2576 job i Sønderjylland 431 job i dette område
2576 job i Sønderjylland 431 job i dette område

top job

Experienced Embedded Software Developer
Mærsk Container Industry A/S
Syddanmark
6360 Tinglev
Are you interested in working with the latest technologies in an organization that supports innovation, creativity and quality? Do your ambitions include the ability to integrate your current experience in specifying and designing connected embedded products with external development partners?

Maersk Container Industry (MCI) is looking for an experienced Embedded Software Developer to strengthen our internal software team, working on the continued development of our IOT gateway - an integral part of the future Star Cool Reefer system. If this exciting opportunity captures your interest, join us on our digital journey and become a part of our Maersk Container Industry family.
Indrykket: 17-05-2021 16:04:38
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Disponent søges til indenrigsafdeling
H. P. Therkelsen A/S
Syddanmark
6330 Padborg
På grund af travlhed og øget aktivitet søger HPT en engageret disponent, der kan
yde en exceptionel service overfor vore kunder. Har det vakt din interesse?
Så kontakt os gerne.,

Dine kvalifikationer:

- Indgående kendskab til godsdisponering.
- Uddannet indenfor transportbranchen/speditør.
- Godt købmandskab, samt beslutningskompetence.
- Kendskab til køl/frys stykgodsdisponering er en klar fordel.
- Overblik / ”holde mange bolde” i luften på samme tid.
- Gode evner til at kommunikere mundtligt, såvel som skriftligt på dansk, tysk
og engelsk.
- Motiveret for samarbejde.
- Habil IT bruger.
Indrykket: 10-05-2021 14:49:12
Ansøgningsfrist: 31-05-2021 23:59:00
Studiejob til Forretningsudvikling Privat
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for at kick starte din karriere? Og ønsker du at supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring? Så er jobbet som studentermedhjælper i Sydbank noget for dig.

I afdelingen ”Forretningsudvikling – Privat” mangler vi dig på holdet til at trække, strukturere og analysere data for dine kolleger. Dataen bruger vi til at udvikle de bedste løsninger til Sydbanks privatkunder – både nu og i fremtiden.
Om jobbet

Som studentermedhjælper bliver dine opgaver blandt andet at:

Indsamle og strukturere data primært via udtræk i SQL
Bestille større dataopgaver i IT
Omsætte data til beslutningsoplæg og analyser
Vedligeholde og udvikle Power BI rapporter
Sammen med andre forretningsudviklere at udvikle og tilpasse produkter og processer.


Vi forventer, at du:

Er analytisk og har flair for tal
Er god til IT-systemer – gerne erfaring med SQL og Power BI
Har lyst til og mod på forretningsudviklingsopgaver
Har en systematisk og struktureret tilgang til opgaver
Tager initiativ og stiller spørgsmål ud fra din viden og tilgang.
Indrykket: 10-05-2021 11:26:33
Ansøgningsfrist: 30-05-2021 23:59:00
Process Manager - Cand.merc, int. Business Development ell. lign.
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du mod på at arbejde med processer på tværs i organisationen? Optimere allerede eksisterende arbejdsgange – eller udvikle nye hvor vi måtte mangle? Udfordre vanetænkningen, undersøge alternative metoder og teknologier til at opnå den ønskede effekt på vores leveringssikkerhed, servicegrader og omkostninger?

Så er jobbet som Process Manager indenfor materialedisponering noget for dig.

Du bliver en del af vores globale team på 10 medarbejdere, der hver har ansvaret for forskellige aspekter af vores globale supply chain. Du får en bred kontaktflade og vil have løbende dialog med mange interessenter, såvel internt i organisationen, som med eksterne samarbejdspartnere.

Primære opgaver:

Som procesejer skal du sikre implementering og videreudvikling af standardiseret arbejde i vores materialedisponering
Gennem den årlig value stream mapping sikre, at vi identificerer og implementerer løbende forbedringer til processen
Udarbejde performance målinger (KPI’er)
Gennem dialog sikre, at vi opsamler best practice og får det bredt ud globalt
Vedligeholde træningsmateriale og dokumentation
Deltage i projekter på tværs af organisationen
Fokus på digitalt understøttede processer – gennem anvendelse af ERP og andre applikationer
Deltage i videreudviklingen af vores IT-system landskab (bl.a. den løbende opdatering af vores ERP platform på alle fabrikker)
Indrykket: 07-05-2021 14:56:40
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Dygtig receptionist til Hotel og Restaurant
Fakkelgaarden
Syddanmark
6340 Kruså

Fakkelgaarden søger en dygtig og smilende receptionist, som kan levere service i verdensklasse!

Som receptionist er du som regel både den første og sidste gæsten møder i forbindelse med sit ophold på Fakkelgaarden. Derfor er det afgørende, at dit servicegen er udover det sædvanlige, at du ALTID sætter gæsten i centrum og at du først er tilfreds, når gæsten er det.

Om Fakkelgaarden

Fakkelgaarden er smukt beliggende direkte ud til Flensborg Fjord og er et af landets mest traditionsrige og anerkendte hotel- og spisesteder. Vores gæster kommer fra mange forskellige lande, men fælles for gæsterne er, at de er kvalitetsbevidste og forventer en høj standard. Vi er kendt for ”Fakkelgaarden-ånden” der betyder, at vi alle hjælper hinanden, og at vi er et team med et fladt hierarki og en passion for det vi laver. Alt dette tilsammen gør bl.a., at vi har opnået den højeste tilfredshedsscore blandt hoteller i Sønderjylland.

Om dig

Du har let til smil, du er vant til mange daglige kontakter og har en bred erfaring med forskellige administrative opgaver. Det er en fordel, hvis du er uddannet receptionist eller har en administrativ baggrund kombineret med nogle års erfaring indenfor faget.

Vigtigst af alt er dog, at du:

Er positiv, udadvendt og har et godt humør
Udviser god, nærværende service og vægter det gode værtskab højt
Er løsningsorienteret, fleksibel og samarbejdsvillig
Er vant til at arbejde selvstændigt, effektivt og bevarer overblikket i alle situationer
Kan kommunikere og formidle positivt såvel mundtligt som skriftligt
Behersker dansk i både skrift og tale samt gerne tysk og/eller engelsk
Indrykket: 07-05-2021 14:39:39
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 23:59:00
Salgsorienteret indlejningskonsulent
JKS A/S
Syddanmark
6854 Henne
Har du erfaring med salg, trives du i marken og brænder du for at lukke aftaler? Er du selvkørende, og trives du i en hverdag, hvor du selv skal planlægge dine aktiviteter? Så er her jobbet til dig!

DanCenter tilbyder en stilling, hvor du har stor frihed til selv at planlægge din hverdag, og hvor der også forventes aften- og weekendarbejde.

En væsentlig del af arbejdet er at øge DanCenters position i markedet, indgå udlejningsaftaler med potentielle sommerhusejere samt skabe en sund og stærk forretning for både sommerhusejerne og DanCenter, i et af de mest attraktive og konkurrenceprægede områder i Danmark.

Du bliver en del af en dynamisk virksomhed i vækst og du vil indgå i et stærkt og kompetent team med 24 gode kollegaer, der laver udlejningsaftaler med sommerhusejere i hele Danmark.
Indrykket: 04-05-2021 16:03:42
Ansøgningsfrist: 18-05-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program - IT and Business Processes
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run, because we are sure that we want to continue working together for many years.

Depending on your background and preference, there are different directions within IT that you can be involved with during your Program – e.g. ERP, CRM, PLM, Digital Production, BI/Big Data/AI. In all cases, you will have close contact and interaction with all our business units and global subsidiaries.
Indrykket: 04-05-2021 16:00:23
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program – R&D
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.
Indrykket: 04-05-2021 15:54:29
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
LINAK® Graduate Program – Marketing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organisation eases decision-making processes and let your ideas be heard.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world. Your contract will be a full time, permanent contract that is NOT limited to the two years the graduate program will run, because we are sure that we want to continue working together for many years.
Indrykket: 04-05-2021 15:52:37
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
raaco A/S oplever vækst i salg af bilindretning i Danmark og ønsker at udvikle salg til bilforhandlere i Nordtyskland. Motiveres du af selvstændig sal
raaco A/S
Andet
99999 Grænsejob
raaco A/S oplever vækst i salg af bilindretning i Danmark og ønsker at udvikle
salg til bilforhandlere i Nordtyskland. Motiveres du af selvstændig salgsudvikling af dit eget geografiske ansvarsområde? Taler du flydende tysk og har bopæl i Sønderjylland? Ønsker du et yderst kompetent backoffice i ryggen, når du åbner døren til nye kunder, så kan det være dig raaco A/S mangler…

Vi tilbyder en spændende og udfordrende nyoprettet fuldtidsstilling i en international virksomhed.

Du bliver en del af det nordiske salgsteam, som består af meget engagerede og kompetente kolleger med en positiv tilgang. Du kommer til at referere til den nordiske salgschef, som du kan sparre med dagligt. Vi klæder dig på med en grundig introduktion og oplæring i vores systemer og produkter, som vil foregå på vores hovedkontor i Nykøbing F. Din hverdag foregår ude ved kunderne med udgangspunkt fra din egen bopæl og der må påregnes 15-20 rejsedage.

Du tilbydes en fast løn med bonus- og pensionsordning samt varebil med bilindretning, sundhedsordning, bærbar pc, tablet og mobiltelefon.
Indrykket: 03-05-2021 11:04:43
Ansøgningsfrist: 28-05-2021 23:59:00
Kunde- og personalekonsulent
JKS A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
JKS søger en proaktiv og analytisk kunde- og personalekonsulent til Region Sønderjylland, hvorfra vi servicerer en lang række store og små virksomheder med såvel danske som udenlandske medarbejdere. JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau. Du vil blive en del af et engageret team på en meget dynamisk arbejdsplads, med glade kollegaer, loyale kunder og tilfredse medarbejdere.


Jobbeskrivelse:

Din fornemste opgave vil være gennem troværdighed og ordholdenhed at servicere vores kunder og skabe merværdi for kunderne i form af JKS-konceptløsninger inden for fleksibel bemanding.

Aktiv pleje og servicering af kunder via dialog omkring behovsafklaring er en selvfølge for dig. Screening efter nye medarbejdere i vores database og hos andre relevante kilder vil høre til dine daglige opgaver.

Herudover vil samtaler med nye medarbejdere for afdækning af jobkompetencer og kvalifikationer samt udvælgelse og præsentation af kandidater til kunden være er en stor del af din hverdag, ligesom servicering af de eksisterende og kommende medarbejdere falder dig naturlig.

Du kommer til at styre selve bemandingslisten over de medarbejdere der er i arbejde hos kunderne. Det indbefatter videreformidling og udlevering af relevant information, arbejdstøj, arbejdsinstrukser, kontrakt osv. Dette vil ske i tæt samarbejde med dine teamkolleger.

På sigt kan der også blive tale om en koordinerende rolle til vores kundeteams, dette inkluderer ansvaret for udsendelse af diverse rapporter og opfølgning på KPI’er.

Din base vil være på vores kontorer i det Sønderjyske, som p.t. indbefatter Vojens, Aabenraa og Sønderborg. Ved kundebesøg køres der i egen bil til statens gældende kilometertakst.

Indrykket: 03-05-2021 07:48:55
Ansøgningsfrist: 01-06-2021 23:59:00
Projektkoordinator til Udviklingsafdeling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst til at være en del af holdet, som løbende introducerer nye og succesfulde produkter? Brænder du for at sætte dit fingeraftryk på leverancerne af fremtidsorienterede og brugervenlige produkter, og trives du i en dynamisk og spændende global virksomhed, der sætter udvikling højt på dagsordenen? Så er du måske vores nye kollega i vores team, der ud over dig består af 4 dygtige kolleger.

Teamet er en del af en stor udviklingsafdeling, og du vil derfor arbejde med en række forskellige udviklingsprojekter fra ide til produktionsopstart, hvor både software, mekaniske og elektroniske komponenter indgår.

Du vil have en stor kontaktflade og arbejde sammen med kolleger i produktudvikling, produktion, logistik og vores datterselskaber i udlandet samt leverandører i ind- og udland.

Dit primære ansvar er at sikre, at alt i det nye produkt fungerer systemmæssigt i vores IT-systemer, fra idefasen til endeligt produkt er klar til produktion, det kræver bl.a.:

At være bindeled til varemodtagelse, lager, kvalitet, produktion og forsendelse
Deltagelse i tværfaglige udviklingsprojekter (i Danmark, Kina, USA og Slovakiet) fra start til slut
Oprettelse af nye varer i Axapta og håndtering af disse
Skabe overblik over forecast
Aflevere klargjorte og godkendte varer i Axapta til kolleger i logistik
Leverandørkontakt og -samarbejde
Være med til at sikre at alle de rigtige varer er til stede ved prototypekørsel og produktionsstart


Du:

har erfaring med lignende opgaver
arbejder selvstændigt, systematisk og er god til at planlægge og prioritere egne opgaver
er serviceorienteret og vedholdende
er en energisk selvstarter og afslutter, der trives med mange bolde i luften og i en dynamisk hverdag
er en teamplayer, der kan give mod- og medspil
trives med mange kontaktflader internt og eksternt
har et godt humør og humoristisk sans
behersker dansk og engelsk i skrift og tale og også gerne tysk
Indrykket: 23-04-2021 14:49:12
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Lawyer for International Group
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
You now have the opportunity to become part of our legal team where you will be a key employee in supporting the global LINAK organisation.

We are looking for a lawyer who will join our legal team at LINAK Headquarters in Guderup, Denmark.

You will be supporting the business with a variety of legal tasks with a primary focus on drafting and negotiating commercial contracts with suppliers and customers as well as providing advice to our commercial departments. It is therefore important that you have an excellent understanding of the business as part of integration of legal considerations.

This is a good opportunity for you to obtain close cooperation with the managers in our commercial teams across the countries where LINAK is represented, as well as being in dialogue with our external advisors.

You will be in contact with many colleagues in the various departments at LINAK Headquarters and you must be able to navigate in many different legal topics. You will encounter legal challenges at various levels, and you have influence on the solutions as well as proactive actions. We value your ability to communicate complex matter in a simple way.
Indrykket: 15-04-2021 16:26:17
Ansøgningsfrist: 30-06-2021 23:59:00
Lawyer for International Group
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
You now have the opportunity to become part of our legal team where you will be a key employee in supporting the global LINAK organisation.

We are looking for a lawyer who will join our legal team at LINAK Headquarters in Guderup, Denmark.

You will be supporting the business with a variety of legal tasks with a primary focus on drafting and negotiating commercial contracts with suppliers and customers as well as providing advice to our commercial departments. It is therefore important that you have an excellent understanding of the business as part of integration of legal considerations.

This is a good opportunity for you to obtain close cooperation with the managers in our commercial teams across the countries where LINAK is represented, as well as being in dialogue with our external advisors.

You will be in contact with many colleagues in the various departments at LINAK Headquarters and you must be able to navigate in many different legal topics. You will encounter legal challenges at various levels, and you have influence on the solutions as well as proactive actions. We value your ability to communicate complex matter in a simple way.

LINAK is based on Als in Southern Denmark and is an international success story. We have delivered strong results throughout many years. Being a company in constant growth, your responsibilities and your tasks will also evolve as LINAK meets new challenges.

LINAK is a good workplace and you will experience a positive working relationship with your colleagues at all levels in the organisation. The tone at LINAK is very informal and we value initiative, independent thinking, and a good portion of humor.
Indrykket: 12-04-2021 16:17:01
Ansøgningsfrist: 30-07-2021 23:59:00
Fleggaard Leasing søger studentermedhjælper
Fleggaard Leasing
Andet
99999 Grænsejob
Til vores hovedkontor i Padborg søger vi en dygtig, energisk og struktureret studentermedhjælper. Som studentermedhjælper skal du varetage en lang række forskellige administrative arbejdsopgaver for vores tre forretningsben Fleggaard Leasing, Fleggaard Auto og Focus Flex Leasing.
Indrykket: 09-04-2021 15:16:22
Ansøgningsfrist: 28-06-2021 23:59:00
Studiejob i Aabenraa
Sydbank A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi tilbyder

En mulighed for at kickstarte din karriere under studiet med et studiejob i Sydbanks hovedsæde i Aabenraa. Her kan du dygtiggøre dig og supplere din teoretiske faglighed med studierelevant erhvervserfaring.

I Sydbank tror vi på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne – og dermed banken. Vi fokuserer på at få dygtige kandidater, der ser en mulighed for at tage første skridt på en spændende karrierevej i Sydbank.
Om jobbet

Vi søger løbende kandidater til studiejobs indenfor regnskabsanalyse, procesoptimering, forretningsudvikling, kommunikation og marketing, økonomi, kapitalforvaltning, IT, jura og HR.

Opgaveindholdet vil være forskelligt afhængigt af, hvor i Sydbank studiejobbet tilbydes. Fælles er, at dygtiggørelse, udvikling og feedback vil være en del af din hverdag. Du vil opleve et selvstændigt ansvar for opgaveløsningen og en forventning om, at du bringer din teoretiske og metodiske faglighed i spil.

Arbejdstiden kan variere, men forventes i gennemsnit at være mellem 8 og 15 timer pr. uge. Vi er fleksible i forhold til studier og eksaminer og forventer det samme den anden vej. Der vil også i nogle studiejobs være mulighed for at arbejde fuldtid. Dette vil udelukkende være i perioder, som er undervisnings- og eksamensfrie, da Sydbanks holdning er, at dit studie har første prioritet.
Indrykket: 02-03-2021 15:33:47
Ansøgningsfrist: 31-12-2021 23:59:00
Butikschef, ONLY STORES, Ribe barselsvikariat
ONLY
Syddanmark
6760 Ribe
ONLY
Butikschef, ONLY STORES, Ribe barselsvikariat

ONLY

Til vores ONLY-butik i Ribe søger vi en udadvendt og serviceminded butikschef til et barselsvikariat

Har du fingeren på pulsen, og kan du stå i spidsen for at give vores kunder den bedste oplevelse, når de shopper vores produkter? Så er du måske vores nye butikschef!

Som butikschef er det dit ansvar at sikre, at vores kunder altid har en god oplevelse, når de besøger vores butik. Dette gør du ved at sikre, at dit team altid er klar til give den bedste service og vejledning, og ved at sørge for, at butikken altid fremstår præsentabel og viser vores produkter på bedste vis. Du coacher og sparrer med dit team på daglig basis for at sikre, at de har værktøjerne i orden, og du går selv forrest, både når det gælder kundeservice og optimering af basket size.

Indrykket: 17-05-2021 14:45:33
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Timeassistent i Esbjerg, over 18 år
VILA
Syddanmark
6700 Esbjerg
VILA
Timeassistent i Esbjerg, over 18 år

VILA

Er du over 18 år og har du tjek på de nyeste trends? Er du fleksibel, udadvendt og parat til at yde den bedste service overfor vores kunder?

VILA er et brand, hvor passionen for oplevelser, trends og feminint design forenes i et dynamisk univers af mode og inspiration. VILAs vision er at være den feminine fashionistas foretrukne modebrand, så for os er det essentielt at give kunden den ideelle shopping-oplevelse hver eneste gang, hun træder ind i en af VILAs butikker.

Som butiksassistent er din primære opgave at give vores kunder den bedste service samt sørge for, at butikken altid ser indbydende og præsentabel ud. Hos VILA tilbyder vi en spændende arbejdsplads med gode kolleger og rig mulighed for personlig udvikling og udfordringer. Dine arbejdsopgaver omfatter:

  • Du skal give kunderne en god oplevelse med vejledning og et højt serviceniveau
  • Du er med til at skabe en positiv atmosfære i butikken.
Indrykket: 17-05-2021 12:50:49
Ansøgningsfrist: 04-06-2021 00:00:00
El-teknikere (offshore)
Semco Maritime A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Semco Maritime A/S
El-teknikere (offshore)

Semco Maritime A/S, Esbjerg

Vi søger el-teknikere til offshore arbejde i dansk sektor med forventet opstart august/september 2021. Vi tilbyder et spændende job i en hurtigt udviklende og dynamisk virksomhed, hvor resultater bliver skabt i fællesskab. Du bliver en del af et team bestående af dygtige kollegaer.

Opgaver:

  • Planlægge og udføre opgaver på en sikkerhedsansvarlig måde
  • Assistere produktions-supervisor og produktions-assistent med daglig drift og operation
  • Planlægge og udføre opgaver på en sikkerhedsansvarlig måde
Semco Maritime A/S
Indrykket: 17-05-2021 12:45:32
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Produktionsteknikere (offshore)
Semco Maritime A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Semco Maritime A/S
Produktionsteknikere (offshore)

Semco Maritime A/S, Esbjerg

Vi søger produktionsteknikere til offshore arbejde i dansk sektor med forventet opstart august/september 2021. Vi tilbyder et spændende job i en hurtigt udviklende og dynamisk virksomhed, hvor resultater bliver skabt i fællesskab. Du bliver en del af et team bestående af dygtige kollegaer.

Opgaver:

  • Planlægge og udføre opgaver på en sikkerhedsansvarlig måde
  • Assistere produktions-supervisor og produktions-assistent med daglig drift og operation
  • Planlægge og udføre opgaver på en sikkerhedsansvarlig måde
Semco Maritime A/S
Indrykket: 17-05-2021 12:45:32
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Telecom-teknikere (offshore)
Semco Maritime A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Semco Maritime A/S
Telecom-teknikere (offshore)

Semco Maritime A/S, Esbjerg

Vi søger telecom-teknikere til offshore arbejde i dansk sektor med forventet opstart august/september 2021. Vi tilbyder et spændende job i en hurtigt udviklende og dynamisk virksomhed, hvor resultater bliver skabt i fællesskab. Du bliver en del af et team bestående af dygtige kollegaer.

Opgaver:

  • Planlægge og udføre opgaver på en sikkerhedsansvarlig måde
  • Periodisk systemtjek og opdateringer
  • Ansvarlig for indrapportering af fejl, mangler og defekter i systemer
Semco Maritime A/S
Indrykket: 17-05-2021 12:45:32
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Instrument-pipefitter
Semco Maritime A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Semco Maritime A/S
Instrument-pipefitter

Semco Maritime A/S, Esbjerg

Vi søger instrument-pipefittere til offshore arbejde i dansk sektor med forventet opstart august/september 2021. Vi tilbyder et spændende job i en hurtigt udviklende og dynamisk virksomhed, hvor resultater bliver skabt i fællesskab.

Kvalifikationer

  • Du er uddannet indenfor enten el- eller smedefaget
  • Du skal have fitting-kendskab
  • Du skal have erfaring i opsætning og tilslutning/montering af instrumentrør, samt buk og afslutning af samme

Der er gode muligheder faglig udfordring og personlig udvikling. Semco Maritime er i vækst, så der er jobmuligheder i fast turnus.

Semco Maritime A/S
Indrykket: 17-05-2021 12:45:32
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
HSE Coach/Advisor
Semco Maritime A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Semco Maritime A/S
HSE Coach/Advisor

Semco Maritime A/S, Esbjerg

Vægter du din og andres sikkerhed højt? Kan du motivere dit team? Vi søger HSE Coaches til offshore arbejde i dansk sektor. Vi tilbyder et spændende job i en hurtigt udviklende og dynamisk virksomhed, hvor resultater bliver skabt i fællesskab.

Arbejdsopgaver:

  • Assistere med HSE-arbejdet offshore
  • Planlægge og sikre, at opgaverne bliver løst fagligt og sikkerhedsmæssigt korrekt
  • HSE-coaching og -træning, hvor det er nødvendigt
  • Rapportering

Den rigtige vil have gode muligheder for faglig udfordring og personlig udvikling.

Semco Maritime A/S
Indrykket: 17-05-2021 12:45:32
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Smedelærlinge, Esbjerg
Semco Maritime A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Semco Maritime A/S
Smedelærlinge, Esbjerg

Semco Maritime A/S

Drømmer du om en spændende læreplads som smed? Har du hænderne skruet rigtigt på?

Semco Maritime er en arbejdsplads med mange dygtige smede, som arbejder på vores værksteder i Esbjerg samt offshore. Du vil blive en del af vores team af smede på vores værksteder i Esbjerg. Du vil altid have en mentor, som vejleder og hjælper dig, så du lærer en masse. Du kan helt sikkert mere end du tror, og sammen finder vi dine talenter.

Blandt flere personalegoder tilbyder vi en rigtig god kantineordning. Desuden er der fremtidsmuligheder efter endt læretid, enten onshore eller offshore, for den rigtige kandidat.

Semco Maritime A/S
Indrykket: 17-05-2021 12:45:32
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Mekaniske teknikere (offshore)
Semco Maritime A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Semco Maritime A/S
Mekaniske teknikere (offshore)

Semco Maritime A/S, Esbjerg

Vi søger mekaniske teknikere til offshore arbejde i dansk sektor med forventet opstart august/september 2021. Vi tilbyder et spændende job i en hurtigt udviklende og dynamisk virksomhed, hvor resultater bliver skabt i fællesskab. Du bliver en del af et team bestående af dygtige kollegaer.

Opgaver:

  • Planlægge og udføre opgaver på en sikkerhedsansvarlig måde
  • Assistere produktions-supervisor og produktions-assistent med daglig drift og operation
  • Planlægge og udføre opgaver på en sikkerhedsansvarlig måde
Semco Maritime A/S
Indrykket: 17-05-2021 12:13:28
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Instrumentteknikere (offshore)
Semco Maritime A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Semco Maritime A/S
Instrumentteknikere (offshore)

Semco Maritime A/S, Esbjerg

Vi søger instrumentteknikere til offshore arbejde i dansk sektor med forventet opstart august/september 2021. Vi tilbyder et spændende job i en hurtigt udviklende og dynamisk virksomhed, hvor resultater bliver skabt i fællesskab. Du bliver en del af et team bestående af dygtige kollegaer.

Opgaver:

  • Planlægge og udføre opgaver på en sikkerhedsansvarlig måde
  • Assistere produktions-supervisor og produktions-assistent med daglig drift og operation
  • Planlægge og udføre opgaver på en sikkerhedsansvarlig måde
Semco Maritime A/S
Indrykket: 17-05-2021 12:10:54
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Formænd offshore
Semco Maritime A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Semco Maritime A/S
Formænd offshore

Semco Maritime A/S, Esbjerg

Vægter du din og andres sikkerhed højt? Kan du motivere dit team? Vi søger formænd indenfor el- og smedeområdet til offshore arbejde i dansk sektor og til projektarbejde i ind- og udland. Vi tilbyder et spændende job i en hurtigt udviklende og dynamisk virksomhed, hvor resultater bliver skabt i fællesskab.

Arbejdsopgaver:

  • Lede et team af dygtige medarbejdere
  • Planlægge og sikre, at opgaverne bliver løst fagligt og sikkerhedsmæssigt korrekt
  • Rapportering

Den rigtige vil have gode muligheder for faglig udfordring og personlig udvikling.

Semco Maritime A/S
Indrykket: 17-05-2021 12:05:54
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Category Manager til sortimentsudvikling og marketing
DANISH CROWN A/S
Syddanmark
6670 Holsted
DANISH CROWN A/S
Category Manager til sortimentsudvikling og marketing

DANISH CROWN A/S, Holsted/Randers

Vil du drive udviklingen indenfor HoReCa (hotel, restaurant, catering) i en nøglerolle med fokus på innovation, markedsføring og kommunikation?

Som vores nye Category Manager er du overordnet ansvarlig for at sikre udvikling i HoReCa og på markedet for at konsolidere Danish Crown Beefs markedslederskab og opnå salgsmæssig vækst.

Dette sikrer du blandt andet gennem:

  • Indsigter om slutbrugere og forbrugere i HoReCa-/takeaway- /out of home-segmenterne samt E-commerce
  • Udvikling af nye koncepter som imødekommer forbrugernes/slutbrugernes krav til måltidsløsninger (eks. burger, sous-vide, convenience food concepts)
DANISH CROWN A/S
Indrykket: 17-05-2021 06:48:26
Ansøgningsfrist: 14-06-2021 00:00:00
Mechanical Design Engineer
Dansk IngeniørService A/S
Syddanmark
6705 Esbjerg Ø
DIS A/S
Mechanical Design Engineer

DIS A/S, Esbjerg

As a Mechanical Engineer at DIS, you will have an independent job and a varied workday with professional challenges that match your level of skills. You will be involved in small and large development projects and will be co-responsible for project implementation in close dialogue with our customers, who represent many industries. You will solve tasks individually or in teams, either from the office or as a consultant at the customer and always with the opportunity to share knowledge with your colleagues ? as a DIS consultant you never work alone.

We are looking for a visionary and professional teammate, who is committed and can contribute to the continued success of DIS. You have a mechanical engineering degree and have 2-3 years of relevant experience ? preferably experience from the offshore industry.

DIS A/S
Indrykket: 15-05-2021 00:02:27
Ansøgningsfrist: 10-06-2021 00:00:00
Autoriserede psykologer til Børnehus Syd i Esbjerg
Odense Kommune
Syddanmark
6700 Esbjerg
Odense KommuneAutoriserede psykologer til Børnehus Syd i Esbjerg

Odense Kommune

Vil du være med på holdet og bidrage til at højne indsatsen over for børn og unge, som har været udsat for eller, hvor der er mistanke om, at de har været udsat for vold eller seksuelle overgreb? Så har du muligheden her.

Børnehus Syd i Esbjerg søger autoriserede psykologer til en fast stilling og til et barselsvikariat.

Som psykolog i Børnehuset er din opgave blandt andet via samtaler, psykologisk screening og legeobservation at undersøge barnets oplevelser, samt udrede og vurdere barnets belastningsgrad og støtte-/behandlingsbehov relateret til overgrebet/overgrebene. Endvidere at udarbejde afsluttende notater til kommunernes myndighedsrådgivere. Dette som led i kommunens børnefaglige § 50 undersøgelse.

Indrykket: 15-05-2021 00:00:45
Ansøgningsfrist: 10-06-2021 00:00:00

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland