44.369
44.369
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Sydbank A/S

Sydbank A/S

|
Fyn
|
Odense
|
Indrykket 30-01-2018

Servicemedarbejder til Sydbank Direkte i Aabenraa



Sydbank er sat i verden for at være en bank tæt på kunderne. Vi finder løsningerne, der hvor de er, hurtigt og effektivt. Vi bygger på relationerne mellem mennesker. Og vi har fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Gammeldags nærvær, ny teknologi vi bruger det, der virker. Vi kender vores kunder og er tæt på dem med professionel rådgivning. Med de bedste samarbejdspartnere i ryggen skaber vi konkurrencekraft.

Vil du arbejde i et udfordrende og hurtigt udviklende miljø? Og vil du være en del af et team, som drives af spændende opgaver, gode kundeoplevelser, værdifulde forretninger og et godt sammenhold? Så har vi muligvis et job til dig i Sydbank Direkte i Aabenraa. 

Om afdelingen:

I Sydbank Direkte styrker vi løbende den personlige rådgivning af vores kunder, så de kan kan få hjælp til at klare deres bankforretninger online eller telefonisk med en rådgiver alle ugens dage kl. 8-20. Bank er nemlig ikke længere bare et sted, man går hen, men noget, man gør. På pc'en eller mobilen, på farten eller fra sofaen derhjemme.

Sydbank Direkte hører organisatorisk under Kunder Direkte i Sydbank. Vi har i dag 3 serviceafdelinger i hhv. Aabenraa, Vejle og Slagelse med i alt ca. 73 medarbejdere. 

Vores vision er at ligge i toppen, når det gælder om at skabe gode kundeoplevelser gennem en hurtig, kompetent, imødekommende og løsningsorienteret adfærd, der er båret af nærvær, smil og godt humør. I den forbindelse søger Sydbank Direkte i Aabenraa en engageret og udadvendt servicemedarbejder, der har lyst til at betjene bankens privatkunder via telefon, mail og chat.

Vi forventer, at du:

  • Er servicemindet og imødekommende
  • Kan smile igennem telefonen
  • Kan lide at have mange bolde i luften og arbejde i et til tider hektisk miljø
  • Rådgive omkring udvalgte produkter/serviceydelser
  • Har teknisk flair og lyst til at håndtere kunder via forskellige elektroniske medier, bl.a. telefon, mail og chat
  • Er initiativrig, forandringsvillig og resultatorienteret
  • Kan lide at være en del af en performancekultur
  • Kan give og modtage feedback
  • Ønsker at give kunderne mere, end de forventer

Vi tilbyder:

  • Et spændende og varieret job, hvor kundevendte og værdiskabende opgaver prioriteres højt
  • Et miljø hvor høj medarbejder- og kundetilfredshed er vigtig
  • En åben og inspirerende arbejdsform i et arbejdsmiljø, der er karakteriseret ved frihed under ansvar, højt til loftet og plads til et godt grin

Vil du vide mere ...

så kontakt afdelingens ledere Lise K. Lorenzen på 61 20 48 58 - lilo@sydbank.dk eller Mette S. Tonnesen på 61 66 55 09 Mette.Tonnesen@sydbank.dk  

Ansøgningsfrist 18. februar

Vi søger både internt og eksternt. Send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 18. februar. Vi holder løbende samtaler og glæder os til at høre fra dig.




Sydbanks værdigrundlag understreger, at banken som servicevirksomhed først og fremmest sigter efter at tilfredsstille kundernes behov for finansielle ydelser.

I Sydbank møder vi kunderne med udgangspunkt i holdningen 'Hvad kan vi gøre for dig', og vi handler efter værdisætningen: Dygtighed og relationer skaber værdi.

Vi tror på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne - og dermed også for banken. Derfor er netop disse ord - dygtighed, relationer og værdi - kernen i Sydbanks værdigrundlag, også kaldet 'Den blå tråd'.
Sydbank mod 2016

Sydbank har i slutningen af 2013 taget beslutning om en række forretningsmæssige principper og målsætninger med henblik på at fastholde og styrke bankens position i sektoren frem imod 2016.

Kernen i dette er et målrettet fokus på segmenterne privat, erhverv og private banking, og målsætningen er således en skarp profil overfor både eksisterende og potentielle kunder.
Forretningsgrundlag

Med Den blå tråd - Sydbanks værdigrundlag - som holdningsmæssigt fundament driver banken forretning baseret på et solidt grundlag, der i korte træk lyder:

Sydbank vil fortsætte som en selvstændig bank på egne præmisser.

- Sydbank er en rådgivningsbank, der ønsker at fremstå som en kompetent og vær-diskabende bank.

- Sydbank ønsker et image, der afspejler, at banken behandler kunderne med respekt ud fra devisen 'sig det, som det er'.

- Sydbank tilstræber at lave forretninger med kunderne baseret på langvarige kunde-relationer.
Kontakt
Kontaktperson
Anne Wolter Uldbjerg
Tlf:
74372554
Adresse
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
30-01-2018
Udløber:
18-02-2018
Kviknummer:
LJA-55497674
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans og bank,
IT,
Økonomi
Beliggenhed og ruter
Job fra denne arbejdsgiver
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
07-06-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
06-06-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-05-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
30-06-2018
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.