5.709
5.709
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Gem annonce

JKS a/s

|
Syd- og Sønderjylland
|
Sønderborg
|
Indrykket 13-05-2019

Vil du prøve kræfter i en international virksomhed med danske rødder, og ligger dine kompetencer inden for personaleadministration, -processer og -jura? Brænder du for at supportere resten af organisationen så søg denne spændende stilling!

JKS søger en administrativ HR koordinator til en virksomhed beliggende i Sønderborg kommune.
 
Om jobbet 
Din fornemmeste opgave bliver at supportere de forskellige afdelingsansvarlige i de daglige gøremål inden for HR. Det kunne eksempelvis være koordinering og afklaring af nye rekrutteringer både i DK og i udlandet, administration- og personalejura, herunder kontraktudformning, funktions beskrivelser, medarbejderhåndbog, HR processer, procedure og trivselsundersøgelser. Det drejer sig hovedsageligt om operationelle, driftsmæssige og administrative opgaver relateret til HR. 
 
Du vil blive del af en international arbejdsplads med dygtige og engagerede kolleger og vil få en hverdag med en god blanding af rutine og ad hoc opgaver.
 
Der kan forekomme moderat rejseaktivitet. 
 
Du kan se frem til:
  • Koordinering af rekruttering og onboarding af nye medarbejdere 
  • Kontakt til uddannelsesinstitutioner 
  • Vedligeholdelse af personaledata, dokumenter, beviser, certifikater o.lign. 
  • Holde dig ajour i personalejura og politikker 
  • Planlægning og implementering af medarbejderes kompetenceudvikling 
  • Holde styr på medarbejdernes introduktion og efterfølgende behovsplaner 
  • Udvikle, implementere og vedligeholde virksomhedens HR politikker o.l.  
  • Og en del ad hoc opgaver 
Om dig
Som den ideelle kandidat har du en relevant uddannelse og som minimum et par års erfaring fra en lignende stilling. Du har en god forståelse og et godt kendskab til personale- og ansættelseslovgivning. Det er en fordel, at du tidligere har haft en koordinerende og supporterende rolle og er fortrolig med at omgås forskellige personprofiler og forskellige nationaliteter.
 
Vi forventer, at du trives med administrative opgaver og samtidig synes, at det er spændende at kommunikere med de forskellige interessenter på alle niveauer.
 
Du tænker og arbejder selvstændigt, er initiativrig, leverer det færdige oplæg til godkendelse og trives med en tæt sparring.
 
Til dine kvalifikationer hører derudover: 
  • Flydende engelsk i skrift og tale er et krav, da det er en international virksomhed 
  • Microsoft Office-pakken 
  • Evnen til målrettet at løse og lukke en opgave 
  • At du kan bevare overblikket når det går rigtig stærkt 
  • Fleksibilitet 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning med CV samt relevante bilag. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. 
 
Ansættelsestidspunkt gerne snarest muligt. 
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Schmidt Degermann på tlf. + 45 61630776. 

Du har ikke knyttet nogen dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel eller klikke på knappen "Annuller" og vedhæfte dokumenter, før du sender din ansøgning igen

Praktisk information
Oprettet:
13-05-2019
Udløber:
10-06-2019
Kviknummer:
LJA-73333026
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Human Resources
Beliggenhed og ruter
Gem annonce
Job fra denne arbejdsgiver
Odense, Fyn
Frist: 
18-06-2019
Odense, Fyn
Frist: 
18-06-2019
Syd- og Sønderjylland
Frist: 
10-06-2019
Odense, Fyn
Frist: 
10-06-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
04-06-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
04-06-2019
Vejle, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
29-05-2019
Svendborg, Fyn
Frist: 
29-05-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-05-2019
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-05-2019
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.