39.526
39.526
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Om virksomheden
Sydbank A/S
Postboks 1038
6200 Aabenraa
Tlf:
74373737
Arbejdsområde:
123456
Sydbank A/S

Sydbanks værdigrundlag

Sydbanks værdigrundlag understreger, at banken som servicevirksomhed først og fremmest sigter efter at tilfredsstille kundernes behov for finansielle ydelser.

I Sydbank møder vi kunderne med udgangspunkt i holdningen "Hvad kan vi gøre for dig", og vi handler efter værdisætningen: Dygtighed og relationer skaber værdi.

Vi tror på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne og dermed også for banken. Derfor er netop disse ord - dygtighed, relationer og værdi - kernen i Sydbanks værdigrundlag, også kaldet "Den blå tråd".


Sydbank mod 2016

Sydbank har i slutningen af 2013 taget beslutning om en række forretningsmæssige principper og målsætninger med henblik på at fastholde og styrke bankens position i sektoren frem imod 2016.

Kernen i dette er et målrettet fokus på segmenterne privat, erhverv og private banking, og målsætningen er således en skarp profil overfor både eksisterende og potentielle kunder.


Forretningsgrundlag

Med Den blå tråd Sydbanks værdigrundlag som holdningsmæssigt fundament driver banken forretning baseret på et solidt grundlag, der i korte træk lyder:

- Sydbank vil fortsætte som en selvstændig bank på egne præmisser.
- Sydbank er en rådgivningsbank, der ønsker at fremstå som en kompetent og vær-diskabende bank.
- Sydbank ønsker et image, der afspejler, at banken behandler kunderne med respekt ud fra devisen "sig det, som det er".
- Sydbank tilstræber at lave forretninger med kunderne baseret på langvarige kunde-relationer.

Om virksomheden
Sydbank A/S
Postboks 1038
6200 Aabenraa
Tlf:
74373737
Arbejdsområde:
123456
Sydbank A/S

Sydbanks værdigrundlag

Sydbanks værdigrundlag understreger, at banken som servicevirksomhed først og fremmest sigter efter at tilfredsstille kundernes behov for finansielle ydelser.

I Sydbank møder vi kunderne med udgangspunkt i holdningen "Hvad kan vi gøre for dig", og vi handler efter værdisætningen: Dygtighed og relationer skaber værdi.

Vi tror på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne og dermed også for banken. Derfor er netop disse ord - dygtighed, relationer og værdi - kernen i Sydbanks værdigrundlag, også kaldet "Den blå tråd".


Sydbank mod 2016

Sydbank har i slutningen af 2013 taget beslutning om en række forretningsmæssige principper og målsætninger med henblik på at fastholde og styrke bankens position i sektoren frem imod 2016.

Kernen i dette er et målrettet fokus på segmenterne privat, erhverv og private banking, og målsætningen er således en skarp profil overfor både eksisterende og potentielle kunder.


Forretningsgrundlag

Med Den blå tråd Sydbanks værdigrundlag som holdningsmæssigt fundament driver banken forretning baseret på et solidt grundlag, der i korte træk lyder:

- Sydbank vil fortsætte som en selvstændig bank på egne præmisser.
- Sydbank er en rådgivningsbank, der ønsker at fremstå som en kompetent og vær-diskabende bank.
- Sydbank ønsker et image, der afspejler, at banken behandler kunderne med respekt ud fra devisen "sig det, som det er".
- Sydbank tilstræber at lave forretninger med kunderne baseret på langvarige kunde-relationer.

Beliggenhed og ruter