Vi er en virksomhed på 10 ansatte, som mangler en koordinator til at få alle ender til at mødes. Vi er en flad organisation, som går meget op i, at alle medarbejdere trives. Du kommer til at have et tæt samarbejde med dine kollegaer og ledelsen, hvor vi i fællesskab tager beslutninger for virksomhedens og den ansattes bedste.
Daglige arbejdsopgaver:
Nature Planet ApS designer og sælger plysdyr, legetøj og gaveartikler i hele Europa og USA. Vi er på en vækstrejse og har forrygende travlt og søger derfor en ekstra kollega til vores fantastiske udviklingsteam.
Nature Planet er bygget på et fundament, hvor vores værdier er i spil i dagligdagen. Vi kan lide at eksekvere, er ærlige og foretrækker at fortælle tingene som de er. Vi lader humoristisk sans og godt humør farve alt, vi foretager os.
Dine opgaver:
Vil du være med til at styrke Gældsstyrelsens employer brand og stå i spidsen for at sætte Gældsstyrelsen på landkortet som en arbejdsplads med en meningsfuld hverdag?
Som vores nye kollega i HR får du en bred kontaktflade ud i hele organisationen. Du får mulighed for at sætte dit præg på, hvordan vi skal brande os og tiltrække nye medarbejdere. Du bliver drivende på at opbygge Gældsstyrelsen employer branding-profil i tæt samarbejde med kollegaer på tværs af HR, intern og ekstern kommunikation og sammen med vores employer branding-ambassadører i organisationen
Har du styr på overfladebehandling, fx pulverlakering? Så mangler vi dig til en familieejet virksomhed i Aarup, nær motorvejen.
Du bliver en del af et meget kompetent team i en travl virksomhed og en vigtig brik i en meget alsidig produktion.
Din dag vil blive fyldt med opgaver inden for overfladebehandling, lige fra forberedelse og afdækning til efterbehandling og finish, men kan også indeholde opgaver med sandblæsning eller lign. efter behov.
Er det dig vi søger? Så tøv ikke med at søge.
Can you create a clear and compelling product vision? Are you motivated to work in cross-functional project teams?
You will take responsibility for creating our product vision from A-Z. Our products are recognized as setting the standards in the global industry and developing the portfolio will be a very important part of our future success.
You will join a growing organization where we value trust and room for personal and professional growth. We provide a fantastic workplace with an enthusiastic and friendly environment. We constantly seek to improve ourselves in everything we do with open communication and teamwork.
Ønsker du at være vores nye driftsplanlægger, og har du tidligere erfaring med rollen inden for lager- og produktionsvirksomheder? Brænder du for at skabe struktur og effektivitet i produktionsprocesserne?
Du vil få en nøglerolle i vores lagerafdeling, hvor du kommer til at samarbejde tæt med vores logistikansvarlig, varemodtagelse, forsendelse og et team på 25 dygtige lager- og produktionsmedarbejdere, der arbejder på faste skift, både dag- og aftenhold.
Vil du være en del af en virksomhed, der hjælper mennesker med at realisere deres drømme, og holder du af at skabe udvikling, hvor tal er omdrejningspunktet?
Du vil fungere som ledende revisor og kundens daglige kontaktperson, som du både selvstændigt og i samarbejde med dine kolleger vil servicere med værdiskabende rådgivning inden for revision og regnskab. Vi møder vores kunder i øjenhøjde, og derfor er det vigtigt, at du trives med de faglige udfordringer, der går hånd i hånd med en tæt kundekontakt.
Er du den type leder, der motiveres af at se dine medarbejdere lykkes og genererer trivsel videre i form af tilfredse kunder? Og vil du have ansvaret for, at det faglige niveau i dit team fortsat ligger højt?
Du får en både vigtig og givende rolle som daglig leder for afdelingens 25 NDT-inspektører. Teamet er præget af en stærk kultur, som bygger på respekt og tillid og hvor en kammeratlig og god omgangstone er implicit. Teamets fokus er at spille hinanden gode, hvilket går hånd i hånd med din ledelsesstil.
Vil du være en del af en af Danmarks største detailkæder?
Vi har rivende travlt og er i kraftig vækst. Derfor søger vi lige nu, til en nyoprettet stilling, en dygtig, engageret og motiveret backoffice medarbejder.
Opgaverne ligger inden for et bredt spektrum, herunder administrative opgaver og controller opgaver, men primært støtteopgaver til vores distriktschefer samt systematisere, organisere og rapportere til og fra butikkerne.
Vi søger lige nu 2 projektassistenter, som skal indtræde i projektafdelingen hos Middelfart Fjernvarme. Du (I) får en nøgleposition i et stærkt ekspanderende forsyningsselskab, hvor der er gang i mange forskellige projekter.
Vi tilbyder dig bl.a.:
Motiveres du af, at opgaverne er mangeartede, komplekse og foranderlige, og er du en team-player?
Vi søger en Business controller, der har lyst til at arbejde hands-on med økonomistyring. Du bliver en del af et stærkt økonomi-team, som arbejder tæt sammen om, at levere en robust økonomistyring, så ledelsens beslutningsprocesser er baseret på solide økonomiske data og analyser.
Hvis du kan se dig selv på en arbejdsplads, hvor høj arbejdsglæde og høj kundetilfredshed er hinandens forudsætninger, så har vi en ledig plads i vores privatafdeling i hovedsædet i Middelfart.
Din primære opgave at overtage en bestående portefølje af privatkunder, men der er plads til, at du også kan tiltrække nye kunder.
Motiveres du af en travl hverdag med mange bolde i luften, og drømmer du om at gøre karriere i en virksomhed, hvor du har rig mulighed for at bruge dine analytiske evner?
Som Executive Assistant i Unit IT vil du blive en vigtig samarbejdspartner i at skabe en struktureret og veltilrettelagt hverdag for CEO’en og den øvrige direktion.
Opgaverne vil være forskelligartede, men vil alle have det til fælles, at de vil medvirke til at understøtte direktionens arbejde. Du vil også have en koordinerende rolle, hvor du har store samarbejdsflader med virksomhedens øvrige teams.
Vil du med på CHANGEs mission om at få vores kunder til at føle sig godt tilpas og smukke uanset kropstype?
Lige nu søger vi en nye kolleger på deltid til vores butik i Middelfart. Har du lyst til at blive en vigtig del af et lille team, der brænder for personligt salg og at give vores kunder den bedste oplevelse og præcis det lingeri, der passer til deres kropstype, så glæder vi os til at høre fra dig.
Den Selvejende Institution Munkegården søger en køkkenassistent eller person med anden relevant baggrund, der sammen med vores kok og en pædagog brænder for at arbejde på vores køkkenlinje med unge mennesker.
Vi søger en selvstændig og stabil person, der har kompetencer og lyst til at arbejde i et køkken med egne opgaver, men også i samarbejde med øvrigt personale og vores elever. Du er med til at forberede dagens varme frokost til ca. 45 personer. Vi vægter at bruge vores egne råvarer og lave så meget selv, som der er mulighed for.
Vi tilbyder en fast stilling med mulighed for at tage ansvar, høj fleksibilitet og stor meningsfuldhed samt arbejdstid hverdage mellem 8.45-13.30.
Strandmøllen søger en dygtig vedligeholdelsestekniker til vores Drift- og vedligeholdelsesafdeling i Ejby på Fyn.
Som vores nye vedligeholdelsestekniker kan du se frem til at få en alsidig og lærerig hverdag. Du kommer til at udføre daglige vedligehold, planlagte som ad hoc, på vores forskellige produktionsfaciliteter i Ejby og Korskro og hvor samarbejde, dialog og faglig sparring er vejen frem.
Er du en stærk koordinator og facilitator af processer og udviklingsopgaver? Motiveres du af at samarbejde på tværs af organisationen og vil du være med til at understøtte ledelsen i et af Gældsstyrelsens fagområder?
Gennem tæt samarbejde med ledergruppen og øvrige interessenter kommer du til at arbejde med planlægning, koordinering og opfølgning af opgaver og udviklingsinitiativer for fagområdet.
Vi søger én ambitiøs og dygtig medarbejder til en stor og vigtig opgave, som kræver engagement og indsats. Derfor forsøger vi at sætte rammerne for et godt arbejdsliv med en personalepolitik, der bl.a. sætter fokus på gode kolleger, fleksibilitet, kompetenceudvikling, samarbejde og mangfoldighed.
Kan du skabe struktur og arbejde dig ned i detaljen, når sagerne bliver indviklede? Motiveres du af det internationale perspektiv?
Vores opgave er at understøtte opgaveløsningen for enheder, der varetager opgaven med at inddrive gæld fra skyldnere bosiddende i udlandet. På samme måde hjælper vi myndigheder i andre lande med at inddrive gæld i Danmark og sikrer dermed at udlandsområdet er en integreret del af Gældsstyrelsen.
Dine konkrete opgaver vil tage udgangspunkt i det, du kommer med af erfaringer, kvalifikationer og interesser sammenholdt med kontorets aktuelle opgaver og behov. Dermed får du de bedste forudsætninger for at udvikle dig fagligt og samtidig sætte dit eget præg på jobbet.