Brænder du for at skabe god undervisning? Er du kreativ og nysgerrig med både dejskrabere og digitale robotter?
Kreativitet er et nøgleord i denne fuldtidsstilling. Vi vil gerne have kreativitet i danskundervisningen på mellemtrinnet, hvor dygtige kollegaer bliver vigtige teammakkere. Vi forventer, at du springer ud i digital kreativitet i vores nyopførte Makerspace med alt i udstyr, og at du lader kreativiteten blomstre sammen med eleverne både i vores velindrettede madkundskab og i vores moderne Håndværk & Design lokaler.
Som Anlægsdirektør har du det fulde ansvar for den daglige drift på anlægget ? herunder både for den daglige produktion af biogas samt naturligvis bemanding og udvikling af medarbejderne.
Jeg møder aldrig sure kunder. Langt hen ad vejen ved de selv, hvad de skal have, og ellers finder vi den rette løsning sammen. Og så får man et lige så nært forhold til dem, som til sine kolleger.
Vi søger, til hurtigst mulig start, en medarbejder til vores langdrejer-afdeling, som selvstændigt kan programmere i Fanuc samt opstille og betjene maskinerne. Du vil indgå i et selvkørende team på i alt fem personer fordelt på to skift.
Vi tilbyder en spændende og udfordrende hverdag i en moderne og opdateret maskinpark. Du får en arbejdsuge på fem dage for daghold eller en arbejdsuge på fire eller fem dage for aftenhold.
Vi søger fagligt og kompetent pædagogisk personale til flere af vores behandlingsafdelinger.
Er du uddannet pædagog, sygeplejerske, social- og sundhedsassistent, socialrådgiver eller har anden faglig relevant uddannelse og/eller erfaring, så er du et godt bud på den, vi søger.
Stillingen er på 37 timer i blandede vagter, og der arbejdes hver 4. weekend samt søgne-/helligdage.
Vores målgruppe er unge fra 13 til 18 år, med mulighed for efterværn til det 23. år. Fællesnævneren for vores unge er, at de har et aktivt misbrug eller forbrug af forskelligartede stoffer.
Vi tilbyder dig:
Torben Clausen A/S søger kompetente og selvstændige rørlæggere og entreprenørmedarbejdere. Vi modtager flere og større opgaver og har derfor behov for flere kollegaer.
Der vil være skiftende arbejdssteder i Jylland og på Fyn. Derudover må der påregnes overarbejde i travle perioder.
Vi tilbyder et spændende job i en travl virksomhed, hvor tiden flyver.
Kunne du tænke dig at styrke din faglighed indenfor værdiansættelse af ejendomme og være med til at sikre et stærkt fagligt fundament for de nye ejendomsvurderinger?
Kerneopgaven er ejendomsvurdering i alle dens facetter og du vil sammen med teamet være med til at sikre en ensartet juridisk- og vurderingsfaglig opgavevaretagelse.
Vi lægger vægt på et godt onboardingforløb og en grundig oplæring, hvor du igennem tæt sparring med dine nye kolleger kan blive fortrolig med vores sager, som du får mulighed for at fordybe dig i.
Har du lyst til at arbejde med drift og udvikling af lagerfunktionen hos en af landets største træ- og byggevareleverandører? Så har vi jobbet til dig.
Du kommer til at indgå i den daglige driftsledelse af et frit, velfungerende og dynamisk team på ca. 32 kollegaer i vores lagerafdeling, der alle brænder for at ?levere varen?.
Din hovedopgave vil være sikring af en konstant optimal og rettidig lagerhåndtering, som en afgørende del af virksomhedens Logistikforretning. Derudover vil du løbende blive tovholder på udviklingsprojekter i relation til optimering af afdelingens processer og arbejdsflows.
Drømmer du om et arbejde, hvor du bliver hørt og har reelle muligheder for indflydelse? Så er det måske dig, der er den kommende Eksterne Sælger hos Arnum Rør ApS.
Du vil i dit daglige arbejde have en stor berøringsflade - eksternt som internt. Dermed er stillingen en nøgleposition i virksomheden, hvor du vil blive ansigtet udadtil. Som en naturlig konsekvens af den viden du opbygger i arbejdet med Arnum Rørs udvikling, vil du på sigt være med til at definere din egen rolle.
Da vores nuværende bogholder har søgt nye udfordringer, søges en erfaren og talstærk bogholder, der kan sit ?håndværk?. Alt imellem 30 til 37 timer ugentligt er muligt, og timerne kan fordeles på enten 4 eller 5 arbejdsdage om ugen.
Som person kan du bevare overblikket i en til tider travl hverdag. Afdelingen arbejder med mange forskelligartede opgaver, hvorfor det er vigtigt, at du byder ind, ?tager fra? og ser muligheder frem for begrænsninger.
Søger modeinteresseret og fleksibel deltidssælger, der kan give en ekstra hånd med, når vi har travlt i butikken.
Som assistance vil din primære rolle være at klæde kunden på med moderigtigt tøj. Det vil du gøre sammen med dine gode kollegaer i et team, hvor vi har en uformel tone og altid spiller hinanden gode ? det er nemlig sammen at vi skaber den gode kundeoplevelse og bedste service.
Do you want to elevate performance by use of data and business intelligence within an international B2B context? Do you have deep experience with Excel, Power Query, and flair for creating impactful PowerBI dashboards, along with analytical skills to derive insights from data? Then this is the job for you.
Your job is to develop, implement, and ensure a data-based approach in the company. You will expand our reporting tool, such as PowerBI or Excel dashboards, and supporting our business units with accurate data-based models and insights.
Har du hænder og hoved skruet rigtigt på? Motiveres du af en varierende arbejdsdag, som fx kan indeholde opbygning af LAN, fejlsøgning på netværkskomponenter og faglig IT-sparring ved etablering af nye bygninger i koncernen?
Dine opgaver kan bl.a. være: