Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
Entrepriselederassistent til Vejserviceafdeling i Vojens
Vil du have et selvstændigt og udfordrende job i en vækstende
entreprenørvirksomhed? Arkils Vejserviceafdeling i Hammelev søger en
entrepriselederassistent, som skal hjælpe entrepriselederne i
afdelingen.
En afvekslende hverdag
Du
kan se frem til at blive en vigtig person i afdelingen, da vi har travlt
og har brug for dig i nøglerollen som det administrative, tekniske og
driftsmæssige omdrejningspunkt gennem tæt samarbejde med vores
entrepriseledere og formænd.
Dine primære opgaver bliver at:
Hjælpe med oprettelse og uddeling af jobs samt håndtere opgaver i Vejdirektoratets system, Jobmanager.
Sagsbehandle, rapportere, oprette opgaver og afregne.
Lave kvalitetssikring og opfølgning.
Deltage i den daglige planlægning og lejlighedsvist afløse for entrepriselederne.
Flere indgangsvinkler til jobbet
Du
har eksempelvis en baggrund som teknisk assistent og har gerne arbejdet
i en virksomhed inden for anlægsarbejde, grøn drift, vejdrift eller
andre relevante driftsopgaver. Derudover er du rutineret i at benytte en
PC i dit daglige arbejde, da stillingen primært er en administrativ
funktion.
At yde god og professionel service vægter vi højt,
derfor skal du være samarbejdsorienteret og servicemindet med godt
humør, således at vores kunder oplever professionel service gennem en
god dialog. Vi har god efterspørgsel på vores service, og du vil få
mange forskelligartede opgaver, derfor skal du have gå-på-mod, være
omstillingsparat og en dygtig planlægger med godt overblik.
Sæt dit aftryk på Danmarks veje
Vi
servicerer en lang række statslige og kommunale vejstrækninger i hele
landet ved bl.a. at holde grønne områder rene og ryddelige samt
vedligeholde veje m.v. Affaldsindsamling, snerydning og saltning,
græsklipning, renholdelse af toiletter, udskiftning af kantpæle samt
opsætning af skilte langs veje er blandt vores mangfoldige
arbejdsopgaver, som vi blandt andet udfører for Vejdirektoratet og mange
kommuner.
Bidrag til et stærkt team
Din
daglige gang bliver i vores vejserviceafdeling i Hammelev, tæt på
afkørsel 68. Vi har højt til loftet i afdelingen og en flad
organisationsstruktur, hvilket medfører, at der er kort fra tanke til
handling, og vi sparrer flittigt med hinanden i dagligdagen. Som ny
medarbejder får du god introduktion til firmaets systemer m.v., løn
fastsat efter dine kvalifikationer samt sundhedsforsikring og god
pensionsordning. Du ansættes som månedslønnet funktionær med løn efter
kvalifikationer.
Dit næste skridt
Send os
straks din ansøgning, CV og relevante eksamenspapirer ved at klikke på
knappen "Send ansøgning", da vi gerne vil have dig med på holdet
hurtigst muligt. Ansøgninger vurderes løbende, og annoncen slettes, når
jobbet er besat.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Jess Bach på tlf. 20 40 30 27.
Vi glæder os til at høre fra dig.