4.799
4.799
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Helsam A/S

Helsam A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Sønderborg
|
Indrykket 04-03-2018

REGNSKABSASSISTENT

   

Har du lyst til at være en del af en glad og velfungerende regnskabsafdeling, der understøtter 180 medarbejdere i løsningen af deres opgaver? Og er du samtidig talnørd, struktureret og grundig, så har vi måske en stilling for dig.  

Helsam er i vækst og søger derfor en frisk og selvstændig teamplayer til vores regnskabsafdeling. Teamet består af i alt 7 personer: 4 assistenter, en elev, en regnskabschef og en økonomichef.



FORVENTNINGER TIL REGNSKABSASSISTENTEN

 Du brænder for at arbejde med tal, og du kender betydningen af at være kvalitetsbevidst og samtidig bevare overblikket
 Du arbejder præcist og hurtigt
 Du trives med rutineopgaver, men du har også et naturligt gen for at komme med ideer til effektiviseringer af administrative processer
 Du ser stramme deadlines som en naturlig del af jobbet og er fleksibel, når opgaver skal afsluttes 
 Du er pligtopfyldende, stabil og bidrager til et godt og sjovt arbejdsmiljø

Vi forventer, at du har erfaring fra en lignende stilling inden for bogholderi og økonomi. Vi lægger vægt på IT- og systemmæssige færdigheder, især skal du arbejde hjemmevant i Excel. Erfaring inden for Navision vil kun være et ekstra plus.
Du bliver en del af et professionelt team i en flittig virksomhed, der lægger stor vægt på at være kendt for kvalitet, faglighed og god kundeservice.


DINE PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER

Med reference til regnskabschefen får du selvstændigt ansvar for omkostningskreditorer, fakturering, afstemning af konti samt udarbejdelse af statistikker. Derudover skal du efter en grundig oplæring afløse på debitorer, varekreditorer og andre administrative opgaver. Desuden deltager du aktivt i måneds- og årsafslutninger.
Stillingen er en fast stilling på 30-37 timer ugentligt.

HVEM ER VI?


Helsam A/S er en 100 % danskejet detail- og grossistvirksomhed og markedsledende inden for helsebranchen. Vi driver i dag 11 egne butikker, en franchisekæde, en webshop og vi samarbejder med forhandlere fordelt over hele Danmark.

Du kommer ind i en virksomhed med glade og smilende kolleger, som glæder sig til at byde dig velkommen, og du vil møde et godt socialt sammenhold, krydret med god kontorhumor.

Det sikrer, at vores værdier: Ansvarlighed, Handlekraft og Udvikling ikke kun er ord på en væg.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at ringe til regnskabschef Tove Hedemann på telefon 73 40 71 60.

Tiltrædelsen er snarest muligt.


ARBEJDSSTED

Helsam A/S
Rønsdam 1
6400 Sønderborg

ANSØGNING:

Din ansøgning og CV sendes til hr@helsam.dk. Skriv Regnskabsassistent i emnefeltet.

Samtaler foregår løbende og annoncering stoppes, når den rette kandidat er fundet.

Kontakt
Kontaktperson
Tove Hedemann
Tlf:
73 40 71 60
Adresse
Rønsdam 1
6400 Sønderborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
04-03-2018
Udløber:
01-04-2018
Kviknummer:
LJA-57195260
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Økonomi
Beliggenhed og ruter
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.