2622 job i Sønderjylland 229 job i dette område
2622 job i Sønderjylland 229 job i dette område

top job

Pumpeingeniør til projektering af pumper til procesanlæg
JKS A/S
Syddanmark
6580 Vamdrup
Er du innovativ, analytisk og en teknisk ildsjæl, der trives med at finde den helt rigtige løsning til kunderne? Motiveres du af at bidrage med dine tekniske færdigheder til både kunder og kollegaer, og ønsker du at supportere med alt lige fra teknisk problemløsning til udarbejdelse af tilbud og undervisning i nye produkter? Så er det dig, vi søger til en spændende og bred stilling hos Lobe Aps.

Lobe ApS er med hovedsæde i Vamdrup en attraktiv og dynamisk ingeniør- og handelsvirksomhed, der tager miljø og den grønne omstilling alvorligt. Som nichevirksomhed med ekspertise inden for fortrængningspumper og procesudstyr leverer de produkter og løsninger til food og farma, energi og miljø, biogas og øvrig industri, til et bredt udsnit af kunder så som industrivirksomheder og offentlige institutioner.

Om jobbet
I pumpeafdelingen sidder man med intern support til sælgere samt support til kunder. Du kommer til at sidde i en afdeling med stærk faglig sparring fra kompetente kollegaer, der kan bidrage med stor viden om arbejdsgange og produkter, kunder og leverandører.

I jobbet sidder man med følgende arbejdsopgaver:

Udarbejdelse af løsningsforslag/teknisk afklaring i tæt dialog med kunden og leverandører
Udlægning af pumper ved hjælp af diverse selekteringsprogrammer, herunder:
Tryktabsberegninger
Dimensionering af motorer og frekvensomformere m.m.
Afklaring af materiale og dokumentationskrav
Udarbejdelse og opfølgning af tilbud
Ansvar for specifikke leverandører, herunder:
Teknisk specialist og backup for eksterne sælgere
Information og undervisning af sælgere i produktnyheder m.m.
Vedligehold af dokumentation, priser og brochurer
Kontaktperson til leverandører
Ordrebehandling
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 17:48:29
Ansøgningsfrist: 21-02-2022 23:59:00
Logistik- og salgsassistent
JKS A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Hvis vi skriver: salgs-, logistik- og indkøbsopgaver og to dage der ikke er ens, men som alligevel indeholder rutineopgaver, struktur, analyse og pivottabeller - bliver du så interesseret? Hvis vi så fortsætter med at beskrive en alsidig stilling i en større virksomhedsgruppe med en mindre afdeling i Danmark, hvor alle arbejder sammen med alle, og hvor der er brug for en struktureret holdspiller - vil du så søge denne stilling?

Som logistik- og salgsassistent kommer du til at indgå i en udviklende og spændende rolle som et administrativt og logistisk bindeled mellem vores internationale distributører og fabrikker. Da vi er et mindre kontor i Danmark, får du et stort ansvar og en bred rolle, hvor du varetager både store og små opgaver med øje for salg og support.

Du vil i samarbejde med logistikchefen få medansvar for den daglige disponering af EU-landevejstransport samt oversøiske containertransporter, og du kommer også til at supportere på indkøbsopgaver, ordrehåndtering og generelle salgs- og supportopgaver.

I samarbejde med salgsafdelingen bliver du desuden ansvarlig for bl.a. at sikre den generelle koordinering af vare-flow mellem de forskellige produktioner og markeder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 17:46:11
Ansøgningsfrist: 17-02-2022 23:59:00
QA-medarbejder med erfaring fra FMCG
JKS A/S
Syddanmark
6392 Bolderslev
Vi søger en kollega, der sammen med de øvrige medarbejdere i kvalitetsafdelingen har fokus på fødevaresikkerhed, produktkvalitet og dokumentation. Vi er i afdelingen ansvarlige for at Kohbergs produkter lever op til såvel lovgivningen som kunders og egne skærpede krav til kvalitet, sikkerhed, sundhed, miljø og CSR.

I kvalitetsafdelingen løfter vi i flok og har et tæt samarbejde omkring opretholdelse og videreudvikling af kvalitetsniveauet hos Kohberg Bakery Group. Vi består af en varesikrings- og en kvalitetsgruppe og er i alt 9 kollegaer.

Som QA-medarbejder får du bl.a. det faglige ansvar for at holde dig løbende opdateret på nye regler, krav og lovgivning inden for fødevarer. Du er medansvarlig for at opdatere og vedligeholde vores dokumentation på råvarer, deklarationer, næringsværdier, nøglehulsmærkning osv. Samtidig er du med til at formidle og koordinere ændringer internt hos Kohberg, hvilket giver dig en stor berøringsflade på tværs af afdelingerne. Du vil også være i dialog med leverandører, kunder og myndigheder. Derfor kræver stillingen gode kommunikative evner.

Du kan også se frem til:

Undervisning af kollega ift. nye regler
Mængdeberegninger til deklarationer
Deltagelse i projekter – f.eks. omkring nye recepter
Ad hoc-opgaver

Om dig:
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse og/eller nogle års praktisk erfaring fra en kvalitetsafdeling. Erfaring fra fødevarebranchen vil være en fordel.

Til dine egenskaber hører, at du:

er ansvarsfuld, struktureret og systematisk i din tilgang til opgaverne
er vant til at begå dig i et produktionsmiljø
har overblik og en udpræget prioriteringsevne
trives med en dynamisk og krævende hverdag, hvor man udviser fleksibilitet
er beslutsom og handlekraftig
tager initiativ og er proaktiv
er positiv, ukompliceret og robust
forstår vigtigheden af teamwork og har gode kommunikative evner, gerne også på engelsk og tysk
kendskab til programmet Dankost ville være en fordel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 17:41:04
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
servicetekniker/elektriker til Sønderjylland
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Actulux A/S ønsker at være den foretrukne partner inden for projektering og levering af ABV-anlæg og relaterede løsninger. Vi vækster og har travlt, og derfor er ønsket at udvide vores organisation med endnu en dygtig tekniker til servicering af vores kunder i Sønderjylland og Fyn.

Du får en spændende arbejdsdag, hvor du kommer til at arbejde med service, installation og idriftsættelse af åbningssystemer inden for komfort, brandventilation og røgudluftningsanlæg af ovenlysvinduer og glas/alufacader.

Dine arbejdsopgaver bliver eks.:

Servicering og årligt eftersyn på eksisterende anlæg – både pneumatiske og elektriske
Installation og idriftsætning af brandventilation og røgudluftningsanlæg samt komfortåbninger
Fejlfinding samt teknisk kundesupport
Salg og vedligehold af serviceaftaler.

Om dig

Du er uddannet elektriker og har lyst og mod på at arbejde med brandventilation og sammenkoblede sikringsanlæg. Måske du allerede har erfaring med brandventilation, men hvis ikke, sørger vi for en grundig og fyldestgørende oplæring. Da Actulux A/S er en kendt spiller på markedet inden for høj kvalitet og service, er det derfor altafgørende, at du som person er udadvendt, velkommunikerende og brænder for altid at levere professionel rådgivning hos både nye og eksisterende kunder. Din entusiasme og positive indstilling til teamwork er en væsentlig drivkraft for din succes i jobbet.

Du bor centralt i Sønderjylland, evt. omkring Vejle, Kolding eller Fredericiaområdet.

Actulux A/S løser opgaver i hele Danmark, og du kan derfor forvente et mindre antal rejsedage i løbet af året. Det er derfor vigtigt, at du som person er fleksibel i forhold til arbejdstider. Vi har i dag produktion og administration på vores adresse i Hadsund, men flytter ultimo 2022 til nye lokaler i Støvring syd for Aalborg.

Du tilbydes
En arbejdsplads, hvor servicearbejdet udføres med udgangspunkt fra din bopæl, og hvor du samtidig er tilknyttet det interne serviceteam på vores hovedkontor.

Du bliver en del af en virksomhed, hvor fokus er på høj kundetilfredshed og kvalitet. Vores organisationsstruktur er flad, og derfor er engagement og faglig stolthed en stor del af hverdagen blandt vores dygtige og dedikerede medarbejdere.

Der stilles servicebil, PC og mobiltelefon til rådighed. Vi tilbyder løn efter dine kvalifikationer samt pension og sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 17:38:42
Ansøgningsfrist: 19-02-2022 23:59:00
Projektingeniør til projektering af procesanlæg
JKS A/S
Syddanmark
6580 Vamdrup
Lobe ApS er med hovedsæde i Vamdrup en attraktiv og dynamisk ingeniør- og handelsvirksomhed, der tager miljø og den grønne omstilling alvorligt. Som nichevirksomhed med ekspertise inden for fortrængningspumper og procesudstyr leverer de produkter og løsninger til et bredt udsnit af kunder, så som industrivirksomheder og offentlige institutioner.

Om jobbet
I teknisk afdeling sidder man med intern support til kunder og samarbejde med leverandører. Du kommer til at sidde i en afdeling med stærk faglig sparring og sidemandsoplæring fra kompetente kollegaer, der kan bidrage med stor viden om arbejdsgange og produkter, kunder og leverandører.

I jobbet sidder man med følgende arbejdsopgaver:

Dimensionering, konstruktion og 3D tegning af diverse maskiner (typisk pumper med tilhørende rørføring, ventiler og styringer)
Udarbejdelse af løsningsforslag/teknisk afklaring i tæt dialog med kunden og leverandører, herunder udarbejdelse af:
3D layout forslag
PI-Diagrammer
Styringsbeskrivelser
Udlægning af pumper ved hjælp af diverse selekteringsprogrammer, herunder:
Tryktabsberegninger
Dimensionering af motorer og frekvensomformere m.m.
Afklaring af materiale og dokumentationskrav
Teknisk backup for sælgerne i Danmark, Norge og Sverige
Indkøb og projektledelse, herunder ordrebehandling af diverse projekter

Som person forventer vi, at du har en struktureret og detaljeret arbejdsform, at du kan sætte dig ind i vores kunders sted og brænder for at finde den rette løsning. Du kommer gerne med nogle års erfaring fra en lignende stilling og har gode tegningskundskaber og kommunikative evner.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 17:35:02
Ansøgningsfrist: 21-02-2022 23:59:00
Fast chauffør til forvogn og anhænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider og får en bil mere. Derfor søger vi en fast chauffør til forvogn og anhænger til korn og foderstoffer.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tipkørsel, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af chaufførbevis og kørekort CE

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte transportleder Jesper Hansen på tlf. 20 42 72 27 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 13. februar 2022.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 14:05:22
Ansøgningsfrist: 13-02-2022 23:59:00
Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Tønder søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 13. februar 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 10:09:29
Ansøgningsfrist: 13-02-2022 23:59:00
Medarbejder til Teknisk Dokumentation
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Til at understøtte AGRAMKOW Fluid Systems positive udvikling søges en fagligt dygtig medarbejder til teknisk dokumentation. Du vil få ansvaret for, sammen med resten af teamet, at løfte vores tekniske dokumentation/brugerdokumentation til det næste niveau. Kontaktfladerne er mange, og der er tæt dialog og samarbejde med de øvrige afdelinger i virksomheden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 19-01-2022 14:55:12
Ansøgningsfrist: 02-02-2022 23:59:00
Udviklingsmotiveret Product Manager
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som Product Manager står du sammen med dine kollegaer i Product Management i spidsen for udvikling og innovation af et stort produkt program. I har som team det overordnede produktansvar, og skal sikre kvaliteten i hele processen, fra idéerne skabes hos vores kunder eller i vores egen udviklingsafdeling, til kundernes forventninger bliver indfriet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 18-01-2022 15:40:47
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Robot og Automationsingeniør med passion for udvikling
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du klar til nye udfordringer inden for udvikling og design af robot og automationssystemer? Er du en stærk tekniker med flair for robot- og visionsystemer? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den ingeniør vi søger til vore robot og automationsløsninger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 18-01-2022 11:58:13
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Formand til fjernvarmeprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi har travlt og søger endnu en formand, der kan lede vores dygtige mandskab, når vi udfører spændende fjernvarmeprojekter i trekantområdet.

Har du lyst til en hverdag i en stabil virksomhed med gode kollegaer og udviklingsmuligheder, så har vi jobbet til dig.


Sæt dit aftryk på vores afdeling

Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Kolding, hvor vi har travlt og bl.a. udfører projekter inden for byggemodning, kloakrenovering, vejanlæg og jordarbejder. Afdelingen løser også genopretningsopgaver på både mindre og større veje. Mange opgaver løser vi selv i vores egen afdeling, andre løses i samarbejde med vores kollegaer, der bidrager med miljø, asfalt, spuns/fundering, beton og grundvandssænkning.


Bidrag til et stærkt team

Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelse. Der er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.

Du får et spændende, selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og et positivt, professionelt samarbejdsklima.

Du får ansvaret for at lede egenproduktionen på dine projekter, herunder den daglig planlægning af opgaver samt sikkerhed og arbejdsmiljø i forbindelse med udførelsen af arbejdet.

Som ny medarbejder i Arkil bliver du introduceret og oplært i vores systemer, så du kommer godt fra start i jobbet. Du får gode muligheder for efteruddannelse, god pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 14:57:04
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Erfaren formand / kloakmester til anlægsprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi har travlt og søger en erfaren formand, der brænder for at lede dygtige medarbejdere og udføre alsidige anlægsprojekter i Sønderjylland.


Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed

Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Sønderborg, som har travlt og bl.a. udfører projekter inden for byggemodning, kloakrenovering, fjernvarme, vejanlæg og jordarbejder.

I øjeblikket arbejder vi på flere store projekter, bl.a. kloakrenoveringsopgaver i Sønderborg, Broager, Løjt, Nordborg og Skærbæk. Derudover er vi i gang med udrulning af Fjernvarme på Nordals. Vi har flere rammeaftaler med forsyningsselskaber og mange gode, faste samarbejdspartnere. Afdelingen løser også vejsaneringsopgaver på mindre veje og cykelstier samt udfører brolægningsarbejde, jordflytning og afvandingsprojekter.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver en vigtig del af vores dygtige hold på ca. 15 funktionærer og 85 dygtige timelønnede kollegaer i marken. Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelsen. Der er kort fra tanke til handling, og vi har smidige beslutningsprocesser.

Du får et spændende, selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, godt arbejdsmiljø og et positivt, professionelt samarbejdsklima.

Du får ansvaret for at lede egenproduktionen på dine projekter, herunder den daglig planlægning af opgaver samt sikkerhed og arbejdsmiljø i forbindelse med udførelsen af arbejdet.

Som ny medarbejder i Arkil bliver du introduceret og oplært i vores systemer, så du kommer godt fra start i jobbet. Du får gode muligheder for efteruddannelse, god pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 14:54:39
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Entrepriseleder til Arkil Asfalt
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Søger du en lederstilling i en vækstende entreprenørvirksomhed, hvor du udfordres, lærer nyt og får mulighed for at få udvidet dine ansvarsområder?
Så har vi et spændende job til dig som entrepriseleder hos Arkil Asfalt i Skrydstrup.


Sæt dit aftryk på Danmarks infrastruktur

Du bliver tilknyttet vores asfaltdivision, der udfører alle former for asfaltbelægninger og vedligeholdelsesarbejder på motorveje, landeveje, kommuneveje, lufthavne, parkeringspladser, industriarealer m.m. Herudover sælges asfalt direkte fra vores asfaltfabrikker, og vi har eget laboratorie, hvor der konstant arbejdes på at forbedre eksisterende asfaltprodukter og udvikle nye typer af asfalt og belægninger. Læs mere om vores arbejde her


Bidrag til et fagligt stærkt team

Du får udgangspunkt fra vores afdeling i Skrydstrup, som består af ca. 60 medarbejdere. I dagligdagen vil du opleve et godt samarbejde i afdelingen, hvor vi sparrer aktivt med hinanden til gavn for både projekterne og vores faglige videreudvikling. Tonen er uformel, og der er kort afstand mellem medarbejdere og ledelse, hvilket betyder korte beslutningsveje.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 14:52:32
Ansøgningsfrist: 28-02-2022 23:59:00
Dygtig truckfører
JKS A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger vikarer med truckcertifikat til kunder i Koldingområdet på dag, aften og nat.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Kørsel med truck
Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Truckcertifikat


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest


Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 14:41:14
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Chef til Bulk Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Chef til Bulk-Transport A/S
Vil du stå i spidsen for at lede og styre den fortsatte udvikling i selskabet?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over 80-140 biler på dagsbasis. Der er tale om forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi tilbyder alt inden for vognmandskørsel og læsning med egen læssemaskine – vi kører med foderstoffer, træpiller, byggematerialer m.m. alt efter behov. For nærmere information se linket www.bulk-transport.dk.

Jobbet
Bulk-Transport har over de seneste fire år gennemgået en fantastisk udvikling. Med en omsætning på den gode side
af 200 mio., har selskabet nået en størrelse, hvor vi mener, det er rette tid til at ansætte en ny chef til selskabet.

Vi søger derfor en chef, med relevant lederuddannelse og mangeårig erfaring med ledelse, der med stor gennemslagskraft, empati og vilje vil stå for den daglige drift og den fortsatte udvikling af selskabet.
Fundamentet er godt – med et stærkt hold af medarbejdere (19 funktionærer, og 65 egne chauffører), velfungerende processer, langvarige samarbejdspartnere, spændende og bred kundeportefølje.

Bulk-Transport er en del af Meldgaard Gruppen, hvor der bl.a. er fælles stabsfunktion med HR, Økonomi, IT m.m. Her vil du også blive en del af chefgruppen, hvor der er rig mulighed for sparring med koncernens øvrige afdelingschefer.

Om dig
Du har stor erfaring med ledelse og udvikling af en virksomhed. Branchekendskab vil være en fordel, men absolut ikke et krav.

Endvidere forventer vi, at du:
• Personligt er du visionær og strategisk funderet med blik for helheden
• Har gode forhandlingsevner
• Brænder for ledelse
• Har erfaring med organisationsudvikling
• Har et godt drive og er stærk på økonomi og forretningsforståelse
• Har kendskab til ISO-certificering

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, m.m.

Send din ansøgning via Søg stillingen – senest den 7. februar 2022. Tiltrædelse snarest muligt.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Johan Nielsen på tlf. 20337319.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 10:30:34
Ansøgningsfrist: 07-03-2022 23:59:00
Formand i Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Er du vores kommende formand i Vejen?

Meldgaard Miljø A/S søger snarest muligt en kørende formand med gode leder egenskaber og gennemslagskraft til at koordinere dagrenovationsopgaver i Vejen.

Jobbet

Udover at køre på en fast tur, er der følgende arbejdsområder:
• Sørge for bemanding, herunder planlægning af ferie og fridage, udfylde ugeplanerne og registrere fravær
• Ansættelse og oplæring af nye medarbejdere
• Give instruktioner og informationer til mandskab vedr. betjening af bil, kærre og udfyldning af sedler m.m.
• Være behjælpelig ved nedbrud af biler
• Indrapportering af mangler
• Løbende information og samarbejde med driftslederen samt kontoret, hvor det er påkrævet
• Koordinering af materiel ved nedbrud og helligdage i samarbejde med driftslederen

Om dig
Vi forventer at du:
• Har gode IT-kundskaber (Office pakken)
• Har C kørekort og EU kvalifikationsbevis
• Er robust og har en god fysik
• Er klar i din kommunikation
• Er positiv og en god kollega/leder

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Daniel Broders på telefon 20 33 73 49 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 7. februar 2022.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 10:22:01
Ansøgningsfrist: 07-02-2022 23:59:00
Ingeniør til produktansvar (Mekanik)
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en ingeniør, som trives med en stor kontaktflade i en international virksomhed.

Er det dig?

Som produktansvarlig vil du indgå i et team af 5 produkt- og produktionsansvarlige, hvor sparring og vidensdeling på tværs er i højsædet. Teamet er teknisk ansvarlig for eksisterende produkter, som masseproduceres i mange forskellige varianter, både lokalt og globalt. Produkterne ændres løbende. Der skal tilføjes nye optioner, funktionaliteten skal forbedres, der skal gennemføres kostoptimeringer, samt oprettes nye varer og specialvarer. Du vil desuden agere sparringspartner til udviklingsafdelingen ved design af nye produkter.

Du har kontakt til stort set alle afdelinger i virksomheden og har sammen med teknisk salg en del kontakt til datterselskaber og kunder.


Primære arbejdsopgaver

Oprettelse af nye special- og standardvarer efter kundens ønsker
Gennemføre kostoptimeringer med tilhørende investeringer i værktøjer, så produktet bibeholder sin konkurrencedygtighed
Sikre produktets funktionalitet for kunden igennem hele produktets levetid
Gennemføre og dokumentere tekniske forbedringer på produkter
Gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og deltage i reklamationsbehandling
Være projektleder på mindre projekter så som nyudvikling, optimering og lign.
Udforme teknisk info vedr. forbedringer eller ændringer af produkter


Du

er (ny-) uddannet maskin-/mekatronikingeniør eller en erfaren maskinteknolog/tekniker
har gerne erfaring fra en masseproducerende virksomhed
er engageret, iderig og tager initiativ
er struktureret, kvalitetsbevidst og god til at se problemet fra forskellige vinkler
er god til at samarbejde og skabe resultater på tværs af organisationen
er omstillingsparat og kan lide variationen mellem projekter og dagligdagsopgaver
kan selvstændigt drive egne projekter fra start til slut
har humor, godt humør og trives i et team
taler og skriver dansk og engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 14-01-2022 14:30:52
Ansøgningsfrist: 31-03-2022 23:59:00
Fast chauffør til sugeblæs tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Bulk-Transport A/S søger chauffør til suge/blæs tiptrailer

Vores chauffør går på pension, og vi mangler derfor en chauffør til en Suge/blæs tiptrailer

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Bilen:
• Suge/blæs tiptrailer – fuldt renoveret
• Nyt trækker cirka d. 1. april 2022
• Bilen kører fast for DLG

Stillingen:
• Mulighed for afløser/oplæring allerede fra nu
• Fastansættelse fra d. 10. februar 2022
• Udedøgn skal påregnes
• Kørsel i hele landet - mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med suge/blæs-kørsel
• Er i besiddelse af chaufførbevis, førerkort og kørekort CE

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 20 42 72 27 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 6. februar 2022.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 14-01-2022 10:15:02
Ansøgningsfrist: 06-02-2022 23:59:00
Head of Global Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to be part of a success story and lead a customer focused and agile Supply Chain, that has a strategic impact and gives your company a competitive advantage.

We are looking for a Senior Supply Chain leader to take responsibility for driving supply chain activities across the LINAK group.

LINAK is one of the world’s leading suppliers of actuator systems, and we serve more than 12.000 active customers that buy over 24.000 different standard and customer specific products either direct or through our 25+ sales subsidiaries. We have factories in Denmark, Slovakia, USA, China and Thailand, and suppliers from across the world.

You will be responsible for driving a global matrix organisation covering all factories, where you will be responsible for our LINAK end-to-end Global Supply Chain and order fulfillment process. You will have direct report from employees (Global Process Owners, Supply Chain Specialist, Data/System Experts, and project employees) and the leader for our central Customer Service team.
You will be an active part of the LINAK A/S (factory in Denmark) Operations Management Team, the Corporate Operations Committee and you report to the COO for the LINAK group.

Our customers recognise LINAK as a reliable and value adding supplier. We interact with customers and suppliers, and we continuously aim to improve performance in everything we do – speed, flow, service, and cost. To stay ahead of competition, it is decisive that we continuously

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 17:22:11
Ansøgningsfrist: 28-02-2022 23:59:00
Fast chauffør
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. I dag varetager vi hovedsagligt tømning af containere, transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver.

Vi søger en fast chauffør til en fast bil med blandet kørsel: Tip, fortrinsvist jord, sand, grus og asfalt. Der vil også være kørsel med blokvogn/sengetrailer. Udedøgn må påregnes.

• Erfaring med tip- og blokvognskørsel er en fordel.
• Kørekort CE og EU chaufførbevis er et krav.
• Du skal have lyst til afvekslende opgaver, og er fleksibel mht. arbejdstider.
• Aflønning ift. overenskomst DIO I (ATL) og 3F.

Hør mere om jobbet som chauffør i denne video: https://www.youtube.com/watch?v=5IBuNddd7hE

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent Rasmus Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. januar 2022. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 07:38:44
Ansøgningsfrist: 30-01-2022 23:59:00
Salgsassistent
Elvstrøm Sails A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for salg og kundeservice, så har vi brandet og produktet !

Hvis du endda har lidt saltvand i blodet, gør det bestemt ikke noget.

Vi søger en profil, der i høj grad bliver et omdrejningspunkt i salgsafdelingen. Du kommer til at indgå i salgsafdelingen som back-up til vores Key Account Managers – naturligvis med dine egne selvstændige områder, ligesom du får en stor berøring med vores forhandlere og til opgave at supportere dem også. For dig betyder god kundeservice alt! Du arbejder struktureret, bevarer overblikket og det gode humør og sætter en ære i at følge opgaverne til dørs. Og så har du ikke noget imod at give et nap med, hvor der er behov. Vi arbejder meget internationalt og du skal derfor kunne begå dig på engelsk og tysk.


Jobbet

• Ordrebehandling i Axapta
• Håndtering af webshop ordrer på merchandise
• Forhandler kontakt, kunde - og værftskontakt og support
• Oprettelse og vedligeholdelse af prislister til værftskunder
• Udarbejdelse af nøgletal til salgsafdelingen
• Håndtering af info-mail samt personlige og telefoniske kundehenvendelser
• Ad hoc opgaver i afdelingen, men også for hele huset


Hvad har du

Du har sikkert en kommerciel baggrund og/eller erfaring med salg og kundeservice fra tidligere jobs, gerne i et internationalt miljø. Du har sans for tal og et godt øje til excel. Og så har du et open-minded sind og en evne til at omstille dig. Vi er et lille team, der i høj grad arbejder efter devisen, frihed under ansvar. Det kræver, at du er en selvstændig type, der ikke er bleg for at tage initiativ og sætte en ære i at følge dine opgaver til dørs.


Vi tilbyder

Vi tør godt love, at du kommer til at arbejde med mange forskellige opgaver inden for salg og kundeservice.
Vi tør også godt love, at du selv får rig mulighed for at være med til at præge dagligdagen, og de områder, du kommer til at arbejde med. Er du selv sejler hjælper det dig naturligvis til hurtigere at kunne sætte dig ind i tingene. Ellers så får du med tiden styr på det - med hjælp fra kolleger.


Arbejdssted og lønpakke

Det primære arbejdssted er vores hovedsæde i Aabenraa, men der vil kunne forekomme nogen rejseaktivitet, fx. i forbindele med udstillinger. Du tilbydes en lønpakke, som svarer til kvalifikationer og ansvar.

Ansøgning og spørgsmål

Venligst send din ansøgning, CV og andre relevante dokumenter mærket ”Salgsassistent” til:

Elvstrøm Sails A/S
Paul Elvstrøms Vej 4
6200 Aabenraa

Også gerne på mail til cdh@elvstromsails.com.

Ansøgningsfristen er 30. januar 2022, men vi afholder løbene samtaler, idet vi sigter mod opstart pr. 1 marts 2022.

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte salgschef, Christian Due Hammershøy på telefon 2080 6201. Vi glæder os til at høre fra dig
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 07-01-2022 13:46:29
Ansøgningsfrist: 30-01-2022 23:59:00
Sekretær
Arkil A/S
Syddanmark
6580 Vamdrup
Har du lyst til at være en del af et miljø, hvor hverdagen ikke altid er givet på forhånd, og hvor to arbejdsdage sjældent er ens? Hvor du skal jonglere med mange forskellige typer af arbejds-opgaver, så er du måske den nye sekretær, vi leder efter?

Vi søger en sekretær til varetagelse af en række opgaver i henholdsvis datterselskabet Royal Oak, beliggende i Jels, og Arkil Holding A/S, beliggende i Vojens.


Om stillingen

Der er tale om en fuldtidsstilling, hvor arbejdstiden forventes at være fordelt ca. 50/50 mellem Royal Oak og andre aktiviteter relateret til Arkil-koncernen. Ansættelsesstedet er Royal Oak, beliggende i Jels.

Du skal forvente, at dine opgaver vil være meget alsidige, hvorfor du af natur skal trives i en travl hverdag. Som sekretær for ledelsen skal du varetage mange forskellige administrative opgaver, herunder bl.a. fakturering af det løbende salgsarbejde, telefon- og kundebetjening, dokument-håndtering, samt være praktisk tovholder på arrangementer for medlemmer og medlemsvirksomheder. Du skal medvirke til at kvalitetssikre dokumentation og kommunikation med interessenter af Royal Oak.

Herudover vil du få en stor administrativ rolle i selskabets samarbejde og engagement i InterForce. InterForce er et samarbejde mellem Forsvaret og civilie virksomheder. Af samme grund er det et krav til stillingen, at ansøgeren kan sikkerhedsgodkendes af Forsvaret.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 07-01-2022 10:11:16
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Renovationsarbejder til Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Vi søger en fast renovationsarbejder i Vejen til dagrenovationskørsel.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et frit job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 26. januar 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-01-2022 10:28:10
Ansøgningsfrist: 26-01-2022 23:59:00
Asfaltformand til stort maskinhold
Arkil A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Vil du være en del af en god lokal afdeling i en landsdækkende organisation?

Hos Arkil Asfalt i Skrydstrup får du en hverdag med høj frihedsgrad til at udføre dine projekter, hvoraf de fleste er i lokalområdet.


Stort maskinhold

Som formand for et stort maskinhold har du ansvaret for et hold med ca. 6-7 specialarbejdere til udførelse af større og mindre asfaltprojekter for både offentlige og private kunder, primært i det sydjyske område.

Du formår at bevare overblikket i en travl hverdag og både holde fokus på det projekt, du er i gang med, og samtidig også have blikket rettet mod kommende projekter og planlægningen af disse.

Har du brug for sparring, står resten af afdelingen klar til at dele deres erfaringer med dig.


Bidrag til et stærkt team

I afdelingen i Skrydstrup får du 50 glade kolleger. Mange har været her i adskillige år, så vi kender hinanden rigtig godt og har sammen opbygget en god portion erfaring inden for vores felt.

Samtidig bliver du del af en veletableret koncern med den tryghed, det giver dig, og hvor du får mulighed for at samarbejde og sparre med kolleger på tværs af afdelinger og geografi.

Vi vil og skal sørge for, at det er sikkert for dig at gå på arbejde, og det er vores ambition altid at have arbejdsmiljø og sikkerhed som højeste prioritet. Derfor gennemfører alle medarbejdere e-læringsforløb omkring arbejdsmiljø og sikkerhed, hvilket bl.a. er medvirkende til, at vi ligger under branchens landsgennemsnittet på antallet af arbejdsulykker.


Kvalifikationer

- Du har erfaring med arbejdet som asfaltformand.
- Du har som minimum kørekort til personbil.
- Du er kvalitetsbevidst og har en veludviklet ordenssans, så du kan levere projekterne til tiden i den højeste kvalitet.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-01-2022 09:28:53
Ansøgningsfrist: 05-02-2022 23:59:00
Salgssupporter
JKS A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Trives du i energifeltet, hvor der er fokus på kundeservice, stærkt produktkendskab og støtte til dine kørende kollegaer? Har du en bred håndværksmæssig erfaring inden for ventilation? Og er det vigtigt for dig med gode kollegaer og dét at løfte i flok?

Vi søger en kollega til salgsteamet hos KVM-Genvex. Du bliver en del af et godt og velfungerende team, som udgør 4 engagerede kollegaer. Dine kollegaer og din leder vil naturligvis give god sparring, og der er et godt samarbejde med en god portion humor internt i gruppen.


Om jobbet

Som salgssupporter vil du få muligheden for at bruge din tekniske viden og bidrage til tilbudsgivning. Du oplæres i, hvordan man læser udbud og kan omsætte det til Genvex produkter. Derudover vil ordreindtastning og opfølgning også være en stor del af arbejdet.

Udover dette, vil dine opgaver være:

Opfølgning til kunder på tilbud, levering, dellevering, forsinkelser mv.
Kundesupport omkring produkter
Support til de kørende kollegaer
Ajourføring af diverse prislister, produktopdatering mv.
Deltagelse af interne møder, produkt, salg og indkøb


Om dig:

Der kan være flere indgangsvinkler til dette job, fx: Uddannet håndværker inden for ventilation, VVS og el, gerne med nogle års erhvervserfaring inden for ventilationsanlæg. Ideelt er du derudover energiteknolog. Du har en bred teknisk indsigt og er nysgerrig på produktfunktioner og nye tiltag. Som person er du udadvendt, serviceminded, positiv og proaktiv. En person der kan holde hovedet koldt og arbejde struktureret også i travle perioder.

Derudover forventer vi, at du:

Er administrativ stærk og har et godt kendskab til MS Office og har prøvet at arbejde med ERP og CRM-systemer
Har erfaring med databehandling, teknisk support og kundeservice
Fleksibel og glad teamplayer der bakker op om sine kollegaer
Er vedholdende, løsninigsorienteret og har et højt drive
Er imødekommende og smilende i telefonen.
Behersker engelsk i skrift og tale, også gerne tysk


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 16:44:42
Ansøgningsfrist: 24-01-2022 23:59:00
PTA-tekniker
JKS A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Drømmer du om et job, hvor du er med til at stå for produktions- og procesoptimering, og hvor du qua din uddannelse kan være med til at sikre synlige forbedringer af produktionsmetoder og procesflow? Vil du være med til at løfte produktionen til næste niveau? Så har vi dit drømmejob her.

Vi søger en dygtig PTA-tekniker, der sammen med det øvrige lederteam i produktionen, kan være med til at sikre og drive produktionsoptimering på vores nuværende produktionslinjer samt sikre opstart af nye. En person med et godt overblik, der har flair for optimering, og som kan se nye løsninger på gamle problematikker


Om jobbet

Du vil blive en del af lederteamet i produktionen. Dine primære arbejdsopgaver vil være at sikre, at metoder, strukturer og processer til enhver tid er trimmede samt at komme med ideer til produktionsoptimering og nye produktionsstrategier.

I samarbejde med resten af produktionslederteamet og med reference til produktionschefen vil dine arbejdsopgaver bl.a. indebære:

Analyse, optimering og dokumentation af produktionsprocesserne.
Indgå i overlevering af nye produkter fra udvikling til produktion.
Drive tavlemøder for løbende forbedringer.
Hands-on i forbindelse med opbygning af nye linjer samt optimering af gamle.


Om dig

Dit overblik og din tekniske forståelse gør dig i stand til at bidrage med nytænkning på en kreativ og konstruktiv måde. Derudover har du en god produktionsteknisk forståelse og et bredt kendskab til IT.

Du har måske en håndværksmæssig baggrund kombineret med en videregående uddannelse som f.eks. produktionsteknolog, er nyuddannet eller har et par års erfaring i lignende stilling. Du har et godt kendskab til LEAN og/eller agile produktionsstrategier.

Vi forventer, at du har et godt overblik, arbejder struktureret og vedholdent, har et godt drive og er god til at omsætte viden til praksis. Du kommunikerer åbent og imødekommende og værdsætter samarbejdet på tværs af organisationen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 16:42:57
Ansøgningsfrist: 24-01-2022 23:59:00
Management assistant
Famoba
Andet
99999 Grænsejob
We are rapidly growing and so is our need for coordinating our administrative tasks. Therefore, we are looking for an energized and social skilled colleague with a global mindset to a new established position as Management assistant to the top management.

Our company trades within FMCG on the global market within food and beverages. We are active in more than 45 countries and have a strong growth strategy, which includes further strengthening of our team. Therefore, we are keen on welcoming new members to our professional Famobra family.

The Management Assistant is an important partner for the top management. With a great deal of organizational talent and foresight, you will coordinate and prioritize the appointments and travel planning for the top management team, planning of meetings, project-management and internal and external communication. This position of trust requires a very good knowledge of running projects, procedures and stakeholder management, hence this is a truely cross functional role with many global tasks.

As our management assistant the following responsibilities must be covered:

- Actively organize and overseeing management scheduling
- Attend executive meetings internal and external, hense travel activity must be expected
- Participating in strategic projects across divisions
- Be the strengthening link between organization and management
- Prepare presentations for management
- Plan and facilitate events and communication

Skills needed in order to succeed:

- High social skills
- Excellent organizational skills and have an eye for details
- Expert in Office especially Power Point
- Danish and English language at a high level (German is an advantage)
- Service orientated
- Outspoken team player


We offer

The position in a financially strong company, where the development of our employees is paramount. We are always challenging ourselves and constantly striving to grow our company. You contain the opportunity to achieve knowledge sharing with the groups other companies in the ongoing project strategy.

Your primarily place of work will be our head office placed in Harrislee, Flensburg – Germany. If you live outside of Germany, we will offer you professional support, in questions about tax, regulatory requirements, etc. and a salary package that matches your qualifications. You will report directly to the CEO in Famobra.


Start

As soon as possible, but we will wait for the right candidate with the right skills, personality and experience.


Questions

If you have any questions, plese reach out to CEO Jeppe Lund Groth on telephone: + 45 22 65 56 11 or read more about us at www.famobra.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 10:32:25
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Lagermedarbejder til Lobe i Vamdrup
JKS A/S
Syddanmark
6580 Vamdrup
Har du lyst til et selvstændigt og alsidigt job på lageret hos Lobe, så se med her.

Har du lagerforståelse, truckerfaring og ønsker du en fast stilling?

Lobe i Vamdrup søger en lagermedarbejder.

Du bliver en del af et spændende ingeniør- og handelsfirma med ekspertise i fortrængspumper og procesudstyr.

Kunderne er et bredt udsnit af industrivirksomheder og offentlige instititioner.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Kørsel med truck
Pakning
Plukning
Kontrol
Tømning/læsning af lastbiler
Varemodtagelse
Forefaldende lagerarbejde


Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Gerne kendskab til Navision
Truckcertifikat
Engelsk i skrift og tale
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 16:19:43
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Bogholder til Lobe i Vamdrup
JKS A/S
Syddanmark
6580 Vamdrup
Brænder du for at blive en vigtig del af en velkonsolideret handels- og ingeniørvirksomhed, hvor dit ansvar vil være at skabe en kompetent og effektiv økonomiafdeling? Vil du være den, der leverer analyser og tal, som bl.a. danner grundlag for ledelsens beslutning samt indgår i den daglige drift af bogholderiet? Så læs med her.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Ansvarlig for udarbejdelse og rapportering af månedsregnskaber
Medvirke ved udarbejdelse af analyser af salget i segmenter/regioner (Danmark, Norge og Sverige)
Medvirke ved udarbejdelse af budgetter og regnskaber
Styring af anlægsaktiver
Momsafregning
Afstemninger af debitorer/kreditorer/finans
Administrering af dokumenter/aftaler f.eks.
NDA aftaler
Bankgarantier
Leverandøraftaler
Rapportering af afgifter/Intrastat
Implementering af diverse ERP-moduler f.eks. Payment management
Likviditetsstyring
Administration af forsikrings- og fragtaftaler
Strategisk udvikling og optimering af forretningsgange og processer i virksomheden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:53:19
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Mechanical engineer for FEM simulation
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to become part of the Danish corporate culture!
At LINAK, we rely on trust which is a natural part of who we are. We believe in freedom with responsibility and that a flat organisational structure makes the best circumstances for innovative thinking. This creates a short distance from idea to action.

LINAK is located near Sønderborg, close to the Danish/German border and Flensburg, allowing for flexible living possibilities. We are an international company with several different nationalities including employees from Italy, Poland, Germany, China and many more. Currently, we are looking for enthusiastic employees who want to make a difference for our customers, company, colleagues, and themselves.

We are looking for a simulation expert with a well-founded theoretical knowledgebase for our R&D department in the TECHLINE© segment. You will be part of a group of development engineers, where your role will be simulation of design concepts to be used in selecting end-solutions and validating final design concepts.


Your primary tasks

LINAK sees simulation as an important element in saving valuable time in the development process thus allowing us to create viable solutions much faster and therefore, we would like to expand this discipline. You will have the opportunity to solve simulation problems from other departments and in so doing aid in the spread of simulation techniques and methods across the organisation.

Tasks involve:

- Simulation of static machine constructions
- Simulation of dynamic conditions, including impact of vibrations
- Simulation of thermal conditions
- Engage in close dialogue with other development engineers about simulation tasks
- It is expected that you continuously keep your simulation knowledge up to date and actively follow developments in the field


Your qualifications

It is important that you’re independently able to understand and gain deep insight into various specific problems by yourself. This will require that you have a fair amount of technical ingenuity and insight. It is also important that you are able make critical evaluation of your own results and at the same time, be able to communicate these results in a comprehensible manner and with the necessary care and consideration for the applied conditions.


Furthermore, you:

- are educated as a mechanical engineer, minimum B.Sc. level
- have an in-depth and solid theoretical knowledge about dimensioning
- have solid experience with the multi-physic simulation tools, Comsol or Ansys (we use Comsol)
- have experience with building simple models in 3D tools (we use Creo)
- have knowledge of using MathCad and Matlab
- work systematically and focused
- are flexible and thrive in a dynamic environment
- like to interact with many internal stakeholders
- are committed, enterprising and have a good sense of humour
- speak and write Danish and English


If you have any questions about the position, you are welcome to contact Director, R&D TECHLINE, Claus H Sørensen, phone no.: +45 7315 1376.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:41:19
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland