6.800
6.800
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Arkil Holding A/S

Arkil Holding A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Sønderborg
|
Indrykket 28-06-2018

Formand til anlægsprojekter i Sønderjylland



Vi mangler en god kollega, der kan lede vores dygtige mandskab på vores projekter, når vi udfører spændende anlægsarbejder i Sønderjylland for bl.a. kommuner, forsyningsselskaber og private kunder. Hvis du har lyst til en hverdag i en virksomhed i vækst med gode kollegaer og udviklingsmuligheder, så har vi jobbet til dig.

Sæt dit aftryk på vores afdeling
Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Sønderborg, som har et højt aktivitetsniveau og bl.a. udfører projekter indenfor byggemodning, kloakerings- og forsyningsledninger, vejanlæg og udgravning til f.eks. regnvandsbassiner.
 
I øjeblikket arbejder vi på flere store projekter, bl.a. kloakrenovering på Ørstedsgade i Sønderborg, byggemodninger i Aabenraa og Trafikforanstaltning i Kruså, samt har flere rammeaftaler og mange gode, faste samarbejdspartnere. Derudover løser vi vejsaneringsopgaver på mindre veje og cykelstier samt udfører brolægningsarbejde, jordflytning, afvandingsprojekter og byggemodninger.

Bidrag til et stærkt team
Du bliver en vigtig del af vores lille familie på ca. 10 funktionærer og 60 dygtige kollegaer i marken. Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelsen, hvorfor der er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.

Du tilknyttes vores kontor i Sønderborg, men vil primært befinde dig ude på projekterne. I samarbejde med dygtige entrepriseledere og gode folk på pladserne får du ansvaret for at løse projekterne. Det betyder, at du varetager den daglige ledelse af medarbejdere og byggepladser, herunder bl.a. planlægning af de daglige arbejdsopgaver samt sikkerheds- og kvalitetsarbejde. Du planlægger i høj grad din egen arbejdsdag og får frihed under ansvar.

Du får et spændende, selvstændigt og udviklende job i en virksomhed, der er kendt for sit høje kvalitetsniveau, gode arbejdsmiljø og positive, professionelle samarbejdsklima. Som ny medarbejder bliver du godt introduceret og oplært, så du kommer godt fra start i jobbet. Du får gode muligheder for efteruddannelse, god pensionsordning og sundhedsforsikring.

Din adgangsbillet til jobbet
Din baggrund er ikke afgørende, hvorfor der er flere indgangsvinkler til jobbet. Vigtigst er, at du er kvalitetsbevidst, samarbejdsorienteret, kan bevare det store overblik og er god til at lede samt motivere folkene på pladserne. Det er en fordel med kendskab til udførelse af anlægsarbejder. Har du en anden jobfunktion inden for entreprenørbranchen, men går med en leder i maven er her muligheden for i et trygt miljø at afprøve lederevnerne.
 
Dit næste skridt  
Ansøg ved at klikke på knappen "Send ansøgning".
Ansøgninger vurderes løbende, dog afholdes der ferie i uge 29-31, og samtaler vil blive afholdt i uge 33 og 34. 
 
Nysgerrig efter at høre mere?
Så er du velkommen til at kontakte Divisionsdirektør Torben S. Andersen på tlf. 74 48 80 00.
 
Vi opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen og glæder os til at høre fra dig.

Kontakt
Kontaktperson
Jørgen Slothuus Rikke Mechlenborg Feddersen Nørulf
Tlf:
23 74 33 12 / 40 40
Adresse
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
28-06-2018
Udløber:
26-07-2018
Kviknummer:
LJA-62817647
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Bygge og anlæg,
Industri & Håndværk,
Ledelse
Beliggenhed og ruter
Job fra denne arbejdsgiver
Esbjerg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
09-10-2018
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.