1999 job i Sønderjylland 195 job i dette område
1999 job i Sønderjylland 195 job i dette område

topjob

Finanscontroller
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Til vores økonomiafdeling i Abena A/S på hovedkontoret i Aabenraa, søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig finanscontroller. Er du talstærk, arbejder struktureret og har en teoretisk baggrund og praktisk erfaring inden for revision, økonomi eller bogholderi? Så er det dig, vi har brug for!

Med reference til vores regnskabschef bliver du en del af et velfungerende team med kompetente og imødekommende kollegaer, der glæder sig til at tage imod dig.

Du vil i tæt samarbejde med vores team på 10 kollegaer, bestående af bogholdere og controllere, optimere vores økonomiprocesser og være med til at sikre, at forretningen har det bedst mulige grundlag at træffe beslutninger ud fra. Dette indebærer, at du får en dagligdag med mange kontaktflader i organisationen og du vil få et bredt kendskab og indblik i organisationens mange facetter.

Vores ERP system er Axapta, men vi er på en digital rejse mod SAP (S4/HANA) og har du erfaring med SAP, vil det være en fordel.


I samarbejde med dine nye kollegaer bliver dine primære opgaver

Controlling, budgettering og rapportering
Månedsregnskaber og afstemning i samarbejde med økonomiafdelingen
Deltagelse i årsregnskabsudarbejdelse
Deltage i tværgående projektgrupper omkring optimering og automatisering af systemer og processer
Andre spændende opgaver i økonomiafdelingen


Om dig

Du har nogle års erfaring fra et revisionsfirma eller en større økonomiafdeling
Du har stærke IT-kompetencer, en bred forståelse for IT- og ERP systemer samt digitalisering
Du er serviceminded, fleksibel, positiv og vægter samarbejde og dialog højt
Du arbejder struktureret og er god til at optimere processer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Personalekonsulent til Kolding
Assistance HR Partners A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Har du lyst til for at komme med på det bedste hold i vikar- og rekrutteringsbranchen og derved blive en del af vores fantastiske team, som dagligt arbejder tæt sammen med køkken og kantiner i hele landet omkring bemanding?

Vi søger en dygtig og dedikeret kollega, som dagligt brænder for at give vores kunder og kandidater den bedste service og oplevelse. Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du effektivt kan prioritere - og derved hurtigt skabe overblik over opgaver og deadlines.

Assistance HR Partners A/S rekrutterer inden for HoReCa området og vi er alle specialister indenfor køkken- og kantineområdet. Kendskab til segmentet er dog ikke et krav. Vi værner om vores kunder, vores vikarer og hinanden, og har hele tiden fokus på vores værdier og mål.

Din primære opgave vil være at servicere vores store kundeportefølge. Her vil du blive ansvarlig for at finde de helt rette kandidater til kunderne, og i denne proces vil dine arbejdsopgaver bl.a. indbefatte:

Matche kandidater med vores kunder med henblik på både vikariater og rekrutteringer
Sikre høj kandidat- og kundepleje
Skrive stillingsopslag
Screene kandidater og afholde personlige samtaler
Besvare telefonopkald og mails fra kunder, kandidater, vikarer og kolleger
Sikre at gældende GDPR-regler overholdes
Hjælpe vores vikarer med timeregistrering samt kundegodkendelser
Forefaldende kontorarbejde

Din arbejdstid vil primært være i tidsrummet 06:00-14.00 og eller 08.30-16.30. Stillingen er en 37 timers stilling, men der skal forventes fleksibilitet i travle perioder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejder til Abena Produktion
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Er du klar til at arbejde i en førsteklasses bleproduktion på vores moderne virksomhed i Aabenraa? Motiveres du af et arbejde i et uformelt miljø, hvor kvalitetsbevidsthed og ordenssans er i højsædet? Så er du måske vores nye Produktionsmedarbejder hos Abena Produktion.

Vores produktionsanlæg fremstiller i gennemsnit 300-800 inkontinensprodukter og babybleer, i minuttet. Det betyder, at ABENA producerer over 3 mio. højkvalitetsbleer per dag. Som produktionsmedarbejder skal du være med til at sikre en optimal drift på produktionsanlægget. Vi har forskellige muligheder i produktionen, som du kan læse om herunder:

Pakkeoperatør: Sikre optimal drift på pakkeanlægget i forhold til de givne produktspecifikationer med fokus på høj kvalitet, produktivitet og lavt spild via fejlfinding og optimering af processen.

Proceskontrol: Sikre ensartet kvalitet på maskinlinjen i forhold til de givne produktspecifikationer med fokus på høj kvalitet, høj produktivitet og lavt spild.

Kværnmedarbejder: Sikre en optimal drift i kværnområdet i forhold til de givne specifikationer med fokus på høj kvalitet, høj produktivitet og lavt spild.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Tønder søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Kørekort kategori C og EU chaufførbevis er en fordel, men ikke et krav.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 12. december 2023.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende. Opstart hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Afløser til dagrenovation i Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Vejen søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger. Der vil være mulighed for fastansættelse efterfølgende for den rette.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Kørekort kategori C og EU chaufførbevis er et krav.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 12. december 2023.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt driftsleder Daniel Broders Frost på
tlf. 20 33 73 49. Samtaler vil blive afholdt løbende. Opstart hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponent til Indkøbsafdelingen
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Har du erfaring indenfor disponering og optimering af vareflow, og vil du gerne være en del af en international virksomhed i stor vækst.

Til vores indkøbsafdeling på hovedkontoret i Aabenraa søger vi en ansvarsbevidst og selvstændig disponent.

Du er processtærk og trives både med rutineprægede opgaver og forskelligartet problemløsning i hverdagen. Som disponent i vores indkøbsafdeling vil du i tæt samarbejde med produktchefer, logistik og salgsafdelingen være med til at løfte den operationelle drift og styring af vores forsyningskæde.

Det er vigtigt, at du er struktureret og systematisk i din tilgang til dit arbejde, så vi sikrer en stabil og god kundeoplevelse. Du bliver en del af et team, hvor alle hjælper hinanden. Det er derfor vigtigt, at du er en holdspiller, der er dygtig til samarbejde og kommunikation både internt i teamet og eksternt ud mod leverandører.


Dine primære opgaver vil være

Oprettelse af indkøbsordrer og styring af vareflowet gennem forsyningskæden
Opfølgning på åbne indkøbsordrer og løbende optimering af vareflow
Vedligeholde stamdata relateret til varedisponering
Bogføring af leverandørfakturaer
Løbende dialog med produktchefen omkring udvikling i aktuel og forventet lagerbeholdning


Dine kvalifikationer

Du har stærke samarbejdsevner og kan begå dig ubesværet på dansk og engelsk
Du arbejder struktureret, detaljeorienteret og selvstændigt i en hverdag med mange interessenter
Du føler det naturligt at tage ansvar og sikrer, at opgaverne følges til dørs
Du har flair for IT-systemer. Kendskab til Axapta eller SAP er en fordel
Du trives med databehandling og har let ved tal. Kendskab til Excel er en fordel
Du arbejder selvstændigt og tænker langsigtet for at udvikle holdbare løsninger
Du har relevant uddannelse eller erfaring med international samhandel
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Legal Counsel - Master of Law or Cand. Merc. Jur.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
We are looking for an enthusiastic and commercial Legal Counsel to join Group Legal & IP at the LINAK Headquarter in Guderup, Denmark. You will be a key employee in supporting the global LINAK organization in all legal matters with a focus on the commercial side of the business.


You will become part of a dynamic, commercially oriented, and entrepreneurial work environment. In close co-operation with two colleagues in Legal, your job is to support the business with various legal tasks primarily focusing on drafting and negotiating commercial contracts with suppliers and customers as well as providing advice to our commercial departments.


As you will be dealing with legal issues of varying complexities, with an opportunity to create solutions for a lot of people, it is important that you can simplify complex topics and communicate them effectively.


Located on Als, Southern Denmark, LINAK is an internationally recognized and successful corporation. We have consistently demonstrated robust performance over the years. As a growing company, the scope of your tasks and responsibilities will grow with the emerging challenges and opportunities that LINAK encounters.



At LINAK we work in a supportive environment where we embody our company values and look out for one another. You'll enjoy positive relationships with colleagues throughout the organization. We foster an informal atmosphere, value initiative, encourage independent thought, and highly appreciate a good sense of humor.





Primary tasks

Manage different types of commercial contracts;
Support our global commercial departments with legal advice;
Oversee compliance projects and train colleagues in competition law, export control and data privacy;
Handle ad hoc tasks across the group.



You

This position is open to both recent graduates and those with some experience. The most important thing is that you have the right learning mindset, passion to create relationships across the organization, and a willingness to help with whatever needs solving. Moreover, you



are a trained Master of Laws, Cand. Merc. Jur or similar;
preferably have experience from an international group or a large law firm where you have worked with commercial contracts;
are eager to understand the business in order to provide commercially oriented legal advice;
thrive in a job with close interaction with your stakeholders and where the challenges are continuously changing;
can work independently and structured while paying attention to all the crucial details; and
speak and write English on a professional level and it would be an advantage if you can communicate in Danish and German.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Salgschef – kommerciel stærk med teknisk indsigt fra entreprenørbranchen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger en branchestærk og teknisk velfunderet salgschef til Jord- og Restproduktafdelingen, der er en af Meldgaard Gruppens kerneområder

Jord- og Restproduktafdelingen er Danmarks førende indenfor slaggehåndtering og afsætter disse til bygge- og anlægsopgaver som erstatning for naturlige materialer som sand og grus.
Endvidere har vi en styrkeposition indenfor jordhåndtering, have og parkaffald samt byggematerialer. Afdelingen har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter bl.a. også indenfor de nye affaldssektioner, hvor vi har et tæt samarbejde med vores erhvervsafdeling.
Vi har opgraderet på mange poster, og du bliver en vigtig del af denne proces med hovedansvaret for salgssiden.

Jobbet
Dit arbejdsområde omfatter:
• Opbygning og udvikling af salgsteam
• Selvstændigt kundeansvar – med kunderådgivning
• Tilbud- og aftalehåndtering – herunder offentlige udbud
• Markedsovervågning og behovsanalyser – afdækning af nye forretningsmuligheder
• Udarbejde handlingsplaner og budget for kundegrupper
• Sikre salgsrapportering
• Opbygge stærkt netværk og følge udviklingen indenfor affaldsområdet og lovgivning

Om dig
• Du har en relevant baggrund indenfor entreprenør, miljøteknisk eller lign.
• Salgserfaring fra BtB – gerne fra byggebranchen / forsyningsselskaber
• Gode kommunikative egenskaber mundtligt og skriftligt
• Erfaring i brug af Office-pakken og ERP systemer (gerne Navision)
• Stærk relations bygger – både internt og eksternt
• Proaktiv og resultatorienteret
• Godt købmandsskab med evnen til at lukke ordre
• Struktureret og systematisk i salgsplanlægning
• Evnen til at motivere medarbejdere

Vi tilbyder
• Du bliver en del af en afdeling, hvor der er højt til loftet og stor frihed under ansvar - vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.
• Vi har kontorfaciliteter i Aabenraa og Kolding, og du vil få mulighed for hjemmearbejdsplads – med hele Danmark som din arbejdsplads.
• Stor mulighed for personlig og faglig udvikling
• Stor grad af indflydelse på den fremadrettede udvikling og strategiske satsninger
• Attraktive ansættelsesforhold der matcher kvalifikationer bl.a. med firmabil, pension mm.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kommerciel chef Susanne Ingemann på tlf. 20 33 72 89 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 10. december 2023.
Tiltrædelse snarest muligt. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Experienced Software Developer
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help LINAK excel and improve our scalable SW platform(s) for DESKLINE® and HOMELINE® applications? Do you want to work in a Danish family-owned company that is a global leader in its field?

We are looking for an embedded software developer for our R&D department. You will become part of a team of enthusiastic software specialists who develop embedded software. You will have the opportunity to share your knowledge with competent software developers across LINAK worldwide.

You will experience an agile and dynamic workday structured by Scrum with challenges related to the development of new products and ongoing modifications/optimizations of existing products and process improvements. You will become part of the R&D Software and Projects development alongside project managers, hardware developers, embedded software developers, windows and mobile app developers, software QA testers and the Quality and Sales departments.

In this position you will be a part of one of our Software Scrum teams.


Primary tasks:

- Develop, write and document software for new products through a SW platform
- Write and perform unit test via Google Test, Jenkins and automated system tests using Robot Framework
- Design new features and maintain existing products
- Improve software architecture and software platforms
- Gather, challenge, review and maintain SW related product requirements
- Participate in selecting MCUs based on hardware and software requirements
- Review design and test specifications ensuring that requirements are clear, testable, and documented
- Knowledge sharing with colleagues regarding processes, systems, products, and software solutions


You:

- have 5+ years of experience in developing embedded software for ARM MCU’s
- have knowledge with HW and preferably experience with distributed systems
- are a trained software engineer or similar with focus on embedded software
master embedded C and have experience with source code VCS (Version Control System)
- master structured design, diagramming thereof and subsequent communication
- have focus on systems and can take a holistic approach to challenges
- work systematically and goal-oriented with a SW quality mindset
- thrive in a dynamic and agile environment and are good at working in teams solving tasks through collaboration
- are curious and have a good sense of humor
- speak and write English
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Partner
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig at arbejde med employer branding, engagement og kompetenceudvikling i en international virksomhed, hvor der er mulighed for at udfolde og udvikle dine faglige kompetencer?
AGRAMKOW er en global virksomhed i en rivende udvikling, og vi ønsker derfor at styrke vores HR team med en HR partner, som skal varetage hele HR paletten fra tiltrækningsaktiviteter, rekruttering, onboarding, medarbejderudvikling og fastholdelse.

Du bliver en del af en ambitiøs virksomhed, hvor åbent og ærligt samarbejde er nøglen til at nå vores målsætninger. Nye ideer bliver budt velkommen, initiativ belønnet og respekt for hinanden er hjørnestenene i den måde, vi arbejder sammen på.

Vi beder hinanden om hjælp, og vi siger det højt, når der er noget vi ikke ved, og indimellem laver vi fejl - men vi lærer af det, og betragter det som en forudsætning for at blive bedre til det, vi gør.

Stærk sparringspartner for både ledere og kolleger
Du får en central rolle i at yde HR support til hele virksomheden, og din styrke vil være at få det hele til at spille, så alle kan yde deres optimale. Du bliver en vigtig sparringspartner for ledere og kolleger, ligesom du bliver involveret i at udvikle nye og optimere på eksisterende HR processer.

Med reference til HR Manager, kommer du til at understøtte HR-agendaen i hele forretningen. Vi forventer, at du leverer professionel, rettidig support og er nysgerrig og reagerer på organisationens behov.

Dine arbejdsopgaver vil være mangeartede og blandt andet inkludere:

Titrækningsaktiviteter, intern og ekstern kommunikation – herunder SoMe
Rekruttering af nye medarbejdere, herunder job-analyse og sparring med ledere, udarbejdelse af stillingsopslag, interviews med potentielle kandidater og kandidathåndtering.
Operationel support, dvs. kontrakter, tillæg og anden dokumentation vedrørende en medarbejders livscyklus
Vedligehold og opdatering af medarbejderdata i vores HR-system
Implementere og vedligeholde HR-processer – f.eks. on-boardingprocessen
Støtte og koordinering af on-boarding af nye medarbejdere
Opdatering og løbende tilpasning af medarbejderhåndbog, politikker og organisationsdiagrammer.

Proaktiv kommunikator og analytisk stærk
Det er vigtigt at du er begejstret for mennesker og processer, samt at du har en god forretningsforståelse og en holistisk tilgang til tingene. Som person skaber du tillid og fremmer samarbejdet og så er du en god kommunikator. Du har en naturlig nysgerrighed og flair for teknologi og datadrevne systemer, og du kan være med til at afsøge muligheder for effektivisering og optimering af hele HR området. Du er selvkørende og motiveres af at være en del af en travl og livlig organisation under udvikling og du er ikke bange for at tage ansvar.

Vi kommunikerer i det daglige på dansk og engelsk og et højt niveau af begge sprog i skrift og tale er et krav.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Senior Manager, Service & After Sales
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Globalt ansvarlig for etablering og udrulning af serviceforretning i markedsledende virksomhed.

Du får ansvaret for at udvikle den globale Service og After Sales-forretning. Du får direkte personaleansvar for serviceforretningen i Danmark, hvorfra du sikrer udvikling, etablering og udrulning af globale servicekoncepter gennem en global matrix organisation. Nøgleopgaver vil bestå af:

Ansvarlig for etablering og udrulning af globale servicekoncepter med afsæt i EMEA, for dernæst at sikre udrulning via øvrige selskaber.
Global ansvarlig for koordinering og facillitering af serviceaftaler, hvor ansvaret for eksekvering og installationer ligger i regionerne
Ansvarlig for opkvalificering og udvikling af Service Engineers – herunder særligt fokus på SW-support
Global ansvarlig for etablering af Service Hotline
Ansvarlig for etablering af globalt kompetencecenter
Globalt ansvar for bearbejdelse og godkendelse af garantisager

Du skal samle serviceorganisationen globalt og du skal kunne omsætte koncepter til implementerbare services, som skal rulles ud i hele verden. Vi ser et stort potentiale for vores serviceforretning og det er ambitionen, at Service og After Sales indenfor en kortere årrække skal stå for min. 30% af virksomhedens samlede forretning.

Du bliver en del af AGRAMKOWs mellemledergruppe og skal udvikle servicekoncepter i samarbejde med bl.a. Sales, Technology og Digitalisering. Global Service består af medarbejdere i Danmark såvel som i resten af verden og du bliver leder for en organisation på pt. 7 medarbejdere i Danmark, dertil kommer en matrixorganisation bestående af 25 medarbejdere i forskellige regioner med ”dotted line”. Det vil medføre en del rejseaktivitet – særligt i en opstartsfase, indtil organisationen er etableret og velfungerernde. Der er forventeligt ca. 40 rejsedage om året.

Vi forventer, at du har deltaget i udvikling og drift af en international serviceorganisation. Måske refererer du i dag til en direktør med ansvar for en stor serviceforretning og du brænder for selv at vise dit værd som ansvarlig for din egen serviceforretning. Du har ledelseserfaring og du har et kommercielt mindset og gerne en baggrund fra en global organisation med OEM-kunder og salg af serviceydelser. Da jobbet er globalt, skal du have god interkulturel forståelse med gode kommunikationsevner og fokus på kunder og på forretning. Det er vigtigt, at din tilgang er analytisk og struktureret med et datadrevet mindset. Som person er du robust og resultatorienteret med et stort drive. Du formår at tænke holistisk samtidig med, at du evner at dykke i detaljen og være hands-on.

Vi forventer at du har en teknisk eller kommerciel uddannelse, gerne på kandidatniveau. Koncernsproget er engelsk. AGRAMKOW ligger i Sønderborg og er en moderne virksomheds med god fleksibilitet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
EL-Ingeniør
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en stærk tekniker med flair for EL konstruktioner, der gerne tager ansvar? Driver du dine egne opgaver og går gerne forrest i projekt teams, og byder ind med dine faglige kompetencer, samtidig med at du kan involvere og motivere kolleger? Så er du måske den konstruktør vi søger til vore elektriske konstruktioner.

Du bliver en del af et dedikeret team, der bidrager til effektiv eksekvering og udvikling af projekter og produkter af høj kvalitet. For den rigtige kandidat er der mulighed for både faglig og professionel udvikling.


Udvikling og kvalitetssikring af elektriske konstruktioner

Du kommer til at referere til Director of Technology men i dit daglige arbejde kommer du til at indgå i tværfaglige projektteams, hvor du i tæt samarbejde med projektledere og øvrige projektmedlemmer vil stå for den EL-tekniske del af projekterne, herunder udvikling og test af prototyper i forbindelse med eksekverings- og udviklingsprojekter. Derudover skal du være med til at vedligeholde og kvalitetssikre vores eksisterende produktprogram. Ydermere vil dine arbejdsopgaver blandt andet omfatte:

Overdragelse af projekter til produktion
Specificering af udstyr, opgaver og processer
Udvikling og vedligehold af elektrisk konstruktion i EPLAN
Udvikling og vedligehold af Produktionsgrundlag - herunder tegningsmateriale og styklister
kvalitetsdokumentation og test specifkationer

Derudover vil du på områder, der ligger inden for dit ekspertise område, blive ansvarlig for at videreformidle denne viden til kolleger samt undervisning af kunder.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Service Engineer, IT
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you an outgoing Service Engineer and do you know the value of great customer support? Do you like working with MS SQL Database and are you experienced in TCP/IP Networks? Would it be thrilling for you to become a part of a highly specialized team, where you will be the expert in supporting our customers in our software solutions? Then you may be our new Service Engineer.

We offer a position in our Service Team EMEA where you will be one of our main capacities within our own software, PLIS. Furthermore, you will ensure that our colleagues worldwide are competent to support our customers within PLIS solutions. You will participate in different project teams and work closely together with committed colleagues - all highly specialised within their professional field. In collaboration with your colleagues, you meet customer expectations and manage professional technical challenges and deadlines. The Service team operates on a global scale, and you will therefore work in an international environment with high demands for documentation, innovation and LEAN thinking.

IT capabilities with a focus on customer satisfaction
You will be highly involved in installing, testing and supporting our customers on our IT solutions as part of a project or as part of a Service Agreement with the customer. You will have a natural interaction with our software team where you also will be part of the development phases to ensure you the best knowledge to support our customers the optimal way as well as applying your customer experience into our solutions. Other responsibilities will be:

Test and commissioning of our solutions at the customer
Installing and Servicing AGRAMKOW solutions on-site
Remote 2nd Level Support
Training and education of colleagues and of the client's employees
Support and contact to our suppliers

We offer an independent and challenging job where you will have more parallel tasks running at a time both as part of a project delivery and delivering service to our customer. Since our activities are Global, you must expect travelling approximately 50 days a year.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Business Development Specialist – After Sales & Service
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at sætte standarden for After Sales & Service i en innovativ vækstvirksomhed, hvor kvalitet og kundetilfredshed er i højsædet? Brænder du for at arbejde med forretningsudvikling og konceptualisering af forretningsområder? Så er du måske den Business Development Specialist, vi søger til vores Service forretning. Du får ansvaret for at udvikle vores globale service strategi, herunder service koncepter, samt udrulning i vores globale organisation.

Forretningsorienteret og vedholdende Business Development Specialist
Du har erfaring med Forretningsudvikling fra en international, ordreproducerende virksomhed, f.eks. fra Product Management, salg eller lignende, og har i kraft af din uddannelsesmæssige baggrund et solidt teknisk fundament. Som person er du struktureret og kommunikativt stærk, samtidig med at du er selvstændig og vedholdende. Du griber opgaven struktureret an og har fokus på detaljerne, men altid med resultatet for øje. Endelig er du en dygtig kommunikator ved at du klart og præcist formidler dit forehavende og i det hele taget besidder en god situationsfornemmelse. Du behersker engelsk på forhandlingsniveau i både skrift og tale. Tysk er en fordel, men ikke et krav.

Du tilbydes
Du tilbydes et spændende job i en global virksomhed. Som Business Development Specialist for Service, får du ansvaret for at sikre virksomhedens servicetilbud og at disse lever op til kundernes behov og forventninger. Dette indebærer bl.a.:

Analyse af eksisterende serviceudbud, herunder salg, rentabilitet og prissætning
Udvikling og forbedring af serviceudbud, for derved at sikre forretningsgrundlaget fremadrettet. Dette indebærer bl.a. go-to-market strategi, positionering, salgssupport og dokumentation.
Samarbejde med interne og eksterne stakeholders, for at sikre et serviceforretningsperspektiv i alle nye udviklingstiltag.

Din succes i jobbet sikres gennem din evne til at sikre buy-in i de berørte funktioner. Ved at gå forrest, viser du vejen til en langt mere effektiv serviceforretning, som skal sikre tilbagevendende kunder.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.


Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer


Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.

Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejder til skifteholdsarbejde
Abena A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa


Er du klar til at arbejde i en førsteklasses bleproduktion på vores moderne virksomhed i Aabenraa?

Motiveres du af et arbejde i et uformelt miljø, hvor kvalitetsbevidsthed og ordenssans er i højsædet? Så kan du blive vores nye medarbejder hos Abena Produktion.

Som produktionsmedarbejder/proceskontrol skal du være med til at sikre en optimal drift på produktionsanlægget i forhold til de givne materialespecifikationer med fokus på høj kvalitet og produktivitet.

Dine arbejdsopgaver indeholder:

- Sikre en optimal drift i pakkeområdet, hvor pakkemaskinen er tilpasset hovedmaskinens driftshastighed.
- Foretage løbende kvalitetssikring af emballage og det færdigemballerede produkt jvf. kontrolskemaer og materialespecifikationer
- Udføre proceskontrol i den løbende produktionsproces, herunder udfyldelse af diverse kontrolskemaer
- Pakning af produkter på paller i tilfælde af håndpalletering
- Bidrage til godt arbejdsmiljø og være med til at fremme det gode samarbejde


Som person trives du med at arbejde i et team, men du kan også arbejde selvstændigt om nødvendigt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
In-Company Projects
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
In-Company Projects for Engineering, Innovation & Business, Electronics, and Mechatronics Engineers

LINAK is looking for enthusiastic students who are interested in having an in-company project at LINAK while studying. We are searching for individuals with a can-do attitude who will be part of our dynamic and engaged team, regardless of the department they will work in. As a student, you will have a supervisor who will guide you throughout the project.


In-Company projects at LINAK:

Generating and testing new ideas

Building and evaluating prototypes

Taking on diverse projects with increased responsibility

Professional development


You

see possibilities rather than limitations

create engagement and positivity

find technical challenges motivating

have a can-do attitude and can see things from multiple perspectives

speak and understand basic Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kreativ og nysgerrig lærer, der brænder for at skabe god undervisning, søges til Toftlund Distriktsskole
Tønder Kommune
Syddanmark
6520 Toftlund
Tønder Kommune

Kreativ og nysgerrig lærer, der brænder for at skabe god undervisning, søges til Toftlund Distriktsskole

Toftlund

Brænder du for at skabe god undervisning? Er du kreativ og nysgerrig med både dejskrabere og digitale robotter?

Kreativitet er et nøgleord i denne fuldtidsstilling. Vi vil gerne have kreativitet i danskundervisningen på mellemtrinnet, hvor dygtige kollegaer bliver vigtige teammakkere. Vi forventer, at du springer ud i digital kreativitet i vores nyopførte Makerspace med alt i udstyr, og at du lader kreativiteten blomstre sammen med eleverne både i vores velindrettede madkundskab og i vores moderne Håndværk & Design lokaler.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Anlægsdirektør til BioCirc Haderslev Biogas
BioCirc Group ApS
Syddanmark
6100 Haderslev
BioCirc Group ApS

Anlægsdirektør til BioCirc Haderslev Biogas

Haderslev
BioCirc er en cirkulær bioøkonomisk virksomhed, der blev stiftet i Danmark i 2021. Virksomhedens formål er at etablere og producere grøn energi i form af el, gas, brændstof og varme.

Som Anlægsdirektør har du det fulde ansvar for den daglige drift på anlægget ? herunder både for den daglige produktion af biogas samt naturligvis bemanding og udvikling af medarbejderne.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Butikssælger til ny Würth butik i Haderslev
Würth Danmark A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Würth Danmark A/S

Butikssælger til ny Würth butik i Haderslev

Haderslev

Se video om Würth Danmark A/S som arbejdspladsHer langer du ikke kun varer over disken eller fylder hylder op. Vi giver dig nemlig det fulde ansvar for hele butikken, bortset fra personalet. Og så har vi smidt ideelle mødetider og et unikt fællesskab i indkøbskurven til dig.

Jeg møder aldrig sure kunder. Langt hen ad vejen ved de selv, hvad de skal have, og ellers finder vi den rette løsning sammen. Og så får man et lige så nært forhold til dem, som til sine kolleger.

Stine Hinrichsen, butikssælger i Aabenraa.
Würth Danmark A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
CNC-opstiller til dag- eller aftenhold
Blue Wave A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Blue Wave A/S

CNC-opstiller til dag- eller aftenhold

Haderslev

Vi søger, til hurtigst mulig start, en medarbejder til vores langdrejer-afdeling, som selvstændigt kan programmere i Fanuc samt opstille og betjene maskinerne. Du vil indgå i et selvkørende team på i alt fem personer fordelt på to skift.

Vi tilbyder en spændende og udfordrende hverdag i en moderne og opdateret maskinpark. Du får en arbejdsuge på fem dage for daghold eller en arbejdsuge på fire eller fem dage for aftenhold.

Blue Wave A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fonden Tagkærgaard søger pædagogisk personale
Fonden Tagkærgaard
Syddanmark
6070 Christiansfeld
Fonden Tagkærgaard

Fonden Tagkærgaard søger pædagogisk personale

Christiansfeld

Vi søger fagligt og kompetent pædagogisk personale til flere af vores behandlingsafdelinger.

Er du uddannet pædagog, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, socialrådgiver eller har anden faglig relevant uddannelse og/eller erfaring, så er du et godt bud på den, vi søger.

Stillingen er på 37 timer i blandede vagter, og der arbejdes hver 4. weekend samt søgne-/helligdage.

Vores målgruppe er unge fra 13 til 18 år, med mulighed for efterværn til det 23. år. Fællesnævneren for vores unge er, at de har et aktivt misbrug eller forbrug af forskelligartede stoffer.

Vi tilbyder dig:

  • En organisation med højt til loftet og stor fleksibilitet.
  • En arbejdsplads, der giver dig ansvar og indflydelse.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Er du vores nye rørlægger / entreprenørmedarbejder?
Torben Clausen A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Torben Clausen A/S

Er du vores nye rørlægger / entreprenørmedarbejder?

Haderslev

Torben Clausen A/S søger kompetente og selvstændige rørlæggere og entreprenørmedarbejdere. Vi modtager flere og større opgaver og har derfor behov for flere kollegaer.

Der vil være skiftende arbejdssteder i Jylland og på Fyn. Derudover må der påregnes overarbejde i travle perioder.

Vi tilbyder et spændende job i en travl virksomhed, hvor tiden flyver.

Torben Clausen A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kvalitetsbevidste sagsbehandlere med lyst til værdiansættelse af ejendomme
Vurderingsstyrelsen
Syddanmark
6100 Haderslev
Vurderingsstyrelsen

Kvalitetsbevidste sagsbehandlere med lyst til værdiansættelse af ejendomme

Haderslev

Kunne du tænke dig at styrke din faglighed indenfor værdiansættelse af ejendomme og være med til at sikre et stærkt fagligt fundament for de nye ejendomsvurderinger?

Kerneopgaven er ejendomsvurdering i alle dens facetter og du vil sammen med teamet være med til at sikre en ensartet juridisk- og vurderingsfaglig opgavevaretagelse.

Vi lægger vægt på et godt onboardingforløb og en grundig oplæring, hvor du igennem tæt sparring med dine nye kolleger kan blive fortrolig med vores sager, som du får mulighed for at fordybe dig i.

Vurderingsstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagerleder
Protræ A/S
Syddanmark
6630 Rødding
Protræ A/S

Lagerleder

Rødding

Har du lyst til at arbejde med drift og udvikling af lagerfunktionen hos en af landets største træ- og byggevareleverandører? Så har vi jobbet til dig.

Du kommer til at indgå i den daglige driftsledelse af et frit, velfungerende og dynamisk team på ca. 32 kollegaer i vores lagerafdeling, der alle brænder for at ?levere varen?.

Din hovedopgave vil være sikring af en konstant optimal og rettidig lagerhåndtering, som en afgørende del af virksomhedens Logistikforretning. Derudover vil du løbende blive tovholder på udviklingsprojekter i relation til optimering af afdelingens processer og arbejdsflows.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ekstern Sælger
STARK Danmark
Syddanmark
6510 Gram
Arnum Rør

Ekstern Sælger

Gram

Drømmer du om et arbejde, hvor du bliver hørt og har reelle muligheder for indflydelse? Så er det måske dig, der er den kommende Eksterne Sælger hos Arnum Rør ApS.

Du vil i dit daglige arbejde have en stor berøringsflade - eksternt som internt. Dermed er stillingen en nøgleposition i virksomheden, hvor du vil blive ansigtet udadtil. Som en naturlig konsekvens af den viden du opbygger i arbejdet med Arnum Rørs udvikling, vil du på sigt være med til at definere din egen rolle.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kunne du tænke dig at være bogholder og sidde i idylliske omgivelser 30-37 timer i ugen?
Gram og Nybøl Godser A/S
Syddanmark
6510 Gram
Gram og Nybøl Godser A/S

Kunne du tænke dig at være bogholder og sidde i idylliske omgivelser 30-37 timer i ugen?

Gram

Da vores nuværende bogholder har søgt nye udfordringer, søges en erfaren og talstærk bogholder, der kan sit ?håndværk?. Alt imellem 30 til 37 timer ugentligt er muligt, og timerne kan fordeles på enten 4 eller 5 arbejdsdage om ugen.

Som person kan du bevare overblikket i en til tider travl hverdag. Afdelingen arbejder med mange forskelligartede opgaver, hvorfor det er vigtigt, at du byder ind, ?tager fra? og ser muligheder frem for begrænsninger.

Gram og Nybøl Godser A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Frisk sælger på 4 timer pr. uge
Wagner
Syddanmark
6100 Haderslev
Wagner

Frisk sælger på 4 timer pr. uge

Haderslev

Søger modeinteresseret og fleksibel deltidssælger, der kan give en ekstra hånd med, når vi har travlt i butikken.

Som assistance vil din primære rolle være at klæde kunden på med moderigtigt tøj. Det vil du gøre sammen med dine gode kollegaer i et team, hvor vi har en uformel tone og altid spiller hinanden gode ? det er nemlig sammen at vi skaber den gode kundeoplevelse og bedste service.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Business Analyst
Aller Aqua
Syddanmark
6070 Christiansfeld
Aller Aqua

Business Analyst

Christiansfeld

Do you want to elevate performance by use of data and business intelligence within an international B2B context? Do you have deep experience with Excel, Power Query, and flair for creating impactful PowerBI dashboards, along with analytical skills to derive insights from data? Then this is the job for you.

Your job is to develop, implement, and ensure a data-based approach in the company. You will expand our reporting tool, such as PowerBI or Excel dashboards, and supporting our business units with accurate data-based models and insights.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Selvstændig og fleksibel IT-medarbejder med praktisk og teknisk flair
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Syddanmark
6100 Haderslev
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen

Selvstændig og fleksibel IT-medarbejder med praktisk og teknisk flair

Haderslev

Har du hænder og hoved skruet rigtigt på? Motiveres du af en varierende arbejdsdag, som fx kan indeholde opbygning af LAN, fejlsøgning på netværkskomponenter og faglig IT-sparring ved etablering af nye bygninger i koncernen?

Dine opgaver kan bl.a. være:

  • Opbygning, ombygning og vedligehold af LAN i form af aktive netværkskomponenter i krydsfeltskabe
  • Bistå koncernen med faglighed og sparring ved etablering af nye kontorområder eller helt nye bygninger i koncernen
  • Leverandørkontakt ift. opbygning og ændring af IT-infrastrukturen
Udviklings- og Forenklingsstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland