Har du kundetække og håndværkerbaggrund? Og kunne du tænke dig at få en vigtig rolle hos danskernes foretrukne husbygger-firma?
Opgaver:
Du vil indgå i et team, hvor faglig stolthed og et helt specielt sammenhold er nøgleord. For os er holdpræstation det vigtige i en travl hverdag.
Som en del af vores lagerteam får du en varieret hverdag med mange forskellige opgaver og tæt samarbejde med engagerede kollegaer.
Vilomix er førende inden for produktion af vitamin- og mineralblandinger til svin, kvæg, fisk og pelsdyr. Dine opgaver vil bl.a. være truckkørsel, pakning af varer samt varemodtagelse og -udlevering i Navision.
Drømmer du om et selvstændigt fuldtidsjob, hvor du skal skabe udvikling og resultater i din egen butik? Og er du samtidig en dygtig leder, som forstår at motivere dine medarbejdere til at tage medansvar?
GEjSER tilbyder bl.a.
Vil du være med til at præge udviklingen i Schmidt Nordic, som er den skandinaviske afdeling af Schmidt Groupe ? Europas største køkkenkæde?
Vi søger en ny kollega til vores kontor i Kolding. En kollega, som har lyst til at spille en central rolle i vores hverdag, og som gerne vil være med til at sikre, at tingene kommer ud over rampen på rette måde, sted og tidspunkt.
Har du drive til at tage ansvar for den daglige drift af serviceopgaver indenfor grøn arealvedligehold og sikre god service til vores kunder?
Du får ansvaret for den daglige ledelse af gartner-teamet og for at sikre, at serviceopgaverne inden for grøn arealvedligehold bliver planlagt og udført effektivt.
Du bliver en del af en ambitiøs vækstvirksomhed med grøn omstilling i fokus.
Vil du være med til at skabe en værdifuld hverdag for vores beboere ? og for dig selv?
Vi har 40 borgere med fysiske, psykiske og sociale funktionsnedsættelser som har (med)ansvar for og frihed til at bestemme over egen tilværelse.
Borgerne brug for, at du anerkender den enkeltes medansvar for og frihed til at bestemme over egen tilværelse.
Er du den, kollegerne ringer til, når teknikken driller ? og elsker du at finde løsningen? Vil du være en del af et fagligt stærkt IT-team, hvor samarbejde, videndeling og udvikling er i fokus?
Vi løser stort set alle opgaver "der rimer på IT". Teamet håndterer op mod 300 sager ugentligt - som for eksempel brugeradministration, håndtering af software- og hardwareforespørgsler, telefoni m.v.
Im Rahmen unserer Wachstumsstrategie erweitern wir unser Team in der DACH-Region und suchen einen engagierten und ergebnisorientierten Key Account Manager, der unser Geschäft auf die nächste Stufe bringt.
In dieser Schlüsselrolle wirst du unser B2B-Kundenportfolio stärken, langfristige Beziehungen aufbauen und das Umsatzwachstum vorantreiben.
Du skal have fingeren på pulsen og overblik over alt, der foregår i shoppen. Det er et kæmpe plus, hvis du ikke er bleg for at stå foran et kamera, da du vil være en frontfigur for shoppen.
Er du den, der byder kunderne velkommen med et smil også på en grå regnvejrsdag?
Som salgsleder hjælper du butikschefen med at inspirere og motivere alle kollegerne i butikken til at give kunderne en positiv salgsoplevelse, som giver dem lyst til at komme igen.
Stillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 31. december 2026.
Har du solid teknisk forståelse, stærk sans for struktur og lysten til at sidde for bordenden i vores facility-team?
Flammen søger en erfaren Facility Manager, der kan udvikle og drive den daglige facility-drift i vores restauranter og samtidig lede tunge projektopgaver - fra ombygninger til nyåbninger.
Vil du være med til at sætte strøm til manuelle processer, skabe RPA-løsninger og effektivisere opgaver i Vurderingsstyrelsen?
Vi tilbyder spændende opgaver og en bred kontaktflade i en dynamisk organisation. Du bliver en del af et ambitiøst kontor, der har til formål at optimere driften, automatisere manuelle sagsbehandlingsprocesser og facilitere innovation på tværs af Vurderingsstyrelsen.
Har du erfaring og lyst til at udfolde dine faglige kompetencer i et tværfagligt miljø med dedikeret bostøtte for voksne med senhjerneskade? Trives du i et job, hvor omsorg og høj faglighed går hånd i hånd for at skabe meningsfuld udvikling for beboerne?
Center for Senhjerneskade har stærke værdier og tilbyder et arbejdsmiljø, hvor vidensdeling og nye metoder værdsættes og implementeres.
Har du styr på detaljerne, flair for koordinering ? og trives du med at få hverdagen til at glide både for kunder og kolleger?
En del af dine opgaver vil være:
Du bliver en del af et dedikeret økonomi-team, hvor der er fokus på overblik og struktur.
Din primære arbejdsopgave vil være at overtage det daglige ansvar for at planlægge og udføre alle opgaver i forbindelse med vores lønbogholderi for både timelønnede og funktionærer.
Vi tilbyder et udfordrende og selvstændigt arbejde i en dynamisk international organisation, hvor tonen er uformel.
Arbejdet i økonomiafdelingen er en central rolle, og du bliver en vigtig del i at sikre de økonomiske processer.
Du er mødestabil, har et positivt sind, trives med en organisation, hvor der er højt til loftet, har humor og trives med en hverdag, hvor ikke 2 dage er ens.
Stillingen er som udgangspunkt 37 timer ugentligt, men vi er fleksible og åbne for individuelle aftaler, hvis det passer bedre.