2097 job i Sønderjylland 138 job i dette område
2097 job i Sønderjylland 138 job i dette område

topjob

Produktionsmedarbejder, Ørbæk
JKS & Career
Fyn
5853 Ørbæk
Har du erfaring fra produktionsvirksomhed gerne indenfor fødevareindustrien, og har du truckcertifikat? Så er det måske lige dig, vi står og mangler!

Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust produktionsmedarbejder til skiftehold hos virksomhed i Ørbæk.


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Indstilling og betjening af maskiner
Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
Kvalitetskontrol
Ophængning
Palletering
Truckkørsel
Forefaldende arbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed og meget gerne fra fødevareindustrien
Du har truckcertifikat samt praktisk erfaring med kørsel heraf
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder, Ørbæk
JKS & Career
Fyn
5853 Ørbæk
Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust lagermedarbejder, som har mod på at tage fat. Truckcertifikat er et krav.


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Kørsel med truck
Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
God til IT og erfaring med lagerstyringsprogrammer
Hygiejnebevis er en fordel, men ikke et krav
Truckcertifikat

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Er du vores nye administrationselev i marketing/receptionen?
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en kontorelev med speciale i administration til vores marketingafdeling

Du får en spændende uddannelse, hvor ikke to dage er ens. Du bliver en del af en afdeling, hvor der både er varierende administrationsopgaver, marketingopgaver, lettere økonomiopgaver samt opgaver i vores reception.
Du får en central plads i marketingafdelingen med stor kontakt til kollegaer og i receptionen vil du skulle tage imod vores mange gæster med et smil på læben.

Typiske opgaver kan være
• Vedligehold af hjemmesider
• Online annoncer
• Opgaver i powerpoint, word og excel
• Opdatering af tekster
• Afløsning i receptionen
• Ad hoc opgaver i økonomiafdelingen

Vi forventer at du
• Er sprudlende og glad men samtidig har roen til fordybelse når du ”nørder” på computeren
• Er stærk i skriftlig dansk
• Brænder for god service og kan smile i telefonen
• Er fleksibel og interesseret i at lære nyt

Du tilbydes
• Et spændende og varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Frihed under ansvar
• Kantineordning, fitness og mange andre personalegoder
• Fri omgangstone
• Samarbejde med eleverne i vores elevnetværk

Som administrationselev skal du opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et forløb (EUX, HHX, HG2, HGV, HGS) fra en handelsskole, hvor der øverst på beviset står kontor med speciale administration. Har du en studentereksamen (HF, STX, HTX), skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Disse forløb foregår på handelsskolen. Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have lavet en realkompetencevurdering, som en handelsskole nær dig, kan lave for dig.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte direktør Line Meldgaard på tlf. 74 33 72 11. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt dog senest den 15. marts 2024.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.




Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejder til brøndboring
JKS & Career
Fyn
5560 Aarup
Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust medarbejder, som har mod på at tage fat og trives med at arbejde udendørs. Hvis du har lastbilkørekort (C), krankort op til 30 t og truckcertifikat, er det en stor fordel dog ikke et krav. Du og en kollega kører sammen og kan dermed skiftes og hjælpe hinanden med betjening af de forskellige maskiner.

Hos Fyns Grundvandssænkning og Brøndboring tror vi på frihed under ansvar, og det er derfor vigtigt, at du er selvstændig og ansvarsbevidst. Ligeledes anses vi i branchen for at være en virksomhed, hvor kvaliteten af vores arbejde er i højsæde, og vi vægter derfor at du også motiveres af at udføre 'et godt stykke arbejde' Du behøver ikke at komme med en masse viden om området - bare den rigtige indstilling, så skal vi nok lære dig resten.

Der er tale om et Try & Hire forløb. Det vil sige, at du ansættes af JKS i opstartsperioden, hvorefter der efter gensidig aftale vil være tale om fastansættelse for den rette.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende inden for følgende områder:

Opstilling og montering af sugespidsanlæg ved både store og små byggeprojekter
Opsætning af overpumpningsgrej
Nedspuling/nedboring af af sugespidser
Etablering af filterboringer
Transport af materiel mellem byggepladser
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Will you become an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Project Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our multi-billion-dollar projects. If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

As a Project Controller at Novo Nordisk, the candidate will:

Drive project controls in the areas of cost management, earned value, and project cost reporting.
Be responsible for their project area, ensuring robust controlling and delivering reliable data.
Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost analysis.
Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.



