5.575
5.575
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Tentoma

Tentoma

|
Syd- og Sønderjylland
|
Sønderborg
|
Indrykket 21-12-2018

Logistikassistent

     

Vil du være en del af teamet i et relativt nyt dansk industrieventyr? Og brænder du for indkøbsdisponering og produktionsplanlægning? Har du samtidig øje for detaljerne, og er du god til at sætte ting i system?

Så læs videre her...


Vi er i rivende udvikling og søger derfor en erfaren logistikassistent. Du bliver med reference til produktionschefen ansvarlig for den daglige kontakt til vores leverandører med hensyn ordreafgivelse, opfølgning og modtagelse heraf, og du bidrager med input til det strategiske samarbejde med leverandørerne. Du har det overordnede ansvar for planlægning af vores ordreproduktion samt sikrer, at materialer er klar ved produktionsstart, plukket fra lager samt placeret ved de enkelte produktionsceller.


VIRKSOMHEDSBESKRIVELSE


Tentoma er en relativ ung virksomhed. Vi introducerede vores unikke foliepakkemaskiner på det europæiske marked i 2015 og er nu i fuld gang med at skalere virksomheden såvel på salg og markedsføringssiden som på det tekniske område. Vi har en god ordreportefølje på maskiner, der skal bygges og installeres i 2019. Vores kunder er fortrinsvis store internationale virksomheder inden for isoleringsfremstilling, savværker, træbearbejdning, tekstilfremstilling (non woven) og store byggeplader, som alle har behov for at få indpakket og beskyttet deres industrielle produkter på en miljømæssig hensigtsmæssig måde.

Vi brænder for og er styret af en professionel stolthed til at levere maskiner af høj kvalitet til aftalt tid. Vi ønsker at være vores kunders og medarbejderes foretrukne valg ved at forblive innovative, troværdige og fleksible.

 Tentoma er en imødekommende og åben arbejdsplads, med en flad organisationsstruktur og en åben-dør mentalitet, hvor vi tilstræber at dele viden med hinanden. Vi leverer kvalitet og skaber store resultater ved, at alle tager aktivt del i processen fra udvikling og produktion til salg og support.

Yderligere information om Tentoma kan findes på www.tentoma.dk og på YouTube www.youtube.com/watch?v=UchwYMc1i4A


 
DINE HOVEDOPGAVER SOM LOGISTIKASSISTENT VIL VÆRE

- Ansvar for varemodtagelse og for at optimere og opdatere vores lagerbeholdninger, så mængder og værdier er tilpasset vores produktions flow, og du sætter en ære i at lageret er velorganiseret og afstemt med vores IT-system


- Ansvar for indkøbsdisponering og produktionsplanlægning her under oprettelse af indkøbsordrer


- Daglig kontakt til leverandører bl.a. for at sikre rettidig levering


- Oprette varer og vedligeholde stamdata


- Forsendelse af maskiner og reservedele herunder bestille og følge op på transportører


Du bliver superbruger på vores ny-implementerede MS Nav MRP system for Supply Chain, og du bidrager til udvikling og nyttiggørelse heraf. Derudover så kræver jobbet gode kommunikationsegenskaber, da der er meget samarbejde med kollegaer og eksterne samarbejdspartnere. Der vil være en del kommunikation, som skal foregå på engelsk.


Virksomheden er endnu ikke ISO certificeret, men det er en forventning, at vi bliver dette inden for en overskuelig fremtid. Det bliver således dit ansvar at sikre implementering og vedligeholdelse af relevante metoder og procedurer inden for dit ansvarsområde.


Du er en ideel kandidat, hvis du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har haft ansvaret for indkøbs-, disponerings-, planlægnings og/eller logistikopgaver - gerne i en international virksomhed og gerne i en maskinproducerende virksomhed.


Som person er du en teamplayer og kender samtidig vigtigheden af selv at tage ansvar og stå på mål for egne opgaver og deadlines. Du er en engageret og målsøgende person med gode planlægningsevner og stort overblik. Du har styr på dine ting og orden i penalhuset. Du er indstillet på travle perioder, hvor du og teamet må yde en ekstra indsats

 

IT

Du er skarp bruger af Excel, har flair for systemer, og du har generelt gode færdigheder i Microsoft Office-pakken. Har du kendskab til MS Nav MRP-system er det kun en fordel.


UDDANNELSE

Vi forestiller os, at du har en baggrund som kontor- eller logistikassistent. Måske er du uddannet speditør.


Ansøgning og CV sendes til Administrerende direktør Henrik Raunkjær via Sydjob nedenfor eller direkte på hra@tentoma.com

Tiltrædelse snarest muligt

Kontakt
Kontaktperson
Henrik Raunkjær
Tlf:
2927 2707
Adresse
Smøl 1
6310 Broager
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
21-12-2018
Udløber:
18-01-2019
Kviknummer:
LJA-69028601
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Transport og logistik
Beliggenhed og ruter
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.