4.731
4.731
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Sydbank A/S

Sydbank A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Aabenraa
|
Indrykket 02-05-2019



Sydbank er sat i verden for at være en bank tæt på kunderne. Vi finder løsningerne, der hvor de er, hurtigt og effektivt. Vi bygger på relationerne mellem mennesker. Vi har fokus på det vigtige, nemlig bankdrift og sundt købmandskab. Gammeldags nærvær, ny teknologi - vi bruger det, der virker. Vi kender vores kunder og er tæt på dem med professionel rådgivning. Med de bedste samarbejdspartnere i ryggen skaber vi konkurrencekraft.

Matcher dette dine værdier? Og vil du arbejde i et udfordrende og hurtigt udviklende miljø med spændende opgaver og kolleger, som drives af at give kunderne en god oplevelse, udføre sagsbehandling og have det sjovt sammen? Så har vi muligvis et job til dig.

Om afdelingen

InternService hører organisatorisk under Kunder Direkte i Aabenraa og har adresse på Storegade, Aabenraa. Direkte Intern Service omfatter seks afdelinger AfdelingsSupport, Bobehandling, Engagementsoverførsler, Indsigelse, Kunderegistrering og PensionsService og har i alt ca. 80 medarbejdere.

Om jobbet

Vi søger p.t. en sagsbehandler til AfdelingsSupport, hvor vi arbejder med sagsbehandling indenfor blandt andet betalingsformidling, kort- og kontantservice, afstemning af interne konti, særlige indlån, foreninger, indberetningsopgaver til Skattestyrelsen, indhentning og registrering af grunddata på vores kunder samt fungerer som hotline-funktion for afdelingens opgaver. Vi arbejder med sammenhængskraft mellem afdelingerne i InternService, hvilket betyder, at der også kan blive tale om sagsbehandlingsopgaver fra de øvrige afdelinger.

Vi arbejder med principper fra Lean Driftsledelse, hvor Planlægningstavlen, Målstyringstavlen og Løbende forbedringer er omdrejningspunktet. Nøgleordet er procesoptimering. Som sagsbehandler vil du derfor opleve synlig og involverende ledelse, hvor dine forbedringsidéer bliver taget alvorligt.

Vi tilbyder

  • En spændende hverdag, som du selv kan være med til at præge
  • Løbende forandringer og udvikling, hvor der ikke altid er svar på det hele
  • Et godt og humørfyldt arbejdsmiljø, hvor der er tid til humor, men også brug for en ihærdig indsats hver eneste dag
  • Klare krav og feedback på præstationer
  • Gode kolleger, der vil glæde sig til at byde dig velkommen

Vi forventer, at du

  • Selvstændigt udfører både simple og komplekse opgaver, herunder tager selvstændigt stilling og initiativ
  • Konstant arbejder med din egen produktivitet
  • Byder ind med idéer og forslag til forbedring af processer og arbejdsrutiner
  • Udfører opgaver med høj kvalitet og overholder aftalte arbejdsgange
  • Udviser parathed til forandring af både arbejdsopgaver og ansvarsområder
  • Kommunikerer på en god og konstruktiv måde med både kolleger samt interne og eksterne kunder

Vil du vide mere .

Har du spørgsmål til jobbet, og hvad det indebærer, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Diane Dupont på ,74 37 27 65 / 29 12 33 75 (diane.dupont@sydbank.dk) eller afdelingschef Helle Termansen på 74 37 26 88/51 31 44 30 (helle.termansen@sydbank.dk).

Ansøg hurtigst muligt

Send din ansøgning online senest den 15. maj - gerne hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. Vi glæder os til at høre fra dig.

Område Kunder Direkte

omfatter områderne Sydbank Direkte Service, Sydbank Direkte Investering, Sydbank Direkte Medarbejder, Sydbank Direkte Rådgivning, Sydbank Direkte Ung og servicecentre i hhv. Aabenraa, Esbjerg, Slagelse og Vejle, Sydbank Hotline samt Diba Billån i Næstved.




Sydbanks værdigrundlag understreger, at banken som servicevirksomhed først og fremmest sigter efter at tilfredsstille kundernes behov for finansielle ydelser.

I Sydbank møder vi kunderne med udgangspunkt i holdningen 'Hvad kan vi gøre for dig', og vi handler efter værdisætningen: Dygtighed og relationer skaber værdi.

Vi tror på, at kombinationen af dygtige medarbejdere og gode relationer skaber værdi for kunderne - og dermed også for banken. Derfor er netop disse ord - dygtighed, relationer og værdi - kernen i Sydbanks værdigrundlag, også kaldet 'Den blå tråd'.
Sydbank mod 2016

Sydbank har i slutningen af 2013 taget beslutning om en række forretningsmæssige principper og målsætninger med henblik på at fastholde og styrke bankens position i sektoren frem imod 2016.

Kernen i dette er et målrettet fokus på segmenterne privat, erhverv og private banking, og målsætningen er således en skarp profil overfor både eksisterende og potentielle kunder.
Forretningsgrundlag

Med Den blå tråd - Sydbanks værdigrundlag - som holdningsmæssigt fundament driver banken forretning baseret på et solidt grundlag, der i korte træk lyder:

Sydbank vil fortsætte som en selvstændig bank på egne præmisser.

- Sydbank er en rådgivningsbank, der ønsker at fremstå som en kompetent og vær-diskabende bank.

- Sydbank ønsker et image, der afspejler, at banken behandler kunderne med respekt ud fra devisen 'sig det, som det er'.

- Sydbank tilstræber at lave forretninger med kunderne baseret på langvarige kunde-relationer.
Kontakt
Kontaktperson
Anne Wolter Uldbjerg
Tlf:
74372554
Adresse
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
02-05-2019
Udløber:
15-05-2019
Kviknummer:
LJA-73020088
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Finans og bank,
Økonomi
Beliggenhed og ruter
Job fra denne arbejdsgiver
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
24-09-2019
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
05-09-2019
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
30-08-2019
Haderslev¤Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
30-08-2019
Haderslev¤Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-08-2019
Haderslev, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
30-08-2019
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
26-08-2019
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.