2127 job i Sønderjylland 206 job i dette område
2127 job i Sønderjylland 206 job i dette område

topjob

Graduate, LINAK Graduate Program
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK A/S is looking for the talents of today, the leaders of tomorrow and the experts of the future, to support us in our ongoing solid success and steady growth. Through our comprehensive graduate program, you will get an opportunity to develop your career while improving people’s quality of life.

We offer you a custom-made program with a steep learning curve and an opportunity to take responsibility for important projects that will influence the future of LINAK. To support you on your journey you will be assigned two mentors: a senior professional mentor and a senior personal mentor to help you set and achieve your professional and personal goals.

We are looking for a candidate who is down to earth and not afraid of a challenge. You have an open mindset and action-oriented attitude. You are comfortable in our informal and ambitious environment and find it natural to motivate people around you to achieve the best possible results. Our flat organization eases decision-making processes and let your ideas be heard.


Your Graduate Program

Your graduate program will start in August and consist of 3-6 projects through approx. two years, depending on the projects. You will be located at LINAK A/S headquarters in Guderup, Denmark, but will be responsible for at least one international assignment in one of our locations around the world.

We have previously offered Graduate positions in the following area: Operations, R&D, IT, Sales & Marketing, Supply Chain, and Purchasing, but other areas could be an option as well. In your application, please let us know in which areas your passion lies.


You

• dream of a career as a Manager, Project Manager or as an expert in one or
more of our core technologies or processes

• would like to focus on developing LINAK processes and products that are fit for
the future and our customers

• are motivated by taking the lead and creating results effectively

• hold a bachelor’s or master’s degree

• have practical experience from internships or student jobs

• have drive and energy to take initiative and solve challenges

• are analytical and can approach problems in-depth methodologically while
keeping an overview of the strategic direction

• are ambitious, outgoing and are driven by motivating people

• speak Danish and English


If you have any questions regarding the position please contact Peter Braun, HR Consultant, +4573151623

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til forvogn-hænger m. kran
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?
Vi søger en fast chauffør, til 7-akset forvogn/hænger træk med bagmonteret 16 ton Palfinger kran.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med kran. Kranen er med nakkebetjening og manuel håndtag (Gryde funktion)
• Erfaring som chauffør i det hele taget er påkrævet
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, kørekort CE samt førerbevis

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.

Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen på telefon 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen på telefon 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Fast chauffør til komprimatorbil – udkørsel Esbjerg
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6700 Esbjerg
Da vores dygtige chauffør går på pension efter mange års arbejde hos os, søger vi nu en ny stabil og omhyggelig chauffør.

I Meldgaard Miljø ser vi et stort potentiale i, at vi i Danmark bliver bedre til sortering af affald. Derfor hjælper vi alle typer af virksomheder med at indfri deres fulde potentiale med hensyn til korrekt sortering og genanvendelse.

Jobbet
Vi søger en fast chauffør til en komprimatorbil med udkørsel fra Esbjerg.
Jobbet består i at tømme minicontainere hos vores erhvervskunder.

Arbejdstiden er en 5-dags uge.
Det er et krav du har C kørekort.
Løn efter gældende overenskomst.

Om dig
Det er vigtigt at du er omhyggelig, serviceminded og ansvarsfuld, da du ofte bliver den første kunderne møder, når de har lavet en aftale med os.
Du skal udover kørekort kategori C, være i besiddelse af førerbevis samt EU-bevis. Vi forventer, at du er fleksibel, positiv og en god kollega.

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelses- forhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring.
Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte
Disponent Tina Kornbeck på tlf. 74 33 73 72 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 2. maj 2024. Tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montør eller maskinopbygger
TEKUM
Syddanmark
6000 Kolding
Kan du samle og montere special maskiner? Så har vi lige jobbet til dig!

For vores samarbejdspartner Tekum søger vi dedikeret og kvalitetsbevidst montør til fast arbejde i Kolding. Mulighed for fastansættelse for den rette kandidat. Vi søger en erfaren montør til at montere og samle industrimaskiner ved virksomhedens produktionsfaciliteter i Kolding. Arbejdsopgaverne er læsning og forståelse af tekniske tegninger, montage af maskindele samt opbygning af komplette maskiner. Der vil også være arbejde med gear, motorer, og aksler. Hvis du kan TIG svejse rustfrit stål, vil det være en fordel, men det er ikke et krav.


Vi ser gerne, at du har:

Erfaring med montage/ opbygning af industrimaskiner
God tegningsforståelse og teknisk forståelse
Evne til at arbejde selvstændigt og i teams
Evt. Tig erfaring i rustfast stål
God fysisk form og evne til at arbejde i et produktionsmiljø


Vi tilbyder:

Spændende og udfordrende arbejdsopgaver i en dynamisk virksomhed
Mulighed for personlig og faglig udvikling
Godt arbejdsmiljø med engagerede kollegaer
Attraktiv lønpakke
Fastansættelse for rette person

Lyder denne stilling som noget for dig, så tøv ikke med at ansøge. Vi glæder os til at høre fra dig.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Faste chauffører til tip- eller forvogn hænger
Meldgaard Miljø A/S
Andet
77777 Udenfor Region Syddanmark
Er du vores kommende chauffør?

I Bulk-Transport A/S disponerer vi over forvogn/hænger, suge/blæsebiler, tiptrailere, Walking Floor og trucktrailere til palle leveringer.

Vi udvider butikken, og søger derfor faste chauffører – til tiptrailer og til forvogn/hænger.

Vi forventer at du:
• Har erfaring med tip- eller forvogn/hænger kørsel, og erfaring inden for kørsel med korn og foderstoffer.
• Er i besiddelse af EU chaufførbevis, førerkort, kørekort CE samt evt. truckcertifikat

Der er kørsel i hele landet, og mulighed for at tage bilen med hjem, hvis du bor rigtigt geografisk set.
Du må påregne udedøgn fra mandag til fredag.

Hos Bulk-Transport A/ S kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Kørselsleder Jesper Hansen tlf. 2042 7227 eller afdelingschef Torben Danielsen tlf. 2033 7273 eller send din ansøgning via Søg stillingen senest den 30. april 2024.
Samtaler vil blive afholdt løbende, tiltrædelse snarest muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Maskinfører til miljøcenter Kolding
Meldgaard Miljø A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Meldgaard har i mange år sorteret og håndteret affald, jord og genbrugsprodukter. I dag har vi miljøcentre/modtageanlæg i bl.a. Kolding, Klintholm, Herning og posesortering i Aalborg.
Afdelingerne har været igennem en kraftig udvikling med masser af nye aktiviteter i en spændende branche.

Hovedaktiviteterne på pladserne er håndtering af jord, have/park affald, organisk affald og øvrige affaldsfraktioner, der kommer ind på de forskellige pladser.
Vi har en uformel omgangstone med gensidig respekt for hinanden og har med udgangspunkt fra kontoret i Kolding tæt kontakt med alle modtageanlæg samt vores hovedkontor i Aabenraa. Vi er et stærkt team med en ambition om at have tilfredse kunder og levere kvalitet hver gang.

Jobbet
Vi søger en maskinfører til vores miljøcenter i Kolding.
Du vil komme til at beskæftige dig med kørsel af maskiner (gummiged, traktor m.m), drift og vedligeholdelse af plads, maskiner samt alle forefaldende opgaver. Disse opgaver løses i samarbejde med driftslederen, samt dine kommende kollegaer.
Stillingen er på 37 timer, og arbejdstiden vil ligge mellem kl. 7 – 16.
Du vil blive en del af et lille team, hvor vi er hurtige til at træffe beslutninger og få opgaverne løst.

Om dig
Du har interesse og god forståelse for teknik samt maskiner og deres funktion. Dine hænder er skruet godt på, og du har erfaring med kørsel af entreprenør- eller landbrugsmaskiner. Du elsker nye udfordringer, er omstillingsparat, vil gerne lære nyt og er en fighter af natur. Du tager ejerskab i dit job og brænder for at gøre en forskel.
Det er samtidig vigtigt at du:
• Har kørekort kategori B – og også gerne kategori C
• Kan arbejde selvstændigt og samtidig er en god teamplayer
• Har godt humør
• Er fleksibel

Hos Meldgaard kan vi tilbyde en spændende og udfordrende stilling med gode løn- og ansættelsesforhold i en velkonsolideret familievirksomhed med over 50 års erfaring. Vores omgangstone er åben og uformel, og der er frihed under ansvar med korte kommandoveje.

Har du uddybende spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte driftsleder Connie Westphal på tlf. 52 18 71 23.

Eller send os din ansøgning via Søg stillingen senest den 28. april 2024.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter processen når den rette kandidat er fundet. Tiltrædelse hurtigst muligt.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montører søges til montage i vindmølleindustrien
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
KS søger dygtige montører til en virksomhed i Haderslev-området. Hvis du har erfaring med samling af stålkonstruktioner, evnen til at læse tegninger i målestoksforhold 1/100, og er fortrolig med brugen af montageværktøj, så er det dig, vi leder efter. Arbejdet vil primært omfatte montage af stålelementer til vindmølleindustrien. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor der arbejdes i grupper med forskellige montageopgaver. Dette er en ansættelse med henblik på fastansættelse efter prøveperiode hos kunden.


Ansvarsområder:

Samlemontage af stålelementer i henhold til tegninger i målestoksforhold 1/100 og styklister
Kvalitetskontrol af de samlede konstruktioner
Udførelse af andet metalarbejde efter behov


Faglige kompetencer:

Erfaring med montagearbejde, ideelt gerne inden for vindmølleindustrien, industriteknikker, mekaniker, maskinmester udd. eller lign.
Evne til at håndtere forskellige værktøjer
Tegningsforståelse og erfaring med at arbejde efter specifikationer
Kvalitetsbevidsthed og omhyggelighed, samt god til at følge gældende sikkerhedsregler mv.
Selvkørende og aktiv deltagelse i arbejdsopgaverne


Personlige egenskaber:

Selvstændig, struktureret og effektiv i arbejdet
Omgængelig og imødekommende
Fleksibel og villig til at arbejde lidt ekstra i travle perioder
Engageret og pålidelig
Stabil, mødestabil og pligtopfyldende
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse
INTERTANK
Syddanmark
7000 Fredericia
Brænder du for personaleledelse, planlægning, medarbejderudvikling samt implementering og styring af processer? Har du et godt overblik, og mestrer du kommunikation?

For at sikre et fortsat vækstgrundlag udvider LS Intertank deres Operations Department med endnu en dygtig Operations Manager, denne gang med ansvar for personale og driftsledelse. Der ønskes et styrket fokus på stærke kunderelationer samt en effektiv og kvalitetssikker drift, som varetages af nuværende Operations Manager, Flemming, der har mere end 25 års brancheerfaring. Du vil i tæt samarbejde med Flemming blive ansvarlig for processer og personaleudvikling.

På vegne af LS Intertank i Fredericia søger Career | a JKS Company en Operations Manager med ansvar for personale- og driftsledelse. Forudsætningerne for at effektivisere og højne teamspirit er i fokus, så der fortsat kan leveres førsteklasses transportløsninger hver dag - og her får du en vigtig rolle.

Hvilken organisation bliver du en del af?
LS Intertank er en dansk familieejet virksomhed med selskaber i flere lande. LS Intertank har i 70 år drevet et succesfuldt, internationalt transportfirma, som i dag er førende inden for deres område; Transport af flydende gods.

Her værnes om de gode og loyale kunder, som gennem adskillige årtier er serviceret og som man har gået en ekstra mil for at tilfredsstille. Familievirksomhedens DNA kendetegnes ved ihærdighed og højt engagement for at opnå det ønskede resultat og dette afspejles også i tilgangen til medarbejdere.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Kollegaer til specialbelægninger - hele Danmark
Arkil A/S
Syddanmark
6100 Haderslev
Asfaltsæsonen skydes snart i gang, og vi søger derfor flere kolleger til at indgå i vores team , der udføre opgaver med specialbelægninger i hele Danmark.

Som en del af vore afdeling, der udføre specialbelægninger, bliver du samtidig en del af et fag og et håndværk der har stor betydning for infrastrukturen i Danmark.

Du behøver ikke skrive en lang ansøgning, du kan blot ringe til Konduktør Jannich Buch på tlf. 60802045.


Bliv en del af et stærkt team
Du bliver en del af Arkil asfalts specialafdeling i Hasselager. Alt afhængig af din faglighed, kommer du til at arbejde i et hold på typisk 5-7 specialarbejdere på opgaver lige fra brobelægning, densiphalt, bitumenfuger og andre opgaver inden for asfalt. Vi har en uformel kultur, hvor du er tæt på dine kolleger og ledelsen, hvorfor der også er kort vej fra tanke til handling.


Vi forestiller os, at du:

Har branchekendskab og gerne erfaring med asfaltarbejde
Er kvalitetsbevidst, fleksibel og samarbejdsorienteret
Som minimum har kørekort til alm. personbil.
Har et stor fokus på arbejdsmiljø og sikkerhed.


Vi tilbyder

Ansættelse i en virksomhed som er kendt for sit sunde arbejdsmiljø og høje kvalitetsniveau
God mulighed for videreudvikling og efteruddannelse
Løn efter kvalifikationer
Attraktiv sundhedsforsikring og pensionsordning.
En virksomhed med stærke værdier
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Udekørende montør/værkstedsmontør
HYDREMA
Syddanmark
6000 Kolding
Sætter du pris på en afvekslende arbejdsdag? Har du hænderne godt skruet på, og har du tilmed interesse for motorer og maskiner? Så læs med her!

På vegne af Hydrema i Kolding søger Career en erfaren udekørende montør/værkstedsmontør, med passion for entreprenørmaskiner. I din nye rolle, vil du komme til at dække Fyn samt Syd- og Midtjylland, hvor du vil spille en vigtig rolle i et dynamisk team.

Hydrema er en familieejet virksomhed, som er førende inden for udvikling og produktion af entreprenørmaskiner – dumpere, hjulgravere og rendegravere. Stoltheden over disse produkter gennemsyrer kulturen hos Hydrema, og er et resultat af snart 65 års dedikation – måske er det dig, de tager med på den videre rejse?

”Hvad skal jeg så lave?” – det kommer her!
Som udekørende værkstedmontør hos Hydrema, vil du håndtere opgaver indenfor fejlfinding, el, hydraulik og meget mere. Din ekspertise vil blive anvendt i forbindelse med:

Reparation
Service
Vedligeholdelse
Klargøring

Du vil få muligheden for at bruge dine kompetencer på alle de forskellige Hydrema maskiner.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Student Assistant in Business Development at H.P. Therkelsen
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Are you passionate about Digitalization, data analysis and a data-oriented projects? H.P. Therkelsen, is seeking a dedicated and talented student assistant to support our Business Development department on our digitalization journey.

As a student assistant, you will be a part of our journey towards enhancing our BI setup, data analysis and much more. You will engage in developing our Data Warehouse with the opportunity to dive into simulations, predictive analytics, AI, and the implementation of new systems and apps. Your work will contribute significantly to transforming us into a more data-driven company.

Your Responsibilities:
• Support the development of state-of-the-art BI setup, data analysis and reporting tools
• Engage in the development and optimization of our Data Warehouse
• Collaborate on projects involving simulations, predictive analytics and AI
• Contribute to process optimization and the automation of KPIs across the organization
• Analyze and process data, supporting the Business with insights
• Help to optimize and automate processes while maintaining data quality and integrity.

About You:
• You are currently pursuing a relevant higher education e.g. innovation & business engineering, Data technical studies, economics or similar fields
• A data-driven mindset with the ability to apply it in your daily work
• Strong analytical skills with the capability to analyze and interpret data
• Experience with SQL or other coding languages
• Power BI and SSAS competences is a plus
• Curious, Independent, proactive, and willing to take initiative
• Fluent in English or Danish
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Assemblers and a team leader are sought for assembly work in the wind turbine industry
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
Wanted: Skilled team leader and skilled and reliable assembly workers sought for the wind turbine industry in the Haderslev area. JKS is looking for skilled assemblers for a company in the Haderslev area. If you have experience in assembling steel structures, the ability to read drawings on a scale of 1/100, and are familiar with the use of assembly tools, then you are who we are looking for. The work will primarily involve assembling steel elements for the wind turbine industry. You will be part of a dynamic team where work is done in groups with various assembly tasks. This is a position with a view to permanent employment after a trial period with the customer.

Responsibilities:

Assemble steel elements according to drawings on a scale of 1/100 and parts lists
Quality control of the assembled structures
Perform other metal work as needed Professional

Competencies:

Experience with assembly work, ideally within the wind turbine industry, industrial technician, mechanic, mechanical engineering education, or similar.
Ability to handle various tools
Understanding of drawings and experience working to specifications
Quality awareness and thoroughness, as well as good adherence to applicable safety regulations, etc.
Self-driven and actively participate in tasks

Personal qualities:

Independent, structured, and effective in work
Sociable and accommodating
Flexible and willing to work extra during busy periods
Committed and reliable
Stable, punctual, and conscientious Workplace: Haderslev area - for permanent day shift

About the position:

The position is with a view to permanent employment after a trial period. If you are looking for new challenges and are ready for exciting tasks within wind turbine projects, we look forward to receiving your application. You will be employed by JKS on contractual terms.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Montører til vindmølleindustrien
JKS & Career
Syddanmark
6100 Haderslev
JKS søger dygtige montører til en virksomhed i Haderslev-området. Hvis du har erfaring med samling af stålkonstruktioner, evnen til at læse tegninger i målestoksforhold 1/100, og er fortrolig med brugen af montageværktøj, så er det dig, vi leder efter. Arbejdet vil primært omfatte montage af stålelementer til vindmølleindustrien. Du vil indgå i et dynamisk team, hvor der arbejdes i grupper med forskellige montageopgaver. Dette er en ansættelse med henblik på fastansættelse efter prøveperiode hos kunden.

Ansvarsområder:

Samlemontage af stålelementer i henhold til tegninger i målestoksforhold 1/100 og styklister
Kvalitetskontrol af de samlede konstruktioner
Udførelse af andet metalarbejde efter behov

Faglige kompetencer:

Erfaring med montagearbejde, ideelt gerne inden for vindmølleindustrien, industriteknikker, mekaniker, maskinmester udd. eller lign.
Evne til at håndtere forskellige værktøjer
Tegningsforståelse og erfaring med at arbejde efter specifikationer
Kvalitetsbevidsthed og omhyggelighed, samt god til at følge gældende sikkerhedsregler mv.
Selvkørende og aktiv deltagelse i arbejdsopgaverne

Personlige egenskaber:

Selvstændig, struktureret og effektiv i arbejdet
Omgængelig og imødekommende
Fleksibel og villig til at arbejde lidt ekstra i travle perioder
Engageret og pålidelig
Stabil, mødestabil og pligtopfyldende
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
SUPPORTMEDARBEJDER
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger supportmedarbejder
Er du studerende, og kunne du tænke dig et spændende arbejde ved siden af dine studier, så søger vi en supportmedarbejder til speditionen.

Dine primære opgaver er
• Håndtering og sortering af papirer fra vores største kunder
• ”Pakning” af ture (dokumenter) til vores chauffører
• Udfærdige aflæsser- samt læsselister til vores lager

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Skal kunne begå sig på dansk eller tysk
• Har lyst til ”pligterne”, som er en naturlig del af at fungere på en arbejdsplads
• Skal kunne kommunikere og samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere
• Klar på at lære nye ting
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
UNGARBEJDER CO-PACK
HPT
Syddanmark
6330 Padborg
Vi søger unge deltidsmedarbejdere til pakkeafdeling
Leder du efter dit første job, og er du under 18 år, så søger vi kolleger, som kan indgå i et team af dygtige medarbejdere, der ompakker og ekspederer forskellige produkter for vores kunder. Det er VIGTIGT, at du har lyst til at arbejde og kan tage fat.

Dine primære opgaver er
• Pakning af forskellige varer
• Lettere oprydning
• Der arbejdes i en selvkørende afdeling, som stiller krav til moden indstilling til arbejdet

Dine kvalifikationer
• Mødestabil og positiv
• Skal kunne begå sig på dansk eller tysk
• Har lyst til ”pligterne”, som er en naturlig del af at fungere på en arbejdsplads
• Skal kunne kommunikere og samarbejde med afdelingens øvrige medarbejdere
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
HR Specialist (d/m/f) in the catering industry
Areas Danmark ApS
Syddanmark
6430 Nordborg
To strengthen our team for the new opening of CenterParcs, Park Nordborg in Denmark, we are looking for a HR Specialist in the catering industry.

Would you like a job where you can make a difference? Then become part of our team! More than 17,000 people in 10 countries worldwide are already part of the Areas family. We are always passionate about what we do, love to host and welcome our guests with an inviting and modern catering experience.

For more than 55 years, our partner Center Parcs has been the place where you can experience unforgettable moments with your loved ones. With cosy holiday homes surrounded by beautiful nature.


WHAT WE OFFER:

Above-average salary : Fair pay.
Bonus payments : Special payments.
Friendly team atmosphere : Great colleagues.
Flexible working hours : Working hours that suit you.
Stability and security : Reliable international company.
Company canteen : Delicious and affordable food.
Free access to the swimming pool : Free swimming.
Free parking : Free parking spaces.
CenterParcs discounts : Relax with our discounts.
Restaurant discounts : Enjoy 20% cheaper.
Development opportunities : Your career, your future.


YOUR TASKS:

You will play a proactive role in building our new team and organising the HR department and be responsible for recruitment
You will be responsible for the entire administrative support of employees from joining to leaving, e.g. contracts, time recording (Atoss), labour
law, etc. and organise the HR office
You will take care of the preparatory payroll accounting for the external payroll office
You advise and support our specialists and managers in all HR-related matters and are the point of contact for our employees
You are a reliable point of contact for authorities, social insurance providers, pension funds and other external contacts
You organise and document employee training courses
You prepare reports and personnel statistics
You will work closely with the park manager and other internal contacts


YOUR EXPERIENCE:

Several years of relevant professional experience in the field of human resources
First experience in employee management desirable
Good knowledge of Danish labour, social security and payroll tax law
Very good written and spoken Danish
Good knowledge of German and/or English
Structured way of working, strong communication skills, assertiveness and a positive attitude
Hands-on mentality and enthusiasm for helping to shape the new development of the park
Good knowledge of common MS Office programmes, especially Excel
Experience in recruitment, ideally also abroad
Ideally knowledge of the Atoss time recording system


We look forward to getting to know you! Apply now in just a few minutes by e-mail to: karriere@areas.com or via the online application form through "Se jobbet" in the blue box below.



Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Strategic Purchaser
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Hvis du brænder for strategisk indkøb og har lyst til at hjælpe en af de mest succesfulde danske industrivirksomhed på rejsen mod Category Management, så har du nu chancen. En af vores strategiske indkøbere har besluttet at gå på pension og derfor søger vi nu en ny kollega til vores team i Guderup.

Godt købmandskab, god forretningsforståelse og strategisk tænkning er fundamentet for vores indkøbsfunktion og vores Strategiske Indkøbere. Du bliver ansvarlig for at drive og udforme indkøbsstrategien for dit eget område. Du forbereder og gennemfører avancerede forhandlinger ved at bruge din solide indkøbsværktøjskasse og din indsigt i markedstendenser og leverandører, samt hjælper kollegaer på tværs af organisationen i diverse projekter.

Du kommer til at rapportere til Corporate Vice President, Purchasing for LINAK og vil blive en del af en afdeling på samlet 9 medarbejdere med dig. Du vil desuden have indkøbskolleger i de andre forretningsområder og produktionssteder globalt.


Primære arbejdsopgaver:

Håndtering af sine egne leverandører samt ansvarlig for kost optimeringer:
Forberede og gennemføre forhandlinger med årlige kost reduktioner hos leverandører
Gennemføre jævnlige benchmarking i markedet
Indgående kendskab til markedstendenser og videregivelse af relevant information til interne interessenter
Deltage i eller sikre ressourcer til gennemførelse af optimerings projekter
Udvikling og implementering af globale strategier for at sikre løbende forbedringer:
Evaluering og styring af en robust forsyningskæde
Udvikling og implementering af vækststrategier for foretrukne leverandører
Udarbejde udfasning plan for udvalgte leverandører
Gennemføre market survey, udvælge og evaluere leverandører, der understøtter LINAKs overordnede strategier.
Gennemføre kontraktforhandlinger med nye og eksisterende leverandører
Indgående kendskab til egne leverandører
Være aktiv sparringspartner internt i LINAK og eksternt ved leverandører


Du:

har sandsynligvis en teknisk uddannelse som eksempelvis ingeniør, gerne suppleret med en økonomisk uddannelse. Alternativt kan du komme fra en mere kommerciel baggrund med en del teknisk erfaring.
har gerne et par års erfaring – også gerne med Category Management
er en stærk forhandler som motiveres af at nå sine mål
tænker strategisk og formår at formidle dine budskaber til resten af organisationen
har et udpræget drive og tager ejerskab for at følge tingene til dørs
bevarer strukturen og kan finde kreative problemløsninger i en travl hverdag
har en god forretningsforståelse og kan prioritere dine opgaver
har evnen til at kommunikere på skrift og i tale på alle niveauer
kan udfordre kollegaer og samarbejdspartnere konstruktivt
motiveres af samarbejde med mange forskellige typer af mennesker og kulturer
har humor og lyst til at være en del af et velfungerende team
behersker engelsk og gerne tysk på forhandlingsniveau
er indstillet på rejseaktivitet ca. 10 til 20 dage om året

Tiltrædelse hurtigst muligt. Har du yderligere spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Corporate Vice President, Purchasing, Pia Fastrup Rasmussen på tlf. +45 2443 5082
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for UX/UI Design
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for UX/UI Design! Vi søger dig, som har gå-på-mod, lysten til at lære og som vil være en del af en dynamisk og målrettet team. For at bevare det innovative og nytænkende mindset skal LINAK være på forkant med nye teknologier og løbende udvikle nye talenter. Derfor sætter vi hos LINAK pris på vores praktikanter!


Vil du gerne designe produkter og digitale løsninger, lave brugerundersøgelser, lave markedsanalyser, have direkte kontakt til kunder og leverandører, og arbejde med den nyeste teknologi? Så er du kommet til rette sted!


"I min tid hos LINAK har der været rig mulighed for læring og udvikling. Her fik jeg både støtte og frihed til at udforske nye kompetencer, og jeg følte mig som en værdifuld del af holdet." – Rie, tidligere praktikant i UI/UX Design



Eksempler på arbejdsopgaver

Design af brugergrænseflader til en bred vifte af digitale platforme, herunder apps og hjemmesider. Vi anvender værktøjer som Figma til at skabe intuitive og æstetisk tiltalende brugeroplevelser.
Forbedring og styrkelse af brugeroplevelsen i vores digitale produkter. Dette indebærer at identificere og adressere brugernes behov og smertepunkter gennem løbende feedback og designoptimeringer.
Udvikle prototyper og skabe wireframes som led i processen med at visualisere og teste nye designkoncepter. Dette vil hjælpe med at guide vores designbeslutninger og sikre en problemfri implementering
Arbejde med personas for at opnå indsigt i målgruppen. Efterfølgende analysere indsamlet brugerdata efter brugertests for at trække værdifulde indsigter og forbedre produktet yderligere.



Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør-, design- eller IT-uddannelse fx Interationdesign, IT Product Design, Digital Design
tidligere har arbejdet med Figma eller har lysten til at lære
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Regional Sales Engineer, Singapore
Agramkow A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you ready to become a major player in the development of our business in the Asia Pacific region? Do you have in-depth knowledge of the market, customers and competitors within the appliance/cooling industry? Do you have a commercial mindset oriented to results on value-based selling and solution selling (BTB)? Then, you may be the Regional Sales Engineer that we are looking for to strengthen our APAC sales team!

AGRAMKOW is highly focused on delivering high-end solutions and customer service.

You will be responsible for developing the market within the appliance industry, focused on the Cooling/Air-conditioning, Refrigeration and Heat Pumps applications.

Sales of Solutions and Services around the APAC region
With reference to the Managing Director of AGRAMKOW Asia Pacific PTE LTD, you will become responsible for identifying customers’ needs and converting them into business opportunities. You are able to translate and explain technical information of AGRAMKOW process and software solutions to customers. Furthermore, you will stay abreast of the latest developments and breakthroughs, and pass this vital knowledge on to others.

You will be responsible for Account Management within AGRAMKOW CRM system, you must identify the potential competitors and local demands in the APAC region. Your market knowledge will be fundamental to reach the sales target.

Your focused work on prospecting, where your commercial mindset with a technical flair is demanded, for selling AGRAMKOW process and software solution, and services, will lead you to success in terms of highly satisfied customers.

Technical skills and Experience
You have a relevant technical education, such as a Technical Engineer with an equivalent BSc in Engineering or similar. It is a demand that you have preferable 2-3 years’ experience in supporting sales activities in the region, preferably within HVAC, Refrigeration and/or Vacuum industry. You are professionally skilled, focused on value-based selling and solution selling – Business to Business (BTB).

You work systematically and structurally, in addition to having good knowledge on MS Office package and CRM tools, preferably Salesforce.

Proficient in written and spoken English is mandatory. Other languages such as Chinese will be an advantage.

We invite candidates for interview on an ongoing basis and close the position once we have found the right person for the job.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik til Salg & Business Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for Salg & Business Development! Vi søger studerende, som har drive og lysten til at lære, og derudover gerne vil være en del af et entusiastisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.



Til efteråret 2024 søger vi praktikanter inden for følgende områder:

Market research med afsæt i et udvalgt forretningsområde, hvor vi øjner en vækstmulighed. I tæt samarbejde med en medpraktikant eller kollega, vil du få til opgave at indsamle viden, som i sidste ende kan bruges til at definere go-to-market strategien. Det kræver en analytisk tilgang og kommerciel forståelse for at skabe gode resultater. Du får en bred kontaktflade: både internt på LINAK (globalt), samt interesserenter i ind- og udland.

Der vil ud over være ad-hoc opgaver som eksempelvis content til internt materiale. Som ekspert inden for det specifikke forretningsområde er det nærliggende, at du hjælper til at fastholde og formidle den viden, du har oparbejdet – særligt til salgsorganisationen. Der vil også være øvrige ad-hoc opgaver med afsæt i dine kompetencer.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant ingeniør- eller business universitetsuddannelse fx Forretningsudvikling, Global Business, Innovation and Business, Cand. Merc.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk og engelsk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktik inden for Marketing
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Vi søger studerende til praktik inden for marketing som har gå-på-mod og lyst til at blive en del af et dynamisk team. Du vil – som en naturlig del af teamet – blive inddraget i problemstillinger, samt indgå i arbejdet med både større og mindre projekter.

Der kan være flere muligheder inden for marketing, alt efter hvad du brænder for. Vi har en praktikplads til dig, som har en projektleder gemt i maven, og er igang med en marketing-relevant uddannelse. Eller til dig der er en haj til digital marketing, har en innovativ og kreativ tankegang eller har grafisk flair. Uanset hvor dine spidskompetencer ligger, har vi en praktikplads, som vil udfordre dig fagligt.


Projekter og opgaver inden for marketing kan fx være, at du hjælper med at udarbejde marketingplaner, digitaliserings materiale, CMS, sikre værdibaseret og kundeorienteret kommunikation, online marketing, UX/UI, producere visuelt og kommunikativt marketingmateriale, som bare er nogle af områderne.


Eksempel på tidligere projekt - projekterne varierer efter kvalifikationer og interesser:

Udvikling af nye funktioner til vores website der forbedrer brugeroplevelsen for vores eksisterende og potentielle kunder. Vores CMS er Sitecore og kodesproget er C#.


Vi søger dig, som

er i gang med en relevant universitetsuddannelse fx Multimediedesign, International Business, Innovation and Marketing, Interaction Design, IT Product Design, Multimediegrafiker, Digital Marketing, Communication el.lign.
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og afprøve teori i praksis hos en af Danmarks største industrivirksomheder.
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Ingeniørpraktik inden for Elektronik
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
LINAK søger studerende til praktik inden for elektronik! Vi søger dig, som har vilje, lysten til at lære og drive til at blive en del af et dynamisk og engageret team. Du vil blive inddraget i værdiskabende projekter og reelle problemstillinger, og deriblandt arbejde med både større og mindre opgaver.



Vi søger praktikanter inden for flere områder: Existing Products og R&D



I Existing Products kan du arbejde med analyse og gennemføre tekniske forbedringer på produkter, lave kostoptimeringer og mindre mekaniske udviklingsprojekter for at forblive konkurrencedygtig. Du vil være med til at gennemføre kvalitetsforbedringsopgaver og reklamationsbehandling og du vil være i dialog med både interne og eksterne parter. I Existing Products er du nøgleperson for produktets fremtidige levetid! Se videoen her om hvordan det er at være i Existing Products (elektronik) hos LINAK.

I R&D vil du arbejde med nuværende udviklingsprojekter og tage del i processen fra idé til løbende produktion. Opgaver kan indebære, at du skal tegne, analysere, teste og implementere komplekse kredsløbsdesign som en del af større udviklingsprojekter samt dokumentere eget arbejde igennem hele udviklingsforløbet.


Vi søger dig, som:

er i gang med en relevant ingeniøruddannelse og brænder for elektronik
ser muligheder frem for begrænsninger
vil have hands-on erfaring og en fagligt stejl læringskurve
har et positiv og imødekommende mindset
kan se ting fra flere perspektiver
bliver motiveret af faglige udfordringer
taler og forstår dansk på grundlæggende niveau
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
IT Consultant
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Do you want to contribute to pushing digital transformation at the HQ of a global company? Do you have the competencies and personality to make a difference? Well, this is your chance to join our venture into the implementation of Microsoft Power Apps, Power Automate, Azure Logic Apps, and UiPath RPA software at LINAK.



Our global production and sales organisation are supported by a complex IT landscape of integrated systems that share data internally and with external stakeholders. We continuously strive to build more efficient support for our processes while simultaneously governing our technical complexity and ensuring our applications are ready for updates. Our process automation team enables us to integrate and complement our enterprise applications in an efficient manner, allowing us to accommodate the needs of business and IT.



The process automation team is a cross-functional IT/business organisation responsible for governing the setup and for implementing new solutions through an agile process. We want to strengthen and expand the IT team, and we are thus looking for a third technical resource who can help us design and develop optimal solutions in close collaboration with fellow technical colleagues and the business. Our current toolbox consists of solutions that target both API and UI levels, and your primary responsibility will be to understand and support need scenarios with optimal solutions. Now is a very exciting time to join our small organisation.



In this job you will

Engage with business to uncover, challenge and map needs relevant for automation support
Develop solutions in Power Apps, Power Automate, Azure Logic Apps and UIpath
Participate in agile processes for change management
Help establish, develop, and reinforce the internal organisation and processes
Contribute with technical support, operation, and optimisation of implemented solutions
Keep updated on new technical possibilities and help visualise how they can create value in a LINAK context
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Arkil søger ingeniør- og bygningskonstruktørstuderende
Arkil A/S
Syddanmark
6000 Kolding
Invester i din fremtid via en praktikplads i Arkil og få kompetencer, netværk og indblik i entreprenørbranchen.

Som studerende i Arkil er du, fra første dag du træder ind ad døren, en vigtig del af projektteamet og du bliver inddraget i opgaver ud fra dine kompetencer og interesser. Vi giver dig medansvar, egne opgaver og ud fra din ny tillærte indsigt i- og praktisk forståelse for entreprenørbranchen mulighed for at afprøve dine teoretiske kompetencer og viden fra en lang uddannelse, inden virkeligheden for alvor banker på.

Alt afhængig af i hvilken division og afdeling du ansættes i, vil du berøre emner som tilbud, byggesagsøkonomi, indkøb og forhandling, arbejdsmiljø og kvalitetssikring samt projekt-, bygge- og sikkerhedsmøder mm.

Vi arbejder ud fra at:

Kulturen i Arkil er baseret på menneskelige værdier
Medarbejderne er vores vigtigste ressource
Vi har brug for dine input for at blive endnu klogere

Så derfor tilbyder vi:

At du bliver en del af netværket ”Ung i Arkil”
Praktik, der viser hverdagen som færdiguddannet
Mulighed for fastansættelse som studentermedhjælper efter endt praktik

Er du klar til at indfri dit potentiale og udfolde dine kompetencer?
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Manager, Production Development
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Are you looking for the opportunity to use your management skills as well as your technical skills to help one of Denmark's most successful production companies succeed with our automation and digitisation journey within production? We are looking for a Production Development Manager, who will help lift our production to world class. We have worked with automation and digitisation in production for many years. In the coming years, we will continue to focus on our smart integrated factory, flexible lean automation, and design for manufacturing strategy.


We are looking for a skilled and professional engineer who can take the lead in developing our production technical processes, systems, and competences in Operations globally. You will be operating and co-operating cross-organisationally - using your skills to execute improvement projects and create Best Practice – and you will focus on the implementation of these across our product lines and other factories in Denmark, USA, China, Thailand, and Slovakia.


You will be reporting directly to our COO. Together with a team of professional colleagues, you will be given an exciting opportunity to challenge the existing, generate concrete ideas and implement technical development projects within our core competences - particularly including further digitalisation, automation, and other relevant initiatives which contribute to maintaining a strong competitive production.



For the right person this is the perfect opportunity to use your skills to make a difference in an exciting position. You will become part of an increasingly growing company and have the opportunity to influence and learn from your highly skilled colleagues across the organisation.



Tasks:

Daily leadership and development of the Production Development department consisting of 2 technical project managers and typically two graduate engineers
In collaboration with product lines, initiate production development projects within automation and digitisation that create competitiveness for LINAK factories globally
Search for and introduce the newest knowledge about production processes, automation, and digitalisation to LINAK, including maintaining our production development technology roadmap.
Create business cases related to Digital Production and participate in the Change Advisory Board related to Operations IT
Global Process Owner on production technology related processes, including best practice on purchasing new equipment, production transfer, 3P Operational Assessment, etc.
Responsible for improving various applications (OEE, PDHS, MES, Guide Online, Digital Cells, our AGV fleet, etc.) in collaboration with production and IT
Conduct relevant competency development and mentoring across the organisation
Responsible for Production Technician development globally
Develop and implement the LINAK production strategy in co-operation with the Production Management



You:

have relevant experience from a major industrial company
probably hold a position as either Operations Manager, Production Engineering Manager or Project Manager in a major manufacturing company
have the ability to drive innovation projects through strong relationship skills
have the ability and desire to deal with technology innovation projects and are able to participate in technical development work together with experts
have the ability to work with implementation of new products and processes, including very strong skills in building competencies locally
have a distinct analytic sense, an interest in experimenting and to explore problems in depths in order to generate the best solutions
able to create a vision of the future, even when it is uncertain and abstract
are result-oriented and able to maintain focus on important issues
probably hold a degree in engineering supplemented with another relevant education
speak and write English, and preferably have some knowledge of Danish
are willing to settle down in the area close to LINAK A/S



If you would like further information regarding the position, please do not hesitate to contact COO Egon Jensen, phone +45 7315 1410.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Praktikant søges til JKS International Staffing
JKS & Career
Syddanmark
6200 Aabenraa
Søger du praktikplads i forbindelse med din uddannelse, og interesserer du dig for vikar – og rekrutteringsbranchen? Den gode arbejdsoplevelse begynder som praktikant hos JKS! Vil du med på holdet?

Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af et ambitiøst team, som rekrutterer internationale medarbejdere?


Arbejdsopgaver:

Administrative opgaver
Telefonscreening af kandidater fra udlandet, både herboende og tilrejsende
Skrivning af stillingsannoncer på engelsk og andre sprog, som du mestrer
Forefaldende kontorarbejde.
Ad-hoc opgaver


Om dig:

Vi forstiller os, at du er i gang med en relevant uddannelse, og at du har lysten til at blive en rigtig JKS’er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver.

Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret
Du er nysgerrig, proaktiv og du kan lide dialogen med mennesker
Du er engageret og har lysten til at lære
Du befinder dig i et internationalt miljø og er bekendt med forskellige kulturer
Du taler og skrive dansk, engelsk og en gerne en tredje sprog
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Uopfordret studiejob hos LINAK
LINAK A/S
Syddanmark
6400 Sønderborg
Kunne du tænke dig et studiejob i en international produktionsvirksomhed? LINAK ansætter studerende, som ønsker en virkelighedsnær problemstilling.

Afhængigt af behovet findes der studiejobs inden for flere områder af vores værdikæde fx software udvikling, salg/marketing, forretningsudvikling osv.


Da vi har stor efterspørgsel på studiejob, er det et krav at du:

- skal være på minimum 3. semester på bacheloren
- har mulighed for at arbejde min. 8 timer om ugen på LINAK hovedkontoret i Guderup


Din ansøgning skal indeholde:

- Et oplæg/ansøgning, som konkretiserer ønskede arbejdsområde(r) og information, om hvad du kan tilbyde af kompetencer og erfaring
- CV
- Studieretning og universitet
- Semester – og hvor meget af studiet du har tilbage


LINAK = god arbejdsplads × faglige udfordringer


Vi er markedsledende, sætter kunden i første række og udfordrer status quo. Dette giver os mange spændende faglige udfordringer og vi overvejer altid, hvordan vi kan gøre vores arbejde mere effektivt og innovativt. Samtidig prioriterer vi en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv, hvor du er omgivet af erfarne og fagligt stærke kolleger i en team-orienteret kultur, og hvor samarbejde og fleksibilitet er i højsædet.



Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 7315 1515.

Vi vurderer ansøgninger løbende. Du kan forvente svar på din henvendelse senest 5 uger efter ansøgningen.
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Primærsygeplejerske til fast stilling i Rødding
Vejen Kommune
Syddanmark
6630 Rødding
Vejen Kommune

Primærsygeplejerske til fast stilling i Rødding

Trives du i et miljø, hvor der er højt til loftet og hvor du har en stor grad af indflydelse på dit daglige arbejde?

Så skal du da være en del af en faglig stærk sygeplejegruppe, der er med til at udvikle de sygeplejefaglige indsatser i kommunen, fremme patientsikkerheden og arbejder med fokus på, at den enkelte borger mestrer eget liv.

Grundet flere barsler i personalegruppen, søger vi en sygeplejerske til en fast stilling på 37t/ugentligt, med tiltrædelse snarest (timetallet kan justeres efter ønske). Ren dagvagt, weekendvagt ca. hver 6. weekend og med fortrinsvis ind-møde Rødding, hvorfra vi kører ud.

Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Samlende og retningssættende Centerleder
RCT-Jylland
Syddanmark
6100 Haderslev
Mercuri Urval

Samlende og retningssættende Centerleder

Haderslev

Vil du stå i spidsen for en organisation med et meningsfuldt formål, og hvor de engagerede medarbejdere hver dag går en ekstra mil for at hjælpe traumatiserede flygtninge tilbage til et godt liv?

Vi er sat i verden for at hjælpe traumatiserede flygtninge, men vi er begyndt at sætte RCT´s høje faglighed i spil på andre områder, fordi der er stort potentiale i at hjælpe flere andre også. Vi har travlt, men RCT vægter, at kvalitet og høj faglighed går hånd i hånd. Som vores nye centerleder skal du gå forrest i at sikre, at vi når ud til flere, men også sikre en god og sund arbejdsplads

- siger bestyrelsesformand Thomas Rosenqvist.
Mercuri Urval
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk
Studentermedhjælpere til sagsbehandlingsopgaver i international afdeling
ATP
Syddanmark
6100 Haderslev
ATP

Studentermedhjælpere til sagsbehandlingsopgaver i international afdeling

Haderslev

I Haderslev er vi i øjeblikket på udkig efter tre nye studentermedhjælpere, og her kommer du ind i billedet. Din mission? At guide virksomheder og borgere, så de får klare og præcise svar på deres spørgsmål.

Du kommer til at indgå i et team, hvor vi jonglerer med EU-lovgivning og arbejder til gavn for danskere i udlandet og udlændinge i Danmark.

ATP
Skriv venligst i din ansøgning, at du har set dette job på Sydjob.dk

søg job

Sønderborg Aabenraa Haderslev Kolding Billund Vejen Tønder
Middelfart Assens Nordfyn Odense Faaborg-Midtfyn Kerteminde Nyborg Svendborg Langeland/Ærø
Tyskland