45.993
45.993
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
LINAK A/S

LINAK A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Sønderborg
|
Indrykket 03-08-2017

IT SharePoint Consultant

I vores BI, CRM & SharePoint afdeling søges en SharePoint konsulent til at varetage applikationsopsætning i diverse platforme baseret på SharePoint.

I forlængelse af et øget fokus på kommunikation og videndeling har vi behov for en dygtig og engageret person, som kan hjælpe med at optimere og skabe nye muligheder på vores forskellige SharePoint platforme. I samarbejde med forretningsansvarlige og teknisk IT bliver det din opgave at levere brugervenlige værktøjer, som effektivt understøtter kommunikation og videndeling i en global virksomhed og med eksterne interessenter.

På den korte bane vil din prioritet være at medvirke til udarbejdelsen af en Intranet strategi samt en kommunikationsplan, som sikrer, at du efterfølgende kan opsætte og implementere et understøttende teknisk setup. Vi forventer desuden at opgradere vores on-premise platforme fra SharePoint 2013 til nyeste version i nær fremtid.

Din evne til at oversætte forretningens behov til tekniske løsninger vil sikre at vi fremadrettet får bedst mulig værdi af SharePoint online og on-premise.

Primære opgaver:

  • Udvikling, implementering og drift (2-3. level support) af SharePoint setup. (Intranet, Extranet, mv.)
  • Deltagelse i SharePoint relaterede projekter
  • Sparring med forretningsejere, samt bindeled til teknisk IT og ekstern partner
  • Drive initiativer der sikrer gode processer omkring videndeling
  • Dokumentation af løsninger
  • Holde sig opdateret om tekniske muligheder som kan skabe værdi for LINAK herunder eksempelvis løbende opdateringer, Business Connectivity Services, nye apps, mv.

Din baggrund:

Du har meget gerne erfaring med ovenstående teknologier og ansvarsområder, en IT-relateret uddannelse på minimum bachelor niveau og kan nikke genkendende til følgende egenskaber:

  • Analytisk og struktureret. Såvel i udviklings-, test-, og dokumentationsproces er det væsentligt at der arbejdes struktureret.
  • Gode samarbejds- og kommunikationsevner. Dagligdagen vil være en blanding af teknisk fordybelse og involvering i projekter med interessenter fra såvel IT, forretning og eksterne samarbejdspartnere.
  • Teknisk nysgerrig. Udviklingen går stærkt og vi ønsker løbende at holde os ajour med nye muligheder både on-premise og on-line.
  • Har humor, energi og en positiv tilgang til udfordringer.

Randstad forestår rekrutteringen på vegne af Linak, og ønsker du flere oplysninger, så kontakt konsulent Dennis Hyldgaard på tlf. 3055 4187, eller på dennis.hyldgaard@randstad.dk

Kontakt
Kontaktperson
Birgit Spek
Tlf:
73151363
Adresse
Smedevænget 8
6430 Nordborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
03-08-2017
Udløber:
01-09-2017
Kviknummer:
LJA-48223135
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
IT
Beliggenhed og ruter
Job fra denne arbejdsgiver
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
09-01-2018
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
09-01-2018
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
04-01-2018
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
04-01-2018
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
01-01-2018
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
31-12-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
27-12-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
26-12-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
26-12-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
31-01-2018
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.