Qualifications

To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:

Bachelor's degree or higher in economics or from a technical university.
Experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
Knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Knowledge of project management software and tools.
You have experience using project management software and tools.
Strong analytical and problem-solving skills are essential in this role.
Good communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Project Manager
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you an experienced project manager with a background in energy supply solutions? Are you ready to take on the challenge of establishing a new Site Energy Hub within sustainable solutions? If so, we have an exciting opportunity for you to join our team as a Senior Project Manager. Read on and apply today for a life-changing career.


The Position

As a Senior Project Manager at Novo Nordisk, you will:

Lead the establishment of a new Site Energy Hub, ensuring the successful delivery of the project within the ambitious timeline.
Utilize your expertise in energy supply solutions to design and implement efficient and sustainable energy systems.
Collaborate with cross-functional teams to ensure seamless integration of the Site Energy Hub with existing infrastructure.
Manage project budgets, timelines, and resources to ensure successful project completion.
Manage Execution and oversee the procurement of necessary equipment and services for the Site Energy Hub.
Monitor and mitigate risks throughout the project lifecycle to ensure project success.


Qualifications

To excel in this role, we are looking for a candidate with the following qualifications:

A degree within mechanical engineering, high voltage engineering or equivalent knowledge, with 5- 8 years of experience.
Proven experience as a project manager, preferably in fast-track projects, you will build a team of around 5 people over the next 12 months.
Strong knowledge and experience in energy supply solutions.
Ability to manage multiple stakeholders and drive collaboration.
Strong problem-solving and decision-making abilities.
Proven track record of delivering projects on time and within budget.
Excellent leadership and communication skills.

You are fluent in English, and Danish is an advantage.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Project Controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Senior Project Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our multi-billion-dollar projects.
If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

As a Senior Project Controller at Novo Nordisk, the candidate will:

Drive project controls in the areas of cost management, earned value, planning and scheduling, risk management, and scope and change management.
Be responsible for their project area, ensuring robust control and delivering reliable data.
Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost, schedule, and risk analysis.
Identify and mitigate project risks, ensuring projects are delivered on time and within budget.
Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.


Qualifications

To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:

Bachelor's degree or higher in economics or from a technical University.
Proven experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
Strong knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Proficient in project management software and tools.
Excellent analytical and problem-solving skills.
Strong communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project controller
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Will you become an expert in project controls? Do you thrive in a fast-paced and dynamic environment? We are looking for a Project Controller to join our team and play a key role in ensuring the success of our multi-billion-dollar projects. If you are ready for a new challenge, read on and apply today for a life-changing career.


The position

As a Project Controller at Novo Nordisk, the candidate will:

Drive project controls in the areas of cost management, earned value, and project cost reporting.
Be responsible for their project area, ensuring robust controlling and delivering reliable data.
Collaborate closely with the Project Controls team to ensure effective project management and control.
Provide accurate and timely reporting on project performance, including cost analysis.
Support project managers in making informed decisions by providing financial analysis and insights.


Qualifications

To excel in this role, the candidate should have the following qualifications:

Bachelor's degree or higher in economics or from a technical university.
Experience in project controls, preferably in a large-scale project environment.
Knowledge of cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Knowledge of project management software and tools.
You have experience using project management software and tools.
Strong analytical and problem-solving skills are essential in this role.
Good communication and collaboration skills, with the ability to work effectively in cross-functional teams.

You can leverage your knowledge and skills to provide project controls support in a large-scale project environment. You should be familiar with cost management, earned value analysis, planning and scheduling techniques, risk management, and scope and change management.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Manager, Production Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for the opportunity to use your management skills as well as your technical skills to help one of Denmark's most successful production companies succeed with our automation and digitisation journey within production? We are looking for a Production Development Manager, who will help lift our production to world class. We have worked with automation and digitisation in production for many years. In the coming years, we will continue to focus on our smart integrated factory, flexible lean automation, and design for manufacturing strategy.


We are looking for a skilled and professional engineer who can take the lead in developing our production technical processes, systems, and competences in Operations globally. You will be operating and co-operating cross-organisationally - using your skills to execute improvement projects and create Best Practice – and you will focus on the implementation of these across our product lines and other factories in Denmark, USA, China, Thailand, and Slovakia.


You will be reporting directly to our COO. Together with a team of professional colleagues, you will be given an exciting opportunity to challenge the existing, generate concrete ideas and implement technical development projects within our core competences - particularly including further digitalisation, automation, and other relevant initiatives which contribute to maintaining a strong competitive production.



For the right person this is the perfect opportunity to use your skills to make a difference in an exciting position. You will become part of an increasingly growing company and have the opportunity to influence and learn from your highly skilled colleagues across the organisation.



Tasks:

Daily leadership and development of the Production Development department consisting of 2 technical project managers and typically two graduate engineers
In collaboration with product lines, initiate production development projects within automation and digitisation that create competitiveness for LINAK factories globally
Search for and introduce the newest knowledge about production processes, automation, and digitalisation to LINAK, including maintaining our production development technology roadmap.
Create business cases related to Digital Production and participate in the Change Advisory Board related to Operations IT
Global Process Owner on production technology related processes, including best practice on purchasing new equipment, production transfer, 3P Operational Assessment, etc.
Responsible for improving various applications (OEE, PDHS, MES, Guide Online, Digital Cells, our AGV fleet, etc.) in collaboration with production and IT
Conduct relevant competency development and mentoring across the organisation
Responsible for Production Technician development globally
Develop and implement the LINAK production strategy in co-operation with the Production Management



You:

have relevant experience from a major industrial company
probably hold a position as either Operations Manager, Production Engineering Manager or Project Manager in a major manufacturing company
have the ability to drive innovation projects through strong relationship skills
have the ability and desire to deal with technology innovation projects and are able to participate in technical development work together with experts
have the ability to work with implementation of new products and processes, including very strong skills in building competencies locally
have a distinct analytic sense, an interest in experimenting and to explore problems in depths in order to generate the best solutions
able to create a vision of the future, even when it is uncertain and abstract
are result-oriented and able to maintain focus on important issues
probably hold a degree in engineering supplemented with another relevant education
speak and write English, and preferably have some knowledge of Danish
are willing to settle down in the area close to LINAK A/S



If you would like further information regarding the position, please do not hesitate to contact COO Egon Jensen, phone +45 7315 1410.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Tilsynsførende inden for rengøringsbranchen
JKS & Career
Fyn
5000 Odense C
Brænder du for tilfredse kunder og glade medarbejdere? Og har du erfaring inden for rengøringsbranchen? Så er det dig, vi søger for vores samarbejdspartner i Vejle-området.

Til hurtig opstart søger JKS en dygtig, stabil og selvkørende tilsynsførende med stort servicegen og en udadvendt personlighed.

Der er tale om en Try & Hire stilling med henblik på efterfølgende fastansættelse.


Arbejdsopgaverne vil primært være inden for følgende områder:

Opstart af nye kunder samt pleje af de eksisterende kunder
Kvalitetsrapporter - opfølgning med kunder
Daglig kontakt med dine medarbejdere, oplæring af nye samt opfølgning
Planlægning af vagtskema
Afløsning ved sygdom og ferie efter behov
Du skal være fleksibel i forhold til arbejdstider, da du skal kunne besøge dit personale, når de arbejder (morgen, aften og i perioder også weekend)



Faglige kompetencer:

Du har gerne erfaring som tilsynsførende inden for rengøringsbranchen eller lign. relevant baggrund
Du er grundig og effektiv, og du kan arbejde under tidspres, uden at det går ud over serviceniveauet og kvaliteten
Du er selvkørende, ansvarsbevidst og pålidelig
Du har erfaring med skriftlig kontakt med kunder
Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale (eller som minimum flydende engelsk i skrift og tale)
Du har flair for IT, da alt kører online.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fugttekniker
Midtfyns Totalservice
Fyn
5672 Broby
Grundet stigende aktivitet, søger Midtfyns Totalservice en fugttekniker, tømrer eller en medarbejder med anden byggeteknisk uddannelse, med mod på at blive lært op til tekniker.

Som fugttekniker rykker du ud til forsikringskunder, boligforeninger og erhvervskunder, som har haft en vandskade i forbindelse med f.eks. et sprunget vandrør, brand eller skybrud – og der skal handles hurtigt.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Besigtigelse og vurdering af skadeomfang og igangsætning af nødvendige tiltag såsom fugtmåling og affugtning
Udarbejdelse af dokumentation i form af fugtrapport, plantegning samt tilbud
Kundekontakt og orientering, samt indrapportering i ScalePoint
Udtagning af skimmelprøver
Du er projektleder på dine sager og sørger for, at de bliver løst og afsluttet succesfuldt
Du koordinerer efterfølgende reetableringsopgaver på tværs af håndværkerafdelingen i firmaet
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fugttekniker
Midtfyns Totalservice
Fyn
5672 Broby
Grundet stigende aktivitet, søger Midtfyns Totalservice en fugttekniker, tømrer eller en medarbejder med anden byggeteknisk uddannelse, med mod på at blive lært op til tekniker.

Som fugttekniker rykker du ud til forsikringskunder, boligforeninger og erhvervskunder, som har haft en vandskade i forbindelse med f.eks. et sprunget vandrør, brand eller skybrud – og der skal handles hurtigt.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Besigtigelse og vurdering af skadeomfang og igangsætning af nødvendige tiltag såsom fugtmåling og affugtning
Udarbejdelse af dokumentation i form af fugtrapport, plantegning samt tilbud
Kundekontakt og orientering, samt indrapportering i ScalePoint
Udtagning af skimmelprøver
Du er projektleder på dine sager og sørger for, at de bliver løst og afsluttet succesfuldt
Du koordinerer efterfølgende reetableringsopgaver på tværs af håndværkerafdelingen i firmaet

Personprofil:

Du har en byggeteknisk uddannelse – erfaring i jobbet er ikke et krav
Du har byggeteknisk indsigt – specielt i forhold til konstruktioners opbygning
Du har god IT-forståelse
Du har flair for både skriftlig og mundtlig kommunikation
Du kan håndtere hektiske situationer og holde hovedet koldt med mange deadlines
Du arbejder målrettet, struktureret og selvstændigt
Du er kundeorienteret og opleves også sådan
Du har en fleksibel indstilling, der gør, at opgaven udføres, når den er der
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Elektriker til projekt i Odense SØ
JKS & Career
Fyn
5220 Odense SØ
Vi står og mangler en dygtig elektriker til at gå med i sjakket på projekt i Odense SØ

Vi søger en kvalitetsbevidst og engageret elektriker med en alsidig erfaring indenfor nybyg.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Installationsteknik
Lyskilder
Kabelbakker
Bygningsautomatik

Faglige kompetencer:

Du er faglært elektriker og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere et godt stykke håndværk
Du er ansvarsbevidst og pålidelig

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.


Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer


Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.

Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Grøn medarbejder ? afløser
Svendborg Andels-Boligforening
Fyn
5700 Svendborg
Svendborg Andels-Boligforening

Grøn medarbejder ? afløser

Svendborg
  • Motiveres du af en arbejdsdag i det fri?
  • Har du blik for beplantning og vedligehold af grønne områder?
  • Er du positiv og udadvendt?

Så har Svendborg Andels-Boligforening måske jobbet til dig.

Til vores driftsteam søger vi en serviceminded afløser på fuld tid til primært at varetage vedligehold af de grønne områder i og omkring vores 2.250 lejemål.

Svendborg Andels-Boligforening
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Finanselev til GF Fyn
GF Forsikring
Fyn
5700 Svendborg
GF Forsikring

Finanselev til GF Fyn

Svendborg

Drømmer du om en karriere, hvor fællesskab og faglighed er i højsædet? Så vil vi rigtig gerne høre fra dig!

Vi søger nemlig lige nu efter nye, dygtige finanselever til vores toårige finanselevuddannelse. Vores fokus er at klæde dig på og udvikle dine kompetencer, så du efter endt uddannelse vil stå knivskarpt i forsikringsverdenen.

GF Forsikring
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kunderådgiver til Andelskassen i Svendborg
Danske Andelskassers Bank A/S
Fyn
5700 Svendborg
Danske Andelskassers Bank A/S

Kunderådgiver til Andelskassen i Svendborg

Vi er en afdeling med fart på vækst og kundetilgang ? og vi har det rigtig sjovt på vejen. Vil du være med?

Vi har højt til loftet, vi tror på frihed under ansvar, og vores mentalitet er at løfte i flok. Den samlede trup består af 16 gode kolleger, fordelt på både privat og erhverv.

Vi oplever stor vækst og kundetilgang ? særligt på private kunder og mindre erhverv på hele Sydfyn. Denne ledige stilling er derfor til dig, der drømmer om at arbejde med privatkunder med mulighed for mindre erhverv. Lidt som en totalrådgiver, men med hovedvægt på det private kundesegment.

Danske Andelskassers Bank A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfaren entrepriseleder
Torneløkke Anlægsgartner og Servicefirma ApS
Fyn
5700 Svendborg
Torneløkke Anlægsgartner og Servicefirma ApS

Erfaren entrepriseleder

Svendborg

Kan du gennemføre jord-, kloak-, beton- og anlægsprojekter fra kalkulation til a?evering, er det måske dig vi søger!

Med reference til vores afdelingschef for anlæg består opgaverne bl.a. af:

  • Kalkulation og planlægning af projektets udførelse.
  • At stå i spidsen for udførelse af projekterne i praksis og føre tilsyn.
  • Varetage løbende dialog med bygherre samt ledelse af arbejdsledere og timelønnede.
  • Sikre kvalitetssikring og løbende økonomiopfølgning på egne projekter.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Specialist
SBS Friction A/S
Fyn
5700 Svendborg
SBS Friction A/S

HR Specialist

Svendborg

Er du en struktureret person med erfaring fra løn og HR i en produktionsvirksomhed?

Du skal medvirke til at sikre, at vi udvikler vores HR-processer, og at vores medarbejdere har en fast go-to person for alle ting relateret til det løn, ferie, orlov osv.

Din mission er at fastholde vores høje anciennitet og lave sygefravær gennem en tæt dialog med medarbejderne, stabile og præcise processer om løn og nytænkning indenfor HR.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionschef til Elis Svendborg
Elis Danmark A/S
Fyn
5700 Svendborg
Elis Danmark A/S

Produktionschef til Elis Svendborg

Svendborg

Har du evnerne og får du motivation af både at arbejde med processer og mennesker? Så er stillingen som produktionschef på vores vaskeri i Svendborg det helt rigtige job for dig.

Se video om Elis Danmark A/S som arbejdsplads

Vi tilbyder dig et rigtigt spændende job i en rigtig spændende virksomhed med mange muligheder. Vi har fokus på til stadighed at være hinandens bedste kolleger, spille hinanden gode og fokusere på frembringelse af de løsninger, der giver allerbedst værdi.

Elis Danmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Hydraulic Engineer
Svendborg Brakes ApS
Fyn
5882 Vejstrup
PeopleLink

Hydraulic Engineer

Vejstrup

Design of hydraulic systems for customized braking applications

Can you see yourself working in a well-established R&D department with competent and motivated colleagues? Can you envision yourself designing solutions, which create safety and security in every type of braking application where large forces or special condition apply? And are you, or do you aspire to become, an experienced hydraulic engineer in an international environment?

If so, you might be the next engineer to join the team.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Financial Assistant, Group Accounting
Danoffice IT
Fyn
5700 Svendborg
Danoffice IT

Financial Assistant, Group Accounting

Svendborg
Er du passioneret og resultatorienteret, når du løser regnskabsopgaver?

Så se med her, lige nu søger vi nemlig en ny kollega til vores debitorteam i Svendborg med opstart snarest muligt.

Der bliver rig mulighed for at byde ind og få indflydelse på sammensætningen af dine arbejdsopgaver, fx:

  • Kreditvurdering
  • Indbetalinger samt bogføring heraf

I Danoffice IT prioriterer vi den gode work/life balance, en høj grad af trivsel, personlig og faglig udvikling i eget tempo og ikke mindst hyggeligt samvær med kollegerne ? både internt i teamet og på den brede klinge.

Danoffice IT
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ocean7 søger en dygtig bogholder
Ocean7 Management ApS
Fyn
5700 Svendborg
Ocean7 Management ApS

Ocean7 søger en dygtig bogholder

Svendborg eller Fredericia

Som vores nye bogholder/accountant vil du indgå i et mindre team og skal varetage mange forskellige opgaver inden for økonomi. Det indebærer blandt andet controlling, finans, debitor samt kreditor, og helt konkret vil dine primære arbejdsopgaver være bogholderi i koncernens selskaber.

Vi tilbyder en spændende stilling i en voksende og dynamisk virksomhed med mulighed for at arbejde med mangeartede opgaver inden for bogholderi og controlling. Der vil være god mulighed for både personlig og professionel udvikling, og du vil være med til at præge din egen stilling.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Direktionsassistent
Halberg A/S
Fyn
5700 Svendborg
Halberg A/S

Direktionsassistent

Svendborg

Sætter du en ære i at have styr på tingene, arbejde struktureret og yde fremragende service til den øverste ledelse i en af Sydfyns største private arbejdspladser?

Vi tilbyder en afvekslende hverdag, hvor frihed under ansvar er en grundlæggende værdi, kvalitet i arbejdet en selvfølgelighed og fokus på trivsel er høj, samtidig med at vi har det sjovt i hverdagen.

Halberg A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejder til regnskab og administration
Fonden Skovhaven
Fyn
5700 Svendborg
Fonden Skovhaven

Medarbejder til regnskab og administration

Svendborg

Er du vild med økonomi, vidensdeling og administration, så er dit nye job måske her!

Vi arbejder for unge og voksne med autisme og er p.t. ca. 50 medarbejdere fordelt på forskellige matrikler i Svendborg.

Hverdagen er positiv og struktureret - men også præget af nytænkning, idérigdom og innovation, hvor det gælder om at holde øjnene på bolden.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Dygtig vej- og trafikplanlægger søges til Svendborg Kommune
Svendborg Kommune
Fyn
5700 Svendborg
JEMAC Rekruttering

Dygtig vej- og trafikplanlægger søges til Svendborg Kommune

Svendborg Kommune er i en spændende udvikling som en dynamisk by, der værdsætter natur, kultur, turisme og erhverv. Vi søger derfor en engageret vej- og trafikplanlægger, der kan omsætte teoretisk viden og praktisk erfaring til konkrete løsninger i trafikplanlægningen.

Du bliver en del af Team Trafik & Vejmyndighed i afdelingen Trafik & Infrastruktur. Her vil du arbejde med trafikanalyse, trafikplanlægning, trafiksikkerhed og parkering. Du får en central rolle i at udvikle transportløsninger, der understøtter en bæredygtig byudvikling.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftsplanlæggere søges til vejdrift i Svendborg Kommune
Svendborg Kommune
Fyn
5700 Svendborg
JEMAC Rekruttering

Driftsplanlæggere søges til vejdrift i Svendborg Kommune

Svendborg Kommune søger nu to engagerede driftsplanlæggere, der er klar til at tage ansvar for en effektiv drift og vedligeholdelse af vores infrastruktur. Dette er din chance for at bruge din tekniske og administrative ekspertise til at gøre en reel forskel i lokalsamfundet.

Dine daglige opgaver vil omfatte planlægning, koordinering og overvågning af vedligeholdelsesaktiviteter, samt at sikre, at alle arbejder overholder gældende standarder og regler. Din indsats vil bidrage direkte til at forbedre livskvaliteten for borgere, virksomheder og turister i Svendborg.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Tekniker/mekaniker
Pavegydens Auto A/S
Fyn
5771 Stenstrup
Pavegydens Auto A/S

Tekniker/mekaniker

Stenstrup

Er du en dygtig tekniker med passion for at arbejde med Mercedes? Har du erfaring med reparation, vedligeholdelse og fejlfinding?

Som tekniker hos Pavegydens Auto A/S vil dine arbejdsopgaver være:

  • Reparation og vedligeholdelse af personbiler.
  • Fejlfinding for at identificere mekaniske eller elektriske problemer.

Vi tilbyder en arbejdsplads med gode forhold og faciliteter og med en ånd, som giver et uformelt arbejdsmiljø med dedikerede kollegaer, der er stærke til at støtte hinanden med hver vores ekspertise.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fra mekaniker til robotspecialist!
BILA A/S
Fyn
5700 Svendborg
BILA A/S

Fra mekaniker til robotspecialist!

Svendborg

Kommer du fra autobranchen og drømmer om at arbejde med at servicere, optimere og programmere højteknologiske maskinanlæg, så har du her en spændende mulighed.

Vi lover dig en hverdag, hvor du kommer til at arbejde med det fedeste udstyr indenfor automation, og som en bonus får du et godt kollegaskab og masser af personaleaktiviteter med dine kollegaer fra BILA's afdelinger i hele Danmark.

BILA A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder i Service
BILA A/S
Fyn
5700 Svendborg
BILA A/S

Teamleder i Service

Svendborg

Du søger et job, hvor hverdagen er fyldt med nye udfordringer, spændende projekter, gode udviklingsmuligheder og gode kollegaer. Det ligger dig naturligt at være opmærksom og tage ansvar for trivsel i dit team.

Du får i rollen ansvaret for:

  • Daglig ledelse af BILA's Service Support afdeling på Fyn og Sjælland
  • Gennemførelse af Service Support opgaverne i afdelingen
  • Kontrol af servicerapporter, serviceordrer og fakturaer
  • Sørge for, at medarbejderne har de nødvendige faglige kompetence og igangsætte eventuelle kompetence- og udviklingstiltag
BILA A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland