7.347
7.347
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Brødrene Hartmann A/S

Brødrene Hartmann A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Tønder
|
Indrykket 16-05-2019

                   


Operationel indkøber til fabrikken i Tønder

Har du lyst til at prøve kræfter med en indkøbsafdeling, hvor hverdagen konstant byder på nye udfordringer? Har du fingeren på pulsen, og kan du se dig selv være en del af en dansk operationel indkøbsafdeling i en international virksomhed?

Hos Brødrene Hartmann A/S søger vi en dygtig operationel indkøber til vores indkøbsafdeling på vores fabrik i Tønder, der med sit engagement og solide faglige baggrund skal bidrage til at forstærke vores indkøbsfunktion på fabrikken samt medvirke til at understøtte en mere effektiv produktion ved at tilføre indkøbsområdet bedre koordinering, indkøbshåndtering og eksekvering.

Hvem er vi?

Brødrene Hartmann A/S er verdens førende virksomhed inden for salg og produktion af moulded fiber emballage til æg og frugt. Vores teknologi og produkter gør brug af genbrugspapir og er dermed et bæredygtigt alternativ til plastemballage. Vi er en voksende international produktionsvirksomhed med hovedkontor i Danmark.

Til hvilke opgaver?

Dit fokus vil først og fremmest være at sikre den mest optimale håndtering og styring af den interne del af indkøbet. Du bliver en vigtig bidragsgiver i forhold til sikring af de nationale og globale mål inden for indkøbsprocesser, varesortimentet samt leverandørstyringen.

Du vil blandt andet være ansvarlig for:

  • Bestilling og ordrebehandling
  • Prisopdatering og reklamationer
  • Styring af varelagre
  • Sikring af korrekt pris, leveringstid og mængde gennem konstant opfølgning og en struktureret arbejdsgang
  • Deltagelse i forskellige optimeringsprojekter, eksempelvis for optimering af varemodtagelsen
  • Back-up i varemodtagelsen ved fravær

Hvem søger vi?

Som kandidat til stillingen har du formodentlig én af to følgende profiler eller en kombination af disse:

Kommerciel uddannelse på kandidat eller bachelorniveau og du har fået din første indsigt i indkøbsområdet fra opgaver og/eller studiejobs. Alternativt har du en anden relevant kortere uddannelse og har herefter udviklet dig internt i en produktionsvirksomhed, og du har opbygget dine første års praktiske erfaring med alle operationelle indkøbsdiscipliner og er nu klar til en ny udfordring. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en produktionsvirksomhed. Din indkøbsindsigt kan også være hentet i handels- eller servicevirksomheder.

Det er imidlertid din personlige tilgang til opgaven, der er afgørende for din succes hos Brødrene Hartmann A/S. Udsagn som dynamisk, ambitiøs, struktureret og effektiv er karaktertræk, som du har fået med fra personer, som du arbejder sammen med i dag. Du forstår at opbygge et stærkt og respektfuldt samarbejde med såvel kolleger som samarbejdspartnere, og du kender værdien af at udvikle gode og strukturerede processer for at sikre det effektive indkøb.

Hvad tilbyder vi?

Den forventede arbejdstid er 37 timer ugentligt. Lønnen fastsættes efter kvalifikationer og jobansvar. Dertil følger en fordelagtig pensionsordning.

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at ringe til Europæisk Indkøbsdirektør Charlotte Eckermann Larsen, tlf. +45 2061 9623.

Stillingen ansøges på Brødrene Hartmanns hjemmeside www.hartmann-packaging.com/world/about-us/career  

Vi glæder os til at modtage dit CV og din ansøgning. Samtaler afholdes løbende, og stillingen besættes, når vi har fundet den rette kandidat.

Kontakt
Kontaktperson
Charlotte Eckermann Larsen
Tlf:
74 72 85 00
Adresse
Hartmannsvej 2
6270 Tønder
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
16-05-2019
Udløber:
31-05-2019
Kviknummer:
LJA-73435397
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Salg & Kommunikation
Beliggenhed og ruter
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.