1957 job i Sønderjylland 70 job i dette område
1957 job i Sønderjylland 70 job i dette område

topjob

Fast chauffør til forvogn/hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, til 7-aks forvogn/hænger træk med bagmonteret kran. (Det er ikke bilen på billedet vi søger til)

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran - erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 18. juni 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til Walking Floor
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores nye chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi søger en fast chauffør, der skal køre med Walking Floor.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med Walking Floor, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort og kørekort kategori CE

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. juni 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetstekniker til Kohberg Bakery Group
Kohberg Bakery Group
Syddanmark
6392 Bolderslev
Brænder du for fødevaresikkerhed, kvalitet og laboratoriearbejde? Har du lyst til at blive en del af et stærkt kvalitetsteam i en spændende virksomhed? Så er du måske vores nye kollega.

Career | a JKS company søger på vegne af Kohberg Bakery Group A/S en barselsvikar som kvalitetstekniker til vores afdeling.

Om jobbet
Som kvalitetstekniker vil du indgå i kvalitetsafdelingen, hvor du får en alsidig og vigtig rolle i den daglige kvalitetskontrol og kvalitetssikring. Dine opgaver vil spænde bredt og give dig mulighed for at arbejde både praktisk og administrativt.

I kvalitetsafdelingen løftes der i flok og er et tæt samarbejde omkring opretholdelse og videreudvikling af kvalitetsniveauet hos Kohberg Bakery Group.

Du vil blandt andet komme til at arbejde med:

Analyser og aflæsning af mikrobiologiske prøver
Udførelse af kimfaldsanalyser og holdbarhedsaflæsninger
Kalibrering og vedligeholdelse af måleudstyr
Inspektioner og rengøringskontroller i produktionen
Oprettelse og håndtering af prøver til eksterne laboratorier
Dokumentation, rapportering og opfølgning på afvigelser og reklamationer
Skadedyrsbekæmpelse
Kvalitetsstyring og opgaver relateret til IPW
Indkøb af materialer til laboratorieopgaver

Derudover vil du kunne bidrage med viden og erfaring i arbejdet med standarder som BRC eller andre fødevaresikkerhedsstandarder. Har du erfaring som intern auditor, er det en fordel – men ikke et krav.

Din profil
Vi forventer, at du har erfaring med fødevarer og/eller laboratoriearbejde og har en grundlæggende forståelse for kvalitetsstyring. Det vil være en fordel, hvis du har kendskab til Excel og IPW, samt tidligere har arbejdet med analyser og fødevaresikkerhed.

Som person er du struktureret og grundig med sans for detaljen. Du er vant til at arbejde selvstændigt, men trives også i samarbejdet med kolleger. Du tager ansvar for dine opgaver, og du har lyst til at bidrage til et velfungerende og engageret team.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetskoordinator til Kohberg Bakery Group
Kohberg Bakery Group
Syddanmark
6392 Bolderslev
Er du ansvarsbevidst, struktureret og har øje for detaljen, samtidig med at du er en god kommunikator? Har du fødevarefaglig baggrund og er vant til at begå dig i et produktionsmiljø? Motiveres du af effektive processer? Så har vi måske dit nye job.

Career | a JKS company søger på vegne af Kohberg Bakery Group A/S en selvkørende og samtidig teamorienteret kvalitetskoordinator til at styrke teamet i kvalitetsafdelingen.

Om jobbet og afdelingen
Som kvalitetskoordinator bliver du en nøglespiller i vores kvalitetsafdeling med direkte reference til vores Senior Quality Manager. Din rolle bliver at sikre, at vores kvalitetsstandarder overholdes og løbende udvikles. Du vil have stor indflydelse på dagligdagen og et tæt samarbejde med kolleger på tværs af organisationen samt eksterne myndigheder og samarbejdspartnere.

I kvalitetsafdelingen løfter vi i flok og har et tæt samarbejde omkring opretholdelse og videreudvikling af kvalitetsniveauet hos Kohberg Bakery Group.

Dine ansvarsområder
Stillingen byder på en bred vifte af opgaver, som blandt andet inkluderer:

Deltagelse i BRC- og RSPO-audit samt andre audits indenfor fødevaresikkerhed
Ledelse af HACCP-team samt hygiejne- og linjekontrol
Dokumentation, rapportering og opfølgning på afvigelser, reklamationer og kundehenvendelser
Udvikling, verificering og vedligeholdelse af procedurer og instruktioner i kvalitetsstyringssystemet
Planlægning og udførelse af interne audits og inspektioner i produktionen og på lagerområder samt rapportering
Rådgivning og træning af medarbejdere inden for fødevaresikkerhed og kvalitet
Kendskab til udvidet producentansvar

Du vil også være kontaktperson vedrørende detektionsudstyr og risikovurdering af nyt eller ændret produktionsudstyr.

Din profil
Vi forestiller os, at du har en fødevarefaglig baggrund som f.eks. procesteknolog eller levnedsmiddeltekniker. Du har erfaring fra fødevareindustrien og kendskab til fødevaresikkerhed og kvalitetsstyring. Derudover ser vi gerne, at du:

Har erfaring med kvalitetsstyringssystemer
Er stærk i brugen af MS Office, IPW og har generel IT-forståelse
Behersker dansk og engelsk flydende - kendskab til tysk er en fordel

Personligt er du struktureret, omhyggelig og har et naturligt blik for detaljen. Du har gode kommunikationsevner, formår at skabe tillid og respekt, og du trives med at være en synlig og ansvarlig sparringspartner i organisationen. Desuden er du passioneret, teamorienteret og forandringsparat.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sabbatårsstuderende til vikaropgaver
JKS
Syddanmark
6705 Esbjerg Ø
Vil du gerne ud og få erfaring med flytteopgaver, produktion, lagerarbejde, skadeservice - og meget mere? Så er det lige her, du skal søge! Vi tilbyder varierende opgaver, fleksible arbejdstider og mulighed for at prøve dig selv af i mange brancher. Perfekt hvis du vil have noget på CV’et – og stadig have frihed.

Vi søger lige nu sabbatårsstuderende til vikaropgaver inden for forskellige brancher.

Du får mulighed for at prøve kræfter med blandt andet:

Flytteopgaver
Lagerarbejde
Produktion
Skadeservice
Pakning og forsendelse
Og meget mere


Det tilbyder vi:

Fleksible arbejdstider – du bestemmer selv, hvor meget du vil arbejde
God timeløn og løn til tiden
Mulighed for at prøve forskellige typer job
Erfaring du kan bruge videre i livet – både arbejdsmæssigt og personlig


Vi forventer, at du:

Er mødestabil og tager ansvar
Har gåpåmod og ikke er bange for at tage fat
Kan starte med kort varsel og tage vagter efter behov


Arbejdsopgaver/ansvarsområder:

Som vikar hos JKS skal du have lyst til at arbejde hos mange forskellige typer af virksomheder og være interesseret i vikariater af både kortere og længere varighed.
Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssige vilkår med løn, pension, feriepenge m.v.
Brænder du for at have mange forskellige arbejdsopgaver, er du fleksibel og omstillingsparat, og matcher du ovennævnte personlige kvalifikationer? Så er du måske lige den, vi søger.


Interesseret?

Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.
Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Advokat til Arkil A/S’ hovedkontor
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Trives du i et dynamisk miljø, der værdsætter din juridiske ekspertise og hvor du er med til at skabe værdi i anlægsbranchen? – Så har Arkil jobbet til dig!

Arkil A/S tilbyder en nyoprettet fuldtidsstilling som advokat på hovedkontoret i Hammelev. Her deler du kontor med din advokatkollega, der på egen hånd har drevet afdelingen de seneste 3½ år. Som følge af forretningens vækst og en ambition om fortsat at være på forkant med sagerne, er der nu behov for at øge Arkils interne juridiske ressourcer.


Arkil tilbyder

En fast stilling på fuldtid
Attraktive vilkår m. fritvalgsordning, sundhedsforsikring og en høj pensionssats
Gode muligheder for faglig specialisering og udvikling.
Et rart kontorfællesskab med en bred kontaktflade til hele organisationen
Fleksibilitet og en sund balance mellem arbejde og fritid


Din rolle

Du arbejder i et lille juridisk team på kontoret i Hammelev, som primært fokuserer på entrepriseret og andre relevante regler for branchen. Her består dine typiske opgaver af:

Entrepriseretlig rådgivning og juridisk sparring vedr. projektspecifikke forhold
Generel juridisk rådgivning vedr. tilbud, kontrakter, udbudsret, forsikringsforhold, mv.
Fast juridisk støtte til udvalgte projekter
Håndtering af mindre retssager og voldgiftsprocesser
Deltagelse i forligs- og forhandlingsforløb
Kontakt med eksterne advokater vedr. rådgivning og verserende sager
Intern undervisning, opfølgning på ny lovgivning og bidrag til interne politikker


Dine kvalifikationer

For at lykkes i jobbet, lægger Arkil særlig vægt på at du…

Er uddannet advokat og har flere års erfaring med lignende opgaver
Har erfaring med entrepriseret
Trives med selvstændigt arbejde og at være en del af et lille juridisk team
Trives med rejseaktivitet ifm. møder i hele landet
Kan formidle og kommunikere jura til forskellige fagligheder
Har en positiv indstilling og ser muligheder frem for begrænsninger


Det lyder interessant!

Kontakt Kristina S. Andersen på tlf. 40410805, for at høre mere om jobbet, eller send dit CV med en kort beskrivelse af din motivation for jobbet, direkte via ansøgningsknappen, hurtigst muligt.

Arkil er en mangfoldig og inkluderende arbejdsplads, og opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen. Samtaler til stillingen afholdes løbende, indtil rette kandidat er fundet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Speditørelev
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores speditørelever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S

Vil du lære alt om godt købmandskab, transport, logistik og håndtering af temperaturfølsomme produkter på køl og frost til hele Europa? Så er du garanteret lige dén speditørelev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En speditør fungerer som bindeled mellem leverandøren og slutbrugeren. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i alle afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Speditøruddannelsen
Speditørelevuddannelsen er en 2-årig kontoruddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC Kolding.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX eller EUX (det studie kompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Handelselev med speciale logistik
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores elever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S

Vil du lære alt om godt købmandskab, logistikydelser og -services, digitalisering af lager samt håndtering af temperaturfølsomme produkter på køl og frost ind og ud af lager? Så er du garanteret lige dén handelselev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En handelselev med speciale logistik fungerer som bindeled mellem vores lagre og kunderne. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Handelsuddannelse med speciale logistik
Logistikelevuddannelsen er en 2-årig handelsuddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX, EUX eller EUD (det studiekompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomielev
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vores økonomielever er løsningsorienterede og kan se muligheder hos transport- og logistikvirksomheden H. P. Therkelsen A/S
Vil du lære alt om økonomistyring, regnskab, debitor-, kreditor- og finansbogholderi og skat, moms og afgifter og meget mere i en moderne virksomhed, som arbejder internationalt? Så er du garanteret lige dén økonomielev, som vi leder efter hos H. P. Therkelsen i Padborg.

En økonomielev støtter kolleger og ledere med at skabe et stærkt talbaseret beslutningsgrundlag for de daglige opgaver. Det er en vigtig funktion – og hos H. P. Therkelsen klæder vi dig på til arbejdet gennem en struktureret uddannelsesplan.

Du får ansvar fra dag ét, og du kommer rundt i alle afdelinger, så du kan danne dig et helhedsbillede af arbejdsgangene, og hvordan de hænger sammen på kryds og på tværs i hele virksomheden. Hver dag er forskellig – det er aldrig kedeligt!

Vores kollega Mads Ottesen, udlært speditør hos HPT og arbejder med transport til og fra Spanien og Portugal, siger dette om vores arbejdsplads:

” I HPT får man meget frihed under ansvar. Man får stort ansvar for at få løst sine opgaver, og man har forskellige bolde i luften hele tiden. Det er et sted, hvor du bliver udfordret på forskellige områder, men hvor der samtidig er gode folk til at hjælpe dig.”


Økonomiuddannelsen
Økonomielevuddannelsen er en 2-årig kontoruddannelse med speciale. Uddannelsen veksler mellem undervisning på Handelsskolen og arbejde i H. P. Therkelsen. Der er skoleforløb i 7 - 9 uger på IBC Kolding.

Dine forudsætninger
• Bestået HHX eller EUX (det studiekompetencegivende forløb) eller
• HTX, STX, eller HF suppleret med et 5 ugers EUS5 forløb fra Handelsskolen

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder, Gråsten, Tinglev og Rødekro
JKS
Syddanmark
6300 Gråsten
Klar på en sommer med fart på og trucken som din bedste ven? Danfoss har brug for dig, der kan tage fat, holde hovedet koldt – og er klar til at rykke ind som en vigtig del af lageret i højsæsonen. Skal sommeren være både lønnet og lærerig?

JKS søger friske og robuste lagermedarbejder til sommerferievikarer til Danfoss

Har du erfaring på trucken og forståelse for det generelle lagerarbejde - og kan du arbejde skiftehold? Så har vi muligvis det rette job til dig!

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende inden for følgende områder:

Kørsel med truck / stabler
Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på brugerniveau, gerne SAP
Truckcertifikat
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supportmedarbejder til TEAM DOCUMENT
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vil du med på vores stærke team?
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende arbejde ved siden af dine studier, så søger vi en supportmedarbejder til vores stærke team Document.
Dine opgaver
• Håndtering og sortering af dokumenter fra vores kunder
• ”Pakning” af ture (dokumenter) til chaufførerne
• Udfærdige aflæsser- samt læsselister til lageret
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger

Forventninger til dig
• Du er mødestabil, positiv og forudseende
• Du kan begå dig på dansk og meget på tysk
• Du har lyst til at udføre dine opgave ordentligt
• Du kan kommunikere og samarbejde med teamets andre medlemmer
• Du er klar på at lære nye ting


Vi tilbyder
• En stærk oplæringsplan, hvor du lærer virksomheden at kende
• Konstruktiv feedback på dine opgaver i hverdagen
• Fast arbejdsplan, der sikrer at du også kan passe din skole – der er mulighed for at arbejde: mandag – fredag kl. 15.30 – 21.00 og lørdag kl. 11.00 – 18.00
• Der arbejdes efter 5 ugers plan og i gennemsnit minimum 8 timer pr. uge. Der er mulighed for ekstra timer i ferieperioder
• Indflydelse og frihed under ansvar i en forretning i konstant udvikling og som investerer i den nyeste IT og digitalisering
• En plads i ”familien”, hvor vi lægger vægt på stærke værdier, høj kundeservice/-loyalitet og høj medarbejdertrivsel og Work Life balance
• Sociale goder, som en aktiv personaleforening,
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til TEAM FTL / CROSS TRADE
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Har du en professionel og personlig kundetilgang?
Motiveres du af, at have frihed under ansvar i dagligdagen samtidig med at dine professionelle kolleger i teamet og leder kan bruges til at give dig kompetent og udviklende sparring.
Er det tiden, hvor du skal afprøve dine evner i en transport- og logistikvirksomhed med fokus på kundekontakt. Kan du svare Ja og Ja og er disponent i dag, så søg jobbet.

Dine opgaver
• Disponere FTL og Cross trade ordrer i samarbejde med vores stykgods-grupper
• Daglig opfølgning på dine ordrer og kunder/samarbejdspartnere
• Sikre at kvalitet og økonomi i din disponering er på plads
• Udvikle og arbejde med at dine produkter og områder er ”best in class”
• Samarbejde og sparre med dine professionelle og dygtige kolleger

Forventninger til dig
• Du er positiv, forudseende og handler proaktivt
• Du kan lide en afvekslende hverdag og have mange bolde i luften
• Du er ”købmand” og kan lide at finde den bedste løsning
• Du har erfaring med FTL / Cross trade
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til Forvogn/Hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør, der skal køre forvogn/hænger.
Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med forvogn/hænger, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE og førerkort

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 4. juni 2025 .
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til asfaltafdeling
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Er du Vej-asfaltør eller bare nysgerrig på asfaltbranchen? – Asfaltbranchen byder på spændende opgaver, gode fællesskaber og høj faglighed.

Er du nysgerrig efter at høre mere, så kontakt afdelingschef Henrik Guldberg Sørensen på telefon 21277212 - måske er det lige dig, vi leder efter?

Sammen med 5-6 gode kolleger, er du tilknyttet vores afdeling i Skrydstrup ved Vojens. Du bliver en del af en afdeling, der udfører alle typer af asfaltopgaver fra motorveje til cykelstier, parkeringspladser og asfaltramper. På holdet og i resten af afdelingen vægter vi arbejdsmiljø og godt humør kombineret med vores faglige stolthed meget højt.

Vi forestiller os, at du:

Har erfaring med asfaltarbejde eller gå på mod til at lære en ny branche at kende
Har flair for planlægning og tilrettelæggelse af arbejde
Er fleksibel mht. arbejdstid og arbejdssted
Som minimum har kørekort til alm. personbil (B)
Har et stort fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø
Er nysgerrig og har et godt humør

Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed, som er kendt for fokus på faglighed, ordentlighed og stort fokus på det gode arbejdsmiljø
God sidemandsoplæring
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.

Har du lyst til at blive en del af et godt hold, så lad os endelig høre fra dig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sommerferievikarer til produktionen
JKS
Syddanmark
6300 Gråsten
Mangler du nye udfordringer hen over sommeren? Har du sommerferie fra skolen eller holder sabbatår, og vil du gerne tjene gode lommepenge? Så er der her en gylden mulighed for at få timer i produktionen hos Danfoss.

Vi søger netop nu friske og arbejdsomme sommerferievikarer til produktionen ved Danfoss i Gråsten. Hvad kræver det? Du er klar til at tage fat og har lyst til at yde en god og stabil arbejdsindsats.

Derudover er det vigtigt, at du:

Kan arbejde 4 - 8 sammenhængende uger.
Kan arbejde selvstændigt
Er stabil og møder til tiden
Er hjælpsom, samarbejdsvillig og har et godt humør
Taler, læser og forstår dansk

Faglige kompetencer:

Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arbejdsmiljø- og kvalitetskoordinator
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Sætter du en ære i at sikre sikkerheden, kvalitet og det gode arbejdsmiljø på byggepladsen? Så er du lige den profil vi har brug for hos Arkil i Region Midtjylland, Region Nordjylland, Fyn

Jobbet

Jeg er ansat i en fast stilling på fuldtid, som Arbejdsmiljø- og kvalitetskoordinator. Jeg har kontor i Randers eller Horsens, afhængigt af hvad der passer bedst i forhold til min bopæl. Herfra går mit job ud på at understøtte Bro & Betons udvidede fokus på det fysiske og psykiske arbejdsmiljø i vores egenproduktion på byggepladserne på Fyn og i Jylland.

Mine ansvar og opgaver

Til daglig kører jeg rundt og foretager sikkerhedsrunderinger, -samtaler og -registreringer i samarbejde med projekternes formænd og entrepriseledere. Jeg kan også påtage mig rollen som Arbejdsmiljøkoordinator (B) på projekterne og hjælpe med opsætning af kvalitetssikringsskabeloner, hvor der er brug for det.

Derudover vil jeg beskæftige mig med at:

Afvikle meningsfulde sikkerhedsmøder og formidle god arbejdsmiljøpraksis på byggepladserne
Sikre læring på tværs af organisationen
Implementere nye tiltag, informationer og kampagner i organisationen
Arbejde tæt sammen med afdelingscheferne om ulykkesanalyser mv.
Udarbejde og tilpasse kvalitetssikringsmaterialet ved opstart af nye entrepriser

Arkil tilbyder

For at lykkes med ovenstående opgaver, sørger Arkil for en koordineret faglig sparring med Kvalitets- og arbejdsmiljøafdelingen. Derudover giver jobbet mig:

Fokus på sikkerhed, godt arbejdsmiljø, høj kvalitet og en sund balance mellem arbejde og fritid.
Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og efteruddannelse.
En konkurrencedygtig og attraktiv lønpakke inkl. sundhedssikring og pensionsordning
En nyoprettet stilling med masser af mulighed for indflydelse, hvor jeg i høj grad sætter præg på min egen hverdag.

Mine kompetencer:

For at lykkes i jobbet, lægger Arkil særlig vægt på at jeg besidder følgende kompetencer:

Jeg har speciale i arbejdsmiljø og erfaring med arbejdsmiljøkoordinatorrollen
Jeg er administrativt, teknisk eller håndværksmæssigt uddannet
Jeg har erfaring med anlægsbranchen og kan agere i krydsfeltet mellem at være bygherres arbejdsmiljøkoordinator og Arkils medarbejder
Jeg kan samarbejde med en bred gruppe af fagligheder og interessenter og kan formidle god arbejdsmiljøpraksis til alle parter.
Jeg trives med at udvikle, udbrede og implementere struktur i arbejdsprocesser og ser muligheder i pludseligt opståede og komplekse situationer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Reparatør med snilde for vedligehold og optimering
AKD
Syddanmark
6520 Toftlund
Har du et godt blik for optimering? Finder du ofte løsninger, der forebygger, at problemerne overhovedet opstår? Så er du måske den helt rette reparatør, som AKD i Toftlund lige nu søger.

På vegne af AKD i Toftlund søger Career | a JKS Company en dygtig reparatør til deres vedligeholdsafdeling, som en udvidelse af det eksisterende team.


Om AKD

Andels-Kartoffelmelsfabrikken Danmark, AKD, er en unik kombination af moderne og veletableret. Selvom AKD officielt blev dannet i 2022, da AKM og AKS fusionerede, har disse to andelsvirksomheder tilsammen mere end 195 års branchekendskab med sig. Du vil derfor ikke blot blive en del af et innovativt foretagende, men du vil derudover få muligheden for at træde ind i et velfunderet og historisk fællesskab.

I forlængelse af dette er AKD en arbejdsplads, hvor personaleforholdene generelt prioriteres højt. I praksis betyder det, at du som ansat tilbydes en konkurrencedygtig løn, sundhedsforsikring, samt andre personalegoder. Ansættelsesforholdet er desuden omfattet af den til enhver tid gældende overenskomst.


Om rollen

I samarbejde med resten af vedligeholdsafdelingen, vil du være ansvarlig for al vedligeholdelse, i alle afdelinger, hos AKD i Toftlund.

Mere konkret vil dine arbejdsopgaver inkludere:

Reparationer og fejlfinding på processer og udstyr
Optimering af udstyr
Renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
Opdatering af dokumentation efter afsluttede opgaver
Projekter med indkøring og opstart
Vagtturnus under kampagnen (i tidsrummet 05.00 til 18.00)


Hvem er du?

For at opnå succes i rollen ser vi gerne, at du:

Er uddannet indenfor metalområdet, med en baggrund som smed, industritekniker, automatiktekniker eller lign.
Har et solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
Har gode analyseevner
Har gode samarbejdsevner, men samtidig evner at arbejde selvstændigt
Har en ansvarlig og positiv indstilling
Er uddannet og erfaren i el og automatik – eller klar til at blive efteruddannet
Er kendt med systemer til forebyggende vedligehold


Vi glæder os til at høre fra dig!

Er du klar til at tage næste skridt? Career | a JKS Company varetager rekrutteringsprocessen. Send din ansøgning og dit CV via "Søg Stillingen" nedenfor. Vi kigger løbende på de indkomne ansøgninger, og stillingen tages ned, når den rette kandidat er fundet – så skynd dig at sende din ansøgning!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
CNC-Operatør til Nat-team
Steel Products DFT A/S
Syddanmark
6430 Nordborg
Vil du arbejde med højteknologisk CNC-udstyr og blive en del af et stærkt team på nathold?

Vi søger en dygtig og engageret CNC-operatør til at betjene tre Muratec CNC-drejebænke i vores produktion. Emnerne stammer fra vores egen koldflydeafdeling og består af feritisk rustfrit stål og kunden er Volvo lastbiler.

Dine primære opgaver:
• Betjening af Muratec CNC-drejebænke

• Løbende kvalitetssikring via manuelle målinger og 3K Zeiss målemaskine

• Rotation mellem opgaver inden for CNC-området

Du bliver en del af:
Et velfungerende natteam med 10 operatører fordelt på flere afdelinger, med 3–4 kollegaer i CNC-området, hvor samarbejde og sparring er en naturlig del af hverdagen

Oplæring:
Du starter på dagholdet, hvor du grundigt introduceres til vores processer. Når du er rutineret, overgår du til nattevagt – stadig med adgang til erfarne kolleger, du kan spørge til råds.

Vi forventer, at du er:

• Stabil og fleksibel

• Selvstændig og ansvarlig

• Klar på nye udfordringer og indstillet på rotation i arbejdsopgaver


Arbejdstid og vilkår:
5-dages arbejdsuge, nattevagt kl. 22:00–06:00, med flexkonto

Vi er:
En mellemstor virksomhed, som er familieejet, hvor der ikke er langt fra ord til handling. Vi bruger vores sunde fornuft og har gode lange forhold til både vores medarbejdere og vores kunder.
Vi vægter at vores medarbejdere trives og oplever at der er et ordentligt arbejdsmiljø

Arbejdspladsen er i Nordborg

Du er velkommen til at kontakte Site Manager, Jacob Bladt på 24913837 hvis du vil høre mere om stillingen.

Lyder dette som noget for dig? Så send din ansøgning og CV allerede i dag – vi indkalder løbende til samtaler. Send ansøgning til Jbl@steelproducts.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret ansøgning– Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Uopfordret ansøgning – Restaurant / Køkken / Gastronomi til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling

- Fuldtid / deltid -

I sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter.

Vi søger motiverede medarbejdere, der ønsker at blive en del af vores gastronomiske univers – både i køkkenet og i restauranten.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten?
Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt! 
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Vi søger dig, som...
- Har interesse for madlavning, service og gæstekontakt
- Har erfaring eller uddannelse inden for gastronomi, catering, hotel og restauration – eller blot lysten til at lære
- Er fleksibel og kan arbejde i weekender, på helligdage og i ferier
- Er serviceminded, smilende og trives i et travlt arbejdsmiljø
- Taler dansk – og gerne også engelsk eller tysk
- Har lyst til at udvikle dig fagligt i en international virksomhed
- Har sans for orden, kvalitet og god hygiejne (HACCP)

Lyder det som noget for dig?
Send os din uopfordrede ansøgning og CV – og fortæl, hvorfor netop du passer ind i vores team. Vi glæder os til at høre fra dig!

Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold. 
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok, Areas Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6430 Nordborg
Køkkenmedhjælper med udviklingspotentiale til kok til nyåbningen af Center Parcs Nordborg Resort med start hurtigst muligt - langtidsstilling
- Fuldtid / deltid -

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med mange forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som kok! Vi leder efter et langsigtet teammedlem – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en afgørende rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr lige fra starten? Så bliv en del af vores team!

Vi kan tilbyde:
- Attraktiv aflønning: En løn, der matcher dine kvalifikationer og din erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Venlig teamatmosfære: Gode kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt - ikke bare en sæsonkontrakt!
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid - muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og internationalt plan

Dine opgaver:
- Hjælp med forberedelse og anretning af kolde og varme retter
- Præsentation af retter
- Udførelse af køkkenhygiejne i henhold til HACCP-retningslinjerne
- Generelle rengøringsopgaver
- Opvask af service og køkkenredskaber
- Rengøring i køkken- og lagerområder
- Sortering og opbevaring af service

Din profil:
- Uddannelse inden for catering- eller hotel- og restaurationsbranchen er en fordel
- Erfaring fra storkøkken er ønskelig
- Fleksibel med arbejdstider – også i weekender og på helligdage
- Nyuddannede og karriereskiftere er også meget velkomne
- Gode danskkundskaber – kendskab til engelsk eller tysk er også en fordel
- Du har glæde ved at arbejde med fødevarer
- Du har lyst til faglig og personlig udvikling i gastronomien hos en international virksomhed

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg nu via e-mail til: karriere@areas.com eller via online ansøgningsskemaet!

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, seksuel orientering, handicap, eller etnisk tilhørsforhold.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Studerende til praktikjob i efteråret 2025
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm. Praktikken byder på spændende opgaver både bag skrivebordet og ude i marken, et kørekort vil derfor være nødvendigt. Bilen kan vi hjælpe med, hvis ikke du selv har en.


Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”

Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet

Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Hvad får du ud af din praktik i Arkil

For den engagerede og målrettede studerende er der mulighed for ansvar på egen opgave.

Vi har solid erfaring med at have studerende i praktik. Vi mener, at den bedste måde at lære på, er ved at prøve tingene af i praksis og opbygge rutiner og møde de kollegaer, der i fællesskab skaber projekterne. Du støber på den måde et solidt fundament for en faglig forståelse, som du kan bygge resten af din uddannelse og kommende karriere på.


Få mere viden

Er du i tvivl om hvilken praktik, der vil passe til dig, eller har du set et spændende projekt som du gerne vil være en del af, så ta’ kontakt til vores HR-partner Helle Juhl på telefon 2483 5142. Måske kan vi sammen skabe en praktikplads, der understøtter netop det du brænder for.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Nordborg Resort – fast stilling med start hurtigst muligt
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
STOR NY ÅBNING: Job som kok på Nordborg Resort

Leder du efter et spændende job i cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rette mulighed for dig!

I juni 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en bred vifte af gastronomiske koncepter, og vi søger dig til at blive en del af vores team som kok! Vi søger en langvarig medarbejder – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter en ny karrieremulighed? Uanset om det er i service, i køkkenet eller i administrationen, vil du helt sikkert finde dit nye job hos os.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort – fast stilling
- Fuldtid / Deltid -

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes.
- Godt arbejdsmiljø: Fantastiske kolleger og en venlig teamånd.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Stabilitet og sikkerhed: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt – ikke kun sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd fordelene ved rabatterede måltider i alle vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, herunder morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lagerføring.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring inden for branchen.
- Første erhvervserfaring, f.eks. i en kantine, er en fordel – erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarlig.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljer.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Passion for at tilberede forskellige køkkener og stor kreativitet.
- Begejstring for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Gode danskkundskaber; engelske eller tyske sprogkundskaber er også velkomne.

Leder du efter et job, hvor du kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande verden over er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende gastronomi.

Vi glæder os til at møde dig! Ansøg nu på få minutter via vores online ansøgningsformular!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenchef, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
STOR NY ÅBNING: Job som kok på Nordborg Resort

Leder du efter et spændende job i cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rette mulighed for dig!

I juni 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en bred vifte af gastronomiske koncepter, og vi søger dig til at blive en del af vores team som kok! Vi søger en langvarig medarbejder – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter en ny karrieremulighed? Uanset om det er i service, i køkkenet eller i administrationen, vil du helt sikkert finde dit nye job hos os.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort – fast stilling
- Fuldtid / Deltid -

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes.
- Godt arbejdsmiljø: Fantastiske kolleger og en venlig teamånd.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Stabilitet og sikkerhed: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt – ikke kun sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd fordelene ved rabatterede måltider i alle vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, herunder morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lagerføring.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring inden for branchen.
- Første erhvervserfaring, f.eks. i en kantine, er en fordel – erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarlig.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljer.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Passion for at tilberede forskellige køkkener og stor kreativitet.
- Begejstring for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Gode danskkundskaber; engelske eller tyske sprogkundskaber er også velkomne.

Leder du efter et job, hvor du kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande verden over er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende gastronomi.

Vi glæder os til at møde dig! Ansøg nu på få minutter via vores online ansøgningsformular!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bygningskonstruktør- eller Ingeniørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm. Praktikken byder på spændende opgaver både bag skrivebordet og ude i marken, et kørekort vil derfor være nødvendigt. Bilen kan vi hjælpe med, hvis ikke du selv har en.


Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”

Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet

Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Hvad får du ud af din praktik i Arkil

For den engagerede og målrettede studerende er der mulighed for ansvar på egen opgave.

Vi har solid erfaring med at have studerende i praktik. Vi mener, at den bedste måde at lære på, er ved at prøve tingene af i praksis og opbygge rutiner og møde de kollegaer, der i fællesskab skaber projekterne. Du støber på den måde et solidt fundament for en faglig forståelse, som du kan bygge resten af din uddannelse og kommende karriere på.


Få mere viden

Er du i tvivl om hvilken praktik, der vil passe til dig, eller har du set et spændende projekt som du gerne vil være en del af, så ta’ kontakt til vores HR-partner Helle Juhl på telefon 2483 5142. Måske kan vi sammen skabe en praktikplads, der understøtter netop det du brænder for.


Er du klar til at indfri dit potentiale og udfolde dine kompetencer

Så send en kort ansøgning og CV hurtigst muligt via vores hjemmeside, idet vi løbende indkalder til samtale.

Arkil er en mangfoldig og inkluderende arbejdsplads, og vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen, uanset køn, alder og etnicitet.

Vi ser meget frem til at høre fra dig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chef (d/m/w), Nordborg Resort – long-term position
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Jobs as a chef at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In june 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a chef! We are looking for a long-term team member, not just for one season.

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.


Chef (d/m/w) for the new Center Parcs Nordborg Resort – long-term position
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company and a permanent contract – not just seasonal!
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Preparation of dishes, including for the breakfast buffet.
- Creative work with fresh and conveniencefood products.
- Planning and organising purchases and storage.
- Preparation à la carte menus.

Your profile:
- Completed vocational training as a chef or equivalent experience in the field.
- First professional experience, e.g., in a canteen, desirable, experienced chefs are also welcome.
- Quality-conscious, ambitious, and responsible.
- You keep a clear head in stressful situations and have an eye for detail.
- You enjoy working in a team.
- Passion for preparing various cuisines and creativity.
- Enthusiasm for great tasting experiences and sustainable production.
- Flexibility in terms of working hours and willingness to work on weekends and public holidays.
- Good knowledge of Danish; English or German language skills are also welcome.

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes via the online application form!

We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejdere til Skærbæk
DANISH CROWN A/S
Syddanmark
6780 Skærbæk
DANISH CROWN A/S

Produktionsmedarbejdere til Skærbæk

Skærbæk

Er du vores nye medarbejder og lyst til at bruge dine hænder til at skabe resultater? Så er du måske en af de medarbejdere, vi søger til vores slagteri i Skærbæk.

Vi søger nye medarbejdere til dagholdet. Så ønsker du at søge job i produktionen i Skærbæk, så send din ansøgning hurtigst muligt.

DANISH CROWN A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Mejerimedarbejder til osteriet
Arla Foods amba
Syddanmark
6535 Branderup J
Arla Foods amba

Mejerimedarbejder til osteriet

Branderup J

Din opgave bliver at sørge for driften af vores 2 multivac-maskiner. Multivac er sidste led i processen i osteriet, inden osten kommer ud i pakkeriet.

Din arbejdsdag vil, udover driften, bestå af opgaver som at:

  • Holde fokus på at sikkerheden er i top.
  • Bidrage til løbende forbedringer af driften og processer.
  • Sikre kvaliteten gennem hele processen.
Arla Foods amba
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Mejerist
Arla Foods amba
Syddanmark
6535 Branderup J
Arla Foods amba

Mejerist

Branderup J

På Branderup Mejeri kan du se frem til en afvekslende hverdag blandt 175 gode og glade kolleger. Din opgave bliver at deltage i driften i Osteriet, hvor vi arbejder 24/7.

Din arbejdsdag vil, udover driften, bestå af opgaver som at:

  • Være med til at holde fokus på at sikkerheden er i top.
  • Bidrage til løbende forbedringer af driften og processer.
  • Sikre at kvaliteten er i top gennem hele processen.
Arla Foods amba
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Speditør/indkøbskoordinator
Det Gamle Apotek A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Det Gamle Apotek A/S

Speditør/indkøbskoordinator

Tønder

Vi tilbyder et interessant, alsidigt og udfordrende job, som er i en succesfuld virksomhed med en fri jargon og masser af humor.

Vi arbejder i et fladt hierarki, så du får stor indflydelse på din hverdag. Vi er et stærkt kollegialt team, hvor samarbejde og vidensdeling er en naturlig del af hverdagen, trods travlhed og ofte stramme deadlines.

Du vil udgøre en central rolle i at sikre vare flow og en stærk produktportefølje, som kan leve op til de forventninger vores kunder har i de kommende år.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland