Har du et stærkt administrativt gen og måske endda en smule teknisk indsigt? Og vil du sætte dit præg på unikke projekter inden for grøn omstilling?
Vi forstiller os, at du måske har en teknisk baggrund, fx som teknisk assistent, teknisk designer eller tilsvarende. Men vi hører også gerne fra dig, hvis du blot har gode administrative egenskaber, da vi nok skal lære dig op i de tekniske aspekter af stillingen.
Do you want to take the Lead on our Business Projects and ensure Global Alignment on Business Processes?
You will be responsible of managing diverse cross functional business improvement projects and optimize internal processes in our daily business including:
Miljøstyrelsens enhed på Fyn søger 1-2 studentermedarbejder i perioden 1. juli 2023 til 30. september 2023. Vi forestiller os, at du studerer biologi eller anden uddannelse med naturfagligt indhold.
Vi kan tilbyde et spændende studiejob, som giver indblik i Miljøstyrelsens overvågning af vandmiljøet. Jobbet består især i at deltage i vegetationsundersøgelser i vandløb og søer, samt inddatering af data.
Arbejdet vil hovedsagligt foregå ude i felten i forbindelse med Miljøstyrelsens vegetationsundersøgelser i både vandløb og søer.
Brænder du for at arbejde med psykisk sårbare børn og unge? Er du ambitiøs på dine egne, dine kollegers og børnenes vegne?
Der er tale om en fuldtidsstilling, som skal besættes snarest muligt. Arbejdstiden består primært af døgnarbejde, herunder weekend samt søn- og helligdage og aftales i samarbejde med afdelingsleder.
Du vil indgå i en vagtplan med et 6-ugers rul og have fem døgnvagter samt en weekendvagt på de seks uger.
Vi tilbyder en arbejdsplads med mulighed for faglig og personlig udvikling gennem en spændende og udfordrende hverdag samt intern miljøterapeutisk uddannelse.
Er du klar til udvikling på fast speed?
Når du vælger at være souschef hos 365discount Ferritslev, er du garanteret en spændende udvikling; af dit lederskab, af din faglighed og personligt.
Hos os får du
Til bogholderiet på vores hovedkontor i Ferritslev søger vi en dygtig og udadvendt kontorelev, der brænder for at yde en god service.
Du bliver en del af et team af 14 engagerede medarbejdere, hvor omgangstonen er frisk og uformel, og du vil altid kunne hente hjælp og sparring hos dine øvrige kolleger.
Vi tilbyder en spændende elevplads med egne ansvarsområder, der vokser støt gennem uddannelsen, i Danmarks førende virksomhed inden for moderne affaldsbehandling. Du får en bred kontaktflade til kunder, samarbejdspartnere, leverandører samt internt i virksomheden.
Foodjob Nordic søger nu for Løgismose A/S i Allested-Vejle på Fyn en dygtig planlægger til en spændende stilling for at styrke organisationen omkring planlægning, produktions- og procesoptimering og samspil mellem indkøb, produktion, logistik og salg.
Løgismose er i en rivende udvikling og har travlt, og den rette kandidat skal være komfortabel med at arbejde i en dynamisk virksomhed, hvor du selv er med til at skabe rammer og strukturer i en flad organisation med stor medbestemmelse.
Primære arbejdsopgaver vil være:
Med afsæt i den udarbejdede marketingstrategi skal du som Nordic Marketing Coordinator udvikle, styre og eksekvere marketingplaner og -aktiviteter, der understøtter væksten i KRUUSE Nordic og styrker vores position på det nordiske veterinærmarked. En vigtig del af dit arbejde er den fortsatte styrkelse af vores digitale kommunikation og markedsføring.
Du vil have en central rolle i at drive og styre marketingprojekter og samarbejde med forskellige afdelinger både internt og eksternt, herunder salg, produktchefteamet samt eksterne bureauer og samarbejdspartnere. Din indsats vil være nøglen til at forstå og forbedre kunderejsen og levere målrettet markedsføring, der opfylder kundernes behov og krav.
Du vil indgå i et fælles ansvar for projekter indenfor nybyggeri og ombygninger af små og store komplekse rørinstallationer. Vi arbejder i industrier til fjernvarme, biogas, smedearbejde, gartnerier, kraftvarme, køleanlæg og VVS.
Jobbet er alsidigt og byder på opgaver som:
HR-support og lønadministration for hele organisationen
Vil du være en del af et af Danmarks stærkeste fødevarebrands, som er særligt kendt for kvalitet, smag og håndværk, og som desuden har en stærk etisk holdning til, hvordan produkterne bliver til?
Som HR- og lønkonsulent i Løgismose får du et selvstændigt ansvar for at sikre en effektiv drift og support i forhold til løn- og personaleadministration i en organisation med 125 medarbejdere.
Den HR-relaterede del af jobbet består blandt andet af deltagelse og support i forbindelse med rekruttering, ansættelse, onboarding, udvikling og afvikling samt varetagelse af alle personalerelaterede henvendelser, herunder spørgsmål om personale- og ansættelsesregler.
Til fastholdelse af eksisterende samt tidligere kunder med henblik på at øge salget af reservedele samt serviceløsninger søges nu en sælger til After Sales til selvstændigt at drive salget.
Vi forestiller os, at du har nogle års erfaring med teknisk salg. Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange. Du er primært kommerciel men med en god teknisk forståelse.
Du tilbydes et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed i en klar vækststrategi med gode udviklingsmuligheder ? og en fleksibel arbejdsplads med mulighed for at gøre brug af kontoret i Odense.
Vil du være en del af en fødevarevirksomhed i rivende udvikling ? som også er en af branchens mest innovative aktører?
Med reference til vores Research & Development Manager, søger vi en erfaren og kommerciel orienteret udviklingsassistent.
Vores nye udviklingsassistent vil få en nøglerolle i vores udviklingsafdeling, hvor produkt- og konceptudvikling står øverst på dagsordenen. Udviklingsassistenten vil blive det stærke bindeled mellem leverandører, kunder, indkøb, marketing og salg.
Har du lyst til faglig ledelse, og har du ambitioner om at udvikle dig ledelsesmæssigt? Har du tilmed, det der skal til for at understøtte en fortsat god trivsel og et højt fagligt niveau i vores enhed?
Vi løser opgaver i relation til overvågning af vandmiljøet og naturen. Vi har en særlig rolle i koordineringen af den landsdækkende vandplanlægning på det marine område og på søområdet.
Som funktionsleder vil du indgå i den faglige ledelse af enheden, og din rolle vil være at sikre det faglige overblik og bistå kolleger med opgavevaretagelsen.
Er du en struktureret og kvalitetsbevidst person med fokus på kunden? Vil du være en del af ledelsen af et dedikeret værksted, hvor høj service, tæt samarbejde og den gode stemning prioriteres højt?
Som en del af Danish Agro?s Maskindivision søger Ringe Maskinforretning lige nu en Servicekoordinator til værkstedet - en, som sætter kvalitet og service højt.
Som Servicekoordinator får du en central rolle i forhold til at sikre, at værkstedsdriften, serviceniveauet og kundetilfredsheden altid er i top. I tæt dialog med de største leverandører sikres hurtig afvikling af garanti og kulanceprocessen og bidrager til vækst og udvikling af virksomhedens samlede resultat og markedsposition.
Vi kan tilbyde en unik stilling inden for fagets bløde materialer, med stor mulighed for at præge fagets indhold og udvikling. Som lærer på Den frie Lærerskole vil du indgå i en læreruddannelse med et højt fagligt niveau, en værdibaseret tilgang og motiverede studerende.
Vi søger en fagligt stærk lærer med skaberglæde, der kan dække de bløde materialer (tekstiler, læder, papir m.m.) ? i tæt samarbejde med en kollega, der varetager fagets anden del (træ/metal).
Ud over undervisning i linjefagene, indeholder lærerarbejdet også vejledning i forbindelse med studerendes opgaver, projekter og praktikforløb. Desuden forventes du som lærer at indgå aktivt i skolens demokratiske kultur og almindelige studiemiljø.
På Falsled Kro ? en del af Relais & Châteaux ? søger vi en dygtig tjener til vores velfungerende tjenerteam. Faglig stolthed og indlevelse er nogle af vores vigtigste værktøjer til at skabe sublime gæsteoplevelser gennem gastronomi og værtskab.
Kunne du tænke dig at være en del af vores ambitiøse hold på den stemningsfulde kro, søger vi en tjener på fuldtid ? med tre-fire ugentlige arbejdsdage. Vi arbejder med høj kvalitet under ordnede vilkår og med en vagtplan, der balancerer arbejde og privatliv.
Ud over at sørge godt for de mange gæster, der kommer fra nær og fjern for at fejre livet og kærligheden hos os, fokuserer vi på det gode samarbejde. Samtidig søger vi fortsat udvikling og læring. Du kan bringe alle dine kompetencer i spil her, ligesom du får mulighed for at dygtiggøre dig inden for områder, der interesserer dig.
For English version,
Motiveres du af at yde en professionel service og være et vigtigt bindeled for nogle af Marius Pedersens største kunder?
Til en nyoprettet stilling søger vi en engageret kollega, som motiveres af at yde en professionel service, have et detaljeorienteret fokus og være et vigtigt bindeled mellem salgsordrer, logistik og administration. Du vil være det primære omdrejningspunkt på daglige og ugentlige analyser og kontroller i forhold til et antal større kunder.
Du bliver en del af en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, hvor du får indflydelse og medansvar, og hvor du altid kan søge hjælp og sparring.
Vi er en virksomhed med 10 ansatte som autoriseret mærkeværksted og er det ældste værksted i Faaborg med mere end 60 år hos Volkswagen, vi servicerer person- og varebiler samt andre mærker, vi er en virksomhed i udvikling, og de kommende år bliver ingen undtagelse.
Du er uddannet tekniker og har gerne erfaring fra en lignende stilling, hvor du sætter en ære i at yde god service til kunderne. Som person er du udadvendt, serviceminded, ærlig og samarbejdsvillig, og trives med at være en del af et team, hvor du bidrage til et solidt samarbejde på tværs. Du er engageret i dit arbejde med biler og er både effektiv og grundig i din arbejdstilgang, hvor du ikke går på kompromis med kvaliteten.
Du bliver en vigtig del af vores serviceteam på en travl og nytænkende arbejdsplads, hvor du kommer til at arbejde med en af verdens mest attraktive brand.
Har du kendskab til Visma Economic og EG Lønservice? Er du vant til at arbejde selvstændigt? Så har vi jobbet til dig.
Vi beskæftiger tømrere, murere og malere, samt 5 kontoransatte. Ca. 80% af vores omsætning stammer fra aftaler med en række forsikringsselskaber, som vi hjælper med at besigtige, omfangsbestemme og udbedre forsikringsskader hos både privatpersoner og erhvervsdrivende.
Du vil til daglig kunne forvente at beskæftige sig hovedsageligt med følgende opgaver:
Så se lige her! Gislev Friskole og Børnehus søger engageret personale til vores børnehus.
Vores børnehus har vokseværk, så er du erfaren pædagogmedhjælper/ pædagogisk assistent eller nyuddannet pædagog, så er det måske dig, vi mangler.
Vi har 2 faste stillinger på 30 timer pr. 1. august 2023 med mulighed for flere timer i perioder.
Vi søger først og fremmest mennesker, der passer ind i vores åbne og omfavnende kultur.
Vores kerneværdier er tryghed, trivsel og fællesskab. Vi kan tilbyde et godt og sjovt arbejdsmiljø med gode, hjælpsomme kolleger, engagerede forældre og ikke mindst skønne børn.
Reference til den danske CEO i international fødevarekoncern
Som Business Controller får du det fulde ansvar for økonomifunktionen for det danske selskab, som har aktiviteter inden for både produktudvikling, produktion og salg til internationale industrikunder.
Der er tale om en alsidig opgave, hvor du bliver del af den danske ledelse, og hvor dagligdagen spænder fra det strategiske niveau med oplæg til budgetter og investeringskalkuler, over det taktiske niveau med ansvar for personalejura, kontakt med bank, myndigheder og forsikringsselskaber, til også ind imellem at give en hånd, når de sidste konteringer skal på plads inden månedsluk.
Til vores forretningsområde Steel Solutions, Pladeafdelingen, søger vi en PTA Supporter.
Din hovedopgave er at sikre korrekt offline programmering ud til vores 2D-lasere, revolverstansere, og svejserobotter - herunder tjek af alle oplysninger iht. leverede tegninger og DXF-filer, så produktionen har korrekt produktionsgrundlag til gennemførelsen af produktionen, som kører på flere skift.
Vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø med en uformel og ærlig omgangstone, hvor nøgleordene er godt samarbejde, personlige udviklingsmuligheder og respekt for den enkelte.
Har du erfaring med 5 akset CNC-fræsning. Så er du måske vores nye kollega?
Vi søger en ny kollega til vores afdeling i det sydfynske, som består af 10 dygtige og engagerede medarbejdere. Du vil blive en del af vores gode sammenhold og uhøjtidelige arbejdsmiljø.
Med reference til produktionschefen bliver du en del af vores komponentproduktion. Dit arbejde vil primært bestå i opstilling og programmering af vores DMG/Mori bearbejdningscentre.
Der vil være god variation i opgaverne, da vores afdeling er en ordreproducerende underleverandør, der hovedsageligt fremstiller små serier.
Korinth Efterskole er i gang med visionsproces, hvor køkkenet får en fremtrædende rolle i fremtiden. Derfor søger vi en erfaren medarbejder i køkkenet pr. 1. juni 2023, som skal medvirke i udviklingen af køkkenet som læringsrum.
Vi skal i gang med at anlægge et stort udekøkken-projekt, da vi har søgt en masse penge og fået dem. Det involverer tanker om drivhuse med produktion af f.eks. krydderurter, madlavning over bål m.m.
Vi får brug for et empatisk og fremsynet menneske, der kan hjælpe os med at løfte denne opgave, samt byde ind med kompetencer, der rækker ind i denne forståelse af et efterskolekøkken. Du skal arbejde sammen med vores køkkenleder, viceforstander og lærere om udvikling af disse områder.
Du får kolleger som sparrer med hinanden, og som har det sjovt i en til tider travl hverdag.
Vil du bringe dine kvalitetsværktøjer og tekniske kompetencer i spil hos en global udbyder af metalkomponenter til bl.a. automotive- og medicobranchen?
Så har du muligheden for at blive Kvalitetstekniker hvor fremstillingen af nøglekomponenter med meget fine tolerancer udgør en vigtig og integreret del af kundernes supply chain.
Du vil blive en del af et engageret og fagligt stærkt team på i alt 4 medarbejdere samt QHSE-manageren, som du vil referere til. Du vil dog samarbejde på tværs af organisation og derfor opleve, at det er muligt at træffe hurtige beslutninger på grund af de lokale beslutningskompetencer.
Ønsker du at lede et planteforædlingsteam på Midtfyn? På grund af generationsskifte søger vi en passioneret Adm. Direktør til at lede virksomheden.
Du får ansvar for HR, budgetter, løn, betalinger, bogføring samt rapportering og du skal kunne lide at deltage i det daglige praktiske arbejde.
Virksomheden tilbyder et internationalt orienteret job med ledelse af et professionelt team med en spændende mission og en afvekslende hverdag i et uformelt arbejdsmiljø.
Jugo-Dan A/S er et velfunderet firma med over 35 års erfaring som leverandør af industriventilation, støjdæmpning og beskæftiger 14 medarbejdere.
Vi har ekspertise og specielt erfaringsgrundlag indenfor kraftvarmesektoren, der i de senere år har haft svært ved at komme uden om Jugo-Dan A/S med deltagelse i opførsel af over 500 kraftvarmeværker. Komponenterne, der indgår i vores produkter, bliver fremstillet på eget værksted af erfarne fagfolk.
Vi søger nu en dygtig smed til en fast stilling. Dine primære arbejdsopgaver vil være:
Hos Louis Nielsen får du som salgselev et spændende forløb i et fagligt og energisk team, som støtter dig i hele din oplæringsproces.
Som salgselev i Louis Nielsen bliver du klædt på til at rådgive vores kunder personligt omkring valg af briller og kontaktlinser. Du vil få et indgående produktkendskab, forståelse for mode og personlig fremtoning. Du vil blive en del af et stærkt og professionelt team, der har fokus på, at kundernes oplevelse er helt i top.
Til at udbygge og vedligeholde samarbejdet med primært eksisterende kunder med henblik på at øge salget af Exodrafts produkter indenfor Solution, søges nu en Area Sales Manager. Distriktet vil hovedsageligt være Danmark, Mellem- og Sydeuropa samt Østen.
Det bliver din rolle at drive, motivere, følge op på samt uddanne lokale forhandlere, således at der holdes fokus på at udvikle salget af Exodrafts produkter.
Du tilbydes et selvstændigt og ansvarsfuldt job i en virksomhed med en klar vækststrategi.
Vil du være en del af en virksomhed, som har en global førende position indenfor nogle af markedets stærkeste produkter til veterinærbranchen?
Som vores nye Customer Service Coordinator bliver du en del af et team bestående af 8 engagerede kolleger, der hver især varetager kundeservice indenfor deres respektive markeder og lande. Kundekontakten foregår via e-mail, web og telefon, og det er vigtigt, at du befinder dig godt i servicefeltet mellem kunder og interne samarbejdspartnere og er vant til at håndtere mange opgaver ad gangen.