Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
Formand til anlægsprojekter i Sønderjylland

Vi mangler en god kollega, der kan lede vores dygtige mandskab på
vores projekter, når vi udfører spændende anlægsarbejder i Sønderjylland
for bl.a. kommuner, forsyningsselskaber og private kunder. Hvis du har
lyst til en hverdag i en virksomhed i vækst med gode kollegaer og
udviklingsmuligheder, så har vi jobbet til dig.
Sæt dit aftryk på vores afdeling
Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling
i Sønderborg, som har et højt aktivitetsniveau og bl.a. udfører
projekter indenfor byggemodning, kloakerings- og forsyningsledninger,
vejanlæg og udgravning til f.eks. regnvandsbassiner.
I
øjeblikket arbejder vi på flere store projekter, bl.a. kloakrenovering
på Ørstedsgade i Sønderborg, byggemodninger i Aabenraa og
Trafikforanstaltning i Kruså, samt har flere rammeaftaler og mange gode,
faste samarbejdspartnere. Derudover løser vi vejsaneringsopgaver på
mindre veje og cykelstier samt udfører brolægningsarbejde, jordflytning,
afvandingsprojekter og byggemodninger.
Bidrag til et stærkt team
Du
bliver en vigtig del af vores lille familie på ca. 10 funktionærer og
60 dygtige kollegaer i marken. Vi er et stærkt og velfungerende team,
der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en
uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelsen, hvorfor
der er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.
Du
tilknyttes vores kontor i Sønderborg, men vil primært befinde dig ude
på projekterne. I samarbejde med dygtige entrepriseledere og gode folk
på pladserne får du ansvaret for at løse projekterne. Det betyder, at du
varetager den daglige ledelse af medarbejdere og byggepladser, herunder
bl.a. planlægning af de daglige arbejdsopgaver samt sikkerheds- og
kvalitetsarbejde. Du planlægger i høj grad din egen arbejdsdag og får
frihed under ansvar.
Du får et spændende, selvstændigt og
udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje
kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og positive, professionelle
samarbejdsklima. Som ny medarbejder bliver du godt introduceret og
oplært, så du kommer godt fra start i jobbet. Du får gode muligheder for
efteruddannelse, god pensionsordning og sundhedsforsikring.
Din adgangsbillet til jobbet
Din
baggrund er ikke afgørende, hvorfor der er flere indgangsvinkler til
jobbet. Vigtigst er, at du er kvalitetsbevidst, samarbejdsorienteret,
kan bevare det store overblik og er god til at lede samt motivere
folkene på pladserne. Det er en fordel med kendskab til udførelse af
anlægsarbejder. Har du en anden jobfunktion inden for
entreprenørbranchen, men går med en leder i maven er her muligheden
for i et trygt miljø at afprøve lederevnerne.
Dit næste skridt
Ansøg ved at klikke på knappen "Send ansøgning".
Ansøgninger vurderes løbende, dog afholdes der ferie i uge 29-31, og samtaler vil blive afholdt i uge 33 og 34.
Nysgerrig efter at høre mere?
Så er du velkommen til at kontakte Divisionsdirektør Torben S. Andersen på tlf. 74 48 80 00.
Vi opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen og glæder os til at høre fra dig.