Nej det tænkte vi nok.
Men går du ledig? Og ved du ikke, hvad næste skridt skal være?
Så tag vores 10 ugers forløb som tagdækker-trainee og få:
Vi søger deltidsmedarbejdere til Centrallageret. Vi tilbyder en arbejdsplads med et godt sammenhold og arbejdsmiljø, hvor du vil blive en del af et stort team, som sammen står for at gøre varerne klar til at blive sendt ud til kunder i hele landet.
Du bliver en vigtig spiller på holdet, da du er med til at sørge for at sende de rigtige produkter ud til vores kunder, så de ankommer som aftalt og i rette mængde og kvalitet. Jobbet indebærer Pluk/Pak og er på ca. 9-12 timer pr. uge.
Vi søger en selvstændig og pragmatisk medarbejder med gode samarbejdsevner, til en nyoprettet stilling
Som Export Sales Coordinator får du blandt andet følgende opgaver
Vi er i Vejen Kommune begejstrede for at kunne sige højt, at ledelse i dagtilbud er blevet politisk prioriteret. Vi har derfor mulighed for at ansætte flere personale- og pædagogfaglige ledere i dagtilbud.
Som personale- og pædagogfaglig leder i Vejen Kommune vil du få en central rolle i at udvikle vores dagtilbud. Vi søger engagerede og visionære ledere, der brænder for at skabe motiverende og fleksible læringsmiljøer. Du vil arbejde tæt sammen med et dedikeret team af pædagogiske medarbejdere og ledere, hvor samarbejde og faglig udvikling er i fokus.
Du bliver en del af et stærkt teknikerteam, hvor vidensdeling og sparring er en naturlig del af dagligdagen. Din hverdag består af montering og service af anlæg i hele landet, hvorfor du skal kunne arbejde selvstændigt og være serviceminded over for kunder.
Du skal være klar på projektarbejde og serviceopgaver med fokus på kvalitet og kundetilfredshed. Da vi har internationale kunder, kan der være mulighed for rejsedage med opgaver i udlandet.
Vil du bruge din naturvidenskabelige viden i praksis til at medvirke til valide testresultater og kan du proaktivt servicere vores kunder, samtidig med at du tager ansvar for salgsprocessen fra start til slut ? så er jobbet muligvis det helt rigtige for dig!
Dine primære arbejdsopgaver bliver, i samarbejde med afdelingen, at vejlede omkring og sælge egenproducerede reference materialer og præstationsprøvninger. I processen skal der opsøges nye kunder, udarbejdes tilbud og implementeres indgåede aftaler. Du kan professionelt vejlede og rådgive nye såvel som eksisterende kunder, private som offentlige, med dit høje serviceniveau og med afsæt i din naturfaglige viden.
Are you a strong visionary who can lead us into the next level of quality and food safety management? Would you like to ensure high food quality through digitalization, work processes and process optimization?
We are currently looking for a new colleague with a passion for quality and food safety, who with a systematic and structured approach ensures compliance with all applicable standards and legal requirements.
Den fysiske arbejdsplacering er på områdekontoret i Rødding, her vil du som udgangspunkt møde ind og køre derfra ved opgaver ud af huset.
Opgaverne som sagsbehandlende terapeut er håndtering af ansøgninger om genbrugshjælpemidler, forbrugsgoder, mindre boligændringer jf. Servicelovens §§ 112, 113, 116 samt AM-redskaber. Hverdagen som sagsbehandlende terapeut er vekslende mellem, pasning af telefon, hjemmebesøg hos borgerne, deltagelse i samarbejdsmøder, dokumentation herunder udfærdigelse af afgørelser.
Et helt unikt job, hvor teamwork og koordinering er nogle af nøgleordene.
Jobbet indeholder hovedsageligt rengøring af vores personalefaciliteter, derudover mindre opgaver som tøjvask, strygning, indkøb m.m. Udover de faste opgaver vil der løbende forekomme andre mindre opgaver, der skal hjælpes til med. Ved arrangementer på ejendommen samarbejder du med det øvrige personale om arrangementets praktiske planlægning og udførelse.
Har du erfaring indenfor Supply Chain processer og implementering af nyt ERP-system? Er du optaget af at forbedre eksisterende og sikre lønsom og effektiv drift gennem mennesker og samarbejde? Så tilbyder vi rammer og perfekt timing til dig.
I forbindelse med den forestående implementering af Dynamics 365 Finance og Operations søger NDI Group A/S to Business Process Owners (BPO) til drift og udvikling af vores down stream forretningsprocesser i Supply Chain.
Da vi er et mindre firma, hvor alle arbejder tæt sammen omkring den fortsatte udvikling, og hvor den enkelte medarbejder er nøglen til succes, forventer vi, at du har en positiv livsindstilling og en kvalitetsbevidst proaktiv holdning med sans for såvel detaljen som det overordnede mål.
Til gengæld tilbyder vi et velfungerende og afslappet arbejdsmiljø med selvstændige og fleksible arbejdsbetingelser, og hvor du har stor mulighed for at præge og udvikle din egen hverdag og dens opgaver.
Brug din ekspertise til at rådgive virksomheder i hele Danmark med tekniske industriløsninger.
Et job, som vi i høj grad kan tilpasse dine kompetencer.
Bliv en del af Solar. Hos os får du:
Vi søger dig, der ønsker at bruge din faglighed, erfaring og professionelle tilgang til kunderådgivning inden for miljøområdet.
Du vil være i kontakt med vores kunder via telefon, mail og lejlighedsvise møder. Du vil være involveret i hele processen fra kundens første henvendelse til afrapportering og evaluering af analyseresultaterne. Processen indebærer alt fra dialog med kunden om dennes behov til vurdering af prøveresultater.
I rollen som økonomimedarbejder vil du få ansvaret for en række selvstændige opgaver, og du vil spille en central rolle i vores økonomifunktion. Vores fokus på kontinuerlig udvikling betyder, at du vil deltage aktivt i løbende forbedringer af programmer, forretningsgange og processer.
Du bliver en del af et team på 6 kompetente medarbejdere med en stor berøringsflade til resten af organisationen samt til eksterne samarbejdspartnere. Vi har selvfølgelig fleksible rammer og vores afdeling er kendetegnet ved en uformel omgangstone og gensidig respekt.
Er du under uddannelse og naturfagligt interesseret? Så er et weekendjob i vores produktionslaboratorium i Eurofins måske det rette for dig.
Til vores mikrobiologiske afdeling i Vejen søger vi en timelønnet medarbejder over 18 år, som hver anden weekend og i ferieperioder vil indgå i laboratoriearbejdet.
Vi sørger for en grundig oplæring. Det er derfor ikke et krav, at du tidligere har arbejdet i et laboratorium.
Are you a dedicated profile with a strong background in finance preferably from a Manufacturing Company? If so, you might be the perfect fit to strengthen our partner's management team.
As a member of the management team at our Danish site in Brørup, you will play a important role in shaping the company's direction, with substantial opportunities for both personal growth and professional development. You will be part of a dedicated and collaborative team committed to driving the continued success of the business.
Vorupparkens vuggestue har to stuer, hvor stillingen fordeles mellem begge stuer.
Du vil få en flok skønne kolleger, som sammen sætter fokus på høj faglighed og hvor der er plads til humor og grin i hverdagen.
Hele personalegruppen skal gennem de næste halvandet år på et kompetenceforløb med Thea Thyrre der hedder ?Tilknytning, selvregulering og samspil, med legen som omdrejningspunkt?. Derfor har vi lige nu et stort fokus på at inddrage dette i vores hverdag.
Er du praktisk anlagt og nyder du at starte dagen tidligt? Har du samtidig en rigtig god ordenssans og blik for detaljer, så har vi det perfekte job til dig!
I prøveforberedelsen til vores laboratorium modtager vi dagligt materialer fra kraft- og varmeværker, det kan fx være flis og træpiller. Materialerne skal nedbrydes og klargøres til analyse i laboratoriet og til denne opgave, har vi brug for din hjælp. Jobbet er som udgangspunkt på deltid ca. 25 timer.
Er du klar til at stå i spidsen for et ambitiøst resort, der kombinerer unikke golfoplevelser, gastronomi, overnatninger og højt serviceniveau?
Du får det overordnede ansvar for den daglige drift, udvikling og økonomi i Royal Oak. Du skal først og fremmest sikre førsteklasses oplevelser for klubbens medlemmer og gæster. Det bliver din opgave at fastholde og sikre den positive udvikling Royal Oak er inde i.
Til vores prøveforberedelsesafdeling søger vi en kvalitetsbevidst og engageret medarbejder, som vil bidrage til at sikre en effektiv og korrekt klargøring af prøver, inden de sendes til videre analyse i laboratoriet.
Vi ønsker at fremme det gode kollegaskab og arrangerer forskellige sociale aktiviteter og arrangementer, med hjælp fra vores lokale personaleforening. Vi arbejder ud fra præmissen frihed under ansvar og tilbyder derfor fleksible mødetider med mulighed for hjemmearbejde og medbestemmelse, såfremt stillingen understøtter dette.
Vil du være en del af en velfungerende og dynamisk økonomiafdeling, der har ansvaret for regnskabsudarbejdelsen for 6 selskaber i både Danmark og andre europæiske lande?
Du får 5 gode og kompetente kollegaer, og du kommer til at beskæftige dig med mange forskellige opgaver, herunder bl.a.
Du bliver en del af en spændende udvikling i en virksomhed med et godt arbejdsmiljø, gode kollegaer, og hvor kulturen er uformel.
Er du klar til at blive en del af Nordens førende dækvirksomhed, og har du erfaring med Back Office?
Du kan se frem til at understøtte samarbejdsaftaler med store, velkendte virksomheder og sikre, at de får leveret deres købte ydelser på eksemplarisk vis.
Vi tilbyder vores nye salgssupporter en hverdag i en dynamisk afdeling med et erfarent team, der står klar med støtte, sparring og godt humør.
Vi har et team på 10 medarbejdere i produktionen, og vi opererer ikke med masseproduktion, så der er ofte mange omstillinger, som kræver, at man tænker et skridt frem og planlægger for at sikre den mest effektive drift.
Arbejdsopgaverne omfatter bl.a.:
Vi er i gang med en gennemgribende modernisering og udvidelse af vores produktion. Derfor er vi på udkig efter nye kolleger med lyst til en spændende fremtid i en international fødevarekoncern og med mod på at være med til at udvikle virksomheden.
Vi investerer bl.a. i øget automatisering, således at vores kollegaer har det bedst mulige udgangspunkt for at mestre deres daglige arbejdsopgaver. Vi er især en virksomhed med #butchers, #meatjobs, #diversitet og #etgodtstedatvære.
Vil du have ansvaret for kalibrering af volumen-flowmålere? Så har du nu muligheden for at blive en del et af Danmarks førende laboratorier indenfor volumen-flowmåling!
Din primære opgave bliver at sørge for kalibrering af målere, reparation og vedligehold og sikre en hurtig, korrekt og effektiv håndtering af målere. Du vil få ansvar for kalibrering af flere typer målere bl.a. fra Nordsøen og en del af den øvrige olieindustri.
Er du en erfaren disponent med et skarpt overblik, og trives du i en dynamisk hverdag, hvor du har fingeren på pulsen inden for transport og logistic?
Du vil have ansvar for planlægning og koordinering af vareture og disponering i tæt dialog med chauffører, salg og kundeservice. Stillingen er på 37 timer ugentligt med arbejdstid fra kl. 11:06 til 19:00. Vi tilbyder fleksibilitet i hverdagen, mulighed for hjemmearbejde og et stærkt fællesskab i et engageret og professionelt team, der vægter ansvarlighed, udvikling og sammenhold.
WOODPACK i Jels søger en medarbejdende værkfører til ledelse af vores produktion af specialpaller og kasser i træ. Du vil indgå i et team sammen med 18 ansatte i vores produktion.
Arbejdsopgaver vil bl.a. inkludere ledelse af produktionsmedarbejdere samt kvalitetssikring af de fremstillede varer.
Du har en håndværksmæssig uddannelse (tømrer-snedker-maskinsnedker), og du skal kunne arbejde selvstændigt og have godt overblik, også når det går stærkt.
Fuglehuset, som er en del af Billingland, er normeret til 40 børn. Vi vægter udelivet højt og nyder hver dag at vi har egen sø og masser af udearealer vi kan boltre os på. I Billingland får du skønne kolleger, som alle bidrager til et højt fagligt niveau og et godt arbejdsmiljø.
Kunne du tænke dig et job hvor vi sammen skaber det bedste dagtilbud for børns trivsel og læring? Så send gerne en ansøgning, hvor du fortæller hvad du kan bidrage med ind i det faglige fællesskab i Billingland.