2778 job i Sønderjylland 492 job i dette område
2778 job i Sønderjylland 492 job i dette område

topjob

IT-support elev
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en dygtig IT-support elev til vores hovedkontor i Aabenraa
Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
Du bliver ekspert i vedligeholdelse og support på vores forretningskritiske systemer og IT-udstyr – via mail. telefon og personlig henvendelse. Du kommer til at arbejde på tværs af forskellige platforme såsom Microsoft, Android, IOS, porte og kameraovervågningsudstyr på vores eksterne pladser.

Dine primære opgaver:
• Yde support på forskellige systemer og platforme
• Installere og opsætte Pc’er, printer, netværk m.m.
• Håndtere brugeradministration og brugernes IT-udstyr
• Udarbejde samt vedligeholde dokumentation og brugervejledninger
• Servicere eksterne pladser efter behov

Om dig
Ud over dine tekniske kompetencer vægter vi dine personlige kvaliteter højt. Vi opfatter IT-teamet som et servicecenter, hvilket fordrer, at du arbejder løsnings- og samarbejdsorienteret med høj grad af fleksibilitet og omstillingsparathed.
Det er en fordel, at du har kørekort B samt kørselserfaring.

Det er kendetegnende for dig at:
• Du brænder for IT og er nysgerrig efter at udvikle og udfordre din viden
• Du kan arbejde og kommunikere på alle niveauer i en organisation
• Du er fleksibel i din tilgang til opgaver og arbejdstider
• Du har flair for at sætte dig ind i nye systemer og forskellige IT-områder
• Du er drevet af gå-på mod, godt humør og har en god situationsfornemmelse
• Du er åben, imødekommende og kan godt lide at yde god service

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os pr. telefon 74 33 72 00 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Datamatiker/softwareudvikler
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Kan du bevare overblikket og omsætte forretningsønsker?

Vi søger snarest en nyuddannet datamatiker/sofwareudvikler, der er god til at bevare overblikket og har evnerne til at omsætte ønsker fra kunderne til krav til systemerne. Stillingen er en stabsfunktion, hvor du skal supportere de forskellige selskaber/afdelinger.

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
I jobbet som datamatiker kommer du til at samarbejde med 6 kollegaer i IT, du vil blive en del af udviklingsteamet på 3 kollegaer. Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i udvikling og vedligeholdelse/support af Dynamics NAV og andre udviklingsprojekter, samt udvikling af Webapplikationer.

Om dig
I din rolle som datamatiker/softwareudvikler skal du:

• Have stærke faglige kompetencer
• Være god til at programmere og systemudvikle
• Have erfaring med SQL, Net og C#
• Gerne have erfaring med administration/udvikling i SharePoint
• Ttrives med skiftet mellem at arbejde tæt sammen med andre og løse opgaver alene.
• Have en god forretningsforståelse
Samtidig skal du kunne trives med travlhed og ad hoc-opgaver i en hektisk hverdag, hvor tingene går stærkt.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os pr. telefon 74 33 72 00 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.




Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
In-Company Projects
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
In-Company Projects for Engineering, Innovation & Business, Electronics, and Mechatronics Engineers

LINAK is looking for enthusiastic students who are interested in having an in-company project at LINAK while studying. We are searching for individuals with a can-do attitude who will be part of our dynamic and engaged team, regardless of the department they will work in. As a student, you will have a supervisor who will guide you throughout the project.


In-Company projects at LINAK:

Generating and testing new ideas

Building and evaluating prototypes

Taking on diverse projects with increased responsibility

Professional development


You

see possibilities rather than limitations

create engagement and positivity

find technical challenges motivating

have a can-do attitude and can see things from multiple perspectives

speak and understand basic Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HSEQ Koordinator
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vil du være en del af en global vækstrejse i en markedsledende virksomhed og trives du i en virksomhed med fokus på arbejdsmiljø og kort vej til beslutningerne? Så er det dig vi søger til nyoprettet stilling i vores HSEQ afdeling.

Meldgaard Recycling A/S Vi arbejder inden for et nicheområde, nemlig sortering og genbrug af restprodukter, samt oparbejdning af metaller på vores fabrik i Kolding. Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi i Danmark er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Vi har mobile anlæg der sorterer flere steder i Europa, derudover har vi anlæg kørende i USA.

Vi har en flad og uformel organisation med korte kommunikationsveje. Vi tilrettelægger vores arbejde, så alle har mulighed for en god work-life balance, og vi lægger vægt på muligheden for at påvirke egne arbejdsopgaver.

Jobbet Som HSEQ Koordinator bliver du en del af et team med ansvar for at vedligeholde og optimere vores ledelsessystem og sørge for, at vi lever op til gældende ISO-standarder (ISO45001, ISO14001 samt ISO9001).

Desuden vil du være ansvarlig for at;
- Planlægge og afholde interne audits
- Følge op på løbende forbedringer, afvigelser og audits
- Håndtere korrigerende handlinger i forbindelse med kundeklager
- Videreudvikle auditproces og rapporteringsværktøjer
- Styre aktiviteter indenfor HSE-området
- Deltage i rejseaktivitet ca. 10 dage årligt

Din profil

Professionelle kvalifikationer:
Vi søger en profil med god HSE forståelse. Vi forestiller os at du minimum har 2 års erfaring fra en lignende stilling. Du trives med struktur, og din sans – og interesse – for detaljer er stor. Erfaring med ISO-certificeringer er afgørende. Desuden skal du have gennemgået lovpligtig arbejdsmiljøuddannelse eller være villig til at tage den.

Personlige kvalifikationer:
Du er åben og har en udadvendt personlighed, og formår at kommunikere klart og tydeligt på både dansk og engelsk. Du arbejder selvstændigt, struktureret og er resultatorienteret og har derudover en proaktiv og løsningsorienteret tilgang til tingene, hvor du til enhver tid, har fokus på arbejdsmiljø og løbende forbedringer.

Hos Meldgaard Recycling A/S tilbydes du en spændende stilling i en markedsledende, global vækstvirksomhed med stærke visioner. Du vil blive en del af et erfarent og stærkt team, der arbejder med ambitiøse mål og skaber resultater. Der vil være store muligheder for personlig og faglig udvikling, med gode muligheder for at præge egen hverdag og udvikling af rolle. Der vil vente dig en spændende og udfordrende hverdag, hvor der er frihed under ansvar.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HSEQ Manager Mia Bigum på tlf. 20 33 72 05/mail mbn@meldgaard.com eller sende os din ansøgning via Søg stillingen senest den 20. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomiassistent
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger snarest en erfaren økonomiassistent, der brænder for økonomiopgaver og regnskaber

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
I jobbet som økonomiassistent kommer du til at arbejde sammen med 7 dygtige kolleger, der i fælleskab løser alle opgaver indenfor Meldgaards økonomifunktion.

Dine primære arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte:
• Daglige økonomiopgaver – herunder bankafstemning, kreditorafstemning og betalinger mm.
• Udarbejdelse af månedsregnskaber
• Ad hoc/support opgaver for hele Meldgaard Gruppen
• Oplæring af trainee

Om dig
Du har en relevant uddannelse og god erfaring som økonomiassistent - det forventes at du:
• Har erfaring med at udarbejde månedsregnskaber
• Gerne har erfaring fra internationale forretningsområder - moms/skat udlandet
• Er en dygtig og alsidig IT bruger – gerne har kendskab til Navision – er dygtig til Excel
• Er serviceminded, fleksibel, positiv og vægter samarbejde og dialog højt
• Har en stor forståelse for økonomi og forretning
• Er i stand til at prioritere opgaver i en travl hverdag og er i besiddelse af god orden og struktur

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, du vil møde glade, motiverede og engagerede kolleger og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte økonomichef Martin Nørgaard Bruhn. på telefon 20 33 72 56 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 16. april 2023.
Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Aløser til dagrenovation i Vejen og Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Er du vores nye kollega i Meldgaard Miljø A/S?

Til dagrenovationskørsel ved Meldgaard Miljø A/S i Vejen og Kolding søger vi afløsere, som kan afløse ved ferie, sygdom og spidsbelastninger.

Vi kan tilbyde en aktiv hverdag med gode kollegaer, samt gode løn- og personalevilkår.
Kunne du tænke dig et fleksibelt job, hvor du kan lide at have borgerkontakt og yde en god service? Så er denne stilling lige noget for dig.

Kørekort kategori C samt EU chaufførbevis er en fordel, men ikke et krav.

Herudover forventer vi, at du:
• Har god fysisk form
• Er omstillingsparat og fleksibel
• Er mødestabil
• Trives med at arbejde udendørs

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har det din interesse, så send din ansøgning direkte via Søg stillingen senest
den 13. april 2023.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, så kontakt formand Flemming Paradisgaard på
tlf. 52 18 73 30. Samtaler vil blive afholdt løbende.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Entrepriseleder
Arkil A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Brænder du for at lede spændende anlægsprojekter?

Så er du måske den entrepriseleder, vi søger til vores anlægsafdeling i Esbjerg.

Du bliver en del af en veletableret virksomhed, der udfører mange entreprenørfaglige discipliner og er specialister i nybygning og renovering af vejanlæg, kloakanlæg og alle former for forsyningsledninger, såsom fjernvarme, vandledninger og kabler. Herudover udfører vi også naturbeskyttelse og naturgenopretningsopgaver for offentlige bygherrer.

I Esbjerg arbejder vi i øjeblikket på Esbjerg Havn, for Din Forsyning og for mange private bygherrer, ligesom vi udfører opgaver for flere faste samarbejdspartnere i hele Danmark. Du vil blive tilknyttet et af disse projekter/entrepriser, så du skal påregne en del rejsetid.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Servicemontør
Career
Syddanmark
6400 Sønderborg
For Dan.doors som er ekspert og specialiseret i at udvikle samt producere adgangsløsninger, søger vi en dedikeret servicemontør til at servicere kunder i Syd- og Sønderjylland.


Om jobbet

Som servicemontør vil opgaverne indeholde mange forskelligartede opgaver ude hos kunderne, hvor dine primære opgaver er at servicere, montere, fejlfinde og reparere kundernes produkter. Med udgangspunkt fra din bopæl kører du direkte ud til kunderne, det er derfor et vigtigt element, at du trives med at arbejde selvstændigt og med stor kundekontakt.

Udgangspunktet er at alt kan lade sig gøre, og ingen lader sig begrænse.


Dine primære arbejdsopgaver vil være:

Service og montage af produkter
Eftersyn og reparation af produkter
Installation af nye produkter
Vejledning af kunder i henhold til nye produkter
Forebyggende vedligehold, reparation og fejlfinding på eksisterende produkter
Planlægning og udførelse af service og montage i samarbejde med kunden og kontoret
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Chauffør til komprimatorbil - udkørsel fra Trekantsområdet
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en chauffør til at køre komprimatorbil – med udkørsel fra Trekantsområdet.
Jobbet består i at tømme containere hos vores erhvervskunder. Du vil være garanteret 37 timer om ugen, og være hjemme hver dag.
Arbejdstiden er en 5-dags uge mellem klokken 05.00-17.00.
Det er et krav du har C kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Du skal udover kørekort kategori C, være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis.
Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Disponent Tina Kornbeck på tlf. 74 33 73 72 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 10. april 2023. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftschef til vores miljøcentre i Kolding, Aabenraa og Klintholm på Fyn
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Brænder du for at arbejde med mennesker, ledelse og driftsoptimering?

Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/ modtageanlæg i hhv. Kolding, Aabenraa og vores nye plads i Klintholm på Fyn.

Jobbet
Vi søger en driftschef, som vægter samarbejdet højt. Du vil få den koordinerende rolle og have overblikket over alle vores miljøcentre. Derudover skal du beskæftige dig med følgende områder:

Personaleledelse
• Sikre, at medarbejderne udvikler sig og bliver løftet både personligt og fagligt
• Skabe gode muligheder for at samarbejdet i afdelingen fungerer
Driftsledelse
• Få ansvaret for styring og planlægning af pladsens aktiviteter
• Sikre et godt samarbejde mellem salg og drift
Økonomi
• Sikre, at miljøcentrene er en rentabel forretning
Administration
• Optimere arbejdsgange og sikre ensartede procedurer og processer
• Sikre, at vores kvalitets-, miljø- og arbejdsmiljøcertificering vedligeholdes og lever op til gældende krav

Om dig
Vi forventer, at du:
• Er løsningsorienteret og resultatskabende
• Er god til at kommunikere dine budskaber klart og præcist
• Er god til at skabe tillid og arbejdsglæde blandt medarbejderne
• Har gennemslagskraft og ledelseserfaring
• Er en god købmand og har økonomisk forståelse
• Har god teknisk og praktisk forståelse
• Har gode IT kundskaber – vi bruger Navision og Officepakken

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Frank Sandgaard på tlf. 20 33 72 31 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest d. 15.04.23. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
CEO til Meldgaard Recycling A/S
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Vi søger snarest en engageret CEO

Vi arbejder inden for et nicheområde, som vi er allerbedst til, nemlig sortering og genbrug af restprodukter, samt oparbejdning af metaller på vores fabrik i Kolding. Vi har opbygget en knowhow og teknologi, som gør, at vi i Danmark er markedsledende inden for sortering af slagger fra kraftvarmeværkerne. Denne proces har udlandet også fået øjnene op for, og Meldgaard Recycling A/S har i dag mobile anlæg der sorterer flere steder i Europa, derudover har vi anlæg kørende i USA. Du kan se meget mere her https://recycling.meldgaard.com/

Jobbet
Vi er på en vækstrejse, som over de seneste år har medført en fordobling af omsætningen. For at kunne fortsætte den positive trend, ser vi et behov for at styrke organisationen. Der er tale om en nyoprettet stilling, hvor du med reference til ejerkredsen, vil få ansvaret for den daglige drift. Indsatserne sker med udgangspunkt fra hovedkontoret i Aabenraa, og der skal påregnes en del rejseaktivitet. Du kan se frem til god sparring, idet vores nuværende CEO Anders Hedegaard fortsætter i en rolle som CTO. Derudover vil der også være rig mulighed for god sparring og støtte fra de øvrige godt 55 kolleger i Meldgaard Recycling.

Vi har en ret flad organisationsstruktur, og som typer er vi ret jordbundne. Vi har et fantastisk hold hvor kompetencerne spænder bredt, og du kommer til at arbejde sammen med nogle energiske og fagligt dygtige kollegaer. Kan tilføje, at vi her primo 2023 har opnået ISO certificering på områderne arbejdsmiljø, kvalitet, miljø, med vores HQSE kollega som tovholder.

Udover det daglige ledelsesansvar, er følgende et udpluk af de vigtige ansvarsområder:
• Overordnet, strategisk ansvar for drifts- og salgsaktiviteter
• Struktureret indsatsstyring og målrettet kommercielle indsatser
• Ledelse af mellemledere
• Deltage i kontraktforhandling (internationale)
• Ledelsesansvaret for vores aktiviteter i USA

Om dig
Som person er du en ydmyg og ambitiøs leder, som naturligt inddrager, udvikler og motiverer både medarbejdere og omgivelser. Alt dette gør du med respekt for virksomhedens DNA og kultur.
Dertil forventer vi, at du
• kommer med en solid ledelseserfaring i bagagen og at du har stor empati
• har en teoretisk ballast og en kommerciel profil som matcher jobbet
• som person er struktureret og detaljeorienteret
• har teoretisk ballast, som matcher et job som dette
• har solide forhandlingsevner, og herunder erfaring med kontraktforhandling på internationalt niveau
• har gode sprogkundskaber (engelsk mundtligt/ skriftligt er et must, og tysk mundtlig vil bestemt være en fordel)
• har produktions/ procesforståelse, og gerne med erfaring
Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.
Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Anders Hedegaard på tlf. 20 33 72 33 eller sende os din ansøgning via Søg stillingen senest den 19. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega. Tiltrædelse snarest muligt.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 650 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT-supporter/administrator
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6200 Aabenraa
Vi søger en dygtig IT-supporter/administrator til vores hovedkontor i Aabenraa

Meldgaard Holding A/S er moderselskabet i koncernen, og her har vi samlet alle stabsfunktioner. Dette gør, at vi samler viden og sikrer professionalisme, ens retningslinjer og den rette Meldgaard-ånd, som går på tværs i organisationen. For datterselskaberne betyder det, at de kan have fokus på det, de er allerbedst til, nemlig driften og kunderne. Kvalitet, service og økonomisk forståelse er tre vigtige nøgleord, som vores medarbejdere altid stræber efter.

Jobbet
Overordnet kommer du til at beskæftige dig med løbende drift, implementering, videreudvikling af vores Intranet (SharePoint), sikkerhed/opdateringer, netværk, IT-projekter, vedligeholdelse, support m.m.

Øvrige arbejdsopgaver:
• Drift, udvikling, opdateringer, fejlfinding/problemløsning /Platform Microsoft, android, IOS
• Brugersupport
• Administration SharePoint

Om dig
Ud over dine tekniske kompetencer vægter vi dine personlige kvaliteter højt. Vi opfatter IT-teamet som et servicecenter, hvilket fordrer, at du arbejder løsnings- og samarbejdsorienteret med høj grad af fleksibilitet og omstillingsparathed.
Du kan være en erfaren IT-supporter, der gerne vil bevæge dig mod mere drift frem for support.

Det er kendetegnende for dig at:
• Du har en bred IT-support erfaring
• Du er nysgerrig og brænder for konstant at udvikle og lære nye ting
• Du er struktureret, kvalitetsbevidst, proaktiv og kender værdien af detaljen
• Du har kendskab til almen Server Management, Microsoft, SharePoint og netværk
• Du har flair for at sætte dig ind i nye systemer og forskellige IT-områder
• Du er drevet af gå-på mod, godt humør og har en god situationsfornemmelse

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os vedr. stillingen pr. telefon 74 33 72 00 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 14. april 2023. Vi behandler ansøgningerne efterhånden, som vi modtager dem, og vi lukker søgningen, når vi har fundet vores nye kollega.

Meldgaard • Askelund 10 • 6200 Aabenraa • Tlf. 74 33 72 00 • www.meldgaard.com
Meldgaard i dag: I alt 770 medarbejdere. Virksomheden består af 18 selvstændige afdelinger, hvor fokusområderne er Handel, Miljø og Transport. Hovedsæde: Askelund 10, 6200 Aabenraa. Her har ca. 150 personer deres daglige gang.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Global Solution Engineer med teknisk knowhow og kommercielt fokus
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Har du lyst og drive til at bringe teknisk salg og rådgivning om tekniske produktionsløsninger til det næste niveau? Kan du gå forrest og rådgive kunder samtidig med, at du har styr på kalkulationerne? Så er du måske netop den Global Solution Engineer, vi søger til vores team. Vi tilbyder en stilling med mange spændende udfordringer i en global virksomhed i vækst og indenfor en industri i enorm udvikling.
Du bliver en del af et team af Global Solution Engineers, som sammen er ansvarlige for de daglige salgsunderstøttende aktiviteter i form af tekniske salgsspecifikationer og rådgivning af kunder og sælgere. Det er desuden din opgave at stå i spidsen for at AGRAMKOW øger synligheden hos kunderne, så det gennem et perfekt internt samarbejde bliver lettere at vinde komplekse projekter worldwide.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Indkøb
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik indkøb! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Projekter kan være at videreudvikle og medvirke til global implementering af vores Category Management platform. Derudover kan du komme til at udvikle værktøjer til håndtering af Risk Management i supply chain eller du kan være med til at udvikle værktøjer til SRM. Du vil som praktikant dermed få hands-on erfaring og blive en integreret del af teamet.

Eksempel på tidligere projekt - projekter varierer efter kvalifikationer og interesser:

Undersøge mulighederne for at etablere category management, som kan bruges som en fælles platform, for at koordinere og afstemme beslutninger til alla BU. Der skal vurderes hvorvidt category management kan være med til at sikre, at LINAK har den rigtige leverandør portefølje for kapacitet, risiko og leverandør udvikling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Salg & Business Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Salg & Business Development! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Til efteråret 2023 søger vi praktikanter inden for følgende områder:



Market research her vil fokus være på vores nye løftesøjle og udviklingen af konceptet hertil. Vi skal have identificeret markedsbehov, forretningsområder, applikationer, potentialet samt go-to-market strategien. Det kræver teknisk interesse og kommerciel forståelse og du vil få mulighed for at få direkte kontakt til eksisterende kunder i ind og udland.



Som Key Account praktikant vil du indgå i et team af forretningsudviklere. Her vil dine opgaver blandt andet bestå af at mappe kunder gennem desk research, hvormed du får en bred kontaktflade i vores globale organisation. Du vil også arbejde med identificering af stakeholders og mulige fokusområder samt at skulle lave en overordnet segmentering af virksomhederne.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Produktion
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for produktion! Vi søger dig, som har gå-på-mod, har lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet produktlinje. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK sætter vi stor pris på vores praktikanter!



Vil du gerne være med til at udvikle, specificere, indkøbe og igangsætte fremtidens proces- og produktionsudstyr er du kommet til rette sted. Som praktikant kan du være med til at kvalitetssikre, rationalisere, automatisere og optimere produktionen, og du vil være med til, at løse opgaver som ugentlige registreringer af forskellige produktionsdata. Derudover vil dagligdagen være præget af større og mindre projekter, spændende diskussioner, vidensdeling og nytænkning.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniør eller datamatikerpraktik inden for IT
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til ingeniør eller datamatikerpraktik! Vi søger dig, som har drive, lysten til at lære og som gerne vil være en del af vores IT-organisation. Du vil blive inddraget i tværgående optimeringsprojekter med fokus på processer og/eller applikationer.



”Rent fagligt fik jeg virkelig styrket de kompetencer jeg allerede havde med i bagagen fra skolen. Det var bl.a. mine skills i .NET universet, hvor jeg fik lov til at arbejde meget mere med MVC, API’er og Entity Framework, som var teknologier jeg kun kendte begrænset til. Derudover fik jeg også bedre kendskab til clouduniverset, og indsigt i hvordan man kan bruge Azure og DevOps til udrulning af ens software.” – siger tidligere praktikant, Lukas, om at være i praktik hos LINAK IT.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Elektronik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for elektronik! Vi søger dig, som har vilje, lysten til at lære og drive til at blive en del af et dynamisk og engageret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter og reelle problemstillinger, og deriblandt arbejde med både større og mindre opgaver.



Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products og R&D



I Existing Products kan du arbejde med analyse og gennemføre tekniske forbedringer på produkter, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøgleperson for produktets fremtidige levetid! Se videoen her om hvordan det er at være i Existing Products (elektronik) hos LINAK.



I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra idé til løbende produktion. Opgaver kan indebære, at du skal tegne, analysere, teste og implementere komplekse kredsløbsdesign som en del af større udviklingsprojekter samt dokumentere eget arbejde igennem hele udviklingsforløbet.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Design & Produktudvikling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Design & Produktudvikling! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet team. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK sætter vi stor pris på vores praktikanter!



Vil du gerne designe produkter, lave forbrugerundersøgelser, lave markedsanalyser, have direkte kontakt til kunder og leverandører, og arbejde med den nyeste teknologi? Så er du kommet til rette sted!

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Procesforbedring i Udviklingsafdelingen
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik til Procesforbedring i Udviklingsafdelingen. Vi søger dig, som har drive og lyst til at blive en del af Continuous Improvement teamet. Du vil blive inddraget i dagligdagens problemstillinger og tage del i både større og mindre projekter.



Opgaverne løses på tværs af alle udviklingsafdelinger og kan omfatte udarbejdelse af dokumentation, som f.eks. træningsmateriale og proces dokumentation. Du kan også blive inddraget i afholdelse af træning samt planlægning og facilitering af workshops.


Til efteråret bliver hovedopgaven sandsynligvis indenfor implementering af tools og processer der understøtter den agile tilgang hos LINAK. Dermed har vi særligt fokus på ressourcestyring og projekt portfoliostyring. Har du en lille IT-nørd i maven vil du være godt kørende.



Kender du til begreber som Process Management, Change Management og gerne vil udforske dette med udgangspunkt i processen for udvikling af nye produkter, så kan denne praktik være en mulighed for dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Embedded Software udvikling
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for softwareudvikling! Vi søger dig, som har drive, lysten til at lære og som gerne vil være del af et dynamisk og engageret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter, reelle problemstillinger, og arbejde med både større og mindre opgaver.

Opgaver kan fx være, at du er med til at definere arkitekturen i nye moduler, udvikle, skrive, teste og dokumentere software til nye produkter, tilføre nye features i eksisterende produkter og vurdere HW i forhold til softwaremuligheder.

LINAK benytter egen kodestandard for C og C++, derfor kan du komme til at udføre krav/design/kode review eller lave statisk analyse, versionstyrer med SVN (Subversion) eller unittester med GoogleTest og FFF. Produktkvalificering udføres primært med Robot Framework auto test og manuelle test. Indenfor SW-udvikling vil du arbejde Scrum, hvor udviklere groomer indhold og estimat, JIRA holder styr på opgaver og leveringer ind i V-model produktprojekter. Du vil blive en del af et stærkt team i en større afdeling med mange forskellige nationaliteter.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Marketing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger studerende til praktik inden for marketing som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Der kan være flere muligheder inden for marketing, alt efter hvad du brænder for. Vi har en praktikplads til dig, som har en projektleder gemt i maven, og har en marketing-relevant uddannelse. Eller til dig der er en haj til digital marketing, har en innovativ og kreativ tankegang eller har grafisk flair. Uanset hvor dine spidskompetencer ligger, har vi en praktikplads, som vil udfordre dig fagligt.

Projekter og opgaver inden for marketing kan fx være, at du hjælper med at udarbejde marketingplaner, digitaliserings materiale, CMS, sikre værdibaseret og kundeorienteret kommunikation, online marketing, UX/UI, producere visuelt og kommunikativt marketingmateriale, som bare nogle af områderne.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Supply Chain
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for supply chain! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som gerne vil være del af et dynamisk og dedikeret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter, reelle problemstillinger, og arbejde med både større og mindre opgaver.

Projekter inden for supply chain vil omhandle håndtering af den interne logistik. Du vil være med til at sikre løbende udvikling og forbedring af processer og opgaver med fokus på LEAN. Dine arbejdsopgaver kan fx omhandle produktivitetsforbedring og optimering af lager, varehåndtering og vareflow. Har du erfaring inden for simulering kan disse kompetencer også komme i spil og blive udfordret.

Ved alle arbejdsopgaver er det en naturlig del af dagligdagen også at forstå organisationens behov og overføre dem til løsninger inden for dit område.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Kvalitet
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for kvalitet! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som gerne vil være del af et dynamisk og engageret team.



Inden for kvalitet arbejder vi med Q-test, produktionskvalitet og leverandørkvalitet. Områder som hver især sikrer, at vi leverer de bedste produkter til vores kunder. Du kan være med i processen, om det drejer sig om at teste nye software løsninger, optimere kvalitetsprocesser eller sikre mekaniske test af produktemner.



Du vil blive inddraget eller være ansvarlig for værdiskabende projekter, reelle problemstillinger, og du vil arbejde med både større og mindre opgaver.



Projekter inden for kvalitet kan fx være, at du er med til at sikre forbedringstiltag hos leverandører, herunder vedligeholde handlings- og aktivitetsplaner i forhold til leverandørkvalitet, forbedre vores kvalitetsprocesser i produktionen eller arbejde med root cause analysis og procesændringer på baggrund af kundereklamationer.

Derudover er en naturlig del af dagligdagen også at forstå organisationens behov og overføre dem til løsninger inden for dit område. Du vil få en bred kontaktflade på tværs af LINAK for at kunne løse opgaverne bedst muligt. Du vil også løbende skulle præsentere projekter og resultater for kollegaer, ledere og andre interessenter, alt afhængigt af projekter.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Mekanik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for mekanik! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som gerne vil være del af et dynamisk og dedikeret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter, reelle problemstillinger, og arbejde med både større og mindre opgaver.



Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products, R&D og Produktionsteknik.



I Existing Products kan du arbejde med analyse, gennemgå tekniske produktforbedringer, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøglepersonen for produktets fremtidige levetid!



I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra ide til løbende produktion. Opgaver kan være mekaniske beregnings- og konstruktionsopgaver, praktisk gennemførelse af test og analyse relateret til egne opgaver og dokumentation af eget arbejde gennem udviklingsforløbet.

Inden for Produktionsteknik er du med til at specificere og udvikle produktionsudstyr, som både kan være traditionelt udstyr, men også automatisering med collaborative robotter m.v.. Arbejdet sker i tæt samarbejde med medarbejderne i produktionen og eksterne leverandører og du får derfor en bred kontaktflade kombineret med tekniske udfordringer.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fleggaard Leasing søger ambitiøs og ansvarsfuld salgselev
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Har du lyst til at prøve kræfter med salgsopgaver inden for erhvervsleasing eller Flex leasing af premium biler med stor fokus på kundepleje? Vi tilbyder en af leasingbranchens bedste uddannelser med et højt personligt og fagligt niveau. Så hvis du kunne tænke dig en attraktiv og spændende elevtid blandt dedikerede medarbejdere, som støtter dig i hele elevforløbet, så læs videre her!


Hvad bliver du en del af?

Du bliver en del af en virksomhed, hvor teamwork, nytænkning og kundesucces er nøgleord. Vores kultur er kendetegnet ved et fladt hierarki med korte beslutningsveje, en vindermentalitet ud over det sædvanlige og en lyst til at gøre en positiv forskel for vores leasingkunder.

Som elev hos Fleggaard Leasing lægger vi vægt på, at du er en person, som tager ansvar for din uddannelse og forfølger dine mål. Omvendt skal vi nok klæde dig rigtig godt på til din fremtidige karriere. Hvis du har viljen, gejsten og lysten, er der mulighed for at gøre karriere i en af områdets største og mest spændende koncerner efter endt elevtid.

En elevtid, hvor du lærer at mestre både salg og kundeservice
Dine arbejdsopgaver vil bestå af en række salgsopgaver kombineret med opgaver inden for kundepleje og administration. Du vil have daglig kontakt med kunder, følge op på aftaler og sammen med dine kollegaer bidrage til vores i forvejen høje kundetilfredshed. Med tiden vil du desuden have mulighed for at komme med ud til kundemøder og få ansvar for dine egne opgaver. Dine praktiske opgaver hos os suppleres med en række skoleophold, der afrunder din uddannelse med teoretisk viden.


Om dig

Som salgselev hos os er det vigtigt, at du er struktureret og har ordenssans samtidig med at du er imødekommende og tillidsvækkende i din omgang med kunder. Derudover er du:

Motiveret af faglig udvikling
Tillidsvækkende og seriøs i tilgangen til dit arbejde
Nysgerrig på leasingbranchen
En person der ser muligheder

Du har inden ansættelsesstart gennemført en EUX, HHX eller STX/HTX med en EUS. Alternativ har du nogle års erhvervserfaring og er i gang med en EUD.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomielev med højt servicegen og flair for tal
Fleggaard Leasing
Syddanmark
6330 Padborg
Motiveres du af at arbejde med tal og økonomi? Kunne du godt tænke dig en attraktiv og spændende elevtid blandt dedikerede kollegaer, som støtter dig i hele elevforløbet? Så kickstart din karriere med en 2-årig elevuddannelse i Sønderjyllands største leasingselskab? Læs videre her!


Vi tilbyder

Som økonomielev hos Fleggaard Leasing vil du få en god start på din karriere inden for bogholderi. Vi garanterer en alsidig og afvekslende elevtid, hvor opgaverne spænder bredt. Du får en række forskellige arbejdsområder, hvor du med tiden også vil få ansvar for nogle af dem. Du vil naturligvis få en grundig oplæring af dine fagligt dygtige kollegaer, som bakker dig op og sørger for den nødvendige sparing og hjælp til opgaverne.

Som elev lægger vi vægt på, at du er en person, som tager ansvar for din uddannelse og forfølger dine mål. Du bliver en vigtig spiller på holdet, og vi sætter en ære i at klæde dig bedst muligt på til fremtiden. Derudover får du foden inden for i en af områdets største og mest spændende koncerner, hvor du efter endt elevtid har gode muligheder for at skabe en karriere.


Om stillingen

Gennem din elevtid vil du komme rundt om alle områder i bogholderiet, som styrker dine kompetencer. Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

Daglige bogholderiopgaver, både debitor-, kreditor- og finansbogholderi
Opgaver i forbindelse med udarbejdelse af årsregnskab
Opgaver omkring skat, moms og afgifter
Håndtering af fællesmail
Telefonpasning i receptionen

Dine praktiske opgaver hos os suppleres med en række skoleophold, der afrunder din uddannelse med teoretisk viden.


Om dig

Du har flair for tal med godt kendskab til Microsoft Office-pakken og har let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer. Du tager initiativ, er struktureret og viser ansvar for dit daglige arbejde. Du går til dine opgaver med et åbent sind, og har lyst til at lære nyt. Du har desuden gode kommunikationsevner, både i tale og på skrift.

Du har inden ansættelsesstart gennemført en EUX, HHX eller STX/HTX med en EUS.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Elevuddannelse i en international handelsvirksomhed
Dangaard
Syddanmark
6330 Padborg
Til opstart sommer 2023 søger vi to salgselever og en indkøbselev, som har lyst til at prøve kræfter med opgaver inden for salg, indkøb og handel i en international handelsvirksomhed. Drømmer du om en praktisk uddannelse, hvor du får en alsidig hverdag og selv kan være med til at sætte dit præg, så læs videre her!


Hvem er vi, og hvad tilbyder vi?

I Dangaard bliver du gennem din elevtid tilknyttet en af vores afdelinger. Afhængig af dine interesserer og kompetencer bliver du enten en del af vores Value Business team, som er specialiseret i brand building og strategisk distribution. Alternativt bliver du en del af vores salgs- og indkøbsteam, hvor vi handler med stærke mærkevarer bl.a. smartphones, gamingprodukter, TV og køkkenmaskiner. Du kommer til at arbejde med alle aspekter af salgs-/indkøbsprocessen og får gennem direkte dialog mulighed for at opbygge samarbejdsrelationer til vores kunder og leverandører i hele verden. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af frihed under ansvar, hvor du kan selv være med til at sætte dit præg på din elevtid.

Vi tilbyder en attraktiv og spændende elevtid blandt engagerede kollegaer, som støtter dig under hele forløbet og klæder dig godt på til din fremtidige karriere. Hvis du har viljen, gejsten og lysten, er der mulighed for at gøre karriere i koncernen efter endt elevtid.


Om stillingerne

Som salgselev vil din elevtid bestå af en række salgsopgaver kombineret med kundepleje. Blandt de mange opgaver, der venter på dig er:

At håndtere salgsordrer og sikre at vores kunder får de ønskede varer til tiden
At servicere kunder på diverse henvendelser
At medvirke til at få kundeaftaler i ind- og udland i hus
Kundeoprettelser

Som indkøbselev vil dine opgaver bl.a. bestå af:

At håndtere indkøbsordrer samt opfølgning på leverancer
Kontakt til vores datterselskaber samt leverandører i ind- og udland
Disponering af varer til sortiment og kampagner
Deltagelse i leverandørmøder og messer

Fælles for stillingerne er, at du vil prøve kræfter med en bred vifte af forskellige opgaver. I takt med at du "vokser" i stillingen, får du gradvist mere ansvar og flere selvstændige arbejdsområder, som du selv skal varetage og udvikle.


Om dig

Du har enten gennemført en EUX, HHX eller STX/HTX med EUS. Alternativ har du nogle års erhvervserfaring og er i gang med en EUD. Vigtigst er, at du har afsluttet grundforløbet inden ansættelsesstart.

Som person er du udadvendt og selvstændig. Du er nysgerrig på handelsbranchen og kan se dig selv i branchen også på længere sigt. Derudover kan du nikke genkendende til nedenstående.

Du har en naturlig interesse for handel
Du er pligtopfyldende og detaljeorienteret
Du ønsker at udvikle dig personligt og fagligt
Du har let til smil og er humørfuld
Du taler og skriver dansk og engelsk. Kan du tysk er det et plus
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Økonomielev med flair for tal til international handelsvirksomhed
Dangaard
Syddanmark
6330 Padborg
Til opstart sommer 2023 søger vi en økonomielev, som kan blive en del af Dangaards regnskabsafdeling. Motiveres du af at arbejde med regnskab og økonomi og ønsker du at kickstarte din karriere med en 2-årig elevuddannelse i en international handelsvirksomhed, hvor der er fart over feltet og plads til at have det sjovt? Så er du måske vores nye økonomielev.


Hvem er vi og hvad tilbyder vi?

Som økonomielev hos Dangaard vil du få en god start på din karriere inden for bogholderi. Vi er en international handelsvirksomhed, der handler med stærke mærkevarer indenfor bl.a. smartphones, spillekonsoller, TV, husholdningsartikler, boligtilbehør og skønhedsprodukter.

Du bliver tilknyttet vores bogholderi, hvor vi er 7 ansatte. Du får en alsidig og afvekslende elevtid, hvor du kommer til at arbejde med en række forskellige arbejdsområder og med tiden vil du også få ansvar for nogle af dem. Du vil naturligvis få en grundig oplæring af dine fagligt dygtige kollegaer, som bakker dig op og sørger for den nødvendige sparring og hjælp til opgaverne. Vores arbejdsmiljø er uformelt og præget af frihed under ansvar, hvor du selv kan være med til at sætte dit præg på din elevtid.

Vi tilbyder en attraktiv og spændende elevtid blandt engagerede kollegaer. Hvis du har viljen, gejsten og lysten, er der rigelig af muligheder for at gøre karriere i koncernen efter endt elevtid.


Om stillingen

Som økonomielev vil du komme rundt om alle områder i bogholderiet, som styrker dine kompetencer. Ud over de praktiske opgaver hos os suppleres din elevtid med en række skoleophold, der afrunder din uddannelse med teoretisk viden.

Dine arbejdsopgaver bliver bl.a.:

Bogføring
Debitor- og kreditorstyring
Faktureringer
Ind- og udbetalinger
Momsafregning
Rejseafregninger
Afstemninger
Måneds- og årsafslutning


Om dig

Du har inden ansættelsesstart enten gennemført en EUX, HHX eller STX/HTX med en EUS.

Du har flair for tal med godt kendskab til Microsoft Office-pakken og har let ved at sætte dig ind i nye IT-systemer. Du er struktureret, tager initiativ og viser ansvar for dit daglige arbejde. Du går til dine opgaver med et åbent sind og har lyst til at lære nyt. Du har gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både i skrift og tale.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Teknisk supporter
JKS A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
For kunde i Esbjerg søger vi en teknisk supporter/koordinator til et vikariat på min. 6 mdr.

Som teknisk support/koordinator i vindbranchen er du med til at gøre en forskel.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være:

Indsamling af data
Direkte samarbejde med teknisk support på fabrikkerne
Løbende opretholdelse af data


Din profil

Der er flere indgangsvinkler til denne stilling. Du har en mekanisk eller elektrisk baggrund som maskinmester, automatiktekniker eller produktionsteknolog. Det vigtigste er, at du har din faglighed i orden. Det er ikke nødvendigt, at du tidligere har siddet i en lignende stilling.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland