1951 job i Sønderjylland 324 job i dette område
1951 job i Sønderjylland 324 job i dette område

topjob

Fast chauffør til forvogn-hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
Vi søger en fast chauffør, til 7-akset forvogn/hænger træk med bagmonteret 16 ton Palfinger kran.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran. Kranen er med nakkebetjening og manuel håndtag (Gryde funktion)
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til komprimatorbil – udkørsel Esbjerg
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Da vores dygtige chauffør går på pension efter mange års arbejde hos os, søger vi nu en ny stabil og omhyggelig chauffør.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til en komprimatorbil med udkørsel fra Esbjerg.
Jobbet består i at tømme minicontainere hos vores erhvervskunder.

Arbejdstiden er en 5-dags uge.
Det er et krav du har C kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Du skal udover kørekort kategori C, være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis. Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Disponent Tina Kornbeck på tlf. 74 33 73 72 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 2. maj 2024. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montør eller maskinopbygger
TEKUM
Syddanmark
6000 Kolding
Kan du samle og montere special maskiner? Så har vi lige jobbet til dig!

For vores samarbejdspartner Tekum søger vi dedikeret og kvalitetsbevidst montør til fast arbejde i Kolding. Mulighed for fastansættelse for den rette kandidat. Vi søger en erfaren montør til at montere og samle industrimaskiner ved virksomhedens produktionsfaciliteter i Kolding. Arbejdsopgaverne er læsning og forståelse af tekniske tegninger, montage af maskindele samt opbygning af komplette maskiner. Der vil også være arbejde med gear, motorer, og aksler. Hvis du kan TIG svejse rustfrit stål, vil det være en fordel, men det er ikke et krav.


Vi ser gerne, at du har:

Erfaring med montage/ opbygning af industrimaskiner
God tegningsforståelse og teknisk forståelse
Evne til at arbejde selvstændigt og i teams
Evt. Tig erfaring i rustfast stål
God fysisk form og evne til at arbejde i et produktionsmiljø


Vi tilbyder:

Spændende og udfordrende arbejdsopgaver i en dynamisk virksomhed
Mulighed for personlig og faglig udvikling
Godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
Attraktiv lønpakke
Fastansættelse for rette person

Lyder denne stilling som noget for dig, så tøv ikke med at ansøge. Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Klejnsmed, Grindsted
JKS & Career
Syddanmark
7200 Grindsted
Vi søger en dygtig klejnsmed med erfaring inden for smedearbejde på landbrugsmaskiner samt kendskab til hydrauliske systemer. Den ideelle kandidat vil have færdigheder inden for reparation og vedligeholdelse.

Ansvarsområder:

Udføre smedearbejde på landbrugsmaskiner, herunder reparation og vedligeholdelse af dele og komponenter
Diagnostik af hydrauliske systemer og udføre reparationer efter behov
Installation af nye smedekomponenter og hydrauliske systemer efter specifikationer
Udføre smedearbejde hos firmaer og privatpersoner efter behov og opfordring
Samarbejde med andre teammedlemmer for at sikre effektiv drift og vedligeholdelse

Kvalifikationer:

Erfaring som klejnsmed med fokus på smedearbejde på landbrugsmaskiner
Kendskab til hydrauliske systemer og deres funktioner
Evne til at svejse og arbejde med forskellige svejsemetoder
Truck/krancertifikat er en fordel, men ikke et krav
Evne til at arbejde selvstændigt og i et team
God problemløsningskompetence og teknisk forståelse
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Serviceassistenter til rengøringsopgaver
JKS & Career
Syddanmark
7190 Billund
Vil du have et job, hvor du er glad for at gå på arbejde, og hvor vi tilbyder tryghed via grundig oplæring og mulighed for kurser og uddannelse?

Forenede Service søger serviceorienterede assistenter til rengøringsopgaver i Billund. Som serviceassistent indgår du i et solidt team af engagerede medarbejdere som brænder for at gøre en forskel, både for brugere men også for hinanden igennem faglig opbakning.


Om stillingerne

Stillingerne er på mellem 30-37 timer ugentligt med opstart løbende. Der er mulighed for stillinger med samme faste mødetider eller skiftende vagter, mandag til fredag, og hver anden weekend.
Som rengøringsassistent sørger du for, at bygningen fremstår pæn og ren for gæster og medarbejdere, samt opfyldt med de nødvendige forbrugsvarer.
Opgaverne er alsidige, og to dage er aldrig ens. Det er en dynamisk arbejdsplads, hvor hver enkel medarbejder spiller en stor rolle, i den fælles opgave. Du bliver en del af et stærkt team, hvor man kan søge støtte og vejledning.


Hvem er du?

Du arbejder selvstændigt og serviceminded
Du er villig til at lære og udvikle dig i rengøringsfaget, erfaring med rengøring er en fordel
Du kan kommunikere på dansk eller engelsk
Kørekort er en fordel
Du har følgende: opholdstilladelse og dokumentation for dine beskæftigelser i løbet af de seneste 5 år; og der vil blive indhentet aktuel straffeattest


Vi tror også, at følgende kan gøre dig glad

Løn ifølge Serviceoverenskomsten
Pensionsordning 8,15/4% og sundhedsforsikring
Grundig oplæring og mulighed for bl.a. danskkursus og uddannelse med løn
En arbejdsplads, hvor vi hylder forskelligheden
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Faste chauffører til tip- eller forvogn hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider butikken, og søger derfor faste chauffører – til tiptrailer og til forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tip- eller forvogn/hænger kørsel, og erfaring inden for kørsel med korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE samt evt. truckcertifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Disponeringskoordinator
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger en disponeringskoordinator til virksomhed i Vejle. Du vil være ansvarlig for effektiv planlægning, koordinering og tildeling af ressourcer såsom personale, udstyr og tjenester. Lyder det som noget for dig? Så læs med her!

Som disponeringskoordinator vil din hovedopgave være at organisere og planlægge kørselsopgaver inden for vejhjælp, sygetransport, dyreredning og bolighjælp for abonnementskunder. Du skal sørge for, at ressourcer som biler og personale bliver brugt på den mest effektive og økonomiske måde.

Arbejdstiderne kan variere fra uge til uge, og det er vigtigt, at du som ansøger er fleksibel og i stand til at arbejde på alle tidspunkter i døgnet. Dette inkluderer dag-, aften- og nattevagter samt arbejde i weekender og helligdage efter behov. Evnen til at tilpasse sig forskellige skift og arbejdstider er en væsentlig del af denne stilling.

Arbejdsopgaver:

Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

Disponering af kørselsopgaver inden for vejhjælp, siddende sygetransport, dyreredning og bolighjælp for abonnementskunder både inden for privat- og erhvervssegmentet samt samarbejdspartnere
Optimering af ressourceudnyttelse med fokus på effektivitet og økonomi for at imødekomme kundernes behov på en serviceminded måde
Håndtering af hektiske situationer med løsningsorienteret tilgang og hurtig reaktionsevne for at sikre kundetilfredshed
Koordinering af vagtplanlægning herunder skiftevagter på dag, aften, nat, samt weekender og helligdage for at sikre kontinuerlig dækning
Kvalitetsopfølgning og nøjagtig dokumentation af disponerede opgaver med omhyggelig rapportering for at opretholde høje kvalitetsstandarder
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT Architect in a Production Environment
NOVO NORDISK A/S
Fyn
5000 Odense C
Do you want to drive the IT & automation architectural direction in an production area in Novo Nordisk? Are you an experienced IT & automation Architect with an aspiration to take on a role as lead architect for the area and a sparring partner to the management team?

If you do and get energized by bridging business and IT & automation, we have the perfect opportunity for you in Digital Data & IT (DD&IT) Product Supply (PS) Biotech & Rare Disease (BRD) Finished product (FP), production area at Novo Nordisk! Apply today and join the journey with us!


The department

The department DD&IT PS BRD FP supports the production facilities in Odense, Gentofte, and Kirke Værløse. In this role, your primary location will be in Odense, with a weekly requirement to travel to Kirke Værløse, ensuring collaboration across all sites.


The position

As a IT Architect, you will make sure that every IT & automation solution in our area follows the overall Novo Nordisk Target Architecture and you will take the technical leadership and put your mark on the technical ambitions in our area.


You will get the opportunity to:

Define and drive the architectural strategy for our area together with relevant SMEs located in the organization
Create followship by the local architects and managers
Create a network of architects within our area and nurture a sharing/learning culture
Be visible to the whole area. Get to know the local architects and the production sites
Secure that every solution follows the Novo Nordisk Target Architecture
Collaborate with and guide colleagues across multiple IT and LoB organization areas, e.g., project teams, system teams, Product Management and IT architects from other areas and sites on our Target Architecture and Architectural Principles


The current IT & automation landscape is diverse, with different MES solutions, various control systems, and several installations of data Historian etc.


What are we looking for?

Your key trades include, but are not limited to the following experiences:

You have a Bachelor's or Master’s degree in IT Software Engineering, Engineering, Computer Science, or similar in experience.
Strong IT & automation functional background
Experience as an IT architect ready to take that role working with integration platforms and methods towards both on-premises and cloud
Experience with data harmonization, publishing complex data to data lakes and data architecture


As a person, you are energized by taking responsibility, not only for the System Architecture but also for ensuring cross organizational alignment and communication on different levels. You are proactive and curious, visionary and want to take the lead in ensuring we deliver a future proof and solid IT architecture to our stakeholders.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører til miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører til vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af plads, maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring med kørsel af entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B – og også gerne kategori C
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Connie Westphal på tlf. 52 18 71 23.

Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Tilbudsleder
Arkil A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Som ny medarbejder i Arkils Tilbuds- og markedsafdeling i Lystrup bliver du en del af en central funktion i Arkil, der assisterer kolleger i andre divisioner med udarbejdelsen af vindende tilbud på både hoved- og totalentrepriser for såvel offentlige som private bygherrer. Særligt totalentreprisetilbuddene udgør en stor del af vores arbejde, og hér vil dine kompetencer og erfaringer ift. projekteringsprocessen og/eller totalentrepriser i høj grad komme i spil.

Sammen med dine seks kolleger i afdelingen er du med til at styre tilbudsprocessen og udarbejde tilbuddene inden for alle Arkils fagområder dækkende veje, broer, fundering, råhuse, miljø og meget mere. Det sker i tæt samarbejde med lokalafdelingen og/eller divisionen, der skal gennemføre det pågældende projekt, og ofte sammen med rådgivere og andre, eksterne specialister.

Hovedparten af de tilbudsprojekter, vi tildanner i afdelingen, tildeles efter ”økonomisk mest fordelagtige tilbud”, dvs. vi konkurrerer ikke udelukkende på pris, men også på at kunne beskrive, hvordan vi opfylder de krav og ønsker, bygherren måtte have med hensyn til organisering, planlægning af opgaven, valg af teknisk løsning, bæredygtighed og innovation etc.

Din rolle

Din rolle bliver primært at styre tilbudsprocessen frem mod at få tildannet et vindende tilbud. Du står i spidsen for tilbudsteamet og sikrer, at I - i fællesskab med tilbudsejeren og andre samarbejdspartnere - får gransket udbudsmaterialet, fastlagt tilbudsstrategien og udarbejdet et tilbud, der imødekommer bygherrens krav og ønsker bedst muligt.

Dine opgaver bliver blandt andet:

at gennemgå udbudsmaterialet og udarbejde en plan for tilbudsprocessen,
at få specialister fra vores forskellige fagområder til at ”gå i samme retning”, samtidig med at du udfordrer dem på deres løsningsvalg
at afdække grænsefladerne og i samarbejde med tilbudsteamet gennemskue og risikoafdække projektet på tværs af de respektive fagdiscipliner,
at udarbejde samarbejds- og rådgivningsaftaler med eksterne partnere,
at udfordre kalkulationen, der primært udarbejdes af de udførende afdelinger,
at skrive tilbudsbeskrivelser og/eller koordinere skrivearbejdet i tilbudsteamet frem mod afleveringen af et gennemarbejdet, professionelt tilbud,
at koordinere projekteringen mellem vores udførende enheder og eksterne partnere på vundne totalentrepriser.

Sideløbende med dine opgaver som tilbudsleder vil du også indgå i tilbudsteams, der ledes af dine kolleger eller eksterne parter, og hvor du med dine kompetencer og samarbejdsevner bidrager til at tildanne et vindende tilbud.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse
INTERTANK
Syddanmark
7000 Fredericia
Brænder du for personaleledelse, planlægning, medarbejderudvikling samt implementering og styring af processer? Har du et godt overblik, og mestrer du kommunikation?

For at sikre et fortsat vækstgrundlag udvider LS Intertank deres Operations Department med endnu en dygtig Operations Manager, denne gang med ansvar for personale og driftsledelse. Der ønskes et styrket fokus på stærke kunderelationer samt en effektiv og kvalitetssikker drift, som varetages af nuværende Operations Manager, Flemming, der har mere end 25 års brancheerfaring. Du vil i tæt samarbejde med Flemming blive ansvarlig for processer og personaleudvikling.

På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a JKS Company en Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse. Forudsætningerne for at effektivisere og højne teamspirit er i fokus, så der fortsat kan leveres førsteklasses transportløsninger hver dag - og her får du en vigtig rolle.

Hvilken organisation bliver du en del af?
LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed med selskaber i flere lande. LS Intertank har i 70 år drevet et succesfuldt, internationalt transportfirma, som i dag er førende inden for deres område; Transport af flydende gods.

Her værnes om de gode og loyale kunder, som gennem adskillige årtier er serviceret og som man har gået en ekstra mil for at tilfredsstille. Familievirksomhedens DNA kendetegnes ved ihærdighed og højt engagement for at opnå det ønskede resultat og dette afspejles også i tilgangen til medarbejdere.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kollegaer til specialbelægninger - hele Danmark
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Asfaltsæsonen skydes snart i gang, og vi søger derfor flere kolleger til at indgå i vores team , der udføre opgaver med specialbelægninger i hele Danmark.

Som en del af vore afdeling, der udføre specialbelægninger, bliver du samtidig en del af et fag og et håndværk der har stor betydning for infrastrukturen i Danmark.

Du behøver ikke skrive en lang ansøgning, du kan blot ringe til Konduktør Jannich Buch på tlf. 60802045.


Bliv en del af et stærkt team
Du bliver en del af Arkil asfalts specialafdeling i Hasselager. Alt afhængig af din faglighed, kommer du til at arbejde i et hold på typisk 5-7 specialarbejdere på opgaver lige fra brobelægning, densiphalt, bitumenfuger og andre opgaver inden for asfalt. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kolleger og ledelsen, hvorfor der også er kort vej fra tanke til handling.


Vi forestiller os, at du:

Har branchekendskab og gerne erfaring med asfaltarbejde
Er kvalitetsbevidst, fleksibel og samarbejdsorienteret
Som minimum har kørekort til alm. personbil.
Har et stor fokus på arbejdsmiljø og sikkerhed.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
En virksomhed med stærke værdier
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Udekørende montør/værkstedsmontør
HYDREMA
Syddanmark
6000 Kolding
Sætter du pris på en afvekslende arbejdsdag? Har du hænderne godt skruet på, og har du tilmed interesse for motorer og maskiner? Så læs med her!

På vegne af Hydrema i Kolding søger Career en erfaren udekørende montør/værkstedsmontør, med passion for entreprenørmaskiner. I din nye rolle, vil du komme til at dække Fyn samt Syd- og Midtjylland, hvor du vil spille en vigtig rolle i et dynamisk team.

Hydrema er en familieejet virksomhed, som er førende inden for udvikling og produktion af entreprenørmaskiner – dumpere, hjulgravere og rendegravere. Stoltheden over disse produkter gennemsyrer kulturen hos Hydrema, og er et resultat af snart 65 års dedikation – måske er det dig, de tager med på den videre rejse?

”Hvad skal jeg så lave?” – det kommer her!
Som udekørende værkstedmontør hos Hydrema, vil du håndtere opgaver indenfor fejlfinding, el, hydraulik og meget mere. Din ekspertise vil blive anvendt i forbindelse med:

Reparation
Service
Vedligeholdelse
Klargøring

Du vil få muligheden for at bruge dine kompetencer på alle de forskellige Hydrema maskiner.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører/pladsarbejder
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Trives du med at arbejde under åben himmel, og vil du gerne bidrage til bæredygtigheden? Så er det dig, vi søger!

Vi søger en dygtig og erfaren maskinfører, som er omhyggelig, stabil og har de relevante certifikater.

Arbejdstiden : 37 timer i ugen på daghold, du skal være villig til at arbejde weekend samt helligdage.

Stillingen er et fuldtidsvikariat med opstart hurtigst muligt og uden slutdato.

Faglige kvalifikationer:

Du har som minimum truckcertifikat og erfaring med at køre gravemaskine
Du har kørekort C

Om dig:

Du er mødestabil og trives med at arbejde selvstændigt
Du er villig til at arbejde hverdage, weekend samt helligdage
Du er omhyggelig og har sans for ordentlighed
Du har en god fysik
Du taler og skriver dansk.
Du kan fremvise straffeattest
Du er en ansvarsbevidst medarbejder og god kollega
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Servicemedarbejder
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Trives du med at være udenfor i alt slags vejr og yde god service og vejledning til borgere? Så er det dig, vi mangler på holdet hos en af vores samarbejdspartnere.

Du får en arbejdsplads, hvor omgangstonen er uformel, og der lægges vægt på et arbejdsmiljø, hvor man er fleksible, hjælper hinanden, samtidig med, at alle har det sjovt sammen.

Som medarbejder vil dine primære opgaver være at snakke med kunderne og vejlede om affald og genbrug samt at holde pladsen pæn og ryddelig.

Vi forventer

Du går op i sikkerhed
Du har ordenssans
Du er udadvendt
Du kan lidt at have mange bolde i luften
Du er klar på at tage vagter alle ugens 7 dage mellem kl. 8.00 – 18.00
Du kan træde til med kort varsel
Du har truckcertifikat

Der vil være oplæring på fuldtid i 14 dage, derefter vil der være tilkaldevagter. Der er tale om ca. 5-10 vagter i måneden.

Der afholdes løbende samtaler, og når de rigtige kandidater er fundet, er stillingerne besat.

Yderligere oplysninger kan fås hos JKS Vejle på tlf. 75 84 08 80
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Business Controller
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a JKS Company en Business Controller, der ønsker en central rolle, hvor fokus vil være på at forbedre driften og virksomhedens processer. Du vil desuden løbende udvikle den datadrevne tilgang til forretningsbeslutninger.

Du vil arbejde tæt sammen med ledelsesteamet og være ansvarlig for følgende opgaver:

Identificere, analysere og validere data og tal fra forskellige afdelinger for at sikre nøjagtighed og pålidelighed.
Skabe og implementere processer og procedurer, hvor de ikke eksisterer, og kontinuerligt optimere og forbedre dem, hvor de allerede er på plads.
Agere som bindeleddet mellem de forskellige afdelinger for at sikre den rette og en effektiv informationsudveksling og samarbejde.
Drive brugen af analyseværktøjer som Power BI til præsentation af data og identifikation af nøgleområder for forbedring.
Støtte ledelsesteamet med at forstå og tolke data samt identificere muligheder for forretningsmæssig vækst og optimering.
Være en aktiv deltager i implementeringen af IT-systemer og teknologiske løsninger. LS Intertank bruger Navision og Transpas (kendskab ikke et krav).

Om dig
Du kan være nyuddannet inden for økonomi, controlling, analyse eller lignende områder. Du har stærke analytiske evner og forståelse for regnskabsprincipper og datavalidering.

Du evner at arbejde selvstændigt og proaktivt med en fleksibel tilgang til opgaver. Du har en interesse og lyst til at lære nye teknologier og værktøjer og demonstrerer et stærkt engagement og drive for at gøre en forskel og være med til at skabe værdi for virksomheden.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Driftsorienteret HR Manager
LS Intertank
Syddanmark
7000 Fredericia
Prioriterer du helt naturligt forretningens behov? Giver det dig energi at jonglere med mange forskelligartede opgaver i en virksomhed, der er drevet af passionerede medarbejdere med faglig stolthed?

På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a jks company en driftsorienteret HR Manager. Søger du ledelsesansvar, alsidighed, udvikling og indflydelse i din næste stilling, så håber vi på at høre fra dig.

Hvilken organisation bliver du en del af?
LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed med selskaber i flere lande. LS Intertank har i 70 år drevet et succesfuldt, internationalt transportfirma, som i dag er førende inden for deres område; Transport af flydende gods.

Her værnes om de gode og loyale kunder, som gennem adskillige årtier er serviceret og gået en ekstra mil for at tilfredsstille. Familievirksomhedens DNA kendetegnes ved ihærdighed og højt engagement for at opnå det ønskede resultat og dette afspejles også i tilgangen til medarbejdere.

Som en del af LS Intertank vil du opleve et tæt sammenhold, hvor hjælpen er nær, hvis udfordringer opstår, og hvor du får plads til at udfolde og udvikle dig personligt og professionelt. Har du ambitionerne og gåpåmodet, får du her alle forudsætninger for at sætte dit aftryk i en anerkendt og veletableret virksomhed.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Lagermedarbejder, Fredericia
JKS & Career
Syddanmark
7000 Fredericia
Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust lagermedarbejder, som har mod på at tage fat. Truckcertifikat er et krav. Der er tale om længerevarende vikariat.

Arbejdsopgaver:
Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

Kørsel med truck
Pakning
Plukning
Kontrol
Forefaldende lagerarbejde

Faglige kompetencer:

Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde
Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt
Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst
Du er ansvarsbevidst og pålidelig
Kendskab til PC på brugerniveau
Truckcertifikat

Personlige egenskaber:

Du er omgængelig og imødekommende
Du er stabil og møder til tiden
Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver
Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
Du kan fremvise straffeattest
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Student Assistant in Business Development at H.P. Therkelsen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Are you passionate about Digitalization, data analysis and a data-oriented projects? H.P. Therkelsen, is seeking a dedicated and talented student assistant to support our Business Development department on our digitalization journey.

As a student assistant, you will be a part of our journey towards enhancing our BI setup, data analysis and much more. You will engage in developing our Data Warehouse with the opportunity to dive into simulations, predictive analytics, AI, and the implementation of new systems and apps. Your work will contribute significantly to transforming us into a more data-driven company.

Your Responsibilities:
• Support the development of state-of-the-art BI setup, data analysis and reporting tools
• Engage in the development and optimization of our Data Warehouse
• Collaborate on projects involving simulations, predictive analytics and AI
• Contribute to process optimization and the automation of KPIs across the organization
• Analyze and process data, supporting the Business with insights
• Help to optimize and automate processes while maintaining data quality and integrity.

About You:
• You are currently pursuing a relevant higher education e.g. innovation & business engineering, Data technical studies, economics or similar fields
• A data-driven mindset with the ability to apply it in your daily work
• Strong analytical skills with the capability to analyze and interpret data
• Experience with SQL or other coding languages
• Power BI and SSAS competences is a plus
• Curious, Independent, proactive, and willing to take initiative
• Fluent in English or Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikant med interesse for vikar- og rekrutteringsbranchen
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Vil du have muligheden for at omsætte din teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Ønsker du at være en del af en ambitiøs organisation, der kan styrke dine personlige og faglige kompetencer? Vi søger nemlig energiske praktikanter til vores afdeling i Vejle, så nu har du muligheden!


Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
Telefonisk kontakt med kunder og kandidater, herunder telefonscreening af kandidater og afholdelse af interviews
Deltagelse i kundemøder
Forefaldende kontorarbejde
Ad hoc-opgaver


Om dig:

Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende - det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
Du kan tale og skrive på dansk og engelsk
Du er engageret og har lysten til at lære
Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Accounts Manager, Singapore
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you an independent and qualified accountant with a knack for varied tasks? Can you perform timely within financial reporting and is meticulousness one of your virtues? We are looking for a responsible and experienced accountant to join our team in Singapore.


Tasks and Responsibilities

With references to our Managing Director, Asia Pacific, you will be responsible for securing and maintaining our accounting system, handling transactions and invoicing, managing our payroll, and providing excellent service to our organization. You will have a wide breadth and variation of tasks, ranging from bookkeeping, financial controlling to travel reimbursement and payroll.

You have experience with accounting software and detail-oriented work, as this role requires precision and a focus on all facts and details. In addition, it is important that you are familiar with rules and regulations related to accounting.

Strong communication skills in English, both in writing and in speech, are also a must, as you will communicate regularly with our Headquarter in Denmark.


Skills and Experience

The right candidate for the job has an ACCA or other relevant degree within accounting. You have a minimum of five years experience in a MNC environment.

In addition, the following prerequisites will be required:

Handling of financial documentation, including recording transactions and invoices
Maintaining an accurate and up-to-date accounting system
Handling payroll and related tasks, including tax filing
Generating and communicating financial reports
Analyzing performance and developing financial and operational goals
Knowledge of relevant laws, tax rules, that are applicable for SIngapore
Experience with SAP
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Salg & Business Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Salg & Business Development! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Til efteråret 2024 søger vi praktikanter inden for følgende områder:

Market research med afsæt i et udvalgt forretningsområde, hvor vi øjner en vækstmulighed. I tæt samarbejde med en medpraktikant eller kollega, vil du få til opgave at indsamle viden, som i sidste ende kan bruges til at definere go-to-market strategien. Det kræver en analytisk tilgang og kommerciel forståelse for at skabe gode resultater. Du får en bred kontaktflade: både internt på LINAK (globalt), samt interesserenter i ind- og udland.

Der vil ud over være ad-hoc opgaver som eksempelvis content til internt materiale. Som ekspert inden for det specifikke forretningsområde er det nærliggende, at du hjælper til at fastholde og formidle den viden, du har oparbejdet – særligt til salgsorganisationen. Der vil også være øvrige ad-hoc opgaver med afsæt i dine kompetencer.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Forretningsudvikling, Global Business, Innovation and Business, Cand. Merc.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Elektronik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for elektronik! Vi søger dig, som har vilje, lysten til at lære og drive til at blive en del af et dynamisk og engageret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter og reelle problemstillinger, og deriblandt arbejde med både større og mindre opgaver.



Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products og R&D



I Existing Products kan du arbejde med analyse og gennemføre tekniske forbedringer på produkter, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøgleperson for produktets fremtidige levetid! Se videoen her om hvordan det er at være i Existing Products (elektronik) hos LINAK.

I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra idé til løbende produktion. Opgaver kan indebære, at du skal tegne, analysere, teste og implementere komplekse kredsløbsdesign som en del af større udviklingsprojekter samt dokumentere eget arbejde igennem hele udviklingsforløbet.


Vi søger dig, som:

er i gang med en relevant ingeniøruddannelse og brænder for elektronik
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og en fagligt stejl læringskurve
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Medarbejdere til vedligeholdelse af grønne områder
JKS & Career
Syddanmark
7100 Vejle
Vi søger medarbejdere til vedligeholdelse af grønne områder, herunder hækklipning, lugning og græsslåning. Hvis du har grønne fingre og lidenskab for at skabe smukke udendørs miljøer, så er dette noget for dig.

Der er tale om et længerevarende vikariat i Vejle.

Som ideel kandidat skal du elske arbejde i det fri, have en positiv indstilling til dit arbejde og kollegaer samt være i stand til at arbejde både selvstændigt og i teams.
Have kendskab til facility service og erfaring med at køre mindre maskiner er afgørende.

Arbejdet forventes at starte i slutningen af marts og fortsætte frem til efteråret 2024, primært på daghold


Arbejdsopgaverne er meget varierende inden for følgende områder:

Vedligeholdelse af grønne områder
Hækklipning
Græsslåning
Beplantning
Belægningsarbejde
Luge ukrudt
Rette af til belægning
Rullegræs
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arkil søger ingeniør- og bygningskonstruktørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm.

Vi arbejder ud fra at:

Kulturen i Arkil er baseret på menneskelige værdier
Medarbejderne er vores vigtigste ressource
Vi har brug for dine input for at blive endnu klogere

Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”
Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet
Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Er du klar til at indfri dit potentiale og udfolde dine kompetencer?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Manager, Production Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for the opportunity to use your management skills as well as your technical skills to help one of Denmark's most successful production companies succeed with our automation and digitisation journey within production? We are looking for a Production Development Manager, who will help lift our production to world class. We have worked with automation and digitisation in production for many years. In the coming years, we will continue to focus on our smart integrated factory, flexible lean automation, and design for manufacturing strategy.


We are looking for a skilled and professional engineer who can take the lead in developing our production technical processes, systems, and competences in Operations globally. You will be operating and co-operating cross-organisationally - using your skills to execute improvement projects and create Best Practice – and you will focus on the implementation of these across our product lines and other factories in Denmark, USA, China, Thailand, and Slovakia.


You will be reporting directly to our COO. Together with a team of professional colleagues, you will be given an exciting opportunity to challenge the existing, generate concrete ideas and implement technical development projects within our core competences - particularly including further digitalisation, automation, and other relevant initiatives which contribute to maintaining a strong competitive production.



For the right person this is the perfect opportunity to use your skills to make a difference in an exciting position. You will become part of an increasingly growing company and have the opportunity to influence and learn from your highly skilled colleagues across the organisation.



Tasks:

Daily leadership and development of the Production Development department consisting of 2 technical project managers and typically two graduate engineers
In collaboration with product lines, initiate production development projects within automation and digitisation that create competitiveness for LINAK factories globally
Search for and introduce the newest knowledge about production processes, automation, and digitalisation to LINAK, including maintaining our production development technology roadmap.
Create business cases related to Digital Production and participate in the Change Advisory Board related to Operations IT
Global Process Owner on production technology related processes, including best practice on purchasing new equipment, production transfer, 3P Operational Assessment, etc.
Responsible for improving various applications (OEE, PDHS, MES, Guide Online, Digital Cells, our AGV fleet, etc.) in collaboration with production and IT
Conduct relevant competency development and mentoring across the organisation
Responsible for Production Technician development globally
Develop and implement the LINAK production strategy in co-operation with the Production Management



You:

have relevant experience from a major industrial company
probably hold a position as either Operations Manager, Production Engineering Manager or Project Manager in a major manufacturing company
have the ability to drive innovation projects through strong relationship skills
have the ability and desire to deal with technology innovation projects and are able to participate in technical development work together with experts
have the ability to work with implementation of new products and processes, including very strong skills in building competencies locally
have a distinct analytic sense, an interest in experimenting and to explore problems in depths in order to generate the best solutions
able to create a vision of the future, even when it is uncertain and abstract
are result-oriented and able to maintain focus on important issues
probably hold a degree in engineering supplemented with another relevant education
speak and write English, and preferably have some knowledge of Danish
are willing to settle down in the area close to LINAK A/S



If you would like further information regarding the position, please do not hesitate to contact COO Egon Jensen, phone +45 7315 1410.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniør- og bygningskonstruktørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
7100 Vejle
Din fremtid er hos Arkil, hvis du vil lede fremtidens komplekse anlægsprojekter og være en del af et fagligt stærkt team, hvor samarbejde og ledelse er i fokus. Du møder derfor ind til engagerede kolleger, der arbejder med stor selvstændighed samtidig med fokus på faglighed og udvikling, hvor omgangstonen er præget af humor.

Efter en god introduktion og opstart på afdelingskontoret, følger du entrepriselederens hverdag ude på projekterne, hvor du bl.a. lærer projektstyring, tværgående samarbejde, kommunikation, sikkerhed og arbejdsmiljø, materialehåndtering og meget mere. På vores byggepladser kommer du til at indgå i et stort fællesskab med kolleger med forskellige kompetencer, når et projekt skal fra skrivebord til virkelighed. I takt med din faglige- og personlige udvikling, får du mere ansvar i løbet af praktikken. Du vil opleve, hvor vigtig god planlægning og ledelse er, for at opnå et velgennemført projekt. Vores entrepriseledere, som har solid erfaring og viden, følger dig og sikrer, at du bliver udfordret igennem hele din praktik. Læs mere om praktik i Arkil her

Dit udbytte som praktikant i Arkil

Du bliver under hele din praktikperiode tilknyttet et eller flere projekter, hvor du får din daglige gang og bistår entrepriselederen med opgaver lige fra:

- Deltage i bl.a. bygge- og sikkerhedsmøder

- Etablering af byggeplads og løbende ajourføring af byggepladstegninger

- Økonomi (bistå entrepriselederen i dokumentation og udregninger)

- Udarbejdelse af KS-dokumentation og løbende ajourføring

- Tidsplanlægning (opdatering ift. fremdrift, tilpasning og revidering af tidsplan i samarbejde med entrepriselederen)

- Indhentning af bl.a. byggetilladelser

- Administrativ opfølgning på sikkerhedsarbejder (mønsterrundering mv.)

Derudover vil der være mulighed for, at være med til opførelse af spændende projekter, der sikrer god infrastruktur under knæhøjde, så som jord-og anlægsarbejde. Mange af Arkils projekter gennemføres i projektsamarbejde med vores andre divisioner. Du vil derfor kunne opleve at møde kolleger med forskellige specialer fx fra vores afdelinger i Beton, Asfalt og Fundering.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret projekt og speciale i samarbejde med LINAK® A/S
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du eller din gruppe tænke sig at skrive projekt eller speciale i samarbejde med en international produktionsvirksomhed hvor både udvikling og produktion finder sted på samme lokation? LINAK tilbyder samarbejde med studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling med betydning for virksomheden.

Vi har mulighed for at tilbyde samarbejde inden for alle områder af vores værdikæde fx produktion, udvikling, supply chain, IT osv.


Da vi har stor efterspørgsel på projekter, er der følgende krav til dig/din gruppe:

skal være på minimum 4. semester på bacheloren når opgaven skrives
har mulighed for at komme på virksomheden på Als min. 1 gang om måneden
projektet skal være på minimum 10 ECTS
have mulighed for at underskrive en fortrolighedsaftale (NDA)


Din ansøgning skal indeholde:

Start- og slutdato for projektet
Studieretning og universitet
Semester og antal ECTS point projektet skal opfylde
Antal gruppemedlemmer
Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområder



Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen, søg derfor i god tid. Vi behandler alle henvendelser individuelt, da det er vigtigt for os, at du får et fagligt relevant projekt for dig og LINAK.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.


Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer


Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.

Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Miljøteknisk QHSE Supervisor
Sundolitt as
Syddanmark
7190 Billund
Sundolitt as

Miljøteknisk QHSE Supervisor

Billund

Vi søger en proaktiv og dynamisk miljøteknisk QHSE Supervisor til at styrke vores team og fokusere på miljøtekniske forhold.

Dit arbejde vil bestå i at implementere og opretholde virksomhedens QHSE-program sammen med de respektive afdelinger på fabrikkerne.

Sundolitt A/S er en veletableret og innovativ virksomhed, der er specialiseret i produktion af letvægtsmaterialer og isoleringsløsninger.

Sundolitt as
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland