2633 job i Sønderjylland 515 job i dette område
2633 job i Sønderjylland 515 job i dette område

top job

Tømrere/arbejdsfolk
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Vi søger en dygtig og erfaren tømrer, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

Nybyg
Vinduer/døre
Renovering
Vægge/lofter
Tag
Forefaldende opgaver


Faglige kompetencer:

Du er faglært tømrer og har praktisk erfaring
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest


Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 17:36:09
Ansøgningsfrist: 06-02-2022 23:59:00
Fast chauffør til forvogn og anhænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider og får en bil mere. Derfor søger vi en fast chauffør til forvogn og anhænger til korn og foderstoffer.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tipkørsel, og som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af chaufførbevis og kørekort CE

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.
Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte transportleder Jesper Hansen på tlf. 20 42 72 27 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 13. februar 2022.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 14:05:22
Ansøgningsfrist: 13-02-2022 23:59:00
Afløser til dagrenovation i Tønder
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Tønder søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 13. februar 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 10:09:29
Ansøgningsfrist: 13-02-2022 23:59:00
Udviklingsmotiveret Product Manager
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Som Product Manager står du sammen med dine kollegaer i Product Management i spidsen for udvikling og innovation af et stort produkt program. I har som team det overordnede produktansvar, og skal sikre kvaliteten i hele processen, fra idéerne skabes hos vores kunder eller i vores egen udviklingsafdeling, til kundernes forventninger bliver indfriet.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 18-01-2022 15:40:47
Ansøgningsfrist: 01-02-2022 23:59:00
Erfaren formand / kloakmester til anlægsprojekter
Arkil A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi har travlt og søger en erfaren formand, der brænder for at lede dygtige medarbejdere og udføre alsidige anlægsprojekter i Sønderjylland.


Bliv en del af en succesfuld entreprenørvirksomhed

Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Sønderborg, som har travlt og bl.a. udfører projekter inden for byggemodning, kloakrenovering, fjernvarme, vejanlæg og jordarbejder.

I øjeblikket arbejder vi på flere store projekter, bl.a. kloakrenoveringsopgaver i Sønderborg, Broager, Løjt, Nordborg og Skærbæk. Derudover er vi i gang med udrulning af Fjernvarme på Nordals. Vi har flere rammeaftaler med forsyningsselskaber og mange gode, faste samarbejdspartnere. Afdelingen løser også vejsaneringsopgaver på mindre veje og cykelstier samt udfører brolægningsarbejde, jordflytning og afvandingsprojekter.


Bidrag til et stærkt team

Du bliver en vigtig del af vores dygtige hold på ca. 15 funktionærer og 85 dygtige timelønnede kollegaer i marken. Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelsen. Der er kort fra tanke til handling, og vi har smidige beslutningsprocesser.

Du får et spændende, selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, godt arbejdsmiljø og et positivt, professionelt samarbejdsklima.

Du får ansvaret for at lede egenproduktionen på dine projekter, herunder den daglig planlægning af opgaver samt sikkerhed og arbejdsmiljø i forbindelse med udførelsen af arbejdet.

Som ny medarbejder i Arkil bliver du introduceret og oplært i vores systemer, så du kommer godt fra start i jobbet. Du får gode muligheder for efteruddannelse, god pensionsordning samt sundhedsforsikring.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 14:54:39
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Chef til Bulk Transport A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Chef til Bulk-Transport A/S
Vil du stå i spidsen for at lede og styre den fortsatte udvikling i selskabet?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over 80-140 biler på dagsbasis. Der er tale om forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.
Vi tilbyder alt inden for vognmandskørsel og læsning med egen læssemaskine – vi kører med foderstoffer, træpiller, byggematerialer m.m. alt efter behov. For nærmere information se linket www.bulk-transport.dk.

Jobbet
Bulk-Transport har over de seneste fire år gennemgået en fantastisk udvikling. Med en omsætning på den gode side
af 200 mio., har selskabet nået en størrelse, hvor vi mener, det er rette tid til at ansætte en ny chef til selskabet.

Vi søger derfor en chef, med relevant lederuddannelse og mangeårig erfaring med ledelse, der med stor gennemslagskraft, empati og vilje vil stå for den daglige drift og den fortsatte udvikling af selskabet.
Fundamentet er godt – med et stærkt hold af medarbejdere (19 funktionærer, og 65 egne chauffører), velfungerende processer, langvarige samarbejdspartnere, spændende og bred kundeportefølje.

Bulk-Transport er en del af Meldgaard Gruppen, hvor der bl.a. er fælles stabsfunktion med HR, Økonomi, IT m.m. Her vil du også blive en del af chefgruppen, hvor der er rig mulighed for sparring med koncernens øvrige afdelingschefer.

Om dig
Du har stor erfaring med ledelse og udvikling af en virksomhed. Branchekendskab vil være en fordel, men absolut ikke et krav.

Endvidere forventer vi, at du:
• Personligt er du visionær og strategisk funderet med blik for helheden
• Har gode forhandlingsevner
• Brænder for ledelse
• Har erfaring med organisationsudvikling
• Har et godt drive og er stærk på økonomi og forretningsforståelse
• Har kendskab til ISO-certificering

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje. Vi kan også tilbyde personalegoder såsom kantine, fitness, m.m.

Send din ansøgning via Søg stillingen – senest den 7. februar 2022. Tiltrædelse snarest muligt.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomidirektør Johan Nielsen på tlf. 20337319.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 10:30:34
Ansøgningsfrist: 07-03-2022 23:59:00
Formand i Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Er du vores kommende formand i Vejen?

Meldgaard Miljø A/S søger snarest muligt en kørende formand med gode leder egenskaber og gennemslagskraft til at koordinere dagrenovationsopgaver i Vejen.

Jobbet

Udover at køre på en fast tur, er der følgende arbejdsområder:
• Sørge for bemanding, herunder planlægning af ferie og fridage, udfylde ugeplanerne og registrere fravær
• Ansættelse og oplæring af nye medarbejdere
• Give instruktioner og informationer til mandskab vedr. betjening af bil, kærre og udfyldning af sedler m.m.
• Være behjælpelig ved nedbrud af biler
• Indrapportering af mangler
• Løbende information og samarbejde med driftslederen samt kontoret, hvor det er påkrævet
• Koordinering af materiel ved nedbrud og helligdage i samarbejde med driftslederen

Om dig
Vi forventer at du:
• Har gode IT-kundskaber (Office pakken)
• Har C kørekort og EU kvalifikationsbevis
• Er robust og har en god fysik
• Er klar i din kommunikation
• Er positiv og en god kollega/leder

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Daniel Broders på telefon 20 33 73 49 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 7. februar 2022.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 17-01-2022 10:22:01
Ansøgningsfrist: 07-02-2022 23:59:00
Fast chauffør til sugeblæs tiptrailer
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Bulk-Transport A/S søger chauffør til suge/blæs tiptrailer

Vores chauffør går på pension, og vi mangler derfor en chauffør til en Suge/blæs tiptrailer

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Bilen:
• Suge/blæs tiptrailer – fuldt renoveret
• Nyt trækker cirka d. 1. april 2022
• Bilen kører fast for DLG

Stillingen:
• Mulighed for afløser/oplæring allerede fra nu
• Fastansættelse fra d. 10. februar 2022
• Udedøgn skal påregnes
• Kørsel i hele landet - mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med suge/blæs-kørsel
• Er i besiddelse af chaufførbevis, førerkort og kørekort CE

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kørselsleder Jesper Hansen på tlf. 20 42 72 27 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 6. februar 2022.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.


Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 14-01-2022 10:15:02
Ansøgningsfrist: 06-02-2022 23:59:00
Koordinator til Indkøbsafdeling
JKS A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Er du en dygtig forhandler, der brænder for at samle trådene igennem hele værdikæden? Har du samtidig en kreativ åre og flair for detaljen? Så er det dig, vi mangler i teamet hos Det Gamle Apotek!

Det Gamle Apotek A/S i Tønder ønsker at forny sig og går nye tider imøde i 2022 og søger en operationel, hands-on Koordinator der kan kombinere sin erfaring inden for indkøb og logistik og samtidig har en finger på pulsen med ”hvad der rører sig”.

Din hovedopgave vil ligge i at assistere dine kollegaer med processen lige fra selve produktudvikling over sourcing fra især Asien og til overlevering af produkterne til salg. Du vil blive en del af et hold hvis mål er at udvikle og optimere samarbejdet på tværs af de interne afdelinger og de eksterne partnere, hvilket også kræver en god forståelse for forskellige kulturer og personligheder.

Det drejer sig om sæsonartikler, hvor julepynt er den største varegruppe, som bl.a. bliver udbudt i større kæder inden for både detail- og byggemarkeder og sælges i hele Norden.

Som en vigtig del af teamet vil du komme til at agere som tovholder mellem afdelingerne for i sidste ende at styrke vores fokus på både produkterne og på slutkunden. Du får med garanti brug for både din kommercielle forståelse, din strukturerede arbejdsfacon og dine evner til at skabe tætte relationer både internt og eksternt ud til leverandører.

Som Koordinator vil du referere til Det Gamle Apoteks Indkøbschef.



Dine arbejdsopgaver vil også omfatte:

Bestilling af vareprøver
Oprettelse af varer og indkøb
Sikre rettidigt vareflow og opfølgning herpå
Løbende kontakt til partnere og leverandører især i Asien
Import og søfragt
Kvalitetskontrol
Tæt samarbejde intern og ekstern
Vedligeholde varedata i Navision C5



Personprofil

Du er en god købmand og trives med et foranderligt og hektisk job, hvor du arbejder proaktivt og selv tager ansvar. Du kan begå dig i en mindre virksomhed, hvor alle spiller en nøglerolle for at få tingene til at flyde optimalt. Da der arbejdes med sæson- og kampagnevarer, forventes du at kunne være fleksibel mht. arbejdstiderne i højsæsonen.

Du har en stærk personlighed og formår at prioritere dine opgaver. Samtidig arbejder du struktureret, har et stort drive og er løsningsorienteret.


Du er god til at sætte dig selv i gang og arbejder selvstændigt. Derudover er du:

Vant til at begå dig i forskellige kulturer
En habil bruger af ERP-systemer, her gerne Navision C5
Vant til at arbejde med Office pakken
I stand til at kommunikere på både dansk og engelsk – tysk er et plus

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 18:01:19
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Head of Global Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to be part of a success story and lead a customer focused and agile Supply Chain, that has a strategic impact and gives your company a competitive advantage.

We are looking for a Senior Supply Chain leader to take responsibility for driving supply chain activities across the LINAK group.

LINAK is one of the world’s leading suppliers of actuator systems, and we serve more than 12.000 active customers that buy over 24.000 different standard and customer specific products either direct or through our 25+ sales subsidiaries. We have factories in Denmark, Slovakia, USA, China and Thailand, and suppliers from across the world.

You will be responsible for driving a global matrix organisation covering all factories, where you will be responsible for our LINAK end-to-end Global Supply Chain and order fulfillment process. You will have direct report from employees (Global Process Owners, Supply Chain Specialist, Data/System Experts, and project employees) and the leader for our central Customer Service team.
You will be an active part of the LINAK A/S (factory in Denmark) Operations Management Team, the Corporate Operations Committee and you report to the COO for the LINAK group.

Our customers recognise LINAK as a reliable and value adding supplier. We interact with customers and suppliers, and we continuously aim to improve performance in everything we do – speed, flow, service, and cost. To stay ahead of competition, it is decisive that we continuously

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 17:22:11
Ansøgningsfrist: 28-02-2022 23:59:00
Fast chauffør
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Meldgaard Transport A/S er grundstenen bag Meldgaard Gruppen. I dag varetager vi hovedsagligt tømning af containere, transport af løst gods til større byggerier og entreprenøropgaver.

Vi søger en fast chauffør til en fast bil med blandet kørsel: Tip, fortrinsvist jord, sand, grus og asfalt. Der vil også være kørsel med blokvogn/sengetrailer. Udedøgn må påregnes.

• Erfaring med tip- og blokvognskørsel er en fordel.
• Kørekort CE og EU chaufførbevis er et krav.
• Du skal have lyst til afvekslende opgaver, og er fleksibel mht. arbejdstider.
• Aflønning ift. overenskomst DIO I (ATL) og 3F.

Hør mere om jobbet som chauffør i denne video: https://www.youtube.com/watch?v=5IBuNddd7hE

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte disponent Rasmus Jespersen på tlf. 20 33 72 42 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. januar 2022. Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 10-01-2022 07:38:44
Ansøgningsfrist: 30-01-2022 23:59:00
Medarbejdere til vindmølleindustrien
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Virksomheden har rygende travlt og søger derfor flere medarbejdere med start fra ultimo januar.

Vi søger medarbejdere til vindmølleindustrien i Esbjerg til både dag- og nathold med start fra ultimo januar.

Det er en fordel, hvis du har en baggrund eller erfaring indenfor jern-/metal eller el-branchen.

Jobbet er onshore, og arbejdsrotationen er 6 dage/nætter á 12 timer og herefter fri 8 dage.


Arbejdsopgaver:

Samle- og montagearbejde


Faglige kompetencer:

Du er faglært/tillært inden for vindbranchen eller har en mekanisk eller el-baggrund
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du er kvalitetsbevidst og sætter en ære i at levere et godt stykke håndværk
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Du er fokuseret på sikkerhed
GWO sikkerhedskurser er en fordel
Truck og Kran D kursus er en fordel


Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er engageret og fleksibel
Du er stabil og møder til tiden
Du kan fremvise straffeattest


Ansøgning:

Ring til Marian Christensen på 61 63 07 26 eller Ann Søvad 61 63 07 29
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 07-01-2022 14:29:16
Ansøgningsfrist: 14-02-2022 23:59:00
Anlægsstruktørlærling til Arkil
Arkil A/S
Syddanmark
6270 Tønder
Brænder du for godt håndværk og vil du være med til at skabe fremtidens Danmark? Vil du være en del af en stor koncern, der giver dig gode muligheder for udvikling og et stærkt netværk, så er det dig vi står og mangler.

Som struktørlærling hos Arkil kan du blive faglært superhåndværker i entreprenørbranchen på ca. 3 ½ år. Hvis du har interessen og viljen – har vi pladsen til dig. Vi uddanner også voksenelever, så tøv ikke med at søge.


Som lærling i Arkil A/S kan du forvente:

Du bliver tilknyttet vores afdeling i Tønder, hvor du sammen med 2-3 igangværende lærlinge, skal starte med at arbejde på et projekt for Tønder Kommune. Du får din egen mentor, som følger og vejleder dig, giver dig faglige udfordringer og solid fokus på din uddannelse.

