4.837
4.837
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
JKS a/s

JKS a/s

|
Syd- og Sønderjylland
|
Aabenraa
|
Indrykket 29-07-2018

Vil du prøve kræfter i en stor og international virksomhed med danske rødder, og ligger dine kompetencer inden for personale- og lønadministration? Så søg endelig dette spændende vikariat med henblik på fastansættelse!

JKS søger en administrativ HR koordinator til en virksomhed beliggende i Aabenraa kommune. 
 
Om jobbet 
Din fornemste opgave bliver at supportere den personaleansvarlige i de daglige gøremål. Det drejer sig hovedsageligt om operationelle, administrative opgaver relateret til HR. 
 
Du vil blive del af en international arbejdsplads med dygtige og engagerede kolleger og vil få en travl hverdag med en god blanding af rutine og ad hoc opgaver. 
 
Ansættelsen starter som et vikariat og forventes at blive til en fastansættelse. 
 

Du kan se frem til 
  • Kontraktudfærdigelse og administration 
  • Lønadministration 
  • Kontakt til kommune og indberetninger i Virk.dk 
  • Rekruttering og onboarding af nye medarbejdere 
  • Vedligeholdelse af persondata i forskellige systemer 
  • Holde dig ajour i personalejura og politikker 
  • Månedsrapporter  
 
Om dig 
Som den ideelle kandidat har du en relevant uddannelse og/eller et par års erfaring fra en lignende stilling. Du har en god forståelse og et godt kendskab til personale- og ansættelseslovgivning. Det er en fordel at du tidligere har arbejdet med lønadministration og er en habil bruger af excel.
 
Vi forventer, at du trives med administrative opgaver og samtidig synes, at det er spændende at kommunikere med de forskellige interessenter på alle niveauer.
 
Du tænker og arbejder selvstændigt og trives med en tæt sparring i dit team. Du arbejder effektivt, struktureret og proaktivt med dine opgaver. 
 
Til dine kvalifikationer hører derudover 
  • Flydende engelsk i skrift og tale 
  • Microsoft Office-pakken 
  • Kendskab til Microsoft Dynamics AX vil være en fordel 
  • Evnen til målrettet at løse og lukke en opgave 
  • At du kan bevare overblikket når det går rigtig stærkt 
  • Fleksibilitet 
 
Ansøgning 
JKS CAREER er ansvarlig for rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning med CV samt relevante bilag. Vi behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. 
 
Ansættelsestidspunkt gerne snarest muligt. 
 
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Schmidt Degermann på tlf. + 45 61630776 eller Vibeke Winberg på +45 61630721. 

Kontakt
Kontaktperson
Thomas Schrøder Andersen
Tlf:
70150750
Adresse
Rødkløvervej 2
6950 Ringkøbing
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
29-07-2018
Udløber:
26-08-2018
Kviknummer:
LJA-63895195
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Human Resources
Beliggenhed og ruter
Job fra denne arbejdsgiver
Kolding, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
03-01-2019
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-12-2018
Sønderborg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-12-2018
Tønder, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
28-12-2018
Aabenraa, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
26-12-2018
Odense, Fyn
Frist: 
18-12-2018
Esbjerg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
11-12-2018
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.