søger en Socialfaglig koordinator
Altiden
Syddanmark
6000 Kolding
Altiden

Altiden Landerupgaard søger en Socialfaglig koordinator

Kolding

Har du stor erfaring indenfor psykiatrien/det socialpædagogiske område og forstår vigtigheden af et godt arbejdsfællesskab, så er det dig vi leder efter.

Du bliver medansvarlig for den daglige pædagogiske indsats, herunder dokumentation og sparring samt være med til at sikre at der bliver arbejdet med at opbygge og fastholde en struktur, der er meningsgivende for den enkelte borger. Dine timer vil være fordelt på funktionen som Socialfaglig koordinater, men også som en del af dagligdagen med borgerne.

Altiden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland