1565 job i Sønderjylland 129 job i dette område
1565 job i Sønderjylland 129 job i dette område

topjob

Chauffør til Walking Floor og truck
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Vi søger en fast chauffør, til kørsel med Walking Floor trailer m. sidedøre & medbringer truck.
Der vil både være kørsel med løsvarer samt kørsel med pallevarer
Du vil få en spændende hverdag, hvor to dage ikke er ens.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kørsel med Walking Floor & medbringer truck.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerkort

Da der er kørsel i hele landet vil der være mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på tlf. 2033 7273.
Send din ansøgning via Søg stillingen senest den 10. april 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Truckfører søges til læsning af biler
JKS & Career
Fyn
5500 Middelfart
På vegne af vores samarbejdspartner søger vi neotp nu en truckfører til deres lager. Arbejdet foregår på et 43.000 m² stort centrallager i Middelfart, hvor du bliver en del af et professionelt og velfungerende team.

Om stillingen

Arbejdsopgaver:
Læsning af biler med gods
Generelt lagerarbejde og assistance på lageret
Arbejdstid:
Mandag – torsdag: 07:00 – 15:30
Fredag: 07:00 – 12:00
Ansættelsesform: Vikariat med mulighed for fastansættelse

Vi forventer, at du:

Har erfaring med lagerarbejde og læsning af biler
Trives med fysisk arbejde
Er mødestabil og pligtopfyldende
Har truckcertifikat

Vi tilbyder:

En fast arbejdsuge med gode arbejdstider
Mulighed for fastansættelse efter Try & Hire-perioden
Et godt arbejdsmiljø med dygtige kollegaer
Arbejde på et stort og moderne lager i Middelfart

Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Da en af vores kundes dygtige medarbejdere i varemodtagelsen starter i lære, søger vi nu en engageret og ansvarsbevidst kollega, der vil være med til at sikre et velfungerende lager med fokus på effektivitet, sikkerhed og en god kundeoplevelse.

Fra vores kundes 28.000 kvm store lager leverer de dagligt ordrer til hele Danmark og sikrer et højt serviceniveau for deres kunder. Med over 2.400 varenumre og 50 lastbiler, der dagligt kører ind og ud, er effektivitet og samarbejde nøgleordene i hverdagen.

Dine arbejdsopgaver

Modtagelse af chauffører og varekontrol
Scanning af eksportgods
Styring af vareflow
Daglig kontakt med indkøbsafdelingen
Sikring af renhold og orden
Truckkørsel
Ad hoc-opgaver i varemodtagelsen

Dine kvalifikationer

Minimum 3 års erfaring med varemodtagelse
Erfaring med SAP og Excel
Serviceorienteret og struktureret
Ansvarsbevidst og effektiv
Kvalitetsbevidst med sans for orden
Trives i en travl hverdag og bevarer overblikket
Teamplayer med fleksibilitet i forhold til arbejdstider
Behersker dansk og engelsk i tale
Truckkort er et krav
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Nordborg Resort fra marts 2025 – fast stilling
Areas Deutschland Holding GmbH
Syddanmark
6400 Sønderborg
STOR NY ÅBNING: Job som kok på Nordborg Resort

Leder du efter et spændende job i cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rette mulighed for dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en bred vifte af gastronomiske koncepter, og vi søger dig til at blive en del af vores team som kok! Vi søger en langvarig medarbejder – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter en ny karrieremulighed? Uanset om det er i service, i køkkenet eller i administrationen, vil du helt sikkert finde dit nye job hos os.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025 – fast stilling
- Fuldtid / Deltid -

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes.
- Godt arbejdsmiljø: Fantastiske kolleger og en venlig teamånd.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Stabilitet og sikkerhed: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt – ikke kun sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd fordelene ved rabatterede måltider i alle vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, herunder morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lagerføring.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring inden for branchen.
- Første erhvervserfaring, f.eks. i en kantine, er en fordel – erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarlig.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljer.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Passion for at tilberede forskellige køkkener og stor kreativitet.
- Begejstring for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Gode danskkundskaber; engelske eller tyske sprogkundskaber er også velkomne.

Leder du efter et job, hvor du kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande verden over er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende gastronomi.

Vi glæder os til at møde dig! Ansøg nu på få minutter via vores online ansøgningsformular!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kok, Nordborg Resort fra marts 2025
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
STOR NY ÅBNING: Job som kok på Nordborg Resort

Leder du efter et spændende job i cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rette mulighed for dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en bred vifte af gastronomiske koncepter, og vi søger dig til at blive en del af vores team som kok! Vi søger en langvarig medarbejder – ikke kun for én sæson.

Er du på udkig efter en ny karrieremulighed? Uanset om det er i service, i køkkenet eller i administrationen, vil du helt sikkert finde dit nye job hos os.

Kok (d/m/w) til det nye Center Parcs Nordborg Resort fra marts 2025 – fast stilling
- Fuldtid / Deltid -

Dine fordele:
- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring.
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nyopstartet virksomhed, hvor du har mulighed for at præge dens udvikling og succes.
- Godt arbejdsmiljø: Fantastiske kolleger og en venlig teamånd.
- Regulerede arbejdstider: Arbejdstider, der passer til dig.
- Stabilitet og sikkerhed: En pålidelig international virksomhed og en fast kontrakt – ikke kun sæsonarbejde!
- Attraktive medarbejderrabatter: Nyd fordelene ved rabatterede måltider i alle vores restauranter.
- Muligheder for videreuddannelse: Din karriere, din fremtid.

Dine opgaver:
- Tilberedning af retter, herunder morgenbuffet.
- Kreativt arbejde med friske og convenience-produkter.
- Planlægning og organisering af indkøb og lagerføring.
- Forberedelse af à la carte-menuer.

Din profil:
- Uddannet kok eller tilsvarende erfaring inden for branchen.
- Første erhvervserfaring, f.eks. i en kantine, er en fordel – erfarne kokke er også meget velkomne.
- Kvalitetsbevidst, ambitiøs og ansvarlig.
- Du bevarer overblikket i pressede situationer og har sans for detaljer.
- Du nyder at arbejde i et team.
- Passion for at tilberede forskellige køkkener og stor kreativitet.
- Begejstring for smagsoplevelser og bæredygtig produktion.
- Fleksibilitet i forhold til arbejdstider og villighed til at arbejde i weekender og på helligdage.
- Gode danskkundskaber; engelske eller tyske sprogkundskaber er også velkomne.

Leder du efter et job, hvor du kan bidrage til at skabe en positiv virksomhedskultur, spille en nøglerolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande verden over er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker at være værter og byder vores gæster velkommen med moderne og indbydende gastronomi.

Vi glæder os til at møde dig! Ansøg nu på få minutter via vores online ansøgningsformular!

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kort- og landmålingstekniker
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Har du lyst til en meningsfuld hverdag hvor du er med til at sikre kvaliteten i flere forskelligartede anlægsopgaver? - Så har Arkil jobbet til dig!

Jobbets formål og indhold
Arkil oplever stor efterspørgsel på fjernvarme- og infrastrukturprojekter udført i og omkring Trekantområdet. Til disse opgaver er behov for en kvalitetsbevidst landmålingstekniker til en fast stilling på fuld tid ved Arkils anlægsafdeling i Kolding.


Min rolle

Jeg er en del af et fagligt stærkt team, med 2 erfarne landmålerkolleger, som har ansvar for kvalitetssikringen på vores projekter og er en tæt sparringspartner for entrepriselederne.

Mine opgaver omfatter databehandling, indmåling, afsætning, udarbejdelse af 3D-tegninger for maskinstyring og kvalitetssikring.

Jeg er eksperten i GPS, koter og koordinater og står til rådighed og assistance for Arkils formænd og mine landmålerkolleger i Arkils øvrige afdelinger rundt i landet.


Mit udbytte

Til gengæld for min indsats, får jeg ved Arkil…

En konkurrencedygtig og attraktiv lønpakke inkl. sundhedssikring og pensionsordning
Gode muligheder for personlig og faglig udvikling og efteruddannelse
Et stort dagligt fokus på det gode arbejdsmiljø og et højt kvalitetsniveau


Mine kompetencer

Arkil forestiller sig at den rette kandidat har erfaring fra anlægsbranchen og derudover:

Er uddannet kort- og landmålingstekniker
Har kørekort
Kan begå sig på både dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bogholderiassistent
Arkil A/S
Fyn
5500 Middelfart
Arkils funderingsdivision udfører opgaver indenfor fundering, grundvandssænkning, spunsarbejde, pæleramning, miljøteknik og vandbygning i hele landet.

Disse opgaver kræver et stærkt administrativt BackOffice, til at støtte vores folk på byggepladserne.

Derfor søges en erfaren bogholderiassistent til kontoret i Middelfart, til at varetage og sikre kvaliteten i de daglige økonomiopgaver, som lønkørsel, debitor- og kreditoradministration, samt sagsoprettelser og -afregninger.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kunde- og personalekonsulent
JKS & Career
Fyn
5000 Odense C
Er du en mester i at spotte det perfekte match mellem virksomheder og mennesker? Trives du også i et job, hvor din hverdag sjældent er forudsigelig, men altid foregår i et skiftende tempo, hvor du både skal finde den rette kandidat til en ny opgave og samtidig sikre, at vores vikarer og kunder trives?

Er du også erfaren i at jonglere med en telefon, en mailindbakke og måske endda en kop kaffe samtidig – så kan det være dig, vi søger lige nu!
Vi søger nemlig endnu en stjernespiller til vores team i Odense, da vores dygtige kollega går på barsel.


Hvem du er:

Du er en naturlig menneskekender med en god sans for struktur og overblik, og så kan du få kaos til at ligne en simpel to do liste. Vi forestiller os, at du:

Har erfaring fra vikar- eller rekrutteringsbranchen eller anden lignende stilling
Er stærk i din kommunikation – både på dansk og engelsk
Trives i et miljø, hvor der kan være fart på, og forstår at prioritere opgaverne
Er erfaren IT-bruger, måske du også har erfaring i Navision
Har en serviceminded tilgang til dit arbejde og brænder for at skabe gode relationer både til vikarer og kunder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til forvogn-hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, walking floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi søger en fast chauffør der skal køre med forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med forvogn/hænger-kørsel. Erfaring inden for korn og foderstoffer er en fordel
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Det er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 25. marts 2025.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til kranbil i Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard Miljø A/S (Erhverv) søger en fast chauffør til en kranbil med udkørsel fra Kolding.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
• Forskellig kørsel med både grab og tømning molokker i kranbil
• Udkørsel fra Kolding
• Du er hjemme hver dag
• Løn efter gældende overenskomst
Herudover vil du få et selvstændigt chaufførjob med attraktive personalevilkår og et godt arbejdsmiljø sammen med dygtige og engagerede kollegaer.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Ud over erfaring med kørsel af lastbil, skal du være i besiddelse af:
• Krancertifikat minimum 8-30 tm.
• Kørekort CE samt EU chaufførbevis og Førerbevis

Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent Martin Hansen på tlf. 20 33 73 70 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 23. marts 2025.
Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Intern tekniker
Coreline
Syddanmark
7000 Fredericia
Har du god teknisk indsigt? Er du vant til at være problemløseren i tekniske udfordringer? Og besidder du samtidig evnen til, og bliver motiveret af, at yde teknisk service, rådgive og kommunikere med andre?

Kan du nikke genkendende til ovenstående? På vegne af Coreline søger Career | a JKS company en skarp og struktureret intern tekniker, til et mindre team, på deres hovedkontor i Fredericia. Her får du muligheden for at blive en del af et team med holdånd og passion.

Coreline har brug for dig, der naturligt sætter dig detaljeret ind i produkterne, for at kunne yde den bedste service og rådgivning.

Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
Som intern tekniker vil du have ansvaret for bl.a.:

Teknisk rådgivning og vejledning
Opfølgning på kunder, fremsendte tilbud og igangværende sager
At holde relationen til eksisterende kunder
Produktudvikling/optimering

Du kommer til at beskæftige dig med en bred vifte af ventiler, herunder regulerings-, proces-, og sikkerhedsventiler.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kundeservicemedarbejder til STOK Emballage
STOK Emballage
Fyn
5550 Langeskov
Har du et skarpt øje for detaljer, brænder du for at yde førsteklasses service og trives du i en rolle, hvor du får tingene til at ske? Er du samtidig struktureret, proaktiv og klar på nye udfordringer? Så er det lige dig, vi leder efter.


Dine primære arbejdsopgaver:

Du bliver en del af et stærkt kundeserviceteam, hvor du får en afgørende rolle i at sikre et effektivt og smidigt ordreflow. Derudover fungerer du som bindeled mellem kunder, salg, indkøb og lager og styrer flowet herimellem.

Håndtering af ordrer og kundeforespørgsler
Intern salgssupport for Key Account Managers
Koordinering af opstart af nye kunder og kundespecifikke varer
Styring af kundernes lagerbeholding samt forecast


Vi søger dig, som:

Har erfaring fra en lignende stilling – gerne inden for emballage eller lignende
Har kendskab til eksportprocesser
Er rutineret IT-bruger – gerne med erfaring i Office-pakken og Microsoft Business 365
Er serviceminded, både internt og eksternt
Arbejder selvstændigt, men trives også i et tæt samarbejdende team

I en hverdag med varierende opgaver forventes det, at du kan bevare et godt overblik – også i hektiske situationer. Derudover er du resultatorienteret og forstår at fastholde fokus på deadlines.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kundeservicemedarbejder
JKS & Career
Fyn
5550 Langeskov
Har du et skarpt øje for detaljer, brænder du for at yde førsteklasses service og trives du i en rolle, hvor du får tingene til at ske? Er du samtidig struktureret, proaktiv og klar på nye udfordringer? Så er det lige dig, vi leder efter.


Dine primære arbejdsopgaver:

Du bliver en del af et stærkt kundeserviceteam, hvor du får en afgørende rolle i at sikre et effektivt og smidigt ordreflow. Derudover fungerer du som bindeled mellem kunder, salg, indkøb og lager og styrer flowet herimellem.

Håndtering af ordrer og kundeforespørgsler
Intern salgssupport for Key Account Managers
Koordinering af opstart af nye kunder og kundespecifikke varer
Styring af kundernes lagerbeholding samt forecast


Vi søger dig, som:

Har erfaring fra en lignende stilling – gerne inden for emballage eller lignende
Har kendskab til eksportprocesser
Er rutineret IT-bruger – gerne med erfaring i Office-pakken og Microsoft Business 365
Er serviceminded, både internt og eksternt
Arbejder selvstændigt, men trives også i et tæt samarbejdende team

I en hverdag med varierende opgaver forventes det, at du kan bevare et godt overblik – også i hektiske situationer. Derudover er du resultatorienteret og forstår at fastholde fokus på deadlines.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Intern tekniker
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Har du god teknisk indsigt? Er du vant til at være problemløseren i tekniske udfordringer? Og besidder du samtidig evnen til, og bliver motiveret af, at yde teknisk service, rådgive og kommunikere med andre?

Kan du nikke genkendende til ovenstående? På vegne af Coreline søger Career | a JKS company en skarp og struktureret intern tekniker, til et mindre team, på deres hovedkontor i Fredericia. Her får du muligheden for at blive en del af et team med holdånd og passion.

Coreline har brug for dig, der naturligt sætter dig detaljeret ind i produkterne, for at kunne yde den bedste service og rådgivning.


Dine arbejdsopgaver og ansvarsområder


Som intern tekniker vil du have ansvaret for bl.a.:

Teknisk rådgivning og vejledning
Opfølgning på kunder, fremsendte tilbud og igangværende sager
At holde relationen til eksisterende kunder
Produktudvikling/optimering

Du kommer til at beskæftige dig med en bred vifte af ventiler, herunder regulerings-, proces-, og sikkerhedsventiler.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medlem af opvasketeamet, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Scullery jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Scullery Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Scullery employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning activities in the kitchen and storage area
- Sorting and storing crockery

Your profile:
- Ideally initial professional experience in a comparable position (career starters or career -changers are also very welcome)
- Time flexibility, also on weekends and public holidays
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is a plus

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenassistent Team Member, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Kitchen jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as kitchen employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Kitchen employee (d/m/f) for the grand opening CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Assisting in the preparation and presentation of cold and hot dishes
- Presentation of dishes
- Execution of kitchen hygiene according to HACCP guidelines
- General cleaning tasks
- Washing dishes and kitchen utensils
- General cleaning tasks in the kitchen and storage areas
- Sorting and storing dishes

Your profile:
- Ideally, completed training in the catering / hospitality industry
- First work experience in a large kitchen is desirable
- Time flexibility, including weekends and holidays
- Entry-level or career changers are also welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also appreciated

Do you want a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Service Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Service jobs at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a service employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Service employee (d/m/f) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Serving guests in the restaurant area
- Sale and billing of our food & beverage range
- Advising our guests
- Preparing delicious snacks and drinks
- Preparatory and follow-up tasks during the shift
- Cleaning and maintenance of the workplace
- Replenishing the goods carriers
- Cash register duties with responsibility for money

Your profile:
- Ideally first professional experience as a service employee or in a comparable job, career starters are also welcome
- Ideally initial experience in the condition of cash register systems
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Friendly, communicative and open manner
- Positive attitude and enjoy working with people
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries around the world are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts, and welcome our guests with inviting and delicious food.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sales Team Members, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
GRAND OPENING: Sales jobs at Nordborg Resort


Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Sales Employee!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Sales employee (d/m/f) for the grand opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark from March 2025
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation ??: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges ??: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere ??: Great colleagues
- Regulated Working Hours ?: Working hours that suit you
- Stability and Security ???: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts ???: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training ??: Your career, your future

Your tasks:
- Selling goods and serving our guests
- Cashier activities
- Replenishing and maintaining the product displays
- Presenting goods
- Ordering goods

Your profile:
- Ideally completed vocational training in retail
- Relevant work experience desirable
- Time flexibility and willingness to work weekends and public holidays
- Career starters or career changers are also very welcome
- Good knowledge of Danish, good knowledge of English or German is also welcome

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder, Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a Warehouse logistics specialist / warehouse clerk!

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.

Warehouse logistics specialist / warehouse clerk (f/m/d) for the new opening of CenterParcs Nordborg Resort in Denmark starting May 2025

- Full-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Inventory management (orders, receipt, issue, checks, inventories, etc.)
- Close cooperation with the warehouse manager
- Quality management in compliance with hygiene guidelines
- Care and maintenance of technical equipment
- Control of all obligations arising from laws, contracts, etc.

Your profile:
- Completed training in the warehouse sector, e.g. as a warehouse logistics specialist, warehouse clerk, etc. desirable
- Ideally professional experience in the hotel and catering industry or retail trade
- Experience in working with inventory management systems
- Good MS Office skills
- Flexibility and physical resilience
- Very good Danish and English language skills, German is an advantage


Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now via email at: karriere@areas.com or through our online application form!


We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder til Service eller Retail, Center Parcs Nordborg Resort
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Job som Teamleder til Center Parcs Nordborg Resort

Er du på udkig efter et spændende job inden for cateringbranchen? Trives du i et travlt og dynamisk miljø? Så har vi den helt rigtige mulighed til dig!

I foråret/sommeren 2025 bliver vi en del af det nye Center Parcs Nordborg Resort med en række forskellige gastronomiske koncepter, og vi søger dig som Teamleder!

Teamleder i Service eller Retail til åbningen af Center Parcs Nordborg Resort i Danmark med start marts 2025. Fuldtid/deltid.

Vi kan tilbyde:

- Attraktiv løn: En løn, der matcher dine kvalifikationer og erfaring
- Spændende udfordringer: Bliv en del af en nystartet virksomhed, hvor du har
mulighed for at præge dens udvikling og succes
- Stærkt teamfællesskab: Vær med til at opbygge et positivt og samarbejdende
miljø sammen med dine nye kolleger
- Internationalt arbejdsmiljø: Samarbejde med kunder og kolleger fra hele
verden/Europa samt muligheder for personlig og faglig udvikling på nationalt og
internationalt plan
- Medarbejderrabatter: Få bl.a. rabat på måltider i vores restauranter
- Videreuddannelsesmuligheder: Din karriere, din fremtid

Dine opgaver:
- Lede og motivere teamet samt sikre en effektiv og smidig vagt i tæt samarbejde
med F&B-assistenten
- Organisere den daglige drift og koordinere personalet, herunder udarbejdelse af
vagtplaner i samarbejde med F&B-assistenten
- Tage ansvar for kvalitet, gæstetilfredshed og omsætning under vagten
- Udføre kasseafstemninger og sikre en god og effektiv overdragelse af vagten
- Træne og onboarde nyt personale samt fastholde kvalitetsstandarderne
- Bestille, modtage og opbevare varer korrekt
- Samarbejde internt i forhold til både service og salgsaktiviteter i restaurant eller
supermarket
- Udføre kasse- og salgsarbejde

Din profil:

- Uddannet indenfor catering, restaurant, hotel, salg, retail eller med en tilsvarende
kvalifikation
- Flere års erfaring inden for ovennævnte områder, gerne med erfaring i ledelse
- Stærke kommunikative evner og evnen til at fungere som en god rollemodel for
teamet
- Evne til at organisere og arbejde effektivt i pressede situationer med en positiv
indstilling
- Fleksibel tilgang til arbejdstider og villig til at påtage sig vagter i weekender og
på helligdage
- Imødekommende, kommunikativ og åben personlighed.
- Fortrolig med MS Office og godt kendskab til de relevante programmer
- Gode danskkundskaber, og kendskab til engelsk eller tysk vil være en fordel

Søger du et job, hvor du kan være med til at forme en positiv virksomhedskultur, spille en central rolle i gæsteoplevelsen og være en del af et spændende eventyr fra starten? Så bliv en del af vores team!

Mere end 17.000 mennesker i 10 lande er allerede en del af Areas-familien. Vi brænder for det, vi laver, elsker rollen som værter og byder vores gæster velkommen med lækker og indbydende mad.

Vi ser frem til at lære dig at kende! Ansøg allerede nu via e-mail til: karriere@areas.com

Vi opfordrer alle interesserede til at ansøge, uanset alder, køn, religion eller etnisk baggrund.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chef (d/m/w), Nordborg Resort starting March 2025 – long-term position
Areas Deutschland Holding GmbH
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
BIG NEW OPENING: Jobs as a chef at Nordborg Resort

Are you looking for an exciting job in the catering industry? Do you thrive in a busy and dynamic environment? Then we have just the right opportunity for you!

In spring/summer 2025, we will become part of the new Center Parcs Nordborg Resort with a variety of gastronomy concepts, and we are looking for you to join us as a chef! We are looking for a long-term team member, not just for one season.

Are you seeking a new career opportunity? Whether in service, in the kitchen, or in administration, you are guaranteed to find your new job with us.


Chef (d/m/w) for the new Center Parcs Nordborg Resort starting March 2025 – long-term position
- Full-time / part-time -

Your benefits:
- Attractive Compensation: A salary that matches your qualifications and experience
- Exciting Challenges: Join a newly founded company where you have the opportunity to significantly shape its development and success
- Friendly Team Atmosphere: Great colleagues
- Regulated Working Hours: Working hours that suit you
- Stability and Security: A reliable international company and a permanent contract – not just seasonal!
- Attractive Employee Discounts: Enjoy discounted meals at all restaurants
- Opportunities for Further Training: Your career, your future

Your tasks:
- Preparation of dishes, including for the breakfast buffet.
- Creative work with fresh and conveniencefood products.
- Planning and organising purchases and storage.
- Preparation à la carte menus.

Your profile:
- Completed vocational training as a chef or equivalent experience in the field.
- First professional experience, e.g., in a canteen, desirable, experienced chefs are also welcome.
- Quality-conscious, ambitious, and responsible.
- You keep a clear head in stressful situations and have an eye for detail.
- You enjoy working in a team.
- Passion for preparing various cuisines and creativity.
- Enthusiasm for great tasting experiences and sustainable production.
- Flexibility in terms of working hours and willingness to work on weekends and public holidays.
- Good knowledge of Danish; English or German language skills are also welcome.

Are you looking for a job where you can help shape a positive company culture, play a key role in the guest experience, and be part of an exciting adventure from the very start? Then become part of our team!

More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love being hosts and welcome our guests with inviting and modern catering.

We look forward to meeting you! Apply now in just a few minutes via the online application form!

We encourage all interested individuals to apply, regardless of age, gender, religion, or ethnic background.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Køkkenassistent søges
Brenderup Højskole
Fyn
5464 Brenderup Fyn
Brenderup Højskole

Køkkenassistent søges

Brenderup

Brenderup Højskole har mange elever og kursister i år derfor søger vi en køkkenassistent fra 15.4.2025 eller snarest derefter.

Du skal kunne arbejde selvstændigt i køkkenet og stå med ansvaret for at lave mad til ca. 80 personer.

De to fastansatte på skolen, har overblikket med tilmeldinger, indkøb og koordineringen af madlavningen, på skift, men du skal kunne samarbejde med dem begge to og indgå i dialog om menuen. Du skal kunne mestre at lave vegetarmad og tage højde for andre kosthensyn.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Technical Product Manager
Interacoustics A/S
Fyn
5500 Middelfart
Interacoustics A/S

Technical Product Manager

Middelfart, Hybrid position

You will manage product maintenance and implement improvements within cross-functional teams. Collaborating with R&D, Quality, Sales, and Marketing, you will gain valuable insights into creating customer value.

In this role you will be instrumental in ensuring our products meet the highest standards of quality and performance, having an effect on the satisfaction of our global customer base.

Interacoustics A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Serviceassistent/pedelmedhjælper til Ringgården
Ringgården
Fyn
5500 Middelfart
Ringgården

Serviceassistent/pedelmedhjælper til Ringgården

Middelfart

Vi søger en kollega til en nyoprettet stilling som pedelmedhjælper. Du skal, sammen med vores pedel, varetage vedligeholdelsen af vores bygninger og udearealer. En mindre del af arbejdstiden vil foregå på en anden matrikel, ved KFUM?s Sociale Arbejdes hovedkontor i Strib.

Opgaverne indebærer, at du indgår i Ringgårdens praktiske team, sammen med pedellen, rengøringsassistenten og køkkenpersonalet, hvor du især skal varetage de fysisk tunge opgaver.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskiningeniør til udviklings- og produktionsvirksomhed
PL-VALVES A/S
Fyn
5500 Middelfart
PL-VALVES A/S

Maskiningeniør til udviklings- og produktionsvirksomhed

Middelfart

Se video om PL-VALVES A/S som arbejdsplads

Jobbet omfatter udarbejdelse af tegninger og konstruktion af ventiler og spjæld fremstillet i plast og rustfrit stål.

Jobbet vil være en kombination af langsigtede udviklingsopgaver fra idé til færdigt produkt, samt teknisk afklaring og tilbudsgivning af specifikke kundeforespørgsler, som bl.a. inkluderer koordinering, indkøb, planlægning og ordregennemførelse.

Vi tilbyder et udfordrende og spændende job i innovativ vækstvirksomhed, hvor du er med til at præge udviklingen.

PL-VALVES A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Junior controller
Dan-Foam Aps
Fyn
5560 Aarup
AMBIZZION

Junior controller

Aarup

Drømmer du om at udvikle dine kompetencer inden for økonomi og økonomistyring i en international virksomhed, der tilbyder både faglig og personlig udvikling?

På vegne af Dan-Foam ApS søger AMBIZZION ApS en dygtig og engageret junior controller til en nyoprettet stilling i økonomiafdelingen. Du bliver en vigtig del af teamet, hvor du vil spille en central rolle i virksomhedens økonomistyring og rapportering.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder søges til Electronic Reuse & Recycling A/S i Nørre Aaby
Electronic Reuse & Recycling
Fyn
5580 Nørre Aaby
Electronic Reuse & Recycling

Lagermedarbejder søges til Electronic Reuse & Recycling A/S i Nørre Aaby

Nørre Aaby

Vi søger en engageret lager- og produktionsmedarbejder, der brænder for at levere enestående service. Har du en smittende positiv energi og en tro på, at tingene kan lade sig gøre, har vi jobbet til dig!

Her kan du blive en del af vores team, hvor dine primære opgaver vil blive at holde styr på lageret. Vi skal i gang med at opbygge den kommende struktur for vores lager, og her kan du blive en vigtig sparringspartner for denne opgave.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgsmedarbejder med VVS-kompetencer søges til AO Middelfart
Brødrene A & O Johansen A/S
Fyn
5500 Middelfart
Brødrene A & O Johansen A/S

Salgsmedarbejder med VVS-kompetencer søges til AO Middelfart

Middelfart

Ser du kundebetjening som et naturligt springbræt til en spændende og udfordrende salgskarriere i en dynamisk og innovativ virksomhed, og har du flair inden for VVS?

Se video om Brødrene A & O Johansen A/S som arbejdsplads

Som salgsmedarbejder hos Brdr. AO Johansen får du en varieret og spændende hverdag, hvor ikke to dage er ens. Vi tilbyder et selvstændigt job i et spændende, konkurrencepræget og udviklingsorienteret miljø med mulighed for at arbejde med moderne digitale salgsteknikker.

Brødrene A & O Johansen A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Product Management Coordinator
Tempur Sealy Danmark A/S
Fyn
5560 Aarup
PeopleLink

Product Management Coordinator

Aarup

Vil du være med til at forbedre søvn for flere mennesker ? hver nat ? over hele verden? Er du i starten af din karriere og har du ambitioner om at arbejde med product management af topkvalitetsprodukter, der når forbrugere over hele verden?

Som Product Management Coordinator for Tempur Sealys sengekategori, bliver du en del af Product Management teamet, der har ansvaret for den kommercielle styring af produktkategorien samt at drive lanceringen af nye produkter.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Product Liaison Engineer
Tempur Sealy Danmark A/S
Fyn
5560 Aarup
PeopleLink

Product Liaison Engineer

Aarup

Vil du være med til at forbedre søvn for flere mennesker ? hver nat ? over hele verden?

I denne rolle kan du som teknisk stærk ingeniør bidrage til at sikre, at Tempur Sealys innovative designs bliver industrialiseret og omsat til topkvalitetsprodukter, der når forbrugere over hele verden.

Nysgerrig? Læs mere her.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland