Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges.
Opslaget vises udelukkende som reference
Er du vores nye servicemindede ildsjæl, som er en
vigtig brik i samspillet mellem produktchefer, eksportmanagers og ikke
mindst kunderne? Så hører vi meget gerne fra dig snarest.

Kohberg Bakery Group A/S er inde i en
positiv udvikling med øget aktivitet, og til deres eksportteam søger vi
derfor en skarp eksportassistent.
Om dig
Du har minimum et par års erfaring med
eksportopgaver og kundebetjening. Du er en ildsjæl med et højt
serviceniveau, som vil blive en vigtig brik i samspillet mellem
produktcheferne, eksportmanagers og ikke mindst kunderne.
Du kommunikerer ubesværet både mundtlig og
skriftligt på dansk, tysk og engelsk. Vi har forventninger om, at du har
en stærk kommerciel baggrund, og samtidig motiveres du af et højt
aktivitetsniveau.
Du er kendt for at arbejde systematisk og struktureret. Det falder dig naturligt med en hands on tilgang til opgaverne.
Dine kolleger oplever dig som en udadvendt og
positiv kollega, der forstår vigtigheden af at arbejde som et team. Du
er energisk og engageret og opsat på at se resultater af din indsats. Du
forstår samtidig at prioritere dine indsatser.
Om jobbet
Som eksportassistent kommer du til at arbejde
med en bred portefølje af opgaver. De spænder lige fra systemmæssige,
talforbundne opgaver som bonus- og provisionsafregninger,
vedligeholdelse og opdatering af diverse varedata, prislister,
ordre, kundedata og kundeoversigter til de mere udadvendte opgaver.
I samarbejde med varesikring udfylder du
produktskemaer til kunder og udarbejder præsentationer i PowerPoint på
dansk, engelsk og tysk, hvor især tysk er et must.
Det vil være en naturlig del af din hverdag
at skulle koordinere mellem kunde, sælger og ordrekontor f.eks. mht.
levering af vareprøver. Du vil deltage i eksportmøder og få ansvaret for
at skrive referat under disse møder.
Til dine kvalifikationer hører derudover
- Dansk
- Tysk flydende i skrift og tale
- Engelsk flydende i skrift og tale
- Flair for IT og habil bruger af MS Office
- Erfaring med M3 eller et lignende ERP-system
Hos Kohberg lever deres værdier
Du får mulighed for personlig og faglig
udvikling hos Kohberg, hvor de grundlæggende værdier er Passion,
Ansvarlighed, Nærværende, Teamorienterede og Forandringsparat.
Der tilbydes en konkurrencedygtig lønpakke.
Dit primære arbejdssted bliver Haderslev, men 1 2 dage om ugen i
Bolderslev må påregnes.
Ansøgning
JKS er ansvarlig for
rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende
stilling, bedes du sende din ansøgning med CV samt relevante bilag. Vi
behandler ansøgningerne løbende, og du må derfor meget gerne sende din
ansøgning allerede i dag.
Ansættelsestidspunkt gerne snarest muligt.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Heidi Schmidt Degermann på tlf. + 45 61 63 07 76.