5.311
5.311
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Gem annonce
Sydbank A/S

Sydbank A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Aabenraa
|
Indrykket 04-11-2018

Sagsbehandler til PensionsService i Sydbank



Sydbank er sat i verden for at være en bank tæt på kunderne. Vi finder løsningerne, der hvor de er, hurtigt og effektivt. Vi bygger på relationerne mellem mennesker. Og vi har fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Gammeldags nærvær, ny teknologi vi bruger det, der virker. Vi kender vores kunder og er tæt på dem med professionel rådgivning. Med de bedste samarbejdspartnere i ryggen skaber vi konkurrencekraft.

Matcher dette dine værdier? Og vil du arbejde i et udfordrende og hurtigt udviklende miljø med spændende opgaver og kolleger, som drives af at give kunderne en god oplevelse, udføre sagsbehandling og have det sjovt sammen? Så har vi muligvis et job til dig.

Om jobbet:

Du kommer til at arbejde med sagsbehandling af pensionsrelaterede opgaver, som primært kommer fra bankens rådgivere. Afdelingen deltager også aktivt i udvikling og test af de administrative systemer i tæt samarbejde med Bankdata, fx i forbindelse med lovændringer på pensionsområdet. Endvidere fungerer afdelingen som videnscenter og hotline indenfor samme områder.

Det er ikke et krav, at du kender til opgaverne i forvejen, men det vil være en fordel, at du kender til pensionsområdet.

Vi arbejder med principper fra Lean Driftsledelse, hvor Planlægningstavlen, Målstyringstavlen og Løbende forbedringer er omdrejningspunktet. Nøgleordet er procesoptimering. Som sagsbehandler vil du derfor opleve synlig og involverende ledelse, hvor dine forbedringsidéer bliver taget alvorligt.

Om afdelingen:

PensionsService hører med 12 medarbejdere organisatorisk under Kunder Direkte InternService i Aabenraa og har adresse på Storegade, Aabenraa, hvor vi deler fællesskab med AfdelingsSupport, Bobehandling, Indsigelse, Kunderegistrering og Engagementsoverførsler med i alt ca. 75 medarbejdere.  

Vi tilbyder:

  • En spændende hverdag, som du selv kan være med til at præge
  • En arbejdsplads i udvikling 
  • Et godt og humørfuldt arbejdsmiljø, hvor der er tid til humor, men også brug for en ihærdig indsats hver eneste dag
  • Klare krav og feedback på præstationer
  • Gode kolleger, der vil glæde sig til at byde dig velkommen


Vi forventer, at du:

  • Selvstændigt udfører både simple og komplekse opgaver, herunder tager selvstændigt stilling og initiativ
  • Konstant arbejder med din egen produktivitet
  • Byder ind med idéer og forslag til forbedring af processer og arbejdsrutiner
  • Udfører opgaver med høj kvalitet og overholder aftalte arbejdsgange
  • Udviser parathed til forandring af både arbejdsopgaver og ansvarsområder
  • Kommunikerer på en god og konstruktiv måde med både kolleger samt interne og eksterne kunder


Vil du vide mere ...

Har du spørgsmål til jobbet, og hvad det indebærer, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Linda Werner på 24787159 eller linda.werner@sydbank.dk. Du kan også kontakte afdelingschef Helle Termansen på 51314430 eller helle.termansen@sydbank.dk 


Ansøg hurtigst muligt

Send din ansøgning online senest den 22. november 2018. Vi glæder os til at høre fra dig.


Område Kunder Direkte ...

omfatter områderne Sydbank Direkte Service, Sydbank Direkte Investering, Sydbank Direkte Medarbejder, Sydbank Direkte Rådgivning, Sydbank Direkte Ung og servicecentre i hhv. Aabenraa, Esbjerg, Slagelse og Vejle, Sydbank Hotline samt Diba Billån i Næstved.




Sydbanks værdigrundlag understreger, at banken som servicevirksomhed først og fremmest sigter efter at tilfredsstille kundernes behov for finansielle ydelser.

I Sydbank møder vi kunderne med udgangspunkt i holdningen 'Hvad kan vi gøre for dig', og vi handler efter værdisætningen: Dygtighed og relationer skaber værdi.

Vi tror på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne - og dermed også for banken. Derfor er netop disse ord - dygtighed, relationer og værdi - kernen i Sydbanks værdigrundlag, også kaldet 'Den blå tråd'.
Sydbank mod 2016

Sydbank har i slutningen af 2013 taget beslutning om en række forretningsmæssige principper og målsætninger med henblik på at fastholde og styrke bankens position i sektoren frem imod 2016.

Kernen i dette er et målrettet fokus på segmenterne privat, erhverv og private banking, og målsætningen er således en skarp profil overfor både eksisterende og potentielle kunder.
Forretningsgrundlag

Med Den blå tråd - Sydbanks værdigrundlag - som holdningsmæssigt fundament driver banken forretning baseret på et solidt grundlag, der i korte træk lyder:

Sydbank vil fortsætte som en selvstændig bank på egne præmisser.

- Sydbank er en rådgivningsbank, der ønsker at fremstå som en kompetent og vær-diskabende bank.

- Sydbank ønsker et image, der afspejler, at banken behandler kunderne med respekt ud fra devisen 'sig det, som det er'.

- Sydbank tilstræber at lave forretninger med kunderne baseret på langvarige kunde-relationer.

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Praktisk information
Oprettet:
04-11-2018
Udløber:
21-11-2018
Kviknummer:
LJA-67461094
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans og bank
Beliggenhed og ruter
Gem annonce
Job fra denne arbejdsgiver
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
23-11-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
02-12-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
10-12-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
26-11-2018
Kolding, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
03-12-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
02-12-2018
Kolding, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
19-11-2018
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.