2515 job i Sønderjylland 233 job i dette område
2515 job i Sønderjylland 233 job i dette område

topjob

Afløser til dagrenovation i Vejen, Kolding og/eller Vejle
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Vejen, Kolding og/eller Vejle søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:

• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 18. december 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Administrationselev til Meldgaard Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du vores kommende administrationselev?

Meldgaard Transport søger en dygtig elev til en spændende uddannelse, hvor ikke to dage er ens.
Du bliver en del af en afdeling, hvor der både er spændende administrationsopgaver, lettere
disponeringsopgaver, egne opgaver m.m.

Du vil have dagligt kontakt med samarbejdspartnere og kollegaer både i huset og eksternt.

Du tilbydes
• Et varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Et ungt dynamisk arbejdsmiljø
• Frihed under ansvar
• Fri omgangstone
• Samarbejde med eleverne i vores elevnetværk

Vi forventer at du
• Har lyst til at lære og kan stille spørgsmål
• Er fleksibel og kan tage initiativ
• Har drive og er videbegærlig
• Har lyst til disponerings- og faktureringsopgaver
• Kan arbejde selvstændigt
• Har erfaring med Office pakken, især Excel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Vi kan tilbyde personalegoder såsom kantineordning, fitness, efteruddannelse m.m.

Som Administrationselev skal du opfylde overgangskravene til kontoruddannelsen inden opstart. Dette kan ske via et forløb (EUX, HHX, HG2, HGV, HGS) fra en handelsskole, hvor der øverst på beviset står kontor med speciale administration. Har du en studentereksamen (HF, STX,HTX), skal denne være suppleret med en EUD-student med fagretning kontor (varighed 5 uger). Disse forløb foregår på handelsskolen.
Er du over 25 år og opfylder overgangskravene, skal du have lavet en realkompetencevurdering, som en handelsskole nær dig, kan lave for dig.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte personalekonsulent Annette Fog Müller på tlf. 20 33 73 01. Send din ansøgning via Søg stillingen snarest muligt dog senest den 20. december 2022. Ansættelse hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 700 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetskoordinator
JKS A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
KVM-Genvex har travlt og har brug for en koordinator mere i deres kvalitetsafdeling. Brænder du for kvalitetsarbejde, og vil du medvirke til at skabe forbedringer? Formår du at holde mange bolde i luften på én gang? Og kan du tale med alle samt drive og koordinere kvalitetsprojekter?

Hvis ovenstående beskriver dig godt, vil vi meget gerne høre fra dig. Vi søger en proaktiv og selvkørende kvalitetskoordinator, gerne fra en lignende stilling i en produktionsvirksom.

Vi forestiller os, at du enten er nyuddannet produktionsingeniør, produktionsteknolog, maskinmester, procesteknolog eller har god erfaring fra lignende jobs.hed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chaufførelev til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Drømmer du om en spændende chaufføruddannelse, hvor du bliver en af Meldgaard Gruppens mange dygtige elever, som hver dag gør en forskel?

Vi søger en dygtig godschaufførelev til vores afdeling i Tønder - med udkørsel fra Løgumkloster, der nyder at være ude i den friske luft, gerne vil gå mange kilometer hver dag og som vil møde vores kunder med et smil på læben.

Stillingen
Vi tilbyder:
• Et varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Et dynamisk arbejdsmiljø
• Frihed under ansvar
• Fri omgangstone
• Løn iht. overenskomst mellem ATL og 3F

Om dig
Vi forventer at du:
• Har kørekort B og god fysisk form
• Er fleksibel og tager initiativ
• Har lyst til at lære og stiller spørgsmål
• Kan arbejde selvstændigt
• Kan møde stabilt og tidligt om morgenen

Uddannelsen til faglært godschauffør tager ca. 3 år. Der veksles mellem skole og praktik med generelle
færdigheder i transport og logistik. Under din praktik i virksomheden, skal du være indstillet på at skulle tidligt op om morgen, men så har du til gengæld tidligt fyraften.
Du vil få en spændende uddannelse med en aktiv hverdag, hvor du også vil have tid til fritidsinteresser.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med gode elevforhold og dygtige kollegaer som vil råde og vejlede dig under uddannelsen. Meldgaard er en velkonsolideret familievirksomhed med hovedsæde i Aabenraa, som har over 50 års erfaring indenfor bl.a. renovation og transport. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Daniel Broders på tlf. 2033 7349. Er det noget for dig, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 27. december 2022. Ansættelse hurtigst muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Brand Communication Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for at tage ansvaret for Corporate Communication i en international industriorganisation? Så har du muligheden i denne nyoprettede stilling for at drive både intern og ekstern kommunikation hos os

LINAK er en succesfuld familieejet virksomhed med et stærkt værdisæt, hvilket afspejler sig i vores kultur og dermed også i vores brand. Det skal du værne om, samt udvikle og implementere i vores kommunikation på tværs af målgrupper og kommunikationskanaler.

Vi søger en stærk kommunikator, som har minimum fem års erfaring fra en lignende stilling. Dine opgaver vil spænde alt fra helt lavpraktisk tekstskrivning, rådgivning omkring kommunikationsindsatsen og til ansvar for at kommunikationsstrategien bringes til live på de forskellige kommunikationsplatforme. 

Da det er en nyoprettet stilling, er det svært at sige, hvad din rolle udvikler sig til, men vi ved, at du starter med ansvaret for udviklingen af vores sustainability kommunikation og implementeringen af en tone-of-voice guide. Derudover vil du drive formidlingen af indhold, der understøtter vores brand positions. Vi har mange skribenter på LINAK og her er det vigtigt, at du kan rådgive dem og sikre konsistent og engagerende kommunikation til vores målgrupper.


Du vil rapportere til den marketingansvarlige for LINAK koncernen, og vil arbejde tættest sammen med Marketing, HR teamet og de forskellige forretningsområder. Men du vil få en meget bred kontaktflade i hele den globale LINAK organisation.

 

For den rigtige person er dette muligheden for at bringe din faglighed i spil og sætte dit eget præg på hvordan dit ansvar vil udvikle sig i takt med virksomhedens behov.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Manager, Production Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
We are looking for a skilled and professional engineer who can take the lead in developing our production technical processes, systems and competences in Operations globally. You will be operating and co-operating cross-organisationally - using your skills to create Best Practice and execute improvement projects – and you will focus on the implementation of these across our product lines and other factories in Denmark, USA, China, Thailand and Slovakia.

You will be reporting directly to our COO. Together with a team of professional colleagues, you will be given a good opportunity to challenge the existing, generate concrete ideas and implement technical development projects within our core competences - particularly including further digitalisation, automation, Design for Manufacturing and other relevant initiatives which contribute to maintaining a strong competitive production.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Szukamy moze wlasnie Ciebie!
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Profesjonalny kierowca ciezarówki
do transportu chlodniczego CE

Warunki zatrudnienia:
• Umowa o prace w pelnym wymiarze w transporcie miedzynarodowych daleko(mozliwosc jazdy w podwójnej obsadzie)
• Umowa o prace w niepelnym wymiarze- jednodniowe trasy po Danii i pólnocnych Niemczech
• Umowa zlecenie w niepelnym wymiarze godzin i 450,00 EURO
• Lub zasugeruj nam, jak chcialbys pracowac i skontaktuj sie z Nami.

W celu uzyskania dalszych informacji prosimy o kontakt:
Sven Ohlsen – phone: +49 461 9958 9115
E-Mail: soh@hpt.dk

H. P. Therkelsen Logistics GmbH
Am Oxer 33 – D-24955 Harrislee
www.hpt.dk / www.hpt-logistics.de
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
PROFESSIONAL TRUCK DRIVER
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
We are looking for you!

Professional truck driver
for refrigerated transport CE

Immediate employment:
• Permanent position for international long-distance transport (also 2 driver crews)
• In permanent employment for day trips in Denmark and Northern Germany
• Temporary driver part-time and EURO 450,00
• Or make us a suggestion how you would like to work

Do you want further information, please contact:
Sven Ohlsen – phone: +49 461 9958 9115
E-Mail: soh@hpt.dk

H. P. Therkelsen Logistics GmbH
Am Oxer 33 – D-24955 Harrislee
www.hpt.dk / www.hpt-logistics.de
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kontorelev
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som kontorelev på LINAK får du en enestående chance for at få dig en 2-årig uddannelse i en succesfuld international virksomhed. Du vil starte din elevtid i vores Customer Service afdeling og vil i løbet af din elevtid stifte bekendtskab med andre spændende afdelinger.

Hos LINAK A/S får du som kontorelev: 

- en bred 2-årig kontoruddannelse indenfor kundeservice, disponering, shipping og økonomi, som du kan gøre brug af hele livet
- erhvervserfaring i en global virksomhed, hvor udvikling og vækst er på dagsordenen
- et introforløb og hjælp fra erfarne kollegaer, som står klar til at byde dig velkommen
- et socialt netværk til øvrige elever, lærlinge og praktikanter hos LINAK A/S

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Reperatør til vedligehold
AKD Danmark
Syddanmark
6520 Toftlund
AKD er inde i en positiv udvikling, og søger derfor en dygtig og engageret medarbejder som reparatør til vedligehold i Toftlund med snarlig tiltrædelse. Vedligeholdsafdelingen foretager vedligehold i alle afdelinger hos AKD i Toftlund.

Opgaver

• udføre reparation og fejlfinding på processer og udstyr
• deltage i optimering af udstyr
• deltage i renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
• opdatere dokumentation efter afsluttet opgave
• deltage i projekter med indkøring og opstart
• deltage i vagtturnus under kampagnen. (tidsrummet 05.00 til 18.00)


Vi tilbyder:

• et professionelt team af dygtige kollegaer
• stor indflydelse på din dagligdag
• et job i en moderne virksomhed i konstant udvikling
• en konkurrencedygtig løn og ansættelsesforholdet i øvrigt er omfattet af gældende overenskomst. Hertil kommer sundhedsforsikring, andre personalegoder og i øvrigt gode velordnede personaleforhold.


Vi forventer, at:

• du er uddannet, indenfor metalområdet. (smed, Industritekniker, Automatik tekniker)
• du har solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
• du har gode analyseevner
• du har gode samarbejdsevner, men samtidig også kan arbejde selvstændigt
• du er ansvarlig og har en positiv indstilling til ting
• du er kendt med El og automatik, eller klar til at blive efter uddannet.
• er kendt med systemer til forebyggende vedligehold.

Ingen henvendelser uden uddannelser inden for Metal området.

Send dit CV til E mail ”CHL@akddanmark.dk”

Du må også gerne ringe til Vedligeholdschef Christian Lagoni tlf. 51160853
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetskoordinator
JKS A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
Er du ansvarsbevidst, struktureret og har øje for detaljen, samtidig med at du er en god kommunikator? Har du fødevarefaglig baggrund og er vant til at begå dig i et produktionsmiljø? Motiveres du af effektive processer? Så har vi måske dit nye job...

Kohberg Bakery Group A/S søger en selvkørende og samtidig teamorienteret kvalitetskoordinator til at styrke teamet i kvalitetsafdelingen.

Som kvalitetskoordinator får du det overordnede ansvar for bl.a. reklamationsbehandling, oprettelse af afvigelser og korrigerende handlinger samt medansvar for godkendelse af rå- og færdigvarer ifm. indgangskontrol. Du vil også være med til at udvikle, verificere og vedligeholde procedurer og instruktioner i vores kvalitetsstyringssystemet ”Kernen”. Inspektioner, kontrol og verificering af hygiejneparametre i produktions- og lagerområder hører ganske naturligt også til dit arbejdsområde. Desuden vil du skulle yde support til produktionen i forhold til fødevaresikkerhed og kvalitet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Revisortrainee
Sønderjyllands Revision
Syddanmark
6200 Aabenraa


Elsker du at arbejde med både tal og mennesker? Er ansvar, respekt og fællesskab også vigtigt for dig? Og har du afsluttet HHX, STX eller HTX?


Hos os får du

- En uddannelse på bachelorniveau, der kombinerer teori og praksis
- Et stærkt fællesskab og ambitiøst læringsmiljø
- En hverdag med plads til både hårdt arbejde og gode grin
- Et højt fagligt niveau med udfordrende arbejdsopgaver
- Sparring med dygtige og engagerede kolleger

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejdere
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Til hurtig opstart søger JKS Kolding flere stabile og robuste produktionsmedarbejdere, som har mod på at tage fat og har hænderne skruet godt på.


Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Klargøring af forme
Støbning af emner
Efterbehandling af emner
Kvalitetskontrol
Forefaldende arbejde

Faglige kompetencer:

Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Emballagekoordinator
JKS A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
Kohberg Bakery Group A/S søger en emballagekoordinator til en spændende og vigtig stilling som erstatning for en god kollega, der har ønsket at afprøve drømmen som selvstændig.

Det drejer sig om en stilling, hvor du vil indgå i et tæt samarbejde med en kollega i marketingafdelingen med en tilsvarende rolle.

Afdelingens fornemmeste opgave er både at færdiggøre Kohbergs nye emballager til tryk samt at implementere evt. ændringer på allerede eksisterende – alt sammen på baggrund af oplæg fra eksterne samarbejdspartnere. Emballagen består af poser og pap til både vores friske brød og frostvarer. Opmåling af brødets omfang samt den fysiske pakketest og dialogen med blandt andet de forskellige bageriafdelinger, varesikring og indkøb er en naturlig del af ansvarsområdet.

Jobbet indebærer en bred række varierende opgaver inden for Kohbergs eget brand og private label. Dette indebærer bl.a. også oprettelse af nye etiketter og implementering af ændringer på eksisterende i vores interne etiketsystem. Det kræver korrekturlæsning og evt. dialog med kunder samt med interne interessenter i Kohberg, herunder også selve koordineringen ved f.eks. overgang til ny emballage.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chaufførelev søges til Meldgaard Miljø A/S i Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Kan du tænke dig en spændende uddannelse som gods- eller renovationschauffør, hvor du bliver en af Meldgaards dygtige elever, som hver dag gør en forskel?

Lige nu søger vi en elev til vores dagrenovationsafdeling i Vejen, som nyder at være ude i den friske luft, gerne vil gå mange kilometer hver dag og som vil møde vores kunder med et smil på læben.

Stillingen
Vi tilbyder:
• Et varieret uddannelsesforløb
• Personlig og faglig udvikling
• Et dynamisk arbejdsmiljø
• Frihed under ansvar
• Fri omgangstone
• Løn iht. overenskomst mellem ATL og 3F

Vi forventer at du:
• Har kørekort B og god fysisk form
• Er fleksibel og tager initiativ
• Kan møde stabilt og tidligt om morgenen
• Kan arbejde selvstændigt
• Har lyst til at lære og stiller spørgsmål

Uddannelsen til faglært godschauffør tager ca. 3 år. Der veksles mellem skole og praktik med
gennerelle færdigheder i transport og logistik. Dine skoleophold vil du kunne tage på en skole nær dig. Under din praktik i virksomheden skal du være indstillet på, at skulle tidligt op om morgen, men så har du til gengæld tidligt fyraften. Ud over en spændende uddannelse vil du få gået mange skridt og få masser af frisk luft.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende elevstilling med både gode elevforhold og gode kollegaer som vil råde og vejlede dig under uddannelsen. Meldgaard er en velkonsolideret familievirksomhed med hovedsæde i Aabenraa, som har over 50 års erfaring indenfor bl.a. renovation og transport. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til elevstillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Daniel Broders på tlf. 2033 7349. Er det noget for dig, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest den 23. november 2022. Vi holder løbende elevsamtaler.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 700 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er miljø, transport og handel. Hovedkontor: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Intern teknisk salgssupporter
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Teknisk forståelse, kendskab til mekanik og hydraulik. God energi, godt kollegaskab og løsningsorienteret. Hører det til dine kompetencer og ønsker vedr. en god arbejdsdag?

Trives du med en travl hverdag, hvor opgaverne er mangeartede? Har du et STORT servicegen, og motiveres du af at hjælpe kunder med deres forskelligartede udfordringer? Er det vigtigt for dig at arbejde i et team med god energi og faglig sparring, og besidder du en teknisk viden inden for hydraulik og transmission? Så vil vi meget gerne høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Industritekniker eller automatik mekaniker
AKD Danmark
Syddanmark
6520 Toftlund
Brænder du for at arbejde med vedligehold og optimering, så er du måske vores kommende kollega i vedligehold?


Stillingen

AKD er inde i en positiv udvikling, og søger derfor en dygtig og engageret medarbejder som reparatør til vedligehold i Toftlund med snarlig tiltrædelse. Vedligeholdsafdelingen foretager vedligehold i alle afdelinger hos AKD i Toftlund


Opgaver

• udføre reparation og fejlfinding på processer og udstyr
• deltage i optimering af udstyr
• deltage i renovering af anlæg mellem kampagner (mekanisk)
• opdatere dokumentation efter afsluttet opgave
• deltage i projekter med indkøring og opstart
• deltage i vagtturnus under kampagnen. (tidsrummet 05.00 til 18.00)


Vi tilbyder:

• et professionelt team af dygtige kollegaer
• et job i en moderne virksomhed i konstant udvikling
• en konkurrencedygtig løn og ansættelsesforholdet i øvrigt er omfattet af gældende overenskomst. Hertil kommer sundhedsforsikring, andre personalegoder og i øvrigt gode velordnede personaleforhold.


Vi forventer, at:

• du er uddannet, industritekniker eller automatik mekaniker
• du har solidt kendskab til fejlfinding, ændring og optimering af processer
• du har gode analyseevner
• du har gode samarbejdsevner, men samtidig også kan arbejde selvstændigt
• du er ansvarlig og har en positiv indstilling til ting
• du er kendt med automatik-El-PLC
• er kendt med systemer til forebyggende vedligehold


For yderligere oplysninger er du velkommen på vores hjemmeside www.akddanmark.dk

Du må også gerne ringe til Vedligeholdschef Christian Lagoni tlf. 51160853

Send dit CV til E mail CHL@akddanmark.dk

Bemærk venligst ingen henvendelser uden uddannelser inden for Metal området



Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Logistikchef
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
TECHLINE er inde i en meget positiv udvikling, og vi forventer at dette fortsætter. Vi vokser kraftigt, vi får nye kunder, vi får nye produkter, hvilket sætter større krav til vores organisation.

Som Logistikchef i TECHLINE Operations får du ledelsesansvaret for vareflowet fra leverandør til kunde. Du får reference til Director, Operations (TECHLINE) og vil arbejde tæt sammen med en bred vifte af kolleger der alle arbejder på, at vi når vores fælles mål om at levere den rette kundeoplevelse og kvalitet.

Du bliver en del af TECHLINE Operations, der producerer og leverer aktuatorer til industrielt brug. Området består af ca. 130 medarbejdere inden for produktion, logistik, kvalitet, produktionsteknik og produktvedligehold.

Du vil få ansvaret for den daglige ledelse og drift indenfor logistikopgaverne der er i TECHLINE. Logistik teamet består af 7 medarbejdere indenfor disponering, planlægning og Customer Service.

For den rigtige kandidat giver denne stilling mulighed for at være med til at præge logistikarbejdet og få stor indflydelse på vores evne til at levere til kunderne, arbejde med vores leverandører og sikre en stabil og sikker intern logistik og drift.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Salg & Business Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Salg & Business Development! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Projekter kan være salgsudvikling af nye og eksisterende kunder, markedsanalyser af nye markeder, udarbejdelse af business cases og roadmaps, samt løbende opfølgning af produkter i livscyklus. Derudover er en naturlig del af dagligdagen også at forstå organisationens behov og overføre dem til løsninger inden for dit område.


Eksempler på tidligere projekter - projekterne varierer efter kvalifikationer og interesser:

Udviklingen af et ”katalog” orienteret mod slutbrugeren. Kataloget har til formål at informere omkring de særlige løsninger, som differentierer LINAK fra sine konkurrenter og skaber værdi for slutbrugerne
Udarbejdelse af en passende strategi for ny produktlancering, og hvorledes en sådan bør implementeres.
Markedsundersøgelse for at afdække behovet for et nyt produkt/ydelse


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Forretningsudvikling, Global Business, Innovation and Business, Cand. Merc.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Marketing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger studerende til praktik inden for marketing som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Der kan være flere muligheder inden for marketing, alt efter hvad du brænder for. Vi har en praktikplads til dig, som har en projektleder gemt i maven, og har en marketing-relevant uddannelse. Eller til dig der er en haj til digital marketing, har en innovativ og kreativ tankegang eller har grafisk flair. Uanset hvor dine spidskompetencer ligger, har vi en praktikplads, som vil udfordre dig fagligt.



Projekter og opgaver inden for marketing kan fx være, at du hjælper med at udarbejde marketingplaner, digitaliserings materiale, CSM, sikre værdibaseret og kundeorienteret kommunikation, online marketing, UX/UI, producere visuelt og kommunikativt marketingmateriale, som bare nogle af områderne.



Eksempel på tidligere projekt - projekterne varierer efter kvalifikationer og interesser:

Udvikling af nye funktioner til vores website, der forbedrer brugeroplevelsen for vores eksisterende og potentielle kunder. Vores CMS er Sitecore og kodesproget er C#.



Vi søger dig, som

er i gang med en relevant universitetsuddannelse fx Multimediedesign, International Business, Innovation and Marketing, Interaction Design, IT Product Design, Multimediegrafiker, Digital Marketing, Communication el.lign.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau



Hvorfor LINAK?

Du får løn under praktikperioden
Du får betalt kollegieværelse, hvis du ikke bor i nærheden
Du får ansvaret for egne projekter og mulighed for at afprøve teori i praksis
Du får mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt med sparring fra den praktikansvarlige og engagerede og dygtige kollegaer
Du får mulighed for samarbejde til dit kommende afgangsprojekt
LINAK arrangerer sociale arrangementer med 15+ andre praktikanter i virksomheden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Projekt og speciale i samarbejde med LINAK® A/S
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du eller din gruppe tænke sig at skrive projekt eller speciale i samarbejde med en international produktionsvirksomhed hvor både udvikling og produktion finder sted på samme lokation? LINAK tilbyder samarbejde med studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling med betydning for virksomheden.

Vi har mulighed for at tilbyde samarbejde inden for alle områder af vores værdikæde fx produktion, udvikling, supply chain, IT osv.


Da vi har stor efterspørgsel på projekter, er der følgende krav til dig/din gruppe:

skal være på minimum 4. semester på bacheloren når opgaven skrives
har mulighed for at komme på virksomheden på Als min. 1 gang om måneden
projektet skal være på minimum 10 ECTS
have mulighed for at underskrive en fortrolighedsaftale (NDA)


Din ansøgning skal indeholde:

Start- og slutdato for projektet
Studieretning og universitet
Semester og antal ECTS point projektet skal opfylde
Antal gruppemedlemmer
Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområder


Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen, søg derfor i god tid. Vi behandler alle henvendelser individuelt, da det er vigtigt for os, at du får et fagligt relevant projekt for dig og LINAK.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.



Læs mere om karrieremuligheder på www.linak.com/career eller få flere informationer om vores produkter og arbejdsmetoder på ACTUATOR ACADEMY platformen.
LINAK leverer innovative aktuatorløsninger, der forbedrer menneskers livskvalitet og arbejdsmiljø. Vi er kendt ude i verden for vores høje kvalitet, teknisk avancerede og innovative produkter.
De resultater LINAK har opnået gennem årene er baseret på et sæt værdier, der definerer hvad LINAK står for. Vi lægger stor vægt på vore værdier, og hvert andet år måler vi på, hvor godt vi lever op til dem.
LINAK er delt op i 4 segmenter, der er organiseret som individuelle forretningsenheder: MEDLINE & CARELINE, DESKLINE, TECHLINE og HOMELINE.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Berufskraftfahrer / Kraftfahrer m/w/d
HPT
Andet
99999 Grænsejob
Wir suchen dich -

Berufskraftfahrer / Kraftfahrer m/w /d für den Kühlverkehr Klasse 2 / CE

Ab sofort:

• In Festanstellung für den internationalen Fernverkehr (auch 2 Fahrerbesatzungen)
• In Festanstellung für Tagesfahrten in Dänemark und Norddeutschland
• Aushilfsfahrer in Teilzeit und 450,00 €
• Oder mach uns einen Vorschlag wie Du gerne Arbeiten würdest

Weitere Informationen erteilt:

Sven Ohlsen – Telefon: +49 461 9958 9115 / E-Mail: soh@hpt.dk

H. P. Therkelsen Logistics GmbH
Am Oxer 33
D-24955 Harrislee
www.hpt.dk / www.hpt-logistics.de
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Digital Process Automation Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help push the digital transformation in the HQ of a global company, and do you have the competences and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our early ventures into the implementation of the Microsoft Power Platform, Azure LogicApps and UIpath RPA software at LINAK.

Our immediate focus is to establish a small and efficient team of competent IT consultants who connect business needs with best-fit solutions for integrations and automation of processes. The current toolbox consists of solutions that target API and UI level, and our job is to understand the need scenarios to pick, develop and implement optimal solutions. Now is a very exciting time to onboard our small organisation and we need your help to build momentum.

The current department activities match the characteristics of a typical start-up - establishing an organisation and processes, enhancing our value proposal, and engaging with opportunities. We are currently implementing an agile methodology to help us govern our solutions, prioritise our efforts and optimise process and progress.


- Engage with business to uncover and map processes relevant for automation support
- Develop solutions in Automate flow, Desktop flow, Power Apps, LogicApps and UIpath
- Participate in agile processes for change management
- Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
- Contribute with technical support, operation, and maintenance of implemented solutions
- Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context


You:

- hold a relevant bachelor’s degree as a minimum, and a combined focus on IT and business is preferred
- have a solid technical understanding of digitalisation and the tools mentioned above
- have a flair for process optimisation and a desire to help people work smarter
- could have a background in web development and have experience working with REST APIs
- speak, read and write Danish and English at a professional level


For additional information regarding the job please contact Senior Manager, BI & Process Automation, Thomas F B Damsgaard, phone: 7315 1736.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Development Engineer, Mechanics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® and CARELINE® is looking for a development engineer with a creative mindset who is used to complex problems and who is enthusiastic about making a difference to other people. You will become part of a technically strong development department consisting of 25 colleagues who work as either project manager, CAD designer or development engineer. The focus of the department is global development of new actuator solutions for some of the worlds’ leading manufacturers of anything from patient lifts to hospital beds.

Your main tasks will have focus on development of actuators including design, dimensioning, and test. As part of the project team you will become part of a cross-functional project group with team members from sales, purchase and production and you will be working closely together with electronics and software engineers who convert technical skills to new ideas to tomorrow’s solutions.


Primary tasks:

- Idea and concept development
- Use of technical theory to ensure a strong basis for design
- Mechanical calculation and design tasks
- Design in accordance with existing requirements from customers and authorities
- Co-operation with suppliers and toolmakers
- Ensure high quality and assembly-friendliness in the newly developed products
- Practical implementation of test and analysis of the new products
- Co-operation with production technicians among other things during production preparation
- General documentation of own work throughout the entire project process


You:

- are a trained mechanical engineer, mechatronics engineer or similar
- have preferably 3-5 years’ experience with similar development tasks
- have preferably knowledge about material design in injection moulded plastic material
- have a positive and creative approach to problems
- work goal-oriented and structured
- have good overview and can keep several balls in the air at the same time
- speak and write Danish and English
- have a motivating and inspiring effect on your surroundings and have a good mood
- are able to make things work in practice


We offer:

- You will experience continuous technical development through relevant courses and qualifying tasks so that you are always updated on the technological front
- You will become part of a global organisation with development departments in Denmark, China and in the US with co-operation across the borders
- You will become part of a team of enthusiastic colleagues who have great passion for developing new actuator solutions by testing and pushing the boundaries of what is technically possible today.
- Taking part in the development of new actuator solutions, you will make a difference which affects people all over the world, as our actuators are included in many applications such as hospital beds, operating desks, and wheelchairs


We live to create innovative actuator solutions that improve people's quality of life and working environment. We focus on understanding and listening to what the customer's needs are, creating a basis for us with creative ideas to develop world-class quality products with the latest technology. We want to keep the workplaces local and make an extra effort to develop products that can be profitably produced in Denmark via automation. Our culture is based on enthusiastic employees, where we provide space for you to try out your creative ideas hands on. We quickly turn decisions into action.



If you have any questions, please contact R&D Senior Manager Michael Laursen, phone 0045 50771094.



Applications are evaluated continuously, and the position will be closed when we find the right candidate. (Potential application deadlines are system generated and not determined by LINAK).



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Automatikfagtekniker
Simon Moos Maskinfabrik a/s
Syddanmark
6400 Sønderborg
Simon Moos Maskinfabrik A/S oplever en stigende ordretilgang og en masse spændende projekter.

Vi søger derfor en dygtig og erfaren automatikfagtekniker, der sammen med det øvrige team kan udføre den elektriske opbygning af vores løsninger og maskiner.

Du vil indgå i et team med vores el– og maskinmontører. Du skal foretage den komplette el-montage på anlæggene, deltage i test, justering og indkøring af disse.


Dine primære arbejdsopgaver vil være følgende:

• Opbygge styringer til anlæg, fordelt på vores komplette produktprogram.
• Forbedre, opdatere og implementere ændringer på vores eksisterende produktprogram.
• Et tæt samarbejde med vores udviklingsafdeling og produktion.
• Sikre, at kvalitetskrav og dokumentation i relation til vores anlæg er opdaterede.


Det vil være en fordel, men ikke et krav, at du har kompetencer indenfor nedenstående punkter.

• Du har erfaring med el-montage på maskiner.
• Du har et godt materiale– og komponentkendskab.
• Du har god mekanisk forståelse og gerne flair for mekanisk montage.
• Du er struktureret, omhyggelig og kvalitetsbevidst.
• Du har kendskab til, og erfaring med, PLC (gerne Omron)
• Du taler dansk, og du kan gøre dig forståelig på engelsk, og gerne tysk, i skrift og tale.
• At du er selvstændig med et godt humør og er fleksibel indstillet


Det får du:

Vi har attraktive ansættelsesforhold, konkurrencedygtig løn, pensionsordning med
Sundhedsforsikring og et godt arbejdsklima der er præget af godt humør.
Løn forhandles individuelt modsvarende dine kvalifikationer.


Ansøgninger bedes sendt pr. mail til: job@simonmoos.com. Indkomne ansøgninger vil blive behandlet løbende.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte: Værkfører Gert Asmussen, mobil 25 37 25 61, e-mail: GA@simonmoos.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret produktionsmedarbejder til mekanisk montage
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
En stor del af den succes, LINAK® har haft gennem årene, skyldes en fantastisk indsats af de ansatte i vores fabrikker i Guderup (Danmark), Prešov (Slovakiet), Louisville (Kentucky, USA) og i Shenzhen (Kina).

For at fortsætte succesen, søger LINAK derfor efter flere kompetente kolleger – herunder også timelønnede til vores fabrik i Guderup.

Når du har sendt din ansøgning, vil den være aktiv i vores system i seks måneder.

Som medarbejder i mekanisk montage, arbejder man i teams i små produktionsområder med 3-5 kolleger. Vi har både små dele og lidt større dele, som skal monteres på forskellige måder/metoder.


Vi leder efter dig som:

gerne har erfaring med montagearbejde fra en produktionsvirksomhed
er omstillingsparat, kvalitetsbevidst og fingernem
er i god fysisk form, da meget af arbejdet er stående
er stabil, har gå-på-mod og vilje til at gøre en positiv forskel i fællesskab
har et vist kendskab til dansk, da manualer og instruktioner er på dansk


Hvorfor LINAK?

Hos LINAK har vi en åben og ærlig tone
Vi tilbyder ordnede arbejdsforhold, hvor medarbejdernes sikkerhed har højeste prioritet
Mulighed for løbende uddannelse efter behov og ønsker under din ansættelse
Fleksible arbejdstider i form af flextid
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Udviklingsingeniør, mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® og CARELINE® søger en udviklingsingeniør med et kreativt mindset, som trives med komplekse problemstillinger og som brænder for at gøre en forskel for andre mennesker. Du bliver en del af en faglig stærk udviklingsafdeling, som består af 25 medarbejdere, der arbejder som enten projektleder, CAD designer eller udviklingsingeniør. Afdelingens fokus er global udvikling af nye aktuatorløsninger til nogle af verdens førende producenter inden for alt fra patientløftere til hospitalssenge.

Dine hovedopgaver bliver med fokus på udvikling af aktuatorer herunder konstruktion, dimensionering og test. Som en del af projektteamet kommer du til at indgå i en tværfaglig projektgruppe med team medlemmer fra salg, indkøb og produktionen, og du kommer til at arbejde tæt sammen med blandt andet elektronik- og softwareingeniører, hvor tekniske færdigheder omsættes til nye ideer til morgendagens løsninger.


Primære arbejdsopgaver:

Idé- og konceptudvikling
Anvendelse af faglig teori for at sikre stærkt grundlag for konstruktioner
Mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver
Konstruktion i henhold til gældende kunde- og myndighedskrav
Samarbejde med leverandører og værktøjsmagere
Sikring af høj kvalitet og montagevenlighed i de udviklede produkter
Praktisk gennemførelse af test og analyse af de nye produkter
Samarbejde med produktionsteknikere, bl.a. ved produktionsforberedelse
Generel dokumentation af eget arbejde igennem hele projektforløbet


Du:

er uddannet maskiningeniør, mekatronikingeniør eller tilsvarende
har gerne 3-5 års erfaring med lignede udviklingsopgaver
har gerne kendskab til emnekonstruktion i sprøjtestøbt plast materialer
har en positiv og kreativ tilgang til problemstillinger
arbejder målrettet og struktureret
har et godt overblik og kan håndtere mange bolde i luften
taler og skriver dansk og engelsk
virker motiverende og inspirerende på dine omgivelser og har et godt humør
har evnen til at få ting til at fungere i praksis

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniør til produktansvar (Mekanik)
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en ingeniør, som trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed.

Er det dig?

Som produktansvarlig vil du indgå i et team af 5 produkt- og produktionsansvarlige, hvor sparring og vidensdeling på tværs er i højsædet. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter, både lokalt og globalt. Produkterne ændres løbende. Der skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer, samt oprettes nye varer og specialvarer. Du vil desuden agere sparringspartner til udviklingsafdelingen ved design af nye produkter.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og har sammen med teknisk salg en del kontakt til datterselskaber og kunder.


Primære arbejdsopgaver

Oprettelse af nye special- og standardvarer efter kundens ønsker
Gennemføre kostoptimeringer med tilhørende investeringer i værktøjer, så produktet bibeholder sin konkurrencedygtighed
Sikre produktets funktionalitet for kunden igennem hele produktets levetid
Gennemføre og dokumentere tekniske forbedringer på produkter
Gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og deltage i reklamationsbehandling
Være projektleder på mindre projekter så som nyudvikling, optimering og lign.
Udforme teknisk info vedr. forbedringer eller ændringer af produkter


Du

er (ny-) uddannet maskin-/mekatronikingeniør eller en erfaren maskinteknolog/tekniker
har gerne erfaring fra en masseproducerende virksomhed
er engageret, iderig og tager initiativ
er struktureret, kvalitetsbevidst og god til at se problemet fra forskellige vinkler
er god til at samarbejde og skabe resultater på tværs af organisationen
er omstillingsparat og kan lide variationen mellem projekter og dagligdagsopgaver
kan selvstændigt drive egne projekter fra start til slut
har humor, godt humør og trives i et team
taler og skriver dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Head of Global Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to be part of a success story and lead a customer focused and agile Supply Chain, that has a strategic impact and gives your company a competitive advantage.

We are looking for a Senior Supply Chain leader to take responsibility for driving supply chain activities across the LINAK group.

LINAK is one of the world’s leading suppliers of actuator systems, and we serve more than 12.000 active customers that buy over 24.000 different standard and customer specific products either direct or through our 25+ sales subsidiaries. We have factories in Denmark, Slovakia, USA, China and Thailand, and suppliers from across the world.

You will be responsible for driving a global matrix organisation covering all factories, where you will be responsible for our LINAK end-to-end Global Supply Chain and order fulfillment process. You will have direct report from employees (Global Process Owners, Supply Chain Specialist, Data/System Experts, and project employees) and the leader for our central Customer Service team.
You will be an active part of the LINAK A/S (factory in Denmark) Operations Management Team, the Corporate Operations Committee and you report to the COO for the LINAK group.

Our customers recognise LINAK as a reliable and value adding supplier. We interact with customers and suppliers, and we continuously aim to improve performance in everything we do – speed, flow, service, and cost. To stay ahead of competition, it is decisive that we continuously

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Bliv finanselev i Arbejdernes Landsbank
Arbejdernes Landsbank
Syddanmark
6100 Haderslev
Arbejdernes Landsbank
Bliv finanselev i Arbejdernes Landsbank

Arbejdernes Landsbank, Haderslev

Bliv finanselev i Arbejdernes Landsbank i august 2023 og start allerede nu som kunderådgiver service. Vi søger en finanselev, der ved, at god rådgivning handler om mere end penge, og hvor du bliver klædt på til at rådgive hele vejen rundt.

Se video om Arbejdernes Landsbank som arbejdsplads

Som finanselev får du en 2-årig finansiel uddannelse, som giver dig indsigt i vores produkter, systemer og holdninger til kunderådgivning. Uddannelsen sker dels i filialen og gennem Finanssektorens Uddannelsescenter.

Arbejdernes Landsbank
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland