Har du talent og interesse for regnskab, controlling & økonomistyring, og er du samtidig ambitiøs og serviceminded med lyst til rollen som Controller i vores outsourcingteam? Så bliv en del af Keepers CFO-services, hvor det faglige og sociale går op i en højere enhed.
Vi garanterer dig en stejl indlæringskurve, som vil udvikle dig i rollen fra Controller Assistant til en stærkt funderet Senior Controller via vores interne uddannelsesforløb KeepUpAcademy.
Læser du elektrisk energiteknologi? Og har du lyst til at teste din teoretiske faglighed i Energinet med mulighed for spændende og udfordrende opgaver inden for den grønne omstilling?
Hos Energinet har vi jævnligt studerende fra videregående uddannelser i praktik som en del af deres uddannelse. Vi definerer sammen opgaverne i relation til din studieretning, så du får arbejdsopgaver, der matcher og udvikler dine faglige kompetencer ? du bliver tilbudt et relevant og indholdsrigt praktikforløb.
Er du en dygtig og engageret stud.jur. eller stud.merc.jur. med lyst til at arbejde med regulering på data og sikkerhedsområdet, herunder GDPR, Energinets program for intern overvågning (PIO), forvaltningsret ? og i øvrigt også andre spændende juridiske områder?
Du kan se frem til et meget attraktivt og relevant studiejob i en travl og spændende virksomhed, hvor du indgår i teamet på lige fod med de faste medarbejdere i din afdeling og arbejder i gennemsnit ca. 15 timer om ugen.
Kan du både håndtere forretningsudvikling og daglig drift? Vi leder efter dig, der er klar til at tage din karriere til det næste niveau og har lyst til at træde til som CEO, når behovet opstår.
Du bliver vores nøgleposition ved siden af CEO'en, hvor du deltager i ledelsen af virksomheden og bidrager aktivt til ledelse af en række forretningsskabende projekter.
Dit afsæt er, at det er dig der leder og former vores administrative funktioner inden for økonomi, IT og HR.
Som direktør for Familie, Børn og Læring bliver du en del af en direktion på fire, som gennem samarbejde og fælles ansvar sikrer den strategiske udvikling og retning i kommunen på tværs af faglige skel.
Stillingen er ideel for den erfarne fagchef eller direktør, som besidder både politisk tæft og et skarpt blik for økonomi, og som ønsker at være en del af en kommune med vind i sejlene.
Vil du være en central medarbejder i vores team og bruge din ekspertise inden for rådgivning og førsteklasses kundeservice til at løfte vores virksomhed og produkter til nye højder?
Som den første person ved telefonen vil du besvare kundehenvendelser og udføre følgende opgaver:
Vi tilbyder frihed under ansvar samt attraktive løn- og ansættelsesvilkår.
Hos Muehlhan Wind Service er vores primære fokus rettet mod vores medarbejdere, vores kultur og deres trivsel. Vi tror på, at et solidt team er fundamentet for vores succes i de udfordrende opgaver, vi står overfor.
Vi oplever en stor vækst på både modne og nye markeder. Derfor er vi på udkig efter en warehouse koordinator til vores back office i supply chain. Du vil få adresse på vores hovedkvarter i Fredericia og blive en del af fantastisk team, der hjælper hinanden og prioriterer det gode samarbejde.
Vil du sætte retningen og ambitionsniveauet for den tekniske platform, som vores udviklere bygger deres løsninger på?
Her kan du både nørde teknologi og tænke kreativt, når du sikrer, at vi lader os inspirere af hyperscale, automatisering og IaaS.
Du er med til at forløse et helt enestående potentiale i Bankdata. Og hele virksomheden er med ombord.
Som salgs- og produktchef bliver du ansvarlig for eget produktområde. Du er inde over hele årshjulet for salgsstrategien vedr. BEDNAR, og dine opgaver bliver blandt andet:
Som salgs- og produktchef håndterer du selv leverandørkontakten og sikrer de bedst købsbetingelser.
Vi mangler dig i plejeafdelingen til rengøring i borgernes bolig og med plejeopgaver, som en kombineret social- og sundhedshjælperstilling i hverdagene. Der er tale om en fast stilling på 20-37 timer/ugentligt.
Hos os får du
Vi vægter, at vores plejehjem er et dejligt sted at bo, og hvor borgeren er i centrum. I efteråret 2024 introducerer vi EDEN i distriktet, og du skal med på kursus.
Vil du være med til at udvikle og implementere fremtidens handelskapacitetsmetoder i elmarkedet og bidrage til at udnytte eltransmissionsnettet optimalt?
Nordisk flowbased-markedskobling understøtter den grønne omstilling ved at sikre, at vi udnytter elnettet bedst mulig. Dette tiltag spiller en central rolle i at optimere energiudveksling og kapacitetsudnyttelse såvel i det sammenhængende nordiske eltransmissionsnet som via handelsforbindelserne mellem Norden og kontinentet.
Vil du stå i spidsen for spændende byggeprojekter og vedligeholdelsesopgaver i en vækstkommune, hvor samarbejde, digitalisering og strategisk retning er nøgleord?
Du får som leder en unik mulighed for at være med til at præge Fredericia Kommunes fremtidige vækst og udvikling i samarbejde med dygtige, nytænkende medarbejdere og lederkollegaer.
Ejendomsafdelingen er i gang med at nytænke en strategisk retning, der understøtter en ambitiøs vision, hvilket du som afdelingsleder skal være garant for føres ud i livet.
Vær med til at sikre dansk elforsyning nu og i fremtiden, når du som driftsvagt har ansvar for at overvåge det overordnede elsystem. Et elsystem i hastig forandring, som bliver rygraden i fremtidens grønne energisystem.
Du indgår i vagtfunktionen i vores kontrolcenter i Fredericia, som er bemandet med minimum tre driftsvagter døgnet rundt. Herudover deltager du i projektarbejde eller planlægningsopgaver relateret til driften.
Vil du tilegne dig erfaring inden for en bred vifte af administrative HR-arbejdsopgaver, styrke dine kompetencer og starte din karriere i en stor og international koncern?
Som studentermedhjælper i People & Services er du på vej til at få en unik indsigt i DLG som virksomhed og den spændende transformation, vores koncern gennemgår. Vi giver dig mulighed for praktisk erfaring, hvor du vil udforske områder som systemdrift, dataanalyse og rapportering inden for HR, herunder Payroll, HRIS, HR Legal og Learning.
Til vores Automated Picking System (APS) søger vi en operatør med teknisk flair til at indgå på skiftehold. Lyder det som noget for dig, så læs videre her.
Du bliver en del af en engageret team, hvor din primære opgave er teknisk fejlretning ved drift.
Dine arbejdsopgaver inkluderer:
Få muligheden for dagligt at skabe og udvikle nye ideer. Som Platform Engineer i DataHub-selskabets platform-team kan du se frem til at samarbejde og sparre med dygtige kolleger i et miljø, hvor vi arbejder med den nyeste teknologistak og best practices i softwareindustrien.
Vores mål er at skabe en fed platform, som vores kolleger elsker at bruge, samtidigt med at den er state-of-art og teknisk sund.
På Hotel Fuglsangcentret ser vi os som én stor familie med et fælles mål om at yde service i verdensklasse til vores gæster. Som vores nye kok bliver du en del af familien og af en organisation, hvor der er tryghed og ordnede forhold for medarbejderne.
Vi tilbyder
Leder du efter en spændende karrierevej som Business Controller? Vil du være med til at kickstarte den datadrevne fremtid hos en international virksomhed i udvikling? Så er det lige dig, vi mangler til finance teamet hos LS Intertank.
Du vil arbejde tæt sammen med ledelsesteamet og være ansvarlig for følgende opgaver:
Brænder du for at levere exceptionel service til kunderne, og få lov til at bruge og udvikle dine kompetencer? Så bliv en del af DB Schenker teamet i Taulov.
Du bliver en del af Europas største netværk på landtransport, og får dermed en stor kontaktflade med både kunder og kollegaer, især i Norden. Vores Business Service team for Jylland består af ca. 50 personer. Det er et varieret team med et stærkt sammenhold. Der er både et højt tempo og højt til loftet. Vi lægger vægt på at have det sjovt når vi går på arbejde, samtidigt med, at vi servicerer vores kunder top professionelt.
Kan du bringe dine erfaringer og kompetencer i spil og præge arbejdsmetoder, processer og standarder, og vil du være med til at drifte og videreudvikle den database, vi bruger i kampen mod hvidvask?
Du bliver en del af vores IT-team, som p.t. består af fire kollegaer. Vores primære opgave er at drifte og videreudvikle den database, hvorfra vi modtager, opbevarer, og nyttiggør hvidvaskdata, der bruges i kampen mod hvidvask. I IT-teamet arbejder vi hovedsageligt efter Scrum-principperne med dertilhørende artefakter og begivenheder tilpasset vores hverdag og behov.
Vil du bidrage til Energinets arbejde med den grønne omstilling i en rolle som ?team lead? i en lille porteføljegruppe, hvor opgaverne omhandler analyser, rapportering og styring af en voksende portefølje af komplekse anlægsprojekter?
Hvis du kan lide en hverdag med fart over feltet, hvor to dage ikke er ens, og hvor vi lægger skinnerne, mens vi kører, så kan jeg tilbyde et virkeligt spændende job. Vi har fået en kæmpe-opgave i at planlægge og udbygge et elnet, der har en helt central rolle i, at vi som land lykkes med den grønne omstilling. Og her spiller vores arbejde med porteføljestyring en central rolle i at nå de ønskede resultater.
Vil du være med til at tage Bankdatas it-sikkerhed til næste niveau og dermed sikre noget af Danmarks mest kritiske infrastruktur?
Bliv den naturlige go-to person, der rådgiver om it-sikkerhedspolitikken og dermed er med til at sikre, at den reelt bliver implementeret ude i organisationen.
Du får en 36-timers arbejdsuge med god mulighed for hjemmearbejde. Mit fokus er på opgaveløsningen, og at du kan påvirke dine opgaver og forme din hverdag.
Trives du med at have det skarpe overblik og med at få projektdeltagere ? hvad enten de er fra dit eget eller andre firmaer - til at skabe fælles resultater? Hvis ja, så får du her muligheden for at få styringen af Jordentreprisen på infrastruktur-og energiprojekter i Jylland og på Fyn netop nu.
Vi søger en stærk teamleder, der kan motivere og styrke Etex Nordics customer serviceteam med 4 medarbejdere i Fredericia og Malmø. Teamlederen er en spillende træner, og du deltager derfor selv aktivt med primært danske nøglekunder. Du går forrest og viser vejen ud fra egne erfaringer og best pratice i hverdagen.
Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. være:
Fredericia Furniture A/S søger lige nu en Digital Process Coordinator til at lede projekter med fokus på at skabe optimale processer. Din primære opgave vil være videreudvikling af Power BI, hvor du får ansvar for den samlede datastruktur og udvikling af relevante rapporter.
Du får et spændende og centralt job i en dynamisk og innovativ designvirksomhed med store ambitioner. Vi værner om et godt arbejdsmiljø, hvor trivsel og arbejdsglæde er i højsædet.
Motiveres du af at bidrage til at gøre Fredericia Kommune til Danmarks måske bedste arbejdsplads? Har du flair for analyse og bearbejdning af HR-data? Kan du sikre en stærk betjening af vores MED-organisation? Så er det dig, vi har brug for.
Vi søger en struktureret og engageret kollega til vores team Arbejdsmiljø og Organisationsudvikling, der arbejder med en bred pallette af HR-aktiviteter.
Vi har stor fleksibilitet på vores arbejdsplads både i forhold til arbejdstid og hjemmearbejde, ligesom vi prioriterer forskellige fællesaktiviteter i afdelingen i løbet af året.
Dine opgaver bliver at styre det fuldautomatiske anlæg der producere osten. Her vil det primært være pasning af osteudstyret, sørge for den rette kvalitet, samt hjælpe med at udstyret er vedligeholdt.
Registreringer i systemerne så som SAP, kvalitetsdatabaser, samt i WEB, opgavelister til vedligehold er også en del af de opgaver der er forbundet med jobbet. Hele vores hverdag er opbygget omkring Lean, derfor vil et kendskab til Lean være en fordel.