2991 job i Sønderjylland 284 job i dette område
2991 job i Sønderjylland 284 job i dette område

top job

Speditionsassistent til serviceafdelingen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger en professionel og servicemindet speditionsassistent, som er det effektive bindeled mellem vores vognafdeling, spedition og chauffører.

Vi sikrer, at chaufførerne kommer afsted med alle dokumenter og instruktioner. Og du er med til at overvåge deadlines og hjælper med at finde gode løsninger til chaufførerne, hvor der er afvigelser i ruter, trafik eller ved læsning/losning.

Der er fart på, da vi arbejder med fødevarer med kort holdbarhed. Det er derfor vigtigt, at du har overblik og kan holde mange bolde i luften. Og gribe dem sikkert.

Du skal have et godt kendskab til logistik og international transport. Du er struktureret og sætter en ære i, at transport udføres korrekt og til tiden. Du er en holdspiller, som har en ærlig og tæt dialog med kolleger i hele transportkæden.

Dine primære opgaver vil være:
• Chaufførinstruktion ved overdragelse af ture
• Modtagelse og udlevering af dokumenter til chauffører
• Afgangs- og modtagekontrol på tid, bil og chauffør
• Administrative opgaver knyttet til International vejtransport
• 1. support til chauffører på deres ruter
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operational Excellence Manager, Global Operations
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to plant the seed in creating value and to facilitate continuous development of our lean agile roadmap? Do you want to make visible impact by improving processes and facilitating kaizens? Do you enjoy working in a team-oriented environment and like to be challenged? Can you imagine yourself achieving extraordinary results and having a stimulating daily work experience?


Then this can be the job for you! Apply and be part of the Global Operational Excellence team at LINAK.


Operational Excellence is an organisation which aims to have a common operating system for LINAK which is built in our best practices across the plants and ensure continuous improvement behaviors and results. For the right candidate, this is a unique opportunity to grow, learn across LINAK factories and work closely with all levels of the organisation.


Primary tasks

- Drive and facilitate kaizens & ensure operations metrics are continuously improving
- Support VSM activities, problem solving and gemba
- Support operations in developing policy deployment quarter plans, productivity improvement roadmaps and lean transformation projects
- Perform lean compass partner review with the purpose of learning and unifying the direction of our lean journey
- Globally responsible for lean tools & processes. You will also be responsible for training and coaching the organisation
- Actively participate in global best practice sharing and global summits.


Experience/Qualifications

- There are many paths for this position. You can either be a newly graduate engineer or an experienced engineer within operations
- Ability to facilitate workshops and kaizens by creating meaning to the group, managing the process to achieve desired outcome and asking good questions
- Confident, committed to self-growth, independent with energy, down to earth, structured, has a good sense of humor and drive
- Ability to challenge the way we do things and encourage the team to think out of the box. To be successful in this position, you must be able to communicate at all levels of the organisation and can get the buy in of stake holders
- It will be an advantage if you have TWI (Training within Industry) knowledge or experience.


If you have any questions about the position, you are welcome to contact Senior Manager, Operational Excellence, Kristy E. Rasmussen, phone no.: +45 51565735.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.


LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Produktionsmedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6070 Christiansfeld
For kunde i Christiansfeld søger vi en dygtig og robust produktionsmedarbejder til aften og nathold.

Det er ikke afgørende, at du har en produktionsmæssig baggrund, da der vil foregå oplæring i opstartsperioden.

Der er tale om et vikariat fra uge 28 - 35. Arbejdstiden for aftenhold er fra mandag - torsdag fra 14:45 - 22:15 og fredag fra 12:00 - 18:00.
Arbejdstiden for nathold er fra kl. 22:00 - 07:00 fra søndag - onsdag, hvorefter du går på weekend torsdag morgen.


Arbejdsopgaver:

Du vil indgå i afdelingen for produktion af pladevarmevekslere,

Produktionsopgaver
Montere gummipakninger på plader
Simple produktionsopgaver
Kvalitetskontrol af færdige emner


Personlige egenskaber:

Du er struktureret, kvalitetsbevidst og sætter en ære i at tingene bliver færdig til tiden.
Du er samtidig god til at bevare overblikket i en hverdag, der er præget af et højt tempo.
Du er omstillingsparat, og villig til at lære noget nyt.
Du skal arbejde selvstændigt, men også være en teamplayer.
Du er stabil og robust.


Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Vil du høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Servet Raofi, JKS Kolding, tlf. 76 33 07 53
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teamleder til Customer Service
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Teamleder til Customer Service i MEDLINE® & CARELINE®, der brænder for at støtte vores medarbejdere i at give vores kunder den bedste kundeoplevelse.

Du vil blive en del af vores centrale Customer Service afdeling, hvor du får personaleansvar for 7 customer service-medarbejdere. Udover den ledelsesmæssige opgave vil du også blive nøgleperson i forbindelse med den løbende tilretning og optimering af de administrative processer i afdelingen. Det er vigtigt, at du formår at skabe overblik over indkomne opgaver, og sammen med afdelingen finder de bedst mulige løsninger for vores kunder. Som teamleder vil du få en koordinerende og analytisk rolle, hvor det er en klar fordel, hvis du har en bred forståelse for mekanismerne i en forsyningskæde. For at lykkedes i jobbet, skal du trives med at skabe overblik i indkomne kundeordrer og have en analytisk tilgang til problemløsning.

Du vil opleve en travl hverdag, hvor der til tider skal træffes hurtige beslutninger, hvorfor det er væsentligt, at du kan holde mange bolde i luften og skabe struktur. Til gængæld får du en bred kontaktflade til kolleger i flere dele af verden og får ansvar og mulighed for at præge udformningen af jobbet og afdelingen.


Primære arbejdsopgaver

Sikre høj leveringsevne i tæt samarbejde med produktionsområder samt datterselskaber og kunder
Sparringspartner for medarbejderne der arbejder med ordrebehandling, leveringstider og forecastopgaver
Analyse af data i forbindelse med kundeordrer, forecast etc.
Løbende tilretning og optimering af administrative processer i samarbejde med supply chain organisationen
Håndtering af kundeaftaler – herunder opfølgning på lagerstatus
Daglig ledelse, motivation og udvikling af medarbejdere
Aktiv del af afdelingens opgaver – især ved spidsbelastninger
Deltage i tværfaglige projekter
Diverse ad hoc-opgaver


Du

er uddannet inden for supply chain, logistik, produktion el.lign. og/eller har erfaring med supply chain – gerne fra en produktionsvirksomhed
har erfaring med ledelse samt team- og medarbejderudvikling
har evne og lyst til at arbejde analytisk med problemstillinger
er rolig og kan tage hurtige fornuftige beslutninger
har en tillidsvækkende lederstil, er en dygtig kommunikator og god til at lytte
er omstillingsparat og trives i et omskifteligt arbejdsmiljø
har erfaring med Office-pakken (herunder primært Excel) og ERP-systemer
behersker dansk og engelsk i skrift og tale. Tysk er en fordel


Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Customer Logistics, Henrik Elkjær på tlf. 73 15 17 67.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Director, Strategic Business Unit - DESKLINE
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you searching for the opportunity to use your leadership experience in sales management of technical products to take one of the most successful manufacturing companies in Denmark even further?

We are among the leaders in the global market for height adjustable office desks. Our global market is growing fast, and we have great opportunities to increase our business even further in the coming years. We are now searching for a new SBU Director to take responsibility for aligning sales, product portfolio and marketing of our DESKLINE products globally in cooperation with our global sales organisation and departments at LINAK headquarters.

You will report to the EVP & Division President for the DESKLINE division and have direct report from 8 experienced and highly motivated employees here at our headquarters in Guderup. But you will also hold matrix responsibility for all business activities performed by dedicated DESKLINE salespeople globally.

For the right person this is the opportunity to make a difference and build your career. Your motivation should be to work in the intersection between our customers and market needs on the one hand, and our technical solutions and business results on the other. Being a global company in a growing business, this job can also be your opportunity to seek other challenges within LINAK in the future.


You will

Define and execute the DESKLINE sales strategy
Define and communicate the global sales strategy
Prepare sales activity plans and follow-up on execution
Define and optimize pricing strategies
Meet the goals as regards turnover and margin
Responsible for observance of your cost budget
Take responsibility for sales globally
Cooperate with dedicated sales staff in our subsidiaries globally to drive sales
Visit OEM customers to ensure a joint strategy with Power Sponsors
Manage the introduction of new products/systems to the global sales organisation
Together with Marketing ensure optimal marketing of products and systems
Ensure regular coaching of employees and contribute to progress in projects
Ensure use of existing tools in the daily work (CRM, LEAN Sales tools)
Ensure that our product portfolio matches market demands
Competitor monitoring
Structured collection of market information with a view to be able to offer the right products within our DESKLINE business, and input to R&D



You:

probably hold at least a technical or business bachelor’s degree or a combination of the two
have significant sales experience from a technical B2B manufacturing environment and sales management experience as well
have a strong sense of business and can handle conflicting demands from customers and sales colleagues
are a strong communicator and are able to find the right balance in listening and communicating
are able to help people grow and are naturally respected by your colleagues and costumers
work with a systematic approach and are able to handle a high degree of complexity
speak, read and write English at a professional level, German is an advantage



If you have questions to the position, please contact Division President and Executive Vice President John Hansen Frost by phone + 45 73 15 15 33.



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
DK-6430 Nordborg
www.linak.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Intern salgsmedarbejder
JKS A/S
Syddanmark
6500 Vojens
Til spændende stilling hos Hoshizaki Danmark søger vi en fleksibel intern salgsmedarbejder, som arbejder selvstændigt og struktureret. Du vil få en central rolle i vores salgsafdeling med mulighed for at præge vores udvikling.

Der er tale om et vikariat på ca. 1 år i en fuldtidsstilling på 37 timer, hvor arbejdstiden er på daghold.
Stillingen består af flere elementer, lige fra intern salg, administrative opgaver og lettere teknisk support til vores gode kunde. Så er du teknisk interesseret, er det et plus. Du skal nok blive lært op i vores produkter løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Sales Manager
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
As our new Sales Manager for the BSS – Basic Safety & Survival Training division in Esbjerg, we see you as someone who is enthusiastic to sell products, understands the discipline of product selling, possesses excellent verbal and written communication skills, have strong commercial acumen, financially literate and is skilled at networking, lead generation and closing in a high paced sales environment. As our BSS Sales Manager you will be a part of a new established and dynamic commercial team. You will be given the account responsibility for companies within the Maritime, Wind or Oil & Gas industries. For the right candidate this position offers remarkable career opportunities.



Key Responsibilities

You will be directly reporting to the Head of Commercial DK and generally execute the below tasks.

- Sell Basic Safety & Survival training products to companies in the Maritime, Wind or Oil & Gas Industry
- Build a strong relation with customers through an understanding of their business to map out their needs, proactively suggest training products from our MT Product Portfolio and draft proposals/frame agreements accordingly
- Analyzing market opportunities and identifying potential customers
- Carefully planning and executing sales calls and – meetings / Cover the many customer touch points via a Hybrid Sales Approach
- Drafting, negotiating, and signing offers and contracts
- Providing excellent support to your customers
- Initiating and carry out marketing campaigns – push single seat sales
- Establish strong, multi-level, win/win relationships with new and existing customers

You will be working in Esbjerg, Denmark, but you will spend 10-15 days per month visiting customers. You can expect 10-20 overnight travelling days per year.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Intern teknisk salgssupporter
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Trives du med en travl hverdag, hvor opgaverne er mangeartede? Har du et STORT servicegen, og motiveres du af at hjælpe kunder med deres forskelligartede udfordringer? Er det vigtigt for dig at arbejde i et team med god energi og faglig sparring, og besidder du en teknisk viden inden for hydraulik og transmission? Så vil vi meget gerne høre fra dig.

Vi søger en intern salgssupporter til at varetage den tekniske kundesupport/rådgivning hos Granit Parts.

Granit Parts Danmark er, udover at være en virksomhed i vækst, kendetegnet ved godt kollegaskab, en fri omgangstone og frihed under ansvar. Virksomheden består af interne salgssupportere, kørende konsulenter og administration. Der arbejdes med salg af reservedele og tilbehør til følgende koncepter: Landbrug, skov, have og park samt industrien, og deres kunder afspejler disse segmenter.


Om stillingen:

Med reference til kontorchefen vil du blive en del af den tekniske supportfunktion hos Granit Parts Danmark. Der er base i Aabenraa, og du vil komme til at sidde i en afdeling med yderligere 6 kollegaer, hvor man står for den daglige tekniske support til både kunder og kørende sælgere. Opgaverne er mangeartede- lige fra ordreindtastning over telefonisk support til tilbudsgivning.


Primære opgaver:

Betjene kunder/sælge reservedele over telefon
Betjene kunder via mailforespørgsler
Indtaste ordrer
Rådgive kunder
Back up for eksterne sælgere
Lave tilbud til kunder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Supply Chain - Supplier relationship og optimering
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en kollega der vil få fokus på optimering af vores leverandørsamarbejde og ansvar for egen leverandør kategori. Du skal være god til at skabe relationer til både interne og eksterne samarbejdspartnere, da du vil få en bred kontaktflade.

Du vil blive en del af Inbound Logistics under LINAK Supply Chain funktion. Inbound Logistics består af 7 medarbejdere med fokus på inbound processer og systemer. Du vil indgå i et team med 3 kollegaer der har fokus på at sikre og videreudvikle leverandørrelaterede logistikløsninger, både i samarbejde med disponenter, indkøbsafdelingen og LINAK øvrige fabrikker.



Primære arbejdsopgaver:


Følge op på leverandørens KPI-målinger og koordinere evt. indsats overfor leverandøren i samarbejde med indkøb og disponenter (herunder koordinere input til leverandørevalueringer og lignende til indkøb)

Sikre at vi har aftalt logistik kravspecifikationer hos udvalgte leverandører, samt ansvarlig for vedligeholdelse af disse

I samarbejde med leverandørerne finde optimeringsmuligheder og efterfølgende følge op på handlingsplaner

Bistå disponenterne med problemstillinger ifm. disponering/manglende leverandørperformance

Bistå omkring logistikken ved leverandørskifte i samarbejde med disponenter og indkøbsafdelingen

Ansvarlig for afholdelse af månedlige kapacitets-, og KPI-opfølgningsmøder med udvalgte leverandører

Bistå indkøbsafdelingen med logistikaftaler og opfølgning når dette ønskes, herunder evt. deltagelse i leverandørbesøg

Deltage i udarbejdelse af transportløsninger



Du

har erfaring med leverandørkontakt – gerne erfaring med leverandører fra Asien

er god til at skabe relationer

har gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed

er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig

er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften

behersker dansk og engelsk i skrift og tale

har drive i en hverdag med stor selvstændighed indenfor givne rammer

har en relevant faglig baggrund

er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året



Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Senior Manager, Inbound Logistics, Janne Skovgaard Nørr på 73151514.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Tønder søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er en fordel, men ikke et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 13. juli 2022.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Renovationsarbejdere til Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Kolding søger vi både faste og afløsere.
Vi tilbyder en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.

Derudover får du et frit job, hvor du vil have borgerkontakt og hvor du vil kunne yde en god service.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 11. juli 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Digital Process Automation Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Would you like to help push the digital transformation in the HQ of a global company, and do you have the competences and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our early ventures into the implementation of the Microsoft Power Platform, Azure LogicApps and UIpath RPA software at LINAK.

Our immediate focus is to establish a small and efficient team of competent IT consultants who connect business needs with best-fit solutions for integrations and automation of processes. The current toolbox consists of solutions that target API and UI level, and our job is to understand the need scenarios to pick, develop and implement optimal solutions. Now is a very exciting time to onboard our small organisation and we need your help to build momentum.

The current department activities match the characteristics of a typical start-up - establishing an organisation and processes, enhancing our value proposal, and engaging with opportunities. We are currently implementing an agile methodology to help us govern our solutions, prioritise our efforts and optimise process and progress.


- Engage with business to uncover and map processes relevant for automation support
- Develop solutions in Automate flow, Desktop flow, Power Apps, LogicApps and UIpath
- Participate in agile processes for change management
- Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
- Contribute with technical support, operation, and maintenance of implemented solutions
- Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context


You:

- hold a relevant bachelor’s degree as a minimum, and a combined focus on IT and business is preferred
- have a solid technical understanding of digitalisation and the tools mentioned above
- have a flair for process optimisation and a desire to help people work smarter
- could have a background in web development and have experience working with REST APIs
- speak, read and write Danish and English at a professional level


For additional information regarding the job please contact Senior Manager, BI & Process Automation, Thomas F B Damsgaard, phone: 7315 1736.

We have no application deadline, but continuously assess the submitted applications until the correct candidate is hired. Potential application deadlines are system generated and not scheduled by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Mekaniker til Kolding
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger en mekaniker til servicering af maskiner og materiel i trekantområdet.
Du bliver tilknyttet Arkils anlægsafdeling i Kolding, der beskæftiger ca. 114 medarbejdere. Vi udfører projekter inden for kloakerings- og forsyningsledninger samt traditionelle anlægsopgaver.

Dine arbejdsområder og opgaver vil bl.a. være:

- Servicering af maskiner og materiel i marken
- Servicering af maskiner og materiel på vort værksted

Det er en fordel, hvis du har kendskab til hydraulik og fejlretning samt entreprenørmateriel.


Bidrag til et stærkt team

Du får et spændende og selvstændigt job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og positive, professionelle samarbejdsklima.

Som ny medarbejder bliver du godt introduceret og oplært, så du kommer godt fra start i jobbet.

Du tilbydes en god løn efter kvalifikationer og får en attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Nyuddannet? Gør karriere som forretningsudvikler i Fleggaard koncernen
Fleggaard Holding
Syddanmark
6340 Kruså
Er du klar til at kickstarte din karriere og blive en del af en international koncern? Drømmer du om at arbejde med strategi, forretningsanalyser og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Så er det måske dig, vi søger.


Om stillingen

Som forretningsudvikler hos Fleggaard, vil din arbejdsdag variere en del. Som støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, er vi en aktiv medspiller, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Du kommer derved til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Din arbejdsdag veksler f.eks. mellem analysearbejde, udarbejdelse af materiale til workshops og projektarbejde. Med tiden du vil få ansvar for dine egne projekter, som skal udvikles, afleveres og implementeres inden for en aftalt projektplan. En del af kernen i vores funktion er sparring med koncernledelsen, koncernens datterselskaber samt med hinanden i teamet. Derudover ligger rollen som direktionsassistent i vores team. En rolle, som du også kan få lov at prøve kræfter med.

En af vores nuværende forretningsudviklere har fået andre spændende opgaver i koncernen og derfor søger vi en ny kollega til at joine vores team. Kan du lave skarpe analyser, have mange bolde i luften og motiveres du af at føre projekter fra start til implementering? Så søg stillingen nu!
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Product Manager – nyuddannet med videregående merkantil/kommerciel baggrund
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at arbejde for en globalt førende virksomhed med fuld fart på? Vi har rigtig travlt og søger derfor en Product Manager, der har lyst til at have indflydelse på vores fremtidige produkter i vores MEDLINE/CARELINE segment.

Vi udvider vores team af Product Managers med en ny kollega, der i tæt samarbejde med salgsingeniører, udviklingsingeniører, marketing- og SBU-managers udvikler kundevenlige løsninger til forskellige medicinske markeder. Du bliver en del af et internationalt miljø, hvor 14 kolleger arbejder på at afdække og omsætte kundebehov til konkrete produkter samt bidrager til, at kunderne oplever kompetent service og værdiskabende produkter. Dine kunder findes over hele verden, og din kontakt er enten via vores datterselskaber eller direkte til den enkelte kunde.


LINAK har stor fokus på konstant at være konkurrencedygtig i et attraktivt marked. Der er hele tiden fokus på at udvikle nyt, være på forkant med udviklingen og sikre, at kundernes stemme bliver hørt i udviklingsprojekterne. Samtidig skal vores eksisterende produktprogram vedligeholdes, så det er profitabelt.

En af dine vigtige opgaver bliver derfor at følge og dokumentere produktets kommercielle udvikling fra vugge til grav. Der vil være mange forskelligartede udfordringer i jobbet, og der er stor mulighed for at skabe sig en stilling med masser af ansvar og selvstændighed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Anlægsstruktørlærlinge til Arkil i Kolding
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Brænder du for godt håndværk og vil du være med til at skabe fremtidens Danmark?
Vil du være en del af en stor koncern, der giver dig gode muligheder for udvikling og et stærkt netværk, så er det dig vi står og mangler.

Vi mangler anlægsstruktørlærlinge som bliver tilknyttet projekter i henholdvis Vejle, Kolding og Haderslev området.

Hos Arkil kan du blive faglært superhåndværker i entreprenørbranchen på ca. 3 ½ år. Hvis du har interessen og viljen – har vi pladsen til dig.


Som lærling i Arkil A/S kan du forvente:

Du får din egen mentor, som følger og vejleder dig, giver dig faglige udfordringer og solid fokus på din uddannelse. Du bliver tilknyttet vores afdeling i Kolding, som er en del af anlægsdivisionen i Arkil.
Afdelingen består af ca. 115 medarbejdere og uddanner lige nu 5 struktørlærlinge.

Du kommer blandt andet til at lære en masse om infrastruktur, belægning, udskiftning af kloakering og forsyningsledninger samt byggemodninger.

Jobbet kræver fleksibilitet, da arbejdsstederne blandt andet kan strække sig lige fra Haderslev, Vejen, Fredericia og til Horsens.
Det er derfor en fordel, at du som minimum har kørekort til personbil og selv kan komme fra A til B.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Erfarne asfaltmedarbejdere
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
I vores asfaltafdeling i Syddanmark mangler vi erfarne kollegaer, der brænder for at skabe belægninger, så dem, der færdes i trafikken, får en god oplevelse når de skal fra A-B.


Dine kolleger

I afdelingen er der ca. 50 kollegaer, der arbejder på vores asfaltværk, på forskellige maskinhold og på vores kontor. Du bliver en del af et vores store maskinhold, hvor vi er 7 kollegaer, der sammen kører ud til de enkelte opgaver.


Om dig

Du har erfaring med asfaltarbejder.
Du kan betjene et strygejern.
Du skal have lyst og gå-på-mod og du sætter pris på udendørs arbejde.
Du har kørekort til personbil, dette er ufravigeligt.
Du vil bidrage til, at du sammen med dine kollegaer får en god og sikker arbejdsdag.


Hos os får du

Løn efter kvalifikationer, sundhedsforsikring samt god pensionsordning
Vi giver dig mulighed for uddannelse og udvikling.
En arbejdsplads der giver plads til alle og hvor vi har stort fokus på miljøet, din sikkerhed og arbejdsmiljøet
Er du den rette tilbyder vi også, at du på sigt kan starte på den toårige uddannelse som vejasfaltør.

Har du lyst til at høre mere
så ring endelig til projektchef Allan Bay på telefon 4187 0568.

Du er også velkommen til at sende os din ansøgning og CV ved at trykke på ”Ansøg”.

Vi opfordrer alle, uanset køn og etnicitet, til at søge stillingen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Industrilakerer, Autolakerer eller overfladebehandler
FLK Cabin A/S
Syddanmark
6520 Toftlund
FLK Cabin har gennem 55 år produceret nogle af de bedste førerkabiner på markedet. Det kan vi fordi vi har nogle af de bedste og mest stabile medarbejdere med høj anciennitet. Vi har fået travlt, og derfor søger vi nu en industrilakerer, overfladebehandler, maler eller autolakerer.

Vi har for nylig investeret i helt nyt produktionsanlæg til vådlakering, så du vil komme til at arbejde med det bedste udstyr man kan få, herunder 2K blandeanlæg. Vi skal nok lære dig op i hvordan vi arbejder, når blot du har erfaring og helst uddannelse indenfor sprøjtelakering.

Du vil komme til at seale/fuge, klargøre og overfladebehandle vores emner, og får dermed ansvaret for en meget vigtig del af vores samlede produkts kvalitet.

Du vil blive en del af et travlt og engageret team, for hvem kvalitet spiller en stor rolle. Du vil også blive en del af et team som lægger vægt på at arbejde selvstændigt og have det sjovt. Vi har dygtige folk, som du sikkert kan lære noget af – og hvis vi kan lære noget af dig, så bliver vi rigtig glade.

Du skal være frisk på at tage fat med godt humør, kvalitetsbevidst og klar til at lære noget nyt. Du har forhåbentlig et truck-kort, og så møder du til tiden.

Interesseret, så ring eller skriv straks direkte til værkfører Michael Ratchke: MRA@flk.dk eller tlf. 2147 7905

FLK Cabin A/S. Rømøvej 26. 6520 Toftlund. Tlf. 7483 4579
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project Engineer – til udvikling af fremtidens digitale produktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Søger du muligheden for at bruge dine projektledelsesevner samt dine tekniske kompetencer til at hjælpe en af Danmarks mest succesrige produktionsvirksomheder i vores digitale rejse inden for produktion?

Vi søger en projektingeniør der vil være med til løfte vores digitale produktion til world class. Vi har arbejdet med automatisering og digitalisering i produktionen i flere år. I de kommende år vil vi fortsat fokusere på vores smart integrated factory strategi, manufacturing execution systems og de nyeste teknologier inden for Industry 4.0.

Stillingen giver rig mulighed for at præge tilgang og initiativer relateret til indførsel af ny teknologi, digitalisering og automatisering i en virksomhed, der har store vækstambitioner, og som vil være world class og flytte grænserne for brug af teknologi, digitalisering og automatisering i produktionen.

Du bliver en del af et mindre produktionsudviklingsteam, der arbejder på tværs af virksomheden, hvor du som projektleder og sparringspartner har rig mulighed for at arbejde tæt sammen med IT og vores produktionsingeniører i forskellige produktionsområder på tværs af vores fabrikker i Danmark, Slovakiet, Kina, USA og Thailand.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Serviceminded kontorassistent
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du serviceminded, erfaren, engageret og god til at holde mange bolde i luften? Så har vi et spændende job som kontorassistent i en landsdækkende entreprenørvirksomhed, lokalt forankret i Kolding.


Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed

Arkils afdeling i Kolding fungerer som kontor for flere af vores aktiviteter inden for fagområderne anlæg og vedligeholdelse af veje, kloak- og forsyningsanlæg m.v.


Dine arbejdsopgaver:

Du skal i samarbejde med vores nuværende kontorassistenter løse administrative opgaver i relation til driften af kontoret samt igangværende entreprisesager. Sammen får I ansvar for administrative opgaver for vores anlægsafdeling, der i dag består af ca. 30 funktionærer og ca. 100 timelønnede medarbejdere. Dagligdagen er i høj grad præget af selvledelse, og du får mulighed for at skabe netværk ud i resten af virksomheden og blive en del af et større administrativt fællesskab.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Entreprenør til fjernvarmeprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi har travlt og søger derfor en entreprenør - har du trailerkørekort, erfaring fra branchen og tager du gerne arbejdshandsken på og giver en hånd med? - Så har vi jobbet til dig.


Sæt dit aftryk

Du bliver tilknyttet vores anlægsafdeling i Kolding, der beskæftiger ca. 130 medarbejdere. Vi udfører projekter inden for kloakerings- og forsyningsledninger samt traditionelle anlægsopgaver.

Du vil primært blive tilknyttet fjernvarmeprojekter omkring Vejle og Kolding.

• Du har erfaring fra entreprenørbranchen
• Du har trailerkørekort
• Du har gode samarbejdsevner og godt humør
• Du er selvkørende og kan lide at tage aktivt del i arbejdsopgaverne
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Royal Oak Golfklub i Jels søger serviceminded tjener
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Til et af Danmarks smukkeste golfresorts, beliggende i naturskønne omgivelser med kort afstand til motorvejen, søger vi en serviceminded tjener med erfaring fra branchen, overblik og humor. Vi er et dygtigt team af kokke og tjenere– vi søger en god kollega, er det dig?


Dine arbejdsopgaver

Du vil i tæt samarbejde med vores resortchef, kokke og tjenere bidrage til den daglige drift og planlægning, herunder optimering af restaurant, bar samt selskabslokaler. Du trives med at skabe relationer mellem mennesker og har fokus på inddragelse og udvikling.
Vi forventer, at du er struktureret og ansvarsfuld, er god til planlægning og har kendskab til udarbejdelse af vagtplaner. Du skal ligeledes koordinere og sikre vellykket afholdelse og afvikling af arrangementer og medvirke til ansættelser, udvikling og træning af resortets medarbejdere.

Hos Royal Oak går vi op i god service og sørger for, at vores gæster får den bedst mulige oplevelse.


Vi tilbyder:

• Ansættelse i et golfresort, der er i en spændende udvikling
• Et spændende, selvstændigt og ansvarsfuldt job med både faglige og personlige udfordringer, hvor du selv definerer din arbejdsdag
• En dynamisk arbejdsplads – hvor vi løfter i flok
• Et professionelt og uformelt samarbejdsklima
• Gode muligheder for opkvalificering og efteruddannelse
• En arbejdsplads med højt til loftet, hvor vi har stort fokus på gæster, medarbejdere, arbejdsmiljø og sikkerhed
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til transport af minirenseanlæg i hele DK
Watersystems A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi har travlt og søger en chauffør med god kørsels- og kranerfaring samt sans for kundeservice.

Trives du med skiftende arbejdstider under velordnede forhold?

Har du hænderne skruet rigtig på, god ordenssans og evner til at udføre mindre montageopgaver på lager og værksted?

Så er du måske den chauffør vi står og mangler.

Watersystems A/S beskæftiger sig med udvikling og levering af produkter indenfor miljøteknologi. Vi har hovedkvarter og lager i Aabenraa.

Vores populære minirenseanlæg WS bioclean™ efterspørges over hele landet. Derfor søger vi snarest en fleksibel og pålidelig chauffør til fastansættelse på fuld tid.

Som chauffør hos Watersystems vil du indgå i et dygtigt medarbejderteam, hvor kundeservice og præcision er i højsædet.


Vi forventer at du:

• Er serviceminded
• Er stabil og pligtopfyldende
• Har et godt humør
• Kan forstå, skrive og læse dansk


Kørekort C og E samt krancertifikat til 55 t/m er en nødvendighed.

Du kan læse meget mere om os på www.watersystems.dk.


Send din ansøgning og dit CV til:

Watersystems A/S
Lundsbjerg Industrivej 43
6200 Aabenraa
Att. Daglig leder Pia Escherich

Mail: info@watersystems.dk

Ansøgningsfrist: hurtigst muligt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Strategisk Indkøber
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Er du en god ”købmand”, som motiveres af at gøre en god handel, og samtidig ønsker at bruge din uddannelse og/eller erfaring til at gøre en stor forskel for en succesfuld virksomhed, så er det her muligheden for dig.

Vi oplever en kraftig vækst i LINAK og andelen af indkøbte dele er på omkring halvdelen af vores samlede omsætning. Det betyder, at indkøbsprisen og -aftalerne har meget stor betydning for vores resultater. Vi søger derfor en strategisk indkøber til prisforhandling af tekniske produkter, deltagelse i udviklingsprojekter for optimering af kostpriser og benchmarking i markedet.

For den rette person er dette chancen for at blive en del af én af Danmarks mest succesfulde industrivirksomheder. Du vil rapportere til Corporate Vice President, Purchasing for LINAK og vil blive en del af en afdeling på samlet 10 medarbejdere med dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.


Primære arbejdsopgaver



Holde fokus på og løbende forbedre indkøbspriserne
Udvælge og evaluere leverandører, der underbygger produktionsstrategien
Gennemføre kontraktforhandlinger med nye og eksisterende leverandører
Være aktiv sparringspartner i udviklingsprojekter
Gennemføre benchmarking i markedet
I samarbejde med EP-funktionen gennemføre kostreduktionsopgaver


Du

har en gerne en teknisk uddannelse som f.eks. ingeniør, gerne suppleret med en økonomisk uddannelse
kommer gerne fra en lignende stilling eller fra en sælgerstilling, hvor du har erfaring med OEM salg
har et udpræget drive og følger tingene til dørs
bevarer strukturen og overvejer helheden i en travl hverdag
har evnen til at kommunikere med mange forskellige typer af mennesker
behersker engelsk og gerne tysk på forhandlingsniveau
er indstillet på rejseaktivitet ca. 15 til 25 dage om året
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Udadvendt salgselev eller trainee/juniorsælger til det tyske marked
Dangaard
Syddanmark
6330 Padborg
Tyskland kalder! Vi har varerne. Kunderne er der. Nogle kender vi allerede – andre venter kun på at få kontakt med os! Men vi mangler DIG til at skabe kontakten, opbygge relationerne og sikre salget. Dangaard søger en udadvendt person, som brænder for at sælge, så alle parter er tilfredse. Vores motto er; ”grow with the best – or be left with the rest”

Dangaard giver dig nu muligheden for at få nogle fantastiske kolleger, som brænder for deres arbejde. Du bliver tilknyttet et team af 4 sælgere og 2 koordinatorer, hvor vi arbejder med salg til bl.a. retailkæder, webshops og mindre grossistvirksomheder i Tyskland. Vi har et positivt arbejdsmiljø, hvor din hverdag vil være præget af en stor kontaktflade både internt og eksternt. The Sky Is The Limit – hvis du har drive og er villig til at tage fat. Du vil blive tilknyttet en mentor, som er til for at støtte dig, så du får den bedste elev-/trainee-tid hos os. Vi sørger også for at give dig et solidt kendskab til vores produkter og forretningsgange, så du kan lykkedes med dine opgaver.


Om dig

Du skal have afsluttet en HHX eller EUX inden ansættelsesstart, hvis du vil ind i et elevforløb. Er du klar på en start som trainee eller juniorsælger, skal du have en relevant uddannelsesbaggrund med speciale inden for salg. Du er flydende i tysk både skriftligt og mundtligt og gerne også i dansk. Kan du desuden engelsk vil det være en fordel.

Det afgørende for at lykkedes i denne stilling er din personlighed og personlige drive. Du har viljen til at lykkedes og evnen til at arbejde selvstændigt, men forstår samtidigt at være en teamplayer. Du trives med udvikling og du er ikke bange for at kaste dig ud i nye udfordringer. Du er i besiddelse af ”VINDER-DNA’et” og er klar på at lære salgets ABC. Du kan kommunikere med alle og du forstår at skabe langvarige relationer til kunderne, forretningspartnere og kolleger.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Development Engineer, Mechanics
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK® MEDLINE® and CARELINE® is looking for a development engineer with a creative mindset who is used to complex problems and who is enthusiastic about making a difference to other people. You will become part of a technically strong development department consisting of 25 colleagues who work as either project manager, CAD designer or development engineer. The focus of the department is global development of new actuator solutions for some of the worlds’ leading manufacturers of anything from patient lifts to hospital beds.

Your main tasks will have focus on development of actuators including design, dimensioning, and test. As part of the project team you will become part of a cross-functional project group with team members from sales, purchase and production and you will be working closely together with electronics and software engineers who convert technical skills to new ideas to tomorrow’s solutions.


Primary tasks:

- Idea and concept development
- Use of technical theory to ensure a strong basis for design
- Mechanical calculation and design tasks
- Design in accordance with existing requirements from customers and authorities
- Co-operation with suppliers and toolmakers
- Ensure high quality and assembly-friendliness in the newly developed products
- Practical implementation of test and analysis of the new products
- Co-operation with production technicians among other things during production preparation
- General documentation of own work throughout the entire project process


You:

- are a trained mechanical engineer, mechatronics engineer or similar
- have preferably 3-5 years’ experience with similar development tasks
- have preferably knowledge about material design in injection moulded plastic material
- have a positive and creative approach to problems
- work goal-oriented and structured
- have good overview and can keep several balls in the air at the same time
- speak and write Danish and English
- have a motivating and inspiring effect on your surroundings and have a good mood
- are able to make things work in practice


We offer:

- You will experience continuous technical development through relevant courses and qualifying tasks so that you are always updated on the technological front
- You will become part of a global organisation with development departments in Denmark, China and in the US with co-operation across the borders
- You will become part of a team of enthusiastic colleagues who have great passion for developing new actuator solutions by testing and pushing the boundaries of what is technically possible today.
- Taking part in the development of new actuator solutions, you will make a difference which affects people all over the world, as our actuators are included in many applications such as hospital beds, operating desks, and wheelchairs


We live to create innovative actuator solutions that improve people's quality of life and working environment. We focus on understanding and listening to what the customer's needs are, creating a basis for us with creative ideas to develop world-class quality products with the latest technology. We want to keep the workplaces local and make an extra effort to develop products that can be profitably produced in Denmark via automation. Our culture is based on enthusiastic employees, where we provide space for you to try out your creative ideas hands on. We quickly turn decisions into action.



If you have any questions, please contact R&D Senior Manager Michael Laursen, phone 0045 50771094.



Applications are evaluated continuously, and the position will be closed when we find the right candidate. (Potential application deadlines are system generated and not determined by LINAK).



LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Forretningsudvikler med stærke kompetencer indenfor projektledelse
Fleggaard Holding
Syddanmark
6330 Padborg
Brænder du for at arbejde med strategi, forretningsanalyser, CSR og projektledelse helt tæt på beslutningstagerne? Vil du være med til at udvikle én af Danmarks største familieejede koncerner med 14 forskellige datterselskaber i 10 lande? Så er det dig vi søger til vores Forretningsudvikling, Risk & CSR-team på koncernens hovedkontor i Kollund i Sønderjylland.

Forretningsudviklingsafdelingen er placeret under koncernledelsen. Den er bl.a. støttefunktion til koncernens mange datterselskaber, når forretningsområder skal udvikles eller optimeres, og når nye forretningsområder skal integreres. Sparring med både koncernledelsen og koncernens datterselskaber er således en vigtig del af jobbet. Udover forretningsudvikling beskæftiger vi os med Risk og CSR for hele Fleggaard koncernen.


Om stillingen

Du vil få en bred vifte af opgaver indenfor strategi- og projektarbejde - både som deltager, projektleder og facilitator. Du vil få dine egne projekter som skal styres, udvikles, afleveres og implementeres indenfor en aftalt projektplan. Det kan være lige fra projekter indenfor forretningsudvikling på datterselskabsniveau eller udvikling af vores CSR strategi for hele koncernen. Du vil samtidig agere aktiv sparringspartner på afdelingens øvrige projekter. Udover det ligger rollen som direktionsassistent også i vores team. Der vil med tiden være mulighed for at du får lov at prøve kræfter med denne opgave.


Vi tilbyder

Du vil få en projektorienteret stilling med store karrieremuligheder i et dynamisk og innovativt miljø. Forretningsudviklingsafdelingen er koncernens ”rugekasse” for nye talenter, og en lang række af vores tidligere forretningsudviklere er således i dag ansat i ledende eller specialist stillinger andre steder i koncernen. I og med Fleggaard koncernen er et konglomerat vil du dagligt stifte bekendtskab med mange spændende brancher og du vil få rig mulighed for at bringe dine kompetencer i spil og bidrage til udviklingen.


Om dig

Du har formentlig gennemført en længere videregående uddannelse som HD, Cand. merc. eller lignende og opnået gode resultater på dit studie. Alternativt har du en kortere uddannelse men praktisk erfaring med forretningsudvikling og projektledelse og kan se dig udvikle dig i denne retning. Vi ser gerne at du har nogle få års relevant erhvervserfaring, men du kan også være nyuddannet med erfaring fra relevant studiejob. Det er afgørende, at du har en analytisk tilgang til problemstillinger, og at du kan arbejde struktureret i en kreativ proces. Det forventes, at du behersker Office-pakken på et højt niveau, især PowerPoint er vigtigt. Derudover er dine mundtlige og skriftlige sprogkundskaber på engelsk og dansk på højt niveau. Kan du tysk er det et plus. Har du desuden erfaring med eller interesse for CSR er det en fordel.

Som person er du engageret og villig til at yde en stærk indsats for at nå afdelingens og koncernens målsætninger. Du er god til at arbejde selvstændigt, men også til at bidrage med dine ideer og meninger til teamets opgaver, da vi kun i fællesskab får success. Du er relationsskabende, god til at skabe tillid og nysgerrig på at lære de forskellige spændende selskaber og brancher at kende og følger med på udviklingen i markedet.


Arbejdssted

Du vil som udgangspunkt være på hovedkontoret i Kollund, hvor du vil indgå i et nyt mindre team af forretningsudviklere. I forbindelse med projektarbejde i koncernens datterselskaber vil det kunne forventes, at du i perioder har andet arbejdssted i Fleggaard koncernen, dog liggende i nærområdet.


Kontakt

Har du lyst til, at være med på holdet og få en spændende og udfordrende stilling med gode kollegaer, så send os din ansøgning via ansøgerfunktionen i højre side af stillingsopslaget. Vi indkalder løbende kandidater til samtale og ansætter, så snart vi har rette kandidat til stillingen. Vi anbefaler derfor, at du sender din ansøgning snarest muligt. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte Head of Business Development, Risk & CSR Morten Ryholl Skjerning på telefon + 45 72 30 30 42 eller mail msj@fleggaard.dk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
International Controller
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en controller, der selvstændigt kan løse opgaver indenfor flere områder i økonomifunktionen.

Økonomifunktionen ved LINAK består af 17 medarbejdere som er delt op i 3 teams. Du vil komme til at indgå i controller teamet, sammen med 5 andre dedikerede controllere.

Controller teamet har ansvaret for økonomistyringen i hele koncernen, herunder rapportering fra 30 datterselskaber. Vi udarbejder interne og eksterne regnskaber, ABC analyser, transfer pricing dokumentation, og har ansvaret for moms og afgifter. Endelig har vi en meget aktiv rolle i udrulning af Microsoft D365 til alle selskaber.

Du kommer til at indgå i et rutineret team, som lægger vægt på et godt arbejdsmiljø, faglig sparring samt faglige udfordringer. Vi forsøger konstant at forbedre vores effektivitet ved at udnytte de muligheder der er indenfor IT systemer, som f.eks. RPA



Det bliver en del af dine opgaver, sammen med de andre controllere at deltage i

intern audit/controlling af vores datterselskaber
udarbejdelse af transfer pricing dokumentation
månedsafslutning af moderselskab samt månedligt koncernregnskab
løbende gennemgang af koncern dækningsgrader
analyser og opdatering af interne afregningspriser
udrulning af rejseafregningssystem til datterselskaber
udrulning af ERP systemet, D365, til datterselskaber
implementering af procesautomatisering
sikring af at forskellige afgifter mv. afregnes korrekt
etablering af ESG rapportering


Det er ikke et krav, at du har erfaring med alle typer opgaver. Vi lægger dog vægt på, at du har erfaring enten som revisor eller fra en økonomifunktion.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Project Coordinator, Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger en Project Coordinator der vil få fokus på analyse af vareflow og ansvar for egen leverandør kategori i samarbejde med indkøb og disponenter på vores LINAK fabrikker.

Du vil blive en del af Inbound Logistics under LINAK Supply Chain funktionen. Inbound Logistics består af 7 medarbejdere med fokus på inbound processer og systemer. Du vil indgå i et team på 3 medarbejdere, der har fokus på at sikre og videreudvikle leverandørrelaterede logistikløsninger.



Primære arbejdsopgaver:

- Følge op på leverandørens KPI-målinger og koordinere evt. indsats overfor leverandøren med indkøb og disponenter. (Herunder koordinere input til leverandørevalueringer og lignende til indkøb).
- Sikre vi har aftalt logistik kravspecifikationer hos udvalgte leverandører, samt ansvarlig for vedligeholdelse af disse
- I samarbejde med leverandørerne finde optimeringsmuligheder og efterfølgende følge op på handlingsplaner
- Bistå disponenterne med problemstillinger ifm. disponering/manglende leverandørperformance
- Medvirke ved implementering af automatiseringsløsninger der understøtter LINAK digitaliseringsmålsætninger
- Ansvarlig for afholdelse af månedlige kapacitets-, og KPI-opfølgningsmøder med udvalgte leverandører
- Bistå indkøb med logistikaftaler og opfølgning når dette ønskes, herunder evt. deltagelse i leverandørbesøg
- Deltage i udarbejdelse af transportløsninger



Du

- har erfaring med leverandørkontakt – gerne erfaring med asien leverandører
- har gerne en relevant faglig baggrund, bachelor- eller masteruddannelse. Det kunne være indenfor business eller Value Chain eller lignende
- har gerne erfaring fra en produktionsvirksomhed
- er metodisk og struktureret, evner samtidig at udfordre status quo og at få kollegaerne med dig
- er udadvendt og evner at kommunikere i en global hverdag med både interne og eksterne samarbejdspartnere/interessenter
- er robust i en hverdag, hvor der er løbende udfordringer, forskellige prioriteter, interesser og mange bolde i luften
- behersker dansk og engelsk i skrift og tale
- trives med stor selvstændighed indenfor givne rammer
- er indstillet på ca. 5 – 10 rejsedage om året
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
PROCESOPERATØR TOFTLUND
AKD
Syddanmark
6520 Toftlund
AKD søger en procesoperatør til fremstilling af kartoffelstivelse og protein på vores produktionsanlæg i Toftlund. Fabrikken producerer 24-7 fra sidst i august til januar (kaldet kampagnen). I kampagnen arbejder du i skiftehold, med 12-timers vagter hver anden uge og fri hver anden uge. Arbejdet omfatter også weekendvagter.

Udenfor kampagnen vil du arbejde med vedligehold og forberedelse til næste kampagne, fortrinsvist på daghold. Du vil også skulle indgå i vores derivatproduktion, der kører 5 dage om ugen på 3-holdsskift.

Du indgår i et team, der arbejder tæt sammen med kollegaerne i de andre afdelinger og du vil referere til afdelingslederen.


Din uddannelse, erfaringer og person

• Du har god procesforståelse og har gerne en baggrund som procesoperatør/industrioperatører, mejerist eller anden håndværksmæssig baggrund med erfaring inden for fødevareindustrien
• Du værdsætter at have orden i dine arbejdsopgaver, og udfører dine opgaver med en høj grad af ansvarlighed
• Du skal være meget fleksibel, og have lyst til drift - men samtidig også befinde dig godt med, at du i ca. 7 måneder har mange andre opgaver, der knytter sig til vedligehold af fabrikken.
• Du er systematisk, kan bevare overblikket når der opstår driftsproblemer, og du forstår vigtigheden af sikkerhed i hverdagen.
• Du har gode samarbejdsevner og kan lide at arbejde i et team.
• Du har PC-færdigheder, gerne erfaring med SCADA-styring og har fysik til at deltage i vedligeholdelsesopgaver
• Du udviser god sikkerhedsadfærd
• Du behersker dansk i såvel skrift som tale


Vi tilbyder

• Grundig oplæring
• Et selvstændigt job i en moderne virksomhed, der er i konstant udvikling
• Et frit og uformelt miljø
• Mulighed for uddannelse som en del af jobbet
• Meget fritid i form af afspadsering fra kampagneperioden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland