5.575
5.575
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
LINAK A/S

LINAK A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Sønderborg
|
Indrykket 08-03-2019



Vi oplever en kraftig vækst i DESKLINE divisionen og søger derfor en indkøbsassistent til håndtering af indkøbsaftaler, nye varenumre og nye projekter. Du vil ligeledes deltage i udviklingsprojekter for optimering af kostpriser og benchmarking af markedet.

Opgaverne udføres med en høj grad af frihed under ansvar og du har mange berøringsflader internt og eksternt. Det er derfor vigtigt, at du kan kommunikere på flere niveauer og holde mange bolde i luften på én gang i en travl og dynamisk hverdag. Du vil opleve et job, som indeholder både rutine- og projektopgaver og som har udviklingsmuligheder til at blive indkøber.

Du vil rapportere til indkøbschefen for DESKLINE divisionen og vil blive en del af en afdeling på i alt 5 medarbejdere inklusiv dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.

Primære arbejdsopgaver:

  • Assistere med håndtering af indkøbsaftaler, nye varenumre og nye projekter
  • Deltage i projektopgaver samt skabe overblik over projektleverancerne og disponering
  • Forespørge på varer, indhente og sammenligne tilbud
  • Vedligeholde stamdata i forbindelse med nye priser
  • Bestille prøveemner til godkendelse
  • Følge op på leverandører

Du:

  • er uddannet HA, Cand.merc. eller som alternativ en erfaren kontorassistent eller tekniker
  • har god købmandssans og teknisk interesse
  • er omhyggelig, systematisk og kan lide at arbejde med rutineopgaver
  • trives i et hektisk og dynamisk miljø, hvor der er stort fokus på at skabe resultater
  • er rutineret bruger af Office-pakken, specielt Excel
  • har arbejdet med AXAPTA eller et lignende ERP system
  • behersker engelsk og gerne tysk i skrift og tale

LINAK = god arbejdsplads faglige udfordringer2

Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.   

Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Purchasing Manager, Finn Lausten på tlf. +45 73 151 701.

Vi vurderer ansøgninger løbende, og stillingen lukkes, når den rette kandidat er fundet. Eventuelle ansøgningsfrister er systemgenererede og ikke fastsat af LINAK.

LINAK A/S
Group Headquarters
Smedevænget 8, Guderup
6430 Nordborg

Kontakt
Kontaktperson
Birgit Spek
Tlf:
73151363
Adresse
Smedevænget 8
6430 Nordborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
08-03-2019
Udløber:
05-04-2019
Kviknummer:
LJA-71389457
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Salg & Kommunikation
Beliggenhed og ruter
Job fra denne arbejdsgiver
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
23-06-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
19-06-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
13-06-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
12-06-2019
Odense, Fyn
Frist: 
07-06-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-05-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-05-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
31-05-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
04-12-2019
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.