Du kommer blandt andet til at lære en masse om infrastruktur, belægning, udskiftning af kloakering og forsyningsledninger samt byggemodninger.

Jobbet kræver fleksibilitet, da du kommer til at arbejde på forskellige pladser. Det er derfor en fordel, at du som minimum har kørekort til personbil og selv kan komme fra A til B.


Vi forventer til gengæld af dig at:

Du har afsluttet folkeskolen, og har som minimum traktorkørekort.
Du er robust og ansvarsbevidst.
Du er loyal og holder dine aftaler.

Er du indstillet på at arbejde udendørs i al slags vejr og kan du lide til tider fysisk hårdt arbejde? Er du lærenem og villig til at påtage dig nye opgaver, positiv af natur og i besiddelse af et godt humør, så er du måske Arkils næste lærling.


Løn og ansættelsesvilkår:

Arkil tilbyder løn fra uddannelsesaftalens start, som er efter gældende overenskomst mellem Dansk byggeri og 3F.

Ansøgningsfrist: Den 10. februar 2022.

Er du interesseret eller ønsker du blot at høre mere om jobbet, så kontakt endelig Finn K. Bork på tlf. 51525212.

Du kan se mere på vores hjemmeside ELEV/LÆRLING | Vil du være elev i Arkil? (emply.com) eller på www.facebook.com/arkil-elever.


Arkil uddanner fremtidens arbejdskraft

Som anlægsstruktør kan du gennem dit arbejde være med til at binde Danmark sammen og sørge for at bygge fundamenterne til generationerne efter os.
Vil du være med til at sikre et renere miljø og være med til, at millioner fremover kan færdes i en velfungerende infrastruktur?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 06-01-2022 10:06:16
Ansøgningsfrist: 10-02-2022 23:59:00
Renovationsarbejder til Vejen
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6600 Vejen
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Vi søger en fast renovationsarbejder i Vejen til dagrenovationskørsel.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et frit job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Det er et krav, at du har kørekort kategori C samt EU chaufførbevis.
Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 26. januar 2022.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Stefan Marcussen på
tlf. 52 18 73 70. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 05-01-2022 10:28:10
Ansøgningsfrist: 26-01-2022 23:59:00
Tosprogede salgs- og kundeservicemedarbejdere
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Til spændende stillinger hos en af vores gode kunder søger vi medarbejdere som er tosproget og har erfaring med kundeservice, som kan arbejde selvstændigt og struktureret.

Ansættelse vil være Try & Hire forløb


Hverdag og arbejdsopgaver:

Du får 15 kolleger i vores customer service-team i Danmark, samt syv kolleger på vores kontorer i hhv. Norge, Sverige og Finland. Den gode energi og det høje humør er en naturlig del af vores performancebaserede kultur. En hverdag hvor kundepleje- og service er i centrum, når vi betjener vores danske og udenlandske kunder.


Du får selvfølgelig en grundig oplæring i vores systemer og produkter, ligesom du løbende bliver uddannet i vores sortiment. Her bliver telefonen dit primære redskab, og du får en fleksibel hverdag, hvor du:

- Yder salgs- og kundeservice over telefonen, som bliver din kerneopgave.
- Du vejleder vores kunder i vores produkter og hjælper dem med deres ordre eller laver mersalg, som passer til kundens behov.
- Kontakter kunder, som har takket ja til at få information om fx nye produkter.

Vores telefoner er åbne fra kl. 8-16 på hverdage- der tilbydes timeløn + provision.



Din profil:

Du er tosproget enten på dansk-svensk, dansk-hollandsk eller dansk-tysk - hvilket er et krav for at komme i betragtning til stillingen.
Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret.
Du elsker at tale med og rådgive mennesker.
Du er lærenem og har en god IT-forståelse.
Du trives med at sælge over telefonen og har gerne erfaring med kundeservice.
Du er ikke bange for at spørge ind til salg eller ringe proaktivt ud til kunderne.
Du ønsker udvikling og har ikke noget imod at blive målt på dine gode salgsresultater.
Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines


Ansøgning:

Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning + CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.


Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.


Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:



Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 16:34:54
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Management assistant
Famoba
Andet
99999 Grænsejob
We are rapidly growing and so is our need for coordinating our administrative tasks. Therefore, we are looking for an energized and social skilled colleague with a global mindset to a new established position as Management assistant to the top management.

Our company trades within FMCG on the global market within food and beverages. We are active in more than 45 countries and have a strong growth strategy, which includes further strengthening of our team. Therefore, we are keen on welcoming new members to our professional Famobra family.

The Management Assistant is an important partner for the top management. With a great deal of organizational talent and foresight, you will coordinate and prioritize the appointments and travel planning for the top management team, planning of meetings, project-management and internal and external communication. This position of trust requires a very good knowledge of running projects, procedures and stakeholder management, hence this is a truely cross functional role with many global tasks.

As our management assistant the following responsibilities must be covered:

- Actively organize and overseeing management scheduling
- Attend executive meetings internal and external, hense travel activity must be expected
- Participating in strategic projects across divisions
- Be the strengthening link between organization and management
- Prepare presentations for management
- Plan and facilitate events and communication

Skills needed in order to succeed:

- High social skills
- Excellent organizational skills and have an eye for details
- Expert in Office especially Power Point
- Danish and English language at a high level (German is an advantage)
- Service orientated
- Outspoken team player


We offer

The position in a financially strong company, where the development of our employees is paramount. We are always challenging ourselves and constantly striving to grow our company. You contain the opportunity to achieve knowledge sharing with the groups other companies in the ongoing project strategy.

Your primarily place of work will be our head office placed in Harrislee, Flensburg – Germany. If you live outside of Germany, we will offer you professional support, in questions about tax, regulatory requirements, etc. and a salary package that matches your qualifications. You will report directly to the CEO in Famobra.


Start

As soon as possible, but we will wait for the right candidate with the right skills, personality and experience.


Questions

If you have any questions, plese reach out to CEO Jeppe Lund Groth on telephone: + 45 22 65 56 11 or read more about us at www.famobra.com
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 03-01-2022 10:32:25
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Malere og overfladebehandlere
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Er du faglært maler eller tillært med praktisk erfaring? Så er det muligvis dig, vi søger til opstart i februar/marts 2022.

Vi søger dygtige og stabile malere og overfladebehandlere, der har mod på at tage fat. Du har sans for detaljen, god erfaring og lægger vægt på sikkerhed og kvalitet i det udførte arbejde.

Er du faglært eller tillært maler/overfladebehandler med praktisk erfaring, så er det muligvis dig vi søger.

Der vil være oplæring af rutinerede, dygtige og engagerede kollegaer.

Arbejdsopgaverne er meget varierende.

Arbejdstiden er 6/8. dvs. du arbejder 6 dage á 12 timer og herefter fri 8 dage (dagvagt).
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 15:03:20
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Mechanical engineer for FEM simulation
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
This is your opportunity to become part of the Danish corporate culture!
At LINAK, we rely on trust which is a natural part of who we are. We believe in freedom with responsibility and that a flat organisational structure makes the best circumstances for innovative thinking. This creates a short distance from idea to action.

LINAK is located near Sønderborg, close to the Danish/German border and Flensburg, allowing for flexible living possibilities. We are an international company with several different nationalities including employees from Italy, Poland, Germany, China and many more. Currently, we are looking for enthusiastic employees who want to make a difference for our customers, company, colleagues, and themselves.

We are looking for a simulation expert with a well-founded theoretical knowledgebase for our R&D department in the TECHLINE© segment. You will be part of a group of development engineers, where your role will be simulation of design concepts to be used in selecting end-solutions and validating final design concepts.


Your primary tasks

LINAK sees simulation as an important element in saving valuable time in the development process thus allowing us to create viable solutions much faster and therefore, we would like to expand this discipline. You will have the opportunity to solve simulation problems from other departments and in so doing aid in the spread of simulation techniques and methods across the organisation.

Tasks involve:

- Simulation of static machine constructions
- Simulation of dynamic conditions, including impact of vibrations
- Simulation of thermal conditions
- Engage in close dialogue with other development engineers about simulation tasks
- It is expected that you continuously keep your simulation knowledge up to date and actively follow developments in the field


Your qualifications

It is important that you’re independently able to understand and gain deep insight into various specific problems by yourself. This will require that you have a fair amount of technical ingenuity and insight. It is also important that you are able make critical evaluation of your own results and at the same time, be able to communicate these results in a comprehensible manner and with the necessary care and consideration for the applied conditions.


Furthermore, you:

- are educated as a mechanical engineer, minimum B.Sc. level
- have an in-depth and solid theoretical knowledge about dimensioning
- have solid experience with the multi-physic simulation tools, Comsol or Ansys (we use Comsol)
- have experience with building simple models in 3D tools (we use Creo)
- have knowledge of using MathCad and Matlab
- work systematically and focused
- are flexible and thrive in a dynamic environment
- like to interact with many internal stakeholders
- are committed, enterprising and have a good sense of humour
- speak and write Danish and English


If you have any questions about the position, you are welcome to contact Director, R&D TECHLINE, Claus H Sørensen, phone no.: +45 7315 1376.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:41:19
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Softwareudvikler/arkitekt - Embedded
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vil du være med til at designe Software til vores produkter i MEDLINE & CARELINE forretningsområder?
Har du lyst til at arbejde i en dansk familieejet virksomhed, som er globalt førende på sit felt? Så er du måske vores nye udvikler inden for Embedded software.

Vi leder efter en ny kollega til vores softwareafdeling i MEDLINE & CARELINE segmentet, hvor du bliver en del af et team på 7 personer af software specialister, der udvikler embedded software til vores produkter.

I MEDLINE & CARELINE leverer vi aktuatorløsninger til hospitals- og plejesektoren i hele verden – herunder hospitalssenge, patientløftere, tandlægestole mv. Du vil få en bred kontaktflade på tværs af LINAK, og vil i det daglige have kontakt til kolleger i bl.a. softwareafdelingen, elektronikafdelingen samt kvalitet og salg. Her får du muligheden for at dele din viden med kompetente softwareudviklere på tværs af hele LINAK koncernen.

Det er afgørende for vores succes, at vores løsninger er værdiskabende for den enkelte kundes system, og giver dem en oplevelse af kompetent service. Software har en stor påvirkning på denne oplevelse.

Primære arbejdsopgaver:

- Software design for embedded systemer, der evt. fungerer i et større kunde system
- Omsætte system og produkt krav til software krav
- Definering af arkitekturen på nye produkter og designe moduler
- Omsætte generiske system krav til interface specifikationer mm.
- Definere og udføre teknologi projekter
- Udvikle og teste software til nye produkter
- Sparring og vidensdeling med kolleger omkring softwareløsninger

Du:

- er uddannet ingeniør eller tilsvarende
- er helst en erfaren person, men en frisk og lærenem nyuddannet er også en mulighed
- har også forståelse for hardware
- har erfaring med driftssikker C programmering
- har kendskab til forskellige protokoller (f.eks. CAN, UDS, LIN)
- har evt. kendskab til Python/Robot Framework
- behersker struktureret design, med fokus på stabilitet og kvalitet
- arbejder systematisk og evner at skabe overblik for dig selv og andre
- er af natur rolig, vedholdende og kommunikerende
- er målrettet, fleksibel og forandringsvillig
- trives med at arbejde i et internationalt team, hvor vi i fællesskab løser en opgave
- er nysgerrig og har et godt humør
- taler og skriver engelsk
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:36:13
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Operational Excellence Manager
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to plant the seed in creating value and to facilitate continuous development of our lean agile roadmap? Do you want to make visible impact by improving processes and facilitating kaizens? Do you enjoy working in a team-oriented environment and like to be challenged? Can you imagine yourself achieving extraordinary results and having a stimulating daily work experience?

Then this can be the job for you!

Operational Excellence is an organisation which aims at having a common operating system for LINAK which is built in our best practices across the plants and ensures continuous improvement behaviors and results. For the right candidate, this is a unique opportunity to grow, learn across LINAK factories and work closely with all levels of the organisation.

Primary tasks

- Drive and facilitate kaizens & ensure operations metrics are continuously improving
- Support VSM activities, problem solving and gemba
- Support operations in developing productivity improvement roadmaps and lean transformation projects
- Perform lean compass partner review with the purpose of learning and unifying the direction of our lean journey
- Process owner of lean tools, processes and systems. You will also be responsible for training and coaching the organisation


Experience/Qualifications

- Minimum 5 years of experience in operations
- Experienced within process excellence, change management, optimising business metrics and problem solving
- Bachelor or master within electronic or mechanical or manufacturing engineering
- Ability to facilitate workshops and kaizens by creating meaning to the group, managing the process to achieve desired outcome and asking good questions
- Committed to self-growth, independent with energy, down to earth, structured, has a good sense of humor and drive
- Ability to challenge the way we do things and encourage the team to think out of the box. To be successful in this position, you must be able to communicate at all levels of the organisation and get the buy in of stake holders

If you have any questions about the position, you are welcome to contact Senior Manager, Operational Excellence, Kristy E. Rasmussen, phone no.: +45 51565735.

Applications are evaluated on an ongoing basis and the position is closed when the right candidate is found. Any application deadlines are system-generated and not set by LINAK.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-12-2021 14:33:00
Ansøgningsfrist: 01-03-2022 23:59:00
Udviklingsingeniør – Embedded elektronik (HW)
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Brænder du for udvikling af hardware, og kunne du forestille dig en hverdag med konstruktionsopgaver, PCB-layout, EMC, simulering, test, dokumentation og samarbejde med leverandører? Så er du måske vores kommende kollega. Vi søger en udviklingsingeniør til udvikling af nye produkter inden for DESKLINE® og HOMELINE® segmenterne.

Du bliver en del af en afdeling med 15 elektronikudviklere, der sammen med 14 softwarespecialister arbejder med udvikling af embedded elektronik til motorstyring og reguleringer i vores produkter. Et område, der vokser støt og bliver en stadig større del af vores produkter.

Elektronik produktudvikling hos LINAK omfatter alle kendte discipliner som konstruktion, simulering, PCB-layout, EMC, test, dokumentation, leverandørsamarbejde m.m.
De produkter vi udvikler indeholder typisk en SMPS, effektelektronik, motorstyringer og mikroprocessorer samt i nogle tilfælde bluetooth-baserede sender/modtagere. Du vil således kunne komme til at beskæftige dig med forskellige former for switch komponenter, FET H-bro motorudgange, SMPS forsyninger m.m.

Da vi arbejder projektorienteret, vil HW udviklingen ske i tæt samarbejde med SW ingeniører og delvis i samarbejde med mekanisk udvikling, produktion og indkøb. Du vil opleve en hverdag, hvor der arbejdes selvstændigt og målrettet, samtidig med at du altid har kollegaer at sparre med, da jobbet også kræver evnen til at kunne samarbejde og gøre brug af erfaringsudveksling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 30-11-2021 18:23:31
Ansøgningsfrist: 31-01-2022 23:59:00
Flight Operations Assistant
Offshore Helicopter Services Denmark A/S
Syddanmark
6705 Esbjerg Ø
Offshore Helicopter Services Denmark A/S Flight Operations Assistant

Offshore Helicopter Services Denmark A/S, Esbjerg

We are recruiting a motivated, assertive and high calibre individual to join our hardworking team as a Flight Operations Assistant.

If you have a passion for aviation and want to be part of a dynamic team that forms an integral part of our growing business, then get in touch.

The successful candidate will have strong administrative and communications skills and also be able to take a structured and pro-active approach towards problem solving.

Responsibilities include:

  • Preparation of pre-flight documentation including undertaking all aspects of flight planning logistics in compliance with regulatory requirements and Company Operations Manuals
  • Coordinate routing in close coordination with Operations and our customer
  • Coordinate cargo to and from offshore installations
  • Administration of helifuel to offshore installations
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 24-01-2022 10:45:33
Ansøgningsfrist: 21-02-2022 00:00:00
Terminal Supervisor til vores Port Service Terminal i Esbjerg
Blue Water Shipping A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Blue Water Shipping A/S
Terminal Supervisor til vores Port Service Terminal i Esbjerg

Blue Water Shipping A/S

Blue Water Shipping A/S

Har du et stort overblik, drive og gode færdigheder indenfor planlægning og koordinering? Har du mod på udfordringer som supervisor i en koordinerende rolle, hvor du både skal håndtere mange telefonopkald samt indgå i operationen?

I Blue Water har vi udviklet solide færdigheder indenfor håndtering af gods på havnefronten, og vi søger netop nu en supervisor, der kan bidrage til, at vi fortsat servicerer vores kunder bedst muligt.

Som Terminal Supervisor vil du varetage en bred vifte af opgaver relateret til administration og praktisk arbejde. Du vil derudover få en nøglerolle i forhold til at håndtere de mange opkald vi dagligt får fra kunder og chauffører på Terminalen.

Blue Water Shipping A/S
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 13:45:32
Ansøgningsfrist: 20-02-2022 00:00:00
Teamleder til Færdselsstyrelsen i Ribe
Færdselsstyrelsen
Syddanmark
6760 Ribe
Færdselsstyrelsen
Teamleder til Færdselsstyrelsen i Ribe

Færdselsstyrelsen

Vil du stå i spidsen for et af vores teams på vejtransportområdet? Brænder du for ledelse og faglig udvikling og har du samtidig flair for at lede i en politisk styret organisation? Så er du måske vores nye leder for team vejtransporttilladelser.

Du får ansvaret for ca. 20 dygtige og dedikerede medarbejdere med forskellig faglig baggrund og kompetencer. I det daglige vil du fungere som personaleleder og bliver ansvarlig for at sikre planlægning og opgavefordelingen i dit team.

Færdselsstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 23-01-2022 13:45:32
Ansøgningsfrist: 07-02-2022 00:00:00
Genopslag - Færdselsstyrelsen søger generalist/AC?er til facilityområdet
Færdselsstyrelsen
Syddanmark
6760 Ribe
Færdselsstyrelsen
Genopslag - Færdselsstyrelsen søger generalist/AC?er til facilityområdet

Færdselsstyrelsen, Ribe

Vil du være med til at opbygge og udvikle Færdselsstyrelsens facilityområde? Har du et godt overblik, og er du god til at have mange bolde i luften? Så er du måske vores nye kollega.

Færdselsstyrelsen i Ribe er i en rivende udvikling, og har brug for flere dygtige medarbejdere. Ikke mindst efter at vi den 1. oktober overtog en ny stor opgave på kørekortområdet, som har mere end tredoblet vores organisation og medført, at styrelsen nu råder over 60 lokationer rundt i hele Danmark.

Vi står over for en periode med store og ambitiøse mål på færdselsområdet, samtidig med at vi skal udbygge og konsolidere vores stabsfunktioner.

Færdselsstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 22-01-2022 19:45:34
Ansøgningsfrist: 06-02-2022 00:00:00
Jurister til Færdselsstyrelsen i Ribe
Færdselsstyrelsen
Syddanmark
6760 Ribe
Færdselsstyrelsen
Jurister til Færdselsstyrelsen i Ribe

Færdselsstyrelsen

Færdselsstyrelsen søger to jurister i forbindelse med udvidelse af vores opgaver med udførelse af tilsyns- og kontrolopgaver på vejtransportområdet som følge af EU´s Vejpakke.

Vil du være med til at løse opgaver, der understøtter markedsadgangen på vejtransportområdet? Trives du i en travl hverdag med masser af juridiske udfordringer? Brænder du for at yde en god service til borgere og virksomheder?
Så er du måske vores nye kollega i Team Vejtransporttilladelser

Færdselsstyrelsen
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 22-01-2022 17:11:47
Ansøgningsfrist: 04-02-2022 00:00:00
Familieplejekonsulent til Familieplejen
Esbjerg Kommune
Syddanmark
6700 Esbjerg
Esbjerg Kommune
Familieplejekonsulent til Familieplejen

Esbjerg Kommune

Vi søger en familieplejekonsulent til Familieplejen, Esbjerg Kommune, 37 timer ugentligt med tiltrædelse 1. april 2022.

Familieplejekonsulentens opgave er bl.a. at matche børn og unge, der skal i aflastning eller anbringes. Arbejdet sker i samarbejde med familierådgiverne. Familieplejekonsulenten yder supervision i plejefamilier samt i netværksplejefamilier.

Familieplejen har desuden til opgave at uddanne og godkende netværksplejefamilier samt sikre intensiv opstartsstøtte og efteruddannelse for plejefamilier.

Vi ønsker, at du:

  • Har erfaring i arbejdet med anbragte børn og unge, har viden om børn og unge med særlige vanskeligheder, eks. omsorgssvigtede og traumatiserede børn og kan støtte plejefamilien i deres arbejde med dette
  • Har erfaring med tværfagligt samarbejde omkring børn og unge.
  • Har supervisionsuddannelse eller erfaring hermed
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 16:45:33
Ansøgningsfrist: 07-02-2022 00:00:00
Social- og sundhedshjælper til aftenvagt på Sirius Seniorbo, 3. sal.
Esbjerg Kommune
Syddanmark
6715 Esbjerg N
Esbjerg Kommune
Social- og sundhedshjælper til aftenvagt på Sirius Seniorbo, 3. sal.

Esbjerg Kommune

Søger du spændende udfordringer, så se nedenfor, hvis du er social- og sundhedshjælper.

Vi søger en social- og sundhedshjælper med tiltrædelse snarest eller 1. marts 2022. Stillingen er en fast stilling på 25 timer i aftenvagt med arbejde i alle hverdage kl. 16-21.

Sirius Seniorbo er et nybygget plejecenter, som er demensvenligt indrettet og som i alt består af 104 demens-plejeboliger, fordelt på fire etager. 3. sal består af 26 demensboliger.

Her sætter vi beboerne i centrum, der er stor fokus på trivsel af beboerne og vi dyrker den gode historie.

Vi kan tilbyde dig:

  • Godt velfungerende team der er engagerede, kompetente og som er villige til at lære fra sig
  • Godt arbejdsmiljø præget af tillid, åbenhed og gensidig respekt for hinanden og hvor humoren vægtes højt
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 16:14:04
Ansøgningsfrist: 04-02-2022 00:00:00
Lærer søges til vikariat på Linje S på Ådalskolen Bohr
Esbjerg Kommune
Syddanmark
6710 Esbjerg V
Esbjerg Kommune
Lærer søges til vikariat på Linje S på Ådalskolen Bohr

Esbjerg Kommune

Ådalskolen Bohr i Esbjerg Kommune søger pr. 7. februar 2022 eller snarest muligt herefter en lærer, som brænder for elevernes læring og trivsel.

Vi søger en lærer til et vikariat i de specialpædagogiske grupper, som er tidsbegrænset i perioden fra 7. februar 2022 til 24. juni 2022. Stillingen er på 37 ugentlige timer.

Stillingen vil udelukkende rumme undervisningsopgaver i vores specialpædagogiske grupper, der består af elever med diagnoser såsom ADHD, GUA, Autisme, Asperger til angst, tilknytningsforstyrrelser m.m.

Vi søger en lærer, der er meget anerkendende, og som kan medvirke til at skabe en meningsfuld, struktureret og forudsigelig hverdag.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 16:07:04
Ansøgningsfrist: 04-02-2022 00:00:00
Kompetent administrativ sagsbehandler til Fritid
Esbjerg Kommune
Syddanmark
6700 Esbjerg
Esbjerg Kommune
Kompetent administrativ sagsbehandler til Fritid

Esbjerg Kommune

Vi søger snarest muligt en stærk administrativ sagsbehandler (fuldmægtig-niveau), som er generalist, kommunikativt stærk og har lyst til at arbejde med fritidsområdet, hvor det faglige fællesskab omkring administration af foreningsområdet vil blive det primære arbejdsområde.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Konsulentfunktion overfor foreningerne om godkendelse af vedtægter for nye foreninger, tilskudsmuligheder m.m.
  • Administration af tilskudsordninger og puljer
  • Kontaktperson for de selvejende fritids- og idrætscentre, herunder også sagsbehandling af specifikke ansøgninger og opfølgninger
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Indrykket: 21-01-2022 16:02:29
Ansøgningsfrist: 04-02-2022 00:00:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland