44.369
44.369
 job i Region Syddanmark og Nordtyskland
Log ind ▼
Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference
Sønderjyllands Revision

Sønderjyllands Revision

|
Syd- og Sønderjylland
|
Aabenraa
|
Indrykket 04-05-2018



Sønderjyllands Revision søger en glad og smilende bogholder.

Vi søger en dygtig bogholder til vores erhvervsserviceafdeling i Padborg. Erhvervsafdelingen består af et positivt team på 4 medarbejdere, som glæder sig til at byde dig velkommen.

Dine arbejdsopgaver:

Vi tilbyder en udfordrende og varieret hverdag med arbejdsopgaver for mange forskellige typer af virksomheder. Du får ansvaret for egne kunder og bliver en del af et team, der hjælper hinanden med løsning af opgaverne. Du får desuden mulighed for selv at planlægge og præge din hverdag. Betjening af kunder foregår både på kontoret og hos kunderne.

Opgaverne for vores kunder omfatter alt, som har tilknytning til bogholderi og administration, herunder de almindelige opgaver som bogføring, afstemninger, momsindberetninger, lønadministration mv. Den væsentligste del af vores værdier er, at vi er tæt på vores kunder, og det betyder også, at vores kunder bruger os til mange andre ad hoc opgaver.

 

Den rette kandidat:

Vi ser gerne, at du har flere års erfaring som bogholder eller regnskabsassistent og meget gerne fra revisions- eller bogholderivirksomhed. Du er vant til at skulle håndtere flere bogholderier på en gang. Samtidig har du generel flair for flere IT-økonomisystemer.

Du har været vant til at have det fulde ansvar for alle bogføringsopgaverne og har erfaring med afslutning af bogholderier, herunder f.eks. klargøring af materiale til revisor.

Du er en person, som er engageret, energisk og ansvarsbevidst samt har en fleksibel tilgang til spidsbelastningsperioder op til deadlines. Du arbejder selvstændigt og struktureret og du ved, at det at levere en god service og være nærværende er vigtig for vores kunder.

En stor del af vores kunder har relation til Tyskland, og derfor er tyske sprogkundskaber en fordel men ikke et krav.

Vi ønsker at høre fra kandidater, der er interesserede i at arbejde fuldtid såvel som deltid.

Om Sønderjyllands Revision:

Vores kultur er åben og frisk og der er højt til loftet. Det er vigtig for os at arbejdsdagen er udfordrende og sjov. Vores omgangstone er uformel, arbejdspladsen er positiv, og du vil komme til at arbejde sammen med en masse fantastiske kollager.

Vi har kunder i alle størrelser og indenfor mange forskellige brancher, som giver mulighed for en spændende og alsidig arbejdsdag.

Løn- og ansættelsesvilkår.

Vi tilbyder en fast stilling med attraktive personalegoder, og vi tilbyder en lønpakke, der modsvarer dine kvalifikationer

 

Tiltrædelse

Hurtigst muligt.

Ansøgning

Vedlagt CV sendes pr. e-mail til job@sr.dk

Alternativt pr. post til:

Sønderjyllands Revision

Torvegade 6

6330 Padborg

Ansøgningen mærkes Bogholder.

Har du spørgsmål kan du i fortrolighed kontakte statsautoriseret revisor René Leif Jørgensen, tlf.: 74 67 20 21

Kontakt
Kontaktperson
Charlotte Larsen
Tlf:
74 62 61 12
Adresse
Nørreport 3
6200 Aabenraa
Danmark
Praktisk information
Oprettet:
04-05-2018
Udløber:
01-06-2018
Kviknummer:
LJA-60407480
Jobtype:
Fuldtid
Arbejdsområde:
Økonomi
Beliggenhed og ruter
Få en jobagent

Opret en jobagent og lad jobbet komme til dig direkte i din mailbox.