10.472
10.472
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
OJ Electronics A/S

OJ Electronics A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Sønderborg
|
Indrykket 06-06-2017

Supply Chain koordinator - indkøbsdisponent

OJ Electronics A/S er i dag en af verdens største producenter af termostater til elektrisk gulvvarme og en førende producent af elektroniske løsninger inden for varme og ventilation (HVAC). Med hovedkvarter i Sønderborg og salgskontorer i England, USA og Polen beskæftiger OJ Electronics A/S 150 medarbejdere. Virksomheden eksporterer 97% af sine produkter.

OJ Electronics søger en medarbejder til Customer Service (Supply Chain). Du har erfaring med demand forecasting i samarbejde med kunder og sælgere samt indkøbsdisponering i forhold til underleverandører i Asien og Østeuropa. En del af disponeringsdelen i stillingen er at sikre up-to-date viden om produktionskapacitet og pipeline til og fra vigtigste underleverandører.Du får gode muligheder for at vedligeholde og udvikle dine faglige kompetencer gennem både uddannelse og mange forskelligartede opgaver, der kan sikre, at din dagligdag bliver afvekslende og tilpas udfordrende.
Du får et godt arbejdsmiljø, hvor imødekommenhed og samarbejdsvilje spiller en stor rolle, og du kommer gennem et grundigt og meget rost introduktionsprogram for nye medarbejdere. Derved bliver du klædt overordentligt godt på til at tackle de faglige udfordringer. Vores mentorordning og vores personaleforening sikrer, at du også hurtigt lærer dine nye kolleger at kende.
Vi er i dag 6 medarbejdere, der håndterer alle kommercielle henvendelser fra kunder, produktionsplanlægning, indkøbsdisponering, demand forecasting samt logistik-setup.

Det skal du arbejde med

Udover demand forecast - herunder udveksling af informationer med kunder, sælgere og produktchefer - og indkøbsdisponering skal du arbejde med:

  • Leder af eller deltager i udvikling og forbedring af informationsflowet med kunder og leverandører

  • Forbedring af varedisponering i vores ERP-system (AX2012) med optimering og øget automatisering som mål

  • Udvikling og forbedring af processer, der kan optimere samarbejdet med kunder og leveranører

Det er din baggrund
Du har en del års lignende erfaring fra en producerende eksportvirksomhed. Har du erfaring med samarbejdet med asiatiske partnere er det klart en fordel. Du er en haj til Excel og engelsk- og danskkundskaber på højt niveau er et must. Dit analytiske gen er veludviklet, og du ser forandringer som et ekstra krydderi på en spændende arbejdsdag.

Vil du være en vigtig del af vores virksomhed?

Så mail din ansøgning til vores rekrutteringspartner Søren Vogelius, Vogelius human relations på ssv@hr-vogelius.dk. Mærk din ansøgning Supply chain. Har du spørgsmål, inden du mailer ansøgningen, så kontakt afdelingsleder Peter Christensen på telefon 61 14 91 26 eller Søren Vogelius på 30 52 58 80.

Vi holder løbende samtaler og stopper annoncering, når den rigtige kandidat er fundet.

Kontakt
Kontaktperson
Søren Vogelius
Tlf:
73121314
Adresse
Stenager 13B
6400 Sønderborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
06-06-2017
Udløber:
04-07-2017
Kviknummer:
LJA-46768209
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Industri & Håndværk,
Ingeniør og naturvidenskab,
Øvrige stillinger
Beliggenhed og ruter
Lignende job
FERCHAU Engineering GmbH
Frist:
08-07-2017
Job fra denne arbejdsgiver
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
21-07-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
20-07-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
12-07-2017
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
11-07-2017
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.