L. Østergaards Maskinfabrik A/S, Fredericias bedste Maskinfabrik gennem 75 år, har brug for dig til en masse spændende opgaver på værkstedet samt montageopgaver ude hos vores kunder.
Vi forestiller os, du er dygtig, selvstændig og fleksibel. Du sætter en ære i at levere et flot stykke arbejde og elsker dit fag.
Der er tale om en fast stilling, 37 timer; mandag-torsdag: 07.00-15.25, fredag: 07.00-13.40.
Vi tilbyder:
Til Tibnors 42.000 m2 centrallager i Taulov søger vi en dygtig og engageret lagermedarbejder til håndtering af stål. Vi lagerfører og ekspederer ca. 4000 stålemner fra en af Nordeuropas største og mest moderne enheder.
Jobbet består primært af pluk og pak samt forefaldende lagerarbejde. Stillingen er med arbejdstid inden for tidsrummet kl. 10:00 til kl. 18:00 fra mandag til torsdag, og fredag kl. 09:00 til kl. 16:30 ved formiddagshold eller en arbejdstid inden for tidsrummet kl. 12:00 til kl. 21:00 ved aftenhold.
Erfaring med håndtering af stålemner er en fordel, men ikke et krav. Det er vigtigt, at du er mødestabil, fleksibel og har et godt humør. For at kunne bestride jobbet skal du have krancertifikat eller være villig til at erhverve det. IT-færdigheder skal være på brugerniveau.
Vil du være med til at løfte understøttelsen af datadrevne beslutninger og tage aktivt del i Danmarks største virksomhedstransformation?
Vores mål er at have markedets laveste sendingsomkostninger uden at kompromittere kvaliteten. Du vil derfor få ansvaret for at kortlægge det nuværende transportsetup gennem struktureret dataanalyse med henblik på at identificere nye forretningspotentialer.
Herunder vil du stå for at etablere fundamentet for udviklingen af vores planlægningsgrundlag og styringsprocesser, der kan reducere proceskompleksiteten og øge udnyttelsen af bilflådens kapacitet. Du vil også stå i spidsen for analyse af de samlede fleetomkostninger mhp. kvalificering i valg af biltyper, oplæg til differentierede stoppriser ift. vægtgrænser mv.
UX-designer ? skab den digitale bank for rådgivere
Har du lyst til at være den brugerrettede specialist, som sikrer, at vores digitale løsninger til bankrådgivere bliver brugervenlige og skaber sammenhængende kunderejser?
I denne rolle vil du bl.a.:
Har du ambitioner om at gøre din indflydelse gældende inden for IT-sikkerhed? Og har du lysten og evnerne til at være med til at drive og udvikle sikkerheden inden for kritisk infrastruktur i Danmarks finansielle sektor og arbejde i et af Danmarks største it-finanshuse, hvor sikkerhed og Compliance er øverst på dagsordenen?
Som en af Bankdatas Senior IT-Sikkerhedskonsulenter vil du være nøglepersonen der sikrer, at vi har en tidssvarende og velfungerende sikkerhedsprofil inden for Cyber- og infrastruktursikkerhed. Dine konkrete arbejdsopgaver vil bestå i at:
Brænder du for rekruttering og talent attraction? Og vil du over de næste 12 måneder sætte dit aftryk på en afgørende rekrutteringsopgave, hvor Bankdata skal sikre tilførsel af nye medarbejdere til implementeringen af vores 2025 strategi?
Med udgangspunkt i Fredericia bliver du en af to nøglepersoner, som er ansvarlige for ansættelsen af nye kollegaer til Bankdata. Dit primære fokus vil være på at sikre, at vi får ansat de fagligt stærke profiler, som Bankdata har brug for til at lykkes med leverancerne til vores kunder og til implementeringen af vores 2025 strategi.
Via din nysgerrighed kommer du hurtigt ind under huden på Bankdatas kultur, forretningsgange og fagområder. I samarbejdet med vores rekrutteringskonsulent er du proaktiv ift. at lande på bedste vis i jobbet, så du hurtigt kan drive selvstændige rekrutteringsprocesser.
Vi er i fortsat vækst og søger derfor en Financial controller til at spille en nøglerolle i økonomiafdelingen på vores hovedkontor i Taulov.
Teamet du bliver en del af, består af 7 kollegaer der sidder henholdsvis i Taulov og på vores kontor i Slovakiet. Du kan se frem til en spændende arbejdsdag i et arbejdsmiljø hvor tonen er uformel og hvor vi er gode til at hjælpe hinanden.
Dine opgaver og ansvarsområder vil bl.a. omfatte:
Du bliver en del af laboratorieteamet (7 pers) med fælles ansvar for den daglige drift af analyselaboratoriet. Temaet har med støtte af teamlederen ansvar for gennemførelse af de daglige driftsanalyser med fokus på prioriteringer, flow og overblik.
I højsæsonen fylder dette arbejde arbejdstiden ud, mens der i vinterperioden vil være udviklingsopgaver, vedligehold, kalibreringer mv.
Dine opgaver vil primært være:
Vi har travlt og skal derfor have endnu en engageret kollega med på vores team af tankvognschauffører i Fredericia.
Så er du på udkig efter et chaufførjob med ordnede forhold og en afvekslende hverdag, så er OK stedet for dig.
Vores tankvognschauffører har en spændende og alsidig hverdag. De kører med olie til vores kunder inden for bolig, landbrug og erhverv og med benzin og diesel til vores benzin- og Truck Diesel-stationer. Bemærk at chaufførjobbet også indebærer, at man er indstillet på, at lørdag også kan indgå som arbejdsdag i en turnus.
Bliv en del af vores dataservice-team og vær med til at drive udviklingen af Energinets Dataplatform, som er et centralt, teknisk fundament for at lykkes med den grønne omstilling, hvor et af håndtagene er at øge informationsmængden og intelligensen i energisystemet.
Du får sammen med en SRE-kollega ansvar for:
Du sikrer således sammen med resten af udviklingsteamet en god software-livscyklus, så vi får en optimal udviklingsrutine kombineret med en solid drift.
Stellen Sie sich eine Zukunft vor, in der Sie eine tragende Rolle im Aufbau des Geschäfts mit erneuerbarem Wasserstoff bei dem am schnellsten wachsenden Energieerzeuger Europas einnehmen.
Steigen Sie bei uns ein, und spielen Sie eine Schlüsselrolle in der Entwicklung und Umsetzung von Projekten zum Aufbau von Wasserelektrolyse- und P2X-Anlagen. Sie übernehmen die Leitung aller Abschnitte von Wasserstoffprojekten ? von der Konzeptauswahl über die technische Planung, die Ausschreibung und die finale Investmententscheidung (FID) bis hin zum Bau und zur Inbetriebnahme. Dabei arbeiten Sie an mehreren Projekten in verschiedenen Entwicklungsstadien.
Har du interesse i og teoretisk viden inden for skat og pension samt interesse for skatte- og afgiftsområdet? Trives du med arbejde, som indeholder komplekse problemstillinger? Har du indsigt i økonomiske sammenhænge i regnskaber? Så er her muligheden for at blive en del af et fagligt dygtigt team.
Vi søger sagsbehandlere til vores enhed Persondata 10 i Fredericia. Som sagsbehandler på området vil du arbejde målrettet med at løse opgaver på pensionsbeskatningsområdet. Vi har ansvaret for store dele af processerne på pensionsbeskatningsområdet, og vi bidrager bl.a. med:
Are you a potential Trader with aspirations to develop in an international bunker company? Are you willing to go an extra (nautical) mile when needed, and do you thrive with sales and building relations? Then, this is just the right career opportunity for you.
As our new Trader in Fredericia you will become a vital and contributing part of one of our dedicated and stabile teams characterised by proactivity and passion for the industry. Your primary role is day-to-day trading covering sales, purchase of bunker fuel and logistical planning to optimise profits. Your main focus is identifying and opening new niche markets and entering in both short- and long-term relationships with customers within the Offshore market.
Almue Retshjælpen drives af to advokater, som begge ønsker at skabe retssikkerhed for borgere under indtægtsgrænsen for fri proces, men som også arbejder på at ændre retshjælpsområdet.
Som juridisk konsulent bliver du tilknyttet Almue Retshjælpen, hvor din primære opgave bliver at sagsbehandle. Jobbet kræver derfor evnen til at foretage selvstændige vurderinger, et stort personligt ansvar, hvor der er mulighed for sparring med kolleger, herunder kontorets advokater.
Foruden sagsbehandling vil jobbet også bestå i at være med til at udvikle projektet og derigennem skabe din egen stilling. Der vil således være mulighed for at forme din arbejdsdag og ikke mindst mulighed for at udvide åbningstiden, så stillingen på sigt kan blive en fuldtidsstilling.
Er det vigtigt for dig at skabe konkret, samfundsmæssig værdi og motiveres du af at løfte i flok og samarbejde med fagspecialister på tværs af en kompleks organisation? Får det at analysere komplekse datasæt, afdække risikoområder og samarbejde med fagligt, kompetente kolleger og eksterne professionelle dit faglige specialisthjerte til at banke?
Persondata er en afdeling i rivende udvikling - og vi har brug for nye kolleger, som trives i et fagligt miljø med ambitioner.
Du bliver en del af en velfungerende enhed med vokseværk bestående af 12 kompetente medarbejdere, hvis kerneopgave er at lave udgående og virtuelle kontroller i bl.a. pengeinstitutter ? primært ift. indberetning af renter og på værdipapirområdet for borgere, men også ift. de oplysninger de danske skattemyndigheder udveksler med andres landes skattemyndigheder.
Vil du stå i spidsen for større IT- og forandringsprojekter? Vi styrker vores team for Operational Improvements og søger en erfaren projektleder
Vil du være del af vores team, som står i spidsen for større IT- og forbedringsprojekter på tværs af organisationen? Vil du skabe større konkurrencekraft og være med til at effektivisere vores processer, så er denne stilling med base i Fredericia måske noget for dig.
Dine primære opgaver vil være:
Motiveres du af den nyeste teknologi, faglige udfordringer og gode kolleger på et højt aktivitetsniveau?
Med reference til Electrical Supervisor søger vi en skifteholdselektriker til el-teamet, som har ansvaret for elektriske maskininstallationer samt store dele af virksomhedens supportsystemer og energiforsyning. Således vil du spille en vigtig rolle i at sikre en kontinuerlig drift af virksomhedens high-speed produktionsapparat.
Du følger et skiftehold efter fastlagt turnus med 12-timers vagter, hvor du arbejder to dagsvagter (6-18) efterfulgt af to nattevagter (18-06) og derpå holder seks dage fri.
GSV Materieludlejning A/S er den største udlejningsvirksomhed af materiel og udstyr i Danmark med kunder i både industri/service, bygge/anlæg og det offentlige. Vi er 100 % danskejede og er landsdækkende med vores 21 moderne afdelinger. Vores produktsortiment dækker alt fra et enkeltstående stykke standardmateriel til større, skræddersyede totalløsninger.
Til vores modul- og letvognsafdeling i Taulov søger vi en engageret og serviceminded medarbejder, som kan blive en del af vores team. Du vil igennem arbejdsdagen være i løbende kontakt med vores mange kunder på telefonen og i butikken sørge for, at udlejningen af letvogne og moduler bliver ekspederet korrekt og effektivt.
Dine arbejdsopgaver:
Er du sygeplejerske og har mod på at gå forrest og sætte retningen? Brænder du for demens, somatiske og komplekse udfordringer og har du lyst til at løfte tværfagligheden på Madsbyhus og Ulleruphus?
Ulleruphus er en selvejende institution med en driftsoverenskomst med Fredericia Kommune og med en hel unik og dynamisk tosproget kultur blandt døve og hørende beboere. Vi har naturligvis også døve medarbejdere, der understøtter vores ?tosprogede DNA? og sikrer den tillidsfulde og nære kontakt med den enkelte beboer.
Madsbyhus ligger i forlængelse af Ulleruphus og er et lille plejehjem med 14 beboere, der alle har en demenssygdom. Her er det vigtigt, at du har en velfunderet viden om demens, en stor tålmodighed og er god til at samarbejde med og lytte til vores dygtige medarbejdere på stedet, der alle har en stor viden om demens.
Går du med en drøm om at sikre, at skyen bliver taget i brug bedst muligt? Og vil du sætte dit fingeraftryk på en platform, der bliver kernen af finansiel IT i Danmark?
Du bliver en del af vores Cloud Center of Excellence, og sammen sikrer I, at vi får bygget et ordentligt fundament i MS Azure, så hele huset står stabilt og sikkert. På den måde kan vi for fremtiden yde den bedste service overfor vores kunder, som er de danske banker.
Du træder ind i teamet, imens vi er i gang med at lave en landing zone til MS Azure som et forarbejde til at bruge cloud. I et agilt miljø arbejder du tæt sammen med dine kolleger i teamet, kunder og leverandører, så vi skaber en effektiv og attraktiv platform for hundredvis af softwarekolleger.
I Fredericia Kommune har vi gang i en masse spændende og krævende anlægs- og vedligeholdelsesopgaver. Vi skal både bygge nyt, bygge om, energi- og arealoptimere samt genoprette og vedligeholde de kommunale bygninger, så bygningerne fortsat kan leve op til tidens behov og krav til ejendommens funktioner og kommunens driftsøkonomi.
Vi søger derfor en ny kollega som er kompetent, teknisk velfunderet, samarbejdsorienteret, positiv, selvtænkende og kan tænke innovativt.
Du får et stort ansvar, typisk også projektlederrollen, i forbindelse med bygge- og anlægsprojekter. I jobbet skal du bl.a. planlægge og udbyde rådgiver- og entrepriseopgaver (store og små), men også varetage projektering, byggeledelse og tilsyn ved mindre og mellemstore opgaver.
Er du klar til at tage roret og drive din egen butik for en af Danmarks mest kendte detailkæder? Og vil du tage de afgørende skridt imod en strålende lederkarriere?
Som butikschef i Fakta står du for den daglige drift af butikken. Du har ansvaret for, at butikken er indbydende og overholder koncepterne, samt at kunderne får den bedste oplevelse. I det daglige er du mest ude på gulvet, hvor du har fingeren på pulsen i forhold til kunder og medarbejdere, og du vil sjældent sidde bag et skrivebord med administrative opgaver.
Du vil tydeligt mærke, når du laver flotte resultater i din butik, for vi tilbyder en god bonusordning. Her kigger vi på en række faktorer, såsom opnåelse af budget og medarbejder- og kundetilfredshed. Du vil også få en række personalegoder, herunder rabatter og leje af ferieboliger, samt pensions- og sundhedsforsikring.
-support og rådgivning til landbrugsbranchen
Lely Nordic A/S Fredericia er bindeled mellem Lely Center og Lelys udviklings- og produktionsfaciliteter, og er det ene af to support centre i Cluster North East, det andet er beliggende i Bydgoszcz i Polen. Alle medarbejdere i Danmark og i Polen arbejder med at supportere Lelys dedikerede forhandlere kaldet Lely Center, hvis vigtigste opgaver hele tiden er at forbedre Lelys kundetilfredshed.
Vi søger en Produktspecialist, der tildeles en vigtig rolle, til at yde rådgivning og support af eftermarkedet indenfor Lelys produkter og distributionsnetværk, som indebærer forbrugsvarer i form af vaske- og plejemidler, sliddele samt reservedele indenfor mælkeproduktion. Yderligere skal der arbejdes med produktinformationer, kalkulationer, kampagner og fremme udbredelsen af Lelys produkter.
Du får her muligheden for at bidrage til den grønne omstilling og forsyningssikkerheden i tæt arbejde med den øverste ledelse i vores selskab Eltransmission. Du bidrager ved at sikre, at der er orden i penalhuset og styr på vores processer. Du bliver en del af stabsenheden Ledelsesstøtte, hvor vores opgaveportefølje spænder bredt. Vi står midt i en transformation og kigger ind i nye metoder og tilgange til vores processer ? her støtter du administrativt op og byder ind på udviklingsmuligheder.
Som proceskoordinator får du en bred og meget central rolle. Du bliver ansvarlig for vores proces-system, som er med til at sikre, at vi har orden i tingene. Du får et dybdegående kendskab til systemet, så du kan fokusere på at optimere og udvikle på det, samtidig med at du supporterer forretningen i brugen af systemet.
Vi har forrygende travlt, og søger derfor endnu en lokal engageret ildsjæl, der har fokus på kundens behov, godt købmandskab og ikke på mindst at få afsluttet en handel.
Din arbejdsdag vil primært være i butikken, men også på kundens adresse, hvor du er kundens rådgiver og sparringspartner i processen med at finde frem til den bedst mulige løsning. Du ser muligheder frem for begrænsninger, og ved, at et salg starter med at forstå din kundes ønsker og behov.
Vi tilbyder:
Vil du styre udførelsen af jernbaneprojekter med stor samfundsmæssig betydning?
Anlægsdivisionen er Banedanmarks bygherreorganisation og en af Danmarks største bygherrer. I de kommende år gennemfører vi en række store projekter på jernbanen, og vi står derfor og mangler en byggeleder.
Du indgår i byggeledersektionen, men vil også komme til at arbejde på tværs i området Anlæg, hvor vi hovedsageligt varetager jernbaneprojekter vest for Storebælt. Vi værdsætter en høj faglighed kombineret med en gensidig hjælpsomhed.
Som vores byggeleder vil du have en central rolle på byggepladsen, hvor du medvirker til det gode samarbejde med entreprenør og rådgiver, og hvor du bidrager til gennemførelse af anlægsprojektet, så de bliver leveret til aftalt kvalitet, tid og pris.
Vil du være med til at påvirke slutbrugere direkte med din nysgerrige og innovative tilgang til software development? Og motiveres du af at arbejde med de nyeste teknologier inden for finans? Så hop på denne mulighed for at blive en del af Bankdatas afdelinger Investeringsrådgivning og Formuerådgivning.
Vil du være med til at påvirke slutbrugere direkte med din nysgerrige og innovative tilgang til software development? Og motiveres du af at arbejde med de nyeste teknologier inden for finans? Så hop på denne mulighed for at blive en del af Bankdatas afdeling for Formuerådgivning, hvor vi arbejder med kunde og rådgivervendte løsninger med stort forretningsfokus.
Vil du have et afvekslende job, hvor du dagligt har ansvar for egne kunder, og kan du gøre forskellen sammen med Carlsbergs stærke brands? Så læs videre her
Som salgskonsulent/Flyver i Field Sales får du det fulde ansvar for dine egne kunder, samt ansvar som ? fast ferieafløser? i teamet, når dine kollegaer holder ferie. Vores team består af 12 salgskonsulenter/rådgiver der servicerer Carlsbergs detailkunder i Midt og Vestjylland. Stillingen er til tiltrædelse 1. maj 2021.
Du bliver et af Carlsbergs ansigter udadtil, og du skal sikre, at vores kunder får den fornødne rådgivning og service omkring vores produkter samt sikre, at vores produkter altid er tilgængelige på de bedste placeringer i kundernes butikker, til rette tid for at optimere salget ud af butik.
Drømmejob fra Jobindex