4.935
4.935
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Tridan ApS

Tridan ApS

|
Syd- og Sønderjylland
|
Sønderborg
|
Indrykket 21-12-2017

Indkøber


Tridan er en af landets førende grossister inden for B2B salg af reservedele til hvidevarer og småapparater, driver online web shoppene Quickparts i de skandinaviske lande og er medejer af det europæiske samarbejde Europart. Selskabet er i vækst og beskæftiger pt. 16 fuldtidsansatte.

Da vor nuværende hovedindkøber efter mange års ansættelse har valgt at søge nye udfordringer søger vi nu hans afløser på fuld tid.

Arbejdsopgaverne vil primært omfatte:

* Daglig indkøbsdisponering
* Kontakt til danske og udenlandske leverandører
* Medvirken i produkt- og sortimentsudvikling
* Oprettelse af varer
* Prisforhandling, pleje af kostpriser og priskontrol
* Opfølgning på leverancer
* Kontakt til leverandører af transport og import

Lidt om dig

Du kommer til at referere til direktøren, men du vil indgå i et tæt samarbejde med en anden kollega, som disponerer indkøbet fra visse danske leverandører samt salgsorganisationen.

Du vil komme til at arbejde med ovenstående ansvarsområder selvstændigt. Du vil få en god oplæring, samt støtte og vejledning fra dine dygtige kollegaer.

Det er vigtigt, at du er god til at arbejde selvstændigt og naturligt påtager dig ansvar for dine opgaver. Derudover lægges der vægt på at du:

 Har erfaring med indkøb
 Er god til at strukturere din hverdag og opgaver
 Er detalje orienteret, kvalitetsbevidst og god til at samarbejde
 Har flair for IT og er god til at sætte dig ind i nye systemer
 Trives med rutineopgaver, men også er klar på at gå i krig med nye opgaver
 Har en god teknisk forståelse
 Behersker dansk og engelsk i skrift og tale

Udover MS Office pakken arbejder vi i dag med en Concorde XAL platform som indenfor de kommende måneder skiftes ud med Dynamics Nav 2018.

Vi tilbyder

Vi tilbyder dig en spændende stilling med store udviklingsmuligheder og som er præget af frihed under ansvar, og med stor mulighed for at præge din arbejdsdag og opgaver. Et positivt og behageligt arbejdsmiljø med dygtige og sociale kollegaer samt en løn som svarer til dine kvalifikationer.

Den normale arbejdstid er mandag til torsdag 08.00-16.30 og fredag 08.00-13.30.

Tiltrædelse hurtigst muligt.

Yderligere oplysninger og ansøgning

Send din ansøgning med CV mærket Indkøber til wl@tridan.dk

Du er velkommen til at kontakte direktør Willy Siemens Lorenzen på 40361570.
Der afholdes løbende samtaler. Alle henvendelser behandles 100% fortroligt.

Vi ser frem til at høre fra dig.






 

 

 

Kontakt
Kontaktperson
Willy Lorenzen
Tlf:
74424081
Adresse
Fynsgade 12
6400 Sønderborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
21-12-2017
Udløber:
18-01-2018
Kviknummer:
LJA-53354669
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Detail- og engroshandel,
Transport og logistik,
Øvrige stillinger
Beliggenhed og ruter
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.