6.800
6.800
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Arkil Holding A/S

Arkil Holding A/S

|
Syd- og Sønderjylland
|
Kolding
|
Indrykket 28-06-2018



Vil du gerne have en alsidig hverdag med en stor berøringsflade, hvor du hjælper projektledere med at samle trådene ved tilbudsprocesser, projektudførelse og praktiske opgaver af teknisk karakter? Så har vi en spændende ledig stilling som entrepriseleder assistent i en stærk anlægsafdeling. Du kan i høj grad sætte dit præg på stillingen, og der er mulighed for geografisk fleksibilitet afhængig af din bopæl og projekternes beliggenhed.

Bidrag til et stærkt team
Du bliver en del af Arkils anlægsafdeling i Sønderborg, som har et højt aktivitetsniveau i bl.a. Aabenraa, Tønder og Sønderborg. Vi udfører projekter indenfor byggemodning, kloakerings- og forsyningsledninger, vejanlæg og udgravning til f.eks. regnvandsbassiner m.v.
 
I øjeblikket arbejder vi på flere store projekter, bl.a. kloakrenovering på Ørstedsgade i Sønderborg, byggemodninger i Aabenraa og Trafikforanstaltning i Kruså. Vi har flere rammeaftaler, bl.a. i Sønderborg, Aabenraa og Tønder, og mange gode, faste samarbejdspartnere. Derudover løser vi vejsaneringsopgaver på mindre veje og cykelstier samt udfører brolægningsarbejde, jordflytning, afvandingsprojekter og byggemodninger.

Du bliver en vigtig del af vores lille familie på ca. 10 funktionærer og 60 dygtige kollegaer i marken. Vi er et stærkt og velfungerende team, der altid bakker hinanden op og sparrer aktivt med hinanden. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kollegaer og ledelsen, hvorfor der er kort fra tanke til handling og smidige beslutningsprocesser.
 
Sæt dit aftryk
Du får en vigtig rolle i afdelingen som administrativ og teknisk blæksprutte, der bl.a. klargør tilbudsmateriale og igangsætter papirgange ved opstart af nye projekter, f.eks. søgning af informationer i LER og indhentning af trafikplaner, myndighedsgodkendelse m.v. Herudover indhenter du tilbud fra leverandører, arbejder med arbejdsmiljø og kvalitetssikring m.v., yder support af teknisk karakter samt løser diverse ad hoc opgaver for afdelingen.
 
Stillingen kan evt. være en deltidsstilling/fleksjob på f.eks. 30 eller 32 timer pr. uge med mulighed for at øge timetallet med tiden.

Din adgangsbillet til jobbet
Du arbejder struktureret, har gå-på-mod og gode samarbejdsevner. Derudover har du gode kommunikationsevner i skrift og tale samt har flair for IT. Du har kørekort til alm. personbil. Din baggrund kan eksempelvis være indenfor byggeri og anlæg, f.eks. svendebrev fra et entreprenørrelevant fag, teknisk assistent, byggetekniker eller en kontorassistent med teknisk indsigt. Erfaring fra en lignende stilling er en fordel, men ikke et krav.

Dit næste skridt  
Ansøg ved at klikke på knappen "Send ansøgning".

Ansøgninger vurderes løbende, dog afholdes der ferie i uge 29-31, og samtaler vil blive afholdt i uge 33 og 34.  
 
Nysgerrig efter at høre mere?
Så er du velkommen til at kontakte Divisionsdirektør Torben S. Andersen på tlf. 74 48 80 00.
 
Vi opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen og glæder os til at høre fra dig.        

Kontakt
Kontaktperson
Jørgen Slothuus Rikke Mechlenborg Feddersen Nørulf
Tlf:
23 74 33 12 / 40 40
Adresse
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
28-06-2018
Udløber:
26-07-2018
Kviknummer:
LJA-62817649
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Bygge og anlæg,
Industri & Håndværk
Beliggenhed og ruter
Job fra denne arbejdsgiver
Esbjerg, Syd- og Sønderjylland
Frist: 
09-10-2018
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.