Stortrives du i krydsfeltet mellem drift, administration og koordinering?
Ønsker du at blive en del af et veletableret ejendomsselskab med værdierne i orden?
Så skal du helt sikkert læse mere om stillingen som ejendomsadministrator.
I rollen får du til opgave at sikre optimal ejendomsadministration fra A til Å. Du kommer til at arbejde tæt sammen med en række engagerede og kompetente kolleger.
Vi søger en Application Engineer, der kan navigere i et dynamisk miljø, tage ejerskab for opgaverne og bidrage til den fortsatte digitalisering af vores medlemsfokuserede forretning.
Dine opgaver vil bl.a. være at:
I Business Applications arbejder vi tæt sammen med øvrige IT-enheder for at sikre, at forretningen har adgang til effektive, skalerbare og brugervenlige systemer.
For at styrke dette arbejde søger vi en Microsoft 365 Specialist, der kan navigere i et dynamisk miljø, tage ejerskab for opgaverne og bidrage til den fortsatte digitalisering af vores medlemsfokuserede forretning.
Er du klar til at påtage dig et spændende ledelsesansvar for strategiske IT-projekter i en større koncern? Kan du udvikle en forretningsunderstøttende afdeling for IT-udvikling og -projekter?
Så kan du være den rette til stillingen som Chef IT Udvikling og Projekt hos Energi Fyn, hvor der venter dig en spændende faglig og ledelsesmæssig stilling.
Er du tiltrukket af salg?
Som salgskonsulent ringer du ud til eksisterende kunder med ét klart mål: at afdække behov og tilbyde relevante YouSee-løsninger, der gør hverdagen bedre for kunden ? og giver dig en tilfredsstillende afslutning på samtalen.
Vi tilbyder bl.a. fast grundløn + attraktiv provisionsmodel ? dit talent bestemmer loftet.
Som vores nye teamleder, skal du stå i spidsen for et hold på cirka 15 kompetente tekniske servicemedarbejdere med forskellig faglig baggrund.
Du får mulighed for at præge opgaver og arbejdsmiljøet i en fremadskuende organisation omgivet af kollegaer, der deler din arbejdsglæde og uformelle omgangstone.
Er du struktureret, samarbejdsorienteret og klar til at tage ansvar for vigtige støtteopgaver i en travl hverdag?
Du bliver en vigtig del af vores erhvervsteam. Du bidrager til, at kundesager og supportopgaver håndteres effektivt, og du er med til at skabe værdi for både kunder og kollegaer.
Du sætter en ære i, at tingene er i orden og har en bred faglig viden om finansielle ydelser.
Er du klar til en hverdag med varierende opgaver og spændende udfordringer?
Som handyman hos Fyns Politi får du en vigtig rolle i hverdagen, du sørger nemlig for at hente og registrere hittegods, lige fra cykler til andre fundne sager.
Du får det overordnede ansvar for økonomifunktionen i Odense Gruppen. Derudover håndterer vi løn- og økonomiopgaver for både Orkla Food Ingredients Denmark (OFI) og søsterselskabet Credin Danmark.
Din primære opgave bliver at sikre korrekt og rettidig rapportering ? både internt og eksternt. Du får ansvaret for fire økonomaassistenter, en lønbogholder og en Financial Controller.
Du tager aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater. Hos os får du ansvar lige fra første arbejdsdag og bliver samtidig en del af et ambitiøst karriereudviklingsforløb.
Der er mange veje ind i jobbet ? uanset om du er mejerist, procesteknolog, laborant, procesoperatør eller har erfaring fra lignende stillinger.
Det vigtigste er, at du har en grundlæggende forståelse for kemiske processer og arbejder med præcision og omhu.
Vi sætter pris på medarbejdere, der er nysgerrige og åbne for at lære nyt, og som kan bidrage til et professionelt og engageret team.
Brænder du for at give børnene en fantastisk SFO-tid med masser af fede aktiviteter?
Hos os får du mulighed for at både at arbejde med koordinerende administrative opgaver, samt arbejde med fritidspædagogikken i SFO. Du bliver en del af en spændende arbejdsplads med mulighed for at sætte dit aftryk på dagligdagen.
Er du klar til at blive en del af Danmarks største lægemiddelgrossist? Du får chancen for at spille en afgørende rolle i at sikre, at danske apoteker og sygehuse modtager deres livsvigtige medicinalvarer til tiden.
Dine primære arbejdsopgaver bliver varemodtagelse, påpladssætning, truckkørsel samt diverse ad hoc-opgaver.
Hos os er det ikke din erfaring, der tæller mest ? det er din lyst, energi og vilje til at lære. Du behøver ikke have prøvet kræfter med butik eller salg før ? vi lærer dig det hele.
Som butikskonsulent bliver du en vigtig del af et tæt team, hvor vi hjælper hinanden og har det sjovt imens vi skaber gode oplevelser for vores kunder.
You will be part of a strong professional environment where we work purposefully to develop and implement a robust HSSE structure that supports our growth and ambitions.
Vi søger en engageret og selvstændig administrativ medarbejder (ordinær eller fleksjobber), som kan bidrage til at sikre en smidig hverdag på kontoret og støtte vores team i det daglige arbejde.
Dine primære opgaver vil være:
The tasks include:
Du får mulighed for at guide kunderne gennem vores unikke varesortiment og sikre, at de får den bedst mulige oplevelse.
Dette gør du i samarbejde med dine gode og kompetente kollegaer. Tilsammen udgør I et topmotiveret dream-team, der er klar til at yde Danmarks bedste kundeservice.
Hvis du har interessen og de nødvendige kompetencer, kan du på sigt få ansvaret for din egen afdeling i varehuset
Vi søger en kreativ snedkervikar til at indgå i den daglige drift af teatrets snedkersal.
Som snedker på Odense Teater er den primære opgave at omsætte model til scenedekoration.
Der må også forventes reparations- og vedligeholdelsesopgaver på forestillingerne. I samarbejde med teatrets øvrige værksteder fremstiller man ligeledes rekvisitter og special effects.
Trives du i et energisk og alsidigt arbejdsmiljø, hvor du er med til at gøre en forskel gennem din koordinerende og supporterende rolle?
Du bliver en del af et erfarent team, hvor vi sammen sikrer høj kundeservice, understøtter vores sælgere og distributører og bidrager til at nå vores salgsbudgetter.
Vi sørger for, at du hurtigt bliver en del af fællesskabet ved at tage godt imod dig og tilrettelægge et onboardingprogram.
Vil du kombinere din erfaring inden for erhvervsforsikring med muligheden for at udvikle dig i en lederrolle?
Hos If forsikring Odense søger vi en erhvervsassurandør til SME området, der både kan skabe resultater gennem salg og rådgivning ? og med en potentiel lederstilling.
Du får mulighed for at præge udviklingen af et stærkt lille team og bidrage til vores fortsatte vækst på Fyn.
Brænder du for at gøre en forskel for vores kunder, og kan du se dig selv være en vigtig spiller i en af Danmarks største rådgivningsvirksomheder?
Dine opgaver omfatter udarbejdelse og opstilling af regnskaber samt skatteoptimering. Desuden vil du være i en løbende dialog med dine kunder ift. anden økonomisk rådgivning og sparring omkring deres virksomhed.
Som Area Supervisor er du ansvarlig for at sikre et problemfrit ophold for vores gæster samt sikre en høj kvalitet i vores servicerede lejligheder.
Du har til ansvar at arbejde på at gøre Forenom til den foretrukne partner for vores gæster og serviceudbydere ved at præsentere Forenom-værdierne: ?Vi tør vinde?, ?Vi gør, vi lærer, og vi vokser?, ?Vi er menneskefokuserede? og ?Vi er stærkere sammen?.
Du bliver en del af et lille team på to personer, hvor du får dine egne selvstændige opgaver. Din rolle er at gennemføre tests efter tjekliste, registrere fejl og afvigelser, følge op med montører og ingeniører og udarbejde rapporter.