44.369
44.369
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Sydbank A/S

Sydbank A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Vejle
|
Indrykket 14-05-2018



Sydbank er sat i verden for at være en bank tæt på kunderne. Vi finder løsningerne, der hvor de er, hurtigt og effektivt. Vi bygger på relationerne mellem mennesker. Og vi har fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Gammeldags nærvær, ny teknologi vi bruger det, der virker. Vi kender vores kunder og er tæt på dem med professionel rådgivning. Med de bedste samarbejdspartnere i ryggen skaber vi konkurrencekraft.

Lyder ovenstående som en arbejdsplads, der matcher dine værdier og et sted hvor du kunne se dig selv gøre en forskel? Så kunne du være vores nye sagsbehandler.

Om afdelingen:

Engagementsafdelingen består af to teams og er en del af bankens område Kunder Direkte. Det ene team sikrer en god og korrekt kundeindskrivning i Sydbank. Det andet team sikrer, at vi får ekspederet kundens engagement korrekt og effektivt over til kundens nye pengeinstitut.

Vi arbejder med principper fra Lean Driftsledelse, hvor Planlægningstavlen, Målstyringstavlen og Løbende forbedringer er omdrejningspunktet. Nøgleordet er procesoptimering.

Som sagsbehandler vil du derfor opleve synlig og involverende ledelse, hvor dine forbedringsidéer bliver taget alvorligt og hvor medarbejdertrivsel er i højsædet.

Afdelingen ledes af Lars Peter Otte og er en del af Direkte InternService, som har adresse på Storegade, Aabenraa, hvor vi deler fællesskab med Afdelingssupport, PensionsService, Bobehandling, Indsigelse og Kunderegistrering.

Vi tilbyder:

  • En spændende hverdag, som du selv kan være med til at præge
  • Løbende forandringer og udvikling
  • Et godt arbejdsmiljø, hvor der er tid til humor, men også brug for en ihærdig indsats hver eneste dag
  • Klare krav og feedback på præstationer
  • Gode kolleger, der glæder sig til at byde dig velkommen


Vi forventer, at du:

  • Selvstændigt udfører både simple og komplekse opgaver, herunder tager selvstændigt stilling og initiativ
  • Konstant arbejder med din egen produktivitet
  • Byder ind med idéer og forslag til forbedring af processer og arbejdsrutiner
  • Udfører opgaver med høj kvalitet og overholder aftalte arbejdsgange
  • Udviser parathed til forandring af både arbejdsopgaver og ansvarsområder
  • Kommunikerer på en god og konstruktiv måde med både kolleger samt interne og eksterne kunder


Vil du vide mere ...

Har du spørgsmål til jobbet og hvad det indebærer, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Lars Peter Otte på 74 37 26 04 eller afdelingschef Helle Termansen på 74 37 26 88.


Ansøg hurtigst muligt

Send din ansøgning online senest den 23. maj. Vi glæder os til at høre fra dig.


Kunder Direkte ...

omfatter områderne Sydbank Direkte Medarbejder, Sydbank Direkte Investering, Sydbank Direkte Service, Sydbank Direkte Rådgivning, Sydbank Direkte Byg og Pension og Servicecentrene i hhv. Aabenraa, Esbjerg, Slagelse og Vejle samt Diba Billån i Næstved




Sydbanks værdigrundlag understreger, at banken som servicevirksomhed først og fremmest sigter efter at tilfredsstille kundernes behov for finansielle ydelser.

I Sydbank møder vi kunderne med udgangspunkt i holdningen 'Hvad kan vi gøre for dig', og vi handler efter værdisætningen: Dygtighed og relationer skaber værdi.

Vi tror på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne - og dermed også for banken. Derfor er netop disse ord - dygtighed, relationer og værdi - kernen i Sydbanks værdigrundlag, også kaldet 'Den blå tråd'.
Sydbank mod 2016

Sydbank har i slutningen af 2013 taget beslutning om en række forretningsmæssige principper og målsætninger med henblik på at fastholde og styrke bankens position i sektoren frem imod 2016.

Kernen i dette er et målrettet fokus på segmenterne privat, erhverv og private banking, og målsætningen er således en skarp profil overfor både eksisterende og potentielle kunder.
Forretningsgrundlag

Med Den blå tråd - Sydbanks værdigrundlag - som holdningsmæssigt fundament driver banken forretning baseret på et solidt grundlag, der i korte træk lyder:

Sydbank vil fortsætte som en selvstændig bank på egne præmisser.

- Sydbank er en rådgivningsbank, der ønsker at fremstå som en kompetent og vær-diskabende bank.

- Sydbank ønsker et image, der afspejler, at banken behandler kunderne med respekt ud fra devisen 'sig det, som det er'.

- Sydbank tilstræber at lave forretninger med kunderne baseret på langvarige kunde-relationer.
Kontakt
Kontaktperson
Anne Wolter Uldbjerg
Tlf:
74372554
Adresse
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
14-05-2018
Udløber:
23-05-2018
Kviknummer:
LJA-60971484
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans og bank
Beliggenhed og ruter
Job fra denne arbejdsgiver
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
07-06-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
06-06-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-05-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
30-06-2018
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.