1963 job i Sønderjylland 797 job i dette område
1963 job i Sønderjylland 797 job i dette område

topjob

Miljøfaglig specialist til Meldgaard Sustain A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6051 Almind
Vil du være med til at løse miljømæssige opgaver og udvikle innovative, bæredygtige løsninger?

Meldgaard Sustain A/S har stor erfaring og mange projekter, hvor anvendelse af slaggen har været en succes. Slagge er et restprodukt ved forbrænding, som genanvendes og nyttiggøres 100%, og har en god bæreevne på højde med sand og grus. Slaggen bliver sorteret, hvor værdifulde genanvendelige metaller udsorteres. Vi har slaggepladser centralt placeret i hele landet, hvor vi håndterer slagge fra flere kraftvarmeværker.

Om jobbet
Du vil blive en del af vores dedikerede og fagligt stærke team i Kolding. Her vil du spille en central rolle i udviklingsprojekter, f.eks. anvendelse af slagge i nye produkter og være med til at optimere vores sorteringsprocesser, så mest muligt genanvendeligt materiale sorteres ud. Du skal desuden hjælpe med at håndtere miljømæssige opgaver, f.eks. spildevandsrensning og optimering af vandforbrug.
Endvidere omfatter dine opgaver at:
• Bidrage til afdelingens faglige udvikling inden for miljølovgivning, herunder myndighedskrav og standarder
• Argumentere for vores faglige synspunkter, bl.a. overfor offentlige instanser
• Supportere vores drift og kommercielle afdeling med din viden på området

Om dig
Den ideelle kandidat har:
• En uddannelse som miljøingeniør eller en relevant faglig baggrund. Erfaring fra branchen er ikke et krav – vi søger en person med lyst til at blive ekspert på området
• Interesse i at lære alt om slaggen og lyst til at arbejde med det dagligt
• En god teknisk og praktisk forståelse
• Fokus på udvikling, kvalitet og risikovurdering, hvor løsningerne er resultatskabende
• Gode formuleringsevner, trives i arbejdet med forskellige mennesker samt kan udøve myndighed i lovgivningen
• Evnen til at håndtere interessemodsætninger og finde løsninger gennem dialog
• En positiv tilgang, er initiativrig og bidrager til den gode stemning
• Stærke analytiske evner og kompetencer inden for problemløsning samt kan læse og tolke lovgivningsstof

Vi tilbyder
Hos Meldgaard får du en spændende og udfordrende stilling i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vi tilbyder gode løn- og ansættelsesforhold, et åbent og uformelt arbejdsmiljø med glade og motiverede kolleger, samt frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send os din ansøgning via linket senest den 31. maj 2025. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til sugetrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en erfaren chauffør til kørsel med sugetrailer.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med sugetrailer
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis
• Kan tiltræde hurtigst muligt

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 19. maj 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgskonsulent til Kolding
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Har du lyst til at komme med på det bedste hold i vikar- og rekrutteringsbranchen og derved blive en del af vores fantastiske team, som dagligt arbejder tæt sammen med køkken- og kantiner i hele landet omkring bemanding?

Vi søger en dygtig og dedikeret kollega, som brænder for hver dag at give vores kunder og kandidater den bedste service og oplevelse. Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du effektivt kan prioritere- og derved hurtigt skabe overblik over opgaver og deadlines.

Assistance HR Partners A/S rekrutterer inden for HoReKa området, og vi er alle specialister indenfor køkken- og kantineområdet. Kendskab til segmentet er dog ikke et krav. Vi værner om vores kunder, vores vikarer og hinanden, og har hele tiden fokus på vores værdier og mål.

Din primære opgave vil være opsøgende og vedligeholdende kundekontakt til vores store kundeportefølje. Du vil blive ansvarlig for at udbygge vores position i markedet og have daglig dialog med nye og eksisterende kunder. Dine arbejdsopgaver bl.a. indbefatte:

Opsøgende kontakt og salg til kunder
Kundevedligehold og relationsarbejde
Ansvar for at udvide vores forretning i Jylland og på Fyn
Deltage i kontorets aktiviteter efter behov
Forefaldende kontorarbejde
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ejendomsservicetekniker
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Har du hænderne godt skruet på, og trives du med alsidige, praktiske opgaver i en travl hverdag? Så er det måske dig, vi leder efter.

På vegne af en virksomhed i Kolding søger vi en engageret og ansvarlig ejendomsservicetekniker (pedel) til et vikariat af 4-6 måneders varighed.

Stillingen er oplagt til dig, der har erfaring med ejendomsservice, en god fysik og ikke er bange for at tage fat, når noget skal fikses eller vedligeholdes.

Dine primære opgaver vil være:

Almindelige praktiske opgaver i og omkring ejendommen
Mindre reparationer og vedligeholdelse
Tilsyn med bygningens funktioner og udstyr
Arbejde i bygninger med mange trapper – god fysisk form er derfor nødvendigt

Om stillingen:

Varighed: 4-6 måneder (vikariat)
Arbejdstid: 30 timer om ugen
Mødetid: Kl. 08.00
Løn: Fornuftig og aftales individuelt efter kvalifikationer
Arbejdssted: Kolding

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du taler og forstår dansk
Du er engageret og fleksibel
Du kan fremvise straffeattest
Har du en håndværksmæssig baggrund eller en uddannelse som ejendomsservicetekniker, vil det være en fordel – men det er ikke et krav, så længe du har hænderne skruet godt på og kan arbejde selvstændigt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Experienced Aluminum Welders Wanted
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
On behalf of our partner, we are looking for skilled and experienced welders to work with both TIG 141 and MIG 131 methods. Are you ready to join a strong and dedicated team? For those who are eager, there is an opportunity to work up to 50 hours per week.

You will be welding both large and small components in aluminum – sheet metal and piping.

Valid certifications in both 131 (MIG) and 141 (TIG) are required. Prior to employment, you will be asked to complete a welding test.

We offer:

Working hours: up to 45–50 hours per week

Hourly wage: DKK 209/hour + supplements according to collective agreement

Opportunity for extra hours, if desired

Rotation schedule available (6 weeks of work, 1 week off)

We are looking for candidates who:

Have experience with TIG 141 and MIG 131

Hold valid welding certificates

Can work independently and efficiently

Are quality-conscious and detail-oriented

Are available to start within 2 weeks

Speak Danish, English, or German
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regnskabs-/kontormedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Er du skarp til tal, struktureret i din tilgang og trives du med at holde styr på de administrative detaljer? Så har vi et vikariat, der kunne være lige noget for dig!

På vegne af en virksomhed beliggende tæt på Kolding Storcenter søger vi en engageret regnskabs- eller kontormedarbejder til et vikariat på 3-4 måneder.

Her får du mulighed for at bringe dine kompetencer i spil i en travl og positiv hverdag med gode kollegaer og et stærkt fagligt miljø.

Dine primære opgaver vil være:

Fakturering og tilhørende regnskabsopgaver
Håndtering af diverse administrative opgaver
Daglig brug af økonomisystemet Business Central

Vi søger dig, der er vant til at arbejde selvstændigt og som har øje for detaljen. Du formår at skabe struktur i dine arbejdsopgaver og har en naturlig sans for orden og overblik – også når tempoet er højt.

Om stillingen:

Opstart: Hurtigst muligt
Varighed: 3-4 måneder (vikariat)
Arbejdstid: 37 timer/uge – mulighed for 30 timer efter aftale
Lokation: Kolding (tæt på Kolding Storcenter)
IT: Der arbejdes i Business Central – erfaring med dette system er en fordel, men ikke et krav

Vi forestiller os, at du:

Har erfaring med fakturering og administrative rutiner
Er vant til at arbejde i et økonomi-/ERP-system
Er selvkørende, ansvarsbevidst og serviceminded
Har en positiv indstilling og bidrager til en god stemning på kontoret
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikant til vikar- og rekrutteringsopgaver
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Søger du praktikplads i forbindelse med din videregående uddannelse, og interesserer du dig for vikar- og rekrutteringsbranchen? Den gode arbejdsoplevelse begynder som praktikant hos Danmarks største bemandingsvirksomhed, JKS! Vil du med på holdet?

Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis samt få hands-on erfaring inden for administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer – så er det lige dig vi søger!

Dine opgaver
Din vigtigste opgave vil være at finde de dygtigste og mest kompetente kandidater på markedet for vores kunder. Dine opgaver vil desuden inkludere håndtering af indkomne ansøgninger samt kommunikation med relevante kandidater om åbne stillinger. Dette inkluderer løbende fokus på nye netværk, portaler og trends. Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Administrative opgaver

Om dig
Vi forestiller os at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke afgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS’er med passion og dedikation. Mest af alt, har du en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende opgaver
Du behersker dansk på skrift og i tale
Du er engageret og har lysten til at lære
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren truckfører søges til lagerarbejde
JKS & Career
Syddanmark
6000 Kolding
Er du erfaren truckfører, og søger du nye udfordringer? Skal du med på holdet hos vores samarbejdspartner? Så læs med her!

Vi søger på vegne af vores samarbejdspartner i Kolding-området en erfaren og stabil truckfører til et længerevarende vikariat med opstart hurtigst muligt. For den rette kandidat vil der være mulighed for fastansættelse.

Om jobbet:

Du bliver en del af et travlt og struktureret lager, hvor hovedopgaverne består af kørsel med store trucks med lange gafler, læsning af biler og andet forefaldende lagerarbejde. Det er derfor vigtigt, at du har solid erfaring med truckkørsel og kan arbejde sikkert og effektivt i et miljø med tunge og lange emner.

Arbejdstider:

Ulige uger: 09.15 – 18.00

Lige uger: 06.00 – 12.00
Der arbejdes skiftevis hver uge.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til Forvogn-Hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk med bagmonteret kran.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran - erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 15. maj 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret ansøgning– Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Uopfordret ansøgning – Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling

- Fuldtid / deltid -

I sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter.

Vi søger motiverede medarbejdere, der ønsker at blive en del af vores gastronomiske univers – både i køkkenet og i restauranten.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten?
Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt! 
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Vi søger dig, som...
- Har interesse for madlavning, service og gæstekontakt
- Har erfaring eller uddannelse inden for gastronomi, catering, hotel og restauration – eller blot lysten til at lære
- Er fleksibel og kan arbejde i weekender, på helligdage og i ferier
- Er serviceminded, smilende og trives i et travlt arbejdsmiljø
- Taler dansk – og gerne også engelsk eller tysk
- Har lyst til at udvikle dig fagligt i en international virksomhed
- Har sans for orden, kvalitet og god hygiejne (HACCP)

Lyder det som noget for dig?
Send os din uopfordrede ansøgning og CV – og fortæl, hvorfor netop du passer ind i vores team. Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold. 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores kommende maskinfører til vores fabrik i Kolding?

Meldgaard Recycling A/S er verdensførende indenfor slagge sortering, og vi har fokus på udvikling inden for området. Vi arbejder inden for et nicheområde, som vi er allerbedst til, nemlig genbrug og sortering af restprodukter.
Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Denne proces har udlandet også fået øjnene op for, og Meldgaard har i dag anlæg flere steder i verden, bl.a. har vi anlæg kørende i USA.

I Kolding har vi en metaloparbejdningsfabrik, der sorterer metallerne fra slaggen op i fraktioner som aluminium og kobber, der leveres til smelteværker.

Jobbet
Til vores fabrik i Kolding, søger vi en maskinfører til fast dagarbejde. Din dagligdag vil bestå af kørsel med gummiged/gravemaskine.
Du bliver en del af en afdeling med i alt 30 medarbejdere, hvor vi lægger stor vægt på at have en god arbejdsdag sammen med gode kollegaer, der hjælper hinanden med det daglige arbejde.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er godt skruet på, og det er et krav, at du har erfaring som maskinfører (gummiged/gravemaskine). Du elsker nye udfordringer, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job, og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort B
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel og mødestabil
• Kan tale og forstå dansk

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 6. maj 2025.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt Production Manager Karl Harren på tlf. 2033 7244.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Entrepriseleder til Anlæg
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Har du erfaring med entrepriseledelse og er klar på nye udfordringer? - Så har Arkil jobbet til dig!

Min hverdag

Som entrepriseleder samarbejder jeg med afdelingens projektchefer og formænd om at sikre kvaliteten i vores vej- og kloakanlægsprojekter, som der i øjeblikket er stor efterspørgsel på i Kolding- og Trekantområdet.

Jeg bruger min faglighed og erfaringer til at finde de bedste løsninger og evner at tænke ”ud af boksen” og er tryg i at afprøve nye metoder, når opgaverne kræver det.

Min dagligdag veksler mellem tilstedeværelse på byggepladserne og kontoret i Kolding.

Arkil tilbyder

En fast stilling med løn efter kvalifikationer
Fritvalgskonto, sundhedsforsikring og en god pensionsordning
Mulighed for firmabil og at arbejde hjemmefra, når det passer med projekterne
God mulighed for personlig og faglig udvikling og efteruddannelse
En dagligdag med fokus på fællesskab og netværk, mental sundhed og sikkerhed
En sund balance mellem arbejde og fritid

Mine ansvarsområder og opgaver

Planlægning af entreprisen med det øvrige projektteam
Koordinering med underentreprenører, leverandører og myndigheder
Opfølgning på produktion og løbende mængdeopgørelser
Udarbejdelse og indrapportering af kvalitetssikring (KS)
Deltagelse i sikkerhedsmøder og løbende opfølgning på sikkerhed og arbejdsmiljø

Mine kompetencer

For at jeg kan lykkes som entrepriseleder, lægger Arkil særlig vægt på at jeg besidder følgende kompetencer:

Erfaring som projektchef eller entrepriseleder
Uddannelse som ingeniør, konstruktør eller tilsvarende
Føler mig tryg ved IT- og anlægstekniske programmer
Er en dygtig forhandler med sans for detaljen
Vægter opgaver og relationer til kolleger og samarbejdspartnere lige højt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Studerende til praktikjob i efteråret 2025
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm. Praktikken byder på spændende opgaver både bag skrivebordet og ude i marken, et kørekort vil derfor være nødvendigt. Bilen kan vi hjælpe med, hvis ikke du selv har en.


Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”

Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet

Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Hvad får du ud af din praktik i Arkil

For den engagerede og målrettede studerende er der mulighed for ansvar på egen opgave.

Vi har solid erfaring med at have studerende i praktik. Vi mener, at den bedste måde at lære på, er ved at prøve tingene af i praksis og opbygge rutiner og møde de kollegaer, der i fællesskab skaber projekterne. Du støber på den måde et solidt fundament for en faglig forståelse, som du kan bygge resten af din uddannelse og kommende karriere på.


Få mere viden

Er du i tvivl om hvilken praktik, der vil passe til dig, eller har du set et spændende projekt som du gerne vil være en del af, så ta’ kontakt til vores HR-partner Helle Juhl på telefon 2483 5142. Måske kan vi sammen skabe en praktikplads, der understøtter netop det du brænder for.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til ophaler-bil i Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6600 Vejen
I Meldgaard Miljø (Erhverv) ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til en ophaler-bil med udkørsel fra vores plads i Vejen.

Det er primær kørsel af genbrugspladserne for Vejen Kommune fra mandag til fredag.
Det er et spændende og selvstændigt chaufførjob hvor du er hjemme hver dag.

Vi tilbyder gode løn- og personalevilkår og engagerede kollegaer.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld.
Ud over erfaring med kørsel af lastbil, skal du være i besiddelse af stort kørekort kategori CE, EU Chaufførbevis og førerkort.
Vi forventer at du er fleksibel, løsningsorienteret, positiv, en god kollega og går op i at levere en god kundeservice.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
disponent Martin Hansen på telefon 2033 7370 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 1. maj 2025. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Morgenglædebud (Chauffør til morgenmadsudbringning), Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Chauffør (alle køn) til leveringsservice på Nordborg Resort

Er du et ægte morgenmenneske, der leder efter et spændende job i et livligt miljø? Så bliv en del af vores team!

Vi udvider vores team hos AREAS i Center Parcs Nordborg Resort og søger chauffører (m/k/x)!
Du sikrer, at vores gæster modtager deres morgenbrød til tiden. Med vores miljøvenlige grønne elbiler leverer du friske bagervarer direkte til ferieboligerne.


Chauffør til leveringsservice på CenterParcs Nordborg Resort (alle køn)
- Denne stilling er ideel for pensionister eller som et bijob (4-12 timer om ugen) -

Vi kan tilbyde:
- Finansiel stabilitet: En løn, der svarer til dine kvalifikationer og erfaringer
- Spændende og meningsfulde udfordringer: Bliv en del af et nyetableret selskab, hvor du med din erfaring kan forme udviklingen og succesen markant
- Venlig teamatmosfære: Fantastiske kolleger og en fantastisk mulighed for social interaktion
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig
- Stabilitet og sikkerhed: Et pålideligt internationalt selskab
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd rabat på måltider i alle restauranter

Dine opgaver:
- Pakning og levering af morgenbrød og andre produkter
- Arbejde i et fleksibelt vagtsystem
- Arbejde på hverdage, helligdage og i weekender
- Venlig kundekontakt og støtte til dit team
- Korrekt håndtering af det tildelte køretøj

Din profil:
- Du er venlig og serviceorienteret
- Pålidelighed, fleksibilitet og hjælpsomhed er en selvfølge for dig
- Du har et velplejet udseende og en positiv udstråling
- Du har et gyldigt kørekort
- Gode danskkundskaber, samt gode engelskkundskaber eller tyskkundskaber værdsættes også

Uanset om det er i service, køkkenet eller administrationen – du finder helt sikkert dit nye job hos os!

Leder du efter et job, hvor du kan være med til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr helt fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af AREAS-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende catering.

Er du interesseret?
Så send din ansøgning direkte via vores online ansøgningsformular eller på e-mail til: karriere@areas.com (Emne: Chauffør-Levering-Nordborg)

Vi glæder os til at møde dig!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør, Areas Nordborg Rseort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
GRAND OPENING: Chauffør (alle køn) til leveringsservice på Nordborg Resort

Er du et ægte morgenmenneske, der leder efter et spændende job i et livligt miljø? Så bliv en del af vores team!
Vi udvider vores team hos AREAS i Center Parcs Nordborg Resort og søger chauffører (m/k/x)!
Du sikrer, at vores gæster modtager deres morgenbrød til tiden. Med vores miljøvenlige grønne elbiler leverer du friske bagervarer direkte til ferieboligerne.


Chauffør (alle køn) til leveringsservice påCenterParcs Nordborg Resort
- Denne stilling er ideel for pensionister eller som et bijob (4-12 timer om ugen) -

Vi kan tilbyde:
- Finansiel stabilitet: En løn, der svarer til dine kvalifikationer og erfaringer
- Spændende og meningsfulde udfordringer: Bliv en del af et nyetableret selskab, hvor du med din erfaring kan forme udviklingen og succesen markant
- Venlig teamatmosfære: Fantastiske kolleger og en fantastisk mulighed for social interaktion
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig
- Stabilitet og sikkerhed: Et pålideligt internationalt selskab
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd rabat på måltider i alle restauranter

Dine opgaver:
- Pakning og levering af morgenbrød og andre produkter
- Arbejde i et fleksibelt vagtsystem
- Arbejde på hverdage, helligdage og i weekender
- Venlig kundekontakt og støtte til dit team
- Korrekt håndtering af det tildelte køretøj

Din profil:
- Du er venlig og serviceorienteret
- Pålidelighed, fleksibilitet og hjælpsomhed er en selvfølge for dig
- Du har et velplejet udseende og en positiv udstråling
- Du har et gyldigt kørekort
- Gode danskkundskaber, samt gode engelskkundskaber eller tyskkundskaber værdsættes også
- Uanset om det er i service, køkkenet eller administrationen – du finder helt sikkert dit nye job hos os!

Leder du efter et job, hvor du kan være med til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr helt fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af AREAS-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende catering.

Er du interesseret?
Så send din ansøgning direkte via vores online ansøgningsformular eller på e-mail til: karriere@areas.com (Emne: Chauffør-Levering-Nordborg)
Vi glæder os til at møde dig! ??

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Pensionistjobs, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
Stilling som deltidsjob for pensionister til Nordborg Resort

Vi har mange forskellige arbejdsområder, der er ideelle som en deltidsbeskæftigelse eller som arbejde for pensionister. Vi glæder os til at høre fra dig!

Deltidsjob for pensionister (d/m/f) til den nyåbnede CenterParcs Nordborg Resort i Danmark fra maj 2025
- Pensionistjob (4-12 timer pr. uge) -

Vi kan tilbyde:
- Finansiel stabilitet: En løn, der svarer til dine kvalifikationer og erfaringer
- Spændende og meningsfulde udfordringer: Bliv en del af et nyetableret selskab, hvor du med din erfaring kan forme udviklingen og succesen markant  
- Venlig teamatmosfære: Fantastiske kolleger og en fantastisk mulighed for social interaktion  
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig  
- Stabilitet og sikkerhed: Et pålideligt internationalt selskab  
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd rabat på måltider i alle restauranter

Dine opgaver:
Hvis du er en morgenperson, passer du perfekt ind i vores leveringschauffør-team.

1) Du vil sørge for, at vores gæster modtager deres morgenbrød til tiden. Med vores miljøvenlige grønne elbiler leverer du friske bagværk direkte til ferieboligerne.

Leveringschauffør:
- Pakning og levering af morgenbrød og andre produkter
- Arbejde i et fleksibelt skiftarbejdssystem
- Vagtarbejde på hverdage, helligdage og weekender
- Venligt kundekontakt og støtte til dit team
- Korrekt håndtering af det tildelte køretøj

2) Hvis du elsker at arbejde med mad, kan du hjælpe os i køkkenet.

Køkken:
- Støtte ved tilberedning og præsentation af varme og kolde retter
- Præsentation af retterne
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjer
- Generelle rengøringsopgaver
- Vask af tallerkener og køkkenredskaber
- Generelle rengøringsopgaver i køkkenet og opbevaringsområder
- Sortering og opbevaring af tallerkener

3) Hvis du elsker kundekontakt, så kom og bliv en del af vores salgsteam!

Detailhandel:
- Salg af varer og betjening af vores gæster
- Kasseaktiviteter
- Fyldning og vedligeholdelse af produktudstillinger
- Præsentation af varer
- Bestilling af varer

Din profil:
- Du er en aktiv pensionist og ønsker at arbejde deltid? Leder du efter en meningsfuld aktivitet, social interaktion, mental og fysisk udfordring eller økonomisk stabilitet?  
- Du er venlig og serviceorienteret  
- Pålidelighed, fleksibilitet og hjælpsomhed er selvfølgeligheder for dig  
- Du har et velplejet udseende og en positiv indstilling  
- Som leveringschauffør: Du har et gyldigt kørekort  
- Gode danskkundskaber, samt gode engelskkundskaber eller tyskkundskaber værdsættes også

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.
Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller online https://areas.softgarden.io/job/55105873?l=de!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.?  
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Nordborg Resort fra marts 2025 – fast stilling
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
STOR NY ÅBNING: Job som kok på Nordborg Resort

Leder du efter et spændende job i cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rette mulighed for dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en bred vifte af gastronomiske koncepter, og vi søger dig til at blive en del af vores team som kok! Vi søger en langvarig medarbejder – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter en ny karrieremulighed? Uanset om det er i service, i køkkenet eller i administrationen, vil du helt sikkert finde dit nye job hos os.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025 – fast stilling
- Fuldtid / Deltid -

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes.
- Godt arbejdsmiljø: Fantastiske kolleger og en venlig teamånd.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Stabilitet og sikkerhed: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt – ikke kun sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd fordelene ved rabatterede måltider i alle vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, herunder morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lagerføring.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring inden for branchen.
- Første erhvervserfaring, f.eks. i en kantine, er en fordel – erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarlig.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljer.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Passion for at tilberede forskellige køkkener og stor kreativitet.
- Begejstring for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Gode danskkundskaber; engelske eller tyske sprogkundskaber er også velkomne.

Leder du efter et job, hvor du kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande verden over er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende gastronomi.

Vi glæder os til at møde dig! Ansøg nu på få minutter via vores online ansøgningsformular!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Nordborg Resort fra marts 2025
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
STOR NY ÅBNING: Job som kok på Nordborg Resort

Leder du efter et spændende job i cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rette mulighed for dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en bred vifte af gastronomiske koncepter, og vi søger dig til at blive en del af vores team som kok! Vi søger en langvarig medarbejder – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter en ny karrieremulighed? Uanset om det er i service, i køkkenet eller i administrationen, vil du helt sikkert finde dit nye job hos os.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025 – fast stilling
- Fuldtid / Deltid -

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes.
- Godt arbejdsmiljø: Fantastiske kolleger og en venlig teamånd.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Stabilitet og sikkerhed: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt – ikke kun sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd fordelene ved rabatterede måltider i alle vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, herunder morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lagerføring.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring inden for branchen.
- Første erhvervserfaring, f.eks. i en kantine, er en fordel – erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarlig.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljer.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Passion for at tilberede forskellige køkkener og stor kreativitet.
- Begejstring for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Gode danskkundskaber; engelske eller tyske sprogkundskaber er også velkomne.

Leder du efter et job, hvor du kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande verden over er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende gastronomi.

Vi glæder os til at møde dig! Ansøg nu på få minutter via vores online ansøgningsformular!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Reparatør med snilde for vedligehold og optimering
AKD
Syddanmark
6520 Toftlund
Har du et godt blik for optimering? Finder du ofte løsninger, der forebygger, at problemerne overhovedet opstår? Så er du måske den helt rette reparatør, som AKD i Toftlund lige nu søger.

På vegne af AKD i Toftlund søger Career | a JKS Company en dygtig reparatør til deres vedligeholdsafdeling, som en udvidelse af det eksisterende team.


Om AKD

Andels-Kartoffelmelsfabrikken Danmark, AKD, er en unik kombination af moderne og veletableret. Selvom AKD officielt blev dannet i 2022, da AKM og AKS fusionerede, har disse to andelsvirksomheder tilsammen mere end 195 års branchekendskab med sig. Du vil derfor ikke blot blive en del af et innovativt foretagende, men du vil derudover få muligheden for at træde ind i et velfunderet og historisk fællesskab.

I forlængelse af dette er AKD en arbejdsplads, hvor personaleforholdene generelt prioriteres højt. I praksis betyder det, at du som ansat tilbydes en konkurrencedygtig løn, sundhedsforsikring, samt andre personalegoder. Ansættelsesforholdet er desuden omfattet af den til enhver tid gældende overenskomst.


Om rollen

I samarbejde med resten af vedligeholdsafdelingen, vil du være ansvarlig for al vedligeholdelse, i alle afdelinger, hos AKD i Toftlund.

Mere konkret vil dine arbejdsopgaver inkludere:

Reparationer og fejlfinding på processer og udstyr
Optimering af udstyr
Renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
Opdatering af dokumentation efter afsluttede opgaver
Projekter med indkøring og opstart
Vagtturnus under kampagnen (i tidsrummet 05.00 til 18.00)


Hvem er du?

For at opnå succes i rollen ser vi gerne, at du:

Er uddannet indenfor metalområdet, med en baggrund som smed, industritekniker, automatiktekniker eller lign.
Har et solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
Har gode analyseevner
Har gode samarbejdsevner, men samtidig evner at arbejde selvstændigt
Har en ansvarlig og positiv indstilling
Er uddannet og erfaren i el og automatik – eller klar til at blive efteruddannet
Er kendt med systemer til forebyggende vedligehold
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikant til vikar- og rekrutteringsopgaver
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Er du på udkig efter en praktikplads som en del af din videregående uddannelse, og har du interesse for vikar- og rekrutteringsbranchen? Den bedste arbejdsoplevelse starter som praktikant hos JKS i Vejle! Er du klar til at blive en del af vores team?

Vil du have mulighed for at omsætte teori til praksis og få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Ønsker du at være en del af en ambitiøs organisation, der kan styrke både dine personlige og faglige kompetencer?

En af dine opgaver vil være at finde de dygtigste og mest kompetente kandidater på markedet for vores kunder. Dine opgaver vil desuden inkludere håndtering af indkomne ansøgninger samt kommunikation med relevante kandidater om åbne stillinger, der annonceres gennem JKS. Dette inkluderer løbende fokus på nye netværk, portaler og trends.


Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
Ad hoc-opgaver

Om dig: Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende; det vigtigste er, at du har lysten til at blive en del af JKS med passion, dedikation og en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Du arbejder selvstændigt og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk
Du er engageret og har lyst til at lære
Du er fortrolig med IT og er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bygningskonstruktør- eller Ingeniørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm. Praktikken byder på spændende opgaver både bag skrivebordet og ude i marken, et kørekort vil derfor være nødvendigt. Bilen kan vi hjælpe med, hvis ikke du selv har en.


Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”

Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet

Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Hvad får du ud af din praktik i Arkil

For den engagerede og målrettede studerende er der mulighed for ansvar på egen opgave.

Vi har solid erfaring med at have studerende i praktik. Vi mener, at den bedste måde at lære på, er ved at prøve tingene af i praksis og opbygge rutiner og møde de kollegaer, der i fællesskab skaber projekterne. Du støber på den måde et solidt fundament for en faglig forståelse, som du kan bygge resten af din uddannelse og kommende karriere på.


Få mere viden

Er du i tvivl om hvilken praktik, der vil passe til dig, eller har du set et spændende projekt som du gerne vil være en del af, så ta’ kontakt til vores HR-partner Helle Juhl på telefon 2483 5142. Måske kan vi sammen skabe en praktikplads, der understøtter netop det du brænder for.


Er du klar til at indfri dit potentiale og udfolde dine kompetencer

Så send en kort ansøgning og CV hurtigst muligt via vores hjemmeside, idet vi løbende indkalder til samtale.

Arkil er en mangfoldig og inkluderende arbejdsplads, og vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen, uanset køn, alder og etnicitet.

Vi ser meget frem til at høre fra dig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medlem af opvasketeamet, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Scullery jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Scullery Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Scullery employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning activities in the kitchen and storage area
- Sorting and storing crockery

Your profile:
- Ideally initial professional experience in a comparable position (career starters or career -changers are also very welcome)
- Time flexibility, also on weekends and public holidays
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is a plus

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenassistent Team Member, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Kitchen jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as kitchen employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Kitchen employee (d/m/f) for the grand opening CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Assisting in the preparation and presentation of cold and hot dishes
- Presentation of dishes
- Execution of kitchen hygiene according to HACCP guidelines
- General cleaning tasks
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning tasks in the kitchen and storage areas
- Sorting and storing dishes

Your profile:
- Ideally, completed training in the catering / hospitality industry
- First work experience in a large kitchen is desirable
- Time flexibility, including weekends and holidays
- Entry-level or career changers are also welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also appreciated

Do you want a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Service Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Service jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In June 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a service employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Service employee (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Serving guests in the restaurant area
- Sale and billing of our food & beverage range
- Advising our guests
- Preparing delicious snacks and drinks
- Preparatory and follow-up tasks during the shift
- Cleaning and maintenance of the workplace
- Replenishing the goods carriers
- Cash register duties with responsibility for money

Your profile:
- Ideally first professional experience as a service employee or in a comparable job, career starters are also welcome
- Ideally initial experience in the condition of cash register systems
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Friendly, communicative and open manner
- Positive attitude and enjoy working with people
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries around the world are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts, and welcome our guests with inviting and delicious food.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder til Service eller Retail, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Job som Teamleder til Center Parcs Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Teamleder!

Teamleder i Service eller Retail til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start marts 2025. Fuldtid/deltid.

Vi kan tilbyde:

- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har
mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende
miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele
verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og
internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Lede og motivere teamet samt sikre en effektiv og smidig vagt i tæt samarbejde
med F&B-assistenten
- Organisere den daglige drift og koordinere personalet, herunder udarbejdelse af
vagtplaner i samarbejde med F&B-assistenten
- Tage ansvar for kvalitet, gæstetilfredshed og omsætning under vagten
- Udføre kasseafstemninger og sikre en god og effektiv overdragelse af vagten
- Træne og onboarde nyt personale samt fastholde kvalitetsstandarderne
- Bestille, modtage og opbevare varer korrekt
- Samarbejde internt i forhold til både service og salgsaktiviteter i restaurant eller
supermarket
- Udføre kasse- og salgsarbejde

Din profil:

- Uddannet indenfor catering, restaurant, hotel, salg, retail eller med en tilsvarende
kvalifikation
- Flere års erfaring inden for ovennævnte områder, gerne med erfaring i ledelse
- Stærke kommunikative evner og evnen til at fungere som en god rollemodel for
teamet
- Evne til at organisere og arbejde effektivt i pressede situationer med en positiv
indstilling
- Fleksibel tilgang til arbejdstider og villig til at påtage sig vagter i weekender og
på helligdage
- Imødekommende, kommunikativ og åben personlighed.
- Fortrolig med MS Office og godt kendskab til de relevante programmer
- Gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg allerede nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chef (d/m/w), Nordborg Resort starting March 2025 – long-term position
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Jobs as a chef at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a chef! We are looking for a long-term team member, not just for one season.

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.


Chef (d/m/w) for the new Center Parcs Nordborg Resort starting March 2025 – long-term position
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company and a permanent contract – not just seasonal!
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Preparation of dishes, including for the breakfast buffet.
- Creative work with fresh and conveniencefood products.
- Planning and organising purchases and storage.
- Preparation à la carte menus.

Your profile:
- Completed vocational training as a chef or equivalent experience in the field.
- First professional experience, e.g., in a canteen, desirable, experienced chefs are also welcome.
- Quality-conscious, ambitious, and responsible.
- You keep a clear head in stressful situations and have an eye for detail.
- You enjoy working in a team.
- Passion for preparing various cuisines and creativity.
- Enthusiasm for great tasting experiences and sustainable production.
- Flexibility in terms of working hours and willingness to work on weekends and public holidays.
- Good knowledge of Danish; English or German language skills are also welcome.

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes via the online application form!

We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
AD assistent på halvtid
PRC BRANDING APS
Syddanmark
6000 Kolding
PRC BRANDING APS

AD assistent på halvtid

Kolding

Vi søger en AD assistent, der er kreativ og helt hjemme i Mac og Adobe. Grundig til detaljer og trykfiler, og bekendt med online.

Glad og smilende. Parat til at have kundekontakt og til at hjælpe vores AD?er med at yde det bedste til vores kunder.

Vi har en ledig stilling på halvtid (med mulighed for mere) på vort lille brandingbureau i Kolding. Arbejdstiden taler vi om.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland