7.282
7.282
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Sydbank A/S

Sydbank A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Aabenraa
|
Indrykket 06-01-2019



Sydbank er sat i verden for at være en bank tæt på kunderne. Vi finder løsningerne, der hvor de er, hurtigt og effektivt. Vi bygger på relationerne mellem mennesker. Og vi har fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Gammeldags nærvær, ny teknologi vi bruger det, der virker. Vi kender vores kunder og er tæt på dem med professionel rådgivning. Med de bedste samarbejdspartnere i ryggen skaber vi konkurrencekraft.

Vil du arbejde i et udfordrende og hurtigt udviklende miljø? Og vil du være en del af et team, som drives af spændende opgaver, gode kundeoplevelser, værdifulde forretninger og et godt sammenhold? Så har vi muligvis et job til dig i Sydbank Direkte i Aabenraa.

Om afdelingen:

I Sydbank Direkte styrker vi løbende den personlige rådgivning af vores kunder, så de kan kan få hjælp til at klare deres bankforretninger online eller telefonisk med en rådgiver alle ugens dage kl. 8-20. Bank er nemlig ikke længere bare et sted, man går hen, men noget man gør. På computeren eller mobilen, på farten eller fra sofaen derhjemme.

Sydbank Direkte hører organisatorisk under Kunder Direkte i Sydbank. Vi har i dag tre serviceafdelinger i hhv. Aabenraa, Vejle og Slagelse med i alt ca. 75 medarbejdere.  Sydbank Direkte har åbent alle ugens dage mellem kl. 8 og 20 helligdage dog undtaget.

Visionen for Sydbank Direkte er, at ligge i top 3 i kundeoplevelser gennem en hurtig, kompetent, imødekommende og løsningsorienteret adfærd, der er båret af nærvær, smil og godt humør. Vi arbejder under mottoet "Ingen kan alt, alle kan noget, sammen kan vi det mest utrolige". Det betyder, at det er vigtigt for os, at vores nye kollega sætter videndeling og teamwork højt.

Vi forventer, at du:

  • Er servicemindet, smilende og imødekommende
  • Er hurtig til at sætte dig ind i nye områder og tilegne dig viden
  • Kan lide at have mange bolde i luften og arbejde i et til tider hektisk miljø
  • Rådgive omkring udvalgte produkter/serviceydelser
  • Har erfaring fra lignende jobs
  • Har en bankfaglig uddannelse eller anden relevant uddannelsesbaggrund
  • Har teknisk flair og lyst til at håndtere kunder via forskellige elektroniske medier, bl.a. telefon, mail og chat
  • Er initiativrig, forandringsvillig og resultatorienteret
  • Kan lide at være en del af en performance- /feedback kultur

Vi tilbyder:

  • Et spændende og varieret job, hvor kundevendte og værdiskabende opgaver prioriteres højt
  • Et miljø, hvor høj medarbejder- og kundetilfredshed er vigtig
  • En åben og inspirerende arbejdsform i et arbejdsmiljø, der er karakteriseret ved frihed under ansvar, højt til loftet og plads til et godt grin
  • Et job i en organisation med et højt kvalitets- og ambitionsniveau samt gode udviklingsmuligheder både fagligt og personligt

Vil du vide mere ...

er du velkommen til at kontakte afdelingens ledere:

Ansøgningsfrist 17. januar 2019

Send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 17. januar. Vi søger både internt og eksternt. Vi holder løbende samtaler og glæder os til at høre fra dig.

Kunder Direkte ...

omfatter udover Sydbank Direkte Service også områderne Sydbank Direkte Medarbejder, Sydbank Direkte Investering, Sydbank Direkte Byg og Pension, Sydbank Direkte Rådgivning, Sydbank Direkte Ung og Servicecentrene i hhv. Aabenraa, Esbjerg, Slagelse og Vejle samt Diba Billån i Næstved.




Sydbanks værdigrundlag understreger, at banken som servicevirksomhed først og fremmest sigter efter at tilfredsstille kundernes behov for finansielle ydelser.

I Sydbank møder vi kunderne med udgangspunkt i holdningen 'Hvad kan vi gøre for dig', og vi handler efter værdisætningen: Dygtighed og relationer skaber værdi.

Vi tror på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne - og dermed også for banken. Derfor er netop disse ord - dygtighed, relationer og værdi - kernen i Sydbanks værdigrundlag, også kaldet 'Den blå tråd'.
Sydbank mod 2016

Sydbank har i slutningen af 2013 taget beslutning om en række forretningsmæssige principper og målsætninger med henblik på at fastholde og styrke bankens position i sektoren frem imod 2016.

Kernen i dette er et målrettet fokus på segmenterne privat, erhverv og private banking, og målsætningen er således en skarp profil overfor både eksisterende og potentielle kunder.
Forretningsgrundlag

Med Den blå tråd - Sydbanks værdigrundlag - som holdningsmæssigt fundament driver banken forretning baseret på et solidt grundlag, der i korte træk lyder:

Sydbank vil fortsætte som en selvstændig bank på egne præmisser.

- Sydbank er en rådgivningsbank, der ønsker at fremstå som en kompetent og vær-diskabende bank.

- Sydbank ønsker et image, der afspejler, at banken behandler kunderne med respekt ud fra devisen 'sig det, som det er'.

- Sydbank tilstræber at lave forretninger med kunderne baseret på langvarige kunde-relationer.
Kontakt
Kontaktperson
Anne Wolter Uldbjerg
Tlf:
74372554
Adresse
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
06-01-2019
Udløber:
17-01-2019
Kviknummer:
LJA-69379188
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans og bank
Beliggenhed og ruter
Job fra denne arbejdsgiver
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-06-2019
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
24-06-2019
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
18-06-2019
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
20-06-2019
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.