3006 job i Sønderjylland 642 job i dette område
3006 job i Sønderjylland 642 job i dette område

top job

Lagerprofiler med teknisk forståelse
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Til hurtig opstart søger JKS to stabile og robuste lagermedarbejdere, som har mod på at tage fat. Har du erfaring med at køre truck, er det en fordel.


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans og er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på højt niveau og gerne erfaring med Navision
Teknisk forståelse er en stor fordel
Truckcertifikat er ikke et krav, men en fordel


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og opgaver
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagerprofiler med teknisk forståelse
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Til hurtig opstart søger JKS to stabile og robuste lagermedarbejdere, som har mod på at tage fat. Har du erfaring med at køre truck, er det en fordel.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans og er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på højt niveau og gerne erfaring med Navision
Teknisk forståelse er en stor fordel
Truckcertifikat er ikke et krav, men en fordel


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og opgaver
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operational Excellence Manager, Global Operations
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to plant the seed in creating value and to facilitate continuous development of our lean agile roadmap? Do you want to make visible impact by improving processes and facilitating kaizens? Do you enjoy working in a team-oriented environment and like to be challenged? Can you imagine yourself achieving extraordinary results and having a stimulating daily work experience?


Then this can be the job for you! Apply and be part of the Global Operational Excellence team at LINAK.


Operational Excellence is an organisation which aims to have a common operating system for LINAK which is built in our best practices across the plants and ensure continuous improvement behaviors and results. For the right candidate, this is a unique opportunity to grow, learn across LINAK factories and work closely with all levels of the organisation.


Primary tasks

- Drive and facilitate kaizens & ensure operations metrics are continuously improving
- Support VSM activities, problem solving and gemba
- Support operations in developing policy deployment quarter plans, productivity improvement roadmaps and lean transformation projects
- Perform lean compass partner review with the purpose of learning and unifying the direction of our lean journey
- Globally responsible for lean tools & processes. You will also be responsible for training and coaching the organisation
- Actively participate in global best practice sharing and global summits.


Experience/Qualifications

- There are many paths for this position. You can either be a newly graduate engineer or an experienced engineer within operations
- Ability to facilitate workshops and kaizens by creating meaning to the group, managing the process to achieve desired outcome and asking good questions
- Confident, committed to self-growth, independent with energy, down to earth, structured, has a good sense of humor and drive
- Ability to challenge the way we do things and encourage the team to think out of the box. To be successful in this position, you must be able to communicate at all levels of the organisation and can get the buy in of stake holders
- It will be an advantage if you have TWI (Training within Industry) knowledge or experience.


If you have any questions about the position, you are welcome to contact Senior Manager, Operational Excellence, Kristy E. Rasmussen, phone no.: +45 51565735.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.


LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Rutineret reach truckfører
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Med henblik på fastansættelse søger JKS en stabil og robust reachtruckfører, som har mod på at tage fat. Truckcertifikat er et krav.

Til den danskejede frøproducent DLF søger vi en dygtig og fleksibel reach truckfører til deres forsendelse. Virksomheden spiller en central rolle i udvikling, produktion og salg af frø (primært græsfrø) til landbruget, professionelle anlægsvirksomheder, sportsanlæg og private forbrugere.


Om jobbet:

Med reference til teamlederen bliver du en del af et engageret og selvstyrende team i forsendelsen. Du vil arbejde på et højlager, hvor der både skal stables og hentes kasser i højden, samt læses og losses lastbiler. Du vil indgå på et skiftehold, hvor der henholdsvis køres daghold (kl. 7-15) og aftenhold (14.45-23.45).


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Kørsel med reach truck og stabler
Betjening af scanner
Læsning og losning af lastbiler
Ekspedition
Plukke materialer
Forefaldende lagerarbejde


Din profil:

Det er en fordel, hvis du har erfaring fra en lignende stilling - herunder kørsel af reach truck, flair for PC og brug af håndscanner. Du er lærenem, kan arbejde både selvstændigt og i teams. Endvidere trives du med at engagere dig i dit arbejde, og samtidig motiveres du af de rutinemæssige opgaver, der også ligger i jobbet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teknisk medarbejder til elektronik udviklingsafdeling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en teknisk medarbejder med et kvalitetsbevidst mindset, og som er systematisk, struktureret og trives i en international virksomhed med en bred kontaktflade. Hvis du kan nikke genkendende til det, er du måske vores kommende kollega!


Som teknisk medarbejder i udviklingsafdelingen er det din opgave at deltage i projekter og bidrage til procesaktiviteterne i forbindelse med produktfrembringelsen. En del af vores produkter baseres på genbrug af konstruktionselementer fra tidligere udviklinger, hvor det bliver din opgave at sikre, at integration og specifikation i den nye anvendelse lever op til kravene.


Et typisk eksempel kunne være konstruktion af en ny aktuator, hvor det elektriske kredsløb er genbrug fra tidligere konstruktioner, men det skal nu tilpasses de mekaniske og elektriske forhold i den nye aktuator. Her vil opgaven være at deltage i udviklingsprocessen, og stå for alle elektronikaktiviteter lige fra diagram til underleverandørens leverancer er godkendt.


Som teknisk medarbejder får du muligheden for at bidrage til at sætte rammerne for den mest effektive arbejdsgang i afdelingen, og du får stor indflydelse på implementeringen ift. vores evne til at levere nyudvikling til tiden.


Du er (ny)uddannet elektronikteknolog, elektronik-, mekatronikingeniør el.lign eller har på anden måde opnået en vis forståelse af elektronik
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
MAG WELDERS TO ODENSE
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Are you experienced mag welder that is looking for temporary work in Odense? If yes you may be the worker that our client is looking for!

Our client is a big manufacture of different elements for construction-, offshore-, wind- and productionindustry.

For now they can offer work for minimum 7 weeks but for good welders there may be work for the rest of the year.

Workinghours are from Mondy to Friday on dayshift or eveningshift . You can work up to 60 hours per week.


Tasks:

Welding frames for balconies in black steel - maximum 8 mm thick.


Professional and personal skills:

you are experienced in MAG welding (135) and black steel
you are reliable and trustworthy
you are flexible and committed to work
you speak English
you have own car


We offer:

Legal employment by a Danish working agency
Temporary work on Danish working conditions
Salary paid every 2 weeks
Holiday pay + 12,5% + SH pay (Sunday and holyday)
Possibility for long term cooperation
We provide administrative help with tax card, health insurances

Application: If you are interested in the job offer, fill out the application form and attach your CV as soon as possible.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejder med teknisk flair
JKS A/S
Fyn
5500 Middelfart
Vi søger en person, som har mod på at træde ind i en virksomhed med fokus på den unikke og kundetilpassede løsning, og som har lyst til at arbejde med toppen af teknologien på området.

Din indgangsvinkel til at søge stillingen kan være med en baggrund som maskinarbejder, operatør, smed eller lignende relevant baggrund. Det vigtigste er, at du har teknisk flair og brænder for at arbejde med metal og gerne vil lære mere om profilvalsning.



Dine arbejdsopgaver:

Din primære funktion vil være opstiller og operatør på profilvalselinjen
Derudover vil du komme til at indstille og opstille stanse- og klippeværktøjer
Betjening af robot-pakkeanlæg
Diverse opgaver der relateres til produktionen fx kvalitetskontrol, etikettering og truckkørsel

Du bliver en del af det faste aften-team, der består af 3 operatører, og du vil referere direkte til produktionschefen.

For den rette person vil der være gode muligheder for både faglig og personlig udvikling.


Om dig:

Vi forestiller os, at du har en håndværksmæssig uddannelse/baggrund gerne fra metalbranchen. Du har hænderne skruet rigtigt på og du har et øje for detaljen. Har du kendskab til og erfaring med klippe- og stanseværktøjer er det en stor fordel.


Derudover forventer vi, at:

Du er villig til at arbejde 4 dage om ugen på fast aftenhold (man-tors 14.15-00.00)
Du har praktisk erfaring med og viden om profilvalsning
Du har teknisk flair
Du motiveres af en flad organisation, hvor alle respekterer hinanden
Du arbejder systematisk og er præget af ordenssans
Du både kan og tør tage ansvar
Du taler og skriver dansk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ufaglært operatør
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Har du en god teknisk forståelse, og trives du med natarbejde? Har du lyst til en hverdag, hvor kvalitetssikring og maskinbetjening er hovedopgaven? Så har vi stillingen til dig hos vores gode kunde DLF med henblik på fastansættelse.

Til den danskejede frøproducent DLF søger vi en dygtig og fleksibel operatør til deres renseri. Virksomheden spiller en central rolle i udviklingen, producering og salg af frø (primært græsfrø) til landbruget, professionelle anlægsvirksomheder, sportsanlæg og private forbrugere


Om jobbet:

Med reference til teamlederen bliver du en del af et engageret og selvstyrende team, som betjener virksomhedens rensemaskiner, hvor alle arbejder ud fra den samme vision om at være blandt de bedste - både målt på resultater og medarbejdere. Hovedopgaven som operatør består i den daglige overvågning, kvalitetssikring og betjening af maskinerne. Arbejdet er fastlagt som en 4-dags arbejdsuge (man-tors) med en arbejdstid på 8,5 timer fra medio august til maj (8-9 mdr.), hvorefter arbejdet vil foregå på daghold (5 dags arbejdsuge) de sidste 3-4 måneder.


Derudover omfatter arbejdsopgaverne:

- Betjening og overvågning af en eller flere rensemaskiner
- Medvirke til at gældende sikkerhedsprocedurer og krav af mærkning overholdes
- Være ansvarlig for rengøring og omstilling af rensemaskinerne
- Kontinuerlig kvalitetssikring, samt kontroltjek under drift - herunder foretage prøveudtagning

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Anlægsgartner, Fyn
Arkil A/S
Fyn
5000 Odense C
Er du en faglig godt velfunderet anlægsgartner, gerne med passion for græs og biodiversitet, og har du lyst til stor variation i dine arbejdsopgaver? Så er du måske lige den kollega, vi leder efter.

Dine opgaver vil hovedsaligt være på Fyn og i Sønderjylland, men vi har opgaver i hele landet, så du skal være frisk på lejlighedsvis også at være på opgaver i resten af landet.
Du bliver tilknyttet vores afdeling i Hammelev ved Vojens, som er en del af Arkil Vejservice.

Dine opgaver vil være meget forskellige, da vi løser en bred vifte af opgaver. Du vil dog få ansvar for vores græsopgaver, etablering og drift af biodiversitetsområder, samt klassiske grønne anlægsopgaver. Vi udfører dog også en del naturplejeopgaver, både maskinelt og manuelt, hvorfor det også vil blive en del af dine arbejdsopgaver.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ufaglært operatør
JKS A/S
Fyn
5000 Odense C
Har du en god teknisk forståelse, og trives du med natarbejde? Har du lyst til en hverdag, hvor kvalitetssikring og maskinbetjening er hovedopgaven? Så har vi stillingen til dig hos vores gode kunde DLF med henblik på fastansættelse.

Til den danskejede frøproducent DLF søger vi en dygtig og fleksibel operatør til deres renseri. Virksomheden spiller en central rolle i udviklingen, producering og salg af frø (primært græsfrø) til landbruget, professionelle anlægsvirksomheder, sportsanlæg og private forbrugere


Om jobbet:

Med reference til teamlederen bliver du en del af et engageret og selvstyrende team, som betjener virksomhedens rensemaskiner, hvor alle arbejder ud fra den samme vision om at være blandt de bedste - både målt på resultater og medarbejdere. Hovedopgaven som operatør består i den daglige overvågning, kvalitetssikring og betjening af maskinerne. Arbejdet er fastlagt som en 4-dags arbejdsuge (man-tors) med en arbejdstid på 8,5 timer fra medio august til maj (8-9 mdr.), hvorefter arbejdet vil foregå på daghold (5 dags arbejdsuge) de sidste 3-4 måneder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Digital Process Automation Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help push the digital transformation in the HQ of a global company, and do you have the competences and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our early ventures into the implementation of the Microsoft Power Platform, Azure LogicApps and UIpath RPA software at LINAK.

Our immediate focus is to establish a small and efficient team of competent IT consultants who connect business needs with best-fit solutions for integrations and automation of processes. The current toolbox consists of solutions that target API and UI level, and our job is to understand the need scenarios to pick, develop and implement optimal solutions. Now is a very exciting time to onboard our small organisation and we need your help to build momentum.

The current department activities match the characteristics of a typical start-up - establishing an organisation and processes, enhancing our value proposal, and engaging with opportunities. We are currently implementing an agile methodology to help us govern our solutions, prioritise our efforts and optimise process and progress.


- Engage with business to uncover and map processes relevant for automation support
- Develop solutions in Automate flow, Desktop flow, Power Apps, LogicApps and UIpath
- Participate in agile processes for change management
- Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
- Contribute with technical support, operation, and maintenance of implemented solutions
- Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context


You:

- hold a relevant bachelor’s degree as a minimum, and a combined focus on IT and business is preferred
- have a solid technical understanding of digitalisation and the tools mentioned above
- have a flair for process optimisation and a desire to help people work smarter
- could have a background in web development and have experience working with REST APIs
- speak, read and write Danish and English at a professional level


For additional information regarding the job please contact Senior Manager, BI & Process Automation, Thomas F B Damsgaard, phone: 7315 1736.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Technical Sales Application Engineer - CARELINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger en energisk og udadvendt Application Engineer, der kan arbejde i en dynamisk hverdag og være spiller i et team, hvor målet er at øge vores markedsandele globalt.

Du vil indgå i et team med 12 kolleger, der via vores datterselskaber sælger systemer til hospitalssenge, plejesenge og andre applikationer inden for det globale Medical marked. Vores opgave er at supportere vores sælgere og teknikere med tekniske og kommercielle argumenter og løsninger, således at kunderne vælger LINAK som den foretrukne leverandør. Du vil dagligt møde mange spændende og udfordrende opgaver.

Du brænder for at få tingene til at ske og stræber efter at blive den bedste rådgiver for dine kolleger og samarbejdspartnere, så der bliver fundet den mest optimale tekniske løsning, der matcher kundens behov.


Primære arbejdsopgaver:

- Drive kundeprojekter i tæt samarbejde med kolleger i datterselskaberne
- Deltage i udviklingsprojekter fra start til implementering i kundeapplikationer
- Give teknisk og kommerciel rådgivning og support til vores datterselskaber
- Beregne priser og udarbejde tilbud
- Følge op på igangsatte aktiviteter
- Udarbejde informations- og salgsmateriale
- Ad hoc opgaver inden for salgsorganisationen


Du:

- er (ny)uddannet maskin-, elektronik- eller mekatronikingeniør, maskinmester eller har på anden vis opnået en god teknisk indsigt
- har forståelse for både mekaniske og elektriske konstruktioner
- har erfaring med teknisk support på systemniveau fra en salgsrelateret funktion
- er udadvendt og trives med en bred kontaktflade
- er systematisk, har overblik og kan arbejde selvstændigt
- er initiativrig, handlingsorienteret og har god forretningsforståelse
- er service- og kundeminded og kan begå dig på tværs i organisationen
- er god til at kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale (og gerne tysk)
- har erfaring med Office pakken og MRP-systemer
- er indstillet på 10 - 20 dages rejseaktivitet pr. år
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Nyuddannet? Gør karriere som forretningsudvikler i Fleggaard koncernen
Fleggaard Holding
Syddanmark
6340 Kruså
Er du klar til at kickstarte din karriere og blive en del af en international koncern? Drømmer du om at arbejde med strategi, forretningsanalyser og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Så er det måske dig, vi søger.


Om stillingen

Som forretningsudvikler hos Fleggaard, vil din arbejdsdag variere en del. Som støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, er vi en aktiv medspiller, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Du kommer derved til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Din arbejdsdag veksler f.eks. mellem analysearbejde, udarbejdelse af materiale til workshops og projektarbejde. Med tiden du vil få ansvar for dine egne projekter, som skal udvikles, afleveres og implementeres inden for en aftalt projektplan. En del af kernen i vores funktion er sparring med koncernledelsen, koncernens datterselskaber samt med hinanden i teamet. Derudover ligger rollen som direktionsassistent i vores team. En rolle, som du også kan få lov at prøve kræfter med.

En af vores nuværende forretningsudviklere har fået andre spændende opgaver i koncernen og derfor søger vi en ny kollega til at joine vores team. Kan du lave skarpe analyser, have mange bolde i luften og motiveres du af at føre projekter fra start til implementering? Så søg stillingen nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Product Manager – nyuddannet med videregående merkantil/kommerciel baggrund
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at arbejde for en globalt førende virksomhed med fuld fart på? Vi har rigtig travlt og søger derfor en Product Manager, der har lyst til at have indflydelse på vores fremtidige produkter i vores MEDLINE/CARELINE segment.

Vi udvider vores team af Product Managers med en ny kollega, der i tæt samarbejde med salgsingeniører, udviklingsingeniører, marketing- og SBU-managers udvikler kundevenlige løsninger til forskellige medicinske markeder. Du bliver en del af et internationalt miljø, hvor 14 kolleger arbejder på at afdække og omsætte kundebehov til konkrete produkter samt bidrager til, at kunderne oplever kompetent service og værdiskabende produkter. Dine kunder findes over hele verden, og din kontakt er enten via vores datterselskaber eller direkte til den enkelte kunde.


LINAK har stor fokus på konstant at være konkurrencedygtig i et attraktivt marked. Der er hele tiden fokus på at udvikle nyt, være på forkant med udviklingen og sikre, at kundernes stemme bliver hørt i udviklingsprojekterne. Samtidig skal vores eksisterende produktprogram vedligeholdes, så det er profitabelt.

En af dine vigtige opgaver bliver derfor at følge og dokumentere produktets kommercielle udvikling fra vugge til grav. Der vil være mange forskelligartede udfordringer i jobbet, og der er stor mulighed for at skabe sig en stilling med masser af ansvar og selvstændighed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Specialarbejder søges til Arkil
Arkil A/S
Fyn
5500 Middelfart
Har du erfaring fra byggepladser, svejsning eller betjening af maskiner? Så er det måske dig, vi står og mangler. Arkil Fundering i Greve/Middelfart søger lige nu en specialarbejder til spændende projekter i hele landet.


Bidrag til et stærkt team

Du vil blive tilknyttet vores funderingsafdeling i Greve/Middelfart, der beskæftiger ca. 50 ansatte og udfører en bred vifte af opgaver, blandt andet rammede minipæle, efterfundering, jordankre, borede pæle/fundamenter og meget mere.


Din adgangsbillet

• Du er mødestabil og punktlig.
• Du har kørekort til alm. personbil.
• Du sætter en ære i veludført arbejde.

Erfaring inden for ankerproduktion (blandeværk, betjening af ankerrig el. betjening af gravemaskine) er et plus, men ikke nødvendigt.


Hos os får du

Et selvstændigt job i et solidt firma, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau og fokus på sikkerhed og arbejdsmiljø. Vi investerer i vores medarbejderes udvikling og efteruddannelse. Du bliver en del af et team, hvor samarbejde og hjælpsomhed vægtes højt i det daglige. Desuden får du en alsidig hverdag med varierende arbejdsopgaver. Du aflønnes efter kvalifikationer og får sundhedsforsikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project Engineer – til udvikling af fremtidens digitale produktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Søger du muligheden for at bruge dine projektledelsesevner samt dine tekniske kompetencer til at hjælpe en af Danmarks mest succesrige produktionsvirksomheder i vores digitale rejse inden for produktion?

Vi søger en projektingeniør der vil være med til løfte vores digitale produktion til world class. Vi har arbejdet med automatisering og digitalisering i produktionen i flere år. I de kommende år vil vi fortsat fokusere på vores smart integrated factory strategi, manufacturing execution systems og de nyeste teknologier inden for Industry 4.0.

Stillingen giver rig mulighed for at præge tilgang og initiativer relateret til indførsel af ny teknologi, digitalisering og automatisering i en virksomhed, der har store vækstambitioner, og som vil være world class og flytte grænserne for brug af teknologi, digitalisering og automatisering i produktionen.

Du bliver en del af et mindre produktionsudviklingsteam, der arbejder på tværs af virksomheden, hvor du som projektleder og sparringspartner har rig mulighed for at arbejde tæt sammen med IT og vores produktionsingeniører i forskellige produktionsområder på tværs af vores fabrikker i Danmark, Slovakiet, Kina, USA og Thailand.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til transport af minirenseanlæg i hele DK
Watersystems A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi har travlt og søger en chauffør med god kørsels- og kranerfaring samt sans for kundeservice.

Trives du med skiftende arbejdstider under velordnede forhold?

Har du hænderne skruet rigtig på, god ordenssans og evner til at udføre mindre montageopgaver på lager og værksted?

Så er du måske den chauffør vi står og mangler.

Watersystems A/S beskæftiger sig med udvikling og levering af produkter indenfor miljøteknologi. Vi har hovedkvarter og lager i Aabenraa.

Vores populære minirenseanlæg WS bioclean™ efterspørges over hele landet. Derfor søger vi snarest en fleksibel og pålidelig chauffør til fastansættelse på fuld tid.

Som chauffør hos Watersystems vil du indgå i et dygtigt medarbejderteam, hvor kundeservice og præcision er i højsædet.


Vi forventer at du:

• Er serviceminded
• Er stabil og pligtopfyldende
• Har et godt humør
• Kan forstå, skrive og læse dansk


Kørekort C og E samt krancertifikat til 55 t/m er en nødvendighed.

Du kan læse meget mere om os på www.watersystems.dk.


Send din ansøgning og dit CV til:

Watersystems A/S
Lundsbjerg Industrivej 43
6200 Aabenraa
Att. Daglig leder Pia Escherich

Mail: info@watersystems.dk

Ansøgningsfrist: hurtigst muligt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Strategisk Indkøber
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en god ”købmand”, som motiveres af at gøre en god handel, og samtidig ønsker at bruge din uddannelse og/eller erfaring til at gøre en stor forskel for en succesfuld virksomhed, så er det her muligheden for dig.

Vi oplever en kraftig vækst i LINAK og andelen af indkøbte dele er på omkring halvdelen af vores samlede omsætning. Det betyder, at indkøbsprisen og -aftalerne har meget stor betydning for vores resultater. Vi søger derfor en strategisk indkøber til prisforhandling af tekniske produkter, deltagelse i udviklingsprojekter for optimering af kostpriser og benchmarking i markedet.

For den rette person er dette chancen for at blive en del af én af Danmarks mest succesfulde industrivirksomheder. Du vil rapportere til Corporate Vice President, Purchasing for LINAK og vil blive en del af en afdeling på samlet 10 medarbejdere med dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.


Primære arbejdsopgaver



Holde fokus på og løbende forbedre indkøbspriserne
Udvælge og evaluere leverandører, der underbygger produktionsstrategien
Gennemføre kontraktforhandlinger med nye og eksisterende leverandører
Være aktiv sparringspartner i udviklingsprojekter
Gennemføre benchmarking i markedet
I samarbejde med EP-funktionen gennemføre kostreduktionsopgaver


Du

har en gerne en teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør, gerne suppleret med en økonomisk uddannelse
kommer gerne fra en lignende stilling eller fra en sælgerstilling, hvor du har erfaring med OEM salg
har et udpræget drive og følger tingene til dørs
bevarer strukturen og overvejer helheden i en travl hverdag
har evnen til at kommunikere med mange forskellige typer af mennesker
behersker engelsk og gerne tysk på forhandlingsniveau
er indstillet på rejseaktivitet ca. 15 til 25 dage om året
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Development Engineer, Mechanics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® and CARELINE® is looking for a development engineer with a creative mindset who is used to complex problems and who is enthusiastic about making a difference to other people. You will become part of a technically strong development department consisting of 25 colleagues who work as either project manager, CAD designer or development engineer. The focus of the department is global development of new actuator solutions for some of the worlds’ leading manufacturers of anything from patient lifts to hospital beds.

Your main tasks will have focus on development of actuators including design, dimensioning, and test. As part of the project team you will become part of a cross-functional project group with team members from sales, purchase and production and you will be working closely together with electronics and software engineers who convert technical skills to new ideas to tomorrow’s solutions.


Primary tasks:

- Idea and concept development
- Use of technical theory to ensure a strong basis for design
- Mechanical calculation and design tasks
- Design in accordance with existing requirements from customers and authorities
- Co-operation with suppliers and toolmakers
- Ensure high quality and assembly-friendliness in the newly developed products
- Practical implementation of test and analysis of the new products
- Co-operation with production technicians among other things during production preparation
- General documentation of own work throughout the entire project process


You:

- are a trained mechanical engineer, mechatronics engineer or similar
- have preferably 3-5 years’ experience with similar development tasks
- have preferably knowledge about material design in injection moulded plastic material
- have a positive and creative approach to problems
- work goal-oriented and structured
- have good overview and can keep several balls in the air at the same time
- speak and write Danish and English
- have a motivating and inspiring effect on your surroundings and have a good mood
- are able to make things work in practice


We offer:

- You will experience continuous technical development through relevant courses and qualifying tasks so that you are always updated on the technological front
- You will become part of a global organisation with development departments in Denmark, China and in the US with co-operation across the borders
- You will become part of a team of enthusiastic colleagues who have great passion for developing new actuator solutions by testing and pushing the boundaries of what is technically possible today.
- Taking part in the development of new actuator solutions, you will make a difference which affects people all over the world, as our actuators are included in many applications such as hospital beds, operating desks, and wheelchairs


We live to create innovative actuator solutions that improve people's quality of life and working environment. We focus on understanding and listening to what the customer's needs are, creating a basis for us with creative ideas to develop world-class quality products with the latest technology. We want to keep the workplaces local and make an extra effort to develop products that can be profitably produced in Denmark via automation. Our culture is based on enthusiastic employees, where we provide space for you to try out your creative ideas hands on. We quickly turn decisions into action.



If you have any questions, please contact R&D Senior Manager Michael Laursen, phone 0045 50771094.



Applications are evaluated continuously, and the position will be closed when we find the right candidate. (Potential application deadlines are system generated and not determined by LINAK).



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Forretningsudvikler med stærke kompetencer indenfor projektledelse
Fleggaard Holding
Syddanmark
6330 Padborg
Brænder du for at arbejde med strategi, forretningsanalyser, CSR og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Vil du være med til at udvikle én af Danmarks største familieejede koncerner med 14 forskellige datterselskaber i 10 lande? Så er det dig vi søger til vores Forretningsudvikling, Risk & CSR-team på koncernens hovedkontor i Kollund i Sønderjylland.

Forretningsudviklingsafdelingen er placeret under koncernledelsen. Den er bl.a. støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Sparring med både koncernledelsen og koncernens datterselskaber er således en vigtig del af jobbet. Udover forretningsudvikling beskæftiger vi os med Risk og CSR for hele Fleggaard koncernen.


Om stillingen

Du vil få en bred vifte af opgaver indenfor strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Du vil få dine egne projekter som skal styres, udvikles, afleveres og implementeres indenfor en aftalt projektplan. Det kan være lige fra projekter indenfor forretningsudvikling på datterselskabsniveau eller udvikling af vores CSR strategi for hele koncernen. Du vil samtidig agere aktiv sparringspartner på afdelingens øvrige projekter. Udover det ligger rollen som direktionsassistent også i vores team. Der vil med tiden være mulighed for at du får lov at prøve kræfter med denne opgave.


Vi tilbyder

Du vil få en projektorienteret stilling med store karrieremuligheder i et dynamisk og innovativt miljø. Forretningsudviklingsafdelingen er koncernens ”rugekasse” for nye talenter, og en lang række af vores tidligere forretningsudviklere er således i dag ansat i ledende eller specialist stillinger andre steder i koncernen. I og med Fleggaard koncernen er et konglomerat vil du dagligt stifte bekendtskab med mange spændende brancher og du vil få rig mulighed for at bringe dine kompetencer i spil og bidrage til udviklingen.


Om dig

Du har formentlig gennemført en længere videregående uddannelse som HD, Cand. merc. eller lignende og opnået gode resultater på dit studie. Alternativt har du en kortere uddannelse men praktisk erfaring med forretningsudvikling og projektledelse og kan se dig udvikle dig i denne retning. Vi ser gerne at du har nogle få års relevant erhvervserfaring, men du kan også være nyuddannet med erfaring fra relevant studiejob. Det er afgørende, at du har en analytisk tilgang til problemstillinger, og at du kan arbejde struktureret i en kreativ proces. Det forventes, at du behersker Office-pakken på et højt niveau, især PowerPoint er vigtigt. Derudover er dine mundtlige og skriftlige sprogkundskaber på engelsk og dansk på højt niveau. Kan du tysk er det et plus. Har du desuden erfaring med eller interesse for CSR er det en fordel.

Som person er du engageret og villig til at yde en stærk indsats for at nå afdelingens og koncernens målsætninger. Du er god til at arbejde selvstændigt, men også til at bidrage med dine ideer og meninger til teamets opgaver, da vi kun i fællesskab får success. Du er relationsskabende, god til at skabe tillid og nysgerrig på at lære de forskellige spændende selskaber og brancher at kende og følger med på udviklingen i markedet.


Arbejdssted

Du vil som udgangspunkt være på hovedkontoret i Kollund, hvor du vil indgå i et nyt mindre team af forretningsudviklere. I forbindelse med projektarbejde i koncernens datterselskaber vil det kunne forventes, at du i perioder har andet arbejdssted i Fleggaard koncernen, dog liggende i nærområdet.


Kontakt

Har du lyst til, at være med på holdet og få en spændende og udfordrende stilling med gode kollegaer, så send os din ansøgning via ansøgerfunktionen i højre side af stillingsopslaget. Vi indkalder løbende kandidater til samtale og ansætter, så snart vi har rette kandidat til stillingen. Vi anbefaler derfor, at du sender din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Business Development, Risk & CSR Morten Ryholl Skjerning på telefon + 45 72 30 30 42 eller mail msj@fleggaard.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project Coordinator, Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Project Coordinator der vil få fokus på analyse af vareflow og ansvar for egen leverandør kategori i samarbejde med indkøb og disponenter på vores LINAK fabrikker.

Du vil blive en del af Inbound Logistics under LINAK Supply Chain funktionen. Inbound Logistics består af 7 medarbejdere med fokus på inbound processer og systemer. Du vil indgå i et team på 3 medarbejdere, der har fokus på at sikre og videreudvikle leverandørrelaterede logistikløsninger.



Primære arbejdsopgaver:

- Følge op på leverandørens KPI-målinger og koordinere evt. indsats overfor leverandøren med indkøb og disponenter. (Herunder koordinere input til leverandørevalueringer og lignende til indkøb).
- Sikre vi har aftalt logistik kravspecifikationer hos udvalgte leverandører, samt ansvarlig for vedligeholdelse af disse
- I samarbejde med leverandørerne finde optimeringsmuligheder og efterfølgende følge op på handlingsplaner
- Bistå disponenterne med problemstillinger ifm. disponering/manglende leverandørperformance
- Medvirke ved implementering af automatiseringsløsninger der understøtter LINAK digitaliseringsmålsætninger
- Ansvarlig for afholdelse af månedlige kapacitets-, og KPI-opfølgningsmøder med udvalgte leverandører
- Bistå indkøb med logistikaftaler og opfølgning når dette ønskes, herunder evt. deltagelse i leverandørbesøg
- Deltage i udarbejdelse af transportløsninger



Du

- har erfaring med leverandørkontakt – gerne erfaring med asien leverandører
- har gerne en relevant faglig baggrund, bachelor- eller masteruddannelse. Det kunne være indenfor business eller Value Chain eller lignende
- har gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed
- er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig
- er udadvendt og evner at kommunikere i en global hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere/interessenter
- er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften
- behersker dansk og engelsk i skrift og tale
- trives med stor selvstændighed indenfor givne rammer
- er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project Engineer – til udvikling af fremtidens digitale produktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Søger du muligheden for at bruge dine projektledelsesevner samt dine tekniske kompetencer til at hjælpe en af Danmarks mest succesrige produktionsvirksomheder i vores digitale rejse inden for produktion?

Vi søger en projektingeniør der vil være med til løfte vores digitale produktion til world class. Vi har arbejdet med automatisering og digitalisering i produktionen i flere år. I de kommende år vil vi fortsat fokusere på vores smart integrated factory strategi, manufacturing execution systems og de nyeste teknologier inden for Industry 4.0.

Stillingen giver rig mulighed for at præge tilgang og initiativer relateret til indførsel af ny teknologi, digitalisering og automatisering i en virksomhed, der har store vækstambitioner, og som vil være world class og flytte grænserne for brug af teknologi, digitalisering og automatisering i produktionen.

Du bliver en del af et mindre produktionsudviklingsteam, der arbejder på tværs af virksomheden, hvor du som projektleder og sparringspartner har rig mulighed for at arbejde tæt sammen med IT og vores produktionsingeniører i forskellige produktionsområder på tværs af vores fabrikker i Danmark, Slovakiet, Kina, USA og Thailand.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Nyuddannet maskin-, elektronik- eller mekatronikingeniør, maskinmester
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger en energisk og udadvendt Application Engineer, der kan arbejde i en dynamisk hverdag og være spiller i et team, hvor målet er at øge vores markedsandele globalt.

Du vil indgå i et team med 12 kolleger, der via vores datterselskaber sælger systemer til hospitalssenge, plejesenge og andre applikationer inden for det globale Medical marked. Vores opgave er at supportere vores sælgere og teknikere med tekniske og kommercielle argumenter og løsninger, således at kunderne vælger LINAK som den foretrukne leverandør. Du vil dagligt møde mange spændende og udfordrende opgaver.

Du brænder for at få tingene til at ske og stræber efter at blive den bedste rådgiver for dine kolleger og samarbejdspartnere, så der bliver fundet den mest optimale tekniske løsning, der matcher kundens behov.


Primære arbejdsopgaver:

- Drive kundeprojekter i tæt samarbejde med kolleger i datterselskaberne
- Deltage i udviklingsprojekter fra start til implementering i kundeapplikationer
- Give teknisk og kommerciel rådgivning og support til vores datterselskaber
- Beregne priser og udarbejde tilbud
- Følge op på igangsatte aktiviteter
- Udarbejde informations- og salgsmateriale
- Ad hoc opgaver inden for salgsorganisationen


Du:

- er (ny)uddannet maskin-, elektronik- eller mekatronikingeniør, maskinmester eller har på anden vis opnået en god teknisk indsigt
- har forståelse for både mekaniske og elektriske konstruktioner
- har erfaring med teknisk support på systemniveau fra en salgsrelateret funktion
- er udadvendt og trives med en bred kontaktflade
- er systematisk, har overblik og kan arbejde selvstændigt
- er initiativrig, handlingsorienteret og har god forretningsforståelse
- er service- og kundeminded og kan begå dig på tværs i organisationen
- er god til at kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale (og gerne tysk)
- har erfaring med Office pakken og MRP-systemer
- er indstillet på 10 - 20 dages rejseaktivitet pr. år


Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Manager, SBU MEDLINE & CARELINE, John Reid Meyland på tlf. 73151303.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT Data Scientist
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
På LINAK genererer mere end 2400 medarbejdere dagligt enorme mængder data. Vi er faste i troen på, at et øget datafokus og rette kompetencer kan forædle mere data til viden og værdi og i sidste ende konkurrencemæssige fordele. Lyder dette som en spændende udfordring, og er du personen der kan gøre en forskel, så hører vi gerne fra dig.

Positionen som Data Scientist oprettes i ’BI & Process Automation’ afdelingen og er første step i etableringen af et nyt ben, hvor analyse og modellering af data kan komplementere eksisterende BI setup. Et indledende fokus vil derfor være at bidrage til etablering af framework og processer, der sikrer et solidt fundament, hvorfra vi kan skabe værdi.

Hovedfokus vil være udvikling og implementering af værdiskabende data science løsninger. Forventningen er at output vil variere fra ad hoc dataanalyser til dynamiske modeller, som kan konsumeres af eksempelvis BI, CRM or ERP. Behovsopsamling og sparring vil foregå i tæt samarbejde med stakeholders på LINAK, ligesom løsninger kan involvere samarbejde med eksempelvis konsulenter fra BI og Process Automation.

Den nyoprettede position vil som eneste ressource have dedikeret fokus på data science, mens øvrige BI konsulenter har kompetencer indenfor analyse i Python og kan allokeres efter behov og kapacitet. For at lykkes, er det således vigtigt, at man som person finder energi i både at arbejde selvstændigt og i teams.


De primære opgaver

- Bidrage til etablering og løbende optimering af nyt fokusområde indenfor data science – herunder framework, værktøjer, dokumentation, mv.
- Udvikling, implementering og vedligehold af analyser og Machine Learning modeller med afsæt i Python
- Implementering af Change-management proces og aktiv deltagelse i behovsopsamling og validering, udvikling og release af løsninger
- Sparring med forretning på tværs af funktioner
- Support (2-3. level), samt bindeled til ekstern partner
- Holde sig opdateret om tekniske muligheder som kan skabe værdi for LINAK


Din baggrund

Du har en relevant uddannelse på minimum bachelor niveau og meget gerne solid teknisk erfaring med ovenstående teknologier og ansvarsområder. Du kan nikke genkendende til følgende egenskaber:

- Analytisk og struktureret i løsning af udviklings-, test- og dokumentationsopgaver
- God værktøjsforståelse – gerne erfaring med Python
- Forretningsforståelse, der gør dig i stand til at skabe optimale løsninger og inspirere forretningen
- Gode samarbejdsevner i en dagligdag der typisk vil variere mellem teknisk fordybelse og involvering i projekter
- Taler og skriver dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT Konsulent
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Hos LINAK er vores centrale BI afdeling i høj grad med til at sikre, at beslutningstagere i hele den globale LINAK organisation agerer på et informeret grundlag. Behovet for løbende forbedringer og nye løsninger er stigende, og derfor søger vi nu en person, der kan styrke vores eksisterende team.

I positionen vil du indgå i et tæt samarbejde med afdelingsledelse, IT arkitekter og øvrige BI konsulenter for at sikre løbende optimering af BI setup og -processer. Vores koncernløsning leverer rapportering til en række funktioner på globalt plan, og vi arbejder sammen med forretningen om at forbedre funktionalitet og nytteværdi af rapporter på både hovedkontor samt fabriks- og datterselskabsniveau.



Vores nuværende løsning er baseret på Microsoft BI stack’en, herunder SQL Server, Analysis Services, Reporting Services samt Power BI. Det forventes, at vi i Q3 vil igangsætte et projekt, der flytter hele løsningen til Microsofts cloud-baserede service. Du bliver en vigtig del af denne rejse.


Primære opgaver

- Løbende udvikling og implementering af BI løsninger – for nuværende omfatter løsningen MS SQL Server (SSIS, SSAS, SSRS), Power BI og hovedværktøjerne SQL og DAX. I nær fremtid forventes transition til Microsoft cloud BI services.
- Involvering i BI relaterede projekter – herunder igangværende opgradering af ERP
- Aktiv deltagelse i hele change management processen fra indsamling af behov, validering, udvikling og release.
- Løbende forbedringer af interne processer i teamet – herunder agile metoder, automatisering af test og deployment, teknisk dokumentation
- Sparring med forretning på tværs af funktioner
- Support (2-3. level), samt bindeled til ekstern partner
- Holde sig opdateret om tekniske muligheder som kan skabe værdi for LINAK


Din baggrund

Du har en relevant uddannelse på minimum bachelor niveau og meget gerne solid teknisk erfaring med ovenstående teknologier og ansvarsområder. Du kan nikke genkendende til følgende egenskaber:

- God værktøjsforståelse – gerne erfaring med ovenstående teknologier.
- Forretningsforståelse, der gør dig i stand til at skabe optimale løsninger og inspirere forretningen med afsæt i muligheder og begrænsninger i Business Intelligence.
- Analytisk og struktureret i løsning af udviklings- og dokumentationsopgaver.
- Gode samarbejdsevner i en dagligdag der typisk vil variere mellem teknisk fordybelse og involvering i projekter med interessenter fra forretningen.
- Taler og skriver dansk og engelsk

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Head of Global Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to be part of a success story and lead a customer focused and agile Supply Chain, that has a strategic impact and gives your company a competitive advantage.

We are looking for a Senior Supply Chain leader to take responsibility for driving supply chain activities across the LINAK group.

LINAK is one of the world’s leading suppliers of actuator systems, and we serve more than 12.000 active customers that buy over 24.000 different standard and customer specific products either direct or through our 25+ sales subsidiaries. We have factories in Denmark, Slovakia, USA, China and Thailand, and suppliers from across the world.

You will be responsible for driving a global matrix organisation covering all factories, where you will be responsible for our LINAK end-to-end Global Supply Chain and order fulfillment process. You will have direct report from employees (Global Process Owners, Supply Chain Specialist, Data/System Experts, and project employees) and the leader for our central Customer Service team.
You will be an active part of the LINAK A/S (factory in Denmark) Operations Management Team, the Corporate Operations Committee and you report to the COO for the LINAK group.

Our customers recognise LINAK as a reliable and value adding supplier. We interact with customers and suppliers, and we continuously aim to improve performance in everything we do – speed, flow, service, and cost. To stay ahead of competition, it is decisive that we continuously

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Byg din karriere som kontorelev
Håndværkergården A/S
Fyn
5000 Odense C
TEMP TEAM A/S Byg din karriere som kontorelev

TEMP TEAM A/S søger for Håndværkergården A/S i Odense

Har du lyst til at være en del af en økonomiafdeling/administration, og vil du gerne lære mere om økonomi og god kundeservice? Så grib din administrative værktøjskasse og byg videre på din uddannelse i en branche i vækst!

Som kontorelev hos Håndværkergården får du en alsidig uddannelse med forskellige administrative arbejdsopgaver inden for økonomi, kommunikation og service.

Her er nogle af de arbejdsopgaver, som du på sigt vil blive en del af i samarbejde med vores team:

  • Afstemme kreditorer og debitorer
  • Håndtere leverandørfakturaer (indhentes elektronisk)
  • Kontere rekvisitioner
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Mekaniker søges til Odense Syd
Super Dæk Service
Fyn
5250 Odense SV
Super Dæk Service
Mekaniker søges til Odense Syd

Super Dæk Service

Vi søger en dygtig automekaniker, der har høj faglig og teknisk viden. Alder og køn har ingen betydning, bare du har fulgt med tiden og at du sammen med os, vil kæmpe for vores vision om at blive BRANCHENS BEDSTE.

SDS

Vi tilbyder et job med grundig oplæring og relevante efteruddannelser, så du kan yde den bedste service. Hos os får du et selvstændigt og alsidigt job med en stor mængde frihed under ansvar og en god løn, som svarer til dine kvalifikationer.

Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Mekanisk arbejde og teknisk fejlfinding på alle bilmærker ved hjælp af moderne testudstyr.
  • Bidrage til et godt arbejdsmiljø hvor team-ånden er i højsæde.
  • Bidrage til, konstant at efterleve kulturværdierne HASTIGHED, KØBMANDSKAB og KVALITET.
Super Dæk Service
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Quality Compliance Specialist
Orifarm
Fyn
5260 Odense S
Orifarm
Quality Compliance Specialist

Orifarm, Odense

Brænder du for kvalitet og GMP? Trives du med tæt kontakt til dygtige kollegaer, og kan du formidle din viden til resten af organisationen? Så er du lige en af de tre personer vi søger til vores nye Quality Compliance team i CMO Quality, herunder to Quality Assurance Specialists og én Senior Quality Specialist.

CMO Quality er en del af vores Health Care forretning i Orifarm, som arbejder med frigivelse og kvalitetssikring i forbindelse med vores generika produkter.

Du vil indgå som en del af vores Quality compliance team, som har til formål at sikre optimering og vedligehold af vores kvalitetssystem, samt godkendelse af forskellig GMP-dokumentation, heriblandt godkendelse af afvigelser, Change controls, SOP?er og PQR.

Orifarm
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Novoferm søger en studentermedhjælper
Novoferm Danmark ApS
Fyn
5260 Odense S
Novoferm Danmark ApS Novoferm søger en studentermedhjælper

Novoferm Danmark ApS, Odense

Brænder du for skriftlig kommunikation og sociale medier, og leder du efter et studiejob, hvor du får lov at afprøve dine teoretiske færdigheder, er du havnet det rigtige sted! Som studentermedhjælper hos Novoferm overtager du bl.a. hele ansvarspaletten for vores sociale medier og du kommer derfor ikke til at mangle erfaring, når du går herfra. Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  • Udarbejdelse og eksekvering af SoMe-strategi
  • Tekstproduktion på både dansk og engelsk
  • Opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside
  • Oversættelse af diverse tekstmateriale
  • Udarbejdelse af nyhedsbreve, brochure m.m.

Om dig

Vi har ikke mange krav til vores kommende studentermedhjælper, men vi ser gerne, at du kan sætte flueben ved følgende:

  • Du er i gang med en relevant uddannelse inden for kommunikation eller marketing
  • Du har minimum 1 år tilbage af din uddannelse (? og gerne flere)
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland