10.472
10.472
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Gem annonce
LINAK A/S

LINAK A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Sønderborg
|
Indrykket 30-05-2017



CRM Business Consultant

Market Intelligence afdelingen hos LINAK søger en erfaren CRM Business Consultant med tiltrædelse hurtigst muligt. Du kommer til at arbejde tæt sammen med resten af afdelingen, som er et tværfagligt team, og som udover CRM og dets data også beskæftiger sig med forretningsudvikling, markedsovervågning og salgsunderstøttelse. Derudover vil du som CRM Business Consultant også have et tæt samarbejde med udviklingsafdelingen i IT.

Jobbet er spændende og alsidigt i et internationalt miljø, hvor du vil blive ansvarlig for at vort CRM system understøtter vore salgs og marketing processer. LINAK har siden 2008 haft et fælles Microsoft Dynamics CRM system i koncernen, som i dag er et særdeles vigtigt værktøj for vor Salg og Marketing organisation og CRM data er meget centrale i vor målopfølgning.

Primære arbejdsopgaver

  • Global ambassadør for CRM. Du skal i dialog med vore mere end 500 brugere sørge for, at de er motiverede for at bruge systemet
  • Du er ansvarlig for specifikation, test og accept af nye funktioner
  • Central projektdeltagelse i forbindelse med opgraderinger af CRM
  • Ledelse af superbrugerorganisationen
  • Planlægge, koordinere samt udføre CRM superbruger og slutbruger uddannelser.
  • Udarbejde undervisningsmateriale til CRM, herunder materiale til brug, når der er foretaget nyudviklinger & ændringer i værktøjet.
  • Foretage småkonfigurationer, samt opdatering af system views i CRM
  • CRM administrator (hotline og support til brugerne af systemet)

Din baggrund

Du har minimum 2-3 års erfaring i en tilsvarende stilling eller som avanceret CRM bruger med en brændende interesse for at få et CRM system til at være den bærende platform for en international salgs og marketing organisation samt kan nikke genkendende til følgende
egenskaber;

Du:

  • har forretningsforståelse der gør dig i stand til at gå i dialog med brugerne og forstå deres arbejdsprocesser og ønsker til et CRM system
  • er en effektiv kommunikator der kan inspirere forretningen omkring CRM funktioner samt skabe motivation for at benytte systemet korrekt
  • har en videregående uddannelse samt teknisk indsigt
  • har eventuelt pædagogisk erfaring/uddannelse
  • er en udadvendt person, der behersker engelsk i skrift og tale på højt niveau samt har et godt kendskab til tysk
  • er systematiker
  • trives med både selvstændigt arbejde som teamarbejde

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Market Intelligence chef Per Olav Rindalsholt, tlf. 73 15 16 52.

Vi har ingen ansøgningsfrist, men vi vurderer løbende de indkomne ansøgninger, indtil den rette kandidat er fundet.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Praktisk information
Oprettet:
30-05-2017
Udløber:
01-08-2017
Kviknummer:
LJA-46604618
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
IT,
Salg & Kommunikation
Beliggenhed og ruter
Gem annonce
Lignende job
OnLine Telemarketing Vejle ApS
Vejle, Syd- og Sønderjylland
Frist:
17-07-2017
OnLine Telemarketing Vejle ApS
Vejle, Syd- og Sønderjylland
Frist:
07-08-2017
Job fra denne arbejdsgiver
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-08-2017
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.